"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
nog wat gameplay van AC4 in 1080p
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 11:06 ]
Tot 2x toe zie je in de stad dat de bladeren van een boom nog moeten laden....Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:03:
Haha, ja de eerste keer denk je "wat in hemelsnaam is dit", maar het is zo leuk bedacht
nog wat gameplay van AC4 in 1080p
[video]
En wat me nu meer opvalt dat als hij door bosjes loopt ze niet bewegen, terwijl ik in andere footage dat wel zag...
[ Voor 54% gewijzigd door v8power67 op 22-10-2013 11:12 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Met cross-play/buy/save voor ps3/4/vita
Voor de fans van Super stardust HD:
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 11:31 ]
https://twitter.com/AngieSmets/status/392198654096056320
Verwijderd
http://psonly.nl/nieuws/3...e_update_voor_PS4_launch/
Goed nieuws, misschien pak ik het weer eens op!
en natuurlijk warframe wat ook leuk wordt om met je PSN maten te spelen, aangezien iedereen die heeft dan.
Planetside 2 is er ook bij de launch, dus eigenlijk is de launch niet slecht. Ookal zijn het games die al op de PC te spelen waren.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 11:55 ]
Gisteren al gepost.k-city schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:45:
Ik weet niet of het al gepost is, maar voor diegene die zich druk maakten dat Killzone vaak niet speelbaar was en mischien zelfs uitgesteld zou worden:
https://twitter.com/AngieSmets/status/392198654096056320
Weet je zeker dat Planetside 2 al bij launch beschikbaar is? Volgens IGN komt die pas in het 'Launch Window' uit.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:47:
en wat betrefd DC universe onlne wordt het grafisch opgepoetst en wordt het spel ook nog eens flink aangepakt in lvl systeem:
http://psonly.nl/nieuws/3...e_update_voor_PS4_launch/
Goed nieuws, misschien pak ik het weer eens op!
en natuurlijk warframe wat ook leuk wordt om met je PSN maten te spelen, aangezien iedereen die heeft dan.
[video]
Planetside 2 is er ook bij de launch, dus eigenlijk is de launch niet slecht. Ookal zijn het games die al op de PC te spelen waren.
DIt ziet er wel heel erg netjes uit. (begint op 5:04) Het is btw direct feed killzone footage
En blijkt nog een oude demo te zijn, mist nog een aantal effecten.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=701041 zie de gif in dit topic, ziet er echt heel strak uit.
Verwijderd
Oh, dacht gelezen te hebben dat het bij launch was.Muffinn schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:04:
[...]
Weet je zeker dat Planetside 2 al bij launch beschikbaar is? Volgens IGN komt die pas in het 'Launch Window' uit.
Dat Octodad ziet er trouwens wel hilarisch uit, die koop ik misschien ook wel
[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 22-10-2013 12:24 ]
PSN id: NL_SToRM
Voor mij gaan het toch echt AC4 en Fifa14 worden:P. Ben gisteren maar(opnieuw) begonnen met AC3 om het verhaal niet kwijt te raken.SToRM666 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:23:
Ziet er goed uit, die Killzone footage. Dat wordt sowieso de eerste game bij mijn PS4! De 2de game weet ik nog niet, maar ik denk dat ik toch maar AC4 erbij ga nemen.
Dat Octodad ziet er wel hilarisch uit, die koop ik misschien ook wel
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Ik hoop wel dat de bundels als extra verschijnen en niet "in plaats van".
Dat hele gedoe met die bundels vind ik een beetje jammer. Ik was al blij dat ik er vroeg bij was om te reserveren en nu moet ik alsnog moeite gaan doen om te informeren of ik eventueel een bundel kan krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:52:
Info over de bundels zou voor eind oktober verschijnen volgens mij. Kan dus volgende week ook nog.
Ik hoop wel dat de bundels als extra verschijnen en niet "in plaats van".
[ Voor 120% gewijzigd door SToRM666 op 22-10-2013 14:30 ]
Nog spijtiger als je nagaat dat Wipeout voor de PS4 al in de maak was, maar dat de betreffende studio tijdens de ontwikkeling ervan gesloten is...SToRM666 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:20:
Toch wel spijtig dat Wipeout er voor het eerst (toch?) niet bij gaat zijn als launch game voor een nieuwe PlayStation console.
[...]
Dat hele gedoe met die bundels vind ik een beetje jammer. Ik was al blij dat ik er vroeg bij was om te reserveren en nu moet ik alsnog moeite gaan doen om te informeren of ik eventueel een bundel kan krijgen.
Enig sprankeltje hoop: YouTube: Official Switch Galaxy Ultra Game Trailer for Playstation 4 & Playstation Vita
[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 22-10-2013 14:45 ]
Edit: Ok, beetje offtopic, maar die was er anders ook standaard bij
[ Voor 56% gewijzigd door SuperflipNL op 22-10-2013 14:53 ]
BFV: SuperflipNL [PS4]

Plaatje van Gamestop. Ziet er strak uit.
PSN: Finally_Chris
Zag het ook op psx-sense staan. Is een gamestop die ze al hebben ingericht met PS4 spul. Als je goed kijkt zie je ook DriveClub etc op de plank staan. Dus allemaal/veel pre-orders. Ziet er wel vet uit. Maar vreselijk dat wij zo lang moeten wachten.SuperflipNL schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:22:
Leuk zo'n afdeling new releases met reclame! Alleen is alles nu new release. Ziet er goed uit! Maar blijkbaar ligt het daar al in de winkels? Of is het nieuwe winkel die nog niet open is....
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik vind het trouwens wel een knap staaltje werk hoe ze die PS camera zo klein hebben kunnen houden. Als je dat vergelijkt met de Kinect ben ik echt blij dat de afmetingen zo compact zijn. Hij valt amper op als je hem neerlegt.
[ Voor 40% gewijzigd door CR1691 op 22-10-2013 15:25 ]
Maar nu heb je bij sommige winkels ook pre-order doosjes. Dat zal het vast wel zijn.CR1691 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:24:
Nee ze zijn op dit moment bestaande winkels aan het bekleden. Als je goed kijkt zie je Driveclub en WD liggen. Zal op de releasedag wel voor verwarring gaan zorgen.
bedankt voor de tip.
http://venturebeat.com/20...ve-been-part-1-exclusive/

Verwijderd
zie hier : http://gearnuke.com/heres...n-4-game-cases-look-like/Cyleo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:58:
Is al bekend hoe de hoesjes er uit gaan zien dan? Qua grootte en consistentie? Mag iedereen weer zijn eigen rug ontwerpen (alla ps3) of niet (zoals de ps2). En wordt het weer de blu-ray grootte en dikte?
Verwijderd
Ze waren bijna dezelfde weg in geslagen als de Xbox 360 controller, maar hebben besloten toch de PS setup te behouden op de DS4Uniciteit schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:21:
VentureBeat heeft deze week bijna elke dag een uitgebreid artikel over de DualShock 4. Er zitten best veel interessante details in, dus als je de tijd hebt en geïnteresseerd bent in een PS4, dan is het het zeker waard om eens even te bekijken.
http://venturebeat.com/20...ve-been-part-1-exclusive/
http://uk.ign.com/article...ayout-similar-to-xbox-360
360 controller was ook beter (imo), maar ben blij dat ze de pookjes op dezelfde positie hebben gelaten. Goed dat ze beide de pluspunten van elkaar overnemen als dat moet.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:29:
[...]
Ze waren bijna dezelfde weg in geslagen als de Xbox 360 controller, maar hebben besloten toch de PS setup te behouden op de DS4
http://uk.ign.com/article...ayout-similar-to-xbox-360

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
De PS3 gaat bij mij bij launch PS4 toch marktplaats opbram1984 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:20:
De DS4 controller schijnt dus met sommige games op de PS3 te werken. Nice.
Zou het eerder nu doen.. na release wilt al helemaal niemand de PS3 meer hebben.Oxigeon schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:42:
[...]
De PS3 gaat bij mij bij launch PS4 toch marktplaats op
Lijkt me dat mensen die nu aan het twijfelen zijn/uitkijken voor een used PS3 nog even zullen wachten op de release van de PS4... en de daarop volgende dump op 2de hands sites ...ProfoundValue schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:58:
[...]
Zou het eerder nu doen.. na release wilt al helemaal niemand de PS3 meer hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 23-10-2013 10:02 ]
Bij mij niet. Arkham Origins komt er nog aan en volgend jaar de SP DLC voor The Last of Us. Dat ga ik echt niet missen.Oxigeon schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:42:
[...]
Een week nadat ik de PS4 heb krijg ik nog een nieuwe game binnen voor de PS3... En volgend jaar ook nog één. Dus m'n PS3 kan zeer zeker niet weg. Genoeg te doen nogOxigeon schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:42:
[...]
Wanneer Project CARS uitkomt weet ik nog niet maar dat word ook een PS3 titel.
[ Voor 10% gewijzigd door ksborg op 23-10-2013 15:46 ]
Verwijderd
Deze is mooi trouwens. Ik moet altijd lachen om die twee.
GT6 komt er ook nog aan, GTA Online draait net. Ik houd het nog wel even vol.bram1984 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:14:
[...]
Bij mij niet. Arkham Origins komt er nog aan en volgend jaar de SP DLC voor The Last of Us. Dat ga ik echt niet missen.
Afgelopen weekend gedaan en zondag komt er al iemand ervoor langs, wel ff maand zonder console nu.Oxigeon schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:42:
[...]
37 dagen om precies te zijn.:)
[ Voor 7% gewijzigd door Origins op 23-10-2013 18:43 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zullen we dit soort berichten achterwege laten? Voor alles wat met verkoop van 2e hands spullen te maken hebben kan je terecht op www.tweakers.net/aanbodOrigins schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:07:
[...]
Afgelopen weekend gedaan en zondag komt er al iemand ervoor langs, wel ff maand zonder console nu.
ps. dat geld natuurlijk voor alle verkoopachtige berichten in dit topic.
[ Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 23-10-2013 18:28 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat ziet er erg goed uit! deze game komt er gelijk als die uitkomt, zal helaas nog wel een tijd duren.zwembroek schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:16:
Nieuwe screenshots The order:
http://www.eurogamer.net/...remind-us-of-gears-of-war?
[afbeelding]
Hopelijk laat Sony binnenkort meer zien van deze game.
Het interview wat hier (?) pas geleden stond dat vond ik echt cool om te lezen, zeker ook dat er zoveel oog voor detail is en het verhaal wat mij absoluut aanspreekt.
[ Voor 18% gewijzigd door Origins op 23-10-2013 18:35 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nieuwe video van Sony en waarom PS4 'the best place to play' is.
[ Voor 6% gewijzigd door Uniciteit op 23-10-2013 18:47 ]
Goede video die echt laat zien waar het allemaal om gaat. De Games!Uniciteit schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:46:
[video]
Nieuwe video van Sony en waarom PS4 'the best place to play' is.
smaken verschillen, maar ik vind het er low-res, weinig detail, donker met nagenoeg geen belichting -uit zien.kwdtjuh schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:45:
Ziet er anders top uit!
http://www.gamersyde.com/...ils_screens-14761_en.html
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik kan deze reactie alleen maar als sarcasme interpreteren, maar je bent serieus...Chaoss schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:43:
Hmmm die screenshots van The Order zien er behoorlijk matig uit... maargoed ik ga er vanuit dat die game nog lang niet final is.
Het is een donkere game (steampunk), dus daarom donker.Chaoss schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:54:
[...]
smaken verschillen, maar ik vind het er low-res, weinig detail, donker met nagenoeg geen belichting -uit zien.
[ Voor 31% gewijzigd door Fleximex op 23-10-2013 20:07 ]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=603516
Lijkt me vreselijk om continue zwarte balken in een game te hebben
[ Voor 19% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 23-10-2013 20:00 ]
Dat valt opzich wel mee (hangt ook een beetje van het formaat TV af), al ben ik er ook geen voorstander van.arnoutzw schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:58:
Screenshots op gamershyde zijn 1920x800p dat was dacht ook de target res dat is bioscoopverhouding
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=603516
Lijkt me vreselijk om continue zwarte balken in een game te hebben
Nog een nieuwtje:
http://www.gamespot.com/a...s-at-launch/1100-6415738/?
Zag het daarnet staan, gaan jullie dit doen?zwembroek schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:31:
[...]
Dat valt opzich wel mee (hangt ook een beetje van het formaat TV af), al ben ik er ook geen voorstander van.
Nog een nieuwtje:
http://www.gamespot.com/a...s-at-launch/1100-6415738/?
[afbeelding]
Ik ga het wel doen. Zie er zelf geen bezwaren in.Origins schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:32:
[...]
Zag het daarnet staan, gaan jullie dit doen?
PSN: Alvanosa
Persoonlijk vind ik het erg handig dat ik kan achterhalen wie mijn PSN-vrienden ook alweer zijn met die creatieve namen die ik links en rechts zie. Als je iemand toevoegt en/of er vaak mee gamed weet je wie het zijn, maar mensen die ik een jaar geleden heb toegevoegd en een nietszeggende PSN-naam hebben zou ik echt niet meer weten wie het zijn.
Je kan je dan natuurlijk afvragen of het zin heeft dat je die mensen hebt toegevoegd, maar dat terzijde.
FIFA Benelux Administrator
Oud nieuws? Op de initiële aankondiging van de Ps4 op 20 februari heeft Sony al gezegd dat er een groter sociaal aspect komt met o.a. echte namen en de share-button.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Nope. Geen behoefte aan dit soort dingen. Ik game echter ook nooit online, dus vermoed dat ik het complete sociale aspect van de PS4 toch zoveel mogelijk moet zien te negerenOrigins schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:32:
[...]
Zag het daarnet staan, gaan jullie dit doen?
[ Voor 24% gewijzigd door ksborg op 23-10-2013 22:21 ]
dan is de PS4 wel een topconsole voor jou. Je hebt geen PS+ abbo nodig om basis functionalitieten te unlocken... dat vind ik nog steeds wel een goed ding ondanks dat ik plus al heb vanaf het begin en ik eigenlijk niet mee profiteer van alle gratis zaken.ksborg schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:19:
Nope. Geen behoefte aan dit soort dingen. Ik game echter ook nooit online, dus vermoed dat ik het complete sociale aspect van de PS4 toch zoveel mogelijk moet zien te negeren
Net nav een berichtje op internet ook een PS4 Killzone bundel gereserveerd bij Bart Smit. Ik ben benieuwd of deze reservering los staat van de reserveringen van de kale console die uiteraard al tot levering 3 is uitverkocht.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 24-10-2013 09:44 ]
Mijn echte naam gebruiken heb ik geen probleem mee, ik speel toch zelden online en mijn vriendenlijst bestaat uit mensen die ik ook echt ken.
Verwijderd

Meer op: http://imgur.com/a/ytRW5#0
Batterij is makkelijk te vervangen
[ Voor 22% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 24-10-2013 10:40 ]
EDIT: Moet je trouwens eens kijken naar dat papierdikke gele ding wat ervoor zorgt dat de stroomgeleiding goed werkt. Je zou toch bijna zeggen dat dat spul niks kan hebben. Maar moet toch zeggen dat zelfs een DS3 controller wat weleens door de kamer vliegt bij mij niet kapot te krijgen is
[ Voor 36% gewijzigd door Oxigeon op 24-10-2013 10:42 ]
Nou ja, ik heb op dit moment wel PS+. Als ik ook weer kijk welke games er volgende maand in zitten voor de PS3 en Vita dan vind ik dat die 50 Euro per maand wel waard. Ik zou wel online kunnen spelen, maar doe het eigenlijk nauwelijks. Alleen met Nascar the Game: Inside Line. Maar dat is op m'n Amerikaanse accountswopdark schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:33:
[...]
dan is de PS4 wel een topconsole voor jou. Je hebt geen PS+ abbo nodig om basis functionalitieten te unlocken... dat vind ik nog steeds wel een goed ding ondanks dat ik plus al heb vanaf het begin en ik eigenlijk niet mee profiteer van alle gratis zaken.
Net nav een berichtje op internet ook een PS4 Killzone bundel gereserveerd bij Bart Smit. Ik ben benieuwd of deze reservering los staat van de reserveringen van de kale console die uiteraard al tot levering 3 is uitverkocht.
Enigste wat ik er op dit moment over op google vind is dat het afhangt van welke game je speelt. Lijkt me logisch. Hoe meer rekenkracht/video etc nodig is, hoe zwaarder het systeem het heeft volgens sony. Verder zeggen computerwetenschappers naar aanleiding van de specificaties van de PS4 dat zei het verbruik schatten ergens rond de 150Watt en dat moet dan de piek zijn.arnoutzw schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:48:
Load zal het meer zijn om ze de performance weer aan hebben gepast aan +-180-200watt TDP wat ze maximaal kunnen afvoeren met de koeling. Maar idle zal die waarschijnlijk al stuk zuiniger zijn dan de huidige aangezien moderne chips veel dynamischer kunnen schalen ten opzichte van 8 jaar geleden. Verwacht 10-15watt idle ofzo.
Ik had ergens gelezen dat Sony een dezer dagen met een Q&A gaat komen omtrent de PS4. Dat maar eens eventjes afwachten want daar zou het waarschijnlijk zeer zeker in gaan staan.
EDIT: Reactie op diegene boven me. De games van volgende maand zijn NU te downloaden. Dacht dat ze wel vet zijn... Maar een hack en slash staat me niet echt aan en over remember me zie ik ook niet echt positieve reviews. Maar dat mag de pret zeker niet drukken. Mag ook wel eens een maand bijzitten waar geen/minder leuke games bijzitten. Ga ze van het weekend evengoed beide even proberen.
[ Voor 16% gewijzigd door Oxigeon op 24-10-2013 10:55 ]
Oxigeon schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:53:
[...]
Enigste wat ik er op dit moment over op google vind is dat het afhangt van welke game je speelt. Lijkt me logisch. Hoe meer rekenkracht/video etc nodig is, hoe zwaarder het systeem het heeft volgens sony. Verder zeggen computerwetenschappers naar aanleiding van de specificaties van de PS4 dat zei het verbruik schatten ergens rond de 150Watt en dat moet dan de piek zijn.
Ik had ergens gelezen dat Sony een dezer dagen met een Q&A gaat komen omtrent de PS4. Dat maar eens eventjes afwachten want daar zou het waarschijnlijk zeer zeker in gaan staan.
EDIT: Reactie op diegene boven me. De games van volgende maand zijn NU te downloaden. Dacht dat ze wel vet zijn... Maar een hack en slash staat me niet echt aan en over remember me zie ik ook niet echt positieve reviews. Maar dat mag de pret zeker niet drukken. Mag ook wel eens een maand bijzitten waar geen/minder leuke games bijzitten. Ga ze van het weekend evengoed beide even proberen.

Voeding is rated op 240V*1.15A het gemiddeldeverbruik zal dan wel tussen de 50-80% zitten dan is een voeding meestal op zijn efficienst
Yes, vriendin wacht daar speciaal op op basis van mijn advies, want dan wordt zo massaal gedumpt waarschijnlijk, dan moet de prijs wel omlaag. En wellicht gooit Sony zelf er wel een prijsverlaging bovenop (anders wordt prijsverschil nieuw wellicht te klein).Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:01:
[...]Lijkt me dat mensen die nu aan het twijfelen zijn/uitkijken voor een used PS3 nog even zullen wachten op de release van de PS4... en de daarop volgende dump op 2de hands sites ...
Wattage = Volt*Ampere als ik me dat goed herriner vanuit mijn studie. 240x1.15=276W Ik gok dat dit redelijk hoog is. Dit zal dan wat hoger liggen dan bij de PS3.arnoutzw schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:02:
[...]
[afbeelding]
Voeding is rated op 240V*1.15A het geiddeldeverbruik zal dan wel tussen die 50-80% zitten dan is een voeding meestal op zijn efficienst
Het valt mee de PS3 Phat voeding was 380watt ! Dus 276watt valt best mee voor een launch console maar aan dat verbruik zal die in de praktijk niet komen.
Ik wilde net dezelfde link plaatsenarnoutzw schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:23:
Wikipedia: PlayStation 3 technical specifications
Het valt mee de PS3 Phat voeding was 380watt ! Dus 276watt valt best mee voor een launch console maar aan dat verbruik zal die in de praktijk niet komen.
Als je even iets verder leest zie je dat de Slim-versie van de PS3 een powersupply heeft die 250 Watt kan verbruiken, echter het gemeten verbruik in de tabel ligt rond 100 Watt bij gamen. En in de latere modellen loopt het nog verder terug..
-
Dat ziet er echt heel strak uit.
Krijg nou toch wel de ik wil een ps4 bij launch kriebels.....
Maar dat gaat nu niet meer lukken, zal op release dag effe in mn stadje de winkels afgaan maar gok hele kleine kans.
Klinkt erg goed allemaal
Ah nice. Ook nieuwe screenshots zie ik, plus geschreven door Jan. Klinkt allemaal erg goed. Kan niet wachten om killzone straks in huis te hebben, hoewel ik eerst nog een ps4 moet zien te bemachtigen.SToRM666 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:35:
Preview van Killzone 4 van de PU: http://www.pu.nl/artikele...iew-killzone-shadow-fall/
Klinkt erg goed allemaal
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=683245
Staat veel informatie in de OP
*gif* http://i.minus.com/ib1UkayUQFl6sk.gif *gif* Let op! GIF van 4 MB
[ Voor 10% gewijzigd door Uniciteit op 24-10-2013 20:36 ]
Echt mijn type spel en qua graphics toch ook een erg leuke stijl

[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 24-10-2013 12:45 ]
Nee wordt geen launchgame. Ik dacht dat die 1e kwartaal van 2014 komt. Ziet er idd leuk uit. Ben benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Hoop eigenlijk dat je door puzzels op te lossen meer toegang krijgt op het eiland etc. Gameplay scheen iets van 50 uur in beslag te nemenlanerios schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:53:
zeg me dat dat een launch game wordt.. die wil ik echt hebben!
"Originally I had meant to design an 8-hour game, but The Witness is more like 25-40 hours depending on how much you play (some of the game is optional!)"
Reken dus op 30 uur of zo, als je niet de snelste puzzelaar bent en graag ontdekt, dan zal het alleen maar meevallen.
Ik had eigenlijk altijd weinig interesse in Remote Play met de PSP en ook met de Vita, maar nu de PS4 het nog veel beter lijkt te ondersteunen begint het ook echt interessant te worden. Voor een indie game die ik even snel tussendoor wil spelen hoef ik dan niet meer de PS4 aan te zetten, maar die kan ik dan gewoon op de Vita spelenarnoutzw schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:23:
Deze thread is trouwens wel interessant voor de mensen die in Remote Play geinteresseerd zijn :
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=683245
Staat veel informatie in de OP
[afbeelding]
Spellen die echt alle knoppen gebruiken of AAA titels zoals Uncharted en Killzone zal ik denk ik nog wel op de PS4 blijven spelen.
*gif* http://i.minus.com/ibbBLqN4osaNUg.gif */gif* Let op! Grote GIF

En nu nog even een screen van een PS3 launch game ter vergelijking. Toch een wereld van verschil!

Nu beginnen de kriebels dan eindelijk te komen. Kan niet wachten tot 29 november! De hype is begonnen...
[ Voor 2% gewijzigd door Uniciteit op 24-10-2013 20:30 ]
Lijk mij dat je de PS4 aan moet zetten om remote play te kunnen doen.SToRM666 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:31:
Voor een indie game die ik even snel tussendoor wil spelen hoef ik dan niet meer de PS4 aan te zetten, maar die kan ik dan gewoon op de Vita spelen
Ze kunnen nu dan toch echt de eerste trailer van Killzone 3 halenzwembroek schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:44:
Fuck hey wat ziet Killzone er abnormaal mooi uit zeg! Ik wilde deze game eerst laten liggen, maar nu staat ie bovenaan mijn lijst. Echt petje af voor Guerrilla.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu nog even een screen van een PS3 launch game ter vergelijking. Toch een wereld van verschil!
[afbeelding]
Nu beginnen de kriebels dan eindelijk te komen. Kan niet wachten tot 29 november! De hype is begonnen...
PSN: Bellerophon-
NoMoreMusic schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:45:
[...]
Lijk mij dat je de PS4 aan moet zetten om remote play te kunnen doen.
Sleep is dan waarschijnlijk hetzelfde als hibernation zoals op de pcQ: Can I wake up PS4 form sleep remotely via Vita or Vita TV?
A: Yes.
[ Voor 11% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 24-10-2013 15:50 ]
Bij de PS4 hoeft dit niet meer (toch?NoMoreMusic schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:45:
Lijk mij dat je de PS4 aan moet zetten om remote play te kunnen doen.
Ga je hem kopen voor de graphics of ook voor de gameplay, want we wisten natuurlijk al lang dat dit een van de mooiste launchtitels iszwembroek schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:44:
Fuck hey wat ziet Killzone er abnormaal mooi uit zeg! Ik wilde deze game eerst laten liggen, maar nu staat ie bovenaan mijn lijst. Echt petje af voor Guerrilla.
Met andere woorden, wat is er veranderd zodat die nu boven aan je lijstje staat in plaats van dat je hem laat liggen.
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2013 16:42 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Zoals ik het begreep kan ie remote aangezet worden (net als de PS3), het lijkt me niet dat je PS4-games kunt streamen wanneer je PS4 slaapt. Ik hoop alleen dat de PS4 wat zuiniger is dan de PS3 wanneer hij slaapt, de fan van mijn PS3 gaat niet meer uit wanneer ik remote-on enabled hebSToRM666 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:53:
[...]
Bij de PS4 hoeft dit niet meer (toch?), dat vind ik juist het interessante. De PS4 heeft een soort van low power mode waarin Remote Play gebruikt kan worden.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
FTFY.Bellerophon schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:48:
[...]
Ze kunnen nu dan toch echt de eerste trailer van Killzone 2 halen
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
[ Voor 9% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 24-10-2013 16:53 ]
Van Jonathan Blow, de maker van Braid (mijn favo 360 XBLA game) en ik volg dit spel al met een half oog sinds hij er mee bezig is (al rond de 4 jaar inmiddels). Als je het concept leest kan je je bijna niet voorstellen dat het lang leuk blijft maar met die gast heb ik er wel vertrouwen in.SToRM666 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:42:
Ik kijk trouwens ook heel erg uit naar The Witness: http://blog.us.playstatio...ails-in-a-very-big-world/
Echt mijn type spel en qua graphics toch ook een erg leuke stijl
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hopelijk komt hij ook direct uit op de PC of heb ik tegen die tijd ook een PS4 in huis
Dit is toch wel awesome, hoop dat andere Gamedevs dit ook voor elkaar krijgen:
No more load screens, geen logo's van tools die gebruikt zijn a la Havok.Guerrilla has completely eliminated in-game load times after an initial 30 seconds, and removed all logos and splash screens from the game's start-up routine.
bron"To me, that's still something that fills my heart with joy when I see it. You insert the disc and go straight to menu," he says. "People here worked very hard... We had to ask legal and Dolby, the epilepsy warning stuff, the logos from Havok - we had to negotiate with them that we could put it in the credits and not the title screen... All the rules are built around the previous generation. I'm really happy that we're one of the first ones in, and I hope it's an example that people are going to follow.
Computer says no
Begin steeds meer van Battlefield naar Killzone te neigen om als shooter aan te schaffen, maar ben eigenlijk meer fan van 'realistische' shooters zonder aliens en dingen. Twijfel!...
Dit topic is gesloten.
![]()
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.
- [PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen