Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
G4mert schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:32:
Als dit gerucht waar blijkt te zijn.....

[afbeelding]

[afbeelding]

ps. ik geloof er zelf niks van. Het zal wel een vergissing zijn of GAME heeft iets niet goed begrepen.
Als dit echt een feature was zal Sony dit al lang van de daken hebben geschreeuwd.

Op Neogaf zijn ze dit nu aan het uitzoeken. Stay tuned! 8)
Dan snap ik niet waarom de PS4 niet helemaal backwards compatible zou zijn.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Oxigeon schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:13:
[...]

Dan hou ik mijn mond en kun je mijn berichten negeren. Ik dacht in een tijd van crisis gaan ze geen extra manschappen meer oproepen etc...
Gamemania heeft al aangegeven wel een nachtlaunch te doen ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
cheiron schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:55:
[...]

Dan snap ik niet waarom de PS4 niet helemaal backwards compatible zou zijn.
*kuch* Andere processor architectuur *kuch*

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
Chaoss schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:01:
[...]

Gamemania heeft al aangegeven wel een nachtlaunch te doen ;)
Op twitter of facebook? Op de website kan ik daar namelijk niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Seroth schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:02:
[...]

Is ook geen bron voor merk ik, ik kan tenminste echt niks vinden.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
COMPUTER BILD COMPUTER BILD
about an hour ago ·1907 Views
Disk differences
The PS4 swallows written as disks with a height up to 12.5 mm. For the PS3 gamers could only install disks with a maximum height of 9.5 mm.

12.5MM hdd's confirmed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:58

Oxigeon

En zo is dat!

Komen inderdaad best wel leuke dingen voorbij. De controller is bv 24 gram zwaarder tov de DS3. Verder is de console stiller als hij 10 minuten aanstaat dan de PS3.

Ik laat de "stream" dan ook nog eens ff aanstaan

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Oxigeon schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:09:
Komen inderdaad best wel leuke dingen voorbij. De controller is bv 24 gram zwaarder tov de DS3. Verder is de console stiller als hij 10 minuten aanstaat dan de PS3.

Ik laat de "stream" dan ook nog eens ff aanstaan
Klopt maar die geluidstest zegt opzich nog best weinig want het was wel te verwachten dat ps4 stilstaand op een menu fluister stil zal zijn want hitte produceert ie dan amper met die moderne gepowergate chips tegenwoordig. Iets waar op PS3 en 360 amper sprake van is en toch altijd wel minimaal 50watt(slim) of 100watt (phat) verstoken.

Edit: Ps4 boot ook in 21 seconden als ik het goed begrijp: http://new.livestream.com/accounts/3796398/events/2475845

[ Voor 8% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 18-10-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:05
Is 5400rpm niet wat langzaam?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Snel genoeg, 5400rpm is vooral veel stiller en zuiniger. PS4 OS zal wel op NAND geheugen staan maar weet niet zeker. Anders kan je nog altijd upgraden naar hybrid hardeschijf of 1tb ssd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Mmm het nut van 12.5mm is er nog niet echt. 1.5tb is prima goedkoop in 9.5mm te krijgen en 2tb(duur) is meteen 15mm

@atlanta

Alleen heeft de PS4 helaas alleen SATAII dus je haalt nooit de maximum snelheid van je SSD :'(

[ Voor 32% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 18-10-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
arnoutzw schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:23:
Snel genoeg, 5400rpm is vooral veel stiller en zuiniger. PS4 OS zal wel op NAND geheugen staan maar weet niet zeker. Anders kan je nog altijd upgraden naar hybrid hardeschijf of 1tb ssd :+
Ssd is idd erg aanlokkelijk. Onder Windows is het predtatieverschil echt enorm. Vooral met games. Nauwelijks of geen laadschermen bij Skyrim bijvoorbeeld.

Zou het verschil onder het ps4 os ook zo zijn dan komt er zeker een ssd in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoutzw schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:28:
Mmm het nut van 12.5mm is er nog niet echt. 1.5tb is prima goedkoop in 9.5mm te krijgen en 2tb(duur) is meteen 15mm

@atlanta

Alleen heeft de PS4 helaas alleen SATAII dus je haalt nooit de maximum snelheid van je SSD :'(
niet de snelste, maar meteen ook weer een reden om niet voor de snelste ssd te gaan, maar wel meer opslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Seroth schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:02:
[...]

gezegd door een medewerker in de winkel
AtlAntA schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:31:
[...]

Ssd is idd erg aanlokkelijk. Onder Windows is het predtatieverschil echt enorm. Vooral met games. Nauwelijks of geen laadschermen bij Skyrim bijvoorbeeld.

Zou het verschil onder het ps4 os ook zo zijn dan komt er zeker een ssd in!
Bij de PS3 zijn er wel testen gedaan met een SSD en het verschil is daar echt minimaal zeker niet de meerprijs van een SSD waard.

[ Voor 50% gewijzigd door Chaoss op 18-10-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Ik ga waarschijnlijk gewoon voor hybride hardeschijf, niet te duur en toch snelle accestimes. ssd's zijn veeeeel te duur voor >500GB en als 50GB games de standaard gaan worden wil je toch wel minimaal 1TB in je PS4 gaan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
Verkeerde topic.

[ Voor 90% gewijzigd door Massief op 18-10-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25163563/hahaha.png

Gotta love Neogaf :+ _/-\o_

Edit : Klopt overigens ook nog : Big Mac is +- 215g!

[ Voor 20% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 18-10-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

unboxing van de PS4 bij computerbild.de
[YouTube: http://youtu.be/44iaxwO8xIU]

zoals gewoon te lang stilstaand bij nutteloze dingen als kabeltjes ed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
De headset is echt bedroevend 8)7 Echt zoon 1euro wibra ding (lijkt het tenminste) maarja gelukkig standaard 3.5mm aansluiting en geen proprietaire zoals op de Xbone. Hopelijk werken iphone oortjes of koptelefoons met mic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
Headset is wel schandalig inderdaad haha damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik was echt heel aangenaam verrast over de kwaliteit oortjes bij de vita, maar blijkbaar is sony weer teruggekomen op rotoordopjes.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Laatst online: 07-06 09:25
arnoutzw schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:30:
De headset is echt bedroevend 8)7 Echt zoon 1euro wibra ding (lijkt het tenminste) maarja gelukkig standaard 3.5mm aansluiting en geen proprietaire zoals op de Xbone. Hopelijk werken iphone oortjes of koptelefoons met mic
De 3,5mm aansluiting op de controller geeft me toch wat hoop dat ik met een kabeltje dan gewoon m'n Turtle Beach PX5 kan gebruiken. Daar heb ik nu namelijk ook een 2.5mm naar 3.5mm kabeltje aan hangen. Vooral gezien er al bevestigd is dat de PS4 voorlopig geen USB en Bluetooth audio/voice comms gaat ondersteunen. Wireless transmitter met SPDIF aan de PS4 voor audio, headset met kabel aan de controller voor voice comms, Hoppekee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

BRON: Neogaf
The German magazine ComputerBild is currently running an analysis with a PS4 debug unit. They have measured the unit's noise level while navigating the system menu and compared it to the original PS3.

After 10 minutes of operation
PS3: 0.83 sone
PS4: 0.815 sone

According to the magazine, a "slight noise" is audible from 40cm (= 15.75 inches) distance.

After 60 minutes of operation
PS3: 2.1 sone
PS4: 0.83 sone
zeer goed nieuws... Sony heeft zijn shit goed voor elkaar met de PS4 hardware zo lijkt het

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik vond de PS3 al niet echt storend qua lawaai.

Ben vooral benieuwd naar de warmte productie... zo'n kleine behuizing incl voeding en dan nog weinig geluid van ventilatoren ook, waar laten ze dan die warmte? of is het een of ander ingenieus ontwerp waarbij die behuizing als koelblok fungeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:16

Edd

Chaoss schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:32:
ik vond de PS3 al niet echt storend qua lawaai.

Ben vooral benieuwd naar de warmte productie... zo'n kleine behuizing incl voeding en dan nog weinig geluid van ventilatoren ook, waar laten ze dan die warmte? of is het een of ander ingenieus ontwerp waarbij die behuizing als koelblok fungeert.
Vergeet niet dat er toch best wel wat jaartjes ontwikkeling tussen zit en er naar mijn idee in die jaren heel veel focus is geweest op stroomverbruik en warmteontwikkeling (in de PC-markt dan). Dit heeft nu dan ook zijn weerslag op de consoles. Dus om heel eerlijk te zijn kijk ik er niet echt van op.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

liep net tegen deze nieuwe screenshots van Knack aan: http://www.gamersyde.com/...oncept_arts-14747_en.html

Ligt het aan mij of ziet die game er stukken beter uit dan eerst? (oa die textures van de rotsen)

Was bang dat Knack eerst niet de kwaliteit van R&C zou halen maar dit ziet er toch wel erg goed uit... moest ook wel met de producent van R&C en Spyro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt niet aan jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knack zojuist in me pre-order gegooid. Ziet eruit als een goede game. Met cerny als maker kan dat ook niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Dan toch maar NFS Rivals als vervanger voor DriveClub?
http://kotaku.com/need-fo...er-you-play-it-1447871333

Knack lijkt mij inderdaad ook best een leuke game!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:01:
Dan toch maar NFS Rivals als vervanger voor DriveClub?
http://kotaku.com/need-fo...er-you-play-it-1447871333

Knack lijkt mij inderdaad ook best een leuke game!
nah, is toch wel een flink andere doelgroep.

Overigens in deze playthrough van ign zie je dat de spele vaak dood gaat. Dat zie ik in filmpjes. De game wordt geen makkie denk ik.

Deze is ook leuk. De ps vita tv in actie

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:59:
Knack zojuist in me pre-order gegooid. Ziet eruit als een goede game. Met cerny als maker kan dat ook niet anders.
Had eerlijk gezegd echt totaal geen verwachtingen bij deze game maar gaat de goede kant uit! Ik hou de game in de gaten.

Gelukkig is deze topic een stuk overzichterlijker om te lezen ipv Lappen onzin geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tjah een game als Knack zal wen bredere doelgroep proberen te bereiken naae dat betekend nog niet er voor volwassenen niets aan is. R&C games hen ik me ook altijd prima mee vermaak, gameplay is moeilijk genoeg en er zit veel humor in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:39
Ik snap eigenlijk een beetje niet waarom iedereen teleurgesteld is in het uitstellen van Drive Club en Watch Dogs. Ik denk dat het alleen maar goed is. Naast mijn werk heb ik niet zo veel tijd om te gamen. Dus als alles tegelijk zou uitkomen dan is tegen de tijd dat ik aan gamen toe kom het hele online gebeuren inmiddels bijna dood omdat iedereen weer al bij de volgende game is.

Nu kan ik ten minste rustig per game de tijd uitgeven :). Alleen lastige keus tussen BF4 en KZ. Denk dat het BF4 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nou, als je veel zin had in een race game dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent? :)

Race games blijven altijd wel een belangrijk genre met een best grote aanhang.

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-10-2013 11:33 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:03:
Ik snap eigenlijk een beetje niet waarom iedereen teleurgesteld is in het uitstellen van Drive Club en Watch Dogs. Ik denk dat het alleen maar goed is. Naast mijn werk heb ik niet zo veel tijd om te gamen. Dus als alles tegelijk zou uitkomen dan is tegen de tijd dat ik aan gamen toe kom het hele online gebeuren inmiddels bijna dood omdat iedereen weer al bij de volgende game is.

Nu kan ik ten minste rustig per game de tijd uitgeven :). Alleen lastige keus tussen BF4 en KZ. Denk dat het BF4 wordt.
Zou als ik jou was voor KZ gaan. Lijkt erop dat BF4 gerushd is en op de PC zoiezo al veel beter is. KZ is veel beter geoptimaliseerd voor ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ook al zijn het beide FPS, het zijn ook twee totaal verschillende games binnen dat genre. :)

Of de ene geoptimaliseerd is en de andere wellicht niet, dat is niet zo boeiend. De keuze lijkt mij voornamelijk afhankelijk van welke speelstijl en setting je het meest leuke vindt. Sfi vs moderne tijd, infantery vs infantery en vele voertuigen, etc. :)

Edit: ik ga er vanuit dat de keuze voor een launch spel even onafhankelijk wordt gemaakt of het multiplatform is en dat die wellicht ook gewoon op de PC te spelen is. Als je namelijk Battlefield leuker vindt, waarom zou je dan alsnog Killzone kopen? En andersom natuurlijk ook.

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-10-2013 11:48 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:43:
Ook al zijn het beide FPS, het zijn ook twee totaal verschillende games binnen dat genre. :)

Of de ene geoptimaliseerd is en de andere wellicht niet, dat is niet zo boeiend. De keuze lijkt mij voornamelijk afhankelijk van welke speelstijl en setting je het meest leuke vindt. Sfi vs moderne tijd, infantery vs infantery en vele voertuigen, etc. :)
Ja dat is waar. Maar je kan (als je een beetje pc hebt) ook gewoon bf op low spelen en dan speel in feite iets vergelijkbaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Ik vind beiden erg leuk. Alleen heb op de PS3 heel BF3 platgespeeld. Moet eerlijk zeggen dat ik daarvoor datzelfde ook met KZ heb gedaan. Maar BF heb ik veel langer plezier van. KZ is weer op een andere manier leuk. En ook al is BF misschien gerushed. Het wordt met updates toch wel weer gefixt.

EDIT: wat ik me trouwens afvraag is of de PS4 nu eindelijk ook eens bv xbmc gaat ondersteunen of in ieder geval toelaten. Nu ze zo makkelijk aan het doen zijn met indie developers. Zou wel mooi zijn. Scheelt me weer een kastje van de htpc.

[ Voor 29% gewijzigd door dangerpaki op 19-10-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Xbmc hoeft van mij niet persee (is het ps3 os ook niet een aangepast xbmc?), maar een beetje goede ondersteunig voor mediasfreaming is wel fijn. Ik gebruik de PS3 veel voor het kijken van series en dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
XBMC kan je natuurlijk vergeten, Sony heeft er belang bij dat films GEKOCHT worden aangezien ze zelf een filmstudio en streamingdienst hebben. Daarom is de bestands ondersteuning op Sony smarttv's ook minder dan op Samsung tv's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 16:05
dangerpaki schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:08:
Ik vind beiden erg leuk. Alleen heb op de PS3 heel BF3 platgespeeld. Moet eerlijk zeggen dat ik daarvoor datzelfde ook met KZ heb gedaan. Maar BF heb ik veel langer plezier van. KZ is weer op een andere manier leuk. En ook al is BF misschien gerushed. Het wordt met updates toch wel weer gefixt.

EDIT: wat ik me trouwens afvraag is of de PS4 nu eindelijk ook eens bv xbmc gaat ondersteunen of in ieder geval toelaten. Nu ze zo makkelijk aan het doen zijn met indie developers. Zou wel mooi zijn. Scheelt me weer een kastje van de htpc.
'XBOX mediacenter' op een PS4? Dacht het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Chaoss schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:55:
Xbmc hoeft van mij niet persee (is het ps3 os ook niet een aangepast xbmc?), maar een beetje goede ondersteunig voor mediasfreaming is wel fijn. Ik gebruik de PS3 veel voor het kijken van series en dat gaat prima.
Streamen is prima. Zolang ze maar gewoon support hebben voor een beetje normale formaten. Ik gebruik nu een NAS icm met een HTPC waar alleen een USB stick in zit met XBMC (openelec). Vind het allemaal wel netjes met XBMC en zou dat ook mooi vinden voor de PS4. Maar anders blijft gewoon de HTPC staan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 11:12
Vandaag op de F.A.C.T.S. aan de slag kunnen gaan met de PS4 en ACIV.

Althans, soort van. Het werd al snel vrij duidelijk dat er serieuze gaming rigs gebruikt werden, achter de schermen natuurlijk.

De eerste indruk van de controller is erg positief, ligt enorm lekker in de hand, bouwkwaliteit is aanzienlijk verbeterd, triggers zijn een verademing en het touchpad zit niet in de weg.

ACIV vond ik helaas wat tegenvallen.. Het lijkt me vrij duidelijk een cross-gen game, graphics waren natuurlijk goed, maar zeker niet spectaculair. Nuja, ze hebben natuurlijk nog wat tijd om het af te werken.

Interessant weetje trouwens: volgens het PS4 Dynamic Menu zou er 431 GB aan vrije ruimte beschikbaar zijn. Aangezien het natuurlijk geen 'echte' PS4's waren, is het natuurlijk geen zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
swopdark schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:19:
BRON: Neogaf

[...]

zeer goed nieuws... Sony heeft zijn shit goed voor elkaar met de PS4 hardware zo lijkt het
Ter referentie:
1 sone = 40 dB
2 sones = 43 dB
3 sones = 44.7 dB
4 sones = 46 dB

Lijkt mij heerlijk. Stille apparatuur <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik blijf het jammer vinden dat dat licht voorop die controller niet uit kan. Ik voorzie enkele ergernissen icm de hoogglans bezel van mijn tv. Verder alleen maar +punten ivm de ds3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 19:48
AtlAntA schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 03:25:
[...]

Ik blijf het jammer vinden dat dat licht voorop die controller niet uit kan. Ik voorzie enkele ergernissen icm de hoogglans bezel van mijn tv. Verder alleen maar +punten ivm de ds3.
Aan het constante licht van de controller heb ik nog niet stil bij gestaan. Ik denk dat mijn vriendin het irritant aat vinden, constant een lichtgevend object in de buurt.

De oplossing van het geluid via de controller vondt ik wel een vriendin vriendelijke oplossing.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
AtlAntA schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 03:25:
[...]

ik plak er zwarte tape overheen of is dan de 'verbinding' weg...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 16:05
hully schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 10:10:
[...]

ik plak er zwarte tape overheen of is dan de 'verbinding' weg...?
Je komt alleen in de problemen dan als je een spel speelt wat van die functionaliteit gebruik maakt (zoals the playroom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Meekoh schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:02:
[...]

*kuch* Andere processor architectuur *kuch*
Ja, dat had ik dus door. Maar als wat die site waar is, en dus downloaded games wel backward compatible zijn, wat is dan het verschil met disks? Dat heeft niets met je architectuur te maken.

Ik ga er in ieder geval van uit dat het bericht niet klopt, of in ieder geval niet geïnterpreteerd moet worden als backwards compatibiliteit.

[ Voor 8% gewijzigd door cheiron op 20-10-2013 11:17 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
cheiron schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:09:
[...]

Ja, dat had ik dus door. Maar als wat die site waar is, en dus downloaded games wel backward compatible zijn, wat is dan het verschil met disks? Dat heeft niets met je architectuur te maken.

Ik ga er in ieder geval van uit dat het bericht niet klopt, of in ieder geval niet geïnterpreteerd moet worden als backwards compatibiliteit.
Dan zou Sony ineens een ps3 emulator hebben die (goed) werkt op de x86 architectuur. Alhoewel ik het super zou vinden lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.

Ze hebben al gezegd dat men bij gaikai gewoon ps3 's in hun server parken neer wou zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

AtlAntA schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 11:52:

Dan zou Sony ineens een ps3 emulator hebben die (goed) werkt op de x86 architectuur. Alhoewel ik het super zou vinden lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.
De bron van de geruchten waren wat tweets van dudes die bij een winkel werkte. Vrij smal nadat het gerucht een leven ging leiden heeft Sony zelf met een tweet het gerucht erg duidelijk ontkracht. Ps4 is niet backwards compatible

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat we niet weten wanneer we de games via Gaikai kunnen gaan spelen. Kan nog makkelijk 2 jaar duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59
Nog wat Killzone leesvoer voor de zondagmiddag.

http://www.pushsquare.com...d_fourfold_since_february?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier nog even wat screens van verschil tussen currentgen en nextgen

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/146ieo.gif
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/2z6ee7.gif
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/387doz.gif
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/4fqfvt.gif

[ Voor 61% gewijzigd door Oxigeon op 21-10-2013 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Chaoss schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:01:
[...]

gezegd door een medewerker in de winkel
Want dat is betrouwbaar? Sorry, zij zeggen echt van alles om meer te verkopen... Slaat nergens op soms. "Ja meneer, u heeft aan 1x FFXIV genoeg, dan kunt u op zowel de PS3 als PC spelen" "Nee, we gaan nooooit gamecards van FFXIV verkopen" "Nee, Pokemon X komt pas in november uit" etc etc etc

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Oxigeon schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 07:59:
Hier nog even wat screens van verschil tussen currentgen en nextgen

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zit dus verschil in de mate van details. Het groen ziet er voller uit, de regen ziet er vloeiender uit ipv enkel wat plasjes + details op de tonnen, die rots heeft wat meer groeven en ze hebben op zee wat slagschaduw toegevoegd.

Persoonlijk vind ik het te verwaarlozen, het geeft mij nou niet meer immersion dan anders. Een recap van het vechtsysteem en/of houterige besturing bij klimmen zou dat wel doen. Dus leuk dat dit verschil er is, maar voor mij hoeven deze details niet perse beter, wel genoeg andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43
Als dat de enige echte upgrades zijn icm 1080p zou dat spel makkelijk 60fps moeten halen op next gen toch ? Maar dat is ook niet zo dus moet wel meer zijn lijkt me.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Het zijn animated Gifs, dus ik denk dat veel details verloren gaan. Los van dat het verschil niet heel groot is. Typische 'launchgame'.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij was bekend dat ac 4 1080p en 60 fps zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Ik vind in het shot met de regen toch wel behoorlijk wat verschil zitten. Detail in de textures is echt een stuk hoger. Niet extreem indrukwekkend maar voor een 3rd party game die ook op de current gen uitkomt best behoorlijk.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Mja en het zijn gifjes. Die zullen de kwaliteit op de foto;s zeker omlaag halen. Het is al een foto en dan is er ook nog eens een gifje van gemaakt. En persoonlijk vind ik het verschil redelijk groot tov current gen. Maar nogmaals zoals iemand eerder al zei. Dit is een launchgame. Over een jaar of 2 zijn deze graphics helemaal achterhaald.

Pleur nu nog maar eens de eerste Saints Row in je PS3 of 360 (is hij wel op PS3 uitgekomen?) Dat is werkelijk niet meer om aan te zien. En toen je hem kocht dacht je echt wauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Haha, jij zit ook op NeoGAF zeker? Ik wilde net hetzelfde posten :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Moet zeggen dat ze dan toch echt op tijd klaar zijn. Raar dat ze zoiets bekend maken. Eventuele bugs kunnen ze er nu eventueel nog uithalen etc. Maar.... Nu de PS4 nog gold/eerder launchen en we kunnen aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
SToRM666 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:22:
Haha, jij zit ook op NeoGAF zeker? Ik wilde net hetzelfde posten :P
Ik kom daar wel eens ja, maar nu zag ik het toevallig op een nieuwssite. ;)
Toch een dikke week later dan gepland dat ze gold gaan. Misschien op het laatste moment weer een grafische upgrade toegevoegd. :P

[ Voor 20% gewijzigd door zwembroek op 21-10-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Oxigeon schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:27:
Moet zeggen dat ze dan toch echt op tijd klaar zijn. Raar dat ze zoiets bekend maken. Eventuele bugs kunnen ze er nu eventueel nog uithalen etc. Maar....
Gold betekent niet meer dan dat het spel klaar is voor massaproductie. De schijfjes moeten dus nog geperst worden en over iets meer dan 3 weken is de Amerikaanse release al, dus veel later hadden ze niet moeten zijn denk ik :P
Nu de PS4 nog gold/eerder launchen en we kunnen aan de slag
De PS4 is allang 'gold', die is namelijk al een tijd in productie :)

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 21-10-2013 12:21 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
SToRM666 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:19:
[...]

Gold betekent niet meer dan dat het spel klaar is voor massaproductie. De schijfjes moeten dus nog geperst worden en over iets meer dan 3 weken is de Amerikaanse release al, dus veel later hadden ze niet moeten zijn denk ik :P

[...]

Ik ben wel benieuwd of de firmware /het os al Final of gold is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Phydomir schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:08:
Ik vind in het shot met de regen toch wel behoorlijk wat verschil zitten. Detail in de textures is echt een stuk hoger. Niet extreem indrukwekkend maar voor een 3rd party game die ook op de current gen uitkomt best behoorlijk.
Ik weet vrij zeker dat terwijl je het speelt al die kleine dingen bij elkaar een groot verschil maken. Het is precies het verschil namelijk tussen de current gen en de higher-end pc's. Die wordt nu gelijk getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 18-09 18:37
AtlAntA schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:42:
[...]

Ik ben wel benieuwd of de firmware /het os al Final of gold is.
Lijkt me wel, want die wordt nu al tijdens de productie op de PS4's geflashed.
Er staan er heus al aantallen in doos met het OS erop geflashed en wel.

Daarom zijn er ook enkele zaken zoals die bluetooth mic support die achteraf via een update komt, kunnen ze nu niet meer toevoegen.

Bedoel, er moeten miljoenen apparaten over 38 dagen bij de retailers liggen (28 november) omdat deze die dag verzonden worden naar (en de volgende dag afgehaald moeten worden door) de consument.
SToRM666 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 12:19:
[...]

[...]

Een voordeel is wel de digitale distributie.
Er wordt een deel digitaal, en een deel fysiek verkocht.
Dus ze hoeven lang niet zoveel te persen als vroeger.

[ Voor 30% gewijzigd door xoniq op 21-10-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bovenstaande spreekt over 38 dagen. Niet te vergeten Amerika waar de console 2 weken voor ons in de schappen ligt. Daar is hij dus over 24 dagen uit. Kan niet wachten tot de eerste unboxing video's komen en de eerste videos geshared worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Er is al een unboxing video. Weliswaar niet met de originele doos, maar de inhoud is hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

bram1984 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:29:
Er is al een unboxing video. Weliswaar niet met de originele doos, maar de inhoud is hetzelfde.
Klopt, heb ik gezien. Maar ik vind het altijd mooi om te zien hoe hysterisch sommige mensen worden als ze zoiets open maken etc. Ook die van computerbild was geniaal al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Voor het eerst sinds 16 jaar dalijk de trotse bezitter van een console. Eigenlijk wil ik per direct de HD vervangen voor een 250gb SSD. Ik speel als papa vrij weinig en heb weinig spellen. Als ik de laadtijd kan versnellen doe ik dat graag.

Is er ergens al een how-to of bevestiging dat dit echt kan. Zijn er hier tweakers met ervaring voor de PS3. Hoe zit het met je garantie. Moet je een firmware erop flashen of zit deze op apart geheugen? Andere tweakers die direct hun PS4 gaan ombouwen naar een SSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bij de PS3 hoefde je alleen de handleiding van Sony te volgen. Ik ga er vanuit dat dit voor de PS4 niet anders zal zijn. http://nl.playstation.com...9/item417008/Aan-de-slag/

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
AllSeeyinEye schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:00:
Bij de PS3 hoefde je alleen de handleiding van Sony te volgen. Ik ga er vanuit dat dit voor de PS4 niet anders zal zijn. http://nl.playstation.com...9/item417008/Aan-de-slag/
Handleiding niet eens nodig, gewoon logica en het kan maar 1 kant op:

- Klepje eraf halen
- HDD eruit schuiven
- HDD uit die bracket schroeven met 4 schroefjes
- Nieuwe HDD in die bracket schroeven
- Weer in de PS3 drukken
- Klepje erop
- PS3 aan doen

Dan vraagt de PS3 direct of je wilt formatteren (de HDD klaar maken voor het PS3 bestandssysteem) en klaar ben je.
In een paar minuten gepiept, en volledig door Sony toegestaan.
Het is ook al bekend dat dit bij de PS4 ook gewoon te vervangen is, gaat bij de PS4 ook weer om dezelfde soort HDD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cai schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:55:
Voor het eerst sinds 16 jaar dalijk de trotse bezitter van een console. Eigenlijk wil ik per direct de HD vervangen voor een 250gb SSD. Ik speel als papa vrij weinig en heb weinig spellen. Als ik de laadtijd kan versnellen doe ik dat graag.

Is er ergens al een how-to of bevestiging dat dit echt kan. Zijn er hier tweakers met ervaring voor de PS3. Hoe zit het met je garantie. Moet je een firmware erop flashen of zit deze op apart geheugen? Andere tweakers die direct hun PS4 gaan ombouwen naar een SSD?
Ik zat er zelf ook aan te denken om gelijk op de launch een SSD erin te laten zetten maar, doordat het nog niet ideaal werkte op de PS3 en de prijzen nog aan de hoge kant zijn. Heb ik ervoor gekozen om i.p.v. een SSD een Hybride SSHD van 1TB in mijn PS4 te plaatsen.

http://www.seagate.com/gb...olid-state-hybrid-drive/#

Uit eigen ervaring ben je vrij snel door je 250 GB heen indien je (een paar) digitale content download en
installeer. Daarnaast ga ik overstappen op digitale content (ongeveer 3 spellen per jaar excl. gratis spellen via PLUS account) i.v.m. de herrie die de blu-ray speler maakt en de rommel die je dan niet meer hebt.

Het installeren van de HDD/SSD is hetzelfde als de PS3 en de garantie moet daarbij gewoon nog meetellen naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:14:
[...]

Het installeren van de HDD/SSD is hetzelfde als de PS3 en de garantie moet daarbij gewoon nog meetellen naar mijn mening.
Valt gewoon onder de garantie.
Sony staat het officieel toe, en heeft gewoon een handleiding online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ik zat er zelf ook aan te denken om gelijk op de launch een SSD erin te laten zetten maar, doordat het nog niet ideaal werkte op de PS3 en de prijzen nog aan de hoge kant zijn. Heb ik ervoor gekozen om i.p.v. een SSD een Hybride SSHD van 1TB in mijn PS4 te plaatsen.
Ik ben straks toch wel heel erg benieuwd naar je ervaringen hiermee. Bij de PS3 begreep ik dat het geen nut had om een snellere schijf te plaatsen ivm de encryptie die toegepast werd. Ik ben erg benieuwd of dit straks ook het geval gaat zijn bij de PS4 of niet..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Vooral met PS+ gaat het erg rap naar in mijn ervaring. Al 2x de HDD geupdate naar een groter formaat (orginele 60GB phat om mee te beginnen :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:55:
[...]

Ik ben straks toch wel heel erg benieuwd naar je ervaringen hiermee. Bij de PS3 begreep ik dat het geen nut had om een snellere schijf te plaatsen ivm de encryptie die toegepast werd. Ik ben erg benieuwd of dit straks ook het geval gaat zijn bij de PS4 of niet..
Als ik bepaalde filmpjes moet geloven op Youtube, is de SSHD (volgens mij de oude generatie) bijna 2x sneller dan de standaard HDD die in de PS3 zit. Verder verdiep ik me niet zo heel erg in dit soort dingen maar ik wil best een (kleine) vergelijking doen wanneer dat ik de PS4 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Dat reclame filmpje van de Playstation consoles in de loop van de tijd brengt echt veel herinneringen terug.
Ik merk ook echt daardoor dat ik een echte Playstation gamer bent, Xbox was even een leuke tijd maar het "ding" heeft mij nooit echt wat gedaan.

Playstation daarintegen op elke console wel een topper of geweldige momenten gehad, en daar doe je het voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Joosie200 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:47:
[...]

Er zit dus verschil in de mate van details. Het groen ziet er voller uit, de regen ziet er vloeiender uit ipv enkel wat plasjes + details op de tonnen, die rots heeft wat meer groeven en ze hebben op zee wat slagschaduw toegevoegd.

Persoonlijk vind ik het te verwaarlozen, het geeft mij nou niet meer immersion dan anders. Een recap van het vechtsysteem en/of houterige besturing bij klimmen zou dat wel doen. Dus leuk dat dit verschil er is, maar voor mij hoeven deze details niet perse beter, wel genoeg andere dingen.
azijnpissers :P Juist het toevoegen van details kost enorm veel resources, veel en levendig "groen" is mooi maar het moet ook nog allemaal meebewegen in de wind, reageren op bewegende mensen/dieren etc.

Als ik die screens zo zie en er rekening mee houdt dat het ook nog eens jpg's van een foto zijn dan vindt ik het verschil eerlijk gezegd groter dan ik verwacht had bij launch titels. Persoonlijk zorgt dit er voor mij wel voor dat ik meer in de game getrokken wordt, de omgeving en de natuur ziet er immers veel realistischer uit.
Cai schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:55:

[...]

Als ik jullie was zou ik eerst maar eens afwachten tot er testen bekend zijn met de PS4 wat het voordeel is van een SSD, ik verwacht eigenlijk dat het verschil net als bij de PS3 verwaarloosbaar is, bij de PS3 kwam het neer op soms totaal geen tijdswinst en soms maximaal 1-2s dus niet de extra investering van een SSD waard.

En als een echte SSD al nagenoeg geen tijdswinst oplevert dan zal een caching/hybride HD nog minder winst opleveren.

[ Voor 38% gewijzigd door Chaoss op 21-10-2013 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Alongside revealing their Since ’95 video, a nostalgic look at PlayStation’s history and heritage, Sony have teased that their PS4 advertising campaign will be massive, saying that it’s “the biggest in our history” to TSA.
In de VS zijn er trouwens al veel meer reclames geweest van de PS4 dan hier in Europa, zoals bijvoorbeeld de Taco Bell reclame die erg veel zichtbaar is daar:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fVruXOewGIA]

En de nieuwe "Perfect Day" commercial schijnt daar ook veel op TV te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 21-10-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

PlayStation = gaming. De Xbox wil van alles wat zijn. Laat dat eerste nou het belangrijkste zijn voor een console..

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
CR1691 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:43:
PlayStation = gaming. De Xbox wil van alles wat zijn. Laat dat eerste nou het belangrijkste zijn voor een console..
Jep inderdaad, zo zie ik het ook.
Console aan controller in je hand en gaan, geen ander gezeik of meuk.

Ik ben zelf erg blij dat Sony (vooralsnog) niet in dat hele gedoe van de concurrent is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Ik denk dat hier onderschat wordt hoeveel Sony met multimedia bezig is. Kijk maar eens naar de muziek die zij beheren, of TV-series en films (denk bijvoorbeeld aan James Bond).

Sony zal natuurlijk gewoon aan multimedia doen: apps zoals Netflix zullen er zijn, services zoals Music Unlimited zullen ze pushen. Het grote verschil is dat Microsoft zich nu * vooral * op TV/films/muziek focust en weinig op games, terwijl bij Sony de belangrijkste functie nog gamen is *edit: of zo komt het bij veel mensen ten minste over ;)*.

[ Voor 6% gewijzigd door Uniciteit op 21-10-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Uniciteit schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:15:
Ik denk dat hier onderschat wordt hoeveel Sony met multimedia bezig is. Kijk maar eens naar de muziek die zij beheren, of TV-series en films (denk bijvoorbeeld aan James Bond).

Sony zal natuurlijk gewoon aan multimedia doen: apps zoals Netflix zullen er zijn, services zoals Music Unlimited zullen ze pushen. Het grote verschil is dat Microsoft zich nu * vooral * op TV/films/muziek focust en weinig op games, terwijl bij Sony de belangrijkste functie nog gamen is.
Kijk en zo hoort het, niet dat het andere slecht is (moeten er allemaal aan geloven over een paar jaar) maar een console is voor mij om te gamen klaar.:P :+

Owja af en toe een filmpje dan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:32
Hoewel de actie al vaker voorbij gekomen is, zal ik toch nog even delen voor de mensen die het ontgaan is:
http://nl.playstation.com...-in-de-PlayStation-Store/

Hierbij koop je een PSN kaart van €50 en krijg je een coupon code voor €10 extra tegoed. Hoewel je de code voucher tot 30 november kan verzilveren, kan je de verzilverde €10 gewoon op je account laten staan. Voordelig om nu dus al geld op je account te zetten voor Playstation Plus. Actie loopt tot 31 oktober en het kan tot 14 dagen duren voor je de voucher krijgt.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Vraagje aan de medegamers, ik wil zo een headset aanschaffen maar sinds dat waardeloze nieuwe van paar weken terug met headsets die niet werken.

Heeft iemand een idee welke headsets wel te gebruiken zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Als ik jou was zou ik even wachten met een headset aanschaffen totdat de ps4 uit is.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Origins schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:26:
Vraagje aan de medegamers, ik wil zo een headset aanschaffen maar sinds dat waardeloze nieuwe van paar weken terug met headsets die niet werken.

Inderdaad even wachten, er zijn namelijk 2 standaarden voor hoe een headset met mic moet worden aangestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Nog een maandje en wat dagen. Vooralsnog zoet met The Last of Us (23%), GTA5 (360, 75%) en Beyond: Two Souls (0%). Wel jammer dat Watch_Dogs is uitgesteld, nu heb ik weinig spellen om naar uit te kijken op de PS4. Ik heb via de PU abonnee-verleng actie wel Call of Duty Ghosts besteld (PS3), die kan ik voor een tientje kopen voor de PS4. Nadeel is dat ik CoD niet kan waarderen en aan download-only games al helemaal geen waarde hecht, maar goed. Ben meer benieuwd naar Buzz/Singstar op de PS4 (abonnement voor Singstar?) maar dat zal nog even op zich laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Singstar abo zou ik echt toejuichen, ik speel het nog redelijk wat met mn vriendin :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Origins schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:26:

Wacht gewoon even op de update. Ik schat zo in dat die niet zo heel lang op zich zal laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik gok ook dat het niet lang duurt voordat een update komt. Denk persoonlijk dat ze dan vrijwel alle headphones accepteren. Is toch eigenlijk wel een must voor de gamers. Heb gewoon het idee dat ze het "vergeten" zijn te implenteren. Misschien dat de update er al inzit als wij kunnen beginnen met gamen op de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 10:24

Flotter

Pelipper!

Cyleo schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:04:
[...]

Vooral met PS+ gaat het erg rap naar in mijn ervaring. Al 2x de HDD geupdate naar een groter formaat (orginele 60GB phat om mee te beginnen :9 )
Ik ook, 40GB -> 320GB -> 750GB, easy-peasy. Nadeel is dat de schijf alweer vol zit, dus wil er binnenkort 1.5TB in zetten, alleen schijnt de PS3 niet altijd even goed te werken met schijven > 1TB... Mocht het niet lukken dan heb ik meteen een HDD-upgrade voor de PS4 :P

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOg een game die niet zoveel benadrukt wordt, maar echt geweldig gaat worden:

http://www.gametrailers.c...d--dadliest-catch-preview

Mag dan een indie game gaan worden, maar geloof me, lachen ga je zeker met deze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 19-09 07:41
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:46:
NOg een game die niet zoveel benadrukt wordt, maar echt geweldig gaat worden:

http://www.gametrailers.c...d--dadliest-catch-preview

Mag dan een indie game gaan worden, maar geloof me, lachen ga je zeker met deze!
Afbeeldingslocatie: http://cdn.carthrottle.com/wp-content/uploads/2012/12/Dafuq-did-I-just-watch-meme-655x409.jpg
Pagina: 1 ... 50 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.