Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Heb persoonlijk zelf amper fouten sprongen/beweging gemaakt met alle voorgaande delen van AC.
Maargoed dat is me eigen ervaring. Verschilt duidelijk per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Morgen gaat Sony informatie aan retailers verstrekken over de Nederlandse bundels!
https://twitter.com/PlayStationNL/status/390822023389544448

Eindelijk :D. Hopelijk komt de informatie snel online. Ik wil mijn geld uitgeven ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Chaoss schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:59:
10 minuten AC4 Gameplay in 1080p gecaptured vanaf een PS4:
[video]
Ik ga hier net als GTA en waarschijnlijk Watch Dogs denk ik helaas niet in trappen. Ik geloof het gewoon niet. Hoe die poppetjes over het dek lopen. Die enorme laag kleding die je character draagt in het Caribisch gebied. Dat je binnen 10 seconden van de wal op je bood springt en al vaart. Nee, niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Computerbild.de laat zien hoe je de hardeschijf kan vervangen.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=698974

http://www.computerbild.d...laystation-4-7712087.html

Afbeeldingslocatie: http://img.new.livestream.com/events/000000000025c745/b5d6625f-9256-48d9-80db-318ebb5f8028_640x360.jpg

Plus awesome schroefje! _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ook een leuke foto:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t1esTPp.jpg

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:25
Damn die foto laat nog eens weer zien wat een imposante console de originele PS3 was zeg. Uit de tijd dat Sony haar engineers vrij spel gaf, en ze met enorm exotische hardware kwamen aanzetten. Die behuizing ook, half-transparant zwart met chrome accenten... Toen had Sony net 150 miljoen exemplaren van de PS2 verkocht en hadden ze schijt aan de rest wat je duidelijk zag aan de PS3 destijds lol. Hoe zou de PS4 er uit gezien hebben als Ken nog hoofd van Playstation was.. Good old times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:47
Trishul schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:30:
[...]

Damn die foto laat nog eens weer zien wat een imposante console de originele PS3 was zeg. Uit de tijd dat Sony haar engineers vrij spel gaf, en ze met enorm exotische hardware kwamen aanzetten. Die behuizing ook, half-transparant zwart met chrome accenten... Toen had Sony net 150 miljoen exemplaren van de PS2 verkocht en hadden ze schijt aan de rest wat je duidelijk zag aan de PS3 destijds lol. Hoe zou de PS4 er uit gezien hebben als Ken nog hoofd van Playstation was.. Good old times.
Ik heb hier nog een "Orginele" PS3 Hij doet het nogsteeds! Heel veel plezier van gehad, maar over 3 weken gaat hij dan toch in de verkoop. Hoop dat de eerste generatie PS4 ook van goeie kwaliteit zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Moet zeggen dat ik de PS2 en PS4 toch wel het mooist vindt, doe mij maar hoekig ipv dat ronde van de PS3

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 6 weken en hij is er ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dennis, we kunnen allemaal een kalender aflezen. Iedere week zeggen hoeveel weken het nog duurt voegt niks toe. :)

@ Plaatje: ik blijf de fat PS3 echt een afschuwelijk lelijk gedrocht vinden. Samen met de Xbox One naar mijn mening toch wel behorend tot de lelijkste consoles ooit.

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 18-10-2013 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Afbeeldingslocatie: http://static.clickbd.com/global/classified/item_img/721266_0_original.jpg

Ps2 slim past pas mooi bij het PS4 ontwerp :> Jammer dat Sony niet net als MS een PS3 redesign maakt in de stijl van de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
PS2 oude blijft voor mij de mooiste console, geen andere mogelijk :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb hier de PS2 en de PS3 phat en PS3 slim liggen (de PS3 60G phat is overigens kapot doordat ie verdronken is in de koelpasta maar dat terzijde). De originele "dikke" PS3 vond ik toch altijd een mooi apparaat :)
Hij zag er niet zo goedkoop plastiek uit als de 2.
Ik vond 'm altijd een beetje de Audi onder de Playstations ;)
Maar qua design is de PS3 slim (niet de super slim!) weer een stuk mooier en strakker.

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 18-10-2013 09:10 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

En een nieuwe trailer van NBA2k14. Ben geen NBA speler maar moet wel zeggen dat dit er gelikt uitziet

YouTube: NBA 2K14 - Next-Gen Teaser Trailer

[ Voor 30% gewijzigd door Oxigeon op 18-10-2013 09:12 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Had het filmpje ook gezien en vond het best indrukwekkend. Klinkt enorm stom maar eindelijk wapperende shirtjes in een sportgame!

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat ziet er slick uit. Alleen is het echt ingame? of puur een trailer met "dit kan het ooit zijn"? Dat is ook weer de vraag

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Het ziet er niet uit als CGI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

lanerios schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:40:
Dat ziet er slick uit. Alleen is het echt ingame? of puur een trailer met "dit kan het ooit zijn"? Dat is ook weer de vraag
Lijkt me dat dit een soort van filmpjes ingame zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:42

Edd

En het is officieel:
http://blog.eu.playstation.com/2013/10/18/driveclub-update/

I.p.v. DriveClub krijgen we nu Contrast + een "Open Weekend" voor de MP van Killzone

[ Voor 35% gewijzigd door Edd op 18-10-2013 11:09 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Edd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:07:
En het is officieel:
http://blog.eu.playstation.com/2013/10/18/driveclub-update/

I.p.v. DriveClub krijgen we nu Contrast + een "Open Weekend" voor de MP van Killzone
Echt jammer

Hier een video van Contrast, weet niet echt of het mijn soort game is

[ Voor 5% gewijzigd door iSpaceman op 18-10-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:20
[b]
En wat mag dat dan wel zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:42

Edd

botech schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:14:
[...]

En wat mag dat dan wel zijn? :?
Dat je op 28 en 29 december gratis en voor niks de multiplayer van Killzone kan spelen?
We’re also offering members access to an exclusive “Open Weekend” trial of Killzone Shadow Fall multiplayer on December 28-29.

[ Voor 25% gewijzigd door Edd op 18-10-2013 11:15 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik moet eerlijk zeggen dat Contrast me toch veeeeeeeeeeeel leuker lijkt dan Driveclub :9

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Het ziet er best bijzonder uit moet ik zeggen maar Drive Club vond ik toch leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:16:
Ik moet eerlijk zeggen dat Contrast me toch veeeeeeeeeeeel leuker lijkt dan Driveclub :9
Dit inderdaad. Ik ben sowieso geen racer, dus helemaal prima dit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Driveclub krijgen we sowieso nog wel. Alleen op een later moment :P. Hopelijk komt dit de game ten goede want heel enthousiast was ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik vind de laatste gameplay footage anders vrij indrukwekkend. Forza is zeker niet mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:20
Edd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:15:
[...]

Dat je op 28 en 29 december gratis en voor niks de multiplayer van Killzone kan spelen?

[...]
AH, voor de mensen die Killzone niet gekocht zullen hebben naturlijk, stom van me 8)7 Doordat ik Killzone zowiezo zelf ga kopen dachtik : Wat ben ik daar nu mee, maar ik was effe vergeten dat niet iedereen killzone koopt natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Het filmpje van contrast ziet er een beetje simpel uit. Heb wat gezocht maar kan eigenlijk niets vinden. Wat is het doel in Contrast? Is het een "weer" een Indie? Hebben we al meer beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
bram1984 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:22:
Ik vind de laatste gameplay footage anders vrij indrukwekkend. Forza is zeker niet mooier.
Ik kijk ook erg uit naar Driveclub, en op Firstlook zag het er in ieder geval een stuk mooier uit dan de Forza demo aldaar. Contrast is wel een leuke game maar geen waardige vervanger.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www.gamer.nl/nieuw...jft-script-the-order-1886

Geen idee of dit al langs is gekomen maar best interessant dat ze niet iemand vanuit de game industrie pakken. Hopelijk levert het een memorabel verhaal op :) . De serie waarvoor hij geschreven heeft schijnt enorm goed te zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door CR1691 op 18-10-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

zwembroek schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:28:
[...]

Ik kijk ook erg uit naar Driveclub, en op Firstlook zag het er in ieder geval een stuk mooier uit dan de Forza demo aldaar. Contrast is wel een leuke game maar geen waardige vervanger.
Alleen al om de originaliteit is Contrast m.i. beter. Daarnaast is Driveclub _maar_ een racegame >:) Maar goed, dat zal grotendeels een kwestie van smaak zijn. Ik vind bijvoorbeeld Plants vs Zombies per definitie beter dan *insert willekeurige racegame.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:25
http://blog.eu.playstatio...-souls-set-to-invade-ps4/

Ook mooi nieuws. Op blizzcon is de ps4 versie van diablo 3 dus speelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Hmm ik zeg: dat is wel vrij matig. De twee launchgames waarvoor ik een PS4 heb besteld zijn dus nu uitgesteld... De rest vind ik eigenlijk niet zo boeiend. Alleen tja, om de pre-order nu te cancellen... Dan komt één van die spellen uit en dan heb je geen PS4... Lastige keuzes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Mij lijkt contrast ook leuker dan DriveClub, maar goed, die komt toch nog wel in 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, ben toch nog wel even zoet met Killzone en fifa 14.

Tegen de tijd dat ik een beetje klaar ben met Killzone liggen Infamous en Driveclub in de winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zal de vraag dan nog maar een stellen hier. Iedereen is blij dat DriveClub eruit is en Constrast erin komt. Ik was wel in voor een potje racen.

Maar ik zie totaal nergens een preview ofzo van Contrast... Wat houd deze game in, wat is de bedoeling etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
http://www.ign.com/articl...hen-casablanca-met-portal
http://www.ign.com/videos...st-gameplay-gamescom-2013

Ook niet superinformatief, maar andere youtube filmpjes leren dat het een 3D/2D game is waarbij de hoofdpersoon, duh, in een schaduw kan veanderen.

Mij spreken de stijl en sfeer heel erg aan, plus het feit dat racegames allesbehalve mijn ding zijn, ben ik blij met deze ruil...

[ Voor 73% gewijzigd door vaagisdenaam op 18-10-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Serieus? Na 30 minuten ga je al klagen dat niemand reageert? Terwijl google etc het allang hadden kunnen beantwoorden? /headdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:43
Dus geen enkele fatsoenlijke racegame straks op de ps4. Moet eerlijk zeggen dat ik wel wat teleurgesteld ben.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

lanerios schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:58:
Serieus? Na 30 minuten ga je al klagen dat niemand reageert? Terwijl google etc het allang hadden kunnen beantwoorden? /headdesk
In het nederlands is er geen flikker fatsoenlijk over te vinden. /eindbazendesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:03:
Dus geen enkele fatsoenlijke racegame straks op de ps4. Moet eerlijk zeggen dat ik wel wat teleurgesteld ben.
Tjah, tenzij je need for speed leuk vindt. In Nederland kunnen we waarschijnlijk nog steeds eerder aan de slag met driveclub dan met forza 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de line-up van de PS4 launch best treurig (worden) als ik het vergelijk met die van de Xbox One (exclusives). Ryse Son of Rome, Killer Instinct, Dread Rising en Forza. Je kan toch moeilijk ontkennen dat dit veel beter is dan de huidige launch games van de PS4? (qua diversiteit en hoeveelheid) :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:58

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:10:
Ik vind de line-up van de PS4 launch best treurig (worden) als ik het vergelijk met die van de Xbox One (exclusives). Ryse Son of Rome, Killer Instinct, Dread Rising en Forza. Je kan toch moeilijk ontkennen dat dit veel beter is dan de huidige launch games van de PS4? :(
Ligt er maar net aan of die games je aanspreken. Met Killzone 4 zit ik wel goed voorlopig, tevens beetje kijken in de Store of wat tofs tussen zit.

Bovendien heb ik meer vertrouwen in PS over de lange termijn dan in de Xbone ;)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Dat is heel persoonlijk denk ik...
Exclusives bij beiden zijn gewoon van een heel ander soort. Ik word alleen (een beetje) warm van Ryse, dus ik heb niet het idee dat ik iets mis.

Doe mij maar Killzone, contrast en een zooi indies...

edit: net een seonde later dan de post hierboven denk ik, maar geeft wel aan dat het niet voor iedereen zo is dat X1 line-up > PS4 line-up

[ Voor 24% gewijzigd door vaagisdenaam op 18-10-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik vind de line-up van de PS4 launch best treurig (worden) als ik het vergelijk met die van de Xbox One (exclusives). Ryse Son of Rome, Killer Instinct, Dread Rising en Forza. Je kan toch moeilijk ontkennen dat dit veel beter is dan de huidige launch games van de PS4?
Kan ik zeker wel, omdat het zeer subjectief is.

Ryse = een GoW kloon. Die tijd hebben we nu wel gehad
Killer Instinct = een fighting, voor mij niks
Dead Rising = Gimmicky, meh
Forza = Voor mij te realistisch.

Geef mij maar Killzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik vind de line-up van de PS4 launch best treurig (worden) als ik het vergelijk met die van de Xbox One (exclusives). Ryse Son of Rome, Killer Instinct, Dread Rising en Forza. Je kan toch moeilijk ontkennen dat dit veel beter is dan de huidige launch games van de PS4? :(
Tsja, de Xbox One lineup vind ik dan weer niet denderend. Ryse interreseert mij niet, Killer instinct ook niet (button bashing), Dead rising vond ik op de 360 ook al geen bal aan en ik ben ook niet zo van het racen.
Dus veel beter? Hangt van je smaak af ;)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Eens... Van die lijst spreekt alleen Forza mij aan. Toch geef ik een voorkeur aan GT, altijd al leukere games gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:23
De Xbone heeft ook betere launch games. Maar dat is voor mij geen reden om nu meteen een Xbox te halen.

De PS3 heeft altijd betere exclusives gehad dan de 360. Dus ik heb genoeg vertrouwen in Sony.

Ben benieuwd met wat Naughty Dog bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Uncharted 4 natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meekoh schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:14:
[...]

Tsja, de Xbox One lineup vind ik dan weer niet denderend. Ryse interreseert mij niet, Killer instinct ook niet (button bashing), Dead rising vond ik op de 360 ook al geen bal aan en ik ben ook niet zo van het racen.
Dus veel beter? Hangt van je smaak af ;)
Wat je smaak ook is, De Xbox One launch heeft meer smaken (actie/avontuur, race, actie/horrer). PS4 heeft? een shooter en een platform spel, en een paar Indie games. Ik doel alleen op meer smaken du, ongeacht wat jouw eigen smaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja hoor dat kan ik wel ontkennen:

Ryse - QTE button bashen met weinig variatie en tot nu toe wisselende bevindingen
Killer Instinct - een 2d fighter, totaal niet boeiend en next-gen waardig (in mijn ogen)
Dead Rising - tof, maar gaat snel vervelen denk ik
Forza - een racer, nog minder boeiend dan Driveclub

Killzone - de mooiste game die in mijn ogen next gen graphics gaat laten zien. Lekker lang houdbaar door de MP
Knack - vind ik persoonlijk niet echt boeiend nee, maar die verwacht ik zeer snel op PS Plus
Blacklight Retribution - F2P en gratis :)
Warframe - F2P en gratis :)
War Thunder - F2P en gratis :)
En nog wat indies, die ik wel prima vind

Verder zijn er nog de multi titels, waar je ook prima mee uit de voeten kunt. En vergeet alle topstudio's niet die nog niks van hun exclusives laten zien. Geduld is een schone zaak en launch exclusives zijn niet heilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Persoonlijk vind ik het voor bij de launch genoeg.
Ik neem Killzone, BF, AC. Dat is meer dan dat ik eigenlijk van plan was.

First party
-X1 Killer Instinct
-PS4 Killzone

Third party
AC Black Flag
BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:17:
[...]

Wat je smaak ook is, De Xbox One launch heeft meer smaken (actie/avontuur, race, actie/horrer). PS4 heeft? een shooter en een platform spel, en een paar Indie games. Ik doel alleen op meer smaken du, ongeacht wat jouw eigen smaak is.
Oh ja dat klopt, maar over de lange termijn zal er waarschijnlijk véél meer keuze in smaken zijn op de PS4. Zet voor de grap de PS3 exclusives eens tegen de X360 exclusives. Appeltje eitje denk ik, wat diversiteit betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:08:
[...]

Tjah, tenzij je need for speed leuk vindt. In Nederland kunnen we waarschijnlijk nog steeds eerder aan de slag met driveclub dan met forza 5
De laatste NFS game die ik leuk vond was 2SE. Maar het zal het proberen waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Binnenkort kan ik ook zo'n foto maken en dan ook nog met de PSP en Vita erbij :D
Ik heb volgens mij ook bijna alle verschillende versies van de DualShock die er al geweest zijn, dus de originele PS1 controller, Dual Analog, DS1, DS2, Sixaxis en de DS3.

Qua design vind ik de PS1 en de PS4 de beste..

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:20:
[...]

Oh ja dat klopt, maar over de lange termijn zal er waarschijnlijk véél meer keuze in smaken zijn op de PS4. Zet voor de grap de PS3 exclusives eens tegen de X360 exclusives. Appeltje eitje denk ik, wat diversiteit betreft.
klopt, ik heb 7 jaar een PS3 thuis staan, i know. ;) Ik heb het alleen over de launch. Korte termijn, dus ik heb niks aan de info over de komende jaren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:17:
[...]

Dus dan heeft het maar een betere launch te zijn? Raar.. ik heb denk ik ergens een memo gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dan klopt het. Maar in je eerste post noem je die van de X1 "beter" en dat is smaakafhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mag het Xbox geneuzel hier aub wegblijven? Volgens mij heeft het verleden al voldoende aangetoond dat Microsoft dé partij is om een console met weinig smaken op de markt te brengen. Ik mis op de Xbox namelijk: indie, (J)rpg, hack n slash, spellen als rain, uncharted (niet tomb raider, die is multi platform) etc. En als er iets benadrukt is op de Xbox dan zijn het wel shooters en race games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde graag Driveclub spelen, ondanks dat sociale gedoe. Verder wacht ik op RPG's. Dat wordt met de launch dus voorlopig War Thunder spelen op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:26:
Dan klopt het. Maar in je eerste post noem je die van de X1 "beter" en dat is smaakafhankelijk.
Ik bedoelde beter qua diversiteit en hoeveelheid aanbod. Maargoed, dit is het PS4 topic. Ik hoop dat de andere AAA titels er begin volgend jaar snel aankomen. Ik koop geen dure nieuwe console voor Indie games maar voor AAA titels zoals The Order.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ga maar uit van zomer en later. Het topje van de ijsberg is pas aangekondigd. :)

Eerst volgend jaar aan de slag met de SP DLC van TLOU. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Ik lees nu net een artikel dat ook DICE BF4 uit wilde stellen, maar dat ze hem toch op tijd af hebben gekregen. Mijn onderbuik gevoelen zeggen dat ze de game gerushed hebben. (Onder druk van EA?)
Ik ga eerst de user reviews en gamesite reviews lezen voordat ik deze game aanschaf.
Ik verwacht ook minimaal een resolutie van 900p aangezien ze de PS4 build al op deze resolutie hadden draaien zonder final optimalisaties. Is de game net als X1 720p dan laat ik hem uit principe liggen. Fuck parity.

http://www.mcvuk.com/news...-ps4-and-xbox-one/0122844
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=699238

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Als je puur naar het game aanbod kijkt dan komt het inderdaad aan op smaak en dat zal altijd een discussie blijven. Mijn laatste console was de eerste Xbox en daarvoor had ik de eerste Playstation. Sindsdien heb ik eigenlijk nauwelijks meer gegamed behalve op feestjes e.d.

Ik kies voor de PS4 omdat ik de grote titels als Battlefield, Splinter Cell, hopelijk GTA5 en Metal Gear Solid weer wil spelen. Ik zal daarnaast vast nog wel andere games kopen maar die zullen mij per titel moeten overtuigen. Op basis van de spellen die ik wil spelen had ik dus net zo goed een Xbox One kunnen kopen maar dat hele multimedia gebeuren hoeft van mij niet. Daar heb ik andere apparaten voor. Daarnaast is de PS4 in aanschaf goedkoper, zeker in combinatie met een bundel, en dat bepaald mijn keuze.

Ik denk dat sommigen van jullie moeten onthouden dat jullie, in ieder geval ten opzichte van mij, wat meer hard-core gamers zijn. Daardoor ben je vanzelf al wat kritischer t.o.v. wat er te koop is in de wereld. Ik heb de afgelopen 7 jaar nauwelijks gegamed, ook niet op de pc. Het gros van de mensen die een console kopen zullen net als mij mensen zijn die gewoon af en toe eens een uurtje een game aan willen zetten. Deze zijn wat minder kritisch en maken dus ook andere keuzes dan sommige mensenhier :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen hier misgrijpen kunnen ze eventueel nog ergens anders kijken. In Brazilië vliegen ze waarschijnlijk niet de winkels uit :)

http://ps4daily.com/2013/...-cost-1800-usd-in-brazil/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Eigenlijk zijn beide launch line-ups best karig. Vol met 3rd party games. Killzone ziet er voor mij persoonlijk erg gaaf uit en op de X1 lijkt Forza erg gaaf. Op de lange termijn is de PS4 voor mij interessanter. Aangezien ik een console puur voor de exclusieve games aanschaf.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
De line-up qua games is vrij teleurstellend, vooral nu Watch_Dogs en Driveclub ook nog eens uit de running zijn. Niet dat ik Driveclub waarschijnlijk apart had gekocht, maar ik was wel benieuwd naar de gratis DriveClub PS Plus Edition die ik als trouw PS+ abonnee had gekregen.

Verder zijn er nauwelijks exclusives. De enige exclusieve titels zijn Killzone en Knack, waarvan ik Knack al niet ontzettend interessant vindt. De rest is allemaal multiplatform (waarbij een groot deel daarvan ook nog eens bestaat uit EA's jaarlijkse 'carbon copy' sports games).

De eerstvolgende exclusives (zoals een Infamous: Second Son en The Order) komen pas in (hopelijk Q1) 2014. Zo ook de interessantere multiplatform titels zoals een Destiny, The Division, en de nieuwe Metal Gear Solid laten allemaal nog even op zich wachten. Gelukkig kan ik begin 2014 wel al met de Destiny bèta aan de slag.

Ik vraag me af of PS+ abonnees nu een ander spel (Knack, wellicht?) als gratis titel mogen binnentrekken, of dat we 'helaas pindakaas' een aantal maanden mogen wachten eer Driveclub uitkomt, en het in de tussentijd moeten doen met wat kleine gratis indie snacks.

Edit: Blijkbaar is al aan bod gekomen dat Contrast het vervangend PS+ spel wordt in plaats van Driveclub. Op zich leuk, maar niet helemaal vergelijkbaar als AAA titel. Contrast lijkt toch veel meer een indie titel te zijn.

Over het algemeen ben ik nog steeds zeer enthousiast over de PS4 en ben ik er ook zeker van dat hij in de toekomst een zeer sterke library zal hebben, maar de eerste paar maanden ziet het er maar triest uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Seroth op 18-10-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Contrast is de vervanger van Driveclub, maar dat is al uitgebreid aan de orde gekomen in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:18:
Contrast is de vervanger van Driveclub, maar dat is al uitgebreid aan de orde gekomen in dit topic ;)
Mijn excuses, dat heb ik niet gezien. Ik heb dan wel al eerder deelgenomen aan de discussie, maar eerlijk gezegd geen tijd genomen om de laatste 20 pagina's die ik heb gemist nog eens opnieuw door te nemen. Thanks for the info, i.i.g. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Seroth op 18-10-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
En MP van Killzone zal bij het PS+ aanbod zitten, volgens mij.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SuperflipNL schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:50:
En MP van Killzone zal bij het PS+ aanbod zitten, volgens mij.
Voor 2 dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Ja het zal ook alleen een lekker makertje zijn. Voor mij persoonlijk niet echt van toepassing, koop de game er toch bij. Maar had graag Driveclub willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
bram1984 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:18:
[...]
Blacklight Retribution - F2P en gratis :)
Warframe - F2P en gratis :)
War Thunder - F2P en gratis :)
F2P geeft al aan dat het gratis is ;)

Iets als "witte sneeuw"

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:26

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Neenee, want het zit niet achter een paywall :z

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jackal131 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:10:
[...]

F2P geeft al aan dat het gratis is ;)

Iets als "witte sneeuw"
Je volgt de next gens zeker nog niet zo lang hè? ;)

Ging me verder niet direct om de vergelijking hoor (hoewel we wel de launch line-ups vergeleken, maar op de Xbox zitten F2P games achter een Gold abonnement. Dus zo logisch is het niet.

Iets als "witte sneeuw met een groene kleur".

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 18-10-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

bram1984 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:21:
[...]

Iets als "witte sneeuw met een groene kleur".
nee, jij bedoelt witte sneeuw over een grote bruine hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:25:
[...]

nee, jij bedoelt witte sneeuw over een grote bruine hoop
of gele sneeuw

Achja jammer van Driveclub, maar ik heb sowieso de PS4 met Killzone besteld, daarnaast begin 2014 de Destiny Beta, dus het zal uiteindelijk wel meevallen voor mij.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
Alvanosa schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:31:
[...]

of gele sneeuw

Achja jammer van Driveclub, maar ik heb sowieso de PS4 met Killzone besteld, daarnaast begin 2014 de Destiny Beta, dus het zal uiteindelijk wel meevallen voor mij.
Met Killzone en de meerdere F2P games (en Contrast) zal ik me wel even bezig kunnen houden, maar het is bij aanschaf van een nieuwe console natuurlijk vele malen leuker om al een aantal high quality AAA titels (en dan met name exclusives) te kunnen kopen, in plaats van er een paar maanden op te moeten wachten.

Ik voelde wat Watch_Dogs betreft al nattigheid toen tijdens Firstlook 2013 de game schitterde door afwezigheid, waar eerder was aangekondigd dat er een aantal shows van de game in het preview theater zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Ik baal echt zeker van Watch_Dogs, ik keek echt uit naar die game maar ach ik heb me erbij neergelegd.
Driveclub vind ik niet zo erg, ik heb niets met racegames.

Uiteraard wel vervelend voor de mede PS4 gamers.

Nog iemand iets gehoord over evt. Nachtlaunches met de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Origins schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:41:
Ik baal echt zeker van Watch_Dogs, ik keek echt uit naar die game maar ach ik heb me erbij neergelegd.
Driveclub vind ik niet zo erg, ik heb niets met racegames.

Uiteraard wel vervelend voor de mede PS4 gamers.

Nog iemand iets gehoord over evt. Nachtlaunches met de PS4?
Ik gok dat er geen nachtlaunches zullen zijn. Waarom nachtlaunche doen als hij overal is uitverkocht. Nachtlaunche is er meestal om wat gamers te lokken zodat ze de game bij jou kopen ipv bij de buren/concurent. Bij de ps4 krijg je geen optie om hem bij de buren/concurent te kopen omdat hij daar toch uiverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

Ik gok dat er geen nachtlaunches zullen zijn. Waarom nachtlaunche doen als hij overal is uitverkocht. Nachtlaunche is er meestal om wat gamers te lokken zodat ze de game bij jou kopen ipv bij de buren/concurent. Bij de ps4 krijg je geen optie om hem bij de buren/concurent te kopen omdat hij daar toch uiverkocht is.
Dat begrijp ik absoluut, maar je hebt ook games ;) en dat lijkt me dat dat wel goed op te verkopen valt.
Ik denk ook niet dat het er komt (gelukkig de 29ste vrij) maar het heeft toch altijd wel wat.

Met de 360 was het toen ook top geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Origins schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:52:
[...]

Dat begrijp ik absoluut, maar je hebt ook games ;) en dat lijkt me dat dat wel goed op te verkopen valt.
Ik denk ook niet dat het er komt (gelukkig de 29ste vrij) maar het heeft toch altijd wel wat.

Games klopt ja... Maar waarom zou je de games niet kopen direct als je de PS4 ophaalt? Als je geen PS hebt kun je ook niet gamen. Waarom dan wel al de game halen? Als 1 groot bedrijf een nachtlaunch begint, gok ik dat er meerdere volgen. Zo heeft GM aangegeven het wel te doen geloof ik. Maar betwijfel of het doorgaat.

Ik geloof dat bij GTA5 ongeveer een maand van tevoren bekend werd dat er een nachtlaunch was. Ik gok dus dat het hier ook ongeveer een maand tevoren zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Origins schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:52:
[...]

Het lijkt me niet dat er ook maar een kip op komt dagen bij de nachtlaunch van een game op een console die nog niemand heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:54:
[...]

Games klopt ja... Maar waarom zou je de games niet kopen direct als je de PS4 ophaalt? Als je geen PS hebt kun je ook niet gamen. Waarom dan wel al de game halen? Als 1 groot bedrijf een nachtlaunch begint, gok ik dat er meerdere volgen. Zo heeft GM aangegeven het wel te doen geloof ik. Maar betwijfel of het doorgaat.

Ik geloof dat bij GTA5 ongeveer een maand van tevoren bekend werd dat er een nachtlaunch was. Ik gok dus dat het hier ook ongeveer een maand tevoren zou zijn.
Tja je hebt rare mensen in de wereld die niet kunnen wachten met het kopen, misschien dat gamemania zelfs nog een actie doet met games. (waarschijnlijk niet)

We gaan het wel merken, maar ach smorgens vroeg wachten bij GM is ook niet erg 8)

@Bram haha je maar ik doelde meer ook op het feit tegelijk met de PS4 launch, dat ze de games verkopen uiteraard.
De Ps4 consoles zullen opgehaald worden, maar de games en acc. zullen ook gekocht moeten worden dus why not:)

[ Voor 11% gewijzigd door Origins op 18-10-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

PS3 was ook uitverkocht qua pre-orders. Er lag niks in de Media Markt. Toch werd er een nachtlaunche gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:06:
[...]

PS3 was ook uitverkocht qua pre-orders. Er lag niks in de Media Markt. Toch werd er een nachtlaunche gehouden.
Dan hou ik mijn mond en kun je mijn berichten negeren. Ik dacht in een tijd van crisis gaan ze geen extra manschappen meer oproepen etc...

On-topic... Tijdens de eerste week dat de PS4 werd gepresenteerd lieten ze een game zien met een Dino. Wat is hier de naam van, en komt deze game nog? zoja, wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Nedgame Almere doet wel al een nachtlaunch, dus we zullen zien. :)

Primal Carnage?
YouTube: Primal Carnage: Genesis (PS4) 'GDC 2013 Trailer' \[1080p] TRUE-HD QUALITY

[ Voor 46% gewijzigd door Origins op 18-10-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Oxigeon schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:13:
[...]

Dan hou ik mijn mond en kun je mijn berichten negeren. Ik dacht in een tijd van crisis gaan ze geen extra manschappen meer oproepen etc...

On-topic... Tijdens de eerste week dat de PS4 werd gepresenteerd lieten ze een game zien met een Dino. Wat is hier de naam van, en komt deze game nog? zoja, wanneer?
Ik hoop echt dat er een nachtlaunch komt. Zou episch zijn weer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Dat was hem inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Als dit gerucht waar blijkt te zijn.....

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wW6Y0R4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/j4DPsyB.png

ps. ik geloof er zelf niks van. Het zal wel een vergissing zijn of GAME heeft iets niet goed begrepen.
Als dit echt een feature was zal Sony dit al lang van de daken hebben geschreeuwd.

Op Neogaf zijn ze dit nu aan het uitzoeken. Stay tuned! 8)

[ Voor 49% gewijzigd door G4mert op 18-10-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

G4mert schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:32:

[afbeelding]

[afbeelding]
Maar dat is toch ook waar? Het staat op internet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:33:
[...]

Maar dat is toch ook waar? Het staat op internet!
Mooi, dan ben ik elke dag ergens wel een 1-miljoenste bezoeker. Heb ik al 5x een loterij gewonnen met een jackpot van 5 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Oxigeon schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:35:
[...]

Mooi, dan ben ik elke dag ergens wel een 1-miljoenste bezoeker. Heb ik al 5x een loterij gewonnen met een jackpot van 5 miljoen.
haha ik geloof het ook echt niet hoor. Maar vond het gerucht te 'mooi' om niet te posten. Excuus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:49
Oxigeon schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:35:
[...]

Moet jouw sarcasme meter niet eerst uitslaan voordat je zo reageert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Ik vond hem leuk Oxigeon!

Even een vraagje tussendoor. Als je Killzone gaat spelen. moet je dan weten wat in de vorige delen is gebeurd? iemand een Idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Mmmh nee niet helemaal, imho. Killzone gaat alle versies over twee fracties die elkaar niet liggen. In het nieuwste deel van Killzone moeten ze samen leven, door eerdere gebeurtenissen in de vorige delen. Je mist wel wat details, maar of het je ook echt veel vraag tekens geeft.... ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
G4mert schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:32:

[afbeelding]

[afbeelding]

ps. ik geloof er zelf niks van. Het zal wel een vergissing zijn of GAME heeft iets niet goed begrepen.
Als dit echt een feature was zal Sony dit al lang van de daken hebben geschreeuwd.

Op Neogaf zijn ze dit nu aan het uitzoeken. Stay tuned! 8)
Dit is toch oud nieuws? Als je die laatste ps4 commercial bekijkt (waarin de dame in kwestie op de Vita verder speelt) dan zie je wat er bedoeld wordt. Dit streaming verhaal heet gaikai en in de toekomst kan je zo ook ps3 games op je ps4 spelen.

Wat wel nieuwswaarde heeft is dat men hier aangeeft dat je je digitale content niet opnieuw hoeft aan te schaffen.

Duurt nog wel even voor gaikai hier komt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Weet niet of dit al was langsgekomen http://new.livestream.com/accounts/3796398/events/2475845
Let op wel duits. Daar zijn ze wat testjes op de PS4 aan het los laten. Onder andere geluidsniveau schijnt lager te zijn dan de PS3.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
SuperflipNL schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:46:
Mmmh nee niet helemaal, imho. Killzone gaat alle versies over twee fracties die elkaar niet liggen. In het nieuwste deel van Killzone moeten ze samen leven, door eerdere gebeurtenissen in de vorige delen. Je mist wel wat details, maar of het je ook echt veel vraag tekens geeft.... ik denk het niet.
Mja dat is meestal in oorlog games dat er 2 fronten elkaar niet liggen:)
Want poeh hey die game ziet er lekker uit... Dus dat word Fifa en Killzone of AC: BF
Pagina: 1 ... 49 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.