Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
CR1691 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:52:
http://www.pu.nl/artikele...e-shadow-fall-uitgelicht/

Info over de support class in Killzone Shadow Fall.

Deze kon ik niet laten :P

[afbeelding]
Hahaha.... _/-\o_ Prachtig dat mensen dit zo snel oppakken en dit er van maken.

[ Voor 7% gewijzigd door zwembroek op 15-10-2013 16:22 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wat doet de directeur van Zynga in die auto? ;)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Shiver23 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:35:
Wat doet de directeur van Zynga in die auto? ;)
Haha, precies wat ik dacht, :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Die krijgt nog even een schop na :+

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Ik weet dat ik dit eigenlijk in het Killzone topic zou moeten plaatsen, maar sinds die er niet is of niet kan vinden doe ik het hier.

In de multiplayer videos van Killzone zie je soms dat er cloaked kills zijn en er is ook bekend gemaakt dat scouts deze optie hebben. Nu viel het mij op dat er geen cloaked graphics waren op het moment dat die cloaked-kills gemaakt werden in de video op youtube. Je zag bijvoorbeeld nog steeds je eigen handen. Die waren niet doorzichtig gemaakt. Zou het zo zijn dat je helemaal niet cloaked bent, maar dat je eruit ziet zoals de tegenstander? Of gaan ze nog iets grafisch spectaculairs aankondigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Watch Dogs uitgesteld tot Lente 2014.
Bron: http://blog.ubi.com/watch-dogs-delay/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Wou het net gaan posten :).
Ben wel benieuwd wat er nu met die Watch Dog bundels in de UK gaat gebeuren.. Zal wel een voucher worden ofzo.. Ik ben uiteraard meer benieuwd naar de bundels in NL.. Vandaag heeft Sony op Twitter nog geroepen dat de retailers deze week geïnformeerd worden zoals al eerder geroepen werd hier.. Persoonlijk wacht ik daar nog even op.. Als er een leuke bundel komt bestel ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Jammer, maar beter een goede game als één die op bepaalde punten niet helemaal af voelt.

Overwoog om eind van het jaar een PS4 te halen, maar tot dusver is dit één van de weinige games die ik daarvoor zou willen hebben. Dan kan ik de PS4 ook maar beter uitstellen. T.z.t. is de kans op aanbiedingen op een PS4 ook wat groter. Of evt. bij de BTW dagen van Mediamarkt (elk jaar rond februari?).
Watch Dogs, Battlefield 4 en AC IV Black Flag zouden titels zijn voor de PS4 die mij aanspreken. Die laatste twee zijn wel tof maar geen games waarbij ik denk "daar ga ik even speciaal een PS4 voor halen". Volgens mij verder geen musthave PS4 games in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:03
Tom schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:32:
Jammer, maar beter een goede game als één die op bepaalde punten niet helemaal af voelt.

Overwoog om eind van het jaar een PS4 te halen, maar tot dusver is dit één van de weinige games die ik daarvoor zou willen hebben. Dan kan ik de PS4 ook maar beter uitstellen. T.z.t. is de kans op aanbiedingen op een PS4 ook wat groter. Of evt. bij de BTW dagen van Mediamarkt (elk jaar rond februari?).
Watch Dogs, Battlefield 4 en AC IV Black Flag zouden titels zijn voor de PS4 die mij aanspreken. Die laatste twee zijn wel tof maar geen games waarbij ik denk "daar ga ik even speciaal een PS4 voor halen". Volgens mij verder geen musthave PS4 games in december.
Vorig jaar waren gameconsoles uitgesloten van de BTW-actie, dat zal dit jaar waarschijnlijk niet anders zijn.
Uitgezonderd van de BTW-actie zijn:

* Muziek, film en games:
- CD/DVD/Blu-ray-Discs
- Console Games & PC games
- Console Hardware
- Console accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Tom schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:32:

Als je het er nu niet voor overhebt moet je het inderdaad ook niet doen. ;) Ik zou trouwens niet te veel rekenen op BTW-korting bij MediaMarkt. Om maar een voorbeeld te geven: Apple producten zijn al uitgezonderd vanwege de klenie marge, en ik kan me inbeelden dat zeker nu er nog verliesgemaakt wordt op de PS4, retailers ook maar weinig marge hebben op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

kibber schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:04:
[...]

Wou het net gaan posten :).
Ben wel benieuwd wat er nu met die Watch Dog bundels in de UK gaat gebeuren.. Zal wel een voucher worden ofzo.. Ik ben uiteraard meer benieuwd naar de bundels in NL.. Vandaag heeft Sony op Twitter nog geroepen dat de retailers deze week geïnformeerd worden zoals al eerder geroepen werd hier.. Persoonlijk wacht ik daar nog even op.. Als er een leuke bundel komt bestel ik!
Welk Twitter-account is dat?
En de nieuwe GTTV zou vol zitten met beelden van Killzone. Ze zijn op bezoek geweest in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Shiver23 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:57:
[...]

Welk Twitter-account is dat?
En de nieuwe GTTV zou vol zitten met beelden van Killzone. Ze zijn op bezoek geweest in Amsterdam.
https://twitter.com/PlayStationNL
Betreffende tweet: https://twitter.com/PlayStationNL/status/390053032089894912

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Morgen maar even met Nedgame bellen of ik mijn pre-order kan omzetten naar The Crew. Is er al een overzicht van welke spellen er WEL uitkomen op 29 november?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:31:
[...]

Morgen maar even met Nedgame bellen of ik mijn pre-order kan omzetten naar The Crew. Is er al een overzicht van welke spellen er WEL uitkomen op 29 november?
The Crew is ook uitgesteld tot lente 2014.

http://www.pu.nl/artikele...s-en-the-crew-uitgesteld/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
Nu zou ik graag zien dat Rockstar Ubisoft de knockout blow geeft en GTA V op PS4/X1 begin dit jaar uitbrengen (of nog eerder!).
Dan kan Ubisoft wel inpakken :)

[ Voor 3% gewijzigd door RemyWD op 15-10-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Muffinn schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:36:
[...]

Vorig jaar waren gameconsoles uitgesloten van de BTW-actie, dat zal dit jaar waarschijnlijk niet anders zijn.

[...]
Ah OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

RemyWD schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:59:
Nu zou ik graag zien dat Rockstar Ubisoft de knockout blow geeft en GTA V op PS4/X1 begin dit jaar uitbrengen (of nog eerder!).
Dan kan Ubisoft wel inpakken :)
Waarom moet Rockstar Ubisoft een "knockout blow" geven?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:25
WiXX schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:47:
Ik weet dat ik dit eigenlijk in het Killzone topic zou moeten plaatsen, maar sinds die er niet is of niet kan vinden doe ik het hier.

In de multiplayer videos van Killzone zie je soms dat er cloaked kills zijn en er is ook bekend gemaakt dat scouts deze optie hebben. Nu viel het mij op dat er geen cloaked graphics waren op het moment dat die cloaked-kills gemaakt werden in de video op youtube. Je zag bijvoorbeeld nog steeds je eigen handen. Die waren niet doorzichtig gemaakt. Zou het zo zijn dat je helemaal niet cloaked bent, maar dat je eruit ziet zoals de tegenstander? Of gaan ze nog iets grafisch spectaculairs aankondigen?
In Killzone 2 en 3 online was je gewoon volledig gecloaked als je als marksman-klasse speelde en de cloak ability inschakelde. Pas op het moment dat je schoot of teveel bewoog, werd je weer zichtbaar. Ik verwacht eigenlijk iets vergelijkbaars voor Killzone: SF online. Kan trouwens al niet wachten zeg, lekker online de engineer uithangen met de dikke sta-3 LMG FTW! Hoop echt dat er weer zo'n jungle map inzit zoals Kaznan Jungle uit Killzone 3.

Vind trouwens wel dat de marksman class van de Helghast er altijd beter uit heeft gezien dan de ISA tegenhanger. Aan de andere kant ziet de Helghast medic er weer suf uit terwijl de ISA tegenhanger er beter uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

witeken schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:58:
[...]

Waarom moet Rockstar Ubisoft een "knockout blow" geven?
Idd slaat helemaal nergens op, Ubisoft komt tenminste met leuke games, dat ze watchdogs uitstellen is wat mij betreft prima als de kwaliteit maar voorop staat.

Verder geloof ik helemaal niet dat rockstar al snel met een nextgen GTA5 komt, bijna iedereen is hem nu al aan het spelen weinig nut om hem dan kort daarna al op nextgen uit te brengen.

[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 15-10-2013 23:54 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:16

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Lijstje bij release wordt steeds kleiner.....denk dat ik wel kijk wat er in de winkel ligt als ik mijn ps4 op ga halen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Bij mij is juist door het wegvallen van Watch Dogs weer een probleem opgelost. Als ik mijn console ga ophalen weet ik voor vrijwel 90% zeker nu dat ik fifa14 en Assasins Creed erbij pak. Al kan het natuurlijk zijn dat AC vervalt en ik er Battlefield voor pak. Zit hier nog een beetje tussen te twijfelen. Maar over een week of 4 kunnen we filmpjes uit amerika bekijken en kan ik mijn keuze definitief maken...

War Thunder is die trouwens ook beschikbaar vanaf launch? Daar zag ik gisteren nog een filmpje van voorbij komen. Ziet er eigenlijk ook wel Massive uit allemaal.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bij deze dan 16 minuten beeldmateriaal van de PS4 interface. De beelden zijn niet echt prettig om naar te kijken wat betreft de kwaliteit. Maarja, beter iets dan niets

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1g-PvQdlFR8]

[ Voor 18% gewijzigd door Oxigeon op 16-10-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Deze video is privé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Nu dat Watchdogs uitgesteld is ziet mijn complete bestelling er als volgt uit.

Hardware
  • PS4 console
  • Vertical stand (zoveel mooier om je PS verticaal te plaatsen)
  • extra DualShock 4 Blauw (voor Fifa 14, enige local multiplayer game)
Games
  • Battlefield 4 (groot fan van de serie, 64 players)
  • Killzone Shadow Fall (nooit echt KZ gespeeld, maar ik kijk uit naar de next gen graphics!)
  • Fifa 14 (is al heerlijk op mijn ps3, maar die console ga ik verkopen)
  • Assassins Creed 4: Black Flag (ipv WD. gave tropische setting! hopelijk wordt het niet snel saai)
Daarnaast zijn er ook nog enkele gratis PS+ games (o.a. Resogun, Driveclub).

AC en KZ ga ik misschien nog cancellen als de reviews tegenvallen. Wat zijn julle launch aankopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Chaoss schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:51:
[...]
Verder geloof ik helemaal niet dat rockstar al snel met een nextgen GTA5 komt, bijna iedereen is hem nu al aan het spelen weinig nut om hem dan kort daarna al op nextgen uit te brengen.
Want bijna iedereen heeft een xbox 360 of ps3?

Er zijn ook zat mensen zonder een console nu die hem toch graag willen spelen op de pc of op de nieuwe consoles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Tot nu toe alleen Killzone en het standaard PS4 pakket. Mocht ik de mogelijkheid hebben om een bundel te krijgen dan switch ik naar de Killzone XXL bundel.

Aangezien dit mijn eerste PS console gaat worden. Waar kopen jullie PS+? Gewoon bij Sony of zijn er net als voor Xbox Live websites waar je goedkoper aan je abonnement kunt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het leuke is wel dat je ook zonder een game aan te schaffen meteen aan de slag kunt met Resogun, Driveclub, Warframe en wellicht Planetside 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
CR1691 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:22:
Tot nu toe alleen Killzone en het standaard PS4 pakket. Mocht ik de mogelijkheid hebben om een bundel te krijgen dan switch ik naar de Killzone XXL bundel.

Aangezien dit mijn eerste PS console gaat worden. Waar kopen jullie PS+? Gewoon bij Sony of zijn er net als voor Xbox Live websites waar je goedkoper aan je abonnement kunt komen?
Die bundel wil ik ook al denk ik niet dat Bol.com mij laat omwisselen.

Wat PS+ betreft is het normaalgesproken goedkoper om het elders te kopen. zie:
http://www.budgetgaming.n...en+%28nl%29_hardware.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Rub3s schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:21:
[...]

Er zijn ook zat mensen zonder een console nu die hem toch graag willen spelen op de pc of op de nieuwe consoles...
Nee, maar ongeveer 150 miljoen mensen wel. Daar valt userbase van de X1 en PS4 op het begin in het niet bij. Daar zit het geld. Denk ook even aan eventuele DLC die nog gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
G4mert schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:27:
[...]
Ik zie maar 1 aanbieder die (€ 2) goedkoper is dan direct bij Sony.
Bovendien, als je voor 31 oktober € 50 via iDeal of CC toevoegd aan je PSN wallet, krijg je een voucher van € 10 gratis.
Het goedkoopste is meestal om gebruik te maken van de 1 jaar + 3 maanden acties, maar die komen maar zo'n 2 keer per jaar voorbij.

edit: ik zie wel in de budgetgaming reacties af en toe aanbiedingen voorbij komen voor ca € 40. maar die moet je dan wat in de gaten houden)

[ Voor 10% gewijzigd door M a r c o op 16-10-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik wacht sowieso op een bundel voordat ik tot aanschaf over ga. Heb geen haast, het gaat maar om 'een spelletje'.

Hoog op mijn lijst staan wel:
- Killzone
- AC4
- Lego DC heroes (kids he)
- Kingdom Hearts 3 (vrouw)
- Diablo III

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Voorlopig heb ik alleen de Ps4 in de pre order staan, games moet ik die dag dan nog in de winkel gaan zoeken. Ik wacht voorlopig de reviews af, maar verwacht Fifa 14 en daarnaast KZ, AC of BF4. Maar misschien dat ik wordt verrast door bijvoorbeeld infamous of the division.
Tijd voor meer dan 2 games heb ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
jongf7 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:16:
Voorlopig heb ik alleen de Ps4 in de pre order staan, games moet ik die dag dan nog in de winkel gaan zoeken. Ik wacht voorlopig de reviews af, maar verwacht Fifa 14 en daarnaast KZ, AC of BF4. Maar misschien dat ik wordt verrast door bijvoorbeeld infamous of the division.
Tijd voor meer dan 2 games heb ik niet :)
Infamous en The Division zijn niet beschikbaar bij de launch. Infamous komt in februari en The Division komt Q4 2014.

Zelf heb ik Killzone op dit moment in de pre order staan. Ik wil ook nog een tweede game bij de launch, maar nu Watch Dogs is uitgesteld weet ik nog niet welke dat moet gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Trek je toch al die zooi van Plus af, inclusief F2P. Dan heb je in totaal 5 of 6 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

bram1984 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:56:
Trek je toch al die zooi van Plus af, inclusief F2P. Dan heb je in totaal 5 of 6 games.
Misschien dat het antwoord hier al ergens staat. Maar hoe zit het precies met de DLC van november.
Dat is voor de PS4 Drive Club en Resogun. Maar wanneer gaat dat eraf? na 1 maand? 1 dag (december) of blijft het 2 maanden staan?

EDIT: Mocht het 1 maand zijn kan het sneu worden voor batch 2.

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 16-10-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja mag aannemen dat ze die erop laten staan totdat de PS4 voorraden overal op peil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het gewoon onderdeel van de instant game collection en blijven ze gewoon gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja, maar je moet ze wel gedownload hebben om te spelen. Als ze eruit gaan, kun je ze ook niet meer downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij betekend instant game collection dat ze er ook niet meer uit gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Flow en Flower komen naar de PS4 op release dag in 1080p en 60fps :

http://blog.us.playstatio...scape-plan-coming-to-ps4/

Mocht je ze al op de PS3 gekocht hebben kun je ze dadelijk gratis downloaden op je PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel netjes van ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
kazuka schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:37:
Flow en Flower komen naar de PS4 op release dag in 1080p en 60fps :

http://blog.us.playstatio...scape-plan-coming-to-ps4/

Mocht je ze al op de PS3 gekocht hebben kun je ze dadelijk gratis downloaden op je PS4.
Je mist er nog een paar, in totaal:

- Flower
- flOw
- Sound Shapes
- Escape Plan

Vandaag aangekondigd, allemaal launch titels voor PlayStation 4. Als je een game al hebt gekocht op PS3 of PS Vita, dan kun je 'm voor niks downloaden voor PS4 (cross-buy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Goed nieuws! : http://www.psu.com/a02134...-as-a-lion-says-Ripstone-

Echt bizar hoe Sony de PS4 zo compact heeft kunnen maken en dan ook nog eens stil blijkt te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Goed om te lezen dat de PS4 zo stil is :)
Uniciteit schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:59:
Je mist er nog een paar, in totaal:

- Flower
- flOw
- Sound Shapes
- Escape Plan

Vandaag aangekondigd, allemaal launch titels voor PlayStation 4. Als je een game al hebt gekocht op PS3 of PS Vita, dan kun je 'm voor niks downloaden voor PS4 (cross-buy).
Dat is goed nieuws, weer 4 gratis spellen erbij :P

Ik heb tot nu toe trouwens enkel de PS4 in preorder staan, de rest koop ik wel als ik in de winkel ben. Indien mogelijk ga ik voor de Killzone bundel.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 16-10-2013 18:59 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Vanaf vandaag is er op demo-units te spelen in verschillende winkels in de US : http://experienceplaystation.com/ benieuw wanneer en waar ze in Nederland gaan verschijnen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VDqXR8B.jpg

Speelbaar zijn oa:

Knack, Octodad: Dadliest Catch, FIFA 14, Contrast, Super Motherload, and Pinball Arcade.

[ Voor 33% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 16-10-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

arnoutzw schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:38:
Vanaf vandaag is er op demo-units te spelen in verschillende winkels in de US : http://experienceplaystation.com/ benieuw wanneer en waar ze in Nederland gaan verschijnen.

[afbeelding]

Speelbaar zijn oa:

Knack, Octodad: Dadliest Catch, FIFA 14, Contrast, Super Motherload, and Pinball Arcade.
Zal wel pas na launch zijn.. Als ik zo even kijken op die site komen er alleen Sony Stores naar voren en volgens mij hebben we nog geen fysieke Sony winkels in NL.

Wat ik wel tegenkwam op twitter is dat nu in de Amerikaanse PSN store Knack en Warframe zijn te pre-orderen: https://store.sonyenterta...ystation-store-update-307 (je moet uitgelogd zijn)

Ben benieuwd of dat ook binnenkort hier in NL kan, zou wel interessant zijn icm de 50 + 10 Euro actie

[ Voor 25% gewijzigd door Edd op 16-10-2013 20:48 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Interview met de makers van Kingdom Hearts 3: Deze game zou toch ook voor de X1 uitkomen?
In hun laatste gameplay trailer was er geen X1 logo te zien. Nu ook weer geen woord over de X1.

http://www.polygon.com/20...nd-graphical-improvements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Klopt maar in de blogpost: http://blog.us.playstatio...retailers-starting-today/ staan ook de bekende grote amerikaanse retailers genoemd. Dus best wel een kans dat ze hier in de MM, Saturn, Dixons ed kunnen gaan verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Nieuwe screenshots van The Witness:

http://www.thesixthaxis.c...new-screenshots-released/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
Edd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:46:
Wat ik wel tegenkwam op twitter is dat nu in de Amerikaanse PSN store Knack en Warframe zijn te pre-orderen: https://store.sonyenterta...ystation-store-update-307 (je moet uitgelogd zijn)

Ben benieuwd of dat ook binnenkort hier in NL kan, zou wel interessant zijn icm de 50 + 10 Euro actie
Best grappig dat je een Free to Play game kan pre orderen, slaat eigenlijk helemaal nergens op. Je krijgt wel een pre order DLC-bonus, als je een pre order plaatst voor Warframe.

Ik hoop dat ze PS4-games in Nederland ook laten pre orderen, zodat je al vast kan zien hoe duur ze zullen zijn. Met die €50+€10-actie is het wel aantrekkelijk om games in de store aan te schaffen, mits de prijs €60 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

arnoutzw schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 20:48:
Klopt maar in de blogpost: http://blog.us.playstatio...retailers-starting-today/ staan ook de bekende grote amerikaanse retailers genoemd. Dus best wel een kans dat ze hier in de MM, Saturn, Dixons ed kunnen gaan verschijnen.
The initial wave of PS4 demo units will appear in select Sony Stores, with thousands more added to various retail locations, such as GameStop, Best Buy, Target, and Walmart — among others in the coming weeks.
Laat me raden.. Die "coming weeks" zal minimaal 5 weken duren :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dit is 1 van de Indie games waar ik het meest naar uit kijk, samen met Chinese Room's Everybody's Gone To The Rapture.

The Witness doet me denken aan Myst en Riven. De artistieke stijl vind ik prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Octodad lijkt mij nou juist weer heel grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
Op Neogaf gaat het gerucht dat Driveclub is uitgesteld. :'(
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=698323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Rub3s schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:21:
[...]

een groot gedeelte wel jah, je gelooft toch niet dat de PS4 en XO ineens bakken mensen die nu pc-only zijn gaan overhalen om een console te halen?

Dat er een pc versie komt twijfel ik niet aan. Maar ik denk serieus dat 90% van de mensen die van plan zijn een PS4 of X) te halen nu ook al een console hebben.
G4mert schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:27:

Je weet dat het bij Sony zelf 49,95 kost? :P dus er zijn nagenoeg geen winkels waar het goedkoper is. En sony zelf heeft met enige regelmaat een aanbidding dat je x maand gratis erbij krijgt.

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 16-10-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
http://kotaku.com/is-ps4-...ter&utm_medium=Socialflow

Kotaku 'bevestigd' gerucht: DriveClub uitgesteld tot 2014
Het is en blijft een gerucht, maar het gerucht wordt wel steeds sterker. Het schijnt verder dat Sony nu opzoek is naar een oplossing voor PS+, want ze hadden op de E3 beloofd dat iedereen in november gratis DriveClub PS+ Edition zou krijgen.

Ik ben benieuwd wat ze dan doen (als ze al iets doen, want ze hebben ook nog Resogun bij PS+). Knack misschien? Niet zoveel 'waard' als DriveClub (naar mijn mening). Wat verder? KZ: Shadow Fall? Nee, daar valt teveel geld mee te verdienen (want grotere titel) en daar is ook al een bundel van €499 voor.

Misschien toch een 3rd party game? FIFA 14 voor PS+ members, om tegelijkertijd een beetje Xbox One te 'counteren'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Hmm het wordt nu wel een beetje tricky met de launch titels.. Gezien de bundels in de UK zal Sony al niet blij zijn geweest met het uitstellen van Watch Dogs en als dit er dan ook nog eens bovenop komt dan wordt het wel een zooitje..

Ik verwacht zelf dat ze een x periode gratis PS+ weg gaan geven afhankelijk van hoeveelheid extra tijd die de ontwikkelaar nodig heeft. Ik zou zo snel geen andere oplossing weten eigenlijk. Behalve een 3rd party game inderdaad.De vraag is alleen: is dat nu nog te regelen? Ik vermoed dat MS het niet heel tof gaat vinden als Sony Fifa weg gaat geven. Bovendien krijg je dan scheve gezichten omdat ze in de UK ook een Fifa bundel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
kibber schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:33:
Hmm het wordt nu wel een beetje tricky met de launch titels.. Gezien de bundels in de UK zal Sony al niet blij zijn geweest met het uitstellen van Watch Dogs en als dit er dan ook nog eens bovenop komt dan wordt het wel een zooitje..

Ik verwacht zelf dat ze een x periode gratis PS+ weg gaan geven afhankelijk van hoeveelheid extra tijd die de ontwikkelaar nodig heeft. Ik zou zo snel geen andere oplossing weten eigenlijk. Behalve een 3rd party game inderdaad.De vraag is alleen: is dat nu nog te regelen? Ik vermoed dat MS het niet heel tof gaat vinden als Sony Fifa weg gaat geven. Bovendien krijg je dan scheve gezichten omdat ze in de UK ook een Fifa bundel hebben
Is die FIFA bundel officieel vanuit Sony? Er zijn volgens mij namelijk ook nog genoeg retailers die 'eigen' bundels samenstellen.

Als Sony zou willen is zo'n FIFA bundel denk ik wel te regelen. Natuurlijk, EA heeft een deal met Microsoft wat betreft exclusive content, maar als Sony bereid is te betalen zal EA zeggen: 'ga je gang'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Iets van Ubi wellicht, gezien hun goede band?
AC4?
FIFA zou mooi zijn omwille het feit dat die bij de X1 zit, maar ikzelf wordt niet warm van FIFA...

Of idd een a twee maanden gratis ps+ bij elke PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat heb je aan twee maanden gratis als er geen content is? Misschien Killzone en dan alleen de multiplayer ofzo. Dan heb je die ook lekker vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Shiver23 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:47:
Wat heb je aan twee maanden gratis als er geen content is? Misschien Killzone en dan alleen de multiplayer ofzo. Dan heb je die ook lekker vol.
Je krijgt elke maand een gratis PS4 game met PS+ (en in de eerste maand zou dat dus zijn Resogun en DriveClub PS+ Editie).
vaagisdenaam schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:43:
Iets van Ubi wellicht, gezien hun goede band?
AC4?
FIFA zou mooi zijn omwille het feit dat die bij de X1 zit, maar ikzelf wordt niet warm van FIFA...

Of idd een a twee maanden gratis ps+ bij elke PS4.
Zou kunnen, maar ik denk dat Ubisoft teveel zal vragen voor AC 4: Black Flag... zeker nu Watch_Dogs pas volgend jaar uitkomt, hun winstverwachting is nu al bijgesteld naar een verliesverwachting van iets van $80 miljoen dollar.
Ubisoft zal dus zeker wel de hoofdprijs willen.

[ Voor 44% gewijzigd door Uniciteit op 16-10-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:45

PBP

Eerlijk gezegd is het misschien wel beter als Driveclub word uitgesteld. Je zag naarmate de release dichterbij kwam dat ze wel stappen maakte qua graphics (wat bij motorstorm ps3 ook zo was) maar echt 'af' leek die game nog niet. Ben benieuwd met welke oplossing Sony nu gaat komen. FIFA14 lijkt mij ook wel een goed plan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Als het gerucht waar is dan verwacht ik eerlijk gezegd niet echt een AAA-titel in de eerste maand. Zou het eerder zoeken in de hoek van Indie-titels. Aangezien je van DriveClub ook de PSN-editie zou krijgen en dus niet de retail versie.

Echter vind ik nog een belangrijkere vraag: Waarom gebeurd dit nu? Eerst Watch_Dogs en nu DriveClub. Heeft dit te maken met de PS4 zelf? Wordt de PS4 straks misschien uitgesteld? Of heeft men compatibiliteitsproblemen met de drivers/SDK? Of is het echt puur iets in de games?
Ik vind het namelijk wel frappant dat er nu (naar all waarschijnlijkheid) 2 games worden uitgesteld...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Watch Dogs word voor elke console uitgesteld ook voor de PS3/360 dus daar heeft het niks mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
Watch Dogs uitgesteld naar lente 2014.
The Crew uitgesteld naar (vroegst) april 2014.
Gerucht dat DriveClub PS+ Editie is uitgesteld naar 2014.

Daar gaat 50% van de PS4 line-up wat zo mooi leek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
RemyWD schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:02:
Watch Dogs uitgesteld naar lente 2014.
The Crew uitgesteld naar (vroegst) april 2014.
Gerucht dat DriveClub PS+ Editie is uitgesteld naar 2014.

Daar gaat 50% van de PS4 line-up wat zo mooi leek?
- Assassin's Creed IV: Black Flag
- Battlefield 4
- Call of Duty: Ghosts
- FIFA 14
- Just Dance 2014
- LEGO Marvel Super Heroes
- Madden NFL 25
- NBA 2K14
- NBA Live 14
- Need for Speed: Rivals
- Skylanders: Swap Force

Vanaf hier: games die niet (bij launch) op Xbox One uitkomen
- Blacklight Retribution
- Contrast
- DC Universe Online
- DiveKick
- DriveClub
- Escape Plan
- flOw
- Flower
- Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
- Killzone: Shadow Fall
- Knack
- Minecraft note: already out on X360, but won't be available at launch on XBO, it will be available at launch on PS4
- Pinball Arcade
- PlayRoom
- Putty Squad
- Resogun
- Sound Shapes
- Super Motherload
- Switch Galaxy Ultra
- Tiny Brans
- Warframe
- War Thunder

Toch nog een aardige line-up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

En The Crew was sowieso al geen launchtitle. Blijft nog genoeg over. Vind het eerlijk gezegd wel prettig dat niet alles in 1x komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Edd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:00:
Echter vind ik nog een belangrijkere vraag: Waarom gebeurd dit nu? Eerst Watch_Dogs en nu DriveClub. Heeft dit te maken met de PS4 zelf? Wordt de PS4 straks misschien uitgesteld? Of heeft men compatibiliteitsproblemen met de drivers/SDK? Of is het echt puur iets in de games?
Ik vind het namelijk wel frappant dat er nu (naar all waarschijnlijkheid) 2 games worden uitgesteld...
Als het/een spel niet klaar is om verscheept te worden (dus zo bugvrij mogelijk), dan is het niet klaar en moet je het uitstellen.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ach the crew ging ik toch niet halen. Dat Driveclub wordt uitgesteld is wel jammer ivm PS+ maar ik denk wel dat sony dat gaat compenseren door een ander game uit te brengen of door gratis PS+ maanden weg te geven.

Andere game wordt wel lastig, je bouwt een bestaande release titel niet zo ff om tot "PS+ edition", en een bestaande PS3 titel bak je ook niet zo om tot PS4 titel. :P

Verder denk ik niet dat het aan de PS4 ligt, Watchdogs is gewoon een hele grote belangrijke titel voor Ubisoft en dan is het gewoon belangrijk dat zo'n game kwalitatief goed is, dan is uitstellen beter dan een brakke game afleveren. Verder zijn Watchdogs en The Crew titels die ook op de XO uitkomen en aangezien die titels in hun geheel uitgesteld zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Chaoss op 16-10-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
Assassin's Creed IV: Black Flag en Battlefield 4 vind ik nog enigszins interessant als vervangende spellen, for the time being.
De rest kan me gestolen worden :P

// nog steeds droevig vanwege Watch Dogs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dat zijn natuurlijk geen titels die ze gelijk in het begin al bij PS+ (kunnen) weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Uniciteit schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:35:
[...]

Is die FIFA bundel officieel vanuit Sony? Er zijn volgens mij namelijk ook nog genoeg retailers die 'eigen' bundels samenstellen.
Mij niet geheel duidelijk... Amazon heeft het over packs die Sony zou hebben aangekondigd. Zie: http://www.amazon.co.uk/g...UTF8&docId=1000751973#box

Verder heb je imderdaad wel een punt. Denk alleen dat de grote jongens de hoofdprijs gaan vragen en dan kom je uit bij indie games of een actie met PSN ofzo

Edit: ter aanvulling http://www.digitalspy.co....bisoft-on-ps4-bundle.html. Blijkbaar biedt Amazon bundels van Sony zelf aan

[ Voor 14% gewijzigd door kibber op 16-10-2013 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Trishul schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:18:
[...]

In Killzone 2 en 3 online was je gewoon volledig gecloaked als je als marksman-klasse speelde en de cloak ability inschakelde. Pas op het moment dat je schoot of teveel bewoog, werd je weer zichtbaar. Ik verwacht eigenlijk iets vergelijkbaars voor Killzone: SF online. Kan trouwens al niet wachten zeg, lekker online de engineer uithangen met de dikke sta-3 LMG FTW! Hoop echt dat er weer zo'n jungle map inzit zoals Kaznan Jungle uit Killzone 3.

Vind trouwens wel dat de marksman class van de Helghast er altijd beter uit heeft gezien dan de ISA tegenhanger. Aan de andere kant ziet de Helghast medic er weer suf uit terwijl de ISA tegenhanger er beter uitziet.
Hoe zag je dat je gecloaked was in killzone 2 en 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het zou ook een mogelijkheid kunnen zijn dat de full retail versie van Driveclub inderdaad wordt uitgesteld naar volgend jaar maar dat de PS+ versie wel op tijd klaar is. Dat was toch al een uitgeklede versie en zal dan wellicht net zoiets zijn als een Gran Turismo Prologue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Uniciteit schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:04:
[...]

- Assassin's Creed IV: Black Flag
- Battlefield 4
- Call of Duty: Ghosts
- FIFA 14
- Just Dance 2014
- LEGO Marvel Super Heroes
- Madden NFL 25
- NBA 2K14
- NBA Live 14
- Need for Speed: Rivals
- Skylanders: Swap Force

Vanaf hier: games die niet (bij launch) op Xbox One uitkomen
- Blacklight Retribution
- Contrast
- DC Universe Online
- DiveKick
- DriveClub
- Escape Plan
- flOw
- Flower
- Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
- Killzone: Shadow Fall
- Knack
- Minecraft note: already out on X360, but won't be available at launch on XBO, it will be available at launch on PS4
- Pinball Arcade
- PlayRoom
- Putty Squad
- Resogun
- Sound Shapes
- Super Motherload
- Switch Galaxy Ultra
- Tiny Brans
- Warframe
- War Thunder

Toch nog een aardige line-up :)
Waar is Killzone?

Edit: my bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Bij de K van Killzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Slechte zet als DriveClub inderdaad zou vervallen. Maar daar doen we helaas niets aan. Wilde FIFA14 kopen bij de launch samen met BF4 of Watch Dogs of AC. Watch dogs viel al af, dus nog keuze uit 2 games. Waar het waarschijnlijk AC zal gaan worden. Jammer dat driveclub daar dan ook nog eens vanaf valt. Hier zullen ze een goede vervanger voor moeten vinden.

Persoonlijk gok ik op 2 games, dat het FIFA14 gaat worden (al moeten ze dan een PS+ editie gaan maken, echter vraag ik me af hoe je dat doet... Sommige teams eruit laten? Dan wordt het dus crap). Of Minecraft, maar dit is een Indiegame welke ik dan weer een kleinere kans geef.

Eventueel zouden ze knack nog kunnen aanbieden. Maar zoals ik begrepen heb zijn hier ook bundels van te krijgen? Dan valt deze dus af... Dit gaat Sony dus waarschijnlijk geld kosten in de vorm van pre-orders die geannuleerd worden, of games die niet verkocht worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik hoop eerlijk gezegd dat het geen trend wordt om speciale ps+ edities te maken. Want dan zou je in principe betalen voor demo's. Zoals het de laatste tijd op de ps3 gaat is op de ps4 natuurlijk niet vanaf het begin haalbaar. Maar Please Sony maak er geen gewoonte van om overal "speciale" ps+ edities van te maken.

Ik heb liever na een half jaar of een jaar de volledige versies via plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nieuwe info over The Order. Hopelijk kunnen we binnenkort de eerste echte gameplay beelden verwachten. Het klinkt veelbelovend in ieder geval.

http://www.ign.com/videos...s-for-ps4s-the-order-1886

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

AtlAntA schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:55:
Ik hoop eerlijk gezegd dat het geen trend wordt om speciale ps+ edities te maken. Want dan zou je in principe betalen voor demo's. Zoals het de laatste tijd op de ps3 gaat is op de ps4 natuurlijk niet vanaf het begin haalbaar. Maar Please Sony maak er geen gewoonte van om overal "speciale" ps+ edities van te maken.

Hier ben ik ook bang voor. Game uitbrengen onder het mom van plus editites. Als het ware een soort van halve game. Wil je meer moet je maar betalen. Ik vermoed dat de games die uit gaan komen voornamelijk indie-titels gaan worden die een flinke waardering hebben gekregen. Denk aan Minecraft, Terraria, Resogun, Dont starve en noem maar op. Denk dat we die het eerste jaar allemaal kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
http://www.psx-sense.nl/1...-mogelijk-verder-beperkt/

Dus als ik straks 1 console thuis heb staan met 2 accounts erop moet ik (digitaal) games 2x aanschaffen?

Ik snap dit blijkbaar niet goed. Ik ga samen met mijn vriendin op de console spelen en ben van plan voor haar een apparte account in te stellen zodat achievements en saves niet door elkaar heen lopen. Ik ging er vanuit dat de digitale downloads gedaan onder mijn account ook gewoon voor haar beschikbaar zouden zijn evenals ps+ content. Maar dit is dus niet zo? Of lees ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dat verhaal snap ik ook niet echt. Wat ik eruit haal is dat het eerst mogelijk was op 1 account een game aan te schaffen. Naar je vriend gaan, inloggen op dat account en je kan de game daar spelen. Wat ik eruit haal is dat je de game maar op 1 console kan afspelen...

Ze laten je niet een game kopen waar je maar met 1 account op kan spelen op 1 ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Oxigeon schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:20:
Dat verhaal snap ik ook niet echt. Wat ik eruit haal is dat het eerst mogelijk was op 1 account een game aan te schaffen. Naar je vriend gaan, inloggen op dat account en je kan de game daar spelen. Wat ik eruit haal is dat je de game maar op 1 console kan afspelen...

Ze laten je niet een game kopen waar je maar met 1 account op kan spelen op 1 ps4.
Komt allemaal wat onnodig ingewikkeld over zo vind ik. Ik hoop toch echt dat de digitale aangeschafte games voor alle accounts op de desbetreffende console speelbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat zou vervelend zijn voor de mensen die er gebruik van maken. Ik ben gelukkig in dit geval de enige die speelt thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

AtlAntA schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:16:
http://www.psx-sense.nl/1...-mogelijk-verder-beperkt/

Dus als ik straks 1 console thuis heb staan met 2 accounts erop moet ik (digitaal) games 2x aanschaffen?

Ik snap dit blijkbaar niet goed. Ik ga samen met mijn vriendin op de console spelen en ben van plan voor haar een apparte account in te stellen zodat achievements en saves niet door elkaar heen lopen. Ik ging er vanuit dat de digitale downloads gedaan onder mijn account ook gewoon voor haar beschikbaar zouden zijn evenals ps+ content. Maar dit is dus niet zo? Of lees ik verkeerd?
Nee, je hoeft de games niet digitaal 2x aan te schaffen.

Het is een verkeerd geïnterpreteerde vertaling die men heeft.
Bij een PS4 kun je aangeven wat je Home-console wordt. Alle accounts die hierop inloggen kunnen gebruik maken van PS+ en de aangekochte spellen spelen.

Bekijk dit filmpje even en let op nr 3 en 4..
YouTube: PS4: 20 Things You Didn't Know About PlayStation 4

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Thank god, want ik heb nu 2 consoles thuis staan, met elk 6 accounts (5 gezinsleden en die van mijn broer). Ik schaf alles op mijn account aan en deel met de andere console (alleen spellen die niet voor de kids zijn worden met broer gedeeld en vice versa). Moet er niet aan denken alles 3 of meer keer aan te schaffen!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Edd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:51:
[...]

Nee, je hoeft de games niet digitaal 2x aan te schaffen.

Het is een verkeerd geïnterpreteerde vertaling die men heeft.
Bij een PS4 kun je aangeven wat je Home-console wordt. Alle accounts die hierop inloggen kunnen gebruik maken van PS+ en de aangekochte spellen spelen.

Bekijk dit filmpje even en let op nr 3 en 4..
YouTube: PS4: 20 Things You Didn't Know About PlayStation 4
Kijk dat is goed nieuws. Ik schrok al! Bedankt voor je heldere antwoord. +1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Laatst online: 17-09 16:00

TRK

Jammer dat van Watch Dogs en Drive Club.. Had die beiden bij mijn pre-order.. Maar er zijn inderdaad nog genoeg spellen om uit te kiezen. Ik heb nog een vraagje hopelijk is die niet eerder gesteld.. Is het mogelijk op 1 of andere manier dat als je een spel koopt met cd deze op je ps4 installeert en dan zonder cd kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 15:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dat lijkt me niet :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nee. De PS4 werkt sowieso niet met CD's, en verder zou je dan 1 game bij al je vrienden kunnen installeren, lijkt me niet dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:42

Sandyman538

SandstorM [148839]

bram1984 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:48:
Nee. De PS4 werkt sowieso niet met CD's, en verder zou je dan 1 game bij al je vrienden kunnen installeren, lijkt me niet dus. :)
Op zich wel jammer, want dat betekent wel dat je dus alleen maar de 'quick switch' tussen twee spellen kunt doen als je de digitale variant koopt die weer duurder is dan het schijfje. En dat lijkt me juist zo'n feature die ik graag zou gebruiken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nou, de xbox360 kan dat wel geloof ik, of althans... dat kon hij toen ik hem nog had. Je kon een complete schijf op de harde-schijf zetten zodat de laadtijden flink verminderen. Je had de schijf alleen nodig om de game op te starten. Rest werkt dan gewoon via de harde-schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Oke bedankt, dat is inderdaad zo anders zo anders zou je 'm overal kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Oxigeon schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:57:
[...]

Nou, de xbox360 kan dat wel geloof ik, of althans... dat kon hij toen ik hem nog had. Je kon een complete schijf op de harde-schijf zetten zodat de laadtijden flink verminderen. Je had de schijf alleen nodig om de game op te starten. Rest werkt dan gewoon via de harde-schijf
Dat is zo ja, daarom vroeg ik me af of het ook op die manier mogelijk was. Dit scheelt zeker behoorlijk wat laad tijd en soms wat herrie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

tarikk schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:01:
[...]

Dat is zo ja, daarom vroeg ik me af of het ook op die manier mogelijk was. Dit scheelt zeker behoorlijk wat laad tijd en soms wat herrie..
Dat is sowieso niet wat er gevraagd werd. De vraag was namelijk of er zonder disc gespeeld kan worden. En dat kan simpelweg niet.

Op de PS3 hebben sommige spellen deze optie, de meesten niet. Ik vermoed dat het grotendeels niet nodig is door de grotere leessnelheid van de blurayspeler ten opzichte van de dvd speler in de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

10 minuten AC4 Gameplay in 1080p gecaptured vanaf een PS4:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 08:55:

Je betaalt toch niet speciaal voor die game/demo? Je kunt een groot deel van de game als PS+ lid spelen. Wil je de volledige game dan moet je bij betalen. Ik neem aan dat op de PS4 PS+ voor vrijwel iedereen een normale toevoeging zou zijn, sowieso al vanwege de beperkingen die je hebt zonder PS+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Chaoss schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:59:
10 minuten AC4 Gameplay in 1080p gecaptured vanaf een PS4:
[video]
Meh ziet er erg crossgen uit. Water van GTA 5 is al veeeel mooier (het schuim vooral)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 15:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dit filmpje bevat weer een paar voorbeelden van hoe de besturing en wat de gamer eigenlijk wil toch niet altijd goed overeenkomen. Daar had ik in AC2 persoonlijk ook veel last van. :) Het is natuurlijk ook erg lastig om freerunning te implementeren zonder een soort hand van god boven de character, maar als er te vaak iets gebeurd wat je eigenlijk niet wil, dan kan dat best vervelend worden.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 ... 48 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.