uchiha tijntje schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:54:
[...]
Daar heb je gelijk in

Het imago heeft de laatste tijd flink geleden. Of dat terecht is laat ik even buiten deze discussie. Maar de constatering dat het imago op dit moment niet al te best is, is correct.
Maar waar het hier om gaat is dat Sony een keuze heeft gemaakt mbt headsets. Deze keuze pakt in beginsel negatief uit voor de users. Om dan te zeggen dat dit Microsoft praktijken zijn? Het zijn toch de keuzes van Sony zelf? MS zal ze niet gedwongen hebben...Dus waarom MS er bij halen.
---------
Deep Down ziet er goed uit. Ben benieuwd naar hoe het spel, gezien de f2p keuze, wordt opgebouwd. Zal voornamelijk MP gericht zijn denk ik, ipv sp verhalend?
Klopt wat je zegt, maar er worden ook geregeld dingen gezegd over bedrijven die er een "apple-esque" manier van doen op na houden, of wanneer bedrijven games vertragen "á la Blizzard": af is af en eerder brengen we het niet uit. Dat zijn eenzelfde soort manieren om iets duidelijk te maken, namelijk dat het de bedrijven typeert producten heel goed te marketen of games eerst te perfectioneren alvorens ze uit te brengen, het is een beetje hun manier van werken wat ze onderscheidt.
Het scheelt dus alleen dat het image van deze twee beter is dan dat van Microsoft, terecht of onterecht. Het is niet zo dat SONY per se in dezen MS nadoet, maar het is "typisch zoiets wat Microsoft doet", dat wordt denk ik bedoeld, aangezien MS zich dus helaas de laatste tijd volgens publieke opinie onderscheidt met rare beweringen, onduidelijkheid, het aanpassen van het beleid en dus ook het niet ondersteunen van oude hardware.
Ontopic: Ik word niet per se warm (ha-haaaa) van de deep down trailer, maar het is het proberen waard aagezien het F2P is. Ziet er wel heel mooi uit overigens.
[
Voor 15% gewijzigd door
vaagisdenaam op 13-10-2013 00:24
]