Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
uchiha tijntje schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:30:
[...]

Even licht offtopic. Beyond Two Souls wordt erg verdeeld ontvangen: http://www.metacritic.com...tation-3/beyond-two-souls.

Mensen die dit spel al op een of andere manier gespeeld hebben?
Ja de demo is al een tijdje verkrijgbaar. Het idee is wel origineel maar ik was zelfs op de demo al snel uitgekeken. Het speelt als een interactieve film en daar moet je van houden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
uchiha tijntje schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:30:
[...]

Even licht offtopic. Beyond Two Souls wordt erg verdeeld ontvangen: http://www.metacritic.com...tation-3/beyond-two-souls.

Mensen die dit spel al op een of andere manier gespeeld hebben?
Licht? Het is een PS3 game. Ik heb de demo gespeeld en heb Heavy Rain liggen, en speel dit bijvoorbeeld 100x liever dan het ontzettend overgewaardeerde GTA 5. Zie verder mijn post in het Beyond topic over de verdeelde cijfers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Versteegrob schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:28:
Wat vinden jullie van de exclusieve titels bij de ps4? Vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Voor mijn gevoel heeft de Xbox betere shooters. Hopelijk komt er nog wat leuks bij.
Qua release line-up is het bij beide niet heel erg bijzonder. Op de langere termijn vind ik de PS4 line-up beter bij mij aansluiten. Helemaal vanwege de studio's die Sony heeft die nog geen games hebben aangekondigd.
Vooralsnog vind ik het alleen jammer dat ik geen Killer Instinct kan spelen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De PS3 line-up was naar mijn idee toch heel wat slechter dan nu bij de PS4 en One. De PS3 had in de eerste maanden na release een vrij mager aanbod van AAA titels.

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 09-10-2013 12:24 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik denk dat de PS4 in 2014 een hele lading gaat krijgen.
Nu hebben alle studio's hun PS3 games afgerond en kunnen ze volop aan de slag met de nieuwe generatie. Ze zullen wel al bezig zijn (bijv. naughty dog, santa monica) maar waren ook nog bezig aan andere games (bv TLOU, ascension).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Als Titanfall op termijn maar naar de PS4 komt ben ik al blij. Verder zullen er genoeg games komen. BF4 speel ik liever op de PC ivm 64 spelers, complete chaos:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:34
Versteegrob schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:09:
Als Titanfall op termijn maar naar de PS4 komt ben ik al blij. Verder zullen er genoeg games komen. BF4 speel ik liever op de PC ivm 64 spelers, complete chaos:)
LOL BF4 is ook op de PS4 met 64 spelers. ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

In het kader van "beter iets dan niets" qua PS4 nieuws, de nieuwe Trophy notifications :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Zo het tempo ligt een stuk hoger. Mooie verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Nico111 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:51:
Zo het tempo ligt een stuk hoger. Mooie verbetering.
Mja, de game is al de nieuwe map aan het laden en dan krijg ik weer van die trophy's. Waarom niet gewoon direct na de boss etc gekillt/gecleared is. Lijkt er volgens mij weer op dat er een kleine achterstand zit in wanneer die dingen tevoorschijn komen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 7 weken , de ps4 komt steeds dichter bij.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Oxigeon schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 07:46:
[...]

Mja, de game is al de nieuwe map aan het laden en dan krijg ik weer van die trophy's. Waarom niet gewoon direct na de boss etc gekillt/gecleared is. Lijkt er volgens mij weer op dat er een kleine achterstand zit in wanneer die dingen tevoorschijn komen
Grote kans is dat ze dit doen omdat je zit in een bepaald verhaal en een achievement/trophy haalt je er toch uit.
Denk met torens unlocken dat het wel gelijk gebeurt, maar met een sequence wachten ze zeer waarschijnlijk express totdat de filmpjes voorbij zijn etc.

Dit was overigens ook zo bij the last of us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

nieuws: PlayStation 4 kan niet overweg met koptelefoons via usb en bluetooth

Mijn plannen voor een headset kunnen dus even de koelkast in. Hebben ze zo zitten slapen bij Sony en zijn ze dit 'vergeten'?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:54:

Mijn plannen voor een headset kunnen dus even de koelkast in. Hebben ze zo zitten slapen bij Sony en zijn ze dit 'vergeten'?
Ik heb een surround system en de standaard headset die bij de PS4 zit.

Voor mij voorlopig niet belangrijk nieuws dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik snap het geklaag ook niet.. als je echt zo geirriteerd kan raken door trophy vertraging van enkele seconden..... zijn er geen belangrijkere dingen om je druk over te maken?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

lanerios schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:57:
Ik snap het geklaag ook niet.. als je echt zo geirriteerd kan raken door trophy vertraging van enkele seconden..... zijn er geen belangrijkere dingen om je druk over te maken?
We hebben op dit moment niets anders om te klagen. Dus klagen we daar maar over. Wat ik erger vind is dat er geen koptelefoons meer ondersteund worden door de PS4. Hoop dat een patch dit kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Shiver23 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:54:

Bij launch wordt het niet ondersteund. Sony zegt dit wel te gaan doen middels een firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik vind de titel van dat bericht ook wel een beetje misleidend, aangezien ze dit waarschijnlijk gewoon kunnen fixen met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Oxigeon schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 07:46:
[...]

Pffff, de dingen waar mensen over klagen. Geweldig gewoon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:29:
[...]

Pffff, de dingen waar mensen over klagen. Geweldig gewoon. :+
Het gaat inderdaad wel heel erg ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:04
lanerios schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:57:
Denk dat het een goed teken is niet? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 10:37
In-game beelden van The Order http://imgur.com/a/cggO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Voor de duidelijkheid: het gaat hier om screenshots en geen gameplay footage. Ben erg nieuwsgierig naar deze game. Geloof dat er ook destructie in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Deep Down clip, het spel trekt me niet maar dit ziet er wel strak uit (wat nou ziet er slechter uit als de Februari reveal? ;) ):

http://i.minus.com/iWUhy3WCgXUNq.gif
AUB geen gifjes van meer dan 2 MB embedden ivm mobiele gebruikers. Als ik dan toch aan het mbr'en ben, ik zou ook wel wat meer inhoud willen zien

Hier meer: :)

[ Voor 25% gewijzigd door Gropah op 12-10-2013 20:13 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vwat
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-09 11:34
Weet iemand of de controller van de PS4 ook NFC heeft?

Sony heeft het veel voer hun 'one touch' technologie en dat ze al hun nieuwe apparaten hiermee uitrusten. Bijvoorbeeld de afstandsbediening van hun tv's (zie: http://www.sony.nl/hub/lcd-televisie/serie/smart-tv). Lijkt me een leuke feature om met 1 handeling het scherm van je telefoon te dupliceren naar je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik gebruik zelf nooit een headset maar ik vindt het niet slim van Sony om geen standaard USB en BT headsets te ondersteunen... Dit worden een beetje van die Microsoft praktijk terwijl Sony tot voorheen vrij gemakkelijk was met externe hardware

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:42:
Ik gebruik zelf nooit een headset maar ik vindt het niet slim van Sony om geen standaard USB en BT headsets te ondersteunen... Dit worden een beetje van die Microsoft praktijk terwijl Sony tot voorheen vrij gemakkelijk was met externe hardware
Ja? Was het niet zo dat op een gegeven moment alle niet originele Sony controllers niet meer werkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Hoe staan jullie tegenover Watch Dogs? Ik vind het opzich wel een interessant ogende titel maar ik vrees dat ik er na een paar uur helemaal klaar mee ben. Het is hartstikke mooi dat je vrij door zo'n stad kan lopen maar op iedere straathoek een echtelijke ruzie beslechten of een overval stoppen gaat vervelen denk ik... Ik mis een beetje verhaallijn ofzo. Hoe zit dat met jullie?

Hoe zit het eigenlijk met PS3 controllers? Die werken zeker niet op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Heb het zelfde gevoel over Watch Dogs, maar dat gevoel heb ik eigenlijk ook met AC. Toen Watch Dogs vorig jaar op de E3 werd aangekondigd was ik echt zo enthousiast, maar hoe meer ik er van zie, hoe meer ik twijfel of het langer dan een paar uur leuk blijft.

Er is inderdaad weinig bekend gemaakt over het verhaal. Je ziet ook niet echte missies, behalve van die red de vrouw, stop de hackers missies en missies om weer wat vrij te spelen op je map.

Ben daarom ook een beetje huivering voor The Division, aangezien dat deze E3 ook een bijzondere game was... Hoop niet dat ik daar over een jaar hetzelfde over denk als Watch Dogs.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-10-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:44:
[...]

Ja? Was het niet zo dat op een gegeven moment alle niet originele Sony controllers niet meer werkte?
Dat ging om niet originele Sony hardware, niet zo raar dus. Wat ze nu doen met de headsets zijn inderdaad vieze Microsoft praktijken, in mijn optiek. Aan de andere kant is het wel goed nieuws dat we niet hoeven te lappen voor de oplossing (patch), zoals bij MS het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nee. Het zijn geen vieze microsoft praktijken want het gaat om de ps4 en de keuzes van Sony. :) grappig dat als er wat nadelig nieuws wordt gebracht voor de ps4 het vieze microsoft praktijken zijn. De haat zit wel erg diep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Of zou Microsoft zichzelf gewoon aan een niet al te best imago hebben geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Dat heeft absoluut bijgedragen aan de haat inderdaad. Ik ben absoluut geen xbox hater, geniet nog genoeg van mijn 360, maar na enkele uitspraken van Don Mattrick was ik er helemaal klaar mee.

[ Voor 56% gewijzigd door CR1691 op 12-10-2013 14:37 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Arx schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:46:
Deep Down clip, het spel trekt me niet maar dit ziet er wel strak uit (wat nou ziet er slechter uit als de Februari reveal? ;) ):

[afbeelding]

Hier meer: :)
[video]
Je bent me voor met het posten van deze gameplay beelden. Maar damn wat ziet dat er boven verwachting goed uit zeg! Ik had nooit verwacht dat de scene met de draak in game gameplay was! Maar mooi wel dus. Is die PS4 toch nog tot meer in staat dat ik dacht. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

En dat free to play :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

vaagisdenaam schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:18:
Of zou Microsoft zichzelf gewoon aan een niet al te best imago hebben geholpen?
Daar heb je gelijk in :) Het imago heeft de laatste tijd flink geleden. Of dat terecht is laat ik even buiten deze discussie. Maar de constatering dat het imago op dit moment niet al te best is, is correct.

Maar waar het hier om gaat is dat Sony een keuze heeft gemaakt mbt headsets. Deze keuze pakt in beginsel negatief uit voor de users. Om dan te zeggen dat dit Microsoft praktijken zijn? Het zijn toch de keuzes van Sony zelf? MS zal ze niet gedwongen hebben...Dus waarom MS er bij halen.

---------

Deep Down ziet er goed uit. Ben benieuwd naar hoe het spel, gezien de f2p keuze, wordt opgebouwd. Zal voornamelijk MP gericht zijn denk ik, ipv sp verhalend?

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-10-2013 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Doordat die Panta Rhei engine speciaal voor de PS4 is ontwikkeld verwacht ik ook in de toekomst meer exclusives van Capcom voor Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
uchiha tijntje schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:36:
Nee. Het zijn geen vieze microsoft praktijken want het gaat om de ps4 en de keuzes van Sony. :) grappig dat als er wat nadelig nieuws wordt gebracht voor de ps4 het vieze microsoft praktijken zijn. De haat zit wel erg diep :)
Eh nee. Eerder was al bekend dat je voor Xbox headsets een adapter moet kopen. Nu ineens werken PS headsets ook niet meer. Simpele optelsom toch? Lijkt me niet zo heel lastig. Net als alles achter de paywall doen. Als Sony dat nu doet, dan is dat ook een MS praktijk, want zij waren eerst.

edit: Holy shit, die draak in Deep Down ziet er wel bruut uit. En dan is het ook nog eens een F2P game. :o

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 12-10-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:38:
[...]

Eh nee. Eerder was al bekend dat je voor Xbox headsets een adapter moet kopen. Nu ineens werken PS headsets ook niet meer. Simpele optelsom toch? Lijkt me niet zo heel lastig. Net als alles achter de paywall doen. Als Sony dat nu doet, dan is dat ook een MS praktijk, want zij waren eerst.
8)7 Ondanks dat ik erg benieuwd ben naar een uitgebreide toelichting van je optelsom heeft het echt totaal geen zin meer om hier inhoudelijk op te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:54:
[...]

Daar heb je gelijk in :) Het imago heeft de laatste tijd flink geleden. Of dat terecht is laat ik even buiten deze discussie. Maar de constatering dat het imago op dit moment niet al te best is, is correct.

Maar waar het hier om gaat is dat Sony een keuze heeft gemaakt mbt headsets. Deze keuze pakt in beginsel negatief uit voor de users. Om dan te zeggen dat dit Microsoft praktijken zijn? Het zijn toch de keuzes van Sony zelf? MS zal ze niet gedwongen hebben...Dus waarom MS er bij halen.

---------

Deep Down ziet er goed uit. Ben benieuwd naar hoe het spel, gezien de f2p keuze, wordt opgebouwd. Zal voornamelijk MP gericht zijn denk ik, ipv sp verhalend?
Klopt wat je zegt, maar er worden ook geregeld dingen gezegd over bedrijven die er een "apple-esque" manier van doen op na houden, of wanneer bedrijven games vertragen "á la Blizzard": af is af en eerder brengen we het niet uit. Dat zijn eenzelfde soort manieren om iets duidelijk te maken, namelijk dat het de bedrijven typeert producten heel goed te marketen of games eerst te perfectioneren alvorens ze uit te brengen, het is een beetje hun manier van werken wat ze onderscheidt.

Het scheelt dus alleen dat het image van deze twee beter is dan dat van Microsoft, terecht of onterecht. Het is niet zo dat SONY per se in dezen MS nadoet, maar het is "typisch zoiets wat Microsoft doet", dat wordt denk ik bedoeld, aangezien MS zich dus helaas de laatste tijd volgens publieke opinie onderscheidt met rare beweringen, onduidelijkheid, het aanpassen van het beleid en dus ook het niet ondersteunen van oude hardware.

Ontopic: Ik word niet per se warm (ha-haaaa) van de deep down trailer, maar het is het proberen waard aagezien het F2P is. Ziet er wel heel mooi uit overigens.

[ Voor 15% gewijzigd door vaagisdenaam op 13-10-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

uchiha tijntje schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:36:
Heb het zelfde gevoel over Watch Dogs, maar dat gevoel heb ik eigenlijk ook met AC. Toen Watch Dogs vorig jaar op de E3 werd aangekondigd was ik echt zo enthousiast, maar hoe meer ik er van zie, hoe meer ik twijfel of het langer dan een paar uur leuk blijft.

Er is inderdaad weinig bekend gemaakt over het verhaal. Je ziet ook niet echte missies, behalve van die red de vrouw, stop de hackers missies en missies om weer wat vrij te spelen op je map.

Ben daarom ook een beetje huivering voor The Division, aangezien dat deze E3 ook een bijzondere game was... Hoop niet dat ik daar over een jaar hetzelfde over denk als Watch Dogs.
Er zijn toch wel stukjes van watchdogs voorbij gekomen met mainquest beelden. Qua opbouw is watchdogs niet heel anders dan GTA, oblivion of wat voor freeroaming game dan ook er zijn random events waar wat mee kunt doen of je gaat gewoon de verhaallijn volgen, de keuze is aan jou. De hoofdlijnen van het verhaal is bekend, maar het lijkt me logisch dat ze niet al te veel van de verhaallijn bekend maken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
Geen USB of Bluetooth headset kunnen aansluiten en het aantal verontwaardige reacties in dit topic is op een hand te tellen. Ik snap dat niet helemaal. Hoe kun je een console releasen zonder goede headset support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Unomomentodado schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 02:03:
Geen USB of Bluetooth headset kunnen aansluiten en het aantal verontwaardige reacties in dit topic is op een hand te tellen. Ik snap dat niet helemaal. Hoe kun je een console releasen zonder goede headset support?
Ik heb voor de PS3 ook geen headset, ik heb goede speakers.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik niet (waar de PS3 staat) en dat wil ik ook niet, aangezien ik een headset veel toffer vind klinken. Iets met immersie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ondanks het gevoel dat je alleen probeert te trollen, ga ik er toch op in.
Ik heb nog nooit met een headset gespeeld en bovendien zit er 1 bij die het wel doet, die je kan gebruiken tot de update er wel is.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Geen belang bij, erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
MeNTaL_TO schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:23:
[...]

Ik heb nog nooit met een headset gespeeld en bovendien zit er 1 bij die het wel doet, die je kan gebruiken tot de update er wel is.
Ik denk ook dat na de update er gewoon fatsoenlijk support zal zijn voor bluetooth headsets. Dat is niet zo denderend moeilijk. Vind ik zelf wel handig. Heb ik ook wel gebruikt tijdens BF4.
En mensen die het niet vinden kunnen dat de PS4 zonder fatsoenlijk headset support wordt gereleased zijn natuurlijk niet verplicht om de console te kopen. Als ze dat een hele afknapper vinden dan wachten ze of tot er fatsoenlijk support is of tot ze een XBone kunnen bemachtigen. Of je blijft spelen op je oude console.
De PS4 is een goede console, en ja natuurlijk zouden ze een goede support voor BT headsets moeten inbouwen (het is niet meer van deze tijd om dat niet te doen), ze zeggen ook dat ze dat gaan doen. Maar als dat heel belangrijk voor je is moet je de console gewoon niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
MeNTaL_TO schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 14:23:
[...]
Ik troll niet. Mic support is naar mijn idee een essentieel onderdeel en ik verbaas me erover dat het pas met een patch later beschikbaar zou kunnen komen. Er zijn zat mensen met een usb headset die die ondersteuning verwachten omdat het standaard in de PS3 beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Mic support is ook goed voor elkaar. Je krijgt een oortje erbij die je op de controller aansluit. Ook game-geluid kan via de controller lopen. Althans, zo is ergens een keer gemeld. Wat niet werkt zijn headsets die USB werken, of bluetooth.

Voor gamers die altijd met headset spelen is dat best wel een groot minpunt. Zeker als je al een flink bedrag hebt betaald in de veronderstelling dat hij op de ps4 ook werkt. Misschien is het met een maand wel opgelost en is er weinig aan de hand. Hoop ik dan...

[ Voor 35% gewijzigd door Shiver23 op 13-10-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Tsja, ik verbaas mij er natuurlijk wel over. Maar zelf gebruik ik een bederaade koptelefoon die op mijn versterker is aangesloten. Maar het blijft een vreemde misser.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:42
De ontbrekende draadloze headset support is wel iets wat me doet twijfelen om mijn pre-orders te cancelen. Ik vind het heerlijk om mijn vriendin niet altijd lastig te vallen met gamegeluid en door mijn mic open te houden kan ik gewoon met haar blijven praten ( bij logitech hoor je geluid in de mic terug )

Het geluid kan wel vanaf de versterker , maar de mic niet. Voor mij persoonlijk is het dus echt een zwaar minpunt. En gezien ze het apart aankondigen kan het zo een paar maanden duren Sony kennende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
http://www.pu.nl/artikele...en-singleplayer-gameplay/

Weet dat het gisteren ook al voorbij gekomen is, maar wat ziet dit er toch goed uit zeg. Die Panta Rhei engine ziet er erg goed uit. Dat belooft wat voor Resident Evil 7 en misschien Lost Planet 4 met deze engine, die de MTframework engine moet opvolgen. Ook interessant is dat ze bij de ontwikkeling van de engine hulp kregen van Sony developers van de Japan studio. Het zou me niet verbazen als dat hetzelfde team betreft dat momenteel The Last Guardian aan het ombouwen is tot een next-gen PS4 game. Het leuke is dat de open beta van Deep Down ook nog eens dit jaar nog beschikbaar komt, waarschijnlijk rond de launch van de PS4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Beakzz schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 21:37:
De ontbrekende draadloze headset support is wel iets wat me doet twijfelen om mijn pre-orders te cancelen. Ik vind het heerlijk om mijn vriendin niet altijd lastig te vallen met gamegeluid en door mijn mic open te houden kan ik gewoon met haar blijven praten ( bij logitech hoor je geluid in de mic terug )

Het geluid kan wel vanaf de versterker , maar de mic niet. Voor mij persoonlijk is het dus echt een zwaar minpunt. En gezien ze het apart aankondigen kan het zo een paar maanden duren Sony kennende.
Die gedachte is mij ook al gepasseerd. Allemaal leuk en aardig, een launch PS4 met Killzone, maar die game ga ik niet met het geluid van mijn TV spelen. Hopelijk kan Sony aangeven hoe lang die patch op zich gaat laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Werkt de PS3 wireless headset eigenlijk ook op de PS4?

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Meekoh schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:29:
Dat dus. Die heb ik, dat 7.1 ding. Sony geeft aan dat bluetooth headsets niet werken. Ik denk dus dat die daar ook onder valt. Maar ik hoop het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Meekoh schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:29:
Nee, in eerste instantie niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
bram1984 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:31:
[...]

Dat dus. Die heb ik, dat 7.1 ding. Sony geeft aan dat bluetooth headsets niet werken. Ik denk dus dat die daar ook onder valt. Maar ik hoop het niet.
Ik bedoel dat kleine dingetje die je in 1 oor doet. Die is wel via bluetooth, dus werkt dan zeker niet :/

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Meekoh schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:54:
[...]

Ik bedoel dat kleine dingetje die je in 1 oor doet. Die is wel via bluetooth, dus werkt dan zeker niet :/
Oh nee, die gaat waarschijnlijk niet werken. Die werkt echter wel zonder dongle volgens mij. Zal daar geen verschil in zitten?

Ik heb stille hoop dat die update er post launch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Wel een misser van Sony dat BT headsets niet werken, terwijl dit op de PS3 de beste manier was om je headset te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Heb nog nooit met een headset mijn games gespeeld dus voor mij zal het in het begin nog geen gemis zijn. Toch is het wel iets wat ik op de PS4 wil uitproberen. Hopelijk komt de update snel uit.

[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 14-10-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Ik dacht ergens te hebben gelezen dat alle officiele headsets etc via usb gewoon werken. Ik heb namelijk ook die wireless stereo van playstation en die ga ik gebruiken voor mijn ps4. Nu al voor pc en PS3

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
swopdark schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:59:
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat alle officiele headsets etc via usb gewoon werken. Ik heb namelijk ook die wireless stereo van playstation en die ga ik gebruiken voor mijn ps4. Nu al voor pc en PS3
Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb wel een linkje van de turtle beach modellen.

http://www.psx-sense.nl/1...ijn-met-de-playstation-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Je zou dan toch haast wel aannemen dat de officiële headset van Sony zelf ook wel zal werken. Bluetooth is bluetooth toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De Turtle Beach headsets die in het overzicht staan vermeld werken allemaal met de optische uitgang. Die maken geen rechtstreekse bluetooth-verbinding. Daarom werken ze. De microfoon werkt mogelijk niet, tenzij je die via een speciale kabel van controller naar headset aansluit (net als op de 360 soms gebeurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Killzone graphics nog wat extra opgepoetst. :)

http://www.product-review...raphics-enhanced-further/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Shiver23 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:07:
De Turtle Beach headsets die in het overzicht staan vermeld werken allemaal met de optische uitgang. Die maken geen rechtstreekse bluetooth-verbinding. Daarom werken ze. De microfoon werkt mogelijk niet, tenzij je die via een speciale kabel van controller naar headset aansluit (net als op de 360 soms gebeurt).
Vandaar.

Ik lees overigens veel tegenstrijdigheden. De ene site zegt dat de chat functie niet werkt, terwijl anderen weer aangeven dat de gehele headset via bluetooth niet werkt. Ik hoop toch echt op het eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

De graphics zien er inderdaad goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ziet er inderdaad zeer goed uit. Ook qua kleuren is het veel beter dan wat ik me herinner van Killzone 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Op dit moment is er op de next gen consoles geen mooiere game dan Killzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
SToRM666 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:27:
Ziet er inderdaad zeer goed uit. Ook qua kleuren is het veel beter dan wat ik me herinner van Killzone 3.
Serieus knap dat je dat kan zeggen aan de hand van een filmpje wat gefilmt is van een TV.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
kaos- schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:38:
[...]

Serieus knap dat je dat kan zeggen aan de hand van een filmpje wat gefilmt is van een TV.
Serieus knap dat je als regelmatig bezoeker van deze forumsectie blijkbaar niet weet dat er ook direct feed footage in 1080p op Youtube beschikbaar is, waarbij onderstaande een build uit februari betreft. ;)

Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat dit een van de mooiste, zo niet mooiste launch game(s) gaat worden. Wellicht dat Ryse ook mee mag dingen, maar ik ben zelf grafisch toch iets meer onder de indruk van Shadow Fall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Ookal is het topic er niet voor maar serieus Ryse? Glimmen allemaal veelste erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Niet? Ik kan me alleen de E3 trailer nog herinneren, en die is toch redelijk mooi? De game zelf lijkt me vrij weinig aan, maar ging me even om de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
kaos- schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:38:
Ik heb het over de kleuren he. En ik baseer me niet enkel op dit filmpje.
Deel 3 vond ik voor het grootste deel erg saai en grijs qua kleurenpallet.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 14-10-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Ja Okay redelijk mooi maar alles behalve indrukwekkend, met Killzone ben ik echt onder de indruk ook van Deep down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origins schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:04:
Ja Okay redelijk mooi maar alles behalve indrukwekkend, met Killzone ben ik echt onder de indruk ook van Deep down.
Ja, die introductietrailer was sick, maar dat was dan ook wel het mooiste van alles wat ik ervan heb gezien inderdaad. De graphics uiteindelijk valt dan redelijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is deze vraag al vaker voorbij gekomen maar is het bij de PS4 ook mogelijk om een spel te downloaden en deze op twee aparte PS4's af te spelen, op beide een andere account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:01:
Misschien is deze vraag al vaker voorbij gekomen maar is het bij de PS4 ook mogelijk om een spel te downloaden en deze op twee aparte PS4's af te spelen, op beide een andere account?
simpel: Nee

Kan wel op meerdere ps4's maar alleen op het account waarmee de aanschaf is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
hoop dat ze snel met de bundels komen.
Wil wel gaan bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 10:37
theduke1989 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:17:
hoop dat ze snel met de bundels komen.
Wil wel gaan bestellen...
Same here. Ik wacht op de Kill Zone bundel met de camera en extra controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:06
Nog een week of 6 en dan is het eindelijk zover! Heerlijk! Ben er nog niet uit welk launch games ik graag wil. Maar zeker Fifa en denk ook Killzone. Heel misschien battlefield, maar even de reviews afwachten.

Drive club krijg ik bij ps plus. Zoiets moet het gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Deze week horen alle retailers in NLD welke bundels en welke prijzen ze krijgen.
Dus ben benieuwd, ik hoorde iemand zeggen dat de benelux bundels werden ingetrokken doordat de prijzen veel te laag waren ?? Ik weet niet of dit allemaal klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Ik heb best oren naar die Killzone bundel aangezien dat ook mijn losse keuze zou zijn. Vooral de MP Killzone lijkt toch wel weer genoeg te bieden voor wat lange avondjes.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren eens op de link geklikt met het Killzone filmpje. Moet toch eventjes melden dat de game niet mijn stijl is maar dat hij toch wel retestrak uitziet. Denk toch wel een van de mooiste launchgames die ik ever heb gezien. Alles mooi strak etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:54
theduke1989 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:39:
Deze week horen alle retailers in NLD welke bundels en welke prijzen ze krijgen.Dus ben benieuwd, ik hoorde iemand zeggen dat de benelux bundels werden ingetrokken doordat de prijzen veel te laag waren ?? Ik weet niet of dit allemaal klopt...
En gisteren in het levertijden topic zei je nog dat de bundels al op waren en dat er pas in januari nieuwe leveringen zouden komen. Weet jij nog wel wat je zegt? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Denk ook wel dat het een slimme zet van Sony is om Killzone te laten launchen. De mannen van Guerrilla weten altijd wel een grafisch pareltje neer te zetten. Dat kan mensen helpen in hun keuze om een dergelijke console aan te schaffen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:30
Ik heb trouwens nog eens nagedacht over dat hele headset verhaal. De Sony Playstation 3 Wireless Headset 7.1 die komt met een losse USB stick en maakt geen gebruik van de interne Bluetooth van de PS3. Ik verwacht dus dat de deze gewoon gaat werken op de PS4, omdat ze zoals ze eerder zeiden de deze set gewoon ondersteunen. Headsets die nu via de interne Bluetooth van de PS3 verbinden zullen straks waarschijnlijk niet meer werken op de PS4.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

bram1984 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:43:
[...]

Serieus knap dat je als regelmatig bezoeker van deze forumsectie blijkbaar niet weet dat er ook direct feed footage in 1080p op Youtube beschikbaar is, waarbij onderstaande een build uit februari betreft. ;)

Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat dit een van de mooiste, zo niet mooiste launch game(s) gaat worden. Wellicht dat Ryse ook mee mag dingen, maar ik ben zelf grafisch toch iets meer onder de indruk van Shadow Fall.

[video]
Gameplay zag er wel redelijk goed uit, maar aan het begin van de game voor de grote explosie zeg maar willen ze erg veel pracht en praal laten zien en zie je duidelijke stotteringen. had ik niet verwacht.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jumpman schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:14:
Ik heb trouwens nog eens nagedacht over dat hele headset verhaal. De Sony Playstation 3 Wireless Headset 7.1 die komt met een losse USB stick en maakt geen gebruik van de interne Bluetooth van de PS3. Ik verwacht dus dat de deze gewoon gaat werken op de PS4, omdat ze zoals ze eerder zeiden de deze set gewoon ondersteunen. Headsets die nu via de interne Bluetooth van de PS3 verbinden zullen straks waarschijnlijk niet meer werken op de PS4.
Dat zou fantastisch zijn. Klinkt ook wel aannemelijk en logisch. Ik vond het ook al zo vreemd waarom dit niet gewoon zou werken.
mindcre8r schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:21:
[...]

Gameplay zag er wel redelijk goed uit, maar aan het begin van de game voor de grote explosie zeg maar willen ze erg veel pracht en praal laten zien en zie je duidelijke stotteringen. had ik niet verwacht.
Valt mij niet helemaal op. De singleplayer gaat als het goed is op een steady 30 fps draaien, de video is verder uit februari (met tussendoor nog het nieuws dat de visuals inmiddels nog verder zijn opgepoetst, zullende mannen van Guerilla wel niet doen als er al fps issues zijn) en het is natuurlijk ook Youtube. Denk dat we ons nergens zorgen om hoeven te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Helaas werken de pulse headsets niet of niet volledig op de ps4 bij launch. Sony heeft gezegd deze ondersteuning later toe te voegen.

http://www.gameinformer.c...with-a-ps4-read-this.aspx

Ik ben er ook wat zuur van want ik heb een pulse elite gekocht voor mijn (geleende) ps3 en de ps4 die ik besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
De 7.1 wireless headset is niet hetzelfde als de Pulse headset. Volgens mij maakt de Pulse geen gebruik van een externe bluetooth dongle, iets wat de 7.1 wireless set wel doet.

Deze dus: http://tweakers.net/price...set-71-playstation-3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:33:

Valt mij niet helemaal op. De singleplayer gaat als het goed is op een steady 30 fps draaien, de video is verder uit februari (met tussendoor nog het nieuws dat de visuals inmiddels nog verder zijn opgepoetst, zullende mannen van Guerilla wel niet doen als er al fps issues zijn) en het is natuurlijk ook Youtube. Denk dat we ons nergens zorgen om hoeven te maken.
Que? kijk hem nog eens, eerst de fly over en dan het stuk bij de security scan, dat is echt NIET vloeiend.

Ziet er prachtig uit don't get me wrong maar t loopt net niet lekker zeg maar.

Maargoed zoals je aangaf zijn het oude beelden en misschien onlangs gefinetuned.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
Maar dan zou het een USB headset zijn. Dat zou volgens de berichten toch ook niet gaan werken.

We zien het wel bij de release!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Als het echt niet werkt dan heeft mijn vriendin pure pech. De PS4 komt dan in eerste instantie gewoon beneden aan de 50 inch te hangen. Ik ga geen games spelen met gare TV speakers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:47:
Als het echt niet werkt dan heeft mijn vriendin pure pech. De PS4 komt dan in eerste instantie gewoon beneden aan de 50 inch te hangen. Ik ga geen games spelen met gare TV speakers. :)
Maar waarom hang je m dan aan 'de 50 inch'? Je wil toch niet met TV speakers spelen? >:)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Omdat er onder die 50 inch een dikke versterker met een 5.1 speaker setup staat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
bram1984 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:44:
De 7.1 wireless headset is niet hetzelfde als de Pulse headset. Volgens mij maakt de Pulse geen gebruik van een externe bluetooth dongle, iets wat de 7.1 wireless set wel doet.

Deze dus: http://tweakers.net/price...set-71-playstation-3.html
Die Sony 7.1 headset is rebranded naar pulse en pulse elite. Dus we hebben het over dezelfde die dus wel een usb dongle gebruikt.

De gewone (lees: oudere) pulse is officieel niet meer leverbaar. De pulse elite is daar de opvolger van. Het blijft trouwens wel de officiële Sony headset. Staan ook gewoon playstation logo's op etcetera.

Als je wat afbeeldingen googlet of op YouTube reviews zoekt dan snap je vast en zeker wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www.pu.nl/artikele...e-shadow-fall-uitgelicht/

Info over de support class in Killzone Shadow Fall.

Deze kon ik niet laten :P

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibgov2LyaJ4Vq.gif

[ Voor 24% gewijzigd door CR1691 op 15-10-2013 14:44 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.