Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Maar kan je de psvita ook als 'gewone' controller gebruiken? Want dan zou het wel interessant zijn om ipv een 2e DS controller een vita erbij te kopen en daar zelf mee te spelen als je buiten de tv speelt en je vrienden mee te laten spelen als je multiplayer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
swopdark schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:58:
Misschien oud maar hier wat footage van de PS4 os. Het gaat lekker snel! Ben ook wel blij dat ze deels de XMB hebben behouden. Vind het nog steeds overzichtelijk en snel werken:

Wat ik begreep is dat het os leunt op de secondairy ARM chip die alle background zaken regelt tijdens het gamen. Hierdoor leunen deze taken niet op de resources van het game os. Daarnaast zijn er naar alle waarschijnlijkheid 2 van de 8 jaguar cores gereserveerd voor de zwaardere os taken. Hoe het allemaal gaat werken is onduidelijk maar als het VITA os een voorbeeld is vind ik het goed, dat loopt ook heel soepel en laat meerder apps draaien. (youtube naast een game etc) Ook vind ik het fijn om straks men ps4 uit te zetten in een game en de volgende dag de game op te pakken exact waar ik hem heb uitgezet. De handhelds hebben dit als langer van de xbox one en de ps4 zijn de eerste consoles die het ondersteunen.
Waar ik dan, als trophy/achievement-hunter, gelijk erg benieuwd naar ben: gaat het "unlocken" van de Trophy's nu ook een stuk sneller dan? Op de 360 kreeg je direct een pop-up als je een achievement behaalde. Op de PS3 was dat standaard 3-5 seconden.

Ik weet natuurlijk dat dit voor sommige mensen overkomt als mierenne*ken, maar dit zijn dan de kleine dingetjes waar ik persoonlijk toch wel erg benieuwd naar ben. Is voor toch een stukje belevenis.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Bartske schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:34:
Maar kan je de psvita ook als 'gewone' controller gebruiken? Want dan zou het wel interessant zijn om ipv een 2e DS controller een vita erbij te kopen en daar zelf mee te spelen als je buiten de tv speelt en je vrienden mee te laten spelen als je multiplayer doet.
Ja, maar dan moet een dev hier wel rekening mee houden. Op papier kan de Vita vrijwel hetzelfde als een Wii U gamepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik weet natuurlijk dat dit voor sommige mensen overkomt als mierenne*ken, maar dit zijn dan de kleine dingetjes waar ik persoonlijk toch wel erg benieuwd naar ben. Is voor toch een stukje belevenis.
Het is ook mieren neuken, maar ik kan me hier ook helemaal in vinden 8)
Die vertraging is erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:46:
[...]

Waar ik dan, als trophy/achievement-hunter, gelijk erg benieuwd naar ben: gaat het "unlocken" van de Trophy's nu ook een stuk sneller dan? Op de 360 kreeg je direct een pop-up als je een achievement behaalde. Op de PS3 was dat standaard 3-5 seconden.

Het is wel herkenbaar. In die 3-5 seconden vraag ik me altijd af of ik het doel behaald is. De voldoening is des te groter, wanneer blijkt dat het gelukt is. :) Ik zou verwachten dat het wel het geval is, maar aan de andere kant is het op de PSVita ook niet zo snel als met de Xbox 360. Gevoelsmatig zeg ik dat op de PSVita wel verbeterd is, al was het maar vanwege het feit dat het op de PS3 pas later ingebouwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:34:
[...]

Het is wel herkenbaar. In die 3-5 seconden vraag ik me altijd af of ik het doel behaald is. De voldoening is des te groter, wanneer blijkt dat het gelukt is. :) Ik zou verwachten dat het wel het geval is, maar aan de andere kant is het op de PSVita ook niet zo snel als met de Xbox 360. Gevoelsmatig zeg ik dat op de PSVita wel verbeterd is, al was het maar vanwege het feit dat het op de PS3 pas later ingebouwd is.
Wat ik me dus ook soms afvraag is of ik juist het doel behaald heb op de manier dat ik het dacht te doen of dat ik het doel stomtoevallig heb gehaald.

Waar ik me nu ook om frustreer is dat ik het dan wil checken via de PS-Button en hij dan een kwartiertje moet laden om bij de trophylist te komen. Dit mag van mij veranderd zijn ;)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Nico111 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:55:
[...]

Het is ook mieren neuken, maar ik kan me hier ook helemaal in vinden 8)
Die vertraging is erg irritant.
Dat je echt stil gaat staan en rond gaat staan kijken en springen en wachten totdat die popup komt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 09:01:
[...]

Wat ik me dus ook soms afvraag is of ik juist het doel behaald heb op de manier dat ik het dacht te doen of dat ik het doel stomtoevallig heb gehaald.

Waar ik me nu ook om frustreer is dat ik het dan wil checken via de PS-Button en hij dan een kwartiertje moet laden om bij de trophylist te komen. Dit mag van mij veranderd zijn ;)
Dat is ook een probleem wat veroorzaakt wordt doordat het pas later geïmplementeerd is. Op de PSVita heb je daar geen last meer van, dus op PS4 zal dit naar alle waarschijnlijkheid ook wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BamSlam_ schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:59:
Ik heb de bundel met Killzone, camera en extra controller vanmiddag besteld bij Amazon.fr 8) Ben inderdaad benieuwd of deze meteen op de releasedatum beschikbaar is of dat het wat langer wachten wordt..
Vanochtend kreeg ik een mail van Amazon.fr met een update: ze hebben nog geen idee van de leverdatum. Zodra ze meer weten, mailen ze weer. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen,

als jullie qua graphics moesten kiezen tussen watch dogs, killzone shadowfall en bf 4 welke zouden jullie dan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:41:
beste mensen,

als jullie qua graphics moesten kiezen tussen watch dogs, killzone shadowfall en bf 4 welke zouden jullie dan kiezen.
De console noch de games zijn gereleased, dus het is een keuze die je op dit moment simpelweg niet kan maken.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
beste mensen,

Tsja, afgaande puur op graphics natuurlijk killzone, dat is een exclusive, en ook vooral als je naar de gameplay videos kijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:47
beste mensen,

KZ4 voor de gfx,al vind ik de game minder dan bf4.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
beste mensen,

Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom wil je dit weten en wat ga je met deze info doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
beste mensen,

(Markt)onderzoek? :D
Geregistreerd op 2 oktober 2013, laatste wijziging 2 oktober 2013.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Bol.com geeft aan dat de preorder niet omgezet kan worden, helaas...
Geachte heer ....,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 30 september 2013.

We kunnen helaas geen wijzigingen doorvoeren in bestellingen die al geplaatst zijn. Uw bestelling wordt verder verwerkt op basis van de gegevens zoals u die heeft vermeld tijdens het plaatsen van de bestelling.

Als u wenst, kunt u via de bestelstatus in uw account een verzoek tot annuleren indienen en een nieuwe bestelling plaatsen. De desbetreffende bundel is momenteel nog niet verkrijgbaar. We raden u aan de website in de gaten te houden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

....

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Houdt dus wel in dat ik m'n preorder 'positie' verlies bij een annulering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SnapCase schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:51:
Bol.com geeft aan dat de preorder niet omgezet kan worden, helaas...

[...]

Houdt dus wel in dat ik m'n preorder 'positie' verlies bij een annulering.
Ja joh natuurlijk kunnen ze pre-orders wel omzetten. Zolang een order nog niet is geleverd en dus nog "open" staat, is deze gewoon muteerbaar. Maar wat verlies jij dan? Je verandert het gehele product en je pre-order positie voor de kale PS4 is dus helemaal niet meer van toepassing. Men kan moeilijk iemand die als eerste een PS4 heeft besteld, ook weer vooraan in de bundel rij zetten, terwijl er al 100 mensen een bundel besteld hebben.

Het is voor Bol gewoon niet te doen om eventueel massaal orders te gaan wijzigen. Hebben ze geen zin in en geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnapCase
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-12-2024
Had stille hoop, aangezien Gamemania heeft toegezegd dat wel te willen doen. Althans, dat begreep ik uit deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:06
Ik hoop dat de Mediamarkt genoeg krijgt.
Ik ben reservering 37, en ik moet er maar gewoon heen gaan volgens hun, terwijl het voor mij toch echt wel 40km rijden is, hoop dat ik er niet voor niets heen ga op 29 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:30
CRXDelSol schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:26:
Ik hoop dat de Mediamarkt genoeg krijgt.
Ik ben reservering 37, en ik moet er maar gewoon heen gaan volgens hun, terwijl het voor mij toch echt wel 40km rijden is, hoop dat ik er niet voor niets heen ga op 22 november.
Die dag rij je zeker voor niets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
botech schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:33:
[...]

Die dag rij je zeker voor niets :+
Haha, fixed; 29 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie nog een PS4 day one zoekt, PM me maar :) (Omgeving Rotterdam/Zoetermeer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren heb ik ergens gelezen dat Sony toch nog bezig was "misschien" met een bundel wat betreft een PS4 en Vita. Ben benieuwd wat hiervan terecht gaat komen. Ze kwamen met het nieuws dat de dozen waar nu een PS4 inzit geen plek meer was voor een Vita.

Is het zo moeilijk om een soort van kortingscoupon van een €100,- in de ps4 doos te flikkeren met een link naar de Sony shop? Lijkt me dat dit eigenlijk de beste optie is als voorgaande niet past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vind het opzich mooi dat er bundels komen, maar ik vind het wel een beetje apart dat ze er zo vroeg mee komen bij een launch waar de gewone bundel al zo moeilijk te krijgen zal zijn. Ik vind een bundel meer iets voor als een console al een tijd uit is en de hype wat aan het afzwakken is.

Achja, ik heb al aangegeven bij de winkel waar mijn preorder staat dat ik de voorkeur heb voor de bundel van 499 euro, dus als die komt dan hoop ik die te hebben en zo niet dan wil ik sowieso de PS4 op dag 1.

[ Voor 60% gewijzigd door SToRM666 op 03-10-2013 10:12 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik sta dus lekker 29-11 klaar hoor. Heerlijk gamen en losgaan met de console :p hopelijk midnight release!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Nog een kleine 2 maanden en dan kunnen we losgaan inderdaad :D . Ik krijg hem opgestuurd dus ik ga die dag pas mijn bed uit als de bestelbus in de straat is.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
CR1691 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:24:
Nog een kleine 2 maanden en dan kunnen we losgaan inderdaad :D . Ik krijg hem opgestuurd dus ik ga die dag pas mijn bed uit als de bestelbus in de straat is.
Dan zou ik er eerder uit gaan, om alvast plek te maken, zodat als je 'm hebt, gelijk uit kan pakken, en niet eerst hoeft neer te leggen om ruimte te maken.
En er uberhaubt eerder uit gaan om uit het raam te kunnen kijken of de bestelbus er al in de buurt is, anders val je misschien in slaap, schrik je wakker, ligt er een mooi wit met oranje briefje bij je deur met de melding dat je zending morgen wordt bezorgd. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dat zou echt de meest epic actie zijn. Erdoorheen slapen haha

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Gelukkig is PostNL nooit zo vroeg en heb ik tegen die tijd een indicatie hoe laat ze komen :P . Zou een kleine ramp zijn mocht ik de tijd verslapen die dag :+

Ben overigens nog steeds niet erover uit welke game de tweede moet worden die ik die dag moet hebben. Knack lijkt tegen te vallen, Battlefield is niet echt mijn ding net als AC4. Watch_Dogs lijkt mij typisch zo'n game waarvan je eerst reviews moet lezen voordat je hem blind aan kunt schaffen dusja :+

Alleen Killzone was tot nu toe een no-brainer.

[ Voor 52% gewijzigd door CR1691 op 03-10-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
lanerios schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:08:
Dat zou echt de meest epic actie zijn. Erdoorheen slapen haha
Op vrijdag, en op het briefje: "U kunt uw pakket de volgende werkdag vanaf 11 uur ophalen." 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

bram1984 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:18:
[...]

Op vrijdag, en op het briefje: "U kunt uw pakket de volgende werkdag vanaf 11 uur ophalen." 8)
Met als bijkomend probleem dat er geen postkantoor in mijn woonplaats aanwezig is en de dichtstbijzijnde op drie kwartier rijden is :+ ha-ha :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
SToRM666 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 10:05:
Ik vind het opzich mooi dat er bundels komen, maar ik vind het wel een beetje apart dat ze er zo vroeg mee komen bij een launch waar de gewone bundel al zo moeilijk te krijgen zal zijn. Ik vind een bundel meer iets voor als een console al een tijd uit is en de hype wat aan het afzwakken is.

Achja, ik heb al aangegeven bij de winkel waar mijn preorder staat dat ik de voorkeur heb voor de bundel van 499 euro, dus als die komt dan hoop ik die te hebben en zo niet dan wil ik sowieso de PS4 op dag 1.
Zo vreemd vind ik het niet, ze willen de publieke voorkeur gewoon bij zichzelf houden en niet bij de X1.
Er zijn twee dingen aan de hand: Ps4 is goedkoper dan de X1, maar bij de X1 zit kinect.

Sony's basisbundel van 400 is goedkoper dan de X1, wat mensen over de streep zal trekken die geen camera willen.
Maar veel consumenten zullen uberhaupt niet weten dat er een ps eye is, terwijl kinect natuurlijk groot op elke doos en poster staat. De consument weet net zo min dat de eye (waarschijnlijk) minder krachtig is en minder kan dan kinect, dus die zien een bundel die even duur is als een X1, voor 500 euro, mét camera. Het verschil zit dan in een extra controller én game, dus is de ps4 in een vergelijkbaar pakket alsnog meer bang-for-buck in de ogen van de consument.

M.a.w., sony probeert met de bundels vanaf het begin het grootste argument voor het kopen van een X1 onderuit te halen voor 'normale' consumenten, namelijk de camera die bijgeleverd is voor 100€ extra. In plaats van deze alleen mee te leveren en dat winkeliers de meerwaarde van kinect aan kunnen geven, knallen ze er een camera, controller én game bij voor 100€ twv 180 euro. Knappe moeder die dan nog een X1 haalt.

Deze beredenering denk ik dat zeaanhouden, terwijl deze voor tweakers natuurlijk niet opgaat, wij weten allemaal de verschillen tussen de consoles, de move/kinect, games etc. wel, wij laten ons niet overhalen door winkelpersoneel, posters en de doosjes neem ik aan.

Edit: Ik denk ook dat die bundels eigenlijk in Nederland voor begin 2014 bedoeld zijn, bij de launch van de X1. Aleen dan krijg je boze gamers, die gepreordered (?) hebben en controllers en killzone duur hebben aangeschaft, en terecht imo. Dat zou ook negatieve aandacht zijn, ten tijde van de launch van X1 in Nederland. Je krijgt altijd betere deals naarmate je langer wacht, maar na 3 maanden al zo'n bundel zou wel erg flauw zijn zonder compensatie voor early adopters. Ook voorkomen ze zo importeren uit de USA.

[ Voor 11% gewijzigd door vaagisdenaam op 03-10-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
CR1691 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:20:
[...]

Met als bijkomend probleem dat er geen postkantoor in mijn woonplaats aanwezig is en de dichtstbijzijnde op drie kwartier rijden is :+ ha-ha :')
Waar ze vervolgens je pakketje kwijt zijn en ze eind van de middag vertellen, dat je de volgende morgen vanaf 09:00 het hoofdkantoor kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ook al zouden ze aankondigen dat die bundels begin 2014 komen, dan nog zou ik niet kunnen wachten om de console al in november te halen :P

Ik heb zelfs een dag vrij genomen, zodat ik m 's morgens al direct kan oppikken en de hele dag kan gamen. Ik heb toch genoeg dagen over en anders zit ik toch maar ongeduldig te wachten tot het tijd is om naar huis te mogen.

Ik geef sowieso de voorkeur aan ophalen, want bij een bezorging met de pakketdienst weet je nooit precies wanneer ze komen en of ze sowieso komen.

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 03-10-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
SToRM666 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:21:
Ook al zouden ze aankondigen dat die bundels begin 2014 komen, dan nog zou ik niet kunnen wachten om de console al in november te halen :P

Ik heb zelfs een dag vrij genomen, zodat ik m 's morgens al direct kan oppikken en de hele dag kan gamen. Ik heb toch genoeg dagen over en anders zit ik toch maar ongeduldig te wachten tot het tijd is om naar huis te mogen.

Ik geef sowieso de voorkeur aan ophalen, want bij een bezorging met de pakketdienst weet je nooit precies wanneer ze komen en of ze sowieso komen.
Het is bij mij niet zeker of ik 'm op de release dag kan ophalen omdat het onbekend is hoeveel ze krijgen in de winkel, toch heb ik een vrije dag aangevraagd.
Mocht het niet lukken, heb ik alsnog een lekker dagje vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SToRM666 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:21:

Tja, met ophalen weet je ook niet of je ziek bent, in de file komt, tegen een boom aan gaat rijden, of dat de winkel beroofd wordt.

Ik vind PostNL even betrouwbaar als zelf ophalen. Heb vrijwel nog nooit een slechte ervaring gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
http://www.eurogamer.net/...taffed-and-in-development

Hij zegt dus letterlijk dat de game ge-rengineered wordt as we speak. Hieruit kun je niet anders dan concluderen dat de game geport en opgepoetst wordt voor de ps4. Als je ook nog eens nagaat dat ze de game willen herintroduceren. En dat het development team moeite had met het technische aspect van de game op de ps3. Nu de ps4 er is, die een gpu heeft die veeeuul krachtiger is dan die van de ps3, kunnen ze de game finaliseren. Ze zeggen immers dat slechts technici aan de game werken, wat dus betekend dat de designers al klaar zijn. Dit strookt ook met eerdere berichten. Dit is dus gewoon een van de exclusives waaraan gewerkt wordt voor de ps4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Hoppa, heerlijk nieuws! Hier koop je een PS voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Die komt gewoon keihard naar de PS4 inderdaad. Hoppa, nog een wrede exclusive erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
PS4′s first trophy list appears online, see it here http://news.google.com/ne...pears-online-see-it-here/

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
The Last Guardian staat bij mij al sinds de eerste aankondiging hoog op het must-have lijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 21:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ben benieuwd :) Zo lang in ontwikkeling brengt wel hoge verwachtingen met zich mee, hopelijk kunnen ze dat waarmaken.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog precies 8 weken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Mogen dit soort posts in een apart afteltopic? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:55:

Hij zegt dus letterlijk dat de game ge-rengineered wordt as we speak. Hieruit kun je niet anders dan concluderen dat de game geport en opgepoetst wordt voor de ps4. Als je ook nog eens nagaat dat ze de game willen herintroduceren. En dat het development team moeite had met het technische aspect van de game op de ps3. Nu de ps4 er is, die een gpu heeft die veeeuul krachtiger is dan die van de ps3, kunnen ze de game finaliseren. Ze zeggen immers dat slechts technici aan de game werken, wat dus betekend dat de designers al klaar zijn. Dit strookt ook met eerdere berichten. Dit is dus gewoon een van de exclusives waaraan gewerkt wordt voor de ps4!
Ik had ook al het gevoel dat hij naar PS4 zou gaan. Ik hoop alleen wel dat ze het spel niet porten zoals jij het omschrijft, maar gewoon een volwaardige PS4 game uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dan kunnen we dus eigenlijk over een week of 6 al genieten van Amerikaanse uitpak filmpjes op youtube en beelden vn youtube/twitch? Of kon de PS4 niet met twitch overweg maar met een ander platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nu een mooie PSN actie waarbij je bij elke 50 euro die je via deze website haalt 10 euro cadeau krijgt :

https://account.sonyentertainmentnetwork.com/pc/login.action

Ik heb nu genoeg geld erop staan voor 2 PS4 spellen.

In totaal had ik 30 euro gratis.

(tip van de week)

De actie is tot en met 31/10/2013 om 23.59 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:32:
Er is nu een mooie PSN actie waarbij je bij elke 50 euro die je via deze website haalt 10 euro cadeau krijgt :

https://account.sonyentertainmentnetwork.com/pc/login.action

Ik heb nu genoeg geld erop staan voor 2 PS4 spellen.

In totaal had ik 30 euro gratis.

(tip van de week)

De actie is tot en met 31/10/2013 om 23.59 uur.
En dan hopen dat die ps4 spellen niet voor meer dan 10 euro minder in de winkel verkrijgbaar zijn dan via de ps4 store.
Ik denk dat als je ze online koopt, je wel meer dan die 10 euro kan besparen. Bovendien vervallen de punten een dag (of 2?) na de release van de ps4, hopen dat er leuke spellen in de store staan.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:42
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:33:
[...]
Bovendien vervallen de punten een dag (of 2?) na de release van de ps4, hopen dat er leuke spellen in de store staan.
De punten vervallen niet, maar de codes waar mee je die 10 euro kan krijgen. Dus als je de codes voor die datum activeert blijft je tegoed voor altijd geldig.

[ Voor 19% gewijzigd door LearnDriver op 04-10-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LearnDriver schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:35:
[...]

De punten vervallen niet, maar de codes waar mee je die 10 euro kan krijgen. Dus als je de codes voor die datum activeert blijft je tegoed voor altijd geldig.
Dat dacht ik ook ja.

Ik koop er 2 ps4 games van , stel ze gaan 69,99 kosten dan heb ik ze nu voor 54,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

LearnDriver schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:35:
[...]

Aha, dan heb ik dat verkeerd gelezen/begrepen. Blijft wel het feit dat ik ze waarschijnlijk wel goedkoper dan dit ga krijgen via internet, moet ik er wel iets langer op wachten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Laatst online: 09-08-2022
Ik kan het nergens vinden dus vrees het ergste, dus heeft de Playstation 4 geen DLNA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

madmaxnl schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:20:
Ik kan het nergens vinden dus vrees het ergste, dus heeft de Playstation 4 geen DLNA?
Sony is wel oprichter van DLNA, zou me vreemd lijken moest dit niet opgenomen zijn...
Maar inderdaad ook niet direct een officieel bericht gevonden hieromtrent.

EDIT: PS3 gebruikte dit wel, vermoed dus de PS4 ook

[ Voor 7% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 06-10-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:39

Japie.G

Colour Classic

Is hij nu nog ergens te bestellen en dan beschikbaar op de releasedatum? Of is dit een zeer domme vraag...

edit: oeps sorry, zie onder

[ Voor 12% gewijzigd door Japie.G op 06-10-2013 19:08 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Japie.G schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:02:
Is hij nu nog ergens te bestellen en dan beschikbaar op de releasedatum? Of is dit een zeer domme vraag...
Ja, want hij is in het verkeerde topic gesteld.
[PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Trishul schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:55:

Ben benieuwd of deze dan daadwerkelijk een keer uitkomt, het kan een geweldige exclusieve game worden.
Je zult zien dat met games als Infamous, The Order er daadwerkelijk een groot verschil gaat zijn met die andere console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:11

kingfriko

100 % BULLY

Ik ga ervan uit dat de ps4 ook weer cinavia beveiliging gaat krijgen ?

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:51
Hoe zit het eigenlijk met PS Plus? Ik heb een pre-order staan, maar geen PS Plus. Krijg je PS Plus voor een x aantal maanden? Zo niet, is het dan slim om gewoon via de PS4, als ik het heb, PS Plus kopen? Of kan ik beter via andere sites PS Plus kopen, omdat dat misschien goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:00:
Hoe zit het eigenlijk met PS Plus? Ik heb een pre-order staan, maar geen PS Plus. Krijg je PS Plus voor een x aantal maanden? Zo niet, is het dan slim om gewoon via de PS4, als ik het heb, PS Plus kopen? Of kan ik beter via andere sites PS Plus kopen, omdat dat misschien goedkoper is.
Nee, je krijgt PS+ bij aankoop van PS4 een proefperiode van 2 weken, daarna is aan jou of je het erbij wilt.
Wat betreft prijzen dat weet ik niet, denk niet dat het veel scheelt, het is nu rond de 5 euro per maand dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:51
Ok, mooi dat je 2 weken gratis krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

En je hebt het toch nodig om online te gamen op de PS4, qua prijs zul je een PS+ niet snel goedkoper vinden maar soms heeft Sony een actie dat je bij een jaar abbo 3 maand gratis krijgt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Chaoss schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:53:
En je hebt het toch nodig om online te gamen op de PS4, qua prijs zul je een PS+ niet snel goedkoper vinden maar soms heeft Sony een actie dat je bij een jaar abbo 3 maand gratis krijgt.
Die actie geloof ik telkens in september (tot nu toe) met het einde van de summersale.
Heb mij ook een jaartje + 3 maand genomen, actie is nu wel voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Chaoss schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:53:
Ik speel nog nauwelijks online, maar als ze zo doorgaan als nu dan neem ik gewoon weer Plus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Nu online
Ik ben wel erg blij dat ze meteen Driveclub en Resogun op PS+ zetten voor de PS4. Hoef ik bij release alleen nog maar Killzone erbij te kopen, PS+ heb ik toch al. Nu nog maar hopen dat ik op 29 november gewoon een winkel kan binnenlopen om de PS4 direct te kopen. Zoniet, jammer, dan wordt het enkele weken later.

Wordt het trouwens niet tijd om de openingspost te vernieuwen? Ik zie games zoals Shadow of the beast, The Order: 1886, The Dark Sorceror, Rime enz. niet bij staan. Deze games hebben dan nog geen vaste releasedatum, maar zijn wel exclusives die het vermelden waard zijn. Andere noemenswaardige games die ontbreken zijn (weliswaar geen exclusives) The Division, Rainbow Six: Patriots, Destiny en Metal Gear Solid V. Misschien leuk om deze games toe te voegen in een apart lijstje van later te verschijnen, confirmed, must-haves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Ik ben stiekem ook wel behoorlijk nieuwsgierig geworden naar de (android) app. Vooral het feit dat je psn berichten voortaan via de app kan beantwoorden vind ik echt een uitkomst. Het typen via de controller is toch behoorlijk langzaam, en haalt je helemaal uit de game.

Zou dat ook meteen voor de ps3 werken?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:42
Trishul schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:21:
Ik ben wel erg blij dat ze meteen Driveclub (...) op PS+ zetten voor de PS4.
Alleen jammer dat Driveclub een PS+ editie wordt en niet de volledige game. Althans, je kan wel gewoon de Platinum Trophy behalen in de PS+ editie maar er zullen een paar auto's en banen ontbreken.
Hoop dat dat geen trend gaat worden op PS+ dat ze een game voor 80% weggeven.
Hoewel ik dat wel kan begrijpen bij een nieuwe console :P
cheiron schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:37:
Zou dat ook meteen voor de ps3 werken?
Technisch misschien wel, maar kan me goed voorstellen dat het alleen voor de PS4 is. Is toch een reden om te kunnen zeggen dat men moet upgraden.

[ Voor 22% gewijzigd door LearnDriver op 07-10-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zijn PSN berichten niet los van de console? Berichten op de PS3 krijg ik namelijk ook op de Vita binnen geloof ik...

Zo'n app zou wel echt tof zijn; Whatsapp voor de Playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Inmiddels zijn er 1,5 miljoen reserveringen voor de PS4, gaat lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mijn idee van naar de Intertoys op de hoek lopen op de dag van de release zal wel niet meer gaan werken zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verstekbakker schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:38:
Mijn idee van naar de Intertoys op de hoek lopen op de dag van de release zal wel niet meer gaan werken zeker...
Geruchten gaan dat een week later de 2e batches gaan binnenkomen. Het kan natuurlijk zijn dat er dan wat exemplaren in de winkels komen (sommige dan)... (wil je eigenlijk verwijzen naar het andere topic (levertijden etc))

Ontopic: Ben benieuwd wanneer ze de Iphone/Android App de lucht in gooien. Weet niet of dat een wereldwijde markt is. Anders verwacht ik dat hij begin november online staat (2 weken voor de launch in Amerika.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstekbakker schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:38:
De enige hoop die ik heb, zijn die onlangs aangekondigde bundels en dat niet iedereen zijn preorder gaat omzetten (Killzone is natuurlijk niet een ieder zijn ding). Voor de rest verwacht ik ook geen nieuwe console op de releasedatum in de winkels te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Oxigeon schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:27:
[...]

Ontopic: Ben benieuwd wanneer ze de Iphone/Android App de lucht in gooien. Weet niet of dat een wereldwijde markt is. Anders verwacht ik dat hij begin november online staat (2 weken voor de launch in Amerika.)
De app wordt gelijktijdig met de PS4 launch gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:49:
[...]

De enige hoop die ik heb, zijn die onlangs aangekondigde bundels en dat niet iedereen zijn preorder gaat omzetten (Killzone is natuurlijk niet een ieder zijn ding). Voor de rest verwacht ik ook geen nieuwe console op de releasedatum in de winkels te vinden.
[PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen

[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 08-10-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Zijn er al berichten over het geluid van de ps4? Hoop op meer beleving.

[ Voor 77% gewijzigd door Wackmack op 08-10-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Never mind, wrong topic :P

[ Voor 84% gewijzigd door CR1691 op 08-10-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Versteegrob schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:11:
Ik heb ergens op psx-sense.nl een filmpje voorbij zien komen waar ik een kleine bliep hoorde toen hij opgestart werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Oxigeon schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:17:
[...]

Ik heb ergens op psx-sense.nl een filmpje voorbij zien komen waar ik een kleine bliep hoorde toen hij opgestart werd.
Veel meer geluid hoeft het ding voor ook niet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
AtlAntA schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:21:
[...]

Veel meer geluid hoeft het ding voor ook niet te maken.
Bedoelde meer het game geluid. De hardware is een stuk beter dan de ps3 dus hopelijk een stuk beter geluid. Net de order gemaakt, lees ik net dat Titanfall alleen voor de xbox uit komt, grrrrr.

Gelukkig misschien toch nog voor de PS4 http://n4g.com/news/13423...o-compete-with-activision

Is het wel is gebeurt dat een game eerst alleen voor de xbox uit kwam en later toch nog voor de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
Versteegrob schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:39:
[...]
Bedoelde meer het game geluid. De hardware is een stuk beter dan de ps3 dus hopelijk een stuk beter geluid.
Wat betreft geluid via HDMI of SPDIF zal je echt geen verschil merken, gezien het signaal sowieso digitaal is. De PS4 zal dezelfde codecs/compressie ondersteunen die je op de PS3 ook bent tegengekomen. Ik verwacht dat de ervaring qua geluid dus ongeveer hetzelfde zal zijn, en niet zo zeer afhankelijk is van de mogelijkheden van de PS4, maar eerder de hardware die jij gebruikt om het geluid op af te spelen, vooral bij digitale passthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Versteegrob schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:39:
[...]

Bedoelde meer het game geluid. De hardware is een stuk beter dan de ps3 dus hopelijk een stuk beter geluid. Net de order gemaakt, lees ik net dat Titanfall alleen voor de xbox uit komt, grrrrr.

Gelukkig misschien toch nog voor de PS4 http://n4g.com/news/13423...o-compete-with-activision

Is het wel is gebeurt dat een game eerst alleen voor de xbox uit kwam en later toch nog voor de ps4?
Ja hoor, Mass Effect kwam eerst voor de Xbox en later pas voor de PS3.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik weet niet meer waar maar ik heb ergens gelezen dat titanfall een timed exclusive is op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Bioshock kwam ook pas veel later op de PS3 en volgens mij de 2 GTA4 uitbreidingen ook.

[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 08-10-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Seroth schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:06:
[...]

Wat betreft geluid via HDMI of SPDIF zal je echt geen verschil merken, gezien het signaal sowieso digitaal is. De PS4 zal dezelfde codecs/compressie ondersteunen die je op de PS3 ook bent tegengekomen. Ik verwacht dat de ervaring qua geluid dus ongeveer hetzelfde zal zijn, en niet zo zeer afhankelijk is van de mogelijkheden van de PS4, maar eerder de hardware die jij gebruikt om het geluid op af te spelen, vooral bij digitale passthrough.
Helder verhaal, mijn hardware is ook vernieuwd dus dat komt mooi uit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Versteegrob schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:11:
Ik begreep dat ze zicht in eerste instantie richten op PS3 kwaliteit. De PS3 ondersteunt behoorlijk wat codes ingame. zeker meer dan de xbox 360 die steeds op dolby digital bleef. En dat terwijl de ps3 geen audiochip had en alles via cell deed. Ik maak me geen zorgen over het geluid van de PS4.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
The Order: 1886, Sony and Ready at Dawn’s “supernatural thriller” for PlayStation 4, is the cover of this month’s Game Informer. :P

http://www.gameinformer.c...-the-order-1886-5830.aspx

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat vinden jullie van de exclusieve titels bij de ps4? Vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Voor mijn gevoel heeft de Xbox betere shooters. Hopelijk komt er nog wat leuks bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nadeel van de Xbox vind ik dat het over het algemeen shooters is met hier en daar een ander genre. Juist de diversiteit van de PS exclusives spreekt mij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Versteegrob schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:28:
Wat vinden jullie van de exclusieve titels bij de ps4? Vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Voor mijn gevoel heeft de Xbox betere shooters. Hopelijk komt er nog wat leuks bij.
Ik vind er niks van, aangezien er pas 1% bekend is. Kijk even maar de exclusives op de PS3 en de studio's van Sony en de studio's die exclusief voor Sony ontwikkelen. Je hoeft echt nergens bang voor te zijn wat betreft exclusives. Naughty Dog komt eraan, Santa Monica komt eraan, The Order komt eraan, Guerilla komt met een nieuwe IP, The Last Guardian komt eraan, en hopelijk komt Rockstar nog met The Agent. En dan heb ik lang niet alles opgenoemd.

edit: Bedenk ook even dat alleen dit jaar op PS3 ook enorm verwend zijn en worden: The Last of Us (SP DLC in aantocht), Beyond: Two Souls en Gran Turismo 6. Nee, ik zou momenteel geen Xbox fan willen zijn. :)

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 08-10-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:00
bram1984 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:48:
[...]

Nee, ik zou momenteel geen Xbox fan willen zijn. :)
Ach als het qua exclusives weer zo loopt als met de huidige generatie kunnen Xbox1 fans straks nog altijd uit verveling gezellig met hun console gaan kletsen, XBOX ON!!11!1!! ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Mutatie op 08-10-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ben volgens mij 1 van de weinige die heel erg uitkijkt naar Driveclub :P

Het lijkt me een beetje de spirituele opvolger van Project Gotham Racing. Evolution Studios heeft ook een aantal oud Bizarre developers in haar team. Ik zie het ook niet als tegenhanger van Forza, is toch net een andere insteek denk ik, meer richting Gran Turismo.

Lijkt me gewoon erg tof om in prachtige omgevingen rond te rijden in mooie bolides en elkaars tijden te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik denk dat Driveclub heel erg verslavend is omdat ieder rondje weer 30 records gebroken kunnen worden en vrienden kunnen worden uitgedaagd. Mits de besturing goed genoeg is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:16

Edd

kazuka schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:15:
Ben volgens mij 1 van de weinige die heel erg uitkijkt naar Driveclub :P

Het lijkt me een beetje de spirituele opvolger van Project Gotham Racing. Evolution Studios heeft ook een aantal oud Bizarre developers in haar team. Ik zie het ook niet als tegenhanger van Forza, is toch net een andere insteek denk ik, meer richting Gran Turismo.

Lijkt me gewoon erg tof om in prachtige omgevingen rond te rijden in mooie bolides en elkaars tijden te verbeteren.
Nee hoor, je bent niet de enige.. ;)
En mocht het inderdaad een beetje lijken op PGR, dan ben ik heel errug blij :+
Bij Forza ben ik na nr 3 gestopt, die vond ik gewoon niet echt lekker wegspelen.

Dus, day one een rondje knallen? >:) >:)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Versteegrob schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:28:
Ik vind het ook niet zo bijzonder, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de day one titels sowieso niet écht spannend vind. Het enige spel dat ik zou willen hebben is Battlefield 4. Mijn laatste console was de allereerste xbox en daarvoor had ik de eerste playstation. Sindsdien heb ik eigenlijk nooit meer gegamed, zeg dus een jaar of 5 - 7. Ik neig nu, puur gevoelsmatig, naar een PS4 omdat ik merk dat ik steeds meer games op mijn ipad speel en daar weer plezier in heb.

Ik kijk eigenlijk vooral uit naar de echt grote titels.. Splinter Cell, Battlefield, GTA5, Metal Gear Solid waarschijnlijk ook.. Misschien nog wat echt nieuwe games die nog geen onderdeel uit maken van een serie maar ik kan mijn draai in het aanbod nog niet echt vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
kibber schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:42:
[...]

Ik vind het ook niet zo bijzonder, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de day one titels sowieso niet écht spannend vind. Het enige spel dat ik zou willen hebben is Battlefield 4. Mijn laatste console was de allereerste xbox en daarvoor had ik de eerste playstation. Sindsdien heb ik eigenlijk nooit meer gegamed, zeg dus een jaar of 5 - 7. Ik neig nu, puur gevoelsmatig, naar een PS4 omdat ik merk dat ik steeds meer games op mijn ipad speel en daar weer plezier in heb.

Ik kijk eigenlijk vooral uit naar de echt grote titels.. Splinter Cell, Battlefield, GTA5, Metal Gear Solid waarschijnlijk ook.. Misschien nog wat echt nieuwe games die nog geen onderdeel uit maken van een serie maar ik kan mijn draai in het aanbod nog niet echt vinden helaas.
Ga jij hier nu verkondigen dat GTA5 op de ps4 uitkomt? _/-\o_ 8)7

http://www.ps4home.com/gt...ppears-on-amazon-germany/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Hahaha excuus, ik zou niet durven uiteraard ;). De wens is de vader van de gedachte zullen we maar zeggen. Maar zonder gekheid: het lijkt mij heel stug dat GTA5 niet naar de PS4 komt. Wellicht niet op hele korte termijn maar het lijkt mij vrij sterk dat hij helemaal niet komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

bram1984 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:48:
[...]
edit: Bedenk ook even dat alleen dit jaar op PS3 ook enorm verwend zijn en worden: The Last of Us (SP DLC in aantocht), Beyond: Two Souls en Gran Turismo 6. Nee, ik zou momenteel geen Xbox fan willen zijn. :)
Even licht offtopic. Beyond Two Souls wordt erg verdeeld ontvangen: http://www.metacritic.com...tation-3/beyond-two-souls.

Mensen die dit spel al op een of andere manier gespeeld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hmzz, vreemde dubbelpost... excuus
zwembroek schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:17:
The Order: 1886, Sony and Ready at Dawn’s “supernatural thriller” for PlayStation 4, is the cover of this month’s Game Informer. :P

http://www.gameinformer.c...-the-order-1886-5830.aspx
Zijn er al wat gameplay beelden bekend? Ben ze zelf nog niet tegen gekomen. De trailer was wel sfeervol.

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-10-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Volgens mij niet, game informer gaat blijkbaar screenshots plaatsen van de CGI trailer... Lekker nuttig om een artikel van 12.pagina's te maken over een CGI trailer.

Wat Beyond two souls betreft kan ik me wel iets voorstellen wat die verdeeldheid betreft, je moet er van houden want het is heel anders dan andere games. Ik ga er vanuit dat de gameplay heel erg lijkt op Heavy rain en dat was niet meer dan wat rondlopen en heel veel quicktime events.

[ Voor 46% gewijzigd door Chaoss op 09-10-2013 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:12
Pagina: 1 ... 46 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.