Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

CrackSlet schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:22:
[...]

Het was natuurlijk wel te verwachten dat ie kwam, maar ik had m nog niet gezien. En als hij maar 3 tientjes kost ga ik er ook zeker 1 halen. Had er destijds voor mijn X360 ook 1 en dat werkt prima. Ziet er ook mooi compact uit trouwens
Ja maar dan moet ik toch een tweede controller bijhalen, zie maar naar het plaatje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

van de FP: video: De PlayStation 4 is in het land

wel lame dat ze bij zo'n hands-on nog steeds dummy's gebruiken :x

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Chaoss schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:46:

Maar niet ongebruikelijk 2 maanden voor de launch. Die games zijn natuurlijk ook nog geen final code. wellicht draaien die niet eens op een retail PS4 en gebruiken ze daarom de dev kits om de laatste builds van de getoonde games te kunnen draaien.

Ik ben wel erg benieuwd naar de binnenkant van de PS4's. Benieuwd hoe ze die hardware in dat fraaie kastje hebben gepropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

idd, die reviewer van tweakers zegt dat de PS4 even groot is als de oude fat maar dat lijkt me sterk, hij lijkt mij ongeveer zo groot als de Slim.

En als dit plaatje klopt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/enwPeC9.png

Dan is hij iets groter dan een SuperSlim en dat is echt heel klein, wat mij betreft prima, mooi zelfs, maar dan hoop ik wel dat het qua koeling goed komt!

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 24-09-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een lomp ding is die ps3 eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Volgens Masayasu Ito, van Sony Computer Entertainment Japan:
While being always online is not necessary, a network connection is important to fully enjoy the features of the PS4.

The PS4 will initially act as a stand-alone web server for the PlayStation App. In the future there’s the possibility of this to be expanded through the cloud, with the PS4 and PlayStation App interacting through the cloud, allowing cooperative play between multiple players.

The secondary chip for ultra-low power operation will mostly activate at night from 1 to 4 AM and download any required update automatically. It will also activate when software is purchased through external means like the PlayStation App.

Power consumption will vary greatly depending on the performance of the game played.

The noise level of the console during operation is generally much smaller than it was on the PS3.

The PS4′s cooling fan has a low noise level and stepless speed control (meaning that it will increase its speed to match heat smoothly and not in sudden steps like the one on the PS3).

Since the Blu-Ray player is 6x instead of 2x in speed (like the one on the PS3 was) the initial spinning noise is actually louder, but that will be countered by using the hard disk drive.

The Audio/Video performance (for movies and music) of the PS4 will target PS3 levels at launch, but will be improved through updates, for instance with the addition of 4K, as Sony is also an Audio/Video company.

The theme of the PS4 is “Personalization”, meaning that it will offer an experience tailored to each individual.

[ Voor 4% gewijzigd door kazuka op 24-09-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:14:
Wat een lomp ding is die ps3 eigenlijk :P
the phat wel jah, mijn SS is net een fotomodel :P

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Chaoss schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:46:

Wel begrijpelijk maar ik ben juist wel benieuwd naar warteontwikkeling en geluid e.d. ;)

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:53
Chaoss schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:11:
idd, die reviewer van tweakers zegt dat de PS4 even groot is als de oude fat maar dat lijkt me sterk, hij lijkt mij ongeveer zo groot als de Slim.

En als dit plaatje klopt:
[afbeelding]

Dan is hij iets groter dan een SuperSlim en dat is echt heel klein, wat mij betreft prima, mooi zelfs, maar dan hoop ik wel dat het qua koeling goed komt!
De PS4 is aanzienlijk kleiner dan de xbone, zelfs compacter dan de xbox 360 slim ... wel dieper:

Afbeeldingslocatie: http://www.product-reviews.net/wp-content/uploads/xbox-one-vs-ps4-in-size.jpg

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Ik vind het altijd een beetje lastig vergeleken met van die gemaakte afbeeldingen. Wie zegt dat deze juist geschaald zijn etc. Als ik een grotere afbeelding pak van internet is het plaatje vanzelf groter etc.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vergelijk de USB poorten of disk input/trays maar. :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• renzo4000
  • Laatst online: 15:53
Ik denk inderdaad dat het plaatje vertekend is ... cijfers zeggen dan meer natuurlijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.psmania.net/wp-content/uploads/2013/05/950101.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HyNPilJ.jpg

Deze is juist geschaald:
Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y180/nchoudhury/PS3XboxOneWiiUDimensionsFrontSML.png~original

Ziet er erg compact uit ...
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/ps4sizesqputp.png

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Mooie compacte afmetingen hoor!

PSN: Finally_Chris

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Idd.
Hoef ik ook niet na 4 jaar te balen als er een slim uitkomt :P

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

De bundel was al gelekt maar nu is het officieel: http://nl.ign.com/news/60...ne-shadow-fall-megabundel

Shadow Fall bundels zijn bij launch beschikbaar. Ik hoop dat ik mijn pre-order nog kan omzetten naar de laatste bundel met 2 controllers, camera en game. Hele interessante deal.

PSN: Shiver23

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:42
Ja, dat is het vreemde. Hoe gaat dat nu met al die pre-orders? Het lijkt me sterk dat deze apart staat en als je deze nu pre-ordert je hem ook op de launch day krijgt.

• Cyleo
Maar zit de omvormer nu ook weer in de behuizing? Ik heb ergens gelezen van wel, maar als dat zo is is het echt een mooi strak compact apparaatje ;)

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
LearnDriver schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:45:
Ja, dat is het vreemde. Hoe gaat dat nu met al die pre-orders? Het lijkt me sterk dat deze apart staat en als je deze nu pre-ordert je hem ook op de launch day krijgt.
goede deal die bundel inderdaad. wel er sowieso meteen een extra controller bijkomen.. benieuwd hoe dat met de preorders gaat.

is het ook al bekend hoe het met kopen van bijvoorbeeld fifa 14 of bf4 gaat op ps3? in de VS kun je die voor 10tje upgraden en je hardcopy omruilen..

edit: alleen digitaal zie ik http://nl.playstation.com...igitale-upgradeprogramma/ en fifa doet niet mee. helaas.

[ Voor 14% gewijzigd door El_V op 26-09-2013 18:09 ]

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:41:
De bundel was al gelekt maar nu is het officieel: http://nl.ign.com/news/60...ne-shadow-fall-megabundel

Shadow Fall bundels zijn bij launch beschikbaar. Ik hoop dat ik mijn pre-order nog kan omzetten naar de laatste bundel met 2 controllers, camera en game. Hele interessante deal.
Ja dat heb ik ook. Ik wil ook de laatste deal! Heb mijn pre-order al staan sinds juni en hoop dat ik bij launch deze bundle nog kan krijgen.

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
LearnDriver schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:45:
Dit stond op IGN USA:
Gara explained retailers will be calling those who've pre-ordered in order of when they pre-purchased the console to offer them to chance to upgrade to one of the available bundles.

• Bartske
  • Laatst online: 16:05
Ik heb alvast een mailtje naar wehkamp verstuurd, ik post het antwoord hier wel. Of hoort dit meer in het andere topic thuis?

Verwijderd

Zit er ook netflix ondersteuning op deze playstation? Ik kan er niets over vinden en kom steeds bij de ps3 uit

• Bartske
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 19:53:
Zit er ook netflix ondersteuning op deze playstation? Ik kan er niets over vinden en kom steeds bij de ps3 uit
Dit kostte me echt 2 seconden om te googlen: http://ps4daily.com/2013/...tflix-and-redbox-instant/

Verwijderd

hmmm thanks, ik heb op de ps4 site gezocht.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Er komen blijkbaar 2 Killzone bundels in Europa in November:

- Een bundel van 439 euro met de PS4 en Killzone.
- Een bundel van 499 euro met de PS4, Killzone, een extra controller en de camera.

Bron: http://blog.eu.playstatio...all-ps4-bundles-unveiled/

Ik vind het wel gek dat ze zo snel al met bundels komen, maar aangezien ik Killzone toch al wilde hebben ga ik morgen maar even kijken of ik mijn reservering kan aanpassen naar de bundel van 499 euro :)

Edit: dit staat blijkbaar ook al in het PS4 levertijden topic.

[ Voor 34% gewijzigd door SToRM666 op 26-09-2013 20:25 ]

PSN id: NL_SToRM

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:18
Waardeloos, ze moeten snel de personen die gepreorderd hebben laten weten of er geswitched kan worden

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:23:
Waardeloos, ze moeten snel de personen die gepreorderd hebben laten weten of er geswitched kan worden
Waar staat je pre-order? Als ik het me goed herinner heeft Gamemania al aangegeven mensen te laten switchen als er een dergelijke bundel komt. Dan is het afwachten waar je in de rij staat.

Ik blijf het wel een gekke move vinden, immers, deze PS4's zijn allemaal al verkocht, aan mij zouden ze meer verdienen als ze zouden wachten met deze bundel. Ik gok dat het vooral gaat om de concurrentiestrijd in bijvoorbeeld Engeland.

• Bartske
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:41:
[...]

Waar staat je pre-order? Als ik het me goed herinner heeft Gamemania al aangegeven mensen te laten switchen als er een dergelijke bundel komt. Dan is het afwachten waar je in de rij staat.

Ik blijf het wel een gekke move vinden, immers, deze PS4's zijn allemaal al verkocht, aan mij zouden ze meer verdienen als ze zouden wachten met deze bundel. Ik gok dat het vooral gaat om de concurrentiestrijd in bijvoorbeeld Engeland.
Gekke move? Kijk eens naar de prijs van een xbox one. Zij zeggen: 'ja die van ons kost 100 eu meer maar dan krijg je er wel een camera bij!' Wat doet Sony: brengen een bundle uit voor dezelfde prijs als een xbox one maar dan met een camera, een game en een extra controller! Briljante move als je het mij vraagt.

Ze verliezen misschien een paar tientjes op de die hard gamer die anders 550 euro uitgegeven had aan die spullen, maar daar maken ze toch wel winst op omdat die wel flink spellen gaan kopen. Straks als ze allemaal op voorraad in de winkel liggen en iemand komt kiezen tussen de xbox en ps is de keuze snel gemaakt dan.

[ Voor 15% gewijzigd door Bartske op 26-09-2013 22:46 ]

Verwijderd

Het is absoluut een briljant aanbod, dat bedoel ik niet. Ik denk alleen dat ze het niet nodig hebben omdat hij overal al is uitverkocht en de mensen die pre-orderen nu een voordeel krijgen terwijl ze de bundel toch wel kopen.

Maar dat is vooral in Nederland, en wellicht zijn de pre-orders elders wat gedaald na de toevoeging van een game bij de Xbox, dat zou meer verklaren. Eerst maar eens afwachten of deze bundel naar Nederland komt.

Overigens geeft Sony aan dat het onwaarschijnlijk is dat deze bundels in de vrije verkoop komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2013 22:55 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Tja ik wil wel 1 van die bundels. Hopelijk neemt Bol.com contact met ons op zouden we kunnen upgraden. Anders zelf morgen maar een belletje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Killzone zat ik over te twijfelen maar dit trek mij we over de streep, voor 100 extra een AAA titel, controller en camera is een erg goede deal. Als ik de kans krijg om bij GameMania mijn pre order om te zetten dan doe ik dat wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
CR1691 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:08:
Tja ik wil wel 1 van die bundels. Hopelijk neemt Bol.com contact met ons op zouden we kunnen upgraden. Anders zelf morgen maar een belletje wagen.
Laat weten wat ze zeggen! Heb namelijk ook een order bij bol en zou graag upgraden (ook al heb ik liever wel de steelbook van killzone).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9 weken wachten nog maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:31

Superkiwi

Hoi doei

Zo klinkt het wel dichtbij :D
Dank u :P
Al zal het voor mensen zoals mij, die een bundel in de winkel willen gaan kopen, wel wat langer duren dan dat. ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:54:
Het is absoluut een briljant aanbod, dat bedoel ik niet. Ik denk alleen dat ze het niet nodig hebben omdat hij overal al is uitverkocht en de mensen die pre-orderen nu een voordeel krijgen terwijl ze de bundel toch wel kopen.

Maar dat is vooral in Nederland, en wellicht zijn de pre-orders elders wat gedaald na de toevoeging van een game bij de Xbox, dat zou meer verklaren. Eerst maar eens afwachten of deze bundel naar Nederland komt.

Overigens geeft Sony aan dat het onwaarschijnlijk is dat deze bundels in de vrije verkoop komen.
Ik vraag me ineens af of Sony even een extra fabriekje heeft ingeschakeld ergens in de wereld. Die bundel zal ongetwijfeld meer preorders op gaan leveren. Ik denk er nu ook weer over na, terwijl ik een maand geleden voor mezelf besloten had, dat ik het niet ging doen in verband met andere dure aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
Ik begin te twijfelen. Of ik laat mijn pre-order zaols het nu is óf ga toch voor één van de bundels. Ach ik heb nog 9 weken... >:)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Heb de bundel nog niet ergens online gezien om hem te bestellen, zou je echt moeten bellen ofzo?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Zat even te kijken op de Facebook page van PSNL maar daar staat nog niks over voorrang voor mensen die een pre order van de game en de console hebben staan.

Wat mij opvalt aan beide boxen is dat bij de bundel van 439 de standaard afgebeeld staat waarmee je de PS4 rechtop kunt zetten. Deze staat niet op de box van 499. Drukfout of zit de standaard inbegrepen bij de ''goedkope'' box..

[ Voor 123% gewijzigd door CR1691 op 27-09-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 18-09 10:24
op twitter account heeft psnl volgens mij aangegeven dat mensen met preorder voorrang hebben. vandaag zou de info naar de retailers moeten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:41:
[...]

Die staat bij Intertoys, nummer 5. Maar vraag me af hoe dat nu precies zit. De types die nu ge-preorderd zijn moeten toch ook worden verkocht? De bundels zouden dan toch later komen. Zit er niet op te wachten langer te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ja dat las ik net ook. Alleen niet dat mensen met een pre order voorrang hebben. We wachten het af.

Bij Bol zijn ze kennelijk nog niet op de hoogte

https://twitter.com/MJonathan97/status/383281129660616704

[ Voor 40% gewijzigd door CR1691 op 27-09-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Filmpje van de interface van de PS4: YouTube: PS4 Interface at Eurogamer Expo
Ziet er goed uit! En het werkt zo te zien ook erg vlot :)

[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 27-09-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:12
CR1691 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 10:17:
Ja dat las ik net ook. Alleen niet dat mensen met een pre order voorrang hebben. We wachten het af.

Bij Bol zijn ze kennelijk nog niet op de hoogte

https://twitter.com/MJonathan97/status/383281129660616704
Haha, dat is mijn tweet. Ik wacht wel af tot morgen, anders bel ik even om te vragen hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

superjona schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:35:
[...]

Haha, dat is mijn tweet. Ik wacht wel af tot morgen, anders bel ik even om te vragen hoe het zit.
Wat is de wereld toch groot :P.
Even over bovenstaand filmpje, het loopt inderdaad allemaal als een tiet. Heerlijk om te zien. Maar zie ik daar nu serieus edit usename staan? Dacht dat ze dat niet zouden doen? Of gaat dit weer ergens anders over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
SToRM666 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:41:
Zo dat ziet er gelikt uit zeg en wat het is enorm snel!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

zwembroek schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:42:
[...]

Zo dat ziet er gelikt uit zeg en wat het is enorm snel!
En het lijkt nog een beetje op XMB O+

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

SToRM666 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:41:
Erg vloeiend ja. Vond het bij de Gamescom Keynote een beetje stotteren. Het is natuurlijk nog afwachten hoe het zich houdt wanneer PSN live is en iedereen full retail games gaat downloaden maar dit ziet er alvast top uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

superjona schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:35:
[...]

Dat is ook toevallig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
MonkeySleeve schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:48:
[...]

En het lijkt nog een beetje op XMB O+
Dat viel mij ook meteen op ja. :) Ik vind het persoonlijk wel op een mooie manier terug komen. Beter dan alleen maar metro look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022
Oxigeon schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:39:
[...]

Wat is de wereld toch groot :P.
Even over bovenstaand filmpje, het loopt inderdaad allemaal als een tiet. Heerlijk om te zien. Maar zie ik daar nu serieus edit usename staan? Dacht dat ze dat niet zouden doen? Of gaat dit weer ergens anders over?
Dat is volgens mij gewoon voor de gebruikersnaam op de console zelf, niet voor PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Die bundel is wel heel nice: ik had nu een PS4 + PS4 Eye ge-pre-ordered (€469), maar voor 30 euro meer krijg je er in principe dus én nog een controller bij (die er op de duur toch wel zou komen) én KZ: Shadow Fall.

Ik denk echter dat ik niet zal kunnen upgraden... ik heb rechtsstreeks bij Sony ge-pre-ordered namelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Shiver23 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:41:

Cool, die bundel heb ik op 2 september reeds besteld bij Amazon.fr . Ben benieuwd of ik hem inderdaad bij de launch geleverd krijg.

[ Voor 6% gewijzigd door BamSlam_ op 27-09-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Uniciteit schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:46:
Die bundel is wel heel nice: ik had nu een PS4 + PS4 Eye ge-pre-ordered (€469), maar voor 30 euro meer krijg je er in principe dus én nog een controller bij (die er op de duur toch wel zou komen) én KZ: Shadow Fall.

Ik denk echter dat ik niet zal kunnen upgraden... ik heb rechtsstreeks bij Sony ge-pre-ordered namelijk :9
Kan hem bij Bart Smit in ieder geval niet omzetten! :(
Reactie van hun: klik

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Wat hier zojuist op tweakers wordt geplaatst bij het Killzone artikel

Voor enkele landen heeft Sony de komst van een PS4-bundel met Killzone, camera en extra controller voor 499 euro bevestigd, zoals Groot-Brittannië, maar Nederland zit daar niet bij. Bij navraag van Tweakers kon Sony ook niet bevestigen dat de bundel naar Nederland komt.

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 20:18
Mee eens :P

Ken btw ook mensen die full priced alles bij elkaar optellen en het dan een "bundel" noemen :P

:P miauw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:16

Edd

Ralf Bimbo schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:51:
Wat hier zojuist op tweakers wordt geplaatst bij het Killzone artikel

Voor enkele landen heeft Sony de komst van een PS4-bundel met Killzone, camera en extra controller voor 499 euro bevestigd, zoals Groot-Brittannië, maar Nederland zit daar niet bij. Bij navraag van Tweakers kon Sony ook niet bevestigen dat de bundel naar Nederland komt.
Vreemd... Want via Twitter geeft PlaystationNL aan dat ze ook naar de Benelux komen....
https://twitter.com/PlayStationNL/status/383248288545529856

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 00:01

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

nieuws: Multiplayer Killzone: Shadow Fall draait grotendeels op 60 fps

Volgens mij gaan we dit onderscheid steeds vaker zien. Wel enigzins verbaasd omdat ik dacht dat ze al diverse malen hadden aangegeven dat het spel op 60 fps zou draaien. Is dus slechts deels.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Edd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 17:38:
[...]

Vreemd... Want via Twitter geeft PlaystationNL aan dat ze ook naar de Benelux komen....
https://twitter.com/PlayStationNL/status/383248288545529856
Precies, en inmiddels worden ze ook op de website van Gamemania.nl genoemd.

• sstrike
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-09 20:31
Kan iemand mij zeggen of er nou wel/niet een "AV analog out" die ondersteund wordt aanwezig is?

THXS

• Edd

Edd

sstrike schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:45:
Kan iemand mij zeggen of er nou wel/niet een "AV analog out" die ondersteund wordt aanwezig is?

THXS
Zie hier:
http://www.playstation4cl...ies-van-de-playstation-4/

Nee dus. Alleen HDMI en een optical out

-

• sstrike
Dank voor snelle reactie
Waarvoor is dan die AV-out op de achterzijde van de ps4?
En waarom zeggen ze hier wat anders?

• Edd

Edd

sstrike schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:00:
[...]

Dank voor snelle reactie
Waarvoor is dan die AV-out op de achterzijde van de ps4?
En waarom zeggen ze hier wat anders?
Welke AV-out poort?
Afbeeldingslocatie: http://www.extremetech.com/wp-content/uploads/2013/06/ps4-back.jpg
Ik zie een Optical Out, HDMI, LAN en AUX-poort. Die AUX is uiteraard voor de camera. Misschien dat ze met een converter komen.

Trouwens staat op de Sony.nl site bij de AV-out er niet op.
http://www.sony.nl/produc...hnische-specificaties#tab

-

• sstrike
Edd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:06:
[...]

Welke AV-out poort?
[afbeelding]
Ik zie een Optical Out, HDMI, LAN en AUX-poort. Die AUX is uiteraard voor de camera. Misschien dat ze met een converter komen.

Trouwens staat op de Sony.nl site bij de AV-out er niet op.
http://www.sony.nl/produc...hnische-specificaties#tab
THXS voor info!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
Ik hoop dat ze dit uit gemakzucht doen vanwege current gen.

Watch Dogs runs at 30fps on Xbox One, PS4 http://news.google.com/ne...s-on-xbox-one-ps4-6415059

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• treative
  • Laatst online: 18-09 23:13
Watch Dogs is niet echt een game waar ik perse 60fps in nodig heb. De ontwikkelaar heeft waarschijnlijk ook bewust gekozen om de game op 30fps te laten draaien en zo ruimte over te houden voor andere dingen.

Sig

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Chaoss schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 19:24:
[...]

Precies, en inmiddels worden ze ook op de website van Gamemania.nl genoemd.
Waar op de site staat de bundel? Ik kan hem niet vinden.

Edit: Gevonden, staat dus bij de huidige Ps4 :|

[ Voor 8% gewijzigd door giganielsie op 28-09-2013 13:02 ]

• Cyleo
treative schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:43:
Watch Dogs is niet echt een game waar ik perse 60fps in nodig heb. De ontwikkelaar heeft waarschijnlijk ook bewust gekozen om de game op 30fps te laten draaien en zo ruimte over te houden voor andere dingen.
Ik snap ook niet waarom iedereen zich opeens zo druk maakt om 60fps. Ik ben het wat betreft 60 fps echt volledig met Guerrilla eens

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

IK had altijd begrepen dat een menselijk oog ook niet veel meer dan 30fps kan waarnemen? Geen idee of dat klopt maar dan zou 60 fps helemaal geen nut heb.

Als die 30fps op de PS4 maar stabiel is, GTA 5 heeft serieuse framedrops en dat is wel erg irritant.

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 17:46:
IK had altijd begrepen dat een menselijk oog ook niet veel meer dan 30fps kan waarnemen? Geen idee of dat klopt maar dan zou 60 fps helemaal geen nut heb.

Als die 30fps op de PS4 maar stabiel is, GTA 5 heeft serieuse framedrops en dat is wel erg irritant.
60 Fps zou er wat natuurlijker uit moeten zien maar ik vraag me ook af wat een mens kan zien. Heb namelijk ook nooit zo de zin ingezien van 400 Hz tv's zoals ik heb. Kon het verschil tussen 50 en 100 eigenlijk niet zien ondanks dat de verkoper beweerde dat het een heel groot verschil is.

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 17:46
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 17:54:
[...]

60 Fps zou er wat natuurlijker uit moeten zien maar ik vraag me ook af wat een mens kan zien. Heb namelijk ook nooit zo de zin ingezien van 400 Hz tv's zoals ik heb. Kon het verschil tussen 50 en 100 eigenlijk niet zien ondanks dat de verkoper beweerde dat het een heel groot verschil is.
Als je shooters op hoog niveau speelt dan voel je een super groot verschil tussen 30 en 60 fps. Voor films is 30 fps echter wel voldoende. Hoe dat komt weet ik ook niet. Ik weet wel dat ik 30fps echt onspeelbaar vind.

Interessant voorbeeld:

http://boallen.com/fps-compare.html

Ik zie/voel duidelijk een enorm verschil tussen 30fps en 60fps. Misschien jullie niet... het zal ook wel per mens verschillen. Het is in principe niet dat ik het daadwerkelijk zie. Maar ik heb wel door dat er iets niet helemaal klopt. De ogen zien mogelijk geen verschil, maar je hersennen merken wel dat er iets niet klopt. Het is niet echt vloeiend.

[ Voor 24% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 28-09-2013 18:39 ]

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 18:42
30 en 60 FPS is, voor mij, echt super duidelijk te zien. Alles gaat velen malen vloeiender naar mijn ervaring. Speel bijvoorbeeld maar eens GTA V op de console en pak dan GTA IV op de PC erbij (er van uitgaande dat je PC 60 FPS haalt bij dit spel).

Hoger dan 60 FPS / Hz is voor het mensenlijk oog niet meer waar te nemen, hoger dan 30 duidelijk wel. De reden dat PC gamers hun FPS hoger dan 60 willen hebben is omdat je tijdens sommige acties (denk aan veel explosies o.i.d.) je een FPS drop kan verwachten. Als de FPS dan nog boven de 60 zit heb je geen problemen. :)

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:09
Misschien is het al bekend maar ik kon er geen duidelijk antwoord voor vinden,

Ik wil graag BF4 voor de PS4 bestellen bij videogamesplus.ca alleen zit ik een beetje over de toekomstige DLC in .
De PS4 is regiovrij maar is de DLC dat ook? Of moet ik die dan uit een US store halen of kan die gewoon normaal uit de NL store downloaden

*wist niet zeker of dit hier of in het bf4 topic moest O-)

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:20
Videopreview van Gamer.nl over de PS4 is niet overdreven positief. Ik vond dat PU dat ook al niet echt was.

Ik kan niet wachten op nextgen reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
mobygo76 schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:08:
Videopreview van Gamer.nl over de PS4 is niet overdreven positief. Ik vond dat PU dat ook al niet echt was.

Nu waren het ook niet de meest indrukwekkende games die Sony daar liet demonstreren. Dus om dan te zeggen dat de reviewers niet positief zijn over de PS4 an sich vind ik te negatief.

Je moet ook niet vergeten dat het allemaal nog cross gen games en first gen games zijn.
Maar dat wil niet zeggen dat ik ook nog verre van onder de indruk ben van alle next gen games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

mobygo76 schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:08:

Pffff....

Even de opinie van de verslaggever daargelaten, de grafstemming van de presentator helpt ook niet. Net als de timide, ingekrompen zithouding. Ik kreeg zelf een beetje een depressieve gevoel na het kijken van de filmpje. Hopelijk krijg ik dat gevoel niet na het spelen op de PS4. Ik weet zeker dat wanneer dezelfde opinie gegeven wordt met een wat opgewektere presentator het hele filmpje in een ander daglicht komt. Kortom, kwalitatief zeer slecht filmpje. Daar mag de cameraman van Gamer.nl best wel even optreden Nasr de verslaggever! :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Wat ik hoop met de nieuwe OS van Sony is, dat het downloaden en veel vloeiender gaat dan op de PS3.
Op de ps3 was het een drama met downloaden van spellen en installeren van spellen op de HDD.

Ik hoop met de nieuwe OS en rekenkracht, dat het verminderd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:41:
Wat ik hoop met de nieuwe OS van Sony is, dat het downloaden en veel vloeiender gaat dan op de PS3.
Op de ps3 was het een drama met downloaden van spellen en installeren van spellen op de HDD.

Dit is op de vita zelfs al beter, dus ga er vanuit dat dit op de ps4 ook beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik vond de review van Tweakers zelf ook niet geweldig, maar toch heb ik wel één groot positief punt gehoord: "De PS4 controller is de beste game controller die ooit gemaakt is".

Tuurlijk, het blijft een mening. Ik speel zelf al jaren lang met de PS3 controller, en heb ik ook een aantal jaar met de 360-controller gespeeld, en toch vind ik de PS3 controller fijner spelen. Dat kan dus alleen maar nog beter worden :)

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met de PS4 (overigens ook met de XB1). Het zijn producten waar bij elke release ook negatief nieuws gehoord wordt en enkelen ook doom-scenarios presenteren zelfs. Maar uiteindelijk is het grootste gedeelte van de gebruikers tevreden en doen de apparaten wat ze moeten doen. Ik denk dat dat nu ook het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:02
EricNL schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:20:
Ik vond de review van Tweakers zelf ook niet geweldig, maar toch heb ik wel één groot positief punt gehoord: "De PS4 controller is de beste game controller die ooit gemaakt is".

Tuurlijk, het blijft een mening. Ik speel zelf al jaren lang met de PS3 controller, en heb ik ook een aantal jaar met de 360-controller gespeeld, en toch vind ik de PS3 controller fijner spelen. Dat kan dus alleen maar nog beter worden :)
Eens, De Xbox360 controller ligt beter in de hand, alleen waar ik niet tegen kan is dat het ding niet symmetrisch is. Ik ben ook erg benieuwd naar de DS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

(jarig!)
Ik vond de DS4 echt heel erg fijn in de hand liggen, wat beter dan de Xbox One controller. Maar dat is ook smaak. Zelfs vond ik de DS3 niet erg fijn in de hand liggen

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Misschien oud maar hier wat footage van de PS4 os. Het gaat lekker snel! Ben ook wel blij dat ze deels de XMB hebben behouden. Vind het nog steeds overzichtelijk en snel werken:

Wat ik begreep is dat het os leunt op de secondairy ARM chip die alle background zaken regelt tijdens het gamen. Hierdoor leunen deze taken niet op de resources van het game os. Daarnaast zijn er naar alle waarschijnlijkheid 2 van de 8 jaguar cores gereserveerd voor de zwaardere os taken. Hoe het allemaal gaat werken is onduidelijk maar als het VITA os een voorbeeld is vind ik het goed, dat loopt ook heel soepel en laat meerder apps draaien. (youtube naast een game etc) Ook vind ik het fijn om straks men ps4 uit te zetten in een game en de volgende dag de game op te pakken exact waar ik hem heb uitgezet. De handhelds hebben dit als langer van de xbox one en de ps4 zijn de eerste consoles die het ondersteunen.

[ Voor 58% gewijzigd door swopdark op 30-09-2013 12:20 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Mooi die bundel, met een extra controller, want als ik over ga op 10 PS4 heb ik ook 20 controllers minimaal nodig.

BTW, gister won een vriend van mij bij een Saturn nog een PS4, en kan hem op de release dag ophalen, de lucky bastard. :D

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
theduke1989 schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:41:

Weet het bijna wel zeker. De interface en homescreen en alles van de PS3 is er later bijgekomen als het ware. De eerste paar maanden kon je niet eens ingame naar je homescreen gaan met de PS knop. Denk dat ze nu wel begrijpen dat een interface zoals de ps2 niet meer werkt voor een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Die ingame XMB is er inderdaad een stuk later bijgekomen, volgens mij zelfs maar een jaar later ofzo.
Ik heb ook gelezen dat de allereerste firmware in de US zelfs nog niet in de achtergrond kon downloaden :D

Ik verwacht op het vlak van downloads/installaties ook wel grote verbeteringen voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SToRM666 schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:22:
Die ingame XMB is er inderdaad een stuk later bijgekomen, volgens mij zelfs maar een jaar later ofzo.
Ik heb ook gelezen dat de allereerste firmware in de US zelfs nog niet in de achtergrond kon downloaden :D

Ik verwacht op het vlak van downloads/installaties ook wel grote verbeteringen voor de PS4.
nadeel op de ps3 was dat als ik iets moest onder een game in de setup ofzo dat hij ook wel redelijk lang moest laden. Zelfs als ik naar de trophylijst ging moest hij redelijk lang laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Oxigeon schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:24:
[...]

nadeel op de ps3 was dat als ik iets moest onder een game in de setup ofzo dat hij ook wel redelijk lang moest laden. Zelfs als ik naar de trophylijst ging moest hij redelijk lang laden
Komt doordat dit er later bij geplakt is als het waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Geweldig nieuws voor iedereen die in Zuid-Afrika woont en een PS4 wilt: de PlayStation 4 komt op 6 december 2013 naar Zuid-Afrika!

http://mygaming.co.za/new...in-south-africa-sony.html

En verder als het goed is al bekend, in december 2013 komt de PS4 ook naar: Zuid-Korea, Hong Kong, Singapore en - niet te vergeten - Taiwan.
http://www.gamespot.com/t...es-december-2013-6414570/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Guerilla werkt aan nieuwe IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 22:33
Echt al heel lang bekend... Staat nota bene op hun eigen website, inmiddels al bijna een jaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ben wel benieuwd wat we van die gasten kunnen verwachten. Zal misschien tijdens de VGA´s en anders wel de E3 2014 duidelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Trishul schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:34:
[...]

Echt al heel lang bekend... Staat nota bene op hun eigen website, inmiddels al bijna een jaar....
Boltjes zelf zegt dat ze pas zo'n 3 maanden voor release van KZ aan een opvolger of in dit geval nieuwe IP werken, lijkt me dan sterk dat ze er al bijna een jaar aan werken dan. Dat ze al lang hebben aangekodigd dat ze aan een nieuwe IP gaan werken zou best kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
k-city schreef op maandag 30 september 2013 @ 18:52:
[...]

Boltjes zelf zegt dat ze pas zo'n 3 maanden voor release van KZ aan een opvolger of in dit geval nieuwe IP werken, lijkt me dan sterk dat ze er al bijna een jaar aan werken dan. Dat ze al lang hebben aangekodigd dat ze aan een nieuwe IP gaan werken zou best kunnen...
Staat toch echt al heel lang op hun eigen site. Check het maar met de wayback machine. Overigens heeft die man in dat eurogamer artikel het expliciet over het shadow fall team. Waarschijnlijk zaten een aantal mensen al het universum etc. van de nieuwe ip uit te dokteren, net zoals mensen bij naughty dog en santa monica allang bezig zijn met hun ps4 ip, terwijl de rest van die studios nog even the last of us en god of war ascension aflevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Trishul schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 01:18:
[...]

Staat toch echt al heel lang op hun eigen site. Check het maar met de wayback machine. Overigens heeft die man in dat eurogamer artikel het expliciet over het shadow fall team. Waarschijnlijk zaten een aantal mensen al het universum etc. van de nieuwe ip uit te dokteren, net zoals mensen bij naughty dog en santa monica allang bezig zijn met hun ps4 ip, terwijl de rest van die studios nog even the last of us en god of war ascension aflevert.
Dat het er al stond gelook ik zeker. Wel vreemd dat het nu pas op meerdere website als IGN en nu ook Tweakers als nieuws word vermeld, hadden ze gewoon op de Guerilla site kunnen lezen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
k-city schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:28:
[...]

Dat het er al stond gelook ik zeker. Wel vreemd dat het nu pas op meerdere website als IGN en nu ook Tweakers als nieuws word vermeld, hadden ze gewoon op de Guerilla site kunnen lezen :p.
Hehehe ja journalistiek is ook niet meer wat het geweest is. Dat guerilla het nu zo duidelijk zegt, is natuurlijk ook om langzamerhand een hype op te bouwen. Goed pr voor games is ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Geen idee of dit al langs is gekomen, maar wel erg vet:
Nieuwe Remote Play info

Sony belooft al jaren fantastische dingen te gaan doen met Remote Play. De samenwerking tussen de PlayStation 3 en de PSP/PS Vita verliep echter een stuk stroever dan Sony in gedachte had en daarom is er nu nog maar weinig van terecht gekomen. Het lijkt er gelukkig wel op dat de relatie tussen de PlayStation 4 en PS Vita sterk is en Remote Play ook daadwerkelijk iets gaat toevoegen aan het game plezier.

Met Remote Play moet het straks mogelijk zijn om alle PlayStation 4 games naar de PS Vita te streamen, zodat je overal in huis, maar ook buiten de deur via Wi-Fi verder kan spelen. Een fantastische feature, maar moet je net als op de PS3 de PlayStation 4 daarvoor aanzetten en instellen, voordat je contact kunt maken via Remote Play? Het antwoord is nee! Shuhei Yoshida laat via Twitter weten dat de PS4 ook te benaderen is via Remote Play als de console gewoon op stand-by staat. Als je een PS Vita hebt en een Wi-Fi verbinding heb je dus altijd toegang tot je PS4.

Dat is al cool, maar het wordt nog gekker. Als je via Remote Play de game Knack speelt, kan een tweede speler dan joinen op de PS4 voor co-op? Het antwoord daarop is ja! Je kunt dus een game co-op spelen, terwijl iemand op de PS Vita speelt, en de ander op de PS4. Briljant!

Het is niet duidelijk of dit alleen bij Knack het geval is, of bij alle co-op games, maar het is een vette feature. Of Remote Play al meteen werkt bij launch is dan weer wel nog even afwachten. Nog twee maandjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Gaaf, maar om het buitenshuis te doen moet je wel een dikke upload hebben dan. Anders lijkt het me onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
Bartske schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:00:
Gaaf, maar om het buitenshuis te doen moet je wel een dikke upload hebben dan. Anders lijkt het me onspeelbaar.
Inderdaad, en het volgende "maar ook buiten de deur via Wi-Fi verder kan spelen" geeft nou niet echt een toegevoegde waarde voor mij persoonlijk. Want als ik binnen het bereik van m'n WIFI moet blijven dan ga ik gewoon achter m'n PS4 op groot scherm zitten ipv zo'n klein schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
dangerpaki schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:16:
[...]

Inderdaad, en het volgende "maar ook buiten de deur via Wi-Fi verder kan spelen" geeft nou niet echt een toegevoegde waarde voor mij persoonlijk. Want als ik binnen het bereik van m'n WIFI moet blijven dan ga ik gewoon achter m'n PS4 op groot scherm zitten ipv zo'n klein schermpje.
Ik begrijp uit deze tekst dat je via een ander wifi netwerk verbinding kunt maken met je ps4, als het hetzelfde netwerk zou zijn dan hoef je geen dikke upload te hebben want dan gaat alles via je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
dangerpaki schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:16:
[...]

Voor mij juist wel. Ik heb geen zin om altijd maar op de zolder te zitten. In bed kan er nu ook gespeeld worden, alsmede op het toilet. :+

En tenzij je de TV altijd voor jezelf hebt, is dit een fantastische oplossing.

Ik hoop maar dat het dezelfde ervaring biedt als op de grote PS4.
Pagina: 1 ... 45 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.