• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:17
pino85 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:31:
Dat is mooi, ik volg niet al het nieuws dagelijks dus het zal daarom zijn dat ik die info gemist heb maar ik zoek niet alleen een korte ja of nee, waar de vraag over gaat is wat we mogen verwachten van een SSD in de PS4, hoe gaat het OS er bv mee om en de games en wat de verschillen gaan zijn met de standaard HD die er in zit, maar goed dat zal nog wel op een later moment duidelijk worden.
Aangezien de hardware geoptimaliseerd is voor current hardware, en de processor snel genoeg is.
denk ik dat je een aanzienlijkere snelheidswinst behaald met een ssd in je ps4 dan in je ps3 bv.
alleen kan ik daar geen 100% sluitend antwoord op geven.
maar dat ligt in mijn lijn van verwachting.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Verwijderd

Door killzone mercenary krijg ik zo'n zin in shadow fall! die game is al zo goed, hoe goed moet sf dan wel niet zijn :o

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:12
Iemand deze game al gecheckt? Bound by Flame: YouTube: PS4 - Bound by Flame Trailer

Deze ga ik in de gaten houden.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• zwembroek
Sorry dubbel post. :P

[ Voor 89% gewijzigd door zwembroek op 12-09-2013 22:21 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:14
http://www.videogamer.com...ields_are_phenomenal.html

Productie gaat dus prima, als ik het zo lees... Kans is dus best aanwezig dat ik op 29 november gewoon een saturn of mediamarkt kan binnenwandelen en er een kan kopen.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

AtlAntA schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:36:
[...]

Of we weten nu waarom gta eerst is uitgesteld? ;)
Kan ook natuurlijk. Ik haal 'm waarschijnlijk toch wel voor de PS3 :P
Duurt toch nog wel ff tot de PS4 er is.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
zwembroek schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:18:
Iemand deze game al gecheckt? Bound by Flame: YouTube: PS4 - Bound by Flame Trailer

Deze ga ik in de gaten houden.
Zo dat ziet er inderdaad indrukwekkend uit!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Zeker.
En in de credits staat alleen X360, niet X1.
Next gen exclusive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Eerste Driveclub video van een race in het donker komt vanavond online:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CM2JhcVayFh7YtO76xmIfYFM/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

(jarig!)
Chaoss schreef op donderdag 12 september 2013 @ 21:05:
Ach als ze maar snel een nieuwe RDR voor de PS4 uitbrengen.. :P
QFT _/-\o_

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Wauw dat bound by flames ziet er wel tof uit hoor. Weer een heerlijke RPG voor de PS4, love it :).

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Outlast zit straks bij ps+ voor de ps4. Lekker griezelen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
AtlAntA schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:43:
Outlast zit straks bij ps+ voor de ps4. Lekker griezelen dus.
Dat PS+ gaat meteen goed los. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www.pu.nl/artikele...mo-7-komt-over-twee-jaar/

Over een jaar of 2 kunnen we GT7 verwachten voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Andere auto's zijn toch wel zichtbaar in de spiegels. Punt 10.

http://www.psx-sense.nl/1...riveclub-in-nieuwe-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ik kan er eerlijk gezegd nog niet warm van worden. 1080P @ 30fps waarbij ze beweren de hardware maximaal te pushen. GT6 op de PS3 vind ik er beter uit zien. Ik vind de game ook geen reclame voor de PS4, zeker als je bedenkt dat het een first party dev is.

[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 13-09-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Driveclub ziet er wel sfeervol uit maar om echt te oordelen moet ik het toch zelf op het scherm zien en aangezin deze game gratis te proberen is. GT5 vond ik er infame ook niet zo indrukwekkend uitzien, verder hoop ik dat driveclub qua rijden wat tussen arcade en sim in zit.

Xboxe one langzamer dan PS4 volgens ontwikkelaars, wisten we al natuurlijk.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

zwembroek schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 21:05:
[...]

Ik kan er eerlijk gezegd nog niet warm van worden. 1080P @ 30fps waarbij ze beweren de hardware maximaal te pushen. GT6 op de PS3 vind ik er beter uit zien. Ik vind de game ook geen reclame voor de PS4, zeker als je bedenkt dat het een first party dev is.
Op Gamersyde staat een hoge kwaliteit MP4 van deze video: http://www.gamersyde.com/...ng_in_chile-14613_en.html

De overgang van licht naar donker en de hele belichting vind ik er geweldig uitzien. Evolution is nog flink aan het polishen en optimaliseren maar ik vind het er toch wel fraaier uitzien dan GT6.

Het is knap wat men nu nog uit de PS3 haalt, dat zeker (Puppeteer!). Maar dat belooft ook wat voor de PS4 over een aantal jaar denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
zwembroek schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 21:05:
[...]
1080P @ 30fps waarbij ze beweren de hardware maximaal te pushen. GT6 op de PS3 vind ik er beter uit zien. Ik vind de game ook geen reclame voor de PS4, zeker als je bedenkt dat het een first party dev is.
Ik heb het artikel waarin ze dit zeggen gelezen. De PS4 gaat me teleurstellen als straks blijkt dat 1080p@30FPS het max is wat de sommige / de meeste developers eruit weten te halen. Ik ga de PS4 straks juist aanschaffen met de verwachting dat de PS4 vanaf dan alleen nog maar games zal hebben met 1080p@60FPS. Over een jaar moeten we kunnen zeggen dat 30FPS zoooo 2013 is. ;)

Edit: iets meer gerust gesteld door dit eerder gepost artikel:
http://www.gamekings.tv/n...-4-volgens-ontwikkelaars/

"Na testen zou gebleken zijn dat de PlayStation 4 geen problemen had met games op 30 frames per seconde te draaien, met een 1920×1280-resolutie."

Geen problemen met 30FPS betekent met wat moeite straks altijd 60FPS?

[ Voor 23% gewijzigd door Unomomentodado op 13-09-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Van 720p / 30 fps naar 1080p / 60 fps vergt volgens mij al erg veel van de nieuwe hardware. En dan moet het er ook nog eens veel mooier uitzien :) En vergelijk de eerste en de laatste games van de vorige generatie. Er zit nog redelijk wat optimalisatie in ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Unomomentodado schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:52:
[...]Ik heb het artikel waarin ze dit zeggen gelezen. De PS4 gaat me teleurstellen als straks blijkt dat 1080p@30FPS het max is wat de sommige / de meeste developers eruit weten te halen. Ik ga de PS4 straks juist aanschaffen met de verwachting dat de PS4 vanaf dan alleen nog maar games zal hebben met 1080p@60FPS. Over een jaar moeten we kunnen zeggen dat 30FPS zoooo 2013 is. ;)
Ik vind dat geneul over resolutie en fps zonder te kijken naar triangles/sec, texture resolutie, dynamics, etc echt totaal nutteloos.

Maar je kan ongetwijfeld Quake 3 prima op 1080p en 60 fps spelen op de PS4...

Een game zo demanding dat er max 720p en 30fps stabiel uit te persen valt zal ongetwijfeld mooier uitzien dan een 1080p 60fps game. Geef mij die 720p game dan maar, voldoende resolutie voor de meeste tv's en viewing distances, maar wel mooiere graphics en dynamics.

[ Voor 19% gewijzigd door Bartjuh op 13-09-2013 23:49 ]

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Met een racer als driveclub is 30fps ook gewoon voldoende. Alleen bij shooters kan ik mij voorstellen dat je meer wilt.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 20:39
Bartjuh schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:48:
[...]

Ik vind dat geneul over resolutie en fps zonder te kijken naar triangles/sec, texture resolutie, dynamics, etc echt totaal nutteloos.

Maar je kan ongetwijfeld Quake 3 prima op 1080p en 60 fps spelen op de PS4...

Een game zo demanding dat er max 720p en 30fps stabiel uit te persen valt zal ongetwijfeld mooier uitzien dan een 1080p 60fps game. Geef mij die 720p game dan maar, voldoende resolutie voor de meeste tv's en viewing distances, maar wel mooiere graphics en dynamics.
Mee eens. Vind ook dat er echt veel te veel nadruk gelegd wordt op de 1080p@60fps. Ga er maar van uit dat het eerder een uitzondering zal zijn dan een regel. Anders had Sony zelf wel heel veel nadruk gelegd op 1080p@60fps in hun marketing.
Daarnaast zie je op een tv het verschil tussen 720p of 1080p echt niet als je op een normale afstand van de tv zit. Wat je wel ziet op die afstand zijn de dingen die bartjuh hierboven noemt.

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:58:
Van 720p / 30 fps naar 1080p / 60 fps vergt volgens mij al erg veel van de nieuwe hardware. En dan moet het er ook nog eens veel mooier uitzien :) En vergelijk de eerste en de laatste games van de vorige generatie. Er zit nog redelijk wat optimalisatie in ;)
Precies dit, het heeft echt heel wat jaren nodig(doorgaans dan) om door middel van allerlei optimalisaties alles uit de console te halen wat er in zit.
Kan me dan ook niet voorstellen dat er nu al alles uit gehaald zou zijn wat er in zit, wellicht word er bedoeld wat we op dit moment er uit kunnen krijgen.
Edit: Bedenk me wel dat aangezien de architectuur op die van de pc lijkt programmeren en dergelijke een stuk makkelijker is geworden waardoor de uiteindelijke winst die je kan maken wel wat lager zal liggen dan bij voorgaande console(s)?
dangerpaki schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 08:46:
[...]

Mee eens. Vind ook dat er echt veel te veel nadruk gelegd wordt op de 1080p@60fps. Ga er maar van uit dat het eerder een uitzondering zal zijn dan een regel. Anders had Sony zelf wel heel veel nadruk gelegd op 1080p@60fps in hun marketing.
Daarnaast zie je op een tv het verschil tussen 720p of 1080p echt niet als je op een normale afstand van de tv zit. Wat je wel ziet op die afstand zijn de dingen die bartjuh hierboven noemt.
Of er te veel nadruk op word gelegd weet ik niet, dat mensen dit anno 2013 graag willen zien en min of meer verwachten van een nieuwe gen console dat denk ik wel.

[ Voor 41% gewijzigd door pino85 op 14-09-2013 09:30 ]

Liefhebber van Tweakers

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hou er wel rekening mee dat de optimalisatie van de PS4 uiteindelijk minder winst zal opleveren dan de PS3. De PS4 heeft een relatief simpele architectuur waarvoor vanaf het begin al gemakkelijker te programmeren is, de Cell architectuur van de PS3 was onbekend met een gigantische leercurve, logisch dat daar jaren overheen gaan om het maximale eruit te halen.

• AtlAntA
Chaoss schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 09:24:
Hou er wel rekening mee dat de optimalisatie van de PS4 uiteindelijk minder winst zal opleveren dan de PS3. De PS4 heeft een relatief simpele architectuur waarvoor vanaf het begin al gemakkelijker te programmeren is, de Cell architectuur van de PS3 was onbekend met een gigantische leercurve, logisch dat daar jaren overheen gaan om het maximale eruit te halen.
Dat dus. Sony heeft ook al aangegeven dat de gemiddelde ontwikkeltijd voor de ps4 ongeveer een half jaar zal zijn tegenover 1.5 jaar van de ps3.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Op bovenstaande discussie

Op het moment maak ik me nog niet druk om de kracht van de PS4 , want ik kan straks Planetside 2 en andere games met pc-graphics spelen zonder mijn pc te moeten upgraden. Alleen denk ik niet dat Sony en Mcirosoft 6 tm 8 jaar met de nieuwe generatie gaan overbruggen.

Als ze dat wel doen dan kan het weleens interessant worden voor een ander bedrijf om in het gat te springen (please Sega :P ) en de consumenten weg te blazen met "out of this world" graphics.

Zoals het er nu uitziet verwacht ik dat de Ps4 en Xone hoogstens 4 jaar mee kunnen en het dan tijd is voor een upgrade. Maakt mij verder ook niet uit , want dat is € 100 per jaar en het mij meer dan waard.
Economisch gezien snap ik heel goed dat ze nu geen console van €600 t/m € 800 willen neerzetten die zelfs een snelle pc zou wegblazen. Het verkoopt niet en de bedrijven moeten zelf ook oppassen.

De architectuur van de Ps4 is inderdaad veel simpeler dan bij de PS3 , maar de Xbox 360 was vrij simpel en toch zie je ook bij die console een groot verschil tussen de games aan het begin en nu. Verder heb ik gelezen (bron kwijt) dat bijvoorbeeld bij Battlefield 4 nog niet alle cores worden gebruikt en het geheugen heel anders te gebruiken is dan pc ontwikkelaars tot nu toe gewend zijn dus het zal echt nog wel wat verbeteren. Ook is de tijd nu schaarser aangezien er nu voor de PC,Xbox 360 , Ps3 , Xbox one , PS4 en af en toe voor de Wiuu tegelijk ontwikkeld moet worden dus nog een reden om nog niet het uiterste er uit te persen. Dat laatste gaat natuurliijk niet op op 1st party titels.

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
Beakzz schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 11:04:

Op het moment maak ik me nog niet druk om de kracht van de PS4 , want ik kan straks Planetside 2 en andere games met pc-graphics spelen zonder mijn pc te moeten upgraden. Alleen denk ik niet dat Sony en Mcirosoft 6 tm 8 jaar met de nieuwe generatie gaan overbruggen.

Als ze dat wel doen dan kan het weleens interessant worden voor een ander bedrijf om in het gat te springen (please Sega :P ) en de consumenten weg te blazen met "out of this world" graphics.

Zoals het er nu uitziet verwacht ik dat de Ps4 en Xone hoogstens 4 jaar mee kunnen en het dan tijd is voor een upgrade. Maakt mij verder ook niet uit , want dat is € 100 per jaar en het mij meer dan waard.
Economisch gezien snap ik heel goed dat ze nu geen console van €600 t/m € 800 willen neerzetten die zelfs een snelle pc zou wegblazen. Het verkoopt niet en de bedrijven moeten zelf ook oppassen.

Het architectuur van de Ps4 is inderdaad veel simpeler dan bij de PS3 , maar de Xbox 360 was vrij simpel en toch zie je ook bij die console een groot verschil tussen de games aan het begin en nu. Verder heb ik gelezen (bron kwijt) dat bijvoorbeeld bij Battlefield 4 nog niet alle cores worden gebruikt en het geheugen heel anders te gebruiken is dan pc ontwikkelaars tot nu toe gewend zijn dus het zal echt nog wel wat verbeteren. Ook is de tijd nu schaarser aangezien er nu voor de PC,Xbox 360 , Ps3 , Xbox one , PS4 en af en toe voor de Wiuu tegelijk ontwikkeld moet worden dus nog een reden om nog niet het uiterste er uit te persen. Dat laatste gaat natuurliijk niet op op 1st party titels.
Ik denk dat je ongelijk hebt, het is onmogelijk om nu al te weten wat de PS4 kan, wat de nieuwe engines kunnen. Ik denk dat de PS4 er minimaal 6 jaar is. En dat we nog versteld gaan staan van de graphics in de toekomst.

• Beakzz
Het kan best zijn dat ik ongelijk heb en ik hoop het zelfs , maar kijkend naar wat er in zit wat betreft hardware en de prijs die wij uiteindelijk betalen kan het bijna geen wonder der techniek zijn ;)

Een Last of us vind ik bv. een schitterende game dus voor mij gaan er hoe dan ook jaren komen dat ik alles mooi vind wat op de nieuwe generatie gaat uitkomen. Ben wel benieuwd waarop jij je mening gebaseerd hebt :)

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 19:07
Ik denk dat de PS4 toch wel beter gaat worden met de tijd.
Zoals altijd kunnen ze voor consoles voor specifieke hardware programmeren.

Bij een PC weten ze niet zeker wat er in zit. Bij een PS4 weten ze dat er 8 cores zijn. Een standaard hoeveelheid geheugen beschikbaar.
Misschien is er minder verschil tussen first gen en last gen spellen maar er zal wel verschil zijn ;)

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Beakzz schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 11:04:

De architectuur van de Ps4 is inderdaad veel simpeler dan bij de PS3 , maar de Xbox 360 was vrij simpel en toch zie je ook bij die console een groot verschil tussen de games aan het begin en nu. Verder heb ik gelezen (bron kwijt) dat bijvoorbeeld bij Battlefield 4 nog niet alle cores worden gebruikt en het geheugen heel anders te gebruiken is dan pc ontwikkelaars tot nu toe gewend zijn dus het zal echt nog wel wat verbeteren. Ook is de tijd nu schaarser aangezien er nu voor de PC,Xbox 360 , Ps3 , Xbox one , PS4 en af en toe voor de Wiuu tegelijk ontwikkeld moet worden dus nog een reden om nog niet het uiterste er uit te persen. Dat laatste gaat natuurliijk niet op op 1st party titels.
Ik denk dat je de plank ook een beetje mis slaat. Je kunt onmogelijk zeggen dat het 4 jaar is. Voor het zelfde is er volgend haar een enorme ontwikkeling in pc land waardoor fotorealisme op de drempel staat.

Daarnaast, als ik nu zeg tegen jou dat ik een gamingpc gekocht heb met 256MB DDR RAM, een 256MB graphicscard en een 40GB harde schijf zul je waarschijnlijk direct aan me vragen om te bukken en een thermometer in mn bips te stoppen om te kijken of ik geen 45 graden koorts heb. En toch pers je op de één of andere manier games als The Last of Us, Mass Effect 3 etc uit een dergelijke machine. Dat is puur het gewicht van een OS op zo'n machine. Als Sony dat goed onder controle heeft dan kunnen ze met deze generatie wellicht nog wel langer mee. Ik vind het te kort door de bocht om te zeggen dat de de console na 4 jaar toe is aan een upgrade want als ik nu GTA V zie denk ik dat ontwikkelaars bij lange na nog niet het max uit de console hebben weten te halen.

En ja, ik snap dat je volledig op de graphics doelt maar ik heb Skyrim eerst op de PC gedownload en daarna gewoon op de PS3 gekocht omdat ik het vanuit de bank kon spelen. Na slechts een paar minuten viel me het gemis van alle grafische poespas al niet meer op.

Verders denk ik ook niet dat de PS4 geen grotere sprongen zal maken dan de PS3. Iedere generatie maakt grote sprongen en ik denk juist deze generatie omdat steeds meer ontwikkelaars goed gaan samenwerken om engines te ontwikkelen en optimaliseren. Rekenkracht is echt niet het belangrijkste, toegankelijkheid wel en dat is waar deze generatie veel aan gaat hebben imo...

@hierboven, helemaal mee eens. Dat is denk ik ook het enorme verschil tussen IOS en Android. Als je weet waar je code voor schrijft dan kun je veel meer stabiliteit en performance halen...

[ Voor 8% gewijzigd door Kenny_026 op 14-09-2013 11:31 ]

• dangerpaki
pino85 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 09:18:
Of er te veel nadruk op word gelegd weet ik niet, dat mensen dit anno 2013 graag willen zien en min of meer verwachten van een nieuwe gen console dat denk ik wel.
Ja inderdaad mensen verwachten dit wel. Maar ik denk niet dat het mainstream geleverd zal worden. Een console blijft een console, en heeft zijn beperkingen, met als voordeel dat de prijs laag is en minder gezooi met updates en drivers. Dat is een afweging die men moet maken. Wil men 1080p gamen met hoge FPS dan moet je andere voordelen van een console laten varen en een PC kopen.

Ik denk dat de meeste mensen die het hebben over fullHD en 4K (tweakers zijn daarop een uitzondering over het algemeen) best wel kunnen zien wat mooi en minder mooi is. Maar ik denk dat de meeste niet beseffen dat dat grotendeels niets met 720p vs 1080p te maken heeft. Meeste van dit soort mensen praten graag marketingpraatjes na, of dingen die ze gelezen hebben.

@bovenstaande discussie:
Ik denk zelf dat de PS4 veel langer dan 4 jaar mee gaat. Laten we niet vergeten dat wij tweakers zijn en dus inderdaad om de 3 jaar een upgrade zouden willen zien. De doodnormale mens speelt op of een console of een PC van 850 euro.
Dus die ziet qua graphics geen reet verschil tussen een 4 jaar oude PS4 of zijn PC. Die kijkt hoogstens nog naar de console van de tegenpartij of dat mooier is. Maar niet naar een game PC van 2000 euro. Dus die koopt over 4 jaar alsnog een PS4, en dus ziet Sony helemaal geen reden om daar haastig weer een apparaat neer te zetten met de bijbehorende ontwikkelingskosten. Want zij verkopen hun apparaat toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

GTA 5's Leaked Xbox 360 Data Reveals PC, PS4 Build Code

Zou wel mooi zijn als GTA5 naar de PS4 komt... is een game die ik normaal gesproken wel zou halen maar aangezien mijn PS3 een tijdje geleden stuk is gegaan en ik het niet de moeite vond om een nieuwe te kopen omdat ik toch gelijk een PS4 ga halen, dus zit ik wel te wachten op een PS4 versie.

Verder opvallend dat gesproken wordt over een PS4 en Pc versie maar niet over een XO versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segascope
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-02-2021
Chaoss schreef op zondag 15 september 2013 @ 14:33:
GTA 5's Leaked Xbox 360 Data Reveals PC, PS4 Build Code

Zou wel mooi zijn als GTA5 naar de PS4 komt... is een game die ik normaal gesproken wel zou halen maar aangezien mijn PS3 een tijdje geleden stuk is gegaan en ik het niet de moeite vond om een nieuwe te kopen omdat ik toch gelijk een PS4 ga halen, dus zit ik wel te wachten op een PS4 versie.

Verder opvallend dat gesproken wordt over een PS4 en Pc versie maar niet over een XO versie?
Mischien dat de Xbone versie een andere build is dan de PS4 en PC versie. PS4 is immers heel makkelijk naar te porten van de PC, de Xbone minder aangezien het meer custom made is en al dat esram gedoe. Of het kan zijn dat het een (tijdelijk) exclusive is, zou me niet verbazen aangezien Sony betaald heeft om PS3 samen te adverteren met GTA V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nieuws over snelheids verschil staat nu ook op tweakers: nieuws: 'PS4 ongeveer vijftig procent sneller dan Xbox One'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou de PS4 niet 6 jaar kunnen meegaan?
De PS3 bestaat inmiddels ook al bijna 7 jaar en gaat nog prima mee, de graphics zien er puik uit.

Ik denk dat de rek in 2D graphics wel er uit zit, wat de karige grafische upgrade verklaart van de nieuwe next-gen consoles. Een innovatie zou hologram graphics kunnen zijn, wellicht dat de generatie erna hier iets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
De rode en blauwe controllers zijn inmiddels ook in Nederland te bestellen.
Gaat iemand deze kopen? Ik ben aan het twijfelen.

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/9/1/7/9/9200000020109719.jpg

http://www.bol.com/nl/p/s...ood-ps4/9200000020109719/

Afbeeldingslocatie: http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/2/1/7/9/9200000020109712.jpg

http://www.bol.com/nl/p/s...auw-ps4/9200000020109712/

[ Voor 32% gewijzigd door G4mert op 15-09-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
G4mert schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:57:
De rode controllers zijn inmiddels ook in Nederland te bestellen.
Gaat iemand voor de rode? Ik ben aan het twijfelen.

[afbeelding]

Ziet er wel heel cool uit. Heb zelf alleen de standaardbundel met 1 controller besteld. Voorlopig ga ik niets bijbestellen behalve games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik vindt het maar lelijk die gekleurde controllers, ik hou het voorlopig bij een zwarte. Sowieso ga ik bij de release niet gelijk een extra controller kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:15

Superkiwi

Hoi doei

Voor de PS3 heb ik de titanium blauwe controllers.
Die kleur blauw vind ik vele malen mooier dan die hierboven...

Sowieso bestel ik nog niks, ik wil eerst een PS4 :P
Duurt nog wel even, gezien ik 'm in de winkel wil gaan halen (beschikbaarheid begin 2014?).

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik vind die matte kleuren niet echt mooi. Als het een metallic look had zou het volgens mij een stuk beter ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
PS4 pre order alsnog gedaan. Hopelijk dit jaar nog wel binnen! Heb altijd xbox gehad maar ben sinds nu dus overgestapt. Xbox One concept spreekt me totaal niet meer aan en heb het gevoel dat ik als gamer bij de PS4 gewoon beter terecht ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Welcome to the dark side...;)

Het schijnt dat de yiels van de PS4 enorm goed zijn dus de productie is in volle gang, levering op de release datum zal niet meer lukken misschien maar ik denk wel dat er weer gauw voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ze zullen er voor sinterklaas en kerst wel weer zoveel mogelijk willen verkopen, dus denk dat het wel goed komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
vaagisdenaam schreef op maandag 16 september 2013 @ 07:53:
Ze zullen er voor sinterklaas en kerst wel weer zoveel mogelijk willen verkopen, dus denk dat het wel goed komt...
Dat lijkt mij inderdaad ook.

Enige waar ik me zorgen om maak is de omschakeling van de xbox controller naar die van de Playstation. Die van Xbox lag altijd heel goed in de hand (best grote handen), maar ik ga er van uit dat het gewoon een stukje gewenning is en dat ik ook de PS controller kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

De DS4 is groter dan de DS3 en volgens mij ook iets groter dan de Xbox 360 controller. Verder zal je er inderdaad aan moeten wennen, maar, althans, zo is het voor mij, je zal na een tijdje nooit een Xbox controller meer vast willen houden, niet in de laatste plaats vanwege de ongelukkig gepositioneerde pookjes op de Xbox controller. Die staan namelijk niet symmetrisch :s Verder kan je bij de Xbox controller je vingers niet om de controller sluiten, iets dat ik ook altijd vervelend vond.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Uncharted voor PS4 verschenen op website GameStop Duitsland.

http://www.gamestop.de/PS...ickSearch%3Fq%3Duncharted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uncharted was zeker een 9 waard , alle delen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kom maar op met een nieuwe Uncharted. Daar heb ik echt enorm veel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR1691 schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:33:
Kom maar op met een nieuwe Uncharted. Daar heb ik echt enorm veel zin in!
Ik heb er ook zin in om een nextgen Uncharted te spelen.

Nathan Drake for President.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Nieuwe (vette) details van Deep Down. Klinkt echt veelbelovend deze game!

http://www.gamed.nl/view/107889

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Lol, sommige winkels.... Waarom hebben ze de PS5 nog niet in de pre-order staan :P. Vind het hele pre-order gebeuren (vooral voor games) ook echt onwijs overtrokken. Is echt iets van de laatste 2 jaar ofzo? Heb zelf ooit 1 keer een game gepre-orderd, maar toen ik hem ging halen in de winkel lagen er nog genoeg 'losse' exemplaren.. Daarna nooit meer een game gepre-orderd. Heb daarna ook nog nooit meegemaakt dat een game bij een Mediamarkt of Saturn op de 1e dag is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

uchiha tijntje schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:42:
[...]

Lol, sommige winkels.... Waarom hebben ze de PS5 nog niet in de pre-order staan :P. Vind het hele pre-order gebeuren (vooral voor games) ook echt onwijs overtrokken. Is echt iets van de laatste 2 jaar ofzo? Heb zelf ooit 1 keer een game gepre-orderd, maar toen ik hem ging halen in de winkel lagen er nog genoeg 'losse' exemplaren.. Daarna nooit meer een game gepre-orderd. Heb daarna ook nog nooit meegemaakt dat een game bij een Mediamarkt of Saturn op de 1e dag is uitverkocht.
Ach voor een special edition of een pre order bonus (die het waard is) kan het leuk zijn. Voor een normale editie hoef je inderdaad niet per se te pre orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 15:17

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb zelf een blauwe naast de zwarte controller die je er standaard bij krijgt, in bestelling staan.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Naughty Dog is goed bezig...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VLs6fVe.png

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Wow... _/-\o_ Naughty Dog FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Naughty Dog is niet alleen goed beIg maar vooral Sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb de blauwe al een tijdje in pre-order staan bij Amazon. Vind het toch altijd wel handig om verschilende kleuren controllers te hebben. Dan weet ik welke de meeste kans heeft om snel leeg te zijn bv. :)

En bij partygamen natuurlijk , maar dat moet al aardig opgelost met die "schitterende " kleurenleds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Naughty Dog is dan ook de belangrijkste ontwikkelaar voor Sony. Alleen die gasten al kunnen mensen overhalen om voor een PS4 te kiezen in plaats van een Nintendo of Xbox. Hopelijk krijgen we snel nieuws over hun nieuwe project. Tijdens de VGA's wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Laatst online: 16:51
Wat houdt het eigenlijk in dat ze nu, op dit moment, 120 dev-kits krijgen. Zijn de 'oude' PS4 dev-kits kapot, nieuw team, nieuwe game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:09

Edd

CR1691 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:27:
Naughty Dog is dan ook de belangrijkste ontwikkelaar voor Sony. Alleen die gasten al kunnen mensen overhalen om voor een PS4 te kiezen in plaats van een Nintendo of Xbox. Hopelijk krijgen we snel nieuws over hun nieuwe project. Tijdens de VGA's wellicht?
Overhalen?? Sony is eigenaar van Naughty Dog... Dus er valt weinig over te halen dunkt me..

Leuk zo'n lading PS4's bij ND.. Ik ben erg benieuwd waar ze mee gaan komen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 00:51

-db-

Hoi

Zo'n grote aantallen lijken me alleen nuttig om te testen.
Je kunt met 120 man een spel spelen en tegelijk bij elk debug code draaien.
Dat laatste lijkt me met een retail console niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Fleximex schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:07:
Wat houdt het eigenlijk in dat ze nu, op dit moment, 120 dev-kits krijgen. Zijn de 'oude' PS4 dev-kits kapot, nieuw team, nieuwe game?
"120 more PS4 devkits", ze hadden dus al een lading devkits, ze hebben 120 er bij gekregen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Laatst online: 16:51
Ja maar waarom dan dus? Een nieuwe game (nieuw team), of zoals -db- zegt, een game die in de testfase beland is?

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 17-09-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het kunnen natuurlijk ook de final dev-kits zijn of in elk geval een nieuwere revisie. Het ICE Team zit toch ook by Naughty Dog inhouse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Fleximex schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:09:
Ja maar waarom dan dus? Een nieuwe game (nieuw team), of zoals -db- zegt, een game die in de testfase beland is?
Uitbreiding, in het begin zullen ze een beperkt aantal dev kits hebben gekregen om mee aan de slag te gaan, en na TLOS zal Naughty Dogg alleen nog maar voor de PS4 ontwikkelen en dus worden alle PS3 devkits vervangen voor PS4 devkits.

Sony zal inmiddels hun final build van de PS4 devkit ook wel klaar hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 17-09-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
'Uncharted' For PS4 Listed On German Gamestop - 'Uncharted' For PS4 Listed On German Gamestop http://news.google.com/ne...isted-on-german-gamestop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
AtlAntA schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:17:
'Uncharted' For PS4 Listed On German Gamestop - 'Uncharted' For PS4 Listed On German Gamestop http://news.google.com/ne...isted-on-german-gamestop/
tja dat valt toch bijna in de categorite fifa 2015 aangekondigd.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:41:
[...]

tja dat valt toch bijna in de categorite fifa 2015 aangekondigd.
Ja ik weet dat het non nieuws is maar ik ben net begonnen aan Uncharted 3 en daar ben ik erg van onder de indruk. Vandaar ;)

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
AtlAntA schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:51:
[...]
Ja ik weet dat het non nieuws is maar ik ben net begonnen aan Uncharted 3 en daar ben ik erg van onder de indruk. Vandaar ;)
Persoonlijk vond ik deeltje 2 toch beter.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Jackal131 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:43:
[...]

Persoonlijk vond ik deeltje 2 toch beter.
Ik heb Uncharted nooit gespeeld, maar was erg onder de indruk van The last of us..

ben van plan de Uncharted games wel nog te gaan spelen. Is het dan goed om ze alledrie te doen?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Ik heb zelf deeltje 1 nooit gespeeld en heb niet het gevoel dat ik iets gemist heb. Deel 2 en 3 kan je ik wel aanraden!

Ik hoop ook echt dat een 4e deel voor de PS4 niet lang op zich laat wachten!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Deel 1 van Uncharted was toch echt wel een avontuur hoor. Vooral als je niet eerder games in dit genre hebt gespeeld. Zeker een aanrader om daar dus mee te beginnen.

43% of all statistics are worthless.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Scrisissszzz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:55:
Ik heb Uncharted nooit gespeeld, maar was erg onder de indruk van The last of us..

ben van plan de Uncharted games wel nog te gaan spelen. Is het dan goed om ze alledrie te doen?
Eerst deel 1 en dan deel 2 spelen is wel het leukst, dan kun je ook de enorme vooruitgang zien die er tussen de 2 games zit. Qua verhaal vond ik ze beiden erg goed.
Het derde deel is ook nog goed, maar viel voor mij persoonlijk wat tegen na het enorm goeie 2de deel.

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 18-09-2013 09:24 ]

PSN id: NL_SToRM

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Klinkt goed! Vanavond even downloaden via PSN!

edit: deel 1 en 2 op marktplaats voor €15.. mooie deal...

[ Voor 39% gewijzigd door Scrisissszzz op 18-09-2013 09:41 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Het wordt toch echt tijd dat je jezelf tijdelijk in kan vriezen of iets dergelijks. Ik ben vandaag wederom tot de conclusie gekomen dat het nog wel erg lang wachten is tot eind november...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• dangerpaki
EricNL schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:41:
Het wordt toch echt tijd dat je jezelf tijdelijk in kan vriezen of iets dergelijks. Ik ben vandaag wederom tot de conclusie gekomen dat het nog wel erg lang wachten is tot eind november...
Het kan altijd. De vraag is alleen hoe je eruit ziet als je eenmaal ontdooid bent en of je dan nog wat met je PS4 pre-order kunt :)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ach het is nog ''maar'' 2,5 maand. Ik moet zeggen dat ik aan het einde van mijn gameslibrary kom maar er zitten genoeg titels in die ik nog wel een keer wil spelen, ik vermaak mij wel tot eind november :). Nieuwe games kopen doe ik niet meer in ieder geval.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Deeltje 1 van Uncharted zou ik lekker laten liggen en gewoon met Uncharted 2 beginnen. Dat is veruit de beste uit de serie. :)

Grote spoiler over deel 1:
spoiler:
Toen het verhaal de turn maakte dat er ineens van die vage vijanden op kwamen dagen had ik het vrij snel gezien. Had toen een heel groot Far Cry 1 gevoel :P.
.

• Beakzz
Het is zo november idd. En met al die games die ik nog ff wil uitspelen kom ik tijd te kort.

Nu bezig met Mass effect 3 en natuurlijk sinds gisteren GTA V :)

Mafia 2 en Red dead redemption moeten nog een keer van het begin af en nu eens echt uitspelen en Sleeping dogs, Uncharted 3 en Arkham City wil ik ook nog even meepakken.

Echt te erg wat ik koop en niet uit speel. Mass effect 3 heb pas opgepakt terwijl ik hem bij release heb gekocht en de serie één van mijn favoriete ooit is :+

Bij de Ps4 wil ik meer per game gaan spelen en wat minder in de online shooters en sportgames te `verzuipen` :)
uchiha tijntje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:57:
Deeltje 1 van Uncharted zou ik lekker laten liggen en gewoon met Uncharted 2 beginnen. Dat is veruit de beste uit de serie. :)

Grote spoiler over deel 1:
spoiler:
Toen het verhaal de turn maakte dat er ineens van die vage vijanden op kwamen dagen had ik het vrij snel gezien. Had toen een heel groot Far Cry 1 gevoel :P.
.
Eens met de tegenvaller en toch ben ik blij dat ik deel 1 heb gespeeld. Deel 3 kom ik niet echt doorheen aangezien ik een beetje moe wordt dat alles meer over the top moet zijn en alles lijkt af te breken.

[ Voor 35% gewijzigd door Beakzz op 18-09-2013 12:01 ]

• zwembroek
Nieuw interview met Nolan North. Sony heeft wat moois voor ons in de pijplijn. Leuk leesvoer!

http://www.pushsquare.com..._going_to_push_boundaries

Zomaar even een quote uit het artikel. “I’ve seen some stuff that they’re testing,” he teased. “I don’t remember what game it was, but they were doing some testing on the PS4 and I couldn’t believe that it was gameplay. I mean, it is extraordinary technology.”

Misschien Uncharted 4?

[ Voor 45% gewijzigd door zwembroek op 18-09-2013 13:11 ]

• Trishul
http://www.eurogamer.net/...ive-sonys-ps4-tgs-keynote

Even afwachten wat we te zien krijgen...

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

En ik dacht dat de TGS al afgelopen was, Sony had toch maandag ochtend een presentatie?

• zwembroek
Chaoss schreef op woensdag 18 september 2013 @ 18:21:
En ik dacht dat de TGS al afgelopen was, Sony had toch maandag ochtend een presentatie?
LOL Dat was gewoon de Japanse aankondiging van de PS4 en Vita TV. Morgen begint de TGS. :)

• yassiro
  • Laatst online: 18-09 21:24
Persconferentie begint vannacht om half 4.

http://www.engadget.com/2...keynote-vita-tv-vita-ps4/

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

zwembroek schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:47:
[...]

LOL Dat was gewoon de Japanse aankondiging van de PS4 en Vita TV. Morgen begint de TGS. :)
ah ok nouhja TGS is zo niet interessant meer tegenwoordig dat dat even aan mij voorbij gegaan is :P

dan zien we morgen de nieuwsberichten wel verschijnen.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaoss op 18-09-2013 20:26 ]

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ze moeten nu toch wel wat meer bekend gaan maken over de eye, en ik denk ook dat ze minstens één nieuwe exclusive laten zien.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Niet echt schokkende dingen aangekondigd op de TGS, maar dat lag wel in de lijn der verwachting. Even een quote van een een medetweaker uit het PS Vita topic:
Vinand schreef op donderdag 19 september 2013 @ 07:07:
Monster hunter zojuist aangekondigd voor de vita op tgs japan! :)

Edit:
● PlayStation App for iOS/Android demonstration. Users' friends and activity can be seen on the screen; can order items right from your smartphone, will wake your PS4 up and then go back to sleep when done. Can use as second controller for certain games.
● First Remote Play demonstration using PS Vita TV; showed Knack doing the thing
● Deep Down Gameplay revealed!
● Video Capture over HDMI on PS4 confirmed.
● Monster Hunter Frontier G for Vita
● Sony confirms PS4 has Voice and Facial recognition; Knack supports this somehow

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Overzichtje van de Sony keynote @TGS 2013: http://www.engadget.com/2...ow-2013-keynote-liveblog/

• AtlAntA

• Trishul
Erg oud artikel, maar wellicht toch interessant:

http://www.joystiq.com/20...ne-working-on-a-ps4-game/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Heb pre-order PS4, ben van plan een paar maten uit te nodigen vanaf dat ik hem heb.

Had echter een vraagje, welke games hebben local multiplayer support?
Fifa lijkt me logisch maar zijn er verder nog? (zou het spijtig vinden moest dit niet meer gesupport worden door de toekomstige games, wat is dan het nut van die color bar op je controller?)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Diablo 3 heeft in ieder geval lokale multiplayer voor twee spelers. De overige games die op de launchlijst staan zijn óf singleplayer óf online multiplayer. Ik "vrees" voor je dat lokale multiplayer vooral te vinden zal zijn in de Indie games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
Knack ondersteund het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

pagani schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:12:
Diablo 3 heeft in ieder geval lokale multiplayer voor twee spelers. De overige games die op de launchlijst staan zijn óf singleplayer óf online multiplayer. Ik "vrees" voor je dat lokale multiplayer vooral te vinden zal zijn in de Indie games.
spijtig, is het dan nog wel te verantwoorden om een extra controller aan te schaffen? (2de controller koop ik eigenlijk sowieso, ben niet zo geconditioneerd om telkens de controller aan de kabel te hangen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Vettigen_Dr33 schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:31:
[...]

spijtig, is het dan nog wel te verantwoorden om een extra controller aan te schaffen? (2de controller koop ik eigenlijk sowieso, ben niet zo geconditioneerd om telkens de controller aan de kabel te hangen :P )
Gewoon voor drie tientjes die chargingdock halen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.psu.com/media/articles/image/ps4charger.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Staan er niet tussen maar reken er maar wel op....

Er is nu al een lijst van 100+ ps4 games met een titel maar de lijst zonder titels, waaronder eentje van naughty dog, is nog veel langer hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Juist de first party's staan er niet tussen... Maar Naugthy Dog is er zeker mee bezig, net zoals Guerilla games met hun tweede, nieuwe IP en Santa Monica...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

kbloem schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:12:
[...]

Gewoon voor drie tientjes die chargingdock halen ;)

[afbeelding]
Het was natuurlijk wel te verwachten dat ie kwam, maar ik had m nog niet gezien. En als hij maar 3 tientjes kost ga ik er ook zeker 1 halen. Had er destijds voor mijn X360 ook 1 en dat werkt prima. Ziet er ook mooi compact uit trouwens
Pagina: 1 ... 44 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.