Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Chaoss schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:45:
Sony gaat maandag trouwens nog een persconferentie doen op de tokyo gameshow, en ook deze zal weer live te volgen zijn. Wel erg vroeg 6 uur 's ochtends, maar denk er niets bekend wordt gemaakt wat we nog niet wisten.
Geen idee of ze echt nog schokkende zaken gaan laten zien behalve dat Sony enkele nieuwe games zou gaan aankondigen, geen idee verder wat voor games en of het bv echt nieuwe IP's zijn of gewoon paar AAA games of wellicht wederom paar Indie titels.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Interessant artikel :

PlanetSide 2 Interview: Free to Play on PS4, Differences from PC Version and ... http://news.google.com/ne...c-version-and-new-content

En deze lijkt me ook erg leuk :

http://www.playstation4cl...orror-game-outlast-video/

[ Voor 18% gewijzigd door AtlAntA op 07-09-2013 10:52 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:18
swopdark schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 08:45:
Voor wanneer het nog niet bekend was: er is een nieuwe timesplitters in de maak voor PC en ps4!
En free to play niet te vergeten! Is een erg mooie aanvulling zeg, voor de PS4. En wordt ook nog eens met de cryengine3 gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Toch wel weer netjes van Sony:
Playstation 4 beleeft NL vuurdoop op Firstlook

Laat toch zien dat Sony zich focust op alle markten.
Misschien moet ik dan maar een kaartje voor Firstlook kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iSpaceman schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:20:
Toch wel weer netjes van Sony:
Playstation 4 beleeft NL vuurdoop op Firstlook

Laat toch zien dat Sony zich focust op alle markten.
Misschien moet ik dan maar een kaartje voor Firstlook kopen :)
Heb me kaartje al. Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:10

PBP

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pPlIen5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p0BkvHP.jpg
The leaker also mentioned that his boss said they are shipping out over one million consoles from their factory alone, presumably for launch. And they are not the only factory that's producing ps4s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Hebben ze daar ook nog vacatures? ;)
Ziet er top uit. 1 mln vanuit die fabriek alleen klinkt positief maar we hebben geen recente pre order cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kans is groter geworden om een launchdag ps4 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
AtlAntA schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:37:
Hebben ze daar ook nog vacatures? ;)
Ziet er top uit. 1 mln vanuit die fabriek alleen klinkt positief maar we hebben geen recente pre order cijfers.
Yep, het enige wat we hebben is dat ze al 'meer dan 1 miljoen pre-orders' hebben en dat was 3 weken geleden. Ik gok niet dat er in die 3 weken heel veel is bijgekomen, zeker als je je bedenkt dat er eigenlijk nog amper PS4 marketing is geweest (natuurlijk: je hebt alle speciale evenementen zoals PAX, E3 en Gamescom - maar die zijn 'voor en door gamers').

In de mainstream media zijn misschien de grootste berichten geweest, iets van "PlayStation 4 announced" (februari), "PS4 costs $399" (juni) en "PS4 launches November 29" (augustus) + reclameborden bij voetbalwedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Uniciteit schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:44:
[...]

Yep, het enige wat we hebben is dat ze al 'meer dan 1 miljoen pre-orders' hebben en dat was 3 weken geleden. Ik gok niet dat er in die 3 weken heel veel is bijgekomen, zeker als je je bedenkt dat er eigenlijk nog amper PS4 marketing is geweest (natuurlijk: je hebt alle speciale evenementen zoals PAX, E3 en Gamescom - maar die zijn 'voor en door gamers').

In de mainstream media zijn misschien de grootste berichten geweest, iets van "PlayStation 4 announced" (februari), "PS4 costs $399" (juni) en "PS4 launches November 29" (augustus) + reclameborden bij voetbalwedstrijden.
Ik zag gisteren nog ac4 reclame op discovery waarbij het spel in een ps4 doosje zit dus het begint te komen. Maar ik denk (en hoop.. ;)) dat je gelijk hebt over de pre orders.

Bij de onderste foto kan ik niks ps4 gerelateerd zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
AtlAntA schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:49:
[...]
Bij de onderste foto kan ik niks ps4 gerelateerd zien?
lijkt me logisch dat daar Playstations in zitten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
rjpurk schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:26:
[...]

lijkt me logisch dat daar Playstations in zitten :9
Tja voor zover ik zie zijn het gewoon wat dozen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
We zullen er dan maar vanuit gaan dat er PS4's inzitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Sony announced that the PlayStation 3 would go on sale on March 23, 2007, in Europe, Australia, the Middle East, Africa and New Zealand.[9][10] The system sold about 600,000 units in its first two days.
Bron: Wikipedia
The leaker also mentioned that his boss said they are shipping out over one million consoles from their factory alone, presumably for launch. And they are not the only factory that's producing ps4s.
Dat zijn toch wel grote verschillen... Ik begrijp dan ook niet dat je nergens meer gegarandeerd kan worden van een PS4 op launch. Jammer dat de 'leaker' niet aangeeft hoeveel fabrieken er ongeveer nog meer PS4's fabriceren, dan had je een beetje kunnen inschatten of er een groot tekort zou komen of niet. Nu is het natuurlijk wel zo dat er veel meer PS4's worden gekocht dan dat er toen PS3's werden gekocht i.v.m. het feit dat de X360 toen het voordeel had van een vroegere launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:03
rjpurk schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:50:
[...]

[...]

Dat zijn toch wel grote verschillen... Ik begrijp dan ook niet dat je nergens meer gegarandeerd kan worden van een PS4 op launch. Jammer dat de 'leaker' niet aangeeft hoeveel fabrieken er ongeveer nog meer PS4's fabriceren, dan had je een beetje kunnen inschatten of er een groot tekort zou komen of niet. Nu is het natuurlijk wel zo dat er veel meer PS4's worden gekocht dan dat er toen PS3's werden gekocht i.v.m. het feit dat de X360 toen het voordeel had van een vroegere launch.
Nu is het de ps4 die het voordeel heeft t.o.v. De xbox one.
Ik denk dat de kans aanwezig is dat die "extreem grote vraag" lager uitvalt dan gedacht, en dat er uiteindelijk wel exemplaren beschikbaar zijn, ook op de launchdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

dutchgio schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 18:54:
[...]

Nu is het de ps4 die het voordeel heeft t.o.v. De xbox one.
Ik denk dat de kans aanwezig is dat die "extreem grote vraag" lager uitvalt dan gedacht, en dat er uiteindelijk wel exemplaren beschikbaar zijn, ook op de launchdag.
Dat voordeel heeft de PS4 alleen in een paar kleine landjes, in de voor MS tier1 landen is de ligt de X1 natuurlijk al in de winkel wanneer de PS4 uitgeleverd gaat worden.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Ik zou Rusland en Polen, bv toch niet zo klein noemen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Johan tb schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 19:11:
Ik zou Rusland en Polen, bv toch niet zo klein noemen ....
Veel polen zijn blij dat ze 600 euro per maand verdienen, de grootste groep kopers van een PS4 hebben het daar niet verkeerd qua inkomen. Nadeel is dat deze groep niet zo heel groot is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

In amerika komt de PS4 dan weer een week eerder uit.

Ik denk dat Microsoft zijn voorraden vooral voor Amerika reserveerd omdat dat voor Xbox de belangrijkste markt is, daarom denk ik dat er voor de Europese landen maar beperkte voorraden xbox beschikbaar zijn. En een week verschil is amper een voordeel te noemen dat zal mensen echt niet over de streep trekken om een bepaalde console te kiezen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:18
't is ook gewoon een puur strategische beslissing vanuit Sony. Ze weten dat hun grootste markten de VS en Europa zijn, dus daar zetten ze in eerste instantie vol op in. MS weet dat Europa minder Xbox minded is, dus slaan ze een hoop landen hier over. Het is een hele slimme move geweest van Sony om te focussen op de VS en Europa. In beide gebieden staan ze ruimschoots voor in de pre-order cijfers vergeleken met de X1. Zelfs in de VS.. Durf te wedden dat ze dit zelf ook niet verwacht hadden. Japan hoeven ze geen zorgen om te maken, op de TGS openen ze een grote blik aan Japanse games waardoor die straks in 2014 weer als warme broodjes over de toonbank gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Trishul schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 22:44:
't is ook gewoon een puur strategische beslissing vanuit Sony. Ze weten dat hun grootste markten de VS en Europa zijn, dus daar zetten ze in eerste instantie vol op in. MS weet dat Europa minder Xbox minded is, dus slaan ze een hoop landen hier over. Het is een hele slimme move geweest van Sony om te focussen op de VS en Europa. In beide gebieden staan ze ruimschoots voor in de pre-order cijfers vergeleken met de X1. Zelfs in de VS.. Durf te wedden dat ze dit zelf ook niet verwacht hadden. Japan hoeven ze geen zorgen om te maken, op de TGS openen ze een grote blik aan Japanse games waardoor die straks in 2014 weer als warme broodjes over de toonbank gaat.
Misschien krijgt Japan de console zelfs nog dit jaar... sterker nog, maandagochtend om 8 uur is er een persconferentie waarin onder andere de plannen voor de Japanse release worden besproken + live Engelse vertaling dus mogelijk ook voor ons nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:16
Uniciteit schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:44:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens.
Zelf heb ik hem pas 21 augustus besteld en er zijn zat mensen die ook laat hebben besteld die zich allemaal afvragen of ze hem nog bij de launch krijgen.

Dus het zou me niet verbazen als ze binnenkort aankondigen 2 miljoen pre-orders te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik denk ook dat SONY er hoe dan ook wel en gigantisch marketing-offensief tegenaan gaat knallen, dat doen ze imo meestal erg goed met het playstation merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah ik zit nou echt niet op een kinderspel als Last Guardian te wachten. Ik hoop dat ze met een vernieuwende technologie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 16:53:
Bah ik zit nou echt niet op een kinderspel als Last Guardian te wachten.
-O-
Hoezo "kinderspel"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Ben wel nieuwsgierig geworden. Dus niet zuiver een Japans gericht praatje :p mss wel de aankondiging dat hij vanaf vrijdag in de winkel ligt (wishful thinking)

[ Voor 35% gewijzigd door Johan tb op 08-09-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon een vooroordeel die ik heb erover. De trailer zag er mooi uit, maar wel sprookjesachtig en te kinderlijk. Ik wordt er niet warm van.
Mocht hij toch een keer komen hoop ik dat ik ongelijk heb. We hebben nog niets gezien qua gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 17:20:
[...]
Het is gewoon een vooroordeel die ik heb erover. De trailer zag er mooi uit, maar wel sprookjesachtig en te kinderlijk. Ik wordt er niet warm van.
Mocht hij toch een keer komen hoop ik dat ik ongelijk heb. We hebben nog niets gezien qua gameplay.
Hmm oke, ik neem aan dat een Ni No Kuni ook jou ding niet is? Ico en SOTC vond ik dezelfde uitstraling hebben en ook niet bepaald kinderachtig :)
Maargoed, eerst zien of en hoe die game komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:43

CR1691

Hero of Time

In mijn ogen komt The last Guardian juist artistiek over. Veel interessanter dan de zoveelste opgepompte (Amerikaanse) shooter.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:08

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Het zou mooi zijn als ze eindelijk eens wat met gameplay van The Last Guardian komen :). Was echt benieuwd naar deze game, maar die interesse is zo langzamerhand wel een beetje weggezakt. Gameplay beelden, en geen nieuwe trailer met cutscenes of wat dan ook, zou deze interesse wel weer terug kunnen brengen :) SotC was echt een bijzondere game. Maar de tijd die ze nemen voor TLG is wel echt absurd :P

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2013 18:31 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
Als de PS4 uitkomt ben ik voor mijn werk in Amerika. En wil hem daar waarschijnlijk halen.
Weet iemand of NL games hierop te spelen zijn ? Waar moet ik op letten bij aanschaf ?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:16
DutchGamer schreef op zondag 08 september 2013 @ 19:17:
Als de PS4 uitkomt ben ik voor mijn werk in Amerika. En wil hem daar waarschijnlijk halen.
Weet iemand of NL games hierop te spelen zijn ? Waar moet ik op letten bij aanschaf ?
De PS4 zou regiovrij moeten zijn. Je moet wel rekening houden met een andere stroomplug.

Verder lijkt mij dat je met een garantie probleem komt te zitten mocht er ooit iets mee misgaan, kortom, gewoon lekker wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:08

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Voor garantie lijkt me dat je toch gewoon bij Sony terecht kunt?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
rdgut schreef op zondag 08 september 2013 @ 19:20:
[...]

De PS4 zou regiovrij moeten zijn. Je moet wel rekening houden met een andere stroomplug.

Verder lijkt mij dat je met een garantie probleem komt te zitten mocht er ooit iets mee misgaan, kortom, gewoon lekker wachten.
Hoop dat hij regiovrij is idd.
Lijkt mij ook dat de garantie gewoon via Sony gaat ?
110/220 V is bekend bij mij. De adapter zoals bij de meeste zal gewoon 110/240 zijn zoals bij de meeste apparatuur.
Ik zou idd ook gewoon kunnen wachten.. maar ik zit er nog 2 maanden nadat de ps4 is uitgekomen ;)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:07

SkyStreaker

Move on up!

@Rejer, als moduslink (Apeldoorn) ze ook al heeft (helaas werk ik daar niet meer) zou ik het je zo kunnen bevestigen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
@rejer: die plaatjes zijn hier al gepost ;)
Ik zou het echt geweldig vinden als ze die zouden aankondigen. Ik zit daar al op te wachten vanaf de eerste aankondiging van dat spel.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:26
SToRM666 schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:23:
@rejer: die plaatjes zijn hier al gepost ;)
ow sorry. Ik had wel even gezocht. Maar ik kon ze zo 1 2 3 niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik denk het ook. Maar waar ik ook aan zat te denken is een werkende PS4. Is nog niet getoond. Zo meteen ook verklaren waarom aankondiging is teruggetrokken. Wellicht met overhype te maken.

Ik heb de bovenstaande PS4 dozen in het echt gezien gisteren en in mijn handen gehad! Even groot als PS3 doos. Was in Sony Store hier in Las Vegas (vakantie). Helaas geen bij passende console erbij. Dozen hadden ze neergezet als promotie materiaal. Ging om drie dozen.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Arx schreef op zondag 08 september 2013 @ 21:34:
[...]

Ik denk het ook. Maar waar ik ook aan zat te denken is een werkende PS4. Is nog niet getoond. Zo meteen ook verklaren waarom aankondiging is teruggetrokken. Wellicht met overhype te maken.

Ik heb de bovenstaande PS4 dozen in het echt gezien gisteren en in mijn handen gehad! Even groot als PS3 doos. Was in Sony Store hier in Las Vegas (vakantie). Helaas geen bij passende console erbij. Dozen hadden ze neergezet als promotie materiaal. Ging om drie dozen.
Zit er nou een handvat aan die dozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Lijkt me zo'n inkeping in de bovenkant die in eerste instantie dicht zit maar die je door kunt drukken om je vingers er doorheen te steken en de doos idd gemakkelijk in 1 hand te kunnen dragen.

Maar de doos is wel het minste waar ik me druk om maak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:20

Oxigeon

En zo is dat!

Er zou vandaag (ergens rond dit tijdstip). Tokyo Game Show groot nieuws komen vanuit het Sony kamp. Om welke handheld of console is niet bekend. Het enigste wat ik nu weet is dat er een nieuwe VITA aan zit te komen. Maar of dat het grote nieuws is wat ze melden weet ik niet....

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:49

Edd

Oxigeon schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:20:
Er zou vandaag (ergens rond dit tijdstip). Tokyo Game Show groot nieuws komen vanuit het Sony kamp. Om welke handheld of console is niet bekend. Het enigste wat ik nu weet is dat er een nieuwe VITA aan zit te komen. Maar of dat het grote nieuws is wat ze melden weet ik niet....
De press conf is nu nog bezig:
http://blog.us.playstatio...nference-2013-livestream/

Is volgens mij pas ook om 8:00u begonnen. Ze hebben het vooral over de Vita tot nu toe.. Maar het kan ook aan de vertaling liggen ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Edd schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:23:
[...]

De press conf is nu nog bezig:
http://blog.us.playstatio...nference-2013-livestream/

Is volgens mij pas ook om 8:00u begonnen. Ze hebben het vooral over de Vita tot nu toe.. Maar het kan ook aan de vertaling liggen ;)
Zolang er VITA op de schermen staat, ga ik er toch vanuit dat de vertaling wel klopt 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Lijkt me ook logisch dat het paradepaard (de ps4) als laatste aan de beurt is. Daarna zapt iedereen van de livestream af :P

EDIT: Als ik zo eens af en toe screens zie die voorbij komen denk ik ook echt van. Gelukkig dat zulke games hier niet worden uitgebracht. Wat een schandaal.

[ Voor 39% gewijzigd door Oxigeon op 09-09-2013 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We wachten geduldig op meer goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ze kunnen al een halfuur vullen over de PSvita, belooft voor de PS4 :P

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ieperlingetje schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:31:
Ze kunnen al een halfuur vullen over de PSvita, belooft voor de PS4 :P
Jammer dat ik nu op het werk zit en niet kan kijken naar de livestream. Zal het nieuws dus via tweakers ofzo moeten volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Oxigeon schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:27:
Lijkt me ook logisch dat het paradepaard (de ps4) als laatste aan de beurt is. Daarna zapt iedereen van de livestream af :P

EDIT: Als ik zo eens af en toe screens zie die voorbij komen denk ik ook echt van. Gelukkig dat zulke games hier niet worden uitgebracht. Wat een schandaal.
Klopt, maar als ze zoveel aandacht aan de Vita schenken...hoe lang deze presentatie dan wel niet duren?

Wat de games betreft: als ze allen dit in Europa zouden verkopen, dan was het snel gebeurd met de Vita.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jackal131 schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:32:
[...]

Klopt, maar als ze zoveel aandacht aan de Vita schenken...hoe lang deze presentatie dan wel niet duren?

Wat de games betreft: als ze allen dit in Europa zouden verkopen, dan was het snel gebeurd met de Vita.
Misschien ligt daar de prioriteit voor de PS4 een heel stuk lager omdat het misschien nog een hele tijd duurt voordat hij daar uitkomt. Misschien dat de verkopen daar voor de VITA veel hoger zijn dan hier in europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Toch spreken veel van die games me wel aan hoor, met veel FF-achtige spellen, veel (J)RPG en Hack n Slash :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
Wat snuiven die Japanse developers eigenlijk? :+ Sommige van die spelelementen zijn zelfs voor een videogame over de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Tja het is duidelijk dat de Japanner een iets andere smaak heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
AllSeeyinEye schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:35:
Toch spreken veel van die games me wel aan hoor, met veel FF-achtige spellen, veel (J)RPG en Hack n Slash :P
Tuurlijk is er een markt voor, maar die is in Europa niet zo heel groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ga dalijk gokken op een PS4 VITA bundel voor een prijs van €450-€475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
haha PS4 eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

PS4 is aan de beurt..

22 Feb 2014 in Japan... :+

[ Voor 42% gewijzigd door Edd op 09-09-2013 08:49 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Edd schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:49:
PS4 is aan de beurt..

22 Feb 2014 in Japan... :+
had eigenlijk later verwacht is "maar" 2.5 maanden later dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Haha, de japanners krijgen flower op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:53:
Haha, de japanners krijgen flower op de PS4.
Zij krijgen ook Knack er sowieso bij.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
Die vertalingen tijdens de gametrailers hadden ze beter weggelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
ieperlingetje schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:56:
Die vertalingen tijdens de gametrailers hadden ze beter weggelaten.
idd irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zitten erg mooie titels tussen, hoor. Meerdere Final Fantasy delen, Kingdom Hearts 3, Witcher, Metal Gear

[ Voor 6% gewijzigd door AllSeeyinEye op 09-09-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Het kan aan mij liggen, maar hebben ze een aantal titels weggelaten?
(CoD en Division bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
Als je nu ziet hoe die watch dogs trailer vertaalt wordt, merk je dat die vertalingen kant noch wal geraken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jackal131 schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:06:
Het kan aan mij liggen, maar hebben ze een aantal titels weggelaten?
(CoD en Division bijvoorbeeld).
Mja, neem aan dat ze BF4 ook hebben weggelaten? Is daar niet al genoeg over bekend? Worden die games daar wel zoveel gespeeld als hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Oxigeon schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:07:
[...]

Mja, neem aan dat ze BF4 ook hebben weggelaten? Is daar niet al genoeg over bekend? Worden die games daar wel zoveel gespeeld als hier?
Nee, BF4 kwam wel voorbij. Misschien dat CoD daar gewoon niet wordt uitgebracht?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Oxigeon schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:07:
[...]

BF4 werd wel even kort genoemd. Maar dan heb je het op shooter gebied toch al gehad, ik bedoel, welk weldenkend mens kijkt er uberhaupt nog nog naar CoD als je alleen maar een flits van BF4 gezien hebt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
BF4 stond wel tussen de line-up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

En dan nu Psycho Break/The Evil Within voor onze Horror-fans.. Ziet er wel goed uit!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
Hopelijk heeft dat spel uit die sega presentatie een internationale release, de setting leek mij best wel interessant.

[ Voor 11% gewijzigd door ieperlingetje op 09-09-2013 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ze hebben hem ook op de E3 laten zien, dus lijkt me wel.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Wat een warrig verhaal bij Lilly Bergamo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Johan tb schreef op maandag 09 september 2013 @ 09:29:
Wat een warrig verhaal bij Lilly Bergamo
Heb de trailer gezien maar is niet echt mijn ding. Is de persco nog steeds bezig nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Yep wat nieuws PS Vita TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Vita tv?!
Lijkt een regelrechte ripoff van apple tv :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
Ze kannibaliseren wel hun eigen markt met die PS vita tv 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Wel een erg toffe reclame aan het einde, geeft mij een betere feeling/sfeer dan Xbox reclames. Zit ook erg leuk in elkaar, alles Playstation en overal :)
Sony heeft wel altijd een erg sterke marketing (dit was dan voor Japan bedoeld, maartoch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

botech schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:05:
[...]

Wat was nu die grote verassing? :?
Ik neem aan PSVita tv. Dit was als ik zo lees namelijk de afsluiter van de persco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:08:
[...]

Ik neem aan PSVita tv. Dit was als ik zo lees namelijk de afsluiter van de persco
Ja, wat ook geen slechte zet is. Voor 75 euro hebben ze eigenlijk een vita in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Laatst online: 13:27
... en kun je PS4-games naar een andere tv in huis streamen. Extreem leuke gadget, die komt er bij mij wel in. Ben wel benieuwd naar de resolutie van gestreamde games, zal die vastzitten aan Vita-resolutie? En je mist natuurlijk een touchscreen, dus niet alle games lenen zich even goed voor de Vita TV.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kooj1980 schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:25:
... en kun je PS4-games naar een andere tv in huis streamen. Extreem leuke gadget, die komt er bij mij wel in. Ben wel benieuwd naar de resolutie van gestreamde games, zal die vastzitten aan Vita-resolutie? En je mist natuurlijk een touchscreen, dus niet alle games lenen zich even goed voor de Vita TV.
Denk niet dat je de games full HD kan streamen nee, maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hmmm.... sommige mensen die van plan waren 2 PS4's te kopen kunnen nu dus beter een PS4 en een Vita TV kopen? Dit lijkt me trouwens wel iets leuks voor in de slaapkamer, waar ik een volledige console wat te duur vindt om af en toe te gamen. Maar dit is wel een mooie oplossing dan :)

[ Voor 44% gewijzigd door SToRM666 op 09-09-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:51:
Hmmm.... sommige mensen die van plan waren 2 PS4's te kopen kunnen nu dus beter een PS4 en een Vita TV kopen? Dit lijkt me trouwens wel iets leuks voor op de slaapkamer, waar ik een volledige console wat te duur vindt om af en toe te gamen. Maar dit is wel een mooie oplossing dan :)
Ook leuk voor mensen die bij anderen willen gamen op tv maar geen zin hebben om de hele ps4 mee te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De PS Vita TV gaat trouwens ook de DS4 ondersteunen. Wel jammer dat ze m met een DS3 leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Mutatie schreef op maandag 09 september 2013 @ 10:08:
Wel een erg toffe reclame aan het einde, geeft mij een betere feeling/sfeer dan Xbox reclames. Zit ook erg leuk in elkaar, alles Playstation en overal :)
Sony heeft wel altijd een erg sterke marketing (dit was dan voor Japan bedoeld, maartoch)
Ik heb die inderdaad ook een stukje kunnen bekijken (voordat ik een meeting in moest), maar wat mij opviel was dat blijkbaar Remote Play ook over het internet werkt? Althans ze begon thuis met Knack, moest weg en in de pauze ging ze door op de Vita.. Ben dan ook erg benieuwd of dit inderdaad zo gaat werken. Zou wel erg mooi zijn!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dus eigenlijk was er buiten het hele vita gebeuren niet echt iets wat ik heb gemist kwa PS4 games?
Er gingen meerdere nieuwe PS4 games aangekondigd worden maar welke zijn dat geweest?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino85 schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:39:
Dus eigenlijk was er buiten het hele vita gebeuren niet echt iets wat ik heb gemist kwa PS4 games?
Er gingen meerdere nieuwe PS4 games aangekondigd worden maar welke zijn dat geweest?
een game van bethesda (horror survival) en een game van Level 5(een rpg) en meerdere typische japanse games zoals die riddergame met massale moorden en Gundam.

http://www.psx-sense.nl/1...nferentie-aankondigingen/

en ik vergeet een nieuwe yakuza helemaa

de game van bethesda heet: The evil within. (deze was blijkbaar al bekend :P)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Deep Down gameplay beelden zagen er mooi uit. Ook Spycho Break lijkt me een erg vette game worden.
Toch twee goede exclusives. Ook Outlast is fucking creepy! Is dat ook een PS4 console exclusive?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:49:
[...]

een game van bethesda (horror survival) en een game van Level 5(een rpg) en meerdere typische japanse games zoals die riddergame met massale moorden en Gundam.

http://www.psx-sense.nl/1...nferentie-aankondigingen/

en ik vergeet een nieuwe yakuza helemaa

de game van bethesda heet: The evil within. (deze was blijkbaar al bekend :P)
Daar werden al gameplay-beelden van getoond op de Gamescom :)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VWplhhktgqs&feature=player_embedded]

Een dagje met PlayStation :) Gaaf om te zien hoe alles gecombineerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Wel gaaf wat Sony allemaal laat zien. Maar we moeten ook heel realistisch zijn.
  • Hoe vaak gaat dat share gebeuren nou echt gebruikt worden? Misschien veel in het begin. Ik denk dat het daarna doodbloedt.
  • Wie gaat er streams van games kijken? Als ik achter m'n PS4 zit ga ik spelen en niet kijken.
  • PS4 via een stream op je Vita of Vita TV kunnen spelen, erg cool, hopen dat de lag te houden is.
  • PS+ en auto download etc etc, zijn dan wel weer allemaal functies die handig zijn.
  • De DS4 lijkt een vooruitgang. Maar hoeveel games hebben nou de motion control van de DS3 gebruikt? Is dat een voorbode voor hoeveel touchscreen er gebruikt gaat worden?
Dus eigenlijk moet je heel realistisch zijn en alles afwachten. Sony zegt heel veel te hebben. Maar ik als gamer zie nou niet echt dat ik anders zou gamen of dat de PS4 (buiten upgrade aan hardware) mij qua gameplay of sociale aspecten anders gaat doen gamen.

Dat maakt voor mij ook niet uit want ik ben ook gewoon op zoek naar de volgende console en puur gamen. Ik heb de PS4 ook al besteld. Maar ik vraag me af of al die toegevoegde functies niet over een aantal maanden gewoon doodbloeden.

De VR bril kijk ik dan wel weer naar uit. Dat zou extreem cool zijn als deze goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Brrrr ;)

http://www.dailymotion.co...ithin-prologue_videogames

Ook een nieuwe playroom demo:

http://www.psx-sense.nl/1...gratis-ps4-game-playroom/

[ Voor 39% gewijzigd door AtlAntA op 09-09-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:33:
  • Hoe vaak gaat dat share gebeuren nou echt gebruikt worden? Misschien veel in het begin. Ik denk dat het daarna doodbloedt.
  • Wie gaat er streams van games kijken? Als ik achter m'n PS4 zit ga ik spelen en niet kijken.
  • PS4 via een stream op je Vita of Vita TV kunnen spelen, erg cool, hopen dat de lag te houden is.
  • PS+ en auto download etc etc, zijn dan wel weer allemaal functies die handig zijn.
  • De DS4 lijkt een vooruitgang. Maar hoeveel games hebben nou de motion control van de DS3 gebruikt? Is dat een voorbode voor hoeveel touchscreen er gebruikt gaat worden?
Dus eigenlijk moet je heel realistisch zijn en alles afwachten. Sony zegt heel veel te hebben. Maar ik als gamer zie nou niet echt dat ik anders zou gamen of dat de PS4 (buiten upgrade aan hardware) mij qua gameplay of sociale aspecten anders gaat doen gamen.

Dat maakt voor mij ook niet uit want ik ben ook gewoon op zoek naar de volgende console en puur gamen. Ik heb de PS4 ook al besteld. Maar ik vraag me af of al die toegevoegde functies niet over een aantal maanden gewoon doodbloeden.

De VR bril kijk ik dan wel weer naar uit. Dat zou extreem cool zijn als deze goed werkt.
Laat een paar supersterren de share knop een paar keergebruiken. En delen via instagram/facebook binnen no time een hype. Of een reclame waar C.ronaldo Barcelona verslaat in fifa dat opneemt en vervolgens zo dol is als een kind en dat met iedereen wil delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
zwembroek schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:50:
[...]

Laat dat maar aan Shinji Mikami over. :)
Echt een spel waar ik wel warm voor loop. :9~

Nog maar 1 dan.

YouTube: The Evil Within Gameplay Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:03
dangerpaki schreef op maandag 09 september 2013 @ 12:33:
Share is een handige functie die ik zeker wel gebruikt zie worden. Kijk maar eens hoeveel filmpjes er van gameplay verschijnen op youtube. Hoeveel mensen ook hun vette avonturen willen laten zien in bijvoorbeeld bf4, er kunnen zulke gekke dingen gebeuren
In mijn oude dorp word ook regelmatig een fifa toernooi georganiseerd met 6 ps3's geloof ik en dan kan er ook een beamer neer gezet worden waarop de finale getoond word en bepaalde voorrondes natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Denk dat de share functie veel gebruikt zal worden. Denk bijvoorbeeld eens aan GTA als je net een vette actie maakt. Denk aan een racegame als je net een mooie inhaalactie maakt. Denk aan trophy's (hoe je ze moet behalen). Denk aan fifa als je een wereldgoal maakt. Stel ik heb geen zin om te gamen, maar wel zin om eens te kijken wat mijn vrienden uitvoeren. Kun je wel ff lekker meeloeren.

Pagina: 1 ... 42 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.