- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Liefhebber van Tweakers
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
http://www.psx-sense.nl/1...ver-sonys-gaikai-service/
Wanneer Gaikai hier komt is dus nog niet duidelijk. wat een flauwe smoes zeg. Iemand met voldoende bandbreedte kan het nemen en haal je geen bepaalde minimumsnelheid dan maar niet.
70+ lijkt me ook een prima uitgangspunt. Games met een 7.0-7.9 zijn gewoon goede games en zijn als je van het genre houd ook gewoon de moeite van het kopen waard. Als je kijkt naar games die die score hebben behaald, dan zitten daar mooie dingen tussenChaoss schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:56:
Kan me eerlijk gezegd ook niet zo druk maken of het nou 70+ pf 80+ games zijn, beide keren krijg je goeie games.
In mijn opinie word er tegenwoordig al wel heel erg snel een hoog cijfer door game magazine's/sites uitgedeeld, ben al benieuwd hoe dit zal zijn met de next gen games.. gaan zeker allemaal 9éns en hoger scoren.. maar goed is wel wat offtopic eigenlijk.
Liefhebber van Tweakers
In het artikel staat exact wat Sony op de E3 ook al aangaf. Niets nieuws toch?Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:07:
Sony kan er ook wat van :
http://www.psx-sense.nl/1...ver-sonys-gaikai-service/
Wanneer Gaikai hier komt is dus nog niet duidelijk. wat een flauwe smoes zeg. Iemand met voldoende bandbreedte kan het nemen en haal je geen bepaalde minimumsnelheid dan maar niet.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
PSN: Finally_Chris
Zie ik daar nou goed dat ac3 ook op de ps4 komt? De rest van de video zijn alleen ps4 games als ik het goed zie dus springt ac3 er wel tussen uit.Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:02:
http://www.gamer.nl/video...elen-van-playstation-plus
De voordelen van PSPlus.
Ook voor op de PS4.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Nee ze laten gewoon een paar voorbeelden zien van wat er nu in PS+ zit (of in heeft gezeten), waaronder AC3 en die LEGO LOTR game. (+NFS:Most Wanted, Uncharted en WipeOut)AtlAntA schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:36:
Zie ik daar nou goed dat ac3 ook op de ps4 komt? De rest van de video zijn alleen ps4 games als ik het goed zie dus springt ac3 er wel tussen uit.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2013 17:40 ]
Ah Ok jammer..Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:39:
[...]
Nee ze laten gewoon een paar voorbeelden zien van wat er nu in PS+ zit, waaronder AC3 en die LEGO LOTR game.
War Thunder ziet er leuk uit. Ik zou me daar best mee kunnen vermaken. Vooral omdat het gratis is.
YouTube: War Thunder PS4 gameplay from Gamescom 2013
[ Voor 27% gewijzigd door AtlAntA op 31-08-2013 18:17 ]
Verwijderd
Dan heb ik dat gemist dat Sony in juni al vertelde dat we hier in Europa te lage bandbreedte hebben om Gaikai uit te rollen.Phydomir schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 16:52:
[...]
In het artikel staat exact wat Sony op de E3 ook al aangaf. Niets nieuws toch?

Blijkbaar zijn het niet eens particles:
"The entire environment - everything - is built up from these voxels," explains Kruger. "All of the cubes that you see flying around - there's no gimmick, no point sprites, it's not a particle effect, they're actual physical cubes. In gameplay, dynamic cubes with collisions, floating around, you can get up to 200,000. Our engine supports up to 500,000 but in actual gameplay scenarios, it rarely goes over 200K."
[ Voor 63% gewijzigd door kazuka op 31-08-2013 21:50 ]
Niet pre-installed.. Maar wel gratis met ps+ (naast drive club ps+ editie)kazuka schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:48:
Wat een particle galore bij ResogunIk meen dat deze game preinstalled op elke PS4 kwam?
[afbeelding]
[...]
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Ah ja, er kwam iets preinstalled maar weet niet meer wat. Die PS Eye tech-demo?Ralf Bimbo schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:09:
[...]
Niet pre-installed.. Maar wel gratis met ps+ (naast drive club ps+ editie)
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-08-2013 22:15 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik weet ook nog niet helemaal wat ik moet denken van de 'chromatic aberration' in recente spellen (o.a. in Pay Day2, en The order 1886 (welk jaartal was t ?
In n00btaal, heb al wat gewikipediat
[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-08-2013 22:37 ]
Wikipedia: Chromatic aberrationChromatic aberration manifests itself as "fringes" of color along boundaries that separate dark and bright parts of the image, because each color in the optical spectrum cannot be focused at a single common point. Since the focal length f of a lens is dependent on the refractive index n, different wavelengths of light will be focused on different positions.
In dit deel staat ook een foto als voorbeeld.
Vaak manifesteert het zich als 'paarse gloed' langs randen. Op foto's van bomen is het bijvoorbeeld vaak in de bladeren te zien (treed vaak duidelijk op als er tegen het licht in wordt gefotografeerd).
Voorbeeld in Payday2:
http://i.imgur.com/esVGiLJ.jpg
Het geeft het geheel een 'cinematic' effect (althans, dat is de bedoeling), omdat het bij foto/film camera's natuurlijk optreedt.
[ Voor 10% gewijzigd door nioz op 31-08-2013 22:50 ]
Resogun ziet er echt fantastisch uit, vooral leuk dat het 3d ook nog eens functioneel is zodat je waves van verder ziet aankomen.kazuka schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:48:
Wat een particle galore bij ResogunIk meen dat deze game preinstalled op elke PS4 kwam?
[afbeelding]
[...]
Raar dat ze dat juist in games stoppen (net als lensflares): immers, je wilt dat het lijkt alsof je er echt bij bent, niet dat je kijkt naar een situatie die is opgenomen met een camera en jij van een afstand een robot bestuurt.nioz schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:47:
Wikipedia legt het best aardig uit:
[...]
Wikipedia: Chromatic aberration
In dit deel staat ook een foto als voorbeeld.
Vaak manifesteert het zich als 'paarse gloed' langs randen. Op foto's van bomen is het bijvoorbeeld vaak in de bladeren te zien (treed vaak duidelijk op als er tegen het licht in wordt gefotografeerd).
Voorbeeld in Payday2:
http://i.imgur.com/esVGiLJ.jpg
Het geeft het geheel een 'cinematic' effect (althans, dat is de bedoeling), omdat het bij foto/film camera's natuurlijk optreedt.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
De PlayStation 4 biedt een vorm van stembesturing via het PS Eye-accessoire dat los verkocht wordt voor het apparaat. Dit bevestigt een Europese woordvoerder van Sony tegenover Polygon.
Polygon deed navraag over deze functionaliteit nadat Sony het eerder al in een presentatie voor retailketen GameStop liet vallen. Toen werd vermeld dat de nieuwe PS Eye, een camera die bewegingen van de speler kan registeren, ook ondersteuning voor stembesturing en gezichtsherkenning biedt. In welke mate is echter nog niet bekend. Sony zegt hier nog voor de lancering van de PS4 in november meer details over te geven.
Het is daardoor nog onduidelijk in hoeverre de functionaliteit vergelijkbaar is met die van Kinect voor Xbox One, Microsofts nieuwe console. De Xbox One kan bijvoorbeeld aangezet worden via een stemcommando. Ook kunnen spelers met hun stem door het menu navigeren. Deze features zijn bij de lancering van de Xbox One in november enkel volledig beschikbaar in de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland. Andere lanceerregio's, zoals Spanje, Italië en Brazilië, krijgen aanvankelijk een beperke ondersteuning van stembesturing.
Bron : http://www.gamer.nl/nieuw...-stembesturing-via-ps-eye
Ik heb ze al gemailed betreffende dit maar helaas krijg ik geen antwoord.
Edit: zie net dat er een apart topic voor is
[ Voor 5% gewijzigd door WiXX op 01-09-2013 15:36 ]
Tja, ik kan er niet echt wakker van liggen. Tenzij de Eye echt wrede dingen aan games gaat toevoegen, peins ik er niet over het in huis te halen.Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:34:
PlayStation 4 biedt stembesturing via PS Eye :
De PlayStation 4 biedt een vorm van stembesturing via het PS Eye-accessoire dat los verkocht wordt voor het apparaat. Dit bevestigt een Europese woordvoerder van Sony tegenover Polygon.
Polygon deed navraag over deze functionaliteit nadat Sony het eerder al in een presentatie voor retailketen GameStop liet vallen. Toen werd vermeld dat de nieuwe PS Eye, een camera die bewegingen van de speler kan registeren, ook ondersteuning voor stembesturing en gezichtsherkenning biedt. In welke mate is echter nog niet bekend. Sony zegt hier nog voor de lancering van de PS4 in november meer details over te geven.
Het is daardoor nog onduidelijk in hoeverre de functionaliteit vergelijkbaar is met die van Kinect voor Xbox One, Microsofts nieuwe console. De Xbox One kan bijvoorbeeld aangezet worden via een stemcommando. Ook kunnen spelers met hun stem door het menu navigeren. Deze features zijn bij de lancering van de Xbox One in november enkel volledig beschikbaar in de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland. Andere lanceerregio's, zoals Spanje, Italië en Brazilië, krijgen aanvankelijk een beperke ondersteuning van stembesturing.
Bron : http://www.gamer.nl/nieuw...-stembesturing-via-ps-eye
Uhm nee, volgens mij gaf ik dat ook aan in mijn vorige post. Ik wil alleen weten of andere dit ook hebben zodat ik een beter idee kan krijgen of mijn bestelling goed is aangekomen.bram1984 schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:54:
En wat denk je precies voor antwoord te krijgen? Dat je je PS4 op 17 september kan ophalen? Not gonna happen.
Verwijderd
toch weer een extra reden voor de xbox one weggehaald.bram1984 schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:12:
[...]
Tja, ik kan er niet echt wakker van liggen. Tenzij de Eye echt wrede dingen aan games gaat toevoegen, peins ik er niet over het in huis te halen.
pssttt.. Dankzij de ps eye en de playroom demo heb ik mijn vriendin kunnen overtuigen. Ik heb gezegd dat die robot in de playroom een soort van tamagotchi is. Leugentje om eigen bestwil.bram1984 schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:12:
[...]
Tja, ik kan er niet echt wakker van liggen. Tenzij de Eye echt wrede dingen aan games gaat toevoegen, peins ik er niet over het in huis te halen.
PSN: Alvanosa
http://www.psx-sense.nl/1...all-ps4-bundel-opgedoken/
Die andere is beter imho, want voor 60 euro heb je zowel extra controller en camera.baronruud schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:25:
Tweede Killzone: Shadow Fall PS4 bundel opgedoken
http://www.psx-sense.nl/1...all-ps4-bundel-opgedoken/
Camera kan je als je wilt altijd doorverkopen voor minimaal 30 euro als je m niet wilt. Dan heb je alsnog voor 470 een goede deal
Alleen hoop ik dat deze bundels snel te bestellen zijn. Vraag me af of deze batch gelijk op launch komt of erna.
[ Voor 27% gewijzigd door M0otje op 02-09-2013 09:51 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Is dit hier al geplaatst? Zou goed nieuws zijn. Hoe meer third party games naar de PS4 komen hoe beter
Verwijderd
Dat gaat een heerlijke winter worden voor mij met de PS4 als kachel.
Goed nieuws. Driveclub PS+ edition is gewoon de volledige game minus een paar tracks en auto's. Die kun je eventueel altijd later nog aanschaffen lijkt mij.
http://www.playstationgan...ller-in-depth-comparison/
Ik heb de bundel met Killzone, camera en extra controller vanmiddag besteld bij Amazon.frM0otje schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:38:
[...]
Alleen hoop ik dat deze bundels snel te bestellen zijn. Vraag me af of deze batch gelijk op launch komt of erna.
Verwijderd
In het artikel staat "een klein aantal auto's". Dat is iets anders dan minus een paar auto's. Tenzij er sowieso maar enkele wagens in de game zitten.CR1691 schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:08:
http://www.pu.nl/artikele...b-details-ps-plus-editie/
Goed nieuws. Driveclub PS+ edition is gewoon de volledige game minus een paar tracks en auto's. Die kun je eventueel altijd later nog aanschaffen lijkt mij.
Het hangt natuurlijk van het totale aantal auto's af, maar "een klein aantal auto's" maakt mij niet de overweging nemen om 60 euro neer te tellen voor een spel dat ik ook 'gratis' kan spelen, op een paar auto's en maps na.
Want ja, ik blijf natuurlijk een echte Nederlander.
Wat staat bij je verwachte dispatch date? Je bent snel klaar met deze bundel dat is t mooie.BamSlam_ schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:59:
[...]
Ik heb de bundel met Killzone, camera en extra controller vanmiddag besteld bij Amazon.frBen inderdaad benieuwd of deze meteen op de releasedatum beschikbaar is of dat het wat langer wachten wordt..
die laatste zin van psx sense ook:
euh jah lekkere conclussie omdat er een afbeelding bij staat moet het wel waar zijnOok bij dit pakket geldt nog dat Sony deze officieel niet heeft aangekondigd, maar dat lijkt ons meer een kwestie van tijd aangezien de bundel te reserveren valt en er afbeeldingen van beschikbaar zijn.
http://www.computerandvideogames.com/427467/gaikai-on-ps4-eu-launch-uncertain-due-to-broadband-issues/
[ Voor 1% gewijzigd door Silversin op 03-09-2013 10:59 . Reden: posted ]
Zaterdag om 15:07 al gepost.Silversin schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:54:
Gaikai onzeker over een Europese 2014 launch.
http://www.computerandvideogames.com/427467/gaikai-on-ps4-eu-launch-uncertain-due-to-broadband-issues/
Zoek in dit topic -> Gaikai
Verder is er maar weinig ps4 nieuws. Weten we alles al?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Daar heb ik nog helemaal niets over gelezen? Is dat gebaseerd op Alpha versies, of is dit bevestigd voor de release?AtlAntA schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:03:
In de spiegels bij DriveClub zal je geen andere auto's kunnen zien [...]
Bevestigd voor release. Ergens halverwege.nioz schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:16:
[...]
Daar heb ik nog helemaal niets over gelezen? Is dat gebaseerd op Alpha versies, of is dit bevestigd voor de release?
Evolution releases more details on PS4's DriveClub http://news.google.com/ne...ls_on_ps4s_driveclub.html
http://www.videogamer.com...4_and_ps_vita_bundle.html
Zou erg tof zijn als ze een PS4/Vita bundel kunnen releasen voor 500 incl. een paar maanden plus...baronruud schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:33:
Sony overweegt een PS4 bundel met de PS Vita uit brengen:
Wishfull thinking, I know...
Ik hoop dat het nog even duurt voordat dit soort bundels komen. Ik heb de console + controller + eye in bestelling staan voor 500 euro.Jobbie schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:53:
[...]
Zou erg tof zijn als ze een PS4/Vita bundel kunnen releasen voor 500 incl. een paar maanden plus...
Wishfull thinking, I know...
Als ze dit voor elkaar krijgen... Ze staan er goed voor. Ik zit voor het eerst er over na te denken om een console te kopen bij launch.Jobbie schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:53:
[...]
Zou erg tof zijn als ze een PS4/Vita bundel kunnen releasen voor 500 incl. een paar maanden plus...
YouTube: Ps4 Best camera Shot of the UI Gamescom
Amazon.fr heeft nog geen datum opgegeven. Ik krijg tezijnertijd een mailtje van ze met de geschatte datum van levering.M0otje schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:46:
Wat staat bij je verwachte dispatch date? Je bent snel klaar met deze bundel dat is t mooie.
Date de livraison estimée :Nous vous informerons par e-mail dès que nous aurons une date estimée de livraison pour cet article.
'Sony heeft grote plannen voor virtual reality met PS4'
3 sep. 2013 15:57 / Gewijzigd 3 sep. 2013 15:57 / Door: Marcel Vroegrijk / 1 reactie / Bron: Eurogamer
Sony zou werken aan een eigen virtual reality-bril om naast zijn PlayStation 4 te lanceren. Het bedrijf heeft volgens Eurogamer grote plannen voor de techniek.
Eurogamer baseert zich op meerdere bronnen. Sony's virtual reality-bril zou oorspronkelijk tijdens zijn Gamescom-presentatie onthuld worden, maar dat is niet gebeurd. Volgens Eurogamer wordt de bril nu pas volgend jaar onthuld.
Eén van Sony's interne studio's, Evolution Studios, zou de bril al hebben gebruikt voor racegame DriveClub. Hierbij konden spelers rondkijken in de cockpit van hun auto. Evolution was al eerder betrokken bij de ontwikkeling van technologie voor Sony. De studio had een speciaal team dat zich richtte op de ontwikkeling van stereoscopisch 3D voor games. Die techniek wordt echter nauwelijks meer ondersteund in games.
Sony heeft nog niet bevestigd dat het werkt aan een eigen virtual reality-bril. Wel heeft het bedrijf al enkele vergelijkbare producten uitgebracht, zoals de HMZ-T2. Deze bevat twee OLED-schermen, een voor ieder oog, en geeft beelden in 3D weer. De bril wordt hoofdzakelijk in de markt gezet als accessoire voor het kijken van films, maar kan ook in combinatie met games gebruikt worden. De HMZ-T2 is echter geen virtual reality-bril.
Oculus Rift
De meest bekende virtual reality-bril die ontwikkeld wordt, is de Oculus Rift. Doom-programmeur John Carmack werkt sinds kort bij het bedrijf en was een van de eerste topontwikkelaars die zijn steun aan het project verleende. De Oculus Rift werd gefinancierd via Kickstarter, maar heeft sindsdien al minimaal 16 miljoen dollar aan investeringen ontvangen voor een consumentenversie. Wanneer deze verschijnt, is niet bekend.
Sony heeft nog geen plannen voor een PlayStation 4 en PS Vita-bundelbaronruud schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:33:
Sony overweegt een PS4 bundel met de PS Vita uit brengen:
bram1984 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:18:
Drie posts boven je?

Verwijderd
Ik denk dat je daar geen antwoord op krijgt. Bij MediaMarkt besteld. En volgens de man die me hielp werd als er ook maar iets over eventuele bundels bekend werd meteen iedereen gebeld of je eventueel van bundel wilt switchenVerwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 07:41:
Ik ben toch benieuwd wanneer er eventueel bundels voor Nederland aangekondigd worden. Ik denk dat ik maar eens een vraagje op Twitter drop.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Ik denk dat je gelijk hebt, maar ik heb toch nog even de gok genomen.Oxigeon schreef op woensdag 04 september 2013 @ 07:48:
[...]
Ik denk dat je daar geen antwoord op krijgt. Bij MediaMarkt besteld. En volgens de man die me hielp werd als er ook maar iets over eventuele bundels bekend werd meteen iedereen gebeld of je eventueel van bundel wilt switchen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het is mogelijk om 4 controllers aan te sluiten op de PS4. Voorheen was dit 7 op de PS3. Verder werkt de nieuwe controller NIET op de PS3
Geen idee, maar ik denk ik meld het maar even.bram1984 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:07:
De DS3 zou vanaf het begin al niet werken op de PS4, waarom zou dit omgekeerd wel zo zijn?
Nu zijn alle release consoles al verkocht, zelfs de 2'de batch zijn al tig reserveringen voor, waarom dan een bundel uitbrengen?
B.v. Watchdogs Launch bundle
http://www.amazon.com/Pla...ay-Bundle-4/dp/B00DE2W5XG
Dat lijkt toch op bundels bij de launch
Ze hebben het verder over de "PlayStation 4 Battlefield 4 Launch Day Bundle" waarover ze zeggen dat "The official release date for the PlayStation 4 is November 15, 2013. Confirmed orders will arrive at your shipping address based on the shipping speed selected."Azqi schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:32:
Amazon noemt meerdere bundels. Die laten in de naam toch niet te wensen over:
Het is dus niet een "Launch bundle" maar een "Launch day bundle", dus een bundel die ze op release dag verkopen, dat zegt dus niet of het een officiele Sony launch bundle is.
Verder als ik zo lees dan lijkt mij dus dat je na het bestellen een confirmatie moet krijgen dat je inderdaad de bundel bij release krijgt. Dat is dus niet zeker. Maar mocht het je lukken om daar te bestellen en op release date een verzending deze kant op te krijgen dan heb je natuurlijk geluk want dan ben je nog voor 29 november voorzien van een console als het allemaal goed gaat.
Ik heb direct besteld bij Sony en hoop stiekem toch dat ze genoeg zullen hebben om gewoon op release uit te leveren. En hoop stiekem (hoe oncollegiaal dat ook is) dat Sony z'n eigen webwinkel wat voortrekt en eerst uitlevert.
[ Voor 10% gewijzigd door dangerpaki op 04-09-2013 16:39 ]
Dit is gewoon dwingen dat je er een game bij koopt (versie zonder extra game was namelijk zogenaamd uitverkocht).Azqi schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:32:
Amazon noemt meerdere bundels. Die laten in de naam toch niet te wensen over:
Ps4/switch gamer
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ik denk dat er meer bij komt kijken dan alleen een firmware update. weet niet hoe dit precies zit, maar zou goed mogelijk zijn dat dit hardware gebonden is.RRCreations schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:33:
Ik hoop dat ze het aantal controllers per PS4 verhogen met een update, met z'n 6en op de bank 3 vs 3 Fifa is gewoon ronduit hilarisch
Vind het ook erg jammer dat ze deze functionaliteit weg hebben gehaald. Ik heb ook een paar keer met een flink aantal mensen Fifa gedaan en ik moet zeggen dat dat toch wel lachen is.
Bekabelt via een usb hubje zou theoretisch mogelijk moeten zijn? Mits de software het toelaat natuurlijk.rjpurk schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:13:
[...]
ik denk dat er meer bij komt kijken dan alleen een firmware update. weet niet hoe dit precies zit, maar zou goed mogelijk zijn dat dit hardware gebonden is.
Vind het ook erg jammer dat ze deze functionaliteit weg hebben gehaald. Ik heb ook een paar keer met een flink aantal mensen Fifa gedaan en ik moet zeggen dat dat toch wel lachen is.
Het kabeltje geeft alleen stroom door, geen input van de controller. Dat blijft draadloos verstuurd worden en dat is ook met een update niet te omzeilen.AtlAntA schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:17:
[...]
Bekabelt via een usb hubje zou theoretisch mogelijk moeten zijn? Mits de software het toelaat natuurlijk.
Dat zou natuurlijk mogelijk zijn, maar denk niet dat Sony hun klanten met al die extra kabels wil opzadelen. Ik zat meer in de richting te denken hoe dit met de draadloze chip zit. De vraag die dan ook in mij opkwam was of de chip meer dan 4 connecties aan kan en ik heb daarom ook even wat onderzoek gedaan.AtlAntA schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:17:
[...]
Bekabelt via een usb hubje zou theoretisch mogelijk moeten zijn? Mits de software het toelaat natuurlijk.
De PS3 had wel de mogelijkheid om meer dan 4 controllers tegelijkertijd te koppelen met de console. De PS3 had een Bluetooth v2.1+EDR aan boord en deze zit ook in de PS4, dus het zou met een firmware update mogelijk zijn om het op de PS4 ook mogelijk te maken om met meerdere controllers te spelen.
Dus waarom Sony dit niet gedaan heeft vind ik een beetje raar. Het zal voor hun geen extra geld kosten of iets dergelijks meebrengen en er zijn mensen die dit misschien toch als een leuke toevoeging hadden willen zien op de PS4

Dat het bij de PS3 zo het geval was zegt nog niet dat het onmogelijk is om data door het kabeltje te krijgen. Het blijft tenslotte een gewone USB aansluitingportie schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:12:
[...]
Het kabeltje geeft alleen stroom door, geen input van de controller. Dat blijft draadloos verstuurd worden en dat is ook met een update niet te omzeilen.
Het was toen ook mogelijk om je DualShock 3 controller met een normale PC te laten werken, voor de mensen die geen Bluetooth hadden konden gewoon via een kabeltje de controller aansluiten en gebruiken.
[ Voor 23% gewijzigd door rjpurk op 04-09-2013 23:21 ]
Ah ok. Dan zou er wel wat meer mogelijk moeten zijn ja.rjpurk schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:15:
[...]
Dat het bij de PS3 zo het geval was zegt nog niet dat het onmogelijk is om data door het kabeltje te krijgen. Het blijft tenslotte een gewone USB aansluiting![]()
Het was toen ook mogelijk om je DualShock 3 controller met een normale PC te laten werken, voor de mensen die geen Bluetooth hadden konden gewoon via een kabeltje de controller aansluiten en gebruiken.
Verwijderd
Een antwoord heb ik wel gekregen, maar het luidt dat er officieel nog geen mededelingen zijn gedaan over bundels. Oftewel, de Franse Amazon kan net zo goed zelf een pakket samenstellen voor een leuke prijs.Oxigeon schreef op woensdag 04 september 2013 @ 07:48:
[...]
Ik denk dat je daar geen antwoord op krijgt. Bij MediaMarkt besteld. En volgens de man die me hielp werd als er ook maar iets over eventuele bundels bekend werd meteen iedereen gebeld of je eventueel van bundel wilt switchen
Ik denk eigenlijk dat de beperkende factor die kleuren leds zijn aan de voorkant. Volgens mij kan die maar 4 kleuren hebben.rjpurk schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:15:
[...]
Dat zou natuurlijk mogelijk zijn, maar denk niet dat Sony hun klanten met al die extra kabels wil opzadelen. Ik zat meer in de richting te denken hoe dit met de draadloze chip zit. De vraag die dan ook in mij opkwam was of de chip meer dan 4 connecties aan kan en ik heb daarom ook even wat onderzoek gedaan.
De PS3 had wel de mogelijkheid om meer dan 4 controllers tegelijkertijd te koppelen met de console. De PS3 had een Bluetooth v2.1+EDR aan boord en deze zit ook in de PS4, dus het zou met een firmware update mogelijk zijn om het op de PS4 ook mogelijk te maken om met meerdere controllers te spelen.
Dus waarom Sony dit niet gedaan heeft vind ik een beetje raar. Het zal voor hun geen extra geld kosten of iets dergelijks meebrengen en er zijn mensen die dit misschien toch als een leuke toevoeging hadden willen zien op de PS4
[...]
Dat het bij de PS3 zo het geval was zegt nog niet dat het onmogelijk is om data door het kabeltje te krijgen. Het blijft tenslotte een gewone USB aansluiting![]()
Was ergens een tijdje terug getweet door Yoshida.
Color of the LED. Blue, Red, Green, Pink (Like the colour of face button marks)
[ Voor 4% gewijzigd door Meekoh op 05-09-2013 12:57 ]
Computer says no
PS4 + Killzone en Watch_Dogs moeten wel voor voldoende uren vermaak zorgen tot kerst.
Hynix denkt geheugenchipproductie snel te kunnen hervattende_pizzaboer schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:30:
Weet iemand welk effect de brand bij Hynix heeft op de productie van de PS4? Of zit Sony bij een andere fabrikant?
Lijkt allemaal wel mee te vallen. Geen idee of Sony uberhaupt daar zijn chips heeft besteld.Geheugenfabrikant SK Hynix heeft in een reactie op een brand te kennen gegeven dat de apparatuur in de gebouwen waar de brand plaatsvond niet beschadigd is. Het bedrijf zou de productie van chips snel kunnen hervatten, waardoor een prijsstijging mogelijk uitblijft.
Al zou Sony uberhaupt hier zijn chips besteld hebben. Nu richt ik me niet specifiek op jou hoor, maar ik hoor sommige mensen zeggen dat de prijs van de PS4 nu kan stijgen. Dit vind ik echt de domste redenatie ooit. Ten eerste; de adviesprijs staat al vast, dus meer als 400 euro zal hij niet worden. Ten tweede; Bij een bestelling staat de prijs van tevoren al vast, het is dus niet zo dat ze Sony meer geld zullen gaan vragen na de brand.PBP schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:03:
[...]
Hynix denkt geheugenchipproductie snel te kunnen hervatten
[...]
Lijkt allemaal wel mee te vallen. Geen idee of Sony uberhaupt daar zijn chips heeft besteld.
Lijkt me logisch dat ze hier gewoon een RGB LED in hebben gestopt, dus hij zou alle kleuren moeten kunnen weergeven.Meekoh schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:52:
[...]
Ik denk eigenlijk dat de beperkende factor die kleuren leds zijn aan de voorkant. Volgens mij kan die maar 4 kleuren hebben.
Was ergens een tijdje terug getweet door Yoshida.
[...]
Maar dat zijn dingen die we nog niet echt kunnen onderzoeken totdat we de controller in handen hebben en open maken.
[ Voor 43% gewijzigd door rjpurk op 05-09-2013 14:19 ]
Dit lijkt me dit trouwens ook een vette game:
Maar ben nog meer benieuwd naar The Witness van Jonathan Blow. Als Myst liefhebber lijkt me dat echt een geweldige game te worden. Jammer dat we behalve de aankondiging op de E3 nog geen nieuwe gameplaybeelden hebben gezien.
Ziet er leuk uit en lijkt mij een moderne variant van Mystkazuka schreef op donderdag 05 september 2013 @ 20:59:
Transistor lijkt me ook tof. Vond Bastion (van dezelfde makers) een van de betere Indie games in 2011.
Maar ben nog meer benieuwd naar The Witness van Jonathan Blow. Als Myst liefhebber lijkt me dat echt een geweldige game te worden. Jammer dat we behalve de aankondiging op de E3 nog geen nieuwe gameplaybeelden hebben gezien.
[video]
39
Wat me het meest opvalt is weer de voiceover.Chaoss schreef op donderdag 05 september 2013 @ 20:34:
ja die 14 minuten durende gameplay video van Watchdogs ziet er erg goed uit! maar inmiddels heb al wel zoveel van de game gezien dat de nieuwsgierigheid naar de game en zijn gameplay elementen wel wat afneemt.
Dit lijkt me dit trouwens ook een vette game:
[video]
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-09-2013 21:02 ]
Voor de geïnteresseerden (voor het geval je het nog niet wist, ik niet in ieder gevalChaoss schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:45:
Sony gaat maandag trouwens nog een persconferentie doen op de tokyo gameshow, en ook deze zal weer live te volgen zijn. Wel erg vroeg 6 uur 's ochtends, maar denk er niets bekend wordt gemaakt wat we nog niet wisten.
19 t/m 22 september
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik zeg een mooie tijd! Net ff voor het werk kijken en dan aan de gangChaoss schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:45:
Sony gaat maandag trouwens nog een persconferentie doen op de tokyo gameshow, en ook deze zal weer live te volgen zijn. Wel erg vroeg 6 uur 's ochtends, maar denk er niets bekend wordt gemaakt wat we nog niet wisten.
-
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dit topic is gesloten.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.
- [PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen