Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 18:17
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:26:
[...]

Ik zag het toevallig ook passeren op de officiële Twitter van Playstation Europe (@PlaystationEU). Daarmee is de Europese release dit jaar ook meteen mee bevestigd. Ik weet niet of dat ook zo de bedoeling was tbh.
Vast niet maar mooi nieuws natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Nou na Ubisoft met Watchdogs is het nu ook EA met Battlefield. Lijkt er toch op dat we eind oktober begin november het geld bij elkaar gespaard moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
kbloem schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:11:
Lijkt er toch op dat we eind oktober begin november het geld bij elkaar gespaard moeten hebben.
Niet meer sparen... is al gereserveerd :9

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09
http://www.ign.com/articl...n-without-kinect-attached
Duidelijk een ps4 voor mij dus !!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Boeit toch helemaal niet dat dat ding aangesloten moet zitten? Flikker je gewoon achter je kast ofzo.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09
Ja als dat kan he ;) Misschien is verplicht dat je herkent wordt met inloggen, zoals ooit een tijdje geleden in een video te zien was, inloggen door puur alleen maar voor je kinect te zitten. En als het niet nodig is waarom moet hij dan aangesloten zitten ?? Is vast een reden voor ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Jackal131 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:18:
[...]

Niet meer sparen... is al gereserveerd :9
idd. Heb al 500 euro gereserveerd. Nu eerst nog even een grotere tv kopen met passief 3D (Sony W805 of W905!) en dan is het wachten op killzone shadowfall. Potver ik kan niet wachten zeg. Speel nu nog steeds af en toe killzone 3 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Trishul schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:03:
[...]
idd. Heb al 500 euro gereserveerd. Nu eerst nog even een grotere tv kopen met passief 3D (Sony W805 of W905!) en dan is het wachten op killzone shadowfall. Potver ik kan niet wachten zeg. Speel nu nog steeds af en toe killzone 3 online.
KZ: Shadow Fall, BF4 en Watchdogs. Ik hoop dat ik het met 600,- ga redden 8).
Een ding scheelt dan...ik kan dan wel een poosje vooruit.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

jeka schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:52:
Boeit toch helemaal niet dat dat ding aangesloten moet zitten? Flikker je gewoon achter je kast ofzo.
Dat ding zit gewoon in de prijs ingerekend (goed voor Sony voor mensen die de goedkoopste console gaan kopen), niet iedereen wilt het hebben, het neemt ook plaats in beslag.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Nog niks bekend over een prijs toch? Eerst las ik 350 euro, maar nu hebben jullie allemaal 600 gereserveerd?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Klopt, nog niks bekend.. alleen maar geruchten. Naar alle verwachting zal dit duidelijk worden op de E3.

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Mars18 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:38:
Nog niks bekend over een prijs toch? Eerst las ik 350 euro, maar nu hebben jullie allemaal 600 gereserveerd?
Ik heb nog wel meer gereserveerd, maar niet alleen voor de PS4.
Auto kan kapot gaan, huishoudelijke apparaten kunnen vervangen moeten worden, enz, enz.

Ik heb 600 genoemd omdat ik er ook een aantal games bij heb genoemd, die ik er dan meteen bij wil hebben. Mijn verwachting is dat de PS4 games duurder zullen zijn dan de PS3 games (en die kosten al 60 euro per stuk). Ik hoop dat op de E3 duidelijk gaat worden waar de prijs heen gaat, maar boeien kan het me eigenlijk niet zo. Ik haal 'm toch wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Jackal131 op 22-05-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Als we kijken naar launchgames dan zijn Knack, Watchdogs, Fifa 14 en Driveclub toch wel games die ik bij launch willen hebben. Das best veel geld gelijk....

Ben benieuwd wat Microsoft doet met de launchgames...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:46
Ik denk dat dit wel het algemene tendens weergeeft wat er nu heerst:

http://uk.gamespot.com/twitter-battle/xbox-vs-ps4/

De PS4 heeft een allegiance van 90%!! Ik weet dat het allemaal relatief is, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Farid_A schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:54:

De PS4 heeft een allegiance van 90%!! Ik weet dat het allemaal relatief is, maar toch.
Het is echt bizar. Jammer dat je niet kunt zien hoeveel mensen er hebben gestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Farid_A schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:54:

Yep. Er kan trouwens nog veel veranderen in de komende 5/6 maanden (tot de lancering van de consoles), maar Microsoft heeft op dit moment de console compleet verkeerd gecommuniceerd (naar de 'hardcore fanbase' in ieder geval).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sOgphlo.png

[ Voor 21% gewijzigd door Uniciteit op 22-05-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Zelfs Amerika is blauw *verbaasde smiley*. Ik vraag me af of dat plaatje ook op de werkelijke verkopen van toepassing zal zijn, in de zin dat er een duidelijke winnaar qua verkopen zal zijn, in tegenstelling tot de huidige generatie.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
witeken schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:31:
Zelfs Amerika is blauw *verbaasde smiley*. Ik vraag me af of dat plaatje ook op de werkelijke verkopen van toepassing zal zijn, in de zin dat er een duidelijke winnaar qua verkopen zal zijn, in tegenstelling tot de huidige generatie.
De werkelijke verkopen zullen anders zijn. Dit omdat gamespot uiteraard alleen gericht is op de hardcore gamers zullen er in Amerika en de UK heus wel een hele hoop mensen zijn die geen hardcore gamers zijn, maar wel de Xbox zullen gaan kopen vanwege de geadvanceerde tv functies.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52

SkyStreaker

Move on up!

Ik vraag mij ook af of dit wel daadwerkelijk representatief is. Het laat slechts de consensus zien van gamespotlezers.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

EDIT: Oeps :p

[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 22-05-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Maar 90% vs 10% is echt wel enorm :D. Is het ook bekend hoeveel mensen gestemd hebben?

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

na de presentatie gister van de xbox one, neig ik ook steeds meer naar de ps4. van de ps2 naar de xbox360 terug naar playstation. :P

jammer wel, al die extra features zou ze bij microsoft nog weleens kunnen opbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
SkyStreaker schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:48:
Ik vraag mij ook af of dit wel daadwerkelijk representatief is. Het laat slechts de consensus zien van gamespotlezers.
Ja, ik betwijfel ook dat er echt zoveel voor het Sony kamp gaan kiezen.

Je zag het ook bij de Battlefield 3 versus COD MW3 clash 2 jaar geleden. Op het internet leek het duidelijk dat het grootste deel voor BF3 gaat en COD goodbye zegt. Maar als je dan naar de sales keek: MW3 verkocht nog zeer sterk en BF3 verkocht in totaal toch net iets minder.

Langs de andere kant, is dit alles toch wel een goed teken voor Sony. Ze moeten het op de E3 wel heel slecht aanpakken om in een negatief daglicht te komen. Maar ik ben vrij zeker dat dat niet zal gebeuren: Sony's kennende gaan ze op de E3 wel nog een resem exclusives tonen. :)
Daarnaast zijn we hier ook al zeker van:
- Sony is expliciet feedback gaan vragen bij de developers, om te kijken wat de eisen voor de hardware waren
- meeste PS4 filmpjes staan in het daglicht van gaming, wat een goed teken is. Bij de PS3 ging het soms te vaak over "It only does everything", dit was ook multimedia meuk. Nu hier nog niet veel van gezien!
- Ze drukken de PS Move niet door zoals MS met Kinect doet. De PS Move tech zit nu deels in de controller, maar das eigelijk een voordeel.
- gratis MP nog steeds voor zover ik weet.

Maar Microsoft lijkt nu wat in het schuitje te zitten als Sony bij de PS3's release. Sony dacht onoverwinbaar te zijn omdat hun PS2 het zo zeer goed deed.
Daardoor dachten ze risico's te kunnen nemen als: zeer hoge releaseprijs + late release in Europa + moeilijke, exotische hardware.
Maar toen zagen ze dus dat de Xbox echt snel populair werd in Amerika en die voorsprong hebben ze in Amerika niet echt kunnen inhalen.

Nu is het Microsoft die dacht wat risico's te nemen: meer focussen op de mainstream/casual mensen, en waarschijnlijk denken ze dat ze door hun COD-partnership terug wel de core shooter fans (lees: toch wel een grote populatie) bij zich zullen kunnen houden...
Nuja, dat COD-partnership klinkt leuk voor de die-hard fans maar als je dan naar als de rest kijkt (dat TV en Kinect gebeuren) denk ik dat vele mensen wel wat kritischer gaan zijn en niet zomaar terug voor de Xbox gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 22-05-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb recentelijk een Vita gekocht en neig dan meer naar de PS4. Sowieso is PS Plus een groot pluspunt voor mij en ik gebruik mijn 360 alleen voor Forza.

Tot nu toe legt MS teveel de nadruk op Kinect en alles wat je met de nieuwe Xbox kunt doen maar over gamen wordt nauwelijks gesproken. Sony legt juist de nadruk op het gamen en ik denk dat Sony het daar juist mee gaat winnen. Sony heeft de Move maar wringt je dat niet door de strot. Niet iedereen zit op Kinect te wachten. Ik denk dat 90% - 10% wat genuanceerder zal zijn in werkelijkheid maar of het echt naar 50 - 50 zal gaan als alles in de winkel ligt betwijfel ik. De prijs zal ook bepalend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:28:
Ik heb recentelijk een Vita gekocht en neig dan meer naar de PS4. Sowieso is PS Plus een groot pluspunt voor mij en ik gebruik mijn 360 alleen voor Forza.
Als Sony de belofte met Remote Play kan waar maken, en je hebt een PS4, dan krijgt de PS Vita opeens wel heel veel meer meerwaarde! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
SkyStreaker schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:48:
Nou Maurice de Hond peilt ook maar 3000 van de 17 miljoen Nederland en toch klopt zijn schatting altijd aardig... Je kunt een gemiddelde altijd aardig doorrekenen. In het gunstigste geval zal het wellicht gecorrigeerd moeten worden naar 80-20 wat nog vrij kansloos is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:38:
Don't get your hopes up, 350 gaat hij echt niet kosten, een Wii U kostte dat al. Het wordt zeker hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik gok €499,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Met die 3 games die ik noemde kom dan toch alweer op die 600 (iets meer zelfs)... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

kbloem schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:16:
[...]

Nou Maurice de Hond peilt ook maar 3000 van de 17 miljoen Nederland en toch klopt zijn schatting altijd aardig... Je kunt een gemiddelde altijd aardig doorrekenen. In het gunstigste geval zal het wellicht gecorrigeerd moeten worden naar 80-20 wat nog vrij kansloos is...
Ik snap wat je bedoeld, echter is de inhoud heel erg anders. De berekeningen die je hiervoor kan gebruiken zijn nog altijd theoretisch of beter gezegd: een aanname. Kortom, voor mij dan, niet representatief.

@Asgaro

Vergeet niet de kracht van merk-loyaliteit.

FF tussendoor:

Dat Sony overigens beslist heeft om richting de x86 architectuur te gaan is een van de beste strategieën. Het beste voorbeeld is reteslechte ports die voor geen meter werken van PC <-> PS3 of X360 <-> PS3 <-> Wii. Leuk voorbeeld: NFS The Run. Om te HUILEN.

[ Voor 21% gewijzigd door SkyStreaker op 22-05-2013 20:06 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@ Asgaro: dat zie je iedere keer inderdaad, maar het zijn dan ook voornamelijk de BF fanboys die over CoD liggen te janken, en niet zozeer andersom. In dit geval was er nog weinig bekend over de nieuwe consoles, en hebben veel mensen hun huidige standpunt gebaseerd op de reveals. Als je dan met 90-10 achter staat de dag na je reveal, terwijl je pas als laatste aan de beurt was, dan heb je wat mij betreft de plank niet eens misgeslagen, maar zelfs niet eens een poging gedaan überhaupt een plank te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ach als ze op de E3 een sloot mooie games laten zien, dan is driekwart van de mensen deze presentatie alweer snel vergeten hoor :) Vergeet ook niet dat de groep die dit soort dingen bekijkt relatief klein is. En zelfs de mensen die dit soort dingen wel volgen zijn niet per se van alles op de hoogte. Mensen die nu wel de Xbox onthulling hebben gekeken zijn bijvoorbeeld in sommige gevallen niet van de details van de PS4 (onthulling) op de hoogte (en andersom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat verwachten jullie dat Sony zelf allemaal gaat laten zien?

Een nieuwe Uncharted? The Last Guardian? Deep Down? En verder?

Knack sowieso. En Drive Club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

bram1984 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:48:
Wat verwachten jullie dat Sony zelf allemaal gaat laten zien?

Een nieuwe Uncharted? The Last Guardian? Deep Down? En verder?

Knack sowieso. En Drive Club.
Een nieuwe Uncharted, ik denk dat die een beetje op zich zal laten wachten - daarentegen verwacht ik wel een aankondiging. Dat er een deel 4 komt is wel duidelijk als je deel 3 hebt gespeeld en op hebt gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GN8xqGi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:02
op zich is het concept en de gedachtengang achter de X1 (zo noem ik de xbox one ) goed, alleen is het puur gericht op Amerika met hun sports mogelijkheden, overlay van TV .

Ze vergeten even voor het gemak de rest van de wereld of het zal er mondjes maat komen in andere landen.

De Multi media mogelijkheden zullen wel beperkt blijven tot muziek, Blu Ray / DVD en wat foto;s bekijken. Als ik MM wil dan wil ik ook zelf mijn serie kunnen rippen en er op zetten, mijn camcorder filmpjes, mijn muziek samenstelling en fotoalbums van vakantie etc...

Van games zag ik heel weinig en wat ik zag waren cgi filmpjes.... beetje vaag allemaal !! en om het compleet te maken WTF heeft een HALO TV Serie nu te maken met een game console....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:41

Superkiwi

Hoi doei

*sorry verkeerde topic :P

[ Voor 97% gewijzigd door Superkiwi op 23-05-2013 00:39 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:16:
[...]

Klopt, maar Maurice de Hond heeft een panel dat bestaat uit mensen uit alle lagen van de bevolking die zijn enquetes willen invullen die zeer waarschijnlijk lang niet allemaal interesse hebben in games. Op Gamespot is er een specifieke doelgroep om zijn mening gevraagd die de website bezoekt vanwege het feit dat het over games gaat.

Verder laat ik mijn keuze niet al te veel afhangen van deze eerste ronde, maar eerder van de games en de evt. restricties. Als online gaming op de PS4 gratis blijft, dan zal ik voor de combo PSVita en PS4 gaan. Ik koop de PS4 ws niet bij de release, want ik heb op de PS3 toch al een enorme backlog. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 07:44:
[...]

Klopt, maar Maurice de Hond heeft een panel dat bestaat uit mensen uit alle lagen van de bevolking die zijn enquetes willen invullen die zeer waarschijnlijk lang niet allemaal interesse hebben in games. Op Gamespot is er een specifieke doelgroep om zijn mening gevraagd die de website bezoekt vanwege het feit dat het over games gaat.

...
:F :)

Ik denk ook juist dat op Gamespot precies de doelgroep komt waarop Microsoft, Sony en Nintendo opzoek naar is omdat daar juist minstens 50% van hun markt zit. Prima populatie in de steekproef.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://images.tweaktown.com/news/3/0/30549_06_ps4_s_dualshock_4_controller_makes_an_appearance_at_the_fcc.jpg
FCC

Foto's + handleiding zijn confidential en mogen pas beschikbaar worden gemaakt... in november.

November lancering, voor de VS, lijkt er dus dik in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Op basis waarvan concludeer je dat lancering er voor alleen de VS in zit? Of interpreteer ik je verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

http://www.anandtech.com/...d-to-playstation-4/304207

FF lezen aangaande het DDR5 stukje en ook de reactie van MrMilli lezen.

D'r wordt nogal gezeurd over de complexiteit van gDDR5 etc. ineens, sinds MS met de XB1 specs is aan komen zetten.

@Arx, prima steekproef. Correct, echter gelimiteerd AAN gamespot. Kortom, theoretisch en geen feitelijke weergave. Al is de uitkomst wel interessant om te zien :P

[ Voor 25% gewijzigd door SkyStreaker op 23-05-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
http://www.housemarqueblo...playstation-4/2013/05/23/
De eerste top games worden al aangekondigd... :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Super Stardust HD heb ik in het begin behoorlijk wat uren gespeeld moet ik zeggen, vooral in coop.

Ik ben trouwens wel benieuwd of de PS3 en PS4 gamers onderling tegen elkaar gaan kunnen spelen. Ik neem aan dat de PS4 hetzelfde netwerk gaat gebruiken, dus het zou mogelijk moeten zijn?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Laatst online: 10-09 17:30
Van een PS1, naar Xbox 1, naar Wii (weer verkocht), naar Xbox 360. En nu hopelijk een PS4!
Kan ik eindelijk weer was sony-exclusives spelen. Hopelijk gaat dat met PS3 games streamen door, kan ik eindelijk eens de Uncharted serie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb alle Sony consoles (dus PS1, PS2, PSP, PS3 en PSVita) en ook beide MS consoles, maar de One ga ik vrijwel zeker niet halen. Er zullen vast wel interessante games voor uitkomen, maar 2 consoles is wat teveel en dan kies ik voor de PS4.
Ik heb voor beide MS consoles ook nooit veel spellen gekocht moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

SkyStreaker schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:48:
...

@Arx, prima steekproef. Correct, echter gelimiteerd AAN gamespot. Kortom, theoretisch en geen feitelijke weergave. Al is de uitkomst wel interessant om te zien :P
Eensch. Dat geldt sowieso voor internet polls. Ik weet zeker dat die poll er anders uit ziet na de E3, positiever voor MS, mits ze werkelijke gameplay laten zien. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tja, veel negatiever kan niet, dus das niet zo moeilijk. Met die battle poll hadden ze iets van 10% van de stemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Arx schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:56:
[...]

Eensch. Dat geldt sowieso voor internet polls. Ik weet zeker dat die poll er anders uit ziet na de E3, positiever voor MS, mits ze werkelijke gameplay laten zien. :)
Gamespot is een van de grotere waar gamers komen en dat zullen echt niet meerendeel playstation gamers zijn. Maar als een gamespot al geen peiling meer kan doen, wie kan dat dan wel? Als je de straat op gaat zal het voor xbox positiever gaan uitvallen. Voor mn pa is het bijvoorbeeld ideaal. Die wil films kijken en af en toe gamen. Maar dat is dus het niet-gamer publiek.

Maar als er nu 50.000 gamers nu hoofdzakelijk voor de gameconsole kiezen ipv de home entertainment center zoals microsoft het zelf noemt zal het bij 500.000 stemmen echt geen 50-50 verhaal worden.

Ik denk ook dat er met de E3 beter een nieuwe poll gehouden kan worden en dan zal het vast dichter bij elkaar liggen. En ik denk niet eens dat de exclusives een bepalende factor zal zijn maar het feit dat de meeste gamers gewoon onderuit gezakt op de bank willen zitten met een controller in de hand en niet willen springen en zwaaien en roepen naar een console. Als 5-6 van de 15 exclusives kinect gebaseerd zijn dan denk ik ook dat playstation weer ver voor komt te staan in de peilingen.

Ik vraag me af wat er straks in de winkel gebeurt, dan kan Microsoft nog wel eens een slag gaan slaan met het all-in-one verhaal bij niet-gamers. Dat is een groter publiek dan wie er nu online de forums aan het volspammen zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Kenny_026 op 23-05-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Bungie, de originele makers van Halo (t/m Halo: Reach, 2010), zullen de eerste gameplay beelden van hun nieuwe game Destiny laten zien tijdens het PS4 event.

Het moet niet gekker worden... :9

http://blog.us.playstatio...ny-the-law-of-the-jungle/

[ Voor 25% gewijzigd door Uniciteit op 23-05-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha het was al bekend dat PS4 exclusieve content voor Destiny gaat krijgen. Ik vind het ook een opvallende move, maar ik zit er niet bepaald mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Niet verrassend nieuws, maar Apple heeft nu bevestigd dat ze op maandag 10 juni om 19:00 (Nederlandse tijd) een keynote houden. Waarom meld ik dit? Dat is namelijk precies op hetzelfde moment als de E3 persconferentie van Microsoft - en Apple is, momenteel, één van 's werelds grootste technologiebedrijven - zo niet de grootste - in de wereld.

Ik ben er best wel enthousiast over: drie zeer grote technologiebedrijven houden binnen 24 uur van elkaar persconferenties om hun "latest & greatest" te laten zien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb alles van Apple hoor, maar enthousiast ben ik nou niet echt. Nieuwe iPad, snellere Macs. Misschien een opgevoerde iPhone 5 en geen iWatch.

MS moet hier wel van balen, lijkt me. Ook dat ze voor Sony als eerste moeten.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 23-05-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Uniciteit schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:44:
Niet verrassend nieuws, maar Apple heeft nu bevestigd dat ze op maandag 10 juni om 19:00 (Nederlandse tijd) een keynote houden. Waarom meld ik dit? Dat is namelijk precies op hetzelfde moment als de E3 persconferentie van Microsoft - en Apple is, momenteel, één van 's werelds grootste technologiebedrijven - zo niet de grootste - in de wereld.

Ik ben er best wel enthousiast over: drie zeer grote technologiebedrijven houden binnen 24 uur van elkaar persconferenties om hun "latest & greatest" te laten zien. :D
Wat gaat Apple aankondigen? Hun een nieuwe versie van uOS met weer tig revolutionaire features :+?

Apple 's werelds grootste technologiebedrijf noemen... meehhh, met zulke megamarges is het makkelijk om zoveel geld te verdienen. Ze houden al het geld gewoon voor zichzelf, ze door er 0,0 nuttige dingen mee. Ze persen gewoon het geld uit alle fanboys. Ik zou eerder Intel of Google het grootste technologiebedrijf noemen, qua innovatie dan.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Nr. 2 is Apple qua waarde, innovatief is Apple inmiddels niet meer en zeer zeker niet divers. Het Samsung-conglomeraat is nr. 1 Maar goed, OT.

Waar ik heel erg benieuwd naar ben is de interface van de PS4, hoe zij nu de account-beveiliging aanpakken en de piraterij. Ik denk dat hoe het ging met de PS3 (ook al hebben ze het lang volgehouden!) qua kopieën nog erg vers en pijnlijk in het geheugen ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
witeken schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:12:
[...]

Wat gaat Apple aankondigen? Hun een nieuwe versie van uOS met weer tig revolutionaire features :+?

Apple 's werelds grootste technologiebedrijf noemen... meehhh, met zulke megamarges is het makkelijk om zoveel geld te verdienen. Ze houden al het geld gewoon voor zichzelf, ze door er 0,0 nuttige dingen mee. Ze persen gewoon het geld uit alle fanboys. Ik zou eerder Intel of Google het grootste technologiebedrijf noemen, qua innovatie dan.

grootste, als in meeste qua waarde.. (of zelf 2e zoals hierboven gezegd wordt)
Dit komt ondertussen niet meer door de revolutionaire dingen die ze doen, maar vooral door de legendarische marketing die ze voeren (hypen)..

Vraag me ook af als ze weer volop tegen linux zullen zijn op de playstation :>
Ik heb er zelf geen nood aan, maar tal van mensen willen dat wel..

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 23-05-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:14
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BLA5KJfCcAECUv0.jpg:large

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha. Dan mogen we wellicht ook wat reclameborden verwachten rondom de CL finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:15:
Aha. Dan mogen we wellicht ook wat reclameborden verwachten rondom de CL finale.
Zie de reclame in de rust. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ziet er naar uit dat er een best grote kans is dat wij de PS4 ook dit jaar nog krijgen, in plaats van begin volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Officiele afbeelding van InFamous: Second Son
http://www.gamersyde.com/...n_in_images-14080_en.html

(uiteraard met kans op Bullshots :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ziet er fraai uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Wow impressive!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ziet er zeker impressive uit! Wel vraag ik me af of dit gewoon echt in-game is of puur van tevoren gerendered..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:32

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

DAt is goed nieuws en ik hoop dat Sony het voor elkaar krijgt! het was best wel frustrerend dat games op de PS3 vaak niet eens 720P waren...

1080P is op PC's al een hele normale resolutie, vaak kunnen die zelfs nog wel hoger draaien.

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 25-05-2013 09:57 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat is het zeker. Ik vind het vooral ook fijn om te weten dat de games die er komen bij voorbaat al minstens net zo mooi of mooier dan de games op dat andere ding zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:40
Ik zie net bij bol.com, terwijl ik gta V zat te bestellen, dat je de ps4 al kunt reserveren.
Als datum staat er 13.11.2013 bij, prijs €599
http://www.bol.com/nl/p/s...05_B5__1_1004004013539792

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:05:
Ziet er naar uit dat er een best grote kans is dat wij de PS4 ook dit jaar nog krijgen, in plaats van begin volgend jaar.
Het lijkt me ergens vreemd om nu het apparaat al voor 2013 te promoten en er dus een hoop geld aan te spenderen om hem vervolgens uiteindelijk toch pas in 2014 uit te brengen. Sony heeft nu niet bepaal leggende gelden om dat te doen gezien de slechte jaarcijfers van vorige jaar en de reorganisatie die ze hebben uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reclame van PS 4 laten ze zien tijdens de finale van de Champions League. De wedstrijd begint 20:45 u.

Ik kan niet wachten ! En dat terwijl ik helemaal geen voetbalfan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 10:37:
[...]

Het lijkt me ergens vreemd om nu het apparaat al voor 2013 te promoten en er dus een hoop geld aan te spenderen om hem vervolgens uiteindelijk toch pas in 2014 uit te brengen. Sony heeft nu niet bepaal leggende gelden om dat te doen gezien de slechte jaarcijfers van vorige jaar en de reorganisatie die ze hebben uitgevoerd.
http://www.gamekings.tv/n...13-lancering-voor-europa/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Yup het lijkt me vrijwel zeker dat we in 2013 nog een PS4 kunnen kopen.

Gewoon slim van Sony, ze hebben zelf ook ingezien dat ze zich niet hoofdzakelijk op de Japanse markt moeten richten maar vooral op de Europese en Amerikaanse omdat daar de groei mogelijkheden liggen. En nu Microsoft, naar het lijkt, zo dom is om zich vooral weer op de Amerikaanse markt te richten denk ik dat Playstation in Europa aardig wat terrein kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
In Europa is de PlayStation vrij populair, ik denk dat het vooral om de UK zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 20:49
Mensen die de PS4 halen. Wachten jullie tot eventuele kinderziektes verholpen zijn of kopen jullie gelijk tijdens de launch?

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht eerst de prijs en de launchgames af. Mijn voorkeur gaat uit naar RPG dus ik zal wel eerst af gaan wachten vrees ik :)

Kan zijn dat ik (eerst) voor de X1 ga maar met wat ik nu weet lijkt me dat, ondanks Forza 5, onwaarschijnlijk. Op dit moment heeft de PS4 mijn lichte voorkeur, zeker als je via Gaikai straks alle voor de PS uitgebrachte games op de Vita kunt spelen mits je wifi hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hangt in mijn geval van de prijs af... en of ik tzt alweer een baan heb :P

Ik zou een prijs van 599,- geen slimme zet vinden van Sony dat was ook de reden dat de Ps3 na de launch gewoon slecht liep pas na de eerste prijsverlaging ging hij goed lopen. Als de Ps4 bij launch 399,- gaat kosten moet ik wel heel erg in geldnood zitten wil ik hem niet gelijk halen, die kinderziektes interesseren me niet, kan me niet herinneren dat er destijds met de Ps3 echt problemen waren.

e.e.a. hangt ook een beetje af wat ze met PS+ gaan doen, ik moet natuurlijk wel genoeg content hebben om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ps3gamer91 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:54:
Mensen die de PS4 halen. Wachten jullie tot eventuele kinderziektes verholpen zijn of kopen jullie gelijk tijdens de launch?
Ik wacht tot we wel wat verder zijn ja. 1 grote voorwaarde voor mij is dat ik weer RPG's (liefst JRPG's) wil zien zoals op de PS2. Andere genres kunnen mij ook wel over de streep trekken, maar ik blijf afwachten. Ook op een leuke actiekorting en ja - de kinderziektes.

Als je een systeem meteen koopt en nooit update, kan ook leuk zijn (als de exploits naar voren komen) en veel geld op leveren, maar dat is niet mijn intentie ;)

@Kohaku, wellicht hebben het hier al eerder over gehad - maar ja, het RPG aanbodo pde PS3 was gerust gezegd karig. Zelfs voor Aziatische begrippen.

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 25-05-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, heb gisteren het aanbod eens vergeleken en voor de 360 zijn meer RPG's uitgekomen dan voor de PS3 terwijl je juist van een Japanse console zou verwachten dat je veel RPG's ziet.
Op de 3DS kom je tegenwoordig om in de RPG's maar ook Nintendo is niet echt scheutig met RPG's op zijn console. Hopelijk komt daar met deze generatie verandering in. Ik speel nu P4G op de Vita en dat soort games op de PS4 moet toch mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ps3gamer91 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 13:54:
Ik heb 'm al in pre-order staan. Dus ja, op launch dag heb ik hem in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Heb hem ook gepre-ordered ... we zullen zien. Denk wel dat beide (Sony en MS) van de fouten in het verleden hebben geleerd zodat er wss wel een paar foutjes in zullen zitten (nooit echt helemaal te vermijden), maar geen catastrofale bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Ik heb hem net bij de GameMania gepreorderd. Kostenloos en nog zonder game want ik wacht nog even af of er gamepacks komen die voordeliger zijn. Kan de pre order dan altijd nog zonder gezeik annuleren.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
En wat is voor jullie nu de beste game of reeks geweest van de afgelopen generatie? Ik twijfel tussen Mass Effect en de Elder Scrolls. Ik hoop zo op een E3 verassing mbt een van deze twee... Of een nieuwe reeks van Bioware. Ze hebben nog wat recht te zetten na Dragon Age...

[ Voor 55% gewijzigd door Kenny_026 op 25-05-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

kbloem schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:25:
En wat is voor jullie nu de beste game of reeks geweest van de afgelopen generatie? Ik twijfel tussen Mass Effect en de Elder Scrolls. Ik hoop zo op een E3 verassing mbt een van deze twee... Of een nieuwe reeks van Bioware. Ze hebben nog wat recht te zetten na Dragon Age...
Mass Effect 4 is al druk in ontwikkeling en Dragon Age 3 gaan we absoluut zien op de E3. Bovendien is BioWare Edmonton bezig met een geheel nieuwe IP. Die zien we voorlopig nog even niet.

Mass Effect was mijn absolute favoriet afgelopen generatie :). Ik heb zo belachelijk veel tijd in die games gestopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Mass effect vond ik ook wel goed, maar ik heb de derde niet gespeeld. Deel 1 en 2 wel allebei twee keer uitgespeeld, maar rond de derde was zo veel gezeur dat ik weinig zin had, komt nog wel :)
Mijn favorieten deze generatie: de ratchet & clank games, uncharted serie en heavy rain (begin was saai, had hem eerst een jaar laten liggen na iets van een uur spelen, maar zodra het eenmaal op gang komt \o/ ), rayman origins en portal 2.
Op de xbox: halo serie (leuk voor couch co-op)
Wii: new super mario bros (leukste met 3spelers) en de nieuwe donkey kong co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zonder twijfel: Uncharted en Batman. Helemaal mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
De meeste tijd heb ik gestoken in BF:BC2 (1000 uur) en BF3 (1000 uur and counting).
Maar ook met games als Uncharted , Killzone en Assassins Creed heb ik me goed vermaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Tip: Het EU Twitter Account van PlayStation gaat nu helemaal los ivm CL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

nioz schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:16:
Mass effect vond ik ook wel goed, maar ik heb de derde niet gespeeld.
De 3e met ALLE DLC d'r bij die betrekking hebben op het verhaal, maken het wel af. Ik was ook zwaar teleurgesteld, maar door dat stuk verhaal d'r bij heb ik er absoluut meer vrede mee.

Uncharted, die gaat echt wel door :) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Arx schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:17:
Tip: Het EU Twitter Account van PlayStation gaat nu helemaal los ivm CL. :)
Inderdaad. Moet vanavond wel wat van langskomen. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

https://twitter.com/PlayS...38331486455488512/photo/1

:D

[ Voor 7% gewijzigd door CR1691 op 25-05-2013 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12
Ik heb echt genoten van exclusives als Uncharted, maar vooral ook van parels als Red Dead Redemption, Mass Effect, Bioshock, Fallout 3, Batman AA en AC, en Assassins Creed 2. Daarnaast voor mij ook de eerste console generatie waarin ik online heb gegamed met Battlefield Bad Company 2 en BF3.

Kortom, ik zou niet willen kiezen.

Overigens ben ik van plan meteen bij de launch een PS4 te halen. Daarbij ben ik wel een klein beetje bang voor kinderziekten. Software nog niet eens zo, maar hardware wel.

-edit- niet gezien dat het over reeksen ging. Nouja.

[ Voor 3% gewijzigd door cheiron op 25-05-2013 21:02 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Wie dacht dat de ps4 niet in 2013 in Nederland zou utikomen, maar eerst in Amerika en thuishaven Japan heeft het mis; reclameborden van Sony geven aan: Coming in 2013. En de CL-finale is toch echt gericht op Europa, Amerikanen houden meer van "football ?! En jappanners van vechtsporten..
Het zou me niets verbazen als ze straks een speciekere datum geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CL finale wordt wereldwijd uitgezonden, niet alleen in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 21:28:
Maar ik gok dat het grootste deel van de kijkers toch uit europa komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Behalve de reclameborden heb ik verder geen reclame voor de PS4 gezien in de rust...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 21:28:
Maar het is een Europese finale.

Ik heb ook niks gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 21:50:
[...]

Maar het is een Europese finale.

Ik heb ook niks gezien.
Klopt, is een Europese finale maar ook in Zuid Amerika en Azië wordt er gekeken.

Kan me niet voorstellen dat er nu nog reclame komt of ze hebben alleen in de UK en Duitsland zendtijd ingekocht. Na de wedstrijd is mosterd na de maaltijd want dan zapped iedereen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Is dit niet de reclame waar ze op doelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Metal gear solid 4 kon ik echt niet neerleggen. Van hitman ben ik eg bij dat deze op ps+ was verschenen, had niet verwacht dat ik dat zo leuk zou vinden. Qua tijdsbesteding zal GT5 bovenaan staan en ik kijk dan ook uit naar GT6. De PS3 blijft voorlopig in order geval nog wel interessant en dat is in ieder geval positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Bij mij is het qua tijdsbesteding echt met stip fifa. Maar ik vind de film ervaring zo bizar goed bij Mass Effect. De keuzes die je maakt zijn soms ook echt moeilijk, nu in deeltje drie helemaal. Maar ik ben nog niet klaar dus geen spoilers aub :)

Volgens gamerankings is het de beste trilogy ooit...
Pagina: 1 ... 5 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.