Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb het liefst een hele neutrale, strakke oplossing, zoals veel HTPC's:
Afbeeldingslocatie: http://www.ms-tech.de/eng/upfiles/images/201006/12768540411251791062mc-1200_gross.jpg

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:29

Oxigeon

En zo is dat!

Een officiële releasedatum voor de PS4 is er nog niet, maar over het algemeen wordt aangenomen dat Sony de nieuwe console dit jaar nog wil releasen, zij het niet per se in alle regio's. In het verleden hebben enkele bronnen al laten weten dat Sony hoopt om dit jaar 12 tot 16 miljoen PS4-consoles te kunnen verschepen, maar of dat doel gehaald zal kunnen worden is nog maar de vraag.

Een bron binnen de productieketen heeft namelijk verteld dat Sony nog geen concrete instrcuties heeft gegeven, waardoor het hele proces mogelijk vertraging oploopt. Sony zou de eerste lading consoles namelijk al in juni willen verschepen, met vanaf augustus massale ladingen. Als men nu echter nog niets gehoord heeft van Sony, dan lijkt die oorspronkelijke planning wat in het gedrag te komen. Uiteraard zou het wel kunnen dat Sony haar plannen inmiddels gewoon heeft gewijzigd.
Bron: 4gamers.be

Nu denken jullie misschien waarom komt hij (nederlander) steeds met een belgische site aanzetten... Simpel, ze brengen als een van de eerste het gamenieuws naar buiten.

EDIT: Bovenstaande is dus weer totaal niet mijn ding. Maar moet ook wel eerlijk zijn. Hoe dat ding er ook uit gaat zien. Bij mij komt hij toch wel in huis :D.

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 07-05-2013 14:34 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:47:
[afbeelding]
Die heb ik ook en na drie jaar is het nog steeds prettig om naar te kijken..

Strak is altijd goed. Geborsteld ook.... glimmend heb ik niet veel mee. Vind de nieuwe PS3 ook mooier dan de oude...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Game Informer: the PlayStation 4 edition juni 2013
Met onder andere informatie en nieuwe screenshots over:

- Sony en onafhankelijke, kleine ontwikkelaars
- Media Molecule's PS4 project (maker van LittleBigPlanet op de PS3)
- Destiny (game)
- Knack (game)
- Killzone: Shadow Fall (game)
- DriveClub (game)
- Infamous: Second Son (game)
- Interview met Shu Yoshida
- Hands-on DualShock 4

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JmYMLkn.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 07-05-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:47:
[afbeelding]
Zoiets zou wel mooi zijn ja.. Ik zou dan zelf liever een zilveren willen aangezien mijn Primare versterker dat ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 00:15:
[...]

Zoiets zou wel mooi zijn ja.. Ik zou dan zelf liever een zilveren willen aangezien mijn Primare versterker dat ook is.
Ik verwacht toch echt weer een zwarte meer aansprekende uitgave en eventueel later weer een ander neutraal kleurtje (wit, zilver). Via de controllers kun je wat kleur toevoegen. Op PS3 is er inmiddels ook een variatie aan kleuren voor verschenen.

Btw, ik hoop trouwens dat controllers en consoles deze generatie meer customizable zullen gaan worden. In de voorgaande generaties is er nauwelijks iets gebeurd op dit vlak. Alleen Calibur 11 had een soort cases rondom je console (bijv. Gears of War of Battlefield). Verder waren er veel stickers, maar tenzij dat je ding is, is dat ook niet heel boeiend natuurlijk. Third parties komen zo nu en dan nog wel eens wat controllers, maar die zijn lang niet altijd gelicenseerd en vaak ook minder goed dan de originele. Je zou dus zeggen dat er nog wel mogelijkheden moeten liggen om hier iets van te maken vanaf modden voor Dummies tot aan de mensen die er bijna hun vak van gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

En we hebben wat meer info over driveclub
De nieuwe editie van de GameInformer levert ons een hoop nieuwe informatie op over inFamous: Second Son, wat een mogelijke PlayStation 4 launchgame is zoals hier al te lezen viel. Ook over een andere titel kon het tijdschrift een hoop nieuwe informatie kwijt en dat is DriveClub, welke in de maak is bij Evolution Studios.
Voor jou gemak hieronder alle details opgesomd.
-De game heeft naast een grote online focus ook een offline singleplayer
-Alles wat je doet zal gevolgd worden via een profiel in de singleplayer
-De game bevat drie tegen drie teams uitdagingen
-Je kunt events opzetten op basis van verschillende instellingen; autotype, baan, tijd van de dag, weer en meer
-Multi-stage events kunnen door spelers opgezet worden en meerdere dagen duren
-Deelnemers kunnen in honderden teams terecht
-De touchpad op de DualShock 4 wordt gebruikt voor navigatie in het menu
-Er wordt overwogen om de touchpad te gebruiken voor de camera’s
-De gameplay is niet opgezet als simulatie
-Schade aan auto’s zal geen invloed op hun besturing hebben
-Graphics en gameplay zijn van gelijkwaardig belang voor de ontwikkelaar
-Evolution zal een league racing seizoen opzetten door elke week nieuwe events te organiseren
-Je voortgang is te delen via social media
-Koenigsegg, Maserati, Pagani, Hennessey zijn in ieder geval vertegenwoordigd
-Bij de start moet je het minder blitse auto’s doen
-Door te racen en beroemd te worden zul je toegang tot betere auto’s krijgen
-Als je meer beroemd bent zullen er meer mensen naar je races komen kijken
-In teams zullen behaalde doelstellingen gebundeld worden voor een groter succes voor het team
-Onder deze uitdagingen vallen; de snelste ronden, 1000 meter driften, van 0 naar 100 als snelste en meer
-Het zelf maken van races moedigt de game aan
-Buiten DriveClub zul je apps kunnen gebruiken om uitdagingen te maken
-DLC bestaat onder andere uit nieuwe auto’s

Het is één van de grootste titels voor Sony vanuit een DLC perspectief
Het laatste punt is interessant, want op dit moment is de LittleBigPlanet franchise degene die het meeste aan verschillende DLC uitbreidingen heeft gekregen en met de PlayStation 4 zal de focus op DriveClub gericht worden. Dit zal natuurlijk bestaan uit nieuwe auto’s, tracks en meer en we zijn dan ook erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Als we meer over de downloadbare content horen en wat Evolution Studios precies van plan is, dan lees je dat hier.
bron:psx-sense.nl

In principe ziet dit er allemaal leuk uit. Zal hun toch ook wel wat moeite gaan kosten om voorbij of gelijkwaardig aan GT6 te gaan zijn welke ook zoals het schijnt ergens rond die tijd gaat uitkomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 08-05-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Aangezien de geruchten aanhouden dat GT6 nog op de PS3 uitkomt lijkt mij dit de meest intressante titel voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Alleen als ik het zo lees lijkt Drive Club erg casual / arcade te worden, wat niet verkeerd hoeft te zijn natuurlijk. Maar ik denk dan meer in de trant van Project Gotham Racing / GRID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Cyleo schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:14:
Aangezien de geruchten aanhouden dat GT6 nog op de PS3 uitkomt lijkt mij dit de meest intressante titel voor de PS4.
Vanmiddag de deur uit gegaan.

Afbeeldingslocatie: http://uppix.net/5/e/6/8ae25ce1f6f14e452e039d9193083.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Uniciteit op 08-05-2013 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Uniciteit schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 18:21:
[...]

Vanmiddag de deur uit gegaan.

[afbeelding]
En deze *O* :

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Fake of is het echt...zeg het maar...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
Jackal131 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:43:
Fake of is het echt...zeg het maar...
[video]
Ziet er tof uit. Fake of niet, mooi gemaakt. :)

Mocht het design echt zijn dan zag het er de paar keer dat het design voorbij komt goed uit moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Stills + ingezoomd

http://www.psx-sense.nl/1...-gelekt-via-teaser-video/

[ Voor 12% gewijzigd door DeBaroN op 13-05-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik denk dat het nep is... maar ik hoop dat het echt is! :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

m4yall schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:25:
[...]

Ziet er tof uit. Fake of niet, mooi gemaakt. :)

Mocht het design echt zijn dan zag het er de paar keer dat het design voorbij komt goed uit moet ik zeggen.
Het heeft inderdaad net iets teveel kwaliteit om nep te zijn. :) Helaas ook net te weinig materiaal om de console goed te beoordelen, deze kwam bij mij met wel iets teveel CG over (de lense flares, en licht uit de console 8)7 ). Mijn conclusie: een echte teaser van Sony, mogelijk dat dit de Champions League commercial is.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Fake. Op een van de console-shots zijn logo's te zien waaronder het CD-logo. De PS4 zou echter geen CDs kunnen afspelen. Zie bijv http://n4g.com/news/1182964/ps4-will-not-support-cds

Andere blunder is dat beelden van Infamous 3 gebruikt worden. Die zijn geript van de PS4-press event. Je ziet nl in de fake ad "20 feb 13" staan. Dat was de datum van de press event. Let maar goed op: YouTube: REVEAL PLAYSTATION 4 PS4 E3 2013 新しいプレイステーションE3プレゼンテーション

[ Voor 31% gewijzigd door ymmv op 13-05-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpnow.nl/img=b43656a783

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
ymmv schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:54:
Fake. Op een van de console-shots zijn logo's te zien waaronder het CD-logo. De PS4 zou echter geen CDs kunnen afspelen. Zie bijv http://n4g.com/news/1182964/ps4-will-not-support-cds
Ik dacht juist dat het ging om audio cd's? Op CD's hebben ook games gestaan, zoals, ik noem maar een console, games van de eerste PlayStation.
Andere blunder is dat beelden van Infamous 3 gebruikt worden. Die zijn geript van de PS4-press event. Je ziet nl in de fake ad "20 feb 13" staan. Dat was de datum van de press event. Let maar goed op: YouTube: REVEAL PLAYSTATION 4 PS4 E3 2013 新しいプレイステーションE3プレゼンテーション
Ik ben het veder wel met je eens hoor. Aan de andere kant heb ik ergens toch wel zoiets van "er zit wel erg veel 'kwaliteit' in" :9

[ Voor 12% gewijzigd door Uniciteit op 13-05-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:03

PBP

Alas, a representative from Sony's American division has confirmed to Kotaku that this isn’t an official clip, saying that it wasn't produced or released by them

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Uniciteit schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:02:
Ik ben het veder wel met je eens hoor. Aan de andere kant heb ik ergens toch wel zoiets van "er zit wel erg veel 'kwaliteit' in" :9
Inderdaad, maar aan het einde van zo'n filmpje zou je verwachten de volledige console goed te kunnen bekijken. Tenzij het een teaser zou zijn, maar dan wordt dan zou de hele console niet getoond worden. (en Sony heeft bevestigd dat het een vals filmpje is)

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Wel een reclame in de stijl van Sony, mooi gedaan. Wat mij het meest opviel was dat de achtergrond niet zwart is, maar grijzig zwart. Dat gebeurd in Sony-reclames nooit. Wit is daar wit, en zwart zwart als het als achtergrond wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
ymmv schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:54:
Is er ook een link naar het echte interview? Ik zou werkelijk niet weten waarom de huidige BR drive in de PS3 wel CD's kan afspelen en dan zou het met de PS4 niet kunnen? Volgens mij bespaart Sony daar geen geld mee. Hooguit wat centjes aan licenties aan Philips? Maar ja, volgens mij is dat te verwaarlozen, omdat Sony met Philips samengewerkt heeft aan de CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Europa PS4 lancering gerucht
http://www.computerandvid...3-in-europe-says-insider/

- "high-priority territory"
- Europese "PS4 launch is not delayed into 2014"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Uniciteit schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:36:
Europa PS4 lancering gerucht
http://www.computerandvid...3-in-europe-says-insider/

- "high-priority territory"
- Europese "PS4 launch is not delayed into 2014"
Ik kan me ook niet voorstellen dat Europa pas in 2014 pas aan de beurt is.

VS = Xbox
Azië = PlayStation
Europa = strategisch gezien het allerbelangrijkst. Sony is hier nu al de nummer 1, dus ze moeten hier wel prio aan gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52

SkyStreaker

Move on up!

Dat niet alleen, die releases die enorm uit elkaar liggen, dan kan ten heden dage gewoon niet meer. Je snijdt jezelf in de vingers met die onderscheid.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
bram1984 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:51:
[...]Ik kan me ook niet voorstellen dat Europa pas in 2014 pas aan de beurt is.

VS = Xbox
Azië = PlayStation
Europa = strategisch gezien het allerbelangrijkst. Sony is hier nu al de nummer 1, dus ze moeten hier wel prio aan gaan geven.
Klopt, maar Sony wil graag marktaandeel van Microsoft afsnoepen in de VS. Het is hun er dus alles aan gelegen om de PS4 in ieder geval in de VS zo snel mogelijk te krijgen.

Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit. Als ze de PS4 maar voor de next-gen Xbox uitbrengen. Dan lopen ze de minste kans om marktaandeel te verliezen op Microsoft.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

SkyStreaker schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:11:
Dat niet alleen, die releases die enorm uit elkaar liggen, dan kan ten heden dage gewoon niet meer. Je snijdt jezelf in de vingers met die onderscheid.
Dit.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:16

Sandyman538

SandstorM [148839]

SkyStreaker schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:11:
Dat vond ik 7 jaar geleden ook, maar toen gebeurde het ook gewoon.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Sandyman538 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:47:
[...]

Dat vond ik 7 jaar geleden ook, maar toen gebeurde het ook gewoon.
Dan kunnen wij slechts hopen, dat ze na 7 jaar wel een stuk intelligenter hierin zijn geworden, nietwaar?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Gran Turismo 6 lijkt zo goed als zeker: http://www.gran-turismo.com/us/news/?t=gt6 :)

De grote vraag is: komt er een PlayStation 4-versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Uniciteit schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 23:21:
Gran Turismo 6 lijkt zo goed als zeker: http://www.gran-turismo.com/us/news/?t=gt6 :)

De grote vraag is: komt er een PlayStation 4-versie?
Hahahaha wat een faal van een webhosting!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 21:50:
[...]

Dan kunnen wij slechts hopen, dat ze na 7 jaar wel een stuk intelligenter hierin zijn geworden, nietwaar?
En met die ervaring weet Sony nu ook wel wat ze moeten doen. Ze waren de vorige generatie marktleider en niet zo'n klein beetje ook, waardoor ze destijds een afwachtende houding hebben ingenomen en ze dachten dat een latere introductie in Europa geen probleem zou zijn. Nu hebben ze best een behoorlijk aantal PS3 exemplaren verkocht, maar als ze het qua aantallen al winnen van Microsoft, dan zal het marginaal zijn. Nintendo heeft uiteindelijk die slag gewonnen hoe je het wendt of keert. (qua aantallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Persoonlijk denk ik dat de markt wel redelijk stabiel is. Ik denk niet dat er veel mensen zullen overstappen van de ene console naar de andere.
Je bouwt toch een 'vriendenkring' op op een bepaalde console en daar zullen de meesten trouw aan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Interessante presentatie van Guerilla Games over de Killzone PS4 demo waar ook wel wat info over de PS4 hardware uit te halen is:

http://www.guerrilla-game..._Fall_Demo_Postmortem.pdf (laden duurde bij mij wel ff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
29-10-2013 In US en 31-10-2013 in EU komt de PS4 uit :o
http://www.psx-sense.nl/1...sie-ac-iv-als-29-oktober/

[ Voor 12% gewijzigd door DeBaroN op 15-05-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Zitten ze akelig dicht bij de GT6 launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Voor iedereen die geïnteresseerd is, ik heb een klein blogje geschreven over de PlayStation 4 en enkele ideeën van mij... als je tijd hebt, lees 't eens door. ;)

Uniciteit's weblog: De perfecte PlayStation 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Leuke blog, maar die tv-functionaliteit zal er nooit komen ;).

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
witeken schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:56:
Leuke blog, maar die tv-functionaliteit zal er nooit komen ;).
Nee, da's ook echt een bonus die ik zelf helemaal niet zou verwachten op dit moment. Alles wat ik daarvoor heb besproken, moet echter wel te doen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Lijst met (zo goed als) bevestigde PS4 games in de OP geplaatst. Als er iets mist of fout is, laat het me weten... :)
  1. Assassin's Creed 4: Black Flag
  2. Battlefield 4
  3. Blacklight: Retribution
  4. Call of Duty: Ghosts
  5. Carmageddon: Reincarnation
  6. Cyberpunk 2077
  7. Deep Down
  8. Destiny
  9. Diablo III
  10. Doki-Doki Universe
  11. DriveClub
  12. FIFA 14
  13. Hokokum
  14. Infamous: Second Son
  15. Killzone: Shadow Fall
  16. Knack
  17. Lords of the Fallen
  18. Primal Carnage: Genesis
  19. Pro Evolution Soccer 2014
  20. Rocketbirds 2: Evolution
  21. Silent Enemy
  22. Sniper Elite 3
  23. The Evil Within
  24. The Pinball Arcade
  25. The Walking Dead: Season 2
  26. The Witcher 3: Wild Hunt
  27. The Witness
  28. Thief
  29. War Thunder
  30. Watch Dogs
  31. Wolfenstein: The New Order
* Dikgedrukt exclusieve PS4 titels. Titels met exclusieve content, zoals Watch Dogs, zijn niet dikgedrukt

** Games zoals FIFA 14 zijn nog niet 100% bevestigd, maar wel vrij zeker. EA heeft het in het geval van FIFA 14 al gehad over een "next-gen engine" voor "EA Sports games" die zo goed als af is en deze E3 wordt aangekondigd.

[ Voor 49% gewijzigd door Uniciteit op 17-05-2013 01:59 . Reden: Lijst aangepast met nóg meer titels en nummering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Dat lijkt me al een net lijstje. Na de aankondiging van de Ps4 in februari zat iedereen nog te klagen dat er slechts enkele games waren. Of hadden ze het op Ps4 exclusives? Misschien kan je de games die alleen voor de Ps4 uitkomen ook eens opsommen?

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
witeken schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:12:
Dat lijkt me al een net lijstje. Na de aankondiging van de Ps4 in februari zat iedereen nog te klagen dat er slechts enkele games waren. Of hadden ze het op Ps4 exclusives? Misschien kan je de games die alleen voor de Ps4 uitkomen ook eens opsommen?
Sterker nog, daar heb ik een tijdje geleden al een stuk over geschreven in de OP. Hieronder, nogmaals: :)

Exclusieve content
De PlayStation 4 zal in sommige gevallen games krijgen die helemaal niet uitkomen op andere platformen. Daarnaast kan het voorkomen dat sommige multiplatform games exclusieve content in PS4-games stoppen.

Exclusieve games
- Driveclub (trailer)
Next-gen-racegame enkel en alleen beschikbaar voor PlayStation 4, gemaakt door Evolution Studios.

- iNFAMOUS: Second Son (trailer)
Een open world action-adventure game exclusief voor PlayStation 4, gemaakt door Sucker Punch Productions.

- Killzone: Shadow Fall (trailer)
Een first-person shooter die afspeelt in een futuristische stad gescheiden door een muur, geinspireerd door de Berlijnse muur uit de vorige eeuw die het Westen en het Oosten gescheiden hield. Deze game is exclusief voor PlayStation 4 en wordt gemaakt door het in Amsterdam gevestigde Guerilla Games.

- Knack (trailer)
De mensheid roept de hulp in van een onwaarschijnlijke held genaamd Knack. Hij moet de mensen beschermen tegen een gevaarlijke nieuwe dreiging in dit superleuke avontuur bomvol actie dat zich afspeelt in een unieke en bruisende wereld. Deze game is exclusief voor PlayStation 4, gemaakt door SCE Japan Studio.

Exclusieve content in multiplatform games
- Assassin's Creed IV: Black Flag (trailer)
Assassin's Creed IV: Black Flag is een multiplatform game die wordt uitgebracht op current-gen en next-gen consoles. Sony heeft een deal gemaakt met de maker van de game, Ubisoft, om exclusieve content naar de PlayStation 3 en PlayStation 4 versies van de game te brengen.

De exclusieve content bestaat uit een uur extra gameplay exclusief voor PlayStation. Daarnaast wordt er nog gekeken of Ubisoft op een innovatieve manier gebruik kan maken van de touchpad op de nieuwe PlayStation 4-controller.

- Destiny (trailer)
Destiny is een game die wordt uitgebracht op current-gen en next-gen consoles. Bungie, de maker van Destiny, heeft jarenlang de "Halo"-games gemaakt die exclusief uitkwam voor Microsoft's Xbox 360. Deze keer wilde Bungie graag op meerdere platformen beschikbaar zijn.

Destiny krijgt "exclusive, playable content just for the PlayStation community."

- Watch Dogs (trailer)
Watch Dogs is een multiplatform game die wordt uitgebracht op current-gen en next-gen consoles. Sony heeft een deal gemaakt met de maker van de game, Ubisoft Montreal, om exclusieve content naar de PlayStation 3 en PlayStation 4 versies van de game te brengen.

De exclusieve content bestaat uit een uur extra gameplay exclusief voor PlayStation.

Edit: let op, enkele exclusieve games staan niet in deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Nice, goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Sony heeft vandaag (of eerder deze week al?) de PlayStation 4 pagina geüpdated. Er staan interessante details op.

Verder een foto van de "companion app". Geen idee of we deze al eerder hebben gezien, maar hier is-ie:

Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/S5AlGcqA/img_companion.png

Alle games die tijdens het PlayStation evenement getoond werden, hebben nu ook aparte pagina's met informatie en soms ook nieuwe screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/6hNue4K0/561/KZ4_Flyin6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/RhmyhDZt/561/driveclub4.jpg
Dit ziet er, voor mij dan, aardig next-gen uit. :)

Afbeeldingslocatie: http://nl.playstation.com/media/BswvJbSY/561/Infamous_Second_Son-GATE.jpg

Oh, en remote play: :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YumFmbq.png

Meer informatie en screenshots: http://nl.playstation.com/ps4/

[ Voor 8% gewijzigd door Uniciteit op 17-05-2013 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Die 3e screen waar die auto voor die slagboom staat. Welke game is dat eigenlijk? Toch ziet die racegame er ook zeer netjes uit. Maar dit zal wel uit een of ander filmpje geknipt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:51
Dacht dat dat watch dogs is, maar pin me er niet op vast.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Infamous Second Son

edit: Afbeelding openen en zie de URL.

[ Voor 52% gewijzigd door bram1984 op 17-05-2013 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Uniciteit schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:32:
Lijst met (zo goed als) bevestigde PS4 games in de OP geplaatst. Als er iets mist of fout is, laat het me weten... :)
Leuke PS3/4 talk met de ontwerpers van Diablo III. Ze zijn dus met name gecharmeerd van de nieuwe controler!

Diablo 3 Developers Talk Console Controls in Latest PlayStation 4 Promo Video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Is deze Japanse RPG al voorbij gekomen? :9~

Overigens wordt hier geen platform aangekondigd. Als dit gameplay is, is het al duidelijk waar die in iedergeval op komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Arx schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 18:08:
Is deze Japanse RPG al voorbij gekomen? :9~

[video]

Overigens wordt hier geen platform aangekondigd. Als dit gameplay is, is het al duidelijk waar die in iedergeval op komt. :)
Ah, dit is de game waar toe die counter naar toe optelde: 1000000 (stond op een PlayStation site, dacht ik). Geen id welk platform though.. (http://www.jp.playstation.com/scej/title/panopticon/)

21 meer info, hoop zelf dat het een Vita titel is. Developers hebben eerder Gravity Rush voor de Vita ontwikkeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Thrace Grumble op 17-05-2013 19:29 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
"The making of..." van de neppe PlayStation 4 E3 trailer.

Geweldig gedaan! :9

[ Voor 8% gewijzigd door Uniciteit op 17-05-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
vette viral voor hun bureau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

En doen nu de echte reader van Sony voor

YouTube: PlayStation Official Channel

[ Voor 50% gewijzigd door Arx op 20-05-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/ps4_1eeuq1.gif

Een slomere gif van de afbeelding zodat we het iets beter kunnen bekijken.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

weinig uit op te maken, blijkbaar is de PS4 vierkant en kan hij net als de PS3 rechtop staan. ik vind dit zelfs voor een teaser wel erg karig :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Goed getimed uiteraard deze teaser, een dag voor de Xbox show :P

Toch leuk dat ze elkaar zo scherp houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat sony de definitie van "teaser" naar een heel nieuw level hebben gebracht hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Op basis van de laasts 7/8 secondes heb ik de conclusie getrokken dat er dus alsnog een LED strip gaat komen in de case van de PS4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Vinand schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:49:
Op basis van de laasts 7/8 secondes heb ik de conclusie getrokken dat er dus alsnog een LED strip gaat komen in de case van de PS4. :)
Nah, in mijn ogen is het een bevestiging van de "Warp Drive". :9

Edit: alles wat te zien is, in losse plaatjes: http://www.neogaf.com/for...?p=58221422&postcount=288

[ Voor 16% gewijzigd door Uniciteit op 20-05-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Uniciteit schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:49:
[...]

Nah, in mijn ogen is het een bevestiging van de "Warp Drive". :9
:o

Dus ik kan ermee reizen naar andere sterrenstelsels en planeten binnen enkele minuten... Day 1 buy confirmed!

Nee maar effe serieus, heb ik iets gemist want ik heb geen flauw idee wat je bedoelt met de "warp drive"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Vinand schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:57:
[...]

:o

Dus ik kan ermee reizen naar andere sterrenstelsels en planeten binnen enkele minuten... Day 1 buy confirmed!

Nee maar effe serieus, heb ik iets gemist want ik heb geen flauw idee wat je bedoelt met de "warp drive"
Je had het goed: reizen maar andere sterrenstelsels en planeten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

YouTube: REVEAL PLAYSTATION 4 PS4 E3 2013 新しいプレイステーションE3プレゼンテーション

De CEO van Sony, Kaz Hirai, staat in de top comments, lol: (ik weet dat het account fake is)
I thank these guys for hyping our product up for free!

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Had je deze al gezien van de befaamde twitter parodie account van Kaz hirai...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SADU0hz.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Morgen wordt voor PS4-liefhebbers trouwens wel een mooie avond met veel nieuwe PS4 titels. Het lijkt erop dat Microsoft flink wat geld heeft neergelegd om enkele multiplatform games, te onthullen tijdens het Xbox event. :)
Een tijdje geleden was er een gerucht dat Xbox flink achterloopt met first-party titels en bezig was om deals te maken met third-party publishers om games te showen tijdens het Xbox event... zou daar dan toch een graantje waarheid inzitten?

Het gevolg: morgen zijn er een hoop nieuwe, bevestigde, PS4 titels (waarvan zeker Call of Duty: Ghosts en FIFA 14). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:03

Don Quijote

El Magnifico

Uniciteit schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:01:
Morgen wordt voor PS4-eigenaren trouwens wel een mooie avond met veel nieuwe PS4 titels. Het lijkt erop dat Microsoft flink wat geld heeft neergelegd om enkele multiplatform games, te onthullen tijdens het Xbox event. :)
Een tijdje geleden was er een gerucht dat Xbox flink achterloopt met first-party titels en bezig was om deals te maken met third-party publishers om games te showen tijdens het Xbox event... zou daar dan toch een graantje waarheid inzitten?

Het gevolg: morgen zijn er een hoop nieuwe, bevestigde, PS4 titels (waarvan zeker Call of Duty: Ghosts en FIFA 14). :D
Hoeveel PS4 eigenaren zijn er dan al ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Ravnoss schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:33:
[...]

Hoeveel PS4 eigenaren zijn er dan al ;-).
Waarschijnlijk één of twee. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Fifa 14 is toch al getoond? Tweakers heeft er een report over gedaan.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
nog niet voor next gen denk ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Chaoss schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:33:
weinig uit op te maken, blijkbaar is de PS4 vierkant en kan hij net als de PS3 rechtop staan. ik vind dit zelfs voor een teaser wel erg karig :P
Ja, inderdaad. Zegt echt bijna niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 10-09 19:39
FIFA 14 is nog niet voor Next Gen getoond, maar verwacht morgen ook maar trailertje hoor :P

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Alsof de duvel ermee speelt ;)
MyUtd4Life schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:47:
FIFA 14 is nog niet voor Next Gen getoond, maar verwacht morgen ook maar trailertje hoor :P
https://www.facebook.com/events/468118076604480/
RSVP if you're ready to hear about the next generation of FIFA.

Tune in to hear news on FIFA 14 during the worldwide livestream of XBOX: A New Generation Revealed, May 21 at 10am PDT on www.Xbox.com or Xbox Live.

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 20-05-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Laatst online: 03-09 10:02
Afbeeldingslocatie: http://cdn3.sbnation.com/entry_photo_images/8227593/Screen_Shot_2013-05-20_at_12.31.43_PM_verge_super_wide.jpg
Afbeelding van theverge.com

Camera?

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
SCARfaceE schreef op maandag 20 mei 2013 @ 23:22:
[afbeelding]

Camera?
Ja, dat is de PS4 camera. Die komt in de teaser voor - net zoals gedeeltes van de console zelf en de controller. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Eerder geld of het feit dat de aankondiging van een nieuwe console een geschikt moment is om je spel te tonen.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCARfaceE schreef op maandag 20 mei 2013 @ 23:22:
[afbeelding]

Camera?
Is ook voor de move, die deels is ingebouwd in de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:01:
Morgen wordt voor PS4-liefhebbers trouwens wel een mooie avond met veel nieuwe PS4 titels. Het lijkt erop dat Microsoft flink wat geld heeft neergelegd om enkele multiplatform games, te onthullen tijdens het Xbox event. :)

Sony heeft inderdaad meer eigen studios. Om dat te compenseren verwacht ik dat Microsoft enkele generatie-exclusives regelt (Dus wel games voor PS3, maar niet voor PS4). Voor 3rd party is dat ook interessant omdat er aan het begin van een nieuwe generatie natuurlijk een kleine afzetmarkt is. Het is nu eenmaal een gegeven dat het leeuwendeel van de gamers de console plus een game (wellicht twee) en extra controller koopt.

Btw, kunnen de nieuwe Playstation al PS4Cube dopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Stills van de teaser video: http://imgur.com/a/qjybv

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:46
Battlefield 4 is officieel aangekondigd door EA voor de PS4.

http://www.battlefield.com/battlefield-4/playstation-4

Wat me opvalt is dat de release date welke op de site wordt genoemd, precies overeenkomt met die van AC:IV Black Flag. Namelijk 29 oktober. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan me niet voorstellen dat er nu al een launch datum bekend is. Want als je dat 5 maanden van tevoren bekend maakt geef je MS alle tijd om Sony de wind uit de zeilen te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

De release date op de X1 is ook 29 oktober. Het zou wel eerlijk zijn als beide consoles op hetzelfde moment in de winkel zouden liggen :).

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Betamax, geniaal.

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 22-05-2013 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik ben waarschijnlijk bevooroordeeld (PS1, PS1 slim, PS2, PS3, PS3 slim, nog nooit een Xbox in huis gehad en er slechts 1x een uurtje op gespeeld), maar de presentatie van de Xbox doet mij nog meer verlangen naar een nieuwe PS4.

Wat denk ik ook voor veel mensen een belangrijke rol kan spelen is de gamercard / SEN card. (Ja, het is echt SEN, PSN bestaat al een tijdje niet meer). Ik denk dat er meer dan genoeg mensen zijn die verder willen met de op de huidige consoles opgebouwde staat van dienst, en niet opnieuw willen beginnen.

Hoop wel dat de PS3, ondanks de flitsen die we al gezien hebben, toch ook het rechthoekige, saaie ontwerp van de X1 gaat krijgen. Past simpelweg beter bij de rest van de apparatuur. Heb er vaak over gedacht om de PS3 te openen en alle hardware over te zetten naar een HTPC behuizing. Gewoon omdat dat er beter uit ziet, vind ik...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
Ik heb een beetje het gevoel of XB1 de PS4 een beetje naloopt, eerlijk gezegd.

Ik hoop juist NIET dat de PS4 teveel op een VHS-recorder gaat lijken of een subset voor een HiFi-toren. Een gameconsoler mag er ook wel een beetje uitzien als zodanig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
CEO Kaz Hirai vind de One op een betamax lijken, dus neem aan dat de PS4 niet zo lomp gaat worden!

Tering wat is xdoos groot ofnie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Komt er eigenlijk weer exclusieve (timed) DLC voor BF4 PS4? Omdat EA Sports natuurlijk die deal met X1 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

baronruud schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:55:
CEO Kaz Hirai vind de One op een betamax lijken, dus neem aan dat de PS4 niet zo lomp gaat worden!

Dat is een parodie-account he? :D

@Bram: geen idee, vaak is dat allemaal contractgebonden, dus zal vast wel :)

[ Voor 12% gewijzigd door SkyStreaker op 22-05-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
baronruud schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:55:
En wat te zeggen van de Kinect 2.0. Ik zag deze in een aftershow op een flatscreen tv geplakt staan.
Dat lijkt echt nergens op. Dat ding schijnt altijd aangelsoten te moeten zijn, dus kun je het niet zomaar even wegstoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Jackal131 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:21:
[...]

En wat te zeggen van de Kinect 2.0. Ik zag deze in een aftershow op een flatscreen tv geplakt staan.
Dat lijkt echt nergens op. Dat ding schijnt altijd aangelsoten te moeten zijn, dus kun je het niet zomaar even wegstoppen.
Idd, kreng is net zo groot als een centerspeaker van je 5.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik kom net deze packshot tegen van BF4 voor de PS4:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QbnY0r5.png

Denk dat dit het design van de PS4 signage op de box puur een placeholder is, maar wilde het toch delen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door ProfoundValue op 22-05-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
ProfoundValue schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:37:
Ik kom net deze packshot tegen van BF4 voor de Xbox One:

Denk dat dit puur een placeholder is, maar wilde het toch delen ;)
Wat bedoel je precies dan?

BF komt 29-10 naar de PS4:
http://www.battlefield.com/battlefield-4/playstation-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Heerlijke samenvatting van de Xbox presentatie van gisteren

YouTube: Xbox One Reveal 2013 Highlights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Haha, die wilde ik ook nog posten. En met het commando "xbox, go home" zullen ze nu ook wel minder blij zijn :P

[ Voor 52% gewijzigd door SToRM666 op 22-05-2013 10:39 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja die highlights zijn nu al een keer of 6 gepost in alle topics, lijkt me wel duidelijk nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Laatst online: 11-09 15:03
bram1984 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:41:
Ja die highlights zijn nu al een keer of 6 gepost in alle topics, lijkt me wel duidelijk nu. :)
Dit was het Playstation 4 topic toch...? |:(

Ik zit niet echt op die commando's te wachten stel ik zit met wat maten te gamen gaat er telkens zon klootviool al die commando's roepen tijdens het gamen xD

Ik ben benieuwd of Sony ook met zoiets komt..

[ Voor 5% gewijzigd door Pannekoek_NL op 22-05-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
lol zou wel grappig zijn, zo random mensen in CoD ipv te screamen, gewoon "Xbox home" roepen ofzo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sjoerdiee schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:37:
[...]

Dit was het Playstation 4 topic toch...? |:(

Ik zit niet echt op die commando's te wachten stel ik zit met wat maten te gamen gaat er telkens zon klootviool al die commando's roepen tijdens het gamen xD

Ik ben benieuwd of Sony ook met zoiets komt..
Lijkt me niet. Dit is eigenlijk het idiootste wat je kan maken. Heb gisteren naar Gamekings gekeken (livestream en samenvatting en aftermath). Het ergste wat ze vonden was wel die spraakherkenning...
- Stel je stottert
- Stel je hebt een ander spraakgebrek
- Stel je hebt een spasme waardoor je tijdens een game steeds met je handen wappert dat je beeld kleiner wordt
- Stel je hebt een vervelend broertje die steeds commando's ligt te schreeuwen.

Nu zal het wel mogelijk zijn om die optie uit te zetten... maar evengoed ook niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
- Controller
- Controller
- Controller / voice (maar wellicht is het dan sowieso niet zo slim om te gaan gamen)
- Uitzetten / controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag het toevallig ook passeren op de officiële Twitter van Playstation Europe (@PlaystationEU). Daarmee is de Europese release dit jaar ook meteen mee bevestigd. Ik weet niet of dat ook zo de bedoeling was tbh.
Pagina: 1 ... 4 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.