Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:48:
[...]

Wat werd er gezegd? Ik heb dat stukje gemist.
Dat Sony niet constant draait zoals een ander wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

PBP schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:32:
Nou nu kan het gezeik beginnen dat 29november te laat is :P?
nouja TE laat... dat niet maar eerlijk gezegd had ik toch wel 29 oktober oid verwacht. dit betekend toch weer een extra maand wachten :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
Ik zat me na alle speculatie over een mogelijke launchdate mid- of eind october toch wel te verheugen om uiterlijk rond begin November toch al met de console te mogen spelen. Helaas is het voor ons pas de 29e.

Ook jammer dat we, zelfs na de lovende uitspraken over de europese markt en europese developers, toch weer twee weken ná de VS pas aan de beurt komen. Nu zijn die wel te overbruggen, maar een worldwide launch op de 15e had leuker geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:22

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Logisch om het in ieder geval wat te spreiden. Een beetje lucht voor een bedrijf is wel fijn tijdens zo'n grote onderneming. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Seroth schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:53:
Ik zat me na alle speculatie over een mogelijke launchdate mid- of eind october toch wel te verheugen om uiterlijk rond begin November toch al met de console te mogen spelen. Helaas is het voor ons pas de 29e.

Ook jammer dat we, zelfs na de lovende uitspraken over de europese markt en europese developers, toch weer twee weken ná de VS pas aan de beurt komen. Nu zijn die wel te overbruggen, maar een worldwide launch op de 15e had leuker geweest.
Klopt, maar nu kun je wel eerst mooi reviews lezen en beslissen welke game(s) je koopt. Anders ben je misschien wat impulsief.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:58

Satom

Verzamel ervaringen

Ik snap het eigenlijk ook nooit, denkend aan mijn jeugdige jaren met de GBA moest ik ook altijd langer wachten op Pokémon spellen voordat ze hier waren.. :9 Snap het eigenlijk niet helemaal, wat is het nut ervan? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Seroth schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:53:
15-11 is ruim op tijd in de winkels voor black friday i.v.m. Thanksgiving. 29-11 is ruim op tijd voor Sinterklaas, kerst en wat dies niet meer zij. Dus ik begrijp de launchdata goed. Je wilt als Sony toch twee weken voor zo'n belangrijk winkelmoment in Amerika uitkomen met je next-gen en dito voor de decembermaand elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
FUCK YES! Heb nu tales of Xillia liggen, voordat ik die compleet heb gedaan, is het wel nov. WOOOO

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Joosie200 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:57:
[...]

15-11 is ruim op tijd in de winkels voor black friday i.v.m. Thanksgiving. 29-11 is ruim op tijd voor Sinterklaas, kerst en wat dies niet meer zij. Dus ik begrijp de launchdata goed. Je wilt als Sony toch twee weken voor zo'n belangrijk winkelmoment in Amerika uitkomen met je next-gen en dito voor de decembermaand elders.
Ah, dit is tactiek! En nu jij het zo zegt, is het niets anders.. Wat dat betreft speelt Sony hier goed op in.

En als ik het goed begrepen heb, kan ik, als nieuweling straks ook 7 dagen volledig gebruik maken van PS+ voor de prijs van noppes? Dat is zeker wel iets om gebruik van te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Satom schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:00:
[...]
Ah, dit is tactiek! En nu jij het zo zegt, is het niets anders.. Wat dat betreft speelt Sony hier goed op in.

En als ik het goed begrepen heb, kan ik, als nieuweling straks ook 7 dagen volledig gebruik maken van PS+ voor de prijs van noppes? Dat is zeker wel iets om gebruik van te maken :+
Het zijn 14 dagen ps+ :)

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satom schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:55:
Ik snap het eigenlijk ook nooit, denkend aan mijn jeugdige jaren met de GBA moest ik ook altijd langer wachten op Pokémon spellen voordat ze hier waren.. :9 Snap het eigenlijk niet helemaal, wat is het nut ervan? :X
Heeft geloof ik ook met uitgevers te maken. Niet iedereen ziet het zitten om wereldwijd te releasen en daardoor zit er soms tot een jaar tussen of komt een game zelfs helemaal niet naar bv de VS terwijl de game wel in Europa is.
Overigens komt de nieuwe Pokémon wereldwijd op dezelfde dag uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik gezien de zeer beperkte aandacht voor het nieuwe PS Eye concluderen dat Sony zelf ook niet weet wat het ermee moet?

Ben erg benieuwd naar wat Sony met de internetproviders gaat doen. Kun je straks een snelle internetaansluiting krijgen via PS+ of zo? En vooral, wat is het voordeel boven een normale aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:50:
Mag ik gezien de zeer beperkte aandacht voor het nieuwe PS Eye concluderen dat Sony zelf ook niet weet wat het ermee moet?

Ben erg benieuwd naar wat Sony met de internetproviders gaat doen. Kun je straks een snelle internetaansluiting krijgen via PS+ of zo? En vooral, wat is het voordeel boven een normale aansluiting?
Private lijntje naar Sony servers voor downloads... zoals het nu op PSN is, is het vaak om te huilen zo traag... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 17:16

BM

Moderator Spielerij
Krijg een beetje het idee dat Sony met een 'concurrent' voor Kinect wilde komen (al hadden ze de PS Eye natuurlijk gewoon eerder), en daardoor Eye verder uitgebreid heeft. Echt nu blijkt dat Kinect (nog) niet al te goed ontvangen word er zelf ook niet al te veel nadruk op wil leggen. Vond de demo wel leuk, zijn absoluut geinige dingen mee mogelijk, al geldt daar hetzelfde als voor MS, ze moeten het wel in een game context laten zien. Dit soort techdemos zijn grappig, maar ook niet meer dan dat.
lanerios schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:55:
[...]

gaaf! Die blauwe is wel erg cool zeg.
Ik krijg kiespijn van die kleurtjes :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:20:
[...]

Heeft geloof ik ook met uitgevers te maken. Niet iedereen ziet het zitten om wereldwijd te releasen en daardoor zit er soms tot een jaar tussen of komt een game zelfs helemaal niet naar bv de VS terwijl de game wel in Europa is.
Overigens komt de nieuwe Pokémon wereldwijd op dezelfde dag uit ;)
En opzich zit daar ook wel weer tactiek in! En volgens mij heb je daar gelijk in,

offtopic:
ben niet meer (zo) actief met pokemon
Zie je wel dat ik niet goed geluisterd heb :9 Maar goed, hele kerstvakantie dus (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
En daar na wil je niets anders meer dan PS+ believe me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:48:
[...]

Wat werd er gezegd? Ik heb dat stukje gemist.
Letterlijk zei die dit: While others have shifted their message and stories we have been consistent :9

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:41
Shadow of the beast wil ik ook wel meer van zien.....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 19:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

Denk het zelfde als MS maar daar moet je hem verplicht erbij kopen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Naughty Dog moet gewoon rustig aan doen met hun games, neem de tijd! en niet rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Aan het begin van de presentatie waarbij snel even een game wordt geladen duurt het laden echt enkele seconden. Dit lijkt me met een gewone hdd bijna niet mogelijk? Neemt Sony ons in het ootje door die demo te gaan doen met een SSD in een ps4?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Moet zeggen dat de nieuwe Indie games die ze hebben laten zien er vrijwel allemaal erg interessant uitzien. Rise, Shadow of the Beast en We're all Going to Rapture zien er echt tof uit.

Andrew House noemde aan het eind dat er ruim 1 miljoen pre-orders waren. Iets zegt me dat op 29 november er dan ook nog wel voldoende voorraad moet zijn in de winkels. Ze zullen er toch wel een paar miljoen geproduceerd kunnen hebben tegen die tijd?

Hier is nog eens dat PS4 UI fragment. Ziet er wat mij betreft prima uit en het joinen van een MP game duurt echt maar een seconde of 5 hier. Zou mooi zijn als wij dat straks ook zo snel kunnen :)

En een 60fps versie van Gamersyde: http://www.gamersyde.com/...4_interface-30578_en.html

[ Voor 30% gewijzigd door kazuka op 21-08-2013 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:40

Oxigeon

En zo is dat!

Bovenstaand filmpje vond ik zeer leuk bedacht. Meneer komt binnen, gaat in een sofa zitten en gaat lekker gamen. Speelt ff een potje killzone. En daarna maakt hij van zijn potje ff een foto en pleurt die live twitter in. Wat een eindbaas is het toch.

Wil eigenlijk mijn ps3 wegdoen voor november. Zeg volgende maand ofzo. Gisteren kondigde ze aan dat als je PLUS besteld voor 20 september dat je dan 3 maanden gratis krijgt. Als ik dat nu zou doen heb ik evengoed nog een kleine winst omdat ik dan nu kan spelen nog een maand met PLUS. Denk toch dat ik deze dan nu al afsluit.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Was dat fragment in het begin echt gameplay? Had eigenlijk het vermoeden dat het een stream was die hij aan het bekijken was.
Als het echt gameplay was, zeer netjes, al denk ik wel dat die sessie al open stond voor de beste man het podium op kwam ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Ps3 nu nog verkopen is redelijk zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

BM schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:03:
Was dat fragment in het begin echt gameplay? Had eigenlijk het vermoeden dat het een stream was die hij aan het bekijken was.
Als het echt gameplay was, zeer netjes, al denk ik wel dat die sessie al open stond voor de beste man het podium op kwam ;)
De sessie zal zeker al aan hebben gestaan. De PS4 stond waarschijnlijk al aan omdat de console niet het PS4 of een of ander ander logo liet verschijnen. Het starte met een groen scherm op (wat lijkt of hij connectie met iets moest maken). Daarna is het allemaal wel live gedaan volgens mij. En die tweet bevestigd dit eigenlijk. Al kan zoiets ook wel geprogrameerd zijn natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Oxigeon schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:06:
[...]

De sessie zal zeker al aan hebben gestaan. De PS4 stond waarschijnlijk al aan omdat de console niet het PS4 of een of ander ander logo liet verschijnen. Het starte met een groen scherm op (wat lijkt of hij connectie met iets moest maken). Daarna is het allemaal wel live gedaan volgens mij. En die tweet bevestigd dit eigenlijk. Al kan zoiets ook wel geprogrameerd zijn natuurlijk
Oke :)

Grappig dat beide nieuwe consoles op dat vlak toch een soortgelijke aanpak lijken te kiezen qua 'suspenden' van games naar de achtergrond, en quick resume functionaliteit.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 19:23

beuker19

Killerbeuker is so OP

zwembroek schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:43:
Shadow of the beast wil ik ook wel meer van zien.....
:Y Smaakte naar meer

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 21:08

PBP

Oxigeon schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:06:
[...]

Volgens mij was dat groene scherm een fout bij het grote scherm zelf. Waren nogal wat probleempjes als ik die presentatie zo zag. Bij de intro zagen we ook geen beeld en hoorde we alleen stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
BM schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:03:
Tijdens de presentatie in februari hebben ze aangegeven dat je de gameplay van een vriend live mee kunt kijken en meteen zijn/haar game kan joinen als je dat op dat moment wilt. Of ze dat gisteren ook 'live on stage' hebben laten zien weet ik niet, maar dat is wel de feature die ze hebben willen laten zien (naar mij dunkt).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ps3-Opt1fl3x schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:04:
Ps3 nu nog verkopen is redelijk zonde.
Tja, zwager van me dacht dat de PS3 games ook wel op PS4 af te spelen waren en was van plan om zijn ps3 te verkopen en mede van dat geld zijn PS4 te halen.

Maar dat kan dus niet, en nu is het onzeker voor hem of hij de ps4 wel kan halen.

Ik ga de persconf nog maar eens bekijken. :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Overigens hier een filmpje van de UI in HD. Het lijkt toch allemaal wel echt, er zit namelijk soms ook ietsje vertraging in.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u2N4Bva.png

[ Voor 10% gewijzigd door PBP op 21-08-2013 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Mars18 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:50:
[...]

Tja, zwager van me dacht dat de PS3 games ook wel op PS4 af te spelen waren en was van plan om zijn ps3 te verkopen en mede van dat geld zijn PS4 te halen.

Maar dat kan dus niet, en nu is het onzeker voor hem of hij de ps4 wel kan halen.

Ik ga de persconf nog maar eens bekijken. :)
Ik verkoop hem dus ook omdat ik het gewoon zonde vind om een PS3 te hebben staan als ik ook een PS4 heb. Ik kan me dan van die centjes weer een paar games of iets dergelijks halen. Gewoon de PS3 verkopen en dan een maand of 2 zonder console zitten. Is wel even kijken hoe je dan de tijd omkrijgt maar dat zal ook wel zonder console lukken bij mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Oxigeon schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:53:
[...]

Ik verkoop hem dus ook omdat ik het gewoon zonde vind om een PS3 te hebben staan als ik ook een PS4 heb. Ik kan me dan van die centjes weer een paar games of iets dergelijks halen. Gewoon de PS3 verkopen en dan een maand of 2 zonder console zitten. Is wel even kijken hoe je dan de tijd omkrijgt maar dat zal ook wel zonder console lukken bij mij :).
Niet zonde dat je dan geen PS3 games meer kunt spelen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Multiplayer DLC voor Killzone Shadowfall gratis te downloaden. Nederlandse bazen. :)

http://www.gamer.nl/nieuw...worden-gratis-uitgebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Mars18 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:56:
[...]

Niet zonde dat je dan geen PS3 games meer kunt spelen?
Ik verkoop hem pas in september/oktober denk ik. Dus dan kan ik nog 1-2 maanden genieten. Ik ga vandaag eerst als de PS Store is geupdate eventjes nog een PSN+ aanschaffen met de 3 maanden gratis. Dan kan ik het nog even volhouden zonder nieuwe games te kopen. Als dan de 3 maanden op zijn dan start ik de release van de PS4 direct met 12 maanden speeltijd.

Heb eigenlijk ook geen idee wanneer die store geupdate wordt. Maar gok ergens vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nieuwe 1080p footage (off-screen) van Driveclub op de Gamescom:

http://www.gamersyde.com/...eplay_1080p-30593_en.html

Ziet er erg goed uit moet ik zeggen, maakt meer indruk op me dan de E3 build. Hopen dat er ook een directfeed van komt.

edit: Link doet raar. Directe downloadlink naar de MP4: http://dlfr2.gamersyde.co...0/gc13_driveclub1080p.mp4

[ Voor 31% gewijzigd door kazuka op 21-08-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28

Superkiwi

Hoi doei

nvm

[ Voor 91% gewijzigd door Superkiwi op 21-08-2013 12:55 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoo ppz,

Vraagje, Ik heb enkele games gepre-orderd Battlefield 4, COD: ghosts en fifa 14 voor de ps3 die ik daarna in wil ruilen voor ps4 versies (zie aanbieding gamemania €20,- bijleggen voor een ps4 versie.) Nu zeiden ze gisteren in de livestream dat je een flinke korting kreeg op de ps4 versies als je de ps3 versies al in je bezit had!

Is er iemand die weet hoeveel die korting is en/of dit ook een fysieke disc betreft of alleen de download in psstore van die games is? BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:15:
Yoo ppz,

Vraagje, Ik heb enkele games gepre-orderd Battlefield 4, COD: ghosts en fifa 14 voor de ps3 die ik daarna in wil ruilen voor ps4 versies (zie aanbieding gamemania €20,- bijleggen voor een ps4 versie.) Nu zeiden ze gisteren in de livestream dat je een flinke korting kreeg op de ps4 versies als je de ps3 versies al in je bezit had!

Is er iemand die weet hoeveel die korting is en/of dit ook een fysieke disc betreft of alleen de download in psstore van die games is? BVD
Daar heb ik nog nergens iets van gelezen en is volgens mij niet bekend. Ze zeiden alleen dat er een zeer mooie discount/korting op zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Yoo ppz,

Activision zegt 10euro. Dan krijg je wel een digitale versie.
Activision Publishing, Inc., a wholly owned subsidiary of Activision Blizzard (Nasdaq:ATVI), today announced further details surrounding Call of Duty®: Ghosts’ participation in Sony’s PS3 to PS4 upgrade program. The upgrade program is completely optional and allows consumers who purchase Call of Duty: Ghosts on PlayStation®3 to upgrade to the PlayStation®4 version of the game for a limited time at a suggested retail price of only $10, €10, or £10 depending on territory. More details will be shared in the weeks to come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:25

Edd

De korting is niet bekend gemaakt. Wel dat het alleen digital downloads betreft en voor een limited time zal zijn. Daarnaast is het ook nog niet bekend of dit voor alle landen zal gaan gelden, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd wel.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:25:
[...]

De korting is niet bekend gemaakt. Wel dat het alleen digital downloads betreft en voor een limited time zal zijn. Daarnaast is het ook nog niet bekend of dit voor alle landen zal gaan gelden, maar dat verwacht ik eerlijk gezegd wel.
Oke thnx all.. weet er iemand dan misschien ook of ik de ps3-versies kan houden. omdat ik ze bij gamemania in moet ruilen + €20,- ! als ik ze mag houden zou dit beter zijn kan ik ze evt. verkopen voor een mooi release prijsje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:41
kazuka schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:59:
Nieuwe 1080p footage (off-screen) van Driveclub op de Gamescom:

http://www.gamersyde.com/...eplay_1080p-30593_en.html

Ziet er erg goed uit moet ik zeggen, maakt meer indruk op me dan de E3 build. Hopen dat er ook een directfeed van komt.

edit: Link doet raar. Directe downloadlink naar de MP4: http://dlfr2.gamersyde.co...0/gc13_driveclub1080p.mp4
Ziet er inderdaad veel beter uit dan de E3 build. Mooi dat ie gratis bij Plus komt. :)

Ik heb net ook even een nieuwe Forza 5 upload van de gamescom bekeken, maar is Forza 5 nu zoveel mooier dan Driveclub? Of zeg ik nu iets raars? :P

[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 21-08-2013 17:37 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:47
Ziet er echt heerlijk uit!

YouTube: Rime PS4 Trailer (HD)

[ Voor 48% gewijzigd door xminator op 21-08-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 10:25
Afbeeldingslocatie: http://www.gamescares.com/main/images/stories/shadowbeast.jpg

voor de oudjes onder ons ;) Shadow of the beast op de Amiga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Gandalf68 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:31:
[afbeelding]

Ik hoop dat deze wel langer als een uurtje duurt. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kan ik die op de Atari Lynx gespeeld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Devs van InFamous Second Son over de controller:

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

• bram1984
Ben heel benieuwd naar die gewijzigde deadzone. Volgens mij zijn shooters echt veel makkelijker te spelen met de DS4.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

zwembroek schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:19:
[...]
Ziet er inderdaad veel beter uit dan de E3 build. Mooi dat ie gratis bij Plus komt. :)

Ik heb net ook even een nieuwe Forza 5 upload van de gamescom bekeken, maar is Forza 5 nu zoveel mooier dan Driveclub? Of zeg ik nu iets raars? :P
Nee je zegt niets raar. Gisteren op de Gamescom geweest en daar Forza en Driveclub gedaan. De eerste ziet er stukken beter uit. Veel scherper en meer detail. Driveclub had veel last van aliasing en viel qua grafische effecten ook erg tegen.

PSN: Shiver23

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Gandalf68 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:31:
[afbeelding]

Komt er een remake dan? Wat een geweldig mooi spel was dat voor toen. Van Psychnosis zo uit mijn hoofd. Samen met de Bitmap Brothers hadden die altijd de mooiste spellen.

Wat betreft gameplay was Shadow of the Beast niet heel bijzonder trouwens, beter heb je dan Turrican 2.

Mooie tijden waren dat, elke maand naar een grote beurs met je Amiga om dan spellen te copieeren van elkaar met Xcopy. Kom je thuis met 11 discs van de Secret of Monkey Island en dan deed disk 7 het niet, altijd spannend was dat... Het grappige is dat ik pas jaren later ECHT door had dat het eigenlijk allemaal illegaal was. Ik wist niet eens dat je die spellen ook kon kopen in de winkel :o

Sorry, werd even nostalgisch :)

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Er komt inderdaad een remake op de PS4 van Shadow of the beast, zie:

http://www.psonly.nl/nieu...utm_campaign=Headliner.nl

[ Voor 5% gewijzigd door pino85 op 22-08-2013 11:53 ]

Liefhebber van Tweakers

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-09 18:22
Hoever loopt een ps4 achter op een goeie gaming pc?

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Ps3gamer91 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:54:
De ps4 loopt niet achter; het zijn 2 verschillende apparaten.

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Een paar honderd euro, een toetsenbord en een muis...

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Niet (zoveel), als je qua graphics bedoeld.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

• bram1984
Paar honderd Euro inderdaad. Ik schat zo een € 500,- ongeveer.

• dutchgio
het verschil zit m in de tijd ''dat ie mee kan'' doen met de high-end.
voor een ps4 zit je jaren lang goed. zo kan de allereerste ps3 phat nog steeds battlefield 3 prima spelen.
een PC van die tijd kan dat niet.

in de PC-markt gaan ontwikkelingen erg snel, en zul je eerst al een erg dure PC(t.o.v de ps3) moeten kopen wil je battlefield 3 kunnen spelen, en over 2 jaar weer, om bij te blijven. en 2 jaar later weer..
eventueel kun je ook je bestaande PC upgraden natuurlijk, maar ook dan kun je er niet vanuitgaan dat je over 5 jaar nog de nieuwste games kunt spelen.

bij de playstation komt er natuurlijk wel een verbeterd model uit(slim) met bijvoorbeeld meer opslagruimte, maar die upgrade is niet vereist om de laatste games te spelen. bij de PC is het wel vereist om upgrades aan je PC uit te voeren, omdat ie anders ''achterloopt'' en games niet meer ondersteund worden op oude hardware.
echter is wel algemeen bekend dat de graphics in PC games wel beter zijn. maarja, daar betaal je dan ook veel meer voor.

@hieronder: kan wel zijn, de huidige Xdoos is nu krachtiger dan de ps3, en dat verschil zie je ook vrijwel niet. de tijd zal ons vertellen of het verschil daadwerkelijk zo groot is. ik kan nooit zo veel met die uitspraken.. laatst las ik ook dat de xbox onderschat wordt doordat het geheugen een andere structuur heeft dan de ps4 en dat dat beter is.

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 22-08-2013 13:37 ]

• AtlAntA
Leuk om te lezen. Volgens AMD is de ps4 krachtiger dan de Xbox.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=657221
http://www.psx-sense.nl/1...-dan-die-van-de-xbox-one/

• witeken

witeken

nieuwsgierig

dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:30:
het verschil zit m in de tijd ''dat ie mee kan'' doen met de high-end.
voor een ps4 zit je jaren lang goed. zo kan de allereerste ps3 phat nog steeds battlefield 3 prima spelen.
een PC van die tijd kan dat niet.

in de PC-markt gaan ontwikkelingen erg snel, en zul je eerst al een erg dure PC(t.o.v de ps3) moeten kopen wil je battlefield 3 kunnen spelen, en over 2 jaar weer, om bij te blijven. en 2 jaar later weer..
eventueel kun je ook je bestaande PC upgraden natuurlijk, maar ook dan kun je er niet vanuitgaan dat je over 5 jaar nog de nieuwste games kunt spelen.

bij de playstation komt er natuurlijk wel een verbeterd model uit(slim) met bijvoorbeeld meer opslagruimte, maar die upgrade is niet vereist om de laatste games te spelen. bij de PC is het wel vereist om upgrades aan je PC uit te voeren, omdat ie anders ''achterloopt'' en games niet meer ondersteund worden op oude hardware.
echter is wel algemeen bekend dat de graphics in PC games wel beter zijn. maarja, daar betaal je dan ook veel meer voor.

@hieronder: kan wel zijn, de huidige Xdoos is nu krachtiger dan de ps3, en dat verschil zie je ook vrijwel niet.
De Ps3 is krachtiger dan de 360.

Tweakblog van de maand

• bram1984
dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:30:
@hieronder: kan wel zijn, de huidige Xdoos is nu krachtiger dan de ps3, en dat verschil zie je ook vrijwel niet. de tijd zal ons vertellen of het verschil daadwerkelijk zo groot is. ik kan nooit zo veel met die uitspraken.. laatst las ik ook dat de xbox onderschat wordt doordat het geheugen een andere structuur heeft dan de ps4 en dat dat beter is.
Hoe kom je daarbij? Het is inmiddels toch wel vrij algemeen bekend dat de PS3 krachtiger is dan de X360? Programmeren ervoor is een stuk lastiger, maar als je de exclusives bekijkt, is een PS3 game over het algemeen toch wel iets mooier.

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:21:
[...]

Hoe kom je daarbij? Het is inmiddels toch wel vrij algemeen bekend dat de PS3 krachtiger is dan de X360? Programmeren ervoor is een stuk lastiger, maar als je de exclusives bekijkt, is een PS3 game over het algemeen toch wel iets mooier.
Is ook een kwestie van smaak. Ik speel voor de looks liever Forza 4 dan dat ik GT5 speel met dat hele stiele uiterlijk.

• bram1984
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:26:
[...]

Is ook een kwestie van smaak. Ik speel voor de looks liever Forza 4 dan dat ik GT5 speel met dat hele stiele uiterlijk.
De grafische kwaliteit van een game is een kwestie van smaak? Eh nee. Het is een feit dat The Last Of Us en Uncharted 3 er mooier uitzien dat de mooiste Xbox exclusive, of je dat nu wil of niet. Ik heb het dan ook niet over GT5 als exclusive.

Verwijderd

Ok, jij bekijkt het selectief. Dat mag ook. Ik vergelijk gelijksoortige games met elkaar, niet elke exclusive is automatisch mooier.

• bram1984
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:40:
Ok, jij bekijkt het selectief. Dat mag ook. Ik vergelijk gelijksoortige games met elkaar, niet elke exclusive is automatisch mooier.
Nee, ik pak gewoon de mooiste PS3 game en kijk of daar iets bij in de buurt komt. Heel simpel. Die laten toch de kracht van de console zien. Heeft verder niks met het genre te maken.

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 18:14
bram1984 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:28:
[...]

De grafische kwaliteit van een game is een kwestie van smaak? Eh nee. Het is een feit dat The Last Of Us en Uncharted 3 er mooier uitzien dat de mooiste Xbox exclusive, of je dat nu wil of niet. Ik heb het dan ook niet over GT5 als exclusive.
Als Xbox fan moet ik hier toegeven dat de grafische pracht van games zoals Uncharted, Last Of us en Heavy Rain niet echt op de xbox terug te vinden zijn (Hoewel gears of WAR er ookwel heeel knap uitziet)... scheelt niet veel maar toch.

Toch heb ik de PS3 pas laat aangeschaft terwijl ik bij de xbox een early adopter was, persoonlijk vind ik de xbox gewoon aangenamer, betere controler, etc...

Ik denk dus dat je inderdaad wel kan stellen dat de PS3 net iets krachtiger was, maar enkel en alleen wanneer ontwikkelars de moeite deden om er alles uit te persen, en dat kan nu eenmaal makkelijker bij exclusives daar men zich in dat geval met het volle team op 1 versie kan concentreren.

Mijn voorgevoel zegt me dat het bij de volgende generatie, PS4 vs Xbox ONE opnieuw hetzelfde gaat zijn, beide consoles gaan bij 90% van de games heeeeel gelijkaardige gfx op het scherm toveren. Het is enkel bij de exclusives dat we de volle k(p)racht te zien gaan krijgen.

• bram1984
Heb jij even mazzel. ;)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

De controller ziet er goed uit. Vind het alleen wel grappig dat ze zo lovend zijn over dat de triggers nu de goede kant op zijn gebogen. :P Dat had iedere amateur designer kunnen bedenken... Het bedienen van de touchpad ziet er alleen wel raar uit. Het lijkt erop dat je de controller toch net op een andere manier vastpakken om er goed bij te kunnen. Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk zo is, dus mensen die op de gamescom zijn, is dat ook zo? :P

[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-08-2013 16:30 ]

• bram1984
Tja je moet je duimen verplaatsen, goed te zien op 00:58 seconden. Heel raar vind ik het er niet uitzien. Die moet je ook verplaatsen om de D-pad in te drukken. Ik ben meer benieuwd of het ook echt iets toe gaat voegen of niet.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Het zag er uit alsof het niet alleen je duimen verplaatsen is, zoals bijvoorbeeld voor het bedienen van de D-pad. Het zag er ook uit alsof je je grip wat los moet laten om zo het touchpad te kunnen bereiken. Dit zal volgens mij voornamelijk gelden voor mensen met wat kleinere handen. :)

• PBP

PBP

uchiha tijntje schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:50:
Het zag er uit alsof het niet alleen je duimen verplaatsen is, zoals bijvoorbeeld voor het bedienen van de D-pad. Het zag er ook uit alsof je je grip wat los moet laten om zo het touchpad te kunnen bereiken. Dit zal volgens mij voornamelijk gelden voor mensen met wat kleinere handen. :)
En anders is je neus nog altijd een optie :+

• bram1984
Wat ik al eerder aangaf: ben benieuwd hoe die kleinere deadzone aanvoelt in shooters. Geen zin om weer een muis te moeten halen. :)

• AtlAntA
Imagine you had two fridges at home: one normal fridge and a small, convenient fridge just within the reach of your arm, at your couch. Neat idea, isn't it? But you'd have to remember that your small, couch fridge needs to be refilled every time you want to play and have a beer. This means carrying all beers from the big fridge to the small fridge before playing. Now, if you have a PS4, that small fridge magically fills with beer from the big fridge! They teleport there at wish!

Now imagine that your big fridge is an X1. The beers there don't cool down as fast as you'd like them to so you have a very small freezer under the stairs. It's very efficient but it's nowhere near the couch and, sorry, no magic of teleportation!

• dutchgio
PBP schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:51:
[...]

En anders is je neus nog altijd een optie :+
Ik zat aan een grote teen te denken. :o

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Eerste direct feed gameplay van Driveclub. Kwaliteit is nog niet geweldig maar dit is geupload via de ingebouwde share functionaliteit van de PS4:

Omgeving ziet er echt super uit. Ben heel benieuwd hoe het speelt

• AtlAntA
kazuka schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:18:
Eerste direct feed gameplay van Driveclub. Kwaliteit is nog niet geweldig maar dit is geupload via de ingebouwde share functionaliteit van de PS4:

[video]

De auto lijkt mij wat te groot in vergelijking met de omgeving en het wegvlak.

Ik zou dolgraag lyrisch willen doen over de grafische pracht maar je begrijpt dat dat moeilijk te beoordelen is van zon brak youtube filmpje. ;)

Ik zal persoonlijk toch echt een knop om moeten zetten qua grafische verwachtingen. Ik ben zelf (nu nog) een PC gamer en ben het tweaken van settings etc voor de beste graphics beu en wil gewoon op de bank ploffen en gamen. Maar ik moet mezelf niet wijsmaken dat ik door het grafische geweld weer van de bank afgeblazen wordt. O-)

• dutchgio
Zodra je er 1 hebt ben je dat snel afgeleerd, want tweaken kun je niet echt aan je playstation.
Niks high-mid of low settings..

• AtlAntA
dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:20:
Zodra je er 1 hebt ben je dat snel afgeleerd, want tweaken kun je niet echt aan je playstation.
Niks high-mid of low settings..
En dat is maar goed ook! Ik heb bij bijvoorbeeld skyrim eerst een complete middag gewijd aan het tunen via ingame settings en via nvidia inspector van de graphics settings. Steeds weer die boom in whiterun opzoeken etcetera.

OT: Ik ben nogal een RTS fan. Van Settlers tot Command & Conquer. Aangezien het gehele PS3 tijdperk aan mij is voorbijgegaan vraag ik me af of er ook dergelijke spellen voor de ps4 komen/worden verwacht?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik zou daar niet al te veel van verwachten :). Beste wat op de consoles uitgekomen is op dat gebied is volgens mij Civilization Revolution, maar dat is niet bepaald echt diepgaand voor een echte RTS fan.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
Ik hoop dat als ik de ps4 heb ik hem eens mee mag nemen naar de bioscoop (waar ik werk), dat zou pas gaaf zijn =D Killzone op een enorm scherm + ziek geluid

• AtlAntA
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:31:
Ik zou daar niet al te veel van verwachten :). Beste wat op de consoles uitgekomen is op dat gebied is volgens mij Civilization Revolution, maar dat is niet bepaald echt diepgaand voor een echte RTS fan.
Dat zou wel zonde zijn maar nu de PS4 dezelfde architectuur heeft als een PC zou het best zo kunnen zijn dat we veel PC ports naar de PS4 krijgen. Al zal men de besturing toch flink aan moeten pakken.

En anders staat mijn PC ook nog wel ergens te stof happen ;)
Bartske schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:35:
Ik hoop dat als ik de ps4 heb ik hem eens mee mag nemen naar de bioscoop (waar ik werk), dat zou pas gaaf zijn =D Killzone op een enorm scherm + ziek geluid
Dat zal wel 1 groot blur/pixel festijn worden. :P

[ Voor 21% gewijzigd door AtlAntA op 22-08-2013 21:38 ]

• dutchgio
AtlAntA schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:28:
[...]

En dat is maar goed ook! Ik heb bij bijvoorbeeld skyrim eerst een complete middag gewijd aan het tunen via ingame settings en via nvidia inspector van de graphics settings. Steeds weer die boom in whiterun opzoeken etcetera.

OT: Ik ben nogal een RTS fan. Van Settlers tot Command & Conquer. Aangezien het gehele PS3 tijdperk aan mij is voorbijgegaan vraag ik me af of er ook dergelijke spellen voor de ps4 komen/worden verwacht?
Na 1 middagje was ik al op weg naar Sollitude. ;)
Overigens is Skyrim echt een game die je op de PC moet spelen, met mods. Helaas kan dat op de ps3 niet :(
En de ps3-versie had aan het begin nogal al wat problemen.

Over die RTS: ik zou ook wel company of heroes op de ps4 willen spelen, maar de kans is niet zo groot dat dat het gaat gebeuren..

• AtlAntA
dutchgio schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:57:
[...]

Na 1 middagje was ik al op weg naar Sollitude. ;)
Overigens is Skyrim echt een game die je op de PC moet spelen, met mods. Helaas kan dat op de ps3 niet :(
En de ps3-versie had aan het begin nogal al wat problemen.

Over die RTS: ik zou ook wel company of heroes op de ps4 willen spelen, maar de kans is niet zo groot dat dat het gaat gebeuren..
Owja er moest ook nog gemod worden natuurlijk! Ik vraag me af of ik die main story ooit wel eens heb uitgespeeld ;)

Zou sony ooit een dergelijke mod community op de ps4 toe laten/accepteren? Nu is skyrim wat dat betreft een slecht voorbeeld maar bij bijvoorbeeld Euro Truck Simulator 2 worden door veel mensen additional content (DLC als het ware) gemaakt die ook door de maker van het spel zeer verwelkomd worden.

Nu men zo open staat tegenover indies zou de stap naar een gemoddereerde mod community voor sommige spellen niet eens zo heel erg groot zijn.

• dutchgio
AtlAntA schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:08:
[...]

Owja er moest ook nog gemod worden natuurlijk! Ik vraag me af of ik die main story ooit wel eens heb uitgespeeld ;)

Zou sony ooit een dergelijke mod community op de ps4 toe laten/accepteren? Nu is skyrim wat dat betreft een slecht voorbeeld maar bij bijvoorbeeld Euro Truck Simulator 2 worden door veel mensen additional content (DLC als het ware) gemaakt die ook door de maker van het spel zeer verwelkomd worden.

Nu men zo open staat tegenover indies zou de stap naar een gemoddereerde mod community voor sommige spellen niet eens zo heel erg groot zijn.
Zou wel leuk zijn als Sony het toestond...
Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren...

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-09 13:06

Armada

-Wat wil je weten?-

Zo, net terug van Gamescom. Aan het einde van de middag toch nog een paar uurtjes in de rij gestaan om de PS4 controller te testen. Ik MOEST gewoon weten of de DS4 de vergelijking met de One controller aankon. Na het spelen van Resogun, Knack en Driveclub met de controller kan ik volmondig ja zeggen. Wat een verademing is de DS4 voor de mensen die de 360 controller het lekkerst in de hand vonden liggen!

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Verwijderd

kazuka schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:18:

[video]

Hopelijk wordt de GT7 voor de PS4 ook iets met dergelijke omgevingen, het kan dus gewoon om een sfeervolle omgeving te maken op de PS4.
Wat Drive Club betreft ben ik erg benieuwd maar ik hoor continu wisselende verhalen. Als je lekker kunt rijden vind ik het prima, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken. Maar ik hoop echt dat het sociale gedoe beperkt blijft.

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
AtlAntA schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:36:
Zal wel mee vallen, veel bioscoopfilms schijnen 1080p te zijn.

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Armada schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:47:
Zo, net terug van Gamescom. Aan het einde van de middag toch nog een paar uurtjes in de rij gestaan om de PS4 controller te testen. Ik MOEST gewoon weten of de DS4 de vergelijking met de One controller aankon. Na het spelen van Resogun, Knack en Driveclub met de controller kan ik volmondig ja zeggen. Wat een verademing is de DS4 voor de mensen die de 360 controller het lekkerst in de hand vonden liggen!
Bedankt om je ervaring te delen.
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:48:
Maar ik hoop echt dat het sociale gedoe beperkt blijft.
Als ik de gameplay zo zie lijkt het dat je gewoon kan racen met af en toe een kleine challange (top speed, driften,..), dus ik denk dat het wel zal meevallen :).

Tweakblog van de maand

Verwijderd

Very nice dat je je ervaring deelt!! Dus de PS4 controller was geweldig?! hoe heb je de gameplay/graphics van de games ervaren die je gespeeld hebt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik vond (en vind) de 360 controller ook stukken beter dan de DS3. Zelfs met real triggers is de PS3 controller niets voor mij, met name door de thumb sticks. Dus goed nieuws!

Slechte nieuws is dat ik an sich Fifa 14 voor de PS4 wil kopen ipv voor mn 360 en/of PS3. Maar..ik ben de enige in mijn vriendenkring die een pre-order heeft die recht geeft op uitlevering bij launch, en als ik met maten Fifa 14 wil doen moet ik 3 controllers erbij kopen. Dat vind ik net even iets te..dus dan maar even om beurten :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Exorcist schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:41:
Ik vond (en vind) de 360 controller ook stukken beter dan de DS3. Zelfs met real triggers is de PS3 controller niets voor mij, met name door de thumb sticks. Dus goed nieuws!

Slechte nieuws is dat ik an sich Fifa 14 voor de PS4 wil kopen ipv voor mn 360 en/of PS3. Maar..ik ben de enige in mijn vriendenkring die een pre-order heeft die recht geeft op uitlevering bij launch, en als ik met maten Fifa 14 wil doen moet ik 3 controllers erbij kopen. Dat vind ik net even iets te..dus dan maar even om beurten :+ .
Dan koop je er 1 bij en nemen hun hun eigen mee :p
Hebben ze hem alvast voor hun eigen ps4 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zo gek plan is dat niet..moet dan wel even 6 van de 7 gasten aansporen een PS4 te halen ipv een One. Voorheen had iedereen op 1 na een 360 (en PS3, maar niet als leading platform) en speelden we dus daar altijd Fifa op. Nu is de meerderheid in dubio over welke console ze gaan halen, eentje gaat zeker voor de PS4. Trek ze nog wel over de streep :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
En hoe is het voor de mensen die de DS3 lekker vast vonden houden, en de 360 vreselijk? Daar ben ik dus een beetje bang voor, aangezien ik de 360 controller verschrikkelijk vast vond houden. Als de DS4 dus meer die kant op gegaan is, is het voor mij alleen maar slechter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:40
AtlAntA schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:36:
[...]

Dat zou wel zonde zijn maar nu de PS4 dezelfde architectuur heeft als een PC zou het best zo kunnen zijn dat we veel PC ports naar de PS4 krijgen. Al zal men de besturing toch flink aan moeten pakken.

En anders staat mijn PC ook nog wel ergens te stof happen ;)

[...]

Gaming op het grote witte doek (of zilvere doek tegenwoordig in veel bioscopen) is prima te doen hoor. Zelfs vanaf rij 1.

Heb zelf wel eens zitten gamen met een Barco DP4K-32B projector en hun kleinere DP2K-15C, zag er prima uit, zelfs dichtbij. Je moet alleen niet te dichtbij zitten want anders raak je het overzicht kwijt. En je gebruikt natuurlijk niet het hele scherm, hij projecteert het namelijk in Widescreen. Cinemascope kan wel maar dan verlies je beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
JorisTheWise schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:30:
[...]

Gaming op het grote witte doek (of zilvere doek tegenwoordig in veel bioscopen) is prima te doen hoor. Zelfs vanaf rij 1.

Heb zelf wel eens zitten gamen met een Barco DP4K-32B projector en hun kleinere DP2K-15C, zag er prima uit, zelfs dichtbij. Je moet alleen niet te dichtbij zitten want anders raak je het overzicht kwijt. En je gebruikt natuurlijk niet het hele scherm, hij projecteert het namelijk in Widescreen. Cinemascope kan wel maar dan verlies je beeld.
Gelukkig kan je bij zulke projectors schakelen tussen flat en scope, vraag me alleen af of je eventueel ook 3d werkend kan krijgen (heeft de ps4 hier eigenlijk ondersteuning voor?)
"It's not a focus. But it does do it better. The basic capability is higher so more games will run at 1080p at 60 frames so it's an easier and better experience when you watch on 3D TV."

"3D was a big thing a couple of years ago — we made it a big thing because it was lead by the consumer electronics side of Sony and we liked what we could do on PS3 using 3D stereoscopic," Yoshida said. "But now the consumer electronics side of Sony, or all of the companies have shifted focus from 3D TV to something else, so if they're not talking about it, why would we?"
http://www.ign.com/wikis/...hnology_and_4K_Resolution
Het is geen speerpunt dus

[ Voor 30% gewijzigd door Bartske op 23-08-2013 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vind die share functie (beeld van DriveClub hierboven) wel zeer leuk en eigenlijk toch wel fijn opgenomen. Over de graphics kan ik eigenlijk niets zeggen via een youtube filmpje. Wat ik wel wil zeggen is dat ik de omgeving fantastisch vind uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:40
Bartske schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:39:
[...]

Gelukkig kan je bij zulke projectors schakelen tussen flat en scope, vraag me alleen af of je eventueel ook 3d werkend kan krijgen (heeft de ps4 hier eigenlijk ondersteuning voor?)

[...]

http://www.ign.com/wikis/...hnology_and_4K_Resolution
Het is geen speerpunt dus
Had ik ook er bij gezegd ;-), je kan hem wel op Scope zetten maar dan ga je beeld verliezen. De lens zoomt namelijk in maar het masker kapt het af.

Van wat ik van onze integrator Ymagis begrepen heb kan je 3D er mee werkend krijgen maar heb het zelf nooit uitgevoerd.
Pagina: 1 ... 38 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.