Normaal engels typen is al heel erg lastig, dus erg betrouwbaar lijkt het me nietJackal131 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:34:
[...]
Vanwaar deze reactie? Heb je het NeoGaf topic gelezen? Hierin staat namelijk veel meer info dan alleen een launchdatum. De genoemde launchdatum is maar 1 zinnetje in het hele topic.
Graag eerst lezen en dan pas beoordelen of je een dergelijke reactie moet plaatsen.
OT: er staan wel een aantal interessante dingen tussen. Eens kijken of hij weer gelijk krijgt.
Hij gebruikt 1 of andere codetaal zodat z'n identiteit niet achterhaald kan worden. Cboat heeft eerder dingen naar buiten gebracht en die waren bijna allemaal juist.dutchgio schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 23:03:
[...]
Normaal engels typen is al heel erg lastig, dus erg betrouwbaar lijkt het me niet
Cboats trackrecord
[ Voor 11% gewijzigd door PBP op 18-08-2013 23:14 ]
Van wat ik heb gehoord is het meer dan een prologue versie, de ontbrekende onderdelen kan je namelijk online er bij aanschaffen. Hierdoor ben je wat goedkoper uit dan wanneer je de hele winkelversie koopt.Chaoss schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:35:
[...]
Is ook nog maar sinds de E3 bekendmaar het is een aangepaste versie voor PS+ leden, ik vermoed net zoiets als GT5P ten opzichte van de echte GT5, dus met minder tracks en auto's.
Inderdaad. Hij wordt gezien als een redelijk betrouwbare bron, ook al zit hij er ook wel eens naast.PBP schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 23:07:
[...]
Hij gebruikt 1 of andere codetaal zodat z'n identiteit niet achterhaald kan worden. Cboat heeft eerder dingen naar buiten gebracht en die waren bijna allemaal juist.
Cboats trackrecord
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Was geen directe reactie op jouw post anders had ik je wel gequote. Een paar posts boven jou ging het weer over "ik heb gepreordered bij mediamarkt"Jackal131 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:34:
[...]
Vanwaar deze reactie? Heb je het NeoGaf topic gelezen? Hierin staat namelijk veel meer info dan alleen een launchdatum. De genoemde launchdatum is maar 1 zinnetje in het hele topic.
Graag eerst lezen en dan pas beoordelen of je een dergelijke reactie moet plaatsen.
OT: er staan wel een aantal interessante dingen tussen. Eens kijken of hij weer gelijk krijgt.
Ot: ik heb de grootste moeite dat stuk op neogaf te lezen. Iemand die zin heeft om er iets leesbaars van te maken?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Stuk of 3 posts daar beneden staat 'vertaling'AtlAntA schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 23:16:
[...]
Was geen directe reactie op jouw post anders had ik je wel gequote. Een paar posts boven jou ging het weer over "ik heb gepreordered bij mediamarkt"![]()
Ot: ik heb de grootste moeite dat stuk op neogaf te lezen. Iemand die zin heeft om er iets leesbaars van te maken?
Verwijderd
Stormstar3 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:59:
Waar kopen jullie je PS 4 games?
Hier in NL hebben ze dat dollar teken van de US gewoon in een € verandert zoals normaal. Dus als ik bij gamestop ga kijken zou dat goedkoper zijn als ik minstens 2 spellen bestel (COD & BF).
Maar hoe zit dat nu met de DLC en codes? Ik heb geen ervaring met de PS 3 dus is hier misschien iemand die er wel ervaring mee heeft en weet of de DLC en codes werken, of een goedkope winkel hier in NL.
Volgens mij bedoelde hij alleen de games.Sandyman538 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:51:
[...]
Het lijkt veel goedkoper, maar dat is het niet, aangezien de prijzen die jij ziet zonder belasting zijn. Die gaat er nog overheen, daarnaast heb je nog verzendkosten, invoerrechten en inklaringskosten. Dus als jij voor 500 dollar besteld, 15 dollar verzendkosten moet betalen, dan komt daar nog 16 euro invoerrechten overheen, 86 euro aan belasting en 13 euro inklaringskosten. Dus het lijkt goedkoper, maar dat is het dus niet. Ik zou me die rompslomp niet op de hals halen.
Over DLC zou ik me geen zorgen maken.
De DLC is een heel ander verhaal en juist wel een probleem. Dat is vaak wel regiogebonden, waarbij er ook verschillen per regio kunnen zijn in de content die beschikbaar is. Overigens kun je met een Amerikaanse PSN account alsnog de DLC kopen die bij het spel hoort (hangt van de codering op het doosje af. In Europa staat op PS3 games vaak de BLES-codering, maar voor een spel als Call of Duty: Black Ops zijn er verschillende coderingen binnen Europa, waardoor je met het downloaden van de DLC altijd moet oppassen welke versie je nodig hebt.

De makers van Little Big Planet zijn dus vrolijk omdat ze uiteindelijk een aantal van hun geweldige games kunnen laten zien....
Verwijderd
LBP 3? De eerste LBP is ook op gamescom voor het eerst getoond.Uniciteit schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:10:
De makers van Little Big Planet zijn dus vrolijk omdat ze uiteindelijk een aantal van hun geweldige games kunnen laten zien....
Verwijderd
Vraag ik me wel af wat er nog nieuw aan LBP kan worden. We gaan het zien.Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:34:
[...]
LBP 3? De eerste LBP is ook op gamescom voor het eerst getoond.
Ik heb nog nooit geen lbp gespeeld dus voor mij zou alles nieuw zijn. Laatste console was een nes ;-).Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:53:
[...]
Vraag ik me wel af wat er nog nieuw aan LBP kan worden. We gaan het zien.
Ik heb het idee dat er veel meer ps4's aan "nieuwe" gamers verkocht gaan worden dan men verwacht.
[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 19-08-2013 15:32 . Reden: Typo ]
Waar zal ik de livestream kunnen bekijken?
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
http://gamescom.eu.playstation.com/witeken schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:33:
Waar zal ik de livestream kunnen bekijken?
-
Enigste wat me nog een beetje stoort is uStream het lijkt me zo kut werken...
Kan iemand anders niet even de linkjes naar de officiele livestreams van Sony en EA in de "Warning" zetten (en in de start post)? Bespaard denk ik weer een hoop onnodige/dubbele berichtjes.
Sony: http://gamescom.eu.playstation.com/
EA: http://www.ea.com/gamescom-2013
Sony: http://gamescom.eu.playstation.com/
EA: http://www.ea.com/gamescom-2013
[ Voor 12% gewijzigd door EricNL op 19-08-2013 15:51 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Alternatief gamescom livestream: http://dlb-network.com/live-events/
Ze laten nu een webcamfeed van de EA stand zien die opgebouwd wordt. Goed kijken of er ook een karretje voorbij rolt met reclame materiaal van de PS4 waarop staat "Available on Oct. 22nd"
Ze laten nu een webcamfeed van de EA stand zien die opgebouwd wordt. Goed kijken of er ook een karretje voorbij rolt met reclame materiaal van de PS4 waarop staat "Available on Oct. 22nd"
[ Voor 58% gewijzigd door AtlAntA op 19-08-2013 15:58 ]
Tot nu toe alleen een grote TitanFall + Fifa 14 booth gezien.AtlAntA schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:52:
Alternatief gamescom livestream: http://dlb-network.com/live-events/

Computer says no
Toch ook al een fikse NFS Rivals booth gezien.Meekoh schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:30:
[...]
Tot nu toe alleen een grote TitanFall + Fifa 14 booth gezien.
Moest ook wel lachen om de nicks die je in die chat box krijgt..
Maar goed daar is het officiele gamescom topic voor.
Ze zijn al Titanfall aan het spelen zie ik
Sony XDev is toch helemaal niet de maker van LittleBigPlanet?Uniciteit schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:10:
XDev is enkel support voor 2nd parties en 3rd parties.
Morgen zal War Thunder debuteren voor de PS4 op Gamescom. Een F2P game, met cross-platform support voor de PC versie. Het is een open world combat flight simulator.
http://www.vg247.com/2013...4-will-debut-at-gamescom/
Vind het er wel leuk uit zien. + het is gratis en kunnen het dus altijd proberen. Is hij niet leuk drukken we gewoon op de delete buttonkazuka schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 06:59:
Morgen zal War Thunder debuteren voor de PS4 op Gamescom. Een F2P game, met cross-platform support voor de PC versie. Het is een open world combat flight simulator.
[video]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat denk ik ook, een vriend van me (eigenlijk niet eens een gamer) vertelde laatst dat hij waarschijnlijk wel een ps4 gaat halen. Het leeft dus toch wel blijkbaarAtlAntA schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:31:
[...]
Ik heb nog nooit geen lbp gespeeld dus voor mij zou alles nieuw zijn. Laatste console was een nes ;-).
Ik heb het idee dat er veel meer ps4's aan "nieuwe" gamers verkocht gaan worden dan men verwacht.
Ik baal wel als een stekker dat ik de livestream morgen pas kan kijken..
Dan is het eigenlijk geen livestream toch?voxxel schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:47:
[...]
Dat denk ik ook, een vriend van me (eigenlijk niet eens een gamer) vertelde laatst dat hij waarschijnlijk wel een ps4 gaat halen. Het leeft dus toch wel blijkbaar![]()
Ik baal wel als een stekker dat ik de livestream morgen pas kan kijken..
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hoop echt dat Sony vanavond met wat meer info komt over gaikai. Zit namelijk heel erg te twijfelen of ik Gta 5, GT6 en beyond two souls nog voor de Ps3 moet halen. Wil eigenlijk mijn Ps3 verkopen om een Ps4 te kopen maar wil deze games zeker niet missen. Hier gaat ook aardig wat uur inzitten dus ik heb ze sowieso niet uitgespeeld voordat de Ps4 komt maar wil wel weer de Ps4 op launchday. Lastig dit..
Verwijderd
Ga er maar niet vanuit dat als gaikai in 2014 komt het ook meteen in de eerste week van januari zal zijn. Voor gaikai er is heb je al heel veel uren in GTA V kunnen steken.
Ik heb geen ps3 en ik heb eerlijk gezegd weinig trek om gta5 op de pc te spelen gezien de slechte reputatie van rockstar met ports. Dus ik heb hoge verwachtingen van gaikai en hoop dat het goed werkt en snel komt.
Ik denk eerlijk gezegd dat er gewoon een PS4 versie voor GTA5 komt. Gaikai moet voor die game dus helemaal niet nodig zijn.
Verwijderd
Is het sowieso zeker dat alle titels meteen op gaikai komen? Daarnaast is het afwachten wanneer de titels op gaikai komen, ik meen gelezen te hebben dat het gefaseerd gebeurd.
Ben benieuwd of we vanavond games voor de nieuwe PS Eye te zien gaan krijgen en wat er met PS+ gebeurd. Als je een PS4 hebt zit je immers niet nog een jaar op PS3 games te wachten.
Ben benieuwd of we vanavond games voor de nieuwe PS Eye te zien gaan krijgen en wat er met PS+ gebeurd. Als je een PS4 hebt zit je immers niet nog een jaar op PS3 games te wachten.
Dat denk en hoop ik ook. Maar aangezien ik dus geen ps3 heb heb ik een paar pareltjes gemist. Zo zou ik ook graag red Dead redemption willen spelen. Er zullen vast wel meer spellen zijn die ik gemist heb lijkt me.bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:19:
Ik denk eerlijk gezegd dat er gewoon een PS4 versie voor GTA5 komt. Gaikai moet voor die game dus helemaal niet nodig zijn.
Gaikai is voor mij een belangrijke factor geweest in mijn keuze voor de ps4.
Als je PS+ hebt dan krijg je dadelijk gratis PlayStation Vita, PlayStation 3 én PlayStation 4 titels. Die PS3/PSV titels zijn natuurlijk niet te spelen op de PS4.Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:22:
Is het sowieso zeker dat alle titels meteen op gaikai komen? Daarnaast is het afwachten wanneer de titels op gaikai komen, ik meen gelezen te hebben dat het gefaseerd gebeurd.
Elke maand één gratis PS4 game.
Ik denk dat Gaikai ook nog wel even op zich laat wachten wanneer het over een jaar eindelijk werkt, wil niemand met current gen games spelen. En enkeling misschien. Deze feature is alleen leuk wanneer je weinig next gen games hebt. En ik ben benieuwt of je de game dan nog een x moet kopen wanneer je deze al hebt voor de Ps3. Ik denk het wel, maar hoor niemand erover. Kritisch mag je alleen op MS zijn..
Verwijderd
Dat je gratis PS4 titels krijgt snap ik, ik vraag me alleen af wat ze dan in 2014 weg te geven hebben voor de PS4. Zal nog niet veel zijn.
Volgens mij wilde Sony Gaikai van Q1 2014 langzaam gaan uitrollen in de VS? Dus ik zou er niet op rekenen dat het voor 2015 lekker zal werken met veel spellen. Al helemaal niet hier als ze in de VS beginnen. Als je eerst nog PS3 games wil spelen, dan zou ik die spellen lekker eerst kopen. Dan kan je de PS4 kopen als hij iets goedkoper is en/of er meer spellen uit zijn.
benieuwd*mobygo76 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:25:
Ik denk dat Gaikai ook nog wel even op zich laat wachten wanneer het over een jaar eindelijk werkt, wil niemand met current gen games spelen. En enkeling misschien. Deze feature is alleen leuk wanneer je weinig next gen games hebt. En ik ben benieuwt of je de game dan nog een x moet kopen wanneer je deze al hebt voor de Ps3. Ik denk het wel, maar hoor niemand erover. Kritisch mag je alleen op MS zijn..
We weten simpelweg nog te weinig om überhaupt kritisch op Gaikai te zijn. Er is nog niets over bekend. Wanneer komt het? Hoe goed gaat het werken? Wat gaan de games kosten? Ik ga er wel vanuit dat je moet betalen, ook als je de PS3 versie bezit. Dat is logisch en past in een bedrijfsmodel. Ik ben allang blij dat er BC is door middel van een dergelijke constructie. Op de X1 kun je helemaal geen oude games meer spelen. En ik denk dat er zat mensen zonder PS3 de Uncharted games nog een keer willen doen, net als The Last Of Us.
Jouw laatste regel beschrijft exact mijn situatie. Plus dat de ps4 er relatief snel een fikse (goedkope?) game bibliotheek heeft.bram1984 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:28:
[...]
benieuwd*
We weten simpelweg nog te weinig om überhaupt kritisch op Gaikai te zijn. Er is nog niets over bekend. Wanneer komt het? Hoe goed gaat het werken? Wat gaan de games kosten? Ik ga er wel vanuit dat je moet betalen, ook als je de PS3 versie bezit. Dat is logisch en past in een bedrijfsmodel. Ik ben allang blij dat er BC is door middel van een dergelijke constructie. Op de X1 kun je helemaal geen oude games meer spelen. En ik denk dat er zat mensen zonder PS3 de Uncharted games nog een keer willen doen, net als The Last Of Us.
Bc is alleen leuk als het snel komt, anders niet .
En het is inderdaad benieuwd
En het is inderdaad benieuwd
Ik ben zelf gestopt met PS3 games kopen, behalve Tales of Xillia. Juist in afwachting van Gaikai
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Terecht, echt bc is het ook niet als je 2x voor een spel moet betalen.
Hoe moet ik me dat Gaikai precies voorstellen? Ik heb een controller, ik druk op x, die input gaat van mijn controller naar de PS4, van de PS4 ergens naar een server, die verwerkt dat in de game, ik krijg dat beeld terug op mijn PS4 die het doorsluist naar mijn tv?
Zijn een beetje snelle games dan wel oke te bedienen, aangezien enige delay door middel van een concrete input als een druk op een knop redelijk merkbaar is. Ik ben niet zo goed op de hoogte, dus ik weet niet of er al goede voorbeelden zijn?
Zijn een beetje snelle games dan wel oke te bedienen, aangezien enige delay door middel van een concrete input als een druk op een knop redelijk merkbaar is. Ik ben niet zo goed op de hoogte, dus ik weet niet of er al goede voorbeelden zijn?
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2013 17:41 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Er is volgens mij nog betrekkelijk weinig bekend over de werking van Gaikai ook is nog niet echt duidelijk waar het allemaal voor gebruikt gaat worden.
Verwijderd
Diablo 3 speelt ook prima. Gaikai zal wel op dezelfde leest geschoeid worden denk ik. Hopelijk weten we snel meer.
Remote play wordt ook mogelijk gemaakt met gaikai techniek. Zegt men hier: http://m.ign.com/wikis/playstation-4/Gaikai_Integration
Ik heb Saints Row wel eens via Gaikai geprobeerd toen het nog voor de PC beschikbaar was, en dat was prima te spelen. Er was wel wat input lag uiteraard, maar voor single player was het geen probleem. Ik denk alleen niet dat je multiplayer games moet gaan spelen, dan wordt het toch wat te traag 
Goed nieuws trouwens als je van plan bent om Driveclub te kopen, 50% korting op een PS+ jaarabonnement:
Goed nieuws trouwens als je van plan bent om Driveclub te kopen, 50% korting op een PS+ jaarabonnement:
http://blog.eu.playstatio...s-and-cover-art-revealed/In addition to that, we have another surprise up our exhaust pipe! Purchase DRIVECLUB at retail or digitally via the PlayStation Store, and you’ll get a 50% discount voucher for a 12-month PlayStation Plus subscription. That’s equivalent to six months free and it ensures that you’ll get the most out of DRIVECLUB and your PS4 from the get-go.
Wait... wat? Oo Drive Club = 50% korting op PS+.. cool! als ze dat nou met meer games doen (Ben wel iemand van arcade racers, iets wat drive club niet lijkt te zijn
)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Volgens mij begrijp je hem verkeerd. Als je Driveclub koopt, dan krijg je er een voucher bij waarmee je een jaar abonnement op PS+ kan aanschaffen met 50% korting. Je krijgt dus geen 50% korting op Driveclub.
Driveclub is overigens wel aardig arcade
Driveclub is overigens wel aardig arcade
Driveclub (download) was toch gratis PS+ game bij launch?
Yep, PS Plus edition.Frank J. schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:43:
Driveclub (download) was toch gratis PS+ game bij launch?
I see
One way or another im getting Drive Club 
DriveClub kopen, daarna verkopen. En voucher gebruiken voor PS+, heb ik driveclub PS+ edition dus
DriveClub kopen, daarna verkopen. En voucher gebruiken voor PS+, heb ik driveclub PS+ edition dus
[ Voor 50% gewijzigd door Falcon Heavy op 20-08-2013 18:47 ]
ja, op die blogpost die ik eerder linkte staat er iets meer over:
Bij de PS+ editie krijg je dus niet alle auto's en racetracks, maar je kan ze wel extra aanschaffen als upgrades.But let’s not forget the incredible offer available to PlayStation Plus subscribers, allowing you to instantly become part of the DRIVECLUB community. Offered within the Instant Game Collection, with no need to pre-order, DRIVECLUB PlayStation Plus Edition gives you an exciting selection of cars across all five classes, beautiful locations and exciting race tracks featured that you can play in all game modes, but does not include all DRIVECLUB content unless you upgrade.
Een dergelijke methode had ik ook al in gedachten, driveclub zelf heb ik geen 60 euro voor over maar als ps+ editie zou ik er wel van genieten.Frank J. schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:46:
I seeOne way or another im getting Drive Club
Dan nog korting op het ps+ abonnement zelf gebruiken en driveclub de deur uit en ik ben een tevreden man.
Top, laten we het niet doorvertellen anders krijgen anderen er ook lucht vandutchgio schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:54:
[...]
Een dergelijke methode had ik ook al in gedachten, driveclub zelf heb ik geen 60 euro voor over maar als ps+ editie zou ik er wel van genieten.
Dan nog korting op het ps+ abonnement zelf gebruiken en driveclub de deur uit en ik ben een tevreden man.
Ik hoop dat ze nog wat meer van DriveClub gaan tonen. Ondanks dat ik 'm waarschijnlijk niet ga kopen ben ik nog steeds geïnteresseerd in de gratis Ps+-editie
.
Wat meer InFamous zou ook leuk zijn.
Wat meer InFamous zou ook leuk zijn.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
En dan zit ik op m'n werk, constant te F5'en voor nieuws
PS3 is geweest, nu PS Vita nieuws.. dus PS4 hierna? haha!
Indie games zijn wel een beetje over-raided vind ik. Ik ben meer van de AAA titels.
De festival game vond ik wel geinig.
[ Voor 20% gewijzigd door mobygo76 op 20-08-2013 19:47 ]
Spelling ook merk ik?mobygo76 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:46:
Indie games zijn wel een beetje over-raided vind ik. Ik ben meer van de AAA titels.
Ben het op zich met je eens, alleen hebben veel AAA titels zo veel kortere speelduur dan een Binding of Isaac, Spelunky, Cave story e.d. En ook is de immersion (voor mij) gewoon zoveel beter in een goede indie (Zie Fez)
Game heeft zeker potentie! Stijl ziet er goed uit.Origins schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:56:
Rime ofzo zag er echt top uit!
Playroom... paar gekke vrienden inclusief krat bier en je hebt plezier!
indies hebben vaak een leuke multiplayer functie.
Krijgen ze nu wel Twitch support? Zag het logo staan op het scherm bij de live stream maar de hele uitleg er omheen gemist
Ja.
Tweakblog van de maand
MineCraft launch title op de PS4?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Thats It?
En meende dat de Ps3 super slim 12gb al een hele poos 199 Euro is.
adviesprijs
en verkoopprijs is verschillend
en verkoopprijs is verschillend
29 november in Europa
Dat zijn berichten.. vlak voor het weekend! En de combinatie Vita PS4 moet ook erg leuk zijn, voor als je tijdelijk geen TV tot je beschikking hebt
[ Voor 91% gewijzigd door Satom op 20-08-2013 20:33 ]
29 november dus voor EU en 15 voor USA
Nice, dus toch dit jaar nog.
Tomorrow is not today!
Haha, na zoveel geruchten heb ik bijna het idee dat ze zichzelf gewoon 'een extra maandje' hebben gegeven om toch de vooraaden aan te kunnen leggen.
Voor zover dat mogelijk is natuurlijk
29 november!!
Voor zover dat mogelijk is natuurlijk
29 november!!

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Voor Europa is dat niet te laat hoor.. voor je het weet is het zover !
What did I told youDj-sannieboy schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:00:
Ik verwacht eerlijk gezegd nog steeds dat de PS4 rond eind november geleverd gaat worden. Bij mijn bestelling op de Sony site staat nog steeds: "Levering: tussen 30/11 en 30/11"
Je zat er een dag naast
Tomorrow is not today!
Tegenvallend. Wel top indie games, maar ik hoopte op een surprise aankondiging (bijv. uncharted 4). Launch is ook later dan verwacht, maar voor mij niet erg (gezien alle goede ps3 games die nog komen).
Nu ben ik wel benieuwd wanneer xbox in usa launched.
De ps4 lijkt wel de top console voor in iedergeval indie en MMO games.
Nu ben ik wel benieuwd wanneer xbox in usa launched.
De ps4 lijkt wel de top console voor in iedergeval indie en MMO games.
[ Voor 12% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 20-08-2013 20:37 ]
Ps4/switch gamer
Mooi op tijd voor Sinterklaas en Kerst!PBP schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:34:
29 november is prima. Beter dan 2014. 15 november in Amerika dus
Mijn order geeft nog 31/12 hoor. Die is 7 augustus geplaatst. Maar 29 november geeft me de hoop dat we met gemak day one krijgen.
Prima presentatie van Sony. Niet direct redenen gezien om bij launch een PS4 uit de winkel te trekken (alsof dat nog gaat
), maar wel een aantal waar ik ergens in 2014 ofzo nog een PS4 voor zou kunnen gaan halen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Als ze 'm 29/11 versturen heb ik 'm 30/11
Ik denk dat de webdevelopers van de winkel waar je besteld heb niet live zit mee te kijken dan direct de datum aanpast..Eduardboon schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:35:
Mijn order geeft nog 31/12 hoor. Die is 7 augustus geplaatst. Maar 29 november geeft me de hoop dat we met gemak day one krijgen.
Oerigens is 29 november helemaal geen verkeerde datum. Nu nog hopen dat er weer wat gegarandeerd kan worden qua pre-orders op de releasedag thuis ontvangen
[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 20-08-2013 20:37 ]
Launch is in 32 landen, dus mag je er wel vanuit gaan dat NL daar bij zit.
Tomorrow is not today!
Dat is toch krom van Sony dan :-)dutchgio schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:36:
[...]
Ik denk dat de webdevelopers van de winkel waar je besteld heb niet live zit mee te kijken dan direct de datum aanpast..
Geen gekke datum inderdaad. Hele vakantie plezier van!
[ Voor 9% gewijzigd door Eduardboon op 20-08-2013 20:37 ]
Was trouwens wel een lekkere dikke vinger naar Microsoft zeg zo op het eind
Ondanks alles, vond ik de persconferentie toch wel leuk. Was niet de beste maar heb me wel vermaakt. Jammer van al die xbox fanboys op de chat maar goed. Nog een paar maanden wachten
Verwijderd
Als de launch op 29 november is ben ik benieuwd wanneer de 2de batch dan zal komen. Zou dat 2 weken later zijn?
Al bij al een leuke presentatie en ik vind de komst van de F2P MMO's een goede zaak. Wel jammer dat er behalve Playroom niets is geweest wat de aanschaf van een PE Eye rechtvaardigt.
Al bij al een leuke presentatie en ik vind de komst van de F2P MMO's een goede zaak. Wel jammer dat er behalve Playroom niets is geweest wat de aanschaf van een PE Eye rechtvaardigt.
Tweakblog van de maand
Het is trouwens wel jammer dat ze voor remote play AC gebruikten, het zag er op het eerste gezicht goed uit. Maar ben toch benieuwd hoeveel lag er is (en dat kon je niet goed zien)
Ps4/switch gamer
Waarschijnlijk niet zoveel.
Tweakblog van de maand
Dan is mijn bron waarschijnlijk verkeerd, maar volgens hier hebben we maar 28 (of 30) landen in de EUSpacey23 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:36:
Launch is in 32 landen, dus mag je er wel vanuit gaan dat NL daar bij zit.

Ik zag geen lag, was echt goed te doen.NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:41:
Het is trouwens wel jammer dat ze voor remote play AC gebruikten, het zag er op het eerste gezicht goed uit. Maar ben toch benieuwd hoeveel lag er is (en dat kon je niet goed zien)
Volgens theverge geen merkbare lag.NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:41:
Hij komt ook buiten Europa uitSatom schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:43:
[...]
Dan is mijn bron waarschijnlijk verkeerd, maar volgens hier hebben we maar 28 (of 30) landen in de EU
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
PS4 LAUNCHDATUM BENELUX = 29 november 2013
Bron: PlayStation Nederland facebookpagina.
https://www.facebook.com/PlayStationNL?hc_location=stream
YES!
Bron: PlayStation Nederland facebookpagina.
https://www.facebook.com/PlayStationNL?hc_location=stream
YES!
[ Voor 23% gewijzigd door Farid_A op 20-08-2013 20:45 ]
Hier komt de PS4 ook de 29e uit volgens @PlayStationNL!Satom schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:43:
[...]
Dan is mijn bron waarschijnlijk verkeerd, maar volgens hier hebben we maar 28 (of 30) landen in de EU
#PS4 LAUNCHDATUM BENELUX = 29 november 2013 #PlayStationGC
Ik houd mij stil, ben niets meer dan blijDidierB schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:45:
[...]
Hier komt de PS4 ook de 29e uit volgens @PlayStationNL!
#PS4 LAUNCHDATUM BENELUX = 29 november 2013 #PlayStationGC
Wat werd er gezegd? Ik heb dat stukje gemist.Dj-sannieboy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:37:
Was trouwens wel een lekkere dikke vinger naar Microsoft zeg zo op het eind
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.
- [PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken.
- [PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen