Die PS4 'game' is helemaal geen game, maar een tech demo om de mogelijkheden van AR en motion m.b.h.v. de PS4 camera en Dualshock 4 te demonstreren. En als tech demo is het prima geslaagd en het ziet er best leuk uit vind ik persoonlijk, dus ik zie niet in waarom je je mening zo generaliseert..
Het spijt me dat ik misschien een beetje zuur overkom, maar ik moet toegeven dat ik me soms een beetje erger aan mensen die hun mening proberen op te dringen en in naam van iedereen spreken als iets hen niet aanspreekt.
Enerzijds zie je mensen die constant zitten schreeuwen om innovatie, anderzijds heb je mensen die als die innovatie er dan komt niet tevreden zijn omdat ze er niet mee vertrouwd zijn. Altijd een moeilijke zaak om de balans tussen vernieuwing en traditie te vinden om iedereen toch tevreden te houden. Volgens mij zijn sommigen iets te conservatief, maar goed elke mens is een beetje metathesiofoob.
Ziet er toch echt goed uit, naar mijn bescheiden mening, maar uiteraard zal het niet meteen de core gamers, de core doelgroep van de PS4 interesseren.
Kinect voor Xbox One vind ik qua technologie ook interessant, maar daar hebben we qua games eigenlijk nog niets voor gezien, alleen interface navigatie en voice commands.