Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
ProfoundValue schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:41:
[...]

Wij (ik werk op de Game-afdeling van een Media Markt vestiging) hebben nog geen bericht gehad van Sony dat mensen die 'm nu pre-orderen, hun PS4 niet meer op Day One krijgen. Je kunt dus gerust je PS4 pre-orderen bij een van de Media Markt-vestigingen en deze op Day One krijgen. Wanneer dit zal veranderen neem ik aan dat de consument, ook door Sony daarover wordt ingelicht ;)

Ik begin me trouwens een beetje lichtelijk vies te voelen, ik begin de Xbox One/Microsoft nu te verraden (nadat ze alle extra's, vernieuwingen en betere services boven de PS4 hebben geschrapt en ook nog eens de launch uitstellen) en kijk zelfs naar de PlayStation 4, die er eigenlijk nog best wel goed uitziet (en die headset daar ben ik al helemaal verliefd op).
ProfoundValue schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:37:
Last minute tip: Als je nog de meeste kans wilt hebben op een PS4 op Launch Day dan moet je nu echt snel gaan zijn. Twijfel in ieder geval niet te lang meer of je wel of geen pre-order wilt plaatsen bij Media Markt of Saturn, dat is mijn tip ;)
Krijg bij jouw posts een beetje het "Wij van Wc-eend adviseren.." gevoel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Sowieso per Mediamarkt ligt het anders.. Eindhoven zit helemaal vol met pre-orders :)
Waar haaskontje werkt kan dit weer anders liggen al denk ik dat die ook snel vol loopt :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
RDMA schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:43:
[...]

[...]

Krijg bij jouw posts een beetje het "Wij van Wc-eend adviseren.." gevoel. :D
Je moet vooral de keuze maken, ook bij het pre-orderen van een PS4 wat jou het beste lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

RDMA schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:01:
[...]

Dat mag ik toch hopen ja, anders wordt het sowieso 2014. :+

[...]

30/12 en 31/12 bedoel je, fictieve datum dus.
Nee er staat exact dit: Levering: tussen 30/11 en 30/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
en dat is exact een fictieve datum ja

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:03:
[...]

Nee er staat exact dit: Levering: tussen 30/11 en 30/11
Oké dat is wazig, bij mij staat er "Levering: tussen 30/12 en 31/12". Beide lijken me fictieve data.

Pre-order geplaatst op 1 juli.

[ Voor 5% gewijzigd door RDMA op 16-08-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Ga ervan uit dat alle zogenaamde 'releasedatums' die je nu tegenkomt allemaal fictieve releasedatums zijn en totdat Sony de definitieve datum heeft aangekondigd, zijn dit dus allemaal fictieve releasedatums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modelstudent
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 15:09
Heb er als Belg ook maar eentje besteld in een MM net over de grens. Anders ging ik er volgens mij nergens meer 1 op de kop kunnen tikken bij de launchday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contact met Sony gehad over levering PS4 in de Sony Store.
Hartelijk dank voor uw email.

Van zodra de PS4 gereleased wordt zal deze bij ons geleverd worden en wordt de voorraad toegekend aan al de reservaties die bij ons geplaatst werden.

De levering neemt enkele werkdagen in beslag dus u zal hem in elk geval zo snel mogelijk na de release datum ontvangen.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Dus bij Sony heb je hem niet op dag van release wss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:57

Oxigeon

En zo is dat!

Johan tb schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:38:
Dat staat er inderdaad. En zou dus ook zomaar kunnen zijn dat het dus 2 of 3 dagen later is.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Johan tb schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:38:
Als je nu nog moet bestellen heb je dat hoogstwaarschijnlijk zoiezo al niet.
Ik wacht wel wat langer, kan ik tenminste nog van GTA V genieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Tja ik zit bij de eerste batch van GM 11 juni besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bron PSX-sense.nl
De releasedatum van de PlayStation 4 is één van de belangrijkste details die Sony nog niet heeft vrijgegeven en de aanname is dat deze datum volgende week bij de persconferentie op de Gamescom aangekondigd gaat worden. Tot op heden was dit enkel een verwachting, maar deze kunnen we nu omzetten in een zekerheid.
Op de officiële PlayStation Gamescom site valt namelijk te lezen dat de Sony persconferentie onder andere zal bestaan uit het bekend maken van de releasedatum van de PlayStation 4 evenals het verschaffen van updates omtrent de PlayStation 3 en PlayStation Vita.
“We’ll kick off the show at 18:00 BST on 20 August 2013 with a briefing to media on our release plans for PlayStation 4, as well as updates on PlayStation 3 and PlayStation Vita.”
De persconferentie zal aanstaande dinsdag om 19.00 uur gehouden worden en naar verwachting valt dit allemaal live te volgen via een livestream hierop PSX-Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Het lijkt me niet voor de hand liggend om de release te vervroegen (ik lees hier sommige mensen over september of oktober), aangezien je dan een enorme release van GTA V in de weg gaat zitten. Die PS4 kopen mensen ook wel als die in November uitkomt. Maar als je de PS4 volgende maand al uitbrengt gaan heel wat minder mensen GTA V halen voor de PS3, ik denk dat het dus 'gewoon' November wordt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sandyman538 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:52:
Het lijkt me niet voor de hand liggend om de release te vervroegen (ik lees hier sommige mensen over september of oktober), aangezien je dan een enorme release van GTA V in de weg gaat zitten. Die PS4 kopen mensen ook wel als die in November uitkomt. Maar als je de PS4 volgende maand al uitbrengt gaan heel wat minder mensen GTA V halen voor de PS3, ik denk dat het dus 'gewoon' November wordt.
In november komen wel weer andere games uit die je dan in de weg gaat zitten. Misschien dat Sony wel wil dat R* GTAV uitbrengt naar de PS4. Dan doen ze het dus misschien wel gewoon om te kloten. Dan zijn ze het zo onderhand wel verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat meen je niet..

Er staat "Release plans" Dat kan echt van alles betekenen. Er staat NIET "Release date"

en daarom neemt niemand die site serieus

Release plans:

Paketten
Release games
Pricing model van controllers e.d.
release datum

Wat wil je nog meer, allemaal mogelijke release plans :)

[ Voor 20% gewijzigd door corset op 16-08-2013 14:07 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:43
datum is wat anders dan plans. Datum valt onder plans. Plans is de distributie enzovoort denk ik

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

lanerios schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:00:
[...]

dat meen je niet..

Er staat "Release plans" Dat kan echt van alles betekenen. Er staat NIET "Release date"

en daarom neemt niemand die site serieus

Release plans:

Paketten
Release games
Pricing model van controllers e.d.
release datum

Wat wil je nog meer, allemaal mogelijke release plans :)
Het bekend maken van de release plans is bekend maken wanneer er wat gaat uitkomen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nee, dat is 1 mogelijke release plan... belangrijk verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Ik verwacht dat ze in ieder geval met een maand komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ps3gamer91 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:06:
datum is wat anders dan plans. Datum valt onder plans. Plans is de distributie enzovoort denk ik
Of misschien toch dat er verschillende paketten gaan komen en dat ze die hier gaan laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Oxigeon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:30:
[...]

Of misschien toch dat er verschillende paketten gaan komen en dat ze die hier gaan laten zien.
Misschien een PS4/Vita bundel voor €499.

Verwacht gewoon een releasedatum trouwens, Sony kan nu optimaal momentum pakken door in te haken op het nieuws omtrent de uitstel van de Xbox One eerder deze week.

[ Voor 7% gewijzigd door RDMA op 16-08-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 21-09 19:06
Release plans..? "We releasen de ps4 op 22 oktober in de volgende landen: USA Norway etc. etc. Excluded from this release date are: Netherlands, Belgium, Germany"

Het zou zomaar kunnen maar ik verwacht het niet.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
AtlAntA schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:34:
Release plans..? "We releasen de ps4 op 22 oktober in de volgende landen: USA Norway etc. etc. Excluded from this release date are: Netherlands, Belgium, Germany"

Ik mag toch niet hopen dat Sony op een game-beurs als de Gamescom gaat verkondigen welke landen er excluded worden van een bepaalde datum.

Als het al zo is dat sommige landen een duidelijk andere release-datum krijgen, dan verwacht ik dat dat bekend wordt NA de Gamescom. Op zo'n gamebeurs wil je je toch namelijk positief laten zien denk ik (*ugh Microsoft op E3 ugh*). Dan ga je niet vrolijk lopen verkondigen welke landen hem NIET krijgen op datum X.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:29

PBP

Sowieso is de Gamescom op de Europese markt gericht dus zal er wel een releasedatum komen voor die landen. PS4 komt gewoon in Nederland dit jaar, snap niet dat mensen daar nog aan twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Sandyman538 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:52:
Aan andere kant hoe sneller je een batch kan uitleveringen hoe meer voorsprong je kan nemen op de concurrentie en wie weet dat het voor de groep mensen die nog twijfelen net dat zetje naar Playstation toe is.
Andere kant is dat er sowieso te weinig consoles gaan zijn en hoe meer mensen orderen tja des te later ik de mijne zou kunnen ontvangen :p

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

PBP schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:25:
Sowieso is de Gamescom op de Europese markt gericht dus zal er wel een releasedatum komen voor die landen. PS4 komt gewoon in Nederland dit jaar, snap niet dat mensen daar nog aan twijfelen.
Zoals ik al een keer eerder heb vermeld.

Als MS zo snel kan zeggen dat ze niet leveren in 2013 is die kans dat Sony dit doet er natuurlijk ook. Of althans, ze kunnen het sneller doen omdat MS dit toch ook doet.

Van de andere kant jat je nu wel alle klanten van MS weg als je de console nu wel al zou gaan verkopen. Maar zolang ik geen release heb blijft voor mij niks zeker. Tevens is volgens mij gezegd dat hij in ALLE landen gelijk zou worden gereleased. En geloof ook dat ze dat bij MS niet hebben gezegd destijds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Tja maar het hangt van een aantal factoren af wanneer zijn ze met de productie begonnen, wat is de productie capaciteit en nog een aantal andere factoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Oxigeon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:41:
[...]

Zoals ik al een keer eerder heb vermeld.

Als MS zo snel kan zeggen dat ze niet leveren in 2013 is die kans dat Sony dit doet er natuurlijk ook. Of althans, ze kunnen het sneller doen omdat MS dit toch ook doet.

Van de andere kant jat je nu wel alle klanten van MS weg als je de console nu wel al zou gaan verkopen. Maar zolang ik geen release heb blijft voor mij niks zeker. Tevens is volgens mij gezegd dat hij in ALLE landen gelijk zou worden gereleased. En geloof ook dat ze dat bij MS niet hebben gezegd destijds
Tuurlijk het kan altijd. Alleen word er bij de PS4 preorders al op elke site vermeld dat de 1e batch op is en de 2e later dit jaar komt en de 3e waarschijnlijk in 2014. Ze hebben dus schijnbaar wel info vanuit Sony gekregen. Dat hoeft niet een exacte releasedatum te zijn maar als Sony van een winkel 800preorders binnenkrijgt kunnen ze natuurlijk wel aangeven dat ze die kunnen leveren op de release. Dat soort dingen zeg je niet als hij helemaal niet in 2013 komt lijkt me. Althans die kans acht ik niet zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA

Hahaha gekke japanners! whooohohohooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:42

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Van zulke beelden word ik niet echt vrolijk :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 18:59
AtlAntA schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:34:

Zou lachen zijn als ze op een conferentie in Duitsland bekend zouden maken dat hij niet in Duitsland uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:56

beuker19

Killerbeuker is so OP

uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:56:
Van zulke beelden word ik niet echt vrolijk :P
Past perfect in het rijtje met waardeloze exclusives
Hier nog zo een :

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
beuker19 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:19:
[...]

Hier nog zo een :
[video]
Jeetje wat een verschrikkelijke game lijkt me dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ben vandaag maar even snel langs de MediaMarkt in Eindhoven gegaan en daar is het nog mogelijk om een PS4 te reserveren en deze op release te ontvangen. Ik was nummer 32 op de lijst en ze kregen er minstens 40 binnen zei de medewerker die mij geholpen had.
Aanbetaling van 25 euro noodzakelijk. :)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:42

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

beuker19 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:19:
[...]

Hier nog zo een :
[video]
Zucht...... Een ietepieterige kritiek op de PS4 en je moet er de X1 weer bij halen :). Je blijft me verbazen. Haal snel nog een slechte exclusive erbij voor de WiiU. Dan ben je wat geloofwaardiger ;)

@hieronder. Ik denk dat er idd weinig mensen op zitten te wachten. Daar kunnen we het wellicht wel over eens worden :)

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-08-2013 23:33 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:56

beuker19

Killerbeuker is so OP

uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:31:
[...]

Zucht...... Een ietepieterige kritiek op de PS4 en je moet er de X1 weer bij halen :). Je blijft me verbazen.
:+ Was ook maar een geintje maar het is wel waar natuurlijk
Denk dat niemand op deze 2 games zit te wachten

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RothaNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-01 22:10
Freekers schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:25:
Ik ben vandaag maar even snel langs de MediaMarkt in Eindhoven gegaan en daar is het nog mogelijk om een PS4 te reserveren en deze op release te ontvangen. Ik was nummer 32 op de lijst en ze kregen er minstens 40 binnen zei de medewerker die mij geholpen had.
Vandaag ook een reservering geplaatst bij MM Rijswijk (ook aanbetaling van 25 euro nodig). Ik ben nr. 24 dus als 't goed is, zit ik bij de eersten :). Zojuist ook gelezen dat MM nog enige reserveringen aanneemt:

http://www.playstation4cl...veren-dagelijks-geupdate/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

RothaNL schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:40:
[...]

Vandaag ook een reservering geplaatst bij MM Rijswijk (ook aanbetaling van 25 euro nodig). Ik ben nr. 24 dus als 't goed is, zit ik bij de eersten :). Zojuist ook gelezen dat MM nog enige reserveringen aanneemt:

Dat klopt voor mediamarkt.nl inmiddels ook niet meer. Op hun site staat het volgende:
Informatie met betrekking tot de levertijd van de PlayStation®4
Vanwege de beperkte beschikbaarheid van de PlayStation®4 is een levering op de dag van release niet gegarandeerd indien u een bestelling na 15 augustus 2013 heeft geplaatst. De releasedatum is onbekend evenals de leverdatum van de bestellingen die na 15 augustus 2013 zijn geplaatst. Uiteraard leveren wij het product zo spoedig mogelijk bij u af. Wij zullen u hierover informeren zodra er meer informatie bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:38
Bij MM (online althans) zijn de day one releases niet meer beschikbaar:

Informatie met betrekking tot de levertijd van de PlayStation®4
Vanwege de beperkte beschikbaarheid van de PlayStation®4 is een levering op de dag van release niet gegarandeerd indien u een bestelling na 15 augustus 2013 heeft geplaatst. De releasedatum is onbekend evenals de leverdatum van de bestellingen die na 15 augustus 2013 zijn geplaatst. Uiteraard leveren wij het product zo spoedig mogelijk bij u af. Wij zullen u hierover informeren zodra er meer informatie bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
RothaNL schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:40:
[...]

Werk volgende week weer, benieuwd wie van jullie ik nog ga zien daar voor een PS4 reservering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Heb hem nog bij een lokale gameshop weten te reserveren. Het was "erg onduidelijk" wanneer ik 'm zou krijgen. Ik krijg over anderhalve week een sms met meer info (dus na Gamescom).

Zowel Mediamarkt Hengelo als Enschede konden me niet meer helpen in elk geval afgelopen woensdag.

[ Voor 21% gewijzigd door ksborg op 17-08-2013 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:42
Jongens ik wil niet lullig doen. Maar is het jullie ook opgevallen dat het topic nu onnodig lang wordt zonder dat er nou echt iets wordt toegevoegd. Er komen nu ongeveer pagina's vol langs met 'ik heb ook gereserveerd'. Kijk als je reservering speciaal is omdat je bijvoorbeeld met korting heb gereserveerd dan is dat begrijpelijk.

Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik zou meer behoefte hebben aan echte info (als die er weer is) over de PS4. Misschien ben ik de enige die er zo over denkt hoor dat kan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Freekers schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:25:
Dat is knap want eer gisteren had ik contact met MM Eindhoven en men gaf aan dat ze niet meer konden garanderen dat ik nog bij de eerste batch zat als ik een pre order plaatste.Vreemd dat er zo veel tegenstrijdige berichten komen vanuit die winkels.
Edit: een apart topic zoals al werd gezegd over reserveringen etc zou mij ook wel handig lijken.

[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 17-08-2013 09:57 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Geneuzel over reserveringen\bestellingen krijg je altijd, is eventueel te voorkomen door een "PlayStation 4 levertijden\bestel" topic te starten zoals je wel vaker op GoT ziet.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Chaoss schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:56:
Geneuzel over reserveringen\bestellingen krijg je altijd, is eventueel te voorkomen door een "PlayStation 4 levertijden\bestel" topic te starten zoals je wel vaker op GoT ziet.
Noted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik heb daar dagen geleden al een topic report van/over gemaakt met hetzelfde voorstel, maar nog geen response.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Sandyman538 schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:25:
[...]

Ik heb daar dagen geleden al een topic report van/over gemaakt met hetzelfde voorstel, maar nog geen response.
Dan moet je toch zelf dat "Playstation levertijden\bestel" topic maken of dacht je dat de mods dat voor je gaan doen? :+

Maar ik heb zo'n vermoeden dat Haakkontje er nu al mee bezig is/gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jongens, zolang er geen nieuws komt kunnen we het denk ik best wel over ander geneuzel hebben. Zodra er meer nieuws komt aanstaande dinsdag bijvoorbeeld zal de taal hier vanzelf wel overslaan naar het nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:09

India Sierra

Learn by failure

Nevermind.. :)

[ Voor 187% gewijzigd door India Sierra op 17-08-2013 11:10 ]

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Zojuist van Gamemania een brief gehad met daarin dat ik 100% zeker ben van mijn launch dit jaar.
Enige was die 50 euro aanbetaling maar dat heb ik dus al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Laatst online: 04-04-2024
Als iemand nog zeker wil zijn van een launch exemplaar: Sony Center in België http://www.sonycenter.be/nl/
Nergens op de site staat de PS4 vermeld, maar je kan die wel in de winkel preorderen. Ik heb dit deze week gedaan en zat nog in de top 10 (games is niet hun markt en ze namen pas van dinsdag preorders aan). Ze wisten me ook te vertellen dat de PS4 vóór 2014 ging komen, waarschijnlijk begin december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Origins schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:28:
Zojuist van Gamemania een brief gehad met daarin dat ik 100% zeker ben van mijn launch dit jaar.
Enige was die 50 euro aanbetaling maar dat heb ik dus al gedaan.
We krijgen dus echt een brief met deze informatie? Goed om te weten, er was nog wat onduidelijkheid hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Metalkai schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:39:
[...]

We krijgen dus echt een brief met deze informatie? Goed om te weten, er was nog wat onduidelijkheid hierover.
Klopt, zelf was ik van mening dat je de brief zou krijgen nadat je betaald had, maar dat is dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
Metalkai schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 13:39:
[...]

yep ik had hem vanochtend ook bij de post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik zal deze brief na het weekend dan wel krijgen (hoop ik), aangezien de post vandaag al langs geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik heb geen brief gehad maar wel een e-mail. Ik heb vervolgens ook gewoon de aanbetaling in de winkel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Weet niet of dat in België ook geldt ... maar we hebben geen postbezorging op zaterdag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:We hebben vanaf nu een speciaal levertijden-topic. In dit topic kan je het hebben over de eventuele aanbiedingen voor de PlayStation 4, verkooppunten en levertijden.

- [PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Chaoss schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:29:
[...]

Dan moet je toch zelf dat "Playstation levertijden\bestel" topic maken of dacht je dat de mods dat voor je gaan doen? :+
Nee dat had ik niet van ze verwacht :D Alleen ik had wel verwacht dat ze iets zouden doen aan de totaal nutteloze posts met 'ik heb besteld', 'denken jullie dat ik een launch PS4 krijg', 'waar moet ik hem bestellen', 'hoeveel tekort zal er zijn' etc. etc. ;)

Maar ik zie dat het inmiddels voor elkaar is! Super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022
beuker19 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:32:
[...]

:+ Was ook maar een geintje maar het is wel waar natuurlijk
Denk dat niemand op deze 2 games zit te wachten
Die PS4 'game' is helemaal geen game, maar een tech demo om de mogelijkheden van AR en motion m.b.h.v. de PS4 camera en Dualshock 4 te demonstreren. En als tech demo is het prima geslaagd en het ziet er best leuk uit vind ik persoonlijk, dus ik zie niet in waarom je je mening zo generaliseert..

Het spijt me dat ik misschien een beetje zuur overkom, maar ik moet toegeven dat ik me soms een beetje erger aan mensen die hun mening proberen op te dringen en in naam van iedereen spreken als iets hen niet aanspreekt. :)

Enerzijds zie je mensen die constant zitten schreeuwen om innovatie, anderzijds heb je mensen die als die innovatie er dan komt niet tevreden zijn omdat ze er niet mee vertrouwd zijn. Altijd een moeilijke zaak om de balans tussen vernieuwing en traditie te vinden om iedereen toch tevreden te houden. Volgens mij zijn sommigen iets te conservatief, maar goed elke mens is een beetje metathesiofoob.

Ziet er toch echt goed uit, naar mijn bescheiden mening, maar uiteraard zal het niet meteen de core gamers, de core doelgroep van de PS4 interesseren.

Kinect voor Xbox One vind ik qua technologie ook interessant, maar daar hebben we qua games eigenlijk nog niets voor gezien, alleen interface navigatie en voice commands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Idd een techdemo welke PS+ leden ook bij/na de launch kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
PlayStation 4 releasemaand zojuist bevestigd?

Van PlayStation Saoedi-Arabië. Titel van het YouTube filmpje? Ready for October?. Wat zie je in het filmpje? Bijna alleen maar PS4 stuff.

[ Voor 10% gewijzigd door Uniciteit op 17-08-2013 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Nou, ik ben in ieder geval Ready for October d:)b oOo

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Uniciteit schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:08:
[video]

Van PlayStation Saoedi-Arabië. Titel van het YouTube filmpje? Ready for October?. Wat zie je in het filmpje? Bijna alleen maar PS4 stuff.
Zou 21 oktober dan toch kloppen... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Lees de laatste regel bij het bijschrift. Het gaat niet om de ps4 realeasedatum.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 17-08-2013 22:14 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Nahja beetje vaag om een filmpje te plaatsen met allemaal PS4 games en een vage PS4 in beeld en dan zeggen dat het niet over de PS4 launch gaat.

Nouhja ik ga er vanuit dat we dinsdag meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022
[video]

Dat is blijkbaar voor Sony Gamer Day o.i.d., een Playstation evenement in Saoedië-Arabië dat jaarlijks in oktober gehouden wordt. (vandaar het logo op het einde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 04-09 21:45
Hell, ik ben zelfs "ready for August"... 8)7

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Nah Oktober is gewoon goed, dit omdat er dan ook meer games uitkomen voor de PS4, je kunt hiermee echt een hak zetten op Xbox.
Maar goed we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Origins schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 09:00:
Nah Oktober is gewoon goed, dit omdat er dan ook meer games uitkomen voor de PS4, je kunt hiermee echt een hak zetten op Xbox.
Maar goed we zien wel.
Ik blijf hoe dan ook denken aan een release in November, het lijkt mij enorm onwaarschijnlijk dat de PS4 eerder uitgebracht gaat worden, zeker gezien alle signalen van de afgelopen weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Ik denk ook november en ik denk stiekem dat de us een week eerder gaat.

Ook denk ik dat hun plannen wel eens kunnen wijzigen als de xbox one te vroeg uitgebracht zou worden(meer dan een week verschil).

[ Voor 7% gewijzigd door Sinned123 op 18-08-2013 09:12 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
November vind ik ook geen probleem, PS4 zal nu rond dezelfde datum gaan uitkomen als Xbox maar toch even wat fijner als het eerder was.

Over Xbone hoeft Sony naar mijn mening geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
YouTube: PS4 Graphics Comparison: The Road To PlayStation 4

Hebben ze toch weer een leuk filmpje gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Origins schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:14:
November vind ik ook geen probleem, PS4 zal nu rond dezelfde datum gaan uitkomen als Xbox maar toch even wat fijner als het eerder was.

Over Xbone hoeft Sony naar mijn mening geen zorgen te maken.
Dan zie je dat verkeerd.
Als er wel een Xbox One en geen PS4 in de schappen ligt op black friday (29november), dan lopen ze gigantisch veel inkomsten mis.

Mijn verwachting is dan ook dat beide consoles dan al in de schappen liggen, in ieder geval dus al in Amerika.
Reken op ongeveer 18November en de xbox een week eerder.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Sinned123 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:50:
[...]

Dan zie je dat verkeerd.
Als er wel een Xbox One en geen PS4 in de schappen ligt op black friday (29november), dan lopen ze gigantisch veel inkomsten mis.

Mijn verwachting is dan ook dat beide consoles dan al in de schappen liggen, in ieder geval dus al in Amerika.
We zullen zien, jij zegt het een ik het ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Ik heb hoop dat er op Gamescom wat meer bekend wordt over #Driveclub. Meer dan een paar trailertjes heb ik nog niet gezien. Ik hoop sowieso dat het sociale aspect er niet teveel inzit. Gelukkig zijn The Crew en Rivals er nog.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
The crew komt wel volgend jaar ergens. Ik hoop ook op een leuke driveclub zonder al te veel sociale aspecten. Wat betreft rivals wss de next NFS pulp.

[ Voor 15% gewijzigd door Johan tb op 18-08-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Sinned123 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:50:
[...]

Dan zie je dat verkeerd.

18 november lijkt me niet, want dat is een maandag. Release zal wel op een vrijdag zijn.
Gok dus op 8 of 15 november.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Er zijn nog een paar dingen waarvan ik niet weet hoe het eruit gaat zien/gaat werken.

1. De headphone jack op de controller. Wordt het geluid als je bijvoorbeeld splitscreen aan het racen bent ook in 2en gedeeld zodat elke speler alleen zijn eigen geluid hoort?

2. De smartphone app. Men zegt dat je die als een soort van 2e scherm in games kan gebruiken. Bijvoorbeeld een map of misschien dat je eigen smartphone dienst doet als de smartphone in watch dogs? Ik heb hier echter nog niks over kunnen vinden.

3. De playroom. Het ziet eruit alsof sony met de playroom meer wil dan het eruit laten zien als een tech demo. Het zal toch wel meer inhouden dan alleen ff met die robots schudden en dansen?

Rockstar als je meeleest, Doe ff GTA5 releasen op de ps4! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 19:19:
[...]

18 november lijkt me niet, want dat is een maandag. Release zal wel op een vrijdag zijn.
Gok dus op 8 of 15 november.
Ik gok eerder op een dinsdag-release. Veel games komen vaak op deze dag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
2 dagen en we weten het wss ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Stel je voor dat de releasedatum woensdag is WOOOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

AtlAntA schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 19:26:
Er zijn nog een paar dingen waarvan ik niet weet hoe het eruit gaat zien/gaat werken.
1: Lijkt me wel die aansluiting wordt volgens mij alleen voor voice chat ed gebruikt (gezien het mono geluid).

2. Zelfde functies als de App van Microsoft (ook wel zo handig voor de devs), het zijn de wat simpelere functies zoals een in-game map, je inventory, statistieken/score etc. Het lijkt me dat het allemaal functies zijn waar je ook zonder kunt aangezien een spel je niet wil verplichten om een smartphone/tablet te gebruiken.

3.Playroom zaten een paar kleine techdemos in dus nog een aantal dan dat gedoe met de robootjes, zijn wel filmpjes van verschenen. Ik denk niet dat je er meer achter moet zoeken dan een techdemo.

Kheb wel echt zin in dinsdag avond d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Chaoss schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 20:10:
[...]

1: Lijkt me wel die aansluiting wordt volgens mij alleen voor voice chat ed gebruikt (gezien het mono geluid).

2. Zelfde functies als de App van Microsoft (ook wel zo handig voor de devs), het zijn de wat simpelere functies zoals een in-game map, je inventory, statistieken/score etc. Het lijkt me dat het allemaal functies zijn waar je ook zonder kunt aangezien een spel je niet wil verplichten om een smartphone/tablet te gebruiken.

3.Playroom zaten een paar kleine techdemos in dus nog een aantal dan dat gedoe met de robootjes, zijn wel filmpjes van verschenen. Ik denk niet dat je er meer achter moet zoeken dan een techdemo.

Kheb wel echt zin in dinsdag avond d:)b
1. De speaker op de controller is mono en de meegeleverde headset is ook mono. Toch staan bij alle specs lijsten dat de 3.5inch headphone jack stereo is. Gewoon je koptelefoon of in ears in je controller drukken lijkt me wel relaxed eerlijk gezegd.
Hier bijvoorbeeld: http://www.game-en-co.nl/specificaties-playstation-4/

2. Het lijkt me dat er legio mogelijkheden zijn maar bij een snelle actie game lijkt het me niet handig om je telefoon er bij nodig te hebben.

3. Ik zou me best een dag kunnen vermaken met die playroom voor zover ik het nu heb gezien. Zouden ze er ook nog iets van een tamagotchi achtig idee in kunnen bouwen dan heb ik weer een extra reden om mijn vriendin ook te overtuigen van deze aanschaf. 8)

[ Voor 2% gewijzigd door AtlAntA op 18-08-2013 20:24 . Reden: specs linkje toegepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Voor de geïnteresseerde,

Vandaag langs mediamarkt geweest en zij vertelde dat heel MediaMarkt ruim 2500 PS4 binnen zullen krijgen. Dit geldt voor zowel de fysieke winkels als de webshop. 1200 zijn ongeveer gereserveerd voor de webshop en de rest wordt verdeeld onder de winkels. Ieder die na 15 augustus gereserveerd heeft is niet zeker (liever de kans is heel klein) dat ze dit jaar nog de PS4 zullen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hmm als dat waar is:

1300 voor de gewone MM winkels, er zijn ongeveer 30 MM winkels dus dat zijn zo'n 40-45 PS4's per vestiging, das niet veel voor zo'n grote winkel als een MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:28
Ach tegenover Playstation4club.nl is door MM HQ weer gecommuniceerd dat ze toch nog day-1 kunnen garanderen als je nu besteld.
Al dat gelul van alles en iedereen helpt allemaal mooi mee met het creëren van deze hype :)

[ Voor 9% gewijzigd door Katseviool op 18-08-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1170843_10151771097938774_1486419737_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 09:53
Katseviool schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:09:
Ach tegenover Playstation4club.nl is door MM HQ weer gecommuniceerd dat ze toch nog day-1 kunnen garanderen als je nu besteld.
Al dat gelul van alles en iedereen helpt allemaal mooi mee met het creëren van deze hype :)
Tuurlijk, weet je hoeveel geld ze verdienen via de pre-orders ze krijgen door dit te vertellen. :*)
Overigens zegt psclub nu wat anders:

"Helaas zijn nu ook bij MediaMarkt én Saturn de gegarandeerde pre orders volledig uitverkocht"
En je kunt reserveren voor "de tweede levering"

Ik vermoed dat ik dus heel lang GTA V kan gaan spelen op mn ps3. Zal ik die nu maar alvast pre-orderen? :+

[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 18-08-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

2500 voor heel de Mediamarkt is wel heel weinig. Volgens mij krijgen ze er veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Johan tb schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 19:18:
The crew komt wel volgend jaar ergens. Ik hoop ook op een leuke driveclub zonder al te veel sociale aspecten. Wat betreft rivals wss de next NFS pulp.
The Crew komt Q1 2014.

Ik zie net de Driveclub gratis wordt voor Ps+-leden, dus dat is mooi meegenomen :).

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
witeken schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:47:
[...]

The Crew komt Q1 2014.

Ik zie net de Driveclub gratis wordt voor Ps+-leden, dus dat is mooi meegenomen :).
Is wel niet de volledige versie, maar hij kan uitgebreidt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Driveclub (hands-on) - Gratis racen voor alle leden
“Voordat we het rij-element ontwikkelden, bouwden we de sociale structuur op. Dit spel is in de basis opgebouwd rondom sociaal contact en de community. Dat zie je onder meer terug in het feit dat je tijdens elk event in de game doelstellingen tegenkomt die bepaald zijn door de prestaties van je vrienden en andere spelers.”
Teveel gedoe rond het sociale aspect en geen open wereld zijn dealbrekers voor mij. Ik hou het wel bij de gratis versie :).

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
PBP schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:45:
2500 voor heel de Mediamarkt is wel heel weinig. Volgens mij krijgen ze er veel meer.
Natuurlijk, maar niet de eerste lading natuurlijk. We zijn immers maar een heel klein landje. Hij zei tevens dat einde van de maand bekend wordt wanneer de release datum is. Ik neem aan gewoon dit kwartaal, gezien Sony gewoon op schema is door niet het tegendeel te beweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

RRCreations schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:06:
[...]

Natuurlijk, maar niet de eerste lading natuurlijk. We zijn immers maar een heel klein landje. Hij zei tevens dat einde van de maand bekend wordt wanneer de release datum is. Ik neem aan gewoon dit kwartaal, gezien Sony gewoon op schema is door niet het tegendeel te beweren.
Cboat heeft net weer een topic geopend op NeoGAF en zegt dat de PS4 eind oktober uitkomt. Hij heeft een waslijst aan goede 'voorspellingen'. Dinsdag zullen we zien of hij wederom gelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
We hebben een levertijden topic. Linkje staat onderaan deze pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
AtlAntA schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:29:
We hebben een levertijden topic. Linkje staat onderaan deze pagina.
Vanwaar deze reactie? Heb je het NeoGaf topic gelezen? Hierin staat namelijk veel meer info dan alleen een launchdatum. De genoemde launchdatum is maar 1 zinnetje in het hele topic.

Graag eerst lezen en dan pas beoordelen of je een dergelijke reactie moet plaatsen.

OT: er staan wel een aantal interessante dingen tussen. Eens kijken of hij weer gelijk krijgt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

witeken schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:47:
Is ook nog maar sinds de E3 bekend :+ maar het is een aangepaste versie voor PS+ leden, ik vermoed net zoiets als GT5P ten opzichte van de echte GT5, dus met minder tracks en auto's.

Pagina: 1 ... 36 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.