• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 19:06
Newly placed PS4 pre-orders could still arrive at launch says Sony http://news.google.com/ne...rrive-at-launch-says-sony

Wel of niet? Ik snap het niet meer..

[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 15-08-2013 14:19 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
21 Oktober zal mij ook wel heel goed uitkomen. Van 12 oktober t/m 19 oktober eerst lekker naar Turkije, en dan nog een weekje er achteraan plakken voor de PS4 release.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

EricNL schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:56:

Even alvast vooruitlopend op de zaken:

CHECKLIST VOOR RELEASE DAG:
  • Zorg voor stroomvoorziening? (PS4 + eventueel Charging station voor controllers)
  • Ligt UTP kabel klaar?
  • Indien van toepassing: Bereid uw Receiver alvast voor
  • Open webinterface van router zodat u direct het Mac adres van de PS4 alvast kan reserveren (i.v.m. portfowarding/DMZ)
  • Voldoende consumpties? (frisdrank, bier, bekers, chips, nootjes, M&M's, 3 pallets Red Bull)
  • PSN gegevens bijdehand? (E-mail, username, password)
Nog iets vergeten?
Wat dacht je van een Game erbij ! Of wil je zo graag naar de interface staren ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
driveclub ps plus edition komt toch op de release?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:18:
Newly placed PS4 pre-orders could still arrive at launch says Sony http://news.google.com/ne...rrive-at-launch-says-sony

Haha, waren fabrikanten voor een keer maar eens duidelijk hè >:)

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:18:

Er is geen garantie meer voor een dag 1 levering, maar het is dus nog wel mogelijk. Hoe ik dit allemaal interpreteer is dat Sony een releasedatum heeft die niet te ver in de toekomst zit en dat ze al een lading PS4's hebben gefabriceeerd (of er bijna mee klaar zijn); dit zijn de gegarandeerde launch-day PS4's. Maar ondertussen gaan die fabrieken niet stil staan natuurlijk, dus als ze tegen de release weer een batch klaar hebben, kunnen die ook geleverd worden.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
Nog tips voor locaties om de PS4 te preorderen met kans op Day One? :)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:26

CR1691

Hero of Time

Ik zou zeggen lees vanaf pagina 134 terug, suggesties genoeg.

PSN: Finally_Chris

• EricNL
Mr Ton schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:00:
Ik denk dat je bij Sony zelf, of je lokale elektronica-boer de meeste kans maakt.

• ProfoundValue
  • Niet online
Media Markt/Saturn of Sony.

Verwijderd

ProfoundValue schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:43:
[...]

Haha, waren fabrikanten voor een keer maar eens duidelijk hè >:)
Sony spreekt zichzelf hiermee toch tegen?
Maar commercieel wel handig, mensen hoop geven maar niets garanderen. Maar je hebt weer wel extra bestellingen binnen voor een PS4.

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 18:59
Gereserveerd bij de lokale Bart Smit, was zesde in de lijst. Wordt dus érg spannend of ik hem op release binnen heb -O-

• AtlAntA
Destianto schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:34:
[...]

Wat dacht je van een Game erbij ! Of wil je zo graag naar de interface staren ;)
Ik zou me zo een volledige dag kunnen vermaken met de playroom en daarna nog wel een paar dagen met driveclub ps+ editie. ;)

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Powerkiwi schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:27:
Gereserveerd bij de lokale Bart Smit, was zesde in de lijst. Wordt dus érg spannend of ik hem op release binnen heb -O-
Dat volg ik even niet... Krijgen ze er maar 5 binnen dan?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Iemand al zo'n brief gehad van Gamemania? (hoe ouderwets trouwens)

Staat daar nog iets wat je nodig hebt voor de aanbetaling? of je kun je zo ook wel naar je afhaalfiliaal om dat te regelen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Chaoss schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:24:

Staat daar nog iets wat je nodig hebt voor de aanbetaling? of je kun je zo ook wel naar je afhaalfiliaal om dat te regelen?
Ik heb bericht via de SMS gehad. Hierin werd ik doorverwezen naar de site waarop alle info stond.

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik ook en op hun site staat dat je voor 14-09 een aanbetaling moet doen en dat je daarover persoonlijk een brief ontvangt ;)

Vraag me ook af waar die datum van 14-09 op slaat :P

[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 15-08-2013 17:33 ]

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 18:59
Freekers schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:16:
[...]

Dat volg ik even niet... Krijgen ze er maar 5 binnen dan?
Het is maar een klein filiaaltje. Bij de lancering van de Wii was het ook al heel krap aan daar. Het is nu natuurlijk lastig in te schatten hoeveel exemplaren zo'n klein filiaal zal krijgen, dus het zou best kunnen dat dat er maar een stuk of 4/5 zullen zijn.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:24:

Ik denk pas dat je een brief krijgt als je het aanbetaald heb, soort van bevestiging.

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Het draait toch allemaal om social bij de PS4 (en Xbox)? Kunnen we niet een nachtelijke GoT social event op onze nieuwe PS4 organiseren? Kunnen we gelijk met ons alle checken hoe dat werkt. ;) De een met een 6-pack bier en een andere met die (smerige) Mountain Dew? :P

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Origins schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:59:
[...]

Ik denk pas dat je een brief krijgt als je het aanbetaald heb, soort van bevestiging.
Ik dacht juist dat die brief meer informatie zou bevatten over hoe de aanbetaling in zijn werk gaat.

• Origins
  • Niet online
Metalkai schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:38:
[...]

Ik dacht juist dat die brief meer informatie zou bevatten over hoe de aanbetaling in zijn werk gaat.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar daarna dacht ik van waarom zou ik in godsnaam een brief moeten krijgen (kan zijn dat ik er naast zit hoor)
Maar welke informatie wil je nog meer hebben naast dat je 50 euro moet betalen;)

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Nou, moet het contant, moet je ID mee, moet je je pre-order bevestiging uitprinten, dat soort dingen.

• applepeer
  • Laatst online: 18-04-2014
Google is je grote vriend:

http://www.playstation4cl...veren-dagelijks-geupdate/

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:59
Vanavond een preorder geplaatst bij Media Markt Ede. Ik was 1 van de laatste en zoals het qua preorders er nu uitzag blijven er geen units over voor verkoop. Blij dat ik een preorder geplaatst heb :-)

• Origins
  • Niet online
Heb op meerdere fora's inderdaad gehoord dat het begint op te raken op XBW.nl werd al aangegeven dat de PS4 is uitverkocht in Amsterdam Arena MM.

• AtlAntA
Current-gen Call of Duty: Ghosts features 'most' of the PS4 & Xbox One tech http://news.google.com/ne...s4_and_xbox_one_tech.html

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:03
Toch grappig dat NedGame mij maandag nog een mailtje stuurde met dat ze niet zeker wisten of ze wel of niet voldoende units binnen kregen (ik had nog niet gepreordered toen). En nu opeens zijn ze helemaal uitverkocht. Hoe bedoel je, zieltjes winnen.
KeaveXL schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:26:
[...]

Een Kiala afhaalpunt bedoel je? Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn... Die gasten zijn misschien nog wel lomper als TNT-bezorgers. Laatst een online bestelling geplaatst, welke bij Kiala is kwijtgeraakt. Na twee weken heeft het bedrijf waar ik de bestelling had gedaan, de bestelling opnieuw aangemaakt en via de TNT verstuurd. Die had ik toen een dag later in huis. Ervaring bij TNT zijn ook niet al te best, maar Kiala vertrouw ik in ieder geval nooit meer een pakket toe.
Dat is dan lekker. Naja, verkeerd gegokt dus. We gaan het meemaken :+

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Kiala ligt hard aan de vestiging :-). Ik laat de boel bij een bouwmarkt bezorgen en weet dat de eigenaar daar voorzichtig omgaat met pakjes. verder brengt tnt natuurlijk de pakjes daar gewoon.

• Stormstar3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-06 20:01
Waar kopen jullie je PS 4 games?
Hier in NL hebben ze dat dollar teken van de US gewoon in een € verandert zoals normaal. Dus als ik bij gamestop ga kijken zou dat goedkoper zijn als ik minstens 2 spellen bestel (COD & BF :P).

Maar hoe zit dat nu met de DLC en codes? Ik heb geen ervaring met de PS 3 dus is hier misschien iemand die er wel ervaring mee heeft en weet of de DLC en codes werken, of een goedkope winkel hier in NL.

• Eduardboon
Stormstar3 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:59:
Hier in NL hebben ze dat dollar teken van de US gewoon in een € verandert zoals normaal. Dus als ik bij gamestop ga kijken zou dat goedkoper zijn als ik minstens 2 spellen bestel (COD & BF :P).

Maar hoe zit dat nu met de DLC en codes? Ik heb geen ervaring met de PS 3 dus is hier misschien iemand die er wel ervaring mee heeft en weet of de DLC en codes werken, of een goedkope winkel hier in NL.
Bij release ga ik gewoon naar de Dixons ofzo. de MM is soms ook wel een 5 tot 10 euro goedkoper dan andere winkels, maar ik ga niet bezuinigen op de launchgames.

Denk nog over welke games ik wil nemen, BF4, NFS Rivals, Watchdogs in ieder geval wel.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:03
Ik wacht zelf nog even met de games. Eerste prio is de console krijgen. De games zijn meestal toch in overvloed aanwezig in de winkels. Productietijd en kosten in zo'n grote drukfabriek ligt laag dus kan snel gedaan worden in massale aantalen. En ik gok niet dat de EA's en Ubisoft's willen dat de PS4 strak uitverkocht is, en dat er te weinig games in de winkels liggen zodat ze geld gaan mislopen.

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Denk dat ik bij de release BF4 erbij ga nemen, toen ik de ps3 voor het eerst kocht nam ik namelijk BF3 erbij en heb mij daarmee nog niet lopen vervelen.

Met 64 man online knallen _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 95% gewijzigd door xminator op 15-08-2013 23:09 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Als ze tegen de tijd dat ie uit is nog ergens te krijgen is, wordt BF4 ook een van mijn eerste games.
Na jaren elk jaar COD te kopen ben ik het nu wel zat; het is bijna elk jaar hetzelfde. Je wordt een beetje flabbergasted van al die mooie trailers en aankondigingen, maar zoveel veranderd er helemaal niet.
Daarnaast FIFA 14 en dan vindt ik het wel weer even genoeg.
Als ie echt overal uitverkocht is heb ik nog een noodplan: GTA V op de ps3. Daar kunnen ook flink wat uren in gestoken worden. Gta half spelen is geen optie, en mns3 niet verkopen vlak voor de aanschaf van de ps4 ook niet. Alhoewel.
Als ik er maar voor een leuk bedrag afstand van kan doen, en dan wel zekerheid heb dat de ps4 binnen bereik is. Anders zit ik voor een lange tijd met niks, en dat kan natuurlijk niet :(
Misschien is het zelfs wel gunstiger als de ps4 niet al te snel launched. December kan prima, dan heeft Sony ook wat meer tijd om de tekorten terug te dringen. En ik heb de tijd om GTA V te spelen en daarna de ps3 te kunnen verkopen, hopend dat ie ooit nog voor de ps4 gaat uitkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
http://www.ign.com/blogs/...hics-showdown-the-rematch

Ik zou graag willen weten wat jullie onderbouwde mening is over bovenstaand artikel. Het lijkt mij dat de schrijver de xbox aanhangers achter zich wil krijgen en in het artikel zelf lees ik ook bepaalde dingen waarvan ik denk: "context context.." Maar ik ben alles behalve onpartijdig dus ik hoop dat jullie dat wel kunnen zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 10:37
Tja dat is niet van IGN zelf maar van een blogger. Over paar maanden zullen we het wel weten ;)

Ps check dit: http://www.theverge.com/2...l-for-internet-tv-service

Dit is de toekomst van tv kijken en ik denk dat Sony hier de juiste strategie heeft gekozen (mits het echt waar is). Mensen die beweren dat de XBOX One een betere multimedia device is zullen het goed fout hebben heb ik het gevoel. Sony heeft veel te zeggen op entertainment gebied en ik denk dat ze dit straks slim zullen toepassen op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
AtlAntA schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:48:

Ik zou graag willen weten wat jullie onderbouwde mening is over bovenstaand artikel. Het lijkt mij dat de schrijver de xbox aanhangers achter zich wil krijgen en in het artikel zelf lees ik ook bepaalde dingen waarvan ik denk: "context context.." Maar ik ben alles behalve onpartijdig dus ik hoop dat jullie dat wel kunnen zijn. _/-\o_
vooral die memory bandwith optellen is altijd grappig. Alsof je met 3 fiat panda's harder zou gaan dan een ferrari.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
AtlAntA schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:48:

Beetje een waardeloos artikel. De One mag van mij best krachtiger zijn, maar op de manier hoe hij het berekent klopt er geen hout van.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Het is allemaal wel een beetje druktemakerij en loos gehype hoor met al die pre-orders. Sony wil ons doen geloven dat alles bij release uitverkocht is en dat iedereen NU naar de winkel moet rennen. Zo werkt het dus niet. Een winkel zal altijd nog genoeg exemplaren achter de hand houden om in de schappen zelf neer te leggen. Iedereen laat zich maar een beetje meeslepen met de pre-order hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:08:
[...]

vooral die memory bandwith optellen is altijd grappig. Alsof je met 3 fiat panda's harder zou gaan dan een ferrari.
SCARfaceE schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:11:
[...]

Beetje een waardeloos artikel. De One mag van mij best krachtiger zijn, maar op de manier hoe hij het berekent klopt er geen hout van.
Dat was dus ook wat ik dacht. Dat het een blog is heb ik overheen gelezen en dus kijk ik nu anders tegen dat artikel aan.

Pfff is het bijna dinsdag...? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
mavi schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:01:
Tja dat is niet van IGN zelf maar van een blogger. Over paar maanden zullen we het wel weten ;)

Dit is de toekomst van tv kijken en ik denk dat Sony hier de juiste strategie heeft gekozen (mits het echt waar is). Mensen die beweren dat de XBOX One een betere multimedia device is zullen het goed fout hebben heb ik het gevoel. Sony heeft veel te zeggen op entertainment gebied en ik denk dat ze dit straks slim zullen toepassen op de PS4.
Interessant! Zeker aangezien ze ook met de drie andere grote bedrijven aan het onderhandelen zijn, als ze iedereen mee krijgen kan het een zeer interessante service worden!

Maar hoe gaat dat dan werken? Kunnen wij in NL dan (in theorie) via hun service US TV kanalen krijgen zoals CBS of USA? Dat moet toch problemen met rechten gaan opleveren? Wel lekker om de NBA of NFL te kunnen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Heb die van mij bij bartsmit online gereserveerd in februari. Meer mensen die m online bij bartsmit hebben gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Vast wel, hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Il 2 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:14:
Het is allemaal wel een beetje druktemakerij en loos gehype hoor met al die pre-orders. Sony wil ons doen geloven dat alles bij release uitverkocht is en dat iedereen NU naar de winkel moet rennen. Zo werkt het dus niet. Een winkel zal altijd nog genoeg exemplaren achter de hand houden om in de schappen zelf neer te leggen. Iedereen laat zich maar een beetje meeslepen met de pre-order hype.
Tjah, blijft natuurlijk wel een feit dat een beetje gamer die de PS4 wil én geen pre-order heeft weten te bemachtigen, natuurlijk als eerste in de winkel staat om te kijken of ze ook "losse" verkoop hebben.

Hoe je het ook wendt of keert: de "familie" zal gewoon de pineut zijn, en (waarschijnlijk) zijn zoon/dochter geen PS4 onder de Kerstboom/via Sinterklaas kunnen schenken.

Maar dit is dan ook wel de eerste keer dat ik dit heel hard ga zeggen: DEAL WITH IT. Ik heb er als het goed is wel één op day-one. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Ton schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:32:
[...]

Interessant! Zeker aangezien ze ook met de drie andere grote bedrijven aan het onderhandelen zijn, als ze iedereen mee krijgen kan het een zeer interessante service worden!

Maar hoe gaat dat dan werken? Kunnen wij in NL dan (in theorie) via hun service US TV kanalen krijgen zoals CBS of USA? Dat moet toch problemen met rechten gaan opleveren? Wel lekker om de NBA of NFL te kunnen zien!
Ben heel benieuwd of dit een wereldwijde deal is, kan het me eigenlijk niet voorstellen. Maar als het zo is, ben je daar dan voordelig mee uit? Je hebt je gewone tv abo ook al en ook je internet is niet gratis en ik kan me niet voorstellen dat die tv service zonder kosten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:57

Oxigeon

En zo is dat!

mavi schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:01:

Ik las ergens op een Nederlandse site dat dit alleen voor de amerikanen geldt. Hoop ook dat zulke services naar Europa/Nederland komen. Denk dat Ziggo en/of UPC dit ook wel leuk vinden. Vraag me alleen of hoe je zoiets fatsoenlijk werkend krijgt met een internetverbinding zodat je geen lag etc krijgt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Il 2 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 01:14:
Klopt want met de PS3 lagen er genoeg in de winkel op dag 1 toch? ow wait...

Ik ben het wel met je eens, maar ga niet zeggen dat er genoeg in de winkel liggen op dag 1 voor niet pre orders.. 8)7

Over Atlanta's IGN link. Beetje fanboyism zeg.. post slaat nergens op. Hij weet totaal niet hoe de 2 consoles naast elkaar draaien, en weet nu al precies wie er beter wordt? Ik ben redelijk unbiased, maar quotes als:
If we are to go off of theoretical numbers (which has been fair game for the PS4 fanboys thus far), the One destroys the PS4 with 260 GB/s vs. 176 GB/s overall RAM speed.
Zorgen ervoor dat het artikel niet meer serieus is te nemen.
Hell, in de comments staan al meer feiten dan in het gehele artikel...

Over release games: Voor mij Knack of Watch Dogs.

[ Voor 29% gewijzigd door corset op 16-08-2013 08:26 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik denk dat er serieus wel een tekort zal komen. Echter zijn er op dit moment ook personen die wel op 4 plaatsen een pre-order hebben lopen. Als elk bedrijf waar een pre-order is gemaakt zich een €25,- vraagt voor de bevestiging denk ik dat de pre-orders bijna zullen halveren. Ik heb bv op 2 plaatsen een pre-order lopen.
Bij de Media-Markt en daar ook 10% aanbetaald (2e op de lijst)
Bij de Game-Mania, geen aanbetaling gedaan en ook niet van plan. Dus de mensen achter me schuiven allemaal een plek omhoog :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik sta alleen bij de Game Mania, teveel genaaid bij de Media Markt hier (Zoetermeer) om daar zoiets aan ze toe te vertrouwen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27
Oxigeon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:28:
Ik denk dat er serieus wel een tekort zal komen. Echter zijn er op dit moment ook personen die wel op 4 plaatsen een pre-order hebben lopen. Als elk bedrijf waar een pre-order is gemaakt zich een €25,- vraagt voor de bevestiging denk ik dat de pre-orders bijna zullen halveren. Ik heb bv op 2 plaatsen een pre-order lopen.
Bij de Media-Markt en daar ook 10% aanbetaald (2e op de lijst)
Bij de Game-Mania, geen aanbetaling gedaan en ook niet van plan. Dus de mensen achter me schuiven allemaal een plek omhoog :).
Dit. En ik hoop daardoor toch nog een launch day te krijgen :Y

Mijn launch game wordt Fifa 14 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Gister bij MM Cruquius m'm pre-order gedaan. Sta op #21 :)
Volgens de verkoper kom ik nog in aanmerking voor launch-day verkoop.

Ook meteen m'n release game erbij besteld.
BF4 here we come!

Trouwens geen aanbetaling hoeven te doen (alleen voor BF4 5 euro)

[ Voor 16% gewijzigd door Mon0lith op 16-08-2013 08:42 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Mon0lith schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:38:
Gister bij MM Cruquius m'm pre-order gedaan. Sta op #21 :)
Volgens de verkoper kom ik nog in aanmerking voor launch-day verkoop.

Ook meteen m'n release game erbij besteld.
BF4 here we come!

Trouwens geen aanbetaling hoeven te doen (alleen voor BF4 5 euro)
Je kan eigenlijk verwachten dat iedereen die een pre-order heeft staan bij de MM (en ook heeft aanbetaald) hem daar gaat halen. En dat hij waarschijnlijk dus ook bij de MM raakt uitverkocht. Laat ook Media Markt net de plaats zijn waar je de meeste kans hebt op een exemplaar. Je kunt er dus eigenlijk vanuit gaan dat als Sony geen domme dingen meer doet (ik geef als voorbeeld maar even de console NA de X1 uitbrengen) dat hij overal raakt uitverkocht (op een enkeling na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Laatst online: 16:40

TheFruitNerd

iets met fruit

Gisteren toch maar naar MM (utrecht) gegaan en daar de PS4 gereserveerd. Aanbetaling van €25 gedaan waarbij aan werd gegeven dat het zeker is dat ik m op de launchdag op kan komen halen. Ze hadden 's morgens net te horen gekregen dat ze extra voorraad zouden krijgen, dus ik was mooi optijd.
Voor de zekerheid laat ik de pre-order bij GM ook staan, heb tenslotte daar ook al een aanbetaling gedaan. Ik wil toch sowieso een extra controller en spel, dus geen weggegooid geld.
En in het gekste geval koop ik er twee en weet ik die andere echt wel in mijn vriendenkring te slijten.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

TheFruitNerd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:32:
Gisteren toch maar naar MM (utrecht) gegaan en daar de PS4 gereserveerd. Aanbetaling van €25 gedaan waarbij aan werd gegeven dat het zeker is dat ik m op de launchdag op kan komen halen. Ze hadden 's morgens net te horen gekregen dat ze extra voorraad zouden krijgen, dus ik was mooi optijd.
Voor de zekerheid laat ik de pre-order bij GM ook staan, heb tenslotte daar ook al een aanbetaling gedaan. Ik wil toch sowieso een extra controller en spel, dus geen weggegooid geld.
En in het gekste geval koop ik er twee en weet ik die andere echt wel in mijn vriendenkring te slijten.
Mooi dat elke vestiging al weet hoeveel exemplaren ze gaan krijgen. Maar kan dit er ook op duiden dat de release dichter bij is dan we denken? Stel de release is pas in november... Dan hoeven ze nu de aantallen toch nog niet te weten. Ik weet dat veel mensen bij de eerste willen horen. Maar dan doe je toch +/- aantallen geven. Maar het lijkt er zo ongeveer op dat MM dus precies weet hoeveel ze gaan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Oxigeon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:36:
[...]

Mooi dat elke vestiging al weet hoeveel exemplaren ze gaan krijgen. Maar kan dit er ook op duiden dat de release dichter bij is dan we denken? Stel de release is pas in november... Dan hoeven ze nu de aantallen toch nog niet te weten. Ik weet dat veel mensen bij de eerste willen horen. Maar dan doe je toch +/- aantallen geven. Maar het lijkt er zo ongeveer op dat MM dus precies weet hoeveel ze gaan krijgen
De verkoper vertelde dat ze er eerst 35 zouden krijgen en nu krijgen ze er 15 meer; dus 50 in totaal. Ik was #40 oid, dus er zijn er nog een paar beschikbaar ;)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Zoals de hardnekkige geruchten al gaan: oktober zou goed mogelijk zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
[...]

Aan de andere kant: ze werken al maanden met pre-orders, dan is het ook wel handig als ze weten hoeveel exemplaren ze ongeveer zullen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

RDMA schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:43:
[...]

Aan de andere kant: ze werken al maanden met pre-orders, dan is het ook wel handig als ze weten hoeveel exemplaren ze ongeveer zullen ontvangen.
Mja, maar zoals Fruit zegt. Ze weten het niet ongeveer, ze weten het gewoon exact. Wat ik dus echt best raar vind (zo ver van tevoren). Zou me echt niets verbazen als hij werkelijk 21 oktober of misschien wel nog eerder gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Over dat "we hebben meer gekregen" er al aan gedacht dat het gewoon bullcrap van de individuele medewerker kan zijn om meer pre orders neer te zetten? Nedgame flikt dit wel vaker, Media Markt zoetermeer soms ook (Sims 3, Mists of Pandaria e.d.) en FRS was er ook heel goed in :p

[ Voor 29% gewijzigd door corset op 16-08-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

lanerios schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:45:
Over dat "we hebben meer gekregen" er al aan gedacht dat het gewoon bullcrap van de individuele medewerker kan zijn om meer pre orders neer te zetten?
Ik zou zoon uitspraak dus nooit durven doen als ik medewerker zou zijn van een winkel. Klanten hebben niets te maken met aantallen etc. Ik zou gewoon zeggen je staat 40 op de lijst en klaar. Of je staat 40 op de lijst en hebt hem op dag 1. Meer info van aantallen die je krijgt heeft de klant geen moer mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Over dat "we hebben meer gekregen" er al aan gedacht dat het gewoon bullcrap van de individuele medewerker kan zijn om meer pre orders neer te zetten? Nedgame flikt dit wel vaker, Media Markt zoetermeer soms ook (Sims 3, Mists of Pandaria e.d.) en FRS was er ook heel goed in :p
Goed mogelijk inderdaad. Dinsdag weten we (hopelijk) meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd

TheFruitNerd

iets met fruit

Ook dat is heel goed mogelijk idd.
Maar weet uit goed geinformeerde bron dat MM nog maar een paar dagen pre-orders aan neemt.
Deze bron is werkzaam op MM HQ, en die gaf aan snel te moeten zijn wil je nog een day-1 ps4 krijgen.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Waarom zou je meer pre-orders willen neerzetten? Prijs blijft hetzelfde toch? En je kan je pre-order ook annuleren en je geld terug krijgen? Dus van de verkoop ben je ook niet zeker, en mensen die pre-orderen zouden anders day one in de winkel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

Stormstar3 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:59:

Het lijkt veel goedkoper, maar dat is het niet, aangezien de prijzen die jij ziet zonder belasting zijn. Die gaat er nog overheen, daarnaast heb je nog verzendkosten, invoerrechten en inklaringskosten. Dus als jij voor 500 dollar besteld, 15 dollar verzendkosten moet betalen, dan komt daar nog 16 euro invoerrechten overheen, 86 euro aan belasting en 13 euro inklaringskosten. Dus het lijkt goedkoper, maar dat is het dus niet. Ik zou me die rompslomp niet op de hals halen.

Over DLC zou ik me geen zorgen maken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

kwdtjuh schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:51:
Waarom zou je meer pre-orders willen neerzetten? Prijs blijft hetzelfde toch? En je kan je pre-order ook annuleren en je geld terug krijgen? Dus van de verkoop ben je ook niet zeker, en mensen die pre-orderen zouden anders day one in de winkel kopen.
Heb een keer voor het werk een tv gekocht bij de MM. Een oudere medewerker deed me helpen en goed inlichten. Zegtie zo, andere mensen hier helpen je, maar zeggen af en toe maar gewoon wat om je gewoon "die" tv te laten kopen. Zodat ze weer een bonnetje kunnen schrijven met hun naam erop en dat aan de baas kunnen laten zien zodat ze opslag of een betere functie krijgen. Daar doe ik het niet meer voor zegtie.

Had me uiteraard van tevoren helemaal ingelezen over de tv hier op tweakers zodat niemand me wat wijs kon maken. Maar de oudere man had helemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt helemaal inderdaad, helaas ken ik zelf ook een ex MM medewerker, en was daar zeer normaal. Erg jammer. Maar zo is het tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ogja... Volgende week dinsdag is de persconferentie van Sony en dan zeggen ze.

Coming Soon: Tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Oxigeon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:06:

Wishfull thinking, BUT I LIKE IT... d:)b

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
Het wordt sowieso najaar 2013 lijkt me, omdathet promotie materiaal van Sony wat ik gezien heb dat aangaf als release datum. Anyway, oktober lijkt me perfect, gelijk met de release van BF4.

Aan de andere kant, Assassins Creed IV is ook een day one, en die komt pas in november.

[ Voor 19% gewijzigd door kwdtje op 16-08-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Oxigeon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:06:

Er wordt ook veel gespeculeerd over 9 september. Sony wil hetzelfde succes met de ps4 als ze hadden met de ps2 die dus ook op 9 september uitkwam. Kwam de ps1 ook niet op 9 september uit? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

AtlAntA schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:25:
[...]

Er wordt ook veel gespeculeerd over 9 september. Sony wil hetzelfde succes met de ps4 als ze hadden met de ps2 die dus ook op 9 september uitkwam. Kwam de ps1 ook niet op 9 september uit? :X
9 september is een maandag. En een maandag lijkt me niet echt een dag om een console uit te laten komen.

PS1: 29 september 1995 (vrijdag)
PS2: 24 november 2000 (vrijdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
September gaat hem ook niet worden zeker niet met de launch van GTA, zou uitermate domme zet zijn van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Origins schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:33:
September gaat hem ook niet worden zeker niet met de launch van GTA, zou uitermate domme zet zijn van Sony.
Plus dat er geen launchtitels in de winkel liggen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Eduardboon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:34:
[...]

Plus dat er geen launchtitels in de winkel liggen ;-)
Die games komen toch uit samen met de PS4... Lijkt me wel raar dat een watch dogs op 21 oktober (release PS4) zal uitkomen en op de andere consoles pas op ik zeg maar 21 november haha.Zo boost je de PS4 natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Oxigeon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:35:
[...]

Die games komen toch uit samen met de PS4... Lijkt me wel raar dat een watch dogs op 21 oktober (release PS4) zal uitkomen en op de andere consoles pas op ik zeg maar 21 november haha.Zo boost je de PS4 natuurlijk wel.
Helemaal waar. Maar waren BF4 en NFS Rivals ook geen launchtitels? De laatste komt 21 november uit, dus eerder zou de PS4 dan niet kunnen launchen. Maar dan is het weer raar dat er een groot verschil is tussen launchday consoles en "eind december".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Eduardboon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:36:
[...]

Helemaal waar. Maar waren BF4 en NFS Rivals ook geen launchtitels? De laatste komt 21 november uit, dus eerder zou de PS4 dan niet kunnen launchen. Maar dan is het weer raar dat er een groot verschil is tussen launchday consoles en "eind december".
BF4 is uit op 29 oktober (ook voor PS4 zeggen ze, heb die ook gister besteld).
Ik zou denken, 21 oktober is nog niet eens zo'n gekke release day

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Origins schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:33:
Dat is eerder pech voor Rockstar dan voor Sony, als dat zo zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

En hoe doe je dat dan met games die op andere consoles pas op 29 oktober uitkomen, dus 8 dagen later... Of hebben zij dan gewoon pech en hadden ze maar een PS4 moeten kopen?

@ bovenstaande: Lijkt me idd ook pech voor Rockstar. Des te meer een reden om GTA ook uit te brengen op de PS4 [hehe]

[ Voor 26% gewijzigd door Oxigeon op 16-08-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Oxigeon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:41:
En hoe doe je dat dan met games die op andere consoles pas op 29 oktober uitkomen, dus 8 dagen later... Of hebben zij dan gewoon pech en hadden ze maar een PS4 moeten kopen?
Ik denk dat ze het wel op launch-window titels kunnen houden. Ik zou het prima vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA

@ bovenstaande: Lijkt me idd ook pech voor Rockstar. Des te meer een reden om GTA ook uit te brengen op de PS4 [hehe]
Wacht nou eerst maar eens de definitieve releasedatum af. Als de release toch in november/december blijkt te zijn is de teleurstelling alleen maar groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

RDMA schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:46:
[...]

Wacht nou eerst maar eens de definitieve releasedatum af. Als de release toch in november/december blijkt te zijn is de teleurstelling alleen maar groter.
Zoals eerder gezegd ga ik ervan uit dat die ergens in november/december zal zijn omdat ik zolang ik geen datum heb van het slechtste scenario uit ga. Eerder is alleen maar mee genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
GTAV op de PS4? Tot nu toe alleen maar geruchten, laten we afwachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Oxigeon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:49:
[...]

Zoals eerder gezegd ga ik ervan uit dat die ergens in november/december zal zijn omdat ik zolang ik geen datum heb van het slechtste scenario uit ga. Eerder is alleen maar mee genomen.
Ik reken ook nog steeds op eind november, mocht hij er eerder zijn dan is dat mooi meegenomen zoals je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ach die pc versie komt er ook wel, hoe makkelijk is het dan om meteen een mext-gen onsole versie te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

lanerios schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:54:
GTAV op de PS4? Tot nu toe alleen maar geruchten, laten we afwachten :P
zou gewoon een dikke knaller zijn als GTAV een launch titel voor de PS4 gaat worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Chaoss schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:56:
[...]

zou gewoon een dikke knaller zijn als GTAV een launch titel voor de PS4 gaat worden :P
Dan mag ik hopen dat ze mijn pre-order willen wijzigen want dan ga ik hem niet meer nodig hebben voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA

De datums bij die titels zijn release datums voor current gen consoles. Als het launch titels voor de ps4 zijn betekent dat dat ze uitkomen op dezelfde dag als de ps4.

Zoals bijvoorbeeld hier staat: http://www.psx-sense.nl/1...haar-onderwater-gameplay/

Mijn excuses btw voor het 9 september gezwets. Iets klakkeloos van een ander forum overnemen is dus geen goed idee.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mon0lith schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:40:
BF4 is uit op 29 oktober (ook voor PS4 zeggen ze, heb die ook gister besteld).
Ik zou denken, 21 oktober is nog niet eens zo'n gekke release day
Dat vind ik eigenlijk wel, want dat is een maandag.

Het zou trouwens wel erg mooi zijn als de PS4 echt in oktober komt. Dan komt de release al behoorlijk dichtbij!
Zou de productie al gestart zijn eigenlijk?

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 16-08-2013 11:01 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik verwacht eerlijk gezegd nog steeds dat de PS4 rond eind november geleverd gaat worden. Bij mijn bestelling op de Sony site staat nog steeds: "Levering: tussen 30/11 en 30/11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
SToRM666 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:59:
[...]

Dat mag ik toch hopen ja, anders wordt het sowieso 2014. :+
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:00:
Ik verwacht eerlijk gezegd nog steeds dat de PS4 rond eind november geleverd gaat worden. Bij mijn bestelling op de Sony site staat nog steeds: "Levering: tussen 30/11 en 30/11"
30/12 en 31/12 bedoel je, fictieve datum dus.

[ Voor 43% gewijzigd door RDMA op 16-08-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
SToRM666 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:59:
[...]

Dat vind ik eigenlijk wel, want dat is een maandag.

Het zou trouwens wel erg mooi zijn als de PS4 echt in oktober komt. Dan komt de release al behoorlijk dichtbij!
De productie van ps4 is al sinds juni/juli aan de gang volgens geruchten maar de onderdelen waren toen in ieder geval al onderweg.
http://www.ps3news.com/pl...ss-production-in-q3-2013/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik weet niet hoeveel ze er per maand kunnen produceren...
Het zou mij niet verbazen als de US een paar weken eerder de PS4 krijgt, dus US eind oktober en EU half/eind november. Of hebben ze al bevestigd dat de PS4 overal tegelijk gereleased gaat worden?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
SToRM666 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:03:
Ik weet niet hoeveel ze er per maand kunnen produceren...
Het zou mij niet verbazen als de US een paar weken eerder de PS4 krijgt, dus US eind oktober en EU half/eind november. Of hebben ze al bevestigd dat de PS4 overal tegelijk released gaat worden?
Op de e3 heeft sony gezegd dat de console in Amerika en Europa tegelijkertijd gereleased gaan worden.

Bron volgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
AtlAntA schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:02:
[...]

De productie van ps4 is al sinds juni/juli aan de gang volgens geruchten maar de onderdelen waren toen in ieder geval al onderweg.
http://www.ps3news.com/pl...ss-production-in-q3-2013/
Heb nog even gegoogled en er zijn wat meer berichten over massa productie start in Q3 maar allemaal wel wat oudere berichten. Aan de andere kant, ze moeten nu ook wel beginnen willen ze een beetje voorraad hebben voor met launch dus het is heel logisch. Het is nu ook te laat voor hardware aanpassingen, op Gamescom krijgen we nog een laatste persconferentie en dan zullen we alles wel gehoord hebben over de PS4 met launch. Sony gaat dan nog wel naar de TGS maar zit wel erg dicht tegen de release aan en is vooral op Azie gericht, en Gamescom op Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Betekend de regeling die er met CoD en BF4 getroffen is aangaande de voortgang in de game die over te zetten is naar next-gen niet dat de consoles in ieder geval NA die release uit gaan komen? Of zal dit meer voor achterblijvers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Eduardboon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:19:
Betekend de regeling die er met CoD en BF4 getroffen is aangaande de voortgang in de game die over te zetten is naar next-gen niet dat de consoles in ieder geval NA die release uit gaan komen? Of zal dit meer voor achterblijvers zijn.
Zal inderdaad meer voor de achterblijvers zijn. Niet iedereen haalt dit jaar een ps4 op. ;)

Nog even een leuk watchdog filmpje:
YouTube: Watch_Dogs Gameplay Series Part 1_Hacking is Your Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
AtlAntA schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:21:
[...]

Zal inderdaad meer voor de achterblijvers zijn. Niet iedereen haalt dit jaar een ps4 op. ;)

Nog even een leuk watchdog filmpje:
YouTube: Watch_Dogs Gameplay Series Part 1_Hacking is Your Weapon
Bij watchdog ben ik erg onder de indruk van de ruimte die je tussen straattegels kan zien voornamelijk. Dat voelt echt next-gen aan. Ik weet dat de eerste ps3 en 360 games dat ook hadden, maar nu zijn het toch vaak platte textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:26

CR1691

Hero of Time

http://www.theverge.com/2...l-for-internet-tv-service

Dit zou nog best wel eens naar de PlayStation kunnen komen in de toekomst. Zou een dikke middelvinger naar MS zijn, verslaan op het gebied waarop MS in zou zetten.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Ik vermoed wel dat dat alleen in de VS gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Last minute tip: Als je nog de meeste kans wilt hebben op een PS4 op Launch Day dan moet je nu echt snel gaan zijn. Twijfel in ieder geval niet te lang meer of je wel of geen pre-order wilt plaatsen bij Media Markt of Saturn, dat is mijn tip ;)
Pagina: 1 ... 35 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.