Als ze tegen de tijd dat ie uit is nog ergens te krijgen is, wordt BF4 ook een van mijn eerste games.
Na jaren elk jaar COD te kopen ben ik het nu wel zat; het is bijna elk jaar hetzelfde. Je wordt een beetje flabbergasted van al die mooie trailers en aankondigingen, maar zoveel veranderd er helemaal niet.
Daarnaast FIFA 14 en dan vindt ik het wel weer even genoeg.
Als ie echt overal uitverkocht is heb ik nog een noodplan: GTA V op de ps3. Daar kunnen ook flink wat uren in gestoken worden. Gta half spelen is geen optie, en mns3 niet verkopen vlak voor de aanschaf van de ps4 ook niet. Alhoewel.
Als ik er maar voor een leuk bedrag afstand van kan doen, en dan wel zekerheid heb dat de ps4 binnen bereik is. Anders zit ik voor een lange tijd met niks, en dat kan natuurlijk niet
Misschien is het zelfs wel gunstiger als de ps4 niet al te snel launched. December kan prima, dan heeft Sony ook wat meer tijd om de tekorten terug te dringen. En ik heb de tijd om GTA V te spelen en daarna de ps3 te kunnen verkopen, hopend dat ie ooit nog voor de ps4 gaat uitkomen