Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02:45
Tip:
De playstation 4 voor 380 euro via Mediamarkt arena of cruquius.

Via de applicatie foursquare krijg je namelijk 5% korting tot een bedrag van 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 18:59
Pff, ik had niet verwacht dat die Playstation 4 zo snel overal 'uitverkocht' zou zijn. Wat zou nu de beste manier zijn om er nog een op releasedatum te bemachtigen? Kleine Bart Smit/Intertoys filialen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Cyleo schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:35:
[...]

Dit gaat echt pijnlijk worden. Ik voorzie nu hele communities verschuiven naar de PS4 vanaf de X360. Dit kan echt pijn gaan doen voor MS. Ook erg dom aangezien ze hier heel wat voet aan de grond hebben.
Begrijp het eigenlijk ook niet. Ze hadden al een achterstand na die beperkingen (die ze weer teruggedraaid hebben), maar uitstel zullen zelfs de echte Xbox-fans aan het twijfelen doen brengen. Echt veel redenen om nog voor die Xbox One te gaan zijn er niet meer.
Spijt dat ik de PS4 niet gepreorderd heb.. dacht em wel ergens te kunnen krijgen maar zal nu nog lastiger worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Tom op 14-08-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

xminator schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 18:04:
[...]

Je doet er alles aan om de orders te laten annuleren geloof ik |:( .
Inderdaad, lekker afwachten en verpest het niet voor de rest! Waarom zou je slapende honden wakker maken? Zover je daar van kunt spreken.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Kwam dit gifje online tegen. Wou het toch even delen.

Afbeeldingslocatie: https://i.minus.com/itabux1WyOpCQ.gif

Ik vraag mij af hoeveel mensen hier nu terecht komen na het xbox topic?

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:31
Laten we niet te vroeg juichen. Zolang Sony nog niks officieel heeft bekend gemaakt zou het best zo kunnen zijn dat de ps4 hier ook later komt. Ik hoop het natuurlijk niet!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
xminator schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:46:
Tip:
De playstation 4 voor 380 euro via Mediamarkt arena of cruquius.

Via de applicatie foursquare krijg je namelijk 5% korting tot een bedrag van 500 euro.
Als je lid was van de bol.com nieuwsbrief kon je meedoen aan een actie (inschrijven op een nieuwe nieuwsbrief :+ ) waar je een 10% kortingscode voor krijgt voor op het HELE assortiment ;)

[ Voor 4% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-08-2013 07:51 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:34

Oxigeon

En zo is dat!

Sony had voor dit nieuws natuurlijk de turbo op om alles zo snel mogelijk te kunnen releasen. Een release misschien op 21 oktober, of 17 november zat er wellicht aan te komen. De snelheid zal na het nieuws van Microsoft misschien wel minder worden. Zal me niks verbazen als de PS4 pas 21 november of misschien net voor kerst in de winkels ligt. Enigste land waar ze sinterklaas vieren is Nederland/Belgie. Dus dat boeit Sony niet denk ik. Ze zullen nu dus waarschijnlijk de release ook iets verder naar achteren plaatsen. Ik ben misschien een doemdenker, maar zo werkt het gewoon.

Van de andere kant, hoe eerder je released... Hoe meer Xbox-mannetjes je kan overhalen om ook een PS4 te kopen. Hoe langer het verschil in release. Hoe meer verkopen je zou doen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Verwijderd

De vraag is hoeveel units Sony in de totale periode kan produceren. Er is tot op heden weinig met preorderaantallen gestrooid, maar het feit dat grote retailers de preorders niet meer garanderen op releasedatum wil toch wel zeggen dat de aantallen de verwachting van de retailer hebben overtroffen. Op basis van die inschatting is een bestelling geplaatst en zodra dat maximum is bereikt of benaderd is er op de rem getrapt.

Ik hoop dat Sony voldoende kan produceren. Ik geloof niet dat ze er nu echt baat bij zouden hebben wanneer de console schaars zou worden. Zelf heb ik nog geen preorder geplaatst. Ik wacht de persconferentie volgende week af of er eventueel een PSVita bundel komt. Dan preorder ik deze namelijk.

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:21
Ik heb zelf het vermoeden dat het nieuws van Microsoft voor Sony wel goed uitkomt. Ze kunnen immers beter voldoen aan de vraag in de Phase 1 landen van Microsoft als ze de release in dezelfde landen vertragen.

PSN ID = Jorco

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jorco schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:43:
Ik heb zelf het vermoeden dat het nieuws van Microsoft voor Sony wel goed uitkomt. Ze kunnen immers beter voldoen aan de vraag in de Phase 1 landen van Microsoft als ze de release in dezelfde landen vertragen.
Met andere woorden, Belgie, Nederland en veel meer landen zijn vertraagd. Dus Sony vertraagd deze landen ook maar. Om de een of andere reden denk ik zo ook. Wat zijn we toch eigenlijk slecht.

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Of juist niet en ze leveren genoeg in de USA enzo en wanneer Xbox one met de 1e lading hieraan komt, komt sony alweer met zijn xde lading hier.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ps3-Opt1fl3x schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:56:
Of juist niet en ze leveren genoeg in de USA enzo en wanneer Xbox one met de 1e lading hieraan komt, komt sony alweer met zijn xde lading hier.
Zo hoort het natuurlijk. Maar ik ga eigenlijk meestal tot ik een bevestiging heb van het slechtste scenario uit. Dit voorkomt teleurstelling :P

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
arnoutzw schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:08:
Zit wel kern van waarheid in je ziet gewoon aan het ontwerp, dat Microsoft bij het ontwerp van de koeling dit :[afbeelding] dacht.

edit:

Ik bedoel 360 was echt veel te ambiteus krap met die lastminute luchtkoeling(oorspronkelijk hadden ze ook waterkoeling bedoeld: YouTube: J allard and the Xbox 2 zie 2:20) en bij de xbone hebben ze er maar een enorme kast van gemaakt met allemaal loze ruimte.
Bij de Xbox 360 zijn er inderdaad fouten gemaakt. En dat is ook wel duidelijk geworden nadat Microsoft de cooling van die consoles heeft aangepast. Dit had gewoon beter gekund.

Maar dit betekend niet dat het bij de Xbox One niet goed voor elkaar is. Ze gaven daar juist aan dat er exta aandacht aan besteed was om hem super stil te maken. (de 360 is niet echt stil. Die fan's waren redelijk luidruchtig)

Ik weet dat ik in het PlayStation topic zit. Maar zijn al die Fanboy opmerkingen en het afkraken van de concurrentie met slechte argumenten nu echt nodig?
De discussie aan gaan met goede argumenten prima. Maar dat Bashen heeft totaal geen nut. (het zelfde geld voor Xbox fans die de PS aan het bashen zijn) Hier schiet je niets mee op. En volgens mij mag het op tweakers ook niet. In het AMD en nVidia topic zijn er om die redenen vaak genoeg slotjes geweest om de flame wars op te ruimen.

Dus laten we het gewoon bij de feiten houden. En dat mensen met voorkeuren voor het een of ander zijn en daardoor niet meer objectief naar specs of argumenten willen kijken weten we. Die moet je gewoon negeren.

Beide consoles zijn goede producten. Maar met wat een andere insteek. PS4 is meer die hard gamer. En de Xbox One wil met Kinect een iets grotere doelgroep aan spreken. Je zult daar toch meer "kinder" spelletjes voor krijgen. Al zijn er volgens mij ook grote titels die er nuttig gebruik van proberen te maken. Of dat ook echt lekker werkt zullen we gaan zien.

[ Voor 34% gewijzigd door Astennu op 15-08-2013 09:23 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb Wehkamp even gevraagd wat bij hen de status omtrent pre-orders is, en of ik nog zeker ben van mijn launch exemplaar. Ik heb 13 juni besteld op basis van acceptgiro.

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
bram1984 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:28:
Ik heb Wehkamp even gevraagd wat bij hen de status omtrent pre-orders is, en of ik nog zeker ben van mijn launch exemplaar. Ik heb 13 juni besteld op basis van acceptgiro.
Wehkamp weet dat zelf helemaal niet. Wacht Gamescom nou maar af, dan weten we waarschijnlijk meer.

Verwijderd

Iemand nog een winkel waar ik een PS4 kan preorderen en er ook nog zeker van ben dat ik er 1 krijg op de launch dag?

Heb zojuist mijn XB1 pre order gecancelled, fucking faalhazen bij MS

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Bij Sony zelf? Bij de MediaMarkt waren ze toch ook nog niet uitverkocht?

PSN: Finally_Chris

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:35:
Iemand nog een winkel waar ik een PS4 kan preorderen en er ook nog zeker van ben dat ik er 1 krijg op de launch dag?

Media Markt, heeft nog bericht gehad dat hun day one launches op zijn.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Voor de 100miljoen duizendste keer. Ik zou een proberen bij een MediaMarkt of de plaatselijke ToysXL, Toys are us, Bart Smit, Intertoys

• bram1984
RDMA schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:32:
[...]

Wehkamp weet dat zelf helemaal niet. Wacht Gamescom nou maar af, dan weten we waarschijnlijk meer.
Nou, ik mag toch hopen dat Wehkamp zijn administratie dermate op orde heeft, dat zij een oplopende chronologische lijst bijhouden, met daarop namen van mensen die een pre-order geplaatst hebben. Vreemd om te denken dat ze niet weten wie er als eerste aan de beurt zijn. Dat is althans mijn vraag. Ik vraag ook nergens wanneer de PS4 komt, dus heb je mijn post wel goed gelezen verder?

Verwijderd

de game mania liet gisteren 13 november vallen dat de ps4 zou uit komen
en ze zouden 200 ps4 binnen krijgen
het is de game mania hasselt belgie

• Origins
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:40:
Dat zou een uitstekende datum zijn.

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Wij (ik werk op de Game-afdeling van een Media Markt vestiging) hebben nog geen bericht gehad van Sony dat mensen die 'm nu pre-orderen, hun PS4 niet meer op Day One krijgen. Je kunt dus gerust je PS4 pre-orderen bij een van de Media Markt-vestigingen en deze op Day One krijgen. Wanneer dit zal veranderen neem ik aan dat de consument, ook door Sony daarover wordt ingelicht ;)

Ik begin me trouwens een beetje lichtelijk vies te voelen, ik begin de Xbox One/Microsoft nu te verraden (nadat ze alle extra's, vernieuwingen en betere services boven de PS4 hebben geschrapt en ook nog eens de launch uitstellen) en kijk zelfs naar de PlayStation 4, die er eigenlijk nog best wel goed uitziet (en die headset daar ben ik al helemaal verliefd op).

[ Voor 6% gewijzigd door ProfoundValue op 15-08-2013 09:42 ]

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:40:
W00t, zou het redelijk veel vinden als 1 filiaal er werkelijk 200 binnenkrijgt. Al moet ik zeggen dat Hasselt wel een redelijk grote plaats/stad is. Heb daar ooit mijn Iphone 4 gekocht. Heb daar toch een aardig dagje winkelen van "moeten" maken.

• RDMA
ProfoundValue schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:41:
[...]

Ik begin me trouwens een beetje lichtelijk vies te voelen, ik begin de Xbox One/Microsoft nu te verraden (nadat ze alle extra's, vernieuwingen en betere services boven de PS4 hebben geschrapt en ook nog eens de launch uitstellen) en kijk zelfs naar de PlayStation 4, die er eigenlijk nog best wel goed uitziet (en die headset daar ben ik al helemaal verliefd op).
Het is je vergeven, iedereen ziet op een gegeven moment het licht. Alleen duurt het bij sommigen gewoon net iets langer. :D

• bram1984
[...]

Wij (ik werk op de Game-afdeling van een Media Markt vestiging) hebben nog geen bericht gehad van Sony dat mensen die 'm nu pre-orderen, hun PS4 niet meer op Day One krijgen. Je kunt dus gerust je PS4 pre-orderen bij een van de Media Markt-vestigingen en deze op Day One krijgen. Wanneer dit zal veranderen neem ik aan dat de consument, ook door Sony daarover wordt ingelicht ;)

Come back from the dark side. >:)

Maar ff resumé: welke betere services bedoel je precies?

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:59
[...]

Moet je meteen de volle mep betalen of kan dat ook in November pas? Aangezien er een vakantie voor de deur staat ;)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Die headset van de PS4 is nu niet iets waar ik direct verliefd op wordt. Ik dacht dat we nu wel in de tijd zaten dat snoertjes en dergelijk verboden waren. Ik blijf dus fijn mijn Sony PS3 bluetooth oortje gebruiken (als deze nog werkt)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik ben ook wel benieuwd naar die ''betere'' services. Beide systemen hebben hun voors en tegens.

• RDMA
Wanneer is de Sony persconferentie op Gamescom eigenlijk?

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

RDMA schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:50:
Volgende week dinsdag om 19.00uur.

• bram1984
Oxigeon schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:47:
Die headset van de PS4 is nu niet iets waar ik direct verliefd op wordt. Ik dacht dat we nu wel in de tijd zaten dat snoertjes en dergelijk verboden waren. Ik blijf dus fijn mijn Sony PS3 bluetooth oortje gebruiken (als deze nog werkt)
Is gewoon een plastic prutding voor voice, daar moet je ook niets van verwachten. Net als de X1 headset. Dat zal ook niks voorstellen.
RDMA schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:50:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1556020

• RDMA
bram1984 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:54:
[...]

Is gewoon een plastic prutding voor voice, daar moet je ook niets van verwachten. Net als de X1 headset. Dat zal ook niks voorstellen.

[...]

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1556020
Bedankt! Dat wordt een dag later terugkijken aangezien ik net dan in het stadion zit. ;(

Verwijderd

ik heb de mijne 25 mij gepre-ordert en ik sta op plaats 90 als ge het zo uit teld kom ge op zo een 200 stuks
tot ge op de datum van 26-6

• ProfoundValue
  • Niet online
RDMA schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:43:
[...]

Ach maak je niet druk, iedereen ziet op een gegeven moment het licht. Alleen duurt het bij sommigen gewoon net iets langer. :D
Nee maar wat het was (zonder een 'X Versus Y-war' te ontketenen) voor mij dat ik vooral voor de Xbox One ging, omdat ik nu de PS3 en X360 heb en de X360 zwaar boven de PS3 verkies + alle diensten en mooie features die ze bij de Xbox One-reveal & E3 aangekondigden die ik prachtig en een stap richting de toekomst vond..

..nu dit allemaal geschrapt is, is er naast naar mijn idee de stabiele Xbox Live-service niet veel bijzonders (lees: niks bijzonders) meer over waardoor ik de Xbox One boven de PS4 zou verkiezen, dan is naar mijn idee de PS4 voor minder geld en met een ietwat 'slicker' design een veel beter optie.
Oxigeon schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:47:
Mwah, ik heb gemerkt (ook bij de headset van de Xbox 360) dat een verbinding met een snoer veel chiller werkt; dan spreek ik onder andere over de audio-kwaliteit die net iets beter is dan wanneer je met Bluetooth werkt (hij zit in je controller geplugd en die is draadloos, dus hoe dan ook werk je draadloos :)). Dat vind ik persoonlijk fijner ;)
bram1984 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:45:
[...]

Come back from the dark side. >:)

Maar ff resumé: welke betere services bedoel je precies?
CR1691 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:48:
Ik ben ook wel benieuwd naar die ''betere'' services. Beide systemen hebben hun voors en tegens.
Alle extra's die je kreeg bij het kijken naar TV (de overlay e.d.), het gebruik van Skype bij voice-chat, de multitasking die naar mijn idee erg lekker en mooi werkt + de filosofie van de algehele Xbox One dat het niet alleen een console is, maar een volledige entertainment-box wat mij heel erg aansprak. Nu zijn veel van de eerdergenoemde features niet geschrapt, maar als ik dan ga kijken naar hoe Microsoft nu al alles aanpakt (release, marketing e.d.) dan heb ik niet gek veel vertrouwen erin dat deze services ook nog eens 100% gaan werken bij release. Voor mij hebben zij hun reputatie nu redelijk verpest en ben ik dus mijn vertrouwen in de Xbox-divisie kwijt (maar dat ben ik persoonlijk).
Als ik dan dus de PS4 en X1 naast elkaar zet, dan moet ik nu tot de conclusie komen dat ik de PS4 een veel interessantere keuze vind.
kwdtjuh schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:46:
[...]

Moet je meteen de volle mep betalen of kan dat ook in November pas? Aangezien er een vakantie voor de deur staat ;)
Je betaalt (in ieder geval bij Media Markt Rijswijk) alleen een aanbetaling van €25,- welke je meteen bij de kassa voldoet. De restbetaling doe je gewoon wanneer je de PS4 komt ophalen bij de release ;)
Mocht je tussentijds je pre-order willen annuleren, dan kun je uiteraard gewoon je €25,- gewoon weer terugkrijgen ;)

Ik raad het wel heel erg aan om meteen bij je PS4 pre-order, ook je PS4-game (of mogelijk andere game) naar keuze hierbij te pre-orderen. Dit is makkelijker voor jou omdat je dan bij de release van de PS4 (en als het een PS4 launch title is) meteen een/je game kunt meenemen en meteen kunt gaan gamen, zonder dat je eerst nog weet ik waar je game vandaan moet gaan halen, met de kans dat veel PS4-titels dan al mogelijk uitverkocht zijn omdat veel andere mensen al wel hun PS4-games hadden gepreordered ;)

Tot slot is de pre-order van een Xbox One of PS4-game bij Media Markt gewoon gratis, hier is dus geen aanbetaling bij benodigd, dus wat heb je te verliezen? :) ;)

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:59
Thanks! Ga ik vanavond langs :-)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

De aanbetaling bij de media-markt is bij elke MM anders. Ik heb bijvoorbeeld 10% moeten aanbetalen. Heb echter zoals eerder gezegd geen game erbij gepre-orderd. Deze haal ik dezelfde dag of een dag later op uit de plaatselijke GM. Dit omdat ik hier nog een grote kadobon van heb liggen. Kan ondertussen dus alleen kijken naar het menu etc :P. Of als er en nachtopening is dat ik dan nog ff langsrij haha.

• bram1984
@Haakontje:

Het lijkt me vrij sterk dat de games op basis van pre-orders gelijk op het begin uitverkocht zijn. Helemaal als je je bedenkt dat er beperkt PS4's beschikbaar zullen komen. Ik ga er vanuit dat je voor een Watch_Dogs of Shadowfall gewoon een winkel binnen kan lopen.

Of heb je hier concrete aanwijzingen voor?

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik wacht toch nog heel even met het pre orderen van PS4 games. Ik ben bang dat een game als Watch_Dogs toch tegen gaat vallen of op een gegeven moment saai aan gaat voelen. Wellicht dat er op de Gamescom nog 1 en ander langskomt :).

• AtlAntA
CR1691 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:48:
Met alle respect maar ik op eventueel kinect na niet zoveel voor bedenken voor de Xbox?

• CR1691

CR1691

Hero of Time

AtlAntA schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:11:
[...]

Met alle respect maar ik op eventueel kinect na niet zoveel voor bedenken voor de Xbox?
Inderdaad en zelfs dat is subjectief toch? Van mij hoeft al die ''onzin'' niet omdat het voor mij geen betere speelervaring op zal leveren. Ik zie liever innovatie in gameplay, niet in randzaken.

• ProfoundValue
  • Niet online
Oxigeon schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:07:
De aanbetaling bij de media-markt is bij elke MM anders. Ik heb bijvoorbeeld 10% moeten aanbetalen. Heb echter zoals eerder gezegd geen game erbij gepre-orderd. Deze haal ik dezelfde dag of een dag later op uit de plaatselijke GM. Dit omdat ik hier nog een grote kadobon van heb liggen. Kan ondertussen dus alleen kijken naar het menu etc :P. Of als er en nachtopening is dat ik dan nog ff langsrij haha.
Dit is helemaal waar, er is een richtlijn maar jouw Media Markt kan hier heel goed vanaf wijken. Heb mijn bovenstaande stukje tekst ook een beetje aangepast om mijn punt duidelijk te maken ;)
bram1984 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:08:
@Haakontje:

Het lijkt me vrij sterk dat de games op basis van pre-orders gelijk op het begin uitverkocht zijn. Helemaal als je je bedenkt dat er beperkt PS4's beschikbaar zullen komen. Ik ga er vanuit dat je voor een Watch_Dogs of Shadowfall gewoon een winkel binnen kan lopen.

Of heb je hier concrete aanwijzingen voor?
Ik raad mensen hoe dan ook aan een game pre-order te doen zodat je altijd dat extra stukje zekerheid hebt dat je je game uberhaupt hebt en zoals ik eerder aangaf, je doet niet eens een aanbetaling dus in feite zit je nergens aan vast ;), uiteraard zoals jij net zelf aangaf kun je ook gewoon een winkel binnenlopen en kijken of je game er toevallig nog is.

[ Voor 8% gewijzigd door ProfoundValue op 15-08-2013 10:13 ]

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Heb de mijne ook er bij gepre-ordered dan weet ik tenminste zeker dat ik ze heb evt twijfelgevallen kun je wss ook wel via de PS Store kopen.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 16:27
Ik ga die van mij vanmiddag ook maar bestellen bij de media markt. Echt jammer dat de Xbox is uitgesteld anders had ik die met de release gekocht.

ik hoop zo dat ik hem dan op de release date kan ophalen.

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
AtlAntA schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:11:
[...]

Ik zit er niet zo goed in. Maar er waren wel een aantal dingen die ik mooi vond. Maar volgens mij waren die deels weer geschrapt doordat mensen dat ding niet altijd aan wilde hebben.
Maar BV de TV integratie en de skype integratie vond ik erg mooi. Maar de vraag is of dat TV gedeelte wel naar NL komt.

Ik zou het op moeten zoeken. Maar het is natuurlijk ook persoonlijk of je dat interessant vind. Sommige mensen willen al die extra toeters en bellen niet. En willen alleen kunnen gamen met zo mooi mogelijke GFX.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

Net game mania gesproken en die zeggen dan de eerste 2 batches PS4's al landelijke uitverkocht zijn. Batch 3 zal begin 2014 worden uitgeleverd.

Gesproken met het filiaal in zaandam.

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:36:
Net game mania gesproken en die zeggen dan de eerste 2 batches PS4's al landelijke uitverkocht zijn. Batch 3 zal begin 2014 worden uitgeleverd.

Wat wil dat zeggen. Ik moet mijn pre-order namelijk nog aanbetalen, maar neem aan dat ik dan in de eerste batch zit (voor 24-6 gepreorderd).

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:36:

Dat is natuurlijk shit voor de mensen die hem nog moeten bestellen. Ik heb een pre-order lopen en al aanbetaald bij de Media Markt. Ben er nu zwaar over aan het nadenken om mijn pre-order ook door te zetten bij de GM. Als ik hem dan in huis heb gaat hij voor 200€ of 100€ meer marktplaats op. Kijken of ik er een winst uit kan slaan :P

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:39
joffrey19 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:39:
[...]

Wat wil dat zeggen. Ik moet mijn pre-order namelijk nog aanbetalen, maar neem aan dat ik dan in de eerste batch zit (voor 24-6 gepreorderd).
Had gesproken eerder deze week met Gamemania Eindhoven waar ik mijn pre-order heb geplaatst op 25 mei. En aanbetaling staat los van de bestelling. Aanbetaling moet je gewoon voor 14 september hebben voldaan. Vroeg nog of dat invloed had op de positie van bestelling, maar dat stond er los van.

Zoals ook op de site staat vermeld. Heb je vóór 24/6 je pre-order geplaatst, dan ben je verzekerd van een console op launchday.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

* Freekers is late to the party.
Voor een pre-order die je ontvangt op de launch-day, moet je dus bij de MediaMarkt of Saturn zijn.
Als ik hem via de webshop pre-order, moet ik dan meteen de volle mep betalen? Ik druf niet op bevestig te drukken :+

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:20
joffrey19 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:39:
[...]

Dan zit je in batch 1, die is voor launchday. Mits je wel aanbetaald natuurlijk...

Ik zelf zit op 4 juli, ik hoop dus dat er best wat <24-06 mensen zijn die niet de aanbetaling doen op tijd, of er van af zien, zodat ik doorschuif ;)

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Freekers schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:46:
Voor een pre-order die je ontvangt op de launch-day, moet je dus bij de MediaMarkt of Saturn zijn.
Als ik hem via de webshop pre-order, moet ik dan meteen de volle mep betalen? Ik druf niet op bevestig te drukken :+
Hahaha same here :P

PSN: Von_Smallhausn

• Origins
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:46:
[...]

Dan zit je in batch 1, die is voor launchday. Mits je wel aanbetaald natuurlijk...

Ik zelf zit op 4 juli, ik hoop dus dat er best wat <24-06 mensen zijn die niet de aanbetaling doen op tijd zodat ik doorschuif ;)
Er is tot half september de tijd om aan te betalen;) alle tijd dus.

Verwijderd

Ik rij straks ff langs saturn :D

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Rivanov schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:44:
[...]

Had gesproken eerder deze week met Gamemania Eindhoven waar ik mijn pre-order heb geplaatst op 25 mei. En aanbetaling staat los van de bestelling. Aanbetaling moet je gewoon voor 14 september hebben voldaan. Vroeg nog of dat invloed had op de positie van bestelling, maar dat stond er los van.

Zoals ook op de site staat vermeld. Heb je vóór 24/6 je pre-order geplaatst, dan ben je verzekerd van een console op launchday.
Ow gelukkig, vanavond toch maar even aanbetalen om het gerust te stellen.

• RDMA
Als ik nog geen pre-order zou hebben geplaatst zou ik kiezen voor een bestelling rechtstreeks bij Sony zelf:

http://www.sony.nl/hub/ps4-preorder?cpint=homeD

Kan het niet met feiten onderbouwen, maar iets zegt me dat je daar de meeste kans hebt op levering bij release (staat ook op de pagina zelf).

Verwijderd

Moet je dan ook de volle mep betalen?

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

RDMA schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:49:
[...]

Als ik nog geen pre-order zou hebben geplaatst zou ik kiezen voor een bestelling rechtstreeks bij Sony zelf:

http://www.sony.nl/hub/ps4-preorder?cpint=homeD

Kan het niet met feiten onderbouwen, maar iets zegt me dat je daar de meeste kans hebt op levering bij release (staat ook op de pagina zelf).
Nice find! Hier staat overigens wel duidelijk bij: "Om uw reservering te garanderen wordt het volledige bedrag op voorhand via uw kredietkaart verrekend"

EDIT: Kan Watch_Dogs niet erbij bestellen bij Sony, vaag. Neem niet aan dat de game uitverkocht is op launch dus haal hem dan wel bij de MM

[ Voor 10% gewijzigd door Freekers op 15-08-2013 10:53 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• RDMA
Ja je moet inderdaad wel meteen betalen. Wellicht schrikt dat mensen af en is het juist daardoor nog mogelijk om een release-exemplaar te krijgen.

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 16:40

TheFruitNerd

iets met fruit

Freekers schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:50:
[...]

Nice find! Hier staat overigens wel duidelijk bij: "Om uw reservering te garanderen wordt het volledige bedrag op voorhand via uw kredietkaart verrekend"
Heb begin van de week contact gelegd met Sony (mail en tel) om te achterhalen of je hem idd op de launchdag geleverd krijgt. Maar niemand kon of wilde mij een antwoord geven.
Mijn pre-order van GM is op 28 juni gemaakt, net 4 dagen te laat dus.
Zit er sterk over te denken om ook maar een pre-order bij MM te plaatsen.
Het is sowieso geen weggegooid geld, heb toch ook nog een extra controller en spellen nodig.

- B.L.A.A.T. -

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

TheFruitNerd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:54:
[...]

Heb begin van de week contact gelegd met Sony (mail en tel) om te achterhalen of je hem idd op de launchdag geleverd krijgt. Maar niemand kon of wilde mij een antwoord geven.
Mijn pre-order van GM is op 28 juni gemaakt, net 4 dagen te laat dus.
Zit er sterk over te denken om ook maar een pre-order bij MM te plaatsen.
Het is sowieso geen weggegooid geld, heb toch ook nog een extra controller en spellen nodig.
Het staat duidelijk in die advertentie vermeld dus ik ga uit van wel...

• RDMA
Zekerheid kan niemand je op dit moment geven, maar ik denk (gut-feeling) dat je bij Sony zelf de meeste kans maakt.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Gisteren 2 pre-orders bij de GameMania Eindhoven aanbetaald. Ze hadden een aantal A4'tjes met namen erop, om klanten die betaald hadden af te strepen. Dat zijn nog aardig wat bestellingen voor een redelijk klein filiaal.
Ze hadden iig van Sony te horen gekregen dat ze door "day-one" exemplaren heen waren. Ik hoop dat dit betekend dat Sony ze al gefabriceerd heeft :P

[ Voor 25% gewijzigd door Chester op 15-08-2013 10:59 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

RDMA schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:58:
Zekerheid kan niemand je op dit moment geven, maar ik denk (gut-feeling) dat je bij Sony zelf de meeste kans maakt.
Beetje vaag alleen dat erbij staat 'kredietkaart' terwijl ik bij het afrekenen ook kan kiezen voor PayPal, Ideal etc. Ik ga eens bellen, misschien krijg ik een slimmer persoon aan de lijn.

• RDMA
Freekers schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:00:
[...]

Beetje vaag alleen dat erbij staat 'kredietkaart' terwijl ik bij het afrekenen ook kan kiezen voor PayPal, Ideal etc. Ik ga eens bellen, misschien krijg ik een slimmer persoon aan de lijn.
Er zijn meerdere betalingsmogelijkheden inderdaad. Gaat er gewoon om dat je het volledige bedrag dient aan te betalen.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:39
Chester schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:58:
Gisteren 2 pre-orders bij de GameMania Eindhoven aanbetaald. Ze hadden een aantal A4'tjes met namen erop, om klanten die betaald hadden af te strepen. Dat zijn nog aardig wat bestellingen voor een redelijk klein filiaal.
Ze hadden iig van Sony te horen gekregen dat ze door "day-one" exemplaren heen waren. Ik hoop dat dit betekend dat Sony ze al gefabriceerd heeft :P
Daar sta ik ook tussen. Moet ook nog aanbetalen..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nog een klein vraagje voor wat betreft mensen die bij een gamezaak werken. Stel de console komt over 4 weken uit. Hoelang van tevoren wordt een winkel dan ongeveer bevoorraad? Krijgen jullie de paketten dan 2 dagen van tevoren aangeleverd. Of ligt zoiets nu al gewoon 4 weken in het magazijn te stoffen. Als ik filiaalleider was zei ik laat de laatste 2 dagen maar komen (niet te vroeg omdat je ook voor moet financieren). Maar weet niet of dat bij zulke producten ook werkt omdat de vraag gewoon enorm is.

Bovenstaande kun je het woord console ook vervangen in game.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

RDMA schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:02:
Er zijn meerdere betalingsmogelijkheden inderdaad. Gaat er gewoon om dat je het volledige bedrag dient aan te betalen.
Inderdaad, alle betalingsmogelijkheden gelden. Maar de meneer aan de telefoon wist mij ook te vertellen dat ze niet konden garanderen dat hij op release geleverd werd.

Loophole bij de MM?; Bestellen onder rembours of mag dat niet?

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Oxigeon schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:06:
Nog een klein vraagje voor wat betreft mensen die bij een gamezaak werken. Stel de console komt over 4 weken uit. Hoelang van tevoren wordt een winkel dan ongeveer bevoorraad? Krijgen jullie de paketten dan 2 dagen van tevoren aangeleverd. Of ligt zoiets nu al gewoon 4 weken in het magazijn te stoffen. Als ik filiaalleider was zei ik laat de laatste 2 dagen maar komen (niet te vroeg omdat je ook voor moet financieren). Maar weet niet of dat bij zulke producten ook werkt omdat de vraag gewoon enorm is.

Gamezaken hebben net als veel andere retailers vaste leveringsdagen. Een dag waarop een hoop geleverd wordt is donderdag. Veel games komen uit op de vrijdag. En hebben ze die maar kort van te voren in huis.

In sommige gevallen komt een levering eerder op de week (die komen sowieso ook wel) en moeten spelletjes met een embargo dus vaak achter slot en grendel. Niet iedere retailer doet hier aan mee en daardoor kan het dus voorkomen dat games voor de release verkocht worden, al dan niet buiten de winkelschappen.

PSN: KeaveXL

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 16:40

TheFruitNerd

iets met fruit

Oxigeon schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:06:

Ik werk niet bij een game winkel, maar ik kan me voorstellen dat de situatie volledig door Sony gecontroleerd wordt. Dit gebeurt namelijk ook door bedrijven zoals Apple, die willen de hele keten strak in beheer hebben. In mijn optiek zijn er daarom 2 mogelijkheden; in de eerste worden de diverse hoofdkantoren een aantal dagen van te voren bevoorraad en wordt er 1 of max 2 dagen van tevoren richting filialen verscheept. In de tweede situatie blijft alle voorraad op het distributiecentrum van Sony staan en wordt pas vlak voor de launch de molen in gang gezet (rechtstreekse levering aan winkels).

- B.L.A.A.T. -

• ProfoundValue
  • Niet online
Via de MM/Saturn web-shop moet je als het goed is wel het volledige bedrag betalen. Via de winkels doe je een aanbetaling van óf €25,- óf een bepaald percentage van het volledige bedrag (dit verschilt per vestiging).

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
ProfoundValue schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:12:
[...]

Via de MM/Saturn web-shop moet je als het goed is wel het volledige bedrag betalen. Via de winkels doe je een aanbetaling van óf €25,- óf een bepaald percentage van het volledige bedrag (dit verschilt per vestiging).
Ik heb bij MM online besteld en je betaalt inderdaad meteen de volle mep. Maar het scheelt wel dat ik dan als ie uitkomt de kosten niet meer heb :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Voordeel van online bestellen is uiteraard dat je van het betalen afbent. en dat je eigenlijk zeker bent van een exemplaar tijdens de release. enigste wat me altijd tegenhoud van het online bestellen is dat je afhankelijk bent van de post. En moet eerlijk bekennen dat die best vaak verzaakt bij ons (ff een dagje later). Daarom alles via de gewone shops.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Oxigeon schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:03:
Voordeel van online bestellen is uiteraard dat je van het betalen afbent. en dat je eigenlijk zeker bent van een exemplaar tijdens de release. enigste wat me altijd tegenhoud van het online bestellen is dat je afhankelijk bent van de post. En moet eerlijk bekennen dat die best vaak verzaakt bij ons (ff een dagje later). Daarom alles via de gewone shops.
inderdaad altijd een risico. Ik laat altijd alles bezorgen in de kledingzaak van mijn vriendin want dan gaat het met de bedrijfs pakket post mee, die zijn praktisch altijd op de goede dag:)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:52
Er staat ook bij dat hij "eind 2013" verzonden worden. Kan dus ook zo zijn dat het de tweede batch is. Maar goed, ik ben wel in voor een gokje en heb hem online op Sony besteld. Ben benieuwd. Als er updates zijn, laat ik het hier wel weten.

Ik wilde het eerst op de gok doen (net als bij de Wii destijds) en dat was toen goed gelukt. Had toen een Dixons gevonden en toen lagen er nog drie geloof ik terwijl er overal tekorten waren. Maar toen zelfs Boris gisteren in het GameKings item zij dat de PlayStation 4 strak uitverkocht gaat worden, heb ik toch maar besloten om hier de preorder te plaatsen op Sony.nl.

Heb inderdaad ook maar voor een afhaalpunt gekozen. De TNT vertrouw ik echt geen pakket toe van 400 euro.

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Robkazoe schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:22:
Er staat ook bij dat hij "eind 2013" verzonden worden. Kan dus ook zo zijn dat het de tweede batch is. Maar goed, ik ben wel in voor een gokje en heb hem online op Sony besteld. Ben benieuwd. Als er updates zijn, laat ik het hier wel weten.

Ik wilde het eerst op de gok doen (net als bij de Wii destijds) en dat was toen goed gelukt. Had toen een Dixons gevonden en toen lagen er nog drie geloof ik terwijl er overal tekorten waren. Maar toen zelfs Boris gisteren in het GameKings item zij dat de PlayStation 4 strak uitverkocht gaat worden, heb ik toch maar besloten om hier de preorder te plaatsen op Sony.nl.

Heb inderdaad ook maar voor een afhaalpunt gekozen. De TNT vertrouw ik echt geen pakket toe van 400 euro.
Een Kiala afhaalpunt bedoel je? Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn... Die gasten zijn misschien nog wel lomper als TNT-bezorgers. Laatst een online bestelling geplaatst, welke bij Kiala is kwijtgeraakt. Na twee weken heeft het bedrijf waar ik de bestelling had gedaan, de bestelling opnieuw aangemaakt en via de TNT verstuurd. Die had ik toen een dag later in huis. Ervaring bij TNT zijn ook niet al te best, maar Kiala vertrouw ik in ieder geval nooit meer een pakket toe.

PSN: KeaveXL

• AtlAntA
Het zal toch wat zijn als de boot waar de ps4's allemaal op zitten zou kapseizen.. Brrr..

• EricNL
  • Laatst online: 04-09 21:45
Wat ben ik blij dat ik #5 op de lijst sta bij onze lokale MediaMarkt. Sowieso verzekerd van een day-one PS4 en ik kan fijn met een onbeschadigde doos de winkel uitlopen. Daarnaast ben ik ook nog eens niet afhankelijk van de TNT/Bezorgdienst. Zul je zien dat je met smart op je console zit te wachten, en dat ze dat ding precies om 16:59 af komen leveren ofzo. Sowieso vind ik dat toch altijd wel een leuk gevoel: met leuke/dure spullen een winkel uit lopen. Fijn met zo'n grote doos van de PS4 naar buiten, heerlijk!

Ik kan er nu al niet meer op wachten, en het duurt nog wel even :(. Laat aanstaande dinsdag a.u.b. de release datum bekend worden. Ik stel voor: woensdag 21 Augustus 2013 releasen die handel!

[ Voor 15% gewijzigd door EricNL op 15-08-2013 13:23 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Sony gaf aan dat ze er vrijwel zeker van zijn dat de consoles die je besteld bij Sony op release verstuurd worden.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Op sony.nl staat: beschikbaar vanaf eind december.
Dus 21 Augustus is nog wat vroeg lijkt me ;)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

dutchgio schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:30:
Dat is een placeholder. Meer informatie volgende week.

Ik wacht lekker op het busje van Bol.com :).

[ Voor 8% gewijzigd door CR1691 op 15-08-2013 13:34 ]

• AtlAntA
De week van 21 oktober wordt door de meesten verwacht. Maar inderdaad volgende week weten we het zeker. Wat me wel opvalt is dat Sony de laatste tijd erg stil is tov microsoft.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
EricNL schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:22:
Wat ben ik blij dat ik #5 op de lijst sta bij onze lokale MediaMarkt. Sowieso verzekerd van een day-one PS4 en ik kan fijn met een onbeschadigde doos de winkel uitlopen. Daarnaast ben ik ook nog eens niet afhankelijk van de TNT/Bezorgdienst. Zul je zien dat je met smart op je console zit te wachten, en dat ze dat ding precies om 16:59 af komen leveren ofzo. Sowieso vind ik dat toch altijd wel een leuk gevoel: met leuke/dure spullen een winkel uit lopen. Fijn met zo'n grote doos van de PS4 naar buiten, heerlijk!

Ik kan er nu al niet meer op wachten, en het duurt nog wel even :(. Laat aanstaande dinsdag a.u.b. de release datum bekend worden. Ik stel voor: woensdag 21 Augustus 2013 releasen die handel!
Ik sta ergens bovenaan in de lijst bij een Intertoys. Na even twijfelen heb ik me daar toch maar ingeschreven.
Het zelf ophalen en dan naar huis rijden vind ik ook veel leuker dan moeten wachten op de bezorgdienst.
Ik zit er zelfs aan te twijfelen om een dag vrij te nemen, zodat ik m 's morgens al op kan halen in plaats van na het werk.

PSN id: NL_SToRM

• EricNL
dutchgio schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:30:
Lees nog even een keer mijn opmerking:
Ik stel voor: woensdag 21 Augustus 2013 releasen die handel!

Oftewel: whisfull thinking, maar dat dat niet reeel is weet ik natuurlijk.

Ik hoop natuurlijk ook op 21 Oktober, maar met 13 November kan ik ook nog leven. Ik hoop alleen niet dat we tot half/eind December moeten wachten.

En btw: "Op release dag verstuurd" betekend niet "Op release dag in huis". Pakket verzendingen gaat toch altijd minimaal 1 dag overheen?
SToRM666 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:44:
[...]

Ik sta ergens bovenaan in de lijst bij een Intertoys. Na even twijfelen heb ik me daar toch maar ingeschreven.
Het zelf ophalen en dan naar huis rijden vind ik ook veel leuker dan moeten wachten op de bezorgdienst.
Ik zit er zelfs aan te twijfelen om een dag vrij te nemen, zodat ik m 's morgens al op kan halen in plaats van na het werk.
Sterker nog: ik heb m'n vrije dagen al klaar staan wanneer de release dag bekend wordt. Ik heb er achteraf spijt van gehad dat ik een half jaar geleden mijn PS3 de deur uit heb gedaan (hoewel ik er al langer niet meer op gamede). Zodra bekend wordt wanneer de PS4 gereleased wordt neem ik die week vrij. Gelukkig red ik het met mijn vrije dagen makkelijk... iets teveel overuurtjes gedraaid...

[ Voor 38% gewijzigd door EricNL op 15-08-2013 13:48 ]

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 16:27
Pff ik heb nog geluk er waren er nog 5 over bij de media markt in Enschede voor batch a, nu nog 4.

• bram1984
AtlAntA schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:41:
De week van 21 oktober wordt door de meesten verwacht. Maar inderdaad volgende week weten we het zeker. Wat me wel opvalt is dat Sony de laatste tijd erg stil is tov microsoft.
Sony heeft ook totaal niets boeiends te melden. Ze zijn tot nu toe duidelijk en transparant geweest en de enige vraag die open staat is "wanneer komt het ding?".

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:15

Satom

Verzamel ervaringen

EricNL schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:44:
[...]

En btw: "Op release dag verstuurd" betekend niet "Op release dag in huis". Pakket verzendingen gaat toch altijd minimaal 1 dag overheen?
Volgens bol.com krijg je hem op de dag van release thuisgestuurd.. stiekem ga ik er dan vanuit dat ze een dag voor de release op de post gedaan worden (net zoals bij games, o.a. CoD BO)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

EricNL schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:44:
[...]

Ik stel voor: woensdag 21 Augustus 2013 releasen die handel!
Doe maar 10 dagen later, de 21e ga ik met vakantie :o

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Satom schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:48:
[...]
Volgens bol.com krijg je hem op de dag van release thuisgestuurd.. stiekem ga ik er dan vanuit dat ze een dag voor de release op de post gedaan worden (net zoals bij games, o.a. CoD BO)
Lijkt me wel dat ze hem een dag eerder weg doen. Kunnen het lijkt mij niet maken om hem een dag te laat te laten aankomen.

• AtlAntA
22 oktober schat ik. Kunnen de retailers mooi de maandag daarvoor alles op de post doen. En dan kan ik thuis blijven om mijn tv meubel voor te bereiden. ;-)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik kijk ook wel uit naar die dag :9~, ondertussen dat de koerier onderweg is mooi mijn tv meubel Xbox 360 en stofvrij maken :). Xbox spelletjes netjes opbergen en de console aansluiten op mijn computermonitor zodat de PS4 ruim baan heeft bij de televisie.

Nog maar een paar maandjes :D

• EricNL
Satom schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:48:
[...]
Van Bol.com weet ik dat zij dat altijd wel netjes regelen. Maar ik hoorde net iemand zeggen dat er op de website van Sony zelf iets staat van "Op releasedag verstuurd". Dan wordt je toch wel enigzins genaaid denk ik, en dan ook nog eens door de fabrikant van de console :P

Even alvast vooruitlopend op de zaken:

CHECKLIST VOOR RELEASE DAG:
  • Zorg voor stroomvoorziening? (PS4 + eventueel Charging station voor controllers)
  • Ligt UTP kabel klaar?
  • Indien van toepassing: Bereid uw Receiver alvast voor
  • Open webinterface van router zodat u direct het Mac adres van de PS4 alvast kan reserveren (i.v.m. portfowarding/DMZ)
  • Voldoende consumpties? (frisdrank, bier, bekers, chips, nootjes, M&M's, 3 pallets Red Bull)
  • PSN gegevens bijdehand? (E-mail, username, password)
Nog iets vergeten?

[ Voor 32% gewijzigd door EricNL op 15-08-2013 14:01 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
verstuurd vanaf Japan op de releasedag. dan baal je :)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

EricNL schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:56:
[...]

Van Bol.com weet ik dat zij dat altijd wel netjes regelen. Maar ik hoorde net iemand zeggen dat er op de website van Sony zelf iets staan van "Op releasedag verstuurd". Dan wordt je toch wel enigzins genaaid denk ik, en dan ook nog eens door de fabrikant van de console :P

Even alvast vooruitlopend op de zaken:

CHECKLIST VOOR RELEASE DAG:
  • Zorg voor stroomvoorziening? (PS4 + eventueel Charging station voor controllers)
  • Ligt UTP kabel klaar?
  • Indien van toepassing: Bereid uw Receiver alvast voor
  • Open webinterface van router zodat u direct het Mac adres van de PS4 alvast kan reserver (i.v.m. portfowarding/DMZ)
  • Voldoende consumpties? (frisdrank, bier, bekers, chips, nootjes, M&M's, 3 pallets Red Bull)
  • PSN gegevens bijdehand? (E-mail, username, password)
Nog iets vergeten?
Mja, weet iemand waar het magazijn van Sony ligt. Als ze ook nog eens versturen vanuit engeland duurt het ook weer ietjes langer. PSN gegevens moet ik me vantevoeren ook weer ff goed opschrijven zodat ik geen gekloot heb. Zit altijd met het wachtwoord te klooien, kleine letter cijfers etc

• ProfoundValue
  • Niet online
Bedenk me nu ineens.. wat nou als mijn Media Markt-vestiging een nachtopening gaat houden. Dan moet ik werken 's nachts.. Shit ;(

Haha grapje, is juist gezellig door de sfeer enzo :*)

[ Voor 22% gewijzigd door ProfoundValue op 15-08-2013 14:06 ]

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Geen idee waar vandaan Sony verstuurd, maar wat ik bij de Sony store heb besteld kwam heel netjes met TNT inclusief zeer uitgebreide track&trace.

En Red Bull? Echte gamers drinken Dew! :)

PSN: Shiver23

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik zet lekker een sixpack bier naast mij neer voor de eerste avond :D. Niet dat dat zal helpen bij een goede k/d ratio met BF4.. Hoewel!? ;)

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 17:17
Ligt aan de pakketdienst als bol.com netjes op tijd verzend wil niet zeggen dat je hem op release dag of de dag erna in huis hebt. Bij mij is het de helft van de tijd dat track en trace nog een dag aangeeft dat het pakket in het sorteercentrum van postnl ligt. En dan krijg je een tijdsvak van 8:00 - 21:00 en komt de bezorger pas rond 18:00 (heel vaak bij ons rond deze tijd). Soms komt hij ook gewoon niet en geeft track en trace aan dat er niemand thuis is terwijl er geen briefje in de bus ligt. En dan ben je al een week verder voordat je je pakket in huis hebt (want het duurt ook nog een dag voordat je het kan ophalen bij het post kantoor).

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:15

Satom

Verzamel ervaringen

AtlAntA schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:52:
22 oktober schat ik. Kunnen de retailers mooi de maandag daarvoor alles op de post doen. En dan kan ik thuis blijven om mijn tv meubel voor te bereiden. ;-)
Die dag is primá! Kom 21ste terug van weekendje weg :+
EricNL schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:56:
[...]

Van Bol.com weet ik dat zij dat altijd wel netjes regelen. Maar ik hoorde net iemand zeggen dat er op de website van Sony zelf iets staat van "Op releasedag verstuurd". Dan wordt je toch wel enigzins genaaid denk ik, en dan ook nog eens door de fabrikant van de console :P
Tja, dan is het even afwachten wat er gaat gebeuren.. Als bol.com hun pre-orders wel al enkele dagen van te voren binnen krijgen, zou het maar zo kunnen zijn dat bol.com eerder, maar wel legaal, levert dan Sony zelf :X
Pagina: 1 ... 34 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.