Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
KeaveXL schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:25:
Voor de gene die hem via Sony zelf hebben besteld, al dan niet met studentenkorting, stond dit er al eerder?

"Gezien de enorm grote aanvragen, kunnen we levering bij lanceringsdatum helaas niet garanderen."

Kan het mij niet herinneren....
Waar staat dat bij jou precies? Bij mij staat nog steeds het volgende in mijn account:

"Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn."

Heb wel al op 1 juli besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:00
KeaveXL schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:25:
Voor de gene die hem via Sony zelf hebben besteld, al dan niet met studentenkorting, stond dit er al eerder?

"Gezien de enorm grote aanvragen, kunnen we levering bij lanceringsdatum helaas niet garanderen."

Kan het mij niet herinneren....
Bedoel je gewoon bij de Playstation 4-pagina? Dit staat er pas sinds gister(middag/avond).
Edit: nu zie ik het niet meer staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Muffinn op 08-08-2013 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
@RDMA, Muffinn

Het stond op de PS4 product-pagina, onder de prijs. Er staat nu vetgedrukt 'Reserveer nu!'.

Typisch, laat het goed nieuws zijn.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beatz schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 18:05:
Ik weet niet of dit hier past. Zoniet sorry!

Wij willen met 4 a 5 man een PS4 gaan aanschaffen en straks ook bijelkaar online gamen. Is dit mogelijk op 1 ip adres? We zetten dan een router ertussen en koppelen daar alle PS4 systemen aan elkaar maar ik weet niet of het dan mogelijk is om online zoals BF4 straks te kunnen spelen??

Alvast bedankt!
Het zou moeten werken, maar je moet wel een goede internetverbinding (geen budget) hebben. Thuis bij mijn ouders met mijn broer online zitten gamen terwijl moeders filmtrailers zat te kijken, was geen succes! (Lagspikes!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
xminator schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 21:52:
[...]

Geldt ook voor NL:
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=675

Gelukkig heb ik een pre-order van 11-06 staan _/-\o_ :9~
Alle preorders tot 24-06 zijn zeker van hun exemplaar. Ben ik even blij dat ik die van mij vlak na de tweede presentatie (21-06) heb geplaatst! Was eerder deze week aan het overwegen elders een tweede pre-order te plaatsen, om er zeker van te zijn een exemplaar bij launch te hebben. Gelukkig blijkt dat niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 17:42
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 23:23:
[...]

De vraag is of er hier sprake is van gerechtvaardigd vertrouwen. Je weet dat het apparaat overal 400 euro kost en dan is een prijs van 320 euro (20% korting!), voor een product dat ook nog niet eens is uitgebracht wel heel erg goedkoop.

Begrijp me niet verkeerd, ik gun het iedereen hier van harte die het voor 320 euro heeft besteld; ik heb zelf ook 2x op het punt gestaan om te bestellen, maar uiteindelijk niet gedaan, omdat IK liever niet vooruit betaal voor een product dat ik pas over een paar maanden krijg, en waarbij ik niet de garantie heb dat ik hem op de dag van release krijg.
Waarom zou er geen sprake zijn van gerechtvaardigd vertrouwen. De rest van de producten op de website hebben via surfspot toch ook korting. Dat het product nog niet is uitgebracht is geen argument. Zij verkopen en laten je ook vooruitbetalen net zoals alle andere producten die ze te koop bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

De Ps4 krijgt helaas (? :p) geen unboxing video. De Ps4 krijgt ook geen power brick, je kan nog steeds dingen kopen in de store zonder Ps+, wordt niet geleverd met ethernet-kabel, wel met een HDMI-kabel, je kan geen PsVita-games naar de Ps4 streamen, de Ps4 krijgt een Sony-logo, hij bevestigt niet dat er exclusives worden aangekondigd op GamesCon.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 20:20
Ik hoop dat er snel wat nieuws komt over PS4 bundels. Ik zit zelf te wachten op een FIfa 14 bundel eigenlijk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Kaap schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:01:
Ik hoop dat er snel wat nieuws komt over PS4 bundels. Ik zit zelf te wachten op een FIfa 14 bundel eigenlijk :Y
Verwacht niet dat er bundels gaan komen bij launch, de pre-orders lopen als een trein en zijn al zo goed als uitverkocht. Geen enkele noodzaak voor bundels dus.

Als er al bundels komen zal er geen economisch voordeel zijn (gewoon €399 + de prijs van de game).

[ Voor 13% gewijzigd door RDMA op 09-08-2013 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 10:48
Ik denk dat mensen die niet een pre-order hebben staan. Zijn of haar console gewoon in de winkel kunnen kopen op launchday. (waarschijnlijk bij de wat grote retailers)

Zie dit nieuwsbericht:
Sony plays it safe with sold out ps4 while xbox is working hard to meet demand

The firm told retailers last week to stop guaranteeing consoles to consumers for launch day. Yet we understand that Sony expects more stock as we approach the PS4 launch.

And some machines WILL be held back so that stores have something on shelves come launch day at the end of the year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
IM4N schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:09:
Ik denk dat mensen die niet een pre-order hebben staan. Zijn of haar console gewoon in de winkel kunnen kopen op launchday. (waarschijnlijk bij de wat grote retailers)

Zie dit nieuwsbericht:

[...]
Ach en anders kunnen die mensen altijd nog voor een Xbox One gaan, vast genoeg voorraad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Ik verwacht gewoon op de launchday bij de Mediamarkt mijn PS4 te kunnen kopen. Is dat niet het geval, pech dan wacht ik wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:59
Ik vrees dat als het echt heel hard gaat lopen met de PS4, dat er nog wel iets onprettigs gaat gebeuren. Danwel dat de winkels helemaal leeg zijn, danwel dat Europa uitgesteld gaat worden naar januari 2014 ofzo. Ik heb zelf nog niet gepreordered, omdat ik er nog niet helemaal over uit ben. Maar hoop als ik de knoop heb doorgehakt, hoop ik hem toch wel op de launchdag te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Robkazoe schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:53:
Ik vrees dat als het echt heel hard gaat lopen met de PS4, dat er nog wel iets onprettigs gaat gebeuren. Danwel dat de winkels helemaal leeg zijn, danwel dat Europa uitgesteld gaat worden naar januari 2014 ofzo. Ik heb zelf nog niet gepreordered, omdat ik er nog niet helemaal over uit ben. Maar hoop als ik de knoop heb doorgehakt, hoop ik hem toch wel op de launchdag te kunnen halen.
Uitstel naar 2014 gaat nooit gebeuren met een Xbox One launch in november, tekorten bij launch zijn daarentegen goed mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Net mijn voorschot bij GM gaan betalen dus ik ben wel zeker van een day one editie. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Ik vind het wel netjes van Sony dat ze de winkelers even zeggen hoeveel exemplaren ze waarschijnlijk gaan krijgen. Ik verwacvht ook dat ze weten wanneer hij uit gaat komen ivm inzetten extra personeel?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:14

TheFruitNerd

iets met fruit

Johan tb schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:06:
Net mijn voorschot bij GM gaan betalen dus ik ben wel zeker van een day one editie. :p
Ben je door GM gebeld, of op eigen initiatief gaan betalen?

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Net mailtje gehad van Sony. Mijn pre-order is geannuleerd wegens een foutje met de prijs..
Helaas moet ik u meedelen, dat het kan zijn dat uw bestelling wordt geannuleerd, en het geld teruggestort zal worden. Want voor Playstation, kunt u geen korting ontvangen.
Dat betekend dat ik op release kan fluiten dus, want ik heb geen andere pre-order gedaan wegens het vooruitbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Dus alle Ps4's die voor 360 en 320 euro zijn verkocht, zullen geannuleerd worden?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
TheFruitNerd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:25:
[...]

Ben je door GM gebeld, of op eigen initiatief gaan betalen?
Eigen initiatief had het gezien op i-net en het lag toch op mijn weg dus even snel binnegesprongen om toch zeker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Het is niet helemaal zeker. Ze volgen dezelfde route als elke andere aankoop bij de onderwijswinkel. Ergens tijdens de bestelling of vlak voor het verzenden (ik heb geen idee, heb geen ervaring met Sony). Wordt er om een kopie van je studentenpas gevraagd. Tegen die tijd kunnen ze het ook annuleren omdat het vanuit de onderwijswinkel besteld is. Je geld is dus ook tot dan + max 2 weken weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Eduardboon schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:40:
Net mailtje gehad van Sony. Mijn pre-order is geannuleerd wegens een foutje met de prijs..

[...]

Dat betekend dat ik op release kan fluiten dus, want ik heb geen andere pre-order gedaan wegens het vooruitbetalen.
Dat mag dus niet he... Zonder te zeveren, moet je eens snel polsen bij advocaat. Want ik weet dat mensen zo constant naar websites liggen te kijken van vliegtuigreizen, omdat ze soms daar ook foutjes op zetten, maar dan zijn ze verplicht om voor die prijs toch ticket te geven aan die mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
X-Fighter schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:14:
[...]

Dat mag dus niet he... Zonder te zeveren, moet je eens snel polsen bij advocaat. Want ik weet dat mensen zo constant naar websites liggen te kijken van vliegtuigreizen, omdat ze soms daar ook foutjes op zetten, maar dan zijn ze verplicht om voor die prijs toch ticket te geven aan die mensen.
Weet je wat een advocaat kost? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Eduardboon schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:16:
[...]

Weet je wat een advocaat kost? :+
De reden die Sony opgeeft is niet de prijs, maar omdat PlayStation producten blijkbaar uitgesloten zijn van deelname. Het kan vast geen kwaad om de uitspraken van Sony te controleren tegen de studenten kortingsvoorwaarden. Als daarin staat dat het uitgesloten is, kun je nu stoppen. Anders kun je protesteren. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Arx schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:23:
[...]

De reden die Sony opgeeft is niet de prijs, maar omdat PlayStation producten blijkbaar uitgesloten zijn van deelname. Het kan vast geen kwaad om de uitspraken van Sony te controleren tegen de studenten kortingsvoorwaarden. Als daarin staat dat het uitgesloten is, kun je nu stoppen. Anders kun je protesteren. :)
Ik kan geen voorwaarden voor de onderwijswinkel specifiek vinden. Ik zie alleen dat Playstation doodleuk in het lijstje staat wanneer ik toegang krijg tot de onderwijswinkel. (nu inderdaad zonder korting).

Sterker nog. Aan de rechterkant staat een banner voor de PS4 met "Bestel hem nu alvast"

[ Voor 6% gewijzigd door Eduardboon op 09-08-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Die banner is gewoon marketing. ;)

Als jij van de week naar dildo's zou hebben gezocht, zou je waarschijnlijk een dildo banner zien op die plek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Heeft iemand al iets gelezen over ondersteunde mediacodecs voor de PS4? Dat is namelijk iets wat ik bij de xbox360 en de ps3 heel erg mis (ondersteuning van diverse media bestanden). Want dat is iets wat ik zelf toch wel belangrijk vindt (en streamen via een andere computer vind ik geen prettig oplossing).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

bram1984 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:05:
Die banner is gewoon marketing. ;)

Als jij van de week naar dildo's zou hebben gezocht, zou je waarschijnlijk een dildo banner zien op die plek. :P
Ervaring mee ;)?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Uhmmie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:05:
Heeft iemand al iets gelezen over ondersteunde mediacodecs voor de PS4? Dat is namelijk iets wat ik bij de xbox360 en de ps3 heel erg mis (ondersteuning van diverse media bestanden). Want dat is iets wat ik zelf toch wel belangrijk vindt (en streamen via een andere computer vind ik geen prettig oplossing).
Reken maar op ondersteuning voor DVD's, Bluray, mpeg-4 en Divx/xvid, mp3 en aac. Zelfde als de PS3. Mkv en iso zal er nooit komen, met geen mogelijkheid dat Sony Entertainment dat goed vindt.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Niet met dildo's maar wel met banners op bijvoorbeeld een voetbalsite die producten aanprijzen die je toevallig enkele dagen geleden opgezocht hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 13:09
Mijn bestelling van 320 euro staat nog steeds bij Sony. Wanneer ze die annuleren met de foute prijs als reden dan ga ik mij even verdiepen in mijn rechten. Heb vakantie, dus kunnen wel wat mailtjes aan gewijd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 14:43
Je staat in je recht, je hebt een overeenkomst gesloten (mits je al hebt betaald). Als er nou stond de PS4 voor 199 ipv 399 oke, jij als consument moet kunnen zien of iets wel of niet aannemelijk is.

Iemand kan wel even bellen naar sony en het hier posten?

[ Voor 13% gewijzigd door Ps3gamer91 op 09-08-2013 15:38 ]

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
In een mailtje van mij naar Sony waarin ik vraag om een gepaste oplossing mocht het idd op annuleren komen. (ik wil op release spelen) kreeg ik terug dat ze niets over tekorten weten..

Verder staat mijn 320 nog steeds goedgekeurd. We moeten onszelf maar verzamelen als het op gedonder aankomt. Samen staan we sterker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
ben nu aan t bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
antwoord:'' wij weten van niks, wie is surfspot, moet je met surfspot bellen''

Ook al kaart ik mijn rechten aan ivm de prijs dan krijg ik geen gehoor...ze verwijzen me steeds door dus. Heel frapant. Ik zal eens een juridische mail opstellen en als iemand een annulering heeft gaarne naam vermelden!

[ Voor 65% gewijzigd door Ps3gamer91 op 09-08-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ps3gamer91 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:42:
antwoord:'' wij weten van niks, wie is surfspot, moet je met surfspot bellen''

Ook al kaart ik mijn rechten aan ivm de prijs dan krijg ik geen gehoor...ze verwijzen me steeds door dus. Heel frapant. Ik zal eens een juridische mail opstellen en als iemand een annulering heeft gaarne naam vermelden!
ze hebben vast het idee dat surfspot de winkel is, niet dat je via de onderwijswinkel hebt besteld. Zodra de mijne echt geannuleerd wordt hoor je het hier van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Eduardboon schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:46:
[...]

ze hebben vast het idee dat surfspot de winkel is, niet dat je via de onderwijswinkel hebt besteld. Zodra de mijne echt geannuleerd wordt hoor je het hier van me
Jawel ik heb dat duidelijk uitgelegd. De man aan de lijn leek niet het idee te hebben waar ik t over had, ik was zo duidelijk mogelijk... Dusja, wacht t maar af betreft je bestelling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ps3gamer91 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:37:
Je staat in je recht, je hebt een overeenkomst gesloten (mits je al hebt betaald). Als er nou stond de PS4 voor 199 ipv 399 oke, jij als consument moet kunnen zien of iets wel of niet aannemelijk is.

Iemand kan wel even bellen naar sony en het hier posten?
Tja of iets wel of niet aannemelijk is, daar valt natuurlijk over de discussiëren.

Korting op een nieuwe console vind ik persoonlijk niet aannemelijk, en al helemaal geen studentenkorting. Want waarom heeft een student een console nodig. Ik denk dat je in je eentje weinig kans gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ps3gamer91 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:47:
[...]

Jawel ik heb dat duidelijk uitgelegd. De man aan de lijn leek niet het idee te hebben waar ik t over had, ik was zo duidelijk mogelijk... Dusja, wacht t maar af betreft je bestelling..
Hier de door mijn verstuurde mail:
Ik heb een pre-order bij jullie gedaan om verzekerd te zijn van een console op releasedag, wanneer deze geannuleerd wordt ben ik dat niet meer (volgens verscheidene sites komen pre-orders vanaf nu niet meer op releasedag aan). Ik vind het erg jammer dat ik op deze manier benadeeld wordt door een foutje aan jullie kant. Ik hoop dat er toch wel een passende oplossing gevonden kan worden, want ik was mij hier niet bewust van tijdens het bestellen en heb voldaan aan de aangeboden prijs.

Mvg,
En het antwoord:
Hartelijk dank voor uw email.

Helaas is het enigste wat wij kunnen doen, wachten op een gepaste antwoord van onze logistieke afdeling. Dat zal een van deze dagen zijn, want wij zijn hier nog niet op de hoogte van de playstations tekort.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ze lezen dus niet verder dan hun neus lang is, aangezien ik in mijn mail op hun voorgaande e-mail reageerde. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
bram1984 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:48:
[...]

Tja of iets wel of niet aannemelijk is, daar valt natuurlijk over de discussiëren.

Korting op een nieuwe console vind ik persoonlijk niet aannemelijk, en al helemaal geen studentenkorting. Want waarom heeft een student een console nodig. Ik denk dat je in je eentje weinig kans gaat maken.
Irrelevant. Het gaat puur om de prijs. Niet of het een of andere studenten ''iets'' is.

''ondanks het ontbreken van de wil van de verkoper, kan hij toch aan de overeenkomst gebonden zijn, namelijk wanneer er sprake is van een gerechtvaardigd vertrouwen bij de koper (art 3:35 BW). Oftewel: Mocht de koper er op vertrouwen dat het aanbod geldig was, of had hij (moeten) kunnen begrijpen dat er sprake was van een verkeerde prijs. Bij de beantwoording van deze vraag moet volgens de jurisprudentie uitgegaan worden van een gemiddelde geïnformeerde consument. Van en dergelijke consument mag worden verwacht dat hij op de hoogte is van de globale prijzen en dat grove afwijkingen dus opvallen.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hebben ze serieus het woord "enigste" gebruikt in hun reactie? Bewijst maar weer eens dat er vrijwel alleen maar paupers met standaard sjabloontjes achter die helpdesks zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Eduardboon schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:48:
[...]

Hier de door mijn verstuurde mail:

[...]

En het antwoord:

[...]

Ze lezen dus niet verder dan hun neus lang is, aangezien ik in mijn mail op hun voorgaande e-mail reageerde. :+
Zodra je zeker bent van je recht moet je maar eens gaan ''dreigen(klinkt zo hard)'' met regeltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ps3gamer91 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:50:
[...]

Zodra je zeker bent van je recht moet je maar eens gaan ''dreigen(klinkt zo hard)'' met regeltjes
Ik neem aan dat ik op jouw hulp kan rekenen? :)

Vooral de laatste lijn in hun e-mails is frappant. Overigens is het ook geen Nederlander die reageert :-)
Met vriendelijke groeten / Kind regards / Le saludo muy atentamente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Tip: Juridisch loket: 0900 - 8020 (10 cpm)

Iemand interesse om dat erbij te halen?

[ Voor 33% gewijzigd door Ps3gamer91 op 09-08-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ps3gamer91 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:49:
[...]

Irrelevant. Het gaat puur om de prijs. Niet of het een of andere studenten ''iets'' is.

''ondanks het ontbreken van de wil van de verkoper, kan hij toch aan de overeenkomst gebonden zijn, namelijk wanneer er sprake is van een gerechtvaardigd vertrouwen bij de koper (art 3:35 BW). Oftewel: Mocht de koper er op vertrouwen dat het aanbod geldig was, of had hij (moeten) kunnen begrijpen dat er sprake was van een verkeerde prijs. Bij de beantwoording van deze vraag moet volgens de jurisprudentie uitgegaan worden van een gemiddelde geïnformeerde consument. Van en dergelijke consument mag worden verwacht dat hij op de hoogte is van de globale prijzen en dat grove afwijkingen dus opvallen.''
Ja weet je, er zijn zoveel regeltjes en maasjes in de wet. Dit wordt gewoon een lastig verhaal, maar ik hoop dat je gelijk krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 21:49

PBP

Ps3gamer91 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:52:
Tip: Juridisch loket: 0900 - 8020 (10 cpm)

Iemand interesse om dat erbij te halen?
Kom je uiteindelijk op 80euro telefoonkosten uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
PBP schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:56:
[...]

Kom je uiteindelijk op 80euro telefoonkosten uit >:)
Dit. Bedrijven als Sony zorgen er wel voor dat je allemaal wazige lui aan de telefoon krijgt die toch van niks weten. Zo werkt het gewoon.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 09-08-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Geachte Sony,

Gaarne wijs ik u op het volgende feit;

(datum)jl ben ik via www.surfspot.nl op uw site terecht gekomen: sony.nl(URL erbij). Daar werd de PS4 voor 320 euro aangeboden. Echter toen ik mijn bestelling plaatste en volgens de wet met u een rechtmatige overeenkomst sloot, werd de bestelling geannuleerd met als reden: verkeerde prijsopgave(bijvoorbeeld).

Graag wijs ik u op art 3:35 BW. Hierin staat dat ik ter goeder trouw bij u een product kocht waarvan ik de prijs dusdanig aannemelijk EN realistisch VIND, dat u geen recht hebt deze bestelling met de door u opgegeven reden te annuleren.

Van uw kant hoop ik op een passende oplossing, vooral omdat ik, en met mij anderen, in ons recht staan betreffende deze situatie. (eventueel namen noemen enzovoort)

Ik geef u een termijn van 4 weken(wettelijk) om de oplossing aan te bieden die voor mij reëel is.

--------------------

Is dit wat?

[ Voor 5% gewijzigd door Ps3gamer91 op 09-08-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Volgens mij gaat dit echt nooit lukken. Dekken ze zich niet ergens in in voorwaarden voor foute prijsweergave? En 320€ ipv 400 is ook niet echt realistisch natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
PBP schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:03:
Volgens mij gaat dit echt nooit lukken. Dekken ze zich niet ergens in in voorwaarden voor foute prijsweergave? En 320€ ipv 400 is ook niet echt realistisch natuurlijk.
Waarom is het niet realistisch? Het is geen typefout oid. (zoals 3,99). Ze dachten er dus bij na .

Zal ff in de AV kijken dat kan wel ff duren lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 22:03
Gaat dit weer het zoveelste topic worden van "ik heb recht op levering want overeenkomst"?
Iedereen weet dat het een foutje was en dat de korting er niet had moeten zijn, iedereen snapt ook dat een nog niet uitgegeven apparaat met erg kleine marges niet zomaar 20% goedkoper wordt aangeboden.
Er is geen enkele relevantie tussen een gameconsole en korting op artikelen die je voor onderwijs nodig hebt. Als je even nadenkt snap je zelf ook dat je een gokje neemt als je hem zo bestelt, en dat hij nu geannuleerd wordt heb je dus gewoon pech gehad ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Ps3gamer91 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:01:
Geachte Sony,

Gaarne wijs ik u op het volgende feit;

(datum)jl ben ik via www.surfspot.nl op uw site terecht gekomen: sony.nl(URL erbij). Daar werd de PS4 voor 320 euro aangeboden. Echter toen ik mijn bestelling plaatste en volgens de wet met u een rechtmatige overeenkomst sloot, werd de bestelling geannuleerd met als reden: verkeerde prijsopgave(bijvoorbeeld).

Graag wijs ik u op art 3:35 BW. Hierin staat dat ik ter goeder trouw bij u een product kocht waarvan ik de prijs dusdanig aannemelijk EN realistisch VIND, dat u geen recht hebt deze bestelling met de door u opgegeven reden te annuleren.

Van uw kant hoop ik op een passende oplossing, vooral omdat ik, en met mij anderen, in ons recht staan betreffende deze situatie. (eventueel namen noemen enzovoort)

Ik geef u een termijn van 4 weken(wettelijk) om de oplossing aan te bieden die voor mij reëel is.

--------------------

Is dit wat?
Art. 3:35 BW klinkt hartstikke hoopgevend, echter ik kan je vertellen (afgestudeerd rechtenstudent) dat dit een kapstokartikel betreft waar allerlei haken en ogen aan zitten. Met andere woorden: je staat niet zo sterk als je op het eerste oog zou denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 10:48
Hier heb je ook een voorbeeldbrief, maar die van jou ziet er beter uit.
Ps3gamer91 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:49:
[...]Van een dergelijke consument mag worden verwacht dat hij op de hoogte is van de globale prijzen en dat grove afwijkingen dus opvallen.''
Er was hier wel een grove afwijking met globale prijzen, MAAR het ging hier om een onderwijswinkel waar korting wordt gegeven op veel producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb nog geen bericht gehad dat m'n PS4 order van 320 euro is geannuleerd, dus zie geen reden om het nu al over juridische aanpak te hebben. Aangezien je als student via surfsport 20% korting krijgt in de Sony partnershop, vind ik de prijs van 320 euro voor de PS4 helemaal niet gek. Ik verwacht gewoon dat ik m'n PS4 krijg voor 320 euro.

Sony en SURFspot.nl werken samen zodat jij via de Sony Education Store kunt profiteren van 10 tot 20% korting

In dit overzicht kun je zien welk kortingspercentage je per productcategorie krijgt.
Let op: deze korting is al verwerkt in de prijs die je te zien krijgt.

Afbeeldingslocatie: https://www.surfspot.nl/NR/rdonlyres/78778457-348A-410A-BAB7-F2E10981DC19/3395/SONYmediumPNG.png
Geld dus lang niet alleen voor 'studie artikelen'. 20% korting op een PS4 is dus helemaal niet vreemd. Dat ze de PS4 nu hebben uitgesloten komt wellicht omdat ze in de gaten hadden dat er wel erg veel PS4 werden verkocht voor 320 euro.

[ Voor 50% gewijzigd door Dj-sannieboy op 09-08-2013 16:16 . Reden: geen ipv een ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Arx schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:20:
Vanavond heb ik mijn PS4 veiliggesteld d.m.v. een vooruitbetaling van e50,- bij Nedgame. Volgens de beste meneer was ik een van de gelukkigen en moesten ze al mensen teleurstellen. Ik wens iedereen succes die nog niets gereserveerd heeft, en wel een PS4 tijdens launch wil hebben. Ik vermoed dat Sony al aardig door de voorraad is. :)
Idem hier (qua aanbetaling bij zelfde winkel). Een ding verbaaste me wel, je kon bij je preorder een hoop spellen mee bestellen, alleen stond the diversion er niet tussen, dat zou toch ook een release game worden voor de ps4?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:09:
[...]

Idem hier (qua aanbetaling bij zelfde winkel). Een ding verbaaste me wel, je kon bij je preorder een hoop spellen mee bestellen, alleen stond the diversion er niet tussen, dat zou toch ook een release game worden voor de ps4?
Nee, 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:08:
Ik heb nog een bericht gehad dat m'n PS4 order van 320 euro is geannuleerd, dus zie geen reden om het nu al over juridische aanpak te hebben. Aangezien je als student via surfsport 20% korting krijgt in de Sony partnershop, vind ik de prijs van 320 euro voor de PS4 helemaal niet gek. Ik verwacht gewoon dat ik m'n PS4 krijg voor 320 euro.
Een of Geen?
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:09:
[...]

Indien je The Division bedoelt, die komt inderdaad 2014 pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
RDMA schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:08:
[...]

Art. 3:35 BW klinkt hartstikke hoopgevend, echter ik kan je vertellen (afgestudeerd rechtenstudent) dat dit een kapstokartikel betreft waar allerlei haken en ogen aan zitten. Met andere woorden: je staat niet zo sterk als je op het eerste oog zou denken.
Verklaar?

[ Voor 192% gewijzigd door Ps3gamer91 op 09-08-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Slecht nieuws jongens:

Hoewel zorgvuldig op juistheid van de op de websites gepubliceerde informatie wordt toegezien, kan deze informatie onnauwkeurigheden, schrijffouten of verkeerde prijsaanduidingen bevatten. Sony is niet aansprakelijke of verantwoordelijk voor dergelijke fouten, behalve voor fouten met betrekking tot de eigenschappen en aard van het product/de service (bijv. onjuiste productspecificatie), in welke gevallen wij u naar eigen oordeel producten of diensten mogen aanbieden die voldoen of zoveel mogelijk voldoen aan de oorspronkelijke productbeschrijving (indien aanwezig). Sony en derden-leveranciers zijn gerechtigd, met betrekking tot de producten, diensten, serviceprogramma’s, prijzen en andere op de Sony-websites gepubliceerde gegevens op ieder moment correcties en/of wijzigingen door te voeren. Wijzigingen of aanpassingen van Sony-websites worden met zekere regelmaat doorgevoerd.

Nu wordt het lastiger om je recht te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Ps3gamer91 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:06:
[...]

Waarom is het niet realistisch? Het is geen typefout oid. (zoals 3,99). Ze dachten er dus bij na .

Zal ff in de AV kijken dat kan wel ff duren lol
Gebeurt niet heel veel geautomatiseerd in zo'n webshop? Want het blijkt dus gewoon een fout aangezien het nu niet meer mogelijk is. Wat een post hieronder ook al aangeeft. Het is niet realistisch nee. Er zit amper marge op dat apparaat en een gameconsole voor school slaat natuurlijk ook nergens op. Als je zoiets probeert loop je het risico dat je bestelling geannuleerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ps3gamer91 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:14:
Slecht nieuws jongens:

Hoewel zorgvuldig op juistheid van de op de websites gepubliceerde informatie wordt toegezien, kan deze informatie onnauwkeurigheden, schrijffouten of verkeerde prijsaanduidingen bevatten. Sony is niet aansprakelijke of verantwoordelijk voor dergelijke fouten, behalve voor fouten met betrekking tot de eigenschappen en aard van het product/de service (bijv. onjuiste productspecificatie), in welke gevallen wij u naar eigen oordeel producten of diensten mogen aanbieden die voldoen of zoveel mogelijk voldoen aan de oorspronkelijke productbeschrijving (indien aanwezig). Sony en derden-leveranciers zijn gerechtigd, met betrekking tot de producten, diensten, serviceprogramma’s, prijzen en andere op de Sony-websites gepubliceerde gegevens op ieder moment correcties en/of wijzigingen door te voeren. Wijzigingen of aanpassingen van Sony-websites worden met zekere regelmaat doorgevoerd.

Nu wordt het lastiger om je recht te halen
Een verkeerde prijsaanduiding is heel iets anders dan uiteindelijk ook een bestelling door te voeren voor genoemde prijs, of zit ik hier fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
Waar komt dat vandaan? Volgens mij gaat de wet namelijk boven hun eigen algemene voorwaarden (indien je het daar vandaan hebt).

Mijn broer heeft ook de studenten korting bij Sony gepakt en heeft rechtsbijstand verzekering. Zal zo is peilen of hij er een zaak van wil maken via zijn verzekering, wanneer hij dan in het gelijk wordt gesteld kunnen we naar zijn zaak verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Masioni schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:16:
Waar komt dat vandaan? Volgens mij gaat de wet namelijk boven hun eigen algemene voorwaarden (indien je het daar vandaan hebt).

Mijn broer heeft ook de studenten korting bij Sony gepakt en heeft rechtsbijstand verzekering. Zal zo is peilen of hij er een zaak van wil maken via zijn verzekering, wanneer hij dan in het gelijk wordt gesteld kunnen we naar zijn zaak verwijzen.
Jij wilt een rechtsgang maken voor een bedrag van €80? Succes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Sony heeft toch nog bij niemand de order geannuleerd? Vanwaar dan al deze commotie over rechtsbijstand e.d.?

(Je besteld trouwens niet bij Surfspot, maar bij de Sony education store via Surfspot.)

Bij mij staat de order op: Klaarzetten van uw bestelling

Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn.

Levering: tussen 30/11 en 30/11

[ Voor 65% gewijzigd door Dj-sannieboy op 09-08-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91

AV artikel 7 en 22 en verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
RDMA schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:18:
[...]

Jij wilt een rechtsgang maken voor een bedrag van €80? Succes..
Als je naar de kantonrechter gaat krijg je je advocaatkosten en griffiekosten terug als je wint ( ofniet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:14

TheFruitNerd

iets met fruit

Johan tb schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:12:
[...]

Eigen initiatief had het gezien op i-net en het lag toch op mijn weg dus even snel binnegesprongen om toch zeker te zijn.
Ik heb de mijne op 28 juni gereserveerd, geen idee of het nut heeft om nu een voorschot te betalen.
Alle reserveringen tussen 25 juni en 7 juli krijgen de ps4 ergens tussen release en 31 december.
Wellicht verstandiger om nog even te wachten en bij bijvoorbeeld MM of andere shop langs te gaan.

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Ik geef je wel mee dat Sony dit zo lang kan traineren dat je hem sowieso NIET op launchdag hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Wat een gedoe. Ik had niet verwacht dat Sony nu alles gaat cancelen. Anyway hier is de order nog niet gecanceld maar ik hou het in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
Voor 80 euro één zaak voeren schiet niet op. Maar als er 1 iemand in het gelijk wordt gesteld dan heeft iedereen hier er wat aan...

Punt van traineren is wel valide, kan erg lang duren voordat er iets uitkomt.

Ben benieuwd hoe het gaat lopen, zou iig netjes zijn van Sony om je tegemoet te komen met een tegoedbon oid. Op zijn minst zou ik een garantie willen dat ik hem op launchday heb nu ik mijn andere order heb geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:38
Eduardboon schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:39:
In een mailtje van mij naar Sony waarin ik vraag om een gepaste oplossing mocht het idd op annuleren komen. (ik wil op release spelen) kreeg ik terug dat ze niets over tekorten weten..

Verder staat mijn 320 nog steeds goedgekeurd. We moeten onszelf maar verzamelen als het op gedonder aankomt. Samen staan we sterker :P
Eerst zeg je dat je bestellingen is geannuleerd en in deze post zeg je mocht het tot annuleren komen. Wat is het nou? Je bent echt onduidelijk.

Vooralsnog is bij niemand de order geannuleerd, dus commotie voor niets 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door xminator op 09-08-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaringen met rechtsbijstandsverzekeringen zijn dat ze je hier niet serieus voor gaan nemen.

En als je je gelijk haalt gaat Sony je achteraan de rij zetten met leveren zodat de consument die de volle mep betaalt eerst komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
xminator schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 17:01:
[...]

Eerst zeg je dat je bestellingen is geannuleerd en in deze post zeg je mocht het tot annuleren komen. Wat is het nou? Je bent echt onduidelijk.

Vooralsnog is bij niemand de order geannuleerd, dus commotie voor niets 8)7
Ah ja klein foutje inderdaad. Hij kan geannuleerd worden. Ik zal een oude zin niet goed weggehaald hebben in de oude post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Btje overdreven om over rechts bijstand en advocaten te beginnen voor dit geval.
Als het was gelukt voor 320.- was het natuurlijk leuk geweest. Maar dat het om een vergissing ging kan je natuurlijk wel aanvoelen. Niet erg loyaal naar Sony / playstation toe om zo je gelijk te halen.
Maargoed ieder zn hobby. Ik zou het niet in mn kop halen om zover te gaan voor een product waar je "fan" van bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Het gaat dan ook niet meer om de korting maar om de garantie het apparaat rond release te kunnen krijgen voor mij. Die 80 euro leg ik zo bij, maar ik heb geen zin om ineens tot 2014 te moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:28
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 17:48:
Btje overdreven om over rechts bijstand en advocaten te beginnen voor dit geval.
Als het was gelukt voor 320.- was het natuurlijk leuk geweest. Maar dat het om een vergissing ging kan je natuurlijk wel aanvoelen. Niet erg loyaal naar Sony / playstation toe om zo je gelijk te halen.
Maargoed ieder zn hobby. Ik zou het niet in mn kop halen om zover te gaan voor een product waar je "fan" van bent.
Wat is dit nu weer voor trollerige reactie? Alsof alle mensen die een PS4 gaan kopen playstation fanboys/girls zijn... Ik had als student zijnde ook gebruik kunnen maken van deze actie, echter heb ik dit niet gedaan omdat ik verwacht op launchdag gewoon eentje te kunnen kopen bij de plaatselijke saturn/mediamarkt. Zo niet, jammer dan. Wachten op de volgende levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Niet om te trollen. Maar als je een console besteld waarvan de releasedatum nog niet eens bekend is moet je wel een redelijke sterke voorkeur daarvoor hebben lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

De releasedatum is rond november.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
witeken schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:15:
De releasedatum is rond november.
Dat hoop je of heb je ook nog een bron? Zou me niks verbazen dat het nog 2014 wordt voordat Europa hem heeft. Afwachten dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Sydney08 op 09-08-2013 18:23 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Natuurlijk heb ik een bron :).
Update: De definitieve PS4 releasedatum is op de E3 helaas nog niet bekend gemaakt. Wél is bekend gemaakt dat de release gelijktijdig in zowel Amerika als Europa zal zijn. De release datum zal hoogstwaarschijnlijk eind oktober/begin november van dit jaar liggen. Sony heeft gewaarschuwd dat er een groot tekort dreigt aan PS4 consoles rond de tijd van de release. Om jezelf te verzekeren van een PS4 op de dag van de release, is het verstandig de PS4 HIER direct te reserveren voor de definitieve prijs van 399 euro.
http://www.playstation4club.nl/playstation-4-release/

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Spacey23 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:22:
[...]

Dat hoop je of heb je ook nog een bron? Zou me niks verbazen dat het nog 2014 wordt voordat Europa hem heeft. Afwachten dus.
Er word in Europa al reclame gemaakt met Playstation4 2013 (tijdens champions league finale bijv). En ook op de E3 is het aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Hier een bron: http://www.bol.com/nl/p/s...troller/1004004013539792/

31 december 2013. Of te wel, afwachten of hij dit jaar nog wel uitkomt :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Spacey23 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:51:
Hier een bron: http://www.bol.com/nl/p/s...troller/1004004013539792/

31 december 2013. Of te wel, afwachten of hij dit jaar nog wel uitkomt :)
Zucht.. en wat staat daaronder : De releasedatum bij het product is fictief. Ze hebben nog geen exacte datum van Sony dus moeten wat invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er vanuit dat de PS4 in 2013 in Europa uitkomt, de vraag is alleen of de tweede batch er dan voor de kerstdagen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
PBP schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:53:
[...]

Zucht.. en wat staat daaronder : De releasedatum bij het product is fictief. Ze hebben nog geen exacte datum van Sony dus moeten wat invullen.
Precies, dus wat betekent dit? Zoals ik al aangaf is het onduidelijk wanneer hij komt. Bedankt dus voor de bevestiging :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Spacey23 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:54:
[...]

Precies, dus wat betekent dit? Zoals ik al aangaf is het onduidelijk wanneer hij komt. Bedankt dus voor de bevestiging :)
Jij zegt dat 2014 je niks zal verbazen. Dat is uitgesloten, Sony heeft zelf 2013 aangekondigd voor zowel Amerika als Europa. Exacte datum zal over 2weken bekend gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
PBP schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:56:
[...]

Jij zegt dat 2014 je niks zal verbazen. Dat is uitgesloten, Sony heeft zelf 2013 aangekondigd voor zowel Amerika als Europa. Exacte datum zal over 2weken bekend gemaakt worden.
Sony en aankondigingen: http://community.eu.plays...se-uitgesteld/td-p/832785

Vandaar dat ik aangeef dat je niet moet uitgaan van oktober of november.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Spacey23 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 18:58:
[...]

Sony en aankondigingen: http://community.eu.plays...se-uitgesteld/td-p/832785

Vandaar dat ik aangeef dat je niet moet uitgaan van oktober of november.
Tja, als je zo gaat beginnen. Toen waren er grote problemen omdat bluray net nieuw was. Als Sony volop reclame maakt dat hij in 2013 in Europa komt en ze het zelf aangekondigd hebben ga ik daar maar van uit. Of het nou oktober,november of december word het is 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Een bron van 7 jaar geleden :').

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Tja, als ja als PS fanboy niet eens weet wanneer de PS3 uitkwam 8)7

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Spacey23 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 19:02:
[...]

Tja, als ja als PS fanboy niet eens weet wanneer de PS3 uitkwam 8)7
Kerel je gaat toch geen reclame maken voor een 2013 release tijdens een CL finale, als je pas in 2014 gaat leveren? Of wel soms? Ook heeft Sony geadverteerd in een Engelse krant met een 2013 release. Zal wel voor de USA en Japan zijn dan. 8)7

Denk even een klein beetje logisch na, dan snap je dat deze discussie nergens over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Aah ik zie nu pas in je posthistory dat je loopt te trollen. Negeren mensen. Dacht dat we dat nu wel gehad hadden.

Van de week eens op pad hier in de stad. Wil wel preorderen maar geen 400euro online aanbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
PBP schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 19:10:
Aah ik zie nu pas in je posthistory dat je loopt te trollen. Negeren mensen. Dacht dat we dat nu wel gehad hadden.

Van de week eens op pad hier in de stad. Wil wel preorderen maar geen 400euro online aanbetalen.
De intertoys vraagt 25 euro aanbetaling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Eduardboon schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 19:12:
[...]

De intertoys vraagt 25 euro aanbetaling ;)
Mooi, die ligt ook op de route. Van de week eens even langs en vragen hoeveelste ik op de lijst ben :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Ach ja, de meeste leren van hun fouten en ik hoop voor jullie dat Sony dat ook gedaan heeft en de console gewoon voor kerst in de winkels heeft liggen :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
En zo niet, wachten we even wat langer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Behoorlijk verschil in Pre-orders tussen Xbone en PS4 bij Nedgame en Gamemania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verklaar je nader.

Edit: 4 tegen 1 volgens Gamer.nl. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de aantallen.

[ Voor 70% gewijzigd door bram1984 op 09-08-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 21:57:
Verklaar je nader.

Edit: 4 tegen 1 volgens Gamer.nl. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de aantallen.
Klopt, ik ook.

Van de week maar even mijn 50 euro droppen voor die Pre-order voor PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Het zou me eigenlijk totaal niet verbazen dat Sony zegt op de gamescon. Hij ligt over 2 maanden on de winkel. Of nog sterker, over 2 weken. Dan geven ze pas een moker aan MS. Dan heb ik het dus over september/oktober

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Pagina: 1 ... 31 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.