Dat hele IGN artikel klopt niet, het enige wat de FCC heeft vrijgegeven is de "operating temperature", wat de kamertemperatuur is waarin je mag verwachten dat hij goed werkt, namelijk tussen de 5-35 graden.
Soms, maar in dit geval niet, wordt ook de non-operating temperature gegeven: dit is in principe de temperatuur voor opslag en ligt vaak tussen de -20 en +45 graden.
Hoe hoog de temperatuur
binnen de PS4 is, is nog nergens vermeld.
KeaveXL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:02:
@RDMA, Butch_NL
Ik doelde er meer op dat er staat dat hij OP de release wordt verzonden. Waarschijnlijk heb je hem dan dus een dag na de release in huis. En als de PS4 inderdaad vrijdag 15 november* uitkomt, kan je ook nog eens de pech hebben dat de bezorging het weekend over wordt getild. Althans bij mij in de buurt is POSTNL niet zo happig met bezorging op de zaterdag.
*Een datum die al meermaals naar voren is gekomen.
Dat kan ook een vertaalfout zijn vanuit het Engels. Op de Britse website staat namelijk precies dezelfde tekst:
"(...) will be shipped at the releasedate around the end of 2013 (...)"
Maar dan wordt vaak bedoeld: op de releasedatum wordt het product (in dit geval de PS4) bij jou thuis afgeleverd
(in plaats van: op de releasedatum zullen we hem afleveren bij de pakketdienst en dan heb je 'm de volgende dag).
Daarnaast versturen veel grote sites zoals Bol.com ook gewoon op de dag zelf (vaak zo rond 4 uur
(misschien iets eerder, iets later) je producten - en dan heb je hem alsnog dezelfde dag. Wehkamp bezorgt meestal zelf, dacht ik.
[
Voor 42% gewijzigd door
Uniciteit op 07-08-2013 13:00
]