Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Direct betalen, dat is wel een domper. Via de Sony site zelf kost de PS4 voor studenten 359,99. Als je via Surfspot naar de Sony site gaat kost ie 320. Denk toch dat ik 'm maar ga bestellen. Scheelt aardig wat geld. Op de Sony webshop staat trouwens: Beschikbaar vanaf eind december.

[ Voor 74% gewijzigd door Dj-sannieboy op 07-08-2013 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
Moet je echt student zijn? Gaan ze dat controleren?
Topdeal. Wil ik ook wel doen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Mars18 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 07:30:
Moet je echt student zijn? Gaan ze dat controleren?
Topdeal. Wil ik ook wel doen.
Via Surfspot moet je inloggen met je studenten logingegevens en bij Sony zelf moet je je instelling en studentnummer opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 10:48
Zelfs op games en accessoires krijg je korting. Op de Dualshock4 bijvoorbeeld scheelt het ongeveer 11 euro.
Dat is toch weer mooi meegenomen. ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/97567944/sony-store.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Fantastisch voor alle studenten hoor, daar niet van, verder wel vreemd dit. Heb ik het mis, of is studentenkorting bedoeld voor artikelen die ook echt van nut zijn tijdens je studie? Jammer dat mensen met een kind en hypotheek niet van deze actie gebruik kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

bram1984 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:14:
Fantastisch voor alle studenten hoor, daar niet van, verder wel vreemd dit. Heb ik het mis, of is studentenkorting bedoeld voor artikelen die ook echt van nut zijn tijdens je studie? Jammer dat mensen met een kind en hypotheek niet van deze actie gebruik kunnen maken.
Ik heb zelfs drie kids... ze zijn wel schoolgaand, zou dat ook als 'student' gelden? >:)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
RDMA schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:14:
[...]

Nog een gratis tip: Ga je via Surfspot.nl naar de Sony.nl partnersite dan kost de PS4 slechts 320. :)
TOP!, gelukkig had ik nog niet besteld. Vergeleken met de xbone is dit echt een koopje geworden 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door iSpaceman op 07-08-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

AllSeeyinEye schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:21:
[...]

Ik heb zelfs drie kids... ze zijn wel schoolgaand, zou dat ook als 'student' gelden? >:)
Ff sony mailen en misschien willen ze je die korting wel 3x eraf halen haha. Meestal moet je van je OV studentenkaart of iets dergelijks een nummer invullen. Verder vind ik het quatsj (of hoe je dat ook typt) dat studenten hiervan weer gebruik kunnen maken en andere mensen zoals eerder gezegd, die een hypotheek/kinderen/het moeilijker hebben hier niet van kunnen profiteren. Mensen die studeren gaan maar werken ervoor... Dat moet ik ook (al ben ik geen student meer).

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 14:43
Misschien dat een student er een voor je kan bestellen? >:)

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Ja, wie weet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt wel heel aantrekkelijk om er al één te bestellen voor die prijs en ook nog bij sony zelf. Twijfel alleen omdat ik eigenlijk eerst wat ervaringen wil lezen. Hoe zit het bijvoorbeeld met de koeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaslan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
Heeft iemand een idee hoe het zit met de levering? Hoe dicht op de release datum worden producten uit de sony store daadwerkelijk verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Jaslan schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:09:
Heeft iemand een idee hoe het zit met de levering? Hoe dicht op de release datum worden producten uit de sony store daadwerkelijk verzonden?
Tot nu toe louter positieve ervaringen met de Sony online store. Onlangs nog een Vaio Pro daar aangeschaft, deze werd direct vanuit de fabriek verstuurd. Lijkt me dat dit met de PS4 ook het geval zal zijn en je hem dus op release ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Er staat wel op de banner "En het wordt op de releasedatum eind 2013 verzonden" , zou een beetje jammer zijn.

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:06:
Wordt wel heel aantrekkelijk om er al één te bestellen voor die prijs en ook nog bij sony zelf. Twijfel alleen omdat ik eigenlijk eerst wat ervaringen wil lezen. Hoe zit het bijvoorbeeld met de koeling.
Ik heb ergens wat gelezen dat het probleem zoals Xbox had en de Ylod van de PS3 zeker niet meer voor kan komen omdat de maximale warmte ergens ik weet het niet meer zeker tussen de 25 en 35 graden was. Solderingen werd beweerd dat die pas vanag 65 graden gaan smelten en er iets kan optreden. Dus geen problemen met de warmte als ik dat zo heb begrepen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
KeaveXL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:20:
Er staat wel op de banner "En het wordt op de releasedatum eind 2013 verzonden" , zou een beetje jammer zijn.
Er is nog geen definitieve releasedatum bekend, die wordt waarschijnlijk op Gamescom bekendgemaakt.

Ga maar uit van een release in november. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:22:
[...]

Ik heb ergens wat gelezen dat het probleem zoals Xbox had en de Ylod van de PS3 zeker niet meer voor kan komen omdat de maximale warmte ergens ik weet het niet meer zeker tussen de 25 en 35 graden was. Solderingen werd beweerd dat die pas vanag 65 graden gaan smelten en er iets kan optreden. Dus geen problemen met de warmte als ik dat zo heb begrepen.
Ja heb ik ook gelezen, werd gezegd dat de ps4 tussen de 5 en 35 graden zou worden. Alleen wat er eigenlijk stond was dat de ps4 goed zou werken met een kamertemperatuur tussen de 5 en 35 graden. Dus dat zegt eigenlijk nog niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeaveXL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:20:
De releasedatum valt toch ook eind 2013? De exacte datum moet nog aangekondigd worden. Ik begrijp je punt ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
@RDMA, Butch_NL

Ik doelde er meer op dat er staat dat hij OP de release wordt verzonden. Waarschijnlijk heb je hem dan dus een dag na de release in huis. En als de PS4 inderdaad vrijdag 15 november* uitkomt, kan je ook nog eens de pech hebben dat de bezorging het weekend over wordt getild. Althans bij mij in de buurt is POSTNL niet zo happig met bezorging op de zaterdag.

*Een datum die al meermaals naar voren is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik zit ook te kijken naar die Sony korting als je student bent want 368 euro voor de PS4+extra controller is een goede deal denk ik zo maar vraag me af tot wanneer dit loopt, surfsport geeft dit niet heel duidelijk aan vandaar maar wellicht kijk ik niet goed.
Hoe dan ook die PS4 begint mij nog meer aan te spreken voor deze prijs :p
Verwachte leverdatum 30-31 dec dat lijkt me wat aan de late kant maar er is nog geen officiële berichtgeving over dus we wachten dat maar even af op de gamescom.

[ Voor 19% gewijzigd door pino85 op 07-08-2013 12:18 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:47
Ik heb zonet via via de ps4 via wehkamp laten pre orderen maar ik weet nu ff niet zeker of werkkamp nog gegarandeerd op release dag bezorgd. Kan iemand dat voor mij bevestigen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
AtlAntA schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:26:
Ik heb zonet via via de ps4 via wehkamp laten pre orderen maar ik weet nu ff niet zeker of werkkamp nog gegarandeerd op release dag bezorgd. Kan iemand dat voor mij bevestigen?
Nee, niemand gaat dat garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
bram1984 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:28:
[...]

Nee, niemand gaat dat garanderen.
Bol. Com deed dat eerder wel toch? Meen zoiets gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:17
Misschien mailtje sturen naar wehkamp? Wij weten niet hoeveel ps4's ze kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
heggico schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:33:
Misschien mailtje sturen naar wehkamp? Wij weten niet hoeveel ps4's ze kunnen leveren.
Denk dat zelfs Wehkamp zelf nog niet weet hoeveel units ze binnen gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
heggico schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:33:
Ja daar heb je gelijk in maar ik dacht dat het gewoon op de website vermeld stond en die website werkt niet zo super op deze telefoon. Vandaar mijn vraag maar waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
AtlAntA schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:31:
[...]

Bol. Com deed dat eerder wel toch? Meen zoiets gelezen te hebben.
Ik heb nog nooit een shop zo een garantie zien doen. Ze zijn nog altijd afhankelijk van PostNL. Wehkamp verzendt een dag voor release, zoals altijd. En nog altijd is dit afhankelijk van de voorraad en van Sony. We hebben het hier niet over een game pre-order, maar over een next gen console. Gewoon even geduld hebben en anders Wehkamp bellen (die gaan zeggen dat ze, indien voldoende voorraad, de dag voor release verzenden, mocht ik je daar tijd mee besparen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Zag een filmpje van Pachter te kijken afgelopen week. Die schatte een paar miljoen PS4 en X1 boxes wereldwijd op dag van release. Denk dat je met een pre order relatief veilig bent... Als je wacht tot hij op releasedag in de winkels ligt ben ik bang dat je zonder box naar huis gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door CR1691 op 07-08-2013 12:39 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad, staar je nooit blind op data's want er zijn veel factoren waar een webwinkel van afhankelijk is.
Zeker bij de aankomende consoles zal het echt een stormloop worden verwacht ik waardoor er meer drukte zal zijn in alle schakels en het kan dan wel eens voorkomen dat er enkele dagen tussen kan zitten.

[ Voor 32% gewijzigd door pino85 op 07-08-2013 12:44 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter

Pre-alpha PS4 software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeaveXL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:02:
@RDMA, Butch_NL

Ik doelde er meer op dat er staat dat hij OP de release wordt verzonden. Waarschijnlijk heb je hem dan dus een dag na de release in huis. En als de PS4 inderdaad vrijdag 15 november* uitkomt, kan je ook nog eens de pech hebben dat de bezorging het weekend over wordt getild. Althans bij mij in de buurt is POSTNL niet zo happig met bezorging op de zaterdag.

Ok, duidelijk. Postbezorging blijft een risico inderdaad. Persoonlijk kan ik best een dagje extra wachten vanwege het prijsverschil. Het alternatief is hem bij een winkel reserveren en het is dan maar net of de winkel er voldoende geleverd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:30:
Ja heb ik ook gelezen, werd gezegd dat de ps4 tussen de 5 en 35 graden zou worden. Alleen wat er eigenlijk stond was dat de ps4 goed zou werken met een kamertemperatuur tussen de 5 en 35 graden. Dus dat zegt eigenlijk nog niet zo veel.
Dus de Ps3 moet je eigenlijk gebruiken tussen 45 en 55 graden kamertemperatuur :?

Edit: zijn er trouwens ook kortingen voor de Ps4 in België?

[ Voor 5% gewijzigd door witeken op 07-08-2013 12:53 ]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
witeken schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:50:
[...]

Dus de Ps3 moet je eigenlijk gebruiken tussen 45 en 55 graden kamertemperatuur :?

Edit: zijn er trouwens ook kortingen voor de Ps4 in België?
Dat hele IGN artikel klopt niet, het enige wat de FCC heeft vrijgegeven is de "operating temperature", wat de kamertemperatuur is waarin je mag verwachten dat hij goed werkt, namelijk tussen de 5-35 graden.

Soms, maar in dit geval niet, wordt ook de non-operating temperature gegeven: dit is in principe de temperatuur voor opslag en ligt vaak tussen de -20 en +45 graden.
Hoe hoog de temperatuur binnen de PS4 is, is nog nergens vermeld.
KeaveXL schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:02:
@RDMA, Butch_NL

Dat kan ook een vertaalfout zijn vanuit het Engels. Op de Britse website staat namelijk precies dezelfde tekst:
"(...) will be shipped at the releasedate around the end of 2013 (...)"
Maar dan wordt vaak bedoeld: op de releasedatum wordt het product (in dit geval de PS4) bij jou thuis afgeleverd (in plaats van: op de releasedatum zullen we hem afleveren bij de pakketdienst en dan heb je 'm de volgende dag).

Daarnaast versturen veel grote sites zoals Bol.com ook gewoon op de dag zelf (vaak zo rond 4 uur (misschien iets eerder, iets later) je producten - en dan heb je hem alsnog dezelfde dag. Wehkamp bezorgt meestal zelf, dacht ik.

[ Voor 42% gewijzigd door Uniciteit op 07-08-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 13:09
Net de pre-order geplaatst bij Sony, voor 320 euro is het helemaal een top deal!

Kwam ook nog Fifa 14 tegen voor 54,90; voor de geïnteresseerden: http://www.billgames.nl/f...list&utm_content=default2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:08
Masioni schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:58:
Net de pre-order geplaatst bij Sony, voor 320 euro is het helemaal een top deal!

Kwam ook nog Fifa 14 tegen voor 54,90; voor de geïnteresseerden: http://www.billgames.nl/f...list&utm_content=default2
Heel mooi.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Masioni schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:58:
Moest je hier nu nog een studentnummer opgeven ofzo dan?
Ik heb wel toegang tot een "medewerkers account" op surfspot waarmee ik in de education store terecht kan, en ook die 320 euro zie.

edit: ik zie dat je gewoon kunt aangeven dat je docent/medewerker bent, en je functie kunt invullen ipv studentnummer

[ Voor 13% gewijzigd door M a r c o op 07-08-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:47
bram1984 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:14:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:21:
[...]

Daar krijg je toch kinderbijslag voor. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 07-08-2013 13:45 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
PlayStation 4 in Europa uitverkocht, alle pre-orders geplaatst vanaf 6 augustus kunnen niet gegarandeerd op de releasedatum worden geleverd.
Euogamer.net
Sony can no longer guarantee that if you pre-order a PlayStation 4 in the UK you'll get it at launch.

A directive was sent to a number of UK retailers including Amazon and ShopTo.

ShopTo displayed the message first: "Sony have confirmed all PlayStation 4 pre-orders placed from 6th August will now not be guaranteed for launch. You can still pre-order PS4 with us in case we receive cancellations and can fulfil your order for launch."

ShopTo confirmed to Eurogamer that this order came from Sony and applied to any European retailer.

Amazon soon followed with a similar message.

"Please note - due to high demand, orders placed for the PlayStation 4 console from 6th August may be received after release date. We will ship orders as soon as we receive sufficient inventory."

Sony has yet to set a UK release date for PlayStation 4 beyond confirming that it will be on shop shelves before Christmas.

We've asked Sony for comment and will update when we hear back.
Amazon Duitsland staat op het moment helemaal geen pre-orders meer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Oei oei oei. Gaat toch wel hard! Een goed teken I guess? Jammer voor degene die later heeft gepreorderd (gepreorderd schrijf je idd aan elkaar, haha....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Uniciteit schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:24:
PlayStation 4 in Europa uitverkocht, alle pre-orders geplaatst vanaf 6 augustus kunnen niet gegarandeerd op de releasedatum worden geleverd.

[...]

Amazon Duitsland staat op het moment helemaal geen pre-orders meer toe.
Amazon.co.uk meldt nu hetzelfde:

PlayStation 4 Stock Update
Please note--due to high demand, orders placed for this PlayStation 4 console from August 6 may be received after release date. We will ship orders as soon as we receive sufficient inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Wie annuleert zijn wehkamp pre order even voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:30
AtlAntA schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:42:
Komt voor elkaar, ga hem nu annuleren. Heb immers net voor 320 besteld O-) Laat alleen mn Gamemania reservering staan voor het geval dat Sony raar doet ofzo...Amazon.de heb ik ook al geannuleerd. Ik had Drive er voor 20 euro bij gekocht, die staat gek genoeg nog altijd erin voor die prijs! Niet slecht :)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
AtlAntA schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:42:
Kopen? >:)

Ik heb die van mij op 13 juni besteld. Dat is geloof ik de dag dat de PS4 op de Wehkamp site is verschenen na een melding van iemand hier op Tweakers. Geloof dat ik wel in de top 10 sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Boobybandit schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:44:
[...]

Komt voor elkaar, ga hem nu annuleren. Heb immers net voor 320 besteld O-) Laat alleen mn Gamemania reservering staan voor het geval dat Sony raar doet ofzo...Amazon.de heb ik ook al geannuleerd. Ik had Drive er voor 20 euro bij gekocht, die staat gek genoeg nog altijd erin voor die prijs! Niet slecht :)
Ik vind je een topper! Dit vergroot mijn kans om het apparaat op release day te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:38
Zo dan toch maar via sony besteld :D. Je kan daar ook nog mooie bundels samenstellen, bijvoorbeeld:
PS4+2controllers+playstation camera voor maar 415 euro samen (goedkoper dan de xbone en zelfs nog een 2e controller erbij). Heb zelf de ps4 besteld en koop later nog een losse controller erbij. Voor de zekerheid hou ik nog mijn preorder van de gamemania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:13
Ik zou eerst voor de xbox gaan. Maar dankzij de studenten actie van sony, heb ik maar de ps4 besteld en gelijk een extra controller. Echter kostte mij het 360 euro ipv 320.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Bij mij toen ik vanmiddag checkte was de prijs 368,10 voor de PS4+extra controller. Klopt dan toch wel aardig met jou?
De console los koste 320 euro, dat is nu toch nog steeds het geval of?( wel via surfspot inloggen en naar de sony website gaan via de partner link)

[ Voor 38% gewijzigd door pino85 op 07-08-2013 18:21 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:13
Ps4 + 1 controller (standaard) = 359
Ps4 + 2 controllers (dus 1 extra) = 54

Totaal 414 euro betaald. Als ik voor dit prijs ook een camera kan krijgen dan al te graag, maar kan het nergens vinden op de site. Het is sowieso goedkoper dan elders. Extra korting is altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nog een student hier die voor mij een Playstation 4 wilt orderen voor 320 euro?
Zo ja, PM me dan even a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:00
FireBladeX schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:58:
Ik zou eerst voor de xbox gaan. Maar dankzij de studenten actie van sony, heb ik maar de ps4 besteld en gelijk een extra controller. Echter kostte mij het 360 euro ipv 320.
Ben je via Surfspot naar de site van Sony gegaan? Via Surfspot krijg je 20 procent korting i.p.v. 10 procent, dus €320 i.pv. €360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:47
Volgens mij is het een fout geweest, bestellen voor 320 euro is niet meer mogelijk.. Is nu weer 399 geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Klopt idd, controller kost rond de 40 euro. Zelf heb ik die niet besteld, komt later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
yorroy schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 18:19:
Volgens mij is het een fout geweest, bestellen voor 320 euro is niet meer mogelijk.. Is nu weer 399 geworden
Ben je wel via de surfspot site ingelogd en naar de Sony site gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 08:54
Ik heb net gecheckt, via surfspot is de korting nog steeds aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaslan
  • Laatst online: 06-12-2024
Zodra ik daadwerkelijk wil gaan betalen veranderd de prijs van 320 naar 400. Heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Jaslan schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 18:27:
Zodra ik daadwerkelijk wil gaan betalen veranderd de prijs van 320 naar 400. Heeft iemand anders dit ook?
Jep, dat heb ik ook.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 13:02
Meh, hier nu ook 399 als hij eenmaal in de winkelwagen zit. Dikke pech, want vanochtend had ik hem besteld, maar de iDeal betaling was mislukt (gebeurt anders natuurlijk nooit).

En nu weer op de normale prijs...

Rond 16:25 is mijn bestelling ook aangepast en is de PS4 eruit gehaald.

[ Voor 15% gewijzigd door floorish op 07-08-2013 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
Ik heb al besteld via surfspot, maar hier lukt het nog wel om 10% korting te krijgen via sony education (dus via sony.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Zowel via Surfspot als via de Sony Education lijkt Sony het lek nu gedicht te hebben inderdaad.

Ben benieuwd of Sony nu met terugwerkende kracht iets gaat doen aan de bestellingen van €320..

[ Voor 38% gewijzigd door RDMA op 07-08-2013 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
RDMA schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 19:03:
Zowel via Surfspot als via de Sony Education lijkt Sony het lek nu gedicht te hebben inderdaad.

Ben benieuwd of Sony nu met terugwerkende kracht iets gaat doen aan de bestellingen van €320..
Ik denk het niet. Als het nu een misverstand was en er stond 39,99 ipv 399,99 dan zou het logisch zijn. Ik denk niet dat ze dit gemakkelijk terug kunnen draaien. Vooral de mensen die direct betaald hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Het is goed mogelijk dat ze die annuleren - en ook best wel logisch, want €320 is 20% korting... het valt - zeker bij een nog niet gelanceerd product als de PS4 - te verwachten dat het een fout is.

Als je dan bedenkt dat de PS3 nog steeds een RRP heeft van €249 en €299, dacht ik, dan is €320 - in principe - 'onredelijk' om te verwachten dat het klopt.

[ Voor 28% gewijzigd door Uniciteit op 07-08-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
RDMA schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 19:03:

Ja ik kan dat bevestigen, jammer want ik wou ook voor een kennis van mij bestellen.

Staat ook in algemene voorwaarden dat ze mogen cancelen, ik hoop het alleen niet. Er staat toch duidelijk dat er korting geldt van 10% op alle overige producten bij de Education info (of 20% bij Surfspot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
iSpaceman schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 19:14:
[...]

Ja ik kan dat bevestigen, jammer want ik wou ook voor een kennis van mij bestellen.

Staat ook in algemene voorwaarden dat ze mogen cancelen, ik hoop het alleen niet. Er staat toch duidelijk dat er korting geldt van 10% op alle overige producten bij de education info
€320/€400 = 20% korting - goed mogelijk dat ze het geld terugstorten en de bestelling annuleren.
Verder zie je het wel vaker: zodra het bekend wordt, dan wordt het lek gedicht en is iedereen het haasje. Het moet ergens in het systeem zijn opgevallen dat er opeens, in korte tijd, veel PS4 pre-orders waren vanaf de Education Store.

Bol.com bevestigt trouwens, net als de Britse retailers, dat de PS4 in principe is 'uitverkocht'. Volgens Bol.com is er geen garantie dat pre-orders geplaatst na 31 juli 2013 op de releasedatum worden geleverd.

[ Voor 14% gewijzigd door Uniciteit op 07-08-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
IM4N schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:45:
Zelfs op games en accessoires krijg je korting. Op de Dualshock4 bijvoorbeeld scheelt het ongeveer 11 euro.
Dat is toch weer mooi meegenomen. ;)

[afbeelding]
Helaas: Als je hem afrekent springt hij weer naar 399 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Laatst online: 16:04
-

[ Voor 99% gewijzigd door morm op 07-08-2013 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 17:42
Uniciteit schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 19:13:
Het is goed mogelijk dat ze die annuleren - en ook best wel logisch, want €320 is 20% korting... het valt - zeker bij een nog niet gelanceerd product als de PS4 - te verwachten dat het een fout is.

Als je dan bedenkt dat de PS3 nog steeds een RRP heeft van €249 en €299, dacht ik, dan is €320 - in principe - 'onredelijk' om te verwachten dat het klopt.
Dat weet ik nog niet. Apple heeft een soortgelijke deal met surfspot. En daar zijn ook producten meteen vanaf launch met korting te bestellen. Zijn doen niet aan preorderen. Dus dat verschil is er wel.
Maar goed. Apple sluit bijvoorbeeld wel producten uit. Een iPhone heeft geloof ik geen korting. Dus het kan heel goed zijn dat Sony dit doorvoert voor de PS4. Ik hoop het nu natuurlijk niet. Heb er 2 besteld (een voor mn broertje ook) en meteen betaald met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

dangerpaki schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 20:01:
[...]
Dat weet ik nog niet. Apple heeft een soortgelijke deal met surfspot. En daar zijn ook producten meteen vanaf launch met korting te bestellen. Zijn doen niet aan preorderen. Dus dat verschil is er wel.
Maar goed. Apple sluit bijvoorbeeld wel producten uit. Een iPhone heeft geloof ik geen korting. Dus het kan heel goed zijn dat Sony dit doorvoert voor de PS4. Ik hoop het nu natuurlijk niet. Heb er 2 besteld (een voor mn broertje ook) en meteen betaald met iDeal.
Punt is alleen dat Apple standaard gigantische marges gebruikt, waardoor dat gemakkelijk uit kan. Ik betwijfel of Sony zulke marges heeft, zeker gezien de andere soort klandizie (minder "religieuze"/dogmatische aanhangers die dit pikken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
floorish schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 18:32:
Meh, hier nu ook 399 als hij eenmaal in de winkelwagen zit. Dikke pech, want vanochtend had ik hem besteld, maar de iDeal betaling was mislukt (gebeurt anders natuurlijk nooit).

En nu weer op de normale prijs...

Rond 16:25 is mijn bestelling ook aangepast en is de PS4 eruit gehaald.
Bij mij precies het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:18
Heb hem ook maar gepreorderd bij wehcamp :) hopelijk krijg ik hem nog op dag vd release maar ben er bang voor.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Bartjuh schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 20:09:
[...]

Punt is alleen dat Apple standaard gigantische marges gebruikt, waardoor dat gemakkelijk uit kan. Ik betwijfel of Sony zulke marges heeft, zeker gezien de andere soort klandizie (minder "religieuze"/dogmatische aanhangers die dit pikken).
Ik vermoed zelfs dat Sony verlies maakt op de PS4 de eerste periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 19-09 10:25
ik denk het niet, er is geen echt specifieke ontwikkeling nodig geweest voor de console ( cell processor )maar gebaseerd op reeds bekende technieken, die aangepast zijn voor deze job.

Blu Ray is ingeburgerd en Sony heeft veel electronica know how in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik heb al een verwerkte betaling voor de PS4 staan, zou het erg jammer vinden als hij geannuleerd wordt. Want bij elke shop is hij uitverkocht, maar via Sony zou het wel kunnen, dan kijk je op de site en zie je tot je verassing dat je korting krijgt en dan krijg je als bonus een annulering op je dak waardoor je weer kan fluiten naar een releaseday machine? meh!
7. Prijzen

Bij de productprijzen gaat het om de op het moment van acceptatie van de klantorder geldige prijzen.

De prijzen zijn exclusief transport- of bewerkingskosten, transportverzekering, BTW (of andere omzetbelasting), douane of andere belasting, alsmede publiekelijke lasten en tarieven, voor zover niet anders bepaald en behoudens het geval dat geldend recht anders voorschrijft. De definitieve productprijs wordt u echter voorafgaand aan uw definitieve bestelling medegedeeld via de website of een medewerker van het call centre en is tevens de prijs die op de factuur staat vermeld. Deze factuur wordt u per e-mail toegezonden.

[ Voor 47% gewijzigd door Eduardboon op 07-08-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Heb hem sinds 17 juni gepreordered bij Wehkamp, ga er toch wel vanuit dat ik hem op de dag van de release dan binnen heb. :D

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:21
ik sta nr 1 bij een saturn filiaal.. maak me geen zorgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik heb trouwens het nummer van mijn studentenpas ipv mijn studentennummer ingevuld. Ik hoop dat ik niet uitgekozen wordt voor de willekeurige check dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 13:09
Ik neem aan dat de bestellingen bij Sony voor 320 euro gewoon blijven staan. Zie quote:

''Ondanks het ontbreken van de wil van de verkoper, kan hij toch aan de overeenkomst gebonden zijn, namelijk wanneer er sprake is van een gerechtvaardigd vertrouwen bij de koper (art 3:35 BW). Oftewel: Mocht de koper er op vertrouwen dat het aanbod geldig was, of had hij (moeten) kunnen begrijpen dat er sprake was van een verkeerde prijs.''
Bron: http://juridischesnelweg....rijzen-gehanteerd-wat-nu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Masioni schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:21:
Ik neem aan dat de bestellingen bij Sony voor 320 euro gewoon blijven staan. Zie quote:

''Ondanks het ontbreken van de wil van de verkoper, kan hij toch aan de overeenkomst gebonden zijn, namelijk wanneer er sprake is van een gerechtvaardigd vertrouwen bij de koper (art 3:35 BW). Oftewel: Mocht de koper er op vertrouwen dat het aanbod geldig was, of had hij (moeten) kunnen begrijpen dat er sprake was van een verkeerde prijs.''
Mooizo. Ik kan niet wachten tot ik naar het Kiala punt kan gaan. Nu hopen dat de preorders van vandaag nog wel op release komen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Eduardboon schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:02:
Ik heb al een verwerkte betaling voor de PS4 staan, zou het erg jammer vinden als hij geannuleerd wordt. Want bij elke shop is hij uitverkocht, maar via Sony zou het wel kunnen, dan kijk je op de site en zie je tot je verassing dat je korting krijgt en dan krijg je als bonus een annulering op je dak waardoor je weer kan fluiten naar een releaseday machine? meh!

[...]
Zo te lezen ziet dat er vrij algemeen uit. Als je een orderbevestiging (i.e. acceptatie) hebt gekregen via email zit je waarschijnlijk goed en zullen ze je order niet annuleren. Zonder orderbevestiging staat het Sony vrij om je opdracht niet te accepteren (totaal iets anders als annuleren!). Met opdrachtbevestiging kunnen ze alleen annuleren mits ze een goede reden hebben omdat ze immers nu een opdracht weigeren. In het algemeen maak je daarmee geen goede PR sier. Een foute prijs is namelijk geen goede reden voor een bedrijf als Sony. ;) Kortom, check of je deze opdrachtbevestiging hebt. Indien ja, gefeliciteerd! Indien ze dan annuleren, meldt dan formeel bij Sony dat je de annulering niet accepteert met de reden van hun opgaaf. Ze zullen dan met jou een regeling moeten treffen. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
Hier ga ik dus heel het jaar mee zitten.
Dat ik de betaling niet direct heb afgerond.
Had rond 2 uur de bestelling bijna afgerond moest alleen nog betalen. En ik dacht ik doe dat rond 7 uur wel eventjes en ja hoor 400 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
jayesh schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:50:
Hier ga ik dus heel het jaar mee zitten.
Dat ik de betaling niet direct heb afgerond.
Had rond 2 uur de bestelling bijna afgerond moest alleen nog betalen. En ik dacht ik doe dat rond 7 uur wel eventjes en ja hoor 400 euro
Aah joh kan gebeuren man... Zo'n ramp is het niet, weet zeker dat als je em hebt je dit wel vergeet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masioni schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:21:

De vraag is of er hier sprake is van gerechtvaardigd vertrouwen. Je weet dat het apparaat overal 400 euro kost en dan is een prijs van 320 euro (20% korting!), voor een product dat ook nog niet eens is uitgebracht wel heel erg goedkoop.

Begrijp me niet verkeerd, ik gun het iedereen hier van harte die het voor 320 euro heeft besteld; ik heb zelf ook 2x op het punt gestaan om te bestellen, maar uiteindelijk niet gedaan, omdat IK liever niet vooruit betaal voor een product dat ik pas over een paar maanden krijg, en waarbij ik niet de garantie heb dat ik hem op de dag van release krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
:)

[ Voor 100% gewijzigd door jayesh op 07-08-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
DriveClub and PS4: setting the look and feel of next-gen driving games http://news.google.com/ne...eclub-future-game-visuals

Vooral de laatste alinea is erg interessant.

http://ps4daily.com/2013/...he-playstation-4-version/

Wauw....

[ Voor 15% gewijzigd door AtlAntA op 08-08-2013 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 23:23:
[...]

De vraag is of er hier sprake is van gerechtvaardigd vertrouwen. Je weet dat het apparaat overal 400 euro kost en dan is een prijs van 320 euro (20% korting!), voor een product dat ook nog niet eens is uitgebracht wel heel erg goedkoop.
Want 20% is een enorm grote korting wat niet normaal is? Als de ps4 voor 39,9 euro in plaats van 399 euro te koop geweest zou zijn of met 50% korting dan had je een punt. Maar 20% korting, via de producent zelf en waarvoor je ook nog eens student moet zijn en via een speciale site moet bestellen lijkt het mij een aannemelijke korting :O .

Ik twijfelde nog of ik een dualshock controller erbij had moeten nemen, jammer genoeg heb ik die niet genomen en nu heb ik er wel spijt van. Toch 12 euro goedkoper dan normaal. Gelukkig wel de playstation 4 kunnen bestellen op tijd voor 320 euro :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Xminator, maar aan de andere kant betreft het ook een pre-order voor een product dat nog niet uit is + historisch gezien worden die apparaten met verlies verkocht en dit is redelijk algemeen bekend.
Ik hoop natuurlijk voor je dat de pre-order blijft staan, maar het zou niet raar of apart zijn als hij werd gecanceld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Wel balen van dat surfspot. Zie nu pas jullie berichten, had hem graag voor die korting gekocht :-), alhoewel het nog een staartje kan krijgen.

Ik heb hem bij bol op 17-6 besteld, dus moet goed komen lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:48

Sevyx

Facta non verba!

Snel even opgezocht wanneer ik hem gepreorderd had bij bol.com gelukkig al op 22 Juli dus ik zou goed moeten zitten m.b.t. de voorraad.

[ Voor 197% gewijzigd door Sevyx op 08-08-2013 09:13 . Reden: t ]

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Sevyx schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:11:
Snel even opgezocht wanneer ik hem gepreorderd had bij bol.com gelukkig al op 22 Juli dus ik zou goed moeten zitten m.b.t. de voorraad.
Waarschijnlijk wel, denk dat je je pas zorgen hoeft te maken als je in augustus gepreorderd hebt.

Heb hem zelf op 1 juli bij Sony besteld. Was de eerste dag dat hij in de online store te bestellen was dus ik zit wel goed denk ik.

[ Voor 27% gewijzigd door RDMA op 08-08-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

http://www.pu.nl/artikele...ig-om-videos-op-te-nemen/

Geen PS+ nodig voor het opnemen van videos!

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-09 13:58
Ik weet niet of dit hier past. Zoniet sorry!

Wij willen met 4 a 5 man een PS4 gaan aanschaffen en straks ook bijelkaar online gamen. Is dit mogelijk op 1 ip adres? We zetten dan een router ertussen en koppelen daar alle PS4 systemen aan elkaar maar ik weet niet of het dan mogelijk is om online zoals BF4 straks te kunnen spelen??

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beatz schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 18:05:
Ik weet niet of dit hier past. Zoniet sorry!

Wij willen met 4 a 5 man een PS4 gaan aanschaffen en straks ook bijelkaar online gamen. Is dit mogelijk op 1 ip adres? We zetten dan een router ertussen en koppelen daar alle PS4 systemen aan elkaar maar ik weet niet of het dan mogelijk is om online zoals BF4 straks te kunnen spelen??

Alvast bedankt!
Waarom zou dat niet werken? Je zult alleen op iedere PS4 een afzonderlijke PS+ account moeten hebben, maar qua internet verbinding maakt het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-09 13:58
Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 18:23:
[...]

Waarom zou dat niet werken? Je zult alleen op iedere PS4 een afzonderlijke PS+ account moeten hebben, maar qua internet verbinding maakt het niet uit.
Ok dat is mooi! Iedereen heeft zijn eigen account dan wel aangemaakt maar ik dacht misschien krijg je dan problemen met de ip ofzo. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Game mania België is uitverkocht: http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=118&iid=676

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Geldt ook voor NL:
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=675

Gelukkig heb ik een pre-order van 11-06 staan _/-\o_ :9~

[ Voor 9% gewijzigd door xminator op 08-08-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
lol zelfde dag als ik alleen ik denk wel dat ik morgen even langs ga om dat voorschot te betalen zeker is zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
In het verleden was het altijd dat er extra features op de playstations zaten op de eerste edities (bijvoorbeeld sd reader, ps2 backwards compatibility) en in de latere versies werden deze niet meer geleverd. Nu heb ik het gevoel dat de eerste versie een 'kalere' versie zal zijn dan de versies die in de toekomst uitgebracht zullen worden of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
Zou kunnen als dat zo is koop ik me er nog eentje over 2 jaar of zo en gaat mijn day one in de verkoop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
xminator schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 22:15:
In het verleden was het altijd dat er extra features op de playstations zaten op de eerste edities (bijvoorbeeld sd reader, ps2 backwards compatibility) en in de latere versies werden deze niet meer geleverd. Nu heb ik het gevoel dat de eerste versie een 'kalere' versie zal zijn dan de versies die in de toekomst uitgebracht zullen worden of heb ik dat mis?
Mijn glazen bol zit in de vaatwasser. Ik kijk morgen even voor je. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Vanavond heb ik mijn PS4 veiliggesteld d.m.v. een vooruitbetaling van e50,- bij Nedgame. Volgens de beste meneer was ik een van de gelukkigen en moesten ze al mensen teleurstellen. Ik wens iedereen succes die nog niets gereserveerd heeft, en wel een PS4 tijdens launch wil hebben. Ik vermoed dat Sony al aardig door de voorraad is. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Voor de gene die hem via Sony zelf hebben besteld, al dan niet met studentenkorting, stond dit er al eerder?

"Gezien de enorm grote aanvragen, kunnen we levering bij lanceringsdatum helaas niet garanderen."

Kan het mij niet herinneren....

Pagina: 1 ... 30 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.