Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Bartjuh schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:23:
[...]

True, maar dat is wat hij aangeeft, als ik gewoon in menu zit en niets te doen (ook niet downloaden enzo).

Zal wel een stuk beter zijn met de slim en super slim modellen.
Heel veel beter, je waardes kloppen wel hoor. De eerste generatie was gewoon echt aan het stoken in idle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:52
Uniciteit schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:45:
Het lijkt er wel op dat ze één interface voor PS4, tablets en smartphones willen. Ik vraag me af hoe dit gaat werken, want op een smartphone kan je immers 'aanraken' wat je wilt hebben, maar op de PS4 heb je dus dezelfde interface maar zit je vast aan een controller + handgebaren.
Misschien dat dat via het touchpad kan? Net als bij de Vita bv. swipen tussen verschillende apps, menu besturing, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:34

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Is er al ergens bevestigd/ontkend dat een doodnormale koptelefoon ook op de controller aangesloten kan worden?

[ Voor 3% gewijzigd door BlackEyedAngel op 25-07-2013 15:54 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Ik "neem aan" van wel. Want op de PS4 controller zit gewoon een 3,5 mm jack connector. Dus een doodnormale koptelefoon zal wel werken.

Controller PS4:
http://farm9.staticflickr...12524856_5a2f5d0bee_h.jpg

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ben benieuwd of de nieuwe UI me gaat bevallen. De huidige psn store vind ik een beetje (understaement) onoverzichtelijk, ook de X360 interface vind ik minder handig dan de voorganger. Weinig 'info' op een scherm met die grote blokken. De ps3 UI beviel me juist wel, lekker clean en een eenvoudige en voorspelbare 'kruis' structuur. Ook lekker alle spellen et cetera in een lijst. Straks moet je dus door meerdere schermen met blokken van verschillende formaten worstelen om bij de game te komen die je wilt spelen...
Hoop dat het straks meevalt in gebruik, mijn verwachtingen zijn in ieder geval lekker laag, dan kan het alleen maar meevallen :p

@superflipNL:
Is die controller aansluiting niet enkel voor voice chat? Of gaan ze daar ook de game geluiden over versturen?

[ Voor 9% gewijzigd door nioz op 26-07-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Geen idee, maar zou zomaar kunnen. Zou wel beter zijn als het kan. Volgens mij ondersteunt de PS4 ook normale headphones, ze ondersteunen in ieder geval de officiële headphones van de PS3.

Die 4 pins connector naast de jack plug zal wel met USB protocol praten met een nog niet uitgekomen keyboard. Als ik een beetje in mijn glazen bol kijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:23

PBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Poeh dat is toch wel een stuk beter. Hij is ook opmerkelijk dunner dan de PS3 fat.

Dinsdag 20 augustus om 19:00 uur perconferentie van Sony op Gamescom. Zal dan vast de datum bekend worden gemaakt wanneer hij verkrijgbaar is in Nederland.

[ Voor 3% gewijzigd door SuperflipNL op 26-07-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer info over geheugen etc in de PS4

http://www.eurogamer.net/...s3-system-software-memory
Current PlayStation 4 dev kits have a "Game Memory Budget Mode" in the debug settings featuring two options: normal and large. The normal mode setting confirms that 4.5GB of memory is usable for game applications. The large mode increases this considerably to 5.25GB, but the docs are clear that the extra RAM here is only available for application development, presumably in order to house debugging data. From what we understand, the extra gig of flexible memory appears to work in addition to these allowances.
Vraag me dan toch af waar de initiele 1GB voor het OS vandaan kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik wacht nog even op een officiele bevestiging. 2,75 á 3,5GB gereserveerd lijkt me wel erg veel. Met name als je bedenkt dat veel devs tijdens de onthulling begin dit jaar nog dachten dat er maar 4GB in de console zou komen. Volgens de geruchten had Sony toen 512MB-1GB gereserveerd, ik vraag me af waar ze dan ineens ~3GB voor nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Het is inderdaad even afwachten. Want Killzone is gemaakt met 4gb in gedachte (geloof zelfs 3.5gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 23:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Precies lijkt me ook een beetje sterk dat het vergroten van het interne geheugen van 4gb naar 8gb netto maar 1gb extra bruikbaar geheugen opleverd.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Idd, lijkt me onlogisch voor Sony om die hele race naar zo veel mogelijk optimalisaties (=zo laag mogelijk geheugengebruik) overboord te gooien. De ervaring hebben ze immers met de PS3. Even wachten dus idd op officiele berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Misschien houden ze dit gewoon voor de zekerheid beschikbaar (als het waar is) om in de toekomst te kunnen gebruiken bij nieuwe features. Je kan nooit meer terug namelijk als je nu te weinig vrij houdt, maar andersom kan wel.

Als dit voorlopig genoeg is , kunnen ze dit wel doen, en later bijschakelen.

[ Voor 15% gewijzigd door SeamusXanthus op 27-07-2013 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ja, daar had ik ook al aan gedacht. Met de ps3 kwamen ze toch iets te kort om oa cross-game chat etc aan te kunnen bieden en de xmb is echt te traag vanuit een game. Maar dan is het wel vreemd dat ze meer dan de XOne reserveren volgens de geruchten (3,5GB vs 3GB). Daarnaast is 3GB± gewoon heel erg veel voor apps etc. Ik wil voornamelijk gamen en een soepele UI. Voor youtube heb ik mijn telefoon en TV zelf al, voor webbrowsen een laptop en tablet... Wat mij betreft mogen ze het geheugen dus gewoon reserveren voor spelllen :) Het OS/UI van de vita werkt ook heerlijk vind ik, soepel en je kan eenvoudig spellen en apps suspenden. Daar is ook geen 3GB nodig.

Maar misschien is 6 á 7GB voor spellen wel gewoon overkill? De overige hardware is natuurlijk relatief bescheiden. Achja, ik zie het straks wel. Als de spellen maar werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tjah ik hoop wel dat het kijken van een dvd\BR downloade serie gewoon goed werkt op de PS4 want dat deed ik op de ps3 ook erg veel maar daar ga ik wel van uit daar heb je ook niet extra veel geheugen voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Sony statement
We would like to clear up a misunderstanding regarding our "direct" and "flexible" memory systems. The article states that "flexible" memory is borrowed from the OS, and must be returned when requested - that's not actually the case.

The actual true distinction is that:
"Direct Memory" is memory allocated under the traditional video game model, so the game controls all aspects of its allocation

"Flexible Memory" is memory managed by the PS4 OS on the game's behalf, and allows games to use some very nice FreeBSD virtual memory functionality. However this memory is 100 per cent the game's memory, and is never used by the OS, and as it is the game's memory it should be easy for every developer to use it.

We have no comment to make on the amount of memory reserved by the system or what it is used for.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
SeamusXanthus schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 00:59:
Misschien houden ze dit gewoon voor de zekerheid beschikbaar (als het waar is) om in de toekomst te kunnen gebruiken bij nieuwe features. Je kan nooit meer terug namelijk als je nu te weinig vrij houdt, maar andersom kan wel.

Als dit voorlopig genoeg is , kunnen ze dit wel doen, en later bijschakelen.
Dit wilde ik ook net zeggen :)
Ik denk dat de devs voorlopig nog wel even vooruit kunnen met 4,5GB.

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 27-07-2013 19:53 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik zelf zie de problemen met het geheugen verbruik niet zo als het echt zo is wat er nu naar buiten is gekomen, maar goed eerst wachten op officiële statements.
Sowieso denk ik zelf dat de devs naarmate ze de consoles nog beter leren kennen er zeker nog optimalisaties gaan plaatsvinden op allerlei vlakken wat ook logisch is waardoor er dus meer efficiëntie gaat plaatsvinden en ook in het gebruik/verbruik van het werkgeheugen.

Althans zo kijk ik er dan tegen aan, :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Klopt en sowieso word het OS geheugenverbruik na verloop van tijd naar beneden gebracht door optimalisatie. Gebeurde bij de vorige generatie ook. Maar eerst even afwachten op bevestiging van Sony en developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Typisch Sony. Eerst met een "belofte" komen om er vervolgens een negatieve draai aan te geven. Bij de PS3 flikte ze het meerdere malen en nu weer. Ongeloofelijk dat iedereen er ook weer met beide ogen in is getuind. Hun marketing/PR afdeling is zo'n beetje de enige echte goede afdeling daar want die werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Welke belofte bedoel je precies? En het blijven geruchten he... een developer heeft ook gereageerd via twitter en ontkracht het gerucht. Dus even afwachten wat Sony gaat zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:08

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nou, het punt is dat Sony optimaal gebruik heeft gemaakt van de malaise bij MS door zelf heel gericht informatie uit te brengen die nog wat meer olie op het vuur gooide. Echter zelf hebben ze vrij weinig info gegeven vind ik zelf. Dat zal de komende tijd wel gaan komen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Kaasje123 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 23:38:
[...]

Typisch Sony. Eerst met een "belofte" komen om er vervolgens een negatieve draai aan te geven. Bij de PS3 flikte ze het meerdere malen en nu weer. Ongeloofelijk dat iedereen er ook weer met beide ogen in is getuind. Hun marketing/PR afdeling is zo'n beetje de enige echte goede afdeling daar want die werkt als een trein.
De belofte wordt toch gewoon nageleefd? Ze hebben 8 GB GDDR5 beloofd en die zit er gewoon nog steeds in. 3 GB wordt nu, schijnbaar (want het zijn geruchten!), gereserveerd voor het OS.

Ik vind het trouwens positief dat ze RAM vrijhouden (al vraag ik mij af of 3 GB niet aan de hoge kant is), want het tekort aan RAM (voor het OS) heeft voor best wel veel traagheid op de PS3 gezorgd. Daarnaast zagen we al in de PS4 User Interface video dat je ook kon multitasken en dat er dus twee dingen tegelijkertijd in de achtergrond draaien.

Afbeeldingslocatie: http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/6/0/1/3/4/3/eurogamer-q3k9fq.jpg/EG11/resize/600x-1/quality/91

2 CPU cores zouden trouwens schijnbaar gereserveerd zijn voor het OS. De overige 6 CPU cores zijn (volgens de geruchten) beschikbaar voor games. Dat zou blijken uit het bovenstaande plaatje van Guerilla Games (makers Killzone: Shadow Fall).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:13
SuperflipNL schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:27:
Ik "neem aan" van wel. Want op de PS4 controller zit gewoon een 3,5 mm jack connector. Dus een doodnormale koptelefoon zal wel werken.

Controller PS4:
http://farm9.staticflickr...12524856_5a2f5d0bee_h.jpg
Doet me sterk denken aan de connector die de PSP heeft. Ziet er ongeveer hetzelfde uit. 3,5mm zou leuk zijn, dan kan je voor spraak bijv. ook de headset van je telefoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
ksborg schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:25:
[...]

Doet me sterk denken aan de connector die de PSP heeft. Ziet er ongeveer hetzelfde uit. 3,5mm zou leuk zijn, dan kan je voor spraak bijv. ook de headset van je telefoon gebruiken.
Dat dacht ik eerst ook, maar het werkt lang niet altijd zo. Heb bv. een Sony XBA-4ip handset, waarbij de headset functionaliteit niet werkt op m'n Xperia S. Toegegeven, het is alleen gecertificeerd voor Apple producten, maar het blijft toch vervelend, zeker gezien de prijs ervan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik kan de AV out nergens op de foto's zien wel de hdmi, digital out en de aux.
Heb de av out nodig om mijn buttkicker aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

downing schreef op zondag 28 juli 2013 @ 19:12:
Ik kan de AV out nergens op de foto's zien wel de hdmi, digital out en de aux.
Heb de av out nodig om mijn buttkicker aan te sluiten.
Zit er ook niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
Staat wel bij startpost bij specificaties erbij. Mocht hij er niet op zitten kan ik dus de buttkicker niet meer gebruiken das .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
downing schreef op zondag 28 juli 2013 @ 19:38:
Staat wel bij startpost bij specificaties erbij. Mocht hij er niet op zitten kan ik dus de buttkicker niet meer gebruiken das .........
Woeps, sorry. Origineel zat deze er wel bij, maar deze is tussen februari en juni gedropt (om kosten omlaag te brengen, denk ik). Ik heb de OP aangepast en ik ga zo nog even de andere specs na. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
Iemand een idee hoe je de buttkicker dan moet aansluiten op de ps4, als er geen av out op zit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Kaasje123 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 23:38:
[...]

Wat een bs opmerking... De PS4 heeft 8gb en dat beeftie nog steeds Sony heeft nog nooit uitspraken gedaan wat betreft het beschikbare geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat zou ik graag the getaway weer zien in next gen. The Getaway 3 was een gemiste kans..

E3 2005 alweer.. wat vliegt de tijd..

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 29-07-2013 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Partychat dus aanwezig en geen PS+ daarvoor vereist. En friendslist kan uit 2000mensen bestaan.

[ Voor 12% gewijzigd door PBP op 29-07-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Niet geen, als in - - = +.... Sorry mijn maandag bijdehand modus staat aan.

Wel beter dat het dus ook gewoon ondersteund wordt voor niet Plus leden. Voor mij maakt het persoonlijk weinig uit, neem toch een PS+ abonnenment. Heel veel voordeel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SuperflipNL schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:35:
Niet geen, als in - - = +.... Sorry mijn maandag bijdehand modus staat aan.

Wel beter dat het dus ook gewoon ondersteund wordt voor niet Plus leden. Voor mij maakt het persoonlijk weinig uit, neem toch een PS+ abonnenment. Heel veel voordeel namelijk.
Ik gok dat vrijwel iedereen PS+ neemt. Anders heb je niets aan partychat want zonder PS+ kan je niet online spelen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Klopt, maar op de PS4 hoeft maar 1 gebruiker een PS+ account te hebben. De rest van de gebruikers kunnen dan alsnog online spelen. Ik denk dan ook dat juist voor die personen het dan ook mogelijk is om partychat te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Ik heb al sinds het begin PS+ dus het maakt mij allemaal niet echt uit. Eens per jaar kan je PS+ met korting aanschaffen voor rond de 38euro ipv 49,99. Zal me niks verbazen als het binnenkort weer zover is want er loopt nu een Summersale. En volgens mij was het voorgaande jaren ook met de summersale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Ik denk het wel ja. Want mijn PS+ abbo verloopt ergens in augustus. Maar hij wordt, volgens mij, ook standaard verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Volgens mij alleen als je een creditcard aan je PSN heb hangen. Dat heb ik sowieso niet dus er staat geen eens 50euro op :P. Mijn abo loopt in september af dus hopelijk voor die tijd nog een korting en dan sla ik weer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:52
Meer mensen die hebben gepreorderd bij Amazon.de? Kreeg gisteren een email dat ik Driveclub nu met 49.99 euro korting kan aanschaffen bij mijn pre-order. Oftewel, dan betaal je 20 euro voor Driveclub. Maar aangezien er al een gestripte versie bij PS+ zit, is het een beetje loos (voor mij iig). Maar ik ga hem alsnog kopen denk ik, als hij niet bevalt kan hij altijd wel op marktplaats weg.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Boobybandit schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 19:46:
Meer mensen die hebben gepreorderd bij Amazon.de? Kreeg gisteren een email dat ik Driveclub nu met 49.99 euro korting kan aanschaffen bij mijn pre-order. Oftewel, dan betaal je 20 euro voor Driveclub. Maar aangezien er al een gestripte versie bij PS+ zit, is het een beetje loos (voor mij iig). Maar ik ga hem alsnog kopen denk ik, als hij niet bevalt kan hij altijd wel op marktplaats weg.
Je schijnt een soort prologue versie te krijgen. Voor die kleine meerprijs zou ik hem erbij meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Boobybandit schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 19:46:
Ik heb de e-mail ook ontvangen van amazon.de
Relaxt, wilde Driveclub toch al kopen :D
Geldig tot 30 September staat er trouwens, dus je kan er nog even over nadenken :)

[ Voor 6% gewijzigd door nioz op 30-07-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:54
Ik ga dit topic ook volgen, er staat een nieuwe TV op de planning. Wat is er nou mooier om dat uit te breiden met een Playstation 4 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
the-edge schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:05:
Ik ga dit topic ook volgen, er staat een nieuwe TV op de planning. Wat is er nou mooier om dat uit te breiden met een Playstation 4 :+
Da's wel mooi, ja. :9 Als je toch bezig bent...

Trouwens een interessante theorie over waarom de PS4 een parellelogram is (behalve dan dat het sleek is): in het verleden zijn Xbox'en en PlayStations oververhit geraakt omdat mensen ze in kasten stopte en daarbij de ventilatiegaten blokkeerde. Nu het zo 'hoekig' is kunnen de gaten in principe niet meer geblokkeerd raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022
Uniciteit schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:45:
[...]

Da's wel mooi, ja. :9 Als je toch bezig bent...

Trouwens een interessante theorie over waarom de PS4 een parellelogram is (behalve dan dat het sleek is): in het verleden zijn Xbox'en en PlayStations oververhit geraakt omdat mensen ze in kasten stopte en daarbij de ventilatiegaten blokkeerde. Nu het zo 'hoekig' is kunnen de gaten in principe niet meer geblokkeerd raken.
(Bijdehandmodus) 't Is een parallellepipedum en geen parallellogram :P (want het is natuurlijk 3-dimensionaal).

Interessante theorie btw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Een gestripte versie van Drive Club? Heb ik iets gemist? Dacht dat je gewoon die game kreeg als plus abonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Jochem Boom schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 21:39:
Een gestripte versie van Drive Club? Heb ik iets gemist? Dacht dat je gewoon die game kreeg als plus abonnee.
nope, ze omschreven het als een 'ps plus editie'.. Dit betreft niet de volledige game. Het is mij niet bekend wat je dan wel precies krijgt.

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Is ook nog niet bekend gemaakt wat de verschillen maar het zal wel zoiets zijn als minder auto's en minder tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Laatst online: 14-12-2023

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik wil graag de PS4 bestellen, maar weet niet waar dat het verstandigste is. Vorige generatie bestelde ik bij Dynabyte en dat was prima, maar die zijn er nu niet meer :)

Zijn er al mensen die de PS4 hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Heel veel mensen hebben de PS4 al besteld, ikzelf bij Gamemania omdat ik daar geen aanbetaling hoefde te doen, daarnaast heeft de gamemania in het verleden met games een paar keer nacht releases gedaan daar hoop ik met de PS4 ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ziet er een stuk minder uit dan de eerste trailer, helaas.
FerdiV schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 19:14:
Ik wil graag de PS4 bestellen, maar weet niet waar dat het verstandigste is. Vorige generatie bestelde ik bij Dynabyte en dat was prima, maar die zijn er nu niet meer :)

Op 13 juni al. 8)

Bij Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het wordt blijkbaar een on-line RPG en zal op de TGS te zien zijn:
Capcom is about to reveal more about deep down, a PlayStation 4 game first teased during Sony’s hardware reveal. deep down is being developed by Capcom Online Games and as expected is an online enabled RPG that supports a large number of players. The game’s genre is a “memory reading RPG” or “reading RPG” as see in katakana. The teaser site also mentions deep down requires an internet connection and is an online exclusive similar to Dragon’s Dogma Quest.
http://www.siliconera.com...-rpg/#PDkeQdqSA7mRX9td.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 14:43
Heb nu gewoon een hd ready tv. Geen goeie kwaliteit oid. Zal ik dan veel verschil zien als ik een ps4 heb?

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps3gamer91 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:14:
Heb nu gewoon een hd ready tv. Geen goeie kwaliteit oid. Zal ik dan veel verschil zien als ik een ps4 heb?
beste is full hd momenteel met eventueel 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:18:
[...]

beste is full hd momenteel met eventueel 3D.
Dus denk je dat ik geen verschil zie tussen mijn PS3 nu en de PS4 later op deze tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 22:15

Ik heb 2 pre-orders lopen bij de Media Markt en Game-Mania. Ben nummer 3 bij MM en nummer 116 ofzo bij GM. Denk dat ik uiteindelijk voor de MM ga, heb net wat meer vertrouwen in ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021

http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
Ps3gamer91 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:31:
[...]

Dus denk je dat ik geen verschil zie tussen mijn PS3 nu en de PS4 later op deze tv?
Wel, games zullen er sowieso mooier uitzien, het gaat hier alleen om de resolutie (aantal beeldpuntjes). De PS4 is gemaakt voor fullhd resolutie (net als de ps3 als ik me niet vergis), en zul je dus niet het meest optimale uit je console halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
Bartske schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 13:20:
[...]

Wel, games zullen er sowieso mooier uitzien, het gaat hier alleen om de resolutie (aantal beeldpuntjes). De PS4 is gemaakt voor fullhd resolutie (net als de ps3 als ik me niet vergis), en zul je dus niet het meest optimale uit je console halen.
Uiteraard heb je gelijk. Moet dure syllabi halen + boeken, anders wilde ik een nieuwe tv kopen met een ps4 erbij. Helaas even wachten dus, voor mij is de overstap dan niet de moeite waard nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ps3gamer91 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 14:16:
[...]

Uiteraard heb je gelijk. Moet dure syllabi halen + boeken, anders wilde ik een nieuwe tv kopen met een ps4 erbij. Helaas even wachten dus, voor mij is de overstap dan niet de moeite waard nog.
Maar je kunt natuurlijk wel van alle andere ps4 opties genieten
-60fps
-64p online
-gameplay streamen/recorden
-beter graphics
Zijn al reden genoeg waarom de ps4 beter is tov. de ps3 :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Ps3gamer91 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:14:
Een hogere resolutie zorgt voor meer scherpte, en je kan meer details zien.
Met een snellere videokaart (=Ps4) kan je mooiere graphics krijgen.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Silversin schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:44:
[...]

Ik heb 2 pre-orders lopen bij de Media Markt en Game-Mania. Ben nummer 3 bij MM en nummer 116 ofzo bij GM. Denk dat ik uiteindelijk voor de MM ga, heb net wat meer vertrouwen in ze.
Mmm ik hoop dat ik nog kans maak dan, en dat ik niet te laag op de lijst sta. De MM doet ook wel nachtverkoop toch? Gamemania ken ik verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Bij de MM en Gamemania lopen de pre orders per filliaal, dus je zou bij de filialen bij ie in de buurt gewoon kunnen vragen hoelang de lijst is, em dan daar bestellen waar de lijst het kortst is.

Er is wel eens een MM geweest die een nachtverkoop heeft gedaan voor een game maar niet iets landelijke dat zal ook niet snel gebeuren want elke MM opereert afzonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segascope
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-02-2021

Heb de mijne rond mei besteld op Amazon, bij amazon.de heb je PS4+DriveClub voor +-427 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:48

Sevyx

Facta non verba!

Heb me PS4 gewoon bij bol.com besteld gelijk met een extra controller erbij zodat ik samen met me vriendin kan multiplayeren. Beter als verplicht GTST meekijken! :D

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Chaoss schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 02:47:
Bij de MM en Gamemania lopen de pre orders per filliaal, dus je zou bij de filialen bij ie in de buurt gewoon kunnen vragen hoelang de lijst is, em dan daar bestellen waar de lijst het kortst is.

Er is wel eens een MM geweest die een nachtverkoop heeft gedaan voor een game maar niet iets landelijke dat zal ook niet snel gebeuren want elke MM opereert afzonderlijk.
Toen ik mijn pre-order plaatste bij de Mediamarkt (#2 op de lijst, oh yes!) heb ik ook gelijk gevraagd of ze van plan waren een Nachtrelease o.i.d. te gaan doen maar dat was nog niet duidelijk. De verwachting was trouwens wel dat dat niet ging gebeuren omdat ze vermoedelijk alleen maar te maken krijgen met pre-orders.

Oftewel: Ze zullen waarschijnlijk alleen maar kunnen doen aan de pre-orders, en dan vermoedelijk ook nog niet eens alle geplaatste pre-orders. Het heeft dan voor een keten als MediaMarkt ook geen enkele meerwaarde om:
- De winkel buiten de standaard tijden weer open te gooien
- Extra personeel inzetten

Nogmaals, dit is natuurlijk niet definitief, maar iedereen die een beetje logisch kan redeneren zou tot deze conclusie komen. De vraag naar PS4's is gigantisch, en als zelfs de grotere ketens (GameMania en Mediamarkt) niet eens kunnen voldoen aan alle pre-orders, dan is er voor hen geen enkele winst in te behalen.

Neemt niet weg dat ik gewoon 's-nachts voor de deur zal staan als ze toch een nachtrelease gaan doen. :9

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:47
Ik ben wel nieuwsgierig dat als je een koptelefoon in de ds4 drukt de andere audio dan automatisch op mute gaat. Iemand?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Goede vraag. Ik denk echter dat er alleen voice chat door de DS4 wordt uitgezonden, maar wellicht heb ik het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Voor zover ik het heb begrepen kan je dit zelf instellen: je kan dus ook alle in-game geluiden (voor zover ik het heb begrepen!) door de controller laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Laatst online: 14-12-2023
http://www.playstationlif...g-for-500-by-end-of-year/

Dit artikel verschijnt op bijna elke website nu, 499 voor de Vita en de PS4!
Hoeveel tweakers die nog geen Vita hebben zouden deze bundle overwegen/nemen?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Heb al een Vita, maar dit zou ik zeker overwegen. Briljante move van Sony sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Dat zou ik zeker overwegen!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Als die bij de GM komt dan koop ik hem zeker als bundel. Heb nog geen Vitas en streamen vanaf mijn PS4 en evt games doorspelen in bed of zo lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Laatst online: 20-09-2022
Hmm €500 voor PSVita + PS4, volgens mij is dat een beetje te veel van het goede.

Ik bedoel dat ik denk dat ze zich zo'n verlies niet kunnen veroorloven. Volgens mij heeft het ook totaal geen zin om dit bij de launch te doen, alle PS4's zullen sowieso uitverkocht worden, dus volgens mij kunnen ze beter een bundel van €599 aankondigen die ook goed zal verkopen, aangezien mensen die geen PS4 zouden kunnen bemachtigen, dan toch wel voor die bundel zouden gaan.

Waarschijnlijk is dat gerucht gewoon willekeurig ingestuurd door iemand die een beetje hoopvol zat te denken.

[ Voor 10% gewijzigd door Cyrso op 05-08-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Ik heb een vraagje.
Ik heb nu een 1080p tv 60 hz is dit voldoende om optimaal op de playstation te kunnen spelen of moet ik upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Uniciteit schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 17:39:
Voor zover ik het heb begrepen kan je dit zelf instellen: je kan dus ook alle in-game geluiden (voor zover ik het heb begrepen!) door de controller laten sturen.
Kijk dat zou ideaal zijn voor wat midnight gaming zonder de rest van het huis te wekken. 8)
Nu wordt dit waarschijnlijk mijn eerste console sinds de NES en ik kan niet wachten.

Ik zal de PS4 samen met mijn vriendin gaan gebruiken. Ik neem aan dat het als volgt werkt: De PS4 is al helemaal ingesteld en er zit een PS+ abbo op. Ik ga er vanuit dat zodra 1 van ons dat ding aanzet er een soort van inlogscherm oid tevoorschijn komt waar je een account (van mij of mijn vriendin dus) kan kiezen zodat de achievements etc. niet door elkaar lopen. Heb ik dit goed gegokt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

jayesh schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:37:
Ik heb een vraagje.
Ik heb nu een 1080p tv 60 hz is dit voldoende om optimaal op de playstation te kunnen spelen of moet ik upgraden
Voldoende.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
AtlAntA schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:37:
[...]

Kijk dat zou ideaal zijn voor wat midnight gaming zonder de rest van het huis te wekken. 8)
Nu wordt dit waarschijnlijk mijn eerste console sinds de NES en ik kan niet wachten.
Ik weet het niet honderd procent zeker, maar volgens mij zat het zo in elkaar. :9
Ik zal de PS4 samen met mijn vriendin gaan gebruiken. Ik neem aan dat het als volgt werkt: De PS4 is al helemaal ingesteld en er zit een PS+ abbo op. Ik ga er vanuit dat zodra 1 van ons dat ding aanzet er een soort van inlogscherm oid tevoorschijn komt waar je een account (van mij of mijn vriendin dus) kan kiezen zodat de achievements etc. niet door elkaar lopen. Heb ik dit goed gegokt?
Op de PS3 kan je inderdaad ook gewoon je eigen account kiezen en daarop 'te werk' gaan - zo zal het vast ook wel op de PS4 gaan (sterker nog, je kan ook vanaf andere consoles op je eigen account inloggen). En yep, slechts één iemand heeft PS+ nodig voor online multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 19:03:
http://www.playstationlif...g-for-500-by-end-of-year/

Dit artikel verschijnt op bijna elke website nu, 499 voor de Vita en de PS4!
Hoeveel tweakers die nog geen Vita hebben zouden deze bundle overwegen/nemen?
Ik ben benieuwd of het gerucht waar is, want dan ga ik meteen een preorder plaatsen. Wellicht krijg je de PSVita dan al direct mee. Het lijkt me wel iets om op de gamescom aan te kondigen. Ik heb nog geen bericht gezien dat Sony het ontkent of niet ingaat op geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha die Vita krijg je echt niet al mee hoor. Waarschijnlijk zit dit netjes samen in een doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Ik heb geen interesse in een Vita dus die bundel sla ik lekker over mocht hij er komen. Heb liever een extra controller of game.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Voor € 60,- een controller of voor € 100,- een Vita. Ik zou het wel weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Er vanuit gaande dat ze nu al verlies maken op de PS4 en dan ook nog eens voor honderd euro de Vita verkopen vraag ik me dan wel af waar ze dit van moeten doen. Tenzij ze met grote voorraden zitten waar ze van af moeten.

Heb zelf al een Vita dus heb er niks aan, maar dit is bijna te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel een manier om de hoeveelheid Vita's te vergroten waardoor het voor ontwikkelaars interessanter wordt om er rekening mee te houden. Het zou mooi geweest zijn als je op die manier bv Diablo 3 had kunnen spelen zoals Monster Hunter bij Nintendo. Thuis speel je op de Wii U en op de camping of in de trein op je 3DS en je wisselt simpelweg de savegames uit.

Meer Vita's betekent ook meer games, kijk maar naar de 3DS. Daar komen nu zoveel games voor uit dat je tijd te kort komt om ze te kunnen spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2013 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

SeamusXanthus schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:56:
Er vanuit gaande dat ze nu al verlies maken op de PS4 en dan ook nog eens voor honderd euro de Vita verkopen vraag ik me dan wel af waar ze dit van moeten doen. Tenzij ze met grote voorraden zitten waar ze van af moeten.

Heb zelf al een Vita dus heb er niks aan, maar dit is bijna te mooi om waar te zijn.
Ze maken geen verlies op de PS4 is al een keer aangegeven.
En de productie van de vita zal inmiddels ook wel goedkoper zijn.
Het lijkt mij in ieder geval een hele leuke deal.
Beter als een camera waar je toch niets mee doet :o

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nog wat info vanuit de Driveclub dev over micropatching op de PS4. Van PU.nl.
PlayStation 4 micro patching service

Besef je eigenlijk wel dat je al over een maandje of 4 de gloednieuwe next-gen consoles naast je TV kan zetten? Het duurt echt niet lang meer! Op de aankomende gamescom krijgen we ongetwijfeld weer een stortvloed aan info over ons heen, maar hier en daar komen we ook nu steeds meer te weten over de PlayStation 4 en Xbox One. Zo zijn er nu wat meer details over hoe downloads werken op de PS4 en is er info over de ‘micro patching service’ waar developers gebruik van kunnen maken.

We weten al dat PS4 gamers straks kunnen kiezen welk deel van een game eerst gedownload moet worden. In het geval van Killzone: Shadow Fall kan je bijvoorbeeld kiezen of je eerst de singleplayer wil downloaden, of eerst de multiplayer. Developers kunnen echter ook bepalen welke data als eerst wordt gedownload om de ervaring zo strak mogelijk te krijgen. Scott Kirkland, Technical Director bij Evolution Studios, legt uit hoe ze het zelfs kunnen aanpassen bij DriveClub:

"We can continue to make the experience better for the player. If we recognise that a majority of people take a particular path through the game that we didn't anticipate, we could dynamically modify the default order that the digital version of the game gets pulled down in – and actually, that same technique could apply to how the data is pulled off the Blu-ray as well.”

Maar het wordt nog gekker! Aangezien de PS4 alle updates en patches nu op de achtergrond kan uitvoeren, kunnen devs gebruik maken van de micro patching service, waardoor er heel gemakkelijk aanpassingen kunnen worden gemaakt in de game, zonder dat je dat als speler door hebt. Het fine-tunen van een game heeft nu dan ook geen aparte update nodig. Scott geeft een voorbeeld:

“PlayStation 4 micro patching service will let developers release tiny updates more frequently to tweak gameplay and target specific attributes. We can even update the handling. If there are any balancing issues – if anyone says 'this car is 0.1 second slower than it should be at 0-60mph' – we can make adjustments like that."

Tijdens de aankondiging van de Xbox 360 en PlayStation 3 was er ook al sprake van een soortgelijk systeem, maar het lijkt er op dat de techniek nu ook echt gaat werken, aangezien alle updates en patches achter de schermen worden geïnstalleerd. De Xbox One gaat dit ongetwijfeld ook ondersteunen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Zou wel jammer voor PS4 zijn, want dat is te laat voor sinterklaas, wat in België en Nederland wel nog gevierd wordt. De rest van de wereld zijn ze nog op tijd voor kerstmis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Maar om alle gegadigden dan voor kerst het apparaat te leveren lijkt me een logistiek drama. Het onderste stukje van dat artikel geeft me dan wel weer hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Laatst online: 22-09 08:54
Ik zat net te kijken in de officiële Sony store, maar dan het onderwijs gedeelte. Als je student bent kan je dan extra korting krijgen op laptops en dergelijke. Ik zag de PS4 er ook tussen staan, en met studentenkorting is die €359,99. Goede deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Farid_A schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:08:
Ik zat net te kijken in de officiële Sony store, maar dan het onderwijs gedeelte. Als je student bent kan je dan extra korting krijgen op laptops en dergelijke. Ik zag de PS4 er ook tussen staan, en met studentenkorting is die €359,99. Goede deal toch?
Thanks, gouden tip!!! Ga dan toch maar mijn andere pre order cancelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
iSpaceman schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:27:
[...]

Thanks, gouden tip!!! Ga dan toch maar mijn andere pre order cancelen
Nog een gratis tip: Ga je via Surfspot.nl naar de Sony.nl partnersite dan kost de PS4 slechts 320. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:47
RDMA schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:14:
[...]

Nog een gratis tip: Ga je via Surfspot.nl naar de Sony.nl partnersite dan kost de PS4 slechts 320. :)
Wow, inderdaad. Dat is echt een gouden tip.
Enige nadeel: je moet gelijk betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
[...]

Voor €320 ben ik bereid mijn huidige pre-order bij Sony te annuleren en 'm opnieuw te bestellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
yorroy schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:23:
[...]

Wow, inderdaad. Dat is echt een gouden tip.
Enige nadeel: je moet gelijk betalen
Klopt.

Denk dat het een fout op de site is, eerst gold de studentenkorting namelijk niet op de PS4 en was hij gewoon 399. Zou snel handelen als je die 80 euro wil meepakken dus.

[ Voor 3% gewijzigd door RDMA op 06-08-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Laatst online: 22-09 08:54
[...]

Die is nog beter! Dat wordt hem dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
WTF, PS4 voor 320 euro... Snel nog ff gebruik maken daarvan! Vanaf september ben ik geen student meer...

Ik ben nooit zo van het pre-orderen, maar dit is briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Over 9 dagen ben ik geen student meer :P (als het goed is) ... maar twijfel nog of ik hem moet bestellen :X Heb nog ps3 met een shitload aan spellen in de wachtrij... zat eraan te denken om een jaartje ofzo te wachten met de aanschaf, maar nu wordt het mij ineens heel aantrekkelijk gemaakt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Bartjuh op 06-08-2013 23:07 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.