Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:59:
[...]

Ik heb een PS3 Phat 80GB uit 2009 en nog nooit koeling problemen gehad. (Heb er overigens al langere tijd een 7200 rmp schijf in zitten) Volgens mij heeft de PS4 aan de achterkant aardig wat ventilatie sluiven, ik denk dat het wel goed zit met de koeling. (Hoewel ik natuurlijk niet weet hoe het er van binnen uit ziet en of er aan de voorkant veel ventilatie sleuven zitten.)
Yep hetzelfde is van toepassing voor mij. Heb geluk gehad met de Phatboy maar soms wat stofzuigergeluid en een aantal maal n freeze gekregen. :*)
Dit was wel een heel ander verhaal dan mn Xbox360 story pfff :(
Denk dat er wel opstart problemen komen met de PS4. En dat dit netjes opgelost gaat worden door Sony! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
[...]

Ik heb een PS3 Phat 80GB uit 2009 en nog nooit koeling problemen gehad. (Heb er overigens al langere tijd een 7200 rmp schijf in zitten) Volgens mij heeft de PS4 aan de achterkant aardig wat ventilatie sluiven, ik denk dat het wel goed zit met de koeling. (Hoewel ik natuurlijk niet weet hoe het er van binnen uit ziet en of er aan de voorkant veel ventilatie sleuven zitten.)
Mijn eerste generatie 60Gb phat is pas beyond-repair, en een half jaar te vroeg :'( , ge-YLOD-ed.

Anyways, ik begreep dat de Cell-processor erg veel hitte genereert, en i.c.m. slechte koeling in die eerste generaties voor veel problemen zorgde. Ik las ook dat de techniek in de PS4 wat gangbaarder is, en wat koeler kan draaien.

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Al in het PS4 vs XBO vs WIIU topic gepost voor de discussie, ik post het ook maar hier want, tja, dit is het PS4 topic :9

Nieuwe PlayStation 4 details
Sony heeft een video uitgebracht met 20 dingen die je misschien nog niet wist over de PlayStation 4. Er zitten wel wat interessante dingen tussen, hieronder een paar dingen waarvan ik denk dat jullie 'm ook nog niet (helemaal wisten).

YouTube: PS4: 20 Things You Didn't Know

- Het nieuwe menu heet "PlayStation Dynamic Menu", vervangt XMB menu.
- Je games en andere aankopen zijn op elke PS4 beschikbaar zolang je bent ingelogd, als je uitlogt is die content weer van die PS4 af
- Één PS4 is je "hoofd PS4", alle content blijft daarop beschikbaar (zelfs als je bent uitgelogd). Andere gamers op die "hoofd PS4" kunnen ook van jouw content genieten, inclusief PlayStation Plus.
- PlayStation 4 Camera kan 3D beelden opnemen
- Je kan tussen het menu, apps en games switchen on-the-go (dus zonder dat je bijv. je game hoeft af te sluiten).
- PlayStation App werkt als second screen, game developers kunnen er gebruik van maken (bijv. zoals je met Watch_Dogs hebt gezien, waarbij een tablet wordt gebruikt), je kan aankopen doen in de PlayStation Store en tot slot kan je andere games zien spelen (spectator mode).

Er zijn nog meer details die je misschien wel, misschien niet wist. Het filmpje duurt maar 4:23, dus als je de tijd hebt, zeker even luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:17
Netjes! Zag het op Twitter. Maar nog geen tijd gehad om te kijken. Dat je games beschikbaar op alle ps4 systemen als je inlogt lijkt me handig! Maar neem aan dat het alleen voor digitale aankopen gaat? Klinkt klein btje als familie share van Xbox.. Als je tenminste de inlog gegevens wilt delen met anderen :)

Klinkt niet verkeerd! Wat ik me nog afvraag.. Ik een Sony PS headset. Zo'n draadloos geval met "7.1" geluid.. Zou die werken op een ps4? Heb hem nog niet zo lang en ben er best tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
[...]

Ik heb hier nog de allereerste generatie phat met 60GB als ik het goed heb (zit al een poosje een grotere HDD ivm PS+). Nog nooit problemen gehad terwijl hij wel gewoon in een meubel staat (wel met voldoende ruimte, maar natuurlijk nooit echt optimale ventilatie daar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Uniciteit schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:56:
- Je games en andere aankopen zijn op elke PS4 beschikbaar zolang je bent ingelogd, als je uitlogt is die content weer van die PS4 af
- Één PS4 is je "hoofd PS4", alle content blijft daarop beschikbaar (zelfs als je bent uitgelogd). Andere gamers op die "hoofd PS4" kunnen ook van jouw content genieten, inclusief PlayStation Plus.
Dit houdt dus in dat die stomme regel die ze vorig jaar of het jaar daarvoor hadden aangescherpt dat je op maar 3 consoles mag inloggen hebben verwijdert?
Want dat zou erg fijn zijn, ook minder gedoe dan als je PS4 stuk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:20:
Netjes! Zag het op Twitter. Maar nog geen tijd gehad om te kijken. Dat je games beschikbaar op alle ps4 systemen als je inlogt lijkt me handig! Maar neem aan dat het alleen voor digitale aankopen gaat? Klinkt klein btje als familie share van Xbox.. Als je tenminste de inlog gegevens wilt delen met anderen :)

Klinkt niet verkeerd! Wat ik me nog afvraag.. Ik een Sony PS headset. Zo'n draadloos geval met "7.1" geluid.. Zou die werken op een ps4? Heb hem nog niet zo lang en ben er best tevreden mee!
Ik denk niet dat er een official statement over is, maar ik neig ernaar om te zeggen: ja. Het wordt nog wel even afwachten, maar aangezien het officieel van Sony is voor de PlayStation (3), zou het me niet verbazen als hij ook op de PS4 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Sony heeft een video uitgebracht met 20 dingen die je misschien nog niet wist over de PlayStation 4.
Komt die video van Sony?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
witeken schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:35:
[...]

Komt die video van Sony?
Officieel kanaal, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Pompi schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:30:
[...]

Dit houdt dus in dat die stomme regel die ze vorig jaar of het jaar daarvoor hadden aangescherpt dat je op maar 3 consoles mag inloggen hebben verwijdert?
Daar heb ik nog inet zoveel problemen mee maar ze zouden in de foutmelding die je krijgt gewoon een url of direct een pagina naar internet moeten openen waar je kunt inloggen en dat kan wijzigen. Ik kreeg het vorige maand namelijk niet te vinden en moest contact met de klantenservice opnemen voor de instructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Officiële PS4 retailers Nederland bekendgemaakt

- Sony (Online Store)
- Foregames.nl
- ToysXL.nl
- Wehkamp.nl
- BartSmit.com
- Intertoys.nl
- Bol.com
- GameMania.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Waar haal je die lijst vandaan dan? Vind het vreemd dat de mediamarkt er niet tussen staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
kbloem schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:25:
Waar haal je die lijst vandaan dan? Vind het vreemd dat de mediamarkt er niet tussen staat...
Sony PS4 website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bathing Aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 05:37
Uniciteit schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:03:
Officiële PS4 retailers Nederland bekendgemaakt
Uit de Sony website: "Eind 2013 wordt de PS4 uitgebracht. Mis het niet en reserveer je systeem vandaag nog. Plaats je bestelling nu bij een deelnemende winkel."

Het is dus slechts een lijst (die mogelijk nog uitgebreid wordt) met bedrijven waar je op dit moment reserveringen kan plaatsen, deze bedrijven werken dan met een of ander Sony reserveringssysteem denk ik.
vreemd dat de mediamarkt er niet tussen staat...
MediaMarkt zal zelf wel groots inkopen en zelf de reserveringen regelen. Minder complex en minder regelen met Sony maakt deze manier vast goedkoper in dit geval.

[ Voor 28% gewijzigd door Bathing Aap op 13-07-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Pompi schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:30:
[...]

2 consoles en het waren er 5.
Ze hebben echter tegelijkertijd een website gereleased waar je maximaal 1x per half jaar 1 of beide console kan demoten.
5 stuks was eigenlijk ook wel een beetje belachelijk.
Met de gewijzigde manier van je games kunnen spelen (zelfde als steam?) is het gelukkig allemaal overbodig geworden.

[ Voor 9% gewijzigd door Sinned123 op 13-07-2013 22:43 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
MediaMarkt staat wel vaker bij dit soort dingen er niet tussen omdat het niet rendabel is voor ze om per land in te kopen. De Media-Saturn groep (MediaMarkt, Saturn, Redcoon) regelt distributie naar individuele landen vaker zelf, en kan dat in bulk inkopen in ordes van tienduizenden i.p.v. duizenden. Dit stelt ze in staat aantrekkelijke launch kortingen e.d. toe te passen. Als je kijkt op de playstation site lijkt dat wederom te zijn wat ze doen, gezien MediaMarkt/Saturn voor de duitse site er in de pre-orders tussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:20:

Ik heb dezelfde vraag met betrekking tot mijn Turtle Beach headset, maar Sony heeft hier zelf nog niets over los gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Als het een blue-tooth apparaat is, zou ik niet weten waarom deze niet zou werken.
Het zou nog vreemder zijn als Sony zijn eigen randapparatuur niet ondersteunt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:38:
Als het een blue-tooth apparaat is, zou ik niet weten waarom deze niet zou werken.
Het zou nog vreemder zijn als Sony zijn eigen randapparatuur niet ondersteunt.
PS3 DualShock controller werkt ook niet. Ik weet niet precies hoe Bluetooth technisch werkt, maar het lijkt er een beetje op alsof men frequenties kan bepalen en dan selecteert welke men doorlaat. Voor een externe partij als Turtle Beach kan het nog te maken hebben met het hebben van een licentie, welke nu slechts verleend is voor de PS3. Wil men de headset kunnen gebruiken op de PS4, dan dient men eerst een vergoeding te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Dat de DS3 niet werkt op de PS4 lijkt me redelijk logisch, aangezien deze een aantal funtionaliteiten mist die op de DS4 wel zitten, maar ik ga er toch wel vanuit dat de Sony 7.1 headset nog gaat werken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:03
Als elke game gebruik gaat maken van dat aantal functionaliteiten (kan alleen het touchscreen bedenken en het lampje voor de ps eye) zou ik het logisch vinden , maar als er genoeg games zijn die de extra functies niet toepassen baal ik wel dat ik al mijn goede DS3's niet meer kan gebruiken.

Vooral voor de locale multiplayer is het lekker om wat extra controllers te hebben liggen en ik ga zeker niet gelijk 4 controllers aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:19

Sandyman538

SandstorM [148839]

psychodude schreef op zondag 14 juli 2013 @ 15:15:
Dit stelt ze in staat aantrekkelijke launch kortingen e.d. toe te passen.
Reken daar maar niet op...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
- PlayStation App werkt als second screen, game developers kunnen er gebruik van maken (bijv. zoals je met Watch_Dogs hebt gezien, waarbij een tablet wordt gebruikt), je kan aankopen doen in de PlayStation Store en tot slot kan je andere games zien spelen (spectator mode).
Voor de ietwat kleinere game-devs kan het zeker wel interessant zijn denk ik, die kunnen denk ik dan via de standaard SDK makkelijk een (haast) voorgebakken Second Screen-functie toevoegen aan hun games.
Echter lijkt het mij niet echt relevant voor de wat grotere devs zoals Ubisoft om dit via Sony's framework te doen, aangezien ze met Watch_Dogs, The Division enz. via hun eigen servers, met een eigen framework denk ik beter zelf op die manier kunnen bepalen op welke manier zij deze technologie kunnen inzetten. Ook nog eens zonder bemoeienis van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Bestelling geplaatst zojuist met extra cam en controller bij sony.nl. Nu hopen dat dat de overgang naar de herfst soepeltjes verloopt in combinatie met de lancering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Sandyman538 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:30:
[...]

Precies, mij lijkt dit voor Media Markt gewoon een manier om meer winst te genereren, in plaats van te komen met stuntprijzen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
MyUtd4Life schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:10:
[...]

Precies, mij lijkt dit voor Media Markt gewoon een manier om meer winst te genereren, in plaats van te komen met stuntprijzen.
Dat is iets wat iedere winkel/ieder bedrijf nou eenmaal doet. Dat is de essentie/zin van een bedrijf, winst maken..
Wel is het zo dat Media Markt en Saturn nou eenmaal bij releases van Consoles en Games vaker met stuntprijzen kunnen komen en dat is ook zo gebleken in het verleden, dus waar jullie het vandaan halen dat dat in dit geval niet het geval zou kunnen zijn bij de release van de PS4 is voor mij een raadsel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Omdat er waarschijnlijk geen of soms zelfs een negatieve marge op gameconsoles zit? We weten niet hoe het zit met de next gens, maar ik zie niet in waarom daar ineens wel 20% op zou kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
bram1984 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:09:
Omdat er waarschijnlijk geen of soms zelfs een negatieve marge op gameconsoles zit? We weten niet hoe het zit met de next gens, maar ik zie niet in waarom daar ineens wel 20% op zou kunnen zitten.
Vergeet niet de BTW, in principe wordt elke €399-kostende PS4 console voor €324.75 verkocht (dan zijn BTW + thuiskopieheffing er af). Verzending is vaak ook nog 'gratis'... vreet ook weer in de marge.

Ik denk dat een retailer blij mag zijn met €40 (10%) winst per verkochte console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:09:
Je hoeft niet bij me aan te komen over marges van consoles, ik werk zelf op de Games/Consoles-afdeling van een Media Markt dus weet waar ik over praat, maar daar gaat 't mij hier niet om.

Ook al gaat het wel of niet over marges, in het verleden (wat ik ook al heb genoemd in mijn vorige post) is het vaak zo geweest dat bepaalde winkels met stuntprijzen konden komen rondom de release.
Jullie kunnen evenmin zeggen hoe dit zal gaan rond de release van de consoles dan dat ik dat kan doen, de tijd zal het uitwijzen dus heb gewoon geduld en ga niet speculeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

ProfoundValue schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:28:
[...]

Je hoeft niet bij me aan te komen over marges van consoles, ik werk zelf op de Games/Consoles-afdeling van een Media Markt dus weet waar ik over praat, maar daar gaat 't mij hier niet om.

Ook al gaat het wel of niet over marges, in het verleden (wat ik ook al heb genoemd in mijn vorige post) is het vaak zo geweest dat bepaalde winkels met stuntprijzen konden komen rondom de release.
Jullie kunnen evenmin zeggen hoe dit zal gaan rond de release van de consoles dan dat ik dat kan doen, de tijd zal het uitwijzen dus heb gewoon geduld en ga niet speculeren ;)
Uit het verleden kan ik je melden dat de PS varianten bij geen enkele keten tijdens de release voor iets wat op een stuntprijs lijkt over de toonbank zijn gegaan. Dus waar je dat vandaan verzint is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
I give up, ik ga niet halen en trekken over een onderwerp van stuntprijzen en of deze wel of niet gehanteerd gaan worden.. we zien het vanzelf wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
ProfoundValue schreef op maandag 15 juli 2013 @ 18:33:
I give up, ik ga niet halen en trekken over een onderwerp van stuntprijzen en of deze wel of niet gehanteerd gaan worden.. we zien het vanzelf wel ;)
Come on...don't give up so easy. >:)

Mijn lokale gameboer gaat in ieder geval niet stunten, dat is één ding wat zeker is.
Vind ik ook niet belangrijk. Sony heeft een prijs genoemd en ik heb er nu al rekening mee gehouden dat ik dat bedrag moet gaan betalen. Mocht er toch nog iets vanaf gaan, dan is dat mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:54
ProfoundValue schreef op maandag 15 juli 2013 @ 18:33:
Hooguit een extra game in de doos voor 50 in plaats van 60 euro of iets dergelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geen Sony fanboy maar ik volg het PS4 nieuws en dit topic al voor een lange tijd, en nu toch maar besloten een account aan te maken. Ook ik kan niet wachten en heb de console dus ook al een pre-order staan. Ik ben van mezelf echt een budgetgamer en kijk dus ook naar de laagste prijs. Niet zo makkelijk gezien de echte details pas bekend zijn geraakt, maar ik heb met hulp van de prijsreacties op Budgetgaming de PS4 voor 389,- bij Gameshop Twente. Ik weet niet of jullie dit als een stuntprijs zien maar ik het is toch iets ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Sandyman538 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:42:
Uit het verleden kan ik je melden dat de PS varianten bij geen enkele keten tijdens de release voor iets wat op een stuntprijs lijkt over de toonbank zijn gegaan. Dus waar je dat vandaan verzint is mij een raadsel.
De PSVita voor 188 euro bij de MM op de dag van release. Dit was wel beperkt tot 1 of enkele filialen.
Maar ik verwacht niet dat er bij de PS4 een dergelijke aanbieding met hoge korting gaat komen.

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 15-07-2013 20:26 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:03
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 20:21:
Ik ben geen Sony fanboy maar ik volg het PS4 nieuws en dit topic al voor een lange tijd, en nu toch maar besloten een account aan te maken. Ook ik kan niet wachten en heb de console dus ook al een pre-order staan. Ik ben van mezelf echt een budgetgamer en kijk dus ook naar de laagste prijs. Niet zo makkelijk gezien de echte details pas bekend zijn geraakt, maar ik heb met hulp van de prijsreacties op Budgetgaming de PS4 voor 389,- bij Gameshop Twente. Ik weet niet of jullie dit als een stuntprijs zien maar ik het is toch iets ;).
Nouja ben ook een budgetgamer, maar een 10tje op €400 vind ik geen stuntprijs nee ;) dat is hetzelfde als een game voor €64 verkopen terwijl de adviesprijs €65 is.

Verder is Gameshop Twente volgens mij een heel jong bedrijf ? Dus kan je afvragen hoeveel ze er binnen gaan krijgen op day one. Dat valt natuurlijk in heel Nederland te bezien , maar verwacht dat de gevestigde bedrijven voorkeursbehandeling gaan krijgen. Maarja ook dan had je allang moeten pre-orderen gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Sandyman538 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:30:
[...]

MediaMarkt heeft dit reeds eerder gedaan. PS Vita, Wii U, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:50
Uniciteit schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:28:
[...]

Vergeet niet de BTW, in principe wordt elke €399-kostende PS4 console voor €324.75 verkocht (dan zijn BTW + thuiskopieheffing er af). Verzending is vaak ook nog 'gratis'... vreet ook weer in de marge.

Ik denk dat een retailer blij mag zijn met €40 (10%) winst per verkochte console.
Wat nou Uniciteit, promotie? :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ProfoundValue schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:28:
[...]

Mooi man. Laat ik nu ook ergens werken waar er sinds 2004 al consoles verkocht worden, waar we overigens inmiddels mee gestopt zijn, door de enorme rukmarges. En dat geldt ook voor de games. Er is geen pepernoot op te verdienen, en ik verwacht dan ook niet dat dit met de next gens wel gaat gebeuren. Ik weet verder ook niet hoe de MM werkt, maar communiceert de leiding werkelijk hun productmarges aan het personeel op de vloer?

@ Uniciteit; 10% marge op een console? Vergeet het maar. :+

Een retailer mag blij zjin als de marge op een console überhaupt in de plus valt. Wii werd bijvoorbeeld onder de inkoopprijs verkocht. Drama.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 16-07-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-09 14:43
Betreft kortingen: Ik weet niet voor hoeveel Sony een ps4 verkoopt aan een winkel? Misschien is het wel duur omdat de marge anders kleiner wordt als de winkel korting geeft?

[ Voor 3% gewijzigd door Ps3gamer91 op 16-07-2013 10:00 ]

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Beakzz schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:46:
[...]
Verder is Gameshop Twente volgens mij een heel jong bedrijf ?
Bestaan vanaf 2001, dus dat is niet heel jong.
Bij een console moeten ze het toch hebben van de games en accesoires die je meeneemt. De meesten zullen toch snel een game, camera en misschien extra controller aanschaffen. Dan kom je wel in de plus. Alleen met consoles verkopen gaat niemand rijk worden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop echt dat een of andere manager van een MediaMarkt in een goede bui is en gewoon denkt: we gooien er gewoon een tweede controller bij.

Ik was met de PS3 heel lucky trouwens. Had hem toen met in totaal 20% korting (10% door een openingsactie + normale 10% kortingsbon). Ik ga denk ik toch maar niet pre orderen en duimen voor die manager :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Van Gamer.nl
'Remote play voor PS4 werkt ook met meerdere Vita's'

16 jul. 2013 13:57 / Gewijzigd 16 jul. 2013 14:29 / Door: Michel Musters / 24 reacties / Bron: The Guardian

De remote play-functie, waardoor spelers van PS4-games direct naar een Vita kunnen streamen, werkt op meerdere Vita's tegelijk. Dat blijkt uit informatie die The Guardian op Develop 2013 heeft opgedaan.

De PlayStation 4 zou namelijk een multi-user lobby krijgen waardoor vier spelers tegelijk een lokale multiplayersessie op hun eigen Vita kunnen afspelen.

De remote play-functie zorgt ervoor dat de PlayStation 4 en Vita functioneren zoals een Wii U en GamePad. Zolang spelers in de buurt zijn van de console, kunnen PS4-games op de Vita gespeeld worden zonder dat er een televisiescherm voor nodig is. Nu blijkt dat dit dus ook werkt voor multiplayergames, al blijft dit hoogstwaarschijnlijk beperkt tot de lokale multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

bram1984 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:56:
[...]

Mooi man. Laat ik nu ook ergens werken waar er sinds 2004 al consoles verkocht worden, waar we overigens inmiddels mee gestopt zijn, door de enorme rukmarges. En dat geldt ook voor de games. Er is geen pepernoot op te verdienen, en ik verwacht dan ook niet dat dit met de next gens wel gaat gebeuren. Ik weet verder ook niet hoe de MM werkt, maar communiceert de leiding werkelijk hun productmarges aan het personeel op de vloer?

@ Uniciteit; 10% marge op een console? Vergeet het maar. :+

Een retailer mag blij zjin als de marge op een console überhaupt in de plus valt. Wii werd bijvoorbeeld onder de inkoopprijs verkocht. Drama.
Dat is vreemd, want een PS4 kost in de VS $399.-, terwijl hij hier €399,- gaat kosten. Daar zit al een verschil tussen van 25% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Tarabass schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:18:
[...]
Dat is vreemd, want een PS4 kost in de VS $399.-, terwijl hij hier €399,- gaat kosten. Daar zit al een verschil tussen van 25% :)
Dat zegt dan weer niets over de inkoopprijs van de retailers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]
En wat heeft dat inderdaad precies met de inkoopprijs hier in NL te maken?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Zoals ik de berichtgeving mag geloven doet Sony zijn best om pre-orders binnen te harken (ook middels via-via) en te leveren. Benieuwd naar hoe zich dit op de 2ehands sites gaat laten zien. 500 of 600 Euro voor een PS4? :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]
$399 is ex btw.
eerlijker vergelijk is dus: € 399 / 1.21 = € 329,75 = ca $ 430.
verschil tussen US en EU is dus $ 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
M a r c o schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:55:
[...]

$399 is ex btw.
En in Nederland heb je ook nog eens een thuiskopieheffing (waarover trouwens ook BTW wordt geheft), dus de werkelijke prijs is ongeveer $425. Combineer dat met iets hogere verschepingskosten, mogelijke kosten vanuit de EU (?) en nog wat marge vanwege de onstabiele Eurozone (en dus Euro), dan is een 'premium' van $25 best acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
bram1984 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 17:11:
Van Gamer.nl

'Remote play voor PS4 werkt ook met meerdere Vita's'
Dat klinkt goed zeg! Ik heb remote play op de PS3 eigenlijk bijna nooit gebruikt, maar als het echt zo goed en gemakkelijk werkt bij de PS4 dan is het al direct een stuk interessanter.

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 17-07-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:54
misschien een komt er een combi-pakket met een PS4 + Vita voor een leuk prijsje?
want zo wordt het wel interessant om een Vita te kopen, nu Sony m een nieuw leven in wil blazen met de launch van de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

M a r c o schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:55:
[...]

$399 is ex btw.
Volgens mij is dit onzin. Het zou dan inderdaad billijk zijn, maar beide prijzen zijn imo incl. btw. Ik bestel nog weleens wat in Amerika en prijzen zijn gewoon één op één gekopieerd.

Wat ik ermee wilde zeggen is dat het raar is dat de ps daar 25% goedkoper is, maar dat de retailers er hier geld bij zouden moeten doen. Ik kan me niet voorstellen dat een retailer er hier geld bij doet (sony doet er wel geld bij, maar we hebben het nu over retailers) terwijl diezelfde retailer weet dat aan de andere kant van de oceaan de PS4 25% goedkoper is.

Wat zou de inkoopprijs dan zijn volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Een inkoopprijs kan per retailer verschillen, dus per land en per continent kan dit al helemaal. Maakt verder niet uit, ik geef slechts aan dat er geen pepernoot op consoles verdiend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

bram1984 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:14:
Een inkoopprijs kan per retailer verschillen, dus per land en per continent kan dit al helemaal. Maakt verder niet uit, ik geef slechts aan dat er geen pepernoot op consoles verdiend wordt.
Oh, dat spreek ik ook niet tegen. Het is een feit dat zowel Sony als de retailer er (bijna) niets op verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
bram1984 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:14:
Dit klopt. Al jaren verdienen shops er geen moer aan. Heb vrij lang bij een gameshop gewerkt, het enige waar echt winst op zat waren (2e hands) games en third party controllers.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:51
Tarabass schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:07:
[...]

Volgens mij is dit onzin. Het zou dan inderdaad billijk zijn, maar beide prijzen zijn imo incl. btw. Ik bestel nog weleens wat in Amerika en prijzen zijn gewoon één op één gekopieerd.

Wat ik ermee wilde zeggen is dat het raar is dat de ps daar 25% goedkoper is, maar dat de retailers er hier geld bij zouden moeten doen. Ik kan me niet voorstellen dat een retailer er hier geld bij doet (sony doet er wel geld bij, maar we hebben het nu over retailers) terwijl diezelfde retailer weet dat aan de andere kant van de oceaan de PS4 25% goedkoper is.

Wat zou de inkoopprijs dan zijn volgens jou?
Dat is toch echt zonder BTW. Jij betaalt die prijs omdat je niet in Amerika woonachtig bent en dus de sales tax niet verschuldigt bent. Officieel moet je daarom wel hier in nederland nog BTW betalen. Dat de douane dat niet aan jou berekent is gewoon mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trailer 'The Evil Within':

Niet zo mijn game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 10:25
wel mooie muziek...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 22:39
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 17:29:
Trailer 'The Evil Within':
[video]
Niet zo mijn game :P
Game? Ik zie geen gameplay, alleen een filmpje wat op een 13 in een dozijn horror film lijkt. Ga m toch volgen, wordt wel weer tijd voor een game a la Condemned. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gameplay is er ook al een tijdje van (E3 Gameplay demo e.d.) Lijkt me echt geweldige game. Echte horror games bestaan niet meer (Nee, Resident Evil is sinds 4 allang geen horror meer)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Nieuwe informatie over de Share-knop tijdens Develop 2013.
Brown also says that developers will be able to add a selection of spectator commands that the game can dynamically respond to. For example, if the onscreen player is fighting an end-of-level boss, but is low on health, a spectator could click a Heal option to help them out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op psx-sense.nl was gisteren een artikel geplaatst dat draadloze PS3 headsets eveneens op de PS4 gebruikt kunnen worden. Dat vind ik wel zo prettig. Ik heb mijn Turtle Beach headset nog niet zolang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Capcom heeft gisteren op Comic-Con een nieuwe Strider game aangekondigd voor de nieuwe en huidige consoles. Het is een 2.5D metroidvania style game:

Release ergens begin 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:21
kazuka schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:59:
Capcom heeft gisteren op Comic-Con een nieuwe Strider game aangekondigd voor de nieuwe en huidige consoles. Het is een 2.5D metroidvania style game:

[video]

Release ergens begin 2014.
Ziet er tof uit! Ik hou nooit zo van 2.5D liever 2D maar ga dit wel in de gaten houden.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40

Phydomir

Dennis

Ik vind het er ook cool uit zien. Eentje om in de gaten te houden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zolang het minder linear en saai is als GoW (Veels te kort imo), vind ik het al snel goed.

Also:

STRIDER FUCK YEA!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:03
voor de wehkamp pre order mensen , er is nu meer te bestellen waaronder wat games en de ps4 camera en DS4

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
twee weken geleden was er weer de airmiles actie bij dixons waarbij je max.10% korting kon krijgen op het gehele assortiment, deze was ook van toepassing op de pre-order van de PS4,
dus die kwam op € 359,00.
omdat ik in eerste instantie niet doorhad hoe lang deze actie duurde was ik uiteindelijk te laat om er gebruik van te maken maar wilde ik wel als tip nog even meegeven en hopelijk komt die nog een keer dit jaar !

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dit kan inderdaad wel eens heel erg interessant gaan zijn als liefhebber van de serie( heb hem al vaak helemaal gekeken) en liefhebber van de GoW serie ga ik deze zeker volgen.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

F350-maniac schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:19:
twee weken geleden was er weer de airmiles actie bij dixons waarbij je max.10% korting kon krijgen op het gehele assortiment, deze was ook van toepassing op de pre-order van de PS4,
dus die kwam op € 359,00.
omdat ik in eerste instantie niet doorhad hoe lang deze actie duurde was ik uiteindelijk te laat om er gebruik van te maken maar wilde ik wel als tip nog even meegeven en hopelijk komt die nog een keer dit jaar !
Leuke tip, thanks! :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Heeft iemand een e-mail gehad van Nedgame met daarin het bericht dat er half nobember genoeg PS4´s op voorraad zijn? Ik heb zelf niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

CR1691 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 17:59:
Heeft iemand een e-mail gehad van Nedgame met daarin het bericht dat er half nobember genoeg PS4´s op voorraad zijn? Ik heb zelf niks ontvangen.
Tot en met afgelopen week niet. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Papierwerk van de ps4 is rond: http://www.engadget.com/2013/07/22/sony-playstation-4-fcc/

Daar zijn ze lekker vroeg mee. Feitelijk kan en mag hij nu verkocht worden in de states. Detail: al productieklaar sinds mei 2013. Wellicht toch oktober release? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:03
nu bij de wehkamp korting ook op ps4 games en acc.. :)

scheelt maar een paar euro maar toch :D

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Arx schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 07:54:
Papierwerk van de ps4 is rond: http://www.engadget.com/2013/07/22/sony-playstation-4-fcc/

Daar zijn ze lekker vroeg mee. Feitelijk kan en mag hij nu verkocht worden in de states. Detail: al productieklaar sinds mei 2013. Wellicht toch oktober release? :)
Als ik hierzo naar kijk zie ik nog wel wat intressants staan. En dat is eigenlijk ook een van mijn eerste vragen die bij mij opkwam.

- Mijn vraag was direct na de aankondiging. Ik ben benieuwd wat de nieuwe PS4 aan stroom gaat verbruiken. En als ik dan bovenstaande etiketten zie staan kom ik uit op het volgende, corrigeer me als ik ernaast zit.

Op het label staat 120V wisselspanning 2.1A. Dit wil dus zeggen dat het apparaat 2.1*120=252Watt gebruikt. Ik vind dit persoonlijk nog redelijk weinig als je dit vergelijkt met wat de eerste PS3 gebruikte aan stroom

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Oxigeon schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:32:
[...]

Als ik hierzo naar kijk zie ik nog wel wat intressants staan. En dat is eigenlijk ook een van mijn eerste vragen die bij mij opkwam.

- Mijn vraag was direct na de aankondiging. Ik ben benieuwd wat de nieuwe PS4 aan stroom gaat verbruiken. En als ik dan bovenstaande etiketten zie staan kom ik uit op het volgende, corrigeer me als ik ernaast zit.

Op het label staat 120V wisselspanning 2.1A. Dit wil dus zeggen dat het apparaat 2.1*120=252Watt gebruikt. Ik vind dit persoonlijk nog redelijk weinig als je dit vergelijkt met wat de eerste PS3 gebruikte aan stroom
De PS3 60GB gebruikte toch maar iets meer dan 200 watt tijdens het spelen van games. Ik vind 250 watt behoorlijk wat(t). Helemaal als je nagaat dat de PS3 slim minder dan 100 watt verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
http://www.eurogamer.net/...r-mia-ps3-exclusive-agent

Zou het dan toch verschijnen als PS4 exclusive? Nog lang niet alle exclusives zijn onthuld namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Sandyman538 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:52:
[...]
De PS3 60GB gebruikte toch maar iets meer dan 200 watt tijdens het spelen van games. Ik vind 250 watt behoorlijk wat(t). Helemaal als je nagaat dat de PS3 slim minder dan 100 watt verbruikt.
Ik heb de 3de (laatste phat) generatie 'phat' model (CECHLxx van 80GB), en daar heb ik met een meter het verbruik gemeten:
- 100W in idle.
- 135W in load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Het lijkt mij een maximum gebruik.
100w in idle is trouwens wel erg hoog.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Sinned123 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:22:
Het lijkt mij een maximum gebruik.
100w in idle is trouwens wel erg hoog.
True, maar dat is wat hij aangeeft, als ik gewoon in menu zit en niets te doen (ook niet downloaden enzo).

Zal wel een stuk beter zijn met de slim en super slim modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022
Arx schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 07:54:

Grappig dat veel gamesites op basis van de specs van FCC nu publiceren dat de PS4 een 'operating temperature' heeft van 5°C-35°C.

Die operating temperature van die specsheet van FCC is niets anders dan de aangeraden kamertemperatuur om je PS4 deftig te kunnen laten draaien, dat is natuurlijk niet de temperatuur van de hardware van de PS4 zelf. Haha 5°C als temperatuur van de PS4, zou mooi zijn.

In reacties op IGN wordt het nu de hemel ingeprezen, en niemand kan zo te zien een beetje kritisch nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Die consoles zijn maar handige huishoudelijke apparaten. De PS3 was een tosti-ijzer, de 360 een stofzuiger en nu hebben we een airco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Cyrso schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:58:
[...]

Grappig dat veel gamesites op basis van de specs van FCC nu publiceren dat de PS4 een 'operating temperature' heeft van 5°C-35°C.

Die operating temperature van die specsheet van FCC is niets anders dan de aangeraden kamertemperatuur om je PS4 deftig te kunnen laten draaien, dat is natuurlijk niet de temperatuur van de hardware van de PS4 zelf. Haha 5°C als temperatuur van de PS4, zou mooi zijn.

In reacties op IGN wordt het nu de hemel ingeprezen, en niemand kan zo te zien een beetje kritisch nadenken.
Dat lijkt mij niet juist. Het gaat hier om de product specification en niet de environmental specification. Hetzelfde kenmerk is voor de PS3 geclassifiseerd tussen 45 en 55 graden C waarin dat apparaat optimaal functioneert en was daarmee heet. Voor mijn iphone is het tussen de 10 en 25 C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

13 minuten gameplay van Assassin's Creed IV, aan de buttons te zien van de PS4 versie.
Moet zeggen, ziet er toch wel behoorlijk goed uit voor een launch title. Mooie setting, prachtig water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
PS4 OS met verschillende achtergronden. Eerste plaatje is officieel, andere drie plaatjes zijn design mock-ups.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vb6cqid.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Zc0F12F.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lstQYAH.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img19/2135/9de2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Als we toch bezig zijn, hier nog meer plaatjes van het OS en apps ;)
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/playstation-4_2013_07a6ugb.png
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/playstation-4_2013_07o2uz9.png
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/playstation-4_2013_076yuc5.png
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/playstation-4_2013_07e9uz0.png
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/playstation-4_2013_07mmua8.png
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/playstation-4_2013_073yuro.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Ziet er goed uit :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
Inderdaad, netjes strak, en vele, vele malen beter dan het gedrocht van een OS (imho iig) wat ze op de PS3 hadden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Heerlijk, een OS dat om gaming draait. Daar koop ik een console voor. Ziet er zeer fraai uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:51

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

AC Black Flag ziet er ook goed uit zeg. Deze setting spreekt me nog het meeste aan t.o.v. alle andere delen.
Het menu van de PS4 lijkt er in ieder geval een stuk op vooruit te gaan!, beter dan het dooie menu dat er nu is. Al zag dat toen de ps3 uit kwam op dat moment ook zeer goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Nice, veel mooier dan de Vita ook (= soort mislukte Android skin). Wilde alleen zeggen dat de interface voor mijn gevoel nog niet consistent is, maar ik zie nu dat sommige screenshots Android apps zijn dus dat is niet zo erg.

Alleen moeten ze de trophies nog redesignen vind ik, die zijn nu totaal anders dan de overige icoontjes. Wat mij betreft worden deze ook single-colored. Voor de rest super eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

CR1691 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:40:
Heerlijk, een OS dat om gaming draait. Daar koop ik een console voor. Ziet er zeer fraai uit!
Dat dus, ik hou van die 'Kein Geluhl' mentaliteit :9

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:06

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ziet er lekker clean uit ja :) flinke verbetering tov de huidige interface.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Ziet er mooi uit ik hoop alleen niet dat ze weer de fout maken van de PS3 door van alles toe te voegen waardoor het weer dikke stroop wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Het lijkt er wel op dat ze één interface voor PS4, tablets en smartphones willen. Ik vraag me af hoe dit gaat werken, want op een smartphone kan je immers 'aanraken' wat je wilt hebben, maar op de PS4 heb je dus dezelfde interface maar zit je vast aan een controller + handgebaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Die gameplay video van assasins creed vind ik echt vet. Mijn interesseerde het spel voorheen niet zo veel omdat ik dacht dat het veel van hetzelfde zou gaan worden. Maar als ik dit zo zie lijkt hij me wel zeer vet te worden.

Mooi dat je het schip etc kan uitbouwen. Stormen kan tegenkomen etc. Toch wel weer iets om naar uit te gaan kijken. Er komt echter zoveel uit in het begin dat ik deze in eerste instantie eventjes links laat liggen en hem dan wel uit de budgetbak haal

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Is deze al gepost? Misschien iets voor de OP!?

Mooie vergelijking tussen de oude en nieuwe controller. Look at those improvements :D

[ Voor 39% gewijzigd door CR1691 op 24-07-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Interessant filmpje. Ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe controller.
Ik vond het wegvallen van de start/select knop eigenlijk wel jammer, maar nu hoor ik in dat filmpje dat het touchpad eigenlijk een soort van start knop is en dan heb je natuurlijk de options knop ipv select.
Uniciteit schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:45:
Het lijkt er wel op dat ze één interface voor PS4, tablets en smartphones willen. Ik vraag me af hoe dit gaat werken, want op een smartphone kan je immers 'aanraken' wat je wilt hebben, maar op de PS4 heb je dus dezelfde interface maar zit je vast aan een controller + handgebaren.
Als het met tegels is, lijkt navigeren met de controller me niet zo moeilijk.

[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 24-07-2013 12:59 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.