Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 10:05

Satom

Verzamel ervaringen

Destianto schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:22:
Verwachten jullie dat de lijst met Launch Games de aankomende maanden nog wordt uitgebreid ?

Ik heb afgelopen maandag ook een order geplaats bij Sony zelf, maar er zit niet echt iets tussen waar ik erg enthousiast over ben.

Wat wordt jullie Launch game, en waarom ? Is het niet allemaal een beetje van hetzelfde met mooiere graphics, of hebben jullie nu al iets gezien dat zich echt onderscheid ten opzichte van current gen.
FIFA 14 word mijn allereerste console game, vind het altijd leuk om voetbal spel te spelen (alleen of met vrienden) O-) En denk dat ik een maand of 2 daarna mij ga wagen aan Battlefield 4 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik ga voor watchdogs en waarschijnlijk haal ik Knack ook en ik twijfel nog over Killzone en infamous :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Destianto schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:22:
Verwachten jullie dat de lijst met Launch Games de aankomende maanden nog wordt uitgebreid ?

Ik heb afgelopen maandag ook een order geplaats bij Sony zelf, maar er zit niet echt iets tussen waar ik erg enthousiast over ben.

Wat wordt jullie Launch game, en waarom ? Is het niet allemaal een beetje van hetzelfde met mooiere graphics, of hebben jullie nu al iets gezien dat zich echt onderscheid ten opzichte van current gen.
Geen zorgen, dat is een nog onafgemaakte pre-E3 lijst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:45
Hier worden op release Battlefield 4 en FIFA 14 gehaald, de overige games trekken mij niet zo (houd niet van futuristische games).

Van Battlefield 4 verwacht ik wel een hele vooruitgang: Beter physics, mooiere graphics en 1920 x 1080 pixels 60 fps. :)

Van FIFA 14 verwacht ik niet zoveel: De Ignite Engine, het publiek eindelijk in 3D en wat betere graphics dan de Current Gen. Ik denk dat EA pas met FIFA 15 echt wat zal laten zien. Alle eeste FIFA's op een nieuwe generatie waren wat lafjes. EA is puur uit op winst, en investeert alleen maximaal als de installed base groot genoeg is. En PES brengt geen Next Gen uit, dus hebben ze daar ook geen concurrentie te vrezen op de Next Gen.

Assasins Creed: Black Flag haal ik wel als die voor € 30,00 in de bakken ligt in januari/februari 2014.

Verder veracht ik in de loop van de tijd dat de F2P games massaal naar de consoles gaan komen, nu het programmeren voor de XB1 en de PS4 'hetzelfde' is. dit zal verder afhangen van de onderhandelingen met respectievelijk Microsoft en Sony.

[ Voor 28% gewijzigd door Jumpman op 03-07-2013 15:43 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

BF4 bij aanschaf PS4

Uit de budgetbak:
- AC:BF
- inFamous
- Killzone 4

Via PSN:
- Knack (dat is zo'n typisch spel dat binnen een paar maanden gratis met PS+ te krijgen is)

Verder hoop ik op een snelle release van

- Diablo III
- Sacred 3

En op de ontwikkeling van

- een nieuwe Trine
- een nieuwe Death Spank :9

[ Voor 29% gewijzigd door AllSeeyinEye op 03-07-2013 15:40 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:38:
BF4 bij aanschaf PS4

Uit de budgetbak:
- AC:BF
- inFamous
- Killzone 4

Via PSN:
- Knack (dat is zo'n typisch spel dat binnen een paar maanden gratis met PS+ te krijgen is)
Infamous is ook zo'n typisch spel dat op PS+ komt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SmokingCrop schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:42:
[...]

Infamous is ook zo'n typisch spel dat op PS+ komt :p
U is right. En zal ik weer zo'n typisch taalfoutje maken?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:45
Passend taalfoutje: InFlamoes?

InFamous is echt zo'n game die je één keer doospeeld en waar je daana nooit meer naar kijkt, mooi spel voor PS+ denk ik.

Al denk ik dat als PSN Plus verplicht wordt voor online gamen, Sony zeker gaat minderen of zelfs stoppen met volledige disc games weggeven voor de PS4.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik denk niet dat ze echt zullen stoppen met games weg te geven, het zullen er wss wel minder worden, of zo wat meer indy-achtige games.

En dan misschien binnen 3? jaar terug beginnen met goede klassiekers op PS+ te zetten.

[ Voor 25% gewijzigd door SmokingCrop op 03-07-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Chaoss schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:58:
Ik ga voor watchdogs en waarschijnlijk haal ik Knack ook en ik twijfel nog over Killzone en infamous :)
InFamous is volgens mij voor februari, dus daar hoef je bij de launch al niet over te twijfelen ;)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40

Phydomir

Dennis

Voor mij wordt het bij launch het volgende rijtje:

- Killzone
- NBA 2K14
- AC: BF
- Watch_Dogs

Nu alleen nog even zien waar ik de tijd vandaan ga halen om ze ook allemaal te spelen :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Het is wel mooi om te zien dat ze het standaard meeleveren. Toch weer een, soort van, gratis game (of beter gezegd: een hub met allerlei mini-games). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb tegenwoordig wel geleerd om nooit tegelijkertijd verschillende spellen te kopen. Als ik 2 of meer spellen koop, dan kan ik niet volledig genieten van de andere spellen omdat ik steeds een stukje van ieder spel speel + dat ik vervolgens met een heel zooi spellen zit, die uiteindelijk toch niet zo leuk waren maar wel weet ik hoeveel geld voor heb neergelegd. Ik koop gewoon eerst GTA V, daarna kijk ik verder wel wat ik neem ;)

Ik zou de rest, die hier een hele zooi aan launchspellen wilt kopen ook hetzelfde aanraden, gewoon 1 spel kopen voor de launch, mogelijk 2 (indien het 1 actiespel en 1x FIFA is ofzo) maar niet meer dan dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Uniciteit schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:58:
[...]

Het is wel mooi om te zien dat ze het standaard meeleveren. Toch weer een, soort van, gratis game (of beter gezegd: een hub met allerlei mini-games). :)
Ah het is echt een Techdemo maar het zijn leuke dingen om de potentie van de controller en de PSeye te laten zien.

Er staat net een aardig item op gamekings.tv: De kwestie iver Sony en Microsoft. Over het hele PS4 vs XBone verhaal en de blunders die er gemaakt zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Chaoss op 03-07-2013 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

ProfoundValue schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:03:
Ik heb tegenwoordig wel geleerd om nooit tegelijkertijd verschillende spellen te kopen. Als ik 2 of meer spellen koop, dan kan ik niet volledig genieten van de andere spellen omdat ik steeds een stukje van ieder spel speel + dat ik vervolgens met een heel zooi spellen zit, die uiteindelijk toch niet zo leuk waren maar wel weet ik hoeveel geld voor heb neergelegd. Ik koop gewoon eerst GTA V, daarna kijk ik verder wel wat ik neem ;)

Ik zou de rest, die hier een hele zooi aan launchspellen wilt kopen ook hetzelfde aanraden, gewoon 1 spel kopen voor de launch, mogelijk 2 (indien het 1 actiespel en 1x FIFA is ofzo) maar niet meer dan dat!
Herken me hier goed in, ik had /heb er een handje van om echt goede games maar tegelijk te kopen en wat krijg ik dan, van elke game speel ik steeds een beetje en dat is niet echt optimaal :p

De game(s) die ik wil kopen als ze uitkomen zijn( en als ik voor de ps4 zou gaan) is toch al een hele lijst!

Watch_dogs
BF4( of op de PC) twijfel nog.
Beyond Good &Evil 2( als hij ooit komt)
Destiny
Fifa 14
The last of us( als deze via gaikai beschikbaar gaat komen.)
Oddworld: New n' Tasty

Even verderop Zie ik nog paar andere games waar ik nu van denk ja dat is ook wel tof:

Dying light
Dragon Age Inquisition
Metal gear solid
The order 1866
Starwars
The witcher 3
Wolfenstein

Eigenlijk dus te weinig tijd en te veel games, aangezien ik toch een bepaald budget heb kan het goed zijn dat ik even wacht tot de console in combinatie met een game zeer scherp word neergezet, duurt meestal wat maandjes maar ach ik heb de tijd.
Welke games ik als aller eerst ga halen? ik denk Watch dogs sowieso en daarna word het moeilijk omdat er veel goede games aankomen, zal ook wat afhankelijk zijn wat mensen in mijn omgeving halen, want samenspelen is toch wel leuk.

[ Voor 12% gewijzigd door pino85 op 03-07-2013 18:38 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Watch Dogs, Battlefield 4 en FIFA 14 - ik ook :9
Het mooie van deze titels is wel dat het allemaal heel verschillend is. Watch Dogs heeft een GTA achtig trekje (maar het is wel een compleet andere game), BF4 is een shooter en FIFA 14 is sport.

Daarnaast ben ik ook nog wel geïnteresseerd in:
- Killzone: Shadow Fall (Nederlands trots, maar natuurlijk ook gewoon de eerste echte next-gen Killzone)
- Assassin's Creed 4: Black Flag (eerste AC die me echt aantrekt, door piraten thema)
- Call of Duty: Ghosts (niet bijzonder Call of Duty fan, maar eerlijk is eerlijk: Call of Duty was de grootste franchise van de afgelopen generatie, en het is interessant want ze voor de next-gen consoles in petto hebben)

Ik denk dat ik dus voor Watch_Dogs, Battlefield 4 en FIFA 14 ga als betaalde titels. Dan heb je al drie mooie titels in huis die je meteen kan spelen. Zodra je met die titels min of meer klaar bent, zullen de andere launch games (hopelijk) wel iets in prijs zijn gedaald, zodat je daarnaar kan kijken.

Alle titels die ik eigenlijk bij de release wil (voor max. €59.99, en niet €69.99 zoals op het moment wordt gevraagd), zijn:
- Watch_Dogs á €59.99
- Battlefield 4 á €59.99
- FIFA 14 á €59.99
- DriveClub á GRATIS (PS+ editie)

Dan heb je dus al vier mooie titels en dan hebben we 't nog niet eens gehad over de free2play games die je kan uitproberen.

---
Edit: en damn, PS4 Eye + tweede controller kost ook wat. Het wordt moeilijk kiezen later dit jaar :9

EDIT 2
De enige retailer die ik tot nu trouwens ben tegengekomen die voor minder dan €69.99 PS4 games aanbiedt, is Saturn (en Shop4nl.com, maar ik weet niet hoe betrouwbaar die site is :)).

[ Voor 78% gewijzigd door Uniciteit op 03-07-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
ProfoundValue schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:03:

Dit doe ik nu ook al een tijd. Enkel spellen die ik echt perse direct wil spelen koop ik ook direct, de rest wacht ik een half jaar tot een jaar mee en dan kosten ze vaak al minder dan de helft van de prijs.
Zelfs bij nieuwe spellen kun je tegenwoordig goeie deals doen, zo heb ik The Last of Us voor 49 euro gekocht en heb ik een preorder voor GTA 5 voor 38 euro :)

Ik zit er voor de PS4 aan te denken om maar 1 spel in de winkel erbij te kopen en de rest online voor een lagere prijs te bestellen. Een PS Eye koop ik er waarschijnlijk ook direct bij, maar een 2de controller kan wel wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 03-07-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Uniciteit schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:32:

EDIT 2
De enige retailer die ik tot nu trouwens ben tegengekomen die voor minder dan €69.99 PS4 games aanbiedt, is Saturn (en Shop4nl.com, maar ik weet niet hoe betrouwbaar die site is :)).
Ik vind wel shops die de games voor 59 dollar aanbieden maar dat is veelal in oa Amerika, en of Amazon bv naar Nederland verscheept vanuit Amerika weet ik zo 1 2 3 niet, heb ook geen idee hoe het met de verzendkosten etc dan gaat.
69,99 is wel wat aan de prijs inderdaad maar ik verwacht tegen de tijd dat alles uitkomt we wel wat lagere prijzen gaan krijgen, 10 euro minder oid. Nog steeds veel geld want er komen te veel leuke games aan en inderdaad een 2e controller is altijd wel handig maar dat is dus weer een game minder :p .

[ Voor 14% gewijzigd door pino85 op 03-07-2013 19:31 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:35

SkyStreaker

Move on up!

Ik wil eigenlijk die edite van Edge lezen, maar ik kan hem nog niet kopen op de ipad. Damnit.

@shad0w1: "egt".... :F

[ Voor 13% gewijzigd door SkyStreaker op 04-07-2013 11:04 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
SkyStreaker schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:48:
Ik wil eigenlijk die edite van Edge lezen, maar ik kan hem nog niet kopen op de ipad. Damnit.
The new Edge magazine goes on sale Thursday July 4. You can buy individual issues or subscribe now in print, on iPad and through Zinio.

Nog efffe wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Games die ik wil gaan halen zijn:

- Killzone
- Watch_Dogs
- Battlefield4
- Infamous: Second son
- The Division
En heel misschien Call of Duty Ghosts

Moet wel ff gaan sparen want games zijn niet egt goedkoop. Vooral als je er gelijk een paar wilt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Ik krijg maar liefst een cadeaubon van Bol.com dankzij de pre order van GTA V :D dus dat scheelt enorm veel keiharde centen :+ . Ik denk dat ik max twee games bij release aanschaf. Sowieso Killzone en de tweede Knack of Watch_Dogs. Ik wacht nog even de reacties af. Een tweede controller en oplaadstation komen er in een later stadium wel, koop liever een PS+ abonnement.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:54:
Games die ik wil gaan halen zijn:

- The Division
Winter 2014 !

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

CR1691 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:10:
Ik krijg maar liefst een cadeaubon van Bol.com dankzij de pre order van GTA V :D dus dat scheelt enorm veel keiharde centen :+ . Ik denk dat ik max twee games bij release aanschaf. Sowieso Killzone en de tweede Knack of Watch_Dogs. Ik wacht nog even de reacties af. Een tweede controller en oplaadstation komen er in een later stadium wel, koop liever een PS+ abonnement.
GTA V is toch nog niet te pre-orderen via Bol.com, of zoek ik weer eens niet goed? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Satom schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:34:
[...]
GTA V is toch nog niet te pre-orderen via Bol.com, of zoek ik weer eens niet goed? :+
http://www.bol.com/nl/s/a...x.html?_requestid=1328153

Mijn pre order staat al vanaf 12 mei, haha :+

[ Voor 16% gewijzigd door CR1691 op 04-07-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb ook al een verlanglijstje klaar staan aan games die ik wil gaan halen voor de PS4. Maar ik twijfel nog of ik het gewoon hou bij een game en de rest later haal. Want wat Haakontje al zegt, ik heb wel eerder meerdere games tegelijk gekocht waarbij ik in the end van beide niet volledig genoot omdat ik telkens maar een beetje tijd per game kon besteden en mij niet volledig kon focussen op het verhaal. Ondertussen betaal je wel voor beide full price, terwijl je de tweede net zo goed na de afprijzing in de budgetbak haalt en/of tweedehands (doe ik sneller)

Zo heb ik nu het volgende lijstje:
- Assassin's Creed 4 (vanaf het begin liefhebber van het concept)
- Watch_Dogs (Poi the game, hoe tof is dat?)
- Driveclub PSN+ editie
- FIFA14
- Beyond Good & Evil 2 (hoe lang moet ik daar nu wel niet op wachten :/)
- Mirror's Edge 2
- Uncharted 4
- Tom Clancy's: The Division

Denk dat ik dan WD en Driveclub @ launch haal zodat ik meteen PSN+ heb voor beide. AC4/Fifa komen wel later in 2014 een keertje. En de andere games gaan vanzelf wel verschijnen. Maar zo heb ik iig al genoeg wat het voor mij waard maakt om meteen over te stappen. Ik kan ook WD/AC4 voor de 360 halen, maar op den duur wil ik toch wel die PS4. Dus dan maar meteen de overstap zodat ik de komende 6 jaar weer goed zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Fifa sla ik een jaartje over. Zonde van het geld om die op current gen te kopen en ik denk dat ik het nog wel een jaartje met 13 trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ah, sorry, voor de PS4 bedoelde ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dan mag je nog even wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:08
CR1691 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:58:
Fifa sla ik een jaartje over. Zonde van het geld om die op current gen te kopen en ik denk dat ik het nog wel een jaartje met 13 trek.
Want die komt niet uit op nextgen ;)
Wel dus....

Overigens verwacht ik GTA V ook op de nextgen, een half al dan niet een jaar later dan de release op de current gen consoles, samen met de pc-versie die er ook wel komt.
Ik ga geen games meer kopen voor de ps3, dat wordt langzaam aan afgebouwd en nabij de release van de ps4 gaat ie op marktplaats, inclusief controlllers, games en headset, want die werken toch niet meer voor de ps4

Maar voor de ps4 zie ik het zonnig in. Onder andere:
Battlefield 4 (na jarenlang call of duty ben ik het helemaal zat)
GTA V (weet alleen niet wanneer)
FIFA 14
Watch_Dogs
The Division
Driveclub (PS+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:10
Ha, ik koop een PS4 bij launch met alleen Killzone. Online zal ik wel weer honderden uren zoet zijn daarmee. PS+ heb ik al, dus voor online heb ik verder niks nodig. Killzone 2 had ik online iets meer dan honderd uur gespeeld, en Killzone 3 online meer dan 300 uur. Dus dat wordt weer genieten vanaf november... Ow, en eerst nog in september Killzone Mercenary voor m'n Vita :9

Hoewel Destiny me ook wel trekt. Dat wordt waarschijnlijk een keuze maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

dutchgio schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:28:
[...]

Want die komt niet uit op nextgen ;)
Wel dus....
Ja dat weet ik hoor :+ , maar ik hou het dus nog wel een jaar met 13 vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Dat dacht ik al, gaat waarschijnlijk nog wel even duren. Maar goed, beter lang wachten dan dat het rommel is :+

Trouwens, de controllers kunnen opgeladen worden met een USB-kabel, zoals de PS3 dat nu heeft? Aangezien ik van alles lees over oplaadstations :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:08
Satom schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:55:
[...]
Dat dacht ik al, gaat waarschijnlijk nog wel even duren. Maar goed, beter lang wachten dan dat het rommel is :+

Trouwens, de controllers kunnen opgeladen worden met een USB-kabel, zoals de PS3 dat nu heeft? Aangezien ik van alles lees over oplaadstations :X
Ik zie geen reden waarom dat niet zo zou zijn.
Ik zit 2 meter van mn tv vandaan en die usb kabels zijn voor mij ook geen probleem. (23 inch ;) )
Bovendien is de batterijduur vrij lang.
Een Oplaadstation zou alleen maar in de weg staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@dutchgio: De huidige headsets zouden ook gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

dutchgio schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:59:
[...]

Ik zie geen reden waarom dat niet zo zou zijn.
Ik zit 2 meter van mn tv vandaan en die usb kabels zijn voor mij ook geen probleem. (23 inch ;) )
Bovendien is de batterijduur vrij lang.
Een Oplaadstation zou alleen maar in de weg staan
Ik heb zelf nog 2 USB verlengkabels van pakweg 5 meter (waar een verhuizing van school wel niet handig voor kan zijn). En niet alleen maar een sta in de weg, ook nog eens een lege portemonnee. Ik neem aan dat het niet gratis is, zo'n oplaadstation :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:33

spartacusNLD

This is Sparta!!

Chaoss schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:10:
[...]

Ah het is echt een Techdemo maar het zijn leuke dingen om de potentie van de controller en de PSeye te laten zien.

Er staat net een aardig item op gamekings.tv: De kwestie iver Sony en Microsoft. Over het hele PS4 vs XBone verhaal en de blunders die er gemaakt zijn.
idd :Y een goed verhaal ja.. je ziet wel dat 1 van 2 er eigenlijk maar voor jan met de korte achternaam bij zit :P

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 04-07-2013 17:53 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Inderdaad interessant item, en er worden rake spijkers op de kop getikt.

[ Voor 42% gewijzigd door pino85 op 04-07-2013 21:01 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Gisteren ook een pre-order voor de PS4 geplaatst bij de MM R'dam Centrum. Nr. 36 op de lijst.

Daar komen drie games bij @Launch:

Watch_Dogs
Killzone
BF4

En eventuele PS+ games die er dan zijn.

Ik vind het wel tof dat ik weer terug ga naar de PlayStation!

Nog een saillant detail: XBO pre-orders aldaar: 9... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Hmm de ps eye is ook bij de accessoires opgedoken bij de Gamemania België nu alleen de stand nog.

[ Voor 14% gewijzigd door Johan tb op 04-07-2013 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 19:25
Ik ben wel benieuwd hoeveel geluid/kabaal de PS4 gaat maken? Mijn oude ps3(fat zonder cardreader) maakt na een tijdje wel enorm veel kabaal.. Hoe zit dit met de slim versies? Aangezien ik deze nog nooit in handen/mee gespeeld heb. Las op verschillende sites dat ze er voor zorgen dat oververhitting geen probleem meer wordt met de PS4 maar hoe het zit met geluidsproductie heb ik helaas nog niks over kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 15:15
Ik zou hem heel graag op de pre-order willen zetten, maar ik twijfel nog. Ik heb nog een launch PS3 phat. Heeft nog nooit problemen gegeven, prima ding, doet het prima.

Echter is bij mij PSN écht traag. Ik doe gerust een hele avond over het downloaden van 7gb. Om dan nog niet te spreken over de tijd die het ding nodig heeft om spellen te installeren. Ik vind PSN en de instant game collection helemaal top, maak ik heel riant, met veel plezier, gebruik van.

Maar die download snelheden drukken het plezier wel. Ik hoop dat dit allemaal op de PS4 wat beter geregeld is.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Laatst online: 20-01-2023
Ja ik hoop dat ze kwa connectiviteit de ps4 wel goed hebben upgegrade... Kan iemand mij uitleggen waarom het op de ps zoveel gedoe is om met vrienden te spelen en op de PC zo makkelijk is?? (Qua firewall enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Heb je al open dns geprobeerd?

Ik vind btw de cases enzo van de PS4 games niet heel mooi te blauw voor mijn smaak... Ben ik de enigste?

[ Voor 67% gewijzigd door OptiBenz1 op 04-07-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 19:25
Ps3-Opt1fl3x schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:32:
Ik vind btw de cases enzo van de PS4 games niet heel mooi te blauw voor mijn smaak... Ben ik de enigste?
Ik vind het design eigenlijk best wel strak :9~ Ik hou wel van strakke lijnen ipv dat ronde gedoe haha :9 Maar het is en blijft idd smaak. Vind hem mooier als de ps3 in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Om eerlijk te zijn kan ik daar niet mee zitten vindt de inhoud belangrijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Ps3-Opt1fl3x schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:32:
Heb je al open dns geprobeerd?

Volgens mij wel, maar het had ook Google DNS kunnen zijn. In ieder geval wel een alternatieve DNS geprobeerd maar geen soelaas. Ik zal eens even kijken, misschien als ik mijn router op OpenDNS instel. Een goeie tip, bedankt!

Het valt mij op dat er hier wel mensen zijn die normaal kunnen forrumen tegen elkaar, op dat algemeen next-gen topic is het echt huilen met de pet op.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

offtopic:
Dat komt waarschijnlijk omdat dit een topic is voor de PS4 zelf en dat het niet de bedoeling is dat we hier gaan discussiëren over wat de nadelen zijn van console A of B of welke beter is en waarom dat zo is.
Als dat wel de bedoeling zou zijn dan kan het sneller uit de hand lopen, sommige mensen kunnen helaas zoals in dat andere topic waar je het over hebt wat overdreven reageren omdat ze elkaar niet kunnen overtuigen en de standpunten bij sommigen niet veranderen en bepaalde personen daar blijkbaar geen genoegen mee willen nemen.Dit zorgt helaas wel voor reacties van een droevig niveau maar goed daarvoor hebben we de meldknop.. dan zal een mod wel weer ingrijpen.

Al moet ik wel opmerken dat de mods het zelf ook erg druk hebben en dat er daarom zaken erg lang kunnen blijven liggen zie bv:
[HSA]Gebrek aan moderatie in Xbox One en PS4/X1/WiiU topics
Het loopt nu ook wel erg uit de hand met bepaalde reacties in dat andere topic, erg jammer!

[ Voor 31% gewijzigd door pino85 op 04-07-2013 23:03 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Dat had ik niet gezien. Mij zet hij in dat lijstje maar hijzelf doet blijkbaar niks verkeerd.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
pino85 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:56:
offtopic:
Dat komt waarschijnlijk omdat dit een topic is voor de PS4 zelf en dat het niet de bedoeling is dat we hier gaan discussiëren over wat de nadelen zijn van console A of B of welke beter is en waarom dat zo is.
Als dat wel de bedoeling zou zijn dan kan het sneller uit de hand lopen, sommige mensen kunnen helaas zoals in dat andere topic waar je het over hebt wat overdreven reageren omdat ze elkaar niet kunnen overtuigen en de standpunten bij sommigen niet veranderen en bepaalde personen daar blijkbaar geen genoegen mee willen nemen.Dit zorgt helaas wel voor reacties van een droevig niveau maar goed daarvoor hebben we de meldknop.. dan zal een mod wel weer ingrijpen.

Al moet ik wel opmerken dat de mods het zelf ook erg druk hebben en dat er daarom zaken erg lang kunnen blijven liggen zie bv:
[HSA]Gebrek aan moderatie in Xbox One en PS4/X1/WiiU topics
Het loopt nu ook wel erg uit de hand met bepaalde reacties in dat andere topic, erg jammer!
offtopic:
Ongetwijfeld, ik neem de mods ook niets kwalijk. Het ligt immers aan de personen die reageren niet aan de mods. Ik vind het alleen jammer dat je op die manier je peer genoten - want gamen doen we allemaal graag - gaat bejegenen. Jammer, en niet iets wat ik zou verwachten van plekken zoals Tweakers. Maargoed, we dwalen af. :P

Ik ben nu thuis dus ik ga mijn router configureren om openDNS te gebruiken, eens kijken of dat wat oplevert.

Edit: Ik heb de DNS server via mijn router aangepast, en ik zie wel degelijk een verbetering, tuurlijk ik krijg geen 100Mb/s binnen, maar ik denk dat hij nu wel tegen de 2MB/s aan zit en dat is een stuk beter dan voorheen. Desondanks, hoop ik wel dat hier een verbetering in zit met de PS4, want ik vind het namelijk helemaal niet erg om mijn games digitaal te hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door SacreBleu op 04-07-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

witeken schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 23:12:
[...]
Dat had ik niet gezien. Mij zet hij in dat lijstje maar hijzelf doet blijkbaar niks verkeerd.
Wel ironisch, dat een van de grootste fanboys met blind fanatisme anderen beticht van fanboy gedrag als zij komen met terechte bedenkingen en argumenten :F Ik mis daarom ook Martinspire zelf in het rijtje ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bartjuh op 04-07-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

En ik vind het raar dat een moderator DPC/BV zich met dat topic bemoeit.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Zijn er al beelden van het OS behalve dat promofilmpje met die gast op een bank en die wat berichtjes en videotjes verstuurd naar een of andere leuk uitziende dame :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Ik denk het niet. Alleszins niet zo'n uitgebreide uitleg als MS heeft gedaan.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Jammer, ben wel benieuwd naar de nieuwe interface en hoe vlot deze reageert. Hopelijk op de gamescom meer info daarover.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Ben blij dat PS+ ons nog goeie content geeft (saint en bf3 deze maand) anders zou ik het echt niet nog 4-5 maanden volhouden.. IK ben super enthousiast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

SacreBleu schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:32:
[...]

Op dit moment heb ik hem bedraad aangesloten. Ik merkte geen verschil bij overschakelen naar WiFi of vice versa. Ook het truukje met Privoxy haalt niet veel meer winst. Het is een beetje vervelend, zeker als je een game van 22gb naar binnen wil halen. Voor de rest heb ik niets te klagen.
Op wat voor taal heb je je ps3 staan? Ik had hem op English US staan en heb die vandaag op UK gezet en download leek gelijk sneller te gaan.

PS Dit is wel erg offtopic hier.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

witeken schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 23:12:
[...]

Grappig dat juist Martin "PS4 is voor paupers" Spire dat topic juist opent. Iets over zonder zonde en een steen.

Is het inmiddels al duidelijk wat Sony met PSN+ op de ps4 gaat doen? Gaan ze ook iedere maand spellen weggeven of is het echt alleen voor de ps3 en voor online spelen op de ps4?

[ Voor 21% gewijzigd door MeNTaL_TO op 05-07-2013 01:15 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Door PS+ te hebben tot maximum na het eerste jaar dat de ps4 uitkomt, krijg je allesinds al DriveClub (ps+ edition, nog steeds een grote game).
Je zal ook wel weer korting krijgen op bepaalde games die je via de psn store koopt.

En het lijkt me maar normaal dat ze de trend van op de ps3 doorzetten naar de ps4. Hetzij in kleinere vorm in het begin doordat er veel minder spellen zijn om weg te geven. (ze kunnen tenslotte ook niet elk spel weggeven..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 01:11:
[...]

Op wat voor taal heb je je ps3 staan? Ik had hem op English US staan en heb die vandaag op UK gezet en download leek gelijk sneller te gaan.

PS Dit is wel erg offtopic hier.
offtopic:
Ik zal eens kijken, sowieso heb ik hem op Engels staan, maar of dit UK of US is, geen idee.
Kijken wat het doet als ik hem standaard op Nederlands zet - de store is overigens wél Nederlands

Ik heb nog maar weinig gezien van Driveclub, moet eerlijk toegeven dat ik ook niet veel naar heb gezocht, eens kijken of dit een leuke aanwinst is voor PS+ als ik de PS4 aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

SmokingCrop schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 01:31:
En het lijkt me maar normaal dat ze de trend van op de ps3 doorzetten naar de ps4. Hetzij in kleinere vorm in het begin doordat er veel minder spellen zijn om weg te geven. (ze kunnen tenslotte ook niet elk spel weggeven..)
Ik ben wel benieuwd wat ze precies met PS+ gaan doen, voor de huidige Abbonees is het een geweldig product met enorm veel waar voor je geld maar het aanbieden van gratis games zal in het begin lastig zijn op de PS4 lijkt me. Dus mensen die bv voor het eerst een PS gaan halen, maar ook de groep die gelijk zijn ps3 weg doet of iig niet meer aansluit (en ik lees regelmatig dat mensen geen 2 playstations naast elkaar willen gebruiken) zullen toch een minder goed gevoel aan PS+ overhouden. Het zou jammer zijn als Sony het goede imago van PS+ niet weet vol te houden op de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-09 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Wat ik begrepen heb uit de persco van Sony is dat de eerste game die ze weggeven DriveClub is. Weliswaar de PSN Plus editie maar dat doet er even niet toe. Geloof dat de game erna "Dont Starve" ging worden wat dus een indie titel is. Het zal me uiteindelijk niets gaan verbazen als ze straks van de 12 maanden die in een jaar zitten 7 of 8 indiegames gaan weggeven wat hun dus eigenlijk vrijwel niks kost.

Want ik zou totaal niet weten welke games ze anders voor de PS4 al gratis moeten weggeven. Knack lijkt mij daarbij trouwens wel weer een game die ongeveer 12 maanden in de winkels verkocht gaat worden en die ze dan gratis aanbieden op PS+

EDIT: Maar zolang ze niet steeds andere edities (zoals Driveclub) gratis weggeven hoor je mij niet klagen.

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 05-07-2013 08:48 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Proef-abo op Edge via iPad, ga het artikel zo lezen :) Ben benieuwd!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Iemand deze al gezien: http://www.pcadvisor.co.u...ease-date-specs-price-uk/

Ik weet zelf niet hoe betrouwbaar PCAdvisor is, maar hier wordt ik wel vrolijk van:

Retailers agree, it seems. According to Official PlayStation Magazine two European retailers are promising a PS4 release date of 13 November. Media Markt and Bol.com both quote the date, says the story, while another source says budgetgaming.nl received Sony promo material saying the same.

Read more: http://www.pcadvisor.co.u...s-price-uk/#ixzz2Y9YtszaN

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bartjuh schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 23:40:
[...]

Wel ironisch, dat een van de grootste fanboys met blind fanatisme anderen beticht van fanboy gedrag als zij komen met terechte bedenkingen en argumenten :F Ik mis daarom ook Martinspire zelf in het rijtje ;)
Haha ik moest echt keihard lachen toen ik dat Feedback topic las. Wat een intens sneu figuur zeg. Ik denk dat we met z'n allen kunnen concluderen dat we Martin niet meer serieus hoeven te nemen.

Het mooiste vind ik nog: de meeste namen die hij noemt (waaronder die van mezelf) ondebouwen hun kritiek gewoon. Je mag in het X1 topic alleen de X1 de hemel in prijzen en andere dingen afzeiken. Als je daar vervolgens constructief op ingaat, dan krijg je te horen dat het de 100e keer is dat je zoiets meldt, terwijl men aldaar exact hetzelfde doet. _/-\o_

Maar goed, ik neem aan dat de modjes niet blind zijn en ook de gigantische plaat voor Martin's hoofd hebben opgemerkt. :)

On:
SkyStreaker schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:07:
Proef-abo op Edge via iPad, ga het artikel zo lezen :) Ben benieuwd!
Ik heb 'm gisteren ook gedownload. Die gasten hebben hun app wel op orde zeg, zwaar stijlvol magazine met bewegende shit enzo. Heb het artikel zelf nog niet gelezen, maar voel je vrij een samenvatting te geven.
Oxigeon schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 08:47:
Wat ik begrepen heb uit de persco van Sony is dat de eerste game die ze weggeven DriveClub is. Weliswaar de PSN Plus editie maar dat doet er even niet toe. Geloof dat de game erna "Dont Starve" ging worden wat dus een indie titel is. Het zal me uiteindelijk niets gaan verbazen als ze straks van de 12 maanden die in een jaar zitten 7 of 8 indiegames gaan weggeven wat hun dus eigenlijk vrijwel niks kost.

Want ik zou totaal niet weten welke games ze anders voor de PS4 al gratis moeten weggeven. Knack lijkt mij daarbij trouwens wel weer een game die ongeveer 12 maanden in de winkels verkocht gaat worden en die ze dan gratis aanbieden op PS+

EDIT: Maar zolang ze niet steeds andere edities (zoals Driveclub) gratis weggeven hoor je mij niet klagen.
Is er al bevestigd dat PS3 titels ook niet als digitale download werken? In dat geval kan het natuurlijk zo zijn dat ze gewoon PS3 titels digitaal beschikbaar stellen. Dat zou wel een mooie move zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

EricNL schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:18:
Iemand deze al gezien: http://www.pcadvisor.co.u...ease-date-specs-price-uk/

Ik weet zelf niet hoe betrouwbaar PCAdvisor is, maar hier wordt ik wel vrolijk van:

Retailers agree, it seems. According to Official PlayStation Magazine two European retailers are promising a PS4 release date of 13 November. Media Markt and Bol.com both quote the date, says the story, while another source says budgetgaming.nl received Sony promo material saying the same.

Read more: http://www.pcadvisor.co.u...s-price-uk/#ixzz2Y9YtszaN
Is dit niet al zoon 2 weken bekend? Volgens mij heeft Sony UK daarop aangebeld bij de MediaMarkt om dat promotiemateriaal weg te halen. Die medewerken van Budgetgaming werkte geloof ik bij de ToysXL, en die had al wat posters etc binnen gekregen van Sony als ik me dat goed herinner.
Is er al bevestigd dat PS3 titels ook niet als digitale download werken? In dat geval kan het natuurlijk zo zijn dat ze gewoon PS3 titels digitaal beschikbaar stellen. Dat zou wel een mooie move zijn.
Dat weet ik eigenlijk niet. Maar zit ik daar op te wachten als ik een PS4 heb? Denk dat een PS3 game me dan vrijwel niks meer zal boeien. De graphics van sommige games zullen me dan totaal niet meer aanspreken. Al zou een game als The Last of Us het nog wel goed doen denk ik

[ Voor 20% gewijzigd door Oxigeon op 05-07-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Dit bericht is van 04-07-2013. Maar nogmaals, ik weet ook niet hoe betrouwbaar PCAdvisor is...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

bram1984 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:18:
[...]

Haha ik moest echt keihard lachen toen ik dat Feedback topic las. Wat een intens sneu figuur zeg. Ik denk dat we met z'n allen kunnen concluderen dat we Martin niet meer serieus hoeven te nemen.

Het mooiste vind ik nog: de meeste namen die hij noemt (waaronder die van mezelf) ondebouwen hun kritiek gewoon. Je mag in het X1 topic alleen de X1 de hemel in prijzen en andere dingen afzeiken. Als je daar vervolgens constructief op ingaat, dan krijg je te horen dat het de 100e keer is dat je zoiets meldt, terwijl men aldaar exact hetzelfde doet. _/-\o_

Maar goed, ik neem aan dat de modjes niet blind zijn en ook de gigantische plaat voor Martin's hoofd hebben opgemerkt. :)

On:
[...]

Ik heb 'm gisteren ook gedownload. Die gasten hebben hun app wel op orde zeg, zwaar stijlvol magazine met bewegende shit enzo. Heb het artikel zelf nog niet gelezen, maar voel je vrij een samenvatting te geven.

[...]

Sony gaat via Gaikai PS3 games streamen naar de PS4, ik denk dat er zeker mensen zijn die daar blij van gaan worden( waar onder ik zelf).
Als er pareltjes uitkomen op de PS3 en je hebt alleen een PS4 is het mooi dat je die alsnog kan streamen/downloaden om te spelen.
Al kan het ook zo zijn dat in de * toekomst* je ook via PS+ topgames van de PS3 gratis gaat ontvangen.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Daar ben ik volledig van op de hoogte, maar ik vraag me daarnaast dus af of er wellicht alleen een restrictie op fysieke PS3 games zit, of dat dit ook geldt voor digitale downloads. Gaikai komt, als het meezit, pas ergens in 2014 beschikbaar. Met de ondersteuning van digitale downloads kan men dus mooi de lijn doortrekken die met PS Plus is ingezet: het aanbieden van gratis games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De Warframe developers zijn erg enthousiast over de PS4 architectuur. Blijkbaar lijkt de Directx11 taal vrij eenvoudig om te zetten naar de PS4 taal. Ook wordt Warframe cross-platform speelbaar met de PC versie. Hoewel dat me met controller versus muis/keyboard weer niet helemaal eerlijk lijkt:
Warframe developer Digital Extremes is bringing its free-to-play ninja shooter to PS4 at launch, and in an interview with VG247, has discussed the console’s technical power and PC-like architecture. The studio also championed the DualShock 4 controller as the best console pad they’ve ever held.

Digital Extremes is bringing its free co-op shooter Warframe to PS4 at launch and it will bear negligible differences to the PC build. It is almost like-for-like and allows cross play between Sony’s hardware and PC, making for a truly connected co-op experience. The team has repeatedly stressed that it wants no content differences between builds. At all.

When asked if Digital Extremes approached Sony with a view to bringing Warframe to PS4, creative director Steve Sinclair replied, “They approached us actually, I guess it’s coming up to about four months ago. We were in our open beta and rocking the Steam charts there, and Sony got in contact with James, who’s the owner of the company and said, ‘Hey what would you think about bringing Warframe over to our next gen console?

“We had, probably, a 30-second conversation about if we should do it, “Sinclair added, and then, “[Sony] squeezed themselves to send us as many dev kits as possible and three months later we were on the [E3] show floor at PlayStation 4 showing Warframe playable.”

The speed with which Digital Extremes brought Warframe to PS4 in a playable state for E3 speaks volumes about how closely akin the PS4 architecture is to PC systems. I asked Sinclair to describe just how closely matched both platforms are in reality.

“Warframe supported 64-bit and DirectX 11 for a long time, and there’s a lot of commonality in that sort of architecture with what they’re doing on PS4. They’ve got a lot of cores on there, so, I was every surprised how fast we got up and running – I think Sony was as well.”

“When we went to [E3] and people said, ‘Holy smokes this is on PlayStation 4, it looks amazing.’ Maybe they were Warframe fans so they were just trying to appease us, but they said it was one of the best-looking games they saw at the show.

“In three months time, that’s a testament to how developer-friendly this version of PlayStation is. It’s absolutely awesome. What surprised me most is how kick-ass the GPU is – the graphics are super, super high-end.

Sony’s encouragement of a flat-development architecture seems to have ushered many indies into the PS4 fold, and the console’s technical aspects are easy to understand and utilise. Sinclair stressed that while PS3 was a powerful console it was “Byzantine”, and that PS4 is powerful yet manageable.

The studio is also impressed with DualShock 4, and this new version of Warframe will allow for gesture controls using the controller’s motion functionality – only if the player chooses. Sinclair added, “There are cool things on PS4 that we are taking advantage of. The DualShock 4 is the best game controller I’ve ever put my hands on, I’m so excited about it.

“It has touch screen controls. At E3 we showed little swipe gestures to activate your Warframe abilities that people thought was really cool. There are the ‘social features’ like the share button, all those integrated features where you can say ‘I just did this cool thing in Warframe’ and that pushes out over your network.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tof om te lezen. En briljant natuurlijk dat F2P games geen Plus abo nodig hebben. Op Indie en F2P gebied gaat de PS4 echt zwaar heersen zo te zien. Ik juich het alleen maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik wil een Minecraft-achtige game op de PS4.... Hoe lang hebben Mojangh en Microsoft die exclusive deal nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 09:46
Jammer dat er op de achterkant geen extra USB heeft, voor wat apparaten die je misschien nooit zal los koppelen oid.

2 poorten voeld vrij gelimiteerd, kan ook zijn dat ik PC gewend ben :P voor de rest de games spreken me allemaal niet aan, ziet er wel allemaal heel mooi uit maar niks wat mij aanspreekt.
Wacht op de nieuwe RDR en of Naughty Dog game, LBP of endelijk een Valkyria Chronicles met Multiplayer support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Psyonara schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:13:
Jammer dat er op de achterkant geen extra USB heeft, voor wat apparaten die je misschien nooit zal los koppelen oid.

2 poorten voeld vrij gelimiteerd, kan ook zijn dat ik PC gewend ben :P voor de rest de games spreken me allemaal niet aan, ziet er wel allemaal heel mooi uit maar niks wat mij aanspreekt.
Wacht op de nieuwe RDR en of Naughty Dog game, LBP of endelijk een Valkyria Chronicles met Multiplayer support.
Waarom zou je extra usbpoorten moeten hebben? Met mijn ps3 gebruik ik mijn usb poort alleen voor de eye camera. Maar die wordt bij de PS4 aangesloten op een AUX poort. Dan heb je nog steeds die 2 poorten open. Dan kan ik me voorstellen dat je nog een poort wil gebruiken voor voor de controller op te laden (echter laad ik die meestal op via de tv als ik geen games speel (met kabel gamen vind ik niet handig).

De andere poort is dan nog altijd vrij. Kun je enventueel stuurtje of iets dergelijks aanhangen voor racegames. Voor de rest zou ik eigenlijk nu zo 123 ook niet weten wat je nog kan aankoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit er wel 1 op de achterkant (volgens edge dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Als je een stand voor je controllers haalt dan heb je die aan de voorkant ook niet eens nodig. Dat is echt de eerste accesoire die ik erbij haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik kan er hier geen ontdekken aan de achterkant, maar wellicht is dit nog geen final hardware maar een prototype?

Afbeeldingslocatie: http://img2u.info/ckgni/i/gb05a3a8d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

2 USB poorten is vrij weinig. Mijn PS3 Phat heeft er ook 2, maar heb er een USB hub opzitten zodat ik 4 USB poorten heb. Heb er standaard een keyboard aanhangen, wireless adaptor voor PS3 headset, daarnaast een PSeye en af en toe Singstar microfoons of Buzz buzzers.

[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-07-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Maar back on topic. Ik zie ook geen USB aansluiting aan de PS4 achterkant. Ik zou graag een foto willen zien van Edge want vooralsnog hou ik het ook gewoon op 2 aan de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

CR1691 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:41:
Maar back on topic. Ik zie ook geen USB aansluiting aan de PS4 achterkant. Ik zou graag een foto willen zien van Edge want vooralsnog hou ik het ook gewoon op 2 aan de voorkant.
Er zouden er 2 in moeten zitten volgens het bericht van Sony zelf. Welke hier bevestigd is: http://www.scei.co.jp/corporate/release/pdf/130611a_e.pdf?rl

Dat zijn dus de 2 usb poorten die voor in de PS zitten. Waar ik eigenlijk meer benieuwd naar ben is hoeveel stroom het hele gebeuren gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh de aux-ingang werd door edge als een extra usb poort gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:17
kazuka schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:26:
Ik kan er hier geen ontdekken aan de achterkant, maar wellicht is dit nog geen final hardware maar een prototype?

[afbeelding]
Dat zou vooral flink lelijk zijn voor de PS Eye, ik wil dat ding niet voor in mijn PS hebben hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Cyleo schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:59:
[...]

Dat zou vooral flink lelijk zijn voor de PS Eye, ik wil dat ding niet voor in mijn PS hebben hangen :P
voor zover ik weet had de eye een speciale aansluiting aan de achterzijde

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralf Bimbo schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:01:
[...]

voor zover ik weet had de eye een speciale aansluiting aan de achterzijde
Ja dat is de ingang waarover we discussieren :P. (de aux ingang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://image.gamespotcdn.net/gamespot/images/2013/162/Stand1_07137_640screen.jpg

Gewoon zoiets en je USB is echt geen issue meer aangezien deze charge stations altijd gewoon via 220 aangesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:10
Die touchpad kan trouwens nog best interessant worden met de PS4. Op de PS Vita bijvoorbeeld heb ik het touchpad gebruikt zien worden om in te zoomen met bv. een sniper rifle, of een klimroute aan te geven voor je character.

Het touchpad zal zich ook wel uitstekend lenen voor games zoals littlebigplanet. In ieder geval kijk ik er al naar uit om Killzone te spelen waarbij ik het touchpad gebruik om nauwkeurig te zoomen met de VC32 sniper rifle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
kbloem schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:55:
Ik wil een Minecraft-achtige game op de PS4.... Hoe lang hebben Mojangh en Microsoft die exclusive deal nog?
Hier zit ik ook wel een beetje op te wachten en dan het liefst nog een versie voor zowel PS3/4 en Vita met cloudsaves :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso op de ps vita us touch screen heerlijk voor menus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Het Edge artikel bevestigd alleen maar wat elke oplettend en logisch denkend mens kan verzinnen. Feitelijk worden de onhandigheden van MS aangehaald en zeggen ze de arrogantie en incompetentie van Sony aangaande de PS3 presentatie op de E3 van destijds te herkennen in de presentatie van de X1. Niks wereldschokkends. De aankondiging van Edge ervaar ik dan als schreeuwerig en populistisch. Op gamekings.tv vindt je de kwestie Sony vs MS jl., deze kritiek van hun is veel, veel beter en informatiever in mijn mening.

De reactie is wellicht niet helemaal on-topic, maar aangezien de sterke toespitsing op de ps4 wel goed passend

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 05-07-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydw
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-12-2024
DrParanoid schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:15:
[...]

En weer bedankt voor de spoiler :( :/ :|

Kun je trouwens een infractie krijgen wegens on topic trollen hier op tweakers?
Arghhh! Ik dacht dat je serieus was.

On-topic:

Schijnt dat Killzone Shadow Fall eindelijk weapon attachments krijgt :D

http://www.killzone.com/k...ws/2013-07-03_sta-55.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Dit topic is alleen voor onderwerpen gerelateerd aan de PS4, dus niet om uitgebreid games te bespreken zoals in dit geval The Last of Us.

[ Voor 71% gewijzigd door Sn0wblind op 07-07-2013 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:10
Van het weekend langs de Gamemania geweest om te vragen hoe zij de pre-orders behandelen. Geen aanbetaling maar de vestiging in Vlissingen gaf wel aan dat er zon 45 pre-orders waren en de eerste batch levering dus in principe al gereserveerd is.

Toch maar gepre-ordered, wil hem toch wel hebben. Dan maar weekje wachten ofzo. Ik hoop zelf dat er een Fifa 14 bundle komt, want dan wil ik liever die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 08:47:

Ik gok ook op veel indiegames en Plus-korting op full games. Er moet immers ook nog wat verdiend worden. Eerste AAA-game wellicht na een half jaar, juist op een moment dat veel mensen voor de keuze staan om te verlengen of niet.

Verder zie ik het nog wel gebeuren dat Plus abonnees een aantrekkelijke korting zullen krijgen bij de introductie van Gaikai om de nieuwe dienst te promoten. Dat gebeurde ook bij andere diensten zoals Music Unlimited.

Btw, heb nog geen preorder staan. Twijfel nog wel. Ik wil hem wel graag hebben, maar heb ook nog een grote backlog op de PS3 (ruim 50 games nog in seal).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2013 09:12 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Kaap schreef op maandag 08 juli 2013 @ 08:51:
Van het weekend langs de Gamemania geweest om te vragen hoe zij de pre-orders behandelen. Geen aanbetaling maar de vestiging in Vlissingen gaf wel aan dat er zon 45 pre-orders waren en de eerste batch levering dus in principe al gereserveerd is.

Toch maar gepre-ordered, wil hem toch wel hebben. Dan maar weekje wachten ofzo. Ik hoop zelf dat er een Fifa 14 bundle komt, want dan wil ik liever die.
Waarom niet pre-orderen bij Sony zelf (Sony.nl)? Kans op levering bij launch lijkt me daar groter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
RDMA schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:17:
[...]

Waarom niet pre-orderen bij Sony zelf (Sony.nl)? Kans op levering bij launch lijkt me daar groter. :)
Bij sony moet je toch een aanbetaling maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:26:
[...]

Bij sony moet je toch een aanbetaling maken.
Ja je moet inderdaad het bedrag al betalen, maar dat moet je uiteindelijk overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:10:
Btw, heb nog geen preorder staan. Twijfel nog wel. Ik wil hem wel graag hebben, maar heb ook nog een grote backlog op de PS3 (ruim 50 games nog in seal).
Haha, 50 games is wel een serieuze backlog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
RDMA schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:42:
[...]

Ja je moet inderdaad het bedrag al betalen, maar dat moet je uiteindelijk overal.
Maar niet meteen het hele bedrag ;) Stel dat je achteraf het geld ineens nodig blijkt te hebben of iets, dan heb je tijdelijk nog ietsjes meer te besteden aangezien je niet het volledige bedrag hebt afgetikt ;)
Pagina: 1 ... 26 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.