Watch Dogs, Battlefield 4 en FIFA 14 - ik ook

Het mooie van deze titels is wel dat het allemaal heel verschillend is. Watch Dogs heeft een GTA achtig trekje (maar het is wel een compleet andere game), BF4 is een shooter en FIFA 14 is sport.
Daarnaast ben ik ook nog wel geïnteresseerd in:
- Killzone: Shadow Fall (Nederlands trots, maar natuurlijk ook gewoon de eerste echte next-gen Killzone)
- Assassin's Creed 4: Black Flag (eerste AC die me echt aantrekt, door piraten thema)
- Call of Duty: Ghosts (niet bijzonder Call of Duty fan, maar eerlijk is eerlijk: Call of Duty was de grootste franchise van de afgelopen generatie, en het is interessant want ze voor de next-gen consoles in petto hebben)
Ik denk dat ik dus voor
Watch_Dogs, Battlefield 4 en FIFA 14 ga als betaalde titels. Dan heb je al drie mooie titels in huis die je meteen kan spelen. Zodra je met die titels min of meer klaar bent, zullen de andere launch games (hopelijk) wel iets in prijs zijn gedaald, zodat je daarnaar kan kijken.
Alle titels die ik eigenlijk bij de release wil (voor max. €59.99, en niet €69.99 zoals op het moment wordt gevraagd), zijn:
- Watch_Dogs á €59.99
- Battlefield 4 á €59.99
- FIFA 14 á €59.99
- DriveClub á GRATIS (PS+ editie)
Dan heb je dus al vier mooie titels en dan hebben we 't nog niet eens gehad over de free2play games die je kan uitproberen.
---
Edit: en damn, PS4 Eye + tweede controller kost ook wat. Het wordt moeilijk kiezen later dit jaar
EDIT 2
De enige retailer die ik tot nu trouwens ben tegengekomen die voor
minder dan €69.99 PS4 games aanbiedt, is Saturn (en Shop4nl.com, maar ik weet niet hoe betrouwbaar die site is

).
[
Voor 78% gewijzigd door
Uniciteit op 03-07-2013 19:09
]