Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
theduke1989 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:38:
ik vraag me af, wanneer de bundles gaan komen?
Ik wil hem al gaan pre-orderen maar wil wel een leuke bundle.
Ik zag btw bij gamestop een leuke bundle maar ja geld alleen daar...
Ik denk dat retailers eerst afwachten totdat ze weten wat voor marge erop zit voor de retailers zelf. Het beste wat ze nu bijvoorbeeld kunnen aanbieden is €449 voor PS4 + PS4 Eye.

Maar stel er zit op de PS4 een marge van €25 voor de retailers en op de PS4 Eye €5, dan kunnen ze een bundel aanbieden voor €429 en nog steeds €10 winst maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
theduke1989 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 22:38:
ik vraag me af, wanneer de bundles gaan komen?
Ik wil hem al gaan pre-orderen maar wil wel een leuke bundle.
Ik zag btw bij gamestop een leuke bundle maar ja geld alleen daar...
Die bundles bij Gamestop zijn niet echte bundles. Het is meer een dubbel-verkoop. Je bent net zo duur uit als je de game en de PS4 apart koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
Uniciteit schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 21:26:
[...]

Bedankt voor je erg inhoudelijke (en doordachte) reactie. ;)

Ik weet zelf niet hoe het kostenplaatje van Sony eruit ziet, maar ik neem aan (en mag toch hopen) dat er in ieder geval wordt verdiend aan die $5 per maand en dat ze er geen verlies op maken.

Ik denk dat Sony vooral games (metacritic 70+) in PS+ gooit die

- óf niet meer goed verkopen (in andere woorden: verkopen zijn ingezakt)
- óf games die door indies zijn ontwikkeld (die zijn denk ik eerder bereid om een game na een tijdje via PS+ 'gratis' weg te doen in ruil voor de gratis aandacht en marketing)

Wat je al met het huidige PS+ ziet, is dat er ook heel veel PS3 games zijn weggeven die enkel op PSN beschikbaar waren. Ik vermoed dat vooral de verkopen van dat soort games zijn ingezakt en dat de ontwikkelaar deze games 'vrij beschikbaar' stelt voor media-aandacht en wellicht om nog iets aan DLC te verdienen. :)

Ik weet het verder ook niet, maar het lijkt mij dat Sony in ieder geval geen verliesmaakt op de service. Sterker nog, het lijkt mij vrij sterk dat Sony er in ieder geval íets aan verdient [winst] (al is het maar $0.50 per maand).

EDIT: Ik kom toevallig net een artikel tegen over PS+. Best wel interessant: http://www.gamasutra.com/...tation_plus_good_for_.php

PS+ is interessant voor Sony omdat je dan klanten aan je product bindt, het is interessant voor uitgevers (en in mindere mate ontwikkelaars) want die maken deals met Sony voor gratis PS+ games (schijnbaar wordt voor elke game apart onderhandeld) en het is interessant voor ontwikkelaars (en in minder mate uitgevers) omdat de fanbase van de ontwikkelaar groeit + ontwikkelaars krijgen veel meer feedback van gamers.
hahaha thanks. Heb al een tijdje zitten denken en kom er ook niet helemaal uit. Maar geef je wel gelijk dat het moeilijk voor te stellen is dat Sony zoiets zou doen zonder dat ze daar wat aan overhouden. Ze zouden wel gek zijn. En ik denk ook wel dat een van de dingen die ze overhouden de binding van klanten aan hun merk/netwerk/console is. Dat bereiken ze met een PSN+ abo natuurlijk heel goed. Ik hoop in ieder geval dat de kwaliteit van PSN+ alleen maar beter wordt. Ik denk dat ze nu in een klap veel meer gebruikers zullen krijgen door multiplayer via PSN+ te laten lopen.

EDIT: een vraag trouwens: hoeveel mensen zijn van plan om een PSeye te halen? Ik heb de demo's gezien en het is allemaal mooi enzo. Maar miste Move ook niet heel erg, en heb niet het idee dat dat met eye anders gaat zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door dangerpaki op 13-06-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
dangerpaki schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:10:

EDIT: een vraag trouwens: hoeveel mensen zijn van plan om een PSeye te halen? Ik heb de demo's gezien en het is allemaal mooi enzo. Maar miste Move ook niet heel erg, en heb niet het idee dat dat met eye anders gaat zijn.
Ik niet in ieder geval. Ik zie de toegevoegde waarde niet zo op dit moment. Als ze later met iets komen dat het nodig heeft, en dat ik ook heel interessant vind, zal ik het alsnog overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
dangerpaki schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:10:
[...]

hahaha thanks. Heb al een tijdje zitten denken en kom er ook niet helemaal uit. Maar geef je wel gelijk dat het moeilijk voor te stellen is dat Sony zoiets zou doen zonder dat ze daar wat aan overhouden. Ze zouden wel gek zijn. En ik denk ook wel dat een van de dingen die ze overhouden de binding van klanten aan hun merk/netwerk/console is. Dat bereiken ze met een PSN+ abo natuurlijk heel goed. Ik hoop in ieder geval dat de kwaliteit van PSN+ alleen maar beter wordt. Ik denk dat ze nu in een klap veel meer gebruikers zullen krijgen door multiplayer via PSN+ te laten lopen.
Helemaal mee eens. :)
Ik twijfel nog. Ik had al gelezen dat je net zoals bij de Xbox One ook met hand gestures (voor het OS) kan werken als je dat wilt, en dat is één van de dingen die ik wel heel tof vond bij de Xbox One.

Daarnaast kan de PS4 Eye ook lichamen enzo herkennen (net zoals Kinect) en aangezien Kinect wél verplicht is, denk ik dat het voor ontwikkelaars heel aantrekkelijk is om Kinect functionaliteiten te porten naar de PS4 Eye. Simpel gezegd: ik denk dat Sony PS4 Eye gebruikers er voordeel van hebben dat Kinect verplicht is bij de Xbox One. :)

Ik twijfel nog en ik wacht nog even af op wat het allemaal precies kan, maar ik sluit zeker niet uit dat ik een PS4 Eye koop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:07

Edd

Ik zit ook nog te twijfelen over de PS4 Eye. Op zich lijkt het me wel grappig en een euro of 60 (was het toch? of 50?) vind ik ook best wel een prijs waarmee ik kan leven. Maar ik denk dat ik toch even de komende maanden aankijk wat er mee gedaan kan worden.. Denk niet dat ze uitverkocht zullen zijn bij launch ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Edd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:23:
Ik zit ook nog te twijfelen over de PS4 Eye. Op zich lijkt het me wel grappig en een euro of 60 (was het toch? of 50?) vind ik ook best wel een prijs waarmee ik kan leven. Maar ik denk dat ik toch even de komende maanden aankijk wat er mee gedaan kan worden.. Denk niet dat ze uitverkocht zullen zijn bij launch ;)
$59 in de VS, €49 in Europa. ;)

Maar inderdaad, even afwachten wat het wordt. Ik denk dat we er nu toch echt te weinig informatie over hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 23:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Uniciteit schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:34:
[...]

Yep: daarom kan het ook een samenwerking met een ontwikkelaar of uitgever zijn. :9 'T is goede reclame.
Dat zal maar ik verwacht toch wel dat Sony daar echt wel wat geld voor op tafel moet leggen. Zo'n uitgever zal echt niet zeggen "oh doe alsjeblieft mijn spel gratis op PS+ want dat is goede reclame" want zo'n uitgever weet ook dat hij daarna bijna niets meer van die game gaat verkopen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Ik niet, dat hele motion gebeuren kan mij echt gestolen worden en heb het deze generatie nog niet 1X gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:23
Was deze al gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mwah, pas 900 keer ofzo

[ Voor 91% gewijzigd door Fietsbel op 14-06-2013 00:54 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
Waarom ik het vraag over de de PSeye is omdat ik zelf ook erg twijfel. Denk dat ik het ook gewoon ga afwachten. Als ik game dan wil ik eigelijk gewoon zitten en gamen. En ik denk eerlijk gezegd dat het hele motion gebeuren niet zo'n vaart gaat nemen. En zeker omdat het standaard niet bij de PS4 wordt geleverd denk ik dat veel developers het ook niet echt gaan gebruiken.

Ik twijfel nog zelfs of dat hele touchpad gebeuren wel echt gebruikt gaat worden in games. Ziet er allemaal gelikt uit enzo. Maar hetzelfde met dat gyroscoop gebeuren in de DS3. Hoe vaak hebben jullie nou een game gehad waar dat motion gebeuren gebruikt werd? Ik herinner me alleen KZ3 geloof ik dat je daar bij het planten van C4 dat moest gebruiken. Meer spellen ken ik eigenlijk niet waar het bij gebruikt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
De Uncharted games hadden ook bepaalde dingen waar de gyro bij gebruikt werd, bijvoorbeeld het balanceren en granaten gooien. Dat laatste is volgens mij ook weer veranderd naar gewoon de analog sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

En de PS4 doos :P :

Afbeeldingslocatie: http://uk.playstation.com/media/3segnVwh/ps4_box.png

leuk voor de startpost misschien?

[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 14-06-2013 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-09 23:18

Pinjataaa

Hit me!

Cyleo schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 00:36:
Ik niet, dat hele motion gebeuren kan mij echt gestolen worden en heb het deze generatie nog niet 1X gemist.
Ik heb het voor de ps3, het is heel even leuk.. En dan alleen als je visite hebt en het nieuw voor ze is.
Voor shooters is het maar irritant omdat je weet dat je met de controller een stuk beter bent (killzone).

Nee, voor mij hoeft het ook niet...
Ik ben dan ook erg blij dat ik er niet 1 verplicht bij moet nemen! :o

[ Voor 7% gewijzigd door Pinjataaa op 14-06-2013 07:33 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:14

Oxigeon

En zo is dat!

Chaoss schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 02:23:
En de PS4 doos :P :

[afbeelding]

leuk voor de startpost misschien?
Die ben ik ook tegen gekomen op de twitter/facebook pagina van Playstation Europe. Ik vind het eigenlijk best raar. Die afbeelding stond bij het bericht dat de ps4 te pre-orderen valt. Maar het rare vind ik, waarom zetten ze er alleen bedrijven neer uit de UK

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Metalkai schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 00:58:
De Uncharted games hadden ook bepaalde dingen waar de gyro bij gebruikt werd, bijvoorbeeld het balanceren en granaten gooien. Dat laatste is volgens mij ook weer veranderd naar gewoon de analog sticks.
Alleen Uncharted 1 ja. Bij 2 en 3 hebben ze het verstandig weggelaten.

edit: Om het in de matige Vita versie overigens weer tot in den treure toe te passen. ;(

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 14-06-2013 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Voor de zekerheid toch maar een pre-order gedaan bij GameMania. Je hoeft toch niet vooruit te betalen :). Blijft voor mij heel simpel: op 13-11-2013 ga ik de elektronica zaken af, en de gene waar ik het eerst een PS4 weet te scoren wordt de winnaar :)!

PS: Godsamme wat is het nog lang wachten zeg!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:13
Ik neem aan dat de MM ook niet gek is en er voor zorgt dat ze wel een pallet per vestiging besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

EricNL schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:14:
Voor de zekerheid toch maar een pre-order gedaan bij GameMania. Je hoeft toch niet vooruit te betalen :). Blijft voor mij heel simpel: op 13-11-2013 ga ik de elektronica zaken af, en de gene waar ik het eerst een PS4 weet te scoren wordt de winnaar :)!

PS: Godsamme wat is het nog lang wachten zeg!
Hier hetzelfde, echter de gast bij de GM zei tegen mij dat het officieel pas een pre-order wordt als je hebt aanbetaald. Je wordt nu op een lijst gezet en die lijst houden ze ook aan. Als ze de prijs en eventueel pakketten weten bellen/mailen ze je met de vraag of je de pre-order wilt doorzetten. Dan moet je een aanbetaling doen (geen idee hoeveel) en wordt je plaats op de lijst bevestigd.
Ik neem aan dat de MM ook niet gek is en er voor zorgt dat ze wel een pallet per vestiging besteld hebben
Daar ben ik gisteren dus ook geweest met de vraag om hem te reserveren. Maar die vent zei tegen me, de console komt pas eind 2013 uit in Amerika. Half jaar later hier bladiebla... Die had er dus de ballen verstand van. Reserveren etc kon allemaal niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Oxigeon op 14-06-2013 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Oxigeon schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:17:
[...]

Hier hetzelfde, echter de gast bij de GM zei tegen mij dat het officieel pas een pre-order wordt als je hebt aanbetaald. Je wordt nu op een lijst gezet en die lijst houden ze ook aan. Als ze de prijs en eventueel pakketten weten bellen/mailen ze je met de vraag of je de pre-order wilt doorzetten. Dan moet je een aanbetaling doen (geen idee hoeveel) en wordt je plaats op de lijst bevestigd.
Aanbetaling vind ik geen probleem zolang het maar niet (nagenoeg) het volle bedrag is :).
Tot nu toe in de pre-order staan:
- Playstation 4 - Console
- Call of Duty - Ghosts
- Watch_Dogs - Special Edition

Zodra de DS4 los te bestellen is komt deze natuurlijk bij de pre-order te staan, en Fifa 14 komt er ook direct bij.
Enige wat ik me nu af vraag: Is/wordt Watch_Dogs een launch title? Wil graag met zo veel mogelijk doosjes de winkel uit lopen :D

Edit:
Ik ben bang dat ik eigenlijk te veel wil pre-orderen. Zou graag de volgende spellen ook nog willen bij launch, maar ik ben bang dat ik er niet aan toe kom door de overvloed aan spellen:
- Diablo 3
- Assassin's Creed - Black Flag
- UFC
- Battlefield 4
- Knack

[ Voor 14% gewijzigd door EricNL op 14-06-2013 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

bram1984 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 07:32:

edit: Om het in de matige Vita versie overigens weer tot in den treure toe te passen. ;(
Moet zeggen dat ik de Vita versie van Uncharted erg goed vond bij een Vita game passen dat soort dingen ook beter alles bij elkaar gaf het mij toch dezelfde speelervaring als op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-09 23:18

Pinjataaa

Hit me!

EricNL schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:21:
[...]

Edit:
Ik ben bang dat ik eigenlijk te veel wil pre-orderen. Zou graag de volgende spellen ook nog willen bij launch, maar ik ben bang dat ik er niet aan toe kom door de overvloed aan spellen:
- Diablo 3
- UFC
- Battlefield 4
- Knack
Dan spreek je toch wat af met vrienden/familie? Dan wissel je wat spellen uit als je het uitgespeeld hebt. :D
En je moet The Division nog toevoegen, wat een bruut spel wordt dat zeg!

[ Voor 25% gewijzigd door Pinjataaa op 14-06-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Chaoss schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:22:
[...]

Moet zeggen dat ik de Vita versie van Uncharted erg goed vond bij een Vita game passen dat soort dingen ook beter alles bij elkaar gaf het mij toch dezelfde speelervaring als op de PS3.
Dat kan. Ik vind de Vita versie op sommige momenten echt tenenkrommend. Tot in den treure charcoal rubbings, met weer 3 cutscenes erachteraan en daarna weer zo een papiertjespuzzel. Gewoon echt irritant. De game mist verder variatie en is voor m'n gevoel te kort. Ook de boss fights zijn treurig. Er is geen moment dat je lekker in de game zit en gewoon een paar uur achter elkaar kan platformen en schieten met weinig tot geen cutscenes. En dan heb je inderdaad ook nog dat evenwicht bewaren, wat helemaal niks toevoegt. Oh ja, dat varen ook nog, vreselijk langdradig.

De enige goede features zijn het klimmen via het touchscreen en het gooien van granaten via het touchscreen.
EricNL schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:21:
[...]

Aanbetaling vind ik geen probleem zolang het maar niet (nagenoeg) het volle bedrag is :).
Tot nu toe in de pre-order staan:
- Playstation 4 - Console
- Call of Duty - Ghosts
- Watch_Dogs - Special Edition

Zodra de DS4 los te bestellen is komt deze natuurlijk bij de pre-order te staan, en Fifa 14 komt er ook direct bij.
Enige wat ik me nu af vraag: Is/wordt Watch_Dogs een launch title? Wil graag met zo veel mogelijk doosjes de winkel uit lopen :D

Edit:
- Diablo 3
- UFC
- Battlefield 4
- Knack
Tja, Ghosts kun je alvast annuleren. Die gaat toch geen fuck toevoegen, zowel grafisch als gameplay technisch niet. Met WD alleen al ben je al vele uurtjes zoet. Waarom zou in je in één keer zoveel games willen? Twee is toch zat.

[ Voor 35% gewijzigd door bram1984 op 14-06-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
bram1984 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:23:
[...]

Tja, Ghosts kun je alvast annuleren. Die gaat toch geen fuck toevoegen, zowel grafisch als gameplay technisch niet. Met WD alleen al ben je al vele uurtjes zoet. Waarom zou in je in één keer zoveel games willen? Twee is toch zat.
Ik zou inderdaad liever eerst voor Battlefield gaan dan Ghosts. Maargoed is maar net waar je van houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

en D3 is ook niet echt een killer game, leuk om 1x door te spelen (en dat gaat vrij rap) maar de replay waarde is erg laag ik ben op de pc nooit verder gekomen dan een klein stuk van de 2'de playthrough

De enige spellen die ik nu wil hebben zijn Watchdogs en Knack.

AC: Black flag lijkt me ook erg tof maar ik ga toch even afwachten wat dat wordt. COD heeft in singel player wel wat vernieuwingen maar ik heb verder niets met COD en ga de multiplayer niet spelen dus dan is het meer een budgetbak titel want die SP zal wel erg kort zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
bram1984 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:23:
Misschien dat ik Ghosts inderdaad maar annuleer. De reden waarom ik zoveel games wil?

- Wacht_Dogs: Dit lijkt mij gewoon must-have
- Fifa 14: Fifa speel ik al jaar en dag. Dit is dus ook een no-brainer
- En ik wil minstens een leuke online shooter. Dat gaat vermoedelijk tussen Ghosts en BF4

De overige spellen die ik noem lijken mij gewoon ontzettend leuk, maar die koop ik ook niet direct bij launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
EricNL schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:37:
[...]

Misschien dat ik Ghosts inderdaad maar annuleer. De reden waarom ik zoveel games wil?

- En ik wil minstens een leuke online shooter. Dat gaat vermoedelijk tussen Ghosts en BF4

De overige spellen die ik noem lijken mij gewoon ontzettend leuk, maar die koop ik ook niet direct bij launch.
Watch dogs is een must have dat staat vast:).
Fifa komt bij mij op een later moment er pas bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
EricNL schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:37:
[...]

Ik ben altijd van de Cod geweest, maar als er een PS4 komt bij mij dan zou ik eerder voor BF4 gaan.
PS4 is next gen en ik begrijp dat Ghosts zich niet kan meten met de echte next gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Chaoss schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:35:
en D3 is ook niet echt een killer game, leuk om 1x door te spelen (en dat gaat vrij rap) maar de replay waarde is erg laag ik ben op de pc nooit verder gekomen dan een klein stuk van de 2'de playthrough

De enige spellen die ik nu wil hebben zijn Watchdogs en Knack.

AC: Black flag lijkt me ook erg tof maar ik ga toch even afwachten wat dat wordt. COD heeft ins inge player wel wat vernieuwingen maar ik heb verder niets met COD en ga de multiplayer sowieso niet spelen dus dan is het meer een budgetbak titel want die SP zal wel erg kort zijn.
Als ik eventjes simpel mag zeggen wat ik wil/doe is dat het volgende. Want anders wordt het toch wel echt aan de prijzige kant.

PS4: €399,- of ergens cheap ass als dat het geval wordt :P
Battlefield 4: Kan ook nog watch dogs worden, of ik pak een tot hij wat goedkoper is.
FIFA 14: Dit kan ook iets later worden, ben aan het twijfelen, wil deze eigenlijk sowieso hebben omdat ik deze vrijwel het meeste speel.
PS+: dit is eigenlijk wel het eerste wat ik ga halen, misschien binnenkort al :P

Totale prijskaartje dus ergens rond de €500/€550. Probeer me toch rustig even te verdiepen dat ik alles zo goedkoop mogelijk krijg. Ook al is dat een half jaartje later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
baronruud schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:39:
[...]

Ik ben altijd van de Cod geweest, maar als er een PS4 komt bij mij dan zou ik eerder voor BF4 gaan.
PS4 is next gen en ik begrijp dat Ghosts zich niet kan meten met de echte next gen.
Ja precies. Ik ben ook geen absolute CoD of BF4 fan. Ik wil gewoon een leuke online shooter. Ik denk inderdaad ook wel dat CoD grafisch niet aan BF4 kan tippen. En begreep ik het nou goed: BF4 = 32 vs 32 mogelijk?

Daarnaast had ik me er begin dit jaar al op ingesteld dat de next-gen consoles dit jaar uit zouden komen. Oftewel: begin dit jaar een extra spaarrekeningetje geopend en langzaam sparen. Conclusie: Rond november zo'n 500-600 ter beschikking voor consoles.

Elke maand een beetje op zij leggen doet mij net wat minder pijn dan ineen één keer 500-600 neer leggen :)

[ Voor 26% gewijzigd door EricNL op 14-06-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik ga beginnen met alleen Watch_Dogs. FPS games op consoles interesseren mij niks (kan er ook niks van), dus CoD, BF4 en Killzone zal ik sowieso niet kopen. Sports games heb ik ook nooit leuk gevonden, en voetbal vind ik ook niks aan, dus FIFA komt er ook niet in. Diablo 3 heb ik al voor de PC, Assassin's Creed neem ik voor de PC.
Blijft dus niet erg veel over :P Misschien dat ik Knack er nog wel bij neem, want die lijkt me toch ook wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

reviews: E3: Killzone: Shadow Fall - eerste hands-on met de PS4

Preview van Killzone SF op de FrontPage, gaat toch wel een erg goede game worden denk ik... een van de weinige FPS shooters die ik toch echt wel wil voor de PS4 misschien wachten op de eerste prijsverlaging.

Laatste stukje over de controller is ook goed om te lezen, lijkt er op dat die toch aardig verbeterd is ten opzichte van de DS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Chaoss schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:48:
reviews: E3: Killzone: Shadow Fall - eerste hands-on met de PS4

Preview van Killzone SF op de FrontPage, gaat toch wel een erg goede game worden denk ik... een van de weinige FPS shooters die ik toch echt wel wil voor de PS4 misschien wachten op de eerste prijsverlaging.

Laatste stukje over de controller is ook goed om te lezen, lijkt er op dat die toch aardig verbeterd is ten opzichte van de DS3.
Toch jammer dat ik nooit een killzone game heb gespeeld en er dus geen kl*te vanaf weet wat er allemaal gebeurd is waarom iedereen er zo vaag bijloopt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Chaoss schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:48:
Of 2e hands op de kop tikken.. :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Swaxie schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:49:
[...]

Toch jammer dat ik nooit een killzone game heb gespeeld en er dus geen kl*te vanaf weet wat er allemaal gebeurd is waarom iedereen er zo vaag bijloopt:P
Ik ook niet, maar Kz is niet echt een game waarbij het echt op het verhaal gaat dus ik dnek dat je nooit het gevoel hebt iets te missen. En je kunt altijd wel wat achtergrond info terugvinden/nalezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kwam net het volgende bericht tegen op PSX-sense. Ziet er dus naar uit dat we een veilinghuis krijgen
We leven in een tijd van crisis, dus willen we graag spullen zo goedkoop mogelijk binnenhalen. Als je een beetje verstand hebt van waardes, dan is het afstruinen van veilingen een leuke bezigheid om voor een prikkie een leuk object binnen te slepen.
Het ziet er naar uit dat Sony dit fenomeen ook wil gaan toepassen op de PlayStation 4, door een soort veilinghuis feature te gaan introduceren. Hierdoor zal het mogelijk zijn om voor gebruikers van de PS4 hun items te veilen aan andere gebruikers. Hoe dit precies toegepast gaat worden is nog niet helemaal duidelijk, maar zo kunnen we natuurlijk zelf een kleine inbreng geven natuurlijk.
Het zou misschien wel mogelijk worden om een digitale game die je niet meer speelt online te veilen, zodat je er een ander blij mee kan maken. Wellicht dat hierna de game voor jouw wordt geblokkeerd, zodat het voor jouw ook mogelijk zal zijn om digitale exemplaren te ‘ruilen’ of van de hand te doen.
Op de Wii U is er al een soortgelijk iets, genaamd Club Nintendo. Hoe actiever een persoon is op het Nintendo Network, hoe vaker deze speler wordt beloond met speciale munten. Deze munten kunnen uiteindelijk worden ingeruild voor spullen die variëren van screensavers tot aan t-shirts.
Het ziet er naar uit dat Sony dit ook toe gaat passen, maar dan een stapje verder. De manier waarop het veilen zal gaan werken is inderdaad nog even gissen, maar we zullen zeer spoedig meer gaan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Persoonlijk ben ik met een spel als watch dogs erg afwachtend.. Het spel ziet er super uit, maar er zijn een aantal zaken die ontzettend kunnen tegenvallen..

Zo ben ik bang dat de slimme hack dingen om bijvoorbeeld het verkeer te ontregelen erg herhalend zullen worden..

Zo zag ik pas in een gameplay video dat hij een club binnen moet komen, dan verstoord hij het netwerk van de telefoon van de guard, welke daarna wegloop en volledig gefocused is op zijn telefoon, waardoor je ongemerkt naar binnen kan..
Ziet er erg leuk uit, maar ik ben bang dat dat zo'n gescript ding is wat elke keer werkt en daardoor erg herhalend wordt..

Ik denk dat watch dogs een erg goed spel kan worden, maar ik denk ook dat het de grootste tegenvaller kan worden.. Er is nog heel weinig bekend over de gameplay van het spel, hoe veelzijdig het is en hoe 'groots' het is.

Sowieso ben ik tegen het pre-orderen van games.. Dat geeft game studios de mogelijkheid om shit games er erg leuk uit te laten zien en zo alsnog veel te verkopen..
Het wordt helemaal erg wanneer er extra's worden gegeven voor pre-orders. Dingen als extra content enzo.. Gewoon een lokkertje om een kat in de zak te kopen.. Terwijl ze eigenlijk zorgen dat niemand een echte full version heeft. Maarja, zolang mensen het kopen geef ik de gamestudios groot gelijk..

Wacht eerst de reviews af en bepaal dan of je een spel wil of niet, zou ik zeggen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Die pre-order bonus heb ik ook een hekel aan. Vooral omdat het vaak winkel-gebonden is. Koop het daar en krijg dit, maar koop het ergens anders, en je krijgt dat. Volgens mij had ik een tijd geleden gelezen dat dit vooral door de retailers komt. Blijkbaar weigeren ze bepaalde games te verkopen, tenzij ze een exclusieve bonus erbij krijgen waardoor mensen de games bij hun kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Metalkai schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:25:
Die pre-order bonus heb ik ook een hekel aan. Vooral omdat het vaak winkel-gebonden is. Koop het daar en krijg dit, maar koop het ergens anders, en je krijgt dat. Volgens mij had ik een tijd geleden gelezen dat dit vooral door de retailers komt. Blijkbaar weigeren ze bepaalde games te verkopen, tenzij ze een exclusieve bonus erbij krijgen waardoor mensen de games bij hun kopen.
Nja.. Heel simpel.. Niemand meer pre-orderen.. En je koopt geen spellen meer die achteraf niet zo goed zijn als dat vooraf wordt gedacht.. En je zorgt er voor dat ze dit soort dingen niet meer doen..

Een spel kopen dat je niet bevalt kan altijd, zo kan een spel jou persoonlijk niet liggen terwijl de reviews heel goed zijn, maar de kans dat je een miskoop doet wordt kleiner.

Sowieso kun je games ook day 1 in de winkel kopen of day 1 downloaden van steam/psn/xbox live, dan heb je ze ook direct, maar heb je wel van te voren de early reviews kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
Zijn er eigenlijk al prijzen bekend voor games van de PS4? Ik las namelijk geruchten van 100 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Cyleo schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:30:
Zijn er eigenlijk al prijzen bekend voor games van de PS4? Ik las namelijk geruchten van 100 dollar.
In februari was al bekend gemaakt dat de prijzen tussen de $0,99 en $60 zouden zijn. De games zullen dus wel dezelfde prijs hebben als nu.

Edit: Even een quote erbij.
"the PS4 is designed with the game developer in mind and the consumer in mind, and will offer games with prices ranging from $0.99 to the more traditional $60 range with the ability for players to sample games before they buy.
I think people are willing to pay if they see the value there,"

[ Voor 33% gewijzigd door Metalkai op 14-06-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 22:28
Oxigeon schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:17:

Daar ben ik gisteren dus ook geweest met de vraag om hem te reserveren. Maar die vent zei tegen me, de console komt pas eind 2013 uit in Amerika. Half jaar later hier bladiebla... Die had er dus de ballen verstand van. Reserveren etc kon allemaal niet.
MM Amsterdam Noord? Ik kreeg namelijk hetzelfde verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Cyleo schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:30:
Dat "gerucht" kwam voort uit het feit dat Amazon als placeholder alle PS4 games op 99,95 had gezet. Inmiddels is dat gewoon aangepast:

http://www.amazon.com/Kil...8-2&keywords=killzone+ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Is er al wat bekend over welke headsets compatible zijn met de ps4? Heb gelezen dat de turtle beach head sets niet meer zullen werken met de one omdat ms hun voice protocol heeft veranderd, iemand al wat gelezen over de ps4? If not, hopelijk komt er een adaptertje uit ofzo dan

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Jumpiefox schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:59:
Is er al wat bekend over welke headsets compatible zijn met de ps4? Heb gelezen dat de turtle beach head sets niet meer zullen werken met de one omdat ms hun voice protocol heeft veranderd, iemand al wat gelezen over de ps4? If not, hopelijk komt er een adaptertje uit ofzo dan
Ze zijn bezig bij Sony:
http://www.psx-sense.nl/1...k-gaan-werken-met-de-ps4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Hoop dat me turtle beach EF tango het ook gewoon doet.

Btw, is er een game zoals Destiny (open world, online, co op) maar dan met een zombie game aangekondigd of in de pipeline? Lijkt me echt dope! Een continious world, vol met zombies en dan samen met een mate een stronghold bouwen, andere mensen tegenkomen op de server etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jumpiefox schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:11:
[...]

Btw, is er een game zoals Destiny (open world, online, co op) maar dan met een zombie game aangekondigd of in de pipeline? Lijkt me echt dope! Een continious world, vol met zombies en dan samen met een mate een stronghold bouwen, andere mensen tegenkomen op de server etc.
Nee, maar mocht je een 360 hebben: State of Decay doet dat precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

[...]

Bedoel je zoiets als Dying Light?

http://gamerant.com/dying-light-e3-preview/

YouTube: Dying Light on PS4

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
[...]

Niet helemaal. Het dichtst wat er in de buurt komt is Dying Light, maar daar zul je waarschijnlijk geen andere spelers in tegen komen.
Wel is het open world met 4-player co-op, dag/nacht cyclus, en is het 's nachts blijkbaar heel erg gevaarlijk, zodat je beter een veilig plekje kan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

bram1984 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:12:
[...]

Nee, maar mocht je een 360 hebben: State of Decay doet dat precies.
Vast wel iemand die ermee op de proppen komt aanzetten uiteindelijk. Lijkt me echt dope, met next gen graphics etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Wat is nu de status van remote play, weet iemand daar wat meer over? Sony geeft aan de PS4 zo gebouwd te hebben dat dit gaat werken. Maar kan ik dus Killzone op mijn Vita spelen thuis via mijn PS4. Remote play blijft een beetje stil zonder daadwerkelijke footage.

Wie weet meer dan ik?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jumpiefox schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:14:
[...]

Vast wel iemand die ermee op de proppen komt aanzetten uiteindelijk. Lijkt me echt dope, met next gen graphics etc.
Gisteren werd de ontwikkelaar van DayZ geinterviewd bij Gamespot. Daar gaf hij aan al veel contact te hebben met Sony over een mogelijke standalone versie van DayZ voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Tiwazz schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:15:
Wat is nu de status van remote play, weet iemand daar wat meer over? Sony geeft aan de PS4 zo gebouwd te hebben dat dit gaat werken. Maar kan ik dus Killzone op mijn Vita spelen thuis via mijn PS4. Remote play blijft een beetje stil zonder daadwerkelijke footage.

Wie weet meer dan ik?
http://www.gamer.nl/nieuw...ia-vita-werkt-automatisch

Lijkt mij van wel.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Tiwazz schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:15:

Wie weet meer dan ik?
De bedoeling is dat het bij elke game gaat werken, dus zou je inderdaad de nieuwste Killzone vanaf je PS4 op je Vita kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Over remote play staat toevallig ook net wat op PSX-Sense.nl:

http://www.psx-sense.nl/1...ondersteuning-meer-nodig/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Metalkai schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:14:
[...]

Niet helemaal. Het dichtst wat er in de buurt komt is Dying Light, maar daar zul je waarschijnlijk geen andere spelers in tegen komen.
Wel is het open world met 4-player co-op, dag/nacht cyclus, en is het 's nachts blijkbaar heel erg gevaarlijk, zodat je beter een veilig plekje kan zoeken.
Juist! zoiets bedoelde ik, en de trailer zag er echt vet uit! Woohoo :) 4 player co op is ook cool genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Bedankt voor de snelle reacties! Ik heb weer hoop :). Ben enorm benieuwd naar de implementatie hiervan. Jammer dat we dit buiten Knack tijdens de reveal niet live hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Maar waar stoppen ze dan de L2 - R2 - L3 - R3 knoppen? Lijkt me dat de dev deze moet implementeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
bram1984 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:37:
[...]

Maar waar stoppen ze dan de L2 - R2 - L3 - R3 knoppen? Lijkt me dat de dev deze moet implementeren?
Ik denk rear touchscreen. Dat zie je nu ook bij Playstation 1 spellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Tiwazz schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:40:
[...]

Ik denk rear touchscreen. Dat zie je nu ook bij Playstation 1 spellen :).
Uiteraard zeer vet dat je met je de PS4 beelden kan streamen naar je Vita via wifi of iets dergelijks. Maar ik zie nog geen meerwaarde om er extra een Vita voor te kopen. Enigste wat ik kan bedenken is als mijn vriendin tv wil gaan kijken net als ik een lekker potje zit te gamen en hem dan eigenlijk moet uitzetten haha. Kun je lekker dan doorgaan. Maar denk toch dat je dan veel informatie op een (te) klein schermpje gepropt krijgt.

Ik zie me namelijk via de vita geen potje battlefield spelen of iets dergelijks. Lijkt me het beeld gewoon te klein voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ja, inderdaad, rear- en eventueel front touchscreen. Lijkt me wel een beetje onhandig, maar het is nou eenmaal niet anders.
Ze moeten maar een add-on/grip maken met 2 extra triggers die met een rubber dingetje op je rear touchscreen drukken ofzo? :) Alhoewel dat dan weer ten koste gaat van de analoge functie die de echte R2 en L2 knoppen hebben. Ik vraag me sowieso af hoe ze dat gaan overnemen. Naar beneden 'sliden' met je vinger op je touchscreen? Lijkt me ook niet ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

aicaramba schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:09:
Persoonlijk ben ik met een spel als watch dogs erg afwachtend.. Het spel ziet er super uit, maar er zijn een aantal zaken die ontzettend kunnen tegenvallen..

Zo ben ik bang dat de slimme hack dingen om bijvoorbeeld het verkeer te ontregelen erg herhalend zullen worden..
Vanaf 20:05 een leuk stuk over Watch Dogs: http://www.gamekings.tv/v...n-la-de-laatste-beursdag/

En als deze afbeelding qua schaal klopt:
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR38lQRXB9Fn0K5pHqeWaS8A-cRloQu93tWwlDB3622GDGmHnHDbg

Dan gaat de DS4 echt een stuk beter zijn dan de DS3 :*)

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 14-06-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
nioz schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:46:
Ja, inderdaad, rear- en eventueel front touchscreen. Lijkt me wel een beetje onhandig, maar het is nou eenmaal niet anders.
Ze moeten maar een add-on/grip maken met 2 extra triggers die met een rubber dingetje op je rear touchscreen drukken ofzo? :) Alhoewel dat dan weer ten koste gaat van de analoge functie die de echte R2 en L2 knoppen hebben. Ik vraag me sowieso af hoe ze dat gaan overnemen. Naar beneden 'sliden' met je vinger op je touchscreen? Lijkt me ook niet ideaal :)
Ze hebben natuurlijk een vrije poort op de Vita :). Wellicht een addon met extra triggers. Mocht Sony dit niet gaan uitbrengen komt er ongetwijffeld een third-party grip welke extra triggers heeft en op het rear touchscreen drukt.

Hier maak ik me het minst zorgen om. Ben bang dat er toch een enorm vervelende delay in komt of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ik zit eigenlijk te wachten op nieuws uit het Astro kamp. Ben erg benieuwd of de A50 gaat werken op de PS4, en zo niet, of ze een beetje op tijd met een nieuwe komen die wel gebruikt kan worden op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

EricNL schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:52:
Ik zit eigenlijk te wachten op nieuws uit het Astro kamp. Ben erg benieuwd of de A50 gaat werken op de PS4, en zo niet, of ze een beetje op tijd met een nieuwe komen die wel gebruikt kan worden op de PS4.
Hoop eerder dat ze dan met adaptertjes komen, denk dat geluid sowieso wel werkt (optical) en dan een adaptertje voor de voice chat. Zou beetje klote zijn om een 300euro kostende headset te vervangen voor een ander 300euro headset :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Tiwazz schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:50:
[...]

Ze hebben natuurlijk een vrije poort op de Vita :). Wellicht een addon met extra triggers. Mocht Sony dit niet gaan uitbrengen komt er ongetwijffeld een third-party grip welke extra triggers heeft en op het rear touchscreen drukt.

Hier maak ik me het minst zorgen om. Ben bang dat er toch een enorm vervelende delay in komt of zo.
Ik denk dat die delay wel mee valt als je gewoon thuis op hetzelfde netwerk zit. Als je echter aan de andere kant van de wereld zit word het een ander verhaal, dat word inderdaad nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Jumpiefox schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:58:
[...]

Hoop eerder dat ze dan met adaptertjes komen, denk dat geluid sowieso wel werkt (optical) en dan een adaptertje voor de voice chat. Zou beetje klote zijn om een 300euro kostende headset te vervangen voor een ander 300euro headset :s
Ik ben dan zelf niet in het bezit van een Astro A50, maar ik wil graag een draadloze headset aanschaffen die straks werkt op de PS4 en PC. Begrijp ik het goed dat je met de Astro A50 dan ook het volledige geluid van de PS3 over de headset kan laten gaan, en niet alleen de voice-chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:59
Hoe zit dat met gamemania? Want dit is een onderdeel van Free record shop.. En weten wel hoe die financieel er voor staan. Gamemania is een erg leuke winkel, maar of aanbetalen daar op dit moment verstandig is laat ik even in het midden. Heb zelf bij saturn besteld. Moest 5.- euro aanbetalen. En heb een orderbevestiging gelijk mee gekregen. Ik heb trouwens nergens belang bij. Maar probeer te voorkomen dat mensen de boot in gaan bij een eventueel faillissement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Metalkai schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:09:
[...]

Ik denk dat die delay wel mee valt als je gewoon thuis op hetzelfde netwerk zit. Als je echter aan de andere kant van de wereld zit word het een ander verhaal, dat word inderdaad nog even afwachten.
Nou de wireless kaart in de Vita is niet bepaald sterk. Dan kan mijn toekomstige PS4 wel een cat6 kabeltje hebben maar als de wireless van de Vita niet mee werkt heb je nog niks. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken want niet iedereen heeft een sterk thuis netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
EricNL schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:11:
[...]

Ik ben dan zelf niet in het bezit van een Astro A50, maar ik wil graag een draadloze headset aanschaffen die straks werkt op de PS4 en PC. Begrijp ik het goed dat je met de Astro A50 dan ook het volledige geluid van de PS3 over de headset kan laten gaan, en niet alleen de voice-chat?
LOL, natuurlijk kan dat. Of denk je dat je 7.1 dolby voicechat gaat krijgen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:12:
Hoe zit dat met gamemania? Want dit is een onderdeel van Free record shop.. En weten wel hoe die financieel er voor staan. Gamemania is een erg leuke winkel, maar of aanbetalen daar op dit moment verstandig is laat ik even in het midden. Heb zelf bij saturn besteld. Moest 5.- euro aanbetalen. En heb een orderbevestiging gelijk mee gekregen. Ik heb trouwens nergens belang bij. Maar probeer te voorkomen dat mensen de boot in gaan bij een eventueel faillissement..
Dat is dus ook iets wat in mijn hoofd rondspookt. Een aanbetaling van een euro of 10 wil ik wel doen. Maar daarboven wordt me eigenlijk ook echt te veel. Maar zo snel als bv een GameMania failliet kan gaan is net zo groot dat de MediaMarkt ineens zijn deuren sluit bij wijze van spreke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Chaoss schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:50:
[...]

Vanaf 20:05 een leuk stuk over Watch Dogs: http://www.gamekings.tv/v...n-la-de-laatste-beursdag/

En als deze afbeelding qua schaal klopt:
[afbeelding]

Dan gaat de DS4 echt een stuk beter zijn dan de DS3 :*)
Het lijkt heel leuk en afwisselend.. Maar niemand heeft het volledige spel gespeeld, dingen die je de eerste keer in een game tegen komt kunnen heel leuk zijn, maar ze kunnen na verloop van tijd gaan vervelen. Zoals ze zeggen. Ze gebruiken het controle punt systeem van assassins creed. Dit wordt ook in far cry 3 gebruikt. En gaat ook in the devision gebruikt worden..
Persoonlijk vond ik far cry 3 ontzettend eentonig..

Ik hoop echt dat dit een super game gaat worden, maar er is nog heel weinig over bekend en de verwachtingen zijn sky high.. Daarom kan dit een enorme teleurstelling worden. Ik denk dat de grootste valkuil van dit spel gebrek aan afwisseling kan gaan worden.. Of dat zo is, dat weet je pas wanneer het spel volledig is te spelen en kun je niet door techdemo's, trailers, gameplay trailers, etc. te weten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
bram1984 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:14:
[...]

LOL, natuurlijk kan dat. Of denk je dat je 7.1 dolby voicechat gaat krijgen? :+
Ja ik had geen idee. Zoals ik al zei, ik ben niet in het bezit van een Astro A50 maar ik zit er wel aan te denkenk. Ik weet dat het een duur grapje is, maar wat ik over deze headset hoor is prima, en ik wil een draadloze headset die voor meerdere systemen te gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Oxigeon schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:15:
[...]

Dat is dus ook iets wat in mijn hoofd rondspookt. Een aanbetaling van een euro of 10 wil ik wel doen. Maar daarboven wordt me eigenlijk ook echt te veel. Maar zo snel als bv een GameMania failliet kan gaan is net zo groot dat de MediaMarkt ineens zijn deuren sluit bij wijze van spreke.
Gelukkig kan je bij Gamemania ook een pre-order plaatsen zonder aanbetaling. Mensen die wel al betaald hebben krijgen dan misschien voorrang, maar je hebt in ieder geval geen kans dat je je geld kwijt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Metalkai schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:19:
[...]

Gelukkig kan je bij Gamemania ook een pre-order plaatsen zonder aanbetaling. Mensen die wel al betaald hebben krijgen dan misschien voorrang, maar je hebt in ieder geval geen kans dat je je geld kwijt raakt.
Als je een pre-order doet bij GameMania wordt je vanzelf gebelt met de vraag of je door wilt gaan met de pre-order. Als je door wilt gaan zal je een aanbetaling moeten doen, maar dan is jouw "reservering" wel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:12:
Ik heb een rpe-order bij gamemania via de website gedaan en hoefde daar geen aanbetaling te doen.

Leuk item over de controllers op de FP: video: E3: Gamers over nieuwe generatie controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 15:39
Metalkai schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:19:
[...]

Ik vraag me af hoeveel zin het nu nog heeft om de PS4 te pre-orderen. Veel winkels geven nu al aan dat als je nu nog gaat pre-orderen dat je waarschijnlijk in de 2e of misschien wel de 3e batch zit. Er is nu al zoveel vraag naar de PS4, dat het er op lijkt dat er niet zoveel of misschien helemaal geen PS4's in de vrij verkoop zullen komen.
Bron: lokale gamewinkel.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Chaoss schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:21:
[...]

Ik heb een rpe-order bij gamemania via de website gedaan en hoefde daar geen aanbetaling te doen.

Leuk item over de controllers op de FP: video: E3: Gamers over nieuwe generatie controllers
Klopt, maar de vestiging waar jij je pre-order hebt neergezet zal je bellen/mailen of je de pre-order wil doorzetten. Zoja zul je een aanbetaling moeten doen. Zo nee, wordt je gewoon van de lijst geschrapt. En gelijk hebben ze een mijn ogen eigenlijk ook een beetje. Stel iedereen reserveert zoon ding bij de Mediamarkt, Saturn, GameMania, MacDonalds en SuperdeBoer. Dan betekend dit dus dat je op 5 plaatsen een PS4 kan afhalen en maar naar 1 plaats kan gaan. Dat betekend dus ook dat als 100 mensen dit doen al die andere winkels met 100 consoles zit opgescheept. En geloof me, dit gebeurt.
En waar weet die dat van? Die weet eigenlijk net zoveel als iedereen anders hier en ik. Ben benieuwd maar lijkt mij dat er echt een overschot aan PS4's deze kant opkomen.

[ Voor 9% gewijzigd door Oxigeon op 14-06-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

EricNL schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:19:
[...]

Ja ik had geen idee. Zoals ik al zei, ik ben niet in het bezit van een Astro A50 maar ik zit er wel aan te denkenk. Ik weet dat het een duur grapje is, maar wat ik over deze headset hoor is prima, en ik wil een draadloze headset die voor meerdere systemen te gebruiken is.
Yeah dat kan gewoon, ook met de next gen consoels zal dat geen probleem zijn. Werkt immers gewoon via een optical link. Het probleem zit het hem in de voice chat. Van MS is al bekend dat ze dit keer een ander soort protocol gaan aanhouden dus zijn de oude headsets niet compatible, voor de ps4 is het nog niet duidelijk. Behalve dat er een bericht de wereld in gestuurd dat de Sony heeft aangegeven dat ze druk bezig zijn om de oude Sony headsets compatible te krijgen met de ps4. Geeft hoop dat andere headsets dan ook gelijk weer werken zondat een adaptertje te moeten hebben.

Ik ben meer van de turtle beach hehe, had een X41, pas verkocht en nu een Ear force tango gehaald. Als je een draadloos headset haalt dan kan ik je in ieder geval aanraden om 1 te halen die Dual band is. Anders kan je last krijgen van interference en sound plops/drops, dat had ik met de X41.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Jackal131 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:22:
[...]

Ik vraag me af hoeveel zin het nu nog heeft om de PS4 te pre-orderen. Veel winkels geven nu al aan dat als je nu nog gaat pre-orderen dat je waarschijnlijk in de 2e of misschien wel de 3e batch zit. Er is nu al zoveel vraag naar de PS4, dat het er op lijkt dat er niet zoveel of misschien helemaal geen PS4's in de vrij verkoop zullen komen.
Lijkt me ook wel een beetje af te hangen van de plaats waar je woont. Ik kan me voorstellen dat de consoles in de grote steden (Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, etc) er iets sneller uit gaan dan in de kleine steden. Dat is de reden dat ik mijn pre-order heb gedaan bij de GameMania in Roosendaal. Zodra zij mij bellen/mailen met de vraag of ik de pre-order door wil zetten, wil ik zeker weten dat er voor mij 1 klaar staat op de release dag. Als ze aangeven dat er al te veel zijn, gaat het feest niet door en ga ik wel bij de Mediamarkt langs. Tot nu toe lijkt het er op dat je bij de MM in ieder geval niets kunt reserveren of pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

EricNL schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:29:
Zodra zij mij bellen/mailen met de vraag of ik de pre-order door wil zetten, wil ik zeker weten dat er voor mij 1 klaar staat op de release dag. Als ze aangeven dat er al te veel zijn, gaat het feest niet door en ga ik wel bij de Mediamarkt langs. Tot nu toe lijkt het er op dat je bij de MM in ieder geval niets kunt reserveren of pre-orderen.
Idd als ze mij nog bellen dan zal ik ook informeren wat mijn kansen zijn. Als ik bij de eerste 20-30 (Heerenveen als afhaal filliaal opgegeven :P) mensen zit lijkt me de kans gewoon groot dat ik hem bij release krijg en dan wil ik best 5 of 10 euro aanbetalen. Is overigens wel een beetje vaag in mijn orderbevestiging van gamemana staat niets dat ik tzt nog gebeld wordt om mijn reservering definitief te maken, staat gewoon dat ik gebeld wordt als de console binnen is en dat ik hem dan binnen een week moet afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Heel leuk item bij de E3 show van GiantBomb gisteravond: Adam Boyes van Sony kwam aan het eind van de show langs en had een PS4 meegenomen van de beurs om aan iedereen te laten zien. Hij verteld ook over die commercial over used games waar hij in mee doet en hoe die tot stand is gekomen:

vanaf 3:20:00 schuift Boyes aan: http://www.twitch.tv/giantbomb/b/416674255

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BMtBqo2CQAEGf41.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Opmerkelijk dat die standaard om dat ding rechtop te zetten "waarschijnlijk" apart verkocht gaat worden.... beetje cheap Sony :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-09 11:58

robhof

Lembongan view

Chaoss schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:04:
Opmerkelijk dat die standaard om dat ding rechtop te zetten "waarschijnlijk" apart verkocht gaat worden.... beetje cheap Sony :P
Net als bij de PS3; ook daarvoor dien(de) je los een standaard te kopen om 'm rechtop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
robhof schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:08:
[...]
Net als bij de PS3; ook daarvoor dien(de) je los een standaard te kopen om 'm rechtop te zetten.
Een PS3 (Phat) heeft echt geen standaard nodig om stabiel recht te blijven staan overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

idd mijn PS3 had ik zo rechtop staan. wist niet eens dat er een standaard voor was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-09 11:58

robhof

Lembongan view

Mijn slim kan op zich denk ik ook wel zonder standaard staan, maar ligt dan ook zo om. Ik vermoed dat hetzelfde geldt voor de PS4. Op eigen risico dus... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

De slim blijft prima zonder standaard staan ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

robhof schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:15:
Mijn slim kan op zich denk ik ook wel zonder standaard staan, maar ligt dan ook zo om. Ik vermoed dat hetzelfde geldt voor de PS4. Op eigen risico dus... ;)
Ook de standaard voor de PS4 is te klein om hem echt stabiel te hebben staan. Kan me best voorstellen als je dat ding rechtop hebt staan en je bent aan het stofzuigen en je blijft ff haken met de kabel je de PS omstoot. egaal welke je hebt, of het nu PS2, PS3 of de PS4 wordt. Beter/veiliger is om hem gewoon te hebben "liggen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Bij de PS4 ga ik het zeker niet proberen helemaal niet aangezien ik hier een 1,5 jaar oud meisje rond heb lopen :P

En waarschijnlijk ga ik hme toch plat neerleggen op mijn Horizon box, ik vind rechtop wel een stuk mooier zeker bij de PS4 maar daar heb ik niet echt de ruimte voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ik zal vandaag voor de grap gewoon eens naar de Gamemania bellen en vragen hoe het zit of wanneer ze meer duidelijkheid kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
M a r c o schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:12:
[...]

Een PS3 (Phat) heeft echt geen standaard nodig om stabiel recht te blijven staan overigens.
Dat ding kon je diagonaal op een glad stuk ijs leggen zonder dat die omviel, het gewicht van dat ding zorgt er toch wel voor dat die op zijn plek bleef staan. :D

edit: 3D sketch van PS4
http://sketchfab.com/show/b7LzIm8JrnPw4GBDOMBNGYc39qM
<3 <3

[ Voor 10% gewijzigd door Vinand op 14-06-2013 13:30 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Zou de PS4 niet in de dockingstation van de PS3 kunnen staan?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Jackal131 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:51:
Zou de PS4 niet in de dockingstation van de PS3 kunnen staan?
wtf dat ding heeft toch een hele andere vorm.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Chaoss schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:00:
[...]
wtf dat ding heeft toch een hele andere vorm.. :P
Klopt, maar als de PS4 smal genoeg is, zou de vorm toch niet uit mogen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jackal131 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:05:
[...]

De PS moet toch strak in het voetje staan? Anders kiept hij uit het voetje. Dan kun je hem dus ook zonder voetje neerzetten :P. Lijkt me dus dat hij niet past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Voorraad PS4-consoles is mogelijk schaars, pre-order wel zo slim
http://www.psx-sense.nl/1...rs-pre-order-wel-zo-slim/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Jackal131 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:05:
[...]

jah je kan hem ook in een schoenendoos neer zetten dat past ook :P

lijkt me dat die voet gewoon goed moet passen, en dat betwijfel ik door de diagonale vorm vd PS4, want anders heeft die voet ook geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

... Dit leek me toch ook best wel een aardig inkoppertje?? :o
Het zal mij inderdaad erg benieuwen hoe het de aankomende weken/maanden gaat lopen met de pre-orders en in hoeverre Sony de vraag aankan.

-

Pagina: 1 ... 17 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.