Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Is er praat van een 2e map in de beta, vond Caspian Border een veel betere voorbeeld van wat bf3 destijds kon tov Metro map?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Zit wel met het probleem dat ik de DEL knop niet kan binden, en ook zit er een bug in dat wanneer je de Jet keys aanpast de game blijft hangen (gelukkig is die toch niet aanwezig in de beta). De file waarin het spel de bindings opslaat wordt dan ook ineens van de normale 80kb iets van 64MB
Ben hem ook aan het installerenDanielWW2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:38:
Zo AMD's 13.10 beta 2 staat er ook op.
Het resultaat is een beduidend hogere en veel soepelere fps.
Ik vind het wel leuk spelen, het is allemaal terug nieuw en anders. Maar nu om te zeggen dat het zoveel beter is dan bf3, dat niet nee.
Wat ik wel leuk vind op deze map, is dat de warfare echt 3D is. Ik kruip veel bovenop de gebouwen als recon, niet om te snipen, maar om te basejumpen op een tank met C4
Liep in de lucht en zat met m'n waterscootertje de hele tijd tegen de onzichtbare muren van het eilandje aan te varen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
De geluiden over de comm zijn ook veel informatiever. Heerlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 01-10-2013 21:58 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
durf het bijna niet te zeggen...
kwam omdat het gebouw net was ingestort... overal grijze stof..
7950 3GB - Custom Ultra HBAO uit de rest op hoogste setting 4x aa
[ Voor 30% gewijzigd door JT888 op 01-10-2013 22:20 ]
Verwijderd
Twhatupdoc schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:46:
hoe verander ik van scopes op 1 wapen? ik kan het nergens vinden in de keybindings
Mijn bevindingen:
- DICE heeft 0 euro uitgegeven aan optimalisatie van de oude console versie. De framerate gaat soms onder de 10;
- De controls zijn anders, maar de oude kun je ook niet terugkrijgen. Vooral langzaam achteruit rijden is een hel.
- BC2 zag er beter uit.
- Veel zal wennen zijn, maar voorlopig ga ik GTA wel spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door zAo op 01-10-2013 22:41 ]
Meh...
Ik weet het niet, draait niet helemaal lekker op een 3770K + HD6990 met 16GB ram, zit vol met visuele bugs, en het ziet er absoluut niet beter uit dan BF3. Dat alles op High, ultra speelt helemaal niet lekker (laatste beta drivers). Verder is het "levelution" wel erg mager.. Je kan schieten wat je wilt met een attack chopper op de toren, zonder duidelijke schade tot ie opeens instort. Nou woohoo. Totdat de toren neer is gehaald is het een team wat de boel loopt te campen, simpelweg door bij de liften te gaan staan

Er zullen vast nog een hoop textures missen, tenminste, dat hoop ik maar. Het is in ieder geval geen zicht vanuit de lucht.
Een gevecht tussen 2 attack choppers is nu trouwens wel erg suf geworden, tegenover elkaar vliegen totdat je dan eindelijk je raketten weer kunt schieten, soms is het een eind achter elkaar aan vliegen tussen de gebouwen door, maar over het algemeen is het erg suf.
Ik hoop dat ze goed gebruik gaan maken van hun maandje tijd voor de release, want hij staat wel in de pre-order
Edit: wat natuurlijk ook gewoon jammer is is de hoeveelheid uit BF3 gecopypaste dingen, dat geeft je al helemaal niet het gevoel dat je iets meer speelt dan een BF3 uitbreiding.
[ Voor 15% gewijzigd door wesleytjuh op 01-10-2013 22:50 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Performance is ook niet geweldig. Heb alles op high staan en 4x msaa. Maar heb toch hier en daar wel aardige fps dips op een Geforce 670gtx. Neig er toch misschien naar om een 780 ofzo te gaan kopen maar wordt even afwachten wat er gaat gebeuren met de prijzen zodra de AMD kaarten uit zijn.
De game crashed ook nog eens elke keer na 1 a 2 potjes spelen halverwege een match.
Verwijderd
wesleytjuh schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:46:
Een gevecht tussen 2 attack choppers is nu trouwens wel erg suf geworden

schiet gewoon op de koepel kans is 50% dat ze dood gaan... lekker handig weer waarom nog A2A

Die was ik inderdaad nog vergeten, echt..Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:50:
[...]
nog suffer zelfs..
schiet gewoon op de koepel kans is 50% dat ze dood gaan... lekker handig weer waarom nog A2A

Wat is dat trouwens met die aangepaste portable "soflam" + RPG? Dat is nu *beep beep beep beep*lock*INSTANT BOOM*? Ik neem aan een bug?
[ Voor 18% gewijzigd door wesleytjuh op 01-10-2013 22:53 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
- DaniëlWW2
- Niet online
DAT CANNON.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En zoals Rin zegt: de map is kaal. Dat was ook mijn indruk. En die GORE grijze stoflaag ben ik nu al beu!
Leuk staaltje techniek dat alles mid-game zo verandert, maar als het neerkomt op een dikke stoflaag, hoeft het voor mij niet... Dan kijk ik veel liever uit naar die andere dynamic events zoals die overstroming.
Ik hoop dat hij niet zwaar generfed word voor launchDanielWW2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:53:
Elke keer als ik de USAS-12 oppak dat moet ik toch even giechelen als een klein meisje.
DAT CANNON.

Zoals hij nu is vermaak ik me ook wel hahah
[ Voor 77% gewijzigd door Lasteraar op 01-10-2013 23:03 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Denk niet dat die generfd word het zijn random weapons die net even wat extra's geven dat maakt ze ook leuk. Die sniper is ook een 1 shot 1 kill heb er daar 3 achter elkaar mee neer gelegd maar de usas is idd een cannon hehe.kevz schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:57:
[...]
Ik hoop dat hij niet zwaar generfed word voor launch
Zoals hij nu is vermaak ik me ook wel hahah
Voor de PC spelers die het traag vinden, even bij opties onder gameplay de schuifjes wat hoger zetten. De spelervaring wordt drastisch sneller.
[ Voor 57% gewijzigd door Stewie! op 01-10-2013 23:10 ]
Verwijderd
en deze versie past wat aan? de gameplay?Stewie! schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:09:
Servers updaten wereldwijd nu naar de nieuwe versie.
Bugfixes aan de server kant.Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:10:
[...]
en deze versie past wat aan? de gameplay?
- DaniëlWW2
- Niet online
Op het moment is er alleen niemand die het consoletopic wil doen...naaitsab schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:05:
Waar blijft het PC topic deel? Daar gaan het spel en hardware hand in hand. Hebben de consolers verder geen boodschap aan
[ Voor 88% gewijzigd door Uniciteit op 01-10-2013 23:17 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Uniciteit op 01-10-2013 23:17 ]
Is al geweest bij ons en nog 2 RSPs. De rest moet volgen.bvk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:13:
Dus ook zo een massale server herstart?
[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 01-10-2013 23:18 ]
Los van de performance issues gaat dit volgens mij weer een dijk van een shooter worden die de lijn van BF3 verder doorzet.
- Graphics zijn nu al iets mooier dan BF3, en dit is nog maar een beta. Met name de effecten vanuit de attack helicopter en explosies zijn schitterend.
- Geluid is weer ongeëvenaard sterk.
- De deploy-map is veel overzichtelijker en spawnen (op een objective of teamgenoot) is dan ook wat makkelijker nu. Je ziet nu ook vanuit een kleiner schermpje in 3rd person wat er precies gebeurt rondom degene waarop je wilt spawen. Leuk en handig.
- Wordt je neergeknald, dan zie je nu duidelijker in zo'n filmpje van 3 secs van wie het finale schot kwam.
- EINDELIJK, eindelijk lukt het om vanuit een party in Battlelog met een maat direct in hetzelfde team en zelfs dezelfde squad te komen. Dit lijken ze eindelijk gefixt te hebben t.o.v. BF3. GROOOT pluspunt voor als je met iemand samen wilt spelen.
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Goed, vanmiddag BF4 gedownload, loopt voor geen meter. FPS drops etc. Nieuwste Nvidia beta driver werkt ook niet. Uiteraard weet ik dat het beta is maar ergens snap ik niet dat ze dit niet zagen aankomen?
Ook erg jammer dat je weer een hele clip in iemand moet stoppen voordat ze dood neervallen (afgezien van het hoofd natuurlijk)(Hardcore mode?)
Ga deze game sowieso niet kopen maar voor mijn gevoel is dit een pure BF3 DLC. Nu moet ik toegeven dat ik BF3 niet al te lang gedaan hebt maar zo voelt het ieder geval. En nu weer terug naar Arma 3

Wat een camping festijn

Zoals al vaker gezegd is, voor nvidia gebruikers is de 320.49 driver nodig.drentm0nk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:21:
Ik ben al een tijdje geen fan meer van de huidige Battlefields, maak nog wel is een mapje voor bijv BF1942 waar ik me nog prima meer vermaak. Ooit BF3 premium gekocht omdat ik toch een kijkje wou nemen.. 3u gespeeld. 60 euro weggegooid maar wel BF4 beta![]()
Goed, vanmiddag BF4 gedownload, loopt voor geen meter. FPS drops etc. Nieuwste Nvidia beta driver werkt ook niet. Uiteraard weet ik dat het beta is maar ergens snap ik niet dat ze dit niet zagen aankomen?
Ook erg jammer dat je weer een hele clip in iemand moet stoppen voordat ze dood neervallen (afgezien van het hoofd natuurlijk)(Hardcore mode?)
Ga deze game sowieso niet kopen maar voor mijn gevoel is dit een pure BF3 DLC. Nu moet ik toegeven dat ik BF3 niet al te lang gedaan hebt maar zo voelt het ieder geval. En nu weer terug naar Arma 3
Prima dat je iemand wilt helpen, maar graag geen hardware talk meer - Uniciteit
[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 01-10-2013 23:27 ]
Zag het inderdaad, wel grappig dat Nvidia dan zelf met een leuke beta driver changelog komt:thehawk007 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:25:
[...]
Zoals al vaker gezegd is, voor nvidia gebruikers is de 320.49 driver nodig.
The new GeForce 331.40 beta driver is now available to download. An essential update for all new titles including the Battlefield 4 Beta, the 331.40 beta ensures maximum performance and system stability.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Hup hup naar arma topic jij!drentm0nk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:27:
[...]
Zag het inderdaad, wel grappig dat Nvidia dan zelf met een leuke beta driver changelog komt:
[...]

Je moet de support columns kapot schieten van dat gebouw, niet het gebouw zelf als ik het goed heb. Die zie je ook afbrokkelen.wesleytjuh schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:46:
Mijn eerste reactie:
Meh...
Ik weet het niet, draait niet helemaal lekker op een 3770K + HD6990 met 16GB ram, zit vol met visuele bugs, en het ziet er absoluut niet beter uit dan BF3. Dat alles op High, ultra speelt helemaal niet lekker (laatste beta drivers). Verder is het "levelution" wel erg mager.. Je kan schieten wat je wilt met een attack chopper op de toren, zonder duidelijke schade tot ie opeens instort. Nou woohoo. Totdat de toren neer is gehaald is het een team wat de boel loopt te campen, simpelweg door bij de liften te gaan staan![]()
Er zullen vast nog een hoop textures missen, tenminste, dat hoop ik maar. Het is in ieder geval geen zicht vanuit de lucht.
Een gevecht tussen 2 attack choppers is nu trouwens wel erg suf geworden, tegenover elkaar vliegen totdat je dan eindelijk je raketten weer kunt schieten, soms is het een eind achter elkaar aan vliegen tussen de gebouwen door, maar over het algemeen is het erg suf.
Ik hoop dat ze goed gebruik gaan maken van hun maandje tijd voor de release, want hij staat wel in de pre-order
Edit: wat natuurlijk ook gewoon jammer is is de hoeveelheid uit BF3 gecopypaste dingen, dat geeft je al helemaal niet het gevoel dat je iets meer speelt dan een BF3 uitbreiding.
OMD heeft de beta niet eens
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Dit is bij BF3 ook gewoon het geval, echter draaien op de meeste servers plugins (hetzij via RCONnet of Procon, of whatever) om de gamebalance te waarborgen en afhankelijk van de instellingen van die plugin wordt je dan idd ook uit een squad gehaald.Koekiemonsterr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:18:
- EINDELIJK, eindelijk lukt het om vanuit een party in Battlelog met een maat direct in hetzelfde team en zelfs dezelfde squad te komen. Dit lijken ze eindelijk gefixt te hebben t.o.v. BF3. GROOOT pluspunt voor als je met iemand samen wilt spelen.
Dat zijn gewoon server crashes heb ik vaak maar dan ook gelijk met iedereen met wie we samen spelen.Sn0wblind schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:50:
Moet eerlijk zeggen, hoewel ik de game erg vet vindt tot nu toe. De gunplay vooral lekkerder vind aanvoelen ik telleurgesteld ben over de grafische pracht. De game vind ik er niet echt mooier uitzien dan BF3 en de styling van de huidige map erg kaal. Had op dat gebied wel meer verwacht.
Performance is ook niet geweldig. Heb alles op high staan en 4x msaa. Maar heb toch hier en daar wel aardige fps dips op een Geforce 670gtx. Neig er toch misschien naar om een 780 ofzo te gaan kopen maar wordt even afwachten wat er gaat gebeuren met de prijzen zodra de AMD kaarten uit zijn.
De game crashed ook nog eens elke keer na 1 a 2 potjes spelen halverwege een match.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Verklaard een hoop!
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
- DaniëlWW2
- Niet online
Die framedrops zijn gewoon random CPU spikes omdat de CPU het zwaar heeft. Voor de rest loopt de game met nieuwe drivers perfect.
perfOverlay.Enable 1
perfOverlay.drawgraph 1
Elke keer als je een nieuw stukje van de map komt, er iets gebeurd met een explosie je op een nieuwe locatie op de map klinkt gebeurd dit.
De cpu load is opeens meer dan 600% beetje vaag

Hm verklaard voor veel mensen zeker een hoop. Maar hopelijk gaan ze er nog wat aan doen dan. Want zoveel CPU load is toch eigenlijk niet normaal bij games?
Niet normaal zeg, moet toch ergens iets goed fout zittenbloodlynx schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:39:
http://i.imgur.com/eKfIfK6.jpg
perfOverlay.Enable 1
perfOverlay.drawgraph 1
Elke keer als je een nieuw stukje van de map komt, er iets gebeurd met een explosie je op een nieuwe locatie op de map klinkt gebeurd dit.
De cpu load is opeens meer dan 600% beetje vaag
Ik kwam zelf een lantaarn paal tegen die zweefde in de lucht. En ik kwam uit het water (zwemmend) en dus het land op vervolgens werd ik werd geraakt toen ik op het land zat en kreeg ik luchtbellen te zien alsof ik nog aan het zwemmen was en geraakt werd door kogels
Ding is echt niet anders dan in BF3. Je bent er nog steeds machteloos mee tegenover een speler met een ander wapen.whatupdoc schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:43:
Ik vind het pistool echt lekker schieten. Schoot er zo 2 man dood. Eentje met geluk door z'n hoofd en die ander gewoon in zijn bast. Dus voor alle snipers, met een pistool ben je niet meer machteloos
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Ah met mijn i5 2500k op 4,5ghz kom ik een prima eind
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Hmm ik wil upgraden vanaf 7970 naar 7990. Dus wat voor CPU heb je anders heeft het weinig nut.fast-server schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:46:
Dat zeker niet, op 1440P gebruik ik maar 65% van mijn 7990 en heb ik CPU bottleneck...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- DaniëlWW2
- Niet online
Ga het maar eens proberen. Je kan mensen laten smelten met een pistool.Tsurany schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:45:
[...]
Ding is echt niet anders dan in BF3. Je bent er nog steeds machteloos mee tegenover een speler met een ander wapen.
Verwijderd
indd dan verbouw ik de hele kiet hierfast-server schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:48:
Ik heb een 3770K @ stock, maar ze gaan dit probleem echt wel fixen anders zijn de rapen gaar.
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 23:52 ]
Ah zo een bug zat toen ook in de BF3 betawhatupdoc schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:49:
Ik zag voor een paar seconden iemands nek superlang worden alsof ie een giraffe was
[ Voor 59% gewijzigd door JT888 op 01-10-2013 23:52 ]
Aandeelhouders van EA dachten er anders over.Tsurany schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:49:
Wat mij trouwens op valt is dat de game vol met "features" zit die gewoon met een patch in BF3 gestopt hadden moeten worden. Dingen waar twee jaar lang over geklaagd is hebben ze nu eindelijk opgelost.1
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 01-10-2013 23:51 ]
Helemaal mee eensTsurany schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:49:
Wat mij trouwens op valt is dat de game vol met "features" zit die gewoon met een patch in BF3 gestopt hadden moeten worden. Dingen waar twee jaar lang over geklaagd is hebben ze nu eindelijk opgelost.1
Ik ben meer benieuwd hoe het kan zijn dat de CPU zoveel verbruikt. Bij geen enkele game van 2013 is dit toch het geval? Is dit slechte coding, of komt dit ook bijv door de 64 man in een server?
Bedenk wel dat deze demo gebaseerd is op beta code, waardoor je nu appels met peren vergelijkt.ralph0603 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:52:
Ik ben meer benieuwd hoe het kan zijn dat de CPU zoveel verbruikt. Bij geen enkele game van 2013 is dit toch het geval? Is dit slechte coding, of komt dit ook bijv door de 64 man in een server?
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 01-10-2013 23:53 ]
Lijkt mij, aangezien het beta is, "slechte" codering. Er gaat ergens iets mis bij het uitvoeren van bepaalde commands met als gevolg dat de CPU load achterlijk hoog wordt.ralph0603 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:52:
[...]
Hmm dat wist ik niet. Als hetzelfde dan ook weer gebeurd bij BF4, ben ik iig klaar met dat spel. Als je niet eens gewoon met een irl friend samen kan spelen in hetzelfde team/squad, dan is de lol voor mij een stuk minderCptChaos schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:30:
[...]
Dit is bij BF3 ook gewoon het geval, echter draaien op de meeste servers plugins (hetzij via RCONnet of Procon, of whatever) om de gamebalance te waarborgen en afhankelijk van de instellingen van die plugin wordt je dan idd ook uit een squad gehaald.
Heb heel lang gewacht met de pre-order maar die komt nu toch wel dichtbij. Morgen definitief testen.
Er lijkt dus iets niet goed te gaan met de audio engine.
Ga er maar vanuit dat uiteindelijk dergelijke plugins wel gaan komen, die moeten eerst ontwikkeld worden door third parties. Waardoor het dus niet gegarandeerd is of je kúnt samenspelen of niet. Bij dergelijke servers leave en join ik gewoon opnieuw, soms helpt dat, niet altijd though.Koekiemonsterr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:57:
Hmm dat wist ik niet. Als hetzelfde dan ook weer gebeurd bij BF4, ben ik iig klaar met dat spel. Als je niet eens gewoon met een irl friend samen kan spelen in hetzelfde team/squad, dan is de lol voor mij een stuk minder.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Was toch ook wel te verwachten? Neem niet aan dat zwevende objecten en het missen van bepaalde effecten (zoals de vloedgolf na het instorten van de wolkenkrabber zoals te zien in de trailers) een feature zullen zijnspartacusNLD schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:01:
komt dus allemaal goed mensen:
http://mp1st.com/2013/10/...will-better-andor-faster/
BF3 in maps met veel spelers was net zo goed zwaar op de CPU, wil je dat op ultra spelen heb je een dikke GPU + CPU nodig, anders kom je er ook niet. BF4 lijkt dan wel weer overdreven zwaar op de CPU.ralph0603 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:52:
[...]
Ik moet zeggen dat het met wat minder spelers best leuk te spelen is, kwa performance.
Hoe is die fog bij jullie eigenlijk als het gebouw neer is? Bij mij is het niets anders dan hier en daar een klein rookpluimpje.
Ryzen 3600 - GTX1060
- DaniëlWW2
- Niet online
Totaal geen reden om op ultra te spelen...Daanieyel schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:07:
Ze hebben het filmpje van vinom gebruikt op die blog.![]()
- DaniëlWW2
- Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EljAOwXa3VI]
Eerste potje dat ik speelde zaten er gelijk als figuren te camperen op de gebouwen in die map, en vanaf de grond krijg je ze er haast niet af.duiveltje666 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:25:
Bf4 , mede mogelijk gemaakt door :
[afbeelding]
Wat een camping festijn
Haha je vid komt te laat voor mij net zelf in me uppie de toren naar beneden gehaald met een tank alleen werd ik er ook onder bedolven incl. tankDanielWW2 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:17:
Voor iedereen die de campers op de toren bij C wilt afmaken.![]()
[video]
Dat viel mij ook op, veel dingen die ik mistte in BF3 zijn hier wel aanwezig.Tsurany schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:49:
Verder, hier prima performance met i5 3570K en een HD7970 met Catalyst 13.9, zelf met 13.4 deed hij het prima, al zagen de textures en models er wat simpel uit. Heb de meeste dingen op High staan en de eerste paar Ultra. Kijk rustig even hoever ik kan kan voor ik merkbaar lag of te weinig FPS heb.
De game crashte de 1e toen ik de key binding setting resette, kon er niet meer op server gone! De 2e keer keek ik naar de toren die neerkwam. Ging prima tot hij helemaal ingestort was en de wolk stof groter en groter werd. Hier ging overigens geen lag aan vooraf.
Vind de map Sjanghai een beetje saai, maar ben tevreden over gameplay tot zover. Ben blij met wat meer interactie in omgeving zoals deuren en liften.
Er komen net als in de beta officiele Dice serversKoekiemonsterr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:57:
[...]
Hmm dat wist ik niet. Als hetzelfde dan ook weer gebeurd bij BF4, ben ik iig klaar met dat spel. Als je niet eens gewoon met een irl friend samen kan spelen in hetzelfde team/squad, dan is de lol voor mij een stuk minder
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Misschien helpt het dat ik de drivers update... al denk ik dat ik toch al een beetje de max van de GPU vraag
Dit filmpje is nog wel leuker, boot wordt vervolgens als AA gun gebruikt: YouTube: Boat on rooftop - Battlefield 4 Open BETA. De plaatsing van dit exemplaar is ook nog bijzonderder.
[ Voor 46% gewijzigd door Amanoo op 02-10-2013 01:04 ]
En nou nog met zijn allen ook weer op TSAsgaro schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:03:
Fantastisch, zoveel GoTters die terug BF gamen. De glorietijden van toen BF3 net uit was, zijn terug.
[afbeelding]
Dit is hoe het op moment draait op mijn afgeschreven gtx460, moet zeggen dat het aardig loopt, zal nog wel wat beter worden na een tijdje.
Alleen weer een flinke hapering in het begin. Zelfs met nieuwste beta drivers.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Daanieyel schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 00:07:
Ze hebben het filmpje van vinom gebruikt op die blog.![]()
Verwijderd
Het was ff wennen maar toch een paar kills.
Dit was op de Xbox 360.
rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper
Originally Posted by NinjaQuick
You do realize that the entire point of DICE's betas nowadays is to crash systems, test network and experiment with patches, right?
If you honestly think this is the retail binaries of the game then you are pretty ignorant. Why else do you think the game is so heavily CPU dependent? DICE is basically running massive amounts of debug code on your machine, debugging every thread and instruction in the stack so that the moment something unexpected happens, they can generate a report on it.
http://www.mordorhq.com/s...mance&p=236368#post236368Originally Posted by NinjaQuick
What you are testing is not the front end of the game. This is a separate branch of the code, designed specifically for the purpose of decentralized testing, and back end testing. The client is probably doing tons of sync testing to make sure everything is hunky-dory, every command is logged and at the end of each round DICE probably fetches logs from all the clients.
These are all tasks that the final game will not be handling. DICE isn't interested in delivering a playable demo, they just want to throw as much meat at their system as possible to avoid any and all launch fiascos. Or at least to minimize the impact of launch problems.
http://www.mordorhq.com/s...mance&p=236375#post236375
It adds up when you consider the excessive cpu usage a great amount of people are reporting. I've also noticed unusual hdd activity, and I verified it wasn't just swapping. It would aslo explain why the client takes so long to exit when you manually hit "quit". That seemed off to me the first time I saw it.
Also, DICE has stated on different occasions that the main purpose of their betas is to stress test the servers. Add to that that they recently said they wanted to specifically test the 64 bit executables, to which we are restricted now.
Of course, there'd still be the question of why some specific PCs don't sweat it with all this background activity hypotethically being handled by the client.[/quote]
Puntjes waar ik mij wel aan irriteerde zijn:
- kapote heli's die in de lucht blijven hangen
- defib lijkt niet te werken (had gelezen dat op de E3 het vanwege een bug/glitch is uitgezet, misschien nu ook)
- jetski maakt wel erg snel een 360 graden turn
- tanks lijken erg te glijden op normale ondergrond
- soms wat flikkerende textures
- soms scherm zwart(redeploy scherm) na doodgaan
Maar het is de beta (en een oudere branch)
Heb mij die 2 uur erg vermaakt. Heb het idee dat de hit detectie/netcode een stuk verbeterd is
[ Voor 3% gewijzigd door ReQuiem83 op 02-10-2013 08:21 ]
Het lijkt net alsof je zelf 10 kogels in iemand moet schieten & zelf ga je dood in 2 kogels. Echter heeft de enemy dit ook.. -> bijna nooit dat je vlug weg kan duiken achter iets want je bent immers al direct dood op jouw scherm
edit: net een vreemde glitch gehad, wanneer ik op deploy drukte dan werd ik gespawned maar zag ik nog steeds het scherm wanneer je dood bent

[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 02-10-2013 08:24 ]
Ik had juist dat probleem in bf3...misschien helpt het dat ik de network smooth factor meteen op 0% heb gezet voor ik begonSmokingCrop schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:20:
netcode een stuk verbeterd? lol
Het lijkt net alsof je zelf 10 kogels in iemand moet schieten & zelf ga je dood in 2 kogels. Echter heeft de enemy dit ook.. -> bijna nooit dat je vlug weg kan duiken achter iets want je bent immers al direct dood op jouw scherm
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.