* Phntm wacht nog steeds op exclusive beta nieuws over BF4.
DICE...
Ik verveel me.
DICE...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wel mooi dat die "bug" eruit is dat je magazijn ineens weer terug komt ook al heb je 'm er net uit gehaald en gewisselt naar je pistol
Wat wil je nog meer weten dan, startdatum, mode en map is bekend gemaaktPhntm schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:11:
* Phntm wacht nog steeds op exclusive beta nieuws over BF4.
DICE...Ik verveel me.
if (!coffee) {
Work = false; }
Lezen zit er vandaag niet helemaal goed bij mij in.naaitsab schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:14:
Wat wil je nog meer weten dan, startdatum, mode en map is bekend gemaakt
Nee, dat is met thermal camo.RoyK schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:43:
Ik maak overigens op uit de laatste video hier, dat de paintings gekoppeld zijn aan de map. Dus waarschijnlijk geen blauwe tanks in een jungle / bos map, maar wel in een sneeuw map
*adaptive camo
Verwijderd
Aan de andere kant... als je je tank roze maakt met regenboogpatroontjes en hartjes erop is de kans dat er een teammate mee vandoor gaat best minimaalbeuker19 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:35:
[...]
Ontopic:
Ik vind die camo's wel leuk op wapens maar op tanks vind ik het wat overdreven , maar ik kan me er niet druk over maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2013 16:57 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Sn0wblind op 19-09-2013 18:46 ]
[ Voor 78% gewijzigd door Sn0wblind op 19-09-2013 18:46 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
[ Voor 196% gewijzigd door naaitsab op 19-09-2013 18:57 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
if (!coffee) {
Work = false; }
Angelo NL / Global Cargo VTC
Yep, ze willen dat de kinect je hoofd bewegingen trackt om dingen zoals peeken mogelijk te maken. Flauw dat dit dus standaard niet gewoon in de game zit en gewoon een bind heeft net als Call of Duty gewoon. Die doen dat tenminste wel goed, dat lean gebeuren.Pykow schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:30:
ok terug van weg geweest
Wie kan even samenvatten wat het laatste nieuws is van afgelopen week ?
ik zag kinect ondersteuning bij de Xbox-one ?
Verwijderd
Alle Xbox one's hebben toch sowieso een kinect? of hebben ze dat ook al veranderd?TerrorKiwi schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 15:32:
Er is volgens mij een aantal keer gezegd dat dit wel in de game zit, heb het ook wel in de filmpjes van Levelcap voorbij zien komen. Het is gewoon als een extra mogelijkheid. DICE zou er ook nooit voor zorgen om de game unbalanced te maken, wat het wel zou zijn als het alleen kan als je een Kinect hebt.
Verwijderd
Console hardware mag vast ook nietVerwijderd schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 17:32:
[...]
Alle Xbox one's hebben toch sowieso een kinect? of hebben ze dat ook al veranderd?
if (!coffee) {
Work = false; }
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
if (!coffee) {
Work = false; }
Inderdaad, en dat is toch wel 30% van de hele gamenaaitsab schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:40:
[afbeelding]
De explosies lijken ook een stuk beter uitgewerkt
Nu maar hopen dat de explosies niet paars worden ofzo.naaitsab schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:40:
[afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat zouden ze nooit doen! Ze luisteren waarschijnlijk goed naar de community, die de blauwe gloed niet kan waarderen, dus ja dan maar een oranje gloed straksDanielWW2 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:45:
[...]
Nu maar hopen dat de explosies niet paars worden ofzo.
Je weet het maar nooit met DICE.
Ik voorzie al gouden en diamanten camo's voor je voertuigen plus andere bling.TerrorKiwi schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:50:
[...]
Dat zouden ze nooit doen! Ze luisteren waarschijnlijk goed naar de community, die de blauwe gloed niet kan waarderen, dus ja dan maar een oranje gloed straks![]()
Misschien maken ze trouwens wel een extra upgrade voor je vehicle, welke kleur explosie wil je?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
[ Voor 14% gewijzigd door Kiwi op 20-09-2013 22:01 ]
Enige nadeel is 720p. Ik speel nu GTA V op een 50 inch scherm en man man... Die resolutie maakt het hele spel zo lelijk, vooral omdat je soms dichtbij moet zitten omdat ik van veraf niks kan raken. (PC gamer in hart en nieren)Asgaro schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 17:45:
Eerste PS4 gameplay:
http://www.jeuxvideo.com/...-au-tgs-2013-00115863.htm
YouTube: Battlefield 4 Japan Livestream | PS4 Gameplay w/ Daniel Matros Interview
Ziet er gewoon goed uit. Op Youtube zie je wel al de PC elitists die beginnen te wenen en te zeggen dat de game er slechter uit ziet dan op PC, maar ik zie eerlijk gezegd geen grote tekortkomingen.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Tja, je moet wel realistisch blijven.rickyy schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 18:16:
[...]
Enige nadeel is 720p. Ik speel nu GTA V op een 50 inch scherm en man man... Die resolutie maakt het hele spel zo lelijk, vooral omdat je soms dichtbij moet zitten omdat ik van veraf niks kan raken. (PC gamer in hart en nieren)
Bomen op een afstand zijn bewegende vierkantjes.
Waarom doen ze niet een middeweg, 900p oid.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 21-09-2013 18:52 ]
Ik zou dan liever 1600x900 @ 50fps hebben, iets in die richting. Het zijn dan wel low-end PC's, maar kwa pure rekenkracht toch 10x krachtiger als de PS3, 360. Je zou toch denken dat wanneer een 360 op (sub) 720p 25-30fps met dan wel 24 man te voorschijn kan halen dan dat met 10x zoveel kracht toch wel beter moet kunnen.unfor schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 18:50:
[...]
Tja, je moet wel realistisch blijven.
De PS4 en Xbox zijn vergelijkbaar met low-end pc's, GPU is vergelijkbaar met een 7790/7850 voor zover mij bekend.
Dus hebben ze de keus: Of 720p 60 FPS, of 1080p 30 fps en mogelijk grotere framedrops.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
wat triest ook eigenlijk he.. Succes met je karige console denk ik dan altijd.. Zo weinig vooruitgangunfor schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 18:50:
[...]
Tja, je moet wel realistisch blijven.
De PS4 en Xbox zijn vergelijkbaar met low-end pc's, GPU is vergelijkbaar met een 7790/7850 voor zover mij bekend.
Dus hebben ze de keus: Of 720p 60 FPS, of 1080p 30 fps en mogelijk grotere framedrops.
if (!coffee) {
Work = false; }
Maar op YouTube heb je ook vreselijk lossy compressie+ze hebben in die link die jij stuurde de camera op het scherm gemikt en de video is ook nog eens in 720p. Alle detail is al lang en breed verloren gegaan. Als ze het voor elkaar kregen Battlefield 4 op een Pentium 3 te draaien zag het er nog niet slechter uit. Zet direct een goede PC naast een PlayStation of Xbox en je gaat dat verschil echt wel zien.Asgaro schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 17:45:
Eerste PS4 gameplay:
YouTube: Battlefield 4 Japan Livestream | PS4 Gameplay w/ Daniel Matros Interview
Ziet er gewoon goed uit. Op Youtube zie je wel al de PC elitists die beginnen te wenen en te zeggen dat de game er slechter uit ziet dan op PC, maar ik zie eerlijk gezegd geen grote tekortkomingen.
Nog meer stores op mijn PC?Asgaro schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:00:
Gratis Far Cry 3 bij aankoop BF4 via Ubisoft's Uplay store.
Wel leuk dat EA en Ubisoft samenwerken om elkaars games op elkaars stores te plaatsen maar het is toch wat grappig.
http://shop.ubi.com/store...D.283897800/Battlefield-4
Aan de andere kant, als je het presteert met een felroze/oranje tank rond te rijden door gevaarlijk gebied en niet dood te gaan weet je dat je iets erg goed doet. Of dat tanks zwaar overpowered zijn.TheK1ng schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:56:
Volgensmij proberen mensen het 1 keer om hun tank een fancy kleurtje te geven (Roze, oranje, blauw of whatever) en zijn ze daarna wel genezen, voor elke elke enemy jet of helicopter zijn ze dan namelijk een groot gemarkeerd doel...
Kost wel weer 5 euro per explosie. Of een explosie pack van 45 euro in plaats van 50.TerrorKiwi schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:50:
[...]
Dat zouden ze nooit doen! Ze luisteren waarschijnlijk goed naar de community, die de blauwe gloed niet kan waarderen, dus ja dan maar een oranje gloed straks![]()
Misschien maken ze trouwens wel een extra upgrade voor je vehicle, welke kleur explosie wil je?
[ Voor 7% gewijzigd door Amanoo op 22-09-2013 01:01 ]
En dat weet jij ?
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 22-09-2013 01:35 ]
Ik vind deze er toch zwaar overdreven uit zien, a la gears of war ofzoiets. Ziet er wel aardig uit maar niet realistisch.naaitsab schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:40:
[afbeelding]
Daar is hier ergens wel een topic voorberry194 schreef op zondag 22 september 2013 @ 02:19:
http://www.simplycdkeys.c...ign=Affiliate_Window_Sale
Voor ~€65,- premium + de game, best goede deal. Alleen ik weet niet zeker of de website betrouwbaar is.
Hier nog wat PS4 beelden van IGN:Asgaro schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 17:45:
Eerste PS4 gameplay:
Ja ben ik met je eens, ze kunnen al jaren 64 players, 128 zou wel vet zijn. Planetside kan het ookmukkel schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:43:
Stiekem hoop ik ook op 128 players, maar dat zal wel niet.
Moet mogelijk zijn want met de BF3 beta zag je ook 128slot servers.
De PC zit al aardig lang met 64slots, ik houd van chaotisch fraggen. Meer meer meer
Natuurlijk alleen op de grote mappen.
DICE kan ook al jaren tot 256 players, hier hebben ze ook testen mee gedaan, maar ze vonden dat de game-ervaring er minder van werd. Daarom blijven we dus op 64 players. Ik had in ieder geval gehoopt op 70 (+2) players...Basekid schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:49:
[...]
Ja ben ik met je eens, ze kunnen al jaren 64 players, 128 zou wel vet zijn. Planetside kan het ook
Oh dat wist ik niet, je wilt waarsch inderdaad niet dat de map gewoon 1 grote mensenmassa is. Maar meer dan 64 zou wel leuk zijn.TerrorKiwi schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:51:
[...]
DICE kan ook al jaren tot 256 players, hier hebben ze ook testen mee gedaan, maar ze vonden dat de game-ervaring er minder van werd. Daarom blijven we dus op 64 players. Ik had in ieder geval gehoopt op 70 (+2) players...
Zoiets moet gewoon een optie zijn voor server admins om in te stellen. Geef gamers de keuze of ze wel of niet op 96/128 man servers willen spelen. Op sommige maps zou het prima passen, lekker druk fragfest ter afwisseling.Basekid schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:52:
[...]
Oh dat wist ik niet, je wilt waarsch inderdaad niet dat de map gewoon 1 grote mensenmassa is. Maar meer dan 64 zou wel leuk zijn.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Na 64 man Metro, nu 128 man Metro.Tsurany schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:54:
[...]
Zoiets moet gewoon een optie zijn voor server admins om in te stellen. Geef gamers de keuze of ze wel of niet op 96/128 man servers willen spelen. Op sommige maps zou het prima passen, lekker druk fragfest ter afwisseling.
Tja als mensen dat leuk vinden moeten ze dat toch gewoon kunnen spelen?Gundogan schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:01:
[...]
Na 64 man Metro, nu 128 man Metro.
Ik denk dat de meeste 128 man server zo worden in plaats van met de mappen waar het kan.
Uiteraard, maar wel zonde van de mogelijkheden zeg maar.Tsurany schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:13:
[...]
Tja als mensen dat leuk vinden moeten ze dat toch gewoon kunnen spelen?
[ Voor 15% gewijzigd door Trixh op 22-09-2013 13:27 ]
Als het geen problemen geeft dan vind ik het niet erg maar in bf3 veroorzaakt dit vaak lag omdat frostbite ditTsurany schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:13:
[...]
if (!coffee) {
Work = false; }
Nee , Dice probeert je een game ''ervaring'' te verkopen en daar word de hele game op gebalanceerd.Tsurany schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:13:
[...]
De reden waarom het niet gebeurd is omdat de maker kwaliteit wilt garanderen. Je ziet dat er diverse RSPs zijn die geen goede hardware willen/kunnen gebruiken waardoor ze met CPUs draaien die 64 slots al niet eens aankunnen. Om een 128 speler server te draaien heb je een multi-threaded server nodig en een zeer snelle CPU (4+ Ghz) of je moet alle destruction en zoveel mogelijk voertuigen weglaten. Zo hebben wij in 2007 tests gedaan op de Xbox met 100+ speler servers en dat werkt prima, was veel plezier, alleen waren de maps er niet op uitgerust, moesten alle units en drones uit en was het begin en einde nogal laggy.TerrorKiwi schreef op zondag 22 september 2013 @ 11:51:
[...]
DICE kan ook al jaren tot 256 players, hier hebben ze ook testen mee gedaan, maar ze vonden dat de game-ervaring er minder van werd. Daarom blijven we dus op 64 players. Ik had in ieder geval gehoopt op 70 (+2) players...
Iemand ervaringen met deze site ?vinom schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:16:
Hier heb je alles voor 65 Euro:
http://www.simplycdkeys.c...remium-service-dlc-bundle
DICE probeert de gamers inderdaad een bepaalde speelstijl door de strot te duwen. Hoe vaak merk je niet dat bepaalde servers leuker zijn omdat admins daar afwijken van de DICE regels en diverse plugins gebruiken om het spel leuk te houden? DICE kan niet eens een fatsoenlijke balancer bouwen.beuker19 schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:16:
[...]
Nee , Dice probeert je een game ''ervaring'' te verkopen en daar word de hele game op gebalanceerd.
Want zoals je in BF3 al ziet word de ervaring minder als je de server admins meer macht geeft.
Als ik alleen al een lijstje maak met alle nadelen heb je aan een pagina niet genoeg.
Maar soms heeft DICE het wel goed. Een van de belangrijkste redenen dat ik nauwelijks conquest heb gespeeld was de belachelijke lading aan 1500+ ticket servers. Ben dan ook blij dat DICE met een filter komt voor servers die in de buurt van de originele settings blijven.Tsurany schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:21:
[...]
DICE probeert de gamers inderdaad een bepaalde speelstijl door de strot te duwen. Hoe vaak merk je niet dat bepaalde servers leuker zijn omdat admins daar afwijken van de DICE regels en diverse plugins gebruiken om het spel leuk te houden? DICE kan niet eens een fatsoenlijke balancer bouwen.
Welke danTsurany schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:21:
[...]
DICE probeert de gamers inderdaad een bepaalde speelstijl door de strot te duwen. Hoe vaak merk je niet dat bepaalde servers leuker zijn omdat admins daar afwijken van de DICE regels en diverse plugins gebruiken om het spel leuk te houden? DICE kan niet eens een fatsoenlijke balancer bouwen.
[ Voor 7% gewijzigd door beuker19 op 22-09-2013 20:29 ]
[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 22-09-2013 21:19 ]
Tsurany vergis je niet, ik vind het bijvoorbeeld helemaal niet zo prettig dat elke server naar eigen smaak is ingericht.Tsurany schreef op zondag 22 september 2013 @ 19:21:
[...]
ik bestempel dit meer als een persoonlijke behoefte dan wat echt nodig isIngamerX schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:25:
[...]
Tsurany vergis je niet, ik vind het bijvoorbeeld helemaal niet zo prettig dat elke server naar eigen smaak is ingericht.
Ik houd bijvoorbeeld wel van 32 of 64 player servers met standaard settings. En die zijn zeer lastg terug te vinden met de dedicated servers.
En de quick play optie is ook veel te vaag, dan belandt je in servers met slechte pings, rare settings of weinig spelers.
Wat ik in BF3 nog wel het meest vervelend vind is dat bij de komst van uitbreidingen de servers over gaan. Ik koop niet alle uitbreidingen, en ben daardoor meteen de sjaak. Zelfs als je al een uitbreiding koopt, ik heb namelijk karkand: geen knappe server met standaard settings meer te vinden. Alleen maar 24/7 omen met 1500 tickets en dat soort bshit.
Overigens is dat goed op te lossen door EA, door:
A ) Match making optioneel te maken
B ) Meer dynamic dedicated servers beschikbaar te stellen (en dat het liefst alleen deze dedicated servers gebruikt worden bij de quick play optie)
Het moet makkelijker en sneller. Gewoon quick play: 16/32/64, urban/open/mixed en dan automatisch in een server komen die bij voorbaat voor minimaal 70% is gevuld met spelers.
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Genoeg. Juist zaken zoals balance is iets waarvoor je echt externe plugins nodig hebt. Of zaken zoals
Jij vind dat niet leuk, er zijn meer dan genoeg games die dat wel leuk vinden getuige de vele 1000+ ticket servers.Het enigste wat ik kan bedenken is iets meer tickets maar daar slaan sommige admins zelfs de plank mis3000 tickets metro FTW
Jij vind dat niet leuk, genoeg mensen die wel wat meer tickets zien in rush of wel 64p close quarters willen. Anders zouden die servers toch niet bestaan?Natuurlijk had Dice wat betere server plug-ins moeten leveren.
Maar dat neemt niet weg dat vaak de servers er niet leuker op worden door snelle voertuigen spawn , te veel tickets in rush zodat je als verdediger altijd verliest of Close quarters met 64p.
Zo'n balancer bouwen is absoluut niet ingewikkeld. Alleen DICE vertikt het en geeft de community te weinig middelen om zelf direct in te kunnen grijpen. DICE heeft gigantisch veel informatie over de spelers, veel meer dan in Battlelog te zien is. Als je al die informatie hebt is het toch geen enkel probleem om spelers beter over servers te verdelen?Dat heb ik liever wat meer vaste instellingen maar wel gebalanceerd (en wie kan er in zo'n veelzijdig spel wel een goede balancer bouwen ? )
Jij vind het niet prettig omdat die servers afwijken van wat jij leuk vind. Dat is toch geen reden om te zeggen dat anderen dan ook maar de standaard Battlefield ervaring moeten spelen omdat jij dat wilt?IngamerX schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:25:
Tsurany vergis je niet, ik vind het bijvoorbeeld helemaal niet zo prettig dat elke server naar eigen smaak is ingericht.
Ik houd bijvoorbeeld wel van 32 of 64 player servers met standaard settings. En die zijn zeer lastg terug te vinden met de dedicated servers.
Tja, jij wilt niet alle content kopen, dan is het toch niet gek dat je het lastiger krijgt met servers zoeken? Ik kan als ik dat wil altijd een server vinden die native rush of native conquest draait en gevuld is. Ja, soms heb je bepaalde DLC nodig, maar dat is al jaren lang zo.Wat ik in BF3 nog wel het meest vervelend vind is dat bij de komst van uitbreidingen de servers over gaan. Ik koop niet alle uitbreidingen, en ben daardoor meteen de sjaak. Zelfs als je al een uitbreiding koopt, ik heb namelijk karkand: geen knappe server met standaard settings meer te vinden. Alleen maar 24/7 omen met 1500 tickets en dat soort bshit.
De beste "oplossing" is meer dedicated servers die door EA gerund worden waar de instellingen gewoon standaard zijn. Echter zijn zulke servers gek genoeg niet populair meer, na een tijd heeft iedereen toch een bepaalde voorkeur.Overigens is dat goed op te lossen door EA, door:
A ) Match making optioneel te maken
B ) Meer dynamic dedicated servers beschikbaar te stellen (en dat het liefst alleen deze dedicated servers gebruikt worden bij de quick play optie)
Het moet makkelijker en sneller. Gewoon quick play: 16/32/64, urban/open/mixed en dan automatisch in een server komen die bij voorbaat voor minimaal 70% is gevuld met spelers.
[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 22-09-2013 21:58 ]
Dat is exact wat ik probeer te zeggen...: dat jij al die modified servers zo prettig vind betekend toch niet dat de BF ervaring zoals volgens Dice (dus de standaard aangeleverde game) niet door mij (en veel meer mensen als mij) mag worden ervaren. Dat is nu namelijk wel het geval.Jij vind het niet prettig omdat die servers afwijken van wat jij leuk vind. Dat is toch geen reden om te zeggen dat anderen dan ook maar de standaard Battlefield ervaring moeten spelen omdat jij dat wilt?"
1) je geeft hier toe dat er dagen zijn dat je DLC moet hebben, anders kan je geen server vinden die niet vol zit.Tja, jij wilt niet alle content kopen, dan is het toch niet gek dat je het lastiger krijgt met servers zoeken? Ik kan als ik dat wil altijd een server vinden die native rush of native conquest draait en gevuld is. Ja, soms heb je bepaalde DLC nodig, maar dat is al jaren lang zo.
Dat is inderdaad wat ik aangaf, dat EA dat op kan lossen door dynamic dedicated servers beschikbaar te stellen. En jij maakt ervan dat ze niet populair zijn, maar waar baseer je dat op? Voor zover ik weet haalt EA haar servers eruit zodra er genoeg 3rd party dedicated servers beschikbaar zijn om de playerbase ruimschoots te dragen om zo geen kosten te hoeven maken...De beste "oplossing" is meer dedicated servers die door EA gerund worden waar de instellingen gewoon standaard zijn. Echter zijn zulke servers gek genoeg niet populair meer, na een tijd heeft iedereen toch een bepaalde voorkeur.
Kwestie van vraag en aanbod. En jullie vraag is wellicht te laag waardoor het aanbod er niet is. Er zijn honderden servers die de door jou gevraagde config draaien. Ze zijn echter leeg omdat ze voor velen niet interessant genoeg zijn om op te spelen. Er is niemand die jou weerhoud van de standaard config servers behalve je medespelers die een andere voorkeur hebben.IngamerX schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:21:
Dat is exact wat ik probeer te zeggen...: dat jij al die modified servers zo prettig vind betekend toch niet dat de BF ervaring zoals volgens Dice (dus de standaard aangeleverde game) niet door mij (en veel meer mensen als mij) mag worden ervaren. Dat is nu namelijk wel het geval.
Nee. Je moet DLC hebben om een server te vinden die exact aan jouw eisen voldoet. Er is altijd wel een server te vinden waar je op kan spelen ongeacht welke DLC je hebt, de vraag is enkel of die de geheel standaard config draaien die jij wenst.1) je geeft hier toe dat er dagen zijn dat je DLC moet hebben, anders kan je geen server vinden die niet vol zit.
Het is altijd al zo geweest dat je bepaalde expansions nodig had naarmate een game ouder werd omdat mensen graag de expansion content wilde spelen naast de normale content. Dat was in BF2 ook zo, een deel van de spelers stapten over naar de expansions waardoor minder mensen het origineel willen spelen.2) om dit goed te praten geef je aan dat dit al jaren zo is: mijn reactie is niet dus. BF2 kende simpelweg servers waar alleen de extra cntent op werd gedraaid, niet oud en nieuw gemixt. En verder en ik geen games waar er sprake van is.
Er wordt niks weggenomen. Niemand neemt het van je af. Jij kan gewoon niet altijd genoeg mensen vinden die jouw visie delen om daar samen een server mee te bevolken. Echter als ik nu ga zoeken kan ik tientallen servers vinden die Conquest 64p vanilla draaien waar nog plek is voor 1-5 man. Dus genoeg servers waar je direct op kan spelen en direct in een vol potje zit. Er is dus niks weggenomen, je kan direct gaan spelen wat jij wilt spelen.Dus het slaat nergens op dat de spelervaring zoals bedoeld en ontwikkeld in de studio van je wordt weggenomen omdat je besluit dat je de DLC geen toegevoegde waarde vind.
Op het feit dat er honderden comunity paid servers zijn die gewoon native Battlefield 3 draaien zonder enige modificaties en volstrekt leeg zijn. En op het feit dat jij, naar eigen zeggen, niet altijd een dergelijke server kan vinden waar mensen op zitten. De servers zijn er dus wel, de mensen die een dergelijke gamemode willen spelen kennelijk niet.Dat is inderdaad wat ik aangaf, dat EA dat op kan lossen door dynamic dedicated servers beschikbaar te stellen. En jij maakt ervan dat ze niet populair zijn, maar waar baseer je dat op? Voor zover ik weet haalt EA haar servers eruit zodra er genoeg 3rd party dedicated servers beschikbaar zijn om de playerbase ruimschoots te dragen om zo geen kosten te hoeven maken...
Ja maar juist door die hoge tickets , te hoge player counts en fast voertuig respawn is het nog weer een keer zo moeilijk.Tsurany schreef op zondag 22 september 2013 @ 21:55:
Genoeg. Juist zaken zoals balance is iets waarvoor je echt externe plugins nodig hebt. Of zaken zoals
Zeker en mij persoonlijk maakt het niet uit.(vind een potje conquest 1000 tickets niet ergJij vind dat niet leuk, er zijn meer dan genoeg games die dat wel leuk vinden getuige de vele 1000+ ticket servers.
Het gaat er niet om wat ik persoonlijk vind.Jij vind dat niet leuk, genoeg mensen die wel wat meer tickets zien in rush of wel 64p close quarters willen. Anders zouden die servers toch niet bestaan?
Dit vind ik een heel moeilijk onderwerp omdat je te maken hebt met een teambased spel.Zo'n balancer bouwen is absoluut niet ingewikkeld. Alleen DICE vertikt het en geeft de community te weinig middelen om zelf direct in te kunnen grijpen. DICE heeft gigantisch veel informatie over de spelers, veel meer dan in Battlelog te zien is. Als je al die informatie hebt is het toch geen enkel probleem om spelers beter over servers te verdelen?
Als ik zie dat er aan de ene kant 10 mensen zijn die onder de level 45 zitten en aan de andere kant enkel mensen zitten die ver boven de level 45 zijn kan je al direct spreken over een ervaringsgat.
Nee maar het wel lekker dat je daar in BF4 wel weer de mogelijkheid tot hebt.Jij vind het niet prettig omdat die servers afwijken van wat jij leuk vind. Dat is toch geen reden om te zeggen dat anderen dan ook maar de standaard Battlefield ervaring moeten spelen omdat jij dat wilt?
Die komen er dusDe beste "oplossing" is meer dedicated servers die door EA gerund worden waar de instellingen gewoon standaard zijn. Echter zijn zulke servers gek genoeg niet populair meer, na een tijd heeft iedereen toch een bepaalde voorkeur.
:-)
28ste is dat.
Drie dagen van tevoren. Bovenaan het topic is een zoekbalk. Als je zoekt op 'preload' vind je het antwoord:PiRiVi schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:44:
Heeft iemand al ergens gelezen wanneer de BF4 BETA preload start? Ik kan mij zo voorstellen dat ze dit niet 1 dag ervoor instellen???
Groetjes Pirivi
Secundaire bron: MP1st.com: Origin Schedules Battlefield 4 Beta for October 1
[ Voor 55% gewijzigd door Stewie! op 23-09-2013 11:53 ]
You better not f*ck up with the servers.Stewie! schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:53:
Het aftellen is echt al begonnen he! Een team van ons kantoor vliegt naar Stockholm om daar de 24x7 warroom te bezetten.
edit heb het even opgezocht:Bee.nl schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:38:
Is er al iets bekend over de einddatum/looptijd van de beta? Ik kan het nergens vinden. De beta van BF3 duurde 2 weken. Dus ik ga er eigenlijk vanuit dat het nu weer zo is, maar kan nergens bevestiging vinden.
Las net op bf4central dat je opgebouwde stats/unlocks van de beta mee kunt nemen naar de final. Dat is wel mooi geregeld
[ Voor 23% gewijzigd door beuker19 op 23-09-2013 13:51 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Tijdens het potje kan vervelend zijn, zeker als het ticketaantal een beetje normaal is. Help je eigenlijk het 'andere' team winnen als je tegen het einde wordt geswitcht en gaat je harde werk dus verloren. Skill balance heb ik liever tussen de potjes door en switchen tijdens het potje zelf als het niet in balans is qua spelersaantal en dat gewoon melden dat je geswitcht kan worden als je doodgaat zolang het niet in balans is qua spelersaantallen (hoewel dat ook weer lastig kan worden met squads en dergelijke).Martinspire schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:28:
Toch zou ik het niet erg vinden als er een setting komt voor active team balancing, die gewoon tijdjens de game mensen overzet. Dan kunnen de serveradmins wel bepalen of ze het willen gebruiken ja/nee
Hangt een beetje af van hoe duur de retail versie wordt met de eerste DLC erbij. Met BF3 maakte dat niet zoveel uit (limited edition was bijna even duur als de normale versie). Ik wacht sowieso wel een aanbieding van premium af en koop ik dat als er weer wat DLC is met lekker veel extra wapens.Lumics schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:32:
Welke versie gaat men hier eigenlijk kopen? Bij BF3 had ik de uitgebreide pack gekocht en door de aanschaf van de premium bundle had ik ook weer maps 'dubbel' betaald.
Denk dat ik dit keer voor de basi versie ga zonder china pack, immers die zit er vast wel weer in bij premium.
Dan maar later een map kunnen spelen..
[ Voor 30% gewijzigd door Gundogan op 23-09-2013 17:54 ]
Helemaal mee eens.TecTo schreef op maandag 23 september 2013 @ 14:25:
Grote smile hier als ik lees over speelstijl, balance, ticket limit, geen c4 op canals etc.
Na bf2 en bf3 en wat voor shooter dan ook zie ik voor 95% huppelende en rennende infanterie die als een imbeciel lopen te spraien. Piloten die boven de base alles aan puin schieten, gelul over campende snipers, kreten als noob, moron , asshole etc. Ervaren piloten die het heerlijk vinden om rookies uit de lucht te knallen maar te laf zijn om op eigen niveau te spelen.
Hoe lang moet ik nog doorgaan?
Wordt het anders in bf4. Nee, dus het is me worst of er een goede balance is want overlopers blijven zwitchen, huppelaars blijven huppelen en base rapers blijven ..... Er is niet veel veranderd sinds Quake![]()
BF4 is niets meer dan andere maps en wat toevoeingen en beperkringen. Pistooltje meer en geweertje minder blablabla. De kassa moet rinkelen.
Tuurlijk ga ik bf4 kopen, louter en alleen voor wat andere maps en als ik zin heb om eens lekker hectisch bezig te zijn. Voor strategegisch spel valt de hele bf reeks af.
Verwijderd
Dit is 99% van de game - goeie servers vinden om te bewonen en daar blijven. Ik heb nog drie favorites: één die vanilla softcore conquest 64 draait met niet teveel tickets en (bijna) geen stomme regels, één die conquest 64 draait op alle DLCs met zonder regels (wel vunzig veel tickets helaas) en één hardcore mixed mode 48player server waar ik op TS zit met de locals als ik speel. De softcore bakken doe ik alleen aan als ik met vrienden speel die niet hardcore willen, en verders speel ik uitsluitend op de XI HC server en kan de rest van het serverpark me gestolen worden. Er zijn zóveel huilerige muppetadmins, zoveel trieste regelneefjes, zoveel zeurderige custom server dat je je af en toe afvraagt wat er voor die mensen leuker is - het spel spelen, of zich tegen anderman's speelwijze aan bemoeien.Lasteraar schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:34:
[...]Misschien zit ik gewoon op de juiste server(s) ?
NICE.beuker19 schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:47:
[...]
edit heb het even opgezocht:
EA also revealed that players will be able to unlock items in the Battlefield 4 beta which will be transferable to the final retail game, including any stats that beta players might have accumulated. Players can also chose against this, of course.
Juiste servers? Wijs me de weg want die heb ik na al die tijd nog niet gevonden. Dus join ik maar wat me uitkomt.Lasteraar schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:34:
[...]
Helemaal mee eens.
Punt is ook dat BF gewoon vermaak blijft bieden. Vrijwel elke keer een beleving. Misschien zit ik gewoon op de juiste server(s) ?
Yep, geweldige serverLasteraar schreef op maandag 23 september 2013 @ 18:24:
Pornoserver ! Mixed server uit DL. No rules en alles door elkaar.
Heerlijke server. Nooit geen lagg. Geen zeikadmins. Wel hardcore.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq