SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 3% gewijzigd door JT888 op 04-09-2013 22:57 ]
Ze mogen wel gaan zakken want 5 euro goedkoper is natuurlijk een beetje schaars
if (!coffee) {
Work = false; }
Lijkt me wel
De base game is wat prijzig maar premium is goedkoop, 20 mappen plus allerlij content voor 50 euro, 2,50 euro per map.Tsurany schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:41:
Mwah 50 euro plus 50 euro premium en vervolgens een paar honderd uur speelplezier, dat is best goede value for money.
Maar is premium ook ergens anders te krijgen (goedkoper) dan op Origin?NLsandman schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:53:
[...]
De base game is wat prijzig maar premium is goedkoop, 20 mappen plus allerlij content voor 50 euro, 2,50 euro per map.
Samsung Flip 7
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
premium dlc + game voor €67,99 ?
Lijkt me de goedkoopste maar wel vreemd dat premium overal separaat wordt aangeboden maar hier inclusief de game
De base game bij Origin is vergelijkbaar met eigenlijk alle nieuwe games die uitkomen. Opzich vallen prijzen sterk mee. Gecorrigeerd voor inflatie waren ze jaren geleden niet goedkoper denk ik.NLsandman schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:53:
[...]
De base game is wat prijzig maar premium is goedkoop, 20 mappen plus allerlij content voor 50 euro, 2,50 euro per map.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mooi prijsje, die hou ik in de gatensmurf_nl schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:58:
http://www.gamesync.nl/ba...n-bestellen-gamesync.html
Lijkt me de goedkoopste maar wel vreemd dat premium overal separaat wordt aangeboden maar hier inclusief de game
Twee weken eerder toegang tot de nieuwe maps
Nieuwe content om vrij te spelen zodat je meer plezier uit de game haalt.
Het is of 50 euro betalen voor een DLC bij een game die toch goed zal zijn.
of 50 euro betalen voor een andere game en erachter komen dat de game een flop is.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Samsung Flip 7
Er staat daar onderaan:smurf_nl schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:58:
Release Datum 1 mrt. 2014
Zou het kunnen dat dan de BF4 Premium Edition komt zoals bij BF3 het geval was?
Lijkt me wat snel, maar langs de andere kant: Premium zal nu al bij de release beschikbaar zijn, terwijl bij BF3, Premium nog niet direct at release beschikbaar was.
edit: en iets hogerop:
Battlefield 4 Premium Edition wordt in het 2de kwartaal van 2014 verwacht.
Lijkt me wel dat dit de eerste leak kan zijn van de releasedatum voor een BF4 Premium Edition
[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 05-09-2013 10:11 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
klopt net gemaild:Asgaro schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:09:
[...]
Er staat daar onderaan:
Release Datum 1 mrt. 2014
Zou het kunnen dat dan de BF4 Premium Edition komt zoals bij BF3 het geval was?
Lijkt me wat snel, maar langs de andere kant: Premium zal nu al bij de release beschikbaar zijn, terwijl bij BF3, Premium nog niet direct at release beschikbaar was.
Beste Smurf,
Dat is correct.
Echter deze heeft een release datum van ongeveer april 2014.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Bernardo de Kreij
info@Gamesync.nl
www.GameSync.nl
Dat wordt dan toch te lang wachten......
Blijft toch raar dat wanneer je nu BF4 + china rising koopt je bij aankoop van premium eigenlijk al betaald hebt voor 1 mappack die in Premium ook zit.
Ook vreemd dat incl china rising goedkoper is dan zonder
http://www.gamesync.nl/ba...n-bestellen-gamesync.html €46,40
http://www.gamesync.nl/ba...n-bestellen-gamesync.html €49,90
Kwam net naar dit topic om dit te melden, maar dat is dus al gedaan.smurf_nl schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:58:
Was natuurlijk te verwachten dat er een premium edition zou komen, dit was bij BF3 ook het geval.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dice/EA hebben nog niet aangegeven dat die komt...vinom schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:39:
Maar dit is toch geen officiele premium editie? Hun kopen het waarschijnlijk in als Battelfield 4 en daar nog premium bij en noemen het dan premium edition.
Maar waarom staat er dan een verwachte releasedate in het 2e kwartaal van 2014??vinom schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:39:
Maar dit is toch geen officiele premium editie? Hun kopen het waarschijnlijk in als Battelfield 4 en daar nog premium bij en noemen het dan premium edition.
Als zo'n bedrijf zelf premium bij BF4 plakt dan kunnen ze dat toch ook gewoon bij release doen.
Die premium edition van BF4 komt er wel, daar twijfel ik niet over.
Heb je vrij weinig aan, als je nu op de game zit te wachten.
Iedereen geniet van de game en jij kan lekker wachten.
Pakket is vooral bedoelt voor de domme spelers die pas later achter komen dat CoD toch niet zo goed is
[ Voor 18% gewijzigd door Pykow op 05-09-2013 14:07 ]
Het valt me op dat je enorm zuinig moet zijn met ammo. Je kriigt wel steeds ammo erbij maar dit gaat erg langzaam, als je dus een beetje aan het doorschieten bent dan moet je ineens 10/15 seconden wachten ofzo. Vraag me af of dat niet vervelend wordt.
Als iemand die Premium toch gaat kopen:
Bij de normale BF4, krijg je alleen de game. Je kan alles spelen totdat China Rising uit komt.
Bij de deluxe versie krijg je China Rising en 3 golden battlepacks extra.
China Rising zit ook in Premium.
Dus in principe krijg ik dus voor 12 euro meer 3 golden battlepacks. Imho is het dat niet waard en ik haal wel gewoon de normale versie. Maar eerst ff de beta afwachten. Daarna pas pre-orderen/op de dag zelf halen. En dan premium zodra China Rising beschikbaar word, zal vast wat tijd tussen zitten. Zo betaal je gespreid en heb je kans dat premium tussendoor nog ergens goedkoper word ^^
De Deluxe versie is dus eigenlijk alleen voor de e-peen, zodat mensen zien in battlelog dat je de "deluxe" edition van de game start ipv de normale versie. (net als je nu bij BF3 ziet dat Battlefield Limited Edition gestart word, maar in mijn verdediging: De LE van BF3 was goedkoper dan de normale versie en je kreeg er DLC bij, dus was toen goede deal ^^).
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
1 klein verschil: bij pre-order normale BF4 krijg je ook China Rising.ye-roon schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:07:
Ik zat toevallig ook te kijken en zoeken naar de verschillen tussen BF4 en BF4Deluxe. En dan premium er bij.
Als iemand die Premium toch gaat kopen:
Bij de normale BF4, krijg je alleen de game. Je kan alles spelen totdat China Rising uit komt.
Dus in principe krijg ik dus voor 12 euro meer 3 golden battlepacks. Imho is het dat niet waard en ik haal wel gewoon de normale versie. Maar eerst ff de beta afwachten. Daarna pas pre-orderen/op de dag zelf halen. En dan premium zodra China Rising beschikbaar word, zal vast wat tijd tussen zitten. Zo betaal je gespreid en heb je kans dat premium tussendoor nog ergens goedkoper word ^^
De Deluxe versie is dus eigenlijk alleen voor de e-peen, zodat mensen zien in battlelog dat je de "deluxe" edition van de game start ipv de normale versie. (net als je nu bij BF3 ziet dat Battlefield Limited Edition gestart word, maar in mijn verdediging: De LE van BF3 was goedkoper dan de normale versie en je kreeg er DLC bij, dus was toen goede deal ^^).
Behalve als je preordered. Dan krijg je bij de normale versie ook China Risingye-roon schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:07:
De bedoeling is juist dat het vervelend wordt, daardoor ga je zuiniger met je ammo om en dat is de bedoelingSgtCaffran schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:07:
Ik keek dit filmpje met de scout helicopter: YouTube: Scout Helicopter's New 25mm Cannons! (Battlefield 4 Gameplay/Commentary)
Het valt me op dat je enorm zuinig moet zijn met ammo. Je kriigt wel steeds ammo erbij maar dit gaat erg langzaam, als je dus een beetje aan het doorschieten bent dan moet je ineens 10/15 seconden wachten ofzo. Vraag me af of dat niet vervelend wordt.
Maar wat is dan het nut van Deluxe t.o.v. Normal? Die 3 golden battlepacks, waar je camo's me unlocked die je ook door te spelen kan unlocken? En dat voor 12 euro? Oh en e-peen waarde. Zeker niet waard imho.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Als je 'm in de 'echte' winkel koopt krijg je ook een metaal hoesjeye-roon schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:25:
@Ekstergroen en @PuckStar: wat?
Maar wat is dan het nut van Deluxe t.o.v. Normal? Die 3 golden battlepacks, waar je camo's me unlocked die je ook door te spelen kan unlocken? En dat voor 12 euro? Oh en e-peen waarde. Zeker niet waard imho.
Maar moet je wel wachten tot de winkel open is of de bezorgen op de stoep staat.Sinus_rhythm schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:27:
[...]
Als je 'm in de 'echte' winkel koopt krijg je ook een metaal hoesje
Zie hier de verschillen:
http://www.battlefield.co...-4/buy/pc-download/deluxe
Maar als je BF3 premium hebt krijg je al toegang tot de beta en als die goldpacks kun je ook gewoon halen door te spelen en te unlocken.
Aangezien de servers toch eerst over de kop gaan is een paar uurtjes wachten op de bezorger ook niet ergPuckStar schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:30:
[...]
Maar moet je wel wachten tot de winkel open is of de bezorgen op de stoep staat.
[...]
KillerAce_NL schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:43:
Daar gaan we weer met die edities, jongens lees het topic nou eens, dit is al vaker voorbij gekomen.
Helemaal mee eens, ook de "jamaar, nu betaal ik twee keer voor de eerste DLC met premium" kennen we nu wel.KillerAce_NL schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:43:
Daar gaan we weer met die edities, jongens lees het topic nou eens, dit is al vaker voorbij gekomen.
Overigens, GRUWELIJK wat heb ik een zin in BF4. Eerst de beta helemaal scheel spelen, vervolgens ouderwets nerden bij de launch, samen met 4 maatjes een lang weekend lannen op pils, red bull en peuken.
Ik hoop ook dat we snel wat nieuwe maps te zien krijgen, zo heel erg veel echt leuke en goed gebalanceerde maps zaten er nou ook niet in BF3. De meeste was ik toch wel vrij snel klaar mee, of waren maar in 1 game mode echt leuk.
info is nu beetje karig.
Gewoon bullshit dusAsgaro schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:09:
edit: en iets hogerop:
Battlefield 4 Premium Edition wordt in het 2de kwartaal van 2014 verwacht.
Lijkt me wel dat dit de eerste leak kan zijn van de releasedatum voor een BF4 Premium Edition
if (!coffee) {
Work = false; }
Daar zat 2 maanden tussen.LongBowNL schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:50:
Hoe lang was dat na de Premium release?
Premium werd aangekondigd met de tweede DLC Close Querters. en 2 maanden later (dus eigenlijk 3 van de 5 DLC) kwam de premium Editie.
Wil je echt maar 50 euro betalen voor beide games en niet moeilijk zoeken via keysites enzo.
Dan moet je waarschijnlijk nog een half jaar wachten. Heb je een half jaar de tijd om van GTA V te genieten
Maar premium kwam ook veel later bij BF3.naaitsab schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:46:
[...]
Gewoon bullshit dusGebeurt wel vaker kijk maar naar de diverse key-shops die een PC key voor GTA5 aanbieden met een release date erbij
Bij BF3 kwam de Premium Edition ook pas 13 september '12 uit, 11 maanden na de BF3 release dus.
BF4 premium is bij release al beschikbaar, dus er zit waarschijnlijk ook minder tijd tussen de release van een premium edition.
Ik zie maar op 1 site die specifieke uitvoering, concluderend is de datum bullshit/een schatting of ze lappen de EA NDA aan hun laars. Indien het 2e zullen ze daar voldoende problemen mee gaan krijgen.AdmiralSnipe schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:00:
[...]
Maar premium kwam ook veel later bij BF3.
BF4 premium is bij release al beschikbaar, dus er zit waarschijnlijk ook minder tijd tussen de release van een premium edition.
if (!coffee) {
Work = false; }
Premium editie is leuk zoals ik het gedaan heb
Voor weinig geld 30 euro ongeveer aan kunnen schaffen op de Xbox360, zodat je op de console ook lekker alle unlocks en maps hebt om mee te kunnen spelen.
Of mensen die van de consoles een overstap maken naar de nieuwe next-gen consoles of PC met gelijk een premium editie
[ Voor 38% gewijzigd door Pykow op 05-09-2013 16:39 ]
Of mensen die het eens willen proberenPykow schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:37:
Of mensen die van de consoles een overstap maken naar de nieuwe next-gen consoles of PC met gelijk een premium editie
Maarja 100,- vind ik persoonlijk ook niet veel geld, ik moet er ongeveer 6 uur voor werken en krijg er naar BF3 kijkend meer dan 350 uur plezier/gametijd voor terug. BF4 heb ik al voor een leuke prijs kunnen bemachtigen dus die 50,- voor premium neem ik wel voor lief.
[ Voor 9% gewijzigd door naaitsab op 05-09-2013 16:46 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Samsung Flip 7
kun je beter effe in het BF3 topic kijken.dave1972 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:45:
speelt er niemand meer bf3??? mijn naam is daveensannie is wel leuk om tegen elkaar te knallen toch ?
ik speel zeer regelmatig. PuckStar32.
laatste tijd weer wat vaker Rush.
Daar is het Battlefield 3 topic voor.dave1972 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:45:
speelt er niemand meer bf3??? mijn naam is daveensannie is wel leuk om tegen elkaar te knallen toch ?
Battlefield 4 Xbox One demo actually ran on a PC
Dit nou weer voor faalhaas gebeurenif (!coffee) {
Work = false; }
Ze verbergen het ook niet echt. Eigenlijk wel algemeen bekend dat veel demo's op shows op een pc lopen, zelfs console exclusives (pc met vergelijkbare specs dan).naaitsab schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:49:
[...]
Daar is het Battlefield 3 topic voor.Battlefield 4 Xbox One demo actually ran on a PC
Dit nou weer voor faalhaas gebeurenDat je er een controller bij legt ala maar ga 'm dan niet vermommen en vertellen dat ie op een Xone draait.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
`Tsurany schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:22:
[...]
De bedoeling is juist dat het vervelend wordt, daardoor ga je zuiniger met je ammo om en dat is de bedoeling
Zit net dat filmpje te kijken, maar die scout wordt tot %25 damage geschoten, maar blijft normaal vliegen, en is binnen 10sec weer op 100% healt. Had gehoopt dat ze vehicle auto-regen er uit hadden gehaald.

---RAWE CEEK!!!---
Zegt niet zo veel kan best zijn damage/regen model nog niet final zijn.NoFearCreations schreef op donderdag 05 september 2013 @ 18:48:
[...]
`
Zit net dat filmpje te kijken, maar die scout wordt tot %25 damage geschoten, maar blijft normaal vliegen, en is binnen 10sec weer op 100% healt. Had gehoopt dat ze vehicle auto-regen er uit hadden gehaald.
Je ziet vaak dat op zo'n beurs je vaak wat meer of minder damage krijgt om het voor iedereen leuk te houden.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Uiteraard maar ga dan niet zeggen dat het op de Xbox draait. Dat is gewoon triest, zeg dan gewoon niksPhuncz schreef op donderdag 05 september 2013 @ 18:18:
Het is zeker niet de eerste keer dat zoiets gebeurd en eerlijk gezegd vind ik dat niet zo erg. Het betekent dat de engine waarschijnlijk het beste presteerde (op dat moment) op de PC. Ik kan geloven dat ze nog niet zover met optimizen waren aangezien de console specs nog maar pas vastliggen, XBO was toch zelfs pas deze week final ?
if (!coffee) {
Work = false; }
Gebeurt elke dag hoor, denk je dat de PS4 of Wii gameplay op dezelfde consoles worden gedraaid ?naaitsab schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:43:
[...]
Uiteraard maar ga dan niet zeggen dat het op de Xbox draait. Dat is gewoon triest, zeg dan gewoon niks
Oud nieuws, was al lang toegegeven. Ze deden er ook niet geheimzinnig over. Volgens mij was het wel een virtuele machine met X1 devkit wat je kon spelen maar gezien er overal nog pc-hints stonden lijkt me dat eigenlijk ook niet eens. Mogelijk zijn het ook gewoon dezelfde pc's als die op gamescom hebben gestaan.naaitsab schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:49:
[...]
Daar is het Battlefield 3 topic voor.Battlefield 4 Xbox One demo actually ran on a PC
Dit nou weer voor faalhaas gebeurenDat je er een controller bij legt ala maar ga 'm dan niet vermommen en vertellen dat ie op een Xone draait.
Overigens was de interne X1 alpha/beta wel een stuk beter.
Op zich wel maar je weet hoe "de wereld" (lees: whiney internets) reageert op dingen als "running on Xbox-One-like hardware", dan hoor je de Playstation fanboys weer door hun neus briesen. Ze hebben een gok gemaakt, een site heeft het opgemerkt, met wat geluk is iedereen het morgen weer vergeten.naaitsab schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:43:
[...]
Uiteraard maar ga dan niet zeggen dat het op de Xbox draait. Dat is gewoon triest, zeg dan gewoon niks
Ik weet nog dat Power Macs tot 2 maanden voor de launch van de X360 werden ingezet op beurzen. Dat is uiteindelijk ook allemaal goed gekomen. Daarnaast zal Dice de laatste weken zeker wel gebruiken om BF4 te optimizen en polishen voor de console versies.
Verwijderd
https://www.facebook.com/...5090961907&type=1&theater
Ook raar dat als teams de USMC en MEC worden getoond. Aangezien de MEC niet onder de eerder genoemde factions valt.
eh ben je nou serieus!?!?!?!?Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:56:
Is het niemand opgevallen dat op de facebookpagina van Battlefield in de preview van de commander mode een andere map wordt getoond dan Paracel Storm en Siege of Shanghai ?
https://www.facebook.com/...5090961907&type=1&theater
Ook raar dat als teams de USMC en MEC worden getoond. Aangezien de MEC niet onder de eerder genoemde factions valt.
dat is een BF2 commander mode sketch.
"Oudgedienden zullen de Commander Mode nog wel kennen uit Battlefield 2. Ontdek wat er is vernieuwd in Battlefield 4 in het blog"
Verwijderd
Ziet anders wel heel anders uit dan het commander scherm in BF2, en heeft ook andere features.PuckStar schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:04:
[...]
eh ben je nou serieus!?!?!?!?
dat is een BF2 commander mode sketch.
"Oudgedienden zullen de Commander Mode nog wel kennen uit Battlefield 2. Ontdek wat er is vernieuwd in Battlefield 4 in het blog"
Zo kan heb je de squad leader cam, en zie je ook het antwoord van de squadleader op je commando. Verder is de algehele stijl ook heel anders, en zijn de commader abilities onderaan het scherm ook absoluut niet zoals in BF2.
Mijns inziens lijkt dit dus toaal niet op het scherm en de opties uit BF2. Ben vaak genoeg commander geweest in BF2.
we hebben het toch over het plaatje waar de map bergen zijn met een rivier er doorheen?Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:28:
[...]
Ziet anders wel heel anders uit dan het commander scherm in BF2, en heeft ook andere features.
Zo kan heb je de squad leader cam, en zie je ook het antwoord van de squadleader op je commando. Verder is de algehele stijl ook heel anders, en zijn de commader abilities onderaan het scherm ook absoluut niet zoals in BF2.
Mijns inziens lijkt dit dus toaal niet op het scherm en de opties uit BF2. Ben vaak genoeg commander geweest in BF2.
Ja, en deze map zat NIET in BF2 Vanilla of in een van de boosters/patches.PuckStar schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:00:
[...]
we hebben het toch over het plaatje waar de map bergen zijn met een rivier er doorheen?
Wat ik me kan voorstellen dat het een BF2 Commander mode is van een van de vele total conversion mods van BF2? Immers de logo's die je ziet van de spelersklassen zijn immers volkomen identiek aan de BF2 logo's!
Dus in mijn optiek: foto soep of BF2 mod! (latere versies van ProjectReality, DesertConflict, AIX2) (iig geen APK of PoE2)
[ Voor 9% gewijzigd door Indy91 op 06-09-2013 18:24 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Lees dan aub even wat er op de pagina staat van de link die er bij staat. http://blogs.battlefield....lefield-4-commander-mode/Indy91 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:21:
[...]
Ja, en deze map zat NIET in BF2 Vanilla of in een van de boosters/patches.
Wat ik me kan voorstellen dat het een BF2 Commander mode is van een van de vele total conversion mods van BF2? Immers de logo's die je ziet van de spelersklassen zijn immers volkomen identiek aan de BF2 logo's!
Dus in mijn optiek: foto soep of BF2 mod! (latere versies van ProjectReality, DesertConflict, AIX2) (iig geen APK of PoE2)
Dat plaatje is een sketch/early mockup.
alle kleuren zien er toch ook helemaal anders uit dan BF4!? ik begrijp niet hoe iemand kan denken dat dit over BF4 gaat.
Bedankt, best duidelijk zo. Heb de normale versie voor 40e besteld bij Wehkamp. De premium download ik wel. 90e voor honderden uren gamen is niet veel.
http://www.psxextreme.com/ps3-news/13533.html#psx_poll
Die komt uit de nieuwe blog van vandaag:vinom schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:14:
Video staat op unlisted op het officiele Battlefield channel, maar leuk om te zien hoe divers de customization is
[video]
http://blogs.battlefield....bf4-weapon-customization/
Vreemd dat niemand die nog gepost heeft. Dacht dat hier wel alle nieuwtjes voorbij zouden komen?
Over veel gestelde vragen en de problemen met sommige features.
Dit is weer té fancy, omdat het een 360c model is moet deze (blijkbaar) elke keer opnieuw gerenderd worden, ziet er een beetje knullig uit dat als je bijvoorbeeld van iron-sight naar Red-Dot wisselt het wapen even weg valt, wellicht nog een WIP maar redelijk knullig zovinom schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:14:
Video staat op unlisted op het officiele Battlefield channel, maar leuk om te zien hoe divers de customization is
[video]
Doe dan gewoon een statisch model waar je enkel de 'hardpoints' of textures wisselt dat kan on-the-fly.
Goed om te horen dat ze iets aan de netcode gedaan hebbenbeuker19 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:28:
Hier een goed interview met Dice.
Over veel gestelde vragen en de problemen met sommige features.
[video]
Jammer dat ie niks vraagt over anti-cheat/glitch detectie/preventie. Toch wel een van mijn grote ergernissen op blijven haken achter muurtjes of een glitchend stuk steen/hout na
[ Voor 27% gewijzigd door naaitsab op 06-09-2013 23:21 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
[ Voor 8% gewijzigd door Unomomentodado op 07-09-2013 00:03 ]
Moet wel zeggen dat ik door het eerste interview met Bach nog enthousiaster ben geworden! Ik krijg meer en meer het gevoel dat ze goede keuzes en afwegingen hebben gemaakt. Lijkt er op dat deze Battlefield inderdaad dynamisch episch en fun wordt!
Dat weapon customize vind ik persoon echt te gek.vinom schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:14:
[video]
dat je echt alleen het wapen ziet en die je gewoon 360 graden kan draaien, scope je erop zetten, maakt het allemaal net wat leuker om het te doen.
In een melige bui is knife-only echt geweldigAsgaro schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:43:
Blijkbaar is er nu een server hack in BF3 waardoor je knife-only kunt spelen. Ik hoop dat Dice een knife-only gamemode als nieuwe game mode via Premium aanbiedt want dat miste ik altijd bij de in BF3 Premium geïntroduceerde game modes.
[video]
if (!coffee) {
Work = false; }
Zegt me niets want op een unranked server kun je ook de DMG. aanpassen yotwel 9000% of zo en dan werkt de knife nog wel.Asgaro schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:43:
Blijkbaar is er nu een server hack in BF3 waardoor je knife-only kunt spelen. Ik hoop dat Dice een knife-only gamemode als nieuwe game mode via Premium aanbiedt want dat miste ik altijd bij de in BF3 Premium geïntroduceerde game modes.
[video]
En er is wel vaker voorgekomen dat kogels niet meer werkten in CQ Xfactor had het zelfs nog een keer in zijn filmpje.
[ Voor 9% gewijzigd door beuker19 op 07-09-2013 09:54 ]
Je zit in het BF4 topic...Asgaro schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:43:
[video]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Maar ook al heb je 9000% health, dan moet je nog wel geraakt worden en het lijkt er nu doorheen te gaan.beuker19 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 09:52:
[...]
Zegt me niets want op een unranked server kun je ook de DMG. aanpassen yotwel 9000% of zo en dan werkt de knife nog wel.
En er is wel vaker voorgekomen dat kogels niet meer werkten in CQ Xfactor had het zelfs nog een keer in zijn filmpje.
Wel geinig om te zien al legt het ook meteen wel weer de brakheid van het hele knifesysteem bloot.
Echter als je BF3 premium hebt krijg je ook toegang tot de beta.
Kan het zijn dat deze nu te koop zijn vanaf zo'n 15euro???
Verwijderd
Er zijn maar twee dagen gesloten beta dacht ik, de rest kan iedereen spelen. Dus echt de moeite is het niet om enkel daarvoor premium te kopen. Als je Bf4 zou pre-orderen ga je ook kunnen meedoen aan de gesloten beta.shevchenko schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 13:45:
Had graag BF4 beta gespeeld, echter heb ik enkel BF3 Limited edition.
Echter als je BF3 premium hebt krijg je ook toegang tot de beta.
Kan het zijn dat deze nu te koop zijn vanaf zo'n 15euro???
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
1 oktober de ''closed beta'' en 4 oktober de open betaNickrsd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:54:
wanneer is eigenlijk de beta van bf4? ik heb premium.. en wil wel bf4 aanschaffen denk, alleen zou mooi zijn als ik hem eerst is kon spelen..
Maar indien je BF3 premium hebt dan heb je automatisch toegang tot de Closed Beta dus dan is BF4 pre-orderen ook niet nodig.
Vraag me overigens af wat ze met de EA Gun Club gaan doen en of we een leuk wapen krijgen en of is Gun Club dood gebloed ?
[ Voor 125% gewijzigd door JT888 op 07-09-2013 15:17 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Trixh op 07-09-2013 15:35 ]
Scheelt maar 40 cent ofzo...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
EA is ook zo goed in het niet duidelijk maken van dingen...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Google het eerst even, of zoek in het topic. Er is genoeg over geschreven.
Als je dat begrepen had door het te zoeken, dan had je ook Golden Battlepacks kunnen zoeken.kuusj98 schreef op zondag 08 september 2013 @ 15:40:
Ja dat begrijp ik, maar wat zijn "3 golden battle packs"?
Ver heb je ook niet gezocht voordat je hier reageerde: op diezelfde website (http://www.battlefield.com/nl/battlefield-4/buy) --> beweeg eens met je muis over "FAQ" (Frequently Asked Questions).EA is ook zo goed in het niet duidelijk maken van dingen...
YouTube: BF4 Attack Boat Gameplay & Customizations! (Battlefield 4 Gameplay/Commentary)
http://fu.reddit.com/r/ba...ers_getting_bf4_tomorrow/
dus vanaf maandag stroomt youtube vol met gameplay
[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 08-09-2013 19:38 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik heb inderdaad ook ergens gelezen dat het de Siege of Shanghai map wordt, waar weet ik niet meernaaitsab schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:06:
Zal wel de Gamescom build zijnNog 4 weken voor de closed beta
volgens Reddit gaat het 'Siege of Shanghai' (E3 map) worden, had gehoopt op 'Paracel Storm' (Gamescom map)

Deze zin snap ik dan weer niet echt:
Reserveer Battlefield 4™ nu om gratis een Premium-uitbreidingspakket te krijgen. Word Battlefield 3™ Premium-lid om toegang tot de exclusieve bèta van Battlefield 4™ te krijgen. Deze exclusieve bèta is wereldwijd beschikbaar op alle platforms, met uitzondering van Japan en de rest van Azië op PS3.
Zo lijkt het net alsof je BF4 premium krijgt als je BF4 reserveert, zou wel mooi zijn!
[ Voor 85% gewijzigd door AdmiralSnipe op 08-09-2013 20:40 ]
er staat: Reserveer Battlefield 4™ om gratis het premium-uitbreidingspakket Battlefield 4™ China Rising te krijgen.AdmiralSnipe schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:35:
http://www.battlefield.com/nl/battlefield-4/beta
Deze zin snap ik dan weer niet echt:
Reserveer Battlefield 4™ nu om gratis een Premium-uitbreidingspakket te krijgen. Word Battlefield 3™ Premium-lid om toegang tot de exclusieve bèta van Battlefield 4™ te krijgen. Deze exclusieve bèta is wereldwijd beschikbaar op alle platforms, met uitzondering van Japan en de rest van Azië op PS3.
Zo lijkt het net alsof je BF4 premium krijgt als je BF4 reserveert, zou wel mooi zijn!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[ Voor 4% gewijzigd door AdmiralSnipe op 08-09-2013 21:00 ]
China Rising is een DLC (premium) uitbreiding, die je bij pre-order ''gratis'' krijgtAdmiralSnipe schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:59:
Maar onderaan de pagina staat dat niet, beetje verwarrende woordkeuze aangezien het Premium™ pakket ook een uitbreiding is.
premium zelf is gewoon alle DLC bij elkaar..
[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 08-09-2013 21:19 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.