ok ik ga hier wel even op door.
hier wat er toen gebeurde:
3 November:
BF3 en Wehkamp is echt 1 groot drama. Wehkamp (Selectvracht) bezorgers zijn echt te slechtste. Dinsdag stond er (op de site) dat het pakketje was geweigerd! Nou, ikzelf en de receptie (ik liet het juist op het werk bezorgen omdat daar altijd iemand is) hebben niemand gezien en konden dus al helemaal niet weigeren. Vreemd dus.
Gisteren gebeld en ze (Wehkamp dus) zouden contact met me opnemen over wat er dan mis is gegaan..
Ik heb tot nu toe nog niets gehoord dus ik heb weer gebeld. Nu zeggen ze dat het pakket weer is geweigerd en dus is teruggegaan. (ik krijg regelmatig, zowel zakelijk als prive, pakketten binnen op het werk en dat gaat altijd goed).
Het is zelfs zo ver teruggegaan dat ze het niet meer opnieuw kunnen sturen!
En het spel is uitverkocht.
Ik zeg: ja maar je hebt wat niet is bezorgd nu toch daar liggen dus kun je het nu alsnog sturen? Nee dat is dus helemaal teruggegaan naar de leverancier ofzo.
Dus ik heb 10okt besteld
en netjes betaald, maar nu niets in handen!
Het bezorgen en de communicatie was een drama en daarom heb ik nu helemaal NIETS.
Ik krijg wel geld terug en vanwege mijn heftige klagen (dit ging echt niet makkelijk) aan de telefoon krijg ik een tegoedbon van 7,50 en uiteraard mijn geld terug.
Lang leve Wehkamp.....nooit meer een preorder bij hun.
Wehkamp is verantwoordelijk, dus hoe selectvracht het ook verprutst, Wehkamp hoort daar achteraan te gaan en mij te informeren. Nu moest ik telkens bellen en mailen om maar te weten te komen wat er aan de hand is. En ze beloofden mij elke keer dat ik belde dat ze zouden terugbellen, maar dat deden ze dus ook niet.