[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.246 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:36:
En nog even over die Assist count as kill.
Waar maakt iedereen zich toch druk over .
Zo lang ik er niet door benadeelt word maakt het me niet uit het is gewoon een cosmetisch iets op het scorebord niets meer niets minder.
Alle argumenten zijn al aanbod gekomen waarom het er niet moet komen.
Trixh schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:02:
[...]

Zie het probleem niet echt hiervan. Battlefield is voor casuals. Als zij kunnen zien waar jij zit betekent dat gewoon dat je zoveel mogelijk mensen af kan gaan knallen want ze komen je zowiezo halen :). Ik zie het meer als een uitdaging. Of ga je me nu vertellen dat alles netjes gebalanced is en dat battlefield puur om skill gaat?
Het gaat ook niet om balance he, het ging om de stealth als je lekker bezig en dat je niet via 3d spot(of is dit alleen via de minimap beschikbaar?) door iedereen ben te zien dat geeft gewoon een te groot nadeel plus je kan er niet tegen counteren terwijl dat bij uav wel kan. Voor de rest kan het wel grappig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

rolandos582 schreef op zondag 01 september 2013 @ 17:51:
Assist count as kill gewoon goed gejat van CoD. :Y
Het is dan ook gepatenteerde spitstechnologie natuurlijk, uniek en lucratief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Gebaseerd op twee seconden video... Ik neem aan dat die assist alleen telt wanneer je tegelijk staat te schieten, met een marge van een seconde of twee. Niet bij 75% damage op een speler die vijftien seconden later wordt neergeschoten. Ideaal tegen de frustrerende killsteals.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:09
Het zal waarschijnlijk werken hoe assist op dit moment werkt, enige verschil is dat er een extra kill bij jouw score komt. Dus als de tegenstander binnen 15 seconden weer volledige health heeft dan werkt dat niet nee. Dan is het ook geen assist meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Volgens mij hadden ze ook gemeld dat het pas vanaf 90% damage kon zijn dat jij de kill kreeg.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Lijkt me niet, er staat in het filmpje: "Assist counts as kill 78" Dus ik gok dat dat gelijk staat aan 78 damage gedaan, waarbij de grens logischerwijs op 70 of 75 ligt?

edit: Als ik het zo lees is het inderdaad 75 :)

edit2: Toevalig keek ik even op de site van intertoys voor battlefield 4 en daar zag ik dit staan: "Battlefield 4 dogtags (code voor nog een gold Battlepack)". Volgens mij is dat dezelfde actie die ze bij gamestop in Amerika hebben (YouTube: Battlefield 4 Dog Tags Pre-Order Bonus Gamestop Exclusive (HD)).

Ik had hier nog niet van gehoord, lijkt me een leuk hebbeding voor degenen die ook de steelbook willen hebben. En natuurlijk een extra battlepack dus 3 voor de deluxe versie, 1 voor de pre-order dog tags en 12 voor BF4 premium. :)

[ Voor 70% gewijzigd door SgtCaffran op 02-09-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

SgtCaffran schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:24:
Lijkt me niet, er staat in het filmpje: "Assist counts as kill 78" Dus ik gok dat dat gelijk staat aan 78 damage gedaan, waarbij de grens logischerwijs op 70 of 75 ligt?

edit2: Toevalig keek ik even op de site van intertoys voor battlefield 4 en daar zag ik dit staan: "Battlefield 4 dogtags (code voor nog een gold Battlepack)". Volgens mij is dat dezelfde actie die ze bij gamestop in Amerika hebben (YouTube: Battlefield 4 Dog Tags Pre-Order Bonus Gamestop Exclusive (HD)).

Ik had hier nog niet van gehoord, lijkt me een leuk hebbeding voor degenen die ook de steelbook willen hebben. En natuurlijk een extra battlepack dus 3 voor de deluxe versie, 1 voor de pre-order dog tags en 12 voor BF4 premium. :)
Correctie !!!
Er Zijn in totaal 12 battlepacks !! 3 daarvan krijg je met de digital deluxe versie.
Er zijn ook 5 DLC's in premium, waarbij je de eerste al krijgt bij pre-order.

Leuk dat mensen dit na 1 jaar nog steeds niet weten toen BF3 premium uitkwam in de zomer van 2012.
Krijgen we straks weer jank topics dat ze twee keer "betaald" hebben voor de eerste DLC.

Premium geeft je alle ingame content.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Sorry maar je correctie klopt dus niet... :X

Er zijn in totaal 300 battlepacks verkrijgbaar. Schijnbaar zijn deze te verdienen met xp en kun je ze ook kopen. Er zit in: "weapon accessories, dog tags, knives, XP boosts, and character customisation items". Als je een battlepack opent dan krijg je een random keus uit 1200 items. De gold packs zullen meer of waardevollere items bevatten.

Bij de launch kan je battlepacks krijgen via:
Battlefield 4: 1 gold pack
Battlefield 4 deluxe: 3 gold packs
Battlefield 4 premium: 12 gold packs
Battlefield 4 pre-order dog tags: 1 gold pack

Dus totaal 16 als je deluxe+premium als pre-order koopt in de winkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SgtCaffran schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:35:
Sorry maar je correctie klopt dus niet... :X

Er zijn in totaal 300 battlepacks verkrijgbaar. Schijnbaar zijn deze te verdienen met xp en kun je ze ook kopen. Er zit in: "weapon accessories, dog tags, knives, XP boosts, and character customisation items". Als je een battlepack opent dan krijg je een random keus uit 1200 items. De gold packs zullen meer of waardevollere items bevatten.

Bij de launch kan je battlepacks krijgen via:
Battlefield 4: 1 gold pack
Battlefield 4 deluxe: 3 gold packs
Battlefield 4 premium: 12 gold packs
Battlefield 4 pre-order dog tags: 1 gold pack

Dus totaal 16 als je deluxe+premium als pre-order koopt in de winkel. :)
dus we krijgen ook 6 DLC's
Battlefield pre-order = 1 DLC china rising
Battlefield premium = 5 DLC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:13
Pykow schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:43:
[...]

dus we krijgen ook 6 DLC's
Battlefield pre-order = 1 DLC china rising
Battlefield premium = 5 DLC's
Nee er zijn 5 DLC (volgens de officiële site).
Die DLC die je bij pre-order krijgt zit ook gewoon bij premium.
SgtCaffran schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:35:
Bron?
Hoop dat je niks dubbel krijgt met zo'n random systeem. :X

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:55
SgtCaffran schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:24:

Ondanks dat ik al een preorder had gezet bij wehkamp toch maar even een reservering gemaakt, voor 5 euro's meer is zo'n dogtag en battlepack code toch wel leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

naaitsab schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:57:
[...]

Nee er zijn 5 DLC (volgens de officiële site).
Die DLC die je bij pre-order krijgt zit ook gewoon bij premium.

[...]

Bron?
Hoop dat je niks dubbel krijgt met zo'n random systeem. :X
Dat bedoel ik dus. Ze zeggen ook dat je een DLC krijgt een 5 DLC's met premium.
Ze zeggen dus ook dat je 3 battlepacks krijgt en er zitten er ook 12 in premium.
met andere worden, je moet 1 DLC al uit de premium pack halen. dus nog 4 DLC's en van de 12 packs kan je er 3 afschrijven.

En daarnaast wil ik ook een officele bron van DiCE dat er zoveel battlepacks gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cinzano99
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-11-2023
Vanaf wanneer is de premium verkrijgbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Nu, 50 euro op Origin

@Pykow Leuke theorie maar raakt kant noch wal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De optelsom van jou ook niet, SgtCaffran.

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 12-01-2022 15:59 . Reden: wegens privacy op verzoek de eigennaam aangepast naar SgtCaffran ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Phuncz schreef op maandag 02 september 2013 @ 21:23:
De optelsom van jou ook niet, SgtCaffran.
Leg uit }:O Grapje zijn er 17 natuurlijk 8)7 Ik wil ook te snel typen! Dubbel grapje mijn optelsom klopt gewoon! >:)

[ Voor 28% gewijzigd door F_J_K op 12-01-2022 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:12
Hier nog een grappige quote's over HVT van battlelog.

1. You are only visible on the commander's map if you get a 6 kill streak, not the entire map unless the commander decides to target you
2. If the commander decides to target you he can't use other commander features so it won't happen all the time
3. You are only visible for 45 seconds if targeted by the commander
4. Most of you aren't good enough that this even matters for you
5. Most of you complainers only play TDM anyway which doesn't have a commander so no HVT feature

:P

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Pykow schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:54:
[...]

Dat bedoel ik dus. Ze zeggen ook dat je een DLC krijgt een 5 DLC's met premium.
Ze zeggen dus ook dat je 3 battlepacks krijgt en er zitten er ook 12 in premium.
met andere worden, je moet 1 DLC al uit de premium pack halen. dus nog 4 DLC's en van de 12 packs kan je er 3 afschrijven.

En daarnaast wil ik ook een officele bron van DiCE dat er zoveel battlepacks gaan komen.
Je krijgt het zelfde als bij bf3, je betaalt 2 keer voor china rising als je hem hebt gepreorderd en daarna premium bestelt.

Ik ga hem denk ik gewoon ouderwets in de winkel kopen en dan alleen bf4 mits de beta mij aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
beuker19 schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:54:
Hier nog een grappige quote's over HVT van battlelog.

1. You are only visible on the commander's map if you get a 6 kill streak, not the entire map unless the commander decides to target you
2. If the commander decides to target you he can't use other commander features so it won't happen all the time
3. You are only visible for 45 seconds if targeted by the commander
4. Most of you aren't good enough that this even matters for you
5. Most of you complainers only play TDM anyway which doesn't have a commander so no HVT feature

:P
Nice. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Hier heel veel Shotgun Attachments :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/llMYu94h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Lk3pILsh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zRhTkczh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T3g1qTzh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/luZnTRrh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eyixOEF.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K50K6Tc.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9DKjeHo.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EEGQdeT.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g2qnbp4.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8e8yKV9.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gKyaWNb.jpg?1

Hier iemand die in een Jet heeft gevlogen in BF4.
Hij geeft aan dat de standaard gun heel zwak is tegen infantrie *O* *O*

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iCKg8UEnocA&feature=c4-overview&list=UUmQEh9IwKjqXQPaWxPnINmw]

[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 03-09-2013 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

En het nieuws wordt steeds beter :D Jets lijken nu echt een gevecht met elkaar aan te moeten of met de heli's en in mindere mate de tanks. Zeer goed nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
NLsandman schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:06:
[...]

Je krijgt het zelfde als bij bf3, je betaalt 2 keer voor china rising als je hem hebt gepreorderd en daarna premium bestelt.
Je betaald niks voor China Rising, het is een gratis DLC die je krijgt als pre-order 'bonus'. Het spel zal via reguliere kanalen nog wel even stabiel in prijs blijven.
beuker19 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 01:00:
Hier iemand die in een Jet heeft gevlogen in BF4.
Hij geeft aan dat de standaard gun heel zwak is tegen infantrie *O* *O*

[video]
Zo veel jets zie ik niet :+ Als ze jets lockable maken met AA en het rammen eruit halen (iemand rammen = instant self kill zonder andere schade) ben ik al tevreden.

Wel flink buggy, granaten die blijven liggen en een jet die in de lucht blijft hangen :+ Zo te zien ook weer dat gare systeem dat je jet blijft steken boven x meter hoogte.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:38
naaitsab schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:47:
Wel flink buggy, granaten die blijven liggen en een jet die in de lucht blijft hangen :+ Zo te zien ook weer dat gare systeem dat je jet blijft steken boven x meter hoogte.
Jeeeej, balloon jets are back!

;w

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:16
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g2qnbp4.jpg?1

Horisontally? Mogen ook nog wel even de spelling nalopen voordat ze bf4 gaan uitbrengen

[ Voor 11% gewijzigd door 6pack15 op 03-09-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
naaitsab schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:47:

Je weet dat dit geen live gameplay is maar een buggy spectator mode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
beuker19 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:27:
[...]

Je weet dat dit geen live gameplay is maar een buggy spectator mode ;)
Dat is geen excuus :+ Ziet er gewoon prutserig uit zo, doe dan iets met capture software als die spectator zo belabberd werkt :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Wel leuk dat er zoveel mods voor wapens zijn, dat laat toe meer te experimenteren en meer verschillende "oplossingen". Ik vind die Duckbill "barrel" wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:03
Kan er niet op wachten >:) ! Heb m'n pc al een upgrade gegeven, nu alleen nog een nieuwe videokaart tegen het einde van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Ik ook niet, sterker nog ben op zoek naar een andere pc voor dit spel, ik ben 41 speel nooit games , behalve battlefield hahaha

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Alweer een ouwe gamert! U kunt zich ook melden in het GTA5-topic :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
zeg maar jij hoor......u maakt helemaal zo oud hahaha :p ennuh.....gedaan :+

[ Voor 15% gewijzigd door dave1972 op 04-09-2013 11:44 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Phuncz schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:48:
Wel leuk dat er zoveel mods voor wapens zijn, dat laat toe meer te experimenteren en meer verschillende "oplossingen". Ik vind die Duckbill "barrel" wel interessant.
Hoop alleen dat er wat meer duidelijk komt wat nou wat doet, "stabieler tijdens bewegen" zegt mij vrij weinig. Stabieler met 1e schot of algemeen stabieler of minder sway enz. Was bij BF3 al wat magertjes weergegeven.

Hoop dat ze dat combineren met die "trainings-mode" die ze gaan implementeren in BF4. Een soort schietbaan met data erbij en eventueel wat extra uitleg.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
dave1972 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:27:
Ik ook niet, sterker nog ben op zoek naar een andere pc voor dit spel, ik ben 41 speel nooit games , behalve battlefield hahaha
Ben 50 en heb er al 1800 uur op zitten :D

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
beta-ark schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:50:
[...]

Ben 50 en heb er al 1800 uur op zitten :D
Ik ook met deel drie maar mijn pc trekt t niet meer, elke keer loopt ie vast of een blauw scherm, dus maar een andere pc kopen :) anyway heb al een hoop gameplay gezien, en tis wel weer een mooie vooruitgang t.o.v deel 3 :9~

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
dave1972 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:57:
[...]

Ik ook met deel drie maar mijn pc trekt t niet meer, elke keer loopt ie vast of een blauw scherm, dus maar een andere pc kopen :)
offtopic:
Loop je PC is na op stof, kan zijn dat ie te warm loopt en vast slaat ;)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
naaitsab schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:58:
[...]

offtopic:
Loop je PC is na op stof, kan zijn dat ie te warm loopt en vast slaat ;)
Again off topic ( sorry mods ) nope dat is t niet, brandschoon van binnen, was er al voor weg geweest maar kunnen meerdere dingen zijn ( ram, HD etc ) maar dat ding is al 5 jaar oud dus goed excuus voor een nieuwe of goede 2e hands :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Funny, 30+ gamers alom vertegenwoordigd! Hier 35 jaar en nu zo'n 800 uur BF3 erop zitten. Kan niet wachten tot deeltje 4! PC upgrade doe ik elke 3 maanden (hardware freak en nerd offcourse) en kan bf4 wel hebben.. T kost mij wel weer 110 euro.. preorder + premium... Meh... Ach.. Kosttechnisch heeft BF3 mij zo'n 12ct/uur gekost.. Los van de aangeschafte hardware..

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Het wordt tijd voor een Ouwe Gamertopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Murphy schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:04:
Het wordt tijd voor een Ouwe Gamertopic!
Lol do not enter below 40? Doet me denken aan: Afbeeldingslocatie: https://i.chzbgr.com/maxW500/4568730112/hF35862C2/

*edit*
voor de gevoeligen onder ons, oke, 35 dan

on-topic verder;
Ik ben benieuwd hoe de grotere variatie in het custom maken van guns gaat. Weer zoveel kills voor attachments of gaan we de cod kant op? Zoveel kills met zus attachment?

[ Voor 30% gewijzigd door Mu.siQ op 04-09-2013 12:09 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Do not enter below 35! ey ;) Ik wil ook wel meedoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
hahaha

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
millman schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:01:
Funny, 30+ gamers alom vertegenwoordigd! Hier 35 jaar en nu zo'n 800 uur BF3 erop zitten. Kan niet wachten tot deeltje 4! PC upgrade doe ik elke 3 maanden (hardware freak en nerd offcourse) en kan bf4 wel hebben.. T kost mij wel weer 110 euro.. preorder + premium... Meh... Ach.. Kosttechnisch heeft BF3 mij zo'n 12ct/uur gekost.. Los van de aangeschafte hardware..
Ben zelf ook wel een hw freak,maar doe nu al meer dan anderhalf jaar met mijn 3930k en R4E en ben er nog steeds tevreden mee,heb alleen de 2 6970 ingeruild voor een 7990.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 22:41
millman schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:01:
hoewel ik niet denk dat je geld tekort hebt (als je elke 3 maanden! je pc upgrade) kun je bf4 preorder en premium al voor +/-80 euro krijgen.

overigens ben ik 34 en heb er meer dan 700 uur BF3 op zitten (destijds "maar" ongeveer 250uur BF2 gespeeld).

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
zou t hier mee lukken ?

watergecoolde i7 2600
msi z77 moederboard
videokaart is een 560 ti van het merk EVGA
voeding 650 ocz
harde schijven : 128 SSD ocz en een 500 western digital
8 gb intern 1600 mhz

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

beta-ark schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:08:
[...]

Ben zelf ook wel een hw freak,maar doe nu al meer dan anderhalf jaar met mijn 3930k en R4E en ben er nog steeds tevreden mee,heb alleen de 2 6970 ingeruild voor een 7990.
Met zo'n setup hoef je ook niet te wisselen van hardware natuurlijk, maar ik wil alles een keer getest hebben. Heb in de afgelopen 5 maanden een gtx580, een hd7870XT, een 7970 en een GTX770 lightning gehad en blijf bij die laatste voorlopig (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 17:04
Videokaart is duidelijk de zwakste in de setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
vinom schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:11:
Videokaart is duidelijk de zwakste in de setup.
hmm dan moet ik weer f verder zoeken _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Dave,

Je kan BF 3 net op high spelen geloof ik, en vermoed dat je met 4 een aantal grafische consessies moet doen wil je op de 560 blijven knallen.. Ik raad je aan eens je GPU te vernieuwen naar een 670 oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Die GPU is wel beneden de maat als je een beetje leuke settings wil draaien op een degelijke resolutie, de rest is geen probleem.
pricewatch: Gigabyte GV-N760OC-2GD (rev. 2.0)
pricewatch: Gigabyte GV-N770OC-2GD

Dat zijn wel leuke kaartjes
[/offtopic]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
dave1972 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:09:
zou t hier mee lukken ?

watergecoolde i7 2600
msi z77 moederboard
voeding 650 ocz
8 gb intern 1600 mhz
Ik denk niet dat bf4 zoveel meer gebruikt als bf3,alleen maar minder denk ik de engine is nu weer beter geoptimaliseerd dus dat ga je wel trekken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

@ Beta,

Dat is een aanname die nog niet de waarheid is gebleken. We hopen het allemaal, maar ik denk dat de engine update wel iets zwaarder wordt.. Niet veel, maar lichter lijkt mij wat te hoopvol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
ik ben aan t kijken voor een goeie 2e hands...op mp :) rond de 750 kan je wel wat krijgen toch ( das t limiet van mn vrouw :(

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
En battlelog weer down,had ook niets anders verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:15:
ik ben aan t kijken voor een goeie 2e hands...op mp :) rond de 750 kan je wel wat krijgen toch ( das t limiet van mn vrouw :(
:P sinds wanneer heeft een vrouw verstand wat voor videokaart erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

beta-ark schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:16:
En battlelog weer down,had ook niets anders verwacht.
Aangekondigde update toch? Het staat er als foutmelding maar misschien dat m gewoon ff helemaal offline hebben gegooid.

[ Voor 19% gewijzigd door Mu.siQ op 04-09-2013 12:18 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
hahaha geen maar ik ook niet tegenwoordig, zijn zoveel van die klote dingen ....

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
Mu.siQ schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:17:
[...]

Aangekondigde update toch? Het staat er als foutmelding maar misschien dat m gewoon ff helemaal offline hebben gegooid.
nee er is wat met de update,die is niet helemaal goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3v3r
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-06 22:35
De update van gisteren is verschoven naar vandaag, moet hij als het goed is ook aangeven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:18:
hahaha geen maar ik ook niet tegenwoordig, zijn zoveel van die klote dingen ....
Nou de systeem die je voor 750 euro krijg:

watergecoolde i7 2600
msi z77 moederboard
voeding 650 ocz
8 gb intern 1600 mhz

Ik denk dat je beter nieuwbouw kan doen! en als je even wacht worden de ATI kaarten van de HD7xxx serie gedumpt want er komt een nieuwe generatie

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
B3v3r schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:19:
De update van gisteren is verschoven naar vandaag, moet hij als het goed is ook aangeven :-)
ja dat klopt,maar ik kon om 12uur weer inloggen en toen ging het mis,

SOMETHING IS TECHNICALLY WRONG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:20:
[...]

Nou de systeem die je voor 750 euro krijg:

watergecoolde i7 2600
msi z77 moederboard
voeding 650 ocz
8 gb intern 1600 mhz

Ik denk dat je beter nieuwbouw kan doen! en als je even wacht worden de ATI kaarten van de HD7xxx serie gedumpt want er komt een nieuwe generatie
deze dan?

Processor:
I5 2500k van de Sandy Bridge generatie, vergis je niet, deze I5 is sneller dan de oudere I7's, de I7-2700k kwam amper beter uit de tests dan zijn I5 broertje in deze generatie CPU's van Intel.

Geheugen:
8GB Corsair Sniper 1.25v (low voltage voor de memory controller van de SB-generatie)

Hardeschijven:
- OCZ 128GB Vertex 3 SSD, heb deze met SSD tweaker afgesteld om onnodige schrijfacties te voorkomen t.b.v. de levensduur, nooit geformatteerd o.i.d.!
- Western Digital Green Caviar 2TB 5400rpm

Voeding:
XFX 750 Watt

Videokaart:
Gainward Phantom GTX 570, goede aftermarket koeling voor eventuele overclocking (zelf altijd stock gehouden). Uitgerust met 1280MB GDDR5 geheugen

Geluidskaart:
Creative Fatality geluidskaart, spreekt voor zichzelf.

CPU Koeler:
Hyper 212 plus cpu cooler, er zit arctiv silver 5 koelpasta tussen de koeler en de cpu, scheelt 4-5 graden

Moederbord:
Asus Z68-V Pro moederbord, goed voor eventueel overclocken en heeft een gebruiksvriendelijke UEFI BIOS. Heeft van fabrieksaf al overclock standen waarbij de gebruiker geen manuele overclocking hoeft te doen. Zelf heb ik de CPU altijd op de default settings (turbo tot 3.3 Ghz) gehouden.

Behuizing:
Corsair Obsidian 650D midtower kast

btw nieuwbouw kom ik om ongeveer 1000 O-)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
GTX570 is ook de zwakste schakel hier :)
En de Fatality is een headset, geen geluidskaart.

[ Voor 38% gewijzigd door vinom op 04-09-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:23:
[...]

deze dan?

Processor:
I5 2500k van de Sandy Bridge generatie, vergis je niet, deze I5 is sneller dan de oudere I7's, de I7-2700k kwam amper beter uit de tests dan zijn I5 broertje in deze generatie CPU's van Intel.

Geheugen:
8GB Corsair Sniper 1.25v (low voltage voor de memory controller van de SB-generatie)

Hardeschijven:
- OCZ 128GB Vertex 3 SSD, heb deze met SSD tweaker afgesteld om onnodige schrijfacties te voorkomen t.b.v. de levensduur, nooit geformatteerd o.i.d.!
- Western Digital Green Caviar 2TB 5400rpm

Voeding:
XFX 750 Watt

Videokaart:
Gainward Phantom GTX 570, goede aftermarket koeling voor eventuele overclocking (zelf altijd stock gehouden). Uitgerust met 1280MB GDDR5 geheugen

Geluidskaart:
Creative Fatality geluidskaart, spreekt voor zichzelf.

CPU Koeler:
Hyper 212 plus cpu cooler, er zit arctiv silver 5 koelpasta tussen de koeler en de cpu, scheelt 4-5 graden

Moederbord:
Asus Z68-V Pro moederbord, goed voor eventueel overclocken en heeft een gebruiksvriendelijke UEFI BIOS. Heeft van fabrieksaf al overclock standen waarbij de gebruiker geen manuele overclocking hoeft te doen. Zelf heb ik de CPU altijd op de default settings (turbo tot 3.3 Ghz) gehouden.

Behuizing:
Corsair Obsidian 650D midtower kast

btw nieuwbouw kom ik om ongeveer 1000 O-)
De geluidskaart kan je tegenwoordig schrappen ;) dat gaat tegenwoordig via cpu
Maar de vraag wil je ook overklokken?

Ik ben helaas niet bekend met NVDIA kaarten omdat ze leuke vieze spelletjes spelen met CUDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
vinom schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:24:
GTX570 is ook de zwakste schakel hier :)
:( 8)7

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
nee wil niks overclocken daar ben ik niet in huis, ik wil alleen maar fatsoenlijk kunnen gamen :D

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Deze dan? ( als t vervelend wordt f zeggen hoor maar neem liever iets van jullie aan als van iemand die zijn pc kwijt moet )

Processor - Intel Core i7 2700K 3,50 Ghz Intel Core i7-2700K, 3.50GHz, 8MB
Moederbord - Asus P8Z68-V PRO,s1155
Videokaart - Asus Radeon 6970 DCII,2GB
Geheugen - 16 GB RAM Corsair Vengeance 16GB(4x4GB) DDR3 1600MHz
Flashgeheugen - A-Data SSD SP900 Series 128GB Lezen: Tot 550MB/s - Schrijven: Tot 520MB/s
Hardeschijf - HDD 2 TB AFBS20 Seag 2TB ST2000DL003 (2.000 GB)
DVD Drive - LG DVR DL 24X,SATA
Voeding - CoolerMaster GX 750W, 750Watt, ATX
Kast - Corsair Carbide 500R

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is niet echt de plaats om dit te bespreken, open dan een topic voor aankoop advies in het juiste forum.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Tsurany schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:42:
Dit is niet echt de plaats om dit te bespreken, open dan een topic voor aankoop advies in het juiste forum.
Doe ik bedankt _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:23
Wat een gekloot met al die premium, deluxe en weet ik het wat voor versies. Reken gewoon 50 euro voor de basis game en 100 euro voor de basis game inclusief alle DLC meuk die later ooit nog uit komt. Enorm chaotisch nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
cooper87 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:44:
Wat een gekloot met al die premium, deluxe en weet ik het wat voor versies. Reken gewoon 50 euro voor de basis game en 100 euro voor de basis game inclusief alle DLC meuk die later ooit nog uit komt. Enorm chaotisch nu.
Dus we hebben +-50 euro voor het basisspel en 50 euro voor premium waar alle DLC bij zit inclusief andere extra's. Wat was precies je probleem? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:23
SgtCaffran schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:51:
[...]

Dus we hebben +-50 euro voor het basisspel en 50 euro voor premium waar alle DLC bij zit inclusief andere extra's. Wat was precies je probleem? 8)7
Dat het allemaal zo omslachtig moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Valt toch wel mee? Het werkt eigenlijk precies hoe je wil dat het werkt. Basisspel + DLC pakket, samen 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog over de assist kill..
Mensen zeiden van ja maar we werken naar deze kill toe (teamwork), je kan het ook omgekeerd zien in een 2vs1 situatie.

Wanneer deze speler zijn best doet om beide spelers om te leggen om een bepaalde situatie te creëren,
maar toch word de speler die er niet in slaagt om de tegenstander neer te halen beloond met een kill.
Dat vind ik dus het gewoon belonen van een slechtere speler, want de situatie was nadelig voor vijand.
Maar hij kreeg het toch voor elkaar om 1 speler af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:43:
Even nog over de assist kill..
Mensen zeiden van ja maar we werken naar deze kill toe (teamwork), je kan het ook omgekeerd zien in een 2vs1 situatie.

Wanneer deze speler zijn best doet om beide spelers om te leggen om een bepaalde situatie te creëren,
maar toch word de speler die er niet in slaagt om de tegenstander neer te halen beloond met een kill.
Dat vind ik dus het gewoon belonen van een slechtere speler, want de situatie was nadelig voor vijand.
Maar hij kreeg het toch voor elkaar om 1 speler af te maken.
iemand die de kill zelf maakt, krijgt meer punten dan iemand met een assist. dus wat is het probleem ?
als je allemaal kills maakt, sta je eerste en maak je allemaal assist dan sta je tweede.
Moet voertuigen hit ook eruit gehaald worden, want ja hij killde hem niet !!. het geeft je punten en sommige zijn daar gefocussed op, voordeel dat mensen wel hun RPG gebruiken om een voertuig te kunnen raken, of juist wel wat aggresiever gaan spelen omdat het meehelpen bij een kill bonus punten geeft. ik zie hier niets verkeerds aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
n.a.v. reviews hier nu mijn preorder key gekocht voor 39,95 bij http://www.worldofcdkeys.com/en/bf4/?currency=EUR

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Bij Wehkamp is ie nu 44,95. Overal op het net kun je een kortingscode voor wehkamp vinden van 7,50
Dan heb je hem vrij goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:48:
[...]

iemand die de kill zelf maakt, krijgt meer punten dan iemand met een assist. dus wat is het probleem ?
als je allemaal kills maakt, sta je eerste en maak je allemaal assist dan sta je tweede.
Moet voertuigen hit ook eruit gehaald worden, want ja hij killde hem niet !!. het geeft je punten en sommige zijn daar gefocussed op, voordeel dat mensen wel hun RPG gebruiken om een voertuig te kunnen raken, of juist wel wat aggresiever gaan spelen omdat het meehelpen bij een kill bonus punten geeft. ik zie hier niets verkeerds aan.
ohh ik dacht dat hij kill erbij kreeg

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
KillerAce_NL schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:07:
Bij Wehkamp is ie nu 44,95. Overal op het net kun je een kortingscode voor wehkamp vinden van 7,50
Echter zal ik nooit meer een preorder bij Wehkamp kopen (en van anderen weet ik dat ook) vanwege de problemen rond de BF3 release. Drama was dat!
Zoek in Deel 8 maar eens op wehkamp dan kun je het lezen.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Heb hierzo mijn preorder geplaats http://www.g2play.net/sto...ng-DLC-EA-Origin-Key.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
KillerAce_NL schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:07:
Klopt, en met een beetje mazzel speel je halverwege december BF4, beetje gechargeerd natuurlijk, maar het was oorlog in het BF3 topic toen Wehkamp pas dagen later leverde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
*kuch* Origin Mexico *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
PuckStar schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:32:
[...]

Echter zal ik nooit meer een preorder bij Wehkamp kopen (en van anderen weet ik dat ook) vanwege de problemen rond de BF3 release. Drama was dat!
Zoek in Deel 8 maar eens op wehkamp dan kun je het lezen.
Gewoon vroeg bestellen, had BF3 via Wehkamp 2 dagen voor de EU release in huis :p
Pre-Order leveringen bij een Keyshop kunnen zo 2 weken langer duren, hou hier wel rekening mee. Soms gaat het goed maar meestal moet je wat langer wachten :p
http://www.dlcompare.com/...ownload-battlefield-4-519 Hier nog wat meer prijzen onder de 40,-
Lees maar is wat fora's, zijn in mijn ogen al (te) veel mensen die naast de boot vissen. Verder lijkt me een creditcard betaling via een gratis proxy ook verre van handig.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Aghja, je moet er iets voor over hebben om de game zeer goedkoop te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
vinom schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:54:
Aghja, je moet er iets voor over hebben om de game zeer goedkoop te krijgen :)
Tja, als je voor 20 tientjes minder de kans wil lopen dat je niks krijgt of problemen met EA moet je dat zelf weten :p Ik heb dusdanig lang plezier van BF3 gehad dat ik die 35 euro (aanbieding + voucher) er wel voor wil betalen.

Las ook op mordorHQ forum dat keys nu region-locked zijn/worden. Of dit echt zo is moeten we afwachten maar dan ben je mooi de bok met je non-eu key straks.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 19:35
naaitsab schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:53:

Pre-Order leveringen bij een Keyshop kunnen zo 2 weken langer duren, hou hier wel rekening mee. Soms gaat het goed maar meestal moet je wat langer wachten :p
http://www.dlcompare.com/...ownload-battlefield-4-519 Hier nog wat meer prijzen onder de 40,-
Soms gaat het goed??? Het gaat vaak goed. En soms gaat het wel is fout maar ik heb daar tot nu toe geen last van gehad. Heb altijd keurig op launchday of ervoor mijn key binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
naaitsab schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:53:
[...]

Gewoon vroeg bestellen, had BF3 via Wehkamp 2 dagen voor de EU release in huis :p

[...]
Was dat maar de reden. Nee ik had ruim op tijd besteld en ze hadden het spel ook opgestuurd echter ging er wat mis waardoor ik het spel nooit gekregen. Het was hun (specifiek: bezorg service) fout en hebben ze ook toegegeven en ik heb een tegoedbon gehad, maar moest het spel dus bij de BCC halen.
Dus nee sorry nooit meer een preorder bij wehkamp.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Trixh schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:01:
[...]

Soms gaat het goed??? Het gaat vaak goed. En soms gaat het wel is fout maar ik heb daar tot nu toe geen last van gehad. Heb altijd keurig op launchday of ervoor mijn key binnen.
Dan heb je mazzel, zijn genoeg verhalen te lezen dat mensen erg lang op hun key moesten wachten. Again als je voor 1-2 tientjes minder het risico wil lopen 'be my guest' maar ik ga het niet opzoeken.
PuckStar schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:08:
[...]

Was dat maar de reden. Nee ik had ruim op tijd besteld en ze hadden het spel ook opgestuurd echter ging er wat mis waardoor ik het spel nooit gekregen. Het was hun (specifiek: bezorg service) fout en hebben ze ook toegegeven en ik heb een tegoedbon gehad, maar moest het spel dus bij de BCC halen.
Dus nee sorry nooit meer een preorder bij wehkamp.
Bezorgservice is PostNL of DHL/Selectvracht, heeft niks met Wehkamp te maken. Vooral Selectvracht blundert nogal eens met pakketten/brieven dus ik zou het daar zoeken.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
naaitsab schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:11:
[...]

Dan heb je mazzel, zijn genoeg verhalen te lezen dat mensen erg lang op hun key moesten wachten. Again als je voor 1-2 tientjes minder het risico wil lopen 'be my guest' maar ik ga het niet opzoeken.
Mogelijk. Weet niet wat voor risico ik loop. Er zijn zo'n 20 tot 30 keyshops waar ik het goedkoper kan halen dan de goedkoopste shop hier. Ik heb bij 1 shop nu een pre-order. Krijg ik mijn key niet (zoals ik zei nog nooit gebeurd) kan ik nog naar 20 andere shops waar je je key binnen 1 minuut binnen hebt. Ik kan er zelfs nog voor kiezen om hem bij origin te halen mocht ik zoveel pech hebben dat geen enkele shop mij van een key kan voorzien (kan me niet voorstellen) + ik verwacht zowiezo launch problemen en de 1ste dag zit ik ook gewoon op werk dus denk dat ik wel goed zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Trixh op 04-09-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
naaitsab schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:11:

[...]

Bezorgservice is PostNL of DHL/Selectvracht, heeft niks met Wehkamp te maken. Vooral Selectvracht blundert nogal eens met pakketten/brieven dus ik zou het daar zoeken.
ok ik ga hier wel even op door.
hier wat er toen gebeurde:

3 November:
BF3 en Wehkamp is echt 1 groot drama. Wehkamp (Selectvracht) bezorgers zijn echt te slechtste. Dinsdag stond er (op de site) dat het pakketje was geweigerd! Nou, ikzelf en de receptie (ik liet het juist op het werk bezorgen omdat daar altijd iemand is) hebben niemand gezien en konden dus al helemaal niet weigeren. Vreemd dus.

Gisteren gebeld en ze (Wehkamp dus) zouden contact met me opnemen over wat er dan mis is gegaan..
Ik heb tot nu toe nog niets gehoord dus ik heb weer gebeld. Nu zeggen ze dat het pakket weer is geweigerd en dus is teruggegaan. (ik krijg regelmatig, zowel zakelijk als prive, pakketten binnen op het werk en dat gaat altijd goed).
Het is zelfs zo ver teruggegaan dat ze het niet meer opnieuw kunnen sturen!
En het spel is uitverkocht.
Ik zeg: ja maar je hebt wat niet is bezorgd nu toch daar liggen dus kun je het nu alsnog sturen? Nee dat is dus helemaal teruggegaan naar de leverancier ofzo. :(

Dus ik heb 10okt besteld en netjes betaald, maar nu niets in handen!
Het bezorgen en de communicatie was een drama en daarom heb ik nu helemaal NIETS.

Ik krijg wel geld terug en vanwege mijn heftige klagen (dit ging echt niet makkelijk) aan de telefoon krijg ik een tegoedbon van 7,50 en uiteraard mijn geld terug.

Lang leve Wehkamp.....nooit meer een preorder bij hun.

Wehkamp is verantwoordelijk, dus hoe selectvracht het ook verprutst, Wehkamp hoort daar achteraan te gaan en mij te informeren. Nu moest ik telkens bellen en mailen om maar te weten te komen wat er aan de hand is. En ze beloofden mij elke keer dat ik belde dat ze zouden terugbellen, maar dat deden ze dus ook niet.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:37
Ik heb gewoon besteld bij wehkamp en krijg een acceptgiro erbij. Als ik de game niet op lauchday binnen heb dan bestel ik gewoon via origin of een keyshop indien deze aangeeft dat de key direct beschikbaar is (g2play.net). En dan gaat de wehkamp order geanuleerd worden.

Win win situatie 😁

[ Voor 8% gewijzigd door JT888 op 04-09-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Had bij G2play met BF3 m,n key op 25 oktober 2011 binnen,en verwacht het nu niet anders.
Anders gewoon bellen/mailen krijg je,m alsnog binnen op launch day,of kopen bij origin weet je het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Waarom is iedereen zo gefascineerd om direct op de launchdag te spelen? 29 oktober is een dinsdag.
Tenzij je vakantie neemt, zie ik niet het speciale aan het feit dat je dinsdagavond al eventjes kunt spelen.

Mensen die de game op Origin kopen snap ik zeker niet. Das weggegooid geld: massaal veel meer betalen(+- 20 euro meer), enkel en alleen om de garantie te hebben dat je de game at launch time hebt om dan even 2 uurtjes 's avonds op een werkdag te spelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vergeet de "waiting lines" niet de eerste dagen evenals de berg onstabiele servers en hoge ping. Ik sta ook niet te springen om er het eerste uur bij te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:41:
Waarom is iedereen zo gefascineerd om direct op de launchdag te spelen? 29 oktober is een dinsdag.
Tenzij je vakantie neemt, zie ik niet het speciale aan het feit dat je dinsdagavond al eventjes kunt spelen.
Omdat mensen er naar uit kijken en hem graag zo snel mogelijk spelen? Dat heet enthousiasme en is niet meer dan normaal. Ik zal waarschijnlijk die dagen vrij nemen om het te kunnen spelen, ik heb toch nog vakantiedagen over.
Mensen die de game op Origin kopen snap ik zeker niet. Das weggegooid geld: massaal veel meer betalen(+- 20 euro meer), enkel en alleen om de garantie te hebben dat je de game at launch time hebt om dan even 2 uurtjes 's avonds op een werkdag te spelen. 8)7
Van 20 euro lig ik absoluut niet wakker, ik merk het niet eens als ik 20 euro meer of minder uit geef.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Tsurany schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:03:
[...]

Omdat mensen er naar uit kijken en hem graag zo snel mogelijk spelen? Dat heet enthousiasme en is niet meer dan normaal. Ik zal waarschijnlijk die dagen vrij nemen om het te kunnen spelen, ik heb toch nog vakantiedagen over.

[...]

Van 20 euro lig ik absoluut niet wakker, ik merk het niet eens als ik 20 euro meer of minder uit geef.
Prijs je zeer gelukkig, je behoort tot de minderheid op deze aarde!

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
Tsurany schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:03:
[...]

[...]

Ben dit helemaal met je eens maar dan kan je nog wel proberen om het goedkoper te krijgen. Niet geschoten is altijd mis. Zoals ik in mijn vorige post aangaf is er genoeg backup om ervoor te zorgen dat je er op tijd bij bent. Dus waarom 20 euro standaard meer betalen terwijl het "mogelijk" minder had kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Asgaro schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:41:

Net als Tsu: wat boeit die 20,- ;)

En daarnaast heb ik de rest vd week vrij van die week, overschot aan dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trixh schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:06:
[...]

Ben dit helemaal met je eens maar dan kan je nog wel proberen om het goedkoper te krijgen. Niet geschoten is altijd mis. Zoals ik in mijn vorige post aangaf is er genoeg backup om ervoor te zorgen dat je er op tijd bij bent. Dus waarom 20 euro standaard meer betalen terwijl het "mogelijk" minder had kunnen zijn?
Tja die vraag kan je zeer vaak stellen en het antwoord is bij mij eigenlijk vrijwel altijd puur gemak. Waarom moeilijk doen met sites uitzoeken en achterhalen of ze op tijd leveren terwijl je voor 20 euro meer geen moeite hoeft te doen en zeker weet dat je het spel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij was een tijdje 40 euro bij gamecardwinkel, heb daar eerder gepreordered(is dit een woord?) en na 5 minuten op de release dag kreeg ik me key. Hoop dat ze hem weer verlagen want 50 euro vind ik teveel voor een pc game.
Pagina: 1 ... 44 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.