beuker19 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:28:
[...]
Nou na de beta van BF3 zijn er nog behoorlijk wat dingen verandert.
En vroeger was het ook niet mogelijk om op zo'n grote schaal een beta te houden dus die vergelijking gaat niet op.
En misschien moet jij eens leren wat het verschil tussen een demo en een beta is.
Aan een demo word niets meer aangepast omdat het product af is en is bedoeld om jou een goed beeld van dat spel te geven.
En beta is niet representatief voor het eindproduct omdat er nog van alles aan verandert kan worden.
Ja ze hebben ground deformation van 1 naar 0 gezet omdat het bugged was, maar voor de rest hebben ze echt niet veel veranderd behalve paar weapon stats en blue..
Ik weet wel bijvoorbeeld dat mensen toen vroegen of ze nog de minimap zouden veranderen, nou dat duurde ook 1,3 jaar.
Of kan je me een lijstje geven van de grote veranderingen die zijn plaats gevonden nadat de retail versie was uitgekomen behalve paar tweaks die waarschijnlijk al in de finale versie zat.
Dus veel bugs/gameplay issue werden echt pas veel later gefixt en niet in de retail versie ingenomen maar in een grote patch.
M26 mass was ook zo'n leuk geintje, hoelang duurt het om een paar weapon stats te veranderen...
Dus ik ben benieuwd hoe ver BF4 af is als wij hem kunnen binnen halen als BETA, en wat er daarna wordt gedaan aan de bugs
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 29-08-2013 18:58
]