[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.246 views

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
@ ace,

Wat je krijgt bij 2000 tickets is dat de server begint te laggen onder de load, ik hoop zelf dat dice het aanpassen van het aantal tickets gaat beperken, je mag het vergroten maar tot een bepaald limiet zodat
de kans op hoge server load minimaal is.

Verwijderd

NLsandman schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:11:
@ ace,

Wat je krijgt bij 2000 tickets is dat de server begint te laggen onder de load, ik hoop zelf dat dice het aanpassen van het aantal tickets gaat beperken, je mag het vergroten maar tot een bepaald limiet zodat
de kans op hoge server load minimaal is.
Echt :?
Ik speel veel op grote ticket servers maar ik merk er niks van.
Ik merk alleen die gare netcode ik knive hem hij schiet me nog steeds dood gevalletje.. :/

• Jovas
  • Laatst online: 22-09 20:40
Ik kan maar niet beslissen wat het beste is:

Zal ik pre-orderen?

En Premium is dat het echt waard of?

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
NLsandman schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:06:
[...]

De hele hype om bf4 doet mij weer denken aan de hype rond bf3.

Is iedereen de super nova alweer vergeten?
Hij is nog erger in bf4.
De tv missile die nog steeds dezelfde bug bevat.

Helaas mag dat hier niet gezegt worden want dan ben je negatief.

Ik heb ook wel positieve punten zoals minder suppression, commander, freeview, betere animaties en dat je bv de hud kunt scalen.
Sommigen zijn gewoon niet objectief en kijken niet verder dan hun neus lang is en als bv uit is het hele topic weer vol staat met klachten.
Is die TV missile bug gewoon niet het verschil in latency? Of het moet LAN zijn geweest natuurlijk...

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
[...]

Hij is nog erger in bf4.

Ik heb ook wel positieve punten zoals minder suppression, commander, freeview, betere animaties en dat je bv de hud kunt scalen.
Sommigen zijn gewoon niet objectief en kijken niet verder dan hun neus lang is en als bv uit is het hele topic weer vol staat met klachten.
Het is niet voor niets Alpha/Beta......

Verwijderd

Msi92 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:31:
[...]

Het is niet voor niets Alpha/Beta......
Tegenwoordig zijn Alpha en BETA release een verrekte demo presentatie geworden voor de grote uitgevers.
ARMA 3 dat was een echte ALPHA release. :)

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

In het verlengde hiervan: ik ben benieuwd of ze iets aan de (in)mobiliteit hebben gedaan van LMG's. In Battlefield 3 zijn support net wandelende suppressiekanonnen. Zo licht als een veertje en voor het gevoel zo nauwkeurigheid als een AR. Dat was in BF2 wel anders.
Jovas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:28:

Zal ik pre-orderen?

Premium is alle expansion packs voor een enkele prijs en daarbij krijg je nog wat extra content van tijd tot tijd. Als je lang BF4 wilt spelen is dat eigenlijk een must buy. Krijg je veel meer uren speelplezier voor. Ga je BF4 toch niet lang spelen en ben je het snel zat moet je het gewoon niet doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• NLsandman
Ekstergroen schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:29:
[...]

Is die TV missile bug gewoon niet het verschil in latency? Of het moet LAN zijn geweest natuurlijk...

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
pafdaddy schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:02:
[...]

En in beide topics geen irrelevante k.tplaatjes graag. ;)
Noted.
En misschien denken sommigen dat ik enkel post als er memes en/of GIFs inzitten maar das echt niet het geval, ga m'n post history maar na. Maar als je veel post, vind ik dat ik me mag veroorloven om soms er iets grappigs tussen te smijten.
Jammer genoeg is het nu volledig voorbij met memes/GIFs omdat ik door mod Rin al op de vingers ben getikt.

Rond BF3's release zat ik bv. continu op GoT tweets te posten van de DICE devs en nieuws heet van de naald, etc. Ik post graag info met behulp van screens, etc btw. Ook als er leuke gameplay video was postte ik die regelmatig in het BF3 topic.
Het viel me laatste dagen ook op dat beuker19 dit de laatste tijd ook doet. Ik vind het gewoon veel leuker om soms een afbeelding/video hier te zien dan gewoon puur tekst. :)
En Aeon post ook graag gameplay vids viel me op.
[...]

Hij is nog erger in bf4.

Ik heb niets tegen kritiek in dit topic hoor. Ik hoop alleen dat we later een extra topic mogen maken waar het niet hoort...
[...]

Hij is nog erger in bf4.

Is gewoon niet waar!!!!
YouTube: Battlefield 4 Multiplayer Gameplay | M16A3 .44 Magnum Z-11 Streak Obliteration Paracel Storm

Ook ik heb in dit filmpje een minpunt gezien :o
Die Killcam is gewoon OP :(
Maar ook wel leuk als je ziet dat jou killer direct word afgeslacht :P
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:36:
[...]

Tegenwoordig zijn Alpha en BETA release een verrekte demo presentatie geworden voor de grote uitgevers.
ARMA 3 dat was een echte ALPHA release. :)
Werk jij bij een van de grote uitgevers ?
Beta kan net zo goed gebruikt worden om de serverload te stressen(Testen)
En hoeveel een ontwikkelaar ook test er komen met 10 miljoen spelers altijd weer bugs aan het licht.

En jij denkt dat ARMA 3 straks bug vrij is :')

Zal ik pre-orderen?

Jij hebt met BF3 ook alle DLC gekocht en eerlijk is eerlijk elk pakket was best wel goed.
Ik ga er van uit dat ik toch alle DLC koop dus kan ik net zo goed premium nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 29-08-2013 17:58 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Zal ik pre-orderen?

Jij denkt serieus aan Premium aanschaffen voordat het spel uit is...
Dafuq just happened? :o

Hij is nog erger in bf4.

De supernova ken ik nog wel. "DAT COLOUR" is voor het leven in me gegrift tot het punt dat ik bij elke game obsessief kijk of het gras wel groen is etc...
Het punt is alleen dat het er gewoon goed uitziet. Verder willen velen ook gewoon een goede game na Battlefield 3. Het was niet slecht maar er zaten zoveel gebreken in dat je toch wat beters wilt hebben. Ik pre-order niet totdat ik de beta heb gespeeld. Ik snap het hele pre-order nu ook gewoon totaal niet. Er is echt nog wel voorraad in begin oktober voor disks en keys. Zeker keys zijn er genoeg. EA is echt niet gek en ze weten dondersgoed dat een key bij een keyshop ze meer zal opleveren dan een disk.

[ Voor 67% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-08-2013 18:01 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

beuker19 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:52:
[...]

Werk jij bij een van de grote uitgevers ?
Beta kan net zo goed gebruikt worden om de serverload te stressen(Testen)
En hoeveel een ontwikkelaar ook test er komen met 10 miljoen spelers altijd weer bugs aan het licht.

En jij denkt dat ARMA 3 straks bug vrij is :')
Misschien moet je de geschiedenis van videogames is leren..
dan weet je hoe grote uitgevers er tegenwoordig mee om gaan met de termen alpha en beta.

En neem geen woorden in mijn mond dat ik niet heb gezegd over bug vrije game als ARMA 3.
Bij een alpha test kan je tenminste je input kwijt en de resultaat zien na een update.

Of denk je dat je binnen 30 dagen grote gameplay changes kan doorvoeren en exploils kan fixen terwijl DVD's allemaal nog moeten worden geperst en verstuurd moeten worden.
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:17:
[...]

Misschien moet je de geschiedenis van videogames is leren..
dan weet je hoe grote uitgevers er tegenwoordig mee om gaan met de termen alpha en beta.

En neem geen woorden in mijn mond dat ik niet heb gezegd over bug vrije game als ARMA 3.
Bij een alpha test kan je tenminste je input kwijt en de resultaat zien na een update.

Of denk je dat je binnen 30 dagen grote gameplay changes kan doorvoeren en exploils kan fixen terwijl DVD's allemaal nog moeten worden geperst en verstuurd moeten worden.
Nou na de beta van BF3 zijn er nog behoorlijk wat dingen verandert.
En vroeger was het ook niet mogelijk om op zo'n grote schaal een beta te houden dus die vergelijking gaat niet op.
En misschien moet jij eens leren wat het verschil tussen een demo en een beta is.
Aan een demo word niets meer aangepast omdat het product af is en is bedoeld om jou een goed beeld van dat spel te geven.
En beta is niet representatief voor het eindproduct omdat er nog van alles aan verandert kan worden.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Bee.nl schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:41:
In het verlengde hiervan: ik ben benieuwd of ze iets aan de (in)mobiliteit hebben gedaan van LMG's. In Battlefield 3 zijn support net wandelende suppressiekanonnen. Zo licht als een veertje en voor het gevoel zo nauwkeurigheid als een AR. Dat was in BF2 wel anders.
In BF3 hadden je toch wel serieuze nadelen bij de "grote" LMG's:
- geen single- of burst-fire
- lange reload times (maar ook gigantische aantal rounds)
- veel minder precies op afstand

De class zelf had natuurlijk ook zijn beperkingen. Maar als de support-class niet effectief kon surpressen, dan zou geen enkele class dat mogen vind ik.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Phuncz schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:31:
[...]

In BF3 hadden je toch wel serieuze nadelen bij de "grote" LMG's:
- geen single- of burst-fire
- lange reload times (maar ook gigantische aantal rounds)
- veel minder precies op afstand

De class zelf had natuurlijk ook zijn beperkingen. Maar als de support-class niet effectief kon surpressen, dan zou geen enkele class dat mogen vind ik.
Je moet natuurlijk wel realistisch blijven, het is BF.
Een "grote" LMG met singlefire? Reload jij ff een LMG zo snel? En veel minder precies op lange afstand.... duhhh!
Zal zeggen, ga is naar de Gun Shop in Las Vegas, probeer daar de M249 is uit 8)

[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 29-08-2013 19:00 ]

Verwijderd

beuker19 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:28:
[...]

Nou na de beta van BF3 zijn er nog behoorlijk wat dingen verandert.
En vroeger was het ook niet mogelijk om op zo'n grote schaal een beta te houden dus die vergelijking gaat niet op.

En misschien moet jij eens leren wat het verschil tussen een demo en een beta is.
Aan een demo word niets meer aangepast omdat het product af is en is bedoeld om jou een goed beeld van dat spel te geven.
En beta is niet representatief voor het eindproduct omdat er nog van alles aan verandert kan worden.
Ja ze hebben ground deformation van 1 naar 0 gezet omdat het bugged was, maar voor de rest hebben ze echt niet veel veranderd behalve paar weapon stats en blue..

Ik weet wel bijvoorbeeld dat mensen toen vroegen of ze nog de minimap zouden veranderen, nou dat duurde ook 1,3 jaar.

Of kan je me een lijstje geven van de grote veranderingen die zijn plaats gevonden nadat de retail versie was uitgekomen behalve paar tweaks die waarschijnlijk al in de finale versie zat.

Dus veel bugs/gameplay issue werden echt pas veel later gefixt en niet in de retail versie ingenomen maar in een grote patch.

M26 mass was ook zo'n leuk geintje, hoelang duurt het om een paar weapon stats te veranderen...
Dus ik ben benieuwd hoe ver BF4 af is als wij hem kunnen binnen halen als BETA, en wat er daarna wordt gedaan aan de bugs

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 18:58 ]

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Hehe dat gaan ze nooit fixen, weet ik nu al.

Als ze het op een lan omgeving met ping 0 al niet kunnen fixxen dan gaat het nooit goedkomen. Ik ga helemaal stuk als ze ook nog eens die tv suicide erin zit, vergeten aan te vinken op het lijstje om fix over te brengen van BF3 naar BF4. Of prioriteit lag niet zo hoog, was in BF3 namelijk ook niet. 1,5 jaar later en BF4 al bijna voor de deur en ze gingen eindelijk voor poging 4. Nu gebeurd het gelukkig niet meer, maar zit wel nog tig andere bugs in de tv missile die er ook niet uit zijn gehaald. Soms lijkt het net of die kantel bug er nog in zit, alleen dat is alleen visueel in de camera. Als je dus gaat corrigeren crash je juist, beetje het effect als je met jet langs andere jet of heli vliegt dat je camera er achteraan lagged.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:19
Over de graphics op een nextgen console.

http://www.psx-sense.nl/1...utm_campaign=Headliner.nl

• Asgaro
Tanks on the second floor: confirmed!

Shitty realism... pre order...

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:11:
[...]

En natuurlijk zijn dat ook de meest populaire servers die bijna altijd vol zitten. ;) loves 1500 ticket server caspain border :)
En alles neer gehaald ach zo erg vinden spelers het zo te zien niet.
I dont love it :( ik werd er net van eentje afgekicked omdat ik de chopper 3x neer haalde en 3x de tank in een korte tijd.
Servers worden meestal ook laggy na een tijdje.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:07:
[...]

I dont love it :( ik werd er net van eentje afgekicked omdat ik de chopper 3x neer haalde en 3x de tank in een korte tijd.
Servers worden meestal ook laggy na een tijdje.
ik heb daar echt nooit last van :S..
:7 Liever wordt ik geband van zulke servers, dan kom ik er ook niet per ongeluk meer op..

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
[...]

Hij is nog erger in bf4.

Er is wel één groot wezenlijk verschil met de BF3 hype/launch en dat is de communicatie van DICE rond BF4.

De vrijheid die DICE youtubers zoals JackFrags etc gegeven heeft om zaken te testen en te filmen vind ik ongekend voor DICE. Ook de live streams waarin echt alles gevraagd kon en werd aan de verschillende developers zorgt er bij mij voor dat we in elk geval van te voren van alle mogelijke minpunten op de hoogte zijn of in elk geval weten wanneer zaken wél of niet komen en zoniet, wáárom niet.

Voor mijzelf staan er nu geen breekpunten meer open waaom ik de game niet wil spelen/kopen. Voorheen was het altijd gewoon gokken en hopen of er wat met de feedback gebeurde. Nu weten we in principe van de hoed en de rand op tenminste 2 maps en 3 gamemodes. Dat was ten tijde van BF3 wel anders toen we alleen af konden gaan op twee fantastische trailers en (valse) verwachtingen die werden geschept door de devs en onszelf.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 20:23:
[...]

Er is wel één groot wezenlijk verschil met de BF3 hype/launch en dat is de communicatie van DICE rond BF4.

De vrijheid die DICE youtubers zoals JackFrags etc gegeven heeft om zaken te testen en te filmen vind ik ongekend voor DICE. Ook de live streams waarin echt alles gevraagd kon en werd aan de verschillende developers zorgt er bij mij voor dat we in elk geval van te voren van alle mogelijke minpunten op de hoogte zijn of in elk geval weten wanneer zaken wél of niet komen en zoniet, wáárom niet.

Voor mijzelf staan er nu geen breekpunten meer open waaom ik de game niet wil spelen/kopen. Voorheen was het altijd gewoon gokken en hopen of er wat met de feedback gebeurde. Nu weten we in principe van de hoed en de rand op tenminste 2 maps en 3 gamemodes. Dat was ten tijde van BF3 wel anders toen we alleen af konden gaan op twee fantastische trailers en (valse) verwachtingen die werden geschept door de devs en onszelf.
Yep zo weet ik dat de netcode niet aangepast wordt :( en dat de jets nog steeds zo langzaam kunnen vliegen.

• DaniëlWW2
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:30:
[...]

Yep zo weet ik dat de netcode niet aangepast wordt :( en dat de jets nog steeds zo langzaam kunnen vliegen.
Staat tegenover dat de MAA zijn snelvuurkannonen nu heel wat krachtiger zijn, dat er nu een hele nieuwe lading aan guided wapens zijn en dat die boten ook het nodige aan AA hebben.

YouTube: Battlefield 4 Gameplay - Obliteration - Vehicle Gameplay - TV Missile test - English - Commented

Oh en DICE zij wel "tweaked and improved". Als dat op het niveau van BFBC2 naar BF3 is dan mag het er van mij mee door. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Het is geen killcam, het is een "wat doet je tegenstander na de kill cam" en dat is gewoon jammer :'(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Trouwens nu ik eraan denk...

Wordt 1 revive dan niet 180 punten Xd
ik ga echt niet chargen hoor, ik gooi gewoon medic pak en ik revive en ik ga verder...

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DanielWW2 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:52:
[...]

Staat tegenover dat de MAA zijn snelvuurkannonen nu heel wat krachtiger zijn, dat er nu een hele nieuwe lading aan guided wapens zijn en dat die boten ook het nodige aan AA hebben.

YouTube: Battlefield 4 Gameplay - Obliteration - Vehicle Gameplay - TV Missile test - English - Commented

Oh en DICE zij wel "tweaked and improved". Als dat op het niveau van BFBC2 naar BF3 is dan mag het er van mij mee door. ;)
Wacht even ? hoor ik daar nu dat de jets moeilijker kunnen spotten :D en dat de MAA sterker gaat worden tegen over de jets :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Jovas
Weetje wat het grappige is, al die shit kan met een patch van DICE weer.. Ok ik hou m'n kop al LOL
Kijk we weten allemaal wat straks als de game uitkomt OP is je het beste kunt misbruiken want daarna maakt Dice het toch waardeloos.
En voor de rest is het allemaal gissen want tussen nu, de beta en de final game kan er nog genoeg veranderen.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

En daarnaast blijft er altijd wel een groepje gamers zeiken dat er iets niet klopt. Als ze dat fixen staat de volgende groep op. Ze blijven niet bezig ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 19:35
Het beste wat je kan doen is een aantal wapens gewoon ongeveer even goed maken en het daar bij laten. Perfecte balance zal je nooit krijgen en zolang er niet 1 go to class/weapon is dan zit het wel goed :). Als je perfect balance wilt dan moet elk wapen hetzelfde zijn.

• Jovas
Kubra Dam is toch een map uit BF2? Die komt in BF4, de dam breekt en de stad stroomt over
Kubra Dam in BF2 had geen stad voor zover ik weet. De dam was ook nog niet af, work in progress. Wel was het een en al construction site dus wellicht is deze versie, die zich toch 20 jaar later afspeelt, wel een voltooide Kubra Dam.

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Pykow schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:30:
[...]
Dat van die jets lijkt inderdaad jammer, maar geef mij een SRAW/AT-4 en die jongens kunnen me niet langzaam genoeg vliegen!

Wat de netcode betreft, we weten dat hij wordt verbeterd, hoe het precies uit gaat pakken moeten we nog even afwachten, maar eigenlijk vind ik ook dat zolang jij nog via wifi gamed je niet mag klagen. Dat heeft een grotere impact op je hitreg dan de netcode, als je serieus en competitief wilt gamen, moet je gewoon een stabiele adsl/kabel verbinding hebben via utp kabels.

Eerlijk gezegd heb ik niet verschrikkelijk vaak dat de netcode me dwars zit, ik heb niet de beste verbinding, maar stabiel is 'ie wel. :)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Tsurany schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:50:
Kubra Dam in BF2 had geen stad voor zover ik weet. De dam was ook nog niet af, work in progress. Wel was het een en al construction site dus wellicht is deze versie, die zich toch 20 jaar later afspeelt, wel een voltooide Kubra Dam.
Dr zat ook geen water achter de dam toch? Dus overstromen kan dan sowieso niet :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 16:24

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik hoop dat de netcode wel verandert, laatst BF3 weer eens aangeslingerd en er zitten toch vrij dramatisch slechte zaken in die met glasvezel wel erger lijken dan met ADSL het geval was: Een paar meter een hoek om lopen en dood neervallen, van 5 meter afstand iemand neerschieten en een halve seconde later zelf worden neergeschoten, na achteraf kijken blijkt de persoon die je net killed jou nog even neergeschoten te hebben, warpende spelers als je door een scope kijkt en dat soort zaken.

Ik hoop wel dat dit in BF3 beter is, vind ik toch wel een dealbreaker. Hoewel de suppression aanpassing mij wel blij maakt :)

Verwijderd

beuker19 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:13:
Kijk we weten allemaal wat straks als de game uitkomt OP is je het beste kunt misbruiken want daarna maakt Dice het toch waardeloos.
En voor de rest is het allemaal gissen want tussen nu, de beta en de final game kan er nog genoeg veranderen.
ach misschien doet DICE er ander ander half jaar over om OP wapen te balanceren net als de MASS in BF3 ( per shot 600 damage of zo :F )

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Tsurany schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:50:
Alleen, Kubra Dam speelde zicht af in het Midden-Oosten. Tegenstanders waren de Middle-East Coalition. ;)
Of speelt de nieuwe stuwmeer map zich ook weer op dezelfde locatie af? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Indy91 op 29-08-2013 23:45 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:38:
[...]

ach misschien doet DICE er ander ander half jaar over om OP wapen te balanceren net als de MASS in BF3 ( per shot 600 damage of zo :F )
Er vanuit gaande wat Dice heeft gezegd kunnen en gaan ze met BF4 sneller patchen.
reemprive schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:36:
Ik hoop dat de netcode wel verandert, laatst BF3 weer eens aangeslingerd en er zitten toch vrij dramatisch slechte zaken in die met glasvezel wel erger lijken dan met ADSL het geval was: Een paar meter een hoek om lopen en dood neervallen, van 5 meter afstand iemand neerschieten en een halve seconde later zelf worden neergeschoten, na achteraf kijken blijkt de persoon die je net killed jou nog even neergeschoten te hebben, warpende spelers als je door een scope kijkt en dat soort zaken.

Ik hoop wel dat dit in BF3 beter is, vind ik toch wel een dealbreaker. Hoewel de suppression aanpassing mij wel blij maakt :)
Van dit soort problemen heb ik de laatste tijd juist veel minder last.
Waar ik nog wel vaak last van heb is dat het lijkt of ik word ge1shot .
Zelfs met mensen waar mee ik op TS zit :(
Maar game breaking is het voor mij niet het kan altijd erger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
@ 3:39 een bizar spot-gebaar dat ik nog niet heb gezien. Dacht even dat die de Hitler groet deed! :')

En tviel me ook op in een andere video dat je je niet meer met je hand van de grond afduwt als je uit prone gaat.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=37TmmCHrXfY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Pykow schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:56:
[...]

Wacht even ? hoor ik daar nu dat de jets moeilijker kunnen spotten :D
Nais.. Die krengen zijn nu al de helft van de tijd niet te spotten :( .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
D4NG3R schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:48:
[...]

Andersom. Jets kunnen nu veel moeilijker spotten.
De mechaniek is kennelijk van areaspotting naar pin point gegaan wat nogal een verbetering is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
beuker19 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:43:
[...]
Er vanuit gaande wat Dice heeft gezegd kunnen en gaan ze met BF4 sneller patchen.
Dat doe ik dus echt niet meer. Een keer te vaak voorgelogen door die club. |:(

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
lol
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FwjZHUf.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indy91 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 23:40:
[...]

Alleen, Kubra Dam speelde zicht af in het Midden-Oosten. Tegenstanders waren de Middle-East Coalition. ;)
Of speelt de nieuwe stuwmeer map zich ook weer op dezelfde locatie af? :?
Ach het Midden-Oosten is toch gevuld met Russische wapens, kunnen een paar Russen er ook nog wel bij ;)
Toet Toet! Run bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 22:41
overigens de "killcam" is wel beter tov BF3. daar ging je direct mee met de killer, en nu is het vanaf jou doodliggende perspectief. Ook al zie je de killer nog wel door muren enzo het is iets lastiger te volgen waar hij evt heen zou gaan.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 08:03
Asgaro schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:47:
@ 3:39 een bizar spot-gebaar dat ik nog niet heb gezien. Dacht even dat die de Hitler groet deed! :')

En tviel me ook op in een andere video dat je je niet meer met je hand van de grond afduwt als je uit prone gaat.

[video]
Zag ik nou in dat videotje (@4:45) de 'oude' manier van reviven? 1 simpele klik en zonder charge tijd en vervolgens 100 punten krijgen voor een revive? Dacht dat ze dat hadden aangepast?

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Danger Close werkt helaas mee aan BF4, iets wat je duidelijk kan zien. Die killcam dat je vijand rood wordt en je hem overal doorheen ziet. Ik snap echt niet waarom die lui nog werkzaam zijn, MOH Warfighter was ook niet bepaald tof..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tikkietrugjaap schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:29:
[...]

Zag ik nou in dat videotje (@4:45) de 'oude' manier van reviven? 1 simpele klik en zonder charge tijd en vervolgens 100 punten krijgen voor een revive? Dacht dat ze dat hadden aangepast?
Das toch een quick revive die maar 20% health terug geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:13:
[...]

:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jep dus eerst een medic bag gooien aub en dan revive :P 180 punten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

D4NG3R schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 00:48:
[...]

Uhm volgens mij lees je het verkeerd. de jets kunnen moeilijker spotten wat er op de grond gebeurd, waardoor je niet steeds neergemaaid wordt. Dat met de berichten dat zowel infantry als voertuigen de mogelijkheid hebben om een counter aanval tegen de jets uit te oefenen, maakt het voor mij al geweldig en verwacht ik een betere balance of een payback time na 1,5 jaar dat de jets het zo easy hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
[...]

Dat kan ik zo snel niet zien aangezien ik hier niet meer dan 360p non-fullscreen kan kijken maar ik bedoelde meer dat hij een 'zap' doet, mist en dan snel nog een keer een zap doet, raakt en dus iemand revived. Ik dacht dat de nieuwe manier een oplaadtijd tussen de revives had. Of is die oplaadtijd alleen als je een full health revive wil?

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die zou er alleen bij full health revives zijn. Volgens mij is het idee dat je daar meer "charge" voor nodig hebt en dus langer die shockpaddles moet opladen.
Een snelle revive is in een drukke situatie dus handiger maar een lange revive levert een speler op die direct weer effectief kan zijn.

Je hebt ook maar 3 charges, dus in totaal 3 revies. Dit kan je wel, net als ammo, erbij krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Ah ok. Vraag me af hoe wat voor impact dat gaat hebben op de gameplay. In de drukke TDM potjes zie je wel eens ninja medics die overal doorheen rennen en constant mensen reviven (zelf ook wel eens gedaan, lachen joh) maar op de grotere maps ben ik dat eigenlijk nooit tegen gekomen. Maar ja, ik speel ook nog niet zo lang en helemaal niet op hoog niveau.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:43

Meer dan een uur gameplay voor degenen die het nog niet gezien hebben.
Je kan nu ook andere guns op (scout) heli's mounten, was me nog niet eens opgevallen, weet niet of dit alleen voor de scout heli geldt of ook voor attack heli's en jets.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:10:
[video]

Je kan nu ook andere guns op (scout) heli's mounten, was me nog niet eens opgevallen, weet niet of dit alleen voor de scout heli geldt of ook voor attack heli's en jets.
Jets schijnen nogal bugged te zijn waardoor we het niet weten en ik heb mijn twijfels. Heli is gewoon nee.
De heli heeft wel de keuze tussen anti infantry en anti tankraketten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Laatst online: 00:09
Ik ben heel erg benieuwd naar de opties die je krijgt voor de attack heli's! Op de beelden die nu beschikbaar zijn missen nog veel upgrades. Zou graag willen zien hoe de nieuwe rocket pods werken bijvoorbeeld en wat je als gunner allemaal kan kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
[video]

Misschien verraad ik hier mn noobieness mee maar ik vind de speler in dit videootje best wel goed. Kan goed richten met z'n wapens, heeft die 'Little Bird' goed onder controle. I'm impressed. Leuk om trouwens uncut gameplay video's te zien. Vooral als je een goede speler aan het werk ziet. Dat schort er in sommige videoreview sites nog wel eens aan.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[video]

Je hebt straks op je Attack chopper de mogelijkheid om te kiezen tussen Anti vehicle/person rocketpods

Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/mediawiki/apis.ign.com/battlefield-4/6/65/BF4_heli.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
beuker19 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:05:
[...]

Je hebt straks op je Attack chopper de mogelijkheid om te kiezen tussen Anti vehicle/person rocketpods

[afbeelding]
Begrijp ik hieruit dat de specs van de helikopter afhankelijk zijn van de persoon die hem bestuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Navuri schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:07:
[...]

Begrijp ik hieruit dat de specs van de helikopter afhankelijk zijn van de persoon die hem bestuurt?
Ja maar dat is in BF3 ook als zo.
Je kan voor ieder voertuig je eigen loadout kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:13
DanielWW2 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:20:
[...]
De heli heeft wel de keuze tussen anti infantry en anti tankraketten. ;)
Anti-tank en een gunner dus :p Sowieso is een attack heli pas gereed als je 2 man erin hebt, in je eentje wordt het niet zo'n success.

Hopelijk is de laser-painter weer terug als piloot upgrade in de scout :9 Was echt een feestje die scout heli met LP en guided missile :)F Aardig wat kills en cheat accusaties mee binnen gehaald :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
tikkietrugjaap schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:56:
Ah ok. Vraag me af hoe wat voor impact dat gaat hebben op de gameplay. In de drukke TDM potjes zie je wel eens ninja medics die overal doorheen rennen en constant mensen reviven (zelf ook wel eens gedaan, lachen joh) maar op de grotere maps ben ik dat eigenlijk nooit tegen gekomen. Maar ja, ik speel ook nog niet zo lang en helemaal niet op hoog niveau.
Dice gebruikt telemetry uit bf3 om bf4 te balanceren, dat met het opladen van de shock paddles en het limiteren van het aantal revives heeft men bedacht om medic trains tegen te gaan, medic rambo's te stoppen en de andere classes ook interessant te maken.
Medic rambo's zijn spelers die alleen reviven voor de punten en het niet interesseerd dat je in de lijn van het vijandelijk vuur ligt.
Medic trains zijn squads die je haast niet kunt uitschakelen, kill je er 2 dan reviven de andere 2 hun dode squad members, op infantry mappen zijn ze altijd de beste squad en meest waardevolle speler.

Alan kertz aka demize99 die hiervoor verantwoordelijk is sinds bf2142 gaf op twitter aan dat hij hier nog uitleg over gaat geven.

Weet iemand of het opladen van de shock paddles het zelfde gaat als in bc2, daar had je ook het tegen elkaar aan wrijven van de paddles.

[ Voor 5% gewijzigd door NLsandman op 30-08-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:09
tikkietrugjaap schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:56:
[...]

Misschien verraad ik hier mn noobieness mee maar ik vind de speler in dit videootje best wel goed. Kan goed richten met z'n wapens, heeft die 'Little Bird' goed onder controle. I'm impressed. Leuk om trouwens uncut gameplay video's te zien. Vooral als je een goede speler aan het werk ziet. Dat schort er in sommige videoreview sites nog wel eens aan.
Dat is JackFrags, een bekende BF3 speler op youtube. Hij heeft vroeger competitief CS gespeeld. Dus dat verklaart zijn goede skills. Hij heeft nog meer interessante video's op zijn kanaal over BF3/4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[video]

Wat mij net opviel is dat je de Flares nu ook sneller achter elkaar kunt deployen(Dus geen timer) en je er maximaal 6 hebt.
Op 55.30 was dat duidelijk te zien.
Wat ik mij nu afvraag is dan kun je ook weer opnieuw flares krijgen ?
En zal er ook een maximaal aantal ECM's zijn ?

[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 30-08-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht ouderwets over de landingsbaan vliegen om te reloaden? Alhoewel het mij zou verbazen gezien de snelheid van jets, even bijvullen is zo gedaan en weegt niet op tegen het grote voordeel van sneller flares kunnen deployen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:58:
Wellicht ouderwets over de landingsbaan vliegen om te reloaden? Alhoewel het mij zou verbazen gezien de snelheid van jets, even bijvullen is zo gedaan en weegt niet op tegen het grote voordeel van sneller flares kunnen deployen.
:Y) F**** flares let's go AT4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:58:
Dat leek mij ook.
Lekker makkelijk naar 4 flares na de basis heb je er nog 2 voor onderweg en je bent bijna onoverwinnelijk.
Of je moet iemand tegen je hebben die heel goed is met de AT4 ;)
Maar het beste is leeg is leeg :) of gewoon minimaal 10 minuten per flare bij laden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Lijkt me niet leuk voor het spelverloop als je maximaal 6 flares hebt en je deze niet kunt bijvullen. Als je dan een goeie piloot bent dan mag je vliegen tot 6 flares op zijn en dan ben je in feite een sitting duck. Vrij schieten voor iedereen! In dat geval kan je net zo goed je heli dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SgtCaffran schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:22:
Lijkt me niet leuk voor het spelverloop als je maximaal 6 flares hebt en je deze niet kunt bijvullen. Als je dan een goeie piloot bent dan mag je vliegen tot 6 flares op zijn en dan ben je in feite een sitting duck. Vrij schieten voor iedereen! In dat geval kan je net zo goed je heli dumpen.
Dat is het aan Dice om er een goede balans in te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
SgtCaffran schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:22:
Juist wel beter voor het spelverloop.

Dan heb je gelijk minder last van die Jet Aces, die in een ronde een K/D ratio van +20 halen.
Jet/Chopper piloten dienen dan wat bedachtzamer met het gebruik van de flares om te gaan.
Ik hoop dat de ECM's dan tevens gelimiteerd worden.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indy91 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:59:
[...]

Juist wel beter voor het spelverloop.

Dan heb je gelijk minder last van die Jet Aces, die in een ronde een K/D ratio van +20 halen.
Jet/Chopper piloten dienen dan wat bedachtzamer met het gebruik van de flares om te gaan.
Ik hoop dat de ECM's dan tevens gelimiteerd worden.
Kijk dit krijg je als 4 piloten samenwerken :+
http://battlelog.battlefi...lereport/show/1/67439786/

Vuile statspadders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:09:
[...]

Kijk dit krijg je als 4 piloten samenwerken :+
http://battlelog.battlefi...lereport/show/1/67439786/

Vuile statspadders :(
:X Zo te zien is DICE nog steeds te lui om simpele kick/ban script te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:29:
[...]

:X Zo te zien is DICE nog steeds te lui om simpele kick/ban script te maken...
Als je slim was dan keek je ff bij de comments.... staat precies in hoe wat en waarom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Msi92 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:49:
[...]

Als je slim was dan keek je ff bij de comments.... staat precies in hoe wat en waarom 8)7
oh wacht een 1500 ticket server... wat een loser team zeg :+ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja dat is nog wel het ergste, als vrienden zo gaan samen werken door de jets te claimen aan beide kanten en vervolgens elkaar niet neer gaan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 19:14
Zullen er zoals in BF3 ook close combats maps zijn in BF4 bij de start of in een DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Astratuner schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:44:
Zullen er zoals in BF3 ook close combats maps zijn in BF4 bij de start of in een DLC?
Zo ver ik weet werkt hier niemand bij het dev team van DICE dus deze vraag is (uiteraard) onmogelijk te beantwoorden.

Tot nu toe hebben we 2 maps getoond gekregen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee er zal geen Close Quarters DLC komen , is het nu tijd om te huilen ? Nee
Want Dice heeft aangegeven dat Conquest Domination terug komt op een gedeelte van de map net als nu bijvoorbeeld al het geval is bij TDM.

http://battlefieldo.com/t...bout-battlefield-4.10693/

[ Voor 8% gewijzigd door beuker19 op 30-08-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
beuker19 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:05:
[...]
Nee er zal geen Close Quarters DLC komen ,
Onzin, er is niks concreets bekend over 'Dragon's Teeth' en 'Final Stand' DLC's, die 1e zou een urban setting hebben en kan dus best een CQ thema DLC worden.
Ook zijn er maar 2 van de 10 standaard (non-DLC) maps getoond dus kan best dat er een aantal maps in zitten die gericht zijn op close quarters combat.

Tenzij je puur doelt op de naam van de DLC maar over CQ thema maps valt op dit moment niks zinnigs te zeggen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:15:
[...]

Onzin, er is niks concreets bekend over 'Dragon's Teeth' en 'Final Stand' DLC's, die 1e zou een urban setting hebben en kan dus best een CQ thema DLC worden.
Ook zijn er maar 2 van de 10 standaard (non-DLC) maps getoond dus kan best dat er een aantal maps in zitten die gericht zijn op close quarters combat.

Tenzij je puur doelt op de naam van de DLC maar over CQ thema maps valt op dit moment niks zinnigs te zeggen.
Nou dat zal ik wel verzinnen dan 8)7
Ik heb het een Dice dev zelf horen zeggen tijdens de livestream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
beuker19 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:41:
[...]

Nou dat zal ik wel verzinnen dan 8)7
Ik heb het een Dice dev zelf horen zeggen tijdens de livestream.
Wat dat er geen CQ komt of geen CQ thema? Zoals ik al zei is er niks vrijgegeven over die laatste 2 DLC dus het is mogelijk dat er 'Donya Fortress' stijl maps komen, gezien de hints naar urban warfare/guerilla voor de 1na laatste DLC pack.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:46:
[...]

Wat dat er geen CQ komt of geen CQ thema? Zoals ik al zei is er niks vrijgegeven over die laatste 2 DLC dus het is mogelijk dat er 'Donya Fortress' stijl maps komen, gezien de hints naar urban warfare/guerilla voor de 1na laatste DLC pack.
Dat er geen hele kleine maps komen a la Close Quarters omdat in elke map een gedeelte word ingericht voor
Conquest Domination.
Je weet de zelfe game mode als uit Close Quarters !!!!!
En elke map volgens mij straks Levelution en een commander heeft.
Maar maps als Seine Metro of Bazaar zijn natuurlijk goed mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
We shall see :p Dat er (waarschijnlijk) geen CQ DLC komt betekend niet dat er geen infantry only maps in de standaard game zitten ;)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Conquest domination zal ook terug keren volgens een dice medewerker maar of het dezelfde type mappen zijn wist die niet te vertellen, iemand die ik ken en admin is op een CQ server heeft dit op games com gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
NLsandman schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:44:
[...]

Conquest domination zal ook terug keren volgens een dice medewerker maar of het dezelfde type mappen zijn wist die niet te vertellen, iemand die ik ken en admin is op een CQ server heeft dit op games com gevraagd.
iemand die ik ken, en diens neef z'n broer heeft dit op gamescom gehoord, maar op het damestoilet, dus ja ...

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
CynicRelief schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:47:
[...]

iemand die ik ken, en diens neef z'n broer heeft dit op gamescom gehoord, maar op het damestoilet, dus ja ...
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Flappyjacks/

vraag het hem op twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Nieuwe Battlefield blog: Commander mode:

http://blogs.battlefield....lefield-4-commander-mode/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:43
NLsandman schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:44:
[...]

Volgens mij ben ik dat in verscheidene filmpjes ook tegengekomen, dus zal wel zo zijn dan.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Playing as the Commander on-the-go
Hmm blijkbaar kan je dus ala BF2 spelen en is de commander geen dedicated positie (meer) aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant wel weer leuk, hele potje commander kan ook saai zijn.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
naaitsab schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:30:
[...]

[...]

Hmm blijkbaar kan je dus ala BF2 spelen en is de commander geen dedicated positie (meer) aan de ene kant wel jammer maar aan de andere kant wel weer leuk, hele potje commander kan ook saai zijn.
On the go is dus een tablet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
CB org schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:32:
[...]

On the go is dus een tablet ;)
Zou je ook kunnen lezen als tijdens normaal spelen :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Ik weet niet of je een grap maakt maar het gaat dus inderdaad om commander spelen op je tablet. Voor onderweg dus on the go.

Er staat zelfs letterlijk in het blogstuk dat ze wilden voorkomen dat de commander speelt voor eigen doelen wat zo is als je ook 1st person op het slagveld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 12:55
SgtCaffran schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:54:
Ik weet niet of je een grap maakt maar het gaat dus inderdaad om commander spelen op je tablet. Voor onderweg dus on the go.

Er staat zelfs letterlijk in het blogstuk dat ze wilden voorkomen dat de commander speelt voor eigen doelen wat zo is als je ook 1st person op het slagveld staat.
Waar ik naar benieuwd ben is of je kan beginnen als commander op je PC en dan de sessie meenemen naar je tablet en dan bijv. naar het toilet gaan (ik zeg maar wat). Is hier ooit iets over gezegd door de devs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Wow, een DICE sh*tbucket. :o
Als je het zo leest dan komen er twee vragen bij me op.
1) Waarom zat het niet in BF3?
2) Waar is de informatie over waypoints uitzetten?

Voornamelijk die tweede lijkt me belangrijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Laatst online: 22-09 20:49

Kiwi

Gadgetfreak

Eerlijk gezegd denk ik dat BF3 ook een soort tussenstap was, en dat ze veel ideeën niet in het tijdschema van EA konden stoppen. Anders hadden we ook wel een andere setting o.i.d. kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
TerrorKiwi schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:05:
[...]

Eerlijk gezegd denk ik dat BF3 ook een soort tussenstap was, en dat ze veel ideeën niet in het tijdschema van EA konden stoppen. Anders hadden we ook wel een andere setting o.i.d. kunnen verwachten.
Ik krijg ook steeds meer het idee dat BF3 echt een betaalde beta was. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Laatst online: 22-09 20:49

Kiwi

Gadgetfreak

DanielWW2 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:06:
[...]

Ik krijg ook steeds meer het idee dat BF3 echt een betaalde beta was. :/
Dat maakt mij niet echt uit, ik had/heb er veel plezier mee. Hetzelfde was bij BC2, dat leek een beta voor BF3. Misschien is BF4 wel een beta voor BF5 8)7 .

Ik vind die squad-drops erg goed bedacht. Ik vrees alleen wel dat alleen de squadleader ze kan aanvragen, en dat ze ook alleen op hem gedropt kunnen worden (ik doel echt niet op sniper-campers die ergens ver achter je eigen basis zitten O-) ). Dat wordt dus weer vaak mijn eigen squad aanmaken :) Zorgt er ook weer voor dat squads beter bij elkaar blijven.
Pagina: 1 ... 42 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.