SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Pre-Alpha footage?!Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:13:
[...]
Nou beweegt... verdwijnt compleet in de aardbodem om daarna uit het niets omhoog te schieten, dat ziet er wel erg koddig uit.
Geen idee.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
20x en 40x wordt echt onbruikbaar. 12x is vaak al teveel.fynrd1 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:28:
[...]
Na de 12x dus ook 20x en waarschijnlijk zelfs 40x scope. C4, zeroscoping, displayed target distance, m82a3 die dus ook voertuigen kan uitschakelen, naast het feit dat deze ook nog semi auto is. Wat eigenlijk betekend dat je binnen een afzienbare tijd een beest bent op vrijwel alle afstanden.
Eigenlijk zou je variabel moeten hebben. Dat is IRL ook bijna altijd zo.
Ik vind het wel fijn dat ze de range weergeven en dat je de zero daarop kunt afstellen, maar ben het met je eens dat het met de huidige implementatie te makkelijk kan worden.
Wat ik voorstel om toe te voegen: Wind!
Dan wel weergeven hoe hard het waait, maar dat je dat niet kunt afstellen. Dat moet je maar met de mildots in je scope zien te regelen. Zoals je dat nu met de afstand doet.
Je hebt variabele zoom , rangefinders en zeroingdefusion schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:44:
[...]
20x en 40x wordt echt onbruikbaar. 12x is vaak al teveel.
Eigenlijk zou je variabel moeten hebben. Dat is IRL ook bijna altijd zo.
Ik vind het wel fijn dat ze de range weergeven en dat je de zero daarop kunt afstellen, maar ben het met je eens dat het met de huidige implementatie te makkelijk kan worden.
Wat ik voorstel om toe te voegen: Wind!
Dan wel weergeven hoe hard het waait, maar dat je dat niet kunt afstellen. Dat moet je maar met de mildots in je scope zien te regelen. Zoals je dat nu met de afstand doet.
En Dice heeft aangegeven dat er geen rekening met wind hoeft te worden gehouden omdat het leuk moet blijven.
Als ik alles zo bij elkaar zie dan krijg je twee extra gold battlepacks, beta toegang en een vehicle shortcut in plaats van een ground vehicle shortcut?
Misschien is het de extra prijs wel waard aangezien je in principe een maand eerder kan beginnen met spelen, afhankelijk van hoe goed de beta geregeld is. En is er nog indicatie dat het premium pakket in prijs zakt na de release? Op dit moment 50 euro maar ik las hier ook dat er misschien later een combi verschijnt van het spel met premium in één?
[ Voor 17% gewijzigd door SgtCaffran op 28-08-2013 09:40 ]
Dus heb je nu geen Battlefield 3 premium en wil je wel de beta eerder kunnen spelen dan moet je Battlefield 4 Deluxe kopen. Wil je de beta niet eerder kunnen spelen zou ik de normale versie kopen en het geld in iets anders steken. Sparen voor een shortcut bundel voor Battlefield 4 bijvoorbeeld
Premium zie ik niet snel in prijs zakken, dat zal pas gebeuren nadat de eerste expansions uit zijn want juist tegen die tijd wilt iedereen snel premium nog even aanschaffen.
[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 28-08-2013 09:47 ]
Ik heb wel een aantal keer voorbij zien komen dat BF4 meer richting BF2142 gaat en aangezien ik dat spel helemaal grijs heb gespeeld ben ik daar enorm blij mee! Wat sowieso al veel belooft is de terugkeer van commander en goede squad directions!
^dit, enige wat ik na de beta's had bij BF3 was, f*ck metro Im tired off this shenanigans en dan eigenlijk niet meer veel gespeeld na de full releaseTsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:57:
Voor early access tot de beta, er komt alsnog een openbare beta voor iedereen. Daarnaast blijft progressie niet bewaart dus je mist niet heel veel als je de early beta niet gespeeld hebt.

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Sowieso weet je niet wat er in die battlepacks zit. Als ik er 3 mocht cherrypicken dan ging ik er wel voor denk ik.
[ Voor 27% gewijzigd door defusion op 28-08-2013 10:20 ]
Zeg mopperkont. Blijf jij lekker quake 1.0 spelen.Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:46:
Wind is zo onzinnig om toe te voegen, het is een game, laten we het toegankelijk en leuk houden. Het moet ook geen sniper simulatie worden, dan liggen mensen langer op een rotsje hun sniper in te stellen dan dat ze daadwerkelijk wat bijdragen.
Andere mensen houden wel wat dynamische gameplay.
En wat doet een sniper? Idd. Campen en sniper.
Part of the game.
Voor rennen en rechtuit schieten > COD
Snel ? Het spel gaat al bijna 2 jaar mee.TheNephilim schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:06:
Heb er al zin in! ^^ Hopelijk word de pre-order van Wehkamp een beetje op tijd afgeleverd. Deze keer ga ik (in tegenstelling tot BF3) wel proberen de DLC's een beetje bij te houden. Ik gok namelijk dat er deze keer niet zo snel een opvolger is voor BF4 als die er was voor BF3.
Wat een inhoudelijke reactie, chapeau.Lasteraar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:34:
[...]
Zeg mopperkont. Blijf jij lekker quake 1.0 spelen.
Andere mensen houden wel wat dynamische gameplay.
En wat doet een sniper? Idd. Campen en sniper.
Part of the game.
Voor rennen en rechtuit schieten > COD
Het doel van een sniper is inderdaad om te snipen. Maar als hij met zoveel factoren rekening moet houden zullen de tijden tussen zijn schoten zo hoog oplopen dat hij niet meer efficiënt kan handelen vergeleken met de andere classes. Daarnaast zal hij minder mobiel zijn doordat hij dan weer elke keer zijn wapen opnieuw moet gaan instellen waardoor hij nog minder kan bijdragen per ronde.
Daarnaast zeg ik nergens dat ik rennen en rechtuit schieten wil zien in het spel. Ik wil graag een fatsoenlijke combinatie tussen enerzijds realisme en aan de andere kant speelbaarheid. Als een sniper met dergelijke factoren rekening moet gaan houden zal het wel realistischer worden maar zal de speelbaarheid flink omlaag gaan.
Juist dergelijk realisme willen introduceren haalt dynamiek uit de gameplay.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Cynic wat jij zegt kan even goed een medic, assault of engineer met een x8 scope
Wat er in werkelijkheid gebeurt is, iron sight en metro
[ Voor 17% gewijzigd door yzx op 28-08-2013 12:52 ]
En daarom wil je in principe geen wind, dat maakt zulke speelstijlen nog lastiger. Vraag me nu al af hoe makkelijk snipen gaat zonder een rangefinder willen gebruiken. Hoop dat dit niet verandert is om mensen te dwingen een rangefinder te gebruiken.CynicRelief schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:50:
nogal beperkte ideeen over de sniper weer, er is ook nog zoiets als de recon-sniper (sp?), zeg maar de rondreizende sniper (itt tot de kamperende sniper); rent naar een goede plek, lost wat schoten en verkast naar de volgende plek; nauwelijks minder dynamisch dan support of assault
Krijgen die nog wel een 8x scope? Zag ergens dat die enkel voor snipers waren en dat een 4x scope nu het maximum is.yzx schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:52:
Dan is er toch nog de hele "kloterij" van alles op te zetten enz.
Cynic wat jij zegt kan even goed een medic, assault of engineer met een x8 scope
Wat er in werkelijkheid gebeurt is, iron sight en metro
En nee ik weet niet hoe ik 2soldiers had of een spas met silencer
Mss toch maar eventjes een revampje doen op BF3
En is de enige mogelijkheid tot pre-loaden van de game bestellen via Origin? Als je een pre-order in een winkel plaats krijg je het spel pas na de release neem ik aan en kan je niet gelijk spelen wanneer het officieel uit is?
BF4 is ontwikkeld voor de PC, daarna omgezet voor de Xbox One en PS4
PC (Windows) is DirectX gerelateerde instructiesets, dit kan de Xbox One ook aan, zou BF4 daarom op een One betere prestaties kunnen halen dan op een PS4 (resolutie 720p) ?
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
One performance was toch nog niet bekend?Bullet NL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:10:
Even terugkomend op de PC, Xbox One en PS4 verschillen.....
PC (Windows) is DirectX gerelateerde instructiesets, dit kan de Xbox One ook aan, zou BF4 daarom op een One betere prestaties kunnen halen dan op een PS4 (resolutie 720p) ?
Ik ga BF4 op de PC spelen, ben blij dat deze game als eerste voor de PC ontwikkeld is. Laatst Dead Space 3 gespeeld op de PC, dat is echt een ramp...

http://battlefieldo.com/t...battlefield-4-beta.10721/
Last week during GamesCom, Karl-Magnus Troedsson, DICE's General Manager announced the release date of the Battlefield 4 Beta over Twitter, and it was quickly taken down. However, we did grab the info, and some more details on it, including what map and mode.
The beta will be available for everyone on PC, XBOX360 and PS3. However, those who live in Asia, including Japan and Korea will only be able to gain Beta access on XBOX360 and PC only. The beta version will allow players to play the Siege of Shanghai map featuring the classic Battlefield Conquest mode.
The exclusive beta starts October 1st and ends October 4th for anyone who has pre-ordered Medal of Honor: Warfighter, Battlefield 4, the Battlefield 4 Deluxe Edition, or is a Battlefield 3 Premium member. The open beta starts October 4th and ends on October 15th, and is available to anyone who downloads it.
Along with those dates, we recently announced from a trusted and reliable source that you can pre-download the beta on September 28th.
[ Voor 76% gewijzigd door Donnie op 28-08-2013 13:34 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik zou eerder denken van niet: van OpenGL (PS4) kun je Direct3D (PC&One) maken; de vraag is of dat optimaal is.Bullet NL schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:10:
Even terugkomend op de PC, Xbox One en PS4 verschillen.....
Huh, en ik heb er geen moeite mee om de Recon in BF3 te gebruiken als Designated Marksman, met een DMR (semi-auto longe range gun) als wapen. Lekker raggen met een SKS.TheNephilim schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:28:
Over de sniper-discussie; met snipers heb ik geen moeite, mits ze dan ook echt gemaakt zijn om op long-range te schieten. Dat quick-scopen moet niet kunnen, gewoon 200+ meter op z'n effectiefst en op minder dan 50 meter gewoon pistol pakken of rennen.
En straks in BF4, gebruik ik de Recon als (Squad) Designated Marksman of als SpecOps (C4 + Carbine).
De (Squad) Designated Marksman en de SpecOps (C4+Carbine/PDW) kunnen naar mijn mening wel degelijk een belangrijke spelen rol in het team.
Dus een Recon kan dus veel meer bijdragen dan enkel de long-range sniper rol.
[ Voor 10% gewijzigd door Indy91 op 28-08-2013 14:00 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
schijnt dat als je bij een webwinkel een dvd preordered zij die op de release dag leveren.SgtCaffran schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:07:
Hoe zit dat ook al weer met de naam van je soldaat? Je moet op het moment dat je een soldaat maakt een unieke naam kiezen toch? En zodra jouw naam dus al bezet is kan je deze niet meer claimen?
En is de enige mogelijkheid tot pre-loaden van de game bestellen via Origin? Als je een pre-order in een winkel plaats krijg je het spel pas na de release neem ik aan en kan je niet gelijk spelen wanneer het officieel uit is?
webwinkels die een key verkopen zeggen dat ze die om 0:00 doen op de release dag. Dus je kunt in principe eerder spelen.
ik had (heb ik ook eerder in dit topic verteld) met de levering van bf3 op dvd (van wehkamp) veel problemen en kreeg uiteidendelijk zelfs helemaal niets!
Uiteindelijk 3 of 4 dagen na release (en dat duidelijk was dat Wehkamp niet meer zou leveren) ben ik naar de BCC gerend.
Voor mij geen dvd preorder meer. Of een key via webstore óf de dag van release in de winkel halen (maar kans dat het uitverkocht is of er nog niet ligt).
Preorder via Origin moet je niet doen. is veel te duur. Ga naar go2arena of soortgelijke shop.
dan weet ik zeker dat het goed gaat en daarnaast heb ik hem vanaf de eerste dag besteld via origin, dus ik heb geen probleem met de prijs.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Wat scheelt het met de winkel? Een euro of 15? Dat is nou niet echt een gigantisch verschil.PuckStar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:56:
Voor mij geen dvd preorder meer. Of een key via webstore óf de dag van release in de winkel halen (maar kans dat het uitverkocht is of er nog niet ligt).
Preorder via Origin moet je niet doen. is veel te duur. Ga naar go2arena of soortgelijke shop.
Zelf ga ik heb waarschijnlijk halen bij Directgame.nl. Met de eigenaar afspreken dat ik de code per mail wil en hij het doosje mag wegflikkeren zodat ik ruim voor release de key binnen heb. En anders gewoon bij Origin. Geen gezeur met wanneer de key binnen komt maar gewoon pre-loaden en zodra hij unlockbaar is kan ik hem unlocken en spelen. Altijd op tijd.
[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 28-08-2013 14:07 ]
Zoiets zoek ik ook, wil hem graag kunnen pre-loaden!Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:06:
Zelf ga ik heb waarschijnlijk halen bij Directgame.nl. Met de eigenaar afspreken dat ik de code per mail wil en hij het doosje mag wegflikkeren zodat ik ruim voor release de key binnen heb. En anders gewoon bij Origin. Geen gezeur met wanneer de key binnen komt maar gewoon pre-loaden en zodra hij unlockbaar is kan ik hem unlocken en spelen. Altijd op tijd.
[ Voor 61% gewijzigd door SgtCaffran op 28-08-2013 14:09 ]
I agree, ik gebruikte in BF3 de sniper class ook voornamelijk als DM wat ik leuker vond dan ergens op een plaatsje campen. Zeker met een M98B + reflex sight was het wel lachen. En nu je ook stuff kan gaan opblazen zal ik de class effectief kunnen gebruiken op maps/modes met voertuigen.Indy91 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:50:
[...]
Huh, en ik heb er geen moeite mee om de Recon in BF3 te gebruiken als Designated Marksman, met een DMR (semi-auto longe range gun) als wapen. Lekker raggen met een SKS.![]()
En straks in BF4, gebruik ik de Recon als (Squad) Designated Marksman of als SpecOps (C4 + Carbine).
De (Squad) Designated Marksman en de SpecOps (C4+Carbine/PDW) kunnen naar mijn mening wel degelijk een belangrijke spelen rol in het team.
Dus een Recon kan dus veel meer bijdragen dan enkel de long-range sniper rol.
Origin 59,99Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:06:
[...]
Wat scheelt het met de winkel? Een euro of 15? Dat is nou niet echt een gigantisch verschil.
Go2arena 32,99
Verschil: 27 euro. Voor sommigen toch een significant verschil.
Ik ken go2arena ook niet maar hoor dat het goed is. Zoek op internet naar reviews van hun en hier kun je webshops vergelijken (en ook reviews lezen): http://www.dlcompare.com/
Directgame ken ik helemaal niet en jij hebt het over "de eigenaar", dus 1 mans zaak? Nouja als hij jou de code wil sturen is natuurlijk wel fijn. Maar kost je nog steeds 49,89. dat scheelt "maar" 17euro.
Ik weet overigens niet zeker wanneer webshops de keys sturen. Misschien ook wel de dag ervoor al.
Heavy barrel op LMG's is ook een groot plus punt. nu waren ze veelste zwak tov andere wapens.
Maar ja eerst zien dan geloven of ze alles wel echt waar maken. op dit moment nog 2 minpuntjes
Netcode nog steeds hetzelfde helaas en revive limiet, die de game zal vertragen.
Maar kan Go2arena ook een snelle levering garanderen?PuckStar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:19:
[...]
Origin 59,99
Go2arena 32,99
Verschil: 27 euro. Voor sommigen toch een significant verschil.
Ik ken go2arena ook niet maar hoor dat het goed is. Zoek op internet naar reviews van hun en hier kun je webshops vergelijken (en ook reviews lezen): http://www.dlcompare.com/
Dunno of hij wel of geen personeel heeft. Het scheelt wel dat je iemand hebt die duidelijk kan communiceren ipv een keyshop die meer belooft dan ze waar kunnen maken.Directgame ken ik helemaal niet en jij hebt het over "de eigenaar", dus 1 mans zaak? Nouja als hij jou de code wil sturen is natuurlijk wel fijn. Maar kost je nog steeds 49,89. dat scheelt "maar" 17euro.
LMG's te zwak? Mensen willen ze als spray&pray wapen gebruiken, ja dan werken ze niet goed.Pykow schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:22:
Recon met M4A1, C4, MAV/tug-s of met spawnbeacon gaat echt leuk worden voor de recon class.
Heavy barrel op LMG's is ook een groot plus punt. nu waren ze veelste zwak tov andere wapens.
Maar ja eerst zien dan geloven of ze alles wel echt waar maken. op dit moment nog 2 minpuntjes
Netcode nog steeds hetzelfde helaas en revive limiet, die de game zal vertragen.
Wehkamp vertrouw ik niet met leveringen.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:22:
[...]
again dat is zonder DLC
wehkamp was met DLC + battlepacks voor 39
Battlefield 3 die bij velen veel te laat aan kwam. Daar hoef ik geen herhaling van.
DLC boeit verder toch niet. Je koopt de china expansion later toch weer via Premium erbij, dus je kan net zo goed voor de versie zonder DLC gaan.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:22:
[...]
again dat is zonder DLC
Met BF3 kwam Premium pas een tijd na de 1e expansion uit (back to karkand), dus het zou toen wel handiger zijn geweest om back to karkand inbegrepen te hebben gehad. Nu is Premium echter al te koop via Origin, dus de overige verkoopkanalen zullen vanaf de release van BF4 zelf vast ook niet lang op zich laten wachten.
Dat weet ik ook niet. reviews zijn ieder geval positiefTsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:26:
[...]
Maar kan Go2arena ook een snelle levering garanderen?
Ik ben nu met hun aan het chatten over deze vragen.
Hopen dat hij dan niet ziek isDunno of hij wel of geen personeel heeft. Het scheelt wel dat je iemand hebt die duidelijk kan communiceren ipv een keyshop die meer belooft dan ze waar kunnen maken.
Helemaal mee eens dus.LMG's te zwak? Mensen willen ze als spray&pray wapen gebruiken, ja dan werken ze niet goed.
[...]
Wehkamp vertrouw ik niet met leveringen.
Excuus, je hebt gelijk. het verschil is ook 1 DLC (en beta access), echter als je Premium gaat kopen krijg je die DLC dus alsnog. En beta access krijg je o.a. als je al BF3 premium hebt.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:22:
[...]
again dat is zonder DLC
Overigens wordt dit al een aantal keren herhaald in dit topic
Ik had dit ook bij bf3, dankzij een tip van Tsurany nog mooi ergens een key kunnen kopen maar voor hetzelfde geld krijg je de key 4 dagen later. Daarnaast krijg je een kortingscoupon voor je verjaardag en als je die niet hebt gekregen krijg je er zo eentje als je even een mailtje stuurt scheelt toch weer watTsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:29:
[...]
Battlefield 3 die bij velen veel te laat aan kwam. Daar hoef ik geen herhaling van.
iedereen bepaald toch zelf hoe en wanneer iemand de game aanschaft ?
de een doet het om geld te besparen, de andere weer om geen gezeik te krijgen met leveringen van de keys of doosje.
De een doet het omdat ze vertrouwen hebben in een dienst en de andere neemt de gok of alles optijd geleverd gaat worden. Thats how it is.
Je kan inderdaad de standaard editie kopen en later premium omdat je de eerste DLC anders "dubbel" aanschaft volgens vele.
iedereen maakt zijn eigen keuzen klaar.
zelf heb ik hem vanaf de eerste dag gepre-orderd toen er nog niks bekend was over premium, battlepacks etc. gewoon puur de game en met 1 gratis DLC en meer niet.
ja, maar sommigen willen wel even weten (omdat er veel bomen zijn in het bos) hoe alles in mekaar zit en wat dan de beste keuze is.
Mag ik toch nog even laten weten wat go2arena zei?
PuckStar:
I was wondering. regarding the BF4 pre order.
1. are you 100% sure you will have enough keys on the date of release?
2. does a pre-order mean a 100% guarantee for a key?
3. Will you send the keys before the day of release? or at 0:00 of the day of release?
Mateusz:
1) we do
2) 100%
3) We usually send the codes a few days before the release.
I cannot give you the exact date because I do not know it today.
But we want our customer to be ready for the "zero hour" - release of the game
[ Voor 11% gewijzigd door PuckStar op 28-08-2013 14:52 ]
Zelf ga ik vol aan de lat wat de prijs betreft. Steelbook deluxe editie (noem me ouderwets, ik wil nog iets in de handen hebben) voor 65 euro bij de lokale middenstand en premium wordt direct bij het installeren via Origin gekocht.
Dat is veel geld, true, maar er zijn een paar zekerheidjes aan verbonden. Ik heb gegarandeerd voor de 29e (de Amerikaanse release) de cd in m'n knuistjes en zodra de game in Amerika uitkomt zitten wij via de VPN met z'n allen lachend 3 dagen te lannen vóór de Nederlandse release.
Bovendien, hoe meer goldpacks hoe beter. Zaken in-game unlocken kan me gestolen worden. Volgende keer ook niet weer dat gezeik met vehicle unlocks, zodra de shortcuts beschikbaar komen ben ik daar bij. Daar wordt niet principieel over gedaan dit keer.
ik wil zoveel mogelijk gold packs, unlocken kan me gestolen worden.
+1Pykow schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:43:
moet er nu echt een discussie komen over hoe iemand de game besteld ?
iedereen bepaald toch zelf hoe en wanneer iemand de game aanschaft ?
de een doet het om geld te besparen, de andere weer om geen gezeik te krijgen met leveringen van de keys of doosje.
De een doet het omdat ze vertrouwen hebben in een dienst en de andere neemt de gok of alles optijd geleverd gaat worden. Thats how it is.
Je kan inderdaad de standaard editie kopen en later premium omdat je de eerste DLC anders "dubbel" aanschaft volgens vele.
iedereen maakt zijn eigen keuzen klaar.
zelf heb ik hem vanaf de eerste dag gepre-orderd toen er nog niks bekend was over premium, battlepacks etc. gewoon puur de game en met 1 gratis DLC en meer niet.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
@A.W.E.S.O.M.-0 (hoe ben je daar op gekomen?..)
Het is inderdaad maar net wat je wilt, die metalen doosjes zijn altijd wel mooi maar ik weet toch dat ze bij mij niet in een vitrine eindigen ofzoiets. Als ik maar voor de lancering mijn key binnen heb dan vind ik het prima en als dat voor 33 euro kan, prima prima!
Overigens waren er nog geen shortcuts toen ik de laatste keer BF3 speelde en ik vind het idee een beetje jammer. Juist het unlocken tijdens het spelen door tijd te spenderen in een bepaald voertuig of een bepaalde klasse is leuk! Alleen jammer als je af en toe wilt snipen en geen unlocks voor recon hebt omdat je te weinig speelt.
21 aug kwam dit nieuws pas naar buiten
[ Voor 66% gewijzigd door Donnie op 28-08-2013 15:14 ]
Helemaal mee eens. Ik vind het juist leuk om te kijken na hoeveel kills ik een volgende unlock krijg, en zie dat dan even als volgende doel.SgtCaffran schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:58:
Overigens waren er nog geen shortcuts toen ik de laatste keer BF3 speelde en ik vind het idee een beetje jammer. Juist het unlocken tijdens het spelen door tijd te spenderen in een bepaald voertuig of een bepaalde klasse is leuk! Alleen jammer als je af en toe wilt snipen en geen unlocks voor recon hebt omdat je te weinig speelt.
Zo voelt het ook meer als een prestatie en geeft het meer voldoening.
Shortcuts kopen voelt voor mij een beetje als cheaten. Ik weet dat het niet cheaten is, maar zo voelt het.
Misschien voelt het dan aan als weken omdat het elk uur van de dag opnieuw gepost wordt.Donnie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:13:
Niet overdrijven Tsurany
21 aug kwam dit nieuws pas naar buiten(http://battlefieldo.com/threads/bf4-beta-announcement.10687/)
Het is maar hoe je er naar kijkt. Ik vindt het extreem hinderlijk en storend in datgene wat ik uit de gameplay wil halen: zo spannend en gave potjes mogelijk waarin iedereen zo goed mogelijk en met de voor hem/haar beste gear speelt.PuckStar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:13:
[...]
Helemaal mee eens. Ik vind het juist leuk om te kijken na hoeveel kills ik een volgende unlock krijg, en zie dat dan even als volgende doel.
Zo voelt het ook meer als een prestatie en geeft het meer voldoening.
Shortcuts kopen voelt voor mij een beetje als cheaten. Ik weet dat het niet cheaten is, maar zo voelt het.
De helft van mijn team ben ik toch al standaard kwijt in de vorm van nutteloze snipers achter op een berg in onze eigen spawn en dan is er ook nog een kwart dat, in plaats van te helpen met de objectives, 500m headshots probeert te maken met een knife met 1 been op een ammo kistje, al c4 spammend om 1 of andere camo te unlocken..... Ik irriteer me in retrospectie nog steeds aan het belachelijke assignments-grinden voor guns.
Het is bijzonder jammer dat DICE/EA ons niet laat kiezen. Diegene die de virtuele beloning van de unlocks zoeken, beginnen met niets en kunnen naar hartenlust unlocken en diegene die dat niet wil, kan meteen uit alle gear kiezen.
Ik zou zo 30 euro extra betalen als ik niet lastig gevallen zou worden met die assignments/dogtags/medals onzin.
Je weet nu al dat het gros van de spelers nooit elk wapen zal kunnen gebruiken omdat ze die tijd er niet in kunnen steken, dat is toch zonde?
Ik wil graag alle combinaties kunnen uitproberen om een zo goed mogelijke kit samen te stellen, ik wil niet eerst maanden kwijt zijn met allerlei loze unlocks.
[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 28-08-2013 15:34 ]
Eh nee het heeft niets met aandacht houden te maken of als vereiste om geamuseerd te worden.Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:33:
Ik snap het sowieso niet dat mensen unlocks moeten verdienen om nog geamuseerd te kunnen worden met een spel. Kan je dan zo kort je aandacht bij iets houden dat je op deze manier tot spelen gedwongen moet worden?
Je weet nu al dat het gros van de spelers nooit elk wapen zal kunnen gebruiken omdat ze die tijd er niet in kunnen steken, dat is toch zonde?
Ik wil graag alle combinaties kunnen uitproberen om een zo goed mogelijke kit samen te stellen, ik wil niet eerst maanden kwijt zijn met allerlei loze unlocks.
Ik speel al sinds de beta van BF3 (en voorheen ook BF2 gespeeld) en nu meer dan 700uur. Al maanden speel ik zonder unlocks te zoeken omdat ik voldoende heb aan waar ik nu mee speel.
Ik zie het als extra. Als iedereen al wel alle unlocks zou hebben dan zou ik dat ook prima vinden. Maar dat je nu een beetje je "best" moet doen en je richten op een unlock vind ik persoonlijk wel een leuk aspect. Vooral aan het begin dus, vond ik het wel leuk om weer een unlock te krijgen en dan ook te gaan proberen. Als je alles al hebt ga je minder snel bepaalde unlocks proberen denk ik (ik lees nu dat jij dat wel zou doen
Maar het bepaalt dus zeker niet hoe ik het spel vind.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dit was ook een van de zeer weinige dingen die CoD BO1 naar mijn mening goed deed. Daar verdiende je naast xp voor een rankup ook "CoD points" die je kon gebruiken om attachments te kopen. Iedereen vond het kennelijk verschrikkelijk maar ik vond het geweldig. Niet dat ik het lang volhield met BO1. Na iets meer dan een maand niet meer aangeraakt en meteen nooit meer een CoD gespeeld.Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:33:
Ik snap het sowieso niet dat mensen unlocks moeten verdienen om nog geamuseerd te kunnen worden met een spel. Kan je dan zo kort je aandacht bij iets houden dat je op deze manier tot spelen gedwongen moet worden?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kom op dat is wel heel kort door de bocht!Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:33:
Nu is het wel zo dat het niet moet lijken op rpg/mmorpg grinden en dat gevoel had ik af en toe ook wel bij BF3! Vooral bij de helicopters was het voor mij erg lastig om upgrades vrij te spelen omdat de tegenstander deze bijvoorbeeld al wel had of omdat de tegenstander gewoon veel beter was en mij steeds uit de lucht schoot.
Nu zou ik zelf ook wel een beetje overwelmd raken door de hoeveelheid beschikbare wapens in BF4, als ik het lijstje zo zie zou ik niet eens weten waar ik moet beginnen en dan is het leuk dat aan het begin nog niet alles beschikbaar is. Zo wordt het spel gaandeweg steeds uitgebreider en heb je weken/maanden na de release nog steeds nieuwe content of doelen om voor te spelen.
@DanielWW2: de nieuwe CoD:Ghosts gaat die richting ook weer op. Je moet nog steeds wapens en perks vrijspelen maar de volgorde kan je zelf bepalen door de punten uit te geven. Zo'n systeem is wat mij betreft een mooie compromis!
[ Voor 6% gewijzigd door SgtCaffran op 28-08-2013 15:42 ]
Ik heb nog een paar assignments te gaan en dan heb ik voor mezelf het maximaal haalbare wel gehaald.
Ik heb ook vaak zat dat ik gewoon even lekker wil spelen en mijn favoriete gear pakt.
Ik hoop trouwens dat in BF4 de filter en gear settings daadwerkelijk goed opgeslagen worden, hoe vaak ik nu nog m'n filters opnieuw moet instellen, echt waardeloos.
Persoonlijk boeit het me niet zozeer waar ik mijn key haal, behalve dan dat ik liever de lokale winkels steun dan één of andere vage grijze oostblok-import, maar het "direct kunnen spelen zonder gezeur" is onmogelijk. Bij elke grote gamerelease zijn er wel uren zoniet dagen zoniet weken slechte ervaring, disconnects, lag en grote bugs.Donnie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:56:
+1dan ga je een keer minder naar de kroeg of weet ik veel wat. De meeste van ons hebben in bf3 ook 400+ uren zitten, die paar euro meer, maar wel direct kunnen spelen zonder gezeur, heb ik veel meer plezier van!
Dus tenzij ik echt absoluut niets beters te doen heb bij de release, zul je mij de eerste dagen niet op de serrvers gaan vinden. Dan wacht ik gerust wel tot ik hier in dit topic de eindeloze stroom aan frustratie en haat zie stoppen.
Yabzie pls.yzx schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:00:
Im going to be honest, heb BF3 sinds dat mijn soldier gelockt is omdat ik dubbel soldiers had en een spas met silencer BF3 niet meer echt aangeraakt xD
En nee ik weet niet hoe ik 2soldiers had of een spas met silencer
Mss toch maar eventjes een revampje doen op BF3
Staph tha hackz.
15 euro = 1 AAA game op SteamTsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:06:
[...]
Wat scheelt het met de winkel? Een euro of 15? Dat is nou niet echt een gigantisch verschil.
Vroeger was ik iemand die ook niet echt naar de prijs keek. Maar toen ben ik begonnen met keys bij web shops te kopen en realiseerde ik me dat het vrij eenvoudig is om gigantisch veel geld te besparen door even wat key shops af te gaan.
Sindsdien heb ik zoveel games nog uit te spelen dat ik me soms eraan frustreer. /first world problems
Noem mij 1 AAA game van 15 euro die nog echt de moeite waard is om uit te spelen?Asgaro schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:13:
[...]
15 euro = 1 AAA game op Steam
Vroeger was ik iemand die ook niet echt naar de prijs keek. Maar toen ben ik begonnen met keys bij web shops te kopen en realiseerde ik me dat het vrij eenvoudig is om gigantisch veel geld te besparen door even wat key shops af te gaan.
Sindsdien heb ik zoveel games nog uit te spelen dat ik me soms eraan frustreer. /first world problems
Zoveel goede games vind ik niet voor dat geld. De enige games die ik afgelopen 2 jaar met plezier gespeeld heb: BF3, Deus Ex, Civ 5, Dishonoured, Metro: Last Light en Sim City. Die waren allemaal niet bepaald 15 euro en allemaal hun geld meer dan waard. Met BF3 als grote uitschieter, zoveel uur speelplezier, daarbij is 15 euro meer of minder helemaal niets. Ik betaal graag voor kwaliteit.
@hieronder: Helemaal mee eens!
Ja, leuk! De gamemania om de hoek verkoopt de standaard editie voor 60 euro, en de deluxe voor 65 euro.Phuncz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:23:
Ik kan alleen maar zeggen: "steun je buur, koop in buurt". Rijk wordende Russen hebben wij Belgen en Nederlanders geen zak aan als straks onze eigen economie wegkwijnt onder al dat geld dat verdwijnt naar het buitenland.

Mijn recente aankopen:A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:19:
[...]
Noem mij 1 AAA game van 15 euro die nog echt de moeite waard is om uit te spelen?
Zoveel goede games vind ik niet voor dat geld. De enige games die ik afgelopen 2 jaar met plezier gespeeld heb: BF3, Deus Ex, Civ 5, Dishonoured, Metro: Last Light en Sim City. Die waren allemaal niet bepaald 15 euro en allemaal hun geld meer dan waard. Met BF3 als grote uitschieter, zoveel uur speelplezier, daarbij is 15 euro meer of minder helemaal niets. Ik betaal graag voor kwaliteit.
(En Borderlands 2, Dishonored en The Walking Dead elk onder de 10 euro gekocht.)
Het is gewoon een kwestie van 6 maand tot een jaar na release een game te kopen. En je bespaart veel.
Daarnaast zijn alle games tegen dan (nagenoeg) perfect gepatcht.
Het is maar net wat je verkiest: een game spelen zodra die uitkomt, versus goedkoper uitkomen en alles op je eigen tempo aanschaffen en uitspelen. Wegens die lage prijzen heb ik eerlijk gezegd nooit een moment van "Damn, nu heb ik niets meer te spelen, ik moet nu wachten op een game die nog niet uit is."
Ik speel ook bijna al mijn games uit dus neem graag de tijd, ook al gaat het om een game die al een jaar uit is ofzo.
Zo heb ik onlangs 90 uur gestoken in Fallout NV, een game dat ik voor 5 euro vorig jaar had gekocht.
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 28-08-2013 16:33 ]
Is dit bevestigd? weten jullie hier van?
ik reload vrij vaak zodat ik altijd lang kan doorschieten. en dus ook als mijn clip 31 kan hebben, maar op 30 staat.
In dat geval zou ik er dus 30 verliezen. temeer zijn support ammo supplies nodig.
Alleen in hardcore mode. In skillcore houd je gewoon je kogels.PuckStar schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:38:
even wat meer ontopic: ik hoorde of zag een keer dat als je in BF4 een reload doet terwijl je clip nog niet helemaal leeg was, je wel al die bullets verliest.
Is dit bevestigd? weten jullie hier van?
ik reload vrij vaak zodat ik altijd lang kan doorschieten. en dus ook als mijn clip 31 kan hebben, maar op 30 staat.
In dat geval zou ik er dus 30 verliezen. temeer zijn support ammo supplies nodig.
Je haalt bijvoorbeeld het lege magazijn uit je wapen en pakt je pistool. Als je dan vervolgens weer naar je primary wapen gaat dan is het magazijn er al uit en duurt de reload korter.
Ze hebben daarvoor een hele mooie oplossing gevonden. Best of both worlds.SgtCaffran schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:41:
Jammer, dat leek me een leuke toevoeging! Ik las ook ergens dat er tier reloading gebruikt wordt waardoor je een reload animatie kan onderbreken (door je pistool te pakken bijvoorbeeld) en daarna op dat punt weer op te pakken.
Je haalt bijvoorbeeld het lege magazijn uit je wapen en pakt je pistool. Als je dan vervolgens weer naar je primary wapen gaat dan is het magazijn er al uit en duurt de reload korter.
Als je helemaal leeg bent en je reload, halverwege switched naar je pistool en weer terug naar je primary, dan hoeft er alleen maar een nieuwe clip kogels in. Dat is de snelle Tier reload.
Als er echter nog kogels in je clip zitten, reload en halverwege switched naar je secondary en weer terug, dan moet je nog wel de hele reload animatie opnieuw doen om te herladen, maar je kan dus ook nog direct schieten met de kogels die je nog in je clip had zoals nu ook het geval is.
Dat is toch niet waar bf3 om gaat, het is een team based game, je speelt samen in squads om te winnen,Gman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:45:
Persoonlijk vind ik het kicken om een assignment te halen, op die manier leer ik ook veel meer gear kennen.
Ik heb nog een paar assignments te gaan en dan heb ik voor mezelf het maximaal haalbare wel gehaald.
Ik heb ook vaak zat dat ik gewoon even lekker wil spelen en mijn favoriete gear pakt.
Ik hoop trouwens dat in BF4 de filter en gear settings daadwerkelijk goed opgeslagen worden, hoe vaak ik nu nog m'n filters opnieuw moet instellen, echt waardeloos.
daar horen toch geen assignments bij?
In bf2 zat deze onzin niet en daar draaide het om de game play en niet al die candy zoals in bf3 en wat er in bf4 gaat komen.
Dit is gewoon Niet waarNLsandman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:58:
[...]
Dat is toch niet waar bf3 om gaat, het is een team based game, je speelt samen in squads om te winnen,
daar horen toch geen assignments bij?
In bf2 zat deze onzin niet en daar draaide het om de game play en niet al die candy zoals in bf3 en wat er in bf4 gaat komen.
Want in BF2 hoefde je niet bijna onmogelijke dingen te doen om de hoogste rang te behalen

Typisch voorbeeld van het verschil tussen sentiment en realiteit aka de roze bf2 bril
[ Voor 11% gewijzigd door beuker19 op 28-08-2013 17:15 ]
De Game Mania is idd. belachelijk duur, maar check maar eens winkels zoals Bart Smit, Toys-R-Us, Media Markt of Saturn, kans is groot dat je hem daar vind voor € 40.SgtCaffran schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:26:
Ja, leuk! De gamemania om de hoek verkoopt de standaard editie voor 60 euro, en de deluxe voor 65 euro.Dan kan ik net zogoed direct via origin kopen.
Wij Nederlanders hebben ook niks aan ondernemers die niet kunnen concurreren en het moeten hebben van de gunfactor. Games kopen bij een lokale winkelier heeft veel meer nadelen dan voordelen en het kost me nog meer geld ook. Daarnaast moet ik een paar uur vrij nemen omdat ik doordeweeks gewoon op kantoor zit tijdens zijn openingstijden.Phuncz schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:23:
Ik kan alleen maar zeggen: "steun je buur, koop in buurt". Rijk wordende Russen hebben wij Belgen en Nederlanders geen zak aan als straks onze eigen economie wegkwijnt onder al dat geld dat verdwijnt naar het buitenland.
Om de hoogste rang te behalen wel. Echter je had maar een beperkt aantal rangen nodig om alle unlocks in bezit te hebben. De nadruk lag niet op assignments of op unlocks maar puur op het spelen van de game. Na een X aantal punten kon je een unlock uitkiezen. Wat je deed om punten te verdienen maakte niets uit. Je hoefde niet een X aantal uur in een class te stoppen om net dat ene wapen te unlocken.beuker19 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:06:
[...]
Dit is gewoon Niet waar
Want in BF2 hoefde je niet bijna onmogelijke dingen te doen om de hoogste rang te behalen![]()
Typisch voorbeeld van het verschil tussen sentiment en realiteit aka de roze bf2 bril
Verwijderd
Jij kent BF2 niet goed genoeg, Check your FACTSbeuker19 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:06:
[...]
Dit is gewoon Niet waar
Want in BF2 hoefde je niet bijna onmogelijke dingen te doen om de hoogste rang te behalen![]()
Het is toch gewoon zo je BF2 de hoogste rang wilde halen je bepaalde "Dingen'' moest halen.Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:22:
[...]
Jij kent BF2 niet goed genoeg, Check your FACTS
Met andere woorden wil je de hoogste rang halen Dice je ook dwong om iets te doen wat je misschien wel niet leuk vond.
Maar daar gaat het ook niet om maar het BF2 zo de hemel in prijzen word je gewoon moe
Ten 1ste Dit Topic gaat over BF4
Ten 2de Bf2 was ook een leuke shooter maar met nog meer dan genoeg beperkingen.
En ten 3de De meesten krijgen toch nooit meer het zelfde overweldigende gevoel dat toen BF2 voor het eerst werd gespeeld.
Omdat wij heel veel dingen nu wel hebben gezien in andere games en het heel moeilijk is nog zo iets uit te brengen met zo'n impact
[ Voor 37% gewijzigd door beuker19 op 28-08-2013 18:45 ]
Rank: Brigadier General
Score: 180,000
Awards: Veteran Knife Combat Badge, Veteran Pistol Combat Badge, Veteran Assault Combat Badge, Veteran Anti-tank Combat Badge, Veteran Sniper Combat Badge, Veteran Spec Ops Combat Badge, Veteran Support Combat Badge, Veteran Engineer Combat Badge, Veteran Medic Combat Badge
Notes: Requires 1250 hours playtime
Echter het behalen van deze rank voegde niks toe. Je kreeg ingame niks extra's, je had enkel een ander tekentje. De rest van de ranks waren zeer eenvoudig te behalen. De assignments waren geen enkele uitdaging. Sterker nog, het lastigste van ranken was het behalen van punten. Met mijn 660 uur BF2 heb ik het maar tot Lieutenant Colonel geschopt. Echter had ik wel alle unlocks binnen.
[ Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 28-08-2013 18:35 ]
recon-snipers opereren over het algemeen wat dichter bij hun targets dan de kamperende snipers, dus wind is dan minder bepalend; ik vind een recon-sniper vaak een waardevol squad-member, en niets afdoend aan dynamiek van de game; ik heb ook een hekel aan goeie kamperende snipers, maar ook wel waardering, want mapkennnis bladibla, maar het mag ze best wat uitdagender worden gemaakt met wind etc, want iha zal recon-sniper voor semi-auto rifle gaan waar de kampeerder voor de bolt-action gaat, dus ja, accuracy defies weather-effects and range; kortom, ik juich dat extra scheutje realisme wel toeTsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:53:
[...]
En daarom wil je in principe geen wind, dat maakt zulke speelstijlen nog lastiger. Vraag me nu al af hoe makkelijk snipen gaat zonder een rangefinder willen gebruiken. Hoop dat dit niet verandert is om mensen te dwingen een rangefinder te gebruiken.
[...]
Krijgen die nog wel een 8x scope? Zag ergens dat die enkel voor snipers waren en dat een 4x scope nu het maximum is.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Het is nu al vrijwel onmogelijk voor de gemiddelde sniper om een kill op grote afstand te halen. Laat staan als hij nog voor allerlei zaken moet gaan compenseren. De hele reden dat long range snipers vrijwel niks toevoegen is omdat de skill benodigd om op die afstand kills te halen vaak ontbreekt. Maak het nog lastiger en ze maken nog minder kills en gaan nog minder toevoegen.CynicRelief schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:34:
recon-snipers opereren over het algemeen wat dichter bij hun targets dan de kamperende snipers, dus wind is dan minder bepalend; ik vind een recon-sniper vaak een waardevol squad-member, en niets afdoend aan dynamiek van de game; ik heb ook een hekel aan goeie kamperende snipers, maar ook wel waardering, want mapkennnis bladibla, maar het mag ze best wat uitdagender worden gemaakt met wind etc, want iha zal recon-sniper voor semi-auto rifle gaan waar de kampeerder voor de bolt-action gaat, dus ja, accuracy defies weather-effects and range; kortom, ik juich dat extra scheutje realisme wel toe
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is wederom het hybride client/servermodel van BF3 maar nu "verbeterd".reemprive schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:50:
Is er eigenlijk iets bekend over de netcode van BF4? Is deze identiek aan BF3?
We zullen bij de beta wel zien of het echt veel beter is.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
dus, hopelijk, minder kamperende snipers?!Tsurany schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:36:
[...]
Het is nu al vrijwel onmogelijk voor de gemiddelde sniper om een kill op grote afstand te halen. Laat staan als hij nog voor allerlei zaken moet gaan compenseren. De hele reden dat long range snipers vrijwel niks toevoegen is omdat de skill benodigd om op die afstand kills te halen vaak ontbreekt. Maak het nog lastiger en ze maken nog minder kills en gaan nog minder toevoegen.
long-range sniping, kamperend en wel, is een skill, prima als dit kan binnen BF4, als in BF3, want sommige maps lenen zich er goed voor; de hele reden dat long-range snipers atm niks toevoegen is omdat ze denken op een duck shootingrange te zijn, dus nogmaals, dat scheutje realisme, prima!
Er is wel gezegd dat zowel De E3 , Gamescom en Alpha spelers dat het beter aanvoelde.DanielWW2 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:51:
[...]
Het is wederom het hybride client/servermodel van BF3 maar nu "verbeterd".
We zullen bij de beta wel zien of het echt veel beter is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja met 1 ping omdat de server in dezelfde ruimte staat.beuker19 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:55:
[...]
Er is wel gezegd dat zowel De E3 , Gamescom en Alpha spelers dat het beter aanvoelde.
Eerst zien bij de beta, dan geloven.
[ Voor 97% gewijzigd door Stronkie op 28-08-2013 20:13 ]
dan zou het ook meer realistisch zijn dat je voor snipers kills meer xp krijgt? real life krijgen sluipschutters ook meer ''erkenning'' als ze iemand van zeer lange afstand weten om te leggen dan dat een infanterie soldaat iemand op korte afstand uitschakelt. daarnaast is het in het leger ook veel moeilijker om überhaupt sluipschutter te worden.. dus hoe moeilijker (afstand?) het schot hoe meer xp.. lijkt mij wel een mooi modelCynicRelief schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:53:
[...]
dus, hopelijk, minder kamperende snipers?!
long-range sniping, kamperend en wel, is een skill, prima als dit kan binnen BF4, als in BF3, want sommige maps lenen zich er goed voor; de hele reden dat long-range snipers atm niks toevoegen is omdat ze denken op een duck shootingrange te zijn, dus nogmaals, dat scheutje realisme, prima!
ja.. heeel vaakStronkie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:13:
Is er al gemeld dat de beta op 1 oktober begint en dat je hem kunt downloaden op 28 sept??

[ Voor 17% gewijzigd door spartacusNLD op 28-08-2013 20:15 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
nou ja, 't is maar een spelletje, maar idd, daarmee maak je het wel aantrekkelijk om ipv zomaar een kamperende sniper een skillful kamperende sniper te zijn, dus ja, des te moeilijker het shot, gezien omstandigheden, des te meer xp; volgens mijn is dat overigens al zo, maar behoeft long-range sniping wat aandacht, wat dit betreftspartacusNLD schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:13:
[...]
dan zou het ook meer realistisch zijn dat je voor snipers kills meer xp krijgt? real life krijgen sluipschutters ook meer ''erkenning'' als ze iemand van zeer lange afstand weten om te leggen dan dat een infanterie soldaat iemand op korte afstand uitschakelt. daarnaast is het in het leger ook veel moeilijker om überhaupt sluipschutter te worden.. dus hoe moeilijker (afstand?) het schot hoe meer xp.. lijkt mij wel een mooi model
[...]
Headshot = 100punten +10 punten + 1 Punt/meterspartacusNLD schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:13:
[...]
dan zou het ook meer realistisch zijn dat je voor snipers kills meer xp krijgt? real life krijgen sluipschutters ook meer ''erkenning'' als ze iemand van zeer lange afstand weten om te leggen dan dat een infanterie soldaat iemand op korte afstand uitschakelt. daarnaast is het in het leger ook veel moeilijker om überhaupt sluipschutter te worden.. dus hoe moeilijker (afstand?) het schot hoe meer xp.. lijkt mij wel een mooi model
[...]
ja.. heeel vaak![]()
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Dat is wat ik mij al vanaf het begin afvraag, want hoewel ik veel plezier heb gehad aan BF3 +Premium kan BF4 mij niet warm krijgen, het lijkt gewoon een beetje op elkaar en dat Textures her en der wat beter worden dat kan me eigenlijk ook geen roest schelen, waarom zou ik het dan wel kopen? Overtuig me...
Waarschijnlijk kan je em al in de winter voor een paar tientjes kopen, maar ja...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Kijk het enigste wat bijna niet verandert is zijn de graphics.kuusj98 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:50:
Kopen, niet kopen?
Dat is wat ik mij al vanaf het begin afvraag, want hoewel ik veel plezier heb gehad aan BF3 +Premium kan BF4 mij niet warm krijgen, het lijkt gewoon een beetje op elkaar en dat Textures her en der wat beter worden dat kan me eigenlijk ook geen roest schelen, waarom zou ik het dan wel kopen? Overtuig me...
Waarschijnlijk kan je em al in de winter voor een paar tientjes kopen, maar ja...
Voor de rest is er heel veel aangepast in wapens gameplay voertuigen en dynamische maps.
Maar als je premium hebt zal ik zeggen probeer de beta en kijk dan verder
Op een gegeven moment heeft Jack het over het 'peak' systeem op de PS4, waarbij je gebruik maakt van de sixaxes. Lijkt me interessant.beuker19 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:43:
Hier een preview van BF4
[video]
Wat mij heel tof lijkt zijn de vele anti camp gadgets en de verbeterde suppression mechanics
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ga je niet overtuigen maar je kan hem al voor rond de 3 tientjes krijgen. Je mag lekker zelf bepalen of jou dat het waard is of niet.kuusj98 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:50:
Kopen, niet kopen?
Dit topic is gesloten.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.