Asgaro schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:47:
- Zie een teammate liggen
- Alt-tab naar webbrowser
- Vul zijn nickname in op bv. bf3stats.com
- Kijk naar zijn SPM
- Als goed: revive him! Als ondermaats: move on...
Maar even serieus: ik denk dat selectief reviven gewoon veel nadeliger is.
Je gaat toch ook
zelf vrij snel dood? En dan is het zonde als:
- je spawnt
- je ziet een gevallen teammate die je negeert
- je sterft zelf
Zulke situaties zullen toch veel voorkomen? Daarom vind ik het beter dat je toch gewoon
iedereen revivet, want voor je het weet lig je zelf neer - en als je zelf niet gerevived wordt - heb je gewoon niets nuttigs gedaan.
Met andere woorden:
als de gelegenheid er is, revive iemand dan. Want voor je het weet ben je zelf dood en heb je potentieel 3 revive charges onbenut gelaten.

Daarom heb je nu ook een tablet nodig tijdens het game, voor je minimap en weten wie je moet reviven

ik ge echt niet meer zomaar mensen reviven, ook al lig je te kreunen onder me voeten.nu revive ik blind alle spelers met een geel icoontje (AKA squad mates) maar dat ga ik nu niet meer doen.
Volgens mij doet dice dit om de noobs te helpen.
Het gebeurd nu al 100 keer dat er een medic over je heen loopt zonder te reviven en dat is best wel irritant.
dus nu hebben ze een smoesje om niet te "kunnen" reviven.
ik heb liever onbeperkt revives, maar die dan langer duren waardoor je meer risico loopt, bijvoorbeeld net zo lang als een knife kill. dan voorkom je rambo revives.
op heel veel items is nu een beperking en dat is een beetje een minpunt en ook erg onduidelijk nog.
Littlebird heeft 6 flares te gebruiken, wat gebeurd er als je er uit en er weer in stapt ? heb je dan weer 6 flares (met andere worden 6 flares is de verwaarlozen)
of is het zo dat de voertuig maar 6 flares heeft en het maakt niet uit wie er in springt, als de flares op zijn van de chopper,dan kan je gewoon geen flares meer gebruiken.
Bij dit laatste zie ik de trolls al voorbij komen
6x flares gebruiken. De chopper bij de tegenstander plaatsen en wanneer iemand er mee vandoor gaat, locken en BOEM !!!
[
Voor 15% gewijzigd door
Pykow op 27-08-2013 10:15
]