[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.239 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
mukkel schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:08:
https://www.humblebundle.com/ Voor degene die bf3 erg cheap willen hebben :)
Het is voor een goed doel en je krijgt aardig wat games.

5dollar => 3,75 euro

Offtopic maar ja :P charity!
Hey slowpoke, lang niet gezien! :)

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:10
beuker19 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:07:
Hier heel veel Littlebird gameplay en die explosies :9~
[video]
wat een ongelooflijke noob

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:36
Pre load date :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QS9pFmi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:53
Waar slaat dat nou weer op? Hij haalt behoorlijk wat kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Unreleased?
Serieus EA? :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je dan liever "Released'' willen zien? Ja misschien wel, maar dit klopt toch :) ?

Ik heb nooit echt Bf3 gedaan, maar ik zag hier in een video dat er stond Rotor Offline toen die met een helicopters tegen een mast aanknalde. Was dat in Battlefield 3 ook al, of zijn dat soort details er best op vooruit gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 12:55
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:33:
[...]

Had je dan liever "Released'' willen zien? Ja misschien wel, maar dit klopt toch :) ?

Ik heb nooit echt Bf3 gedaan, maar ik zag hier in een video dat er stond Rotor Offline toen die met een helicopters tegen een mast aanknalde. Was dat in Battlefield 3 ook al, of zijn dat soort details er best op vooruit gegaan?
Afbeeldingslocatie: http://mizzbree.files.wordpress.com/2011/01/700px-grammar_nazi_flag.png

1 pic says it all :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:33:
[...]

Unreleased komt neer op niet uitgebracht. ;)
En ik ben dan dyslectisch. :P
Zat ook al in BF3 maar het is nu verbeterd. In BF3 was het doe zoveel schade en dan kapt je heli ermee. In BF4 moet je mikken op de motor voor dat trucje. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
DanielWW2 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:36:

Zat ook al in BF3 maar het is nu verbeterd. In BF3 was het doe zoveel schade en dan kapt je heli ermee. In BF4 moet je mikken op de motor voor dat trucje. ;)
Je bedoelt dat er bepaalde onderdelen van vehicles kapot kunnen en dan dus voor bepaalde negatieve effecten zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
tobitronics schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:40:
[...]

Je bedoelt dat er bepaalde onderdelen van vehicles kapot kunnen en dan dus voor bepaalde negatieve effecten zorgen?
Dat werd in ieder geval beweerd bij E3. Een tank in BF4 is pas disabled nadat de motor een hit krijgt. Verder werd die scout heli eerst disabled in een duel met een andere scout heli. Autorepair (gruwelijke feature) deed zijn werkt en daarna werd die kapotgeschoten zonder een disable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
DanielWW2 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:43:
[...]

Dat werd in ieder geval beweerd bij E3. Een tank in BF4 is pas disabled nadat de motor een hit krijgt. Verder werd die scout heli eerst disabled in een duel met een andere scout heli. Autorepair (gruwelijke feature) deed zijn werkt en daarna werd die kapotgeschoten zonder een disable.
Beter kun je dan ook gewoon een wiel van een jeep afschieten en dat ie dan niet meer rijdt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
tobitronics schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:44:
[...]

Beter kun je dan ook gewoon een wiel van een jeep afschieten en dat ie dan niet meer rijdt :o
Of gewoon een RPG hit en dode jeep. Hoe bedoel je een jeep overleeft een f*cking RPG? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:36:
[...]

Unreleased komt neer op niet uitgebracht. ;)
En ik ben dan dyslectisch. :P
Jullie moeten me echt even helpen, want Unreleased staat gewoon in Engelse woordenboeken. Ik mis ergens de clue geloof ik..

Maar zo te zien werken voertuigen schade nog steeds niet op die manier, want hij vloog naderhand gewoon vrolijk verder. Far Cry 3 style zou wel gaaf zijn in Battlefield 4, banden lek schieten en de voertuigen op die wijze aan afwijking geven. Of de achterste rotor eraf knallen, en zo de helikopters rondjes om hun eigen as zien draaien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 13:56
Weer wat nieuwtjes

Brutal new knife animations
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7Rd6HOa.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kOhdcgy.gif

M16a3 stats
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2RAIgqB.jpg

12G Shorty customization - no different ammo types
http://imgur.com/a/uWgQh

New gamemode, Frostbite 3 info, and more!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TOJKa8bstIE]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:21

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:39:
[...]

Het is in CTF nou niet heel er erg moeilijk om achter de linies te komen.
En vaak kom je met een parachute naar beneden wat ook niet echt in je voordeel werkt.
en in alle andere 15 gamemodi is de medic train met ondersteuning van wat engineers en voertuigen uiterst effectief.
Als de revive kit werkt zoals jij gisteren aangaf (met ammo dus) dan gaat het heel anders gamen worden.
ik zal dan echt alleen nog maar spelers reviven, waarbij ik echt weet dat ze nuttig zijn voor het team.

ik zal mijn revives heel anders gaan gebruiken. ook al kan je een bekende van mij zijn en zelfs met mij samen spelen via teamspeak, dan kan ik niet garanderen dat je gerived gaat worden door mij.
Er zijn spelers die ik ken, maar niet erg goed zijn. nu revive ik ze om ze te helpen, maar met een beperking op aantal revives, zullen ze mooi moeten respawnen :D
Ik hoop dan weer dat je sneller respawned voor snellere gameplay.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Waar ik wel benieuwd naar ben is of de destruction in BF4 beter is geworden (op de enigszins scripted levolution na). Speelde laatst BC2, en daar is de destruction eigenlijk beter als in BF3. Gebouwen kunnen helemaal plat.

Is hier al een filmpje van gemaakt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:27:
[...]

Als de revive kit werkt zoals jij gisteren aangaf (met ammo dus) dan gaat het heel anders gamen worden.
ik zal dan echt alleen nog maar spelers reviven, waarbij ik echt weet dat ze nuttig zijn voor het team.

ik zal mijn revives heel anders gaan gebruiken. ook al kan je een bekende van mij zijn en zelfs met mij samen spelen via teamspeak, dan kan ik niet garanderen dat je gerived gaat worden door mij.
Er zijn spelers die ik ken, maar niet erg goed zijn. nu revive ik ze om ze te helpen, maar met een beperking op aantal revives, zullen ze mooi moeten respawnen :D
Ik hoop dan weer dat je sneller respawned voor snellere gameplay.
Ik vrees dat dit inderdaad de realiteit gaat worden, revives sparen omdat sommige mensen beter een revive kunnen gebruiken dan anderen. De standaard noobs zullen door mij dan ook minder gerevived worden als ik weet dat er ook betere spelers zijn die een revive kunnen gebruiken. Sad but true helaas.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DJH schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:28:
Waar ik wel benieuwd naar ben is of de destruction in BF4 beter is geworden (op de enigszins scripted levolution na). Speelde laatst BC2, en daar is de destruction eigenlijk beter als in BF3. Gebouwen kunnen helemaal plat.

Is hier al een filmpje van gemaakt ofzo?
Ze hebben ervoor gekozen voor meer balance en dus daarom kan niet alles neergehaald worden.
Als alle gebouwen plat zouden gaan, had je geen cover tegen jets en choppers.
en daarnaast zou het voor een chopper ook niet leuk zijn, als ze niet achter een gebouw kunnen schuilen om cover te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
- Zie een teammate liggen
- Alt-tab naar webbrowser
- Vul zijn nickname in op bv. bf3stats.com
- Kijk naar zijn SPM
- Als goed: revive him! Als ondermaats: move on...

:+

Maar even serieus: ik denk dat selectief reviven gewoon veel nadeliger is.
Je gaat toch ook zelf vrij snel dood? En dan is het zonde als:
- je spawnt
- je ziet een gevallen teammate die je negeert
- je sterft zelf

Zulke situaties zullen toch veel voorkomen? Daarom vind ik het beter dat je toch gewoon iedereen revivet, want voor je het weet lig je zelf neer - en als je zelf niet gerevived wordt - heb je gewoon niets nuttigs gedaan.
Met andere woorden: als de gelegenheid er is, revive iemand dan. Want voor je het weet ben je zelf dood en heb je potentieel 3 revive charges onbenut gelaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over het algemeen herken ik wel of een dode speler een goede speler is gezien de omgeving en de situatie. In ieder geval ga ik niet zomaar meer iedereen reviven zoals ik nu doe, het gaat wel selectiever worden. Vaak genoeg meegemaakt dat ik gewoon 5-6 man achter elkaar aan het reviven ben zonder dood te gaan. Nu dat er maximaal 3 kunnen zijn wil ik wel de 3 beste hebben.
Dan gaan medics ook voor, zij kunnen immers ook weer reviven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Asgaro schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:47:
- Kijk naar zijn SPM

Asgaro pls, Engineer is the only true class :+

Heb van de week BF4 dan maar ge preorderd, wou ook naar gamescon maar was uitverkocht :+

Ik weet dat de A91 er weer inzit so Im le happy. hopelijk speelt ie was als in BF3 en dan ben ik niet te houden :9

EDIT: ik kijk net naar de scope list, x40 :o go go campfest, per direct op X duwen en bipotten dan maar

[ Voor 8% gewijzigd door yzx op 27-08-2013 09:58 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

yzx schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:55:
[...]

Asgaro pls, Engineer is the only true class :+

Heb van de week BF4 dan maar ge preorderd, wou ook naar gamescon maar was uitverkocht :+

Ik weet dat de A91 er weer inzit so Im le happy. hopelijk speelt ie was als in BF3 en dan ben ik niet te houden :9

EDIT: ik kijk net naar de scope list, x40 :o go go campfest, per direct op X duwen en bipotten dan maar
A91 FTW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:15

Satom

Verzamel ervaringen

- Kijk naar zijn SPM

- je spawnt
- je sterft zelf

Zulke situaties zullen toch veel voorkomen? Daarom vind ik het beter dat je toch gewoon iedereen revivet, want voor je het weet lig je zelf neer - en als je zelf niet gerevived wordt - heb je gewoon niets nuttigs gedaan.
Met andere woorden: als de gelegenheid er is, revive iemand dan. Want voor je het weet ben je zelf dood en heb je potentieel 3 revive charges onbenut gelaten. :)
Ik heb een stukje gemist merk ik, je kan niet meer ongelimiteerd reviven? :o Dan kan ik dus niet meer spammen met mijn linkermuisknop :9

Ik denk dat ik hem ook ga pre-orderen, wel voor PS4, laptopje gaat het absoluut niet aankunnen.. nu nog even opzoek naar een goede deal >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Satom op 27-08-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:24:
In dit filmpje op 30 sec. kun je duidelijk zien dat je 3x kunt reviven en je wel snel kunt reviven maar met minder health.

YouTube: Battlefield 4 PC Gameplay - Paracel Storm (Obliteration Mode)
Even de post van Killerbeuker quoten, in dat filmpje is te zien dat je 3 charges hebt bij je defib en dat na een korte revive al direct een charge weg is. Voor zover ik weet, maar veel was er niet over te vinden, krijg je er geen charges bij tenzij je een resupply bag vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

- Kijk naar zijn SPM

- je spawnt
- je sterft zelf

Daarom heb je nu ook een tablet nodig tijdens het game, voor je minimap en weten wie je moet reviven ;)
ik ge echt niet meer zomaar mensen reviven, ook al lig je te kreunen onder me voeten.nu revive ik blind alle spelers met een geel icoontje (AKA squad mates) maar dat ga ik nu niet meer doen.
Volgens mij doet dice dit om de noobs te helpen.
Het gebeurd nu al 100 keer dat er een medic over je heen loopt zonder te reviven en dat is best wel irritant.
dus nu hebben ze een smoesje om niet te "kunnen" reviven.

ik heb liever onbeperkt revives, maar die dan langer duren waardoor je meer risico loopt, bijvoorbeeld net zo lang als een knife kill. dan voorkom je rambo revives.

op heel veel items is nu een beperking en dat is een beetje een minpunt en ook erg onduidelijk nog.
Littlebird heeft 6 flares te gebruiken, wat gebeurd er als je er uit en er weer in stapt ? heb je dan weer 6 flares (met andere worden 6 flares is de verwaarlozen)
of is het zo dat de voertuig maar 6 flares heeft en het maakt niet uit wie er in springt, als de flares op zijn van de chopper,dan kan je gewoon geen flares meer gebruiken.
Bij dit laatste zie ik de trolls al voorbij komen :D

6x flares gebruiken. De chopper bij de tegenstander plaatsen en wanneer iemand er mee vandoor gaat, locken en BOEM !!! :D

[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 27-08-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Is het normaal dat je BF4 bestelt via Origin en 'm dan niet in de bestelgeschiedenis ziet, en ook niet bij Mijn Games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Murphy relog eens, werkte bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Murphy schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:25:
Is het normaal dat je BF4 bestelt via Origin en 'm dan niet in de bestelgeschiedenis ziet, en ook niet bij Mijn Games?
Dat is normaal. je krijgt een email van ze alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Murphy schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:25:
Mwha, je zou hem toch wel moeten terug vinden in je orderhistory hoor. Misschien dat het even duurt. Heb je wel een ordernummer via de mail gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Het hele rivive systeem in BF3 was gewoon OP.
Ik ben blij dat er wat aan gedaan word en hoe het uit gaat pakken weten we nog niet.
Natuurlijk zullen er nadelige gevolgen zijn maar ook meer dan genoeg positieve dingen.
Denk vooral dat het voor de Metro spelers heel nadelig is voor de rest het hier wat groter gemaakt word dan dat het is.
Het is gewoon fijn om misschien nu is een keer gerevived te worden na dat de enemy neergeschoten is.
Of je nu een keer een squad verrast en je killed er 3 je moet reloaden en ze staan niet alle 4 met 100% health klaar om je kapot te schieten.
Het is ook gewoon super dat je nu zelf ook moet nadenken over welke class ik in deze situatie het beste kan reviven.
Ik hoop gewoon dat het spelers aan zet om ook eens een andere class te proberen zonder dat je weet dat je gigantisch in het nadeel bent.
En het is natuurlijk super mensen nu te kunnen beoordelen op een echt K/D in plaats van hoe vaak is hij gerevived.

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 27-08-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

vinom schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:33:
[...]

Mwha, je zou hem toch wel moeten terug vinden in je orderhistory hoor. Misschien dat het even duurt. Heb je wel een ordernummer via de mail gehad?
Ja. Misschien dat het even duurt ivm internationaal bankengedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
- Kijk naar zijn SPM

Kijk, wij begrijpen elkaar. :)
beuker19 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:37:
Ik ben blij dat er wat aan gedaan word en hoe het uit gaat pakken weten we nog niet.
Natuurlijk zullen er nadelige gevolgen zijn maar ook meer dan genoeg positieve dingen.
Denk vooral dat het voor de Metro spelers heel nadelig is voor de rest het hier wat groter gemaakt word dan dat het is.
Het is gewoon fijn om misschien nu is een keer gerevived te worden na dat de enemy neergeschoten is.
Of je nu een keer een squad verrast en je killed er 3 je moet reloaden en ze staan niet alle 4 met 100% health klaar om je kapot te schieten.
Het is ook gewoon super dat je nu zelf ook moet nadenken over welke class ik in deze situatie het beste kan reviven.
Ik hoop gewoon dat het spelers aan zet om ook eens een andere class te proberen zonder dat je weet dat je gigantisch in het nadeel bent.
En het is natuurlijk super mensen nu te kunnen beoordelen op een echt K/D in plaats van hoe vaak is hij gerevived.
Het is inderdaad even afwachten hoe het allemaal uit zal pakken, maar tot nu toe kan ik me in alle wijzigingen ten opzichte van bf3 vinden. Het belooft veel dynamischer en afwisselendere game te worden waarin werkelijke skill meer beloond gaat worden en beter weergegeven wordt in de K/D, zoals het hoort in een shooter.

Hopelijk staan de namen er duidelijk bij als mensen dood zijn, dan kunnen we nog een beetje selectief reviven. Nu pak je soms al eens de verkeerde mee, of revive je de goede niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of deze vraag al beantwoord is, kan je je revives terugkrijgen via ammopacks? Hierdoor zou de Support meekunnen helpen je squad in leven te houden. (En zou je dus niet zoals in Bf3 allemaal als medic/engineer rondlopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:53
beuker19 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:38:
Weer wat nieuwtjes

Brutal new knife animations
[afbeelding]

[afbeelding]
Die knife animaties zagen er nog wel wat buggy uit.
In een aantal filmpjes leek het net alsof de speler iemand van achteren knifede, maar toch werd diegene dan gecounterknifed.
Dat zou toch alleen moeten werken als je iemand van voren probeert te knifen?

Dat is wel fijn inderdaad, soms dendert er een medictrain door de map heen waarbij een hele squad (of soms 2 man) elkaar constant achterna loopt om elkaar te reviven.
Dan zitten ze vaak ook nog op te scheppen over hun k/d ratio, terwijl ze waarschijnlijk een negatief k/d zouden hebben als ze alleen zouden spelen.

[ Voor 38% gewijzigd door AdmiralSnipe op 27-08-2013 11:54 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb zojuist even wat gameplay van Gamescom bekeken, en hoewel ik de SP er wel tof uit vind zien (echter, we weten hoe die is in BF3), ben ik nog niet onwijs overtuigd. Ben ik de enige die de graphics er wat "steriel" uit vind zien. In die citymap is het alleen maar grauw en grijs wat de klok slaat, en ook ziet alles er wederom erg "leeg" uit en echte details zijn niet te bekennen. Dit zijn filmpjes vanaf de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
bram1984 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:54:
Ik heb zojuist even wat gameplay van Gamescom bekeken, en hoewel ik de SP er wel tof uit vind zien (echter, we weten hoe die is in BF3), ben ik nog niet onwijs overtuigd. Ben ik de enige die de graphics er wat "steriel" uit vind zien. In die citymap is het alleen maar grauw en grijs wat de klok slaat, en ook ziet alles er wederom erg "leeg" uit en echte details zijn niet te bekennen. Dit zijn filmpjes vanaf de PC?
Gameplay van de Gamescom is idd vanaf PC.
Ben zelf ook nog niet overtuigd en die Paracel Storm map doet me eigenlijk niet zo veel.
Ik vind de map er ook aardig leeg uitzien en mist wat karakter.
Tijdens de eerste paar maanden van BF3 zat ik veel om te kloten in de grote conquest maps, maar na ong. een halfjaar ben ik veel meer de wat kleinere city maps gaan spelen, en ik merkte dat ik dat eigenlijk veel leuker vind.
Ik speel eigenlijk nooit meer maps als Fire Storm, Kharg, Wake of Caspian, doordat ik op die maps wat actie mis en omdat daar jets zitten die het spel vaak verzieken.
Van mij mogen in BF4 wel meer city maps als Markaz Monolith komen, dus wel met voertuigen (geen jets!) maar ook veel beschutting van gebouwen, zodat de map ook wat meer sfeer meekrijgt dan wanneer je op zo'n uitgestrekte kale map speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Mag ik even vragen wat een "medic train" inhoudt?
Ik dacht dat dat van die medics zijn die op Operation Metro of andere clusterfuck maps gewoon continu mensen aan het reviven zijn?

Maar nu lees ik meermaals hierboven dat er kritiek is op squads die volledig uit Assaults bestaan en elkaar continu reviven? Wat is daar mis mee?
Ik dacht dat squadplay en teamplay net belangrijk was in Battlefield? :? Maar nu zien mensen het hier als OP, en vinden ze het erg dat hun K/D hierdoor hoger is? Sinds wanneer is K/D nu weer belangrijk? :?
En so what dat hun K/D dan ook veel hoger ligt, maar het gaat toch om de SPM in BF games? Ik vermoed dat die wel hoger zal liggen ook, dus geen reden tot klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Medic train is vaak in rush, dat iedereen of bijna iedereen assault speelt, en sjah dat hou je niet tegen he met die revives van BF3 :+ asgaro pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 08:23

MetalPool

Boe!

Waarom doen ze niet gewoon zo dat je eenmalig een persoon kan reviven en daarna niet meer....
Zo`n medic train is echt belachelijk :-)
En 1x reviven vind ik toch wel realistischer toch?
Je hebt nog 1 kans.....daarna is het over....of je nou gespawnkilled wordt of niet.
Ik heb trouwens een gruwelijke hekel aan revive zonder communicatie....
Je bent dood....wacht op je respawn....je ontspant wat.....en ineens BZRK....je bent gerevived midden in een vuurgevecht en hoppa je wordt meteen weer afgeknald...

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het probleem van zo'n medic train is dat er zo verdomd weinig tegen te doen is. Het is inderdaad een zeer effectieve manier van samenwerken maar het zorgt er wel voor dat andere squad combinaties eigenlijk vrijwel altijd afvallen en het onderspit delven. Zo'n medic train kan eindeloos door gaan zolang er maar iemand is die de anderen kan reviven. Zolang een iemand nog leeft kan hij de andere drie direct op de been krijgen waardoor ze direct weer maximale vuurkracht hebben.

Een medic train is, tenzij er voertuigen betrokken zijn, vaak effectiever dan andere squad combinaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 15:21

BaRF

bijna kerst

Vandaar de kreet die ik in mijn bureau heb gekrast :+

"Always shoot the medic first"

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 13:41

Stronkie

Where wind is Trouble

waarom dat gezeur over de medic.. Ik speel medic omdat ik dat het fijnste vind.. Als ik mensen meer dan 1x kan reviven zijn dat weer puntjes voor mij.. Zo is het spel opgebouwd.. Je kunt dode mensen gewoon reviven.. Deal with it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stronkie schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:30:
waarom dat gezeur over de medic.. Ik speel medic omdat ik dat het fijnste vind.. Als ik mensen meer dan 1x kan reviven zijn dat weer puntjes voor mij.. Zo is het spel opgebouwd.. Je kunt dode mensen gewoon reviven.. Deal with it
Omdat, ondanks het nut van de andere classen in specifieke scenario's, de medic toch tamelijk aan de sterke kant is. Indien je infantry only gevechten speelt is er weinig reden een andere class te kiezen dan de medic. Een Recon met MAV per team om te spotten en een support met C4 voor belangrijke plekken maar meer ook niet echt. En dat is jammer, het haalt de diversiteit uit het spel. Meer diversiteit zal uiteindelijk een stuk beter werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Stronkje, je moet toegeven dat uit de 4 klasse, meer dan de helft van d e spelers Medic waren en hier minstens 70% met de M16A3/A4 speelde. Dat heeft zijn redenen he, press left mouse button to win :+

Ik vind het persoonlijk fijn om met de A91 te spelen omdat hij een uitdaging biedt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door yzx op 27-08-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:48:
[...]

Die knife animaties zagen er nog wel wat buggy uit.
In een aantal filmpjes leek het net alsof de speler iemand van achteren knifede, maar toch werd diegene dan gecounterknifed.
Dat zou toch alleen moeten werken als je iemand van voren probeert te knifen?
Ik had dat gevoel ook , want ook de gameplay filmpjes van Jackfraggs leek het heel makkelijk om te counter knifen
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:03:
[...]

Gameplay van de Gamescom is idd vanaf PC.
Ben zelf ook nog niet overtuigd en die Paracel Storm map doet me eigenlijk niet zo veel.
Ik vind de map er ook aardig leeg uitzien en mist wat karakter.
Tijdens de eerste paar maanden van BF3 zat ik veel om te kloten in de grote conquest maps, maar na ong. een halfjaar ben ik veel meer de wat kleinere city maps gaan spelen, en ik merkte dat ik dat eigenlijk veel leuker vind.
Ik speel eigenlijk nooit meer maps als Fire Storm, Kharg, Wake of Caspian, doordat ik op die maps wat actie mis en omdat daar jets zitten die het spel vaak verzieken.
Van mij mogen in BF4 wel meer city maps als Markaz Monolith komen, dus wel met voertuigen (geen jets!) maar ook veel beschutting van gebouwen, zodat de map ook wat meer sfeer meekrijgt dan wanneer je op zo'n uitgestrekte kale map speelt.
Mij lijkt juist die Paracel Storm heel vet.
Genoeg dekking doormiddel van loopgraves ,bosjes en gebouwen.
Door de storm je tactiek te moeten aanpassen op land en water
Navel combat , de golven te kunnen gebruiken in jou voordeel.
Bruggen die kapot kunnen :)
Geen Tanks om rekening mee te houden in de MAA :o
Hopelijk iets meer gebalanceerde Jets.
Want ik ben het met je eens dat jets vooral op Caspian , Kharg en Wake heel makkelijk kunnen domineren want het zijn voor infantry , tanks en choppers gewoon leuke maps.
Maar door de nieuwe anti air mogelijkheden is het gewoon even afwachten en in obliteration zitten geen Jets *O*
BaRF schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:19:
[...]

Vandaar de kreet die ik in mijn bureau heb gekrast :+

"Always shoot the medic first"
Maar zo jammer dat meestal het hele team medic was :+

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 27-08-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Asgaro schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:09:
Mag ik even vragen wat een "medic train" inhoudt?
Ik dacht dat dat van die medics zijn die op Operation Metro of andere clusterfuck maps gewoon continu mensen aan het reviven zijn?

Maar nu lees ik meermaals hierboven dat er kritiek is op squads die volledig uit Assaults bestaan en elkaar continu reviven? Wat is daar mis mee?
Ik dacht dat squadplay en teamplay net belangrijk was in Battlefield? :? Maar nu zien mensen het hier als OP, en vinden ze het erg dat hun K/D hierdoor hoger is? Sinds wanneer is K/D nu weer belangrijk? :?
En so what dat hun K/D dan ook veel hoger ligt, maar het gaat toch om de SPM in BF games? Ik vermoed dat die wel hoger zal liggen ook, dus geen reden tot klagen.
Ik heb er geen problemen mee dat je als medic anderen revived, dat doe ik zelf ook wanneer ik medic speel.
Ik doel meer op spelers die met z'n 2en een server joinen en de hele tijd achter elkaar aanlopen om te reviven, en dan gaan opscheppen hoe goed ze wel niet zijn.
Tijd terug deed ik een keer metro en daar liepen er ook 2 rond, liepen de hele tijd met z'n 2en en andere teammates keken ze niet naar om, vervolgens gingen ze opscheppen over hun 3+ k/d terwijl ze 24/7 metro aan het spelen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Stronkie schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:30:
En in BF4 is het niet meer zo .....So deal with It :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:13:

Het is inderdaad even afwachten hoe het allemaal uit zal pakken, maar tot nu toe kan ik me in alle wijzigingen ten opzichte van bf3 vinden. Het belooft veel dynamischer en afwisselendere game te worden waarin werkelijke skill meer beloond gaat worden en beter weergegeven wordt in de K/D, zoals het hoort in een shooter.

Hopelijk staan de namen er duidelijk bij als mensen dood zijn, dan kunnen we nog een beetje selectief reviven. Nu pak je soms al eens de verkeerde mee, of revive je de goede niet...
Slechtere spelers zullen nu nog sneller opvallen, want ik zal alleen me squad reviven hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:14:
[...]

Slechtere spelers zullen nu nog sneller opvallen, want ik zal alleen me squad reviven hoor.
Koop jij BF4 dan ?
Dacht dat je een beetje bij BF2 was blijven hangen :+
Of is misschien hier door BF4 wat minder ''Noob friendy''
Want als je niet met een squad speelt of van toegevoegde waarde voor je team bent zul je minder gerevived worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:14:
[...]

Mee eens, dat is wel een nadeel van de squad-bro-perk-0-meter, je hebt veel minder aan het reviven van randoms, dus dat zal wel flink afnemen en ook ammo/health focus zal meer op het squad liggen.

Dat kan wel eens beroerd uitpakken, op gemiddelde publics zitten er meestal tenminste 2 snipers in mijn squad, dus daar heb ik bij voorbaat al niets aan en de revives van medics in andere squads kan ik dan ook wel afschrijven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus het wordt nu of volledig lone wolf spelen of met de beste mensen die je kent samen spelen. Samenspelen met noobs levert inderdaad helemaal niks op, slechtere mensen worden nog meer een hinder in je squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:20:
[...]

Mee eens, dat is wel een nadeel van de squad-bro-perk-0-meter, je hebt veel minder aan het reviven van randoms, dus dat zal wel flink afnemen en ook kogel/health focus op het squad.

Dat kan wel eens beroerd uitpakken, op gemiddelde publics zitten er meestal tenminste 2 snipers in mijn squad, dus daar heb ik bij voorbaat al niets aan en de revives van medics in andere squads kan ik dan ook wel afschrijven....
Als 1 van die Snipers ver achter in de bergen ligt is de kans op een squadwipe wel kleiner :+
Tsurany schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:21:
Dus het wordt nu of volledig lone wolf spelen of met de beste mensen die je kent samen spelen. Samenspelen met noobs levert inderdaad helemaal niks op, slechtere mensen worden nog meer een hinder in je squad.
Het levert altijd meer op als je in een squad zit maar wel minder dat dan squads die actief samenwerken.
Maar het is nu ook zo dat je als squad meer samen werkt het meer oplevert.

[ Voor 28% gewijzigd door beuker19 op 27-08-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
beuker19 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:11:
[...]

En in BF4 is het niet meer zo .....So deal with It :+
Ik zie het als een ver-CoD-isering van de franchise. Maar goed, ik moet me erbij neerleggen. :)

Ik heb zelf ook nooit echt last gehad van Medic Trains.
Then again, ik heb ook nooit last gehad van overpowered jets en daarover wordt hier ook geklaagd. :D
Misschien analyseer ik een match veel minder terwijl ik speel, in vergelijking met anderen hier. Of ik speel onbewust op meer noob-friendly servers: ervaren spelers gaan namelijk sneller bepaalde zaken uitbuiten dan iemand die de game minder fanatiek speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
beuker19 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:24:
[...]

Als 1 van die Snipers ver achter in de bergen ligt is de kans op een squadwipe wel kleiner :+
Hahaha puntje! Zo had ik er nog niet naar gekeken. :+
Tsurany schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:21:
Tsja, dat is een onoverkomelijk iets sinds iedereen persé moet kunnen "levelen, ranken en unlocken" in games. Dit was in BF3 bij de launch precies zo. Als je veel samenspeelde met goede spelers vanaf de launch was een SPM van 800 - 1200 heel goed mogelijk (buiten TDM) en rank je vele malen sneller dan mensen die alleen moeten spelen.

Als beginnende speler moet je het dan opnemen tegen mensen die al beter zijn, die ook nog eens goed ondersteund worden door hun team, goed samenwerken, voice communicatie en de beste unlocks hebben. Dat maakt de drempel wel erg hoog.

Ik hoop dat ze dat in BF4 beter aanpakken, toegankelijker maar wel met een langere learning curve zodat je je kan blijven verbeteren. BF3 is/was wat dat betreft juist andersom, lastig inkomen, maar de learning ceiling is snel bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok dat ze het juist nog slechter aan pakken, nog meer unlocks die je moet behalen en nog meer zaken die afhangen van je eigen prestaties. Het spel wordt nog minder noob vriendelijk en wie er de meeste tijd in steekt heeft de beste kansen om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 08:23

MetalPool

Boe!

Dit heb ik gekocht bij bol.com: Battlefield 4 - Deluxe Edition -

Maar ff gepreordered vanwege die DLC..
WooT :P Kan niet w88en! :*)

[ Voor 16% gewijzigd door MetalPool op 27-08-2013 13:45 ]

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 14:53

zAo

GPLv2 Fanboy

Tsurany schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:40:
Ik gok dat ze het juist nog slechter aan pakken, nog meer unlocks die je moet behalen en nog meer zaken die afhangen van je eigen prestaties. Het spel wordt nog minder noob vriendelijk en wie er de meeste tijd in steekt heeft de beste kansen om te winnen.
Zolang de 'tegen maatregelen' (flares/smoke/...) maar de eerste unlocks zijn. Als je dan even je best doet, kun je meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:19:
[...]

Koop jij BF4 dan ?
Dacht dat je een beetje bij BF2 was blijven hangen :+
Of is misschien hier door BF4 wat minder ''Noob friendy''
Want als je niet met een squad speelt of van toegevoegde waarde voor je team bent zul je minder gerevived worden.
:P BF4 is een goeie vooruitgang en meer op lijn met BF2 nu nog de damage model van BF2 en een paar andere zaken en dan ben ik blij :P of geef me mod tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:31:
[...]

Hahaha puntje! Zo had ik er nog niet naar gekeken. :+

[...]

Tsja, dat is een onoverkomelijk iets sinds iedereen persé moet kunnen "levelen, ranken en unlocken" in games. Dit was in BF3 bij de launch precies zo. Als je veel samenspeelde met goede spelers vanaf de launch was een SPM van 800 - 1200 heel goed mogelijk (buiten TDM) en rank je vele malen sneller dan mensen die alleen moeten spelen.

Als beginnende speler moet je het dan opnemen tegen mensen die al beter zijn, die ook nog eens goed ondersteund worden door hun team, goed samenwerken, voice communicatie en de beste unlocks hebben. Dat maakt de drempel wel erg hoog.

Ik hoop dat ze dat in BF4 beter aanpakken, toegankelijker maar wel met een langere learning curve zodat je je kan blijven verbeteren. BF3 is/was wat dat betreft juist andersom, lastig inkomen, maar de learning ceiling is snel bereikt.
Toch ben ik het hier niet helemaal mee eens.
Heel veel mensen denken ook gewoon niet na , want als iedereen ook maar een beetje speelt met hoe je rol bedoeld is stromen de punten binnen.
Of doen wat je moet doen in Conquest of Rush.
Want teamplay is eigenlijk heel erg makkelijk en logisch gemaakt in BF3.
Dat vervolgens heel veel mensen er niets mee doen en dan vervolgen ook nog gaan klagen dat anderen het wel doen is eigenlijk de wereld op zijn kop.
Want wie er nou niet meegemaakt dat je in een tank battle zit een engineer stapt bij je in je bent disabled en de engineer rent weg ipv. je te repareren.
Om vervolgens door die zelfde tank ook afgeknald te worden
Of dat je soms voor een Support gast moet gaan staan te dansen om ammo te krijgen.

Kijk zulke punten die ik net benoem hebben toch niets met een learning curve of zo te maken maar is niets meer dan basis kennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
zAo schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:45:
[...]

Zolang de 'tegen maatregelen' (flares/smoke/...) maar de eerste unlocks zijn. Als je dan even je best doet, kun je meekomen.
Dit heeft de lead developer Gustavsson(??) wel aangegeven in de stream, hij gaf toe dat ze een ontwerpfout gemaakt hadden en dat ze in elk geval wat betreft de jets dat gingen veranderen.

Maar hoe dat voor andere voertuigen/infantry uit gaat pakken is nog niet bekend volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:49:
[...]

Dit heeft de lead developer Gustavsson(??) wel aangegeven in de stream, hij gaf toe dat ze een ontwerpfout gemaakt hadden en dat ze in elk geval wat betreft de jets dat gingen veranderen.

Maar hoe dat voor andere voertuigen/infantry uit gaat pakken is nog niet bekend volgens mij.
Volgens mij hebben alle voertuigen straks een ''basis kit'' om vervolgens meer dingen te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hoe zit met met de diverse anti voertuig wapens voor de Engineer? Zijn die ook direct beschikbaar of kost het weer tijd die te unlocken? Een stinger lijkt mij toch vrij noodzakelijk, zou zonde zijn als je daar zo lang op moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tsurany schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:52:
En hoe zit met met de diverse anti voertuig wapens voor de Engineer? Zijn die ook direct beschikbaar of kost het weer tijd die te unlocken? Een stinger lijkt mij toch vrij noodzakelijk, zou zonde zijn als je daar zo lang op moeten wachten.
Geen idee maar ga er vanuit dat je redelijk snel een paar anti air/boot/voertuig unlocks te pakken hebt.
In bf3 had je standaard de rpg/smaw en 3000 punten voor de igla/stinger nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
beuker19 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:48:
[...]

Toch ben ik het hier niet helemaal mee eens.
Heel veel mensen denken ook gewoon niet na , want als iedereen ook maar een beetje speelt met hoe je rol bedoeld is stromen de punten binnen.
Of doen wat je moet doen in Conquest of Rush.
Want teamplay is eigenlijk heel erg makkelijk en logisch gemaakt in BF3.
Dat vervolgens heel veel mensen er niets mee doen en dan vervolgen ook nog gaan klagen dat anderen het wel doen is eigenlijk de wereld op zijn kop.
Want wie er nou niet meegemaakt dat je in een tank battle zit een engineer stapt bij je in je bent disabled en de engineer rent weg ipv. je te repareren.
Om vervolgens door die zelfde tank ook afgeknald te worden
Of dat je soms voor een Support gast moet gaan staan te dansen om ammo te krijgen.

Kijk zulke punten die ik net benoem hebben toch niets met een learning curve of zo te maken maar is niets meer dan basis kennis.
Natuurlijk heeft dat wel met een learning curve te maken. Als je nog nooit een battlefield game gespeeld hebt, weet jij echt niet hoe goed om te gaan met voertuigen. Het is juist de interactie met voertuigen die van BF potentieel een heel moeilijke shooter is om in te komen. Uiteraard ben ik de eerste om toe te geven dat een kwart van de spelers echt intrinsiek te dom is om te poepen, maar heel toegankelijk is het voor compleet nieuwe en jonge spelers niet, zeker niet als je niet weet waar je moet zoeken. Er zijn zoveel wapens/gadgets/items/perks, wat werkt het beste of past het beste bij jou speelstijl?

Wat dat betreft ben ik blij met de test range die ze weer introduceren zodat iedereen naar hartenlust kan oefenen met wapens/gadgets en voertuigen. Er is nog niet bevestigd of er een kleine tutorial a la 1943 bij zit, maar dat is een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:57:
[...]

Geen idee maar ga er vanuit dat je redelijk snel een paar anti air/boot/voertuig unlocks te pakken hebt.
In bf3 had je standaard de rpg/smaw en 3000 punten voor de igla/stinger nodig.
Ik ga liever nergens zomaar vanuit met DICE. Ongetwijfeld dat je de basis dingetjes wel snel krijgt maar met de veelvoud aan launchers nu zie ik het zomaar gebeuren dat de starter flink moet spelen voor hij ze allemaal heeft en ondertussen dus aardig in het nadeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 22:14
Ik heb geen zin om die klote hond uit te laten in Cod Ghosts, dus ik ga overstappen naar BF (ps4)
Enige tutorials / oefensessie zou mooi zijn binnen het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

In het begin heeft iedereen het niveau van kindje van 16 jaar :P
Daarna beginnen mensen de game te begrijpen en unlocks vrij te spelen en onderscheiden de volwassenen het van de kindjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 08:03
Ik denk dat het je nog tegen zal vallen hoe goed "kindjes" tegenwoordig zijn. Elke keer als ik een 'pro-gamer' op het net zie is het een knulletje van +-18. Ook wel logisch aangezien je op latere leeftijd simpelweg de tijd niet meer hebt om zoveel uren in een spel te steken.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Heeft iemand al gedacht aan het resupply concept voor revives?
3x revive is gewoon weinig en ik kom vrijwel elke game voorbij die 3 in een leven als ik assault speel. Op deze manier zal ik ook alleen maar mensen reviven die weten wat ze doen. Het resultaat is dan een paar mensen die elkaar op de been houden en de rest wordt kanonnenvoer. Lijkt me echt heel leuk voor iedereen. De goede spelers moeten alles doen, de rest gaat alleen maar dood...

Ik denk dat je die revives gewoon kan aanvullen bij een ammo pack. Het lijkt me ook logisch dat het zo is. DICE wil overduidelijk een limiet stellen aan spambare acties en wapens maar tanks hebben ook unlimited ammo. Het wordt alleen in ladingen van 4 verdeeld om spam te stoppen.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:31:
Ik speel vrijwel altijd alleen, bijna nooit TDM of Conquest Domination en ik bakte er niks van het eerste halfjaar. SPM is 820. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:01:
Ik denk dat het je nog tegen zal vallen hoe goed "kindjes" tegenwoordig zijn. Elke keer als ik een 'pro-gamer' op het net zie is het een knulletje van +-18. Ook wel logisch aangezien je op latere leeftijd simpelweg de tijd niet meer hebt om zoveel uren in een spel te steken.
Ja en Neen,

Ja: jongere gamers hebben gemiddeld genomen iets meer vrije tijd te besteden dan de oudere gamers en jongere gamers hebben over het algemeen iets betere reflexen.
En Neen: oudere gamers kunnen dit compenseren door beter tactische inzicht.

Daarnaast is zo dat ik gemiddeld genomen het zeker NIET afleg tegen jongere spelers op, pak em beet TDM Noshar Canals of in Close Quarters. :+

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 08:03
Indy91 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:39:
[...]

Ja en Neen,

Ja: jongere gamers hebben gemiddeld genomen iets meer vrije tijd te besteden dan de oudere gamers en jongere gamers hebben over het algemeen iets betere reflexen.
En Neen: oudere gamers kunnen dit compenseren door beter tactische inzicht.

Daarnaast is zo dat ik gemiddeld genomen het zeker NIET afleg tegen jongere spelers op, pak em beet TDM Noshar Canals of in Close Quarters. :+
Fair enough dat je met tactisch denken (vergeet niet de jaren algemene game ervaring) een jong persoon kan counteren maar de hoeveelheid uren die die kereltjes in de games kunnen stoppen, daar is over het algemeen geen tactisch inzicht tegenaan te gooien. Want, elke tactische move die een ouder persoon uithaalt hebben zij dan al meerdere keren gezien en een counter op gevonden. Tel daar de gefinetunede schiet skills bij op en ik denk dat menig jonger generatie lid een pittige tegenstander kan vormen.

Oefening baart kunst is niet voor niets één van de betere gezegden. :)

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:31:
Ik denk dat je die revives gewoon kan aanvullen bij een ammo pack. Het lijkt me ook logisch dat het zo is. DICE wil overduidelijk een limiet stellen aan spambare acties en wapens maar tanks hebben ook unlimited ammo. Het wordt alleen in ladingen van 4 verdeeld om spam te stoppen.
Maar hoe vaak krijg jij nou een ammo pack? Zo vaak kom ik die niet tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Btw, er is ooit een onderzoek over leeftijd gedaan met 13.000 BF3 gamers:
The PsyOps research initiative was first and foremost about examining the link between play style and personality. However, during our analysis of play style and personality, we stumbled upon something interesting: age is strongly related to play style. The strength of the relationship between age and play style is such that we can “explain” about half your age based on how you play Battlefield 3. In statistical terms, that means play style makes a strong model of age. When we look at the correlations (relationships) between age and play style, we see some interesting (yet unsurprising) things happen.

Younger players kill and die more than older players. They also have a better aim (high accuracy) and a higher Kill-Death ratio. Naturally, this results in higher score per minute for every type of score (vehicle score, team score, etc.). There is however one notable exception: age has nothing to do with your objective score. Basically, older players score worse than younger players in every way, except when we look at the objective of the game. Also, older players play worse in terms of kills. Yet older players do not really lose more often than younger players. So, younger players are better, but older players PTFO (Play the F* Objective, a term popularized in the Battlefield3 community).

There is more to play style than only performance however. Older players turn out to invest more time in the game, as well as to prefer other classes and vehicles than younger players. Older players prefer tanks, while younger players prefer aircraft. Older players prefer the Support and Engineer classes, while younger players prefer the Assault and Recon classes.

All in all, it turns out age says a lot about how you play games. We suspect that this is due to life-time developments in our cognitive performance, personality, and motivations. As we grow older, we become more dutiful and responsible, but also slower and more careful.
http://www.psyopsresearch.com/age-playstyle/

8 pagina's tellende PDF als je tijd teveel hebt: http://www.psyopsresearch...loads/2013/03/CIG2013.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
DanielWW2 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:31:
Heeft iemand al gedacht aan het resupply concept voor revives?
3x revive is gewoon weinig en ik kom vrijwel elke game voorbij die 3 in een leven als ik assault speel. Op deze manier zal ik ook alleen maar mensen reviven die weten wat ze doen. Het resultaat is dan een paar mensen die elkaar op de been houden en de rest wordt kanonnenvoer. Lijkt me echt heel leuk voor iedereen. De goede spelers moeten alles doen, de rest gaat alleen maar dood...

Owja, het is ook al bevestigd dat die charges bijgevuld kunnen worden worden vanuit een ammo crate (of dat ook vanaf de kleine ammo packs die je op een player kan drukken kan weet ik niet). Maar we weten allemaal hoe scheutig de gemiddelde support player in BF3 met ammo kistjes is. 8)
Ik speel vrijwel altijd alleen, bijna nooit TDM of Conquest Domination en ik bakte er niks van het eerste halfjaar. SPM is 820. oOo
Dat doe je zeker netjes, maar ik bedoelde te zeggen dat het kleine groepje waar ik vanaf de launch intensief mee samenspeelde vanaf de get-go na de eerste medaille een SPM van 800+ hadden. Wij hadden bijvoorbeeld de USAS+Frag al 2 weken voordat de meerderheid uberhaubt in de buurt kwam en het langzaam maar zeker OP leek te zijn. 8)

Het is voor nieuwe spelers die alleen spelen wel ontmoedigend als er gecoördineerde en decked-out squads ronde na ronde bovenaan staat en het je heel moeilijk maken om punten te scoren en zelf te levelen.
tikkietrugjaap schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:49:
[...]
Fair enough dat je met tactisch denken (vergeet niet de jaren algemene game ervaring) een jong persoon kan counteren maar de hoeveelheid uren die die kereltjes in de games kunnen stoppen, daar is over het algemeen geen tactisch inzicht tegenaan te gooien. Want, elke tactische move die een ouder persoon uithaalt hebben zij dan al meerdere keren gezien en een counter op gevonden. Tel daar de gefinetunede schiet skills bij op en ik denk dat menig jonger generatie lid een pittige tegenstander kan vormen.

Oefening baart kunst is niet voor niets één van de betere gezegden. :)
In hoeverre het opgaat voor FPS weet ik niet, maar in real-time-strategy (Starcraft en Starcraft 2 in Korea e-sports) is gebleken dat na je 24e met ervaring niet of nauwelijks meer snelheid en reactievermogen kan compenseren.

Er is 1 keer een kampioen geweest van 25 (en die was ook al een keer kampioen op zijn 19e of 20e geweest). De rest is allemaal jonger.

Edit: I stand corrected, met dank aan Gundogan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:47

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Asgaro schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:50:
Btw, er is ooit een onderzoek over leeftijd gedaan met 13.000 BF3 gamers:

[...]

http://www.psyopsresearch.com/age-playstyle/

8 pagina's tellende PDF als je tijd teveel hebt: http://www.psyopsresearch...loads/2013/03/CIG2013.pdf
Hm, mis ik nou het regressiemodel? Zou wel interessant zijn om te zien welke factoren nu sterke voorspellers zijn. :)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:57:
In hoeverre het opgaat voor FPS weet ik niet, maar in real-time-strategy (Starcraft en Starcraft 2 in Korea e-sports) is gebleken dat na je 24e met ervaring niet meer snelheid en reactievermogen kan compenseren.

Er is 1 keer een kampioen geweest van 25 (en die was ook al een keer kampioen op zijn 19e of 20e geweest). De rest is allemaal jonger.
Ik had volgens mij hier iets van een jaar geleden ook al gereageerd. :p Nestea won 3x de GSL rond z'n dertigste en dit jaar zijn er tenminste drie spelers (Bomber, Polt en Hyun) geweest die een belangrijk toernooi wonnen op hun 25ste. Meesten zijn wel rond de 20 ja (Flash is ook nog maar 21). Uiteraard wel rekening houden met dienstplicht in Korea, dus dan vallen sowieso al veel spelers af na hun ~21-25ste.

Met shooters is het denk ik wat minder ja. Rapha (beste Quake speler) is nu 24. Onze eigen Vo0 beleefde zijn hoogtepunt op z'n 21ste volgens mij in 2005 (z'n Painkiller rivaal Fatality was toen rond de 25 en dat was ook zo'n beetje zijn laatste wapenfeit). Meeste SK.swe Counter-Strike spelers waren ook jonger dan 25 op hun hoogtepunt in 2001-2004 en de meeste goede CS:GO spelers zijn denk ik ook wel jonger dan 25.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Cool ik doelde eigenlijk op mensen die gaan schreeuwen en het inderdaad tactisch niet in kunnen zien hoe ze moeten spelen. ik heb het niet over wie beter is :P
natuurlijk ga ik het ooit afleggen tegen gastjes van 16 jaar, omdat ze sneller reactie tijd hebben, meer vrije tijd en minder stress hebben. (hoor mij nu oud praten met mn 23 jaar :P )

Ik zie veel plus punten in BF4, maar het is afwachten of het ook goed uitgewerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Ik vraag me af hoeveel 40+ spelers hier op het forum actief zijn.
Volgens het artikel van waar Asgaro naar verwijst moeten we dan echt meester tactici zijn (mijn stats zullen dat waarschijnlijk niet verraden, hihi).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Pykow schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:30:
Cool ik doelde eigenlijk op mensen die gaan schreeuwen en het inderdaad tactisch niet in kunnen zien hoe ze moeten spelen. ik heb het niet over wie beter is :P
natuurlijk ga ik het ooit afleggen tegen gastjes van 16 jaar, omdat ze sneller reactie tijd hebben, meer vrije tijd en minder stress hebben. (hoor mij nu oud praten met mn 23 jaar :P )

Ik zie veel plus punten in BF4, maar het is afwachten of het ook goed uitgewerkt is.
Waar het vooral om gaat is dat de slechte punten van BF3 aangepakt lijken te worden.
Het is ook altijd zo als er weer iets generfed word er altijd voorstanders en tegenstanders zijn.
Nu merk je gewoon dat mensen die nu de Medic trains (mis)bruiken dit niet zo'n leuke nerf vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:59:
[...]

Waar het vooral om gaat is dat de slechte punten van BF3 aangepakt lijken te worden.
Het is ook altijd zo als er weer iets generfed word er altijd voorstanders en tegenstanders zijn.
Nu merk je gewoon dat mensen die nu de Medic trains (mis)bruiken dit niet zo'n leuke nerf vinden.
limiet op reviven vindt ik inderdaad ook niet leuk.
Het vertragen en het niet terug brengen op de volle 100% vindt ik al een goede nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Pykow schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:09:
[...]

limiet op reviven vindt ik inderdaad ook niet leuk.
Het vertragen en het niet terug brengen op de volle 100% vindt ik al een goede nerf.
Kijk dat snap ik niet want jij bent dadelijk die eerste die staat te springen als de jets generfed zijn :P
En dat vind ik juist een slechte nerf want dat vertraagd het spel juist weer enorm omdat iedereen straks eerst wacht bij de medpack tot ze weer full health zijn.
Ik had liever gezien alleen de 3 chages en een animatie van 2 seconden of zo ipv. 4 voor de 100% health en geen snellere revives

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

beuker19 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:17:
[...]

Kijk dat snap ik niet want jij bent dadelijk die eerste die staat te springen als de jets generfed zijn :P
En dat vind ik juist een slechte nerf want dat vertraagd het spel juist weer enorm omdat iedereen straks eerst wacht bij de medpack tot ze weer full health zijn.
Ik had liever gezien alleen de 3 chages en een animatie van 2 seconden of zo ipv. 4 voor de 100% health en geen snellere revives
Daarom is een game nooit perfect voor iedereen :D
BF4 komt wel aardig in de buurt van de perfecte game (alleen nog maar de netcode en dan is het een alleen nog maar fine tunen met de balans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:57:
Dat doe je zeker netjes, maar ik bedoelde te zeggen dat het kleine groepje waar ik vanaf de launch intensief mee samenspeelde vanaf de get-go na de eerste medaille een SPM van 800+ hadden. Wij hadden bijvoorbeeld de USAS+Frag al 2 weken voordat de meerderheid uberhaubt in de buurt kwam en het langzaam maar zeker OP leek te zijn. 8)
Ik kan niet wachten op BF4. Ik heb alleen nogal eens de neiging om de eerste maanden echt zwaar waardeloos te spelen waarna het opeens super gaat. Hopen dat het deze keer eens goed gaat vanaf het begin. :X
Oh en jij noob met je USAS-12 + frag. :P
Tsurany schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:50:
[...]

Maar hoe vaak krijg jij nou een ammo pack? Zo vaak kom ik die niet tegen ;)
Ik ben onderhand een meester in het zoeken naar supportkits. :+
Als dat betekent dat een teamgenoot even dood moet gaan, ammokistje pakken en dan misschien nog een revive als er nog tijd is dan moet dat maar. ;)

Verder aangezien support nu carbines mag kiezen ga ik wel wat meer support spelen. Hetzelfde met recon.
My G36C, MINE. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat sowieso, carbines ftw. Zal wel even duren tot de G36C beschikbaar is. Blijf het enorm jammer vinden dat er weer geen andere G36 versies beschikbaar komen. De G36K of G36E zou ik toch graag terug zien.

Vraag me wel af hoe nuttig PDW's nog gaan zijn, welke tweaks hebben die gekregen?

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 27-08-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
DanielWW2 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:36:

Verder aangezien support nu carbines mag kiezen ga ik wel wat meer support spelen. Hetzelfde met recon.
My G36C, MINE. 8)
Gaat DanielWW2 heel erg teleurstellen :|

YouTube: Complete Battlefield 4 Weapons List & Stats! (Battlefield 4 Gameplay/Commentary/Trailer)

De Pdw's zijn nu engineer class only.
Dus nu is het ook de moeite waard om eens als engineer te spelen in een potje domination/tdm door het gebrek aan leuke gadgets :)

[ Voor 38% gewijzigd door beuker19 op 27-08-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik vind het grappig dat men nu al vast houd aan bepaalde wapens, Dice heeft namelijk nog nergens iets bekend gemaakt over de damage van de wapens onderling.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
beuker19 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:42:
[...]

Gaat DanielWW2 heel erg teleurstellen :|

YouTube: Complete Battlefield 4 Weapons List & Stats! (Battlefield 4 Gameplay/Commentary/Trailer)

De Pdw's zijn nu engineer class only.
Dus nu is het ook de moeite waard om eens als engineer te spelen in een potje domination/tdm door het gebrek aan leuke gadgets :)
Gelukkig is de G36C een carbine. ;)
Oh en op die manier raakt niemand, ooit nog een PDW aan. Nice one DICE. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Ik ben ook een mooie kutviool. Ik gaf een paar posts geleden aan dat ik BF4 nog niet in Origin zag verschijnen terwijl ik 'm wel had gekocht...bleek dat ik alleen Premium had gekocht ...

Net alsnog de basisgame gekocht, staat ook netjes in Origin |:(

@hieronder: blijkbaar! :7

[ Voor 5% gewijzigd door Murphy op 27-08-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Aha, dus het is mogelijk om premium te kopen zonder de basegame ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
DanielWW2 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:50:
[...]

Gelukkig is de G36C een carbine. ;)
Maar de nerf in RoF van 750 naar 650 rpm van de G36c is toch geen leuk nieuws :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
beuker19 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:04:
[...]

Maar de nerf in RoF van 750 naar 650 rpm van de G36c is toch geen leuk nieuws :?
Ik zag het net ja...
WHY DICE, WHY? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:46:
Ik vind het grappig dat men nu al vast houd aan bepaalde wapens, Dice heeft namelijk nog nergens iets bekend gemaakt over de damage van de wapens onderling.....
Sommige wapens zijn gewoon cool, ongeacht de stats ;) Daarnaast van sommige wapens weet je wel hoe ze gaan presteren, die zijn in real life ook gewoon goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:08:
[...]

Sommige wapens zijn gewoon cool, ongeacht de stats ;) Daarnaast van sommige wapens weet je wel hoe ze gaan presteren, die zijn in real life ook gewoon goed ;)
Nu maar hopen dat die 650 rof een typo is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

De recon wordt nu wel heel erg overpowered, wat is daar de reden van?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
fynrd1 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:21:
De recon wordt nu wel heel erg overpowered, wat is daar de reden van?
Hoe wordt recon OP dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Na de 12x dus ook 20x en waarschijnlijk zelfs 40x scope. C4, zeroscoping, displayed target distance, m82a3 die dus ook voertuigen kan uitschakelen, naast het feit dat deze ook nog semi auto is. Wat eigenlijk betekend dat je binnen een afzienbare tijd een beest bent op vrijwel alle afstanden.

[ Voor 12% gewijzigd door fynrd1 op 27-08-2013 19:28 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
fynrd1 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:28:
[...]

Na de 12x dus ook 20x en waarschijnlijk zelfs 40x scope. C4, zeroscoping, displayed target distance, m82a3 die dus ook voertuigen kan uitschakelen, naast het feit dat deze ook nog semi auto is. Wat eigenlijk betekend dat je binnen een afzienbare tijd een beest bent op vrijwel alle afstanden.
De M82 kan je dus alleen oppakken en je hebt maar twee magazijnen. Geen resupply mogelijk.
Verder als je gewoon beweegt dan wordt je echt niet geraakt en scope glare is er nog steeds.

Dus als je dom genoeg bent om totaal stil te gaan staan midden in een veld terwijl je een scope glare ziet dan is Recon zeker OP. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:02
fynrd1 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:28:
[...]

Je vergeet de motion mines.

Maar ik ben een echte recon speler dus ik ben er erg blij mee, vooral omdat in bf3 de recon class echt enorm gelimiteerd was. Geen C4, geen motion mines, geen mortar. Ik ben BFBC2 gewend (eerste bf game) en daar kon ik dat allemaal, dan is bf3 toch wel ineens erg gelimiteerd.
In BF3 word je opgescheept met een spawnbeacon (leuk voor team mates en soms voor jezelf maar erg saai, dat spot ding wat niemand gebruikt, en dat andere spot ding wat handig is maar zoveel tijd kost om neer te zetten en te verplaatsen).

Kortom de recon class kan misschien OP worden maar hij word vooral weer meer fun om te spelen en is het weer mogelijk om een andere manier van spelen te hebben dan op 1000m afstand gaan liggen en schieten. Ik was koppig genoeg om toch recon te blijven spelen maar met assult was/is het veel makkelijker om aanvallend te spelen en nuttiger te zijn voor je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jackal131 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:40:
Ik vraag me af hoeveel 40+ spelers hier op het forum actief zijn.
Volgens het artikel van waar Asgaro naar verwijst moeten we dan echt meester tactici zijn (mijn stats zullen dat waarschijnlijk niet verraden, hihi).
Vind het wel een leuk artikel en herken er ook wel veel in. Ben zelf 32 en speel inderdaad meestal engineer en de tank is veruit mijn favo voertuig. Ik merk wel dat ik echt meer van de vehicle maps ben en Metro, Seine en Grand Bazaar infantry maps een stuk minder speel. Aftermath vind ik echter wel een toffe uitbreiding, vooral Epicenter vind ik geweldig, ondanks het gebrek aan armor.

Op de consoles liggen die SPM waardes trouwens wel een stuk lager dan op de PC heb ik het idee? Ik zit zelf op 522, volgens mij is dat vergelijkbaar met iets tussen de 600 en 700 op de PC? Met 24 spelers valt er natuurlijk een stuk minder te killen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Nieuws van de dag :)

HUD shows direction of lock-on:
YouTube: Battlefield 4 - Multiplayer Gameplay Z-11 Scout Helicopter All Attachments, Air Combat & AA Missile

Belt-fed LMGs can nos equip Heavy Barrel
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XOQTOEV.png

Vegetation moves as you walk through it :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HKeSG12.gif

Squad leader now shown on the scoreboard :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NNIcZ4z.jpg?1

[ Voor 32% gewijzigd door beuker19 op 28-08-2013 08:09 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.