[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.212 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:23
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:59:
[...]

jou reacties !
als Pro E-sports in bf3 :') en als 4 idioten naar de vlag rennen als medic.

Zegt genoeg over jou en spel ervaring om in klein team verband te spelen tegen over goeie spelers in plaats van tegen paar medic noobs die eerst maar dom lopen te reviven.

Zelfs in georganiseerde matches als 32vs32 en 16vs16 matches is het een heel ander verhaal, als jij 2 betere spelers aan jou kant heb. En ja ik heb in zulke leuke matches gespeeld waar niet iedereen dom ging lopen reviven maar echt goed samenwerkte en dus individuele skill minder uitmaakte, maar toch de doorslag kan brengen.
En dat kan nu niet meer ?
Is zeg alleen dat het nu nog meer tactisch gepeeld moet worden en je een nog gevarieerder team nodig bent ipv 5 assaults.
Dat met die medic was maar een voorbeeld , maar in de 32 vs 32 matches zie je ook geen recons en support gasten puur omdat je ze niet nogig bent(te zwak zijn) en dat is straks niet meer zo
En pro E-sports bestaat niet niet in BF3 puur omdat er te veel random dingen zijn zoals suppression , Frog of war en er geen spectator mode aanwezig is.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
beuker19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:55:
Nog 2 hele grote nerfs voor de Defibs
1. 4 seconden charge voor full healt , hoe korter hoe minder health (kan wat beter worden met de defib upgrade)
2.Maar 3 of 4 charge packs(ammo) voor je defibs

R.I.P. Medic trains
Oeh, die zijn wel erg hard. Ik hoop wel dat je charge packs kan bijvullen anders zijn de defibs redelijk nutteloos. Niet dat ik het nou heel erg vind. De medictrain is nu echt dood en nu kan je misschien eens wat anders dan defibs nemen zoals health pack en small health pack of health pack en M320 smoke. De opties worden wel beter als de defib zo is.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
beuker19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:10:
[...]

Is zeg alleen dat het nu nog meer tactisch gepeeld moet worden en je een nog gevarieerder team nodig bent ipv 5 assaults.
Dat met die medic was maar een voorbeeld , maar in de 32 vs 32 matches zie je ook geen recons en support gasten puur omdat je ze niet nogig bent(te zwak zijn) en dat is straks niet meer zo
En pro E-sports bestaat niet niet in BF3 puur omdat er te veel random dingen zijn zoals suppression , Frog of war en er geen spectator mode aanwezig is.
pro=professioneel en niemand kon van het prijzengeld in bf3 leven inderdaad. Bf4 met spec mode zijn veel meer sponsors geïnteresseerd en zal het prijzengeld met wel 10 tot 20 keergroter worden :).
Maar de core dingen zoals supression, hit reg en mapdesign was niet goed genoeg om een balanced competitve spel te creëren.
Maar ik denk zelf dat ze een matchmaking tool in battlelog stoppen voor domination, wat heel leuk zou kunnen uitpakken voor een grotere groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:10:
[...]

Hou aub op over tactisch spelen, tactisch spelen sinds BF3 is gewoon waardeloos.
Weet je waarom omdat de weapon damage/spray zo idoot als het maar kan.

BF2 was mijn gemiddelde reload na 2 kills of soms wel 3. Bij BF3 moet je wel reloaden na 1 kill omdat je anders zo'n grote nadeel heb. ( *O* flanken is minder waard geworden en soms nadelig)

Oh en de time to kill was het zelfde maar mensen met een betere aim hadden duidelijk het voordeel dus hebben ze daarom aangepast.

En oh kerel pro E-sports bestond echt wel hoor misschien moet je een versus spelen dan weet je gelijk hoeveel je te kort schiet. Maar mij laatste ESL versus is 8 maanden geleden.
In het begin heeft echt wel bestaan hoor ;)! herinner die e-sport support tweets/post van z1hinto of wie het ook was.. Beetje de competitieve scene voor de gek houden.

Zucht en natuurlijk kan dat niet meer, maar omdat je e-sport met een :') afbeeld ga ik niet eens proberen uit te leggen aan je. Ga er zelfs maar over nadenken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 16:13

ronalddus

Buffalo77

Ik ben in ieder geval blij met wat nerfs voor de medic. Als je in een gewone match met goede spelers ieta wilde uithalen heb je toch minimaal 3/4 medics nodig. Dat is toch wel jammer. Vooral als je 'alleen' speelt zonder vrienden op skype bijvoorbeeld is het helemaal zinloos om de support of sniper class te kiezen.
Dit geeft weer wat meer diversiteit in het spel. Ik ben bijvoorbeeld nog steeds voorstander van medic dozen met lmg en ammo icm assualt rifles, ala BC2. Dan moet je echt kiezen tussen 'het goede' wapen en de betere ondersteuning. Ook de sniper class met C4, die je verder dan 1m kon gooien, was een stuk nuttiger dan de recon van BF3

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:21:
[...]

Hou aub op over tactisch spelen, tactisch spelen sinds BF3 is gewoon waardeloos.
Weet je waarom omdat de weapon damage/spray zo idoot als het maar kan.

BF2 was mijn gemiddelde reload na 2 kills of soms wel 3. Bij BF3 moet je wel reloaden na 1 kill omdat je anders zo'n grote nadeel heb. ( *O* flanken is minder waard geworden en soms nadelig)

Oh en de time to kill was het zelfde maar mensen met een betere aim hadden duidelijk het voordeel dus hebben ze daarom aangepast.

En oh kerel pro E-sports bestond echt wel hoor misschien moet je een versus spelen dan weet je gelijk hoeveel je te kort schiet. Maar mij laatste ESL versus is 8 maanden geleden.
In het begin heeft echt wel bestaan hoor ;)! herinner die e-sport support tweets/post van z1hinto of wie het ook was.. Beetje de competitieve scene voor de gek houden.

Zucht en natuurlijk kan dat niet meer, maar omdat je e-sport met een :') afbeeld ga ik niet eens proberen uit te leggen aan je. Ga er zelfs maar over nadenken.
Maar is BF4 komen heel veel van die tactische punten terug.
Bijvoorbeeld geen unlimited revives dus moet je een andere tactiek gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 21:39
Medic was ook ontzettend populair omdat het simpelweg de meeste punten gaf: 100 per revive, even veel als een kill! Je kon als iemand die totaal niet kan schieten maar wel weet waar die moet zijn als de klappen vallen zo ontzettend veel punten farmen zonder zelf ook maar iets te doen behalve die stroomkastjes in je handen te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:53:
[...]

Maar is BF4 komen heel veel van die tactische punten terug.
Bijvoorbeeld geen unlimited revives dus moet je een andere tactiek gebruiken :)
hahah dude andere tactische punten met deze noob friendly gunplay.
~ Boring

sorry maar unlimted revives doet meer goed in competitieve game scene dan in een publieke game waar mensen toch als idoten al gedragen en je rug niet eens kunnen dekken. of ieder geval het maakt niet uit of ze andere kant op kijken want beschoten in je rug wordt je toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:43:
[...]

Gewoon weer repair/supply pads bij een basis en op schepen waar je als chopper/jet overheen moet vliegen. :)
Inderdaad :)

Heb het hele BF3 verhaal gemist want ben na BF2 gestopt met gamen. Nu BF4 komt lees ik veel 'verbeteringen' tov BF3, die in BF2 heel normaal zijn. Denk dus dat het qua gameplay dan meer op BF2 lijkt, wat zo te lezen niet eens zo slecht is.
Een paar dingen die ik voorbij heb zien komen zijn dus inderdaad het herladen van jets en heli's, maar bijvoorbeeld ook het moeten volgen van je doel met de IGLA. Ook krijg je voor een revive net zoveel punten als voor een kill, en voor een resupply of heal de helft, waardoor er voldoende teamplay ontstaat omdat dit namelijk punten oplevert.
Heb BF2 ook maar weer eens geïnstalleerd om te kijken of ik het nog kon ( direct weer bovenaan en lekker slachten met de PKM, yay :9 ), en de gameplay is nog steeds erg vermakelijk, en het samenwerken met squads is nog altijd veel aanwezig. Met een goede squad kan je immers gewoon de hele ronde naar je hand zetten. Hopelijk is dat ook zo in BF4.

Verheug me eigenlijk ook wel op de stroom van noobs die zo net na de kerst de server vol komen stromen. De echte fans zijn al lekker ingespeeld, dus die periode is goed voor je k/d-ratio >:)
Wat mij betreft mag er ook weer een dichte map zoals Karkand in BF2 bij zitten. Niks zo leuk als op een met infantry overspoeld 'Hotel' te spawnen als engineer, en dan maar raggen met de shotgun :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Hoor net bij het kijken naar de stream dat de Spas12 slug generfd is op long range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Dat riviven nu anders is zal de support class wat nuttiger maken imo en dit zal de randoms waarschijnlijk ook sneller ammo doen droppen. Vind zelf 2 revives wel wat weinig, maar we zullen zien. Het zal het overleven wel een stuk belangrijker maken en minder do-or-die acties opleveren.

Ik mag hopen dat de training-modus ook meteen wat informatie bied over hoe je objectives moet pakken en hoe de classes werken? Of is dat weer wishfull thinking?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:54:
Medic was ook ontzettend populair omdat het simpelweg de meeste punten gaf: 100 per revive, even veel als een kill! Je kon als iemand die totaal niet kan schieten maar wel weet waar die moet zijn als de klappen vallen zo ontzettend veel punten farmen zonder zelf ook maar iets te doen behalve die stroomkastjes in je handen te houden!
ach een simpele mechaniek als speler binnen 3 seconden weer dood is -200 punten
of don't accept revive.

Hoe moeilijk is dat op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:52:
[...]

ach een simpele mechaniek als speler binnen 3 seconden weer dood is -200 punten
of don't accept revive.

Hoe moeilijk is dat op te lossen
Ik vond het niet erg om gerevived te worden in BF2, ook al ben je paar seconden daarna misschien weer dood.
Als eerste doet die medic de moeite om je te reviven terwijl hij ook zelf eraan kan gaan. En als tweede krijg ik geen death zolang ik steeds gerevived wordt, en bestaat er de kans dat ik nog weg kan rennen naar dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:57:
[...]

Ik vond het niet erg om gerevived te worden in BF2, ook al ben je paar seconden daarna misschien weer dood.
Als eerste doet die medic de moeite om je te reviven terwijl hij ook zelf eraan kan gaan. En als tweede krijg ik geen death zolang ik steeds gerevived wordt, en bestaat er de kans dat ik nog weg kan rennen naar dekking.
ik heb het over domme revive's
Wat ze nu implementeren is boring.. 4 seconden is gewoon dikke teamplay nerf voor goeie spelers/squads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:51:
Dat riviven nu anders is zal de support class wat nuttiger maken imo en dit zal de randoms waarschijnlijk ook sneller ammo doen droppen. Vind zelf 2 revives wel wat weinig, maar we zullen zien. Het zal het overleven wel een stuk belangrijker maken en minder do-or-die acties opleveren.

Ik mag hopen dat de training-modus ook meteen wat informatie bied over hoe je objectives moet pakken en hoe de classes werken? Of is dat weer wishfull thinking?
Daarom zijn het er ook kennelijk 3/4.
Verder hoop ik ook dat training modus echt uitgewerkt is en geen sandbox om aan te kloten. Het zat nog in BF1943 en ik weet dat het in BF2 zat. Die van BF1943 was gewoon goed, to the point en duidelijk. Aangezien BF1943 mijn eerste echte BF ervaring was vond ik het wel prettig. Er is een goede rede waarom ik nu al langer een tutorial wil. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik vind het niet erg als je in een sandbox kunt spelen met de voertuigen en dergelijke, maar nieuwe gamers moeten echt wat meer doorkrijgen wat nou eigenlijk de bedoeling is. Doe desnoods die stem weer terug die uitleg gaf. Bijvoorbeeld bij de eerste 10 potten en daarna niet meer (of gewoon toch nog uit te zetten).

Ik heb helemaal geen probleem met n00bs die mee gaan doen. Anders krijg je nooit nieuwe taktieken of inzichten, maar ik heb geen zin om ze alles maar uit te moeten leggen of 30x keer om ammo te vragen. Als er wat gamers via de party mee komen doen help ik ze ook altijd een tijdje om ervoor te zorgen dat ze weten hoe het spel in elkaar steekt en wat ze kunnen doen. Maar met onbekende randoms is dat gewoon lastig.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 23-08-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:57:
[...]

Het is gewoon OP niet meer niet minder.
Natuurlijk is het lekker dat je midden in de actie gerevived word.
Maar als iemand 4 spelers tegen komt en hij verrast ze schiet er 3 dood en moet reloaden á 2 of 3 seconden en hij is klaar en ze staan alle 4 weer met 100% health is een beetje uit balans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
1. 4 seconden charge voor full healt , hoe korter hoe minder health (kan wat beter worden met de defib upgrade)

R.I.P. Medic trains
/fail

Ik ga gewoon suicide klikken wanneer mijn charge packs op zijn... I need my revive fix.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5JCpQad.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:41:
[...]

Het is gewoon OP niet meer niet minder.
Natuurlijk is het lekker dat je midden in de actie gerevived word.
Maar als iemand 4 spelers tegen komt en hij verrast ze schiet er 3 dood en moet reloaden á 2 of 3 seconden en hij is klaar en ze staan alle 4 weer met 100% health is een beetje uit balans :+
Je vergelijking gaat nergens op omdat de weapon damage + spread dat niet toelaat.
Daar is 1 clip 3 personen de max en meestal is dat na 2 kills zowiezo een reload.

Terwijl in BF2 je werd beloond om te flanken of te verrassen puur omdat je met 1 clip 6 mensen kon neer schieten. wordt je nu gestraft omdat je gewoon moet reloaden of je pistol moet pakken.

met de m16a3 burst mode kon je dus 6 mensen neer schieten met de AK iets minder maar daar had je de CQC voordeel mee in bf2

en waarom gooi je geen grenaat op de lijken of schiet je ze gelijk weer neer, als je toch weet dat er nog medic bezig is... dit faalt bij mij bijna nooit en werkt goed op de zenuwen van je tegenspeler :z

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2013 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48
Ach, het komt een beetje van 2 kanten.

Ik hekel er aan dat ik constant weer gerevived word door teammates in een vuurgevecht, en hekel er net zo hard aan als de vijand dit doet. Dit zorgt er voor dat spammedics wat beter na moeten gaan denken.

Daarnaast neem ik aan dat de 'ammo' hiervoor bijgevuld word door ammo packs?
BF4 zou de eerste paar keer gewoon fullscreen met een oerhard geluid moeten weergeven dat je squadmates nu al 10x om ammo/health/vervoer staan te roepen.

Na een tijdje lopen ze er hopelijk zo bij:
Afbeeldingslocatie: http://global3.memecdn.com/ammo-pack-bf3_gp_1463109.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 24-08-2013 02:35 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:21:
[...]

( *O* flanken is minder waard geworden en soms nadelig)
Flanken minder waard? Dan kun je niet flanken :P . Een beetje waardige flank levert al gauw een squad wipe op en is niet heel moeilijk. (dan heb ik het niet over metro oid, maar daar is er ook nauwelijks tot geen mogelijk tot hele flank manoeuvre).

Vooral als dit een ervaren engineer squad is op bijv. caspian border dan is dit al een aanzienlijke wisseling van krachten op de map.

Verder lijkt BF4 mij een heerlijke game, ik hoop dat het niet mijn thesis schrijven in de war schopt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
6pack15 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 03:02:

Verder lijkt BF4 mij een heerlijke game, ik hoop dat het niet mijn thesis schrijven in de war schopt |:(
Lol, ik heb die van mij allang afgeschreven als hopeloos verloren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:47
DanielWW2 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 03:42:
[...]

Lol, ik heb die van mij allang afgeschreven als hopeloos verloren. :P
Lol

Heeft er al iemand vernomen hoe dat zit met de .50 sniper die ik in de trailer zag?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Asgaro schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:50:
Ik ga gewoon suicide klikken wanneer mijn charge packs op zijn... I need my revive fix.
Eurgh ik vrees ervoor dat nu reviven zeer beperkt gebruikt gaat worden, tenzij er grote voordelen aan verbonden zijn voor de gebruiker.

Er waren nu al mensen te vies om je te reviven als het 1 knop en een muisklik verwijderd was. Nu heb je nog eens beperkte revives en een charge timer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Volgens mij zag ik in dit gameplay filmpje heel duidelijk dat zodra je iemand spot en hij zijn line of sight verbreekt het oranje driehoeken ook weg is.
Als dat waar is _/-\o_ _/-\o_ is Dice koning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:55

iop

BF4 beta staat in mijn origin lijst :)

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:29
@beuker19: is het nou écht zo makkelijk om een headshot te maken, of is het iemand die zegmaar flink "warm gespeeld" is?

@iop tha man: ik ook, wachtend op 24 september... als de geruchten waar zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Jorn1986 op 24-08-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
GerGio schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 03:55:
[...]

Lol

Heeft er al iemand vernomen hoe dat zit met de .50 sniper die ik in de trailer zag?
- Je moet m vinden op een van de vaste spawnlocaties (maar 1 tegelijk op de map)
- Heeft rangefinder en instelbare scope
- Heeft verder ook gewoon unlocks net zoals elk ander wapen, waaronder 40x scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Asgaro schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:50:
[...]

/fail

[afbeelding]
Misschien komt er wel een perk voor extra charges of kun je je defibz opladen aan een laadpaal of kun je de defibz van anderen oppakken of kun je t gewoon uit een ammopack pakken :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
tobitronics schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:27:
[...]

- Je moet m vinden op een van de vaste spawnlocaties (maar 1 tegelijk op de map)
- Heeft verder ook gewoon unlocks net zoals elk ander wapen, waaronder 40x scope.
- Is een 1 shot kill op alle bodyparts
- Ammo op=op 22 bullets
- Doet schade aan voertuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:47
tobitronics schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:27:
[...]

Oke het is aan de ene kant wel leuk maar aan de andere kant ook wel jammer dat er maar 1 is. Maar ik voorzie ergens wel weer een hoop mensen die met dit ding ergens op hun gemak gaan liggen en afwachten maar. Meestal betekend dat toch easy kill voor mij?
Ik hoop dat hij een beetje werkt tegen choppers?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:28

R.I.P. Medic trains
O.o Dus je kunt nog maar 3 of 4 keer reviven??
Ben benieuwd of je die charge packs weer kunt bijvullen via een ammo kit, maar dan nog is het gaar want zelfs in BF3 waar de ammo kits ongelimiteerd zijn kom ik ze zelden tegen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
Kan je nauw op de boats c4 plaatsen? (sneakactack onderwater) En de usas is wel hard generfed zeg in firerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Waarschijnlijk wel al geplaatst hier maar topic gaat te hard voor mij.

Official Levolution video:

http://youtu.be/Q3W4FbsAqIY

Moet zeggen dat ik het wel goed vind overkomen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 02:32:
[...]

Ach, het komt een beetje van 2 kanten.

Ik hekel er aan dat ik constant weer gerevived word door teammates in een vuurgevecht, en hekel er net zo hard aan als de vijand dit doet. Dit zorgt er voor dat spammedics wat beter na moeten gaan denken.

Daarnaast neem ik aan dat de 'ammo' hiervoor bijgevuld word door ammo packs?
Als je wilt dat ze moeten nadenken dan moet je ze kunnen straffen door punten vermindering of just don't accept revive knopje.. Give up living knopje.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 03:02:
[...]

Flanken minder waard? Dan kun je niet flanken :P . Een beetje waardige flank levert al gauw een squad wipe op en is niet heel moeilijk. (dan heb ik het niet over metro oid, maar daar is er ook nauwelijks tot geen mogelijk tot hele flank manoeuvre).

Vooral als dit een ervaren engineer squad is op bijv. caspian border dan is dit al een aanzienlijke wisseling van krachten op de map.

Het was ook sarcastisch bedoeld :P ! in vergelijking met BF2 vs BF3 door de weapon damage model!
in BF2 was ik verzekerd van een squad wipe in BF3 is dat een stuk minder omdat ik bijna altijd naar me semi pistol moet switch om het af te maken. als ik niet met support rond loopt }:|

Ik wil de oude weapon damage model terug plus team damage aan dan kunnen we het over tactisch spelen hebben.. maar dit is niet echt noob friendly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Huh? Dan speel je toch gewoon hardcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:24:
[...]

Het was ook sarcastisch bedoeld :P ! in vergelijking met BF2 vs BF3 door de weapon damage model!
in BF2 was ik verzekerd van een squad wipe in BF3 is dat een stuk minder omdat ik bijna altijd naar me semi pistol moet switch om het af te maken. als ik niet met support rond loopt }:|

Ik wil de oude weapon damage model terug plus team damage aan dan kunnen we het over tactisch spelen hebben.. maar dit is niet echt noob friendly
Het lijkt mij beter dat jij gewoon bij bf2 blijft :+
Het lijkt erop dat Ace wel de lusten maar niet de lasten wil van BF3 normal mode.

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 24-08-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:25:
Huh? Dan speel je toch gewoon hardcore?
;) Hardcore is niet vergelijkbaar kwa weapon handeling, rate of fire, spread, damage en time to kill..
Ook al ga je sneller dood het heel het anders plus de netcode is slechter.
:X

Hoevaak was ik niet in knive animatie en maak ik hem af en daarna maakt hij me af nog met zijn gun..
Of elkaar killen of ik lig al 0.7 seconden op de grond en toch ga ik dood.

Het is veel erger in BF3 dan in BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:04:
[...]

O.o Dus je kunt nog maar 3 of 4 keer reviven??
Ben benieuwd of je die charge packs weer kunt bijvullen via een ammo kit, maar dan nog is het gaar want zelfs in BF3 waar de ammo kits ongelimiteerd zijn kom ik ze zelden tegen.
Medic Train is toch een slecht iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:37:
[...]

;) Hardcore is niet vergelijkbaar kwa weapon handeling, rate of fire, spread, damage en time to kill..
Ook al ga je sneller dood het heel het anders plus de netcode is slechter.
:X

Hoevaak was ik niet in knive animatie en maak ik hem af en daarna maakt hij me af nog met zijn gun..
Of elkaar killen of ik lig al 0.7 seconden op de grond en toch ga ik dood.

Het is veel erger in BF3 dan in BF2.
Dat is in normal niet veel anders hoor die rare lag.Al knife ik zelf (mede doordat je knife animatie soms gewoon niet wil) een stuk minder vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:26:
[...]

Het lijkt mij beter dat jij gewoon bij bf2 blijft :+
Het lijkt erop dat Ace wel de lusten maar niet de lasten wil van BF3 normal mode.
Tja ik hou niet zo van de noob friendly elementen, dat BF3 met zich mee brengt.

Zoals

teamdamage off - zorgt voor minder spammen
3d icons on- ik kan nog steeds de omgeving scannen als ik niet zeker weet als iemand daar zit
grenade indicator - ontwijken is peace of cake.
wapen model - is flank friendly, meer dan in BF2
Tanks splash damage - idoot laag
tv guided missle nerf

Tja Bf2 was veel dodelijker als het op fouten aankwam. Een verbetering in BF3 zou zijn bijvoorbeeld dat de vliegtuigen continu hun flares kon gebruiken, en dus kunnen timen plus flares are limted maar dan is een mobile AA one hit kill voor 80%. (waar wordt het geraakt)

Vroeger zat ik lekker in me tank die one hit tv guided missle te ontwijken door simpel gebouwen te gebruiken en smoke. Smoke heeft er vaak voor gezord dat ik niet in een keer hoopje gesmolten vlees was.
Plus je had toen geen disable dus je overlevingskansen waar dus ook stuk groter na een goeie hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:41:
[...]

Dat is in normal niet veel anders hoor die rare lag.Al knife ik zelf (mede doordat je knife animatie soms gewoon niet wil) een stuk minder vaak
ik had over in het algemeen kwa BF3 netcode! BF1942 kon je het duidelijk merken in BF2 was iets minder maar BF3 is 2x zo erg als in BF1942(nooit elkaar tegelijk vermoord). ;( . Terwijl de beschikbare brandbreede omhoog is gegaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:55:
[...]

Tja ik hou niet zo van de noob friendly elementen, dat BF3 met zich mee brengt.

Zoals

teamdamage off - zorgt voor minder spammen Zit in hardcore
3d icons on- ik kan nog steeds de omgeving scannen als ik niet zeker weet als iemand daar zit Zit niet in hardcore
grenade indicator - ontwijken is peace of cake. Zit niet in hardcore
wapen model - is flank friendly, meer dan in BF2 Zit niet in hardcore
Tanks splash damage - idoot laag Dat is resultaat van een nerf die de community wilde
tv guided missle nerf Dat is het resultaat vn een nerf die de community wilde

Tja Bf2 was veel dodelijker als het op fouten aankwam. Een verbetering in BF3 zou zijn bijvoorbeeld dat de vliegtuigen continu hun flares kon gebruiken, en dus kunnen timen plus flares are limted maar dan is een mobile AA one hit kill voor 80%. (waar wordt het geraakt)

Vroeger zat ik lekker in me tank die one hit tv guided missle te ontwijken door simpel gebouwen te gebruiken en smoke. Smoke heeft er vaak voor gezord dat ik niet in een keer hoopje gesmolten vlees was.
Plus je had toen geen disable dus je overlevingskansen waar dus ook stuk groter na een goeie hit.
Toch moet je ook blij zijn dat het wat vriendelijker is, want dat levert gewoon meer gamers op en meer gamers is meer budget en meer budget is een uitgebreidere game.

Niet dat alles in BF3 koek en ei is, maar volgens mij moet je gewoon hardcore gaan doen. Overigens had je in BF2 ook standaard geen team-damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Maar ik weet niet of je het maar dit is het BF4 topic ;)
En het zo leuk zijn om hier te discussiëren over BF4 de opties die wel/niet in de game zitten en aangekondigd zijn of wat we wel/niet in de game willen zien.
Maar om hier een beetje op BF3 te bashen en vergelijken met BF2 dan je misschien in een ander topic wezen.
Ik ben blij om te horen dat Dice heel veel werk in Gameplay/Balance steekt en dat er veel elementen uit BF2 weer terug komen.
Voor de rest is het gewoon afwachten tot de beta er is voor dat we conclusie's gaat trekken over hoe ''Noob friendly'' BF4 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:35

Dat einde haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:07:
[...]

Toch moet je ook blij zijn dat het wat vriendelijker is, want dat levert gewoon meer gamers op en meer gamers is meer budget en meer budget is een uitgebreidere game.

Niet dat alles in BF3 koek en ei is, maar volgens mij moet je gewoon hardcore gaan doen. Overigens had je in BF2 ook standaard geen team-damage
Wooh wat ben ik blij met die idoten die alleen maar zeuren over spawnrape/baserape terwijl dat bijna onmogelijk in BF3 als je het vergelijkt met BF2.. ook al blijven ze kiezen voor sniper of medic terwijl massive engineers nodig hebben soms.

En ja in BF2 hadden we ook idoten die naar de target artillery gebied gingen. Nou dan kon je de commander horen schreeuwen in de chat :+ . En dan komt DICE met z'n stomme noob friendly oplossing.

Door team damage uit te schakelen voor artillery, dan had je beter een script kunnen schrijven.
Als speler in artillery gebied inloopt dan krijgt commander geen min punten maar als commander artillery gebied aanwijst en er lopen friendly's rond dan is het eigen risco.

En BF2 had je veel servers die team damage on had staan door dat je juist andere publiek had.
dan is metro echt ineens niet meer zo onmogelijk hoor ;)

En BF3 is minder uitgebreid hoor dan BF2 kwa voertuigen en maps ook heeft BF2 tot tot aan het eind 9/11 miljoen copies sold. maar dat is natuurlijk op lange termijn daar houd EA niet zo van. daar gaat het om de eerste 3 maanden en pre-orders en DLC daarna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:12:
Maar ik weet niet of je het maar dit is het BF4 topic ;)
En het zo leuk zijn om hier te discussiëren over BF4 de opties die wel/niet in de game zitten en aangekondigd zijn of wat we wel/niet in de game willen zien.
Maar om hier een beetje op BF3 te bashen en vergelijken met BF2 dan je misschien in een ander topic wezen.
Ik ben blij om te horen dat Dice heel veel werk in Gameplay/Balance steekt en dat er veel elementen uit BF2 weer terug komen.
Voor de rest is het gewoon afwachten tot de beta er is voor dat we conclusie's gaat trekken over hoe ''Noob friendly'' BF4 is.
nou die grotere grenade indicators zeggen toch genoeg :+ hoe noob friendly die 3d icons worden haha.
geef Ace gewoon mod tools :o

ps tja is niet echt bashen meeste oud BF2 spelers zullen het eens met me zijn.
Veel mensen hadden BF3 verwacht als een ware opvolgers maar we kregen niet eens commonrose..
En nu hebben we er een en die is nog steeds slechter dan BF2 kwa response.

We wouden gewoon betere graphics en een verbetering van het process met leuke vernieuwingen. BF3 gaf dat 50/50

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:39:
[...]

En BF3 is minder uitgebreid hoor dan BF2 kwa voertuigen en maps ook heeft BF2 tot tot aan het eind 9/11 miljoen copies sold.
8)7
http://www.ea.com/battlefield-2?websso=1
http://video-games.findth...-the-video-game-were-sold

O ja van BF3 zijn inmiddels 13 miljoen copy's verkocht + 4miljoen x premium
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:42:
[...]

nou die grotere grenade indicators zeggen toch genoeg :+ hoe noob friendly die 3d icons worden haha.
geef Ace gewoon mod tools :o

ps tja is niet echt bashen meeste oud BF2 spelers zullen het eens met me zijn.
Veel mensen hadden BF3 verwacht als een ware opvolgers maar we kregen niet eens commonrose..
En nu hebben we er een en die is nog steeds slechter dan BF2 kwa response.

We wouden gewoon betere graphics en een verbetering van het process met leuke vernieuwingen. BF3 gaf dat 50/50
Jij mag van BF2 of BF3 vinden wat jij wil maar daar is dit niet het geschikte topic voor.

On topic:
De Commander komt alleen in Rush , Conquest en Obliteration.
Conquest Domination komt terug maar op de zelfde map zoals nu ook al bij TDM het geval is.

[ Voor 21% gewijzigd door beuker19 op 24-08-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 11:07
Misschien nog een goeie pre-order tip voor PC:

http://www.wehkamp.nl/Blo...CjCfwLlfkbELCjCpzY_ywzLwy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
thanks Jimmy.
2 jaar terug echter ging dat behoorlijk mis bij mij. bezorger gaf 2 keer aan dat er niemand was (terwijl het op mijn werk werd bezorgd waar altijd een receptie zit, dus hij had er volgens mij gewoon geen zin in!!), en toen had wehkamp het teruggestuurd!!!! Dus ik kon er ook niet meer aan komen. Ook al had ik al betaald enzo.
Flink geklaagd en kreeg nog een tegoedbon van 7,5euro ofzo, maar geen BF dus.
Toen maar effe naar de bcc gelopen. ging sneller. maar was dus wel paar dagen na release. terwijl ik juist gelijk wilde spelen. ik baalde echt toen.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 euro goedkoper .. EA wilt echt geen ruzie met retailers he :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
kunnen die preorder keys uitverkocht raken trouwens!? zie hier sold out staan: http://www.kinguin.net/ca...-4-ea-origin-key/id/1293/
hier nog niet http://www.go2arena.com/b...n-cd-key-eu-preorder.html

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:33:
[...]

30 euro goedkoper .. EA wilt echt geen ruzie met retailers he :|
vooral niet reageren op het bericht van beuker19 :')

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

White_Collar schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:41:
[...]

vooral niet reageren op het bericht van beuker19 :')
wat valt erop te reageren? 2.4 miljoen is oude bron en rest is hij casual speler :P verder zegt ie dat we nieuwe tackieken moeten gebruiken. Nah nu word alleen gewoon minder gerived. voor de rest veranderd er niet zoveel, behalve dat gameplay trager wordt
-edit-

oh wacht ik denk dat ik de cijfers had van total sale sinds BF2, ach wat maakt het uit

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:51
Ik heb deze deal ook gezien en ik heb besteld. Viel me trouwens wel tegen dat de prijs slechts 5 euro onder de adviesprijs zit. Niet echt een dagdeal. Hij is om een of andere reden de afgelopen dagen, dus vóór de dagdeal, ook al een paar keer €39,50 geweest.
Battlefield 3 Limited Edition had ik destijds in mei, bijna 6 maanden voor de release, voor €32,50 bij Wehkamp kunnen kopen. Dus daarom valt deze deal mij een beetje tegen. Maar ach, niet dat ik geen 40 euro voor zo'n game over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
beuker19 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:26:
Volgens mij zag ik in dit gameplay filmpje heel duidelijk dat zodra je iemand spot en hij zijn line of sight verbreekt het oranje driehoeken ook weg is.
Als dat waar is _/-\o_ _/-\o_ is Dice koning :P
[video]
Dat magnumsound. :9~
En de
U
Suck
At
Shooting

Is er dus ook weer, nu als pickup wapen en zo te zien met iedereens favoriet, frag rounds. :+

Dan nog twee gadgets voor support confirmed. Ik kan ze gewoon niet vinden...
Verder ben ik niet blij met een remote controlled mortar. Niet alleen ziet het er enorm dom uit maar ik had veel liever een aanpassing gezien van de BF3 mortar. I.p.v spammen had ik veel liever een snel 3 shots salvo gezien gevolgd door een flinke reload penalty. Zo is het realistischer, effectiever en is het snel schoten op een doel en klaar i.p.v de eeuwige regen van granaten.

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-08-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fleximex schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:56:
[...]

Ik heb deze deal ook gezien en ik heb besteld. Viel me trouwens wel tegen dat de prijs slechts 5 euro onder de adviesprijs zit. Niet echt een dagdeal. Hij is om een of andere reden de afgelopen dagen, dus vóór de dagdeal, ook al een paar keer €39,50 geweest.
Battlefield 3 Limited Edition had ik destijds in mei, bijna 6 maanden voor de release, voor €32,50 bij Wehkamp kunnen kopen. Dus daarom valt deze deal mij een beetje tegen. Maar ach, niet dat ik geen 40 euro voor zo'n game over heb.
:P Beter dan die 70 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Help!!!! schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:17:
Waarschijnlijk wel al geplaatst hier maar topic gaat te hard voor mij.

Official Levolution video:

http://youtu.be/Q3W4FbsAqIY

Moet zeggen dat ik het wel goed vind overkomen.
Vraag me wel af heoveel er van de destructie nou scripted is en wat niet. BF3 had met dat betreft iets minder van de destructability physics dan BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Fleximex schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:56:
Ook ik heb destijds BF3 bij Wehkamp besteld voor die prijs,dus deze 'dagdeal' valt mij ook tegen.
Wat is wijsheid? Wachten op een kortingscode van Wehkamp en hopen dat deze onder de dagdeal prijs zit, of deze key misschien aanschaffen?
http://www.go2arena.com/b...er.html?adid=ALLKEY&id=12

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:15:
[...]

Ook ik heb destijds BF3 bij Wehkamp besteld voor die prijs,dus deze 'dagdeal' valt mij ook tegen.
Wat is wijsheid? Wachten op een kortingscode van Wehkamp en hopen dat deze onder de dagdeal prijs zit, of deze key misschien aanschaffen?
http://www.go2arena.com/b...er.html?adid=ALLKEY&id=12
wel goed lezen he

Our product do not consists of:
- China Rising DLC
- access to BETA Battlefield 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:17:
wel goed lezen he

- China Rising DLC
Ahum, held! _/-\o_

Alternatief:
Amazon.co.uk met China Rising DLC en Prima Strategy eGuide
ca. 36 euro
http://www.amazon.co.uk/E...-2&keywords=battlefield+4

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:31

Kiwi

Gadgetfreak

[b][message=40756754,noline]beuker19 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @
Conquest Domination komt terug maar op de zelfde map zoals nu ook al bij TDM het geval is.
Dat zijn ook precies de gamemodes waarbij het handig kan zijn. Ik zit namelijk niet te wachten op een AC-130 of een Tomahawk in Squad Rush :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
DanielWW2 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:59:
[...]

Dat magnumsound. :9~
En de
U
Suck
At
Shooting

Is er dus ook weer, nu als pickup wapen en zo te zien met iedereens favoriet, frag rounds. :+

Dan nog twee gadgets voor support confirmed. Ik kan ze gewoon niet vinden...
Verder ben ik niet blij met een remote controlled mortar. Niet alleen ziet het er enorm dom uit maar ik had veel liever een aanpassing gezien van de BF3 mortar. I.p.v spammen had ik veel liever een snel 3 shots salvo gezien gevolgd door een flinke reload penalty. Zo is het realistischer, effectiever en is het snel schoten op een doel en klaar i.p.v de eeuwige regen van granaten.
Dat is geen USAS maar een UTAS (zeiden ze in de xbox stream van eergister). Verder was daar ook bekend gemaakt dat de Q5 Fantan uit BF2 Armored Fury in de game komt zitten (jet dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:34:
[...]

Dat is geen USAS maar een UTAS (zeiden ze in de xbox stream van eergister). Verder was daar ook bekend gemaakt dat de Q5 Fantan uit BF2 Armored Fury in de game komt zitten (jet dus)
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.armslist.com/sites/armslist/uploads/posts/2013/03/26/1340918_01__utas_uts15_in_stock_not_saiga_640.jpg

Dat is de UTAS...
Yep, het was de USAS-12. O-)

En dan kunnen we de A10 en de SU25 ook wel verwachten als jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donool
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:58
Als ze het echt leuk willen maken voegen ze die grappling hook uit BF2 Special Forces weer toe.. Lekker op daken klimmen als sniper.. Zoiets: YouTube: BF2 SF Extreme grappling hook jumping (TV Station)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:17:
[...]

wel goed lezen he

- China Rising DLC
Mja, deze extra's zijn toch niet erg om te missen?

- Die DLC krijg je toch al als je BF4 Premium koopt. En laat ons eerlijk zijn: wie koopt dat nu niet?
- Er is sowieso een Open Beta. Er is wel 2 dagen exclusiviteit voor mensen die BF3 Premium hebben, en voor mensen die de game kopen waarbij (zoals het hier staat) "access to BETA Battlefield 4" wel in zit.
Maar 2 dagen is zo weinig dat je daar toch geen geld voor uitgeeft hoop ik? De Open Beta zal namelijk 2 weken lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Is hier al meermaals voorbijgekomen maar de maps voor Second Assault DLC zijn dus:
Operation Metro
Gulf of Oman
Operation Firestorm
Caspian Border

Snapt iemand waarom Gulf of Oman gekozen is? Is die dan zo populair in BF3?
Ik vind die eerlijk gezegd veel saaier dan Karkand en Sharqi Peninsula. Vooral door het feit dat er duidelijk te weinig vehicles voor handen zijn. Zo veel frustraties dat ik op die map heb meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
Ik snap het ook niet, ik vind die map niet heel erg balanced: als aanvaller op het vliegdekship krijg je sowieso altijd air, als je dan ook punt C (de middelste) in handen krijgt dan krijg je 2 keer air en choppers zijn best goed op die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:14:
Snapt iemand waarom Gulf of Oman gekozen is? Is die dan zo populair in BF3?
Ik vind die eerlijk gezegd veel saaier dan Karkand en Sharqi Peninsula. Vooral door het feit dat er duidelijk te weinig vehicles voor handen zijn. Zo veel frustraties dat ik op die map heb meegemaakt...
Volgens mij snapt niemand waarom Oman wel en Karkand niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
oman vind ik wel leuk juist. maar zit meestal bij C, of E,F,G. dus leuk dat die weer in bf4 komt!
wat ik er leuk aan vind is dat je tijdens het spel beetje kunt kiezen tussen open veld (A,B,C,D) of meer stad (E,F,G). Volgens mij is Oman wel populair.
Van dat rijtje snap ik alleen metro niet. die speel ik echt nooit omdat het altijd gewoon een spawnfest is.
En ik hoop dat markaz monolith weer komt. die map vind ik ook heel gaaf. mooie kleuren, en vind ik op karkand lijken kwa lopen/verstoppen/etc..
sharqi vind ik erg leuk maar als er goeie heli piloten zijn is er niets aan. en er zijn weinig potjes met die map.
karkand zou ik ook graag terug zien!

maar back on topic, leuk dat er weer bf3 maps komen.
in de commander rol heb ik ook veel zin. in bf2 veel gespeeld hoewel dat vaak ook helemaal nutteloos was omdat niemand luisterde. nudat de commander perks krijgt op basis van vlaggen gaat de rest misschien beter z'n best doen om te luisteren.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Aangezien de Xbox one later komt; is het mogelijk om te spelen op de 360 en je progress en DLC mee te nemen naar de One? Uiteraard moet je de game disc wel twee keer kopen maar vroeg me af of hier al iets over bekend is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
gise schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:55:
Aangezien de Xbox one later komt; is het mogelijk om te spelen op de 360 en je progress en DLC mee te nemen naar de One? Uiteraard moet je de game disc wel twee keer kopen maar vroeg me af of hier al iets over bekend is
Progress wel en DLC niet. maar alleen Ps3-->Ps4 Xbox 360-->X1
En als het map design in BF4 niet goed is kunnen wel in ieder geval een vrouw de schuld geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
ik ga maar is op zoek naar een buro-tablet-houder.
lijkt me wel vet en handig om het tablet naast m'n scherm te hebben met de map erop.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
beuker19 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:57:
[...]

8)7
http://www.ea.com/battlefield-2?websso=1
http://video-games.findth...-the-video-game-were-sold

O ja van BF3 zijn inmiddels 13 miljoen copy's verkocht + 4miljoen x premium

[...]

Jij mag van BF2 of BF3 vinden wat jij wil maar daar is dit niet het geschikte topic voor.

On topic:
Wij mogen allemaal vinden wat we willen. Behalve dat Ace for once gewoon een goed punt heeft, BF3 IS namelijk dumbed down tov BF2, hoef jij dat niet te bepalen hè. Er wordt hier zat vergeleken met voorgaande edities. Dus...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Help!!!! schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:33:
[...]

Wij mogen allemaal vinden wat we willen. Behalve dat Ace for once gewoon een goed punt heeft, BF3 IS namelijk dumbed down tov BF2, hoef jij dat niet te bepalen hè. Er wordt hier zat vergeleken met voorgaande edities. Dus...
Maar hoe ''noob friendly'' een game ook is uiteindelijk staan de spelers met de meeste skill het vaakst boven aan.
Of dat nu in CoD , BF3 , BF2 of Counter strike is.
En het is eigenlijk niet ''noob friendly'' maar voor een breder publiek en dat hebben de verkoop cijfers wel bewezen ;)
Maar in dit Topic mag je BF4 overal mee vergelijken maar vergelijkingen tussen BF3 en BF2 voegt niets aan de discussie over BF4 toe dus hoort het thuis in het BF3/BF2 topic dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:06:
[...]

Maar hoe ''noob friendly'' een game ook is uiteindelijk staan de spelers met de meeste skill het vaakst boven aan.
Of dat nu in CoD , BF3 , BF2 of Counter strike is.
En het is eigenlijk niet ''noob friendly'' maar voor een breder publiek en dat hebben de verkoop cijfers wel bewezen ;)
Maar in dit Topic mag je BF4 overal mee vergelijken maar vergelijkingen tussen BF3 en BF2 voegt niets aan de discussie over BF4 toe dus hoort het thuis in het BF3/BF2 topic
Jou vergelijking gaat nergens over want het gaat er niet om dat de meest skilled persoon boven aan staat, het gaat erom dat er diepte in spel zit.

En als ik iemand probeer neer te knallen met een tank en ik zit er 1m naast en hij/zij overleeft het gewoon is het gewoon noobfriendly. dit om een bredere publiek te bereiken.

Want ja hoeveel idoten vinden spel niet leuk omdat het beetje moeilijk is, genoeg!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:26:
[...]

En als ik iemand probeer neer te knallen met een tank en ik zit er 1m naast en hij/zij overleeft het gewoon is het gewoon noobfriendly. dit om een bredere publiek te bereiken.
Die vergelijking van jou bewijst direct je ongelijk want als jij raak (skill) had geschoten was hij/zij dood.
Dat komt omdat er in de game ook HE shells zitten en dan was hij/zij wel dood geweest 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik dacht toch echt dat raak schieten een onderdeel van skill was. Ik headshot recons nogal eens met mijn tankkanon op afstand. Dat maakt mij dus een noob omdat ik geen paar meter aan HE blast nodig heb om je finaal af te maken. O-)

Ik ben zo ongelooflijk klaar met BF2 was perfect, BF2 dit, BF2 dat en de lijst aan eisen om de game ESL ready te maken. ESL is natuurlijk z'n enorme markt voor DICE dat er totaal geen reden is om het niet te doen. Oh ja, nee...

Misschien moet DICE gewoon hun game afleveren zoals zij het zien? Een radiaal idee ja maar denk maar niet dat je het beter weet voor alles. Iedereen heeft zijn puntjes en ik ook zeker maar ik loop niet dingen te eisen. Ik wil graag dat de game een normaal kleurenschema heeft, ik had graag serverside hitreg gezien maar dat gaat hem niet worden en ik zie graag wat meer wapenbalance en belangrijker kitbalance en vehicle balance. Ik koop die game toch wel tenzij ze het echt enorm en dan bedoel ik echt enorm verpesten. Dus veel erger dan blue filter 2.0...
Tot dusver heeft DICE het 95% goed als het gaat om kritiek op BF3 en verbeteringen aan de game. Zelfs de ongelofelijke zuurpruimen bij MordorHQ zijn al iets minder zuur bezig. Dat zegt wat...

Die kits zitten echt wel goed in BF4, een paar kleine veranderingen in de wapens en dat zit ook al goed en aangezien er misschien nu iets is wat een jet kan mollen is dat probleem er ook niet meer. Verder schoot ik gisteren nog even een jet neer met de Stinger. Het koste me twee schoten dankzij zeer goede timing. Het kan nu ook gewoon als je het goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Freekers schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:20:
[...]

Ahum, held! _/-\o_

Alternatief:
Amazon.co.uk met China Rising DLC en Prima Strategy eGuide
ca. 36 euro
http://www.amazon.co.uk/E...-2&keywords=battlefield+4
Krijg je de game dan in een doosje of een code? En krijg je m gegarandeerd op of voor release of wordt ie pas op release verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
tobitronics schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:57:
[...]

Krijg je de game dan in een doosje of een code?
kun je zelf zien want staat er bij:
Media: DVD-ROM

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Eeeeeeh, eigenlijk moet ik deze halen! :o

http://www.wehkamp.nl/gam...tion)/C25_5E7_5E7_703264/

[ Voor 45% gewijzigd door TheNephilim op 24-08-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:35:
[...]

Die vergelijking van jou bewijst direct je ongelijk want als jij raak (skill) had geschoten was hij/zij dood.
Dat komt omdat er in de game ook HE shells zitten en dan was hij/zij wel dood geweest 8)
Speel nou niet voor de domme, een grenaat doet meer pijn dan een shell die 1 m voor je voeten wordt geknald.. Dus als infantry kan ik er makkelijk misbruik van maken omdat ik toch weet dat ik niet dood ga door de splash damage.

Dus gewoon noob friendly.
DanielWW2 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:53:
Ik dacht toch echt dat raak schieten een onderdeel van skill was. Ik headshot recons nogal eens met mijn tankkanon op afstand. Dat maakt mij dus een noob omdat ik geen paar meter aan HE blast nodig heb om je finaal af te maken. O-)

Ik ben zo ongelooflijk klaar met BF2 was perfect, BF2 dit, BF2 dat en de lijst aan eisen om de game ESL ready te maken. ESL is natuurlijk z'n enorme markt voor DICE dat er totaal geen reden is om het niet te doen. Oh ja, nee...
Light eerder aan DICE dan aan ESL, BF2 had de potentie en BF3 nog veel meer.
want blizzard kan het namelijk wel voor beide publiek leuk maken.

[ Voor 234% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2013 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Eeeeeeh had ff een post of 20 terug gelezen. :9

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

pafdaddy schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:41:
[...]

Eeeeeeh had ff een post of 20 terug gelezen. :9
Daar was ik al bang voor :+

Denk dat ik er 3 bestel, één voor mezelf... één voor m'n vriendin en nog één voor een vriend. 40 euro is niet veel voor zo'n dikke game en met de DLC word dat wel een strak prijsje. Na de release mis je dan die DLC en dan moet de prijs nog best zakken om de DLC er bij te kunnen kopen. Zo weer enkele maanden verder en dan loop je alweer achter hè :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Als ik het goed begrijp, heeft het helemaal geen zin om de deluxe edition te halen als ik toch premium haal bij launch? Zeker met die wehkamp actie, want:

- Beta heb ik al (zowel van MOHW als Bf3 Premium)
- DLC krijg je bij allebei de edities (toch?)
- Misschien een verschil in battlepacks? Maar maakt dat uit?

Kan iemand mijn theorie bevestigen? Dan kan ik snel naar wehkamp.nl :+

Oja, heeft iemand hier toevallig al ervaringen met preorders bij wehkamp (bf3 vroeger bijv.)?

[ Voor 11% gewijzigd door tobitronics op 24-08-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja battlepacks kun je ook ingame halen (zijn eigenlijk shortcuts) en als je Premium haalt ben je ook wel goedkoper uit denk ik. Tenzij ze die China Rising (al dan niet tijdelijk) buiten de premium willen doen, maar dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Preorder is done *O* :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:22:
[...]

Speel nou niet voor de domme, een grenaat doet meer pijn dan een shell die 1 m voor je voeten wordt geknald.. Dus als infantry kan ik er makkelijk misbruik van maken omdat ik toch weet dat ik niet dood ga door de splash damage.

Dus gewoon noob friendly.

[...]

Light eerder aan DICE dan aan ESL, BF2 had de potentie en BF3 nog veel meer.
want blizzard kan het namelijk wel voor beide publiek leuk maken.
Ga alstublieft op een BF3 of ESL topic lopen janken :'(
Want hier gaat het over bf4 en wij weten nog niet of BF4 ''noob friendly'' is of als een tank shell een blast radius van 1m of meer heeft.
Het enigste waar wij nu over kunnen discussiëren op welke punten BF4 verbeterd/verandert word tegen over BF2,BF3,CoD of BFBC2.
En over de punten die zijn aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Zo, toch besteld! ^^ ... Bij Wehkamp. 40 euro per stuk inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Komt er een versie waar meteen premium bij in zit? Dus in een koop, samen met de game?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:32:
Komt er een versie waar meteen premium bij in zit? Dus in een koop, samen met de game?
Kijkt in kristallen bol.
Bol geeft error 404. :+

Alleen EA heeft een antwoord op die vraag. ;)

Verder snap ik die drang tot pre-order echt niet. Als je de game wilt hebben op release dan pre-order je via Origin. Als het goedkoop moet zijn dan wacht je tot keyshops gaan uitgeven en dan koop je snel een key.

Logica mensen. Ik ga gewoon voor de pre-order via Origin na de beta. Eerst de demo, dan pas monniez EA. Zoals het eigenlijk hoort. Betalen voor diensten, niet EA rente geven en een excuus om bagger te verkopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Och, kon toch zijn dat dat al bekend was...?! Ik volg al dat nieuws niet meer namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Als ik kijk naar de prijs van BF3 vlak na de release, dan heeft die nog best lang rond die 40 euro gezeten. Je komt misschien op 35 euro via de buitenlandse shops, maar dan mis je de DLC weer.

Mocht de game me toch tegenvallen voor ik de pre-order ontvangen heb, dan kan ik hem altijd nog verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Het is meer dan deze vragen zo ongeveer elke pagina worden gesteld. Het gaat uiteindelijk een beetje irriteren. ;)

Ik denk dat ik maar een FAQ ga maken omdat het terug blijft komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
DanielWW2 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:55:
[...]

Kijkt in kristallen bol.
Bol geeft error 404. :+
_O-
DanielWW2 schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:55:
[...]

Verder snap ik die drang tot pre-order echt niet. Als je de game wilt hebben op release dan pre-order je via Origin. Als het goedkoop moet zijn dan wacht je tot keyshops gaan uitgeven en dan koop je snel een key.

Logica mensen. Ik ga gewoon voor de pre-order via Origin na de beta. Eerst de demo, dan pas monniez EA. Zoals het eigenlijk hoort. Betalen voor diensten, niet EA rente geven en een excuus om bagger te verkopen. ;)
Me wantz een doosje ;) en mijn pre order ervaringen zeggen dat het toch niet al te veel goedkoper dan 40 euro gaat worden, hooguit met misschien een guide ofzo erbij die ik toch niet ga gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
TheNephilim schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:08:
Zo, toch besteld! ^^ ... Bij Wehkamp. 40 euro per stuk inclusief verzendkosten.
41,45 bij mij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:39

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Neemt iedereen de normale versie? De Premium heeft toch voor een paar euro een hoop extra, of zie ik dat verkeerd?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
DanielWW2 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 00:00:
Het is meer dan deze vragen zo ongeveer elke pagina worden gesteld. Het gaat uiteindelijk een beetje irriteren. ;)

Ik denk dat ik maar een FAQ ga maken omdat het terug blijft komen.
Doe dat ;)!

Maar ik ga gewoon niet pagina's teruglezen, daar heb ik geen zin in. Moet je echt gaan zoeken tussen posts, dan gaat dit sneller :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
tobitronics schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 00:01:
Me wantz een doosje ;) en mijn pre order ervaringen zeggen dat het toch niet al te veel goedkoper dan 40 euro gaat worden, hooguit met misschien een guide ofzo erbij die ik toch niet ga gebruiken :+
Doosje is wel leuk ja. Alleen ken ik mijn rooster voor de uni al. Ik heb alleen op dinsdag middag college dus ik heb de hele nacht om te spelen bij release. Moet dus een code hebben. :D
Tijgert schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 00:03:
Neemt iedereen de normale versie? De Premium heeft toch voor een paar euro een hoop extra, of zie ik dat verkeerd?
€10 extra geeft je een DLC die waarschijnlijk los €15 is. Alleen kan je er vergif op innemen dat premium los bij de release zit voor €50. 50:5=10. Je betaald zo minder. ;)

Pagina: 1 ... 37 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.