[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.210 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:00
Nieuwe trailer en het ziet er wel erg vet uit. :9~

http://www.bluesnews.com/s/144474/battlefield-4-trailer

[ Voor 28% gewijzigd door Games op 23-08-2013 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:56:
[...]

Nee jij betaald voor een game waar je van weet dat je alle wapens/gadgets en camo's moet vrijspelen.
Volgens mij heeft Dice dat al bekend gemaakt dus is het niet zo dat je er later achter kwam :+
Dat klopt, maar ik blijf het raar vinden. Er zitten wapens in het spel waar een hoop spelers nooit mee zullen spelen omdat je een behoorlijk hoog level moet hebben om ze te kunnen gebruiken.
Maar ik vind het unlocken van de wapens ook wel leuk.
Ook hoop ik dat er weer veel assignments komen voor bijvoorbeeld camo's.
Ik vind het helemaal niks. Weer een manier van DICE om je te dwingen bepaalde dingen te doen omdat je anders iets niet mag hebben. Lijkt wel alsof mensen zich tegenwoordig veel sneller gaan vervelen en dergelijke oppervlakkige dingen nodig hebben om ze bezig te houden.

Misschien ben ik gewoon een te ouderwetse gamer die al die moderne troep maar helemaal niks vind. Maar ik wil gewoon een spel waarbij je niet gedwongen wordt om bepaalde taken uit te voeren als je met elk wapen wilt kunnen spelen. Waarbij je niet een jaar bezig bent voor je elke mogelijke wapencombinatie kan uitvoeren. Een spel waarbij je niet het idee hebt dat je achter loopt als je de eerste paar weken niet kan spelen.
Gewoon een spel waarbij je bij de start je kit kan samenstellen en that's it, daar doe je het mee. Geen perks, geen unlocks die je moet verzamelen, geen punten die je verdient met allerlei zaken. Speel om te spelen, als ik iets wil verzamelen ga ik wel postzegels inkopen.

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 23-08-2013 08:17 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:23
Tsurany schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:10:

Ik vind het helemaal niks. Weer een manier van DICE om je te dwingen bepaalde dingen te doen omdat je anders iets niet mag hebben. Lijkt wel alsof mensen zich tegenwoordig veel sneller gaan vervelen en dergelijke oppervlakkige dingen nodig hebben om ze bezig te houden.
Dat is ook waar maar is tegelijk ook de uitdaging.
Het is voor slechtere spelers natuurlijk nu ook uitdagend ipv. alleen te dienen als schietvoer :+
Ik denk dat het een beetje de console generatie is die het gewend is dat alle games unlock/achievements hebben.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
Volgens mij is zo'n battlepack waarbij je alle unlocks hebt (kreeg je volgens mij ook voor de vliegende dingen in BF3 bij een bepaalde pre-order) dan perfect voor jou Tsu :)

Ik vind het ook het leukste om alles te unlocken. Zie je iemand met een mooie gun spelen dan probeer ik die zo snel mogelijk te halen.
Het geeft voor mij een extra doel aan het spel naast de k/d w/l stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen Battlepack maar Shortcut, Battlepack is wat we nu krijgen en waar willekeurige unlocks in zitten.

Opzich is zo'n shotcut ideaal maar zal het waarschijnlijk een tijd duren voor je het binnen krijgt en betaal je gelijk 40 euro, wat eigenlijk achterlijk veel is. Het kost je al 7$ per kit dus je bent al 28 dollar kwijt puur om de kits unlocked te hebben. Dan nog alle voertuigen en dergelijken en voila, 40 euro.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

unfor schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:29:
[...]

Dat is toch al lang bekend? Kijk naar de systeemeisen voor BF3, klaar.
BF4 gaat niet tot amper zwaarder worden.
Leuke natte-vinger-wijsheid. Zeg dan niets als je toch maar gokt.

[ Voor 24% gewijzigd door Phuncz op 23-08-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:06
Dit is niet mijn text maar wil hem wel even ordinair copy pasten van de frontpage de auteur is Vendar
Maar ik deel zijn mening voluit.

Ik ga dit niet aanschaffen. Ongetwijfeld is het een vette game. Maar in BF3 heb ik grote moeite met het detail in het terrein. Het is me gewoon te veel. Er is te veel clutter. Van alles ligt op de grond en het wordt alleen meer wanneer allerlei zaken worden opgeblazen.

Het grootste probleem voor mij is de andere speler. In BF3 wordt je gewoon genadeloos afgemaakt door spawn killers, zonder enige schaamte. En ik denk dat dat is omdat het spel gewoon zo moeilijk is tegen menselijke tegenstanders. Het lijkt wel of niemand meer mist tegenwoordig. Je gaat te snel dood. Het wordt dus al snel een respawn-fest.

Op die manier kom je er niet lekker in. De enige manier om te kunnen concurreren is net zo maniakaal te gaan doen als de rest. D.w.z je zuipt sloten koffie of cola zodat je een caffeine rush krijgt of misschien is een lijntje coke nodig, dat weet ik niet, maar dan kun je als een gek tekeer gaan en een positieve score bereiken, meer kills dan deaths.

Er lijkt nooit ergens een plek te zijn waar je even op adem kunt komen. En het lijkt wel dat al die gadgets die je vrijspeelt het verschil maken. Zolang je die nog niet hebt, zoals heat seekers voor helo's, ben je gewoon kanonnenvoer.

Nu ben ik geen hardcore BF speler, maar ik wordt ook niet erg gestimuleerd om dat te worden. In vergelijking, ik speel ook BFP4F, en daar hoef ik me niet te schamen voor mijn prestaties. Dan zit ik geheid in de top 5. En ik win potjes meer dan regelmatig.

De BF games hebben voor mij wel afgedaan. Ik kom op een of andere manier gewoon niet mee, het inspireert me niet meer. En ik vraag me af of het mijn leeftijd is, dat ik niet meer warm of koud wordt van dit type game of dat mijn reflexen minder worden... Op zich denk ik van niet. Wat ik wellicht mis in reactievermogen in vergelijking met een 12-jarige, een 20-jarige of een 25-jarige maak ik ruimschoots goed middels mijn game ervaring. Ik kom gewoon in BF3 niet meer echt in de 'zone' zoals ik dat vroeger wel ahd bijvoorbeeld in Unreal spelen.

Je zweeft als het ware door de map en speelt instinctief, het is een rush, je komt een hoek om en je weet gewoon dat daar of daar een camper zit. Je bediening via toetsenbord is volkomen geïntegreerd met je waarneming van het speelveld. I become death, destroyer of worlds. Je kent het wel. In BF3 is de actie te vaak gestoord doordat je gefragged wordt om er lekker in te komen.

Het lijkt in de review allemaal fantastisch en speelbaar, maar wacht maar to de meeste spelers de foefjes en eigenaardigheden van het spel onder de knie hebben. Dan wordt het gewoon weer een respawn-fest.

[ Voor 3% gewijzigd door MaXeRs op 23-08-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:35
Bwhahaha, wat een mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 21:39
maxers1973 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:45:
Dit is niet mijn text maar wil hem wel even ordinair copy pasten van de frontpage de auteur is Vendar

Ik ga dit niet aanschaffen.Het zal best goed in elkaar steken, maar in BF3 heb ik grote moeite met het detail in het terrein. Het is me gewoon te veel er is te veel clutter. Van alles ligt op de grond en het wordt alleen meer wanneer allerlei zaken worden opgeblazen.

Het grootste probleem voor mij is de andere speler in BF3 wordt je gewoon genadeloos afgemaakt door spawn killers, zonder enige schaamte. En ik denk dat dat is omdat het spel gewoon zo moeilijk is tegen menselijke tegenstanders. Het lijkt wel of niemand meer mist tegenwoordig. Je gaat te snel dood. Het wordt dus al snel een respawn-fest.

Op die manier kom je er niet lekker in. De enige manier om te kunnen concurreren is net zo maniakaal te gaan doen als de rest. D.w.z je zuipt sloten koffie of cola zodat je een caffeine rush krijgt of misschien is een lijntje coke nodig, dat weet ik niet, maar dan kun je als een gek tekeer gaan en een positieve score bereiken, meer kills dan deaths.

Er lijkt nooit ergens een plek te zijn waar je even op adem kunt komen. En het lijkt wel dat al die gadgets die je vrijspeelt het verschil maken. Zolang je die nog niet hebt, zoals heat seekers voor helo's, ben je gewoon kanonnenvoer.

Nu ben ik geen hardcore BF speler zoals honingdropje of ex sjoqqer crypter, maar ik wordt ook niet erg gestimuleerd om dat te worden. In vergelijking, ik speel ook rising storm/Red orchestra 2 en daar hoef ik me niet te schamen voor mijn prestaties. Dan zit ik geheid in de top 5. En ik win potjes meer dan regelmatig.

De BF games hebben voor mij wel afgedaan. Ik kom op een of andere manier gewoon niet mee, het inspireert me niet meer. En ik vraag me af of het mijn leeftijd is, dat ik niet meer warm of koud wordt van dit type game of dat mijn reflexen minder worden... Op zich denk ik van niet. Wat ik wellicht mis in reactievermogen in vergelijking met een 12-jarige, een 20-jarige of een 30-jarige maak ik ruimschoots goed middels mijn game ervaring. Ik kom gewoon in BF3 niet meer echt in de 'zone' zoals ik dat vroeger wel had met bijvoorbeeld bf42/bf2 of medal of honor.

Je zweeft als het ware door de map en speelt instinctief, het is een rush, je komt een hoek om en je weet gewoon dat daar of daar een camper zit. Je bediening via toetsenbord is volkomen geïntegreerd met je waarneming van het speelveld. I become death, destroyer of worlds. Je kent het wel. In BF3 is de actie te vaak gestoord doordat je gefragged wordt om er lekker in te komen.

Het lijkt in de review allemaal fantastisch en speelbaar, maar wacht maar to de meeste spelers de foefjes en eigenaardigheden van het spel onder de knie hebben. Dan wordt het gewoon weer een respawn-fest.
Dit klinkt als de noob in dit filmpke [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dWiXCPSN350]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

Ik ga dit niet aanschaffen.Het zal best goed in elkaar steken, maar in BF3 heb ik grote moeite met het detail in het terrein. Het is me gewoon te veel er is te veel clutter. Van alles ligt op de grond en het wordt alleen meer wanneer allerlei zaken worden opgeblazen.

Het grootste probleem voor mij is de andere speler in BF3 wordt je gewoon genadeloos afgemaakt door spawn killers, zonder enige schaamte. En ik denk dat dat is omdat het spel gewoon zo moeilijk is tegen menselijke tegenstanders. Het lijkt wel of niemand meer mist tegenwoordig. Je gaat te snel dood. Het wordt dus al snel een respawn-fest.

Nu ben ik geen hardcore BF speler zoals honingdropje of ex sjoqqer crypter, maar ik wordt ook niet erg gestimuleerd om dat te worden. In vergelijking, ik speel ook rising storm/Red orchestra 2 en daar hoef ik me niet te schamen voor mijn prestaties. Dan zit ik geheid in de top 5. En ik win potjes meer dan regelmatig.

De BF games hebben voor mij wel afgedaan. Ik kom op een of andere manier gewoon niet mee, het inspireert me niet meer. En ik vraag me af of het mijn leeftijd is, dat ik niet meer warm of koud wordt van dit type game of dat mijn reflexen minder worden... Op zich denk ik van niet. Wat ik wellicht mis in reactievermogen in vergelijking met een 12-jarige, een 20-jarige of een 30-jarige maak ik ruimschoots goed middels mijn game ervaring. Ik kom gewoon in BF3 niet meer echt in de 'zone' zoals ik dat vroeger wel had met bijvoorbeeld bf42/bf2 of medal of honor.

Ik vind het een beetje een huilie huilie post want waarom mag iemand die 500uur in een game stopt niet beter zijn dan iemand die 5 uur speelt ?
In BF3 begint iedereen gewoon met zo,n beetje de beste wapens uit game.
En is er voor BF4 al een training mode aangekondigd en ook heeft nu ieder voertuig in ieder geval een basis loadout om mee te kunnen doen en niet genadeloos te worden afgeslacht.

Maar wil je rustige gameplay en direct alle unlocks voor voertuigen dan is een simulator zoals Arma 3 misschien iets meer voor jou.
Al is daar door het grote detail het ook moeilijk om mensen te spotten.

[ Voor 70% gewijzigd door beuker19 op 23-08-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net BF4 gepreordered op Origin.

Kom ik dan ook op de beta?

Ik heb de standaard editie besteld.
Maar ik zie ook de beta staan in mijn games op Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Volgens mij krijg iedereen die BF4 pre-orderd beta toegang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
@tobitronics
@vinom

Wat een volwassen reakties ,was ook wel te verwachten natuurlijk.

@beuker19

Het gaat niet om de uren ,een goede speler moet direkt een hoge score kunnen bereiken en naar mijn mening wordt deze score te veel beinvloed 1.door nog hardere knallen om je heen 2. de vele unlocks 3.spawnkilling 4.3d spotting en allerlei andere dingen die mij beletten om met pure skill iemand om te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Best veel tekst om gewoon te zeggen dat je de game niet meer leuk vind. Gelukkig zijn er nog andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
maxers1973 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:06:

@beuker19

Het gaat niet om de uren ,een goede speler moet direkt een hoge score kunnen bereiken en naar mijn mening wordt deze score te veel beinvloed 1.door nog hardere knallen om je heen 2. de vele unlocks 3.spawnkilling 4.3d spotting en allerlei andere dingen die mij beletten om met pure skill iemand om te leggen.
Settings op low zetten, sens zorgen dat je een 180 meer dan 5cm is op je muismat, 5 minuten in lege server recoil testen en bam je bent al beter dan 90% van de pubspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:00:
Net BF4 gepreordered op Origin.

Kom ik dan ook op de beta?

Ik heb de standaard editie besteld.
Maar ik zie ook de beta staan in mijn games op Origin.
Voor welk platform heb je het gekocht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
Asgaro schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:15:
[...]

Voor welk platform heb je het gekocht? :)
Lol, ben je nu al bang voor de camp filmpjes van Dennis?
Of misschien dat hij nutteloos gaat zijn in jou squad, omdat hij weer eens in een hoekje ligt?

Positief is dat we weer een CoD zieltje hebben gewonnen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Jackal131 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:18:
[...]

Lol, ben je nu al bang voor de camp filmpjes van Dennis?
Of misschien dat hij nutteloos gaat zijn in jou squad, omdat hij weer eens in een hoekje ligt?

Positief is dat we weer een CoD zieltje hebben gewonnen.
Lol nee, dat is het niet. Maar ik weet inderdaad dat hij vooral een console gamer is dus ik vroeg me af of hij naar PC was overgestapt. :) Ik kan het alleen maar aanmoedigen!

En als hij BF4 voor PC zou gekocht hebben via Origin, wil ik graag mensen in de toekomst op het volgende wijzen (want er zijn er hier nog die rechtstreeks bij Origin kopen :P )
Rechtstreeks bij Origin kopen is niet het beste wat je kunt doen. Je kunt BF4 al voor 32.99 € op http://www.go2arena.com/b...n-cd-key-eu-preorder.html kopen bijvoorbeeld. Dit is wel zonder China Rising DLC en access to BETA Battlefield 4.
Maar die DLC krijg je al als je BF4 Premium koopt. En de Beta gaat sowieso Open zijn, na 2 dagen exclusiviteit voor de mensen die BF3 Premium hebben.

Ik heb onlangs daar CoD BO 2 voor circa 30 € gekocht en had direct de key. (Cheaper dan dat vind je BO 2 niet.)

En voor de console gamers: die hebben pech met hun hoge retail prices. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 23-08-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37

<....knip....>

Ik ga serieus reageren:
Kijk je voor je een game in gaat wel hoe de tickets er voor staan?
Als je bijv. een game in gaat waar het 200 - 900 is, tsja zeer grote kans dat je in het 200ticket team komt en inderdaad flink wordt afgemaakt. Daarom begin ik niet vaak (als ik begin met spelen) in een nieuw potje, maar in een potje wat al een paar minuten loopt en waarbij de tickets ongeveer gelijk zijn afgenomen. Het maakt dus veel uit welke game je in gaat.

Daarnaast vraag ik me af of je misschien 64player mode in een close quaters map bent gaan doen. Ja vrij logisch dat je nergens op adem komt.
Maar in Markaz Monolith, Caspian Border, Firestorm, Shabalan etc. zijn echt genoeg plekken om even op adem te komen. Karkand is wat meer rush, dus goed opletten. Maar ook daar, als de team balanced zijn is het goed te doen en gewoon leuk om te spelen.
Spawnkilling gebeurt vooral in CQ maps of TDM. Verder is het gewoon goed te doen. Spawn ook vooral niet bij je squadmate als die midden in een gevecht zit en je daar niet denkt te overleven.

By the way betreft de rommel op straat etc. Dat is toch juist leuk? Dat maakt het iets realistischer en moeilijker, en dat geldt dan ook voor de tegenstander!
Als je liever snel raak wilt schieten en niet teveel clutter dan is Duck Hunt misschien wat? :)

Kortgezegd: ik speel al 700uur en herken weinig van wat jij zegt, oftewel, je kunt er invloed op hebben!
Ik heb BF2 heel veel gespeeld en vergeleken met BF3 mis ik wat meer de teamplay (en commander), en juist die komen terug in BF4.
Ik kan niet wachten op BF4, maar als dit niet jouw games zijn, zoek dan inderdaad een andere game.

[ edit ] wat anderen ook zeggen en ik onderstreep: FPS maakt veel uit. En response/sens van je muis. En FOV kan ook nog schelen hoe je dat instelt. En je internet verbinding uiteraard. Dus zorg dat dat allemaal ook goed is.

[ Voor 4% gewijzigd door PuckStar op 23-08-2013 11:28 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha sorry hoor! noobs be like
En ik speel al sinds BF1942, sommige mensen blijven gewoon slechte spelers.

End of story
PuckStar schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:25:
[...]

Ik ga serieus reageren:
Kijk je voor je een game in gaat wel hoe de tickets er voor staan?
Als je bijv. een game in gaat waar het 200 - 900 is, tsja zeer grote kans dat je in het 200ticket team komt en inderdaad flink wordt afgemaakt. Daarom begin ik niet vaak (als ik begin met spelen) in een nieuw potje, maar in een potje wat al een paar minuten loopt en waarbij de tickets ongeveer gelijk zijn afgenomen. Het maakt dus veel uit welke game je in gaat.
Oh en ter informatie ik ga juist naar het slechtere team voor leukere uitdaging. zie mijn w/l nick:krysiss

Als ik met een squad zou gaan die ook een redelijk niveau hebben dan zijn we zowat een aardbeving in het spel omdat deze wel de kennis/inzicht en de skills hebben om iemand neer te leggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad CoD doet het niet meer zoals vroeger.

Ik heb het voor mijn laptop gepreordered.

Ik speel nu ook spellen als Arma 3 op mijn laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
maxers1973 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:06:
@tobitronics
@vinom

Wat een volwassen reakties ,was ook wel te verwachten natuurlijk.

@beuker19

1.Die harde knallen moeten bijdragen aan het oorlogs gevoel en hier heeft iedereen last van dus als je wint=Skill
2.In bf4 is nu aangekondigd dat ieder voertuig een basis loadout heeft om niet genadeloos afgeslacht te worden.
3.Weinig last van maar gebeurt helaas wel is en is ook kut maar heeft meerdere oorzaken die soms verkomen kunnen worden
a Je spawnt op je team maat die zwaar onder vuur ligt.(Is het risico wat je loopt)
b De vlag waar je op spawnt word overgenomen (ook eigen risico)
c Baserape ( Is vervelend want kun je soms niets aan doen en ligt vaak aan het maps disign/team balance)
d TDM/Rush/CQ maps die bedoeld zijn voor maximaal 24/32 spelers en er vervolgens met 64man op spelen :') (eigen risico)

Als je dit wilt voorkomen gewoon goed kijken waar je spawnt .
Gamemodes/mappen ontwijken met te veel spelers dan oorspronkelijk bedoeld
4.3d spottig proberen te gebruiken in jouw voordeel een suppressor gebruiken of hardcore spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020

Ik deel deze mening voor een heel groot deel. Afgelopen jaar heb ik voor het eerst een Battlefield spel gekocht (deeltje III) en heb me er uitermate goed mee vermaakt. Alleen vind ik het jammer dat ik als compleet nieuwe speler ingedeeld word bij 'generaals' en 'level 100' spelers als ik een casual online spelletje wil doen. Ik heb soms geen tijd om op adem te komen in het spel. Ook kan ik me een level herinneren op een vliegdekschip, waar de level 100 tegenstanders alsmaar omheen cirkelden in hun helikopters. Er was geen beginnen aan en het werd een 'spaan-fest' zoals de schrijver hierboven aangeeft. Als je ingedeeld zou worden op basis van je level zou ik het een stuk leuker vinden om te spelen.

Toch heb ik nog een aantal vragen:

1. Ook ben ik erg benieuwd naar het verschil tussen de PS3 en PS4 versie. Zijn daar al beelden van opgedoken?
2. Komt er een demo van BF4?
3. Ik zie steeds de woorden premium en China Rising voorbij komen in allerlei trailers etc. Kan ik die China Rising package ook nog aanschaffen als ik BF4 niet op de dag van release ga halen?
4. Zijn er 24 spelers op de PS3 en 64 voor de PS4 versie?
5. Zit er ook een soort van trainingsmodus in BF4?

Dank alvast voor de reacties 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:46

KhaZ

Alfa Romeo

Omg wat een niveau in dit topic :(

Waar zijn de diehards geleven? ;w

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Navuri schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:33:
[...]

Ik deel deze mening voor een heel groot deel. Afgelopen jaar heb ik voor het eerst een Battlefield spel gekocht (deeltje III) en heb me er uitermate goed mee vermaakt. Alleen vind ik het jammer dat ik als compleet nieuwe speler ingedeeld word bij 'generaals' en 'level 100' spelers als ik een casual online spelletje wil doen. Ik heb soms geen tijd om op adem te komen in het spel. Ook kan ik me een level herinneren op een vliegdekschip, waar de level 100 tegenstanders alsmaar omheen cirkelden in hun helikopters. Er was geen beginnen aan en het werd een 'spaan-fest' zoals de schrijver hierboven aangeeft. Als je ingedeeld zou worden op basis van je level zou ik het een stuk leuker vinden om te spelen.

Toch heb ik nog een aantal vragen:

1. Ook ben ik erg benieuwd naar het verschil tussen de PS3 en PS4 versie. Zijn daar al beelden van opgedoken?
2. Komt er een demo van BF4?
3. Ik zie steeds de woorden premium en China Rising voorbij komen in allerlei trailers etc. Kan ik die China Rising package ook nog aanschaffen als ik BF4 niet op de dag van release ga halen?
4. Zijn er 24 spelers op de PS3 en 64 voor de PS4 versie?
5. Zit er ook een soort van trainingsmodus in BF4?

Dank alvast voor de reacties 8)
1.Ps3 versie verschild niet met BF3.
De ps4 versie draait op 60fps en ondersteund 64players en zal er beter uitzien.
2.Ja er komt een open beta op 4 oktober of als je MoH warfighter of BF premium hebt of BF4 pre-orderd op 1 oktober.
3. Ja
4. Ja
5. Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Asgaro schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:24:
[...]

En als hij BF4 voor PC zou gekocht hebben via Origin, wil ik graag mensen in de toekomst op het volgende wijzen (want er zijn er hier nog die rechtstreeks bij Origin kopen :P )
Rechtstreeks bij Origin kopen is niet het beste wat je kunt doen. Je kunt BF4 al voor 32.99 € op http://www.go2arena.com/b...n-cd-key-eu-preorder.html kopen bijvoorbeeld. Dit is wel zonder China Rising DLC en access to BETA Battlefield 4.
Maar die DLC krijg je al als je BF4 Premium koopt. En de Beta gaat sowieso Open zijn, na 2 dagen exclusiviteit voor de mensen die BF3 Premium hebben.
Ik heb nog nergens BF4 Premium gespot met keys die te koop zijn... kan het goedkoper dan 50 euro op Origin zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:47

Phntm

Tlingelingeling

Ik ben een zak gevuld met stommiteit, dus ik betaal altijd de volle pond bij origin. Ben ik tenminste verzekerd van mijn product. Slechte ervaringen gehad met BF online kopen via andere stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Navuri schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:33:
[...]

Level doesn't mean a ****
Gewoon SPM en K/D plus W/L ratio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:49:
[...]

Level doesn't mean a ****
Gewoon SPM en K/D plus W/L ratio
:') kuch* Metro kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:O
sorry hoor maar als de team US/RU helemaal terug is gedreven en toch lukt het mij om door te breken omdat de helft van mij team poesjes of snipers, zegt meer over hun dan de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Mja mensen die nu adelaar 100 zijn, hebben gewoon veel gespeeld. Daar is nu minder van te merken. Maar in plaats vna je ergeren aan lvl 100 kun je natuurlijk ook de conclusie trekken dat dit vrij goede spelers zullen zijn en je daar even je best voor moet doen. Afslachten zal in ieder geval des te beter aanvoelen.

Doorbreken bij een base-rape is lastig. Het lukt je niet in elke map om daar maar doorheen te gaan en zonder backup kom je er uiteindelijk ook nergens mee. 1 squad kan al wel helpen, maar ook dan moet je aanvulling vanuit de rest van je team krijgen en dat lukt niet als ze daar constant dood liggen te gaan. Ook in metro dus.

In de uitgestrekte conquest maps heb je dat over het algemeen een stuk minder, maar feit blijft dat base-rapen gewoon weinig aan is. Zowel voor de aanvaller als de verdedigers. Daarom trek ik mezelf altijd een stuk terug zodat ze er weer in kunnen komen en de pot wat boeiender is. Ik speel geen pot om 100% voor de winst te gaan alsof ik een clanmatch speel, maar om een leuke pot te hebben. Als het andere team afgeslacht wordt, beleef ik daar in ieder geval weinig plezier aan en daarom spoor ik mijn teammates/squadmates ook altijd aan (via de voicechat) om zich terug te trekken. Gezien ik vrijwel altijd in de beste squad van het team zit (console, je weet toch), scheelt dat aardig wat voor de druk die je op het andere team legt waarna de pot weer verder kan.

Ik blijf het jammer vinden dat er zoveel mensen zijn die elke pot zo ongelofelijk serieus nemen en maar vinden dat ze moeten gaan baserapen omdat de game dat soms toelaat.
Ik heb er zelf ook een grote hekel aan als ik mn basis niet uit kan komen (al is het vrij weinig dat het dan ook niet lukt om eruit te komen), dus dat doe ik anderen ook niet aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 23-08-2013 12:02 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
Hier eentje om toe te voegen aan de Start topic

YouTube: GamerSpawn History : Battlefield (Documentary)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Laatst online: 11-04 19:52
Het is een feit: Battlefield 4 op PS4 is 720p

Wat een tegenvaller..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iwcKRwu.png?1

https://twitter.com/jackfrags/status/370847476754157568

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
@G4mert: er is niks mis met 720P met 60fps. Het is imo een betere spelervaring dan 1080P op 24-30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Moet je een PC van 1000+€ kopen, kan je 1080p 60fps spelen. Anders STFU en 400€ ophoesten voor PS4 en niet whinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Jorn1986 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:39:
[...]

Ik heb nog nergens BF4 Premium gespot met keys die te koop zijn... kan het goedkoper dan 50 euro op Origin zelf?
Idd, nog geen aanbiedigen te vinden, maar ik verwacht wel direct betere aanbiedingen dan op Origin wanneer het beschikbaar is. :)

@ die tweet:
Hmm, wel jammer voor console gamers. Ik vraag me af hoe de Xbox One versie zal zijn want de PS4 is toch wel krachtiger.
Langs de andere kant is 60 FPS echt wel een groot pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Laatst online: 18-08-2020
Phuncz schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:54:
Moet je een PC van 1000+€ kopen, kan je 1080p 60fps spelen. Anders STFU en 400€ ophoesten voor PS4 en niet whinen.
Doe ff normaal joh. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Jorn1986 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:52:
@G4mert: er is niks mis met 720P met 60fps. Het is imo een betere spelervaring dan 1080P op 24-30fps.
Natuurlijk is het een verbetering ten opzichte van BF 3 op PS3. Maar ja ik had misschien iets te hoge verwachtingen. Zoals ik eerder aangaf worden we (console spelers) gek gemaakt met pc beelden. De next gen console graphics zullen beduidend minder zijn. Er gaan ook al geruchen over minder mooie effecten (weer, water) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Wel een telleurstelling dat het op 720p draait. Vraag me dan af hoeveel zwaarder BF4 is tegenover 3 op de PC. Want een 7870 niveau videokaart met een aardige CPU zou de game toch wel op 1080P met 60 frames meoten draaien als je praat over BF3 niveau graphics. Naast dat je de overhead dan niet hebt op consoles zoals wel het geval is op de PC waardoor je veel performance verliest had ik toch wel 1080p verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan ik verwachten met BF4 met een laptop met een I7-4700hq 2,4 GHZ en een Geforce GTX 770m?

Arma 3 speel ik op Ultra en BF3 op High.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Dezelfde performance als BF3, hooguit iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:02:
Dezelfde performance als BF3, hooguit iets minder.
High dus...

Mooi genoeg...

Thx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Laten we er geen systeem eisen vragen topic van maken, beetje zoek werk online en benchmarks checken kan iedereen voor zichzelf doen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:28
Dat is inderdaad toch een beste tegenvaller. :( Komen er wel overheen, maar erg jammer is het wel.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
Asgaro schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:24:
[...]
maar vergeleken met de Deluxe versie mis je dan ook de 3 goldpacks (niet dat het mij uitmaakt).
iemand ervaring met go2arena? vraag me soms af hoe het komt dat zij zo goedkoop kunnen zijn.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Jeroenimoes schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:06:
[...]

Dat is inderdaad toch een beste tegenvaller. :( Komen er wel overheen, maar erg jammer is het wel.
Zeker jammer aangezien Killzone 1080p 30fps is voor singleplayer en 1080p 60fps voor multiplayer. Hier had ik goed mee kunnen leven. Speel singleplayer toch nooit.

http://www.psx-sense.nl/1...-60fps-in-de-multiplayer/

ps. Ik snap dat BF4 meer vraagt met grotere levels en levolution maar toch :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
PuckStar schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:07:
[...]

maar vergeleken met de Deluxe versie mis je dan ook de 3 goldpacks (niet dat het mij uitmaakt).
iemand ervaring met go2arena? vraag me soms af hoe het komt dat zij zo goedkoop kunnen zijn.
Ik had de site even bestudeerd voordat ik er CoD BO 2 kocht, maar ik zag niets verdacht. De key ook direct gehad en in Steam geactiveerd, zonder problemen. Het was geen Russische key ofzo.

Ik vraag me ook af waar ze met die cheap prices komen, maar ik vermoed dat dat komt omdat ze keys in bulk kopen.
En laat ons eerlijk zijn: een PC game digitaal aanbieden is niet bepaald duur:
- de game is al gemaakt
- de bandbreedte voor het downloaden vd game wordt geregeld door platforms als Steam en Origin
- blijft alleen wat keys maken over door de publisher :P

Jammer dat de console markt nog teveel nadruk op retail legt: telkens DVDs moeten drukken en transporteren doet de prijs natuurlijk stijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn die 3 goldpacks eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Om even te reageren op die mensen die balen dat ze niet meteen mee kunnen komen als ze 'heel af en toe' een potje spelen.

Sorry, maar dat vind ik eigenlijk heel egoïstisch. Het allerbelangrijkste van een mp fps is JUIST een stevige learning curve, zodat de game ook na tientallen, zo niet honderden, uren interessant blijft.

De BF3 servers worden momenteel ook echt overspoelt met humble bundle spelers en je ziet direct het verschil en belang van skill. Goede spelers die het als tweede account gebruiken kunnen ook met de begin wapens makkelijk met de beste meekomen. Bij menig (humble-bundle/casual) spelers die BF3 het voor het eerst spelen, vraag je je af en toe echt af wat ze in hemelsnaam aan het doen zijn of denken.

Als je een spel wil dat je zo op kan pakken en gelijk met de besten mee kan, ongeacht hoe je zelf speelt (lees: campen/snipen), dan is Battlefield niet een game voor jou.

Goede prestaties beginnen met goede hardware, goede instellingen, goed samenwerken en bovenal veel oefenen.

@ Asgaro. Weest blij dat de retail er nog is, anders waren games eerder 200 euro dan 30 euro digitaal. :)

Ik haal hem gewoon hier bij de lokale middenstand, dan weet ik tenminste zeker dat ik 29 oktober gewoon aan het gamen ben (scheelt toch weer 20 gig downloaden over mijn arme Telfort lijntje) en ik heb iets fysieks in de handen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-09 09:35
Das wel onverwacht imo. Overigens zal het niet de eerste keer zijn dat de Sony-versie wat minder performance heeft. De resolutie op de PS3 versie van BF3 lag ook al lager (576p oid), daar waar de 360 op 640p (oid) draait. Gezien het al een aardige stap is om 64 spelers te hebben met grotere en mooiere map en 60fps te draaien, snap ik het overigens wel. Maar toch denk ik wel dat Dice hier meer uit had kunnen halen. Mogelijk komt dit in de toekomst nog wel.
Vraag me af wat de X1 versie dan precies doet qua resolutie. Iets zegt me dat die gelijk is of misschien zelfs beter doet (gezien BF altijd beter draaide op de 360 dan op de PS3). Ik kan me voorstellen dat dit te maken heeft met DirectX vs OpenGL. Gezien ze voor de PC al aardig wat moeten doen met DirectX kan ik me voorstellen dat die wat beter draait dan de OpenGL versie.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 23-08-2013 13:30 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Martinspire schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:29:
[...]

Das wel onverwacht imo. Overigens zal het niet de eerste keer zijn dat de Sony-versie wat minder performance heeft. De resolutie op de PS3 versie van BF3 lag ook al lager (576p oid), daar waar de 360 op 640p (oid) draait. Gezien het al een aardige stap is om 64 spelers te hebben met grotere en mooiere map en 60fps te draaien, snap ik het overigens wel. Maar toch denk ik wel dat Dice hier meer uit had kunnen halen. Mogelijk komt dit in de toekomst nog wel.
Vraag me af wat de X1 versie dan precies doet qua resolutie. Iets zegt me dat die gelijk is of misschien zelfs beter doet (gezien BF altijd beter draaide op de 360 dan op de PS3)
DICE zal misschien toch weinig tijd gehad hebben om de boel goed te kunnen optimaliseren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Vraag me af wat de X1 versie dan precies doet qua resolutie. Iets zegt me dat die gelijk is of misschien zelfs beter doet (gezien BF altijd beter draaide op de 360 dan op de PS3)
wees maar niet te optimistisch ;) ! theoretisch weten hoeveel performance ze hebben en dat dus eigenlijk al redelijk achter lopen op PC hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
[...]

Vraag me af wat de X1 versie dan precies doet qua resolutie. Iets zegt me dat die gelijk is of misschien zelfs beter doet (gezien BF altijd beter draaide op de 360 dan op de PS3). Ik kan me voorstellen dat dit te maken heeft met DirectX vs OpenGL. Gezien ze voor de PC al aardig wat moeten doen met DirectX kan ik me voorstellen dat die wat beter draait dan de OpenGL versie.
Verschil tussen PS3 en 360 versie kwam door het verschil in architectuur. De Xbone en PS4 hebben dezelfde architectuur. Denk dat er weinig verschil gaat zitten tussen de Xbone en PS4 versies.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Ik denk ook dat voor Dice de eerste prioriteit voor de Ps4/X1 was om 64 players mogelijk te maken.
En daarnaast ook nog 60fps en de redelijk korte ontwikkeltijd/optimalisatie voor de nieuwe console's omdat de definitieve spec's nog niet zo lang bekend zijn.
Het is in ieder geval een grote sprong vooruit in vergelijking met de ps3/360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

En dan moet 4K nog komen, dat is maar eventjes 4x de hoeveelheid pixels tov. 1080p, daar gaan de kinders ook het internet mee vol-whinen zodra ze een 4K TV krijgen van grootmoeder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Maar 1080p op een 4k TV is minder erg dan 720p op een 1080p TV. 1080p is namelijk per pixel te mappen naar 4K, zonder dat je van die halve blurry pixels krijgt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Phuncz schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:52:
En dan moet 4K nog komen, dat is maar eventjes 4x de hoeveelheid pixels tov. 1080p, daar gaan de kinders ook het internet mee vol-whinen zodra ze een 4K TV krijgen van grootmoeder.
Tegen dat 4K TVs betaalbaar zijn, is de Oculus Rift al lang mainstream en gamet niemand meer op TVs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Chester schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:54:
Maar 1080p op een 4k TV is minder erg dan 720p op een 1080p TV. 1080p is namelijk per pixel te mappen naar 4K, zonder dat je van die halve blurry pixels krijgt.
1280x720 (720p)
x1.5
1920x1080 (1080p)
x2
3840x2160 (4K)

Het is onjuist dat 720p te pixelmappen is op een 1080p scherm, je reduceert naar 66.66...%
Echter op 4K kan je wél 720p (3:1) en 1080p (2:1) pixelmappen.

Fout gelezen :>

[ Voor 7% gewijzigd door Phuncz op 23-08-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Phuncz schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:23:
[...]

1280x720 (720p)
x1.5
1920x1080 (1080p)
x2
3840x2160 (4K)

Het is onjuist dat 720p te pixelmappen is op een 1080p scherm, je reduceert naar 66.66...%
Echter op 4K kan je wél 720p (3:1) en 1080p (2:1) pixelmappen.
Hij bedoeld waarschijnlijk dat 1080p resolutie op een 4K 50 inch tv beter is als 720p op een 50 inch 1080p beeld.

En dat lijkt me ook zo.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Pixelmapping slaat toch op iets helemaal anders hoor: http://pixelmapping.wikispaces.com/Pixel+mapping+explained
Fout gelezen :X

De resolutie die je kan waarnemen hangt echter ook af van de afstand tot het scherm en de grootte van het scherm.

[ Voor 39% gewijzigd door Phuncz op 23-08-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Wat ik bedoelde was dat in geval van 1080p op een 4k TV, je niks hoeft te schalen. 1 pixel van je 1080p plaatje is te tonen met 4 pixels op een 4k TV. Wat niet kan met 720p op een 1080p scherm, maar wel op een 2560x1440 scherm. Zoals ik zei: 1080p op een 4k TV is minder erg dan 720p op een 1080p TV.

[ Voor 13% gewijzigd door Chester op 23-08-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
KhaZ schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:35:
Omg wat een niveau in dit topic :(

Waar zijn de diehards geleven? ;w
Sorry, kon niet slapen vannacht en werd dus pas laat wakker. :P
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:31:
Inderdaad CoD doet het niet meer zoals vroeger.

Ik heb het voor mijn laptop gepreordered.

Ik speel nu ook spellen als Arma 3 op mijn laptop
Ten eerste, welcome to the you get value for your money side. ;)

Dan even een tip. In Battlefield games kan je gebouwen slopen. Ja echt. Dit is zeer handig als iemand met een tentje en een kampvuurtje in dit gebouw blijft zitten. Een paar muren eruit en doei campertje. Is zeere bevredigend om te doen kan ik je vertellen. Voornamelijk omdat campen 99.9% van de tijd totaal nutteloos is.

Campen werkt dus niet dus ga A.U.B niet filmpjes lopen maken waar je in een gebouw campt.
Als je het wel doet dan jaag ik je neer en sloop ik elk gebouw waar jij je in verstopt totdat je het leert. Oh en je kan ook je teamgenoten vermoorden door het gebouw te slopen. :+

Ja, ik ken de reputatie. Ik volgde ten tijde van BO1 dat topic nog. ;)

Dan nog het 1080p verhaal.
Ik zag het eigenlijk al aankomen dat de consoles op 720p zouden moeten gaan draaien. Niet dat ik denk dat het een slechte beslissing was. Je krijgt er 60fps en 64 players voor terug wat ook op consoles een genot is om te hebben. Verder kan het best wel eens zo zijn dat console de high preset van de PC versie krijgt. Het is een ruil tussen resolutie en graphics. Als DICE 1080p zou doen dan zouden de graphics voor velen niet goed genoeg zijn.

Verder weet ik niet waar iedereen de wijsheid vandaal haalt dat BF4 nauwelijks zwaarder zal zijn dan BF3 maar ik geloof er niks van. Achter de schermen doet DICE behoorlijk wat met de game. Denk je dat die golven niks kosten? Dat gaat fps vreten...
Ik geloof pas dat het niet veel zwaarder zal zijn als DICE dit zegt. DICE zegt dit pas in oktober en geen seconde eerder omdat ze het pas in oktober zelf weten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
To clarify: BF4 running at a higher resolution than 720p in the PS4 dev environment. Final resolution when the game is optimised at launch!

https://twitter.com/jackfrags/status/370894369404227584

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
Asgaro schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:33:
To clarify: BF4 running at a higher resolution than 720p in the PS4 dev environment. Final resolution when the game is optimised at launch!

Ah goed om te horen. Al zegt dit natuurlijk niet dat we 1080p op release kunnen verwachten. Maar elke hogere resolutie daar tussenin is al beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Chester schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:53:
Wat ik bedoelde was dat in geval van 1080p op een 4k TV, je niks hoeft te schalen. 1 pixel van je 1080p plaatje is te tonen met 4 pixels op een 4k TV. Wat niet kan met 720p op een 1080p scherm, maar wel op een 2560x1440 scherm. Zoals ik zei: 1080p op een 4k TV is minder erg dan 720p op een 1080p TV.
Ah my bad, ik had het fout gelezen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
Asgaro schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:33:

Zojuist ook bevestigd op de livestream van Battlefield. Op dit moment (alpha) is het 720p en 60fps, maar ze zijn inderdaad nog aan het optimaliseren en hopen op hogere resolutie, zolang ze de 60fps maar halen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Luetin ‏@Luetin09 21m
Air Vehicles seem to have now Limited flares available meaning they cannot endlessly defend themselves #BF4

Luetin ‏@Luetin09 35m
Confirmed BF4 will remain at 64 players MAX and not beyond that #BF4

Luetin ‏@Luetin09 51m
Confirmed – Sniper Glare is present BF4 – Corey saw the glint from a long range distance. #BF4

Luetin ‏@Luetin09 1h
Confirmed - NO Two seated Jets in BF4 #BF4

Luetin ‏@Luetin09 1h
Confirmed NO Battlerecorder/theatre on PC or Consoles for BF4 #BF4

JackFrags ‏@jackfrags

Luetin ‏@Luetin09 1h
Customising your HUD – You can now scale the size of your HUD to minimize screen space #BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
vinom schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:33:
Luetin ‏@Luetin09 21m
Air Vehicles seem to have now Limited flares available meaning they cannot endlessly defend themselves #BF4 :)

Luetin ‏@Luetin09 35m
Confirmed BF4 will remain at 64 players MAX and not beyond that #BF4 :/

Luetin ‏@Luetin09 51m
Confirmed – Sniper Glare is present BF4 – Corey saw the glint from a long range distance. #BF4 :)

Luetin ‏@Luetin09 1h
Confirmed - NO Two seated Jets in BF4 #BF4 :)

Luetin ‏@Luetin09 1h
Confirmed NO Battlerecorder/theatre on PC or Consoles for BF4 #BF4 :(

JackFrags ‏@jackfrags
To clarify: BF4 running at a higher resolution than 720p in the PS4 dev environment. Final resolution when the game is optimised at launch! :)

Luetin ‏@Luetin09 1h
Customising your HUD – You can now scale the size of your HUD to minimize screen space #BF4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Luetin ‏@Luetin09 21m
Air Vehicles seem to have now Limited flares available meaning they cannot endlessly defend themselves #BF4
_/-\o_
Luetin ‏@Luetin09 35m
Oke, dat is logisch...
Wordt leuk in het dumpsquad zitten. :/
Luetin ‏@Luetin09 51m
Confirmed – Sniper Glare is present BF4 – Corey saw the glint from a long range distance. #BF4
Niet dat ik ooit een sniper wil aanraken.
Luetin ‏@Luetin09 1h
Couldn't care less. ;)
Luetin ‏@Luetin09 1h
En dan laten ze toch flink de bal vallen...
Luetin ‏@Luetin09 1h
Customising your HUD – You can now scale the size of your HUD to minimize screen space #BF4
Wisten we al maar wel leuk om eens wat mee te proberen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Luetin ‏@Luetin09 21m

Hallelujah!

Luetin ‏@Luetin09 35m

Tempting to cancel my pre-order...

Luetin ‏@Luetin09 51m

Pre-order... cancelled.

Luetin ‏@Luetin09 1h

Pre-cancel ordered!

Luetin ‏@Luetin09 1h

Ordered the game and cancelled immediately afterwards!!

JackFrags ‏@jackfrags

Irrelevant. PC master race... :*)

Luetin ‏@Luetin09 1h

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Maar als ik het goed begrijp zit de spectator mode nog in toch ?
Hoop het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Luetin ‏@Luetin09 21m

EINDELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste nieuws tot nu toe (mits het bevestigd wordt )

oja nu nog de netcode en headglitch eruit en we hebben een top game ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:54:
Luetin ‏@Luetin09 21m

EINDELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste nieuws tot nu toe (mits het bevestigd wordt )

oja nu nog de netcode en headglitch eruit en we hebben een top game ;)
want het moeilijk om een chopper neer te schieten?
kwa balance redenen slaat het nergens op plus tegen limited ammo vs unlimted ammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:16
Stingers zijn nu ook zo gemaakt dat de lock vastgehouden moet worden om te raken. (Aka volgen met je scope)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:00:
[...]

want het moeilijk om een chopper neer te schieten?
kwa balance redenen slaat het nergens op plus tegen limited ammo vs unlimted ammo
Een goede chopper pilot was nooit te locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:01:
[...]

maah beetje teamwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Nee.
Goede pilots waren unlockable.
En dan bedoel ik dat ze altijd wel anti-lock measures beschikbaar hadden, en als dat niet zo was dan kon de pilot gewoon even laag gaan vliegen of achter een gebouw.

Meeste kans tegen een goede pilot was met een RPG of tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Nou had toevallig net weer een potje Caspian Border
1.Mr_JIOMLLIuK 75-8
2.Michi-SkB 74-0

Alle 2 jet piloten :(

Maar ik zie op de Battlelog forums de eerste rage posten van de "Ace Pilots''alweer >:)
Ja we worden te vaak neergehaald de igla is OP al die :'( :'( forums heb der zin an :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
LongBowNL schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:00:
Stingers zijn nu ook zo gemaakt dat de lock vastgehouden moet worden om te raken. (Aka volgen met je scope)
Dat is dus alleen de IGLA. Daar had ik al een post over gemaakt gisteren. ;)
unfor schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:01:
[...]

x2.
Met de stinger/igla buff in BF3 naar 450m en de reload samen met de verwijdering van de gunner flare was een heli pas aan te pakken. Daarvoor was je kansloos. Tegen jets ben je nog steeds vrijwel kansloos. :/
beuker19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:09:
Nou had toevallig net weer een potje Caspian Border
1.Mr_JIOMLLIuK 75-8
2.Michi-SkB 74-0

Alle 2 jet piloten :(

Maar ik zie op de Battlelog forums de eerste rage posten van de "Ace Pilots''alweer >:)
Ja we worden te vaak neergehaald de igla is OP al die :'( :'( forums heb der zin an :P
Gaat meteen naar battlelog forums. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:09:
[...]

Nee.
Goede pilots waren unlockable.
En dan bedoel ik dat ze altijd wel anti-lock measures beschikbaar hadden, en als dat niet zo was dan kon de pilot gewoon even laag gaan vliegen of achter een gebouw.

Meeste kans tegen een goede pilot was met een RPG of tank.
Locken is ook een psychologie spelletje hoor, iemand forceren om terug te vallen.
Voor de rest zeg je het zelf een RPG of een tank. dus een combo voldoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
De IGN PS4 hands on geeft nogmaals een bevestiging dat de console graphics erg tegenvallen.
Dit wil ik niet horennn ;(
But what's more concerning is how the game looks.
From the moment I sat down, I was surprisingly underwhelmed by the visuals. Instead of the crisp, detailed textures I've encountered this week on the PC version or other next-gen shooter titles, Battlefield 4 on PS4 looked soft and muddled. Wall textures looked half-finished, lacking some of the smaller material nuances or 3D variation. Environmental destruction was more extensive than Battlefield 3 and explosions would send larger chunks of buildings into the air, but once again, the particles looked dull. Weapon models looked great at the hip, but as soon as I raised them to look down the iron sights or scopes, imperfections became apparent.

Another contributing factor was resolution. While EA and DICE have not confirmed what resolution the game will run at on next-gen consoles, for the purposes of this demo, it was running at a resolution higher than 720p, but not 1080p. Though the difference between the two formats may not be recognizable to more casual players, after spending the week checking out games running natively at 1080p, it was readily apparent to me.
http://www.ign.com/articl...s-graphics-lacking-on-ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seyaku
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-01 14:44
Ik hoop dat alle voertuigen geen unlimited ammo meer hebben, zeker bij de luchtvoertuigen scheelt dat een hoop irritatie denk ik. (uiteraard moet er dan wel een mannier om ammo te resupplyen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

G4mert schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:27:
De IGN PS4 hands on geeft nogmaals een bevestiging dat de console graphics erg tegenvallen.
Dit wil ik niet horennn ;(

http://www.ign.com/articl...s-graphics-lacking-on-ps4
En als er nou een keuze gemaakt moet worden voor graphics of gameplay? Een prachtige game die alleen maar stottert gaat vele malen sneller vervelen dan een soepele game die er iets minder mooi uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Seyaku schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:30:
Ik hoop dat alle voertuigen geen unlimited ammo meer hebben, zeker bij de luchtvoertuigen scheelt dat een hoop irritatie denk ik. (uiteraard moet er dan wel een mannier om ammo te resupplyen zijn)
Gewoon weer repair/supply pads bij een basis en op schepen waar je als chopper/jet overheen moet vliegen. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Nog 2 hele grote nerfs voor de Defibs
1. 4 seconden charge voor full healt , hoe korter hoe minder health (kan wat beter worden met de defib upgrade)
2.Maar 3 of 4 charge packs(ammo) voor je defibs

R.I.P. Medic trains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

beuker19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:55:
1. 4 seconden charge voor full healt , hoe korter hoe minder health (kan wat beter worden met de defib upgrade)

R.I.P. Medic trains
Ik ben benieuwd of Metro nog tot de favoriete maps gaat horen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.I.P. Medic trains
hahah domste zet ooit, kwa gameplay.
Bedenk maar is hoeveel tijd je nou echt heb om iemand te reviven die misschien 20m vandaan van je zit. terwijl op je geschoten word.

reviven in CQ en Long distance hebben ze dus vermoord :D want meestal heb je maar 10/15 seconden de tijd om iemand te reviven.

als een goeie speler zie je me defib minder tevoorschijn komen. want het risco is groter dan het voordeel om iemand te reviven.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

R.I.P. Medic trains
Hmm, op publics reviven en resupplyen mensen al weinig en met aanpassing #2 wordt het er niet beter op. Met name infantry only mappen leunen stevig op het revivewerk. Een cooldown voor de defibs was eigenlijk voldoende geweest. Aanpassing #1 kan ik me wel in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:08:
[...]

hahah domste zet ooit, kwa gameplay.
Waarom ?
Omdat je nu een potje rush kunt winnen op basis van skill ipv. wie de meeste medics heeft !!!
Hahahaha nog en reden om straks op het BL forum te kijken naar alle Medic die lopen :'(

@Bee Maar misschien wel een reden op een support gast in je squad te hebben.
En er misschien ook assaults zijn die voor de medic specialist field upgrade kiezen

[ Voor 18% gewijzigd door beuker19 op 23-08-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:15:
[...]

Waarom ?
Omdat je nu een potje rush kunt winnen op basis van skill ipv. wie de meeste medics heeft !!!
Hahahaha nog en reden om straks op het BL forum te kijken naar alle Medic die lopen :'(
post is al bijgewerkt hoor ;) En rush verliezen terwijl je tegenstander alleen maar medic's zijn light meer aan jou team. En ja medic is de sterkste anti-infantry maar niet in een 16vs16 maar wel in kleinere matchups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:20:
[...]

post is al bijgewerkt hoor ;) En rush verliezen terwijl je tegenstander alleen maar medic's zijn light meer aan jou team. En ja medic is de sterkste anti-infantry maar niet in een 16vs16 maar wel in kleinere matchups
Maar op het eind van de ronde staat de ''goede'' speler ook wel boven aan.
Dadelijk sta je boven aan door squad play de meeste kills of beste team work en niet meer de idioot die iedereen alleen maar resst.
En ook in de E-sports ben je nu dadelijk ook echt tactisch bezig om te kijken wat je allemaal nodig bent om een zo sterk mogelijk team samen te stellen.
Het is dadelijk echt een teamsport want in voetbal win je ook niet met 5 spitsen.
Is weer is wat anders dan 5 medics met de m16a3 :+

En even wat anders er komen dadelijk ook Dice servers die draaien met de regekls die Dive voor ogen heeft.
Denk daar bij aan geen 3000 tickets servers en geen fast vehicles spawn

[ Voor 9% gewijzigd door beuker19 op 23-08-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
beuker19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:31:
[...]

Dadelijk sta je boven aan door squad play de meeste kills of beste team work en niet meer de idioot die iedereen alleen maar resst.
En ook in de E-sports ben je nu dadelijk ook echt tactisch bezig om te kijken wat je allemaal nodig bent om een zo sterk mogelijk team samen te stellen.
Het is dadelijk echt een teamsport want in voetbal win je ook niet met 5 spitsen.
Zelf ben ik er erg benieuwd naar de flashgrenades en incendiary grenades. Als die erg handig zijn, zal je misschien liever een medic inwisselen voor support helemaal als je met de nieuwe s&d mode elkaar niet kan reviven.
Maar zelf denk ik dat 8v8/10v10 ook erg groot gaat worden op e-sport, omdat voor de gemiddelde speler veelzijdiger is om naar te kijken.
Maar we zullen het begin oktober allemaal meemaken. Beta cups here we come :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:31:
[...]

In E-sport werd je al afgestraft voor domme revive's he ;) En ja we hadden soms een assault maar dat was puur voor de smoke om de stalemate te breken.
Nu haal je de snelheid eruit.

Voor de rest light het aan ook aan de gun die je als medic krijg.
Want in BF vietnam was de enige battlefield game met RPG en machine gun combo die een medic class outgunned toen haha.. wat een balance issue was dat zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:36:
[...]

In E-sport werd je al afgestraft voor domme revive's he ;) En ja we hadden soms een assault maar dat was puur voor de smoke om de stalemate te breken.
Nu haal je de snelheid eruit.
Nee nu kun je niet meer als een idioot op een punt afrennen met 4 medics maar moet je ook echt na denken.Het gaat zelfs zo ver dat als je nu een squad tegen komt een assault ook echt je main target is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Net op de stream gehoord: je kan commander mode uitzetten op je server. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Unomomentodado schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:44:
Net op de stream gehoord: je kan commander mode uitzetten op je server. Nice!
Maar is hij dan nog ranked ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:40:
[...]

Nee nu kun je niet meer als een idioot op een punt afrennen met 4 medics maar moet je ook echt na denken.Het gaat zelfs zo ver dat als je nu een squad tegen komt een assault ook echt je main target is
:O Denk je dat word gedaan in pro ESL matches of in een ESL versus waar redelijke goeie spelers voor bij komen.

Misschien kan je voorbeeld geven van ESL match waar 4 idote medics als een idoot rennen om een vlag te bereiken.

Goeie spelers wegen dat gewoon af of het eerst afmaken van de vijand of bezighouden door een nade te gooien zodat hij geforceerd om weg te lopen zo dat je iemand kan reviven. (plus meedere factoren zoals: van waar is hij beschoten, hoeveel zijn er, welke exist mogelijkheden heb ik, wat is zijn huidige clip status, waar zijn me teammates ect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Pro E-sports in bf3 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Hier is een livestream:
http://battlefield-hq.com/live/

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jou reacties! als Pro E-sports in bf3 :') en als 4 idioten naar de vlag rennen als medic.

Zegt genoeg over jou en spel ervaring om in klein team verband te spelen tegen over goeie spelers in plaats van tegen paar medic noobs die eerst maar dom lopen te reviven.

Zelfs in georganiseerde matches als 32vs32 en 16vs16 matches is het een heel ander verhaal, als jij 2 betere spelers aan jou kant heb. En ja ik heb in zulke leuke matches gespeeld waar niet iedereen dom ging lopen reviven maar echt goed samenwerkte en dus individuele skill minder uitmaakte, maar toch de doorslag kan brengen.

Dit is mijn reactie over BF3

BF3 is pro casual :'), In BF4 even more probably met hun damage weapon stats

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 19:09 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.