[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.209 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Open Beta in Oktober :)
Battlefield 4 Open Beta in October!!!
DICE GM Karl-Magnus Troedsson also revealed the Battlefield 4 open beta. Available for all gamers on PC, X360, and PS3, the beta will feature the Siege of Shanghai map in the classic Battlefield Conquest mode. Battlefield 3 Premium members, those who pre-order Battlefield 4 Digital Deluxe Edition and owners of Medal of Honor: Warfighter (Limited or Digital Deluxe Edition) will have access to the exclusive beta early October for three days. Following that, the open beta will kick off. This will be the perfect opportunity for everyone to Prepare 4 Battle before the October 29 launch.

[ Voor 93% gewijzigd door Cthulhu op 21-08-2013 19:06 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:53
Very well then, dan koop ik premium ook nog wel. Is die ook nog buiten origin heen te koop? En krijg je die dragon rising expansion ook als je pre-ordered buiten origin om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

Phuncz schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:02:
[...]

Nee, BF3 Premium was niet inclusief de basisgame. |:(
Oops.. correct, ik heb BF3 gekocht voor € 10,- op de dag/week dat BF 10 jaar bestond en voor € 30,- heb ik toen premium gekocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navuri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08-2020
Ik heb niet het hele topic doorgespit, maar zijn er beelden verschenen waarin het verschil tussen de PS3 en PS4 versie getoond worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Volgens mij zijn er geen beelden met verschillen aanwezig.. denk dat we daar pas over kunnen oordelen als beide "versies" verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a0aUxCIbdbsMwcxNOIXwGppk/full.jpg

De BF4 "beta" staat nu als het goed is in je Origin lijstje.
Let goed op wat er naast staat. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:18

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb een paar vraagjes...
1. Telt BF3 premium in BF4? Met Medal Of Honor leek dit zo te zijn in mijn geval.
2. Was het niet zo dat BF3 premium gebruikers BF4 beta toegang kregen als gift toen? Hoe zit het daar nu mee? Is EA daarvan afgestapt of krijgen wij gewoon ook de beta nog (en dan niet de Open Beta hé)...
Die krijgen we dus inderdaad wel. Hij staat tussen mijn gamelijstje, had ik even niet gezien :+

[ Voor 14% gewijzigd door Mavamaarten op 21-08-2013 20:43 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Komt er verschil tussen de PC en de console versie?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Peter_Aragorn schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:16:
Komt er verschil tussen de PC en de console versie?
De PC versie zal (mits je op max settings kunt spelen) altijd mooier zijn dan console versies. Ook mooier dan Next Gen.

Tot op heden hebben ze alleen nog paar PC gameplay (op max settings) laten zien. Het zou dus zelfs nog zo kunnen zijn dat we voor een lelijke verassing komen te staan zodra je de game speelt op de Xbox One /PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
In de trein richting huis van games con. Map was stuk beter aangekleed als bf3. . Bosjes om te hiden, loopgraven etc.. Crosshair glitch bestaat niet meer, Door te springen ren je niet sneller. Nog klein beetje blauwe filter.
Rennen duurt even om op te starten, je springt nu nog maar de helft van de hoogte. Nog geen aangepaste hud mogelijk op gc. Minimap nog even klein jammer genoeg. Voor de rest heel veel glitches getest die ik haat in esl matches. Bijna alle waren ze eruit. Dus was niet ontevreden. Morgen meer info als ik een toetsenbord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
CB org schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:16:
In de trein richting huis van games con. Map was stuk beter aangekleed als bf3. . Bosjes om te hiden, loopgraven etc.. Crosshair glitch bestaat niet meer, Door te springen ren je niet sneller. Nog klein beetje blauwe filter.
Rennen duurt even om op te starten, je springt nu nog maar de helft van de hoogte. Nog geen aangepaste hud mogelijk op gc. Minimap nog even klein jammer genoeg. Voor de rest heel veel glitches getest die ik haat in esl matches. Bijna alle waren ze eruit. Dus was niet ontevreden. Morgen meer info als ik een toetsenbord heb.
NOOOOOOOOOOOOO. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 21:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Mavamaarten schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:42:
Ik heb een paar vraagjes...
1. Telt BF3 premium in BF4? Met Medal Of Honor leek dit zo te zijn in mijn geval.
2. Was het niet zo dat BF3 premium gebruikers BF4 beta toegang kregen als gift toen? Hoe zit het daar nu mee? Is EA daarvan afgestapt of krijgen wij gewoon ook de beta nog (en dan niet de Open Beta hé)...
Die krijgen we dus inderdaad wel. Hij staat tussen mijn gamelijstje, had ik even niet gezien :+
Bedoel je met vraag 1 of je BF 4 Premium hebt/krijgt als je BF3 hebt (en de gewone BF4 versie koopt).. nee, je zal Premium opnieuw moeten aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Gezien de wijze waarop DICE bf3 met DLC's / Premium uitbracht ga ik mij nog even vermaken met andere games en wacht ik tot DICE full premium aanbiedt (mijn zelf verzonnen woord voor alle uit te komen DLC's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

Alle wapens, gadgets etc. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-08-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 13:53
Net maar ff BF4 gekocht voor een redelijk prijsje (36 euro). Ff wachten tot ik een mooi dealtje kan sluiten voor de premium. (niet meer dan 30 euro) en dan ben ik redelijk "goedkoop" uit. :D\

Heb er zin nadat ik die trailer zag wist ik dat ik hem moest halen :).

[ Voor 16% gewijzigd door Trixh op 21-08-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh dat is voor mij nieuw, kennelijk heeft elke class de beschikking over carbines, DMR's en shotguns. Dat is wel perfect, dat wordt heerlijk recon spelen met de G36C, ouderwetse BF3 spec-ops gevoel :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
Trixh schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:09:
Net maar ff BF4 gekocht voor een redelijk prijsje (36 euro). Ff wachten tot ik een mooi dealtje kan sluiten voor de premium. (niet meer dan 30 euro) en dan ben ik redelijk "goedkoop" uit. :D\

waar heb jij die gekocht?

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Yes! Als je nu de commo-rose gebruikt, zal wat je zegt ook in de chat komen!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/Capture4.PNG

van

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:15:
Oh dat is voor mij nieuw, kennelijk heeft elke class de beschikking over carbines, DMR's en shotguns. Dat is wel perfect, dat wordt heerlijk recon spelen met de G36C, ouderwetse BF3 spec-ops gevoel :D
Dit wisten we al sinds E3. Slecht hoor Tsu. :P
En het wordt inderdaad recon met de G36C aangezien de G53 eruit ligt. ;)

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:23
Hier de Field upgrades voor de Assault class:
1.Defence:
• Suppression resistance
• Grenade boost
• Flak
• Heal boost

2.Offence:
• Sprint
• Ammo
• Grenade boost
• Suppression resistance

3.Grenadier:
• Grenade boost
• Sprint
• 40mm grenade upgrade
• Flak

4.Combat medic:
• Medic bag upgrade
• Sprint
• Medical unit
• Defib upgrade

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik merk op dat bosjes nu meebewegen als je er doorheen loopt.

Werd tijd, Crysis 1 uit 2006 had dit ook al.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• DaniëlWW2
  • Niet online
rickyy schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 01:03:
Ik merk op dat bosjes nu meebewegen als je er doorheen loopt.

Werd tijd, Crysis 1 uit 2006 had dit ook al.
Crysis 1 draait alleen nog steeds voor geen meter. :+
Stomme CPU bottleneck. O-)

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Modbreak:Ik heb het topic opgeschoond. Laten we AUB het modden aan de moderators over en speel daarnaast niet op de man.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Trixh schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:09:

Dat is een nette prijs! Waar?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
:lol:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/97cavKY.gif

Commander can now select a high value target
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J74k8tI.jpg

Platoon emblens on guns an vehicles
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bgK4lRy.png

Jet contrails are back
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vbt24Rd.png

If you use the commrose it will also appear in the chat
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/Capture4.PNG

Squadmates have different revive colours
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rwcKFdl.png

And all weapons, unlocks, etc.

[ Voor 14% gewijzigd door vinom op 22-08-2013 07:57 ]

DanielWW2 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:43:
[...]

Dit wisten we al sinds E3. Slecht hoor Tsu. :P
En het wordt inderdaad recon met de G36C aangezien de G53 eruit ligt. ;)
Kan niet alles bijhouden he :+ En bovendien, ik ken een zeker iemand met een zekere topic start die behoorlijk out of date is en dit ook behoorlijk verkeerd heeft staan :o
En G36C sowieso, Spec Ops style uit BF2 is terug :D

[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 22-08-2013 08:22 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• beuker19
Goed nieuws voor iedereen die straks een PS4/X1 koopt.
BF4 60fps !!!!!!!!!!!
YouTube: Battlefield 4 Gamescom Livestream 21st Aug | Part 2 - Lars Gustavsson Interview & Paracel Storm

[ Voor 55% gewijzigd door beuker19 op 22-08-2013 09:32 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

vinom schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 07:53:

Squadmates have different revive colours
[afbeelding]
Sorry maar in je afbeelding zie je het vanuit de commander stoel en die ziet alle icons van beide kanten.
oranje/bruin is de tegenstander en blauw/groen is jou eigen team.

Daarnaast hebben je squadmates al een andere revive kleur in BF3, je moet wel colorblind mode aanzetten hiervoor. dan zie je groene revive tekens van je squadmembers en blauwe voor de rest van het team.

@beuker: Dat was al bekend nog voor dat de E3 was begonnen en op de E3 heeft EA het ook nog zelf aangegeven.

----------------
Platoon afbeelding is wel geinig

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 22-08-2013 09:33 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• beuker19
Nieuwe Gamemode Obliteration

Ohja, we gaan nu nog meer RPG op infantry krijgen. Snipen met rockets :+

• Kiwi
  • Laatst online: 19:07

Kiwi

Gadgetfreak

Ik had wel wat leukers verwacht met de scopes, ik hoopte een HOLO met een IR te combineren, maar dat gaat helaas niet lukken zie ik :( Nu hopen dat je IR kan uitzetten, en anders wordt het verdomd lastig als de stroom uitvalt!

• beuker19
TerrorKiwi schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:51:
Ik had wel wat leukers verwacht met de scopes, ik hoopte een HOLO met een IR te combineren, maar dat gaat helaas niet lukken zie ik :( Nu hopen dat je IR kan uitzetten, en anders wordt het verdomd lastig als de stroom uitvalt!
?
je hebt toch die canted ironsights.
Dus dan heb je een IR scope en een ironsight.
Volgens mij was er een 1xIR scope en een 2xflir scope

• Kiwi
  • Laatst online: 19:07

Kiwi

Gadgetfreak

Hehe, gaat niet goed als ik een iron sight gebruik. Is wel de enige optie inderdaad. Maar weet iemand of het mogelijk is om IR uit te zetten?

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Leuke link. Hier kun je iig de gameplay goed bekijken. Echt vet die golven op 8:10 ongeveer!

edit: al vaker voorbijgekomen, maar die granaatindicator :F

[ Voor 9% gewijzigd door DJH op 22-08-2013 10:07 ]

• Asgaro
Idd, heel goed nieuws voor console gamers!

Ik kwam wel dit tegen op Neogaf
A german article says that the lighting and AA in the PS4 version is noticeably worse than PC.
http://www.pcgameshardware.de/Battle...escom-1084560/

(translation)

"In the country, the storm produced chic lighting effects, especially if we look towards the sun by a palm tree. But only on the PC: The PS4 version falls in comparison to the PC version visibly worse aus.Vor all, the lack of anti-aliasing is noticeable. Gringere the level of detail on the console is probably due to the demand to provide the player with a constant 60 fps at full HD. Starting from Battlefield 4, we assume that the PC will retain its technical supremacy with the next-gen consoles. EA also confirmed to demand that the game - provided a ensprechende hardware equipment - will definitely look best on the PC."
Het is een PC gaming site dus ze kunnen wel biased zijn.
Maargoed, wou het even laten weten.
Tja de nieuwe consoles lopen qua kracht tijdens release al achter op de snelste gaming pc's, het is dan ook geen wonder dat games op de pc grafisch een stuk sterker kunnen zijn. Zeker omdat je op de pc bepaalde effecten kan toevoegen die enkel op de snelste pc's aangezet kunnen worden.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Tsurany schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:20:
Tja de nieuwe consoles lopen qua kracht tijdens release al achter op de snelste gaming pc's, het is dan ook geen wonder dat games op de pc grafisch een stuk sterker kunnen zijn. Zeker omdat je op de pc bepaalde effecten kan toevoegen die enkel op de snelste pc's aangezet kunnen worden.
Dat is vrij logisch, maar als de nieuwe consoles nu al op 720p moeten lopen, hoe zal dat bij BC3/BF5 dan wel niet zijn? De PS4 is nog niet eens uit! :|

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het is ook belangrijk dat er met dezelfde maatstaven vergeleken wordt, een 2000€ gaming PC tegenover een 400€ console is wel een wereld van verschil, zeker als die console zelfs nog niet gereleased is en de game zelf ook nog een maand polishing moet krijgen.

Maar het is wel leuk om te horen dat het (nu) op de next-gen consoles niet veel beter uitziet :)

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Phuncz schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:29:
Het is ook belangrijk dat er met dezelfde maatstaven vergeleken wordt, een 2000€ gaming PC tegenover een 400€ console is wel een wereld van verschil, zeker als die console zelfs nog niet gereleased is en de game zelf ook nog een maand polishing moet krijgen.

Maar het is wel leuk om te horen dat het (nu) op de next-gen consoles niet veel beter uitziet :)
True! 400,-- tov 2000,-- is inderdaad niet fair. :)
Maar het is ook niet fair te stellen dat een dergelijke pc direct al 2000 euro moet kosten ;)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik vermoed dat men PC's uitgerust met een HD7990 of twee HD7970's (zoals met de pre-Alpha tentoonstelling) niet voorziet van een Core i3 met een 500GB HDD'tje en een Sweex voeding :)
Dat een pc 2000 euro kan kosten betekent niet dat hij ook 2000 euro hoeft te kosten. Dat is het probleem dat je vaak ziet, er wordt vergeleken met een pc die alle grafische pracht weer kan geven in plaats van een pc die dezelfde grafische pracht kan weergeven als een console.

De ideale game pc voor Battlefield 3 zou mij 3500 euro kosten, dan zit je op zo ongeveer de maximale prestaties die je kan krijgen. Dat betekent echter niet dat een pc van 3500 euro ook nodig is om de grafische pracht van een console te evenaren ;)

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 05:24
Dat een console nooit een pc kan evenaren dat is een feit,niet kwa graphics en zeker niet kwa controls,klaar.
Het mooie aan een release van een nieuwe console is dat we nu mooiere en betere ports krijgen.

On topic. Iets positiefs zeggen over deze game hhmmm
Hee kick een uitbreiding op bf3 ;)

[ Voor 18% gewijzigd door MaXeRs op 22-08-2013 11:34 ]

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

3500 euro nog wel en dan zeker op een 1080P schermpje gamen.
Een beetje game PC zit rond de 1200,-

Het is ook wat je zelf kiest. Je kan bv stug een Titan pakken van 1000,-
Of je neemt twee 760's en zet ze SLI a 239,- de stuk. Veel goedkoper en iets sneller. Zowel op 1080P als 1440P

Maarja dit is OT :)

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Tof filmpje! In de eerste secondes zie je de FGM--172 SRAW, die lijkt verdomd veel op de AT4 uit BC2 vooral als je ziet dat de rocket gewoon gestuurd wordt :P

Zou tof zijn als je de irritante choppers uit de lucht haalt!

PSN: Von_Smallhausn

Dat was met 2x GTX Titan in SLI en 4xSSD in RAID10, dat tikt aan ;) Het punt was dat je het zo gek kan maken als je wilt qua performance als je het meeste uit het spel wilt halen. Echter als je gewoon fatsoenlijk wilt gamen met acceptabele grafische kwaliteit kan je voor 800 euro ook klaar zijn :)
Mon0lith schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:46:
Tof filmpje! In de eerste secondes zie je de FGM--172 SRAW, die lijkt verdomd veel op de AT4 uit BC2 vooral als je ziet dat de rocket gewoon gestuurd wordt :P

[video]
Hij lijkt op de SRAW uit BF2 ;) Dit spel gaat aardig terug naar zijn roots qua features. Lijkt nieuw maar is eigenlijk al flink oud.

[ Voor 47% gewijzigd door Tsurany op 22-08-2013 11:47 ]

• Asgaro
Ja die Obliteration game mode is zo epic!

Eigenlijk zou ik het vergelijken met Capture The Flag met het enigste verschil dat beide teams niet meer in hun base kunnen campen en niet achter de flag aangaan. :D
Dit haatte ik echt in de BF3 DLC: ik vond het leuk om achter de enemy's flag te gaan, en veel gekilled te worden in the process, maar veel mensen bleven gewoon hun eigen flag verdedigen... Zo win je geen match natuurlijk.

Nu heb je in wezen maar 1 "flag" wat het zoveel leuker zal maken want er is geen enkel voordeel om te campen bij je base.

Nog video van die game mode: http://www.ign.com/videos...ap-and-mode-gamescom-2013

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 22-08-2013 11:49 ]

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:22
Ben opgegroeid met consoles. Heb nu een GT650m dus kan wel spellen spelen ( niet op ultra natuurlijk), maar ik kan gewoon niet wennen aan de muis&toetsenbord ipv een controller

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hey zojuist zag ik dit verschijnen in Origin :)
Nog even geduld.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/jh8o48.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/106eas6.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Ruffzz op 22-08-2013 12:20 ]

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Potverdriedubbeltjes. Was BF3 redelijk zat en heb nu een nieuwe verslaving, iRacing.
Maar nu ik dit weer zie, krijg er gewoon kriebels van in mijn maag :9

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

creapYYY schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:21:
Potverdriedubbeltjes. Was BF3 redelijk zat en heb nu een nieuwe verslaving, iRacing.
Maar nu ik dit weer zie, krijg er gewoon kriebels van in mijn maag :9
Ik zou quad gaan rijden in BF4 :) Bijna het beste van twee werelden :+

Is de precieze datum van de beta al bekend?

• HgnX
  • Laatst online: 05-07-2024
Oke, er werd gisteren iemand gekilled met een medpack tijdens de speelsessie. Als je de stream terugkijkt kan je het zelf ook zien, het was gisteren zo rond 16:00 uur. WTF. 8)7

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Ruffzz schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:16:
Hey zojuist zag ik dit verschijnen in Origin :)
Nog even geduld.

[afbeelding]

[afbeelding]
Hij staat er idd al bij. Lekker hoor, beetje teasen, nu duurt het nog langer tot begin oktober :(

• Asgaro
Nog 1080p gameplay, van een persoon die samen met JackFrags aant gamen was:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tuOqN1-Vf9E]

• botje88
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-01 17:26
Kan niet wachten tot de beta online komt:D duurt nog veeeel te lang!

• Asgaro

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

In november word het huis opgeleverd, * Griffin gaat pas later met het spel beginnen. Helaas wel op de PS3 maar ben benieuwd hoe groot verschil in beeld gaat zijn (dus niet het 24vs64player verschil).

• beuker19
YouTube: Kabouter Wesley - Betovering
Zelden zo gelachen

Live stream met de nieuwe gamemode:
http://www.twitch.tv/battlefield

[ Voor 13% gewijzigd door beuker19 op 22-08-2013 14:19 ]

• Asgaro
Behind closed doors wordt Domination op de PS4 getoond, zei de Creative Director van BF4 net op die stream. Game mode die zich enkel op het grote main eiland afspeelt.

[ Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 22-08-2013 15:06 ]

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 21:20
Asgaro schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:39:
Behind closed doors wordt Domination op de PS4 getoond, zei de Creative Director van BF4 net op die stream. Game mode die zich enkel op het grote main eiland afspeelt.
Damn, jij hebt echt geen leven hé! ;) Gelukkig post je nu wel meer nuttigs i.p.v. je kinderplaatjes! :P

• beuker19
Zo die nieuwe gamemode is EPIC _/-\o_

• Asgaro
Jovas schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:23:
[...]
Damn, jij hebt echt geen leven hé! ;) Gelukkig post je nu wel meer nuttigs i.p.v. je kinderplaatjes! :P
Ik heb herexamens, dus moet sowieso continu achter mijn PC zitten. Dus dan kijk je wel naar de livestreams ook soms ;)

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Die nieuwe gamende ziet er leuk uit! Wel iets dat je met vrienden aardig leuk kunt spelen met voice. Ga het in ieder geval proberen!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

[...]

[video]
Yep de AT4 uit BC2 was geweldig, je had echt skills nodig om die effectief te gebruiken zonder darts.
Zelf had ik ook een AT4 compilatie gemaakt (was meer video editing test filmpje)

En dit was ook de grootste teleurstelling in BF3 voor mij dat dit eruit is gehaald om ruimte te maken voor het hele lock systeem. Persoonlijk denk ik om de casual gamer tegemoet te komen.
Want laten we eerlijk wezen, ze hebben van de BF franchise een casual game gemaakt.

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 08:12:
[...]

Kan niet alles bijhouden he :+ En bovendien, ik ken een zeker iemand met een zekere topic start die behoorlijk out of date is en dit ook behoorlijk verkeerd heeft staan :o
En G36C sowieso, Spec Ops style uit BF2 is terug :D
De belediging. :o
PS: kijk nog eens. ;)

• Asgaro
Nog iets nieuws: je kan reloads cancelen!
Nu kan ik gerust mijn Reload Reflex blijven toepassen zonder gevaar te lopen.

Via Reddit

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a96F2xV.gif

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat kon toch altijd al? Of bedoel je zonder te switchen naar een ander wapen?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Asgaro schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:00:
Nog iets nieuws: je kan reloads cancelen!
Nu kan ik gerust mijn Reload Reflex blijven toepassen zonder gevaar te lopen.

Via Reddit

[afbeelding]
Uhm sorry maar in BF3 kan dit ook gewoon.
Sterker nog het is zelfs buggy, dat hij soms fake reload (vooral als je magazijn echt leeg is)

Je kan nu ook je reload cancellen als je naar een ander wapen wisselt. Enkel niet zonder te wisselen, wat dan ook logisch is.

• Skamiplan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 11:19
.oisyn schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:02:
Dat kon toch altijd al? Of bedoel je zonder te switchen naar een ander wapen?
Ik denk dat Asgaro dit bedoelde >.>
Oftewel Asgaro is weer eens vaag bezit met z'n GIF'jes.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a96F2xV.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/m4vtEPB.gif

Dus het ontbreken van het reloaden zorgt er voor dat hij bij het terug switchen verder gaat bij de stap waar je gebleven was.
Dat wordt pas duidelijk als je het tweede GIFje ook kan zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 22-08-2013 17:26 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

Eens een goed interview.
Oh en bij 7:454 kan je de defibrillator zien.

http://youtu.be/qCdBf96DLJo?t=7m43s

Dat is wel even wat anders dan medic train. :D

edit:
Training mode. YES. :D
http://youtu.be/qCdBf96DLJo?t=23m10s

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-08-2013 17:50 ]

• Asgaro
Skamiplan schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:22:
[...]

Ik denk dat Asgaro dit bedoelde >.>
Betreffende de discussie over wat ik bedoelde: blijkbaar was ik mis: ik dacht inderdaad dat je niet kan switchen TERWIJL je reloadt in BF3 en dat dat nu opgelost was. Of ik kan het mij niet herinneren, heb al 4 maand geen BF3 gespeeld. :P

Maar nu zie ik in die Reddit comments wat er echt bedoeld wordt, en ben ik nog meer hyped. Thanks :+

• beuker19
Hier alle Engineer tools

Fuck Jets >:) I gonna Kill you

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
Ik zat net ff naar de gameplay van Jackfrags te kijken...wat heb ik nu al zin om BF4 te spelen. Ziet er echt ziek uit.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 08:47
Ik hoop maar dat ik het fout heb , maar als ik die handgranaten zo ziet knipperen word ik er nu al nuts van . |:(

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik denk dat ik weet hoe de LAW en IGLA gaan werken. Ik vermoed dat ze eerst locken, dan vuren en dat je dan op je doel moet blijven mikken. Het gaat hier overduidelijk om laser aimed launchers waardoor ik denk dat je deze wapens niet kan jammen. Dat zou ook de enige logische verklaring zijn omdat ze anders gewoon de waardeloze versie van de Javelin en de Stinger zouden zijn.

Als ik gelijk krijg dan ga ik jets jagen, met een IGLA. >:)

• beuker19
DanielWW2 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:12:
Ik denk dat ik weet hoe de LAW en IGLA gaan werken. Ik vermoed dat ze eerst locken, dan vuren en dat je dan op je doel moet blijven mikken. Het gaat hier overduidelijk om laser aimed launchers waardoor ik denk dat je deze wapens niet kan jammen. Dat zou ook de enige logische verklaring zijn omdat ze anders gewoon de waardeloze versie van de Javelin en de Stinger zouden zijn.

Als ik gelijk krijg dan ga ik jets jagen, met een IGLA. >:)
;) Als de Igla goed tegen jets is ga ik mijn ingame naam veranderen in JETkillerbeuker :+

[ Voor 7% gewijzigd door beuker19 op 22-08-2013 19:17 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

HO HO HO Wat lees ik (me internet is traag dus kan geen youtube filmpje kijken nu)
zijn er wapen die iets tegen de jets kunnen doen eindelijk :D
krijgen we dan toch nog een game, waarbij ik iedere map kan spelen :D

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
Pykow schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:14:
HO HO HO Wat lees ik (me internet is traag dus kan geen youtube filmpje kijken nu)
Niet te vroeg juichen, Pykow. Eerst zien en dan geloven... >:)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• DaniëlWW2
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:14:
Ik heb de Russische MAA al gezien. Deze kilt infanterie nu dus de snelvuurkanonnen werken alweer. :+
Verder is het nog speculatie maar aangezien de Stinger en IGLA beschikbaar zijn voor alle teams en de IGLA een zeer andere beschrijving heeft ga ik er toch een beetje vanuit dat de IGLA de "jetkiller" wordt. ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VcQvkUQnS4ETo5rSGUno3DhP/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/M7Ez5yZFuTMxNUEpsQln1T4x/full.jpg

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
weet iemand toevallig welk keyboard ze daar bij die gamescon enzo gebruiken?
is dat deze? http://www.razerzone.com/...-blackwidow-ultimate-2013

[My Home Automations]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 21:35

M2M

medicijnman

[...]

[video]
ik ben ook voorstander van een soortgelijke raket in BF4. Toch wel iets wat ik miste in BF3. In je uppie een beetje helis locken (want jets vliegen te snel), die flaren, jij reload, jij schiet en zij flaren weer. Bovendien moet je ze twee keer raken.

AT4 skills kreeg je op een gegeven moment vanzelf als je maar vaak genoeg BC2 speelde :) Tot op het punt dat je kon voorspellen waar de heli zou verschijnen na spawn en alvast een raket afschieten.

-_-

• Trixh
Wanneer komen eigenlijk die specs uit? Ze moeten nu toch aardig bezig zijn met optimizen. Begin me toch wel zorgen te maken over mijn 7950 aangezien ik wel boven de 120 constant wil halen.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Trixh schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:09:
Wanneer komen eigenlijk die specs uit? Ze moeten nu toch aardig bezig zijn met optimizen. Begin me toch wel zorgen te maken over mijn 7950 aangezien ik wel boven de 120 constant wil halen.
Dat is toch al lang bekend? Kijk naar de systeemeisen voor BF3, klaar.
BF4 gaat niet tot amper zwaarder worden.
Aangezien je met 1 7950 niet 120 fps constant kunt halen in BF3 gaat je dat ook niet lukken in BF4.
Met 2 670's lukt het me niet eens, tenzij ik op low ga spelen 1080.. maar het oog wil ook wat.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 22-08-2013 22:31 ]

• Trixh
unfor schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:29:
[...]

Dat is toch al lang bekend? Kijk naar de systeemeisen voor BF3, klaar.
BF4 gaat niet tot amper zwaarder worden.
Aangezien je met 1 7950 niet 120 fps constant kunt halen in BF3 gaat je dat ook niet lukken in BF4.
Met 2 670's lukt het me niet eens.
Weet niet welke game jij speelt maar ik haal rustig 130 tot 200 fps non stop in BF3 met mijn 7950. (praat hier wel over Low natuurlijk)

Niks is bekend je kijkt naar de systeemeisen van BF3 en doet een gok.

[ Voor 6% gewijzigd door Trixh op 22-08-2013 22:31 ]

• unfor
Trixh schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:30:
[...]

Weet niet welke game jij speelt maar ik haal rustig 130 tot 200 fps non stop in BF3 met mijn 7950. (praat hier wel over Low natuurlijk)

Niks is bekend je kijkt naar de systeemeisen van BF3 en doet een gok.
Op TDM zeker 720p, met je 200 FPS ;)
En ja, kijk eens goed naar beide games.. grafisch gaat het er niet op voorruit dus daar kun je prima een voorzichtige conclusie uit trekken.
Vraag me wel af, hoe lang zou je moeten spelen tot je eindelijk eens alles kan gebruiken waar je voor betaald hebt? Met zoveel unlocks zal het lang duren voordat je eindelijk eens met elk dingetje aan de slag kan gaan.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

Tsurany schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:36:
Vraag me wel af, hoe lang zou je moeten spelen tot je eindelijk eens alles kan gebruiken waar je voor betaald hebt? Met zoveel unlocks zal het lang duren voordat je eindelijk eens met elk dingetje aan de slag kan gaan.
is toch juist leuk? >:)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Trixh
unfor schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:33:
[...]

Op TDM zeker 720p, met je 200 FPS ;)
En ja, kijk eens goed naar beide games.. grafisch gaat het er niet op voorruit dus daar kun je prima een voorzichtige conclusie uit trekken.
Nee speel wel 1080p maar hangt wel heel erg van de gamemode af. Als ik conquest op een drukke server speel duikt hij wel af en toe naar de 100. Beetje jammer echt geen zin om te upgraden.

• unfor
Ligt aan de generatie gamers.
Gamers van nu willen unlocks, en stoppen vaak met spelen zodra ze alles unlocked hebben.
Ik zelf heb liever alles meteen unlocked zoals vroeger :)
Trixh schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:46:
[...]
Nee speel wel 1080p maar hangt wel heel erg van de gamemode af. Als ik conquest op een drukke server speel duikt hij wel af en toe naar de 100. Beetje jammer echt geen zin om te upgraden.
Dat bedoel ik ja, tdm is niet zo zwaar voor de cpu waardoor de gpu voluit kan draaien. Ik trek op tdm met ultra/high settings nog 200 fps.
Maar een 64 man conquest met veel vehicles is erg zwaar voor de cpu, waardoor hij echt geen 120+ fps naar de gpu kan sturen.

[ Voor 46% gewijzigd door unfor op 22-08-2013 22:50 ]

• Trixh
unfor schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:46:
[...]

Dat bedoel ik ja, tdm is niet zo zwaar voor de cpu waardoor de gpu voluit kan draaien.
Maar een 64 man conquest met veel vehicles is erg zwaar voor de cpu, waardoor hij echt geen 120+ fps naar de gpu kan sturen.
Nee klopt heb wel een sterke CPU maar er zijn grenzen :). Mischien toch resolutie omlaag gooien ff wat testjes uitvoeren.

Update: Blijft lastig ook al verlaag ik resolutie. Hij blijft het gewoon zwaar hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Trixh op 22-08-2013 22:56 ]

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

maar nog even over de BF3 system req. tegenover die van BF4.. stel je kan BF3 full HD op medium draaien (50fps) kan ik er dan vanuit gaat dat ik BF4 op medium kan blijven spelen?

i know.. we hebben geen glazenbol enz :P wil graag weten wat jullie gedachten is..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Trixh
spartacusNLD schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:58:
maar nog even over de BF3 system req. tegenover die van BF4.. stel je kan BF3 full HD op medium draaien (50fps) kan ik er dan vanuit gaat dat ik BF4 op medium blijven spelen?

i know.. we hebben geen glazenbol enz :P wil graag weten wat jullie gedachten is..
Ik verwacht 15% decrease maarja dat was mijn inschatting. En ik had mijn 7950 overschat omdat ik BF3 nog op mijn 5870 fluitend op high speelde. Maarja dat was geen 120 fps natuurlijk.

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 21:20
[...]Dat bedoel ik ja, tdm is niet zo zwaar voor de cpu waardoor de gpu voluit kan draaien. Ik trek op tdm met ultra/high settings nog 200 fps.
Als je op de toren bij sharqi staat, of in Oman, wat is dat je min fps met je huidige setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
[...]

Ligt aan de generatie gamers.
Gamers van nu willen unlocks, en stoppen vaak met spelen zodra ze alles unlocked hebben.
Ik zelf heb liever alles meteen unlocked zoals vroeger :)
Dank je, nu voel ik me met mijn 21 al oud. :P
Ja ik ken het nog, de pre unlock tijd. Het had wel wat. Aan de andere kant als alles standaard unlocked is dan is het na twee dagen iedereen met exact dezelfde setup i.p.v een paar weken/maanden...

Ik denk niet dat het echt zou werken met zoveel keuze omdat het one setup beats them all in de hand werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:37
Filmpje over de wapens die in (vanilla) BF4 zitten:

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tsurany schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 22:36:
Nee jij betaald voor een game waar je van weet dat je alle wapens/gadgets en camo's moet vrijspelen.
Volgens mij heeft Dice dat al bekend gemaakt dus is het niet zo dat je er later achter kwam :+

Maar ik vind het unlocken van de wapens ook wel leuk.
Ook hoop ik dat er weer veel assignments komen voor bijvoorbeeld camo's.

Pagina: 1 ... 35 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.