[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.206 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 15:01
Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:51:
Je dwingt het niemand op omdat je het niet kan, maar je wilt het wel en dat is wat ik bedoel. Jij wilt bepalen hoe anderen moeten spelen omdat ze iets doen wat jij niet goed vind terwijl je er geen enkele last van hebt. En dat vind ik gewoon erg vreemd.
En Dice was het waarschijnlijk met me eens ;)
Toen ik ze de mail stuurde van AUB geen Canals wat ik wil dat andere spelers moeten doen wat ik zeg.
En natuurlijk heb ik er last van want ze spelen niet de gamemode die ik ze opdraag.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Bij COD:BO was de populairste TDM map ook Nuketown, als je het niet wil spelen, negeer je ze. Deze soort maps verbieden leidt niet tot een betere game, enkel tot gamers die vroegtijdig afhaken en op zoek gaan naar andere games.

Ik vind het zelfs goed dat zo'n maps er zijn, anders heb je idiot noob bobo's die alleen kunnen schieten in je objective maps. Oh wait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Phuncz schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:59:
Bij COD:BO was de populairste TDM map ook Nuketown, als je het niet wil spelen, negeer je ze. Deze soort maps verbieden leidt niet tot een betere game, enkel tot gamers die vroegtijdig afhaken en op zoek gaan naar andere games.

Ik vind het zelfs goed dat zo'n maps er zijn, anders heb je idiot noob bobo's die alleen kunnen schieten in je objective maps. Oh wait...
Heeft niets met verbieden te maken ze zitten niet in BF4 .
En ik ben er blij mee en anderen niet .
Iedereen weet toch wel dat er na een half jaar wel weer een map is waar je het snelst ranked of het populairst is en dat is ook niet erg maar het is gewoon jammer dat sommige spelers niet eens wat verder kijken dan Bijv. Metro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie zegt dat ze niet verder kijken? Wie zegt dat het onwetendheid is? Wellicht vinden ze dat de leukste map, wat is daar jammer aan? Het is jammer dat mensen een andere mening hebben?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:08:
Wie zegt dat ze niet verder kijken? Wie zegt dat het onwetendheid is? Wellicht vinden ze dat de leukste map, wat is daar jammer aan? Het is jammer dat mensen een andere mening hebben?
Wie zegt dat ze het wel doen ?
Natuurlijk mogen ze een andere mening hebben dwing ik ze dan 8)7
Maar ik mag toch ook mijn mening hebben.
En natuurlijk is het soms jammer dat iemand een andere mening heeft en er dan bijvoorbeeld dingen niet komen, niet doorgaan of er ongelukken gebeuren maar zo zijn wij mensen.
Wij mogen blij zijn dat wij hier zonder bang te zijn om te worden vermoord onze Eigen mening kunnen geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:30:
[...]

Wie zegt dat ze het wel doen ?
De aanname dat ze na een enkel potje Metro spelen geen enkel andere server hebben geprobeerd lijkt mij minder waarschijnlijk dan de aanname dat ze meerdere servers geprobeerd hebben, meerdere gamemodes hebben gespeeld en Metro toch leuker vinden.
Natuurlijk mogen ze een andere mening hebben dwing ik ze dan 8)7
Maar ik mag toch ook mijn mening hebben.
En natuurlijk is het soms jammer dat iemand een andere mening heeft en er dan bijvoorbeeld dingen niet komen, niet doorgaan of er ongelukken gebeuren maar zo zijn wij mensen.
Wij mogen blij zijn dat wij hier zonder bang te zijn om te worden vermoord onze Eigen mening kunnen geven ;)
Kennelijk wil je het niet snappen, ook prima.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:33:
[...]

De aanname dat ze na een enkel potje Metro spelen geen enkel andere server hebben geprobeerd lijkt mij minder waarschijnlijk dan de aanname dat ze meerdere servers geprobeerd hebben, meerdere gamemodes hebben gespeeld en Metro toch leuker vinden.
Maar je kunt het ook niet uitsluiten ;)
maar waar gaat dit over ik ben blij dat er geen Canals map in bf4 zit en jij vind het jammer prima toch!!!!!!!!!

Vanmiddag van 14.15 tot 16.15 in op Twitch de live stream van BF4 te zien.
live gameplay beelden van de nieuwe game mode ik heb er zin aan.
Dan zien we direct of BF4 obliteration ook jets bevat Pyk0w ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:41:
[...]

maar waar gaat dit over ik ben blij dat er geen Canals map in bf4 zit en jij vind het jammer prima toch!!!!!!!!!
Waar het over gaat is dat jij blij bent dat anderen niet kunnen spelen wat zij het leukste vinden. En dat vind ik een zeer vreemde houding. Zeker omdat jij geen last hebt van Canal spelers.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 21-08-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:44:
[...]

Waar het over gaat is dat jij blij bent dat anderen niet kunnen spelen wat zij het leukste vinden. En dat vind ik een zeer vreemde houding. Zeker omdat jij geen last hebt van Canal spelers.
Wie zegt dat dat niet kan?
Niet in BF4 , maar in BF3 zijn naar de release waarschijnlijk nog genoeg servers waar Canals op gedraaid word.
Prima oplossing lijkt mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:28
beuker19 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:41:
[...]

Vanmiddag van 14.15 tot 16.15 in op Twitch de live stream van BF4 te zien.
live gameplay beelden van de nieuwe game mode ik heb er zin aan.
Dan zien we direct of BF4 obliteration ook jets bevat Pyk0w ;)
Nice, drop maar even een linkje als het zover is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Als ze Canals zo leuk vinden blijven ze toch lekker in 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik speelde nooit voor stats of score of whatever, maar gewoon omdat BF3 een leuke game is. Ik heb toch ook veel fun gehad op Neushaar Kanaals en van mij mag die map gerust terugkomen. Ik vond de map goed balanced en voor ieder wat wils (sniper, demo, support, assault, medic,...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Je koopt toch geen bf4 om mappen uit 3 te spelen...

Dat er mappen van bf2 in 3 zitten vind ik best. Daar zit een grotere tijd tussen en bf2142 / BC1 / BC2.
Tussen 3 en 4 zit niets en om nu simpel een mapje mee te nemen, nou nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Het is dat de topictitel BF4 is. Qua gezeik van de vaste club zeikerds, zie ik hier minder vernieuwing dan in BF4 tov BF3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
mukkel schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:50:
Als ze Canals zo leuk vinden blijven ze toch lekker in 3.
Ik snap de discussie van PC gamers hier ook niet echt... Het voordeel aan PC is net dat je geen current-gen en next-gen generaties hebt en oudere games blijven meestal wel werken. (met daar bovenop nog eens meer FPS naarmate je upgrade)
Hou gewoon BF3 en BF4 op je PC en wissel af. :)

Edit: dan moet je wel de ruimte hebben. Op mijn SSD van 128 GB wordt het al krap. :+
En ja, ik installeer al mijn games bewust op die krappe schijf. Geen denken aan dat ik ooit nog een oude HDD gebruik voor games! Short load times FTW!

[ Voor 22% gewijzigd door Asgaro op 21-08-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Even een kleine hands-on update vanaf de Gamescom in Keulen, met dank aan mijn grote vriend en mede tweaker Knijnemans.

Hij stond 's ochtends 9 uur in de rij en was als eerste door, er is een zaal met conquest en een zaal met obliteration. Knijn kwam (per ongeluk) terecht in de conquest zaal, de eerste ronde als commander.

De nieuwe map Paracel Storm is gruwelijk mooi, de weereffecten en de jungle zijn de mooiste die hij ooit gezien heeft in een shooter geloof ik. Commandermode was een beetje voor jan-doedel, aangezien iedereen maar wat aan zat te rommelen luisterde niemand naar de commands. Overigens was die gave 8 scherm commander-setup hartstikke fake. Er gebeurde maar op 1 scherm daadwerkelijk wat, de rest was aankleding.

Daarna een ronde als infantry gespeeld. Alle wapens en customizations waren beschikbaar. Het customizen was behoorlijk fijn, er zat nog wel een grote muisacceleratie in, de aim voelde beetje controller-achtig aan; veel input-lag en sponzig.

De destruction was nog niet heel goed te beoordelen, waren maar weinig gebouwen en al te veel actie was hij niet tegengenkomen. Iedereen was een beetje aan het aanrommelen. Daarom is ie ook niet vaak genoeg doodgegaan om alle wapens uit te proberen (geen m16 jammer genoeg).

All-in all heel enthousiast over de whatsapp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

agoNITE schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:20:
Het is dat de topictitel BF4 is. Qua gezeik van de vaste club zeikerds, zie ik hier minder vernieuwing dan in BF4 tov BF3 :)
Toch logisch. als ze niks veranderen aan de jets, blijft het gewoon klote om die maps te spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:58
Alvast een linkje, begint over 7 minuten.

http://www.twitch.tv/battlefield

~edit:

It has begun!

@walletje-w: beter een link teveel dan te weinig. :)

[ Voor 39% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-08-2013 14:16 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:15
Voor de live stream die straks begint: http://www.twitch.tv/battlefield

tja reactiesnelheid

[ Voor 17% gewijzigd door walletje-w op 21-08-2013 14:13 . Reden: Niet ondertussen de telefoon op nemen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Oh great, DEUTSCH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Afbeeldingslocatie: https://gs1.wac.edgecastcdn.net/8019B6/data.tumblr.com/6ae1efb1feeb864a01c14aebb957a8e3/tumblr_mhwciuvZoF1rjqzc1o1_400.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:28
Meh, hij laad niet hier. Zal wel geblokt zijn op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Stuff van de Gamescom livestream

Er was een flag op een serieus gehavend schip. Kheb niet echt begrepen of dit nu het schip is dat zal verschuiven gedurende de match, of niet.

Waves zijn nu server-side ipv client-side in feitelijk elke andere game.
Betekent dat iedereen exact dezelfde golven en golfhoogtes ziet.

De enemy nade indicators lijken wel zeer groot. Echt casual groot.

Reviven vraagt duidelijk meer tijd. Je moet je paddles eerst even over elkaar wrijven vóór elke ZAP, ipv ZAP ZAP ZAP.

Wanneer je de laatste levende persoon in je squad bent, krijg je een groot heads up bericht hiervan.

Ik zag precies een gebouw dat volledig ingestort is. Het is niet bijna tot de grond gelijk gemaakt, waardoor je er over kunt stappen zoals in BFBC2, maar het is nog hoog genoeg. Alleen kan je er dus totaal niet meer in.
Das allemaal al veel beter dan BF3, waar muren wel verdwijnen maar het skelet bleef altijd statisch!

Half Life 3 confirmed.

Wanneer de boot strandt op het eiland, snijdt die bijna gans het eiland door twee. Je kan dan ook OP het schip gaan via de ladders!

Wanneer een gebouw gaat instorten, gaat het echt heel subtiel en anders tov in BFBC2 en BF3. Het ene verdieping botst op het lagere verdieping, waardoor die vervolgens op de andere ploffen, etc.

Naast een angled grip, is er nog nieuwe grip: de potato grip? Heb ik dat goed gehoord? :D

[ Voor 108% gewijzigd door Asgaro op 21-08-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Dat was al bekend toch??
Heb trouwens nog geen jets gezien, dus dat is een goed begin.
NVM, zag net op de minimap een jet vliegen...

[ Voor 23% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-08-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Hmm, de vijand is niet altijd oranje zoals in BF3 lijkt het.
Als Chinees zie je je teammembers ook als oranje en de vijand als blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Nice een waarschuwing van : Last man in squad
ivm Field upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Wat is het toch jammer dat ze daar toch steeds weer mensen voor weten te strikken die de game (denk ik) nog nooit hebben gespeeld. Tegenstanders lopen gewoon langs elkaar heen zonder op elkaar te schieten. Schieten op team maatjes omdat ze denken dat dat ze daar op moeten schieten.. een halve meter naast hun target schieten en niet herstellen.. (dus er gewoon naast blijven schieten)... Vind het leuk om nieuw materiaal te zien.. maar het is doodzonde te zien hoe het gaat. (infanterie) ps, onderwater / bovenwater/ onderwater .. het is wel prachtig

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
RoyK schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:49:
Wat is het toch jammer dat ze daar toch steeds weer mensen voor weten te strikken die de game (denk ik) nog nooit hebben gespeeld. Tegenstanders lopen gewoon langs elkaar heen zonder op elkaar te schieten. Schieten op team maatjes omdat ze denken dat dat ze daar op moeten schieten.. een halve meter naast hun target schieten en niet herstellen.. (dus er gewoon naast blijven schieten)... Vind het leuk om nieuw materiaal te zien.. maar het is doodzonde te zien hoe het gaat. (infanterie) ps, onderwater / bovenwater/ onderwater .. het is wel prachtig
Komt mede door de Spectator mode daar was wat mee

Wel mooi dat waarschijnlijk de commander kan zien hoe ''goed'' elke squad is :)

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 21-08-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Veel gelul, weinig beelden. Laat gewoon die game zien.

Ben benieuwd of die twee grotere gebouwen (huizen) tegenover elkaar met de grond gelijk kunnen worden gemaakt :) (dat is het eerste wat ik probeer in de beta >:) )

[ Voor 13% gewijzigd door DJH op 21-08-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ow, ik begrijp dat kan oefenen met vliegen zonder dat je in een game zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Zo wat een aankondiging er komt een testrange om te oefenen met vliegen _/-\o_
En misschien wel om met alles te oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

haha, crash!

wat slordig dat ze dan direct de life feed afkappen... kan toch gebeuren. Praat door... en fix het probleem ondertussen

[ Voor 83% gewijzigd door RoyK op 21-08-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Aangezien Premium bij launch meteen beschikbaar is heeft een pre-order om China Rising te hebben ook weinig zin toch aangezien je die toch bij Premium krijgt (mits je Premium neemt, dat even vooropgesteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
teveel info op het scherm die elllende moet weg!!!

edit: is alleen maar spectator mode dat er getoond word?

[ Voor 37% gewijzigd door goosche op 21-08-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

goosche schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:12:
het is behoorlijk aanwezig inderdaad. Maar ik begreep in een video van Matimio dat je straks de boel kan aanpassen. (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
goosche schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:12:

edit: is alleen maar spectator mode dat er getoond word?
Jup!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Leuk om te zien dat speler "Alpha 13" stijf aan top staat... 13 kils, 1 dead... en hij bestuurd....... de straaljager. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Volgens mij was juist een plus punt dat je hud behoorlijk verbetert wat Tov BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Gebouw ligt plat > boot komt het eiland op drijven > gebouw staat ineens weer > boot ertegen aan > gebouw stort weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 22:16
BF4 ziet er weer erg grijs en grauw uit of ben ik de enige die dat vind? Bij BF3 was dat ook al zo. Van mij mogen er wel wat meer kleuren gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

is het spectator mode zoals we die nu zien voor iedereen straks beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik zie M16A3 en M4A1 langs komen.

en wat zijn die knipperen granaten irritant zeg :S ze lijken random overal te voorschijn komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 19-09 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

DJH schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:19:
Gebouw ligt plat > boot komt het eiland op drijven > gebouw staat ineens weer > boot ertegen aan > gebouw stort weer in.
Hmm.. niet goed opgelet dus.. Zag het schip wel op het eiland "varen" en vervolgens zakte het gebouw deels inelkaar :+

Trouwens, dit is een alpha versie? Want ik vind het kwaliteit niet echt goed, desondanks kan ik niet wachten om het zelf te spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/4995/1001521w.jpg

potato grip

ben benieuwd naar die andere maps. Deze map vind ik niks en die andere ook niet ik wil meer ruimte zoals C border.

[ Voor 85% gewijzigd door goosche op 21-08-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Vind die veranderende weeromstandigheden wel cool trouwens. Eerst mooi weer, dan storm. Misschien kunnen ze ook nog eens dag naar nacht maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

het schip kwam op het land en. Balance was gone.
team dat begint bij A en B kunnen alleen via 1 kant langs de strand lopen, dus geen flank mogelijkheden en vanaf de andere kant, hebben ze alle ruimte om C aan te vallen.
Gelukkig is dit een alpha en passen ze dit nog even snel aan. naar een andere positie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:25:
Even een kleine hands-on update vanaf de Gamescom in Keulen, met dank aan mijn grote vriend en mede tweaker Knijnemans.

Hij stond 's ochtends 9 uur in de rij en was als eerste door, er is een zaal met conquest en een zaal met obliteration. Knijn kwam (per ongeluk) terecht in de conquest zaal, de eerste ronde als commander.

De nieuwe map Paracel Storm is gruwelijk mooi, de weereffecten en de jungle zijn de mooiste die hij ooit gezien heeft in een shooter geloof ik. Commandermode was een beetje voor jan-doedel, aangezien iedereen maar wat aan zat te rommelen luisterde niemand naar de commands. Overigens was die gave 8 scherm commander-setup hartstikke fake. Er gebeurde maar op 1 scherm daadwerkelijk wat, de rest was aankleding.

Daarna een ronde als infantry gespeeld. Alle wapens en customizations waren beschikbaar. Het customizen was behoorlijk fijn, er zat nog wel een grote muisacceleratie in, de aim voelde beetje controller-achtig aan; veel input-lag en sponzig.

De destruction was nog niet heel goed te beoordelen, waren maar weinig gebouwen en al te veel actie was hij niet tegengenkomen. Iedereen was een beetje aan het aanrommelen. Daarom is ie ook niet vaak genoeg doodgegaan om alle wapens uit te proberen (geen m16 jammer genoeg).

All-in all heel enthousiast over de whatsapp!
Een mol binnen de organisatie. Perfect. :+
Wij verwachten natuurlijk nu wel een behoorlijke post van Knijnemans. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Net m16A3 gameplay :D dat ding lijkt hetzelfde als in BF3. Haters gona hate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Pykow schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:40:
Net als de jets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

*minder lullen meer gameplay please*

Wel irritant hoe ze hele tijd wisselen van wat ze laten zien. Gebeurt er eindelijk wat, gaan ze naar een volgende. Enfin. Het lijkt overigens wel mooi en soepel te lopen. Zou een sli setupje van een gtx670 dan toch niet nodig zijn om wat mooie beelden te toveren? (gewoon lekker low, textures ultra en wat AA aan :P )

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ja :/ :-( :( :( :( :(

en die granaat indicator mag wel HEEEL VEEL KLEINER gemaakt worden.
dat ding is bijna 3 cm groot op je scherm 0.o

[ Voor 25% gewijzigd door Pykow op 21-08-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:40:
Begint haat. Noob. ;)
En het weer lijkt willekeurig te zijn. Alleen wordt de game me toch net iets te grijs bij het weer. De map is tenminste speelbaar de eerste helft dus het is al beter dan BF3. :P
Het schip moet dus ook getriggered worden door even een windmolen te mollen en de jungle ziet er goed uit.
Oh en buff voor de AA wapens graag. Jet moet dood. :+
Mu.siQ schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:43:
*minder lullen meer gameplay please*

Wel irritant hoe ze hele tijd wisselen van wat ze laten zien. Gebeurt er eindelijk wat, gaan ze naar een volgende. Enfin. Het lijkt overigens wel mooi en soepel te lopen. Zou een sli setupje van een gtx670 dan toch niet nodig zijn om wat mooie beelden te toveren? (gewoon lekker low, textures ultra en wat AA aan :P )
E3 was 2x7970. AMD FTW. :*)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Zouden ze ook onderzeeërs in een dlc package uitbrengen? Dat zou vet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Leek mij nog wel mee te vallen hoor met die boot.
Balance ligt toch meer aan het team want volgens mij hebben de boten ook meer dan genoeg firepower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
LOL.
Die gigantische granaatindicators 100m verderop. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

en weer pc's aan het crashen op de achtergrond :D
Jongens vinden jullie het ook niet op een DiCE game lijken :P
Crashes hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Denk ook dat het er allemaal een beetje raar uitziet omdat alles via spectator mode word opgenomen.
Geeft niet echt een goed beeld van hoe straks de game spelen.

@pyk0w Nee nog nooit gehad door bf3 dus lag aan jou :+

[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 21-08-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:48:
en weer pc's aan het crashen op de achtergrond :D
Jongens vinden jullie het ook niet op een DiCE game lijken :P
Crashes hier en daar.
Only in Battlefield. :+
Ik kon de BF3 beta nauwelijks spelen omdat de game steeds crashte. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:46:
[...]

Oh en buff voor de AA wapens graag. Jet moet dood. :+
Jammer dat je in een jet gewoon weg kunt vliegen van een AA en van grote afstand zo'n ding op kunt blazen met rocket pods.
Als AA nog meer gebuffed wordt dan worden waarschijnlijk alleen de heli's de dupe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Deze map spreekt mij totaal niet aan, ik hoop dat deze map niet in de beta komt, of als tweede map.
in BF2 speelde ik ook nooit dit soort maps. als iedereen een boot jat, kan je eerst een pokke eind zwemmen.
dat zie ik nu weer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:53:
[...]

Jammer dat je in een jet gewoon weg kunt vliegen van een AA en van grote afstand zo'n ding op kunt blazen met rocket pods.
Als AA nog meer gebuffed wordt dan worden waarschijnlijk alleen de heli's de dupe.
Een 20mm kogel van een MAA en jet moet dood. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Granaatindicator in de jet?

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Lol, weet iemand hiervan de functie? Lijkt wel een vergrootglas?

Straks kan je fingerprints van bullets nemen en enemies vervolgen! :+

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/Capture3.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Asgaro schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:00:
Lol, weet iemand hiervan de functie? Lijkt wel een vergrootglas?

Straks kan je fingerprints van bullets nemen en enemies vervolgen! :+

[afbeelding]
Kijk goed naar het wapen + Scopes

1=flip over scope ;) denk ik :+

[ Voor 4% gewijzigd door beuker19 op 21-08-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Pykow schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:54:
Deze map spreekt mij totaal niet aan, ik hoop dat deze map niet in de beta komt, of als tweede map.
in BF2 speelde ik ook nooit dit soort maps. als iedereen een boot jat, kan je eerst een pokke eind zwemmen.
Hmm.. this sounds familiair! Ren je naar een bootje toe, spawnt iemand er vlakbij, stapt in en scheurt weg. En daar sta je dan, zonder boot! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Je kunt je eigen embleem op je voertuig zetten. Klinkt cool :)

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

Ik wordt helemaal gek van dat gelul en geswitch van speler naar speler, van cam naar cam. Ik wacht wel tot een paar goeie Youtube opnames. Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Daanieyel schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:04:
Je kunt je eigen embleem op je voertuig zetten. Klinkt cool :)
Persoonlijk natuurlijk maar dit soort dingen boeien me totaal niet.

Deze map spreekt me dan wel weer aan. Het zwemmen lijkt me wel mee te vallen, misschien een keer aan het begin maar voor de rest spawn je op en bij je squad of de punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Nou ja of je nu 5km moet lopen of 2 km zwemmen :+
Maar dat is altijd kut ook op firestorm , caspian , kharg of oman
Maar misschien staan er wel meer dan genoeg jetski's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Laatst online: 11:11

Kiwi

Gadgetfreak

goosche schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:27:
[afbeelding]

potato grip

ben benieuwd naar die andere maps. Deze map vind ik niks en die andere ook niet ik wil meer ruimte zoals C border.
Meer dit: Afbeeldingslocatie: http://img818.imageshack.us/img818/8518/wmf5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik ben aangenaam verrast van het interieur!

In BF3 zie je meestal kale interieurs. Maar hier zie je bedden, en overal blaadjes. Toch al een verbetering dan NIETS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Lizardz schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:19:
BF4 ziet er weer erg grijs en grauw uit of ben ik de enige die dat vind? Bij BF3 was dat ook al zo. Van mij mogen er wel wat meer kleuren gebruikt worden.
Volledig mee eens. Hierdoor wordt het wat mij betreft onoverzichtelijk met de combinatie van grauwe tinten, zon in je ogen, en dan nog eens die Instagram kleurfilter er bovenop.

ps. Ik heb de game al in juni samen met de PS4 gepre-orderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 11:25
Het beeld van het zwemmen schudt veel minder. Ook mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Wel zalig dat bruggen kapot kunnen!

Ik weet niet of ze volledig kapot kunnen, maar alleszins grote gaten zijn mogelijk waardoor je valt. Lijkt me leuk om een eiland zo volledig af te sluiten van tanks of andere vehicles, zodat infantry belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Red dot pistols :)
Awsome Camo's :)
stationary machine gun :)

@asargo heb nog geen tanks gezien alleen AA en Boats :)

[ Voor 30% gewijzigd door beuker19 op 21-08-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:54:
Deze map doet mij ook niet zo veel, geef mij maar een paar lekker grote jungle maps à la Laguna Presa uit BC2.
Lekker sluipen tussen de plantjes.
Deze map lijkt wel wat op Wake Island, wat ik ook geen fijne map, veels te open en de balance zuigt ook vaak op die map.
Asgaro schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:12:

Ik weet niet of ze volledig kapot kunnen, maar alleszins grote gaten zijn mogelijk waardoor je valt. Lijkt me leuk om een eiland zo volledig af te sluiten van tanks of andere vehicles, zodat infantry belangrijk is.
Vergeet de jets niet, straks kun je met je AA tank het eiland niet meer bereiken waardoor de jets nog meer kunnen wh0ren.

[ Voor 28% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-08-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Volgens mij is dit juist weer meer zo,n map die beter is voor Obliteration maar er ook weer geforceerd conquest en rush op moeten draaien :(
Maar Wake island vind ik een super map maar omdat je Chopper + AA heel makkelijk kunt stelen of je team vlag C niet verdedigt krijg je vaak kut potjes :(
Hoop dat er in BF4 iets beter over na gedacht word maar team maten die choppers , tanks of aa's weg geven/bang zijn voor 1 death daar kan zelf Dice niet tegen balanceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Weet niet of dit al gepost is, maar er komt GC gameplay binnen druppelen:

Vind de map overigens erg mooi. Wat Wake Island had moeten zijn.

De tropische sfeer in het begin is goed, daarna wordt het een soort post apocalyptische sfeer (wat in Wake niet echt een waarde/rede had)

Super hoe die gigantische zwarte wolk voor de zon komt en het op het land ook echt super donker wordt.

[ Voor 22% gewijzigd door rickyy op 21-08-2013 16:26 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
rickyy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:24:
Weet niet of dit al gepost is, maar er komt GC gameplay binnen druppelen:

(video's)
Dit hebben net de meeste mensen hier live zitten kijken vermoed ik ;) toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

walletje-w schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:26:
[...]

Dit hebben net de meeste mensen hier live zitten kijken vermoed ik ;) toch bedankt.
Ik wacht op video's zonder eindeloos gelul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
walletje-w schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:26:
[...]

Er zijn ook mensen aan het werk, Wouter (zoals ik... :'( )
Ben wel blij met de filmpjes, kan ik ze straks ff terug kijken.
DJH schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:36:
[...]
Dan moet je wachten op Jackfrags. Hij is op GC aanwezig en gaat zijn speelsessies recorden en later plaatsen op Youtube.

[ Voor 29% gewijzigd door Jackal131 op 21-08-2013 17:05 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH

DJH

YouTube: Battlefield 4 Gamescom Livestream 21st Aug | Part 7 - Paracel Storm Gameplay

4:11 terwijl reload knalt hij nog iemand neer :/ vreemd, je zou zeggen dat ze dit 1:1 van BF3 kunnen kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:48
DJH schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:36:
[...]

Inderdaad, na verkoop van tijd gaat dat enigszins storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

DJH schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:07:
YouTube: Battlefield 4 Gamescom Livestream 21st Aug | Part 7 - Paracel Storm Gameplay

4:11 terwijl reload knalt hij nog iemand neer :/ vreemd, je zou zeggen dat ze dit 1:1 van BF3 kunnen kopieren.
Dat zal komen doordat de animatie langer is dan het reloaden. Komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:28
Het is een groot marketingpraatje geweest zonder enige vorm van nieuwe of interessante informatie. Was niet mijn tijd waard. Ik wacht met smart op nieuwe speelsessies van jackfrags.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Jeroenimoes schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:12:
Het is een groot marketingpraatje geweest zonder enige vorm van nieuwe of interessante informatie. Was niet mijn tijd waard. Ik wacht met smart op nieuwe speelsessies van jackfrags.
Nou er is een Trainig mode voor bf4 aangekondigd.
Natuurlijk is dit marketing 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
beuker19 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:23:
[...]

Nou er is een Trainig mode voor bf4 aangekondigd.
Natuurlijk is dit marketing 8)7
Serieus? :o
Please yes, PLEASE. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoor ik daar net in zo'n filmpje dat er gewoon een one shot always kill sniper op die map ligt? Wat is dat voor sneu gedoe... De eerste camper die hem vind kan even flink skillloos gaan snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:04:
Hoor ik daar net in zo'n filmpje dat er gewoon een one shot always kill sniper op die map ligt? Wat is dat voor sneu gedoe... De eerste camper die hem vind kan even flink skillloos gaan snipen.
Er zou inderdaad een M82 barret zijn als pickup wapen...
Ik zeg geef deze sniper een scope glint. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:04:
Je moet nog wel raak schieten en dat is voor de meeste snipers in bf3 al een probleem :+
Maar waarom het erin zit en is het in elke map of elke gamemode of zijn er voor verschillende maps verschillende wapens ?
Het enigste wat ik wel weet is dat je limited ammo hebt en dat je geen nieuwe ammo krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 21:39
Asgaro schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:12:

bf 1943 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Dat was stiekem best een leuk spel. Dat zag er ook veel kleurrijker uit bijvoorbeeld. Erg leuke game was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

hmmmm, nog beter, BF1942 op de pc, met alle mod's zoveel vrijheid heeft er nog niet in een consolegame gezteen...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:06
Ik heb een tijdje terug deze gepre-ordered: pricewatch: Battlefield 4, PC

Nu zag ik dat je premium kunt kopen op Origin. Ik wil wel graag alle uitbreidingen hebben. Moet ik dan naast deze nog premium kopen? Of zit de normale BF4 al gelijk bij premium? Is er een betere aanbieding dan die 2x los kopen (BF4 was 42 euro, premium is 50 op Origin)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
Hoe is trouwens de main theme van BF4? Kan hem zo snel mogelijk niet op YouTube vinden. Is hij weer bagger net als BF3 of beter zoals de delen daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Avalaxy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:52:

Nu zag ik dat je premium kunt kopen op Origin. Ik wil wel graag alle uitbreidingen hebben. Moet ik dan naast deze nog premium kopen? Of zit de normale BF4 al gelijk bij premium? Is er een betere aanbieding dan die 2x los kopen (BF4 was 42 euro, premium is 50 op Origin)?
Waarom zou Premium bij de basisgame al zitten ? Dan is er nog weinig premium aan. Bij de preorder krijg je gewoon de eerste DLC erbij zodra die uitkomt, genaamd China Rising.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:06
Nee sorry, ik bedoel het andersom... Krijg je de basisgame als je premium koopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Avalaxy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:52:

Zover mij duidelijk is, is Premium genoeg. Dat was immers ook zo bij BF3.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, Premium is niet de basis game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Satom schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:57:
[...]
Zover mij duidelijk is, is Premium genoeg. Dat was immers ook zo bij BF3.. :X
Nee, BF3 Premium was niet inclusief de basisgame. |:(
Pagina: 1 ... 34 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.