[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.205 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:14:
Oh jeez, je hebt een rolletje ergens en denkt er daarom verstand van te hebben. Je zit er helaas erg ver naast. Of het wel of niet als e-sport gezien kan worden wordt niet bepaald door een clubje omhooggevallen "pro" spelers. Het is niet de gamemode die bepaalt of het onder e-sport valt, evenmin de netcode of de mogelijkheden tot dedicated servers.
Tsu, doe eens lief. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 15:01
rickyy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:12:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook al tijden met BF3 en zo te zien BF4. Laatst zij ik dat ik Battlefield 3 bij lange na niet het mooiste spel vind, eerder wat kaal en lelijk.

Bovenstaande foto's laten goed zien wat ik bedoel. Map design is simpel en mist details. Het lijkt wel alsof de map designers een map maken op een manier waarop een kind van 8 een tekening van een huisje boompje beesje maakt.

Of dit komt door de beperkingen van de consoles of gewoon gebrek aan potente werknemers weet ik niet... Maar kijk eens naar GTA V, hoe alles is aangekleed, gigantisch oog voor detail waardoor je maanden na het spelen nog nieuwe dingen ontdekt of ziet.

Maar ik erger me wel vaker aan de manier waarop Dice te werk gaat de laatste tijd. Het is nog niet zo erg als wat ze met COD doen, maar het is zeker geen Rockstargames of Valve.

Vond dat ze met alle DLC's van BF3 al aardig een legbatterij aan het nadoen waren.
:'( Heb jij GTA al gespeeld dan ?
Maar een multiplayer game vergelijken met een singleplayer is wel een beetje zielig.
Multiplayer draait altijd om de performance en een singelplayer juist om de mooie plaatjes.
In GTA kun je trouwens ook vallen trouwens ook geen wolkenkrabbers naar beneden of is er enige vorm van destructie ;) .
En juist de End game en Aftermath maps zagen er volgens mij heel goed uit.
En in CQ zag alles er wel heel aangekleed uit en daar heb ik in totaal ongeveer 20 seconden van genoten en toen wou ik knallen :)

Ontopic:
Battlefield 4 Obliteration _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dit klinkt mits goed uit gewerkt nu al supervet

[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 20-08-2013 08:14 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Vandaag gaan we het zien. Als het goed is begint om 4 uur de EA persconferentie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:12:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook al tijden met BF3 en zo te zien BF4. Laatst zij ik dat ik Battlefield 3 bij lange na niet het mooiste spel vind, eerder wat kaal en lelijk.

Bovenstaande foto's laten goed zien wat ik bedoel. Map design is simpel en mist details. Het lijkt wel alsof de map designers een map maken op een manier waarop een kind van 8 een tekening van een huisje boompje beesje maakt.

Of dit komt door de beperkingen van de consoles of gewoon gebrek aan potente werknemers weet ik niet... Maar kijk eens naar GTA V, hoe alles is aangekleed, gigantisch oog voor detail waardoor je maanden na het spelen nog nieuwe dingen ontdekt of ziet.

Maar ik erger me wel vaker aan de manier waarop Dice te werk gaat de laatste tijd. Het is nog niet zo erg als wat ze met COD doen, maar het is zeker geen Rockstargames of Valve.

Vond dat ze met alle DLC's van BF3 al aardig een legbatterij aan het nadoen waren.
Het zijn totaal verschillende spellen. GTA V moet het juist van zijn aangeklede wereld hebben, dat is waarom je het spel koopt. Als zij dat niet voor elkaar krijgen koopt niemand het, hoe goed de gameplay ook is. Dat soort spelen leveren altijd wel ergens anders op in, vaak is de gameplay minder soepel en is het in multiplayer gewoon niet zo geavanceerd als andere spellen.
Juist een spel als Battlefield 3 moet een solide multiplayer ervaring neerzetten. Het hoofddoel ligt niet bij het neerzetten van een extreem gedetailleerde wereld maar juist bij het neerzetten van een solide schietervaring waarbij de wereld enkel het ondersteunende aspect is. Er zitten genoeg details in deze wereld maar je moet gewoon niet de sfeer van een uitgebreide en gedetailleerde wereld verwachten in een multiplayer shooter.

Volgens mij onderschat je behoorlijk hoe lastig het is een dergelijke map te maken. Het is vrij simpel om een gedetailleerde wereld neer te zetten maar om een wereld neer te zetten waar je een fatsoenlijk gevecht kan leveren, waar beide kanten geen te groot mapvoordeel hebben en waar je genoeg tactische mogelijkheden hebt is wel een iets ander klusje.

En laten we natuurlijk niet vergeten dat je in GTA met rocketlaunchers kan schieten wat je wilt maar dat het 0,0 effect heeft op de omgeving. Destruction is een stuk lastiger om te ontwikkelen dan even een paar ditjes en datjes voor aankleding.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 20-08-2013 08:32 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
vinom schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:24:
Vandaag gaan we het zien. Als het goed is begint om 4 uur de EA persconferentie :D
My body is ready.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hO9A5.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
We krijgen vanmiddag ook de Premium details want op Battlelog staat een poll waar gevraagd word waar we het meeste naar uitkijkt deze Gamescom.
Met daar onder het antwoord : premium details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
beuker19 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:06:
We krijgen vanmiddag ook de Premium details want op Battlelog staat een poll waar gevraagd word waar we het meeste naar uitkijkt deze Gamescom.
Met daar onder het antwoord : premium details
Voor x bedrag "krijg" je alle DLC en extra's zoals BF3. Dat had men zelf wel kunnen bedenken :X
Geef mij maar een map showcase en/of navel warfare, ga zomenteen voor 10 dagen richting UK dus zal het niet kunnen zien tot dan. Of er moet ergens Wi-Fi in het hotel zijn :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
naaitsab schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:25:
[...]

Voor x bedrag "krijg" je alle DLC en extra's zoals BF3. Dat had men zelf wel kunnen bedenken :X
Geef mij maar een map showcase en/of navel warfare, ga zomenteen voor 10 dagen richting UK dus zal het niet kunnen zien tot dan. Of er moet ergens Wi-Fi in het hotel zijn :+
Ben wel blij dat ik na vanmiddag weet wat premium kost , hoeveel map packs er komen en hoe het zit met China rising ivm. pre-order
En die Showcase komt er wat de map is al een beetje wazig gelekt er daar was een eiland te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
naaitsab schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:25:
[...]

Ik hoop op een korting als je BF4 + Premium tegelijk koopt... :*) Aangezien dat BF4 Premium waarschijnlijk al van bij BF4's release beschikbaar zal zijn (anders zouden ze het nu nog niet aankondigen), kan ik moeilijk geloven dat EA 100 euro gaat vragen hiervoor.
Dat zou veel negativiteit geven qua PR.

En EA is net de laatste tijd duidelijk bezig met hun imago op te krikken:
- die Humble Origin Bundle
- vandaag werd aangekondigd dat EA volledige refunds zal toelaten als je binnen de 24 uur na aankoop van een game op Origin, een refund via de Origin software aanvraagt

En als EA geen kortingsactie biedt voor BF4 + Premium samen, zou ik nog overwegen om BF4 niet at release te kopen. Ik heb nog genoeg games uit te spelen van de Steam Sales en ben toch gewend om elke game 1 jaar of later na release te kopen.
Ik ben niet iemand die kickt op de hype dat een game nét uit de fabriek komt. Ik koop games liever laat: de game is intussen perfect gepatched + veel goedkoper + het is leuk om alles te ontdekken terwijl de rest van de wereld de game al beu is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach negativiteit op PR gebied maakt niet heel veel uit, dat is allemaal vergeten zodra de reviews komen en iedereen toch het volledige pakket heeft aangeschaft om alles te kunnen spelen. Mensen zeuren wel over premium maar uiteindelijk kopen ze het alsnog omdat het gewoon het geld waard is. Het brengt behoorlijk veel uren speelplezier voor een in verhouding laag bedrag.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Tsurany schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:57:
Ach negativiteit op PR gebied maakt niet heel veel uit, dat is allemaal vergeten zodra de reviews komen en iedereen toch het volledige pakket heeft aangeschaft om alles te kunnen spelen. Mensen zeuren wel over premium maar uiteindelijk kopen ze het alsnog omdat het gewoon het geld waard is. Het brengt behoorlijk veel uren speelplezier voor een in verhouding laag bedrag.
Maar het lijkt me toch wel dat er een incentive moet zijn om Premium onmiddellijk te kopen? :)

Anders zou je gerust eerst BF4 kunnen kopen, en Premium pas als de 1ste DLC werkelijk te spelen is. Ben benieuwd of EA dus iets in petto heeft voor de eventuele early adopters. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zullen vast wel met iets komen maar ik verwacht er niet heel veel van. Uiteindelijk kopen mensen het toch, waarom dan een fikse korting aanbieden als ze het een tijdje later voor de volle mep toch wel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
BF4 is juist in van de games die ik direct wil spelen omdat je naar een jaar keihard afgemaakt word door iedereen die al lvl 100 is aka The shitbucket >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
beuker19 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:08:
BF4 is juist in van de games die ik direct wil spelen omdat je naar een jaar keihard afgemaakt word door iedereen die al lvl 100 is aka The shitbucket >:)
Eerlijk gezegd is de kans groot dat áls ik de game later koop, het al over 6 maand ga zijn. Voor BF4 maak ik een uitzondering. :P

Ik heb wel eens gekeken wanneer die BF3 Premium Edition uitkwam (BF3 + Premium in 1 voor goeie prijs) en dit was blijkbaar 1 jaar na BF3's release. Het zou leuk zijn als EA zoiets gelijkaardigs voor BF4 al na 6 maand aanbiedt, maar ik schat die kans klein in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ze kunnen geen BF4 + premium korting geven nu.
Mensen hebben de game gepre-orderd of het moet heel makkelijk zijn om premium erlos bij te krijgen.
zal erg zijn als je 70 euro betaalt voor de digitaal deluxe editie, maar dat je bijvoorbeeld voor 70 euro ook BF4 + premium kan hebben.

Ik hoop dat ze iets vertellen over battlepacks. of deze in de premium pakket zetten of hoe dit uitgewerkt is.
Eerst thuis mijn problemen met ziggo verhelpen en daarna kijk ik wel of BF4 nog ga spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
BF4 Premium edition zie ik pas komen als de verkopen van BF4 en Premium een beetje inzakken zoals bij BF3 ook is gebeurt, tot die tijd zal je gewoon voor beide de volle mep gaan betalen. Maarja 40-50 euro voor premium betalen of 4 of 5 maal 15 euro voor de DLC, niet zo'n lastige keuze.

Ach ja BF4 heb ik voor een prikkie kunnen kopen dus Premium koop ik wel gewoon voor de normale prijs of een keystore.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Ik koop eerst gewoon bf4 en tegen de tijd dat de eerste DLC komt koop ik wel premium.
Hoop zo rond <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ook maar een preorder geplaatst via origin, begint nu toch wel te kriebelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
shoombak schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:52:
Ook maar een preorder geplaatst via origin, begint nu toch wel te kriebelen
Proficiat, je hebt zonet 10 euro of meer teveel uitgegeven door rechtstreeks bij Origin te kopen. ;)
http://www.directgamecard...gin-cd-key-pre-order.html

edit: tenzij u een console gamer bent. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 20-08-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik weet sowieso niet of ik BF4 ga kopen, ik vond BF3 leuk, ook met Premium (al vond ik alleen de Back to Karkand maps leuk) maar ik zie niet zo'n gigantische verschillen met BF4, dan koop ik liever GTAIV en koop BF4 misschien als hij een jaartje oud is.

Trouwens, volgensmij heb ik wel geluk gehad met het kopen van BF3 en Premium, paar maanden na de release gekocht voor 50 euro biijeen, was een foutje van de Mediamarkt Webshop, maar toch gekregen :D

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:11

Kiwi

Gadgetfreak

Is het iemand anders ook opgevallen dat matches later terug te kijken zijn? Die korte Only in Battlefield video's zijn namelijk met spectator camera opgenomen. Dan wordt het of opgenomen door anderen, óf het is in scène gezet, óf het is na de match pas gefilmd. Alleen de laatste daarvan lijkt mij logisch. (Hoewel de tweede natuurlijk ook goed mogelijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
BF4 begint net:
Beta map is Shanghai en de beta begint aan het begin van oktober.

Crappy demo dus...

edit:

F*CKING DAM DOORBRAAK ALS LEVELUTION. :o

BF4 premium confirmed.

[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-08-2013 17:08 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

RANDOM GESCHREEUW

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
JUNGLE MAPS YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
omg wat een overtuigende game wordt dit

[ Voor 85% gewijzigd door White_Collar op 20-08-2013 17:14 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 21:39
DIE BOOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dus 31 oktober release. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
1uur 03min voor BF4.
http://live-event.ea.com/gamescom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
DanielWW2 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:05:
BF4 begint net:
Beta map is Shanghai en de beta begint aan het begin van oktober.

Crappy demo dus...

edit:

F*CKING DAM DOORBRAAK ALS LEVELUTION. :o

BF4 premium confirmed.
Hebben ze dat echt gezegd/getoond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:18:
[...]

Hebben ze dat echt gezegd/getoond?
Ja kijk maar terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 13:01
Weer maar max 5 vlaggen, dit zuigt nu al. Ja, en ik heb het nog niet gespeeld.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Nu online
Kepro schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:21:
zuur dan niet als je het niet gespeeld hebt.

Je kan er pas fatsoenlijk iets over zeggen als je het gespeeld hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door White_Collar op 20-08-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Kepro schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:21:
Gulf of Oman e.d. hadden er toch ook gewoon 8, wat zeur je nu. Er zijn pas TWEE maps bekend

[ Voor 5% gewijzigd door tobitronics op 20-08-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
tobitronics schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:22:
[...]

Gulf of Oman e.d. hadden er toch ook gewoon 8, wat zeur je nu. Er zijn pas TWEE maps bekend
Ja, 8, en geen 5. Alle BF2 mappen hadden meer dan 5 vlaggen. Waardoor de map veel uitgebreider was en je dus meer vlaggen kan veroveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Kepro schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:24:
[...]

Ja, 8, en geen 5. Alle BF2 mappen hadden meer dan 5 vlaggen. Waardoor de map veel uitgebreider was en je dus meer vlaggen kan veroveren.
Ik denk dat je gewoon niks moet zeggen totdat alle maps bekend zijn, misschien is shanghai wel gewoon te klein om 8 vlaggen in te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ook iemand opgevallen dat ze terug het trouwe Battlefield deuntje van vroeger gebruiken in die trailer?
Als ik mij goed herinner, werd dit in BF3 nooit gebruikt voor marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Nu online
Asgaro schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:25:
Ook iemand opgevallen dat ze terug het trouwe Battlefield deuntje van vroeger gebruiken in die trailer?
Als ik mij goed herinner, werd dit in BF3 nooit gebruikt voor marketing.
Ja mooi he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Second strike mappen:

Operation Firestorm
Gulf of Oman of Strike at Karkand (kan het niet goed zien)
Caspian Border
Operation Metro

Oh en het theme gaat al weer richting 1942 ja. :D

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-08-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
DanielWW2 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:26:
Second strike mappen:

Operation Firestorm
Caspian Border
Operation Metro

Oman, niet Karkand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24

Vind deze vid toch beter :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Het eerste stukje zegt Oman, het tweede is veel meer Karkand. ;)
Ik wil Karkand dus. :P

Oh en:
Afbeeldingslocatie: http://img16.imageshack.us/img16/5682/bf4btmboxart.png

:+

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-08-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Second strike mappen:

Operation Firestorm
Caspian Border
Operation Metro

hoe weet je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
EA stream. ;)
Vanaf 1uur en 8min.
http://live-event.ea.com/gamescom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Gingen squads niet uit 5 man ipv 4 man bestaan?
Ik hoop dat dit gewoon een video van een oude build was...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BF4/Capture2.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:05
Damn BF4 is getting better and better by the day.
Kan echt niet wachten tot de Release _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Ohja, scherp opgemerkt he :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:24:
[...]

5 of 8 vlaggen boeit mij niet zoveel zolang je ze maar niet allemaal kunt veroveren om spawncampen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:32:
Gingen squads niet uit 5 man ipv 4 man bestaan?
Ik hoop dat dit gewoon een video van een oude build was...

[afbeelding]
Zitten maar drie man in dat squad? ;)
Verder hebben we nu ook de J-20 jet als confirmed. Was volgens mij ook een favoriet in BF2. >:)

Verder wil ik toch opmerken dat er weer in de game lijkt te zitten en dat gras daadwerkelijk groen lijkt. Is ook weer wat anders dan een grijs jungle-eiland. :+

[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-08-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Nu verwachten we nog 2 1080p trailers:
die rond Premium, en nog een gameplay/cinematic video waar je o.a. met een bootje doorheen flooded stad ging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
tobitronics schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:25:
[...]

Ik denk dat je gewoon niks moet zeggen totdat alle maps bekend zijn, misschien is shanghai wel gewoon te klein om 8 vlaggen in te proppen.
Nou dat denk ik niet, map lijkt veel groter dan Seine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 21:21
BF4 Premium gaat €49,99 kosten (zo te zien geen premium edition met de basis game!)

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/521390ae29774/521390ae2938d-bf.thumb.jpg (mirror als EA het besluit nog alsnog offline te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
gerbenp schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:54:
BF4 Premium gaat €49,99 kosten (zo te zien geen premium edition met de basis game!)

[afbeelding] (mirror als EA het besluit nog alsnog offline te halen)
Prijzige shizzle straks betalen we 110 euro voor het totale game -O- :( :F :X }:| :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Second strike mappen:

Operation Firestorm
Caspian Border
Operation Metro

ik zag inderdaad Caspian border en Metro voorbij komen.
Firestorm en strike at karkand waren voor mij niet duidelijk.
Daarnaast is karkand geen BF3 map, maar een BF2 map :O

9 battlepacks (waarbij 3 al in de digital deluxe versie zitten)
4 DLC's (china rising krijg je al bij pre-order)
iedere week nieuwe content (ik zeg Servers DOWN of download problemen)
50 euro voor dit lijstje is gewoon weer het zelfde als in BF3, dus geen probleem mee.
MITS ze nu meer toevoegen en niet 4 camo's of 16 wapens met camo's and thats it. ik wil meer content voor 50 euro.

Oja en die nieuwe map doet me denken aan Wake island, met andere worden Nee lijkt mij niks !!
en daarnaast zag ik weer een jet heel langzaam naar een heli vliegen (net zoals in BF3) dus ook daar weer een dikke min punt !!!

levelution kennen we nu wel ;) ik hoef daar niet meer detail over te weten, ik wil ze zelf ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/izUIbBOSItWfr.gif

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/untitledyyyyytytyt-1q7ybd.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jungle mappen zijn wel een goede vooruitgang, dat waren toch mijn favorieten uit Bad Company 2. Heerlijk door de jungle sluipen, weinig dekking tegen kogels maar ze moesten je maar net zien. Je kon goed flanken en slim spelen leverde zeker wat op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dat stuk met de instortende brug ziet er wel heel erg als Wake island uit. Alleen met veel, VEEL betere foiliage, een instortende brug en kleur. :9~ (zeer belangrijk)
Origin krijgt nu een pre-order cancel. Zeer waarschijnlijk na het Sim City debacle...
Als ze het flikken om weer een filter in het spel te gooien dan weet ik het wel. ;)

Oh en Pykow, het is gewoon Oman. Because DICE logic. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Wauwie, de kleuren in die trailer zien er veel levendiger uit dan in BF3, en de explosies zien er ook een stuk mooier uit!
Als DICE maar niet op het idee komt om vlak voor release er nog een filtertje overheen te gooien zoals ze bij BF3 geflikt hebben.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:36

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Tsurany schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:47:
Jungle mappen zijn wel een goede vooruitgang, dat waren toch mijn favorieten uit Bad Company 2. Heerlijk door de jungle sluipen, weinig dekking tegen kogels maar ze moesten je maar net zien. Je kon goed flanken en slim spelen leverde zeker wat op :D
Same here om dezelfde redenen. Maar uiteraard dan niet te veel tickets, want anders is halverwege alles al platgebombardeerd. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:37:
Wauwie, de kleuren in die trailer zien er veel levendiger uit dan in BF3, en de explosies zien er ook een stuk mooier uit!
Als DICE maar niet op het idee komt om vlak voor release er nog een filtertje overheen te gooien zoals ze bij BF3 geflikt hebben.
Ik denk niet dat ze zo dom zijn. DICE heeft al teveel van de MP laten zien om het nog te flikken. Verder zal het een enorme PR nachtmerrie zijn als ze het weer flikken. Ik ga er vanuit dat groen dit keer groen is, een red dot rood etc.

Alleen de stormversie van die junglemap was me toch net wat te veel grijs. Niet zo erg als Wake island BF3 maar toch te veel...

edit:

OPEN BETA begint op 4 oktober. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-08-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
1 oktober voor de exclusive beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
vinom schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:27:
Is mijn BF3 premium nog iets waard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:11

Kiwi

Gadgetfreak

Heeft iemand dat filmpje wat ze als achtergrond gebruikte? (Standaard Battlefield 4 wallpaper, maar dan met animated regen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
vinom schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:27:
Zó! Drie dagen exclusive! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Jammer dat het weer zo versplinterd moet... Weer zoveel verschillende release datums. Weer 5 relatief kleine DLC's ipv 2 of 3 grote.

Uiteindelijk speelt niemand meer het merendeel van de DLC"s. iK heb al weken geen goede aftermath rush server kunnen vinden, zelfde geld voor rush armored kill.

Goede close quarter maps vinden wordt ook steeds lastiger.

Hopelijk leveren ze nu meer dan 3 goede maps mee met de basis game. (aka de game maar dan 50% klaar)

Verder ben ik positief. Ziet er goed uit.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
3 dagen eerder de beta spelen, daar doen we het voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Trailer die we nog misten!
Jammer genoeg nog niet in 1080p beschikbaar want op de official BF channel staat die nog niet.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-5rJm8mQMqI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 20:57
Oke ik word nu toch heel erg benieuwd hoe goed ze het aangepakt hebben met die destructie en het weer. Dit zou zulke vette momenten op kunnen leveren maar kan ook vervelend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zorgt er wel voor dat campen steeds onaantrekkelijker wordt omdat de map snel veranderd en de ideale positie snel verandert. Vraag me af hoe sterk het daadwerkelijk aanwezig gaat zijn, het zou jammer zijn al bepaalde gebouwen volledig in kunnen storten terwijl bij andere gebouwen niet eens een muur kapot geschoten kan worden.

Kijk bijvoorbeeld naar Grand Bazaar, wat daar daadwerkelijk stuk kan is enorm beperkt. Of Strike at Karkand, sommige gebouwen kan je volledig verwoesten en anderen krijg je niet eens een deukje in. Hoop dat ze dit ook niet zo selectief toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:05:
Het zorgt er wel voor dat campen steeds onaantrekkelijker wordt omdat de map snel veranderd en de ideale positie snel verandert. Vraag me af hoe sterk het daadwerkelijk aanwezig gaat zijn, het zou jammer zijn al bepaalde gebouwen volledig in kunnen storten terwijl bij andere gebouwen niet eens een muur kapot geschoten kan worden.
Dat is ook mijn grootste punt van zorg. Ze laten het in de demos natuurlijk gigantisch spectaculair zien, en gelijk hebben ze. Ik kan me echter niet voorstellen dat er niet enigszins beperkingen aan zitten. Die boot die het land op komt zoals ze gister lieten zien, volgens mij is dat typisch iets wat altijd op dezelfde manier gebeurd. Als dat zo is is het weinig anders dan 'klassieke' triggered events, maar dan op een wat grotere schaal.

Ik hoop van harte dat ik het mis heb hoor, want het ziet er allemaal wel geweldig uit :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Natuurlijk zullen zulke triggered events in ieder geval al een vooruitgang zijn op volledig statische mappen, maar het zou wel snel een vorm van gewenning geven en dan is het niet spectaculair meer. Constant dezelfde event gaat na een tijdje ook vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

rickyy schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:25:
Jammer dat het weer zo versplinterd moet... Weer zoveel verschillende release datums. Weer 5 relatief kleine DLC's ipv 2 of 3 grote.
Trying to troll ? Heb je al eens vergeleken wat andere ontwikkelaars in hun DLC stoppen ? Bekijk eens wat COD je oplevert voor duurdere DLC packs. Enkel mappen. Geen voertuigen, geen wapens, geen achievements, niets extra's.
Hopelijk leveren ze nu meer dan 3 goede maps mee met de basis game. (aka de game maar dan 50% klaar)
Dat jij vind dat er maar 3 goede maps in zitten zegt meer over jou dan over de game. Ik zelf vond bijna alle maps "goed", ook al is dat laatste gewoon voorkeur ipv. een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:39
Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:05:
Ik zag in de trailer in ieder geval een gebouwtje volledig instorten d:)b

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ach zolang er genoeg maps komen zonder de gunship en zonder jets ben ik tevreden.
Helaas bevestigde ze met de nieuwe map dat jets weer langszaam kunnen vliegen en een chopper snel neer kunnen halen en was de gunship weer aanwezig.

Hopelijk snel wat ander nieuws.
of et wordt veel TDM spelen of inf only servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Zou 'het weer' steeds anders reageren of gebeurd het denken jullie op een bepaald moment in de game, scripted?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Bepaald moment scripted, beetje te vergelijken met de aardbeving in Epicenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Lijkt me hoe dan ook een leuke toevoeging. Bijvoorbeeld beperkt zicht door mist, etc.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:43:
Zou 'het weer' steeds anders reageren of gebeurd het denken jullie op een bepaald moment in de game, scripted?
Ik neem aan dat het triggered is of scripted. Gebouwen die instorten op basis van bepaalde onderdelen die vernietigd zijn zullen triggered events zijn waarvan ik verwacht dat ze elke keer op dezelfde manier reageren en instorten op basis van de triggers. Aantal events zillen scripted zijn waarbij ze al dan niet random getriggered worden door bepaalde statussen. Wellicht bij een te groot verschil in tickets dat een dergelijk event eerder optreed?
Alhoewel DICE kennende gaan ze voor de makkelijkste weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Bij BF3 CTF heb je ook veel weersveranderingen, vaak dat er een bui noobs regent die niet weten wat ze moeten doen.

Yeah I said it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Pykow schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:18:
Ach zolang er genoeg maps komen zonder de gunship en zonder jets ben ik tevreden.
Helaas bevestigde ze met de nieuwe map dat jets weer langszaam kunnen vliegen en een chopper snel neer kunnen halen en was de gunship weer aanwezig.

:'( Je weet nog niets misschien zijn er wel super stingers die jets neerhalen tot op 5km.
Of kun je met de M16 in 1 schot het gunship uit de lucht schieten.
Misschien zitten de jets wel alleen in de conquest variant van deze map ?
En het allerbeste nieuws is wel geen Neurhaar canals TDM *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom is dat het beste nieuws? Waarom gun je mensen die een dergelijke map leuk vinden hun plezier niet?
Ik snap het niet, waarom altijd gebash op TDM, Metro,... als sommige mensen dat leuk vinden om te spelen of dat graag als afwisseling willen moet dat toch kunnen? Welk merkbaar nadeel ondervind jij van anderen die op een dergelijke map spelen?

Ik kan me van tijd tot tijd prima vermaken met TDM, de game mechanics van Battlefield 3 zijn er geschikt voor en het is eens wat anders dan altijd op objectives gefocussed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Pykow schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:18:

Met het gunship ben ik het met je eens. Over de jets kan je nog niets zeggen. Je weet niet hoeveel damage ze doen etc. Misschien is de besturing een stuk lastiger geworden. Moet wel zeggen dat je heel veel zicht in de deze cockpit heb.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfde geld toch voor de gunship? Een gunship kan prima werken mits hij een stuk beter gebalanceerd is. Zo vind ik het dropship principe van toegevoegde waarde en zou een gunship die tracers af kan schieten voor javalins ook van toegevoegde waarde kunnen zijn. Of een gunship die een stuk minder effectief is in schieten maar wel in spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Nu online
Is er al bekend welke map speelbaar gaat zijn in de beta??
Zal het Siege of Shanghai (SoS) worden of toch een andere map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:02:
Zelfde geld toch voor de gunship? Een gunship kan prima werken mits hij een stuk beter gebalanceerd is. Zo vind ik het dropship principe van toegevoegde waarde en zou een gunship die tracers af kan schieten voor javalins ook van toegevoegde waarde kunnen zijn. Of een gunship die een stuk minder effectief is in schieten maar wel in spotten.
mijn angst is dat hij net zo verschrikkelijk irritant gaat worden als in BF3. dan ben je met een killstreak bezig en moet je even schuilen voor health. Maar op dat moment komt dan de gunship die je neerhaalt.
zo zielige skillloze kill.

maak hem inderdaad beter is spotten en laat de kogels net zoveel damage doen als de Mortar in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Pykow schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:06:
[...]

mijn angst is dat hij net zo verschrikkelijk irritant gaat worden als in BF3. dan ben je met een killstreak bezig en moet je even schuilen voor health. Maar op dat moment komt dan de gunship die je neerhaalt.
zo zielige skillloze kill.

maak hem inderdaad beter is spotten en laat de kogels net zoveel damage doen als de Mortar in BF3.
Evenveel damage als een mortar vind ik nog veel. Als het tegen voertuigen effectief is vind ik het niet erg. Maar zeg max 33% damage op infanterie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:57:
Waarom is dat het beste nieuws? Waarom gun je mensen die een dergelijke map leuk vinden hun plezier niet?
Ik snap het niet, waarom altijd gebash op TDM, Metro,... als sommige mensen dat leuk vinden om te spelen of dat graag als afwisseling willen moet dat toch kunnen? Welk merkbaar nadeel ondervind jij van anderen die op een dergelijke map spelen?

Ik kan me van tijd tot tijd prima vermaken met TDM, de game mechanics van Battlefield 3 zijn er geschikt voor en het is eens wat anders dan altijd op objectives gefocussed zijn.
Omdat het nu gewoon een beetje kansloos is.
Bijna alle AM en EG tdm maps zijn goed maar omdat niemand incl. server admins die mappen een kans geven omdat Canals zo populair is .

@Pyk0w angst is een slechte raadgever ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
AdmiralSnipe schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:06:
Is er al bekend welke map speelbaar gaat zijn in de beta??
Zal het Siege of Shanghai (SoS) worden of toch een andere map?
Het gaat inderaad Siege of Shanghai worden in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

vinom schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:15:
[...]

Het gaat inderaad Siege of Shanghai worden in de beta.
we belachelijk dat we maar 3 dagen eerder de beta kunnen spelen dan de rest :S
waarom niet gewoon deze week een hele week toegang tot de beta (1 map)
en dan eerste week oktober open voor iedereen met 2 maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Pykow schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:17:
[...]

we belachelijk dat we maar 3 dagen eerder de beta kunnen spelen dan de rest :S
waarom niet gewoon deze week een hele week toegang tot de beta (1 map)
en dan eerste week oktober open voor iedereen met 2 maps.
Eens, en dan zal je zien, vallen die 3 dagen ook niet eens in het weekend ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:12:
[...]

Omdat het nu gewoon een beetje kansloos is.
Bijna alle AM en EG tdm maps zijn goed maar omdat niemand incl. server admins die mappen een kans geven omdat Canals zo populair is .
Wat is er kansloos aan een map die populairder is dan anderen? Jij wilt een populaire map weghalen zodat andere mappen meer gespeeld gaan worden? Dan kan je beter zorgen dat die andere mappen populairder worden door ze te verbeteren, want kennelijk vinden mensen die mappen toch minder interessant.

Het is vreemd om je eigen speelwijze op een dergelijke manier op te willen dringen aan anderen enkel omdat zij iets spelen wat jij niet/minder leuk vind. Welk merkbaar nadeel heb jij hier aan? Het enige wat ik me kan voorstellen is dat je minder servers vind met andere mappen, wil jij dan mensen dwingen te spelen wat jij leuk vind zodat jij meer servers hebt om uit te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Kepro schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:19:
[...]

Eens, en dan zal je zien, vallen die 3 dagen ook niet eens in het weekend ;(
Ach we hebben 2 weken de beta en hoe meer zielen hoe meer vreugd toch ?
Ik voel mij niet echt benadeeld want het lag wel in de lijn de verwachting kijkend naar de bf3 beta.

@Tsu Ik vind het jammer meer niet en ben gewoon blij dat er geen Neushaar en een Waarschijnlijk een andere Metro in bf4 krijgen.
Gaan sommige spelers misschien is wat verder kijken dan TDM en wat meer rush spelen of zo.
En wie dwing ik mijn speelwijze op dan ?
Of voelt iedereen zich nu geroepen om geen Metro/TDM te spelen omdat ik blij ben dat ze niet in bf4 zitten.

[ Voor 34% gewijzigd door beuker19 op 21-08-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

* Griffin heeft een PS+ pakket en koopt niet meer veel spellen, maar voor deze word een uitzondering gemaakt.

(Alleen denk ik dat ik te weinig game tijd heb maar dat regel ik dan wel weer :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:23:
@Tsu Ik vind het jammer meer niet en ben gewoon blij dat er geen Neushaar en een Waarschijnlijk een andere Metro in bf4 krijgen.
Gaan sommige spelers misschien is wat verder kijken dan TDM en wat meer rush spelen of zo.
En wie dwing ik mijn speelwijze op dan ?
Of voelt iedereen zich nu geroepen om geen Metro/TDM te spelen omdat ik blij ben dat ze niet in bf4 zitten.
Jij bent blij dat bepaalde mappen niet in het spel zitten omdat andere mensen dan wellicht andere mappen gaan spelen of andere gamemodes gaan proberen. Dat is toch op z'n minst vreemd te noemen en toch wel degelijk een speelwijze willen opdwingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik hoop juist dat noshar canals achtige TDM map weer terug komt, lekker simpel en een snelle manier om unlocks te halen voor je wapens of te gaan ranken. af en toe een potje canals tdm is niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:43:
[...]

Jij bent blij dat bepaalde mappen niet in het spel zitten omdat andere mensen dan wellicht andere mappen gaan spelen of andere gamemodes gaan proberen. Dat is toch op z'n minst vreemd te noemen en toch wel degelijk een speelwijze willen opdwingen?
Ja dat is waar ook ik ben de bedenker van BF4 en dacht laat ik eens zorgen dat alle Metro/Canals TDM noobs wat anders gaan spelen :+
Ik dwing het niemand op maar mag toch op zijn minst blij zijn dat met de release van BF4 die 2 maps er niet in zitten.
En inderdaad hoop ik dat men dan wat verder kijkt maar het moet niet dat is aan de speler zelf.

@Pyk0w inderdaad een potje TDM in niets mis mee maar door de populariteit van Canals vind ik het jammer dat sommige andere goede TDM maps weinig gespeeld worden

[ Voor 10% gewijzigd door beuker19 op 21-08-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je dwingt het niemand op omdat je het niet kan, maar je wilt het wel en dat is wat ik bedoel. Jij wilt bepalen hoe anderen moeten spelen omdat ze iets doen wat jij niet goed vind terwijl je er geen enkele last van hebt. En dat vind ik gewoon erg vreemd.

Pagina: 1 ... 33 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.