[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.203 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ooit zal ik de kunst van het GIFs maken leren ja!
You wish this moment would never come...

Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/-ANuJGsAkgmM/T3IEfS1a6zI/AAAAAAAAE_8/HPxn-mIfhUE/s640/funny-meme-animals-soon-004.jpg

_O-

[ Voor 8% gewijzigd door Asgaro op 08-08-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
rgras schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 19:51:
[...]

De Gustav was geniaal om mee te ouwehoeren. Met dat ding won je in 90% van de gevallen de confrontatie.
Oh wat was dat ding irritant. Verder had je een extra schot nodig om een tank of IFV te killen met de Gustav ten opzichte van de RPG. De AT-4 was nog een schot minder. De Gustav was gewoon puur anti infantry. ;)
Xant0r schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:59:
Ik kan me daar wel in vinden hoor dat BF3 de meeste gebalanceerde BF tot nu toe is. Toegegeven perfect is het niet, maar dat waren de vorige BF's ook echt niet. M16A3 in BF3 is vergelijkbaar met de AK-101 uit BF2 (of voor sommige wellicht de G36E ivm firerate), elk spel heeft wel een wapen wat het lekkerst in de hand ligt en waar iedereen wel over te whinen heeft, echter heeft in BF3 iedereen de beschikking tot de M16A3 aangezien het een starter wapen is.

Het beste wapen is alleen beschikbaar voor de US side totdat je de hele assault class hebt uitgespeeld. Verder had de M16A3 helemaal niet OP hoeven zijn. Als DICE het damagemodel niet uniform had gemaakt dat was er geen probleem geweest. Laat de M16A3 lekker max 24 damage doen en wapens met een lagere rof zoals de AK-74M 26 of 27. Zo hebben deze 4 hit kill voor meer dan 8 meter en moet de M16A3 er minimaal 5 afschieten.

Er is altijd ruimte voor verbetering, zeker gezien de klachten over jets. Persoonlijk zou ik het veel toffer vinden als ze de dropbombs terug brengen ipv rocketpods. Hier door moeten jets zich meer in midden van de map begeven willen ze vehicles of vlaggen bombarderen, waardoor ze gelijk kwetsbaarder zijn versus stingers/iglas/maa en 50cals ipv van 800m ver rockets spammen.
Ik kan me de dag nog wel herinneren dat we een (server)update kregen waardoor de tv missile in BF3 ook 1 hit kill was op alles, ik heb nog nooit zoveel rage en posts gezien op Battlelog forum als toen, dit was dan ook alweer snel "gefixed". Echter was dit dus gewoon standaard in BF2.
Ik snap nog steeds niet waarom er überhaupt rocket pods op jets zitten. Welke luchtmacht gebruikt die nog op jets als belangrijk wapen? Ze zijn er nog wel maar eigenlijk alleen nog maar voor area bombing. Dat doet dus vrijwel geen luchtmacht meer. Ik zou veel liever geleide raketten zien en geleide en ongeleide bommen. Laat ze inderdaad maar naar het midden van de map gaan. Dan nog graag MAA/SAA die daadwerkelijk damage doen i.p.v de ronduit zielige output van nu en het word misschien weer eens leuk op mappen met jets.

Dan voor de heli. Ik zou de TV missile geen ohk maken. Voor de heli piloten is dat leuk, voor tanks en mensen op de grond niet. Het lokt gewoon te veel "hover over the base and rape everything" uit. We hebben nu dat mooie disable systeem en het word nu uitgebreid in BF4. Je moet nu daadwerkelijk schieten op de engine voor een disable. Wat ik zou willen zien is het volgende. TV missile haalt in een keer z;n 95% van je health eraf en disabled je kanon. Als je loopt te hoveren over je basis dan ga je geen kill krijgen. Als je dichtbij bent dan is het doei tank. Lijkt mij veel beter dan meteen insta kill. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
DanielWW2 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 14:55:
[...]

Oh wat was dat ding irritant. Verder had je een extra schot nodig om een tank of IFV te killen met de Gustav ten opzichte van de RPG. De AT-4 was nog een schot minder. De Gustav was gewoon puur anti infantry. ;)

[...]

Ik snap nog steeds niet waarom er überhaupt rocket pods op jets zitten. Welke luchtmacht gebruikt die nog op jets als belangrijk wapen? Ze zijn er nog wel maar eigenlijk alleen nog maar voor area bombing. Dat doet dus vrijwel geen luchtmacht meer. Ik zou veel liever geleide raketten zien en geleide en ongeleide bommen. Laat ze inderdaad maar naar het midden van de map gaan. Dan nog graag MAA/SAA die daadwerkelijk damage doen i.p.v de ronduit zielige output van nu en het word misschien weer eens leuk op mappen met jets.

Dan voor de heli. Ik zou de TV missile geen ohk maken. Voor de heli piloten is dat leuk, voor tanks en mensen op de grond niet. Het lokt gewoon te veel "hover over the base and rape everything" uit. We hebben nu dat mooie disable systeem en het word nu uitgebreid in BF4. Je moet nu daadwerkelijk schieten op de engine voor een disable. Wat ik zou willen zien is het volgende. TV missile haalt in een keer z;n 95% van je health eraf en disabled je kanon. Als je loopt te hoveren over je basis dan ga je geen kill krijgen. Als je dichtbij bent dan is het doei tank. Lijkt mij veel beter dan meteen insta kill. ;)
Het hoeft voor mij geen 1 hit kill te zijn hoor, ging meer over de uitspraak dat BF3 echt wel een van de meest gebalanceerde Battlefield game tot nu toe is en haalde aan dat BF2 bijv 1 hit kill is met tv. Iets wat je anno 2013 niet meer hoeft te proberen als je een forum aan je game plakt. :+

Tevens vind ik de MAA en SAA meer dan genoeg damage doen, als je target goed lead dan blijven jets echt wel op afstand. Heb je te maken met 2 samenwerkende goede jet pilots en/of heli erbij, dan ben je sowieso redelijk of gewoon geheel kansloos. Ben inmiddels bijna bij de 80SS met MAA en vind het eigenlijk stiekem nog leuker dan met heli of jet spelen, omdat het meer aandacht vereist. Moet zowel de lucht als de grond in de gaten houden en goed nadenken waar je je positioneert, dit is namelijk helemaal afhankelijk van welke map je speelt en hoeveel vlaggen je op dat moment hebt.

Toegegeven de Tunguska speelt echt een stuk minder prettig dan de LAV-AD, en rijd ook nog eens een keer beroerd. Hadden de hudshake eigenlijk op LAV-AD moeten doen en niet op Tunguska, om ze nog enigszins te balanceren met elkaar. Zijn maar 2 mappen (Firestorm en Wake) waarop ik een Tunguska nog wel gebruik, anders dan dat LAV-AD voor de volle 100%. Maar heb echt niet zoveel last van Jets, alleen als ze goed met elkaar samen spelen en zoals ik al keer eerder heb gepost in MAA discussie toen. Vind niet meer dan logisch dat een MAA dat niet overleefd, blijft tenslotte 1 vehicle vs 3 air vehicles op dat moment. Enige minpunt die ik heb over de MAA is dat de snelheid waarmee die disabled is vrij snel is, ergens met 65% al. Dat is dus gewoon minder dan de helft van je totale "health" en vervolgens ben je gelijk handicapped. Maar goed dat is gewoon kwestie van altijd jets blijven spotten en in de gaten houden, je kan zo zien wanneer ze een rocketpod run gaan doen, en dan is het gewoon kwestie van niet stil blijven staan en snel paar % erbij repairen wanneer ze omdraaien voor nieuwe run. Die ene % kan verschil zijn tussen disabled raken en vervolgens dus tot 100% moeten repairen of op 1% verwijderd zijn van disabled en snel wegrijden voor eventuele tanks die ook op je af gaan komen. d:)b

Ik speel overigens met Reactive Armor, Zoom Optics en uiteraard Heatseekers aangezien je in 3e slot vrij weinig keuze hebt.:P. Als squadperk gebruik ik FLAK, of join squad met iemand die FLAK heeft.
Heb echt zelden last van javelins, en zodra ik eenmaal gelocked wordt let ik gelijk op van waar het vandaan komt, als ik de kans er voor krijg repair ik me RA er gelijk weer op, zo niet dan positioneer ik me zo dat Javelin eerst klapt op me bestaande RA. Met laserlock is het iets moeilijker, maar het is ook zo buggy als maar kan, heb al meerdere malen meegemaakt dat ik gewoon 4 javs met soflam heb overleefd omdat ze stuk voor stuk me reactives pakte. Mooi spul, DICE :*). Tevens kun je javelins zonder soflam lock ook "dodgen", is niet geheel foolproof, maar als je eenmaal door hebt hoe het moet dan is het altijd proberen waard.

Sorry voor de lap tekst, maar ik ben meer iemand die best vind dat je wat tijd mag steken in iets voordat je het beheerst. Daarom heb ik persoonlijk ook haat jegens stingers, niet omdat ik niet dood wil in chopper of jet, maar omdat het 0,0 skill vereist. Zie liever de AT4 uit Bad Company terug komen (eventueel naast de stinger/igla's), omdat dit controle overlaat aan de speler. Tevens is dit voor pilots ook weer een stukje toevoeging, uitkijken voor AT4's van de andere kant van de map en dat maakt het toch weer een stukje leuker/spannender aangezien pilot spelen in de huidige BF3 eigenlijk niks meer is dan veredelde taxichauffeur. Helemaal met die naabs die 1km boven hun eigen base gaan hangen met zoomoptics en dan denken dat ze goed zijn, omdat ze 100-0 halen buiten bereik van alles. Kan je net zo goed film kijken op tweede scherm en ondertussen shaggie draaien als pilot zijnde _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
40 min. 1080p gameplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:17
Petition: EA: Battlefield 4: Add AI / Bots for MP Maps for offline mode

Op zich heeft ie wel een punt, we hebben allemaal wel eens in unranked gekloot met een nieuw wapen, settings of de vlieg-skills bijgeschaafd, zou een mooie bijkomstigheid zijn om te oefenen zonder je stats om zeep te helpen. Liever dat dan zon halfbakke SP die je 1x speelt, zijn legio mensen die BF enkel spelen voor de SP in de format zoals alles voor BF: BC 1.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dit klinkt als logica...
Not going to happen. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:38
Vond het soms tijdens Battlefield 2 wel leuk. Je kon zelfs 64 man laten rondlopen op de 16 man versie van de map 8)7

En inderdaad, zo oefenende ik het vliegen etc/

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:39
toch vind ik het er nog wel redelijk leeg uitzien. ik heb het idee dat er met de beelden van de E3 vollere maps waren met rotzooi etc.
Kan ook aan mij liggen hoor :)

Heb nog niet het idee nu van WAUW wat ziet dat er mooi uit ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:52
Ziet er exact hetzelfde uit als BF3 met dezelfde sounds ect. Onder andere ook zo irritant dat er altijd allemaal troep rondvliegt, blaadjes, papieren ect.

Dat het leeg is komt omdat in die demo waarschijnlijk 64 man rondliepen en ik gok in deze trailer minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Stewie!

Keen must die!

Kepro schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:15:
Vond het soms tijdens Battlefield 2 wel leuk. Je kon zelfs 64 man laten rondlopen op de 16 man versie van de map 8)7

En inderdaad, zo oefenende ik het vliegen etc/
Heerlijk he, en met volle heli's de hele map beheersen. Engineers erin, support erbij en maaien maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ziba Tower 64p geeft beetje een zelfde sfeertje. Is volgens mij een 16 of 24 player map :p
Erg leuk als je met je LMG een kamertje in stormt waar 7 man staat te campen bij een gat in de muur :9

Hoop dat BF4 ook een aantal infantery only CQ maps krijgt. Wel een leuke afwisseling tussen het 'echte' BF gebeuren zoals op Bandar Desert Conquest.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
beebie121 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:13:
[...]

toch vind ik het er nog wel redelijk leeg uitzien. ik heb het idee dat er met de beelden van de E3 vollere maps waren met rotzooi etc.
Kan ook aan mij liggen hoor :)

Heb nog niet het idee nu van WAUW wat ziet dat er mooi uit ofzo.
Die indruk heb ik ook.
Maar eerlijk gezegd zijn de Battlefield maps nooit echt druk geweest qua bekleding, toch niet als je vergelijkt met CoD games. Voordat de haters op mij afkomen met pitchforks: ik spreek niet over de graphics!
Maar kijk naar de bekleding (vazen, portretten, tapijten, kastjes, lusters, ...) in gebouwen: in bv. Seine Crossing (maar het geldt voor vele BF maps), zie je met moeite een hoop dozen staan. :/
Terwijl in Call of Duty elk interieur mooi bekleed is.
True, CoD games hebben kleine maps en corridors waar je continu in cirkels loopt (its true :+ ) waardoor die bekleding daar echt belangrijk is. Battlefield heeft massale open maps waardoor bekleding in gebouwen minder nodig is.
Maar toch, het valt op...

Ze hebben het wel wat aangepakt in de expansions: bv. de Aftermath DLC (oa Markaz Market) heeft mooie gedecoreerde maps.
Maar vele andere maps lijken echt een "industrieel clean design" te hebben. Deze BF4 map is dus geen uitzondering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Axelfoley007 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 10:44:
Ziet er exact hetzelfde uit als BF3 met dezelfde sounds ect. Onder andere ook zo irritant dat er altijd allemaal troep rondvliegt, blaadjes, papieren ect.

Dat het leeg is komt omdat in die demo waarschijnlijk 64 man rondliepen en ik gok in deze trailer minder.
Dat moet net meer gebeuren. Clean design is net wat een game saai maakt.
Meer kleuren, meer assets (interieurbekleding maar dus ook vliegende blaadjes) maken het meer levendig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:39
Close Quarters DLC is toch best aardig gedecoreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
vinom schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:32:
Close Quarters DLC is toch best aardig gedecoreerd.
Klopt, daar is het ook degelijk. :) Ik denk direct aan de tapijtbekleding etc.
Maar voor de rest valt het wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Armored Kill maps zijn inderdaad ook aardig leeg. Bij Armored Shield valt het minder op vanwege de begroeiing, maar ook bij Endgame moet je aardig lang zoeken voor afwisseling.

Toch zou ik liever zien dat ze bepaalde limitaties uit de Bf3 mappen niet gaan herhalen. Bij Rush bv de gelimiteerde mogelijkheden om je objectives te bereiken in Seine Crossing Mcom set 1 (start), Damavand Peak Mcom set 4 (tunnel), Metro set 2 en 3 (onderin metro en metro ingang), Grand Bazaar alle mcoms (echt, wie die map heeft ingedeeld voor Rush mogen ze kielhalen. Ook voor conquest vind ik hem erg mager vanwege het gelimiteerde middenstuk).

Verder moeten ze het aantal voertuigen ook beter balanceren (endgame en armored kill bv)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nieuwe BF4 Blog over Multiplayer:
The Road to Battlefield 4: Dialing Up The Team Play 08.09.13
Welcome to “The Road to Battlefield 4”, a new blog series where we’ll explore every aspect of Battlefield 4 in great detail together with the developers at DICE. First out: How the new elements of Battlefield 4 multiplayer will bring out the best team player in you.

Lead Multiplayer Designer Thomas “Tompen” Andersson is one of the true veterans here at DICE. He’s been with the company for two decades now and knows Battlefield inside and out. When he accepted command of the development of Battlefield 4’s multiplayer campaign, he immediately knew what he wanted to achieve:

I think Battlefield 3’s multiplayer is incredible, but I can’t wait to hear what our fans think about Battlefield 4. We’re having a blast playing it at work in its current Alpha stage, and I think we’re onto something big. We want to build upon what makes Battlefield 3 great, and one of the areas where Battlefield shines is team play. The way we’re going about it in Battlefield 4 is to highly encourage team play – but never force it. We want to promote team play by creating great gameplay mechanics such as Field Upgrades, Commander Mode, and a new range of gadgets specifically designed to expand co-operation in the field. We have drastically expanded on the tools and benefits of efficient team play, and as a result we feel Battlefield 4’s multiplayer experience is the deepest, most rewarding, and fun experience in the series.

Class reunion with a twist
The four playable kits from Battlefield 3 will be back in Battlefield 4: Engineer, Recon, Support, and Assault. While keeping these core kits intact, we are increasing the ability for players to more strongly specialize their combat role while also increasing flexibility and catering to different play styles. At the same time, we’re maintaining a distinct flavor in the different kits and building more meaningful interactions between them. We will go more in-depth on the specific classes in the next blog post.

No matter your play style, we have an extremely deep collection of features in Battlefield 4, and we want to make sure that you can experience that wide array of options available to you. Looking at Battlefield 3, I think only a fraction of our players have tried all available gadgets or vehicles in multiplayer. Of course you don’t have to use everything in the game, but I think we can do a better job in BF4 of letting players make more educated choices in their kit loadouts and combat roles.

I think some players in Battlefield 3 stuck with the default Assault loadout. That’s fine – there’s a reason why it’s the default – but I think they’re missing out on so much amazing variety. In Battlefield 4, we’re clearly displaying what gadgets can do for you, how different weapons compare, and how they affect your options on the Battlefield.

Great team play = great perks
We have this new concept called Field Upgrades. If you’re a long term fan that played Battlefield 2142, you will already have an idea what these are, but we have tweaked them for Battlefield 4. In short, Field Upgrades are chained boosts that can affect a number of gameplay mechanics for your player. Similar to the specializations in Battlefield 3, these can for example provide you with faster sprint speed, stronger personal armor, or expanded ammo capacity.

The idea behind Field Upgrades is to give individual rewards for squad based team play performance. You earn them through squad scoring such as squad healing, completing objectives with your squad members, squad resupplies, squad repairs, and other squad actions. Instead of one single specialization like in Battlefield 3, you can now pick from different upgrades paths, each containing four specializations. Keep the squad alive, and you will move through the accumulative upgrade path. But watch out! If your entire squad is eliminated, you will lose some of your progress.

Showing you how team play gives you the edge in the bigger battle is paramount for us, and it involves all elements of the game: audiovisual feedback, user interface, gameplay mechanics, and the way the entire persistence system is designed. When we tie all of these elements together with the tweaked team-based scoring, we have a game where I think everyone will find it satisfying and deeply engrossing to truly be part of a team.

I’ve always been fascinated by creating interconnected systems and seeing how players use them. A great example in Battlefield 4 is the reward cycle incorporating every link in the chain of command. For example: The Commander issues an order (example: “Capture Base A!”), the Squad Leader passes it on to his squad mates, and the squad gets the work done. This executed order will reward everyone in the command chain and also open up ways for the Commander to further reward his team. This creates an eco-system that I believe will take team play in Battlefield 4 to new heights.

In the next episode of “The Road to Battlefield 4”, we’ll be taking a much closer look at exactly how Field Upgrades and the upgrade paths work, as well as revealing some of the all-new specializations we’re introducing in the game.

Levolution: The perfect storm
Watching our fans play Battlefield 3 has taught us a lot about player behavior. As developers, we tend to play our games one way, while fans try a lot of interesting things that we never thought of. Take the antenna on Caspian Border, for example. After players had seen it fall once, we could see them using everything in their arsenal to try and bring it down themselves. It might sound like a simple example, but it was one of the factors that initially made us think about incorporating bigger player-triggered destruction in Battlefield 4 – and that in turn led us to the game-changing concept that is Levolution.

Levolution is an overarching design concept incorporating a lot of features both big and small, that all affect gameplay in some way. You’ve probably already seen what it can do to skyscrapers but it also includes features like changing weather conditions that affects visibility, car alarms and metal detectors alerting players of enemy presence, or the ability to completely shroud a building in darkness and take out the enemies within using your IRNV scopes. Much more than just massive feats of destruction or pretty graphics, the exciting thing about Levolution is how it affects gameplay. From bringing down a skyscraper to securing a zone from enemy vehicles by raising bollards to block entry, Levolution will let you dynamically shape every game. And like so many other elements in Battlefield 4, Levolution also ties into the team play aspect of the game.

For example, depending on your team strengths, collapsing the skyscraper on our E3 map “Siege of Shanghai” can be either a positive or a negative. When you’ve knocked out its four main pillars, the skyscraper will fall in a massive cloud of dust and debris, killing all players unfortunate to be trapped inside. The base that used to be capture point C at the very top of the skyscraper will now be found at ground level, amidst the jarring blocks of concrete and rubble. This new infantry battleground will be clouded by dust, making navigation hard and often seeing players switch to infrared night vision scopes or FLIR. What used to be sniper heaven and the ideal paradrop base has suddenly turned into a low-visibility close quarters combat arena. This is great if you’re all about infantry combat, but if you have a team of great pilots, you will probably want the skyscraper to stay intact.

We’ll go more in-depth on the design process that led up to Levolution, as well as showcasing more examples of what this powerful concept can do in a future post. If there is one thing I wanted to focus on for multiplayer in Battlefield 4, it’s the idea of an open-ended design — We are creating a dynamic and complex “sandbox” where YOU decide what you want to do with it. That’s an emergent type of gameplay that we pride ourselves upon here at DICE.

With the release of Battlefield 4 fast approaching, we are anxious to start exploring the game together with you. Stay tuned here on the Battlefield Blog for more updates soon, and let us know what you think in the poll below.
-Thomas Andersson

Stay tuned to “The Road to Battlefield 4”, where we’ll continue the journey towards launch by diving deeper and deeper into every nuance of the biggest Battlefield game ever developed at DICE. Next week: Field Upgrades, “The Bro Bar!”, Suppression Revisited, The Mobile Battlefield, and Kit Loadouts.

Until then, let us know what you think about this blog post, and what questions you want us to answer in the upcoming posts. Thanks for reading!
Volgende blogpost dus meer details over de classes en player upgrades.

Het is in ieder geval belangrijk dat je squad levend blijft om alle perks te behouden en deze zijn ook nog eens alleen met teamplay te behalen. Mijns inziens wel een goede oplossing die er mogelijk ook voor zal zorgen dat de spawns wat beter worden uitgezocht. Niet meer met zijn allen maar op iemand spawnen omdat het kan, want het heeft nu gevolgen. Al ben je gelukkig niet meteen alles kwijt als iedereen plotsklaps dood is gegaan.

Ook dat de commander en squadleader punten krijgen voor het behalen van objectives zal ervoor zorgen dat de commander ook wat meer met deze commando's bezig zal zijn. Het levert je immers punten op.

Goed om te horen dat er ook nieuwe specializaties bijkomen :)

In ieder geval mooi dat ze wat meer bekend gaan maken over de game. Het is tenslotte al augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik denk dat er nog iets veel relevanters is dan deze blog zelf. De MP lead designer is niet meer Lars Gustavsson die destijds een andere weg insloeg voor BF3. De nieuwe MP lead designer is Thomas Andersson welke een veteraan van DICE is. Dat zegt denk ik ook wel iets over de inslag van BF4. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
"Great team play = great perks"... Denken jullie dat hierdoor de teamplay, die in BF3 zo goed als niet te vinden is, verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik weet niet of de perks de samenwerking uit de mensen kunnen trekken, maar ik vind het goed dat ze proberen.

Laten we hopen dat CoD kiddies bij CoD blijven en BF4 niet zien als een variant erop, om dan weer klagen dat ze hun autoshotguns niet kunnen dual-wielden terwijl ze telkens Deathmatch denken te spelen op een CTF map...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Zou juist andersom willen zien. Lvl 145 met K/D van 2.5 heeft die perks veel minder nodig dan een knaapje van lvl 15 die net met FPS begint (om wat te noemen).

Als je hele squad dood gaat ben je ook weer je perks kwijt dus dat lijkt me ook niet wenselijk. Nee geef mij maar het BF3 systeem en daar bovenop een enkele prestatie based perk. Zoals Ammo en dan Flak vrijspelen ofzo.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

naaitsab schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:17:
Zou juist andersom willen zien. Lvl 145 met K/D van 2.5 heeft die perks veel minder nodig dan een knaapje van lvl 15 die net met FPS begint (om wat te noemen).

Als je hele squad dood gaat ben je ook weer je perks kwijt dus dat lijkt me ook niet wenselijk. Nee geef mij maar het BF3 systeem en daar bovenop een enkele prestatie based perk. Zoals Ammo en dan Flak vrijspelen ofzo.
ja maar wil je daarmee zeggen dat een gast met ervaring geen effect mag hebben van de perks ?
ik ben het wel met hem eens, dat perks voor betere teamplay KUNNEN zorgen.
als je geen Explosives bij hebt, terwijl je engineer of support class in je squad hebt zitten, dan doe je iets verkeerd. Wanneer 1 iemand geen Ammo perk gebruikt, heb ik al de neiging om hem eruit te trappen / meestal is het 1x vragen of zelf pakken ook voldoende.
Granade perk voor extra granaten is ook een plus punt.

Het zijn perks die het spelen wat toegankelijker maakt, ze maken je niet sterker dan het andere team.
Wat mooi zal zijn, is een waarschuwing op dubbele perks. dus als ik ammo draag, dan moet er een melding komen dat deze al bezet is. desnoods een grote tekstregel onderaan je scherm en de perk een rode kleur geven.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Pykow schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:24:
[...]

ja maar wil je daarmee zeggen dat een gast met ervaring geen effect mag hebben van de perks ?
Nee minder effect, dus bijvoorbeeld 1 extra RPG ipv 3 extra. Immers zal een goede speler minder 'afhankelijk' zijn van die perks dan iemand die net komt kijken.

Zeker als je elke keer je perks weer kwijt bent omdat je squad dood gaat. Hoop dat ze die feature eruit halen of op z'n minst een beetje balanced maken. Als je in een slechte squad zit ben je de sjaak.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
[...]

ik ben het wel met hem eens, dat perks voor betere teamplay KUNNEN zorgen.
als je geen Explosives bij hebt, terwijl je engineer of support class in je squad hebt zitten, dan doe je iets verkeerd. Wanneer 1 iemand geen Ammo perk gebruikt, heb ik al de neiging om hem eruit te trappen / meestal is het 1x vragen of zelf pakken ook voldoende.
Granade perk voor extra granaten is ook een plus punt.

Het zijn perks die het spelen wat toegankelijker maakt, ze maken je niet sterker dan het andere team.
Wat mooi zal zijn, is een waarschuwing op dubbele perks. dus als ik ammo draag, dan moet er een melding komen dat deze al bezet is. desnoods een grote tekstregel onderaan je scherm en de perk een rode kleur geven.
In Battlefield 4 kan je straks ALLE perks zelf instellen en hoe beter je squad het doet, hoe meer er actief worden.
Zodoende heb je dus nooit meer dubbele perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonta schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 04:31:
"Great team play = great perks"... Denken jullie dat hierdoor de teamplay, die in BF3 zo goed als niet te vinden is, verbeterd?
_O- haha met random mensen als in BF3... vergeet het maar
1942 en BF2 daar kon je nog teamplay verwachten zonder perks

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:09
Ik vraag me af hoe DICE de multiplayer test. Met mensen die je kent, is elke multiplayer natuurlijk vele malen gaver. Speel je met random mensen, dan is het vaak nerdrage of ALT+F4. Ik voorspel nu al rage posts over de als enige levende squadmate die kamikaze gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Als je goed gelezen had, dan had je gezien dat je niet álles verliest bij het doodgaan van je volledige squad. Je verliest wel wat, maar niet alles. Ofwel als je de belangrijkste perks bij 1 of 2 zet, dan heb je grote kans dat je die altijd kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Martinspire schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:52:
Als je goed gelezen had, dan had je gezien dat je niet álles verliest bij het doodgaan van je volledige squad. Je verliest wel wat, maar niet alles. Ofwel als je de belangrijkste perks bij 1 of 2 zet, dan heb je grote kans dat je die altijd kunt gebruiken.
Tijdens de Q en A bij de E3 werd anders heel wat anders verteld :p Je raakt gewoon alles kwijt als je hele squad dood gaat. Al vond ik dat toen al wat vreemd, buiten clans om is het teamplay gebeuren nogal belabberd.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Martinspire schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 21:56:
Nieuwe BF4 Blog over Multiplayer:

[...]
Volgende blogpost dus meer details over de classes en player upgrades.

Het is in ieder geval belangrijk dat je squad levend blijft om alle perks te behouden en deze zijn ook nog eens alleen met teamplay te behalen. Mijns inziens wel een goede oplossing die er mogelijk ook voor zal zorgen dat de spawns wat beter worden uitgezocht. Niet meer met zijn allen maar op iemand spawnen omdat het kan, want het heeft nu gevolgen. Al ben je gelukkig niet meteen alles kwijt als iedereen plotsklaps dood is gegaan.

Ook dat de commander en squadleader punten krijgen voor het behalen van objectives zal ervoor zorgen dat de commander ook wat meer met deze commando's bezig zal zijn. Het levert je immers punten op.

Goed om te horen dat er ook nieuwe specializaties bijkomen :)

In ieder geval mooi dat ze wat meer bekend gaan maken over de game. Het is tenslotte al augustus
Good stuff!

Inderdaad, hopelijk wordt dat bevorderd. Want eerlijk gezegd spawn ik bijvoorbeeld het liefst op de squad member die zo dicht mogelijk bij het objective is. Ik kijk niet echt of er veel "actie" rond hem is, als je hem selecteert in het spawn menu. En dan kom je situaties tegen waarbij je direct gekilled wordt zodra je spawnt.
Maar nu heb je in BF4 zeker een picture-in-picture systeem waardoor je in een klein scherm ziet wat je geselecteerde squad mate ziet? Ik weet niet of het veel verschil zal maken, want in BF3 zie je al in Third Person wat van zijn omgeving, maar soms is dat niet voldoende natuurlijk als er enemies achter je squad member zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Fonta schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 04:31:
Ik denk het wel. Maar er moeten inderdaad incentives zijn zodat je echt voordeel hebt als je in team werkt.
Als je dat niet hebt loopt het al snel fout.

Kijk naar DayZ (zelf nog niet gespeeld maar veel over gelezen. Ik wacht op de stand-alone versie :P): In de begindagen van DayZ was iedereen superenthousiast en werd er veel samengewerkt. Zelfs zonder enige vorm van incentives.
Maar naarmate DayZ alsmaar populairder werd, werd duidelijk dat dit van korte duur was. Nu zie je vooral Bandits rondlopen (= mensen die min. x aantal andere players gedood hebben) en dit blijft toenoemen. Iedereen heeft schrik van iedereen, en als mensen zeggen dat ze "friendly" zijn in de chat word je soms toch nog genaaid.

Zolang teamplay dus niet extra wordt bevorderd, zal je game uiteindelijk een lonewolf game zijn.
Daarom kan je ook CoD gamers niet beschuldigen van lonewolving: die game is daar expliciet voor gemaakt! Daar heb je net incentives om alleen op pad te gaan en hoge K/D's te halen.

Ik denk zelf dat de gedachtegang "Gamers van deze tijd geven niet meer om teamplay" wat overdreven is. Gamers anno 2013 geven daar wel om, maar er zijn gewoon ongelukkig weinig games die teamplay bevorderen. Vele populaire games - CoD en DayZ - zijn lonewolf games.
Je kan mensen niet beschuldigen van lonewolving als ze er ook geen voordeel uit kunnen halen om in groep te werken.

Ik denk dat teamplay echt veel zal gebeuren in BF4 nu die incentives er zijn. Net zoals the good days in BF2. Het is gewoon een kwestie van developers die moeite moeten doen... De gamers zullen wel volgen dan.
En ik denk dat vele andere developers buiten DICE eindelijk ook dit idee gaan volgen. Zelfs CoD Ghosts gaat nu een squad-systeem hebben. De concrete werking ervan is nog niet bekend maar ik ben al blij dat de focus op lonewolf daar ook wat vermindert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 09:09
Wat ik graag had gezien bij dubbele perks is dat ze cumulatief werken:
1 speler in squad met ammo = 2 extra mags
2 spelers in squad met ammo = 4 extra mags
etc.
En dan voor de andere perks ook. En dan bedoel ik niet dat 4x sprint gelijk moet zijn aan een speedhack waarmee je in een halve minuut bandar desert oversteekt, maar dat 4x gelijke perk gelijk staat aan het effect van 1.25 of 1.5 x huidige perk. (Het tweaken laat ik lekker aan dice over ;))
Omdat er dan zoveel meer variaties van verschillende perk-combo's zijn maakt dat het er des te tactischer op om je juist combo voor de juiste situaties te vinden. Enige probleem is dat dit in pubs waarschijnljik toch niet gaat gebeuren, maar het lost wel het probleem op van dubbele perks die totaal geen effect meer hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Nieuwe trailer.
Niet dat er veel nieuws te zien is. Same old gray map... :O

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tr9NBcNcoS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
Op bf facebook:

#‎Battlefield4‬ is coming to gamescom 2013 and you are invited - join our live stream every day of the conference for the newest ‪#‎BF4‬ intel.

RSVP now and receive updates as they become available: https://www.facebook.com/events/200848920080609/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ze zeiden op de E3 al dat ze bij de GamesCom zouden zijn. Met iets speciaals, zal vast wel weer een SP video worden :+ Voor de (Closed) beta is 21 augustus nog te vroeg denk ik.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 15:01
Asgaro schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:59:
Nieuwe trailer.

[video]
Gray 8)7
Net of andere grote steden heel kleurrijk zijn.
Is het geen blauwe filter gaan ze wel klagen dat gebouwen grijs zijn.
Ik persoonlijk vind dat het er behoorlijk realistisch uit ziet.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

beuker19 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:49:
[...]

Gray 8)7
Net of andere grote steden heel kleurrijk zijn.
Is het geen blauwe filter gaan ze wel klagen dat gebouwen grijs zijn.
Ik dacht juist hetzelfde, het is ook nooit goed... |:(
Straks krijg je je wens weer: overbright en color filters, yay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Hopelijk krijgen we nu een nieuwe MP map te zien, ben deze nu al aardig zat en heb m niet eens gespeeld ;__;.

Doen ze dat wel laten we dan hopen dat er deze keer wel meer dan 3 goede maps in zitten bij de release.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Phuncz schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:34:
[...]

Ik dacht juist hetzelfde, het is ook nooit goed... |:(
Straks krijg je je wens weer: overbright en color filters, yay...
Of net als in Diablo 3 een pony level :+

Nou in BF3 vanille zitten wel meer als 3 goede maps.
Het is alleen jammer dat elke map voor alle modus moet worden gebruikt

[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 10-08-2013 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Ik vind het onderhand wel eens tijd voor de beta.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:59:
Nieuwe trailer.

[video]
Nu in het Engels graag. ;)
Oh en zolang als er geen totaal willekeurige kleurfilter in wordt gestopt door iemand die overduidelijk zijn hersens eruit heeft gesloopt met zwaar drugsgebruik hoor je mij niet klagen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:59:
Ik vind het onderhand wel eens tijd voor de beta.. :(
Zou ergens half/eind september komen :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Volgens mij krijgen we geen BF4 nieuws meer tot aan de Gamescom.
Maar hoop ook dat we de beta wat eerder krijgen heeft Dice ook wat meer tijd om de problemen te fixen.
Liefst zo van 28 aug tot 17 sept en dan direct door naar GTA V :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
beuker19 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:30:
Liefst zo van 28 aug tot 17 sept en dan direct door naar GTA V :)
Zo lang GTA V enkel op on-modbare en LQ platformen komt (PS3 en X360) kan het me weinig interesseren :p Tijdens de trailer zag je overal gekartelde schaduwen en low-res textures, viel me toch wel tegen :/

Gaan er nog mensen naar de Gamescom? Ik zit zelf in schotland dan dus dat gaat 'm niet worden :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
Gaan er nog mensen naar de Gamescom? Ik zit zelf in schotland dan dus dat gaat 'm niet worden :p
Op de persdag/woensdag in de EA backroom :9~

Ik ga testen voor de crosshairglitch, motionballrange, hitboxen, vaulthitreg en nog een paar andere dingen.

[ Voor 24% gewijzigd door CB org op 10-08-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik ben benieuwd of Battlefield 4 op PC de Oculus Rift zal gaan ondersteunen. DICE heeft al gezegd dat ze ernaar gaan kijken.
Ik ben alvast van plan om de Consumer versie te kopen zodra die verschijnt. Het zal wel pas in 2014 zijn...
Virtual Reality wordt eindelijk mainstream! _/-\o_

Edit: voor mensen die er nog niet echt iets over gezien hebben:

Team Fortress 2

Battlefield 3: Oculus Rift + Virtuix Omni. Maar de Oculus Rift alléén biedt al genoeg immersion.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FMzoCf8TAOA]

[ Voor 42% gewijzigd door Asgaro op 11-08-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:21:
[...]

Of net als in Diablo 3 een pony level :+
[video]

Nou in BF3 vanille zitten wel meer als 3 goede maps.
Het is alleen jammer dat elke map voor alle modus moet worden gebruikt
De maps zijn oke, maar kwa balance met de gamemode rush |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
misschien staat het hier wel ergens tussen maar kan het niet zo gauw vinden.

welke preorder kan ik het beste kopen, of maakt dat niet uit?
ik zie hem bij gamesync voor 44,39. iemand ervaring met hun? het klinkt erg goedkoop.
en je krijgt dan dus de officiele dvd thuis gestuurd op de dag van release, 30Okt. maar in NL kunnen we pas vanaf 1 Nov spelen toch?

oh en is er ook een closed beta? kan ik me daar nog in kopen?

[ Voor 8% gewijzigd door PuckStar op 12-08-2013 13:10 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
PuckStar schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:08:
misschien staat het hier wel ergens tussen maar kan het niet zo gauw vinden.

welke preorder kan ik het beste kopen, of maakt dat niet uit?
ik zie hem bij gamesync voor 44,39. iemand ervaring met hun? het klinkt erg goedkoop.
en je krijgt dan dus de officiele dvd thuis gestuurd op de dag van release, 30Okt. maar in NL kunnen we pas vanaf 1 Nov spelen toch?

oh en is er ook een closed beta? kan ik me daar nog in kopen?
Niet pre orderen omdat er totaal geen reden voor is? :/
Verder staat gewoon in de TS dat er een closed beta is, dat deze toegankelijk is voor elke BF3 premium owner en BF4 pre order. Verder kan je er vergif op innemen dat er gewoon een open beta komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn drie mogelijke pre-orders voor PC:

Standard (via Origin en retailers) ca € 45,-
· Battlefield 4 basisgame op DVD
· Battlefield 4 China Rising DLC (zodra beschikbaar)

Deluxe (via retailers) ca € 60,-
· 3 Gold battlepacks
· Battlefield 3 DLC (welke is afhankelijk waar je dit koopt)
· Goodie (afhankelijk waar je dit koopt)

Digital Deluxe (via Origin) € 70,-
· Battlefield 4 basisgame als download
· Battlefield 4 Beta Access
· 3 Gold battlepacks
· Battlefield 3 Vehicle shortcut DLC

Er gaan geruchten over Premium en op de site van EA staat dat hier nog weinig over bekend is. Op de site van Gamesync kan je echter al een DLC (Origin digital key) voor Premium kopen voor € 60.

Kenmerken Battlefield 4 Premium Origin Key DLC:
· Speel alle uitbreidingspakketten eerder
Je ontvangt de uitbreidingspakketten voor Battlefield 4 en kunt ze twee weken vervroegd spelen.
· Onderscheid je met exclusieve in-game items
Onderscheid je van de gewone spelers met unieke in-game voorwerpen.

Toegang tot extra functies
· Doe mee aan exclusieve Events
· Inhoud en content Battlefield Premium:
· Alle uitbreidingspakketten voor Battlefield 4 met twee weken vervroegde toegang:
- "Drone Strike"
- Overige DLC pakketten worden later aangekondigd.

Dit product is alleen de Activatie Code voor het activeren van Battlefield 4 Premium op uw Origin account.
Om deze code te gebruiken moet u al in het bezit zijn van Battlefield 4.
De Premium DLC voor Battlefield 4 geef toegang tot de premium DLC packs startende met de "Drone Strike" DLC.

Zelf ben ik voor de Deluxe via bol.com gegaan, omdat ik toch graag een fysiek schijfje heb, en ik toch geen interesse heb in toegang tot de beta. Bij bol.com krijg je de Air Vehicle DLC voor Battlefield 3 en een steelbook als goodie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ik heb zelf de standaard editie via Wehkamp besteld voor 34 euro, krijg je meestal 1 a 2 dagen eerder binnen en was toen in de aanbieding + 7,50 kortingsbon (even in de gaten houden, eens per 2-3 maanden meestal)

De extra's vind ik het geld echt niet waard, wat ik bespaar door de standaard editie te kopen gaat mooi richting Premium als die beschikbaar is. Als je zelf van plan bent om voor Premium te gaan is pre-orderen ook niet echt een must (pre-order = 1e dlc gratis) maar ik wil 'm gewoon snel hebben :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:44:
Deluxe (via retailers) ca € 60,-
· 3 Gold battlepacks
· Battlefield 3 DLC (welke is afhankelijk waar je dit koopt)
· Goodie (afhankelijk waar je dit koopt)
Ik zou dat veranderen naar 'ingame bonuscontent' aangezien 'DLC' aardig misleidend is. Verder een mooie lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
@Beans, mooie opsomming, maar 2 vragen:
1. De beta is toch ook voor BF3 premium bezitters, dus dan is dat voor mij niet interessant en kan ik beter een deluxe versie kopen ergens anders (zoals bij gamesyn voor maar 54,40).
2. Komt die 60euro voor premium nog bovenop de aanschaf van 54,40? tenminse zo lees ik deze zin "Dit product is alleen de Activatie Code voor het activeren van Battlefield 4 Premium op uw Origin account.
Om deze code te gebruiken moet u al in het bezit zijn van Battlefield 4
."

@Daniel,
preorderen heeft in ieder geval zin als je toegang krijgt tot de beta?
en je bent verzekerd dat je het spel op tijd krijgt.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Via twitter:
Battlefield ‏@Battlefield 27m
See an all-new #BF4 map and game mode in action during the gamescom Live Stream:
https://www.facebook.com/events/200848920080609/
Ben benieuwd. Als er een nieuwe modus met echte objectives is, dan lijkt me dat wel tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
edit: damn, paar sec te laat :)

Via Battlefield Gezichtsboek:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/999746_10151607166387672_1869703929_n.png

CAN NOT WAIT

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QFqhLAV.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 12-08-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
PuckStar schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:29:
2. Komt die 60euro voor premium nog bovenop de aanschaf van 54,40? tenminse zo lees ik deze zin "Dit product is alleen de Activatie Code voor het activeren van Battlefield 4 Premium op uw Origin account.
."
Ik denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:26
@Beans, mooie opsomming, maar 2 vragen:
1. De beta is toch ook voor BF3 premium bezitters, dus dan is dat voor mij niet interessant en kan ik beter een deluxe versie kopen ergens anders (zoals bij gamesyn voor maar 54,40).
."
Mijn naam is niet Beans, maar:

1. Ja BF3 premium bezitters krijgen ook toegang tot de beta, daarnaast word de beta waarschijnlijk (later) open.
2. De prijs van premium komt inderdaad bovenop de aanschafprijs van BF4 zelf, net zoals dit bij BF3 het geval is.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Dat ligt eraan, sommige mensen hebben een pre-order staan bij een keystore. Dan kan het zo maar zijn dat je een week moet wachten op je key. Bij de reguliere shops bestaat altijd het risico dat het uitverkocht is.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

@Daniel,
Alleen heeft zo ongeveer iedereen BF3 premium waar je ook beta toegang voor krijgt...
Verder zegt EA dat de beta closed is terwijl dat zeer waarschijnlijk voor twee dagen is om maar zoveel mogelijk pre orders binnen te halen. Die beta heet alleen maar beta omdat als ze demo zeggen het er wel zeer crappy is. Beta is het magische woord voor een bagger demo. ;)
Dan als je zo nodig het spel op release moet hebben dan pre order je gewoon via een keyshop/origin een dag van tevoren. O-)

Dat ga ik dus doen. Gewoon via Origin of een keyshop. Tegen die tijd heb ik glasvezel dus die download zal echt een ramp zijn. Ik heb precies hetzelfde gedaan voor BF3 met nog crappy ADSL en ik speelde om 24:00 precies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
DanielWW2 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:52:
[...]
Beta is het magische woord voor een bagger demo. ;) gratis reclame voor je nieuwe spel
FTFY :+

Zijn 2 doelen als de beta zo dicht bij de release uit komt. Server stress testen en promotie.
Vorige keer zat er iets van 2 weken tussen, volgens mij liggen de schijfjes dan al lang bij de drukkerij.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Gratis reclame door een bagger demo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

naaitsab schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:58:
Vorige keer zat er iets van 2 weken tussen, volgens mij liggen de schijfjes dan al lang bij de drukkerij.
Ik denk zelfs dat het op dat moment bij de hoofdleveranciers ligt, winkels krijgen deze games vaak een 3-5 dagen van te voren binnen en op 5 werkdagen het wereldwijd verspreiden met zekerheid lijkt me niet evident.

Daarom dat ik het vrij vervelend vind dat ze het een beta noemen en niet gewoon een "preview", want er is totaal geen verlangen om ook maar iets aan de game te beta-testen, gewoon om de servers te stress-testen en idd. de promotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Phuncz schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:04:
[...]

Ik denk zelfs dat het op dat moment bij de hoofdleveranciers ligt, winkels krijgen deze games vaak een 3-5 dagen van te voren binnen en op 5 werkdagen het wereldwijd verspreiden met zekerheid lijkt me niet evident.

Daarom dat ik het vrij vervelend vind dat ze het een beta noemen en niet gewoon een "preview", want er is totaal geen verlangen om ook maar iets aan de game te beta-testen, gewoon om de servers te stress-testen en idd. de promotie.
DanielWW2 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:52:
Die beta heet alleen maar beta omdat als ze demo zeggen het er wel zeer crappy is.
EA marketing, ruining everything. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Phuncz schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:04:
Hoeveel binkies krijgen geen harde plasser dat ze toegelaten zijn tot een beta? Beta heeft toch altijd wat meer exclusieve sfeer dan een demo ook al is het vaak in weze het zelfde.

Maar wellicht komt de beta dit keer vroeger zodat ze nog wel wat tweaks door kunnen voeren als dezelfde klacht/opmerking vaak naar voren komt. Dat gebeuren bij de E3 is voor EA volgens mij ook redelijk uniek geweest dus wellicht dat ze eindelijk eens aan de klant denken maar ik heb er een hard hoofd in (helaas).

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
We krijgen die beta gewoon in October. Eind Oktober.
Nu voor maar €59.95. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 18:37
Ach de beta is dit keer minder spannend (voor mij sowieso) dan de Beta van BF3. Zeker gezien de stap veel kleiner is dan van BF2 naar BF3. Niet dat ik meer van hetzelfde verwacht maar BF3 speel ik nog steeds met veel plezier en ben daar eigenlijk ook nog niet klaar mee. Dus die Beta is leuk en ik zal me er best mee vermaken. Maar ik verwacht niet dat de week of 2 weken tussen einde beta en release vervelend zullen aanvoelen zoals bij BC2 en BF3 het geval was (voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
DanielWW2 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:47:
Is toch een groot succes gebleken.
Kijk naar Arma3 ,Minecraft ,Dota 2 en Payday 2 allemaal beta's
En ook pas later final

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Blijkbaar/gelukkig gaat de Support class toch nog wat functies krijgen buiten het ammo dragen :)
The XM25 Airburst Launcher and a redesigned, remote-controlled Mortar will allow Support players to give indirect fire support while staying with the squad.
Bron

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
theburninglink schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 02:43:
Blijkbaar/gelukkig gaat de Support class toch nog wat functies krijgen buiten het ammo dragen :)

[...]

Bron
Getver, straks kun je vanuit het struikgewas draadloos met een mortar gaan spammen??
Die dingen zijn nu al strontirritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
DanielWW2 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:47:
d:)b

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 02:53:
[...]

Getver, straks kun je vanuit het struikgewas draadloos met een mortar gaan spammen??
Mijn mortar-deaths zijn op de handen van een vuurwerkslachtoffer te tellen. Als je last hebt van die dingen, camp je te veel.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
CodeCaster schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 07:39:
[...]

Mijn mortar-deaths zijn op de handen van een vuurwerkslachtoffer te tellen. Als je last hebt van die dingen, camp je te veel.
Mortar is in normale modus is gewoon nutteloos na die nerf patch. Voor die 15(?) kills voor die assignment ben ik met een maat in hardcore modus gegaan anders is het niet te doen met 3 hits, al is het op Davamand Peak wel mooi om snipers te focken :+

Ik vind Davamand peak persoonlijk als attacker de allermooiste sniper map, jullie?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
theburninglink schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 02:43:

[...]

Bron
Doe mij die mortrstrike uit Battlefield Bad Company 2 maar. Die kun je niet onbeperkt spammen. Gewoon op afstand mortar strike requesten met je binoculars en dan wachten tot hij weer reloaded is. Dan ook graag de UAV terug ipv de huidige MAV. Met de UAV kon je ook een missile requesten en smoke grenades afvuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:47
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 02:53:
[...]

Bekijk het zo:
Als je spawnt zie je straks niet 5 supports achter een muurtje in je eigen basis staan, met een mortar.

Erg "authentiek" is het niet. Maar als je voor realisme gaat krijg je straks ook de verplichte classes "cook", "supply truck driver", "fieldhospital nurse" en "gun cleaner".

En in de nabije toekomst zou zoiets best kunnen bestaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Als je de game zo snel mogelijk wilt kopen kan je hem het beste kopen via Orgin? Dan kan je hem van te voren al downloaden en wij de wereldwijde release direct spelen. Enig nadeel is dat je dan wel 50e betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
CodeCaster schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 07:39:
[...]

Ik zeg ook niet dat ik er vaak door gekilled word, alleen dat het irritante dingen zijn.
Zowel wanneer zo'n lambal bij je in het team zit als wanneer hij in de tegenpartij zit, want jezelf nuttig maken lukt niet met zo'n ding.
Ik kom wel eens gasten tegen die gewoon de hele ronde lang achter een mortar zitten, als je dat straks ook nog remotely kunt doen...

Het kan trouwens ook irritant zijn op rush, wanneer je de MCOM wilt armen en een stuk of 4 gasten tegelijkertijd met mortars op de MCOM aan het spammen zijn, dat is misschien de enigste toepassing waarbij de mortar een beetje effectief kan zijn (en nog steeds irritant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:53:
Als je de game zo snel mogelijk wilt kopen kan je hem het beste kopen via Orgin? Dan kan je hem van te voren al downloaden en wij de wereldwijde release direct spelen. Enig nadeel is dat je dan wel 50e betaalt.
Ik herinner me de launch van Battlefield 3 nog, ik speelde zelf ruim twee dagen eerder dan de Origin kopers omdat ik voor 30 euro een key kocht van een site die ze al veel eerder uitleverde. Via een VPN activeren en spelen maar.

Mortar kan in zeer specifieke scenario's handig zijn. Op Seine Crossing in rush bijvoorbeeld, dan zit er een MCOM op de binnenplaats van zo'n woonblok, met twee mortars kan je dat plein aardig leeg houden waardoor de mensen daar niet op die containers kunnen campen of daar rustig rond kunnen lopen. Dat kan je team zeker helpen.

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 13-08-2013 10:56 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Tsurany schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:54:
[...]

Ik herinner me de launch van Battlefield 3 nog, ik speelde zelf ruim twee dagen eerder dan de Origin kopers omdat ik voor 30 euro een key kocht van een site die ze al veel eerder uitleverde. Via een VPN activeren en spelen maar.
Ik heb hem via Origin gekocht toendertijd en heb net als jij gewoon vroegtijdig kunnen spelen. Ook via een VPN naar Zuid-Korea als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Staat er in de kleine lettertjes niet dat VPN verboden is? Zou toch geen risico op een Origin account lock willen lopen om 3 dagen eerder te kunnen spelen maar goed.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik zou het er wel voor over hebben denk ik. Bij Battlefield 3 heb ik het ook gedaan en bij Warfighter trouwens ook. In the end wil je toch spelen, liefst vandaag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
vinom schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:40:
Ik zou het er wel voor over hebben denk ik. Bij Battlefield 3 heb ik het ook gedaan en bij Warfighter trouwens ook. In the end wil je toch spelen, liefst vandaag nog.
Ik wacht toch liever 2/3 dagen dan het risico lopen om al mijn Origin spelen kwijt te raken :p
De BF3 DVD install werkte ook gewoon 2 dagen voor de EU release dus ik ga er vanuit dat het nu ook gewoon zo werkt. DVD was ook nog sneller dan downloaden door de massale downloads vanuit USA :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Je kan pre loaden, dus of je hem fysiek of digitaal hebt, maakt eigenlijk niks uit :)
Pre loaden kan meestal 2 dagen voor de eerste releasedate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
vinom schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:50:
Je kan pre loaden, dus of je hem fysiek of digitaal hebt, maakt eigenlijk niks uit :)
Pre loaden kan meestal 2 dagen voor de eerste releasedate.
De EU datum voor release is 2-3 dagen na USA dus daar schiet je dan ook weinig mee op :p Of ze moeten in EU ook servers voor content hebben staan.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
naaitsab schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:06:
[...]

De EU datum voor release is 2-3 dagen na USA dus daar schiet je dan ook weinig mee op :p Of ze moeten in EU ook servers voor content hebben staan.
Bij BF3 waren de EU servers al online voor de release en de pre load was ook al beschikbaar. Dat is ook waarom iedereen behalve ik een VPN gebruikte. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Heb ook een VPN gebruikt. Ideaal. Vond het vooral vet dat iedereen die eerste potjes de game en de maps voor het eerst speelde. Was toch bijzonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
Ik wacht wel gewoon tot ik hem fysiek in de winkel kan kopen, hier waar ik woon zijn schijnbaar zeer weinig pc spelers en meer console fanboy,s.(beter voor mij lol)

Enkel digitaal een spel beschikken voelt toch nog een beetje als niks aan voor me....

Aangezien ik bf3 premium heb ik ook recht op de beta.(al stel ik me daar niet veel van voor)

Belangrijker vind ik de specs die je moet hebben voor bf4, in september koop ik een gtx 760 en een fx processor en hoop dat het voldoende is om minimaal high mee te kunnen spelen.(ultra hoeft niet persee maar lager dan high wil ik ook niet)
De rest van m,n specs is prima en kan nu al bf3 op high spelen maar knal er toch weer even fris spul n.

[ Voor 4% gewijzigd door foxtrot81 op 13-08-2013 14:36 ]

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Ik lees best vaak dat mensen iets tegen een "digitaal" spel hebben. Zelf vind ik dat juist superhandig. Geen gare DVD's meer, geen keys invoeren, geen installatiecrap. Gewoon kopen en hij download/installeert zonder gedoe.

Laatst een nieuwe iMac aangeschaft, Origin installeren en alle games werden netjes binnengehaald, instellingen in de cloud, klaar :) (heb niet eens meer een DVD drive in m'n iMac ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
DJH schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:39:
Ik lees best vaak dat mensen iets tegen een "digitaal" spel hebben. Zelf vind ik dat juist superhandig. Geen gare DVD's meer, geen keys invoeren, geen installatiecrap. Gewoon kopen en hij download/installeert zonder gedoe.

Laatst een nieuwe iMac aangeschaft, Origin installeren en alle games werden netjes binnengehaald, instellingen in de cloud, klaar :) (heb niet eens meer een DVD drive in m'n iMac ;) )
Die gare dvd,s heb ik juist graag in handen en op de plank staan, het voelt gewoon even net wat beter aan voor de +/- 70,- euro......(jah digitaal is goedkoper enkel geef ik daar geen ruk om ik koop niet maandelijks nieuwe spellen)

En dat met die key, s en installeren is nostalgie , wat ik nog lang niet van plan ben los te laten.
Pizza/beugeltje Grolsch er bij vriendin op de bank heerlijk man.
Er komt ooit een tijd van overstap maar ik stel het zo lang als dat mogelijk is uit.
Muziek/films en zo boeit me niks digitaal maar games daar heb ik wat mee ;)

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

AdmiralSnipe schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:50:
[...]

Ik zeg ook niet dat ik er vaak door gekilled word, alleen dat het irritante dingen zijn.
Zowel wanneer zo'n lambal bij je in het team zit als wanneer hij in de tegenpartij zit, want jezelf nuttig maken lukt niet met zo'n ding.
Ik kom wel eens gasten tegen die gewoon de hele ronde lang achter een mortar zitten, als je dat straks ook nog remotely kunt doen...

Het kan trouwens ook irritant zijn op rush, wanneer je de MCOM wilt armen en een stuk of 4 gasten tegelijkertijd met mortars op de MCOM aan het spammen zijn, dat is misschien de enigste toepassing waarbij de mortar een beetje effectief kan zijn (en nog steeds irritant).
Da's waar, op Rush kan het zeker irritant zijn. Met conquest loop je er gewoon omheen. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

ok, nu maar hopen dat BF4 niet tegen valt. men xbox360 heeft een redring dus heb GTA V moeten cancelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AssieMetPassie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-01-2021
gta 5 gwn voor pc halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:39:
ok, nu maar hopen dat BF4 niet tegen valt. men xbox360 heeft een redring dus heb GTA V moeten cancelen.
Ben jij nou een tweaker of niet?
Uit elkaar halen en nieuwe thermal pasta op de CPU en GPU. Dan meteen een betere 12cm fan erin die wat stiller is en hij doet het weer en gaat nooit meer kapot. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bij een RROD is dat meestal al te laat.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:30
NEEEEEEEEEEE, wilde net een pre order plaatsen bij Gamesync is ie ineens 10 euro duurder :( pffff lekker weer....

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
naaitsab schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:05:
[...]

Mortar is in normale modus is gewoon nutteloos na die nerf patch. Voor die 15(?) kills voor die assignment ben ik met een maat in hardcore modus gegaan anders is het niet te doen met 3 hits, al is het op Davamand Peak wel mooi om snipers te focken :+

Ik vind Davamand peak persoonlijk als attacker de allermooiste sniper map, jullie?
Als attacker?? In rush dus.. en dan gaan snipen???
Zo win je nog eens! Held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Fonta schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:51:
[...]

Als attacker?? In rush dus.. en dan gaan snipen???
Zo win je nog eens! Held!
:') Snipers hebben een support rol, dit is bij attack en defence niet anders.
Blijkbaar weinig gespeeld, Davamand rush is 1 sniper festijn van beide kanten dus vandaar.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
naaitsab schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:38:
Staat er in de kleine lettertjes niet dat VPN verboden is? Zou toch geen risico op een Origin account lock willen lopen om 3 dagen eerder te kunnen spelen maar goed.
EA/DICE gaat ECHT niet je Origins account blokkeren voor het eerder activeren van een game die je gewoon legaal voor de volle/eerlijke prijs in de winkel (etc.) hebt gekocht. Het aantal mensen dat eerder een game activeert is vergeleken met de totale sales zo verschrikkelijk klein, dat verdwijnt in de marge. Daar gaat niemand moeilijk over doen.

Het is een ander verhaal als je via VPN naar India direct na launch de game hebt voor € 13,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Het blijft een illegale handeling door je land te faken om zo de beveiliging te omzeilen. EA heeft door zijn DCMA dus gewoon het recht om daarvoor je spel/account te blokkeren. Als iemand dat risico wel wil lopen om een paar dagen (uren?) eerder te spelen moeten ze dat vooral doen maar het blijft in strijd met de DCMA en kan je een ban of zelfs account ban opleveren.

Het zelfde geld voor Steam, daar mag er niet eens gesproken worden over VPN op het forum.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
naaitsab schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:33:
Het blijft een illegale handeling door je land te faken om zo de beveiliging te omzeilen. EA heeft door zijn DCMA dus gewoon het recht om daarvoor je spel/account te blokkeren. Als iemand dat risico wel wil lopen om een paar dagen (uren?) eerder te spelen moeten ze dat vooral doen maar het blijft in strijd met de DCMA en kan je een ban of zelfs account ban opleveren.

Het zelfde geld voor Steam, daar mag er niet eens gesproken worden over VPN op het forum.
Illegaal, volgens welk strafrecht? :+

Aux serieux, het zou kunnen ja, maar dan is EA wel een klant voor 't leven kwijt in mijn geval. Door het gefaseerd uit te brengen roepen ze het zelf over zich af dat een marginaal deel het eerder unlocked. Daar wat aan doen, plus alle shitstorm die ze dat oplevert, kost ze veel meer aan manuren en negatieve publiciteit. Geen enkele onderneming maakt zo'n domme beslissing mag ik hopen.

Enfin, ik ga er gewoon weer voor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:50:
[...]

Illegaal, volgens welk strafrecht? :+
Het grote wetboek van EA natuurlijk. ;)
Aux serieux, het zou kunnen ja, maar dan is EA wel een klant voor 't leven kwijt in mijn geval. Door het gefaseerd uit te brengen roepen ze het zelf over zich af dat een marginaal deel het eerder unlocked. Daar wat aan doen, plus alle shitstorm die ze dat oplevert, kost ze veel meer aan manuren en negatieve publiciteit. Geen enkele onderneming maakt zo'n domme beslissing mag ik hopen.

Enfin, ik ga er gewoon weer voor! :)
Ik denk dat ik het er deze keer ook op waag. MoH en BF3 werd niks aan gedaan dus waarom bij BF4 wel. Zoals je al zegt, te veel negatieve publiciteit.

Pagina: 1 ... 31 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.