[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:01
mukkel schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:09:
VPN activeren ging perfect met BF3.
Eigenlijk ook niet illegaal, je aangeschafte BF3 is gewoon legitiem.
Het enige wat je doet is je eigen voordoen in een andere regio, waar het spel al wel officieel uit is.

Dat ze er niet blij mee zijn is wat anders, dan moeten ze het spel maar wereldwijd tegelijkertijd releasen.
Dan zijn ze van het gezeik af. Of gewoon bv Europa niet toestaan op servers voordat de officiele release er is.
Activeren is 1 spelen is 2. Dan kun je de SP in ieder geval rustig doen :)

Edit:
Stel je bent een Amerikaan en je staat net op het punt te verhuizen naar Rusland.
Op 29 Oct. net voordat je het vliegtuig instapt activeer je BF nog op je laptop,
gewoon lekker in the US of A.
1 Nov, staat alles een beetje overhoop in je Russisch appartementje en je swengelt je laptop aan om wat te ontspannen voor de volgende dag.

Owww, nu ben je 5 dagen eerder BF aan het spelen dan dat het spel in Rusland uitkomt...
Illegaal praktijkje? Ik denk het niet, meer een leuke workaround. :)
Met vpn doe je precies het zelfde, alleen dan zonder heel de verhuizing :P
+1 ;)
Volgens mij speelde iedereen op hier op tweakers 2 dagen eerder via een aziatische vpn.
Weet nog wel dat zelfs de GoT servers al vol zaten voor de officiële release datum.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

naaitsab schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 09:54:
Metro zie ik zo 1-2-3 niet terug komen in dezelfde vorm in BF4. Alleen buiten kan je commander functies gebruiken (drop/artillerie/drone) en 2/3 van de map is binnen. Enige wat dan zou werken als ze dezelfde dingetjes als BF2 aanhouden is de Sat-Scan.
Metro komt wel terug in ongeveer dezelfde vorm. Je kan geen shooter hebben zonder een kleine map met easymode progressie-grinden. :)

Commander functies op die map zullen wel een radar en dergelijke zijn ja. Of helemaal geen commander functie voor die map.

offtopic:
[quote]mukkel schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:09:
Het enige wat je doet is je eigen voordoen in een andere regio, waar het spel al wel officieel uit is.

Dat ze er niet blij mee zijn is wat anders, dan moeten ze het spel maar wereldwijd tegelijkertijd releasen.
Dan zijn ze van het gezeik af. Of gewoon bv Europa niet toestaan op servers voordat de officiele release er is.
[/quote]

Gespreid releasen is om de servers niet in één keer vol te belasten (en met always online en digitale aankopen kan zelfs SP nog een probleem worden dan). En waarom het VPN gebeuren niet echt gewaardeerd wordt is denk ik omdat mensen het misbruiken om digitale aankopen te doen in goedkopere regio's zoals Rusland en India (waar je niet EU/US prijzen kan vragen als uitgever).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
beuker19 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:57:
[...]
+1 ;)
Volgens mij speelde iedereen op hier op tweakers 2 dagen eerder via een aziatische vpn.
Weet nog wel dat zelfs de GoT servers al vol zaten voor de officiële release datum.
klopt! We hadden toen zo'n heel handige Koreaanse proxy met z'n allen. Zelden was dit topic zo gezellig als toen, iedereen helemaal blij wanneer de pre-orders binnen kwamen, met zijn allen gamen dezelfde avond. :)

Overigens vind ik het echt belachelijk dat we niet over de VPN oplossing zouden mogen praten hier. Oké, om Indiase prijzen te betalen is inderdaad een grijs gebied, maar als EA/DICE niet capabel genoeg is om de game wereldwijd te releasen, is toch echt hun probleem en niet de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Denk dat het ook te maken heeft dat als iedereen op zelfde tijdstip toegang krijgt de server gelijk binnen het uur alweer overbelast zijn. Iets wat waarschijnlijk toch wel gaat gebeuren, maar dan geleidelijk aan :P.

Kan je EA de schuld geven dat ze niet genoeg servers hebben staan, maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Te weinig servers > meer servers aanschaffen/huren. Te veel servers > onnodige kosten. Het is maar net hoeveel BF4 EA denkt te verkopen, dit kan in de praktijk meer of minder zijn maar lijkt me lastig te voorspellen als je BF4 ook via onofficiele kanalen kan kopen ipv alleen op Origin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Hoe je het ook wend of keert EA krijgt problemen met de servers de eerste maand.
Dat is tot nu toe bijna bij elke game. Dat het goed gaat is meer uitzondering dan regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Xant0r schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:39:
Denk dat het ook te maken heeft dat als iedereen op zelfde tijdstip toegang krijgt de server gelijk binnen het uur alweer overbelast zijn. Iets wat waarschijnlijk toch wel gaat gebeuren, maar dan geleidelijk aan :P.

Kan je EA de schuld geven dat ze niet genoeg servers hebben staan, maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Te weinig servers > meer servers aanschaffen/huren. Te veel servers > onnodige kosten. Het is maar net hoeveel BF4 EA denkt te verkopen, dit kan in de praktijk meer of minder zijn maar lijkt me lastig te voorspellen als je BF4 ook via onofficiele kanalen kan kopen ipv alleen op Origin. :)
Servercapaciteit is heel makkelijk op en af te schalen. Bovendien kost servercapaciteit nou ook weer niet zoooo verschrikkelijk geld dat het er niet af kan. Daarbij heeft EA/DICE daar zelf voor gekozen met Origins (de data moet alsnog gedownload worden, aan je disc heb je na de day 0 patch ook niets aan) en Battlelog.

Overigens heeft Origin zelf nog niet of nauwelijks problemen opgeleverd en ik download altijd met de maximale snelheid. Ik heb er wel vertrouwen in dat EA na alle problemen dit keer in elk geval beter voorbereid zal zijn, 100% uptime is toch niet te garanderen, nooit. Maar twee dagen latere release vind ik echt onacceptabel als je het product al in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie zo graag vroeg willen spelen zorg je toch gewoon voor beta access?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 17:40
Ik heb al enige tijd de pre-order bij bol.com en daar hebben ze nog geen update doorgevoerd omtrent de release datum. Deze staat nog steeds op 29 oktober.

Bron: http://www.bol.com/nl/p/battlefield-4/1004004013680402/

Kan het dus zijn dat ze de game versturen op 28 oktober maar dat ik het 3 dagen later pas kan activeren?

Iemand ervaring met deze situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Ik vind dat zo vervelend, dat mensen al reviews gaan geven met max aantal sterren....
FFS het spel is niet eens uit. Hoe the fck kun je dan een review geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:23:
Als jullie zo graag vroeg willen spelen zorg je toch gewoon voor beta access?
Praktisch iedereen heeft al beta access, maar de beta is een behoorlijk oude build ten opzichte van de release en heeft bovendien maar 1 map.

Bovendien moet je er vroeg bij zijn om nog te kunnen genieten van zaken zoals de INVR USAS slug voordat de massa die dingen gaat exploiten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

mukkel schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 10:09:

Edit:
Stel je bent een Amerikaan en je staat net op het punt te verhuizen naar Rusland.
Op 29 Oct. net voordat je het vliegtuig instapt activeer je BF nog op je laptop,
gewoon lekker in the US of A.
1 Nov, staat alles een beetje overhoop in je Russisch appartementje en je swengelt je laptop aan om wat te ontspannen voor de volgende dag.

Owww, nu ben je 5 dagen eerder BF aan het spelen dan dat het spel in Rusland uitkomt...
Illegaal praktijkje? Ik denk het niet, meer een leuke workaround. :)
Met vpn doe je precies het zelfde, alleen dan zonder heel de verhuizing :P
Licenties en digitaal content blijft lastig.
Je moet er alleen niet van opkijken dat DiCE/EA het recht heeft je te straffen hiervoor thats it.
Geen discussie of het wel of niet mag.

Het ging erg eenvoudig met BF3 en BF4 zal het net zo eenvoudig gaan en zo zal het met alle software programma's gaan. Maar als je een VPN verbinding maakt om daarmee software te activeren, dan ben je dus met een omweg bezig en probeer je de security van de licentie (die aangeeft dat je nog 2 dagen langer moet wachten) te omzeilen en dat is strafbaar.

Heel veel doen het omdat ze net als sommige lui hier zeggen, JA dan moeten ze de game maar op de zelfde tijdstip aanleveren. Maar dat is net zo opmerking als. Ik download games, want de game zijn te duur.
wil je het goed en legaal doen, dan wacht je gewoon tot de officiele release.
Doe je dit niet, hou er dan rekening mee dat je scores misschien gereset gaan worden, dat je verbannen wordt etc.

Wat er inderdaad gebeurd is dat een game voor de release al in de winkels ligt en sommige hier niet naar kijken. De winkels zijn dan strafbaar omdat ze de licentie eerder hebben uitgegeven dan dat afgesproken is. Bij Digitaal content ben je zelf verantwoordelijk.
Maar we weten ook allemaal dat hier 999999 van de 1000000 keren goed gaat en dat je niet gepakt wordt.
Net zo goed dat winkels ook niet naar je leeftijd vragen als je onder de 18 bent, officiele mag je dan ook geen Battlefield spelen in nederland. maar dat wil dus niet zeggen dat het ook echt mag.

omdat het digitaal is, wilt het nog niet zeggen dat wanneer iets uit komt in land Y, dat het dan ook beschikbaar mag zijn in land X. ieder land heeft zijn eigen wetgeving.
in duitsland worden veel games gecensureerd. maar als ze VPN open zetten naar nederland kunnen ze dit omzeilen. Hun wet laat dit niet toe. ik heb een duitse kennis, die hiervoor een geldboete van 350 euro heeft ontvangen hiervoor (het was hoger, maar door zijn verhaal bij de rechter is het verlaagt)

Conclusie (mensen met weinig tijd)
VPN kan gestraft worden !! maar gebeurd meestal niet.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Pykow schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:46:
[...]

Licenties en digitaal content blijft lastig.
Je moet er alleen niet van opkijken dat DiCE/EA het recht heeft je te straffen hiervoor thats it.
Geen discussie of het wel of niet mag.

Het ging erg eenvoudig met BF3 en BF4 zal het net zo eenvoudig gaan en zo zal het met alle software programma's gaan. Maar als je een VPN verbinding maakt om daarmee software te activeren, dan ben je dus met een omweg bezig en probeer je de security van de licentie (die aangeeft dat je nog 2 dagen langer moet wachten) te omzeilen en dat is strafbaar.

Heel veel doen het omdat ze net als sommige lui hier zeggen, JA dan moeten ze de game maar op de zelfde tijdstip aanleveren. Maar dat is net zo opmerking als. Ik download games, want de game zijn te duur.
wil je het goed en legaal doen, dan wacht je gewoon tot de officiele release.
Doe je dit niet, hou er dan rekening mee dat je scores misschien gereset gaan worden, dat je verbannen wordt etc.

Wat er inderdaad gebeurd is dat een game voor de release al in de winkels ligt en sommige hier niet naar kijken. De winkels zijn dan strafbaar omdat ze de licentie eerder hebben uitgegeven dan dat afgesproken is. Bij Digitaal content ben je zelf verantwoordelijk.
Maar we weten ook allemaal dat hier 999999 van de 1000000 keren goed gaat en dat je niet gepakt wordt.
Net zo goed dat winkels ook niet naar je leeftijd vragen als je onder de 18 bent, officiele mag je dan ook geen Battlefield spelen in nederland. maar dat wil dus niet zeggen dat het ook echt mag.

omdat het digitaal is, wilt het nog niet zeggen dat wanneer iets uit komt in land Y, dat het dan ook beschikbaar mag zijn in land X. ieder land heeft zijn eigen wetgeving.
in duitsland worden veel games gecensureerd. maar als ze VPN open zetten naar nederland kunnen ze dit omzeilen. Hun wet laat dit niet toe. ik heb een duitse kennis, die hiervoor een geldboete van 350 euro heeft ontvangen hiervoor (het was hoger, maar door zijn verhaal bij de rechter is het verlaagt)

Conclusie (mensen met weinig tijd)
VPN kan gestraft worden !! maar gebeurd meestal niet.
DICE/EA moet niet zeuren. We hebben het hier over 3 dagen overigens (29, 30, 31 en dan pas 1 nov). Bovendien kunnen ze dan 3 dagen langer direct en indirect rente trekken van onze centen. Bovendien betalen we ook al meer als je de USD=EUR betaalt. Dat vind ik ook helemaal prima, maar ze moeten niet gaan miepen als ik zonder veel moeite 3 dagen eerder kan genieten van m'n centen. :)

edit: Bovendien zijn ze goed gek als ze daarvoor gaan bannen en een stats reset kan me gestolen worden. BF4 wordt dan echt niet nog een keer gekocht (laat staan andere EA games) en dan lopen ze ook de premium centen mis. Geen manager die besluit dat dat een goed idee is. :)

[ Voor 5% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 05-08-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:59:
[...]

DICE/EA moet niet zeuren. We hebben het hier over 3 dagen overigens (29, 30, 31 en dan pas 1 nov). Bovendien kunnen ze dan 3 dagen langer direct en indirect rente trekken van onze centen. Bovendien betalen we ook al meer als je de USD=EUR betaalt. Dat vind ik ook helemaal prima, maar ze moeten niet gaan miepen als ik zonder veel moeite 3 dagen eerder kan genieten van m'n centen. :)
+1
haha helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Pykow schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:46:
Maar als je een VPN verbinding maakt om daarmee software te activeren, dan ben je dus met een omweg bezig en probeer je de security van de licentie (die aangeeft dat je nog 2 dagen langer moet wachten) te omzeilen en dat is strafbaar.
Strafbaar nog wel, toe maar. Strafrecht gaat hier zich echt totaal niet mee bemoeien hoor.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

.oisyn schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 15:06:
[...]

Strafbaar nog wel, toe maar. Strafrecht gaat hier zich echt totaal niet mee bemoeien hoor.
ow klopt. Je hebt een werkend product. alleen met strafbaar bedoel ik, dus stats reset of unlocks die worden verwijderd etc. in die zin is het strafbaar.

Echter interesseert het me verder geen bal. Battlefield 3 heb ik 3 maanden na de release pas echt opgepakt. ik werd de eerste weken zo hard ingemaakt en was echt een super noob.
SPM van 350 en een KD van 1.40. ik speelde toen nog veel TF2 , waarbij je geen recoil had, geen voertuigen etc, dus dat was erg lastig om onder de knie te krijgen in het begin.
dus de IRNV heb ik niet mee gekregen en ook de USAS frags viel behoorlijk mee als je maar geen TDM speelde. de M26 MASS en de AUG Smoke heb ik wel mee gekregen.

[ Voor 55% gewijzigd door Pykow op 05-08-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:26:
[...]

klopt! We hadden toen zo'n heel handige Koreaanse proxy met z'n allen. Zelden was dit topic zo gezellig als toen, iedereen helemaal blij wanneer de pre-orders binnen kwamen, met zijn allen gamen dezelfde avond. :)
Ik was stupid en ik heb gewacht. It sucked. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:42:
[...]

Praktisch iedereen heeft al beta access, maar de beta is een behoorlijk oude build ten opzichte van de release en heeft bovendien maar 1 map.

Bovendien moet je er vroeg bij zijn om nog te kunnen genieten van zaken zoals de INVR USAS slug voordat de massa die dingen gaat exploiten. :+
Het zou wel leuk zijn als de PC gamers terug nog een andere map kunnen spelen. :P Denk aan het feit dat we ook Caspian Border konden testen op password protected servers, naast Operation Metro.
Ik herinner mij nog het moment dat iemand het password had geleaked. :D Of was het zhinto die het deed na toelating van Dice? Anyway, was wel leuk om te spelen ook al herinner ik me dat Caspian Border toen nog wat bugs had. Vooral rubberbanding was toen extreem.

Want eerlijk gezegd: de map die we nu hebben gezien, vind ik niet bepaald leuk. :>
Waarom die stoflaag? En waarom is daar geen kritiek op zoals je kritiek had bij die blue filter in BF3?
Iedereen haat dat blauw blijkbaar, maar een gigantische vieze grijze stoflaag ziet iedereen dus wel zitten?? 8)7
(wetende dat die tower gegarandeerd snel naar beneden zal zijn, en je voor 80% van de match in stof loopt...)

Ik wil gerust wat stof, maar komaan, waarom bijna gans de map?

Daarnaast moet Dice mij nog altijd verrassen met de destruction. Ik - in tegenstelling tot velen hier - zie toch een achteruitgang in destruction. En ik geef eerlijk gezegd niet om dat argument van "als je ganse gebouwen laat instorten is er geen balance meer en meer issues" of enig ander argument. Je kan alles tweaken tot iets goed loopt.
De Frostbite destruction engine kan nog zoveel 100-den regels extra code gekregen hebben voor BF4 tov BF3... voor mij geeft BF4 niet echt een impressie dat je meer destructie hebt en daar wringt het schoentje!
BFBC2 > (BF3 ~ BF4) op gebied van destructie.

Ik associeer namelijk de Battlefield-serie niet direct meer met momenten dat je gekilled wordt door destructie. Dat was net leuk bij BFBC2: de maps veranderden gigantisch. En wanneer huizen begonnen te kraken: RUN, RUN, RUN! d:)b
Terwijl het in BF3:
- ofwel nauwelijks lukt. Denk aan de city maps zoals Grand Bazaar en Seine Crossing. Het skelet blijft altijd staande...
- ofwel lukt het wel maar vraagt het ontzettend veel tijd en lukt het meestal niet binnen 1 match: de bebossing op Caspian Border. Die kan volledig naar de vlakte, maar dit vraagt zeer veel tijd en je zou op 1000 tickets servers moeten spelen om het te aanschouwen. :P

Het zou net leuk zijn indien bepaalde routes na verloop van tijd niet meer toegankelijk zijn. Je zou zoveel meer dynamiek hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 05-08-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Asgaro schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:30:
[...]

Het zou wel leuk zijn als de PC gamers terug nog een andere map kunnen spelen. :P Denk aan het feit dat we ook Caspian Border konden testen op password protected servers, naast Operation Metro.
Ik herinner mij nog het moment dat iemand het password had geleaked. :D Of was het zhinto die het deed na toelating van Dice? Anyway, was wel leuk om te spelen ook al herinner ik me dat Caspian Border toen nog wat bugs had. Vooral rubberbanding was toen extreem.

Want eerlijk gezegd: de map die we nu hebben gezien, vind ik niet bepaald leuk. :>
Waarom die stoflaag? En waarom is daar geen kritiek op zoals je kritiek had bij die blue filter in BF3?
Iedereen haat dat blauw blijkbaar, maar een gigantische vieze grijze stoflaag ziet iedereen dus wel zitten?? 8)7
(wetende dat die tower gegarandeerd snel naar beneden zal zijn, en je voor 80% van de match in stof loopt...)

Ik wil gerust wat stof, maar komaan, waarom bijna gans de map?

Daarnaast moet Dice mij nog altijd verrassen met de destruction. Ik - in tegenstelling tot velen hier - zie toch een achteruitgang in destruction. En ik geef eerlijk gezegd niet om dat argument van "als je ganse gebouwen laat instorten is er geen balance meer en meer issues" of enig ander argument. Je kan alles tweaken tot iets goed loopt.
De Frostbite destruction engine kan nog zoveel 1000-den regels extra code gekregen hebben voor BF4 tov BF3... voor mij geeft BF4 niet echt een impressie dat je meer destructie hebt en daar wringt het schoentje!
BFBC2 > BF3 > BF4 op gebied van destructie.

Ik associeer namelijk de Battlefield-serie niet direct meer met momenten dat je gekilled wordt door destructie. Dat was net leuk bij BFBC2: de maps veranderden gigantisch. En wanneer huizen begonnen te kraken: RUN, RUN, RUN! d:)b
Terwijl het in BF3:
- ofwel nauwelijks lukt. Denk aan de city maps zoals Grand Bazaar en Seine Crossing. Het skelet blijft altijd staande...
- ofwel lukt het wel maar vraagt het ontzettend veel tijd en lukt het meestal niet binnen 1 match: de bebossing op Caspian Border. Die kan volledig naar de vlakte, maar dit vraagt zeer veel tijd en je zou op 1000 tickets servers moeten spelen om het te aanschouwen. :P

Het zou net leuk zijn indien bepaalde routes na verloop van tijd niet meer toegankelijk zijn. Je zou zoveel meer dynamiek hebben.
ik vind de destruction in BF3 juist goed.
Alleen Seine crossing is iets te overdreven, maar wel leuk om met een tank een helegang leeg te kunnen schieten met 1 shell.
in BF3 heb je ook genoeg huizen die je hoort kraken en dan weet je dat je moet rennen.
Als echt alles plat gemaakt kan worden, dan is heel de flow van de map weg en krijg je zelfs sniper campers everywhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Pykow schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:38:
[...]

ik vind de destruction in BF3 juist goed.
Alleen Seine crossing is iets te overdreven, maar wel leuk om met een tank een helegang leeg te kunnen schieten met 1 shell.
in BF3 heb je ook genoeg huizen die je hoort kraken en dan weet je dat je moet rennen.
Als echt alles plat gemaakt kan worden, dan is heel de flow van de map weg en krijg je zelfs sniper campers everywhere.
Maar dat kan toch net leuk zijn: dat de flow halfweg de match volledig door de war wordt gestuurd omdat veel huizen plat liggen? :P

Ik heb hier nog screens van een memorable match in BFBC2:
(kleuren zijn onnatuurlijk door Flux software)

De map ter situering:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BFBC2/BFBC2Game%202011-07-19%2002-14-08-26.jpg

Doordat huizen gans kapot konden, zaten we hier met een groep vrijwel neergepind. Was echt hilarisch om te zien toen iedereen health kits enzo begon te spammen. Want we wilden kost wat kost die flag B behouden!
Maar als je kijkt naar tickets/team bleef het toch allemaal relatief balanced en waren we nipt verloren of gewonnen :P

Zulke situaties-waarbij-je-weinig-cover-hebt-wegens-neergehaalde-huizen miste ik in BF3. En dat had je wel regelmatig in BFBC2.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BFBC2/BFBC2Game%202011-07-19%2001-35-35-91.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BFBC2/BFBC2Game%202011-07-19%2001-38-26-29.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 05-08-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Asgaro schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 16:58:
[...]

Maar dat kan toch net leuk zijn: dat de flow halfweg de match volledig door de war wordt gestuurd omdat veel huizen plat liggen? :P

Ik heb hier nog screens van een memorable match in BFBC2:
(kleuren zijn onnatuurlijk door Flux software)
Ik ben het wel met je eens Asgaro dat destruction echt iets toe moet voegen en dan het liefst in de vorm van nieuwe routes, nieuwe dekking, of algemeen een hele nieuwe dynamiek in de map. Het moet hoe dan ook wel wat toevoegen aan de emersion/beleving van de map. Seine Crossing komt behoorlijk onnatuurlijk over wanneer alle gevels eruit zijn geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik kwam dit nog tegen op internet:
Battlefield 4 ultra settings op de PC.
http://www.bug-community.com/battlefield-4-ultra-settings/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Ziet er strakjes uit :)
Vorige week een 2560x1440 schermpie gekocht. Ben benieuwd of hoe dat loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 17:24:
Kwam je zeker heel toevallig plotseling tegen :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Stof-o-lution. Neemt je letterlijk mee terug naar stoffige oude tijden van simpele, maar duidelijk graphics en een ingebouwde maximum LoS. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
Check vorige pagina. Had iets van 20 van dat soort videos gepost :).
Filmpje waar de waterengine wordt getoond toont veel potentie.

Als je die filmpje goed bekijkt zie je ook dat de animaties veel vloeiender zijn dat de E3 build.

21 augustus naar gamescom en even in de backroom het spel grondig testen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dat filmpje begint al met een enemy die na een full hit met een rpg gewoon door kan. Leve BF hit detectie. :(. BF4 gaat gewoon door met dit brakke gedoe.

[ Voor 7% gewijzigd door pafdaddy op 05-08-2013 18:11 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:56
Bwhaha, op Spotlite (Usenet) komt iemand hier mee aanzetten:
"Battlefield 4 Demo [Downloader + installer]"
Deze tool laat je de demo van Battlefield 4 spelen zoals hij op de gamebeurs e3 voor het laatst was vertoont. De tool downloadt en installeert het spel. Vandaar zijn kleine omvang.

Er wordt gevraagd naar een ID code om het spel te kunnen insalleren, deze is hier te vinden:

De 32 vs 32 multiplayer modus wordt helaas nog niet ondesteund in deze demo.
Zie je allemaal van die comments ''Ja, het werkt dit en dat!''. Het is toch triest :P

[ Voor 53% gewijzigd door vinom op 05-08-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:23
vinom schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:28:
Bwhaha, op Spotlite (Usenet) komt iemand hier mee aanzetten:
"Battlefield 4 Demo [Downloader + installer]"

[...]

Zie je allemaal van die comments ''Ja, het werkt dit en dat!''. Het is toch triest :P
Ach zijn genoeg figuren die erin trappen, klikken op de adf.ly link en downloaden het virus. Moest wel even grinniken bij de "expert" met de volgende boodschap
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LKMcf0k.png

Zal me benieuwen wanneer de beta uitkomt, als er weinig tijd tussen de beta en 31 oktober zit ben ik bang dat er weinig aangepast gaat worden aan de hand van de feedback.

[ Voor 8% gewijzigd door naaitsab op 05-08-2013 18:36 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
naaitsab schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:33:
[...]

Ach zijn genoeg figuren die erin trappen, klikken op de adf.ly link en downloaden het virus. Moest wel even grinniken bij de "expert" met de volgende boodschap
[afbeelding]

Zal me benieuwen wanneer de beta uitkomt, als er weinig tijd tussen de beta en 31 oktober zit ben ik bang dat er weinig aangepast gaat worden aan de hand van de feedback.
Dat was inderdaad het probleem bij BF3, maar ze kwamen dan met een dikke Day One patch :P http://www.eurogamer.net/...efield-3-patch-on-day-one

Nadeel is dan wel dat reviewers het nog met de build zonder Day One patch moeten stellen. EA zou bewust BF4 voor reviewers pas beschikbaar kunnen maken op de gewone release date, maar dat wordt zelden gedaan dachtek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik wou dat DICE voor destructie eens goed nadacht. In plaats van blaas een gebouw op wat als resultaat heeft dat het een fort wordt kan je beter grote gebouwen maken waar je muren eruit kan schieten. Laat mensen nieuwe openingen maken door wat gaten in muren te slaan. Ze lijken de goede weg op te gaan met BF4 maar ik moet het nog maar zien.
Dit was wat ik verwachte van BF3 en dat had mappen zoals Seine en Bazaar speelbaar kunnen maken. Nu is het zit in hoekje, gooi granaat en vuur een RPG op een gevel en multikill. :/

BFBC2 destructie was zeker niet perfect omdat je vaak genoeg een Rush game kon bepalen door gewoon elke boom, hekje en elk gebouw te mollen wat ik ook altijd deed. BF3 destructie is in feite een eenmalige multikill en voor de rest niks. Het is niet dynamisch, het voornamelijk irritant en daarmee kut.

Verder begin ik me wel zorgen te maken over de netcoding. Het is Alpha maar het lijkt er steeds meer op dat het weer clientside gaat worden. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

DanielWW2 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 19:46:
Verder begin ik me wel zorgen te maken over de netcoding. Het is Alpha maar het lijkt er steeds meer op dat het weer clientside gaat worden. :/
DICE en netcode. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Was de beta van BF3 niet gewoon puur om de servers te stress-testen, omdat het toch een oude build was waar de meeste issues al lang opgelost waren ?

Ik vermoed dat ze dit opnieuw gaan doen, anders was de beta al actief. Je kan niet zomaar een beta starten op 2 maanden voor launch en nog verwachten alle grote problemen op te lossen en schijfjes geperst te krijgen op tijd. Ook willen Microsoft en Sony al van tevoren een werkende versie zien om te evalueren, wat ze niet op een weekje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ze leren het ook nooit bij DICE. Ik kwam een tijd geleden een reden tegen waarom het geen serverside kan zijn maar daar twijfelde ik toen al aan. Het zou te maken hebben met het feit dat BF games echt kogels gebruiken en geen hitscans zoals elke andere FPS. Ik zie alleen geen reden waarom dit geen serverside kan betekenen. Als iemand een rede weet dan graag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Phuncz schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 20:23:
Was de beta van BF3 niet gewoon puur om de servers te stress-testen, omdat het toch een oude build was waar de meeste issues al lang opgelost waren ?
De open beta wel maar dat is bijna altijd voor stresstesting en/of reclame doeleindes.

Om even de data van 2011 erbij te pakken:
Battlefield 3 open beta begins on September 29, closed beta two days earlier
Met een release date van 25 oktober hebben ze dus ~4 weken gehad tussen de closed beta en release. Op zich nog tijd genoeg om de laatste bugs te fixen en eventueel balans aan te passen, is immers niks meer dan een paar getalletjes aanpassen.

Valt me op dat die datum aardig dicht bij BF4 ligt, half/eind september zouden we dus best de closed beta kunnen verwachten.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Beta = very sh*tty demo filled with bugs. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

DanielWW2 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 20:25:
[...]

Ze leren het ook nooit bij DICE. Ik kwam een tijd geleden een reden tegen waarom het geen serverside kan zijn maar daar twijfelde ik toen al aan. Het zou te maken hebben met het feit dat BF games echt kogels gebruiken en geen hitscans zoals elke andere FPS. Ik zie alleen geen reden waarom dit geen serverside kan betekenen. Als iemand een rede weet dan graag. :+
BF1942 heeft toch hitscan wapens en daar is het nog een groter drama. :+ (oude game jajajaja)

Maar het zal wel een combo van physics, projectielen en veel spelers zijn ja. Het is geen CoD waar een beetje goede en stabiele connectie van een speler genoeg kan zijn voor een beetje redelijke ervaring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Nooit CoD op een console gespeeld hé?
Wat is dat een drama. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

DanielWW2 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 20:42:
Nooit CoD op een console gespeeld hé?
Wat is dat een drama. :P
Hangt er dus vanaf. Als iedereen uit de omgeving komt en de host heeft stabiel veel up en download beschikbaar, dan is het nog wel te doen. (gehuurde van een serverboer) Dedicated servers zijn uiteraard nog steeds beter, vooral omdat het consistenter is en je dus in principe nooit last hebt van een host die ook nog even z'n pr0n collectie aan het uitbreiden is.

Met BF kan je dat soort grappen en grollen denk ik niet hebben, maar gelukkig hebben ze dat tenminste door bij DICE/EA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
DanielWW2 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 20:39:
Beta = very sh*tty demo filled with bugs. :+
Alpha bedoel je, als je spel flink belabberd loopt sla je de plank op het promotie gebied flink mis.

Maar als ze alles op de server laten draaien dan heb je een serverpark nodig waar je bang van wordt, gaat 'm niet worden met 64 man per slot.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:12
Ik ben benieuwd hoe deze feature uitgewerkt gaat worden want zoals het in BF2 zat vond ik het maar een matige feature.
Net even naar mijn bf2 profiel gaan kijken, en blijkbaar heb ik toch 42u in commander mode gespendeerd (van de 737u die ik aan bf2 gespendeerd heb). Er waren niet veel mensen die die taak serieus namen. Dikwijls zat de commander zelfs in een jet ofzo ... maar een toegewijde commander kon toch een mooi verschil maken voor zijn team.

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
naaitsab schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 20:47:
[...]

Alpha bedoel je, als je spel flink belabberd loopt sla je de plank op het promotie gebied flink mis.

Maar als ze alles op de server laten draaien dan heb je een serverpark nodig waar je bang van wordt, gaat 'm niet worden met 64 man per slot.
DICE stuurde een paar dagen geleden Alpha footage gevuld met bugs aan YTers. Verder blijkt dat sensitivity instellen nog niet kan waardoor alle filmpjes gevuld zijn met waardeloze aim. Dan was de BF3 beta gevuld met bugs. Ik ben dit nog niet vergeten. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.gameranx.com/img/11-Oct/bf3-glitch.jpg

Hoe bedoel je de plank misslaan? :+

Open Beta = demo gevuld met bugs.
Closed Alpha = testversie voor de bug demo gevuld met belachelijk veel bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

DanielWW2 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 21:29:
En:
Release = build van maanden later met heel wat gameplayaanpassingen en nog redelijk wat bugs :)
Day 1 Patch = build van nog een maand later met "duh, obvious" gameplayfixes en nog steeds bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
[...]

DICE stuurde een paar dagen geleden Alpha footage gevuld met bugs aan YTers. Verder blijkt dat sensitivity instellen nog niet kan waardoor alle filmpjes gevuld zijn met waardeloze aim. Dan was de BF3 beta gevuld met bugs. Ik ben dit nog niet vergeten. ;)

[afbeelding]

Haha, ik weet zeker dat we weer de meest hilarische bug en glitches gaan zien in de beta :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik een groot" voordeel vind van dit spel is het eigen draaien van een server dit is een GROOT gemis
bij blackops versie`s ,dit is mijn motivatie om bo links te laten liggen

... Heb inmiddels BF4 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Als je eigen servers kan draaien is het ranked gebeuren vanwege mogelijke exploits ook om zeep. Zijn maar weinig/geen serieuze games die nog dedicated servers ondersteunen volgens mij.

Filmpje met die PT boot zag er erg leuk uit, kan niet wachten om met wat clanladen met dat ding het water onveilig te maken :9

[ Voor 26% gewijzigd door naaitsab op 05-08-2013 22:18 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
[...]

[afbeelding]

Die bug was zo brilliant hé :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Worst bugfix ever DICE. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Wees blij dat ze de game geupdate hebben :P
Chat werkte niet
overpowerd wapens
The nope.avi glitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:32:
Wees blij dat ze de game geupdate hebben :P
Chat werkte niet
overpowerd wapens
The nope.avi glitch
Die is nog steeds klote...
M16A3 anyone? ;)
The nope.avi glitch was awesome. :D

Dan ging de bullet physics kapot door een van die updates. Mijn kogels gingen opeens willekeurig alle kanten op. O-)
Phuncz schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 21:49:
[...]

En:
Release = build van maanden later met heel wat gameplayaanpassingen en nog redelijk wat bugs :)
Day 1 Patch = build van nog een maand later met "duh, obvious" gameplayfixes en nog steeds bugs
Jij snapt het. :+

[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-08-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab

Blijft geniaal :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:23:
[...]

Die is nog steeds klote...
M16A3 anyone? ;)
The nope.avi glitch was awesome. :D

Dan ging de bullet physics kapot door een van die updates. Mijn kogels gingen opeens willekeurig alle kanten op. O-)

[...]

Jij snapt het. :+
nha een slechte speler met de M16A3 is niet gevaarlijk.
kan je nog eerder zeggen dan de SPAS of 870 slugs sterker is.
maar nog niet zo erg als de tijd van de M26 MASS.
heb de glitch wapens maar 1x gebruikt en daarna nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Een slechte speler mag van mij de M16A3 gebruiken. Een goede speler die dat ook doet neemt de game een tikje te serieus. ;)
Pump actions vragen om een zeer zeldzame skill genaamd mikken. Zeer mystiek en zeer zeldzaam. Bijna niemand begrijpt dit echt. :+
M26 en "suppression" waren met dezelfde patch geïntroduceerd...
Maakte het spel nog leuker om te spelen. Jij kan niks meer raken en je word geinstakilled door een shotgun. :X

Oh en jij noob met je M26 dart. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Zelf vind ik de meest trieste combo een automatische shotgun (usas/mk3a1/saiga) met slug en tac-light in een CQ map :') Sowieso hoop ik ten harte dat die bouwlamp flink generfd of zelfs uit het spel gehaald wordt, al is het wel grappig om te zien in wat grotere maps waar het totaal geen zin heeft :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

slugs in een auto shotgun serieus, hoezo slecht XD dat werkt van geen meter. buckshot is accurator en je kan veel meer mensen tegelijk neer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Als ik al CQ speel en het is een shotgunparadijs dan pak ik liever de Saiga met flechette. Killed ook gewoon maar meer range. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Pykow schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:00:
slugs in een auto shotgun serieus, hoezo slecht XD dat werkt van geen meter. buckshot is accurator en je kan veel meer mensen tegelijk neer halen.
USAS met slug gaat nog wel aardig als je beetje burst, als ik full auto pak omdat het 1 shotty festijn is dan pak ik meestal de buck of flechette.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Leuk zo shotgun, maar er zijn wapens die ze makkelijk tegenhouden op CQ maps.
wat dacht je van M5K,MP7. of voor super veel kracht op korte afstanden UMP-45 en anders heb je ook nog de P90 voor extra ammo :D
deze wapens komen dus ook weer terug in BF4, maar dan als vooral als engineers wapens heb ik begrepen.

ik ga net als met BF3 zoveel mogelijk masterdog tags halen, alleen de snipers moet ik nog en daar ben ik de type speler niet voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
http://www.engadget.com/2...eld-4-battlelog-next-gen/

Even een selectie:
One such implication? "It's going to be a lot easier for us to actually update things from the in-game Battlelog than would otherwise be the case. You'd have to do patches normally; here we can actually do things almost by the flick of a finger," he said.
Nu is de vraag hoe ver dit gaat. Betekent dit on the fly patches voor de next gen en PC? Wat kan wel en niet gepatched worden? Zouden de damagemodels nu allemaal serverside zijn? Zo ja betekent dat niet alsnog serverside hitreg en geen damagecheats meer?

Wil echte info DICE. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AssieMetPassie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-01-2021
DanielWW2 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:59:
http://www.engadget.com/2...eld-4-battlelog-next-gen/

Even een selectie:

[...]

Nu is de vraag hoe ver dit gaat. Betekent dit on the fly patches voor de next gen en PC? Wat kan wel en niet gepatched worden? Zouden de damagemodels nu allemaal serverside zijn? Zo ja betekent dat niet alsnog serverside hitreg en geen damagecheats meer?

Wil echte info DICE. :X
Of is het gewoon dikke onzin? Zou niet de eerste keer zijn. EA/DICE heeft bij mij een punt bereikt waarbij ik niks meer zomaar geloof wat ze zeggen. Eerst zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Battlelog now fully web-based
:X Had gehoopt dat ze het gewoon ingame doen, dat gestuntel met steeds bf3.exe starten vanuit de battlelog site slaat nergens op. Doe gewoon zoals bij de consoles. Daar is alt-tab voor uitgevonden.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
naaitsab schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:10:
[...]

:X Had gehoopt dat ze het gewoon ingame doen, dat gestuntel met steeds bf3.exe starten vanuit de battlelog site slaat nergens op. Doe gewoon zoals bij de consoles. Daar is alt-tab voor uitgevonden.
Mwoah, zo'n traag menu wil je nou ook niet hoor. En helemaal bugvrij is ie daar ook niet.
  • Hier heb ik dikwijls nog de bug dat ie eerst vraagt om de MP disc erin te doen, gevolgd door een message om de SP disc erin te doen. Druk je op 1 van beide meldingen (te snel) op A (xbox dus) dan kun je niet meer verder en mag je de game overnieuw starten.
  • Of dat je de game te snel hebt afgesloten waardoor je savegame corrupt raakt en je alles weer opnieuw in mag stellen.
  • Of dat we eindelijk na 4 patches tijdens het eindscherm van de pot ook kunnen quitten (wat voorheen dus niet kon en je pas in een nieuwe game kon quitten).
  • Of dat je 3 man uitnodigd voor je game waarna jij ze in je squad ziet zitten, maar zodra je een game joined iedereen niet is meegegaan?
  • Of dat een Xbox Live Party met 8 man niet met zijn allen meteen in een game kan komen maar je eerst max 1 squad een game moet joinen en daarna de rest handmatig?
  • Of dat joinen via ingame nooit ervoor zorgt dat je bij je maten in het team komt. Doe je dit via de Xbox Dashboard, dan lukt dat wel.
  • Of dat het een eeuwigheid duurt voordat je eenmaal ingame zit? Eerst een intro die je niet kunt skippen, dan een intro die je wel kunt skippen. Gevolgd door een startscherm wat traag reageert en als je even niet oplet begint de intro weer. En daarna krijg je heel traag de keuze voor een savegame (ook al heb je die al 100x gebruikt) En daarna gaat ie even laden en weer laden waarna je in het menu komt en hij de EA Online items gaat laden voordat je online kunt gaan of een game kunt joinen, maar pas nadat je op start hebt gedrukt, want stel je voor dat dat snel gaat. Al met al duurt het zeker 2 a 3 minuten voordat je een game kunt joinen.
  • Of dat je na langer dan 3 minuten in de queue hebt gestaan niet meer de game kunt joinen omdat ie dan een time-out geeft en je opnieuw in de wachtrij kunt gaan staan als je mazzel hebt (en dus weer een timeout kunt krijgen en weer opnieuw begint.
Nee sorry, dat menu is ook niet helemaal bugvrij, dus daar ben je ook niet beter mee af.

Overigens hebben ze het er volgens mij over dat ze via Battlelog wat patches kunnen doen (of dat nou alleen Battlelog is of niet snap ik niet helemaal), waardoor ze die makkelijk kunnen bijwerken als er een probleem is.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 06-08-2013 23:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
AssieMetPassie schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:00:
[...]

Of is het gewoon dikke onzin? Zou niet de eerste keer zijn. EA/DICE heeft bij mij een punt bereikt waarbij ik niks meer zomaar geloof wat ze zeggen. Eerst zien.
+1

Ik zal bf4 ook zeker niet pre-orderen. Ik geef geen stuiver voor wat dice zegt.

[ Voor 5% gewijzigd door pafdaddy op 06-08-2013 23:57 ]

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:01
naaitsab schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:10:
[...]

Ik vind juist het hele battlelog/bf3 opstarten vanuit je browser een van de grootste plus punten van BF3.
Nog nooit echt problemen mee gehad werkt super snel en ziet er goed uit .
Nu met de nieuwe battlelog opties kan ik bijna niet wachten :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
beuker19 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 01:48:
[...]

Ik vind juist het hele battlelog/bf3 opstarten vanuit je browser een van de grootste plus punten van BF3.
Het was even wennen maar daarna is het inderdaad heerlijk. Je bent zo ingame. Veel sneller dan menig shooter op de oude manier. Battlelog is een van de weinige dingen waar ik echt tevreden over ben in BF3. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Samen met die lange nek blijft dit toch wel een van de meest leuke bugs in BF3.

AssieMetPassie schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:00:
[...]

Gewoon AMD 9000 serie halen jonge, krijg je hem gratis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zelf heb ik geen problemen gehad met BattleLog met BF3 dus ik voorzie ook geen problemen met BF4. Mijn ervaringen met in-game browsers zijn veel slechter, zoals:
- zelden gebruikmakend van het volledig scherm
- (zeer) beperkte filteringopties
- communicatie met vrienden meestal alleen mogelijk met 3rd party apps
- onnodig CPU/GPU gebruik dankzij ingame engine en menu's

Ik kijk heel erg uit naar de "second screen" functie om met een tablet of tweede scherm naar een andere server te browsen en basically te kunnen multitasken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Xant0r schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 06:28:
Samen met die lange nek blijft dit toch wel een van de meest leuke bugs in BF3.

[video]
:D Gotta love fucked up bone matrices. Kom ze hier tijdens de development van elk spel wel een paar keer tegen. Blijft hilarisch :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Battlelog vond ik zelf vanaf dag 1 een super idee van ze.
1.Ik kan gewoon waar ik ook ben even inloggen en zien welke vriend er aan het gamen is.
2.Daarnaast hoef ik niet eerst de game te starten om te zien of mijn vrienden ook online zijn.
3. ik kan me stats opvragen waar ik dat maar wil.
4. je kan je loadout aanpassen waar je ook bent.
5. je kan al zien welke assignments en opdrachten die je nog moet voltooien, alvorens je de game start.

De nieuwe battlelog lijkt me nog een stapje beter te worden.
1. Second screen voor op een tablet.
2. het gelijk kunnen wisselen van servers.
3. je loadout kunnen wijzigen, terwijl je aan het gamen bent.
4. Missions kunnen maken met vrienden voor extra fun en uitdaging.

Nee met Battlelog is niks mis mee.
ik maak me alleen druk om AirRape en commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Phuncz schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:23:
Zelf heb ik geen problemen gehad met BattleLog met BF3 dus ik voorzie ook geen problemen met BF4. Mijn ervaringen met in-game browsers zijn veel slechter, zoals:
- zelden gebruikmakend van het volledig scherm
- (zeer) beperkte filteringopties
- communicatie met vrienden meestal alleen mogelijk met 3rd party apps
- onnodig CPU/GPU gebruik dankzij ingame engine en menu's
Battlelog zelf niet maar elke keer het starten en sluiten van het spel is gewoon onnodig.
Ik kijk heel erg uit naar de "second screen" functie om met een tablet of tweede scherm naar een andere server te browsen en basically te kunnen multitasken.
Ik wacht het nog even af want volgens mij kan je met een laptop ook diezelfde functies krijgen maar als het echt meerwaarde heeft ga ik wel op zoek naar een goedkoop tabletje hiervoor en als desk-clock :p
Pykow schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:39:
2. het gelijk kunnen wisselen van servers.
Dan zou je dus een soort overlay ingame gaan krijgen, zal me benieuwen hoe dat gaat uitpakken. Bij de Beta op E3 zag je wel 'backspace for Battlelog' in de hoek van het scherm staan. Die overlays zoals die van Origin en Steam zijn nou niet echt vlekkenloos of snel :/
Of daar kan je het 2e scherm ook voor gebruiken.
3. je loadout kunnen wijzigen, terwijl je aan het gamen bent.
Dat kan nu toch ook al? Als je ingame wat veranderd pakt battlelog die settings ook op.
4. Missions kunnen maken met vrienden voor extra fun en uitdaging.
Eerst zien wat dit inhoud :p Allemaal nog een beetje (te) vaag op dit moment.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Pykow schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:39:
1. Second screen voor op een tablet.
Tja, leuk voor op een console, maar ik zie dit minder snel gebruikt worden op een PC eerlijk gezegd. Veel mensen hebben gewoon een tweede scherm aan hun PC hangen. Ze zeggen dat ze dat gaan supporten "omdat het browser based is", maar dan moeten ze nog wel iets doen waarbij je makkelijk met de muis naar het andere scherm kunt navigeren, want dat wordt meestal verhinderd in een fullscreen game (logisch natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

naaitsab schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:43:
[...]

Battlelog zelf niet maar elke keer het starten en sluiten van het spel is gewoon onnodig.

[...]

Ik wacht het nog even af want volgens mij kan je met een laptop ook diezelfde functies krijgen maar als het echt meerwaarde heeft ga ik wel op zoek naar een goedkoop tabletje hiervoor en als desk-clock :p

[...]

Dan zou je dus een soort overlay ingame gaan krijgen, zal me benieuwen hoe dat gaat uitpakken. Bij de Beta op E3 zag je wel 'backspace for Battlelog' in de hoek van het scherm staan. Die overlays zoals die van Origin en Steam zijn nou niet echt vlekkenloos of snel :/
Of daar kan je het 2e scherm ook voor gebruiken.

[...]

Dat kan nu toch ook al? Als je ingame wat veranderd pakt battlelog die settings ook op.

[...]

Eerst zien wat dit inhoud :p Allemaal nog een beetje (te) vaag op dit moment.
Overlay van Steam is wel razendsnel bij mij en nog nooit problemen mee gehad.

Nee de loadout werkt niet anders om en niet in game.
Start maar eens een game op en ga spelen, vervolgens alt-tab je naar battlelog en pas je daar je loadout aan, je zal zien als je respawned, dat er totaal niks gebeurd.
.oisyn schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:55:
[...]

Tja, leuk voor op een console, maar ik zie dit minder snel gebruikt worden op een PC eerlijk gezegd. Veel mensen hebben gewoon een tweede scherm aan hun PC hangen. Ze zeggen dat ze dat gaan supporten "omdat het browser based is", maar dan moeten ze nog wel iets doen waarbij je makkelijk met de muis naar het andere scherm kunt navigeren, want dat wordt meestal verhindert in een fullscreen game (logisch natuurlijk).
ik denk juist dat de tablet wel goed gaat werken op de PC als op de Console.
een 2e screen voor je minimap is leuk. maar een tablet recht onder je scherm plaatsen gaat toch sneller.
daarnaast werkt alt-tab hetzelfde als met iedere fullscreen programma. dus er zit altijd vertraging tussen.
ik denk dat beide gevallen goed werken.

mensen zonder tweede scherm (zoals ik voortaan) kunnen gebruik maken van de tablet of gewoon alt-tab als je dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
beuker19 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 01:48:
[...]

+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
naaitsab schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:43:
[...]

Ik had is gelezen dat het sinds een bepaalde patch niet meer nodig is de game af te sluiten. Je mag gerust alt-tabben en direct nieuwe server aanklikken.

Weet niet of het goed werkt: ik volg nog steeds de "oude manier" uit gewoonte: game gans afsluiten en dan pas server aanklikken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ow ik gebruik vast ook de oude manier gewoon.
ik vind het alleen wel goed dat ze iets doen met tweede scherm en dat battlelog ondanks security problemen, toch erg stabiel is en zelfs beter dan de game zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
Erg interessant interview:

[YouTube: http://youtu.be/EqZlqoldeh4]

Dynamisch weer van ochtend tot tegen de avond
Dynamische hud zoals firefall bijvoorbeeld
Serversettings kunnen bepalen welk factie waar begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Pykow schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:11:
[...]
Overlay van Steam is wel razendsnel bij mij en nog nooit problemen mee gehad.
Steam ingame is bokke traag maar zelfs buiten een spel is dat traag, 150Mbit lijntje maar een simpele webpagina laden in Steam daar moet je veel geduld bij hebben, tijd voor wat extra servers daar :X
Nee de loadout werkt niet anders om en niet in game.
Start maar eens een game op en ga spelen, vervolgens alt-tab je naar battlelog en pas je daar je loadout aan, je zal zien als je respawned, dat er totaal niks gebeurd.
Waarom zou je dat willen doen? Ingame verander ik m'n loadout OF in Battlelog, niet tegelijk. Als je potje af is en je refreshed je Battlelog staat die loudout er gewoon in.
daarnaast werkt alt-tab hetzelfde als met iedere fullscreen programma. dus er zit altijd vertraging tussen.
Zijn maar weinig spellen die een beetje degelijk alt-tabben op Windows, meestal flinke vertraging of zelfs crashes.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
CB org schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:24:

[video]

Inderdaad leuk interview!

Wel even opmerken dat die dynamische HUD een PC-only feature is. (at 18:53)
Ik hoop dat we dus die ENEMY KILLED +100 POINTS spamberichten kunnen downscalen. In BFBC2 zag het er subtiel en neat uit, terwijl het in BF3 veel te opzichtig is.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2648/BFBC2/BFBC2Game%202011-09-06%2012-07-40-94.jpg

Meh, geen day/night cycles. (25:06)
Blijkbaar "it wasn't fun because of problems navigating". Lijkt mij persoonlijk bullshit:
- waarom werkte dit dan wel goed in Crysis 1 MP, een game uit 2007?
- Battlefield 2 Special Forces had zelfs night settings.
- het moet niet volledig nacht zijn. Schemerende avond is al genoeg.
- met de Frostbite engine en het gebruik van flashlights en kogels waarvan je de oplichtende traces ziet, zou het net een leuk schouwspel geven!

[ Voor 24% gewijzigd door Asgaro op 07-08-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

naaitsab schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:35:
[...]

Steam ingame is bokke traag maar zelfs buiten een spel is dat traag, 150Mbit lijntje maar een simpele webpagina laden in Steam daar moet je veel geduld bij hebben, tijd voor wat extra servers daar :X

[...]

Waarom zou je dat willen doen? Ingame verander ik m'n loadout OF in Battlelog, niet tegelijk. Als je potje af is en je refreshed je Battlelog staat die loudout er gewoon in.

[...]

Zijn maar weinig spellen die een beetje degelijk alt-tabben op Windows, meestal flinke vertraging of zelfs crashes.
Dat is jou ervaring met de steamoverlay ;) ik heb er totaal geen last van dat het traag is.

Loadout veranderen is niet een kwestie van willen, maar het is wel een leuke toevoeging dat het voortaan kan.

Fifa,BF3,TF2,CS:GO doen het goed ;) Dirt3,Grid 1 , ETS2 alt-tabben ook goed. dus ik heb nog geen enkel probleem hier mee gehad. het is alleen langzaam zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
CB org schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:24:

[video]

Ik zit er nu z'n 9 minuten in en ik denk dat ze moord en brand schreeuwen bij Mordor. :+

edit:
Pykow, jij moet nu even wegkijken...

http://youtu.be/EqZlqoldeh4?t=19m32s
Clientside hitreg...

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-08-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Alle Oostblokkers en 1mbit gebruikers zitten alweer in hun handen te wrijven....Is echt een ramp als iemand een erg hoge ping heeft is het feest compleet. :X

Ping limiter op 75 hardcoden lijkt me geen overbodige luxe, dwing je die lui op lokale servers te spelen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
naaitsab schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:27:
[...]

Alle Oostblokkers en 1mbit gebruikers zitten alweer in hun handen te wrijven....Is echt een ramp als iemand een erg hoge ping heeft is het feest compleet. :X

Ping limiter op 75 hardcoden lijkt me geen overbodige luxe, dwing je die lui op lokale servers te spelen.
Ik ga binnenkort eindelijk van mijn 6.8/0.8mbit ADSL naar glasvezel.
Godver. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-08-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Pykow schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:11:
een 2e screen voor je minimap is leuk. maar een tablet recht onder je scherm plaatsen gaat toch sneller.
Wat gaat er sneller?
Mijn punt is juist dat ik wil dat het werkt zónder te taskswitchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Tof interview, eindelijk op een eerlijke en goede manier de verwachtingen managen, in plaats van beloven beloven en uiteindelijk terugdraaien!
.oisyn schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:52:
[...]

Wat gaat er sneller?

[...]

Dat laatste zal niet snel gebeuren vrees ik als het in een browser moet draaien, maar wellicht maken ze er een in-game uitbreiding van die gebruik kan maken van je tweede scherm. :)

Overigens zou het nog geen probleem zijn, want ik alt-tab echt instant op mijn oude bakkie, duurt nog geen seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:58:
Tof interview, eindelijk op een eerlijke en goede manier de verwachtingen managen, in plaats van beloven beloven en uiteindelijk terugdraaien!
Dat was ook de strategie van DICE. Helaas nu wel weer clientside hitreg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Pykow schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 14:05:
dus ik heb nog geen enkel probleem hier mee gehad. het is alleen langzaam zo.
Dat bedoel ik juist, duurt veel te lang om het spel weer draaiend te krijgen als je terug vanuit Windows komt. Alt-enter (windowed switch) is ook niet echt soepeltjes met (DirectX) games.
DanielWW2 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:28:
[...]
Ik ga binnenkort eindelijk van mijn 6.8/0.8mbit ADSL naar glasvezel.
Godver. :'(
Ach een beetje degelijke server heeft een ping limiter plugin draaien. Zelf heb ik op kabel (150/15) gemiddeld een ping van 15 dus dat is prima te doen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DanielWW2 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:03:
[...]

Ik zit er nu z'n 9 minuten in en ik denk dat ze moord en brand schreeuwen bij Mordor. :+

edit:
Pykow, jij moet nu even wegkijken...

http://youtu.be/EqZlqoldeh4?t=19m32s
Clientside hitreg...
TE laat :'( . waarom deel je nou dit slechte nieuws weer:'( .
Straks gaan ze ook nog zeggen dat ze de jets niet nerfen :'(
.oisyn schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:52:
[...]

Wat gaat er sneller?

[...]

als ik game, kijk ik sneller op een schermpje dicht bij mijn hoofdscherm. ipv dat ik naar een tweede scherm moet kijken voor de minimap. Net zo goed dat ik mijn minimap in BF3 en ammo dichter bij mijn crosshair heb gezet.

Er is volgens mij nog maar 1 game geweest (world of war) een RTS game die gebruik maakte van 2 schermen in 1 game, zonder te hoeven te multitasken :) Battlelog is webbased, dus je zou de webpagina kunnen draaien op je 2e scherm, met daarop alleen de minimap en de rest gewoon doen in de game zelf.
naaitsab schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:09:
[...]

Dat bedoel ik juist, duurt veel te lang om het spel weer draaiend te krijgen als je terug vanuit Windows komt. Alt-enter (windowed switch) is ook niet echt soepeltjes met (DirectX) games.
BF3,Valve games en fifa doen het altijd goed met alt-tab instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Pykow schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:27:
Er is volgens mij nog maar 1 game geweest (world of war) een RTS game die gebruik maakte van 2 schermen in 1 game, zonder te hoeven te multitasken :)
Supreme Commander.

Punt blijft, je hoeft de game niet te minimizen om naar de andere app te kunnen navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:27:
[...]

TE laat :'( . waarom deel je nou dit slechte nieuws weer:'( .
Straks gaan ze ook nog zeggen dat ze de jets niet nerfen :'(
Bach zij ook dat BF3 de meest gebalanceerde BF ooit was. O-)
Asgaro, een pre-order cancelled gif graag. :+

edit:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=p87aA1czYAI]

De stinger is nu wel lekker snel en heeft range. Alleen doet die volgens mij nu 1% damage. :P

[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-08-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DanielWW2 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:58:
[...]

edit:
[video]

De stinger is nu wel lekker snel en heeft range. Alleen doet die volgens mij nu 1% damage. :P
nha geld ben ik toch al kwijt, dus dat interesseert me niet meer haha.

als je de jets niet meerekent is het een gebalanceerde game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Kuch M16A3 kuch. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
edit:

Wel gierend slecht dat er in third person geen reload animatie is met die stinger! Hopelijk kunnen ze dat nog aanpassen voor de launch.

Overigens ben ik ook erg benieuwd naar de implementatie van de wired AT-4 en de StarStreak, mits Frankie gelijk heeft natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AssieMetPassie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-01-2021
M16A3 for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
[...]

Verbazingwekkend genoeg zijn daar nauwelijks meme posts rond te vinden, en gifs dus ook niet.
"Pre-order CANCELLED" is blijkbaar ontstaan op het Mass Effect 3 forum, maar buiten memes rond die bepaalde game vind je er geen. :>

Gelukkig hou ik deze meme in stand, bij eender welke game. :+

Afbeeldingslocatie: http://i927.photobucket.com/albums/ad119/FRESHERMAW/Pre_Order_Cancelled_5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:42:
[...]

Wel gierend slecht dat er in third person geen reload animatie is met die stinger! Hopelijk kunnen ze dat nog aanpassen voor de launch.

Overigens ben ik ook erg benieuwd naar de implementatie van de wired AT-4 en de StarStreak, mits Frankie gelijk heeft natuurlijk.
Het is nog alpha. Niet alles is nog klaar. Er is ook nog geen gigantisch rood vierkantje om de heli om duidelijk te maken dat je hier op kan schieten. Niet dat dit ooit nodig zou moeten zijn voor iemand met 2 actieve hersencellen maarja. :P

Verder is het kennelijk ook nog niet mogelijk om je sensitivity in te stellen. Dat verklaard de gruwelijke aim zowel bij E3 als bij deze filmpjes.

Verder hoop ik dat de AT-4 zoals BFBC2 is. Bye RPG, hello Swedish beauty. :+
Asgaro schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 18:21:
[...]

Verbazingwekkend genoeg zijn daar nauwelijks meme posts rond te vinden, en gifs dus ook niet.
Dan maak je er een. Noob. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
DanielWW2 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 19:42:
[...]
Verder hoop ik dat de AT-4 zoals BFBC2 is. Bye RPG, hello Swedish beauty. :+
De Gustav was geniaal om mee te ouwehoeren. Met dat ding won je in 90% van de gevallen de confrontatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Asgaro schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 18:21:
[...]

"Pre-order CANCELLED" is blijkbaar ontstaan op het Mass Effect 3 forum, maar buiten memes rond die bepaalde game vind je er geen. :>

Gelukkig hou ik deze meme in stand, bij eender welke game. :+

[afbeelding]
Bwhaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Over cancellen van preorders gesproken, heb mijn BF4 preorder een aantal maanden geleden gecancelled. Geld al lang en breed terug, maar BF4 staat nog tussen mijn games, en nee niet de beta.:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 22:01
agoNITE schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 20:03:
Over cancellen van preorders gesproken, heb mijn BF4 preorder een aantal maanden geleden gecancelled. Geld al lang en breed terug, maar BF4 staat nog tussen mijn games, en nee niet de beta.:p
Kan best dat ie bij launch pas uit je lijst verdwijnt.
Of de game blijft gewoon staan, BF3 beta staat er bij mij ook nog maar doet niks meer.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
[...]

edit:
[video]

Ik kan me daar wel in vinden hoor dat BF3 de meeste gebalanceerde BF tot nu toe is. Toegegeven perfect is het niet, maar dat waren de vorige BF's ook echt niet. M16A3 in BF3 is vergelijkbaar met de AK-101 uit BF2 (of voor sommige wellicht de G36E ivm firerate), elk spel heeft wel een wapen wat het lekkerst in de hand ligt en waar iedereen wel over te whinen heeft, echter heeft in BF3 iedereen de beschikking tot de M16A3 aangezien het een starter wapen is.

Er is altijd ruimte voor verbetering, zeker gezien de klachten over jets. Persoonlijk zou ik het veel toffer vinden als ze de dropbombs terug brengen ipv rocketpods. Hier door moeten jets zich meer in midden van de map begeven willen ze vehicles of vlaggen bombarderen, waardoor ze gelijk kwetsbaarder zijn versus stingers/iglas/maa en 50cals ipv van 800m ver rockets spammen.
Ik kan me de dag nog wel herinneren dat we een (server)update kregen waardoor de tv missile in BF3 ook 1 hit kill was op alles, ik heb nog nooit zoveel rage en posts gezien op Battlelog forum als toen, dit was dan ook alweer snel "gefixed". Echter was dit dus gewoon standaard in BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
AdmiralSnipe schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:59:
[...]

Kan best dat ie bij launch pas uit je lijst verdwijnt.
Of de game blijft gewoon staan, BF3 beta staat er bij mij ook nog maar doet niks meer.
Zou kunnen dat het inderdaad verwijderd wordt tijdens de release. Had ik ook al bedacht! BF3 beta stond er bij mij ook nog, wel met de melding dat deze niet meer actief was. Bij BF4 staat alleen dat deze nog niet is uitgebracht. We'll see, ga er vanuit dat ik gewoon weer moet betalen mocht ik willen spelen.
Pagina: 1 ... 30 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.