A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:42:
[...]
Praktisch iedereen heeft al beta access, maar de beta is een behoorlijk oude build ten opzichte van de release
en heeft bovendien maar 1 map.
Bovendien moet je er vroeg bij zijn om nog te kunnen genieten van zaken zoals de INVR USAS slug voordat de massa die dingen gaat exploiten.

Het zou wel leuk zijn als de PC gamers terug nog een andere map kunnen spelen.

Denk aan het feit dat we ook Caspian Border konden testen op password protected servers, naast Operation Metro.
Ik herinner mij nog het moment dat iemand het password had geleaked.

Of was het zhinto die het deed na toelating van Dice? Anyway, was wel leuk om te spelen ook al herinner ik me dat Caspian Border toen nog wat bugs had. Vooral rubberbanding was toen extreem.
Want eerlijk gezegd: de map die we nu hebben gezien, vind ik niet bepaald leuk.
Waarom die stoflaag? En waarom is daar geen kritiek op zoals je kritiek had bij die blue filter in BF3?
Iedereen haat dat blauw blijkbaar, maar een gigantische vieze grijze stoflaag ziet iedereen dus wel zitten??
(wetende dat die tower gegarandeerd snel naar beneden zal zijn, en je voor 80% van de match in stof loopt...)
Ik wil gerust wat stof, maar komaan, waarom bijna gans de map?
Daarnaast moet Dice mij nog altijd verrassen met de destruction. Ik - in tegenstelling tot velen hier - zie toch een
achteruitgang in destruction. En ik geef eerlijk gezegd niet om dat argument van
"als je ganse gebouwen laat instorten is er geen balance meer en meer issues" of enig ander argument. Je kan alles tweaken tot iets goed loopt.
De Frostbite destruction engine kan nog zoveel 100-den regels extra code gekregen hebben voor BF4 tov BF3... voor mij geeft BF4 niet echt een
impressie dat je meer destructie hebt en daar wringt het schoentje!
BFBC2 > (BF3 ~ BF4) op gebied van destructie.
Ik associeer namelijk de Battlefield-serie niet direct meer met momenten dat je gekilled wordt door destructie. Dat was net leuk bij BFBC2: de maps veranderden gigantisch. En wanneer huizen begonnen te kraken: RUN, RUN, RUN!
Terwijl het in BF3:
-
ofwel nauwelijks lukt. Denk aan de city maps zoals Grand Bazaar en Seine Crossing. Het skelet blijft altijd staande...
-
ofwel lukt het wel maar vraagt het ontzettend veel tijd en lukt het meestal niet binnen 1 match: de bebossing op Caspian Border. Die kan volledig naar de vlakte, maar dit vraagt zeer veel tijd en je zou op 1000 tickets servers moeten spelen om het te aanschouwen.
Het zou net leuk zijn indien bepaalde routes na verloop van tijd niet meer toegankelijk zijn. Je zou zoveel meer dynamiek hebben.
[
Voor 3% gewijzigd door
Asgaro op 05-08-2013 16:38
]