[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.213 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Extra voertuigen is een goed idee, maar 9/10x dat er gebaseraped wordt op voertuig-maps, is er wel een tank, chopper of jet gejat. Dan is het nogal wiedes dat het team er niet uit komt. Vooral jatten uit de spawn moet gewoon niet meer mogelijk zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Martinspire schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:13:
Extra voertuigen is een goed idee, maar 9/10x dat er gebaseraped wordt op voertuig-maps, is er wel een tank, chopper of jet gejat. Dan is het nogal wiedes dat het team er niet uit komt. Vooral jatten uit de spawn moet gewoon niet meer mogelijk zijn.
DIT, precies dit moet niet meer mogelijk zijn. Maar zolang het "open" maps blijven zal dit gebeuren. Of ze moeten het zo maken dat je in de base van de enemy gewoon een voertuig niet in kan stappen. Maar dan hou je nog het instant kapot schieten van enemy vehicles op de spawn door jets/choppers. De game is te sandboxy om dit soort restricties correct in te bouwen, maar wie weet komt Dice wel met geniale oplossingen.

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Is er al wat bekend over de mogelijke server instellingen? Ik heb het dan voornamelijk over de consoles, omdat PC al uitgebreide opties heeft. Ik zou op een eigen server voor de consoles graag in willen kunnen stellen/zien:
* De ping van spelers
* Een minimale ping instelling voor spelers, of het kunnen blokkeren van regio's (b.v. non-EU)
* De SPM van spelers (gemiddelde op account); i.v.m. balanceren.
* Meer maps per roulatie kunnen toevoegen (nu max 12 als ik me niet vergis)
* Kunnen zien welke spelers in een "party" zitten, zodat je die intact kan laten met balanceren (mensen switchen anders alsnog over)
* Commander mode aan/uitzetten (en daarmee dus ook direct de perks die daarbij horen)
* Forced auto balance modus (zodat mensen niet kunnen switchen als ze door de auto balance zijn overgezet)

* De mogelijkheid om tussen de rondes spelers te balanceren i.p.v. na het starten
* Tussen de rondes de map kunnen switchen
* Tussen rondes de maprotatie (indien meerderre aangemaakt) kunnen switchen
==> Eigenlijk dus tijdens het spel en tussen de maps alle serverinstellingen kunnen aanpassen zonder de match te verlaten.

ps: als het blokkeren van regio's erin zit dan ben ik al tevreden, maar het kan naar mijn idee veel beter dan in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:13:
Of ze moeten miss beter leren spelen....
of anders verhuizen maar naar een hello kitty game

In mij jaren van battlefield expierence ben ik miss maar 5x basegeraped.
Zelfs in die bad company 2 multiplayers maps die er zo om vragen..

Een stukje inzicht over spelverloop doet wonderen :O en tja als iedereen recon gaat helpt dat niet echt, of op de meest domme plekken gaan campen. Dan vraag je er zelf om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat uberhoud een man een team van 9 mensen bijvoorbeeld kan tegen houden in de main base.. zegt trouwens ook wel iets over de niveau van je tegenspeler hoor.

Lees je vaak genoeg in de chat over baseraper, maar als ik snel op de minimap kijk, zijn het hoog uit 1 of 2 spelers meestal die totale chaos veroorzaken in de base -__- uhh lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Unomomentodado schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:18:
* De ping van spelers
* Een minimale ping instelling voor spelers, of het kunnen blokkeren van regio's (b.v. non-EU)
* De SPM van spelers (gemiddelde op account); i.v.m. balanceren.
* Meer maps per roulatie kunnen toevoegen (nu max 12 als ik me niet vergis)
* Kunnen zien welke spelers in een "party" zitten, zodat je die intact kan laten met balanceren (mensen switchen anders alsnog over)
* Commander mode aan/uitzetten (en daarmee dus ook direct de perks die daarbij horen)
* Forced auto balance modus (zodat mensen niet kunnen switchen als ze door de auto balance zijn overgezet)

* De mogelijkheid om tussen de rondes spelers te balanceren i.p.v. na het starten
* Tussen de rondes de map kunnen switchen
* Tussen rondes de maprotatie (indien meerderre aangemaakt) kunnen switchen
- Ping word op de huidige console gen altijd met bars aangegeven, misschien veranderd dit in de next-gen
- Als Ping wel beschikbaar is lijkt het mij dat je een max kan instellen dus dan "verban" je automatisch spelers uit verre regio's.
- SPM limiet (of minimum) instellen zal waarschijnlijk niet in te stellen zijn, dan sluit je spelers uit op basis van prestaties (en SPM zegt ook niet alles, maar wel veel).
- Meer maps toevoegen in de rotatie zal ongetwijfeld mogelijk zijn.
- Mensen die samen in een party zitten in het zelfde team houden zou idd een mooie toevoeging zijn.
- In de server settings zal waarschijnlijk de commander rol aan/uit gezet kunnen worden, want ik neem aan dat de commander bij bijv. TDM niet aanwezig is :p.
- Forced auto balance modus, bah als ik geswitched word door autobalance en dus uit mijn vriendengroep wil ik meteen weer terug, maar als ze de party intact kunnen laten zal dit geen probleem zijn.

-De mogelijkheid om tussen de rondes spelers te balanceren i.p.v. na het starten
-Tussen de rondes de map kunnen switchen
-Tussen rondes de maprotatie (indien meerderre aangemaakt) kunnen switchen

-Waarschijnlijk wel, misschien zelfs met de app die ook de commander rol kan aansturen?

Dit is natuurlijk allemaal speculatie.

[ Voor 22% gewijzigd door Iryl op 04-07-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Dat een baserape te voorkomen is, doet niets af aan het feit dat spelers die het doen en die voertuigen uit de vijandelijke basis jatten irritant zijn. Oplossing is volgens mij vrij makkelijk: een halve bol om de basis als deadzone voor vijandelijke spelers en waar friendlies niet dood kunnen (net als bij Planetside 2). Infantry kan zo niet binnenkomen en air kan niet binnen een radius van x meter komen zodat air en vehicles veilig kunnen vertrekken en eventuele baserapers vanuit spawn neer kunnen halen. Uiteraard wel zodanig dat je geen objectives kan bestoken door in de basis te blijven.

[ Voor 11% gewijzigd door Unomomentodado op 04-07-2013 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:23
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:26:
Dat uberhoud een man een team van 9 mensen bijvoorbeeld kan tegen houden in de main base.. zegt trouwens ook wel iets over de niveau van je tegenspeler hoor.

Lees je vaak genoeg in de chat over baseraper, maar als ik snel op de minimap kijk, zijn het hoog uit 1 of 2 spelers meestal die totale chaos veroorzaken in de base -__- uhh lol
Speel je op de pc of console ?
Op de pc eindigt 1 op de 3 potjes met 32+players ongeveer in een baserape is zowel Rush als Conquest.
Maar op sommige maps is het nog erger.
Epic center , Metro , Seine crossing , Wake Island , Sharqi , Gran bazaar , Markaz monolit , Operation firestorm en Golf of oman zijn wat mij betreft het ergst heb ik ervaren naar 2700+ rondjes Conquest

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beuker19 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:46:
[...]

Speel je op de pc of console ?
Op de pc eindigt 1 op de 3 potjes met 32+players ongeveer in een baserape is zowel Rush als Conquest.
Maar op sommige maps is het nog erger.
Epic center , Metro , Seine crossing , Wake Island , Sharqi , Gran bazaar , Markaz monolit , Operation firestorm en Golf of oman zijn wat mij betreft het ergst heb ik ervaren naar 2700+ rondjes Conquest
PC :) maar rush is zowiezo moeilijk te balanceren want 1 squad kan helemaal gehakt maken van de defense...
dat lijkt het niet gebalanceerd maar dat is eerder het speler niveau dan gebaseerd op de map of game mod.

Sommige mappen zijn soms in het voordeel voor de tegenpartij maar meestal vloeit de baserape uit ontkunde van de speler om fatsoenlijk te verdedigen of ze hebben niet de skill om tegen goeie speler op te kunnen.

BF3 is dan ook generfd kwa weapon damage te voordeel van de mindere spelers.
BF2 was de time to kill het zelfde maar de weapon damage zat rond de 30/40.

Dus je had maar 3/4 kogels nodig

Mijn standaard reload was dan ook na 3 doden omdat je toch al in auto burst mod zat of selective fire..
maar bij BF3 moet je gewoon na 1 kill gewoon reloaden want als je daarna meer dan 1 speler tegen kom ben je de sjaak

Ik weet nog dat ik met een 1 clip (30 kogels) 6 mensen heb neer gemaaid, vergeet dat maar met BF3.
het forceert je wel bepaalde gameplay style op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:34:
[...]

ho ho de Medic is van blank naar zwart gegaan na de beta :P
-Terrain deformation werd uit het spel gesloopt.
-Awesomeneck glitch werd gefixed. ;(
-PDW's zijn doodgenerft.
-DAT COLOUR werd toegevoegd. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unomomentodado schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:32:
Dat een baserape te voorkomen is, doet niets af aan het feit dat spelers die het doen en die voertuigen uit de vijandelijke basis jatten irritant zijn. Oplossing is volgens mij vrij makkelijk: een halve bol om de basis als deadzone voor vijandelijke spelers en waar friendlies niet dood kunnen (net als bij Planetside 2). Infantry kan zo niet binnenkomen en air kan niet binnen een radius van x meter komen zodat air en vehicles veilig kunnen vertrekken en eventuele baserapers vanuit spawn neer kunnen halen. Uiteraard wel zodanig dat je geen objectives kan bestoken door in de basis te blijven.
Ik hou niet van die slappe gedoe... liever betere speler balance
dus laat ze maar komen!

>:) Ik weet van vroeger wanneer de mines plaatste op de spawn points van voertuigen..
They never saw it comming! Maar dat ik uberhoud de kans kreeg om rond te sneaken in basis zonder te worden opgemerkt.. gaf me goeie voldoening..

Maar dat moet je niet bij de betere spelers doen die hebben het zo door. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Ieder "zijn ding" natuurlijk, maar als je "van vroeger" bent, dan begrijp ik niet dat je een dergelijke tactiek in vijandelijke basis nog steeds kan waarderen. Meestal worden dit soort tactieken ook pas toegepast als het vijandelijke team flink achter staat (anders krijg je vaak de kans niet, of kan je er niet komen), wat een zout op open wonden effect heeft bij de tegenstander. Die trekt dat niet en zeker als het die "betere speler" is dan kent die ook nog wel wat irritante acties om die het volgende potje op jou los te laten. Resultaat: na een paar potjes is de server leeg. Been there, seen it way to often.

Mensen zonder al te veel irritaties de eigen basis kunnen laten verlaten lijkt me niet teveel gevraagd.

[ Voor 135% gewijzigd door Unomomentodado op 04-07-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

DanielWW2 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:24:
[...]

-Terrain deformation werd uit het spel gesloopt.
-Awesomeneck glitch werd gefixed. ;(
-PDW's zijn doodgenerft.
-DAT COLOUR werd toegevoegd. :X
Jij hebt het over de Alpha nu.
in de Beta was alles al blauw en kon je geen eigen kuilen meer maken in de map operation metro.
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:24:
[...]

Ik hou niet van die slappe gedoe... liever betere speler balance
dus laat ze maar komen!

>:) Ik weet van vroeger wanneer de mines plaatste op de spawn points van voertuigen..
They never saw it comming! Maar dat ik uberhoud de kans kreeg om rond te sneaken in basis zonder te worden opgemerkt.. gaf me goeie voldoening..

Maar dat moet je niet bij de betere spelers doen die hebben het zo door. :P
in BF3 ben ik denk 10x dood gegaan door een mine.
Je ziet ze te makkelijk liggen, maar ze zorgen er wel voor dat je vertraagd.

[ Voor 45% gewijzigd door Pykow op 04-07-2013 13:43 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unomomentodado schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:28:
Ieder "zijn ding" natuurlijk, maar als je "van vroeger" bent, dan begrijp ik niet dat je een dergelijke tactiek in vijandelijke basis nog steeds kan waarderen. Meestal worden dit soort tactieken ook pas toegepast als het vijandelijke team flink achter staat (anders krijg je vaak de kans niet, of kan je er niet komen), wat een zout op open wonden effect heeft bij de tegenstander. Die trekt dat niet en trekt vervolgens ook een blik irritante acties open. Volgende potje: server leeg. Been there, seen it way to often.
ik snap die reactie niet als je van vroeger bent?
De de oude BF serie had je meer vrijheid hoor..

Meestal kan je er wel komen hoor!
voorbeeld laguna presa (rush) als je moet verdedigen en ze zijn eenmaal door gebroken ga ik meestal even verstoppen dicht bij de plaatsen waar de APC zouden moeten spawnen.

Maar omdat zei het gebied niet goed uitkammen moeten zei worden geholpen met bijvoorbeeld no baserape zone...

;) sorry maar goeie servers als TV2 die no rules hadden behalve no teamkilling zijn toch echt een van de beter servers kwa niveau en kwa mentaliteit. en deze servers zijn echt niet snel leeg te krijgen door baserape want je had genoeg goeie spelers die daar niet voor gingen huilen maar ook iets ging tegen doen.

Dat stukje mentaliteit scheelt nogal tegen over de mensen die beetje te lopen campen vanaf de main base..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:28
Mu.siQ schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:01:
[...]

Ach dat is eigenlijk best leuk. Wel even wachten een leuke actie om de deluxe edition te bestellen dan. Geld heb ik wel, maar het moet vast en zeker goedkoper kunnen. Ja uiteindelijk duurder, maar ach, ik heb niet te klagen financieel :P

Inderdaad, unlocks is gewoon chill :)

*edit* mweh, 60 ballen :(
Ik weet niet of je 'm al gepreordered hebt maar ik zag dat de deluxe versie nu 46,45 kost bij Yourgamezone (incl. verzendkosten).
Scheelt toch weer zo'n 14 euro.
Ik weet nog niet of ik BF4 ga preorderen omdat ik eigenlijk eerst met de beta wil uitproberen of mn PC de game nog een beetje fatsoenlijk kan draaien.
Als ik BF4 ga halen is het waarschijnlijk de fysieke versie omdat ik, buiten Steam sales om, toch liever iets fysieks koop (noem me ouderwets...)

~edit: Op Yourgamezone staat dat je de China Rising DLC erbij krijgt maar er wordt niet vermeld of het ook de steelbook editie betreft, dus voor de geïnteresseerden is het misschien wel handig om dit eerst even bij de webshop na te vragen.

[ Voor 11% gewijzigd door AdmiralSnipe op 04-07-2013 15:41 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:40:

[...]

in BF3 ben ik denk 10x dood gegaan door een mine.
Je ziet ze te makkelijk liggen, maar ze zorgen er wel voor dat je vertraagd.
hoe kan jij een mine zien liggen die onder de tank light... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog over dat stukje baserape..
het zou ook helpen dat meer spawn points had in de main base en zelf kon bepalen waar je zou willen spawnen.

ipv dat random gedoe want dan kan me hele strategie timen of met squad maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:46:
[...]
ik snap die reactie niet als je van vroeger bent?
De de oude BF serie had je meer vrijheid hoor..

Meestal kan je er wel komen hoor!
voorbeeld laguna presa (rush) als je moet verdedigen en ze zijn eenmaal door gebroken ga ik meestal even verstoppen dicht bij de plaatsen waar de APC zouden moeten spawnen.
Ok, wellicht je post niet goed begrepen. Je hebt het over rush, terwijl ik voornamelijk conquest bedoelde. Daar lijkt het me handig om een no-go zone te hebben en is dat ook uitvoerbaar. Bij rush is het wellicht lastiger omdat de basis opschuift, hoewel je daar een zone zou kunnen hebben waarin je health verliest als je te lang blijft hangen (b.v. een minuut na opschuiven van de basis).

De tactiek die je beschrijft uit BC2 op Laguna ken ik nog en je ziet het ook in BF3 (de LAV campen op de 2e basis op Seine b.v.). Dat is ook het probleem niet zo. Een mine/C4-trap neerleggen vlak nadat de basis verloren is, is prima en als tegenstander mag je dat verwachten. Je zou het echter maar 1x moeten kunnen uitvoeren, omdat je daarna niet meer in de basis kan komen.

Een voertuig van de tegenstander jatten door erop te campen zou naar mijn mening niet moeten kunnen. De tegenstanders krijgen niet voor niks een voertuig/tank. Dat is omdat ze die nodig hebben om voertuigen/tanks aan de andere kant te bestrijden. Is die er niet (zoals op laguna), dan is het mapdesign veelal zo dat de verdedigers het voertuig/tank kunnen counteren (stationary launchers).

Ik kom maar weinig potten tegen die leuk zijn verlopen als de voertuigen van de tegenstander zijn gejat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik zou het ook wel fijn vinden als de Ping wordt weergegeven op console servers. Dat is momenteel het grootste gebrek waardoor je nog dikke lag houdt. Of dat balkjes zijn of niet, maakt me weinig uit, zolang maar zichtbaar is welke gasten een nekschot moeten krijgen. Momenteel zie je dus niet wat de ping is en dat heb je ook nooit gehad.

Daarnaast zou het fijn zijn als je een bericht mee kunt sturen met een kick/ban door te melden waar het aan ligt. Vaak denken mensen dat ik ze eruit gooi omdat ze beter zijn of omdat ik triest ben. Maar nee, ze laggen en daar heeft iedereen last van (schijnen er ook een paar niet te begrijpen, maar dat hou je).

Zonder lag is het namelijk al een prima game en heb ik ook minder moeite als een team het wat lastiger heeft. Toch is het echt nodig dat tanks, jets en choppers gewoon niet uit de basis gejat kunnen worden. Knap dat je het kan, maar het maakt de game er niet leuker op.

En als je maar 5x gebaseraped bent in een potje, heb je blijkbaar niet op zitten letten, want in menige pot (of het nou rush of conquest is en met 64 man of 24), gebeurd dat gewoon. Of je moet een eigen server met vaste groep hebben die dat niet doen, maar dat lijkt me wel heel sterk. Feit blijft dat de meeste basissen gewoon te weinig ingangen hebben en je met minder voertuigen altijd de sjaak zult zijn. Tel daarbij dat sommige dingen gewoon laggy zijn (flares/ecm of smoke) en je feest is compleet.

En wanneer doen ze eigenlijk iets aan de "Killed by Admin" message? Dat moest toch al lang worden veranderd naar "You have been switched to the other team" oid? Nu lijkt het namelijk alsof je het schoothondje van de admin bent ipv dat je doorkrijgt wat er aan de hand is.

Dynamisch balanceren door ze meer voertuigen te geven lijkt me wel interessant om eens in werking te zien. Misschien dat een kortere spawntijd al wat kan helpen, maar je hebt meestal wel wat meer nodig.

Je kunt het trouwens wel op onkunde gooien waardoor een team aan het verliezen is, maar moet die dan maar meteen worden afgemaakt omdat ze slecht zijn? Dat lijkt me een grote drogreden en dat moet dan ook aangepakt worden. Misschien dat je er een optie van kunt maken of voertuigen wel of niet gejat mogen worden (er is blijkbaar vraag naar), maar het bevorderd het spelplezier gewoon niet.

Oja, Terrain Deformation is er nog wel steeds in de game, maar alleen bij gras/zand ondergrond en een stuk minder heftig (nu maar enkele centimeters ipv een halve of hele meter).
PDWs zijn helemaal niet doodgenerft, wat ze hebben gedaan is dat ze er een close range guns van gemaakt hebben. In close quarters zijn die dingen prima (anders hadden wat vrienden van me niet al 3 guns op 100 service stars). En zo hoort het ook. Of ga je straks zeggen dat de shotguns op lange afstand ook veel te zwak zijn? 8)7

Sure, vroeger was er meer toegestaan, maar waren mensen ook minder vaak de ander aan het benadelen en kon men meer hebben. Tegenwoordig heb je hele trieste figuren online en daar moeten gewoon maatregelen tegen worden getroffen. Het is overigens een kleine moeite denk ik om dat soort trololol acties wel toe te laten via een setting, maar voor de doorsnee gamer is er dan al snel geen lol meer aan. En je wilt toch dat een game de ronde af kan maken met een boeiende tegenstand of speel je puur om de tegenstander te jennen?

Zelf probeer ik altijd de (xbox) server leuk te houden voor het merendeel van de server. Dat betekend dus ook de tegenstander een mogelijkheid gunnen om hun spawn uit te komen. Vaak als we met een Xbox party spelen zeg ik ook dat iedereen wat terug moet zakken om nog een leuke pot te hebben. In Metro-Rush bij de eerste basis iedereen terugdringen in de spawn is gewoon geen jota aan. Dan liever even terugzakken tot de mcoms en daar verdedigen.

Het terugtrekken bij Rush moet ook beter. Je krijgt nu eigenlijk nooit de kans om terug te trekken en voor de aanvallers is het vaak een kwestie van opruimen. Naast het feit dat een verdediger eigenlijk niet meer de basis van de aanvallers in moet kunnen komen.

Bij Conquest is het op de Xbox momenteel wat te leeg om daar een goed oordeel over te kunnen brengen, maar ook daar zie je vaak dat een tegenstander op den duur weinig anders kan dan in hun basis afgeslacht te worden. Misschien een makkelijke winst voor het ene team, maar de ander wisselt nog sneller dan een amateur voetbalteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Martinspire schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:23:
[...] Vaak als we met een Xbox party spelen zeg ik ook dat iedereen wat terug moet zakken om nog een leuke pot te hebben. In Metro-Rush bij de eerste basis iedereen terugdringen in de spawn is gewoon geen jota aan. Dan liever even terugzakken tot de mcoms en daar verdedigen.

Het terugtrekken bij Rush moet ook beter. Je krijgt nu eigenlijk nooit de kans om terug te trekken en voor de aanvallers is het vaak een kwestie van opruimen. Naast het feit dat een verdediger eigenlijk niet meer de basis van de aanvallers in moet kunnen komen.[...]
Goede zaak, proberen we op PS3 ook zoveel mogelijk te doen. Maar goed, nu kan je dat nog afspreken omdat je b.v. met 8 man in een party aan 1 kant zit en 12v12 speelt. Als je straks met 8 Gotters op een 32v32 server zit, dan wordt het lastiger om dat aan mensen te vragen / te coordineren.

Zie het anders zo: in het eggie zou je een vijandelijk voertuig ook niet kunnen jatten, omdat je er de sleutels niet van hebt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Unomomentodado schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:39:
[...]

Goede zaak, proberen we op PS3 ook zoveel mogelijk te doen. Maar goed, nu kan je dat nog afspreken omdat je b.v. met 8 man in een party aan 1 kant zit en 12v12 speelt. Als je straks met 8 Gotters op een 32v32 server zit, dan wordt het lastiger om dat aan mensen te vragen / te coordineren.

Zie het anders zo: in het eggie zou je een vijandelijk voertuig ook niet kunnen jatten, omdat je er de sleutels niet van hebt. :+
Nee klopt ook.

Zou het ook niet een oplossing kunnen zijn dat de game je vraagt of je van team wilt switchen als je in het spawnmenu zit? Dat je dus een "Het andere team heeft versterking nodig. Druk op X om te switchen van team" optie krijgt oid?
Ook mogen ze het huidige systeem dat je niet meer dan 1x kunt veranderen van team er wel uitslopen. Dat blijft erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unomomentodado schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:20:
[...]

Ok, wellicht je post niet goed begrepen. Je hebt het over rush, terwijl ik voornamelijk conquest bedoelde. Daar lijkt het me handig om een no-go zone te hebben en is dat ook uitvoerbaar. Bij rush is het wellicht lastiger omdat de basis opschuift, hoewel je daar een zone zou kunnen hebben waarin je health verliest als je te lang blijft hangen (b.v. een minuut na opschuiven van de basis).

De tactiek die je beschrijft uit BC2 op Laguna ken ik nog en je ziet het ook in BF3 (de LAV campen op de 2e basis op Seine b.v.). Dat is ook het probleem niet zo. Een mine/C4-trap neerleggen vlak nadat de basis verloren is, is prima en als tegenstander mag je dat verwachten. Je zou het echter maar 1x moeten kunnen uitvoeren, omdat je daarna niet meer in de basis kan komen.

Een voertuig van de tegenstander jatten door erop te campen zou naar mijn mening niet moeten kunnen. De tegenstanders krijgen niet voor niks een voertuig/tank. Dat is omdat ze die nodig hebben om voertuigen/tanks aan de andere kant te bestrijden. Is die er niet (zoals op laguna), dan is het mapdesign veelal zo dat de verdedigers het voertuig/tank kunnen counteren (stationary launchers).

Ik kom maar weinig potten tegen die leuk zijn verlopen als de voertuigen van de tegenstander zijn gejat.
Tja wellicht ben ik voor baserape omdat bijna nooit word baseraped...

Maar mijn attitude is dan ook heel anders want ik hou van gewoon van een uitdaging!
ik weet nog bij Laguna Alta toen stonden er 3 voertuigen voor de voordeur ( en het heeft maar beperkte ingang).

( al 4x dood gegaan) Nou kwam ik op het idee om smoke te gebruiken, dus ik vroeg me squadmaat: cover me with smoke! Dus wij schieten dus zoveel smoke naar voren dat dus gewoon in het donker lopen te schieten, en in die tussen tijd pak ik een buggy en race er tussen door. Huppa op naar een vlag, gelijk een hele squad achter me aan. maar de linie was dus doorbroken :)

Gewoon beetje creatief wezen en leren timen. en niet zeuren over baserape maar er iets aan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ach, bij Rush heb ik ook hele aparte dingen gedaan om alsnog de basis in te nemen van een ondenkbare situatie. Laatst ook nog kwamen we met 4 man een (xbox) server binnen en die had nog maar 10 tickets. Dus ik spawn (Firestorm Rush) en pak een jeep. Cross via het midden (tussen de 2 pijleidingen door) naar de Mcom onder de centrale. Heb daarbij 2 tanks op me aan het schieten (overleef het wonderwel), rijd 1 iemand aan en er zitten nog 3 man op mn hielen. Ik schiet iemand neer rond de mcom en arm hem. Ondertussen spawnen 2 teammates op me maar die worden al snel afgeschoten waarna ik die gasten weer afschiet. Uiteindelijk 6 man afgeschoten en een mcom laten ontploffen met 0 tickets te gaan om daarna de basis in te nemen :D
Vooral dwars door de hele linie heen gaan en daar heelhuids doorheen komen was echt hilarisch. Heb na het ontploffen ook snel het loodje gelegd doordat ik te hard aan het lachen was 8)

Anyways, genoeg situaties gehad waar ik wel een doorbraak kon forceren en dat is ook helemaal niet erg, maar je moet niet meteen denken dat een tegenstander niets uitvoert en je daarom maar moet gaan spawnrapen. En als het je nooit gebeurd, dan zit je gewoon niet op te letten, want het gebeurd wel degelijk in elke server.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 04-07-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:47:
[...]

hoe kan jij een mine zien liggen die onder de tank light... :+
Sorry maar spotten jullie niet altijd bij de wielen bij stil staande voertuigen ?
dat is wat ik standaard altijd doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:45:
[...]
Tja wellicht ben ik voor baserape omdat bijna nooit word baseraped...
[...]
ik weet nog bij Laguna Alta toen stonden er 3 voertuigen voor de voordeur ( en het heeft maar beperkte ingang).
[...]
Gewoon beetje creatief wezen en leren timen. en niet zeuren over baserape maar er iets aan doen!
Ik kan me van BC2 nog goed de "circle-strafende" choppers (2 want 1 gejat) boven de basis van de tegenstanders herinneren. Je bent hopelijk wel met me eens dat dat niet de bedoeling kan zijn.

Mocht een anti-spawn-rape zone er niet komen, dan zou een goede oplossing zijn om iedere basis of het gebied er omheen zeer breed te maken. Een baserape lukt vaak ook omdat je vanuit de basis niet kan flanken.

[ Voor 31% gewijzigd door Unomomentodado op 04-07-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48
Unomomentodado schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:58:
[...]

Ik kan me van BC2 nog goed de "circle-strafende" choppers (2 want 1 gejat) boven de basis van de tegenstanders herinneren. Je bent hopelijk wel met me eens dat dat niet de bedoeling kan zijn.

Mocht een anti-spawn-rape zone er niet komen, dan zou een goede oplossing zijn om iedere basis of het gebied er omheen zeer breed te maken. Een baserape lukt vaak ook omdat je vanuit de basis niet kan flanken.
Maak het dan ook zo dat vanuit deze anti-spawnrape zone er niet zomaar op doelwitten buiten de zone kan worden geschoten.. En daar zit ook meteen het probleem. Hoe zorg je er voor dat spawnraping lastig- al dan niet onmogelijk is, terwijl het de andere kant op niet te OP word.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:57:
[...]

Sorry maar spotten jullie niet altijd bij de wielen bij stil staande voertuigen ?
dat is wat ik standaard altijd doe.
90% van de bevolking spot niet eens meer in BF3...
in BF2 was dat juist andersom :>
D4NG3R schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:44:
[...]

Maak het dan ook zo dat vanuit deze anti-spawnrape zone er niet zomaar op doelwitten buiten de zone kan worden geschoten.. En daar zit ook meteen het probleem. Hoe zorg je er voor dat spawnraping lastig- al dan niet onmogelijk is, terwijl het de andere kant op niet te OP word.
tja ik vind het nog steeds een stukje mentaliteit van de spelers zelf..
servers als TV2 waren atlijd 24/7 bomvol ook al had je no rule's.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:47:
[...]

90% van de bevolking spot niet eens meer in BF3...
in BF2 was dat juist andersom :>
Nee, dat heeft er mee te maken dat het spot systeem gewoon brak is, ik moet altijd Q of de back-knop mashen om soms iets gespot te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
[...]

Op welke map is schieten op objectives vanuit de basis buiten de zone nu mogelijk dan? Mortars kan je, terecht, niet meer in je eigen spawn plaatsen. Heb je een voorbeeld?

[ Voor 6% gewijzigd door Unomomentodado op 04-07-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unomomentodado schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:50:
[...]

Op welke map is schieten op objectives buiten de zone nu mogelijk dan? Mortars kan je, terecht, niet meer in je eigen spawn plaatsen. Waarmee en op welke map kan je wel een objective bestoken vanuit spawn?
BC2 had wat leuke tow placement of je plaats je tank goed en je gaat pixel shooting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
D4NG3R heeft het over OP tactieken vanuit de basis. Pixel shooting en de TOW vanuit de basis zou ik dat nauwelijks durven te noemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unomomentodado schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:53:
D4NG3R heeft het over OP tactieken vanuit de basis. Pixel shooting en de TOW vanuit de basis zou ik dat nauwelijks durven te noemen. :)
:X BF1942!! daar had je niet eens sprint, maar je ziet wel die grote kogels op je afkomen van de boten :>
tja een rond cirkelende chopper, is meestal geen probleem hoor, iedereen heeft wel een stinger bij de hand tegenwoordig

maar noem is paar op tacktieken dan?

Trouwens mijn team heeft het wel is voor elkaar gekregen om op gulf of oman de us helemaal geen flag te laten cappen...

Dus gingen we met 4 apc een boot tochtje maken zodat we beneden de boot konden campen _/-\o_ ...
tja we waren dat wachten zat :o

-----edit----
De enige op tacktiek zijn goeie spelers, als je het mij vraagt,
BF3 is kwa diepte ook gewoon minder dan BF2

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
@hierboven: wat let je om dan te switchen naar het andere team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]

Waarom niet gewoon heel simpel; Op spawn kan je niet dood gaan en je kan niemand dood maken. Ben je ook gelijk van die lamers af die je dood maken door snel uit een auto te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Iryl schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:49:
[...]

Nee, dat heeft er mee te maken dat het spot systeem gewoon brak is, ik moet altijd Q of de back-knop mashen om soms iets gespot te krijgen.
nee, dat heeft er mee te maken dat genoemde 90% COD-speler is /was

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:49:
@hierboven: wat let je om dan te switchen naar het andere team?
tja je mag maar 1x switchen duss :+... op de PC versie atleast!
en dan nog waarom zou ik naar een verliezende team gaan? ik switch bijna nooit alleen voor clan maten voor de rest zie ik het wel..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CynicRelief schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:49:
[...]

nee ik moet hem gelijk geven, het spot systeem van BF3 is een stuk brakker dan die van BF2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
CynicRelief schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:49:
[...]

En daarom werken mijn Q en backknop niet meer correct, juist?

Het systeem werkt gewoon brak, hopelijk is dit in BF4 een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Iryl schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:01:
[...]

En daarom werken mijn Q en backknop niet meer correct, juist?

Het systeem werkt gewoon brak, hopelijk is dit in BF4 een stuk beter.
Werkt uitstekend. maar er zit wel een delay op van 5 seconde die de meeste niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Pykow schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:40:
[...]

Werkt uitstekend. maar er zit wel een delay op van 5 seconde die de meeste niet weten.
Op de PC-versie heb ik er minder last van, op de xbox 360 is het stukken erger. Zo irritant als je een chopper niet kan spotten voor een team maat die met een stinger rond loopt maar het ding niet ziet vliegen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:40:
[...]

Als je Battlefield 2 heb gespeeld voelt de battlefield 3 common rose gewoon traag.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

En onnauwkeurig. Soms spot het mensen die ik helemaal niet kan zien doordat er iets voor staat en soms spot het een hele bende enemies niet ook al zie ik ze klaar en duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
De commo-rose kan inderdaad veel beter. Er is iets serieus mis met de deadzones (als dat het juiste woord is) om een command te kiezen.
In BF2 voelt het gewoon zoveel makkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:28:
De commo-rose kan inderdaad veel beter. Er is iets serieus mis met de deadzones (als dat het juiste woord is) om een command te kiezen.
In BF2 voelt het gewoon zoveel makkelijker. :)
Jep. Maar ik heb net de battlefield premium pack gehaald voor 20 :), en ja ik ben tegen DLC want het split community en ook omdat BF3 zelf content mager was na de release vergeleken met BF1942 en BF2!
maar het is nu een stuk goedkoper geworden, jammer dat ze er geen addon van hebben gemaakt :?
want van die kleine DLC packs word er gewoon gek van. Dat voelt gewoon als echte uitmelkerij in het begin.

Ieder geval wat zijn de voorwaarden om die battlefield 4 alpha key binnen te krijgen ook al weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:02:
[...]

Jep. Maar ik heb net de battlefield premium pack gehaald voor 20 :), en ja ik ben tegen DLC want het split community en ook omdat BF3 zelf content mager was na de release vergeleken met BF1942 en BF2!
maar het is nu een stuk goedkoper geworden, jammer dat ze er geen addon van hebben gemaakt :?
want van die kleine DLC packs word er gewoon gek van. Dat voelt gewoon als echte uitmelkerij in het begin.

Ieder geval wat zijn de voorwaarden om die battlefield 4 alpha key binnen te krijgen ook al weer?
Bij Origin je aanmelden voor de Battlefield nieuwsbrief en BF3 in bezit hebben neem ik aan. Weet alleen niet of ze nog een wave aan invites doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:02:
[...]

Retail uitbreidingen werken zelden nog goed in dit tijdperk en als je ze online-only gaat verdelen, is het lucratiever mensen geinteresseerd te houden door kleinere maar regelmatigere updates. Premium is gewoon die uitbreiding maar ipv. Een heel jaar te wachten, heb je 5 delen van een groter geheel verdeeld over anderhalf jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 07:29:
[...]

Retail uitbreidingen werken zelden nog goed in dit tijdperk en als je ze online-only gaat verdelen, is het lucratiever mensen geinteresseerd te houden door kleinere maar regelmatigere updates. Premium is gewoon die uitbreiding maar ipv. Een heel jaar te wachten, heb je 5 delen van een groter geheel verdeeld over anderhalf jaar.
Daar ga je de mist in.
Bf1942 kreeg gewoon gratis updates terwijl er aan addon werd gewerkt :)
En dat voelde veel beter content wise dan telkens 10/15 euro neer te leggen plus we hadden mod tools dus genoeg fun te beleven tot de addon uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:18:
[...]

Daar ga je de mist in.
Bf1942 kreeg gewoon gratis updates terwijl er aan addon werd gewerkt :)
En dat voelde veel beter content wise dan telkens 10/15 euro neer te leggen plus we hadden mod tools dus genoeg fun te beleven tot de addon uit kwam.
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR2V9C3NaF4Vf-MFSXM8eagp5QW0PDRiddo8h4tozk0647GjBqw
Weet het niet hoor bf2 en 1943 waren heel goed voor hun tijd.
Maar hadden ok genoeg problemen bijv. BF2 was pas naar 6 maanden een beetje normaal te spelen.
Maar dat is NU!!!!!! niets meer waard.
BF3 incl. premium is gewoon een hele goede deal.
En mods is gewoon verleden tijd zou zo zeggen #DEAL WITH IT

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 05-07-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
Bedankt Beuker.. vond het aldoor leuk om hier te lezen maar de laatste anderhalf pagina is het 1 groot bf1942 is zo super feest...
Sorry jongens maar ben meer geinteresseerd in wat er uit de alpha komt of andere nieuwe dingen dan wat iemand heeft gedaan op rush of een andere gamemodi of dat bf1942 zo super was.
bf3 en ook bf4 heeft nu eenmaal een ander model.. of het beter of slechter is laat IK in het midden.
voor mij blijft het een feit dat bf3 erg veel plezier aan heb en dat bf4 een must-have voor mij is.
En ik zou heel graag eens willen horen of er nu ook mensen die in de alpha zitten dingen anders ervaren dan in bf3. En dat bedoel ik helemaal algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
beuker19 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:41:
[...]

[afbeelding]
Maar hadden ok genoeg problemen bijv. BF2 was pas naar 6 maanden een beetje normaal te spelen.
Precies, als je de game nu nog gaat oppakken is BF3+ premium een mooie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Het enige positieve wat ik heb gehoord over de beta was dat sprayen minder beloond word.
En dat weer bang moet zijn voor een tanken de tank disabled als je hem op bepaalde punten raakt bijvoorbeeld op de rups of achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:35
Beta, welke beta ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Versteegrob schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:01:
[...]

Zeer soepel? Dan draai je zeker SLU/Crossfire of een Titan/ 780?

Draai zelf Crossfire en dan werkt het lekker met 3 schermen.
2x GTX 680 4GB

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
beuker19 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:41:
[...]

[afbeelding]
Mods worden net belangrijker met de jaren. Ik weet niet waar jij dit vandaan haalt.

- Meer en meer games bieden ondersteuning voor http://steamcommunity.com/workshop/
- Als je kijkt naar de bekende Nexus-sites zie je bv dat het aantal mods voor de opeenvolgende The Elder Scrolls en Fallout games steeds blijft stijgen.
- Vele indiegames bieden nu standaard modsupport zonder dat de consument eerst jaren moet zagen.

Ik kan tal van AAA games opnoemen die modsupport ondersteunen: GTA, Fallout, The Elder Scrolls, The Witcher 2, ARMA.
Het kan uiteraard veel beter, maar 1 ding is zeker: modsupport is niet aan het uitsterven, maar is net aan een heropleving bezig.

Dat DICE geen modsupport wil, is een gemiste kans voor hen zelf. En die bullshit dat ze problemen zouden hebben met 3rd party licenties is puur gezever, je kan uiteindelijk die zaken wel omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
Iryl schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:49:
[...]

Het spotten gewoon maken zoals het in BFBC2, 1x op de Q toets drukken en gespot. Ik wil helemaal geen menu om te moeten spotten, tegen de tijd dat zoiets lukt ben ik weer dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
TheBrut3 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:00:
[...]

Het spotten gewoon maken zoals het in BFBC2, 1x op de Q toets drukken en gespot. Ik wil helemaal geen menu om te moeten spotten, tegen de tijd dat zoiets lukt ben ik weer dood.
Het menu hoef je niet te gebruiken om te spotten ;) is alleen om commando's te geven.

Heeft iemand uberhaupt "nieuw" nieuws over BF4, het lijkt even stil te zijn. Ben benieuwd wanneer we info krijgen over wat er allemaal gevonden is tijdens de alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
Waarom maakt DICE BF4 niet zo dat je met 1 account zowel op Console als PC kan spelen (cross platform). Dat is een functie die ik eigenlijk nog wel mis met BF3. En ook de reden dat ik de ps3 versie heb laten vallen op een gegeven moment voor de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
JT888 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:46:
Waarom maakt DICE BF4 niet zo dat je met 1 account zowel op Console als PC kan spelen (cross platform). Dat is een functie die ik eigenlijk nog wel mis met BF3. En ook de reden dat ik de ps3 versie heb laten vallen op een gegeven moment voor de pc versie.
Puur omdat dit sales verminderd en ze ook geld en tijd moeten steken in een nieuwe infrastructuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Asgaro schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:49:
[...]

Mods worden net belangrijker met de jaren. Ik weet niet waar jij dit vandaan haalt.

- Meer en meer games bieden ondersteuning voor http://steamcommunity.com/workshop/
Van de 44 games die het hebben zijn er:
- 4 TrackMania games (gewoon zeer weinig standaard content)
- 6 HL2-engine games die eigenlijk al lang geleden mods waren
- 25 indie- en budgetgames

Dus een slechte referentie.
- Vele indiegames bieden nu standaard modsupport zonder dat de consument eerst jaren moet zagen.
Altijd makkelijk, de community inschakelen om de moeite voor je te doen :P
Ik kan tal van AAA games opnoemen die modsupport ondersteunen: GTA
Geen modsupport, het wordt er gewoon handmatig in gezet.
The Witcher 2
Grappig dat je die noemt:
http://kotaku.com/witcher...ler-enters-open-504357055
(2 jaar na release van game)
http://forums.nexusmods.c...1028423-after-the-modkit/
Echt de moeite :/
Dat DICE geen modsupport wil, is een gemiste kans voor hen zelf. En die bullshit dat ze problemen zouden hebben met 3rd party licenties is puur gezever, je kan uiteindelijk die zaken wel omzeilen.
Het is toch best simpel: mods leveren geen geld op, ze kosten juist een hoop extra geld om te supporten, want die software schrijft zichzelf niet. Daarmee moet men ook rekening houden met de gameplay en technische kant: ik als BF3 gamer wil niet ineens in een server terechtkomen waar je ineens met vage mods zit. Zeker niet aangezien er achievements en unlocks in verwerkt zijn. Ook kun je mods niet naar consoles brengen, dat is gewoon een developer's nightmare.

tl;dr

Mods zijn niet een simpele keuze van "ja waarom niet", de game moet erop gericht zijn. Mods is ook niet voor iedereen en zeker niet voor multi-platform-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:12
Denk je nou echt dat EA iets gratis gaat geven? Retail kost een spel 50,- en voor de consoles meestal 65,- dat laten ze niet aan hun neus voorbij gaan. Of doel je op 1 gedeelde Battlelog pagina?

Waarom zou je trouwens op beide platformen willen? Het gros van de PC gamers vind gamen op de console niks en vice-versa (al dan meestal financieel gerelateerd) Enige waar ik mijn PS3 voor gebruik zijn racegames en exclusives. Shooters vind ik echt 3x niks met een controller. Dus ik zal BF4 absoluut niet voor de PS3 bestellen, dit soort keuzes kan iedereen volgens mij wel maken voordat ie het spel koopt.

@mod, online based games zijn bijna nooit te modden. Aangezien BF3/4 geen offline-modus (bots) heeft maar een storyline lijkt me het zinloos om daar mods voor te maken. Zou het wel fijn vinden als je clientside dingen mag aanpassen zoals formaat/layout van GUI of kleuren, denk aan die vervelende blauwe gloed in BF3.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 16:00:

[...]

Het is toch best simpel: mods leveren geen geld op, ze kosten juist een hoop extra geld om te supporten, want die software schrijft zichzelf niet. Daarmee moet men ook rekening houden met de gameplay en technische kant: ik als BF3 gamer wil niet ineens in een server terechtkomen waar je ineens met vage mods zit. Zeker niet aangezien er achievements en unlocks in verwerkt zijn. Ook kun je mods niet naar consoles brengen, dat is gewoon een developer's nightmare.
:X Mods leveren geen geld op....
Ik denk niet dat battlefield 2 zou hebben bestaan in zijn huidige vorm...

En om niet beginnen SC2 genoeg mods daar en zeer vermakelijk.
En zoveel kost het niet hoor om mod tools te creeren, als je daar rekening mee houd in het ontwikkelings- proces.
en waarom zou dat een developer nightmare zijn :? dan begin je gewoon een modshop tabje.. dat is er al jaren in pc gaming.

Volgens mij ben je niet echt bekend met mods, als je dit allemaal zegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 11:15

flessuh

Set sail for fail!

Dat zou wel mooi zijn inderdaad, maar dat zou de winst ook flink naar beneden halen.
Voor Free to Play zou het een goede service zijn, aangezien ze aan micro-transacties nog genoeg kunnen verdienen, maar voor een AAA titel als Battlefield zal het nooit gebeuren.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Iryl schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:43:
[...]

Op de PC-versie heb ik er minder last van, op de xbox 360 is het stukken erger. Zo irritant als je een chopper niet kan spotten voor een team maat die met een stinger rond loopt maar het ding niet ziet vliegen 8)7
Ik ga dit weekend BF3 halen op de Xbox ;) gewoon de standaard editie.
Heb een xbox360 voor 100 euro overgekocht van me neef, voor GTA V straks ;)
en moet er toch iets op spelen he :P

Forza horizon en BF3 en ik vermaak me wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 17:31:
Ik ben van de generatie waar dat mods de game maakten, zoals CS beta 5.2, Quake 2 Predator mod, Jailbreak en vele anderen. Ik ben niet onbekend met mods maar ik leef ook wel in deze tijd waar ik met de 6 miljard anderen zit, niet enkel de modding community. Er zijn ook nog steeds LAN-parties maar dat wil niet zeggen dat games zonder LAN-support waardeloos zijn.

Je vergeet dat de meeste gamers, makkelijk >95%, niet technisch genoeg onderlegd zijn om met mods te werken, simpelweg omdat het zelden een simpele installer is maar ook omdat de meeste gamers (buiten China en Korea dan) op consoles spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Games zijn ook veel complexer geworden, waardoor je aardig wat kennis van zaken moet hebben voordat je iets nuttigs kunt maken (wat niet meteen de hele game breekt). Veel staat ook in verhouding met elkaar. Maps zijn veel complexer, models zijn veel complexer, etc. Dan gaat er echt honderden uren werk in zitten om iets te maken wat de moeite waard is. Dan is het eigenlijk makkelijker om zelf iets te gaan opzetten via UDK oid dan dat je een game gaat modden.

En omdat het aanbod van (goede) games tegenwoordig groter is, is er ook minder drang om "dan maar zelf" mods te gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
Iryl schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:49:
[...]

Puur omdat dit sales verminderd en ze ook geld en tijd moeten steken in een nieuwe infrastructuur.
Niet wat ik bedoel eigenlijk :) sales worden wellicht verhoogd hierdoor. Bedoel puur crossplatform voor battlelog account dus 1 account met unlocks voor alle platformen pc, console.

Dus niet het spel op pc kopen en dan de download gratis op console erbij. Nee dat gaat nooit gebeuren hahaha.
naaitsab schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 16:05:
[...]

Denk je nou echt dat EA iets gratis gaat geven? Retail kost een spel 50,- en voor de consoles meestal 65,- dat laten ze niet aan hun neus voorbij gaan. Of doel je op 1 gedeelde Battlelog pagina?

Waarom zou je trouwens op beide platformen willen? Het gros van de PC gamers vind gamen op de console niks en vice-versa (al dan meestal financieel gerelateerd) Enige waar ik mijn PS3 voor gebruik zijn racegames en exclusives. Shooters vind ik echt 3x niks met een controller. Dus ik zal BF4 absoluut niet voor de PS3 bestellen, dit soort keuzes kan iedereen volgens mij wel maken voordat ie het spel koopt.

@mod, online based games zijn bijna nooit te modden. Aangezien BF3/4 geen offline-modus (bots) heeft maar een storyline lijkt me het zinloos om daar mods voor te maken. Zou het wel fijn vinden als je clientside dingen mag aanpassen zoals formaat/layout van GUI of kleuren, denk aan die vervelende blauwe gloed in BF3.
Een gedeelde battlelog account bedoel ik inderdaad.
Scheelt een hoop tijd in verband met het dubbel unlocken van wapens en attachments etc.

Waarom ik dat zou willen is omdat mijn vrienden console gamers zijn. Ik zelf prefereer BF games spelen op de pc 😊 maar vind het ook leuk om zo nu en dan met hun te gamen op console.

Dus helaas voor mensen zoals mij houden de platform fanboys deze mogelijkheid wellicht tegen. Maar toch blijf ik er stiekem op hopen. Net zoals ik hoopte op Battlefront made by DICE en hun Frostbite engine 8)

[ Voor 25% gewijzigd door JT888 op 05-07-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 20:01:
[...]

Ik ben van de generatie waar dat mods de game maakten, zoals CS beta 5.2, Quake 2 Predator mod, Jailbreak en vele anderen. Ik ben niet onbekend met mods maar ik leef ook wel in deze tijd waar ik met de 6 miljard anderen zit, niet enkel de modding community. Er zijn ook nog steeds LAN-parties maar dat wil niet zeggen dat games zonder LAN-support waardeloos zijn.

Je vergeet dat de meeste gamers, makkelijk >95%, niet technisch genoeg onderlegd zijn om met mods te werken, simpelweg omdat het zelden een simpele installer is maar ook omdat de meeste gamers (buiten China en Korea dan) op consoles spelen.
hee de oudste mod die ik speelde als BF1942 infantry mod met custom maps, was gewoon installer!
En sinds dien is het alleen makkelijker geworden.

SC2 is de beste example

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 20:23:
Games zijn ook veel complexer geworden, waardoor je aardig wat kennis van zaken moet hebben voordat je iets nuttigs kunt maken (wat niet meteen de hele game breekt). Veel staat ook in verhouding met elkaar. Maps zijn veel complexer, models zijn veel complexer, etc. Dan gaat er echt honderden uren werk in zitten om iets te maken wat de moeite waard is. Dan is het eigenlijk makkelijker om zelf iets te gaan opzetten via UDK oid dan dat je een game gaat modden.

En omdat het aanbod van (goede) games tegenwoordig groter is, is er ook minder drang om "dan maar zelf" mods te gaan maken.
;) Natuurlijk, maar denk je niet dat de tools daar ook op evolueren! Zodat het juist minder tijd kost om sommige dingen te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 21:39
Pykow schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 19:00:
[...]

Ik ga dit weekend BF3 halen op de Xbox ;) gewoon de standaard editie.
Heb een xbox360 voor 100 euro overgekocht van me neef, voor GTA V straks ;)
en moet er toch iets op spelen he :P

Forza horizon en BF3 en ik vermaak me wel :P
Prepare for blurry images....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:58
Voor een console van 7 jaar oud vind ik BF3 er nog erg netjes uitzien. Alleen jammer van het maximum aantal spelers dat op de pc gewoon 64 man is. BF4 komt hier dan ook voor de nieuwe consoles in huis, lekker met 64 man tegelijk op de server!

[ Voor 28% gewijzigd door dubbeldekkert op 06-07-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

kan je niet meer dan 100 service stars halen voor de M4A1 ?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mLyS8oC.png
ik mis een balkje eronder.
Ik hoop dat ze echt de battlelog gaan updaten met Battlefield 4, want daar zitten heel wat foutjes in.

[ Voor 27% gewijzigd door Pykow op 07-07-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zondag 07 juli 2013 @ 12:38:
kan je niet meer dan 100 service stars halen voor de M4A1 ?
[afbeelding]
ik mis een balkje eronder
Geen idee, maar misschien zou je dat het beste in het Bf3 topic plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
Volgens mij is 100 de max voor alles (service stars, medals etc.) Ik denk dat je die 200 alleen ziet door better battlelog. Voor de medals weet ik iig zeker dat je niet meer dan 100 kan halen (100ss voor jets, u mad bro yolo? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jay-P schreef op zondag 07 juli 2013 @ 16:22:
Volgens mij is 100 de max voor alles (service stars, medals etc.) Ik denk dat je die 200 alleen ziet door better battlelog. Voor de medals weet ik iig zeker dat je niet meer dan 100 kan halen (100ss voor jets, u mad bro yolo? :P)
ja ok, ik weet dat 100 de max is. maar bij wapens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Jay-P schreef op zondag 07 juli 2013 @ 16:22:
Voor awards wel, daarna krijg je ook geen 10K score meer... Je krijgt uiteraard nog wel punten voor ribbons. Vehicle service stars tellen gewoon door na de 100 en je krijgt ook gewoon 10K score voor elke SS die je haalt ongeacht of het boven de 100 is al. :)

Wapens zijn gewoon oneindig of tot 9999 maybe (maja niemand is daar al), maatje van mij heeft 1000+ ss met m16 :+. Voor M4A1 is dit gewoon hetzelfde, kan wel hoger dan 100ss. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik vraag me eerlijk gezegt wel af in hoeverre de systeemeisen hoger zullen zijn als BF3, het lijkt immers niet een gigantische verandering, ik denk dat een Crossfire HD7850 OC setje dit toch redelijk moet kunnen draaien, hoop ik tenminste.
Iets anders, krijgen BF3 Premium members nu wel of niet een Beta acces? Ik heb er namlijk wel wat over gelezen maar weet het niet meer zeker, het zou iig zeer mooi zijn om eens te proberen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:16
Q: Who can access the exclusive Battlefield 4™ Beta?
A: There are several ways to get into the exclusive Battlefield 4™ Beta: By pre-ordering the Battlefield 4™ Digital Deluxe Edition on Origin.com, by being a Battlefield 3: Premium member, and by being a registered owner of Medal of Honor Warfighter Limited Edition or Digital Deluxe Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
kuusj98 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 19:07:
Ik vraag me eerlijk gezegt wel af in hoeverre de systeemeisen hoger zullen zijn als BF3, ...
Een performance preview zou wel aardig zijn. Welke kaart heb je minimaal nodig om BF4 @ 1080p ultra (incl 4xmsaa) te kunnen draaien?

Persoonlijk sta ik op het punt om een nieuw kaartje te halen en twijfel tussen een GTX760 en 770. De 760 kun je prima BF3 @ 1080p ultra op spelen, maar gaat ie dat ook doen met BF4 of moet je dan een 770 hebben?
Lastig dilemma. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hadespuiter schreef op maandag 08 juli 2013 @ 08:10:
[...]

Een performance preview zou wel aardig zijn. Welke kaart heb je minimaal nodig on BF4 @ 1080p ultra (incl 4xmsaa) te kunnen draaien?

Persoonlijk sta ik op het punt om een nieuw kaartje te halen en twijfel tussen een GTX760 en 770. De 760 kun je prima BF3 @ 1080p ultra op spelen, maar gaat ie dat ook doen met BF4 of moet je dan een 770 hebben?
Lastig dilemma. :)
Mijn glazen bol is weg voor reparatie; barst in het display. B-)

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 17:31:
[...]

:X Mods leveren geen geld op....
Ik denk niet dat battlefield 2 zou hebben bestaan in zijn huidige vorm...

En om niet beginnen SC2 genoeg mods daar en zeer vermakelijk.
En zoveel kost het niet hoor om mod tools te creeren, als je daar rekening mee houd in het ontwikkelings- proces.
en waarom zou dat een developer nightmare zijn :? dan begin je gewoon een modshop tabje.. dat is er al jaren in pc gaming.

Ik ben het er niet mee eens dat MODS geen geld opleveren. Je kunt altijd advertisement ingame plaatsen waardoor je tóch inkomsten hebt.. bijvoorbeeld bij het laadscherm van een level of grote billboards ingame (Die natuurlijk te vernietigen zijn :-p) Geld vragen aan server aanbieders om de game uberhaubt te mogen hosten (een klein bedrag natuurlijk)

De kans dat je MOD word geadopteerd, bij succes.. is erg groot, kijk naar counter-strike.. Volgens mij is dat nog steeds de meeste gespeelde game aller tijden.. Als DICE zijnde, inzage krijgen in andere ideeën, waarvoor ze tóch echt geen uurloon hoefde rekenen.. (voor de ideeën)

[ Voor 4% gewijzigd door Dr.Root op 08-07-2013 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:22
pafdaddy schreef op maandag 08 juli 2013 @ 08:19:
[...]

Mijn glazen bol is weg voor reparatie; barst in het display. B-)
Heb jij nog zo'n ouderwetse met display?
Hoog tijd om te upgraden!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik hoop dat ze iets met ranking gaan doen.
Wil je gaan klooien met de settings, dus heel veel tickets, snelle respawn, bepaalde gamemodes zoals sniper only of wat anders, dat je dan op een unranked server speelt.
en wil je een server dat met ranks werkt, dat je dan gewoon de orginele game krijgt waar je niks kan aanpassen. geen vaage plugins voor het beperken wapen gebruik of aantal kills dat je mag maken met granaten etc.

gewoon origineel = ranked. ga je aan de settings zitten = unranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Pykow schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:57:
Ik hoop dat ze iets met ranking gaan doen.
Wil je gaan klooien met de settings, dus heel veel tickets, snelle respawn, bepaalde gamemodes zoals sniper only of wat anders, dat je dan op een unranked server speelt.
en wil je een server dat met ranks werkt, dat je dan gewoon de orginele game krijgt waar je niks kan aanpassen. geen vaage plugins voor het beperken wapen gebruik of aantal kills dat je mag maken met granaten etc.

gewoon origineel = ranked. ga je aan de settings zitten = unranked.
Dan moeten ze bij EA ook zelf wat servers gaan aanleveren. Want ik denk niet dat veel mensen een server willen huren waar ze bijna niks mee kunnen (tenzij je bijvoorbeeld 24/7 één map servers alsnog toelaat).

Hoewel ik het wel met je eens ben dat ranked gestandaardiseerd moet zijn, zeker als persistent stats iets willen betekenen.

Je zou dan zelfs mod/map/total conversion tools voor unranked toe kunnen laten en het mooi in battlelog kunnen integreren. Hoewel dat onwaarschijnlijk lijkt voor een game met een levensduur van 1-2 jaar waar EA/DICE toch graag wilt dat je de volgende Battlefield game koopt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
En kunnen ze trouwens ook wat duidelijker aangeven welke servers nou wel of niet 100% tickets doen. Vooral bij Rush ben je zo lang aan het zoeken tot je eindelijk bij een server met 100% aankomt. Voor TDM of CQ is het minder storend, maar 200% of 300% tickets verdedigen is gewoon echt irritant. Dan wint het aanvallende team vrijwel elke pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ik vind dat juist prettig dat er wat gerommeld kan worden.

Ben wel voor minimum settings van bijvoorbeeld 300 tickets op map X of respawn van 3 sec maar dat je wel 600 tickets kan instellen als je met 64 spelers zit of iets dergelijks. Als een server setting je niet aanstaat ga je toch naar de volgende? Lijkt me niet zo lastig.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

naaitsab schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:10:

Ben wel voor minimum settings van bijvoorbeeld 300 tickets op map X of respawn van 3 sec maar dat je wel 600 tickets kan instellen als je met 64 spelers zit of iets dergelijks. Als een server setting je niet aanstaat ga je toch naar de volgende? Lijkt me niet zo lastig.
Ik kom te veel servers tegen met Fast vehicle spawn en dat is echt irritant eigenlijk.
Je kan er ook niet goed op sorteren of iets dergelijks.
Daarom wil ik dat server admins zo min mogelijk mogen klooien aan de server settings, zodat je potjes krijgt hoe DiCE/EA dit heeft bedoelt. de vertraging tussen het spawnen van de voertuig is niet uit de duim gezogen, maar een berekende tijd lijkt mij dan tenminste.

Soms komt het voor dat je net de attack heli neerhaalt en dat je binnen 5 seconde al weer een attack heli ziet staan. of dat mensen met een RPG de heli op je basis neerhalen en dan nog geen seconde later hem kunnen afpakken. dit geld ook voor jets gewoon.
Zelf ook een paar keer gedaan, door met me jet naar de tegenstander te vliegen en dan de jet neerhalen die net aan het opstijgen is, ik draai een rondje en SWITCH. pak ik zo hun jet af zonder dat ze het merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Pykow schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:19:
[...]

Ik kom te veel servers tegen met Fast vehicle spawn en dat is echt irritant eigenlijk.
Vandaar ook een minimum. Volgens mij is de standaard respawn 60 seconden ofzo. Dat gewoon als minimum instellen om de balans juist te houden. Tickets zou ik gewoon 150 als minimum doen en maximum vrij geven. Overige zaken zoals respawn allemaal vastzetten met een minimum grens.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
naaitsab schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:10:

Ik vind het prima dat er andere settings mogelijk zijn, maar je hebt nu standaard servers (geen enkele instelling aangepast) en servers die wel ranked zijn, maar toch ook enkele andere instellingen.
Er is inmiddels toegevoegd dat je in kunt stellen als serveradmin dat een server custom is en dan zo'n tekentje ervoor krijgt, maar imo moet dat gewoon altijd als je iets veranderd, ook de ticket%.
Of geef me een filter waar ik in kan stellen hoeveel % tickets er moet zijn ingesteld.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 08-07-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
[...]
Ik ben het hier heel erg met je eens. Niks is zo vervelend als die continue maar spawnende voertuigen. Je hebt, wanneer er een langzamere spawn is, ook eens de tijd om een vlag te pakken als je eens raak schiet met de stinger. Nu loop je de hele game continue raketten af te schieten tegen de onophoudelijke stroom aan choppers en jets.

Dat fast spawn is soms leuk, maar eigenlijk in 80% van de gevallen gewoon irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Dat hele fast spawnen hoeft van mij niet, ik schiet iemand dood en hij spawnt gelijk weer in de buurt en weet waar ik ongeveer ben door de kill cam, zo kan ik haast geen vlag cappen.
Tevens bevorderd dit het stats spelen en dat is slecht voor het team werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat ik me afvraag is hoe dat zit met zo'n tablet? Kan je een app downloaden ofzo om vanuit je Tablet air strikes uit te voeren?
Zag dat in zo'n video trailer.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Xtr3me4me schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:10:
Wat ik me afvraag is hoe dat zit met zo'n tablet? Kan je een app downloaden ofzo om vanuit je Tablet air strikes uit te voeren?
Zag dat in zo'n video trailer.
Het is inderdaad onduidelijk of het een app is of gewoon een webplugin (persoonlijk denk ik toch een app)
voor zowel Android als ios zou het gelijk moeten werken.
Je kan dan inloggen als commander zolang je een internet verbinding hebt.
dus je joined dus gewoon een game met je tablet, maar je mag niet zelf spelen, maar alleen commandos geven.

Persoonlijk kijk ik er erg tegenop dat de AC130 (of andere gunship) op te roepen is door de commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
[...]

Je kan er ook niet goed op sorteren of iets dergelijks.
Daarom wil ik dat server admins zo min mogelijk mogen klooien aan de server settings, zodat je potjes krijgt hoe DiCE/EA dit heeft bedoelt. de vertraging tussen het spawnen van de voertuig is niet uit de duim gezogen, maar een berekende tijd lijkt mij dan tenminste.

Soms komt het voor dat je net de attack heli neerhaalt en dat je binnen 5 seconde al weer een attack heli ziet staan. of dat mensen met een RPG de heli op je basis neerhalen en dan nog geen seconde later hem kunnen afpakken. dit geld ook voor jets gewoon.
Zelf ook een paar keer gedaan, door met me jet naar de tegenstander te vliegen en dan de jet neerhalen die net aan het opstijgen is, ik draai een rondje en SWITCH. pak ik zo hun jet af zonder dat ze het merken.
Nohhh airwhore! Beetje baserapen en ook nog vehicle stealen. :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Xant0r schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:33:
[...]

Nohhh airwhore! Beetje baserapen en ook nog vehicle stealen. :+ :+ :+
Nou nee ik vlieg heel weinig, speel alleen maar city maps of end game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Kan dat fastspawnen dan ook met een Amtrack of Tank/LAV in infantry mappen? Want dat is dan wel garantie voor irritaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:22

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

JohnnyV76 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:42:
[...]

Nou, vertel jij met je hypermoderne bol dan eens hoe onze pc's het gaan doen en of we die ook moeten upgraden ;)

Ik krijg steeds meer mijn bedenkingen over de Commander functie, ik wou dat ze het gewoon zo gelaten hadden als in BF2, maar dan "moderner". Als er Jan en Alleman straks via een phone of tablet gaat commanderen voorzie ik een hoop getroll.

Of je blíjft ze weg voten... Hopelijk zie ik dit verkeerd.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
JohnnyV76 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:42:
[...]

Ja maar pas bij verlenging van mijn abonnement mag ik een nieuwe uitzoeken. :9

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
bvk schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:37:
[...]

Nou, vertel jij met je hypermoderne bol dan eens hoe onze pc's het gaan doen en of we die ook moeten upgraden ;)

Ik krijg steeds meer mijn bedenkingen over de Commander functie, ik wou dat ze het gewoon zo gelaten hadden als in BF2, maar dan "moderner". Als er Jan en Alleman straks via een phone of tablet gaat commanderen voorzie ik een hoop getroll.

Of je blíjft ze weg voten... Hopelijk zie ik dit verkeerd.
Er komt een ranking systeem voor de commander(soort van reputatie)
Dus de trolling noobs zijn gauw genoeg weg ;)
Hoop eigenlijk dat de tablet versie console only is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:37
beuker19 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:15:
[...]

Er komt een ranking systeem voor de commander(soort van reputatie)
Dus de trolling noobs zijn gauw genoeg weg ;)
Hoop eigenlijk dat de tablet versie console only is O-)
Heb je mss meer info over dat ranking systeem? Zal wel een cijfertje zijn zoals momenteel skill level wordt gemeten. Ben wel benieuwd welke factoren van invloed zijn op je commanderscore...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1 ... 26 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.