ik vind het ook wel een beetje triest van BF4Central om het zo te melden als de waarheid nogal anders ligt dan "shutdown Bf4central". Wel frappant dat ze ook het uploaden van screenshots downplayen terwijl ze ze wel belangrijk genoeg vinden om te uploaden? Klinkt een beetje als een draaikontredenering. En dan nog verbaasd zijn ook. ik wil niet oordelen maar je zou al een beeld kunnen krijgen van de luitjes die de toko daar runnen en hoe goed ze de kleine lettertjes lezen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Tja NDA is NDA. Van EA mag je niks laten zien en de advocaten voeren dit gewoon uit. Daar krijgen ze namelijk voor betaald en ik denk dat dit bedrag leuk genoeg is om zonder enige twijfel alles uit te voeren. Dat EA totaal niet door lijkt te hebben dat het hier gaat om gratis reclame voor hun game is EA hun probleem.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik snap die NDA niet zo, is gratis promotie wat wil je nog meer. Had dan wel gewoon de E3 textures in de alpha gezet zodat het nog een beetje eyecandy is.
if (!coffee) {
Work = false; }
Omdat de "verboden" status ervan, het interessanter maakt. Meer nieuwsberichten over "website take-downs" en dergelijke.
Waarschijnlijk had Bf4 alpha met die textures ervoor gezorgd dat het spel helemaal niet lekker loopt. De machines waarop de E3 demo getoond werd waren ook niet voor de poes. En wil je echt screenshots online hebben van een product wat nog niet af is met allemaal witte textures? Dan is het veel interessanter om de E3 beelden te bekijken die wél de volledige textures hebben. Alles gebeurt met een reden. Alpha's zijn er ook niet om tentoon te stellen aan het grote publiek, maar om bepaalde onderdelen te testen. Zoals Patrick Bach ook zei bij de invoering van de BF3 beta "dont expect people to know what a beta is". Veel mensen hebben om 1 of andere reden een verkeerde indruk van een beta en wat ze daarbij kunnen verwachten. Hetzelfde geldt nu ook voor de ArmA3 alpha / net beta. Ik zie veel mensen die het spelen niet-constructief-klagen naar anderen. Ja wat had je dan verwacht? Een alpha en beta zijn de uitgesproken kansen om aan de devs te melden wat er mis is met een product en hoe dat verbeterd kan worden.naaitsab schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:38:
Ik snap die NDA niet zo, is gratis promotie wat wil je nog meer. Had dan wel gewoon de E3 textures in de alpha gezet zodat het nog een beetje eyecandy is.
ik wou dat ik in de uiteindelijke versie kon kiezen voor die kale textures heerlijk voor mn ogen
lekker lang door knallen zonder te strainen dat was bij quake altijd zo gaaf hoeveel je daar
aan kon passen
lekker lang door knallen zonder te strainen dat was bij quake altijd zo gaaf hoeveel je daar
aan kon passen
Je moet dan maar eens gaan kijken naar het iOS 7 beta topic, daar denkt ook de helft van Tweakend Benelux dat het gewoon een "vroege release" is, todat ze merken dat de batterij snel leeg is, features missen of maar half werken en best veel bugs vertoont. Ja duh.Nickbn schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 23:19:
Alpha's zijn er ook niet om tentoon te stellen aan het grote publiek, maar om bepaalde onderdelen te testen. Zoals Patrick Bach ook zei bij de invoering van de BF3 beta "dont expect people to know what a beta is". Veel mensen hebben om 1 of andere reden een verkeerde indruk van een beta en wat ze daarbij kunnen verwachten.
[...]
Een alpha en beta zijn de uitgesproken kansen om aan de devs te melden wat er mis is met een product en hoe dat verbeterd kan worden.

Verwijderd
Kijk wel uit naar deze game, dit zal ook de eerste game zijn waarvoor ik Origin zal installeren. Ben ik geen fan van namelijk
BF3 heb ik veel op de 360 gespeeld. Erg verslavend maar daar vond ik de 24 player cap wel een zwaar minpunt met het spelen van de grote maps.
Hopen dat de system requirements voor BF4 een beetje mild zijn en in de buurt van BF3 blijven.
BF3 heb ik veel op de 360 gespeeld. Erg verslavend maar daar vond ik de 24 player cap wel een zwaar minpunt met het spelen van de grote maps.
Hopen dat de system requirements voor BF4 een beetje mild zijn en in de buurt van BF3 blijven.
- DaniëlWW2
- Niet online
Voor iedereen die dacht dat BF4 geen NASA PC nodig heeft.
PS: Why u no implement fishsimulator. Amateurs.
PS: Why u no implement fishsimulator. Amateurs.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Van Origin heb je geen last aangezien je een server zoekt via battlelog.battlefield.com en van daaruit de game wordt gestart. Dat men 10 jaar geleden huiverig was over online game stores daar kan ik nog inkomen, maar anno 2013 snap ik niet waar heel "the fuss" rond is.
Ps3 met alle cods gaat te koop. De PS4 is gepre-ordered en ga natuurlijk BF4 halen!
Deze lijkt me toch echt top en echt next-gen!
Deze lijkt me toch echt top en echt next-gen!
[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 24-06-2013 18:46 ]
Ik snap al dat gehuil over Origin ook niet, is een prima programma. Het had wat kinderziektes true maar zo lang bestaat het nog niet. Laatste half jaar eigelijk geen enkele klacht meer over. Is een pareltje vergeleken met Ubisoft launcherPhuncz schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:36:
Van Origin heb je geen last aangezien je een server zoekt via battlelog.battlefield.com en van daaruit de game wordt gestart. Dat men 10 jaar geleden huiverig was over online game stores daar kan ik nog inkomen, maar anno 2013 snap ik niet waar heel "the fuss" rond is.

BF3 start ik ook altijd via url en niet origin zelf, beetje vreemde manier van starten maar dat is met BF4 ook verleden tijd.
if (!coffee) {
Work = false; }
Wat bedoel je met dat laatste ? Ik dacht dat BF4 nog steeds BattleLog zou gaan gebruiken.naaitsab schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:15:
BF3 start ik ook altijd via url en niet origin zelf, beetje vreemde manier van starten maar dat is met BF4 ook verleden tijd.
Ik denk dat hij bedoeld te zeggen dat hij nu gewoon naar http://battlelog.battlefield.com gaat. Inplaats van via snelkoppeling op bureaublad. (alhoewel dat eigenlijk gewoon openen van de webpagina is)
Battlelog wordt geïmplementeerd in het spel zelf zoals de console. Niet meer dat prutserige gedoe met browsers en steeds je spel afsluiten zoals bij BF3 op de PC.Phuncz schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:19:
[...]
Wat bedoel je met dat laatste ? Ik dacht dat BF4 nog steeds BattleLog zou gaan gebruiken.
Dat ook jaralph0603 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:21:
Ik denk dat hij bedoeld te zeggen dat hij nu gewoon naar http://battlelog.battlefield.com gaat. Inplaats van via snelkoppeling op bureaublad. (alhoewel dat eigenlijk gewoon openen van de webpagina is)
if (!coffee) {
Work = false; }
Hasswell i7 master race reporting inDanielWW2 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:36:
[video]
PS: Why u no implement fishsimuilator. Amateurs.
Je GPU is vele male belangrijker dan je CPU
if (!coffee) {
Work = false; }
GTX 670 factory OC reporting innaaitsab schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:36:
[...]
Je GPU is vele male belangrijker dan je CPUMet een 1e generatie i5 kan je BF4 ook prima draaien als er maar een dikke GPU achter hangt.
pricewatch: Gigabyte GV-N670OC-2GD

Ik hoop wel dat 2GB vram voldoende blijft voor 2560x1440. Neem aan van wel.
if (!coffee) {
Work = false; }
Gawd, dat zag er goed uitDanielWW2 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:36:
[video]
PS: Why u no implement fishsimuilator. Amateurs.
Vraag me wel af of de vissen uit de weg zullen gaan.. want dat is toch echt wel hét element die het zoveel echter maakt

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 24-06-2013 19:56 ]
Ik ga vóór BF4 release en voor BF4 een nieuwe GPU halen, ik had eerst mijn zinnen gezet op de GTX 670 (mogelijk "GTX 760ti" vanaf morgen) maar ik begin toch te twijfelen. Misschien beter de GTX 770 halen ? Max res = 1920x1080 en FSAA lig ik niet van wakker
Maar na BF3 op Low en 1280x720 te hebben gespeeld op een Radeon HD 7770 wil ik nu toch wel richting high-detail gaan.
Zeker de GTX 770 nemen, is gewoon een betere versie van de gtx 680 die even duur is als de gtx 670Phuncz schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:56:
Ik ga vóór BF4 release en voor BF4 een nieuwe GPU halen, ik had eerst mijn zinnen gezet op de GTX 670 (mogelijk "GTX 760ti" vanaf morgen) maar ik begin toch te twijfelen. Misschien beter de GTX 770 halen ? Max res = 1920x1080 en FSAA lig ik niet van wakkerMaar na BF3 op Low en 1280x720 te hebben gespeeld op een Radeon HD 7770 wil ik nu toch wel richting high-detail gaan.
bv > pricewatch: Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB
genoeg zeer goede reviews over te vinden, uitstekende koeler en performance
Dan zul je gewoon bf4 op maxed out kunnen spelen zonder enige problemen
Natuurlijk wel even kijken wat de gtx 760ti brengt qua prijs & performance!
Een i5 zal evenveel frames per second doen.. die hyperthreading dat je krijgt bij een i7 zal niets doen aan de fps van bf4.
Je spendeert dat geld dan beter aan een betere gpu (150-200 euro voor i5 en 300 voor haswell i7 = stuk betere gpu)
[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 24-06-2013 20:02 ]
Ik zou nog even wachten tot half september/oktober.Phuncz schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:56:
Ik ga vóór BF4 release en voor BF4 een nieuwe GPU halen, ik had eerst mijn zinnen gezet op de GTX 670 (mogelijk "GTX 760ti" vanaf morgen) maar ik begin toch te twijfelen. Misschien beter de GTX 770 halen ? Max res = 1920x1080 en FSAA lig ik niet van wakkerMaar na BF3 op Low en 1280x720 te hebben gespeeld op een Radeon HD 7770 wil ik nu toch wel richting high-detail gaan.
De 770 is niks meer dan een 680 met OC. Heeft niks met de 7xx serie te maken
Wie zegt dat hij enkel gamed?SmokingCrop schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:58:
Je spendeert dat geld dan beter aan een betere gpu (150-200 euro voor i5 en 300 voor haswell i7 = stuk betere gpu)
if (!coffee) {
Work = false; }
Tip voor GPU: De 9000 serie van AMD launched ongeveer tegelijk met BF4, probeer die eens.naaitsab schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:28:
[...]
Ik zou nog even wachten tot half september/oktober.
De 770 is niks meer dan een 680 met OC. Heeft niks met de 7xx serie te makenZou me niks verbazen als er een gedowngrade versie van de 780 gaat uitkomen zoals met de 680 en 670 het geval was. 770TI ofzo.
[...]
Wie zegt dat hij enkel gamed?HT is voor zware applicaties zoals renderen echt wel fijn om aan boord te hebben en zo veel duurder is het top model i5 ook weer niet tov top model i7 bij Haswell
Nee dank je, heb in het verleden en in huidige laptops dusdanig veel gelazer met AMD gehad dat ik daar van genezen ben.tobitronics schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:54:
[...]
Tip voor GPU: De 9000 serie van AMD launched ongeveer tegelijk met BF4, probeer die eens.
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik vind de AMD kaarten tegenwoordig anders beter en gebruiksvriendelijker dan die van nvidia, just sayin...naaitsab schreef op maandag 24 juni 2013 @ 21:01:
[...]
Nee dank je, heb in het verleden en in huidige laptops dusdanig veel gelazer met AMD gehad dat ik daar van genezen ben.

Al heb ik de back to karkand maps ook sporadisch gespeeld, weet niet of ik zit te wachten op BF3 maps in BF4.
Software bedoel je dan zeker?tobitronics schreef op maandag 24 juni 2013 @ 21:15:
[...]
Ik vind de AMD kaarten tegenwoordig anders beter en gebruiksvriendelijker dan die van nvidia, just sayin...
Blijft toch ieder z'n voorkeur op GPU gebied, hebben beide hun voor en nadelen. Zijn aan elkaar gewaagd. Intel v AMD is een gedane zaak, als je iets geld (over)hebt voor een game PC ga je voor Intel.
Maar dit is niet de plek om hierover te discuseieren.
if (!coffee) {
Work = false; }
Omg... wanneer gaan ze nu eens stoppen met die onzin.. Ik ga niet speciaal een XboxOne kopen om die dlc te hebben.. Bij mij werkt dit averechts, ik ga nu zeker geen XboxOne kopen, voor die reden alleen al.
[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 24-06-2013 21:37 ]
Op zich heb ik het meeste voorkeur gehad voor AMD als GPU-merk maar als ik naar dit kijk:

En aangezien de HD 7970 en de GTX 770 vrij kort qua prijs tegen elkaar aanliggen, geef ik de voorkeur aan Nvidia. Ik zeg niet dat dit voor iedereen zo hoort te zijn, maar persoonlijk geef ik deze generatie de voorkeur aan Nvidia.

En aangezien de HD 7970 en de GTX 770 vrij kort qua prijs tegen elkaar aanliggen, geef ik de voorkeur aan Nvidia. Ik zeg niet dat dit voor iedereen zo hoort te zijn, maar persoonlijk geef ik deze generatie de voorkeur aan Nvidia.
[ Voor 17% gewijzigd door Phuncz op 24-06-2013 21:40 ]
Euh, Origin vergeet mijn username en wachtwoord ELKE keer, wat ik ook doe. Da's een bug die vele mensen hebben, en EA doet... niks!naaitsab schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:15:
[...]
Ik snap al dat gehuil over Origin ook niet, is een prima programma. Het had wat kinderziektes true maar zo lang bestaat het nog niet. Laatste half jaar eigelijk geen enkele klacht meer over. Is een pareltje vergeleken met Ubisoft launcheren Steam zelf werkt prima alleen die webpagina's van de store/workshop/community zijn zo ontiegelijk traag
Op zich heb ik niks tegen een in-browser server browser, maar dat het nog heel vaak misgaat zou toch niet mogen. Hoevaak krijg je disconnected from EA online, start BF3 gewoon niet, ... Veel meer dan zou mogen. Het is niet onoverkomelijk maar toch heel slordig en doet afbreuk aan de "experience".
Android developer & dürüm-liefhebber
Als ze dit serieus gaan flikken weet ik niet meer wat ik moet doen. Battlefield boycotten? Naar Stockholm gaan en een maand lang voor de deuren van DICE gaan liggen in een slaapzak? Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om console gamers meer te geven dan PC gamers

Waarom krijgt DICE altijd de schuld van dit soort dingen? EA is de uitgever en heeft de macht in handen als zij X willen moet DICE X uitvoeren. Ze zijn zelf gamers en dat zie je ook terug in hun producten dus ze zullen er zelf ook niet blij mee zijn.TerrorKiwi schreef op maandag 24 juni 2013 @ 21:46:
[...]
Als ze dit serieus gaan flikken weet ik niet meer wat ik moet doen. Battlefield boycotten? Naar Stockholm gaan en een maand lang voor de deuren van DICE gaan liggen in een slaapzak? Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om console gamers meer te geven dan PC gamers![]()
Zou erg graag zien dat DICE zich uitkoopt en zelf of met hulp van een lossere uitgever zoals bijvoorbeeld Valve (ivm servers) door gaat zonder die geldwolven.
if (!coffee) {
Work = false; }
Dat is inderdaad een hoofdfeature anno 2013!SmokingCrop schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:55:
[...]
Gawd, dat zag er goed uit
Vraag me wel af of de vissen uit de weg zullen gaan.. want dat is toch echt wel hét element die het zoveel echter maakt
Onlangs heb ik eens de Arma 3 Alpha Lite gespeeld en daar is de Fish AI slecht: dem fish don't move.
Gelukkig gaan ze dit fixen
http://alpha.arma3.com/known-issuesKnown issues: Fish do not react to players or ghosts
als je de rest even uitklapt zie je dat het om tijdelijke exclusive gaat, 2 weken later kan je ook op andere platformen.TerrorKiwi schreef op maandag 24 juni 2013 @ 21:46:
[...]
Als ze dit serieus gaan flikken weet ik niet meer wat ik moet doen. Battlefield boycotten? Naar Stockholm gaan en een maand lang voor de deuren van DICE gaan liggen in een slaapzak? Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om console gamers meer te geven dan PC gamers![]()
Mechwarrior Online: Flapdrol
- DaniëlWW2
- Niet online
Misschien toch maar mijn i5 750 naar 3.8ghz.
No fish, no preorder. Fix it EA.SmokingCrop schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:55:
Gawd, dat zag er goed uit
Asgaro schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:11:
Onlangs heb ik eens de Arma 3 Alpha Lite gespeeld en daar is de Fish AI slecht: dem fish don't move.![]()
Gelukkig gaan ze dit fixen

Back to Metro, exclusive Xbox One DLC.
WINNING.
Oh en NIVIDA>AMD is zo achterhaald.
Ik heb totdusver een NVIDIA gehad en 2x AMD. De NVIDIA tijd was de tijd met drivergekloot bij mij en AMD begon met gekloot maar is nu al bijna 3 jaar geweldig.
AMD & NVIDIA zijn gewoon beide evengoed, verschilt gewoon per spel.
Hier alvast wat BF4 alpha benches: http://gamegpu.ru/action-...eld-4-alpha-test-gpu.html
Natuurlijk is het een alpha en zal er nog de nodige optimalisatie moeten komen, maar het geeft wel een redelijke indruk.

Natuurlijk is het een alpha en zal er nog de nodige optimalisatie moeten komen, maar het geeft wel een redelijke indruk.

- DaniëlWW2
- Niet online
Wordt misschien toch nog 60 fps op ultra voor mij.
Dat heb ik nu met een i7 4770K en een radeon 7850 (1080p no AA), met AA op sommige momenten 60 fps, eens kijken welke mooie watercooled GPU er in oktober bij mij inkomtDanielWW2 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:47:
Wordt misschien toch nog 60 fps op ultra voor mij.
Draait wel slecht die alpha dan, op BF3 haal ik met gemak 55-85fps @2560x1440 op high maar hier kom ik volgens die chart niet verder dan 42fps op 2560x1600.
Maarja beta even afwachten, 670's dalen rap in prijs en deze met fabrieks OC doen zelfde scores als en 680 en schalen bijna 100%. Titan speeds here we come indien nodig
Maarja beta even afwachten, 670's dalen rap in prijs en deze met fabrieks OC doen zelfde scores als en 680 en schalen bijna 100%. Titan speeds here we come indien nodig
if (!coffee) {
Work = false; }
Ik verwacht dat de uiteindelijke release hetzelfde zal draaien als BF3 of net een tikkie minder.
Er is grafisch en onder de motorkap weinig veranderd.
De naam van de engine is veranderd, dus laten we het lijken alsof er veel veranderd is door de scores omlaag te gooien! *ea logic*unfor schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:58:
Ik verwacht dat de uiteindelijke release hetzelfde zal draaien als BF3 of net een tikkie minder.
- DaniëlWW2
- Niet online
7950 @ 1000/6000 op 1440x900 en uiteraard 4xMSAA bij mijn ultra.tobitronics schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:48:
[...]
Dat heb ik nu met een i7 4770K en een radeon 7850 (1080p no AA), met AA op sommige momenten 60 fps, eens kijken welke mooie watercooled GPU er in oktober bij mij inkomt
Ik wil weer ultra dammit.
De AMD 7970 zit 1 generatie voor de nVidia 7x0 reeks hePhuncz schreef op maandag 24 juni 2013 @ 21:38:
Op zich heb ik het meeste voorkeur gehad voor AMD als GPU-merk maar als ik naar dit kijk:
[afbeelding]
De enige grote grafische verandering die ik me zo snel kan bedenken is het water.unfor schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:58:
Dat zal wel enigzins invloed hebben op de performance, voor de rest is het allemaal zo'n beetje hetzelfde gebleven.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Leuk die plaatjes, maar grijs = average en andere is max fps? Ik snap 'm niet. *edit* whoopsunfor schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:44:
Hier alvast wat BF4 alpha benches: http://gamegpu.ru/action-...eld-4-alpha-test-gpu.html
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Buiten dat zegt t nog weinig natuurlijk. Verdere optimalisaties van DICE moeten nog komen en optimalisaties van de twee graka kampen natuurlijk. Daarnaast komen er meer textures en weet ik veel wat voor spul nog. Dus ja, uiteindelijk zegt ons dit 0,0 haha.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
staat er onder.Mu.siQ schreef op maandag 24 juni 2013 @ 23:12:
[...]
Leuk die plaatjes, maar grijs = average en andere is max fps? Ik snap 'm niet.
Uiteindelijk gaat niemand BF4 met 4x MSAA spelen op zo'n hoge resolutie.
Echt wel op 1920x1080unfor schreef op maandag 24 juni 2013 @ 23:21:
[...]
Uiteindelijk gaat niemand BF4 met 4x MSAA spelen op zo'n hoge resolutie.
Heb net een jaartje een I5 alienware met een geforce 650 kaart erin..
Dan naar ff wat low-spec spelen zodat de fps fatsoenlijk is..
Ga er nog geen nieuwe laptop voor kopen

Gamen op een laptop is sowieso meuk. Als je iets hebt waar je echt knap op kan gamen ben je 1 een vracht geld kwijt en 2 zo draagbaar als een stoeptegel.Lasteraar schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 00:12:
Heb net een jaartje een I5 alienware met een geforce 650 kaart erin..
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
Plus een irritante (ventilator), maar idd laptop master race komt niet bij PC master race nog niet eens in de buurtnaaitsab schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 00:19:
[...]
Gamen op een laptop is sowieso meuk. Als je iets hebt waar je echt knap op kan gamen ben je 1 een vracht geld kwijt en 2 zo draagbaar als een stoeptegel.
Niet een grotere vracht geld dan voor een Alienware laptopje denk ik zo.naaitsab schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 00:19:
[...]
Gamen op een laptop is sowieso meuk. Als je iets hebt waar je echt knap op kan gamen ben je 1 een vracht geld kwijt en 2 zo draagbaar als een stoeptegel.
Het was niet om DICE de schuld te geven, ik weet dat het (hoogst waarschijnlijk) EA is (hoewel we zonder EA misschien die hele DLC niet zouden krijgen), maar als ik voor de deuren van EA ga liggen heeft het niet zo heel veel zinnaaitsab schreef op maandag 24 juni 2013 @ 21:53:
[...]
Waarom krijgt DICE altijd de schuld van dit soort dingen? EA is de uitgever en heeft de macht in handen als zij X willen moet DICE X uitvoeren. Ze zijn zelf gamers en dat zie je ook terug in hun producten dus ze zullen er zelf ook niet blij mee zijn.
Zou erg graag zien dat DICE zich uitkoopt en zelf of met hulp van een lossere uitgever zoals bijvoorbeeld Valve (ivm servers) door gaat zonder die geldwolven.

Pfff mn 7870 heeft er al moeite mee op 1920x1080. Gelukkig is het een suboptimaal preseterende ALPHA met niet-geoptimaliseerde drivers
Meh, toch tijd dat ik mijn 8800GT Alphadog eens moet gaan inruilen
Dus BF4 Alpha draait 8 FPS langzamer dan in BF3 met mijn GTX670.
Dat wordt weer mooi alles op low draaien om de 60FPS te behouden.
Had ik ook wel verwacht, dus sta er niet zo van te kijken.
maar ultra 45 FPS is behoorlijk laag. tuurlijk zal je meerendeel wel op 60FPS zitten zoals in BF3, maar drops naar 45 is NO GO voor mij persoonlijk.
speel een game niet om de graphics maar voor de gameplay.
maar ultra 45 FPS is behoorlijk laag. tuurlijk zal je meerendeel wel op 60FPS zitten zoals in BF3, maar drops naar 45 is NO GO voor mij persoonlijk.
[ Voor 51% gewijzigd door Pykow op 25-06-2013 11:41 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Nou dat moet ik wel redden met mijn laptop met i7, SSD, 16GB en GTX660m 2GB DDR5
Met AA uit en gewoon High of Medium Quality of een paar onderdelen zoals shadows op medium moet 40-50 fps wel te doen zijn denk ik.
En ik game al jaren op een laptop, lekker draagbaar en goede prestaties.
Met AA uit en gewoon High of Medium Quality of een paar onderdelen zoals shadows op medium moet 40-50 fps wel te doen zijn denk ik.
En ik game al jaren op een laptop, lekker draagbaar en goede prestaties.
ik heb regelmatig drops tot 30fps, maar dat heeft me nog nooit tegengehouden om te genieten van BF3? Ik denk dat het aantal keer dat ik doodgegaan ben door framedrops op 2 handen te tellen is...Pykow schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:36:
Dus BF4 Alpha draait 8 FPS langzamer dan in BF3 met mijn GTX670.
Wel altijd gespeeld op oud bakkie btw (wel met settings op ultra).
[ Voor 4% gewijzigd door ThunderNet op 25-06-2013 12:23 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
mijn 2 GTX580's watercooled zouden het toch wel aardig moeten kunnen bijhouden(hopelijk). Dan maar eens de boel keer iets overclocken. Draaien nog stock ^^
Denk dat hij meer doelt op het constant spelen op 60+ fps en dat frame drops de speel ervaring verpesten. Moet toegeven dat ik fps drops meteen opmerk en me hier ook aan stoor.ThunderNet schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:23:
[...]
ik heb regelmatig drops tot 30fps, maar dat heeft me nog nooit tegengehouden om te genieten van BF3? Ik denk dat het aantal keer dat ik doodgegaan ben door framedrops op 2 handen te tellen is...
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
We zullen zien, AMD komt dan met nieuwe kaarten uit, waarschijnlijk gaat de 670 eruit dan hier, of eentje bijprikken..unfor schreef op maandag 24 juni 2013 @ 22:58:
Je geeft precies aan waarom ik dus geen zin heb ik FPS drops. waarom die extra death erbij krijgen, terwijl je het simpel kan oplossen door wat settings naar beneden te zetten en afgerekend worden op je eigen fout en niet door een hardware probleemThunderNet schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:23:
[...]
ik heb regelmatig drops tot 30fps, maar dat heeft me nog nooit tegengehouden om te genieten van BF3? Ik denk dat het aantal keer dat ik doodgegaan ben door framedrops op 2 handen te tellen is...
Same here, ik stoor me daar het meeste aan, nog erger dan de slechte hitreg, overpowerd jets of slechte animaties wanneer je over objecten springt.Iryl schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:30:
[...]
Denk dat hij meer doelt op het constant spelen op 60+ fps en dat frame drops de speel ervaring verpesten. Moet toegeven dat ik fps drops meteen opmerk en me hier ook aan stoor.
Ik ben ook erg benieuwd naar de AMD kaarten die dezelfde dag uit gaan komen als de release van BF4.Jovas schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:41:
[...]
We zullen zien, AMD komt dan met nieuwe kaarten uit, waarschijnlijk gaat de 670 eruit dan hier, of eentje bijprikken..
Erg benieuwd naar die kaarten en als het echt een verbetering is, dan gaat mijn GTX670 er ook uit na 1,5 jaar al
Ze moeten wel een stuk betere prestaties leveren
Knappe PC kopen
, mij FPS komt enkel onder de 60 als ik FRAPS draai op 1080p.
Voor de rest is ie altijd stabiel tenzij ik de boel richting ultra zet maar dat vind ik zonde van het FPS verlies.
Verder is die brakke hitreg en debiele animaties die buggen vele male irritanter dan een sporadische drop richting 40FPS. Hoe vaak ik wel niet dood gegaan ben omdat ik achter een niet zichtbare steen of muurtje bleef haken
Om maar te zwijgen over lui met 60+ ping die wel godmode lijken te hebben. Hoop echt dat ze dat gaan verbeteren dat was voor mij echt irritatie nummero 1. Leeg je kompleet magazijn van je F2000 in iemand zn rug draait ie om en 2 schoten je bent dood. Seems legit netcode.
Voor de rest is ie altijd stabiel tenzij ik de boel richting ultra zet maar dat vind ik zonde van het FPS verlies.
Verder is die brakke hitreg en debiele animaties die buggen vele male irritanter dan een sporadische drop richting 40FPS. Hoe vaak ik wel niet dood gegaan ben omdat ik achter een niet zichtbare steen of muurtje bleef haken

if (!coffee) {
Work = false; }
Heb eigenlijk bijna nooit problemen met de hitreg wanneer ik een assault rifle gebruik.. (F2000 of i.d.)
Het is alleen verschrikkelijk erg bij slugs..
Het is alleen verschrikkelijk erg bij slugs..
True, hoop echt dat in BF4 die "spring over objecten heen" animatie verbeterd gaat worden, in BF3 is het gewoon 0,5/1 second invincibility.naaitsab schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:56:
Knappe PC kopen, mij FPS komt enkel onder de 60 als ik FRAPS draai op 1080p.
Verder is die brakke hitreg en debiele animaties die buggen vele male irritanter dan een sporadische drop richting 40FPS. Hoe vaak ik wel niet dood gegaan ben omdat ik achter een niet zichtbare steen of muurtje bleef hakenOm maar te zwijgen over lui met 60+ ping die wel godmode lijken te hebben. Hoop echt dat ze dat gaan verbeteren dat was voor mij echt irritatie nummero 1. Leeg je kompleet magazijn van je F2000 in iemand zn rug draait ie om en 2 schoten je bent dood. Seems legit netcode.

via Origin kan je helaas nooit pre-loaden.Iryl schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:05:
[...]
True, hoop echt dat in BF4 die "spring over objecten heen" animatie verbeterd gaat worden, in BF3 is het gewoon 0,5/1 second invincibility.Denk dat ik de pre-order lekker bij Origin ga doen, heb bij Gw2 dit wel via andere bronnen gedaan en dit ging goed (beta access en uiteindelijke game), maar bij BF4 wil ik zeker weten dat ik vanaf dag 1 kan spelen en pre-loaden als dit wordt aangeboden.
je weet alleen dat je geen gezeik krijgt met je key tijdens het verzilveren
je weet 100% zeker dat je key werkt en als er wat mis gaat is het 1 telfoontje en klaar.
bf3 kon je 3 dagen van te voren pre-loaden. Zullen we waarschijnlijk met bf4 ook doen.Pykow schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:33:
[...]
via Origin kan je helaas nooit pre-loaden.
je weet 100% zeker dat je key werkt en als er wat mis gaat is het 1 telfoontje en klaar.
ow vaag ik kon dat niet.CB org schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:39:
[...]
bf3 kon je 3 dagen van te voren pre-loaden. Zullen we waarschijnlijk met bf4 ook doen.
ja je kon 3 dagen voor de officiele release in nederland de game al spelen door middel van proxy
Ik had 'm retail al 2 dagen van te voren in huisCB org schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:39:
[...]
bf3 kon je 3 dagen van te voren pre-loaden. Zullen we waarschijnlijk met bf4 ook doen.

Heb nooit een spel pre-order bij Origin gedaan maar ik neem aan dat ze een vergelijkbaar systeem als Steam gebruiken. Als er op 29 oktober ineens een paar honderdduizend keer een gig of 14 gedownload wordt gaan die servers in rook op
Als ze slim zijn patchen ze gewoon de beta files, scheelt weer een paar gig voor de premium mensen. Volgens mij komt er ook nog een open beta na de premium/pre-order beta.
if (!coffee) {
Work = false; }
Dat is waar, neem aan dat de game in je library komt na de pre-order of iig een "placeholder".Pykow schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:33:
[...]
via Origin kan je helaas nooit pre-loaden.
Ga dan toch is wat rond kijken
Als je de game via een proxy eerder kan spelen kun je deze dus ook "pre-loaden" iets om in de gaten te houden richting launchPykow schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:44:
[...]
ow vaag ik kon dat niet.
ja je kon 3 dagen voor de officiele release in nederland de game al spelen door middel van proxy
Yo... Gaat dit topic over specs en framerates? Ik denk ik kom even wat nieuws lezen over wat mensen van bf4 vinden. Maar ik lees alleen maar graka dit, fps dat.
Oja en mensen die beweren dat 1080p low res is

[ Voor 14% gewijzigd door swoutr op 25-06-2013 15:12 ]
DICE kan natuurlijk BF4 beter optimaliseren zodat je op een mid range kaart ook goede frames hebt. Dit zullen ze alleen niet doen, omdat ze afspraken hebben met bedrijven zoals AMD. Om BF4 lekker te kunnen draaien heb je dus een nieuwe graka nodig, en blijkbaar heeft AMD deze keer de hoofdprijs aan DICE en EA betaald!swoutr schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:11:
Yo... Gaat dit topic over specs en framerates? Ik denk ik kom even wat nieuws lezen over wat mensen van bf4 vinden. Maar ik lees alleen maar graka dit, fps dat.
Maargoed, daar heb ik het niet over, ik kom hier om te praten over BF4, niet over specs van pc's, Ik game namelijk op consoles. Is een apart pc topic niet makkelijker?
Voor BF3 is er wel een apart PC topic. Dit zal mogelijk ook met dit topic gebeuren na release?swoutr schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:28:
Maargoed, daar heb ik het niet over, ik kom hier om te praten over BF4, niet over specs van pc's, Ik game namelijk op consoles. Is een apart pc topic niet makkelijker?
Blader wat terug in dit topic, genoeg info en filmpjes
Is het weer een idee op de console versie straks een eigen topic te geven? Als huidige PS3/Xbox360 speler en toekomstige Xbox One/PS4 speler zit ik helemaal niet op dat kijk mij eens het verste kunnen plassen met mijn videokaart verhaal te wachten....
Cogitationis poenam nemo patitur
Wat een zinBullet NL schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:32:
Als huidige PS3/Xbox360 speler en toekomstige Xbox One/PS4 speler zit ik helemaal niet op dat kijk mij eens het verste kunnen plassen met mijn videokaart verhaal te wachten....
Een aparte topic zou inderdaad wellicht weer het beste zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 25-06-2013 15:48 ]
+1Bullet NL schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:32:
Is het weer een idee op de console versie straks een eigen topic te geven? Als huidige PS3/Xbox360 speler en toekomstige Xbox One/PS4 speler zit ik helemaal niet op dat kijk mij eens het verste kunnen plassen met mijn videokaart verhaal te wachten....
Die videokaarten etc. boeit mij ook niet.
Jesus christ!
Ik heb een vrij recente ATI HD 6950... maar slechts met 1 GB video RAM. (ik speel op 1080p)
Ik ben zeker NIET van plan om voor BF4 speciaal terug te upgraden: mijn graka moet nog zeker 4 jaar meegaan, net zoals mijn trouwe nVidia 8800 GTX heeft gedaan.
En ook te hopen dat al die PS4 en Xbox One ports niet al te veeleisend zijn, maar ik verwacht van wel...
Ja wij als PC gamers zitten ook niet te wachten op console praatjesBullet NL schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:32:
sorry niet negatief maar meestal ligt de PC community voorop met informatie dan de consoles.
daarnaast zit er ook een groot gat tussen de gameplay.
als wij praten over recoil en dat soort dingen, is dat op de console niet van toepassing.
je ziet ook dat sommige wapens op de console veel vaker worden gebruikt dan op de PC en andersom is dat ook het geval.
dus ik zie graag 2 topics. ook omdat het een populaire game is op tweakers
Inderdaad. Gelukig hebben de wapens op de consoles geen recoil...Pykow schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:07:
[...]
...als wij praten over recoil en dat soort dingen, is dat op de console niet van toepassing.

Ik geloof ook niet dat het wapen gebruik op de consoles veel anders is als op de PC. Volgens mij is op beide platformen de M16A3 het meest gebruikte wapen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Nu de GTX760 uit is, lijkt het me dat je toch minimaal een GTX 770 of GTX 680 nodig zal hebben om in 1920x1080 op High vlot te spelen.
Ach ja, het zal ook wel best de moeite zijn als ik de gameplay filmpjes van BF4 zie !
Ach ja, het zal ook wel best de moeite zijn als ik de gameplay filmpjes van BF4 zie !
zoals ik al zei. als ik de game op 60FPS kan draaien ben ik tevreden.Phuncz schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:41:
Nu de GTX760 uit is, lijkt het me dat je toch minimaal een GTX 770 of GTX 680 nodig zal hebben om in 1920x1080 op High vlot te spelen.
Poll: Topic splitsen?
• Ja, PC en consoles
• Ja, PC, consoles en next-gen consoles
• Nee, Vlak voor de release pas
• Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
• Ja, PC en consoles
• Ja, PC, consoles en next-gen consoles
• Nee, Vlak voor de release pas
• Nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
Weet iemand het verschil tussen de gewone en Deluxe versie ?
ja de beta zit in de deluxe versie maar wat zit daar nog meer voor extra in ?
ja de beta zit in de deluxe versie maar wat zit daar nog meer voor extra in ?
Denk zelf dat we beter nu 1 topic kunnen houden zodat alle informatie over de game op 1 plaats blijft, na release lekker PC/Current Gen/Next Gen opsplitsen.
+1Iryl schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:00:
Denk zelf dat we beter nu 1 topic kunnen houden zodat alle informatie over de game op 1 plaats blijft, na release lekker PC/Current Gen/Next Gen opsplitsen.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
tuurlijk echt onzin om het nu al te doen.Iryl schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:00:
Een ATi levert ook wat meer voordeel op omdat de devs dit ook gebruikenPhuncz schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:41:
Dat willen ze je laten geloven, puur marketing vanuit AMDbrilsmurfffje schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:31:
[...]
Een ATi levert ook wat meer voordeel op omdat de devs dit ook gebruiken
Een van de weinig games die echt minder goed draaide op een bepaald merk was Just Cause 2 en Crysis maar dat had met Crossfire te maken niet zo zeer AMD in zijn algemeen.
if (!coffee) {
Work = false; }
Frostbite draait toch echt wel beter op Nvidia momenteel hoor.brilsmurfffje schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:31:
[...]
Je krijgt BF4 straks in ieder geval gratis bij bepaalde AMD/ATi kaarten:brilsmurfffje schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:31:
[...]
Battlefield 4 to be Bundled with AMD Cards
[ Voor 17% gewijzigd door agoNITE op 25-06-2013 20:32 . Reden: link aangepast. ]
De link werkt niet? Maar dan alsnog zou ik daar niet voor gaan. Dan heb ik BF4 pas later binnen, en ik wil toch een digitale versieagoNITE schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:28:
[...]
Je krijgt BF4 straks in ieder geval gratis bij bepaalde AMD/ATi kaarten:
UPDATE: AMD Never Settle Bundle Roadmap Leaked
Nu wel als het goed isTerrorKiwi schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:30:
[...]
De link werkt niet? Maar dan alsnog zou ik daar niet voor gaan. Dan heb ik BF4 pas later binnen, en ik wil toch een digitale versieMaar klinkt eigenlijk wel als een logische stap
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.