In die richting had ik nog niet gedacht, sounds promisingDanielWW2 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:07:
[...]
Weet je wel wat dit betekent?
Als je zo snel kan patchen dan gaat er veel meer naar de serverside verhuizen. Dit betekent geen clientside damagecalculations meer omdat deze dan door de server worden gedaan. Dat gaat een nachtmerrie worden voor cheaters. Probeer maar eens een damagehack te gebruiken als de server de damage bepaalt. De server hacken om zo een damagehack aan de praat te krijgen is ietwat lastig lijkt me. Wat dit ook waarschijnlijk betekent is dat de hitreg wel eens echt naar de server kan gaan. Het is wel logisch als je toch al de damagecalculation op de server gooit.
Pykow, je mag voorzichtig gaan juichen.![]()
Asgaro:
Ik zou je pre-order toch maar houden want als dit klopt dan hebben ze echt alle problemen van BF3 aangepakt.
Blijkbaar heeft EA plannen om de graphics zo te laten. Via Premium kan je dan de graphics unlocken zoals ze op de E3 waren.CB org schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:36:
http://ru.twitch.tv/n12_mcflyjesusxd alpha stream tot hij offline wordt gehaald.
You heard it here first, folks.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Still beats CoD.ProfoundValue schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:30:
Als ik de streams van de Alpha zo zie, dan is alle jaloezie (voor zover die er was) als sneeuw voor de zon verdwenen haha, 't spel ziet er niet uit(niet gek, het is een Alpha en dus ook niet bedoeld om als mooiste of beste versie uit de bus te komen)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
True dat
@Asgaro: Hoe kom je daarbij? En hoe bedoel je net als op de E3?
[ Voor 17% gewijzigd door ProfoundValue op 17-06-2013 20:00 ]
@ hierboven: sorry was aan het trollen. Ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn door "You heard it here first, folks." omdat mensen weten dat ik graag zever.

http://youtu.be/dhRUe-gz690?t=2m49s
Misschien een Monty Python easter eggDanielWW2 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:07:
Ik vind wel dat het echt diehards zijn bij DICE. Je character heeft geen armen dus dan ligt het wapen op de grond.![]()
[afbeelding]
Oh en heli's hebben ook autoregen en de ammo lijkt ook oneindig maar is opgedeeld in 2x30 en dan wachten tot er weer 30 bij komt.
http://youtu.be/dhRUe-gz690?t=2m49s
[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 17-06-2013 20:08 ]
Nog een stream http://www.twitch.tv/windtw
Ryzen 3600 - GTX1060
20x scope
Je kan zo te zien ook geen igla en rpg tegelijk nemen is een van de twee. Hij had RPG geselecteerd en toen werd de igla/stinger in de andere gadget slot rood.
Dat rolluik dicht doen in die winkel
Lag ook een plat kistje op de grond met een pistool icoontje op de map, zou dat een random battlepack of iets dergelijks zijn?
[ Voor 22% gewijzigd door naaitsab op 17-06-2013 20:52 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Is het spel niet gewoon gecrashed?Daanieyel schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:51:
Hij is gebanned.
if (!coffee) {
Work = false; }
nope, user banned from server
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Houden ze twitch goed in de gaten danDaanieyel schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:53:
[...]
Noop. Ze mogen niet streamen. Daarom is hij gebanned door een admin.
Hoop trouwens wel dat ze dat anti-cheat systeem flink verbeteren, handel is zo lek als een mandje

if (!coffee) {
Work = false; }
Kwam een admin in de twitch chat. Die zei iets van; lees de regels, je mag niet streamen. En toen poef was de game weg.naaitsab schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:55:
[...]
Houden ze twitch goed in de gaten danOf ze zijn met punkbuster bezig maakt ie screenshots en ziet admin dat twitch open staat.
Hoop trouwens wel dat ze dat anti-cheat systeem flink verbeteren, handel is zo lek als een mandje
Ryzen 3600 - GTX1060
Echt zuur krijg ik een uitnodiging heb ik windows 8
Dan ben je ook stom he dat je gaat streamen, ik snap het.. Je wilt het met andere mensen delen. Ik zit zelf ook te kijken hoor.
Maar er zijn volgens mij weinig alpha invites geweest, en dan verpesten ze het voor de rest in de toekomst. Als 75% gaat streamen, denken ze daar bij dice ook de volgende keer de pot op met die gasten
Maar er zijn volgens mij weinig alpha invites geweest, en dan verpesten ze het voor de rest in de toekomst. Als 75% gaat streamen, denken ze daar bij dice ook de volgende keer de pot op met die gasten

Waar kijken jullie dan? Ik kan nergens een werkende stream vinden...
Wat boeit het, gratis reclame toch? Elke gamer weet dat een alpha nog lang niet af is en dat het er daarom zo maf uitziet. Is dezelfde map en gameplay als de E3 dus ik zie het probleem vanuit DICE niet zo.R0y. schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:27:
Dan ben je ook stom he dat je gaat streamen, ik snap het.. Je wilt het met andere mensen delen. Ik zit zelf ook te kijken hoor.
if (!coffee) {
Work = false; }
Werkt compatibility mode niet dan?FRANSAD schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:26:
Echt zuur krijg ik een uitnodiging heb ik windows 8
Kijk naar Arma 3 alpha.. Iedereen zit te zeiken (zie steam forums o.a.) terwijl er toch duidelijk aangegeven staat dat het een Alpha is.naaitsab schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:39:
[...]
Wat boeit het, gratis reclame toch? Elke gamer weet dat een alpha nog lang niet af is en dat het er daarom zo maf uitziet. Is dezelfde map en gameplay als de E3 dus ik zie het probleem vanuit DICE niet zo.
Ik zie het niet als reclame, maar hé wie ben ik
Just my 2 cents

Nope helaas niet hopelijk komt er nog een workaround
Windows 7 installeren
Windows 8 geeft toch geen enkele prestatiewinst in games.
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
ze beloven wel meer.... leuke praatjes! maar eerst zien dan geloven.DanielWW2 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:07:
[...]
Weet je wel wat dit betekent?
Als je zo snel kan patchen dan gaat er veel meer naar de serverside verhuizen.
m26dart geval

Explosies zien er wel erg gelikt uit.ProfoundValue schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:34:
Stonden net op Reddit:
[ Voor 57% gewijzigd door Daanieyel op 17-06-2013 22:20 ]
Ryzen 3600 - GTX1060
Bizar, ik had verwacht dat de game gewoon zou werken maar dat DICE gewoon nog niet zelf met Win 8 heeft getest. Maar echt het OS expliciet blokkeren is wel wat cru.FRANSAD schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:54:
[...]
Nope helaas niet hopelijk komt er nog een workaround
Anyway, Windows 7 64-bits SP1 fo' life.
Ze zullen hem dan inderdaad blokkeren, maar dat is voor een alpha niet zo heel raar als je kijkt dat DirectX 11 dan ook wel weer wat problemen op kan leveren (waar ze waarschijnlijk al wel van op de hoogte zijn). Misschien dat het ook nog heeft te maken met de Virtualisatie. Kreeg laatst met een andere game ook al problemen die dacht dat ik hem in een virtuele machine aan het laden was.
Enige vraag waar ik graag antwoord op wil van de alpha-testers: hoe is het met de netcode? En dan vooral ivm het afschieten van laggende tegenstanders (ping 150+ ). Is de lagger dan nog steeds in het voordeel of hebben ze het onderhand gefixed dat je niet meer zomaar achter het muurtje dood gaat?
Verder maakt het me weinig uit wat er nog meer in zit, dat merken we vanzelf wel. Maar als die netcode niet gefixed/verbeterd is (ok ok het is een alpha maar toch) denk ik dat ik een stuk minder zal zitten te wachten op deze game.
Antwoord kan desnoods via PM...
Enige vraag waar ik graag antwoord op wil van de alpha-testers: hoe is het met de netcode? En dan vooral ivm het afschieten van laggende tegenstanders (ping 150+ ). Is de lagger dan nog steeds in het voordeel of hebben ze het onderhand gefixed dat je niet meer zomaar achter het muurtje dood gaat?
Verder maakt het me weinig uit wat er nog meer in zit, dat merken we vanzelf wel. Maar als die netcode niet gefixed/verbeterd is (ok ok het is een alpha maar toch) denk ik dat ik een stuk minder zal zitten te wachten op deze game.
Niet om een hele discussie te starten hier maar die W8 support komt wel. Nee het geeft geen extra performance in games maar ook niet minder. Sommigen (zoals ik ook) willen gewoon vaak het nieuwste, omdat het kan. Werkt prima bij me.Asgaro schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:24:
[...]
Bizar, ik had verwacht dat de game gewoon zou werken maar dat DICE gewoon nog niet zelf met Win 8 heeft getest. Maar echt het OS expliciet blokkeren is wel wat cru.![]()
Anyway, Windows 7 64-bits SP1 fo' life.
Geen invite voor de alpha mogen ontvangen hier maar dat overleven we wel
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Te freaking sick met chopper rakelings door de straten heen vliegen. Ben normaal niet van pre-order maar ken nou niet anders
Alle BF4 pc's draaide windows 8 @ E3 dus dat de alpha het niet kan snap ik niet helemaal.
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Het lijkt er een stuk op vooruit gegaan. Lag op het dak en laatste 10% bukte ik terwijl hij bleef schietuh normaal ben ik dan dood deze keer stopte de kogels. Aiming lijkt ook een stuk beter te werken in de chopper het is nou echt pointer is 100% raak.Martinspire schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:27:
Ze zullen hem dan inderdaad blokkeren, maar dat is voor een alpha niet zo heel raar als je kijkt dat DirectX 11 dan ook wel weer wat problemen op kan leveren (waar ze waarschijnlijk al wel van op de hoogte zijn). Misschien dat het ook nog heeft te maken met de Virtualisatie. Kreeg laatst met een andere game ook al problemen die dacht dat ik hem in een virtuele machine aan het laden was.
Explosies zien er nou al redelijk uit. Je ziet water ook al mooi voor je beeld heen glijden als je nat bent.
Chopper lijkt erg langzaam te reloaden maar vliegt soepel als een jekko... maar dat kan aan mij liggen
[ Voor 7% gewijzigd door NLKornolio op 17-06-2013 22:51 . Reden: meer meer meer ]
Verwijderd
Welke youtubers gebruiken jullie als bronnen voor informatie? Zelf bekijk ik vooral lvlcap, TheRussianBadger, Rivalxfactor, Intheworksmedia en soms Matimio.
frankieonpcin1080pVerwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:09:
Welke youtubers gebruiken jullie als bronnen voor informatie? Zelf bekijk ik vooral lvlcap, TheRussianBadger, Rivalxfactor, Intheworksmedia en soms Matimio.
Blijkbaar 12 uur stekker eruit alle servers zijn down
- DaniëlWW2
- Niet online
Badger.Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:09:
Niet dat er geen alternatieven zijn voor YTers.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die menu's lijken werkelijk waar nergens op. Waarom niet gewoon de items tonen zoals je ze aanschaft? Nu zijn het rare icoontjes geworden. Lijkt me niet dat je daarop hoef te bezuinigen in het spel. Wapens customizen is toch veel leuker als je ziet wat je koopt? Nu is het erg cartoonie.
Volgens mij worden de attachments toch ook op de soldaat getoond? Maar ik hoef het ingame in ieder geval niet te zien. Zeker niet als ze zo'n dom menu als Medal of Honor toe gaan voegenNavuri schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 01:16:
Die menu's lijken werkelijk waar nergens op. Waarom niet gewoon de items tonen zoals je ze aanschaft? Nu zijn het rare icoontjes geworden. Lijkt me niet dat je daarop hoef te bezuinigen in het spel. Wapens customizen is toch veel leuker als je ziet wat je koopt? Nu is het erg cartoonie.
Dat geluid van het spel klinkt echt ziek:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8HQNmVQju7A]
Ze hebben het dus echt op de schop genomen!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8HQNmVQju7A]
Ze hebben het dus echt op de schop genomen!

[ Voor 26% gewijzigd door ProfoundValue op 18-06-2013 07:09 ]
Aaah dat geluid is echt heerlijk! Gameplay ziet er ook al goed uit!
Zie ik dat nou goed? Op die uitslag zie je wat blauwe en groene balkjes staan. Zijn dat de PS3/4 en X360/1 versies waar ze mee aan het spelen zijn? Hoeft niet natuurlijk, maar ziet er wel opvallend uit zo.
Lijkt me zelf ook wel eens geinig om met mn controller-skills tegen wat muis/tobo gasten te spelen. Geen clanmatch natuurlijk, maar gewoon voor de lol. Mis bij BF3 op de pc wel de aim assist en daardoor gaat het daar wat brak.
Er hoeft geen controller vs tobo/muis discussie te starten, maar op dit moment ben ik gewoon heel het gevoel met de muis kwijt geraakt omdat ik nu al een paar jaar met een controller aan het gamen ben geweest
Edit: Laat maar, ik had het fout.
Lijkt me zelf ook wel eens geinig om met mn controller-skills tegen wat muis/tobo gasten te spelen. Geen clanmatch natuurlijk, maar gewoon voor de lol. Mis bij BF3 op de pc wel de aim assist en daardoor gaat het daar wat brak.
Er hoeft geen controller vs tobo/muis discussie te starten, maar op dit moment ben ik gewoon heel het gevoel met de muis kwijt geraakt omdat ik nu al een paar jaar met een controller aan het gamen ben geweest
Edit: Laat maar, ik had het fout.
[ Voor 54% gewijzigd door Martinspire op 18-06-2013 11:16 ]
Welke maps zijn er nog meer naast Siege of Shanghai of hebben ze daar nog niets van naar buiten gebracht?
zie de image 2 posts terug?Navuri schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:45:
Welke maps zijn er nog meer naast Siege of Shanghai of hebben ze daar nog niets van naar buiten gebracht?
enkel conquest en siege of sanghai
Het is een battlereport. Zou iets te maken kunnen hebben met squads.Martinspire schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:13:
Zie ik dat nou goed? Op die uitslag zie je wat blauwe en groene balkjes staan. Zijn dat de PS3/4 en X360/1 versies waar ze mee aan het spelen zijn? Hoeft niet natuurlijk, maar ziet er wel opvallend uit zo.
Misschien Haakontje daar iets over kan vertellen...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Is dat niet gewoon hun online status? Zoals we nu ook al in Battlelog hebben? Groen is online en blauw is ingame?Martinspire schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:13:
Het is inderdaad gewoon precies dezelfde avatar als nu bij Battlelog, misschien bedoelt Martinspire wat anders?
Holy shit, een potje van een half uur... Dat is best lang voor een shooter volgens mij.
Liggend aan de hoeveelheid tickets konden matches in BF3 soms nog veeeeel langer durenTheBrut3 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:37:
Holy shit, een potje van een half uur... Dat is best lang voor een shooter volgens mij.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Caspian border 10000 tickets duurde soms een dag of 2
Verwijderd
Nou, heb ook de Alpha maar geen servers. Ook heb ik geen mail gehad voor de Alpha, de game stond gewoon in mijn origins.
Verwijderd
Dit vind ik nou vet:ProfoundValue schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 07:08:
[video]
op 4:33 / 4:34 zie je die gast knallen op de tegenstander op de trap.
Waarschijnlijk onbedoeld, ik weet niet of et een vriend is van hem o.i.d., zie je hem op 4:35 gebaar geven van: naar voren.
Die gast blijft zo te zien coveren, en de speler die het opgenomen heeft gaat de trap op en maait hem neer. Als je zoiets nou altijd blijft doen, of als alle spelers in games zo waren, dan zou je de perfecte matches neer kunnen plompen
Eén ding waar ik me wel een beetje aan erger op dit moment is de bullet damage. In dezelfde video bij 6:55 zie je hoe die overhoop geknald wordt, maar toch 'rustig' blijft knifen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2013 12:16 ]
Verwijderd
Nice indd. Heb trouwens niet het idee dat deze game veel zwaarder gaat zijn dan BF3
voor de pc.
voor de pc.
Vanavond weer. Zie de berichten van Dice in Battlelog.Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:06:
Nou, heb ook de Alpha maar geen servers. Ook heb ik geen mail gehad voor de Alpha, de game stond gewoon in mijn origins.
Weet iemand of de console Alpha al van start is gegaan?
Verwijderd
Zag het net ook ja, in het blauw. Maar ik dacht morgen avond rond 16 uur.Stewie! schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:19:
[...]
Vanavond weer. Zie de berichten van Dice in Battlelog.
Zo klinkt het alsof BF3 dood is en door niemand meer gespeeld wordtD4NG3R schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:39:
[...]
Liggend aan de hoeveelheid tickets konden matches in BF3 soms nog veeeeel langer duren.
Wel leuk dat ze de teams ook met elkaar vergelijken, Battlelog ziet er lekker fris uit zo.
Alleen dat "Windows 8" vierkante layout gebeuren wat je nu ook al in BF3 Battlelog hebt zitten hoeft van mij niet zo. Maar dat schijnt tegenwoordig de standaard in design te zijn.
Alleen dat "Windows 8" vierkante layout gebeuren wat je nu ook al in BF3 Battlelog hebt zitten hoeft van mij niet zo. Maar dat schijnt tegenwoordig de standaard in design te zijn.
if (!coffee) {
Work = false; }
Niet alle informatie over BF4 staat op 1 afbeelding lijkt me.SmokingCrop schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:52:
[...]
zie de image 2 posts terug?
enkel conquest en siege of sanghai
waar kan je volgens jou dan een andere map selecteren?Navuri schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:32:
[...]
Niet alle informatie over BF4 staat op 1 afbeelding lijkt me.

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 18-06-2013 14:49 ]
En hoe kan je nu aangeven/kiezen dat je de commandert wil zijn?
Tevens vind ik dat er wat meer C&C-genre in moet komen, gewoon ion cannons en scud storms!
Tevens vind ik dat er wat meer C&C-genre in moet komen, gewoon ion cannons en scud storms!
Er komt een soort queue dus wie het eerst kom die het eerst maalt. De commander kan gevote-kicked worden als ie het niet goed doet of AFK, dan komt de volgende in de rij aan de beurt.TheBrut3 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:03:
En hoe kan je nu aangeven/kiezen dat je de commandert wil zijn?
CnC is een topic verderopTevens vind ik dat er wat meer C&C-genre in moet komen, gewoon ion cannons en scud storms!
if (!coffee) {
Work = false; }
Battlelog moet echt geupdate worden. Als je scherm te klein maakt,kan je niet bij je vriendenlijst komen.naaitsab schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:20:
Wel leuk dat ze de teams ook met elkaar vergelijken, Battlelog ziet er lekker fris uit zo.
Er gaat heel vaak iets mis in de nieuwe battlelog qua layout.
Zelf ben ik een voorstander van de winows 8 look of beter gezegd, de strakke lijnen .
Stijl wat ik altijd heel mooi en modern vindt, maar dat is mijn smaak.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik snap alleen niet waarom mensen uploaden: die worden toch direct gebanned?ProfoundValue schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 07:08:
[video]
Er is een reden dat dat kadertje met je naam op willekeurige plaatsen in beeld verschijnt: zodat men niet eenvoudig z'n naam kan verbergen zoals in de BF3 Alpha waar het een kwestie was van 1 gebied af te dekken.
Anyway, toch leuk om te zien, I can't complain.
Ik zou haast een quote uit Pulp Fiction over televisie, shows etc. willen quoten. Je weet dat er andere mogelijkheden zijn om informatie de wereld in te krijgen? Interviews, blogs, nieuwsberichten, E3 evenement of een social media aankondiging?SmokingCrop schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:49:
[...]
waar kan je volgens jou dan een andere map selecteren?
[afbeelding]
Als we jouw redenering volgen zit er maar 1 map in BF4. Er zijn immers geen andere beschikbaar op je plaatje.
Op Battlelog vind ik het niet zo erg.naaitsab schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:20:
Maar het uiterlijk van Windows 8 volg ik ook niet. Ze keren nu terug naar Windows 95 met wat mooiere kleurtjes...
Ik ben ook meer de Aero Glass fan en zal dus lang bij Windows 7 blijven met die mooie transparantie (blur).
*facepalm*Navuri schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:39:
[...]
Ik zou haast een quote uit Pulp Fiction over televisie, shows etc. willen quoten. Je weet dat er andere mogelijkheden zijn om informatie de wereld in te krijgen? Interviews, blogs, nieuwsberichten, E3 evenement of een social media aankondiging?
Als we jouw redenering volgen zit er maar 1 map in BF4. Er zijn immers geen andere beschikbaar op je plaatje.
Ik had het om de pre-alpha 'demo' die ze bepaalde mensen laten spelen..
[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 18-06-2013 17:24 ]
Je weet toch wel dat hij het over de pre-alpha versie heeft.Navuri schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:39:
[...]
zelfs bij de beta kan je straks niet alle maps spelen hoor.
bij BF3 beta had je namelijk maar 2 maps. Operation Metro en later Caspian border.
Laat ze lekker uploadenAsgaro schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:36:
[...]
Ik snap alleen niet waarom mensen uploaden: die worden toch direct gebanned?
Er is een reden dat dat kadertje met je naam op willekeurige plaatsen in beeld verschijnt: zodat men niet eenvoudig z'n naam kan verbergen zoals in de BF3 Alpha waar het een kwestie was van 1 gebied af te dekken.
Anyway, toch leuk om te zien, I can't complain.
Mijn windows staat meestal op klassiekAsgaro schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:41:
[...]
Op Battlelog vind ik het niet zo erg.
Maar het uiterlijk van Windows 8 volg ik ook niet. Ze keren nu terug naar Windows 95 met wat mooiere kleurtjes...
Ik ben ook meer de Aero Glass fan en zal dus lang bij Windows 7 blijven met die mooie transparantie (blur).Bij Windows 8 heb je totaal geen transparantie en gaan ze terug in de tijd.
op mijn oude laptop heb ik zelfs alles op prestatiemode staan, dat heeft verrassend genoeg echt effect.
Ik ben niet zo grafische kereltje
daarom heb ik in BF3 ook alles op Low staan en colorblind mode
[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 18-06-2013 17:30 ]
Knappe PC kopenPykow schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:28:
Mijn windows staat meestal op klassiekvindt ik altijd toch een stuk duidelijker en fijner werken.
op mijn oude laptop heb ik zelfs alles op prestatiemode staan, dat heeft verrassend genoeg echt effect.
Ik ben niet zo grafische kereltjemij gaat het om snelheid en dat het duidelijk is.
BF3 draai ik op High en Texture op ultra@1440p met 55-90FPS. Zie geen verschil tussen High en Ultra tijdens het spelen behalve in de FPS. Ook met colorlbind trouwens maar ik vind dat kleurenpalet gewoon mooier dan standaard.
if (!coffee) {
Work = false; }
Even een vraagje. Ik wil gaan pre-orderen (leuke actie code in e-mail =) ) Ik weet alleen niet helemaal het verschil tussen alle versies:
BF4 standaard; china Rising Expansion Pack mits je pre-ordert (hoe checken ze dat? of gaat dat alleen via origin?
BF4 Digital Deluxe; china rising expansion pack, toegang tot exclusieve beta en 3 gold battlepacks
BF4 Deluxe Edition; Steelbook editie. Exclusieve dogtags, bonus in-game content, china rising dlc.
Zit er nou een verschil tussen laatste twee edities of? Ik denk namelijk dat ik die laatste wil gaan halen, sowieso voor t hoesje (ja ja, haak hier maar niet op in
) De digital deluxe kan ik alleen vinden op origin, eerste en laatste on- en offline.
BF4 standaard; china Rising Expansion Pack mits je pre-ordert (hoe checken ze dat? of gaat dat alleen via origin?
BF4 Digital Deluxe; china rising expansion pack, toegang tot exclusieve beta en 3 gold battlepacks
BF4 Deluxe Edition; Steelbook editie. Exclusieve dogtags, bonus in-game content, china rising dlc.
Zit er nou een verschil tussen laatste twee edities of? Ik denk namelijk dat ik die laatste wil gaan halen, sowieso voor t hoesje (ja ja, haak hier maar niet op in
[ Voor 6% gewijzigd door Mu.siQ op 18-06-2013 17:45 ]
Ik zit te wachten tot wehkamp weer een leuke deal heeft oid.
Met bf3 had je toen pre-order korting, en had een kortingsbon gehad waardoor ik nog maar €30,- kwijt was. Eenmaal de dag van de release, muis stil in huis tot dat de brievenbus geluid begon te maken
Met bf3 had je toen pre-order korting, en had een kortingsbon gehad waardoor ik nog maar €30,- kwijt was. Eenmaal de dag van de release, muis stil in huis tot dat de brievenbus geluid begon te maken
Ik had m de dag voor de release al binnenR0y. schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:56:
Ik zit te wachten tot wehkamp weer een leuke deal heeft oid.
Heb m zelf daar voor 35 euro in de pre-order staan, was laatst in de aanbieding en een 7,50 kortingsbon dus ik denk dat je te laat bent
[ Voor 14% gewijzigd door Gropah op 18-06-2013 19:03 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Ja ik heb nu ook zo'n kortingscode van 7,50. Kan de standaard editie voor 37,50 pre orderen of 'gewoon' iets meer uitgeven en wat meer bonus dingetjes krijgen. Denk t laatste. Speel t toch wel stuk.naaitsab schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:58:
Ik had m de dag voor de release al binnen
Heb m zelf daar voor 35 euro in de pre-order staan, was laatst in de aanbieding en een 7,50 kortingsbon dus ik denk dat je te laat bent
naaitsab schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:58:
[...]
Ik had m de dag voor de release al binnen

Mocht dit weer voorkomen.. PM bitte!

[ Voor 4% gewijzigd door Gropah op 18-06-2013 19:04 ]
Minimale besteding 40 euro. Voer code JUNI in bij Wehkamp en je hebt weer 7,50 korting.
Moet trouwens nog een hoop filmpjes inhalen zie ik haha.
Die van Juni heb ik gevonden ja, jammer genoeg kom ik dan nog steeds uit op €37,- oid. Ik ben en blijf een NederlanderMu.siQ schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 18:01:
[...]
Minimale besteding 40 euro. Voer code JUNI in bij Wehkamp en je hebt weer 7,50 korting.
Moet trouwens nog een hoop filmpjes inhalen zie ik haha.
[ Voor 67% gewijzigd door Gropah op 18-06-2013 19:04 ]
Ach, beetje geld aan DICE geven kan geen kwaad. Nog steeds beter dan full price 50/60 euroR0y. schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 18:04:
Die van Juni heb ik gevonden ja, jammer genoeg kom ik dan nog steeds uit op €37,- oid. Ik ben en blijf een Nederlander
Dat komt er ook wel. Ach, beetje hoesjesgeil ofzo. Nee maar vind t wel leuk nog wat extra packs. Vind t wel primanaaitsab schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 18:05:
[...]
Waarom zou jeNeem aan dat je ook premium neemt, dan vind ik die deluxe niks extra's hebben. Het geld wat je daar weer op bespaart kan mooi richting Premium
[ Voor 87% gewijzigd door Gropah op 18-06-2013 19:04 ]
Waarom zou jeMu.siQ schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:59:
[...]
Ja ik heb nu ook zo'n kortingscode van 7,50. Kan de standaard editie voor 37,50 pre orderen of 'gewoon' iets meer uitgeven en wat meer bonus dingetjes krijgen. Denk t laatste. Speel t toch wel stuk.
[ Voor 15% gewijzigd door Gropah op 18-06-2013 19:04 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Dan kan ik voor je oude laptop ook http://www.tune-up.com/pr...utilities/features/#c3998 aanraden, als je deze software nog niet zou gebruiken. Er is daar een functie Turbo Mode waarmee je tijdelijk vanalles van niet-essentiele zaken met 1 knop kunt uitschakelen.Pykow schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:28:
[...]
Mijn windows staat meestal op klassiekvindt ik altijd toch een stuk duidelijker en fijner werken.
Ik ben niet zo grafische kereltjemij gaat het om snelheid en dat het duidelijk is.
Heb je dan ook helemaal NIETS gelezen of opgezocht? Overal staat dat de textures inderdaad nog niet in de game zitten, en dat het om het testen van bugs etc. gaat.Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 18:25:
Het ziet er in game allemaal wel wat witjes uit. Maar goed mag geen screen posten.

als ik hem draai op ultra , drop ik soms onder de 60 FPS en daar pas ik voornaaitsab schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:42:
[...]
Knappe PC kopenIk merk totaal geen verschil met alle toeters en bellen aan of alles op prestatie.
BF3 draai ik op High en Texture op ultra@1440p met 55-90FPS. Zie geen verschil tussen High en Ultra tijdens het spelen behalve in de FPS. Ook met colorlbind trouwens maar ik vind dat kleurenpalet gewoon mooier dan standaard.
Zet je m op HighPykow schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 18:51:
[...]
als ik hem draai op ultra , drop ik soms onder de 60 FPS en daar pas ik voorben geen console speler.
if (!coffee) {
Work = false; }
In bf2 was de hoogste in rang en degene die eerder had gekozen voor commander degene die als commander mocht fungeren.naaitsab schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:12:
[...]
Er komt een soort queue dus wie het eerst kom die het eerst maalt. De commander kan gevote-kicked worden als ie het niet goed doet of AFK, dan komt de volgende in de rij aan de beurt.
[...]
CnC is een topic verderop
Verwijderd
Ik ben blij dat ze toch deze route zijn opgegaan, omdat je hoogste in rang bent betekend nog niet dat je de beste commander bent. Ook zal iemand die er voor kiest om commander te zijn het een stuk beter doen dan degene die gewoon werd gevraagd door de game zelf. Tevens zullen spelers die het spel later kopen evenveel kans hebben om commander te kunnen zijn en moeten dus niet steeds uit de weg gaan voor spelers met een hogere rang.innerchild schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:33:
[...]
In bf2 was de hoogste in rang en degene die eerder had gekozen voor commander degene die als commander mocht fungeren.
Hier ook twijfel over welke editie ik ga pre-orderen... opzich vind ik digitaal wel praktisch maar als ik met een fysieke versie goedkoper uit ben is dat ook prima. Premium ga ik sowieso wel weer nemen dus dan lijkt me de 'basis'-editie genoeg.
Ohja, en ik wil die beta in

Ik zit nog te twijfelen. Mooie deal ergens zoals wehkamp, hopen dat de game op release binnen is.. Digitaal, weet je zeker dat je hem hebt maar betaal je meestal wel meer voor (als je hem niet Russisch wiltCartman! schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:46:
Hier ook twijfel over welke editie ik ga pre-orderen... opzich vind ik digitaal wel praktisch maar als ik met een fysieke versie goedkoper uit ben is dat ook prima. Premium ga ik sowieso wel weer nemen dus dan lijkt me de 'basis'-editie genoeg.
Het maakt toch niet uit of km hem nu koop via orgin of bij de release?
Je krijgt die eerste DLC volgens mij als je hem van te voren besteld (via origin). Maar als je voor premium gaat is dat natuurlijk niet interessant.Versteegrob schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:04:
Het maakt toch niet uit of km hem nu koop via orgin of bij de release?
Cool, ik heb ineens toegang tot de alpha trial van Battlefield, 2 weken lang. Iemand anders ook toegang tot de alpha inmiddels?
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij gaat het hier al z'n tien pagina's over.in2duhCore schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:49:
Cool, ik heb ineens toegang tot de alpha trial van Battlefield, 2 weken lang. Iemand anders ook toegang tot de alpha inmiddels?
In hoeverre is bekend dan dat er sowieso een premium komt? en wanneer? en wat dit inhoudt? Krijgen de pre-orders t denk je dan niet eerder of?R0y. schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:06:
[...]
Je krijgt die eerste DLC volgens mij als je hem van te voren besteld (via origin). Maar als je voor premium gaat is dat natuurlijk niet interessant.
Heeft een van die dev's al verteld, kan zo 1-2-3 niet naar voren halen waar maar is bevestigd.Mu.siQ schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:57:
[...]
In hoeverre is bekend dan dat er sowieso een premium komt? en wanneer? en wat dit inhoudt? Krijgen de pre-orders t denk je dan niet eerder of?
Hij liet alleen nog niet los wanneer deze uitkwam en wat ie moet kosten.
Zal wel zelfde gaan als BF3, nadat de 1e DLC is uitgekomen komt Premium op de markt, EA wil zo veel mogelijk geld binnen harken, dat is alom bekend.
if (!coffee) {
Work = false; }
Ja ik zit ff te denken. Met standaard editie dus sowieso die eerste DLC. Premium wordt t ook wel. Via MoH:W ook al BF4 beta acces, dus ja, wat die digital deluxe of andere deluxe versie dan brengt, behalve mooi boekje, 2 dogtags (die ik nooit ga gebruiken) en wat ingame dingetjes...We wachten maar weer ff een aanbieding af. De deluxe versie zal ook nog wel ergens in prijs droppen
Als u echt goedkoop uit wilt zijn moet u keyshops gebruiken. Ik maak er nu al een tijdje gebruik van en wou dat ik er eerder achter was gekomen. Retail: 60 euro vs Keyshop: 30 euro(Euro keys). Is gewoon zonde tenzij u van hoesjes en dergelijke accessoires houdt.R0y. schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:02:
[...]
Ik zit nog te twijfelen. Mooie deal ergens zoals wehkamp, hopen dat de game op release binnen is.. Digitaal, weet je zeker dat je hem hebt maar betaal je meestal wel meer voor (als je hem niet Russisch wilt)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.