Zie niks?
Met filmpjes is het simpelweg niet mogelijk om een objectieve conclusie te maken. Het is toch een ander die hetspeelt. Ik heb genoeg spellen gezien die er op film leuk uit zagen maar die ik alleen leuk vond als ik ze niet zelf speelde, maar die ander. Andersom ook, Minecraft vind ik doodsaai op film, maar is juist best leuk om te spelen. Op de live stream leek het dus wel erg leuk, maar dat is gewoon geen goede indicatie.Phuncz schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:48:
Demo ? Hoelang is het geleden dat nog een demo van een game is verschenen. Als je met al die filmpjes nog niet genoeg gezien hebt, dan vrees ik voor jou dat het een hele wilde gok wordt.
Dat is dus een wel heel grote aanname. Battlefield 2 had ook bijna dezelfde gameplay als zijn voorgangers, maar ik had toch echt wel een erg sterke voorkeur voor de voorgangers, al heb ik geen spijt van de aankoop van Battlefield 2 gehad. Net die kleine details in welke maps er zijn en hoe die zijn ontworpen of zelfs kleine verschillen binnen dezelfde gameplay (bijvoorbeeld als je net wat meer of juist minder kan opblazen) kunnen het hem net doen. Dat kan net het verschil zijn tussen een musthave en een meh.Tsurany schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:49:
Als je Battlefield 3 niet leuk vind ga je dit ook niet leuk vinden. Zelfde gameplay met hier en daar wat nieuws.
Eigenlijk kan ik ook niet echt zeggen wat ik niet leuk vond aan Battlefield 3 en waar het wel goed ging. Alleen dat het gewoon een totaal andere feel had die geen van de eerste 4 games hadden. En juist bij die games stond mij de feel erg aan. Het is niet zo zeer de destructie, maar wat het wel is, daar kan ik niet mijn vinger goed op leggen. Wel miste het naar mijn idee gevechten op het water. Dat zit in deel 4 volgens mij wel goed.
[ Voor 13% gewijzigd door Amanoo op 16-06-2013 19:28 ]
Zijn we er klaar voor?

Niet dat ik op BF4 zit te wachten

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik hoop echt dat ze wat met het balancen van teams gaan doen.. DIt is ook de reden dat ik bf3 niet meer aanraak.
Voorbeeld, conquest.
Of je zit in het winnende team, af en toe raak je is wat kwijt maar je hebt nog 80% van je tickets. Verliezende team.. 20% van je tickets en het is al de eerste 5 minuten van de game besloten wie er gaat winnen.
Wat ze hier kunnen doen, don't ask me
Heb er zo'n 150 uur op zitten en maar een paar potjes meegemaakt die echt spannend waren tot de laatste minuut.
Voorbeeld, conquest.
Of je zit in het winnende team, af en toe raak je is wat kwijt maar je hebt nog 80% van je tickets. Verliezende team.. 20% van je tickets en het is al de eerste 5 minuten van de game besloten wie er gaat winnen.
Wat ze hier kunnen doen, don't ask me
Waar kan je dat vinden danMartinspire schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:34:
Hmm, toch maar even opt-in doen op de BF communicatie
if (!coffee) {
Work = false; }
https://www.origin.com/nl/accountMartinspire schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:35:
Ik denk Battlefield.com en dan bij account wat dingen aanzetten, maar pin me er niet op vast

if (!coffee) {
Work = false; }
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Give me, give me NOW.Phyxion schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:25:
Zijn we er klaar voor?
[afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik kom er nu achter dat ik niet meer vaak genoeg inlog op Origin. Ben mijn wachtwoord vergeten.
Even kijken of ik een opt-in kan doen. Telt ook wel een beetje als een demo, hoewel natuurlijk in alfa soms al veel kan veranderen.
Even kijken of ik een opt-in kan doen. Telt ook wel een beetje als een demo, hoewel natuurlijk in alfa soms al veel kan veranderen.
[ Voor 41% gewijzigd door Amanoo op 16-06-2013 20:01 ]
Hangt er van af of je over console of PC spreekt:naaitsab schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:11:
Alijd leuk om te zien dat men niet snapt hoe het werkt. Je kan nu pre-orderen voor de launch prijs. De launch prijs van BF3 is overigens zeker een jaar na release gelijk gebleven.
Als je pre-orderd krijg je de 1e DLC erbij maakt niet uit welke BF4 versie je neemt, kost je niks extra's maar levert je waarschijnlijk ook niks op aangezien de meeste toch voor premium zullen gaan.
Niet pre-orderen omdat je toch voor premium gaat slaat totaal nergens op. Je moet gewoon zelf de afweging maken.
- console: daar heb je niet veel keus: je koopt hem in de winkel of je koopt hem digitaal (PSN/Xbox Live store). Maar die prijzen blijven daar inderdaad hoog, zelfs na een jaar nog.
- PC: daar ligt het gans anders. Je kan het ook in de winkel kopen, maar als je digitaal koopt heb je naast Origin nog ontelbaar veel key shops die wel met aanbiedingen zullen smijten.
Je zin "De launch prijs van BF3 is overigens zeker een jaar na release gelijk gebleven." klopt dus deels. True, op Origin zal de prijs altijd hoog blijven. Maar op bv http://www.directgamecard...gin-cd-key-pre-order.html vind je de game al voor € 43.99 en de game is nog lang niet uit.
Ik ga sowieso voor een aanbieding via een web shop.
Maar ik wacht op nog iets: toen BF3 uitkwam, kwam ook MW3 uit met - voor de eerst maal - dat Elite abonnement. Toen wist EA waarschijnlijk nog niet zeker of die met Premium zou komen en wou die eerst afwachten hoe goed Elite het deed. Dit bleek het goed te doen waardoor Premium dan toch kwam.
Maar nu ligt het anders: EA gaat sowieso met Premium komen, dat weet iedereen. Ik ben vrij zeker dat EA gewoon van in het begin al Premium gaat aanbieden: ze moeten niet meer wachten zoals bij BF3 om te weten komen of zoiets gaat aanslaan via CoD's Elite, dat is nu wel duidelijk.
Dusja: ik wacht op een pack van BF4 + Premium abo, bij een web shop.
Daar kan je dan lang op wachten, BF3 Premium Edition kwam ook pas uit nadat de rek van BF3 er een beetje uit was. Die kwam zo'n 1-1.5 jaar na release pas op de marktAsgaro schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:06:
[...]
Dusja: ik wacht op een pack van BF4 + Premium abo, bij een web shop.
Premium heb ik destijds voor een prikkie gekocht via de India proxy manier maar dat schijnt niet meer te werken, premium ritsel ik wel via een keyshop als die uit is.
if (!coffee) {
Work = false; }
Maar zoals gezegd in mijn post: het idee van een abonnement bij een FPS was nog gloednieuw toen.naaitsab schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:12:
[...]
Daar kan je dan lang op wachten, BF3 Premium Edition kwam ook pas uit nadat de rek van BF3 er een beetje uit was. Die kwam zo'n 1-1.5 jaar na release pas op de markt
Premium heb ik destijds voor een prikkie gekocht via de India proxy manier maar dat schijnt niet meer te werken, premium ritsel ik wel via een keyshop als die uit is.
Maar nu weet EA dat Elite en Premium goed verkopen, dus mss komen ze er sneller mee. Ik schat die kans toch wel groot in.
edit: ja ik verwacht geen "BF4 Premium Edition" aan 50 euro zoals je nu vindt.
Maar ik verwacht dus een pack BF4 + Premium dat toch ook geen volle 100 euro kost. Ik verwacht een verkoopprijs van 75 euro als ze zo'n pack zouden aanbieden.
[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 16-06-2013 20:17 ]
Premium komt er wel vlot bij al niet direct. Maar die pack waarbij je Premium voor een redelijke korting krijgt niet. EA is heel goed in 1 ding en dat is uitmelken. En mocht dat wel zo zijn dan annuleer je toch gewoon je pre-order? Al denk ik dat ik met 36,- erg goed zit dus ik laat het zo.
if (!coffee) {
Work = false; }
Thanks!
Maar kheb daar is gekeken en ben al op volgende zaken ingeschreven:
Battlefield
Crysis
EA Games
Medal of Honor
Mirror's Edge
Need for Speed
Nochtans ontvang ik nooit EA mails, en heb ook mn spam folder bekeken, plus e-mailadres gecheckt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Even gezocht en je moet bij je origin account naar account en privacy gaan en dan naar contactvoorkeuren en dan BF aanvinken. EA stuurt nu codes rond at random.
Dus:
Origin>rechtsboven account en privacy>Contactvoorkeuren>Bewerken>BF aanvinken.
Dus:
Origin>rechtsboven account en privacy>Contactvoorkeuren>Bewerken>BF aanvinken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Was kennelijk al ingescrhreven voor bf mails, nu hopen dat ik ook alpha mag
- DaniëlWW2
- Niet online
No codes anymore.
http://www.reddit.com/r/b...n_my_game_library/cak1ra4
Iedereen graag op Phyxion gaan haten omdat hij wel alpha heeft.
http://www.reddit.com/r/b...n_my_game_library/cak1ra4
Iedereen graag op Phyxion gaan haten omdat hij wel alpha heeft.
Alpha is toch niet "exclusive preview" ? Het gaat erom dat grote bugs en gameplay issues aangekaart kunnen worden. Textures zullen niet veel bijdragen aan het opsporen van die bugs en issues.
- DaniëlWW2
- Niet online
Still beats CoD.ProfoundValue schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:47:
Daarbij is dit niet een Alpha met die mooie textures als op de E3:"
Dat duurt nog wel even dusthe beta is in the fall

if (!coffee) {
Work = false; }
Heb je dan ook maar 1 map gezien in BF3 die er zo uitziet;)? Het lijkt me heel sterk dat dit zo gaat blijven...ProfoundValue schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:47:
Daarbij is dit niet een Alpha met die mooie textures als op de E3:"
[afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Orange, purple, red, yellow etc.TheRzr schreef op zondag 16 juni 2013 @ 21:15:
[...]
Heb je dan ook maar 1 map gezien in BF3 die er zo uitziet;)? Het lijkt me heel sterk dat dit zo gaat blijven...
Place your bets on how DICE will burn our eyes out this time.
Oh en ik denk niet dat DICE echty nog een keertje het kleurengrapje gaat flikken. Ze zijn toch niet gek? Toch?
Toch wel weer jammer. Ben je Battlefield veteran vanaf 1942, heb je alle games gekocht behalve de console versies, krijg je geen alpha trial.
Veel plezier allemaal.
Veel plezier allemaal.
jammer geen key, of mijn laptop op kantoor moet nog aanstaan en de mail hebben ontvangen.
maar ik denk dat ik gewoon pech heb
maar ik denk dat ik gewoon pech heb
Angelo NL / Global Cargo VTC
- DaniëlWW2
- Niet online
Dus ook op Leeuw070 haten.
Ja, ben een beetje jaloers.
Ja, ben een beetje jaloers.
Tja, Rank 9 veteran hier en geen invite, shit happens
Als ze zin hebben in forum shitstorms is nog een keer color grading een goed idee ...DanielWW2 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 21:17:
[...]
Orange, purple, red, yellow etc.
Place your bets on how DICE will burn our eyes out this time.![]()
Oh en ik denk niet dat DICE echty nog een keertje het kleurengrapje gaat flikken. Ze zijn toch niet gek? Toch?
Boeiend dat blauwe waas het "realistischer " maakt , in games mag je wel wat kleuren hebben . Net alsof elke oorlog zich afspeelt in een grote grauwe aswolk .
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
TheBikingViking @ Battlelog - Alpha Forum:
If you have been invited to participate in the Battlefield 4 Alpha Trial, you have already received an email about it now, and the game will show up in your Origin games library.
Besides that:
- There will be no more invites sent out
- There will be no other way to gain access to the Alpha Trial
- There will only be this single Alpha Trial
- Invitations have been random
- Only people who have chosen to receive emails from EA could get the invitation, as it would be illegal to send emails otherwise.
Thanks,
TheBikingViking
- DaniëlWW2
- Niet online
Te veel BF ervaring. EA wil nieuwe kopers, niet mensen die zo ongeveer elke BF al hebben.
Ik heb denk ik hetzelfde probleem met vet 6.
Dat Pykow met zijn pre-order niet is gekozen is dan wel weer raar. Je zou toch denken dat ze dat belonen bij EA.
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-06-2013 23:56 ]
Achja, hij kost 60 euro op Origin, net als BF3 toen die uitkwam, bij de Intertoys was ie 40 euro. Speel toch kiet.naaitsab schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:11:
Alijd leuk om te zien dat men niet snapt hoe het werkt. Je kan nu pre-orderen voor de launch prijs. De launch prijs van BF3 is overigens zeker een jaar na release gelijk gebleven.
Als je pre-orderd krijg je de 1e DLC erbij maakt niet uit welke BF4 versie je neemt, kost je niks extra's maar levert je waarschijnlijk ook niks op aangezien de meeste toch voor premium zullen gaan.
Niet pre-orderen omdat je toch voor premium gaat slaat totaal nergens op. Je moet gewoon zelf de afweging maken.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
ik wacht wel tot ze deze perongeluk in de korting gooien net als bij mijn bf3 versie had ik toen ook voor de helft omdat de hele winkel 50% korting kreeg (pre- orders waren niet de bedoeling:P)
Als dat zo is had ik nooit kans op een invite. Ik heb best wat aan Battlefield op mijn Origin account staan.DanielWW2 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:46:
[...]
Te veel BF ervaring. EA wil nieuwe kopers, niet mensen die zo ongeveer elke BF al hebben.![]()
Dat Pykow met zijn pre-order niet is gekozen is dan wel weer raar. Je zou toch denken dat ze dat belonen bij EA.
[ Voor 4% gewijzigd door Amanoo op 17-06-2013 02:08 ]
Dat lijkt maar zo, ten tijde van bf3 alpha deden er ook wat mee aan de alpha die al jaren op EA UK zaten, het is een soort loterij.DanielWW2 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:46:
[...]
Te veel BF ervaring. EA wil nieuwe kopers, niet mensen die zo ongeveer elke BF al hebben.![]()
Wees blij dat je geen alpha tester bent, bf3 alpha tester hebben bf3 zonder color grading gespeeld, ze hebben gezien hoe mooi dat was, kun je voorstellen wat hun reactie was toen de final uit kwam?
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik weet dat het totaal random is maar EA bashen blijft leuk.NLsandman schreef op maandag 17 juni 2013 @ 02:08:
[...]
Dat lijkt maar zo, ten tijde van bf3 alpha deden er ook wat mee aan de alpha die al jaren op EA UK zaten, het is een soort loterij.
Wees blij dat je geen alpha tester bent, bf3 alpha tester hebben bf3 zonder color grading gespeeld, ze hebben gezien hoe mooi dat was, kun je voorstellen wat hun reactie was toen de final uit kwam?
Ik had een alpha code. Ik was in Italië op vakantie...
Stupid zon, zwembad en 30 graden. Wou BF3.
Ik heb de alpha footage gezien waar het gras van metro nog groen was. Toen kwam de colour tweaker. Het was magisch.
De maand dat ik dat draaide was de maand waarin ik het meeste BF3 heb gespeeld en er het meeste plezier aan heb beleeft. Meestal speel ik maar voor een uur omdat ik dan gewoon klaar ben met de kleuren en puur de kleuren. Niet eens suppresion of de hitreg...
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-06-2013 03:44 ]
Ik had hem toendertijd voor 25 euro dankzij een promo code die eigenlijk bedoeld was voor bezoekers van een Britse LAN. Geloof zelfs dat ik die code hier op GoT had gevondendaantjuh68 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 00:16:
ik wacht wel tot ze deze perongeluk in de korting gooien net als bij mijn bf3 versie had ik toen ook voor de helft omdat de hele winkel 50% korting kreeg (pre- orders waren niet de bedoeling:P)
Deze video is ook wel leuk .
YouTube: Only in Battlefield 4 - Exclusive Montage!
YouTube: Only in Battlefield 4 - Exclusive Montage!
[ Voor 65% gewijzigd door beuker19 op 17-06-2013 09:08 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
PreciesDanielWW2 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:46:
[...]

De kleuren waren veel beter. Slechte menu icons
daarna de Beta. WTF BLAUW ? ok dat zagen we niet aankomen.
en we kregen in BF3 beta 2 maps
Tot mijn grote verbazing kreeg ik ook een invite voor de Alpha. Ik ben benieuwd, zal mijn eerste Alpha test zijn.
Volgens mij is het gewoon een troll van dice ofzo.
Alle goede spelers die ik ken, hebben geen alpha key, maar lui met weinig uren en slechte scores wel.
Nee dan krijg je pas goede feedback.
Alle goede spelers die ik ken, hebben geen alpha key, maar lui met weinig uren en slechte scores wel.
Juist heel goed dat niet alleen no-lifers een key krijgen. Krijgt DICE tenminste ook wat feedback van normale mensen.....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dit klopt ook niet; ik speel weinig uren en haal slechte scores en heb er geenPykow schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:09:
En bedanktPykow schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:09:
Ik behoor zeker niet tot de beste, maar zo beschamend is mijn score nu ook weer niet.
Zijn dit niet gewoon alpha's en beta's om de load te testen? Alle feedback over balance is leuk meegenomen, maar ik denk dat ze eerder kijken naar de stabiliteit van de servers en dergelijke en dan maakt 'skill' of 'status' niet uit.Pykow schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:09:
Balance testen is denk ik al intern gedaan met mensen waarvan ze weten dat ze naar de juiste aspecten kijken. En later tweaken met de feedback van de grote massa (blijft een pub game natuurlijk).
Maar je kan altijd de $200 early alpha acces pack suggestie doen bij EA. Denk dat ze wel geïnteresseerd in zulke dingen zijn.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Sinds wanneer zijn selectiemethoden gebaseerd op goede spelers?Pykow schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:09:
Vind het nog steeds jammer dat je op Metro geen gaten in de grond meer kunt blazen. Het was buggy as hell, maar het voegde als het werkte wel echt iets toe op gebied van je eigen cover creeren.NLsandman schreef op maandag 17 juni 2013 @ 02:08:
[...]
Dat lijkt maar zo, ten tijde van bf3 alpha deden er ook wat mee aan de alpha die al jaren op EA UK zaten, het is een soort loterij.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Komaan, waar blijven die leaked video's?
(edit: en ja, ik weet dat veel textures niet te zien gaan zijn, maar ik wil toch IETS zien)
(edit: en ja, ik weet dat veel textures niet te zien gaan zijn, maar ik wil toch IETS zien)
[ Voor 54% gewijzigd door Asgaro op 17-06-2013 11:25 ]
bf4 zonder textures.. boeiend, daar heb je echt niets aan.
Tis puur om de backend te testen. Dus geen eye-candy en beeld hoe het echte spel is.
Tis puur om de backend te testen. Dus geen eye-candy en beeld hoe het echte spel is.
die ontdekken wel de headglitch spots, netcode problemen. iets wat ze hebben proberen te verbeteren zoals ze dat aangaven op de E3.Help!!!! schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:10:
Juist heel goed dat niet alleen no-lifers een key krijgen. Krijgt DICE tenminste ook wat feedback van normale mensen.....
uhm bij Counter-strike GO hebben ze dat gedaan. Ze hebben daar de competitieve spelers een alpha key gegeven en je zit nu dat CS:GO beter wordt ontvangen dan toen met CS:Source.TheRzr schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:16:
[...]
Sinds wanneer zijn selectiemethoden gebaseerd op goede spelers?
Hoezo heb je niks aan een BF4 zonder textures. Gameplay gaat boven eye-candy.mukkel schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:29:
bf4 zonder textures.. boeiend, daar heb je echt niets aan.
laat de alpha testers aub de Jets, netcode , animaties en headglitch spots testen zodat ze die goed kunnen implementeren in de echte release eind dit jaar.
Grafisch geloof ik het allemaal wel, zolang de Frames goed blijven ben ik blij. of dit nu op ultra of low is,maakt mij niet zoveel uit. Ik draai BF3 op Low omdat ik op Ultra drops krijg naar 40 FPS.
BF3 staat bekend om zijn framedrops van 20 FPS in sommige maps.
Vreemd dat je op Win8 niet kan runnen.
http://i.imgur.com/7TjT6lD.jpg
http://i.imgur.com/7TjT6lD.jpg
Dat is voor de alphatesters. Dit wil niet direct zeggen dat BF4 niet op Win8 speelbaar zal zijn. EA heeft daar volgens mij nog niks over los gelaten.
Net zoals dat de windows 64bit moet zijn. Volgens mij komt er ook gewoon een 32bits versie.D422 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:05:
Dat is voor de alphatesters. Dit wil niet direct zeggen dat BF4 niet op Win8 speelbaar zal zijn. EA heeft daar volgens mij nog niks over los gelaten.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Bij BF3 hadden ze volgens mij van die weekenden..Was toen met metro en later caspian border. Lijkt me dat ze dan gewoon alles open gooien, dan weet je pas echt of het de load aan kan.Gundogan schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:16:
[...]
Zijn dit niet gewoon alpha's en beta's om de load te testen? Alle feedback over balance is leuk meegenomen, maar ik denk dat ze eerder kijken naar de stabiliteit van de servers en dergelijke en dan maakt 'skill' of 'status' niet uit.
Balance testen is denk ik al intern gedaan met mensen waarvan ze weten dat ze naar de juiste aspecten kijken. En later tweaken met de feedback van de grote massa (blijft een pub game natuurlijk).
Maar je kan altijd de $200 early alpha acces pack suggestie doen bij EA. Denk dat ze wel geïnteresseerd in zulke dingen zijn.
Mmmm happy met mijn alpha uitnodiging. Vanavond SPEEEELEEEE
Daarom schrijf ik ook "niet alleen"...Pykow schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:52:
[...]
die ontdekken wel de headglitch spots, netcode problemen. iets wat ze hebben proberen te verbeteren zoals ze dat aangaven op de E3.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Krijg je een email met die alpha code?
Formerly known as Ragdoll
Geen idee, hij stond gister ineens bij me games en vandaag een mailtje.
Moet zeggen dat ik alle versies van BF heb gespeeld. Veel Veel Veel uren erin heb zitten. En een gekke chopper piloot ben. Lijkt me gruwelijk door de stad heen vliegen met die chopper. Aaaah kan niet wachten hahah. Srry voor degene die nog niet mogen.
Wordt niet bruin de komende 2 weken das zeker ...
Nee die komt per postduifInFamous schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:23:
Krijg je een email met die alpha code?
kan toch ook via origin message zijn ofzo? zo dom was die vraag nou niet.
Formerly known as Ragdoll
Heb ook niks ontvangen, dankjewel DICE.
Is volgens mij ook niet voor PS3 spelersiPodKiller schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:30:
Heb ook niks ontvangen, dankjewel DICE.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik heb helaas ook geen mail 
Maar volgens mij is 2000 uur ook niet veel, vergelen met sommige mensen en ook heb ik nooit BF3 gehad.
Maar volgens mij is 2000 uur ook niet veel, vergelen met sommige mensen en ook heb ik nooit BF3 gehad.
Sad.
BF3 was al een step back ten opzichte van BFBC2. Maar nu maken ze het nog erger.
BF3 was al een step back ten opzichte van BFBC2. Maar nu maken ze het nog erger.
http://www.vg247.com/2013...-the-destruction-sort-of/But while that particular sequence was without a doubt spectacular, you should not get your hopes up that destructiveness like that will be the norm in running street fights, as DICE multiplayer producer Aleksander Grondol told me at E3.
“We wanted to focus destruction on the right areas. The thing is destruction is one of the things we felt like we can do better than in Battlefield 3. We’ll admit that. So we’re focusing destruction around – what we’re showing here is Shanghai – on destruction we’re focusing on where players are. We don’t have destruction everywhere. That’s not something we want to do.
“We want to keep the gameplay intact, because if everything is in rubble all the time it becomes not so interesting anymore. So we want to make sure there are things that are standing. So we choose this building, which has a control point on top of it, so it has a purpose. It’s very strategic to hold, and it basically gives you direct access to all the other control points by jumping out and sort of sailing out to where you have to be.”
Still, in the end destruction in Battlefield 4 occurs where DICE wants it to, and while they do try to funnel you into those areas of the maps so you can see experience these morphable elements, incidental destruction won’t occur much. But Grondol insisted that they’ve built enough “dynamic elements” into the maps that even players who’ve experienced them many times might encounter new interactive bits from time to time.
Ik dacht dat iedereen met Premium mee deed aan de Alpha, of ging dit slechts over de Beta?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik heb ook een invite! Dat terwijl ik Bf3 toch een tijdje geleden al heb afgezworen aan het donkere hoekje van mijn harde schijf. Ben zo trots als een pauw om hier mee te mogen pronken op dit prachtige forum. Maar zonder dollen, dit is wel frappant. Lijkt op kortingsbonnen bij winkels die je weer terug willen hebben als klant als je een tijdje niets koopt bij hen (wehkamp, beatport, bax-shop anyone?)
Maarrrrrr...... Zo commercieel als ik ben en lak heb aan de regels (NSB'ers meldt u hier en speel mij door naar EA en maak uw vaderland trots) wil ik mijn invite doorverkaufen aan de hoogste bieder. Ik zie graag alle DM's met bedragen boven de 500 euro mijn kant opkomen.
is natuurlijk gekkigheid, een grapje, een lolletje, hoe je het wil noemen. Ik ken het beleid op tweakers en ben bewust dat dit een modbreak oplevert. De tweede alinea mag daarom ook als niet serieus worden beschouwd. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor de emotionele schade die hiermee berokkend wordt aan anderen of mezelf. Nou oke, mezelf wel dan.
Maarrrrrr...... Zo commercieel als ik ben en lak heb aan de regels (NSB'ers meldt u hier en speel mij door naar EA en maak uw vaderland trots) wil ik mijn invite doorverkaufen aan de hoogste bieder. Ik zie graag alle DM's met bedragen boven de 500 euro mijn kant opkomen.
is natuurlijk gekkigheid, een grapje, een lolletje, hoe je het wil noemen. Ik ken het beleid op tweakers en ben bewust dat dit een modbreak oplevert. De tweede alinea mag daarom ook als niet serieus worden beschouwd. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor de emotionele schade die hiermee berokkend wordt aan anderen of mezelf. Nou oke, mezelf wel dan.
Zeker jammer. Vond het altijd wel vet in BFBC2 als je tegen het einde van het rondje in een kapotgeschoten stad liep....Asgaro schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:51:
Sad.
[...]
http://www.vg247.com/2013...-the-destruction-sort-of/
En het biedt ook tactische mogelijkheden.
[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 17-06-2013 14:01 ]
PC Specs
Niet zo heel verrassend als je kijkt naar hoe de levels in BF3 en 4 er uitzien. Toch redelijk veel zorgvuldig opgebouwde citymaps en kan ik wel begrijpen dat je dan niet wilt dat de hele map plat kan. In BC2 waren alle maps open met hier en daar wat huisjes en dan is volledige destructie logischer. Daar zag je ook dat hoe meer 'mooie' landmarks er in kwamen, hoe minder dingen ook echt helemaal kapot konden.Asgaro schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:51:
Sad.
[...]
http://www.vg247.com/2013...-the-destruction-sort-of/
Ze moeten in BF5/BC3 een random map generator (met volledige destructie) er in stoppen zoals in Soldier of Fortune 2. Setting en gamemode kiezen en er wordt keurig een map voor je klaargestoomd met heuvels en dorpjes en dergelijke.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Nickbn schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:59:
is natuurlijk gekkigheid, een grapje, een lolletje, hoe je het wil noemen. Ik ken het beleid op tweakers en ben bewust dat dit een modbreak oplevert. De tweede alinea mag daarom ook als niet serieus worden beschouwd. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor de emotionele schade die hiermee berokkend wordt aan anderen of mezelf. Nou oke, mezelf wel dan.![]()
haha geweldig. ga die game nou maar gewoon zelf spelen
Floksor
Same here!Help!!!! schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:00:
[...]
Zeker jammer. Vond het altijd wel vet in BFBC2 als je tegen het einde van het rondje in een kapotgeschoten stad liep....
En het biedt ook tactische mogelijkheden.
En was ook leuk om te horen dat een huis begon te "kraken" waardoor je wist dat je er snel uit moest.
Daar zit ik op te wachten, gebouwen die langzaam beginnen te barsten en dat het stof zichtbaar tussen de kieren vandaan komt. En dan moet je wegwezen!
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Lijkt me beetje onmogelijk hé. Die map staat bomvol gebouwen, als je die allemaal vernietigbaar wil maken en in sync met 64 spelers draait dat op geen enkel systeem meer.
In maps met weinig gebouwen zoals Caspian border zat het al verwerkt maar dat was heel -> gat -> gebouw plat. Zou leuk zijn als ze daar iets meer diepgang in maken met BF4.
Wel flink balen dat de beta pas na de vakantie uitkomt, had graag nog wat uurtjes geklokt voordat ik weer naar school/werk moet. De beta komt volgens reddit in fall (herfst/september) en BF4 eind oktober. Beetje kort tijd.
In maps met weinig gebouwen zoals Caspian border zat het al verwerkt maar dat was heel -> gat -> gebouw plat. Zou leuk zijn als ze daar iets meer diepgang in maken met BF4.
Wel flink balen dat de beta pas na de vakantie uitkomt, had graag nog wat uurtjes geklokt voordat ik weer naar school/werk moet. De beta komt volgens reddit in fall (herfst/september) en BF4 eind oktober. Beetje kort tijd.
if (!coffee) {
Work = false; }
In BC2 was heel die destructie ook wat beter omdat je daar maar met 32 man rondrende op een server. En als je daar al zag wat een chaos het soms werd. Vooral bij rush waar je echte choke points hebt kon je soms gewoon niet meer winnen omdat de gebouwtjes allemaal plat waren.
- DaniëlWW2
- Niet online
Mensen laten we wel eerlijk zijn. Destruction in BFBC2 kon de game ook gewoon enorm verpesten. Als defender sloopte ik altijd alle gebouwen en bomen indien mogelijk. Het resultaat was een default win en een afslachting van de attackers omdat ik alle dekking had gesloopt. Ik vond het geniaal om te doen maar als attacker is er geen f*ck aan op die manier.
Ze hebben moeten kiezen, nog niet alles is mogelijk in de volgende generatie games, of ze zorgen ervoor dat er meer eye-candy is en alles er beter uitziet of ze kiezen voor totale destructie.. dan kies ik liever voor meer eye-candy, het is zinloos om alles op een map kapot te schieten + er is nu al genoeg destructie in het spel.
Niks wat teamwork niet op kon lossenDanielWW2 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:00:
Mensen laten we wel eerlijk zijn. Destruction in BFBC2 kon de game ook gewoon enorm verpesten. Als defender sloopte ik altijd alle gebouwen en bomen indien mogelijk. Het resultaat was een default win en een afslachting van de attackers omdat ik alle dekking had gesloopt. Ik vond het geniaal om te doen maar als attacker is er geen f*ck aan op die manier.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
De Battlelog-image van Siege of Shanghai:
http://www.reddit.com/r/b..._image_in_case_you_would/
en alle dogtags die tot nu toe in de Alpha van BF4 te vinden zullen zijn:
http://www.reddit.com/r/b...ial_dogtags_info_on_them/
Oja en de halfkapotte Battlelog pagina van de trial tot nu toe:

- DaniëlWW2
- Niet online
Zeg dat maar tegen een muur van granaten en vuur achter dekking terwijl je zelf geen dekking hebt. Daar kom je nooit doorheen...
Zou elk land zijn eigen tag krijgen? Wel geinig 
Advanced tags zijn wel kapot hier.
if (!coffee) {
Work = false; }
Jij hebt toegang tot de alpha?naaitsab schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:14:
Zou elk land zijn eigen tag krijgen? Wel geinig
Helaas, dat is pas bij Beta.D4NG3R schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:56:
Ik dacht dat iedereen met Premium mee deed aan de Alpha, of ging dit slechts over de Beta?
Nee, ook niet echt behoefte aan eigenlijk.
Via: http://www.mordorhq.com/s...med-BF4-Dogtags-(-Images)
if (!coffee) {
Work = false; }
Wel interessant dat ze nu de mogelijkheid hebben om altijd een een fout direct te patchen
ipv 2 maanden te moeten wachten op een patch..
[ Voor 63% gewijzigd door SmokingCrop op 17-06-2013 17:48 ]
Geen Belgische dogtag?...ProfoundValue schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:04:
De Battlelog-image van Siege of Shanghai:
[afbeelding]
Ok, that's it...
Pre-order
CANCELLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Weet je wel wat dit betekent?SmokingCrop schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:38:
[video]
Wel interessant dat ze nu de mogelijkheid hebben om altijd een een fout direct te patchen![]()
Als je zo snel kan patchen dan gaat er veel meer naar de serverside verhuizen. Dit betekent geen clientside damagecalculations meer omdat deze dan door de server worden gedaan. Dat gaat een nachtmerrie worden voor cheaters. Probeer maar eens een damagehack te gebruiken als de server de damage bepaalt. De server hacken om zo een damagehack aan de praat te krijgen is ietwat lastig lijkt me. Wat dit ook waarschijnlijk betekent is dat de hitreg wel eens echt naar de server kan gaan. Het is wel logisch als je toch al de damagecalculation op de server gooit.
Pykow, je mag voorzichtig gaan juichen.
Asgaro:
Ik zou je pre-order toch maar houden want als dit klopt dan hebben ze echt alle problemen van BF3 aangepakt.
-
[ Voor 100% gewijzigd door iPodKiller op 17-06-2013 18:21 ]
Grootste probleem was dat omgevallen bomen verdwenen en de brokstukken van kapotgeschoten muren vaak in het niets oplosten. Port Valdez was daar een pracht voorbeeld van op Rush. De eerste aanval kwam van een heuvel af omlaag een bouwterrein op. Je dekking bestond voornamelijk uit bomen en wat stenen, maar na de eerste vuurgevechten verdwenen de bomen als sneeuw voor de zon en had je enkel een kaal terrein wat over bleef. Dat werkt inderdaad niet. Zouden die bomen blijven liggen zou je in feite enkel meer dekking hebben wat een omgevallen boom levert meer op dan een rechtopstaande stam.DanielWW2 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:00:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heerlijke map was dat. Vooral als aanvaller mits je team niet allemaal lag te snipen. Met een tank dat eerste gebouw omver duwen voor de eerste mcom.
http://ru.twitch.tv/n12_mcflyjesusxd alpha stream tot hij offline wordt gehaald.
Klinkt hoopgevend!. Deze info hoor je vanaf ongeveer 7min. in de video.SmokingCrop schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:38:
[video]
Wel interessant dat ze nu de mogelijkheid hebben om altijd een een fout direct te patchen![]()
Eigenlijk wel lekker oldschool zo zonder die texturesCB org schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:36:
http://ru.twitch.tv/n12_mcflyjesusxd alpha stream tot hij offline wordt gehaald.
[ Voor 24% gewijzigd door Help!!!! op 17-06-2013 18:38 ]
PC Specs
Dat beeld als je dood gaat is wel verbeterd zeg.. Zoomt lekker in, klein schermpje wat overzichtelijk is m.b.t. damage etc.CB org schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:36:
Die gozer gooide een medpack.. Die zijn wel erg klein geworden.. of was dat iets anders?
http://ru.twitch.tv/n12_mcflyjesusxd/b/418222679
de stream is offline, maar nog steeds 50 minuten terug te zien haha.
de stream is offline, maar nog steeds 50 minuten terug te zien haha.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik vind wel dat het echt diehards zijn bij DICE. Je character heeft geen armen dus dan ligt het wapen op de grond.

Oh en heli's hebben ook autoregen en de ammo lijkt ook oneindig maar is opgedeeld in 2x30 en dan wachten tot er weer 30 bij komt.

Oh en heli's hebben ook autoregen en de ammo lijkt ook oneindig maar is opgedeeld in 2x30 en dan wachten tot er weer 30 bij komt.
Als ik de streams van de Alpha zo zie, dan is alle jaloezie (voor zover die er was) als sneeuw voor de zon verdwenen haha, 't spel ziet er niet uit
(niet gek, het is een Alpha en dus ook niet bedoeld om als mooiste of beste versie uit de bus te komen)
Tijdens de alpha draaien ze niet de beste graphics ivm de hoeveelheid debug code in het spel en omdat in het geval van piracy ze niet de beste graphics willen laten lekken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.