[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.246 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:13
RoyK schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:10:
[...]
Dat is ook niet zo gek. Het is niet zijn setup, zijn gear, ze staan te gamen en ik zag zelfs mensen met een joystick spelen.
Als je xbox/ps3 gewend bent pak je de controller anders gewoon de muis, daarom ligt die er ook bij. In de paar minuten dat je daar staat kan je niet even je gewenste setup instellen/meenemen dus je kan niet verwachten dat iemand gelijk op pro-niveau speelt.
Als er al niet mensen tussen zaten die voor het eerst met BF in aanraking kwamen. What the hell heb je daar dan te zoeken? maar goed.
:F Het is een gamebeurs geen Battlefield-only event. Zijn genoeg spelers die nog nooit BF3 hebben gespeeld dus die zouden dan daar niet mogen komen? Zo'n type beurs is er om mensen te laten proeven van nieuwe spellen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Gaaf nieuws op MP1st.com die ik nog niet eerder 100% bevestigd zag
Humorously, he added, We know how interested people are in taking other people's dog tags, especially ours. They keep hunting us all over the internet. Very frustrating. Thank you, players. So actually, we implemented the feature just for our own sake [laughs].

No we didn't. But currently, it's not like it turns into a sword fight. You can counter once and if you miss, then you miss, and if you manage to do it, then you manage. It's something I think we're going to need to test a bit and see how it works out, but it's definitely a feature we're excited about.

I then asked about any other new additions Troedsson could think of.

There's so many new things under the hood in that second-to-second experience that I think a lot of people will like he said. I tried to remember all of it but I can't. Small things like we're really revamping the entire suppression system. So, in close quarters fights, we actually don't have that much suppression and suppression is actually toned down on a lot of the weapons. It's more the LMG's role to actually be the suppressor. Things like making carbines and DMRs for all the kits. So, we're doing some changes there with the kits.

We have an additional feature now which is zoom-peek. So if you're behind cover and you zoom your weapon, you automatically lean over the cover. We're not entirely done with it just yet, but, actually, it's testable on the floor if you want to try it out. We're not done with it but I think that's going to be pretty cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Ja, dat is bevestigd geweest door iemand van DICE (lead designer dacht ik, weet de naam ff niet meer), tijdens een van de livestreams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:27

ronalddus

Buffalo77

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:38:

[...]
Dat laatste lijkt me eigenlijk wel irritant, ik houd niet zo van die dingen die het spel voor jou doet. Net als de bipod in BF3 die vanzelf werd neergezet als de mogelijkheid er was.
Maar als dit het ergste is 8)7

BF4 lijkt awesome te gaan worden

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
De eerste dag van de stream werd suppresion al verteld. Dat carbines en DMR's voor alle klassen worden had ik niet niet gehoord. Ik vraag me wel af wat der voordelen van een carbine gaan zijn in BF4. In BF3 had je iets betere hipfire tegen minder damage over range en veel meer spread. Een DMR ervanuitgaande dat je nu iets kan raken omdat suppresion generft is lijkt me wel geweldig voor Engineer. Carbine for support of recon lijkt me ook geweldig zelfs als het "BF3" carbines zijn. Voor support ben je dan gewoon een frontline soldaat met een carbine en ammo en recon word eindelijk recon met motionsensors/motionballs. Ja die zijn ook terug. :D

[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-06-2013 15:06 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
ronalddus schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:04:
[...]
Dat laatste lijkt me eigenlijk wel irritant, ik houd niet zo van die dingen die het spel voor jou doet. Net als de bipod in BF3 die vanzelf werd neergezet als de mogelijkheid er was.
Maar als dit het ergste is 8)7

BF4 lijkt awesome te gaan worden
Ik ben ook wel benieuwd eerlijk gezegd hoe ze dit precies gaan implementeren, maar het kan een hele hoop head glitchting problemen voorkomen. Bij de bipod waren het feitelijk twee functies die aan dezelfde key gebind waren. Maar ik ben het helemaal met je eens dat het niet belemmerend moet zijn zoals console games waar sprinten/hiden/vaulten etc. allemaal met 1 knop moeten.

Dan hoeven ze alleen nog maar iets te vinden op de schuine vlakken als ze de kogel nog steeds uit de ogen laten komen in plaats van uit de loop.

@ DMR's en Carbines, HEERLIJK!

Beide wapens die ik graag voor alle klassen wil gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:12
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:16:
[...]

Daar valt nu nog heel weinig over te zeggen.

Het zou heel goed kunnen dat ze tijdelijk de damage expres lager hebben gezet voor deze build om mensen die op de E3 voor het eerst met BF4 in aanmerking komen niet meteen als vliegen dood te laten gaan, om maar wat te noemen. Of dat ze om te voorkomen dat er per ongeluk zwaar OP of bugged wapens in zouden zetten alles in de klas exact dezelfde stats geven etc. etc.

Overigens is Lvlcap een aardige, maar bepaald niet een getalenteerde speler. Dit geldt overigens voor nagenoeg alle youtubers, er is vrijwel nooit enige serieuze weerstand in hun filmpjes, ze spelen voornamelijk tegen low-ranks.
Nou Xfactor is toch wel echt goed ook in clan matches en zo.
Hij staat ook bijna altijd boven aan ook als er meer tegenstand is.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
beuker19 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:33:
[...]
Nou Xfactor is toch wel echt goed ook in clan matches en zo.
Hij staat ook bijna altijd boven aan ook als er meer tegenstand is.
Hij is inderdaad relatief gezien een prettige uitzondering en het is maar net waar je het mee vergelijkt.

Als tanker is hij idd wel een behoorlijk beest, als infantry gewoon goed. Overall lijkt het niveau van competitieve infantry spelers in Europa een stuk hoger dan die in Amerika, maar ook dat is lastig hard te maken gezien de verschillen in verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
DanielWW2 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:04:
De eerste dag van de stream werd suppresion al verteld. Dat carbines en DMR's voor alle klassen worden had ik niet niet gehoord. Ik vraag me wel af wat der voordelen van een carbine gaan zijn in BF4. In BF3 had je iets betere hipfire tegen minder damage over range en veel meer spread. Een DMR ervanuitgaande dat je nu iets kan raken omdat suppresion generft is lijkt me wel geweldig voor Engineer. Carbine for support of recon lijkt me ook geweldig zelfs als het "BF3" carbines zijn. Voor support ben je dan gewoon een frontline soldaat met een carbine en ammo en recon word eindelijk recon met motionsensors/motionballs. Ja die zijn ook terug. :D
Met DMR's wordt "designated marksman rifles" bedoeld, neem ik aan?
Vreemde keuze dan Carbine en DRM's voor iedere klasse.

Onder DRM's vallen immers onder andere: SVD, M14, M16A4, G3, MTAR, HK417, FAMAS, M4A1, STAR-21, M39 enzovoorts.

Desalniettemin kan ik Carbines en DRM's goed gebruiken als SpecOps (Recon). ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
MTAR, M16A4, M4A1, FAMAS en de STAR-21 niet. Dit zijn rifles of carbines en geen designated marksmen rifles. De G3 kan je over twisten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Indy91 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 17:00:
[...]

Met DMR's wordt "designated marksman rifles" bedoeld, neem ik aan?
Vreemde keuze dan Carbine en DRM's voor iedere klasse.

Onder DRM's vallen immers onder andere: SVD, M14, M16A4, G3, MTAR, HK417, FAMAS, M4A1, STAR-21, M39 enzovoorts.

Desalniettemin kan ik Carbines en DRM's goed gebruiken als SpecOps (Recon). ;)
Over het algemeen kan je DMR definiëren als de sniper uitvoering van battle rifles en assault rifles, over het algemeen met langere lopen, scopes, bipod en snelle semi-automatische firerate.

De wapens in BF3 die je er direct onder kunt scharen zijn de MK11, M39, SKS, M417, de QBU 88 en de SVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

[...]
dat leunen over objecten, daar had Lvlcap het ook over in zijn filmpje.
en heb het ook gisteren begin van de stream langs horen komen.
het is wanneer je tegen een object aanloopt, dat je een fractie van een seconde later er overheen kijkt.

met andere worden, dit zou het headglitch probleem moeten verhelpen en volgens sommige echt een goede toevoeging aan de game.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Pykow schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 18:59:
[...]
met andere worden, dit zou het headglitch probleem moeten verhelpen en volgens sommige echt een goede toevoeging aan de game.
Dat headglitchen is inderdaad zeer vervelend in BF3, hoop dat ze dat hiermee fixen. Snap ook niet dat "pro's" dat gebruiken. Net als een wielrenner die doping gebruikt, daar zou ik ook niet mee willen winnen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
zou het ook niet tof zijn en ik gooi maar wat op... als die support kist een bepaalde hoeveel van alle verschillende munitie mee heeft dus max 30 grenades bijvoorbeeld en wie ze eruit pakt pakt ze eruit
en dat je aan een kistje liggend op de grond kan zien of en hoeveel ammo er nog in zit dus dat ie leeg
kan en met een halfvolle kist je dus ziet dat ie halfvol is waardoor er soms wel een nieuwe kist gegooid moet worden.

ook lijkt het mij zelf wel wat als 2 squadleden dezelfde perk aan hebben staan dat dat duidelijk bijvoorbeeld met een rode kleur aangegeven word en dat het dus direct zichtbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
suprcow schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:18:
ook lijkt het mij zelf wel wat als 2 squadleden dezelfde perk aan hebben staan dat dat duidelijk bijvoorbeeld met een rode kleur aangegeven word en dat het dus direct zichtbaar is..
Dat hoeft dus niet meer in BF4, iedereen kiest zelf een volgorde van perks die je wil hebben. Als ik bijvoorbeeld kies voor sprint -> ammo -> cover -> grenades en jij voor ammo -> supress -> explosives -> sprint, dan krijgen we (afhankelijk van de squad score) de perks in een aparte volgorde. Je deelt de perks niet meer als squad maar deelt de punten waarmee je meer of minder perks unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 17:44:
[...]

Over het algemeen kan je DMR definiëren als de sniper uitvoering van battle rifles en assault rifles, over het algemeen met langere lopen, scopes, bipod en snelle semi-automatische firerate.

De wapens in BF3 die je er direct onder kunt scharen zijn de MK11, M39, SKS, M417, de QBU 88 en de SVD
SKS ook niet. Dat is een geweer met een relatief kleine kogel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Nieuwe 1080p gameplay:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43

[...]
Hoop wel dat het counteren enkel beschikbaar is als een enemy van de voor- of zijkant komt. Als ik moeite doe om jou te knifen zonder dat je het doorhebt moet het niet te counteren zijn >:)

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
theburninglink schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 22:15:
[...]

Hoop wel dat het counteren enkel beschikbaar is als een enemy van de voor- of zijkant komt. Als ik moeite doe om jou te knifen zonder dat je het doorhebt moet het niet te counteren zijn >:)
Voorlopig is van achteren een gegarandeerde kill tenzij je neergeschoten wordt. Van voor kan wel gecounterd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1000418_10151493336122672_1438210033_n.jpg

Spielberg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Yep was ook al op de E3 toen bf3 achter gesloten deuren kon worden gespeeld.
Een fan van de bf franchise :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
Weet iemand of er met grotere teams gespeeld zal gaan worden op de ps4. Dan op de ps3?

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Volgens mij wel 24p vs 64p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

steppa87 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 10:51:
Weet iemand of er met grotere teams gespeeld zal gaan worden op de ps4. Dan op de ps3?
Als het goed is kan je op de PS3 ook met 64 man gaan spelen.
Tijdens de eerste aankondiging hebben ze aangegeven dat ze de frosebite 3 engine flink kunnen verlagen, zodat het draait op de PS3/360. Ik ga er dus vanuit dat ze hiermee bedoelde te zeggen dat je met 64 man aan de slag kan gaan.

Eerlijk is eerlijk is zou er niet van uitgaan dat je met 64 man kunt spelen, maar gewoon dezelfde aantal als die je nu hebt. Daarnaast zou ik de PS4 aanschaffen en daarop BF4 spelen, ipv op de oude PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Pykow schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 11:03:
[...]
Als het goed is kan je op de PS3 ook met 64 man gaan spelen.
Tijdens de eerste aankondiging hebben ze aangegeven dat ze de frosebite 3 engine flink kunnen verlagen, zodat het draait op de PS3/360. Ik ga er dus vanuit dat ze hiermee bedoelde te zeggen dat je met 64 man aan de slag kan gaan.

Eerlijk is eerlijk is zou er niet van uitgaan dat je met 64 man kunt spelen, maar gewoon dezelfde aantal als die je nu hebt. Daarnaast zou ik de PS4 aanschaffen en daarop BF4 spelen, ipv op de oude PS3.
Ze zullen de PS3 niet op 64P gaan zetten denk ik. Zie elke console gamer met glinstertjes in z'n ogen als je verteld dat de next gen 64P aankan. Lijkt me een perfecte 'stunt' om de next-gen consoles "aan te smeren"

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:17
Iemand toevallig al footage gezien van een recon met motion mines? Ik zou het geniaal vinden als mijn favoriete set up weer terug komt. SVU +4x + C4 en motion mines :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Iemand al wat gehoord over de noob-shotty's (USAS/MK3A1/Saiga) ?
Zou het fijn vinden als deze uit het spel gehaald worden. Zeker in combinatie met een tac-light :')

Over tac-light gesproken, ik zag iemand er mee lopen in de E3 footage maar er leek wel veel minder licht uit te komen dan die bouwlamp in BF3.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 17:44
Komt er op PC dan 128p? Lijkt me echt totaal ziek. Gigantische map, 128 mensen, 6 heli's, 30 tanks en nog heul veul buggies, bikes en dat soort ongein.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
BeefHazard schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:12:
Komt er op PC dan 128p? Lijkt me echt totaal ziek. Gigantische map, 128 mensen, 6 heli's, 30 tanks en nog heul veul buggies, bikes en dat soort ongein.
Hoe kom je daar zo ineens bij?
64P is me op veel BF3 maps al veel te druk, BF2 maps waren veel groter.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 15-06-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Een map is noooooit te druk! Gewoon maaien.
Dan heb je tenminste geen k*t campers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
unfor schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:18:
[...]

Hoe kom je daar zo ineens bij?
64P is me op veel BF3 maps al veel te druk, BF2 maps waren veel groter.
Zijn maar weinig BF3 maps waar je lekker 64P kan spelen vind ik zelf. Zo te zien doet BF4 het beter als ik dat zo inschat op de 'Siege of Shangai' map. Af en toe 64P Metro camp/nade-fest is uiteraard wel leuk :p

Vlieg je bijvoorbeeld met je heli de lucht in heb je na 2 minuten al 5 igla's op je dak en kan je weer opnieuw beginnen }:|

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
64P voor de ps4 zal wel super gaaf zijn!
De graphics zullen op de ps4 waarschijnlijk ook veeeel mooier zijn.

Hmmmm... Dan word het denk ik toch wachten op de ps4, en dan pas bf4 kopen.

Als ze nou een mooie actie doen, PS3 BF4 kopen, en dan korting op je PS4 BF4 aanschaf ofzo....

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
steppa87 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:09:
64P voor de ps4 zal wel super gaaf zijn!
De graphics zullen op de ps4 waarschijnlijk ook veeeel mooier zijn.

Hmmmm... Dan word het denk ik toch wachten op de ps4, en dan pas bf4 kopen.

Als ze nou een mooie actie doen, PS3 BF4 kopen, en dan korting op je PS4 BF4 aanschaf ofzo....
Koop gewoon een BF4+PS4 bundel, spel komt toch pas eind oktober uit.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe video

Ik vind het zelf wel enorm tof dat ze de customization sterk hebben verbeterd. Het feit dat je de vehicles en wapens kan aanpassen aan je eigen speelstijl zal wat meer diepgang in het spel brengen. (zoals lvlcap zei op het einde: Boten kunnen enorm effectief zijn tegen tanks, maar met een andere set up worden het eigelijk drijvende AA's)

Ook de visuele customizatin is flink verbeterd, hierdoor wordt het hopelijk veel gemakkelijker om je vrienden te herkennen ingame (zelf hoop ik op veel rode cammo's 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:52:
Nieuwe video
[video]

Ik vind het zelf wel enorm tof dat ze de customization sterk hebben verbeterd. Het feit dat je de vehicles en wapens kan aanpassen aan je eigen speelstijl zal wat meer diepgang in het spel brengen. (zoals lvlcap zei op het einde: Boten kunnen enorm effectief zijn tegen tanks, maar met een andere set up worden het eigelijk drijvende AA's)

Ook de visuele customizatin is flink verbeterd, hierdoor wordt het hopelijk veel gemakkelijker om je vrienden te herkennen ingame (zelf hoop ik op veel rode cammo's 8) )
De customization is echt sterk verbeterd :), hoop alleen wel dat ze de balans goed in de gaten houden. Dat je geen taferelen krijgt zoals toen met de attack heli dat de gunner en pilot beide flares hadden en indien goed getimed niet neergehaald konden worden door raketten.

Iemand al beelden van de in-game battlelog gevonden? Ben wel benieuwd naar zowel de layout als de werking.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik merk ook op dat de 3rd person view van de heli terug centered is! Dat is pas nice! BF3 was dat altijd rechts op je beeld. Lelijk en irritant om in 3rd person te vliegen vind ik altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 18:04:
[...]

De customization is echt sterk verbeterd :), hoop alleen wel dat ze de balans goed in de gaten houden. Dat je geen taferelen krijgt zoals toen met de attack heli dat de gunner en pilot beide flares hadden en indien goed getimed niet neergehaald konden worden door raketten.

Iemand al beelden van de in-game battlelog gevonden? Ben wel benieuwd naar zowel de layout als de werking.
http://imgur.com/a/oBF5P

Staan hier geen voorbeelden van de serverbrowser in? Waarschijnlijk is dit wel alleen voor de concole, hoop ook dat je je settings via battlelog kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:00:
[...]

http://imgur.com/a/oBF5P

Staan hier geen voorbeelden van de serverbrowser in? Waarschijnlijk is dit wel alleen voor de concole, hoop ook dat je je settings via battlelog kan veranderen.
Dat is gewoon het spawn menu volgens mij. De settings van BF3 kan je nou toch ook gewoon in-game aanpassen? Hoop wel dat het een beetje knappe integratie wordt en geen in-game webbrowser of iets dergelijks.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Video van Tweakers over de beurs-ervaring. Ik kan me voorstellen dat ie even een heftig momentje had :D
video: E3: Battlefield 4

Zal zo ook nog wel een artikel bij komen.

Klopt het trouwens dat die meid aan het eind op een Surface zit te werken? En volgens mij is dat geen pro maar zo'n Windows RT ding?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:42

KennyPlox

feest vierende banaan

Kan echt niet wachten op BF4. Als PS4 uit is waarschijnlijk mijn PS3 verkopen en PS4+BF4 kopen.
Commander modus lijkt mij echt helemaal gaaf, aangezien ik zelf heel van van strategie houd, en volgens mij heb je wel wat strategie nodig.

Hoop wel dat de campaign beter is dan die van BF3, want daar vond ik echt helemaal niks aan

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

KennyPlox schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 20:57:
Kan echt niet wachten op BF4. Als PS4 uit is waarschijnlijk mijn PS3 verkopen en PS4+BF4 kopen.
Commander modus lijkt mij echt helemaal gaaf, aangezien ik zelf heel van van strategie houd, en volgens mij heb je wel wat strategie nodig.

Hoop wel dat de campaign beter is dan die van BF3, want daar vond ik echt helemaal niks aan
ik wil GTA V kunnen spelen ;) daar wacht ik meer op dan op BF4 tbh.
alleen heb ik geen console en dus moet ik wachten op nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
En daar komt zowaar iets negatiefs over BF4.
Geen mods. Dit wisten we eigenlijk al maar toch.

http://www.pcgamer.com/20...port-ruled-out-by-dice-2/

Dan ook nog een aantal interviews op een rijtje at MordorHQ. ;)
http://www.mordorhq.com/s...-All-BF4-interviews-at-E3

[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:17
Ik meende in een gesprek met een developer van battlefield gehoord the hebben dat ze er voor gingen zorgen dat je de vogels ook uit de lucht kon schieten? Heeft iemand daar toevallig al meer over gehoord/gelezen/gezien? Lijkt me erg vet om te kunnen doen (niet dat ik geen dierenvriend ben, maar je schiet toch ook mensen neer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Martinspire schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 20:54:
Video van Tweakers over de beurs-ervaring. Ik kan me voorstellen dat ie even een heftig momentje had :D
video: E3: Battlefield 4

Zal zo ook nog wel een artikel bij komen.

Klopt het trouwens dat die meid aan het eind op een Surface zit te werken? En volgens mij is dat geen pro maar zo'n Windows RT ding?
Zoals in het interview word aangegeven werkt de commander op IOS/Android en is windows niet genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
walletje-w schreef op zondag 16 juni 2013 @ 02:28:
Ik meende in een gesprek met een developer van battlefield gehoord the hebben dat ze er voor gingen zorgen dat je de vogels ook uit de lucht kon schieten? Heeft iemand daar toevallig al meer over gehoord/gelezen/gezien? Lijkt me erg vet om te kunnen doen (niet dat ik geen dierenvriend ben, maar je schiet toch ook mensen neer)
Wouter, wouter, wouter...grote vogelvriend dat je bent... Nee, niets van gehoord.

Wat betreft recon en motion sensors: ja, heb ik gezien in een live stream. Lvlcap noemt het wel in één van zijn filmpjes, maar daar is het volgens mij niet te zien.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
walletje-w schreef op zondag 16 juni 2013 @ 02:28:
Dit bedoelde je zeker: Birds

Dat was een 1 april grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Na het zien van de MP preview op Tweakers.net:

Afbeeldingslocatie: http://img542.imageshack.us/img542/8649/r8k.jpg

Ik was al steeds onder de indruk hoe immens hoog de lat lag met BF3 qua gameplay en BF4 lijkt er zijn neus nog aan op te halen ook ! It is a good time to be a gamer :D

In oktober alvast een nieuwe videokaartje uitzoeken voor de game want mijn huidige HD 7770 trekt BF3 al maar net op 1280x720 Low settings...
beuker19 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 10:00:
Zoals in het interview word aangegeven werkt de commander op IOS/Android en is windows niet genoemd.
Windows tablets draaien toch de Windows 8 of Win8 RT software, dus die zal compatibel zijn met de "app" voor Windows PC's :) Foutje :)

[ Voor 23% gewijzigd door Phuncz op 16-06-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Phuncz schreef op zondag 16 juni 2013 @ 10:43:
Windows tablets draaien toch de Windows 8 of Win8 RT software, dus die zal compatibel zijn met de "app" voor Windows PC's :)
Nope, de app komt uit voor iOS en Android, er komt (op dit moment) geen app uit voor Windows of RT.
De commander mode die draait op de PC is gewoon Battlefield, dat zie ik niet op een tablet draaien :+

W8 en W8-RT zijn trouwens zeer verschillend, RT draait op ARM en kan dus niet de standaard x86 Windows programma's draaien. Hou hier rekening mee :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Aha ook weer bijgeleerd :) Even mijn reactie aanpassen dus :)
Maar zou het niet kunnen dat ze het eventueel via een browser-plugin oplossen in de toekomst ? Het lijkt me niet vreemd dat als je toch kan inloggen in je BattleLog, je dit eventueel kan doen vanaf daar. Want wat ik tot nu toe heb gezien van de Commander Mode is het allemaal 2D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Nieuwe 1080p gameplay!
En oefen jullie Spaans maar wat hiermee lol.

Gamespot, 720p gameplay:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 16:24

codex

Geen OpenAI agent :)

Zie ik het nu goed? Is de suppression weg of minimaal? Dat is toch wel mijn grootste irritatie bij BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Alleen de LMG's van support hebben nog suppression. Maar deze is ook generfed. De suppression bij normale wapens is zo goed als verdwenen, in de alpha in ieder geval :)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRzr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-08 21:12
reemprive schreef op zondag 16 juni 2013 @ 13:47:
Zie ik het nu goed? Is de suppression weg of minimaal? Dat is toch wel mijn grootste irritatie bij BF3.
Suppression is inderdaad in grote mate gereduceerd! Wat ik wel hoorde is dat de support class hier een belangrijkere rol in gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
naaitsab schreef op zondag 16 juni 2013 @ 13:53:
Alleen de LMG's van support hebben nog suppression. Maar deze is ook generfed. De suppression bij normale wapens is zo goed als verdwenen, in de alpha in ieder geval :)
Maar waarom dat? Naar mijn idee is het toch juist realisme wat aan het spel wordt toegevoegd op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:52:
Nieuwe video
[video]

Zie ik nou staan dat je AA missiles moet blijven locken totdat ze het doel hebben geraakt? Dat zou wel schelen in heli's, vooral omdat AA in BF3 vooral fire and forget is.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
ProfoundValue schreef op zondag 16 juni 2013 @ 13:58:
[...]

Maar waarom dat? Naar mijn idee is het toch juist realisme wat aan het spel wordt toegevoegd op deze manier?
Het heeft nada met realisme te maken. Als in het echt er kogels op 1m van je hoofd langs schieten krijg je toch ook niet ineens vaag beeld? Sowieso zinloze feature.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRzr
Wat raden jullie aan om te pre-orderen? Gewone versie of Deluxe?
http://www.bol.com/nl/p/battlefield-4/1004004013680402/
http://www.bol.com/nl/p/b...edition/9200000014651346/
Wat houden bijvoorbeeld die 3 Battlepacks in? + als je premium later zal kopen dan betaal je alsnog extra :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
TheRzr schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:26:
Wat houden bijvoorbeeld die 3 Battlepacks in? + als je premium later zal kopen dan betaal je alsnog extra :p?
Wacht op de beta voordat je EA geld geeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Nu maar hopen dat Dice niet na de Alpha full retard gaat zoals bij BF3 het geval was.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:27:
[...]

Ook mijn strategie, vanaf nu voor iedere game behalve GTA V ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
TheRzr schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:26:
Gewoon niks doen en wachten tot de release. Dan wachten tot Dice BF4 premium lanceert na de 1e DLC zodat iedereen de eerste DLC al heeft gekocht en weer 20 euro heeft geïncasseerd, waarna mensen nogmaals 50 euro voor premium moeten neerleggen die opnieuw diezelfde DLC van 20 euro + de rest bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRzr
DanielWW2 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:27:
[...]

Met andere woorden als je nu Battlefield 3 Premium hebt, heb je recht op de beta toch? Ik ga afwachten :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
TheRzr schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:47:
[...]

Met andere woorden als je nu Battlefield 3 Premium hebt, heb je recht op de beta toch? Ik ga afwachten :)!
Yep en aangezien zo ongeveer iedereen premium heeft moet iedereen dit ook zeker doen. Verder ga ik er vanuit dat die beta gewoon public word na verloop van tijd. Eerst zien en dan geloven zoals je met elke game moet doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRzr
DanielWW2 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:49:
[...]

Yep en aangezien zo ongeveer iedereen premium heeft moet iedereen dit ook zeker doen. Verder ga ik er vanuit dat die beta gewoon public word na verloop van tijd. Eerst zien en dan geloven zoals je met elke game moet doen. ;)
Ja klopt, voorlopig heb ik alleen nog maar beelden van 1 map gezien, ik had graag meer maps gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 22:33
Allemaal wel vet enzo, maar één van de grootste punten die mij hekelde op de console platform was de framerate van BF3.

Welke grafische settings voor BF4 kunnen wij verwachten op de console? En wat is de bijbehorende framerate?

Gaat EA voor grafisch optimaal, of voor een stabiele 50 of 60 fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Zou ook leuk zijn als ze nou eens de resolutie erbij vermelden. Zal me niks verbazen als het gewoon 720p is.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Awkay, maar met welke settings? Utra, high, medium? Hoe zal de AA zijn? En inderdaad, zoals naaitsab al aangaf: wat zal de resolutie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield 4 op de console zal sowieso inferieur worden dus dan maken de settings niet meer zoveel uit lijkt me.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Nu online
Dit is het enige wat ik over dit gepraat over consoles, fps ed. te zeggen heb:

Afbeeldingslocatie: http://static.giantbomb.com/uploads/original/6/61442/2437640-7826621175-Glori.png

Graag gedaan :7

[ Voor 6% gewijzigd door tobitronics op 16-06-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
tobitronics schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:31:

[afbeelding]

Graag gedaan 8)
QFT :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
LoL

Mijn PC irriteert mij. Ik heb een i7 920 heethoofd die max 3,2 GHz kan en een GTX 460 SLI setup die me zwaar tegenvalt (slechte ondersteuning, weinig performance winst, onstabiele framerate).

Consoles gaan 64 player BF4 en mmorpgs ondersteunen, en mijn maten gaan ook de next gen consoles aanschaffen.

M.a.w. ik heb zin in de nieuwe generatie, alleen valt de nieuwe generatie mij een beetje tegen. AMD CPU en GPU rekenkracht vergelijkbaar met de 7790. Wordt je als grafische mierenneuker niet bepaald warm van.

Als nu blijkt dat developers de toegepaste technieken goed beheersen en een BF4 game kunnen afleveren die op de current gen consoles (jaa, de nieuwe consoles zijn current gen gezien de HW specs) 60 FPS draait met ultra settings, 4x AA en 1080p, dan laat ik de PC upgrade en ga ik voor een nieuwe console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 19:35
tobitronics schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:31:

[afbeelding]

Graag gedaan 8)
Ben normaal geen console hater maar FPS games horen gewoon op de PC gespeeld te worden. Ik snap dat EA wil cashen door te poorten naar consoles maar dat spelers een fps op de console willen spelen snap ik echt niet.

Er moeten hulpmiddelen zoals (Aim-Assist) in komen om ervoor te zorgen dat het een beetje speelbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
IngamerX schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:41:
LoL

Mijn PC irriteert mij. Ik heb een i7 920 heethoofd die max 3,2 GHz kan en een GTX 460 SLI setup die me zwaar tegenvalt (slechte ondersteuning, weinig performance winst, onstabiele framerate).

Consoles gaan 64 player BF4 en mmorpgs ondersteunen, en mijn maten gaan ook de next gen consoles aanschaffen.

M.a.w. ik heb zin in de nieuwe generatie, alleen valt de nieuwe generatie mij een beetje tegen. AMD CPU en GPU rekenkracht vergelijkbaar met de 7790. Wordt je als grafische mierenneuker niet bepaald warm van.

Als nu blijkt dat developers de toegepaste technieken goed beheersen en een BF4 game kunnen afleveren die op de current gen consoles (jaa, de nieuwe consoles zijn current gen gezien de HW specs) 60 FPS draait met ultra settings, 4x AA en 1080p, dan laat ik de PC upgrade en ga ik voor een nieuwe console.
Ze praten vaak over 60fps maar hebben het nooit over de resolutie. Als dit 1080p zou zijn hadden ze dit wel lang en breed duidelijk gemaakt.

Ik denk gewoon weer 720p waarbij je de pixeltjes kan tellen, hopelijk nog iets in de richting van 900p (1440x900)

Ik draai een enkele GTX460 en draai BF3 op low met gemiddeld 60fps 1680x1050.

Toen de GTX460's uitkwamen was SLI al dik in orde en was de schaling 70-90%. Ik zou ff kijken naar je drivers, en deze updaten, ook je bios van je moederbord updaten.

SLI GTX460 hoort goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 08:02
IngamerX schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:41:
LoL

Een ps4 was qua grafische kracht vergelijkbaar met een 7850. Dankzij magische consoletruukjes zal het effectief toch wat beter draaien dan een pc met 7850, maar 4x aa, 1920x1080, 60 fps, "ultra" settings, dat gaat hem niet worden.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Ik heb even een lijstje gemaakt met alle classindelingen en unlocks. Dit heb ik uit diverse video's van de E3 versie gehaald. Dus hier kan nog veel bijkomen en veranderen, maar voorlopig is het al wel een mooie lijst:

BF4 Classes

All Classes
Primary: PDWs (possibly with RFB Semi Auto!), Shotguns. All with Camo
Pistol (with attachments)
Knife: Kinfe, Shank (improvised melee weapon)
Grenades: M67 Grenade, M84 Flashbang, M34 Incendiary
Field upgrades (previous perks that are now player binded and unlock via ingame points)
Camouflage: Player Camo is back
Gadgets have 2 slots, making you combine previously separated items
(you can compare weapon statistics ingame)

Medic
Primary: Assault Rifles
Gadgets: Medic Bag, First Aid Pack, Defibrillator, M320/M26Buck
(first aid pack can be sticked onto player which can stay mobile and still heal himself)

Engineer
Primary: Carbines
Gadgets: RPG, Stinger, MBT LAW (replacing Javalin), Repair Tool, Mines
(apparently you need to keep it locked in order to hit. No fire and forget)

Support
Primary: LMG
Gadgets: ammo pack, ammo box, xm25
(xm25 grenade launcher where the grenades explode mid air behind the cover. First aim at cover, then aim above and fire, so it will explode behind it)
(ammo pack can be sticked onto player which can stay mobile and still resupply himself)
(support can provide suppression on enemies, as where previously all classes could suppress)

Recon
Primary: Rifles
Gadgets: PLD (laser lock), C4, Motion Sensor (not in alpha but in release: motion ball)
(c4 now to recon, motion ball returns but is still temporarily instead of the tugs which is permanent)

Note: not all gadgets are final and not all gadgets are released.

Primary Weapon Attachments
Optic: Iron Sight, Reflex, PKA-S, etc
Barrel: muzzle brake (expect suppressor and heavy barrel here too, only muzzle was at e3)
Accessory: Canted ironsights, laser pointer, green laser pointer
(canted ironsights is a second ironsight you can use)
(green laser pointer should be less/not visible on long rage)
Underbarrel: angled grip, vertical grip
(Angled grip handles initial recoil better)
Paint: various camo textures for your gun. From desert to naval to snow.

Vehicles

Battle tank
Primary weapon: 120 mm ap shell, he shell (slower but more damage against tanks)
Secondary weapon: LMG (expect hmg and perhaps more)
Countermeasure: smoke (expect more here)
Optics: zoom optics (expect more optics here like infraread and nightvision)
Upgrades: maintenance (expect more options here)
Paint: various camos for your tank
Gunner optics: zoom optics, irnv optics (expect more options here)
Gunner upgrades: proximity scanner (expect more options here)

Attack helicopters
Primary weapon: Hydra rocket pods, zuni rocket pods (slower but good against anti-infantry)
Secondary weapon: heat seekers
Countermeasure: IR Flares (expect ECM here and perhaps more)
(was a bit overpowered on e3 against ground to air missiles)
Upgrades: stealth (expect more here)
Paint: various camos for your heli
Gunner secondary weapon: guided missile
Gunner optics: zoom optics, IRNV optics
Gunner upgrade: autoloader

Boat
Primary weapon: 30mm he shell, burst shell (10 round burst for anti-air and armor)
Secondary weapon: ATGM (missile launcher), anti air missile
Countermeasure: IR Smoke
Optics: Zoom optics
Upgrades: Maintenance
Paint: various camos for your boat
(driver has primary and secondary slots and boats have lmgs on the side for other personnel)
(Boats from the demo also have jetskis on the back)

Transport chopper is pretty much the same, no pilot weapons and 2 guns on the side.

Maps
Every map has 1 levolution element (like the skycraper that crumbles down in shanghai). Maps can be scaled for fewer players and feature multiple gametypes (not only conquest)
X360 and PS3 are limited to 24 players (12vs12)
PC, X1 and PS4 can get up to 64 players ingame with an addition of 2 commanders (1 per team) who are not killable as he isn’t spawned.

Commander
Abilities: UAV Scan, UAV EMP (counter UAV), Tomahawk Missle, Deploy Gunship, Infantry Scan
(Missile has a long cooldown and takes a while to hit the target)
(Only UAV scans are unlocked if no flags are taken, A flag unlocks nothing, B unlocks Tomahawk, C (tower) unlocks Gunship, D unlocks Infantry Scan)
(Infantry scan seems to be a rocket that doesn't explode but detects troops like a motion sensor/ball)

Ik ben erg blij dat je straks met zowel een rpg als een stinger kunt lopen, maar vind het erg jammer dat c4 weer terug verhuisd naar de recon (ik speel altijd support), verder lijkt me de commander wel een leuke toevoeging, maar ik vraag me af of de laatste vlag die je van de tegenstander afpakt niet een te groot voordeel bied.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 16-06-2013 17:05 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier en daar wat veranderingen maar niks schokkends eigenlijk. Wat nieuwe voertuigen, wat nieuwe gear en wat nieuwe wapens en unlocks, geen concrete veranderingen die echt veel invloed gaan hebben op de gameplay. Hier en daar een paar mooie veranderingen zoals de recon met motion mines en C4 en de support die nu geen C4 meer heeft. Hoop wel dat er wat betere PDW's komen, motion mines zijn handig speelgoed maar als de recon in een gevecht geen stand kan houden tegen enemy's heb je er niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Nu online
Martinspire schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:56:
Ik heb even een lijstje gemaakt met alle classindelingen en unlocks. Dit heb ik uit diverse video's van de E3 versie gehaald. Dus hier kan nog veel bijkomen en veranderen, maar voorlopig is het al wel een mooie lijst:

BF4 Classes

All Classes
Field upgrades (previous perks that are now player binded and unlock via ingame points)

Medic
(first aid pack can be sticked onto player which can stay mobile and still heal himself)

Engineer

Support
(xm25 grenade launcher where the grenades explode mid air behind the cover. First aim at cover, then aim above and fire, so it will explode behind it)
(ammo pack can be sticked onto player which can stay mobile and still resupply himself)
(support can provide suppression on enemies, as where previously all classes could suppress)

Recon
Gadgets: PLD (laser lock), C4, Motion Sensor (not in alpha but in release: motion ball)
(c4 now to recon, motion ball returns but is still temporarily instead of the tugs which is permanent)

Barrel: muzzle brake (expect suppressor and heavy barrel here too, only muzzle was at e3)

Vehicles

Battle tank
Primary weapon: 120 mm ap shell, he shell (slower but more damage against tanks)

Attack helicopters
Primary weapon: Hydra rocket pods, zuni rocket pods (slower but good against anti-infantry)

Boat
Primary weapon: 30mm he shell, burst shell (10 round burst for anti-air and armor)
(driver has primary and secondary slots and boats have lmgs on the side for other personnel)

Transport chopper is pretty much the same, no pilot weapons and 2 guns on the side.

Maps
Every map has 1 levolution element (like the skycraper that crumbles down in shanghai). Maps can be scaled for fewer players and feature multiple gametypes (not only conquest)
PC, X1 and PS4 can get up to 64 players ingame with an addition of 2 commanders (1 per team) who are not killable as he isn’t spawned.

Commander
Abilities: UAV Scan, UAV EMP (counter UAV), Tomahawk Missle, Deploy Gunship, Infantry Scan
(Only UAV scans are unlocked if no flags are taken, A flag unlocks nothing, B unlocks Tomahawk, C (tower) unlocks Gunship, D unlocks Infantry Scan)
(Infantry scan seems to be a rocket that doesn't explode but detects troops like a motion sensor/ball)

Ik ben erg blij dat je straks met zowel een rpg als een stinger kunt lopen, maar vind het erg jammer dat c4 weer terug verhuisd naar de recon (ik speel altijd support), verder lijkt me de commander wel een leuke toevoeging, maar ik vraag me af of de laatste vlag die je van de tegenstander afpakt niet een te groot voordeel bied.
Ik vote dit voor in de OP :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wie van jullie hebben of gaan BF4 pre-ordenen?

Zelf zit ik te denken om het wel te doen, alleen weet ik nog niet helemaal zeker.
Met BF3 had ik dat niet gedaan.

Kan zeker niet wachten tot BF4 uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Nu online
Grudgie schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:33:

Zelf zit ik te denken om het wel te doen, alleen weet ik nog niet helemaal zeker.

Ik doe het lekker 2 weken van te voren ofzo, goedkoper en meer zekerheid (al ga ik m sws kopen denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Komt er nog een demo hiervan? En dan bedoel ik niet die bèta, want ik heb geen premium en ik ben niet van plan meer geld aan Battlefield 3 uit te geven dan ik nu al heb gedaan. Ik vind het spel er niet leuk genoeg voor. Het voelt gewoon niet zoals de eerste 4 delen aanvoelden. Ik heb op Twitch de nodige live stream gezien en het leek wel interessant, misschien is het toch weer de echte sequel voor de serie die mij wel bevalt, maar aangezien Bad Company 2 en Battlefield 3 niet helemaal bij mij in goede aarde vielen wil ik het eerst proberen voordat ik nog geld aan EA geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Demo ? Hoelang is het geleden dat nog een demo van een game is verschenen. Als je met al die filmpjes nog niet genoeg gezien hebt, dan vrees ik voor jou dat het een hele wilde gok wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je Battlefield 3 niet leuk vind ga je dit ook niet leuk vinden. Zelfde gameplay met hier en daar wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:56:

BF4 Classes

All Classes

Medic

Engineer

Support

Recon

Vehicles

Battle tank

Attack helicopters

Boat

Maps

Commander

Thank you. ;)
Mijn hoofd staat er op het moment echt niet naar om de TS grondig aan te pakken. Ik doe het wel een keer maar nu nog even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan iemand's quote ook inknippen he, dan hoeft niet hetzelfde lijstje 3x op een pagina te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:58:
Je kan iemand's quote ook inknippen he, dan hoeft niet hetzelfde lijstje 3x op een pagina te staan ;)
Dat kan? :o
Wist ik helemaal niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Grudgie schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:33:

Niet doen. Niet intrappen. Gewoon wachten tot de game uitkomt en premium wordt aangekondigd.

@Tsurany, stop toch eens met die overhaaste conclusies. Je gaat ervan uit dat jouw gedachte geld voor alle miljoenen mensen die de game spelen. Dat is niet zo.

Het heeft geen enkele zin zulke onzin uit te kramen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rickyy schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:07:
@Tsurany, stop toch eens met die overhaaste conclusies. Je gaat ervan uit dat jouw gedachte geld voor alle miljoenen mensen die de game spelen. Dat is niet zo.

Het heeft geen enkele zin zulke onzin uit te kramen.
Waar doel je op? Dat consoles inferieure graphics krijgen die niet te vergelijken zijn met PC settings? Dat er weinig veranderingen zitten in de classes? Of dat Battlefield 4 gewoon een upgrade is van Battlefield 3 met dezelfde core gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Alijd leuk om te zien dat men niet snapt hoe het werkt. Je kan nu pre-orderen voor de launch prijs. De launch prijs van BF3 is overigens zeker een jaar na release gelijk gebleven.
Als je pre-orderd krijg je de 1e DLC erbij maakt niet uit welke BF4 versie je neemt, kost je niks extra's maar levert je waarschijnlijk ook niks op aangezien de meeste toch voor premium zullen gaan.

Niet pre-orderen omdat je toch voor premium gaat slaat totaal nergens op. Je moet gewoon zelf de afweging maken.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een pre-order kan je een minuut voor release nog maken, op Origin is er toch geen beperkte voorraad. Dus nu bepalen of je het wel of niet doet is sowieso zinloos. Tenzij je voor een specifieke keysite wilt gaan die de laagste prijs bied, maar die zullen er nu nog niet veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Tsurany schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:11:
[...]

Waar doel je op? Dat consoles inferieure graphics krijgen die niet te vergelijken zijn met PC settings? Dat er weinig veranderingen zitten in de classes? Of dat Battlefield 4 gewoon een upgrade is van Battlefield 3 met dezelfde core gameplay?
Als je Battlefield 3 niet leuk vind ga je dit ook niet leuk vinden. Zelfde gameplay met hier en daar wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik deel je mening absoluut niet. Ik zie hier geen overhaaste conclusie in, verre van zelfs. Ze hebben ondertussen genoeg beeldmateriaal laten zien, genoeg informatie vrij gegeven en genoeg mensen laten spelen. Er is genoeg informatie beschikbaar om te analyseren en te beoordelen.

Als ik het zo bekijk zie ik behoorlijk veel overeenkomsten met Battlefield 3. Dezelfde core gameplay bestaande uit dezelfde game mechanics met dezelfde besturing. Je hebt de vier standaard klassen waar vrij weinig aan veranderd is, dezelfde balans tussen infantry en voertuigen, dezelfde objectives in multiplayer en dezelfde type mappen. Elke video die ik gezien hebt laat zien dat op dezelfde manier gespeeld wordt en dat er slechts lichte tweaks zijn gemaakt. Zo is supression bijvoorbeeld wel nagenoeg weggehaald uit het spel en is er meer mogelijk qua aanpassingen maken in mappen door middel van destruction, maar in de kern staat er hetzelfde spel qua gampelay.

Uiteindelijk als je het gaat spelen zal het gewoon aanvoelen als een vernieuwde Battlefield 3. Dezelfde gameplay in een nieuw jasje, met lichte wijzigingen en een fors aantal technische verbeteringen qua destruction, effecten en grafische pracht.

Dit spel zal enorm dicht tegen Battlefield 3 aanliggen en ligt in de lijn der ontwikkeling van Battlefield 2 via Bad Company 2 naar Battlefield 3 toe. Dit spel gaat niet lijken op iets anders dan Battlefield 3, het gaat niet het oude gevoel van de eerste spellen terugbrengen. Dat lijkt me nu toch wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Laatst online: 15-08-2021
Damn, maat heeft alpha acces.

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Pics or didn't happen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Laatst online: 15-08-2021
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ajZtGrX.png

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach een volledig witte speelwereld met enkel soldaten en voertuigen die kleur hebben, zo aantrekkelijk is dat nu ook weer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Tsurany schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:11:
Ach een volledig witte speelwereld met enkel soldaten en voertuigen die kleur hebben, zo aantrekkelijk is dat nu ook weer niet ;)
Het is idd grappig maar geen idee hoe ver je kan spelen. De closed beta van BF3 was ook alleen Metro rush kan ik me herinneren.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:46
Tsurany schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:11:
Voor de kleurenblinden onder ons? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Pagina: 1 ... 20 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.