Het gebeurd inderdaad niet zo vaak dat je dood gaat terwijl je net om het hoekje bent.
Ik weet wel dat het regelmatig gebeurd, maar meestal is het dan me eigen stomme fout.
Daarnaast heb ik ook wel genoeg lui afgeschoten die dan om het hoekje pas neervallen.
ook wanneer je met shotgun iemand van dichtbij neer schiet, zie je de kill tekst eerder, dan dat de speler neervalt, zit altijd een vertraging in door de netcode en dat was 1 van de dingen die ze zouden aanpakken in BF4 en eerste berichten en filmpjes bevestigen dat het wat soepeler loopt.
Grootste irritatie is soms de headglitchers, dat je uit je hoofdschiet ipv vanuit het lichaam, hopelijk hebben ze daaraan ook iets veranderd. dat ga ik vooral testen in de beta later.
BF3 is geen top game, Animaties wanneer je ergens overheen springt, netcode, headglitch, soundbug (End Game), overpowerd jets. ik hoop dat ze deze zaken ook aan gaan pakken en daar lijkt het wel op.
BC2 heb ik links laten liggen, omdat je gewoon niet normaal kan lopen op de PC. ik was vooral TF2 gewend met alle vrijheid en bij BC2 kon je niet schuinlopen en daar irriteerde ik me rot aan.
BF4 is de Battlefield waarop ik heb zitten wachten 1,5 jaar lang. 5 squad, spectate mode, betere netcode zijn daar de hoofdkernen van.
commander mode mag me gestolen worden eerlijk gezegd, als ik er te veel dood door ga, weet ik bij voorbaat dat ik de game de prullebak in gooi.
Redje schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:08:
Heb een beetje de filmpjes bekeken en ziet er zeker goed uit maar als ze de netcode niet server side maken dan ga ik hem zeker niet kopen.
BF3 is leuk maar niets meer dan een BF4 beta, dingen die er in hadden gemoeten gaan ze nu opeens in BF4 stoppen, beetje jammer.
Ook ben ik een beetje bang dat het weer DLCs worden met allerlei suffe gametypes die geen hond wil,
gewoon Conquest/Rush eventueel TDM meer niet.
totale onzin. Conquest Assault is ook een echte BF gamemode die niet mag ontbreken.
Conquest domination is ook een zeer leuke gamemode voor verandering.
Capture the flag is ook gewoon leuk, alleen de maps zijn er niet al te best voor gemaakt, maar de mode is leuk om te spelen.
alleen Armored kill was een slechte DLC, de andere DLC's hadden echt een toegevoegde waarde.