[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.246 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brechts
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:11
Misschien hebben de kleinere healthpacks een beperkt aantal punten die ze kunnen healen en de grotere (zoals die in bf3) onbeperkt? Het feit dat je dan op verschillende plaatsen tegelijk healthpacks kan leggen, kan weer tactische voordelen opleveren zonder al te OP te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Iemand al gezien hoe je spawnt/deployed in een (attack) chopper? En dan bedoel ik eigenlijk als de chopper net gespawned is en dus nog geen players bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motionballs return!!! :D

Die dingen waren echt super handig in BC2, TUGS in BF3 heb ik toch een stuk minder gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:14:
[...]

Ja, alles wat ze zelf hebben gezegd op hun officele site en twitter account is op dit moment ook in de game gekomen.
Noem anders 1 punt wat ze hebben beloofd en dat er niet in gekomen is ?
:z hij had het over BF3 kwa feature's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:13
ye-roon schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:41:
Mja gebouwen neer halen. Je ziet dat C geburned word door de enemy. Je C4't het gebouw. Free kills :D
Als het gebouw neer gaat heb je nog een seconde of 6 voor het daadwerkelijk valt :p Kan je zoals in de MP trailer ook te zien was prima met je squad springen en je chute pakken.
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:33:
Motionballs return!!! :D

Die dingen waren echt super handig in BC2, TUGS in BF3 heb ik toch een stuk minder gebruikt.
Moeten ze wel uitkijken dat het niet OP wordt, als je met support onderweg bent en je spawnt de map vol met die dingen. Max 2 net als C4 als je er 4 (of 5?) plaatst en je plaatst er 1 extra verdwijnt de 1e. Range mogen ze ook naar kijken in CQ, 1 TUGS had je in Ziba de halve map :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Verschrikkelijk plan!

Als je kills wilt moet je ze maar afmaken door goed te aimen.... Dit moedigt alleen maar weer jan-doedels aan met bolt actions die per definitie 90+ damage doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
BA doet 50 dmg, dus 2 schoten (of 1 HS) in normale modus, HC is 1 shot 1 kill ivm 50 HP.

Vind het een prima plan, zo vaak 90+ kill-assist gehad. Zou het wel liever als aparte assist in de scorelijst zien die telt vanaf 50 assist.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 21:24
En toch zijn zowel de spectator als de commandermode niet 100% veilig. Wat als ik héél toevallig een Surface heb en ik ga expres commander spelen van de tegenstanders... Niet echt eerlijk! Of ik ga als spectator een beetje kijken waar de tegenstanders zitten.

Ik hoop dat ze ook daar over nagedacht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Hoe laat begint de stream van dag 2 eigenlijk?

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
unfor schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:16:
Prachtig hoe sommige newbies denken dat het verliezen van ammo bij reload een bug is:

[afbeelding]

Ik schrok even toen ik Demize zijn reactie zag, maar gelukkig een misverstand:

[afbeelding]

Ik hoop echt dat ze dat zo gaan laten, dan moet je echt eens na denken over je ammo.
Lijkt er toch een beetje op dat DICE van hun fouten leert, maar ik blijf er een hard hoofd in houden.
Ah, das wel een leuke ontwikkeling!
Dan ga ik hopelijk eindelijk mijn reload-spam tick afleren. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Daanieyel schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:12:
Hoe laat begint de stream van dag 2 eigenlijk?
21:00 Belgische tijd (of Nederlandse :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Qlii256 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:12:
[...]

21:00 Nederlandse tijd (of Belgische :p)
Bedankt en FTFY 8)

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
AdmiralSnipe schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:29:
[...]

Zou je ook de hele tijd op en neer kunnen gaan zonder dat de deur open gaat?
Haha, wat wil je zeggen: dat je een ganse match in die elevator met achtergrondmuziek gaat doorbrengen?! :D

... ik doe mee. :> Elevator Riding: The Game.

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 12-06-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:42
Asgaro schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:15:
[...]

Haha, wat wil je zeggen: dat je een ganse match in die elevator met achtergrondmuziek gaat doorbrengen?! :D

... ik doe mee. :> Elevator Riding: The Game.
Nou, dat lijkt me eerlijk gezegd wel wat... <3

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:41:
Moeten ze wel uitkijken dat het niet OP wordt, als je met support onderweg bent en je spawnt de map vol met die dingen. Max 2 net als C4 als je er 4 (of 5?) plaatst en je plaatst er 1 extra verdwijnt de 1e. Range mogen ze ook naar kijken in CQ, 1 TUGS had je in Ziba de halve map :p
Dat werkte in BC2 toch ook prima? Op het moment dat je een motionball gooit verdwijnt je eerdere.
naaitsab schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:07:
BA doet 50 dmg, dus 2 schoten (of 1 HS) in normale modus, HC is 1 shot 1 kill ivm 50 HP.

Vind het een prima plan, zo vaak 90+ kill-assist gehad. Zou het wel liever als aparte assist in de scorelijst zien die telt vanaf 50 assist.
Zoals hierboven al ergens werd gezegd; moet je ze maar behoorlijk afmaken. Van mijn part slopen ze die hele K/D uit de ingame scorelijst net zoals bij BC2, misschien dat mensen zich dan wat drukker maken om PTFO ipv hun K/D :)
Het valt me sowieso wel vaker op dat het score systeem van BC2 me veel beter bevalt dan die van BF3; meer straight to the point ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedergeval een kill is pas een kill als hij dood is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
hebben we al wat meer duidelijkheid over de versies van het spel? ik zag al een premium versie, maar ik weet niet of dat precies zo werkt als met bf3. iemand al een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Zijn er al scout heli's bekend voor BF4??
Die Shanghai map leek tijdens de stream over aardig wat hoge gebouwen te beschikken, iets wat ik een beetje gemist heb in bijna alle BF3 maps.
Lijkt me heerlijk om met scout heli's tussendoor te manouvreren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:16
Ik weet niet of dit al gepost was, maar een dubbelpost waard:

YouTube: Battlefield 4 Bolt Sniper Gameplay - SCOUT ELITE Iron Sight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56

Een BA doet veel meer dan 50 dmg, alleen de auto snipers beginnen met 50 dmg. Een M98B begint met 95 dmg, bovendien is er ook nog de body shot multiplier.

Feitelijk mis schieten belonen met een 'kill' vind ik meer overeen komen met de 'iedereen is bijzonder en iedereen is een winnaar' boomknuffel mentaliteit voor de casual gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:55

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:41:
[...]

Dat werkte in BC2 toch ook prima? Op het moment dat je een motionball gooit verdwijnt je eerdere.

[...]

Zoals hierboven al ergens werd gezegd; moet je ze maar behoorlijk afmaken. Van mijn part slopen ze die hele K/D uit de ingame scorelijst net zoals bij BC2, misschien dat mensen zich dan wat drukker maken om PTFO ipv hun K/D :)
Het valt me sowieso wel vaker op dat het score systeem van BC2 me veel beter bevalt dan die van BF3; meer straight to the point ofzo.
Helemaal geen score lijst! Potje winnen, niks anders telt!!

Valt me overigens op dat heel vaak de nr1 heel weinig kills heeft maar ergens blijkbaar aan het farmen is of zo.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
beany schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:56:
[...]
Valt me overigens op dat heel vaak de nr1 heel weinig kills heeft maar ergens blijkbaar aan het farmen is of zo.
Tja, veel reviven en vaak med packs strooien levert veel punten op. Als je dan ook nog af en toe een kill maakt, dan kom je aardig hoog op de scorelijst te staan.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
DanielWW2 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:01:
En een serieuze analyse. Het heeft wel een hoog "mordor" gehalte maar is het wel eerlijk wat hij zegt.

[video]

En nog wat over Commander en andere game features. ;)
http://www.mordorhq.com/s...s-on-Test-from-PCGames-de
Nice video!

Ben net beginnen kijken en direct toont hij al iets dat mij nog niet opviel:
op je minimap zie je een lijn naar het objective naar waar je moet gaan. Dat is net wat ik miste in BF3: het waypoint system uit BF2 waarmee je eenvoudig kan tonen en zien waarheen iemand moet. :D

Edit:
Ook leuk is't feit dat spotten nu manueel moet. Je kan niet meer tegelijk schieten en vollenbak spotten (zoals ik continu in BF3 doe, zeker in Rush).
Je hand gaat van het wapen.

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 12-06-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Helemaal geen score lijst! Potje winnen, niks anders telt!!

en hoe win je een spel als in BF.. to kill the enemy :F dus die statestieken mogen ze best bij houden..
en neem de woord teamplay in je mond want dat hele teamplay gebeuren bestaat niet in BF3 eerder in BF2.
omdat het niveau een stuk hoger lag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:14:
[...]

en hoe win je een spel als in BF.. to kill the enemy :F dus die statestieken mogen ze best bij houden..
en neem de woord teamplay in je mond want dat hele teamplay gebeuren bestaat niet in BF3 eerder in BF2.
Ik denk dat je met flags cappen een stuk sneller wint dan simpelweg kills maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:14:
[...] en hoe win je een spel als in BF.. to kill the enemy :F dus die statestieken mogen ze best bij houden..
Is afhankelijk van met wie je speelt. Als we met veel tweakers spelen en we hebben behoorlijk tegenstand, dan is er vaak wel sprake van teamplay.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:24:
[...]

Is afhankelijk van met wie je speelt. Als we met veel tweakers spelen en we hebben behoorlijk tegenstand, dan is er vaak wel sprake van teamplay.
.... en een hoop loos geouwehoer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
De M26 dart is er nu ook, dus niet echt van belang. Zo lang hij maar niet OP is eerder met BF3.

Ik dacht trouwens te zien dat een gedropte medpack niet blijft liggen als je er van weg loopt. In het gameplay filmpje hierboven dropt hij er een en als hij terugloop is hij verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Er zijn mij twee dingen opgevallen in dat laatste filmpje dat hier getoond is.

1. Je krijgt 25 punten, wanneer je op een voertuig schiet.
2. je krijgt extra punten als je iemand bijna hebt gekilled. nog niet bevestigd dat je ook daad werkelijk een kill op je naam krijgt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik hoop dat ze het neerhalen van die skyscrapers wat moeilijker maken.

Want zoals ik het gisteren op de livestream zag, kwam die echt snel neer en dan liep je voor de rest van de match in een dust storm. Het lijkt me leuk om toch zo vanboven op die skyscraper wat te kunnen vechten, en niet telkens die instorting al na 5 sec na de start vd match te zien (bij wijze van spreken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:24:
[...]

Ik denk dat je met flags cappen een stuk sneller wint dan simpelweg kills maken :)
en natuurlijk staat er niemand in de weg om je tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
edit: nvm, dacht dat er nieuwe gameplay instond.

[ Voor 30% gewijzigd door Asgaro op 12-06-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Asgaro schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:37:
Ik hoop dat ze het neerhalen van die skyscrapers wat moeilijker maken.
Daar zat ik ook aan te denken gisteren, hij zei dat 2 schoten (tank/c4/rpg) per pilaar voldoende is, er zouden 4 pilaren staan. Met 1 support recon en 1 tank heb je dat ding dus in 2 minuten neer :/

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Waarom ik denk dat de E3 Multiplayer trailer wel live was. Als je de opnames bekijkt van de stream heb je niet dat verschil met ticket count. Je ziet ook echt hoe die ene top-man bij DICE via de tabelt die raketten op die tanks af stuurt.

Wat is er volgens mij gebeurt. Ongeveer 5 min. nadat die live show gedaan was stond er al een filmpje met best moment online. Ze hebben dus waarschijnlijk een scenario gemaakt met beelden uit verschillende matches (of 1 match maar dan in stukjes geknipt) en hebben dat nagespeeld op de live show. Dus wel live. Dat verklaart ook hoe ze zo snel een best moments-video online kregen en waarom bv. de tickets verschillen in de trailers die uitgebracht zijn.

De live show was ook echt live. Het was scripted, maar dan scripted in de zin van, ze wisten wat ze moesten doen en volgden een bepaald patroon. Net zoals een filmscript, waar ze het script moeten volgen.

Andere meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Qlii256 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:56:
De live show was ook echt live. Het was scripted, maar dan scripted in de zin van, ze wisten wat ze moesten doen en volgden een bepaald patroon. Net zoals een filmscript, waar ze het script moeten volgen.

Andere meningen?
Scripted is vastleggen wat je moet doen, dus niet 'in de zin van' :+
Is ook gewoon live maar ingestudeerd van begin tot einde.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
naaitsab schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:05:
[...]

Scripted is vastleggen wat je moet doen, dus niet 'in de zin van' :+
Is ook gewoon live maar ingestudeerd van begin tot einde.
Inderdaad, maar velen denken dat het gewoon een filmpje was dat ze afspeelden omdat bv. die tickets niet klopten, squad members veranderden enzovoort. Wat ook logisch is. Maar ik heb ontdekt dat de trailers die ze uitgebracht hebben een ander filmpje is dan wat ze op de E3 live getoont hebben. Want je ziet duidelijk bv. als die tank door de grond zakt dat Zhint0 die C4 eraan plakt. Op de live show ontploft die meteen de C4 als hij zich nog maar omdraait. Kijk dan even naar de trailers die uitgebracht zijn, daar zie je duidelijk dat die recon buiten beeld loopt alvorens hij het laat ontploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Even ter verduidelijking:

Trailer (niet live):
YouTube: NEW BATTLEFIELD 4 "MULTIPLAYER" Gameplay Reveal - E3 - (BF4 Multiplayer Gameplay 2013 E3)

Live Show:
YouTube: Battlefield 4 Completely Re-balances the Multiplayer Classes

Kijk goed naar het verschil hoe de Recon de C4 laat detonaten en ook de movement is anders. Ook kan je verschil zien in die attack heli die boven op die skyscraper komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Lekker boeiend allemaal, die staged footage moet je gewoon niet naar kijken.
De opnames van de spelers zelf, daar kun je info uit halen waar je wat mee kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Laatst online: 16:09

Kiwi

Gadgetfreak

Qlii256 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:11:
Even ter verduidelijking:

Trailer (niet live):
YouTube: NEW BATTLEFIELD 4 "MULTIPLAYER" Gameplay Reveal - E3 - (BF4 Multiplayer Gameplay 2013 E3)

Live Show:
YouTube: Battlefield 4 Completely Re-balances the Multiplayer Classes

Kijk goed naar het verschil hoe de Recon de C4 laat detonaten en ook de movement is anders. Ook kan je verschil zien in die attack heli die boven op die skyscraper komt.
Inderdaad, het is gewoon verschillende gameplay, kan je wel mooi zien hoe goed ze dit ingestudeerd hebben. Dat mensen gaan zeuren dat het scripted is; anders had je saaie gameplay gehad, en niet de dingen gezien die je moest zien. Ik vroeg me al af hoe ze die video zo snel hadden geupload in een kwaliteit hoger dan aardappelkwaliteit :P. Die stream was niet heel mooi geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Je kan natuurlijk altijd gewoon CoD gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Is er vanavond ook weer een live-stream of is het afgelopen met de pret?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Jackal131 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:45:
Is er vanavond ook weer een live-stream of is het afgelopen met de pret?
Sowieso een stream vanavond, ik dacht om 9 uur. Volgens mij laten ze ook een nieuwe map zien.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Stream is om 12PM PDT / 21:00 onze tijd. Als ze weer met Shanghai aankomen bedank ik voor het aanbod :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Daanieyel schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:57:
[...]

Sowieso een stream vanavond, ik dacht om 9 uur. Volgens mij laten ze ook een nieuwe map zien.
Oh? Dan gaan we die straks even aanslingeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 22:23
volgens mij is er gisteren gezegd dat komende tijd alleen maar siege of shanghai geshowed werd.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Brace yourselves, livestream slowchats incoming!

@Hierboven: Heb dat nergens gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik had gisteren ook gehoord dat ze slechts 1 map gaan tonen... Was op die livestream eerder in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Wat is dat toch voor een hoop negatief gezever rondom bf4?

Bf3 was gewoon top. Heerlijk mee vermaakt. Bf4 (3.5 ) is gewoon net iets anders. Net iets mooier.
Gewoon spelen en genieten en iets minder vooraf zeuren.

Straks speelt iedereen het gewoon weer. Dus probeer een beetje enthousiast te reageren ipv alleen maar beren op de weg te zien. Is gewoon erg vervelend lezen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:25:
Wat is dat toch voor een hoop negatief gezever rondom bf4?
Valt wel mee toch?
Ieder geval ik ben gewoon de vertrouwen kwijt als klant aan DICE..

Mass kill hack script... m26bug of aantal feature's die werden beloofd....
En sommige dingen waren heel makkelijk te fixen

of hackers die hun stat houden terwijl een simpele SQL statemant al 99% van de cheaters kon bannen.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nou ik hoor het wel als er een andere map komt, die shanghai wordt nu wel saai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 12:59

superwashandje

grofheid alom

haha dat word nog wat als je straks mag spelen; meteen al aan een DLC toe :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Ik heb deze nog niet langs zien komen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:29:
[...]

Valt wel mee toch?
Ieder geval ik ben gewoon de vertrouwen kwijt als klant aan DICE..

Mass kill hack script... m26bug of aantal feature's die werden beloofd....
En sommige dingen waren heel makkelijk te fixen

of hackers die hun stat houden terwijl een simpele SQL statemant al 99% van de cheaters kon bannen.. :O
Zal allemaal best wezen, ondertussen heb ik wel een paar honderd uur plezier uit die 80 euro gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:55
het gaat weer beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Linkje ?

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
List of new Battlefield 4 multiplayer details

A complete breakdown of all the new multiplayer features and additions showcased at E3.

Battlefield 4 was extensively showcased at E3 yesterday, where 64 players participated in matches all day long. And during the live stream of those matches, we got a lot more multiplayer details, such as new features, weapons, vehicles, and more. Above all, China is now confirmed as one of the Battlefield 4 factions. We’ve compiled a list of all the confirmed additions/features/changes added to Battlefield 4:

Infantry gameplay / weapons

Pistols: Secondary weapons (pistols) can now be customized with attachments such as flashlights and silences — no more different versions of the same guns as in BF3.
Grenades: several types of grenades can now be equipped besides regular explosive grenades. Flashbangs, smoke grenades, and incendiary grenades were spotted.
Gadgets: there are two gadget slots and they are shared for all gadgets in the class, meaning that you can fully customize what you want in those two slots.
Recon class now features the “motion ball” sensor from Bad Company 2, and the Recon also carries C4 this time.
Main weapons can be equipped with two sights — a scope and iron sights.
Grips: there are several new weapon grips in the game, such as angled grip, in addition to the fore-grip, etc.
Knives: there are different knives in the game, such as a shank knife, the regular Ka-Bar, and more.
Knife attacks can be countered/blocked.
Suppression is toned down for all weapons except machine guns.
Water: players can now shoot while in water, and they can sprint as well. Players can dive underwater as well.
Ammo / Med kit: there are two types of ammo and med kits now, the larger ones which constantly heal/resupply, and smaller ones that instantly heal/resupply, but are used up immediately by the soldier.
VOIP will be availble on PC in-game.
Battlefield 4 squads now include 5 players.
Spectator mode is confirmed.
Chinese faction confirmed.
All-new voice acting for multiplayer characters.
Reloading: if you reload a clip before its empty, you lose the bullets in the clip.
New weapons confirmed (among others): AT4 rocket launcher, RPG-7, Stinger, M320, Saiga-12K, P90, M4, M416, and Scout Elite.
“Perks” are given to squads depending on how well they’re playing.

Vehicles

New vehicle disabling feature. It’s now based on where the vehicle is hit.
Tires can be shot out, making it harder to steer and operate a vehicle.
Battlefield 4 helicopters now get night vision.
Chinese Type 99 main battle tank confirmed.
Chinese WZ-10 attack helicopter confirmed.

Commander

The Battlefield 4 commander doesn’t count towards overall player count, so it’s 64 players + 2 commanders.
Mobile Commander can only be played on tablets such as iPad — no phones are supported.
Commander can use a mini-screen to see what every soldier on the map is seeing.
Commander can give orders to squad leaders, who can accept or refuse the order
http://bf4central.com/201...ld-4-multiplayer-details/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
twitch.tv/battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Zelfde map zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Pykow schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 20:42:
[video]
Ik heb deze nog niet langs zien komen.
Heel vet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
http://www.twitch.tv/battlefield/new

Ze zijn weer begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Dat reloaden en kogels in je mag kwijt raken is een bug :p Heeft die dev gister nog verteld.

REBROADCAST: Battlefield 4
Herhaling dus :p of titel staat niet goed.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Titel is fout. Dit is wel live.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Dat is dus die small health en ammo packs. Je kan ze aan teammates plakken en die kunnen ze dus meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik hoor net dat je een kleine medpack op iemands rug kan plakken, zodat die persoon gehealed wordt ookal loopt hij door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
TheBrut3 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:09:
Ik hoor net dat je een kleine medpack op iemands rug kan plakken, zodat die persoon gehealed wordt ookal loopt hij door.
Als ik het goed begrepen heb, is die klein medpack maar voor 1 persoon, terwijl iedereen van de grote kan genieten (zoals in BF3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Nog helemaal geen repair en/of defib actie's gezien. Heb wel gelezen dat er een delay op de defib komt, dat is wel mooi tegen revive-trains in CQ.

Zou je die kleine medpack dan ook als gadget bij elke class kunnen kiezen? Zou wel vet zijn en opzich wel passen zon klein pakje.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Repair heb ik inderdaad ook nog niet in actie gezien. Ik heb wel mensen met de repairtool zien rondlopen, die er trouwens exact hetzelfde uitziet als die uit BF3.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
naaitsab schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:11:
Nog helemaal geen repair en/of defib actie's gezien. Heb wel gelezen dat er een delay op de defib komt, dat is wel mooi tegen revive-trains in CQ.

Zou je die kleine medpack dan ook als gadget bij elke class kunnen kiezen? Zou wel vet zijn en opzich wel passen zon klein pakje.
Defibs moesten er op het laatste moment uitgehaald worden wegens een bug in de E3 build. Maar er is nu wel een cooldown mode zoals in BF2, zodat je niet kunt revive spammen zoals in BF3 (i'll miss it oOo )

Bron: MordorHQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Ik denk niet dat ik vanavond nog iets interessants ga zien op deze stream.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
naaitsab schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:11:

Defibs zijn uitgeschakeld bij deze playtest die we op de E3 zien, dit omdat het niet helemaal goed werkte en DICE er toen voor heeft gekozen deze bug/optie tijdelijk uit de game te laten:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bbRd3pD.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Ik denk er sterk aan om deze stream aan me voorbij te laten gaan.. ik zie niks nieuws, de dingen die ze zeggen die worden wel door een ander op een rij gezet enz.

Ik ga wel een potje BF3'en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Die 'mijn' icoontjes, bij het schieten van rocketpods vanuit de viper, ziet er nogal amateuristisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Daanieyel schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:19:
Ik denk niet dat ik vanavond nog iets interessants ga zien op deze stream.
Same here, straks maar wat Fallout New Vegas gamen.
Ben nu naar die 1080p gameplay aant zien op Youtube en dat is tenminste vermakelijk, in tegenstelling tot die blurry mess van die stream... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
HammerNL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:28:
Die 'mijn' icoontjes, bij het schieten van rocketpods vanuit de viper, ziet er nogal amateuristisch uit.
Zal wel een bug of debug zijn. Kan zijn dat ze het gebruiken als debug zodat ze goed kunnen zien waar bommen naar toe vliegen. Maar is er niet uitgehaald voor de alphabuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
HammerNL schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:28:
Als battlecommander is het wel handig om te zien waar een heli zijn raketten plaatst. Maar voor de spectator mode is het een beetje zinloos.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Het verliezen van de ammo in een mag is dus geen 100% bug, het is de bedoeling bij HC mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Dat van die ammo clips maakt het wel realistischer

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
TheBrut3 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:32:
Het verliezen van de ammo in een mag is dus geen 100% bug, het is de bedoeling bij HC mode.
Zei die andere gozer daarna niet: "they aren't playing hardcore".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Bizar, ik dacht dat je bij het spotten nu echt je hand ziet wijzen (en dus niet kunt schieten). Maar blijkbaar werkt het soms toch nog terwijl je schiet. Zie iets na 05:10 YouTube: [E3 2013] Battlefield 4 Gameplay - Direct Sound Capture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

AdmiralSnipe schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:34:
[...]

Correct!

Edit: Die red-dot ziet er COD-achtig uit :r

[ Voor 10% gewijzigd door Mon0lith op 12-06-2013 21:37 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
AdmiralSnipe schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:34:
[...]

Klopt, daarom is het in deze gamemode wel een bug. Maar als je HC gaat spelen is het geen bug en ik neem aan dat de meeste hier dat vooral doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Asgaro schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:34:
Bizar, ik dacht dat je bij het spotten nu echt je hand ziet wijzen (en dus niet kunt schieten). Maar blijkbaar werkt het soms toch nog terwijl je schiet. Zie iets na 05:10 YouTube: [E3 2013] Battlefield 4 Gameplay - Direct Sound Capture
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS88JsVF-AGEiW00vHkFdoFgSUvDMg_nPep2nhSRiebUfTzOBXBhA

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Asgaro schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:34:
Je bent bekend met de term pre-alpha? Spel zit nog vol met bugs en glitches op dit moment..Zitten nog wel meer dingen in die niet kloppen zoals zwevende handen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Repair in BF4 is gelijk aan BF3 (had ook niet anders verwacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Begin me nu wel te irriteren aan al die mensen die steeds roepen: BF4 is BF3.5 of BF3 met nieuwe maps..
Dat zeg je alleen maar als je blind of doof bent..

..deze game heeft grafisch nu echt een zieke update gekregen, tuurlijk zijn er een aantal icoontjes hetzelfde, dat is nog wel het minst belangrijke van een game, maar dit is echt bij lange na geen update van BF3 maar een gehele nieuwe game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thr!lls
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05-2023
Ik moet wel zeggen dat het effect dat die Tomahawk geeft (zowel looks vd explosie en vervolgens de shockwave die zelfs stoeltjes omveegt en ruiten breekt) verdomd tof is om te zien! :D

BF3 Profile: ThrReX | BF4 Profile: ThrReX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:52:
Begin me nu wel te irriteren aan al die mensen die steeds roepen: BF4 is BF3.5 of BF3 met nieuwe maps..
Dat zeg je alleen maar als je blind of doof bent..

..deze game heeft grafisch nu echt een zieke update gekregen, tuurlijk zijn er een aantal icoontjes hetzelfde, dat is nog wel het minst belangrijke van een game, maar dit is echt bij lange na geen update van BF3 maar een gehele nieuwe game!
hee valt echt reuze mee... of je speelt natuurlijk BF3 op ps3/xbox360 :P make sense then

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naaitsab schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:41:
[...]

Je bent bekend met de term pre-alpha? Spel zit nog vol met bugs en glitches op dit moment..Zitten nog wel meer dingen in die niet kloppen zoals zwevende handen.
tegenwoordig is alpha = beta en beta = full release :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:11:
[...]

En wat is alpha dan?

Eigenlijk is het zo:

Alpha nu = een kopie van een vorige versie van de game (BF3) met een nieuwe map (iets wat COD meestal niet heeft ;)), Beta nu = wat ze vroeger Pre-Alpha noemden (een game vol met bugs, en nog LANG niet klaar voor een alpha release, Release nu = Alpha vroeger (een game die werkt, maar nog honderden bugs heeft en onafgewerkte of geblokkeerde features heeft), Update 10 = wat ze vroeger release noemden, Update 20 = bestaat niet, support van de game is al lang op gegeven.

P.S. Niet dat ik BF4 er slecht uit vindt zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Je kunt blijkbaar ook een M320 granaat terugkoppen zonder dood te gaan. In BF3 ga je al neer als je een smoke nade probeert te happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qlii256 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:16:
[...]

En wat is alpha dan?

Eigenlijk is het zo:

Alpha nu = een kopie van een vorige versie van de game (BF3) met een nieuwe map (iets wat COD meestal niet heeft ;)), Beta nu = wat ze vroeger Pre-Alpha noemden (een game vol met bugs, en nog LANG niet klaar voor een alpha release, Release nu = Alpha vroeger (een game die werkt, maar nog honderden bugs heeft en onafgewerkte of geblokkeerde features heeft), Update 10 = wat ze vroeger release noemden, Update 20 = bestaat niet, support van de game is al lang op gegeven.

Vroeger had je ook echte demo's en nu noemen ze het BETA.. :o geforceerde pre-orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Qlii256 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:16:
[...]

En wat is alpha dan?

Eigenlijk is het zo:

offtopic:
ruben stop met zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
tobitronics schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:22:
[...]

offtopic:
ruben stop met zeiken
Ik zeik misschien wel, maar het is wel de waarheid. Daar zal (bijna) iedere Tweaker of Battlefield gamer me gelijk in geven. En het geldt tevens niet alleen voor Battlefield hoor. Kijk maar naar COD (waar het nog 100x erger is) of zelfs compleet andere genres. Of de economische crisis ermee te maken heeft... . Wie zal het zeggen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Qlii256 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:23:
[...]

Ik zeik misschien wel, maar het is wel de waarheid. Daar zal (bijna) iedere Tweaker of Battlefield gamer me gelijk in geven. En het geldt tevens niet alleen voor Battlefield hoor. Kijk maar naar COD (waar het nog 100x erger is) of zelfs compleet andere genres. Of de economische crisis ermee te maken heeft... . Wie zal het zeggen. :?
offtopic:
het was ook een grap he belg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appieh4ck
  • Laatst online: 16:27
Ik vindt het echt ziek hoe heel de tank recoil probeert te verminderen. Zelfs de kleppen aan de zijkant bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:10:
[...]

hee valt echt reuze mee... of je speelt natuurlijk BF3 op ps3/xbox360 :P make sense then
Er zitten veel meer details in dan in bf3 en zoals iemand anders al eens op merkte, bf3 was meer een beta voor bf4.
Dit is ook een early build die stabiel genoeg is om te showen, de versie die je op E3 ziet kan al 2 to 3 maanden oud zijn.
Ze laten echt niet hun achterste van hun tong zien, frostbite kan nog veel meer, ik hoop dat ze ooit dag en nacht gaan invoeren net zoals planetside 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:11:
[...]

offtopic:
Dat is bullshit en dat weet je zelf ook wel. Als je dat denkt dan weet je dus totaal niet wat deze termen inhouden binnen de gameindustrie..

Ik heb tot nu toe echt nog niks nieuws gezien op de stream, kijk nu ook pas weer hoor, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
ProfoundValue schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:58:
[...]

offtopic:
Dat is bullshit en dat weet je zelf ook wel. Als je dat denkt dan weet je dus totaal niet wat deze termen inhouden binnen de gameindustrie..

Ik heb tot nu toe echt nog niks nieuws gezien op de stream, kijk nu ook pas weer hoor, maar toch.
Wat wil je zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:58:
[...]

offtopic:

Echt geen bullshit...
of vind jij dat de Battlefield 3 BETA zoveel verschil zat als in de retail..

Sorry hoor maar ik denk eerder dat jij je game kennis maar is moet gaan opvijzelen en dan weet je dat game uitgevers tegenwoordig alpha en beta meer als marketing gebruiken voor pre-orders. Voor echte Alpha's en beta's moet je een stuk terug gaan kwa game geschiedenis.
Pagina: 1 ... 18 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.