Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Geen matches
Het spel zelf kan alleen best moeilijk zijn, gisteren ook weer zat op een server te jagen op een paar enemies. Ik liep samen met een random gast door een dorp heen naar het noorden, komt er opeens heel sneaky een loop om een hoekje recht voor ons. Dus ik meteen schieten bij body contact, was het een friendly die helemaal om de vijand heen was gelopen maar iets te ver terug was gelopen .. godver de :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:15
Geen matches
friendlies zie je toch aan het blokje boven zijn hoofd? Kan niet te missen zijn lijkt me.

[ Voor 23% gewijzigd door chiIIed op 14-03-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Geen matches
Ja dat zie je op non-hardcore servers ja, maar voor de echte immersion zet je dat natuurlijk uit. Meeste servers hebben het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: 3
Zijn er nog 3 mensen geintereseerd in een alpha invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Geen matches
heb je even voor mij??? :D dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik zal jou morgen de eerste geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Geen matches
krijg je morgen die invites binnen dan? wilde nu net het spel gaan kopen..
maar als ik een invite krijg om te proberen.. dan is dat super natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb die invites al maar ben bezig met mijn ipad, daarmee kan ik geen invite sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Geen matches
Jammer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Als je nou even je Steam ID in een DM naar iemand stuurt die zei dat ie 3 invites had dan kun je er vast nog wel één krijgen (hint hint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Matched: arma, 3
chiIIed schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:42:
Maakt geen drol uit wat voor specs je hebt met arma3. Genoeg mensen die met een beasty PC nog problemen hebben.

http://forums.bistudio.co...zation-amp-Low-FPS/page51

Verder vind ik het zelfs op lage fps nog steeds beter spelen dan arma2. Dus ik ben allang blij :P
3570k en een 560gtx ti en heb eigenlijk bijna nooit last van mijn fps, af en toe wel eens een frame drop.
Als ik die frame drop heb dan alt tab ik even en dan lost het vaak op, zal wel een bug in de engine zijn.

Motion blur staat natuurlijk uit aangezien dat niet in een multiplayer past, tenzij je gaat roleplayen ^^
En natuurlijk AA uit zetten en post processing verder staat alles wel op een redelijk hoge setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:30
Geen matches
Motion blur wat een bagger is dat. Wie heeft dat verzonnen ? Prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Geen matches
gewoon post proc. uitzetten :)
zeker als je eyefinity draait is dat een aanrader, anders is het merendeel van je buitenste schermen een grote blur :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UsFW9yF.jpg

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 12:59

superwashandje

grofheid alom

eyefinity...koop je 2 extra schermen: moet je 3x dezelfde resolutie draaien :S
Verder loopt arma nog niet zo soepel hier: ik heb elke keer memory te weinig :P toch nog ff wachten op haswell denk ik.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

overigens is er een nieuwe DEV versie uit zie ik :) 0.51.0.103078

server is bijgewerkt, ben benieuwd of ze nu eindelijk die servercrashes gefixt hebben (onder de stable versie geen last van) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
maxers1973 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 07:36:
Motion blur wat een bagger is dat. Wie heeft dat verzonnen ? Prutsers.
Dat is de "simulation" factor die ze in het spel willen brengen, al is het in het spel wel behoorlijk overdreven.
Volgens mij heb ik niet eens zoveel motion blur wanneer ik behoorlijk wat heb gedronken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
JoSchaap schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:12:
gewoon post proc. uitzetten :)
zeker als je eyefinity draait is dat een aanrader, anders is het merendeel van je buitenste schermen een grote blur :)

[afbeelding]
Je linker scherm staat niet op de juiste hoogte! :p
superwashandje schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:18:
eyefinity...koop je 2 extra schermen: moet je 3x dezelfde resolutie draaien :S
Verder loopt arma nog niet zo soepel hier: ik heb elke keer memory te weinig :P toch nog ff wachten op haswell denk ik.
Hoe uit dat bij jou dan? Freezes, hick-ups?
Daisai schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:50:
[...]

Dat is de "simulation" factor die ze in het spel willen brengen, al is het in het spel wel behoorlijk overdreven.
Volgens mij heb ik niet eens zoveel motion blur wanneer ik behoorlijk wat heb gedronken.
Dan drink je niet genoeg xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

grote hickups, textures die verdwijnen (alle muren ineens wit) en berichtjes van windows dat ik te weinig memory heb en dat ik arma III moet afsluiten. komt natuurlijk omdat ik maar 3gb werkend geheugen heb maar andere spellen heb ik er nog nooit over horen klagen :'(

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
superwashandje schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:00:
grote hickups, textures die verdwijnen (alle muren ineens wit) en berichtjes van windows dat ik te weinig memory heb en dat ik arma III moet afsluiten. komt natuurlijk omdat ik maar 3gb werkend geheugen heb maar andere spellen heb ik er nog nooit over horen klagen :'(
3gb is best weinig voor high end spellen op dit moment, volgens mij is 8gb op dit moment wel een beetje de standaard hoeveelheid geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 21:23
Matched: arma
Welnee, er zijn nog helemaal geen 64 bit spellen. En Arma gebruikt ook niet meer dan 2GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
1 invite verstuurd nog 2 over, kandidaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
chiIIed schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:05:
friendlies zie je toch aan het blokje boven zijn hoofd? Kan niet te missen zijn lijkt me.
is alleen bij missies die het scriptje hebben lopen. In reguliere gamemodi zal je echt je ogen goed de kost moeten geven voordat je begint met vuren. Een hint die overigens veel anderen ook goed zou doen. Bij twijfel in een mutliplayerpotje NIET VUREN. Scheelt zo weer een stuk of 40 teamkills. En ja, ik ben helaas vaker aan de ontvangende kant daarvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:15:
1 invite verstuurd nog 2 over, kandidaten?
Ik ben geinteresseerd! Fervent Flashpoint/Arma/Arma2 speler, ben benieuwd naar wat Arma3 in de praktijk te bieden heeft, op papier klinkt het iig erg goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Die buggies zijn een mooie bron van loot, alleen ik kan vaak ALLES looten, behalve verrekijkers en geweren! Meer mensen hier last van?

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=132352747

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 15:14
Geen matches
Ja, dat is inderdaad lastig. Soms kan je ze in je backpack stoppen en dan daarna daaruit in je inventory plaatsen... Maar sommige guns passen niet in je backpack :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Shodan schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:25:
Ja, dat is inderdaad lastig. Soms kan je ze in je backpack stoppen en dan daarna daaruit in je inventory plaatsen... Maar sommige guns passen niet in je backpack :(
Ik heb het even gevraagd aan iemand op een server en die zei dat je het eerst naar grond moest slepen en dan kon je het oppakken. Raar, want soms kon ik het ook gewoon direct transferen volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Geen matches
Juppie ik heb een medal! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Daisai schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:10:
[...]

3gb is best weinig voor high end spellen op dit moment, volgens mij is 8gb op dit moment wel een beetje de standaard hoeveelheid geheugen.
i know, er zit ook 6gb in de pc :P heb alleen geen zin meer om er moeilijk over/mee te doen totdat haswell uitkomt en ik gewoon een nieuwe CPU/Mobo/geheugen combo haal :) maar met andere spellen heb ik er dus nog nooit last van gehad. alleen bij arma III...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 23-09 08:02
Booth schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:19:
Die buggies zijn een mooie bron van loot, alleen ik kan vaak ALLES looten, behalve verrekijkers en geweren! Meer mensen hier last van?

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=132352747
als je er een stukje mee rijdt kom je er vaak wel bij, anders kan je ze nog op de grond pleuren en dan van de grond oprapen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Booth schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:32:
[...]

Ik heb het even gevraagd aan iemand op een server en die zei dat je het eerst naar grond moest slepen en dan kon je het oppakken. Raar, want soms kon ik het ook gewoon direct transferen volgens mij..
Klopt. Als je een stukje gereden met het voertuig kan je alles er direct uithalen. Heb je dat niet gedaan moet het even naar de grond slepen.
Nickbn schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:11:
[...]
is alleen bij missies die het scriptje hebben lopen. In reguliere gamemodi zal je echt je ogen goed de kost moeten geven voordat je begint met vuren. Een hint die overigens veel anderen ook goed zou doen. Bij twijfel in een mutliplayerpotje NIET VUREN. Scheelt zo weer een stuk of 40 teamkills. En ja, ik ben helaas vaker aan de ontvangende kant daarvan
Zelf heb ik nooit problemen met friend of foe onderscheiden, immers de uniformen zijn compleet anders?
Bij wasteland is het helemaal makkelijk omdat friendlies altijd een blokje boven zich hebben. Afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
chiIIed schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:14:
[...]

Klopt. Als je een stukje gereden met het voertuig kan je alles er direct uithalen. Heb je dat niet gedaan moet het even naar de grond slepen.

[...]

Zelf heb ik nooit problemen met friend of foe onderscheiden, immers de uniformen zijn compleet anders?
Bij wasteland is het helemaal makkelijk omdat friendlies altijd een blokje boven zich hebben. Afaik.
Ja je hebt helemaal gelijk. Het idee van niet-onderscheidende tags stamt nog af uit de tijd van de originele flashpoint. Daar kreeg ik voor het eerst ook te maken met vrienden en vijanden die geen tags of groene/blauw/rode namen boven zich hadden waar aan je kon zien dat je te maken had met vrienden of vijanden. Je zal echt je best moeten doen om goed te kijken voordat je begint met vuren, en dat kost eventjes tijd. Het is wel weer frustrerend als jij dan net gewend bent aan het herkennen en je wordt door "teammaatjes" bedankt met een kogel in je rug omdat ze het verschil niet zien 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.chzbgr.com/maxW500/7140043264/hF4549A3A/
kon het niet laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 19:55
Afgelopen week ArmA 3 aangeschaft. Was al jaren liefhebber van ArmA 2 (met name de Invasion-1944 mod). Ik vind deel 3 echt geweldig geworden _/-\o_
klein minpuntje tot nu toe:
Multiplayer > escape from Stratis : Is er al iemand vast komen te zitten in 1 van de 2 containers naast de landingsbaan, vlakbij de helicopter ? Ik weet dat het Alpha fase is, maar nu kan ik die missie overnieuw beginnen.... |:(
Verder lukt het me niet om ingame screenshots te maken, ik krijg alleen maar een zwart plaatje te zien met PrintScrn. Windowed mode lukt wel, maar ik wil graag fullscreen capturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Geen matches
dan moet je even fraps aanzetten, of de TS2 overlay (of de steamcommunity functie al werkt weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
JoSchaap schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:56:
dan moet je even fraps aanzetten, of de TS2 overlay (of de steamcommunity functie al werkt weet ik niet)
Je bedoelt het programma Fraps ? De Steam community printscreen functie werkt bij mij niet.
Bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

net toch ff arma3 gekocht via steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Nieuwe dev build update

15-03-2013
- Vehicle passenger animations should now be synchronized a little better (not fully fixed)
- TRG iron-sights remodeled after feedback
- Further support for custom skins on helmets for community
- Compass and watch re-sized
- Collimator sights are now default primary on combined optics (Ctrl + RMB is the default switch)
- Camera shake on 6.5mm ammunition removed
- Aiming of Rook pistol improved
- DAGR and DAR missile tweaks
- Server browser UI overlapping fixed in some places
- Squad URL is no longer automatically upper-cased (and thus broken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

hoe zit dat nu precies? welke build moet je nu hebben.. die het stabielste is? of maak het niet uit? ga zo ff arma proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Geen matches
Straks maar weer eens kijken hoe is met de disconnects vandaag.

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
chiIIed schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:14:
[...]

Het is 't snelste het geweer in je backpack te slepen en dan naar je wapen slot.
Tevens hoef je niet te rijden, je hoeft alleen 1 seconde op de driver positie te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Nickrsd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:39:
hoe zit dat nu precies? welke build moet je nu hebben.. die het stabielste is? of maak het niet uit? ga zo ff arma proberen
Ik heb met de 'stabiele' build vaak crashes in multiplayer. Met dev build heb ik dat nauwlijks nog gehad, dus ja gebruik ik deze. Enig nadeel is dat er minder servers zijn die dit draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Nickrsd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:39:
In principe draaien de meeste servers de stable build op dit moment. Daarnaast kan je je opgeven voor de dev build in Steam, die tot op een zekere hoogte backwards compatible is (Maar op dit moment niet met de stable build). In Arma2 was het vaak (Af en toe weer niet) zo dat de beta build volledig backwards compatible was met de stable build. Kans is groot dat ze daar ook weer op terug stappen voor Arma3. Ik zou in principe gewoon de dev build draaien. Dan kan je wel op minder servers spelen (Op dit moment), maar het helpt de ontwikkeling wat (Zolang je feedback doorgeeft op de bug tracker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik kan niet wachten dat ik het kan spelen en genieten. Ik heb een paar streams bekeken en zal me denk ik net als Arma 2 wel bevallen. Even wat centen elke maand sparen.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
de nieuwe dev build draait bij mij met horten en stoten, je krijgt ook elke keer een error in het hoofdmenu. misschien toch maar weer terug naar "stable"

goed, bij mij gaat ie keihard stutteren als ik van het gras af ga.
http://feedback.arma3.com/view.php?id=4943

[ Voor 27% gewijzigd door haarbal op 15-03-2013 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heet de steam groep voor GoT?

Ik las een paar pagina's terug dat het 'GoT Arma 3' ik kan niks vinden iig.

Lijkt me leuk om 'capture en hold' te spelen met wat tweakers.

Voor de Arma3 spelers jullie mogen me altijd toevoegen op steam, onder de naam: "masterwurm157".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Geen matches
nieuwe feature in de laatste dev build, nog vaker een crashende server (om het uur nu)
ik denk dat ik na het eten de server weer omgooi naar stable.. dit is niet leuk spelen zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Kw4kje schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:36:
Nieuwe dev build update

15-03-2013
- Vehicle passenger animations should now be synchronized a little better (not fully fixed)
- TRG iron-sights remodeled after feedback
- Further support for custom skins on helmets for community
- Compass and watch re-sized
- Collimator sights are now default primary on combined optics (Ctrl + RMB is the default switch)
- Camera shake on 6.5mm ammunition removed
- Aiming of Rook pistol improved
- DAGR and DAR missile tweaks
- Server browser UI overlapping fixed in some places
- Squad URL is no longer automatically upper-cased (and thus broken)
Dit is wel echt té.. Kompas neemt zowat mijn halve onderscherm in beslag.. Wel duidelijk nu, dat wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Als iemand nog een Alpha Lite invite over heeft dan houd ik me van harte aanbevolen. :)
http://steamcommunity.com/id/LoneGunman

Ik zou deze game graag een keertje uitproberen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:39
Ik zie die arma invites over een paar maanden net zoals DOTA 2 invites atm. Je komt er niet meer van af :9

On topic:

Het spel ziet er erg mooi uit, als fanatiek bf3 speler begint arma 3 toch te jeuken.. Maar ben bang dat het net zoals Arma 2.. het niet is voor mij. Gameplay is te langzaam..Zou toch mooi zijn als de lite invites een paar uurtjes multiplayer zouden hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Met Arma, moet je zeker in de gaten houden dat je niet op een 'run and gun' aktie kan verwachten. Het is een spel dat je speelt en met eventueel team, situaties meemaakt dat zeker het gevoel geeft dat je erin leeft. Dat gezegd zeker in DayZ (Arma2 mod op dit moment). Het is een spel dat je speelt en kan minuten/uren duren voordat je iemand kilt.

Kan nog steeds lachen om Puddn, met dit fragment :)
YouTube: Drunk Puddn Being a Sly Mofo

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/3b3r3m0A3b3q/Image%202013-03-15%20at%209.06.25%20PM.png
Het begin is er ook. Niet erg kleurrijk of wat dan ook, maar die Arma menus zijn ook niet zo spectaculair. Nadeel is dat je niet eens knipperende knoppen kan doen :(

[ Voor 10% gewijzigd door Adanteh op 15-03-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Adanteh schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:12:
[afbeelding]
Het begin is er ook. Niet erg kleurrijk of wat dan ook, maar die Arma menus zijn ook niet zo spectaculair. Nadeel is dat je niet eens knipperende knoppen kan doen :(
Plaatje werkt wel!
http://cl.ly/image/3b3r3m...5%20at%209.06.25%20PM.png

/Edit: nvm, ik was te snel.

[ Voor 3% gewijzigd door XRayXI op 15-03-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-09 13:15
Hebben jullie ook een bagger FPS in multiplayer? Moet alles op low zetten om toch rond de 30-40 fps te komen. Heb al verschillende settings geprobeerd met AA/view/shadows etc.

GPU load is rond de 20/40% op normal/high/ultra maar op low rond de 70%? Heel raar

GPU: HD7950
CPU: Q9550 OC 4Ghz
4GB ram

PS: Heb nog 1 invite over. steam klik

[ Voor 30% gewijzigd door RaiseCain op 15-03-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

RaiseCain schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:30:
Hebben jullie ook een bagger FPS in multiplayer? Moet alles op low zetten om toch rond de 30-40 fps te komen. Heb al verschillende settings geprobeerd met AA/view/shadows etc.

GPU load is rond de 20/40% op normal/high/ultra maar op low rond de 70%? Heel raar

4GB ram

PS: Heb nog 1 invite over. steam klik
Hoe kan ik hem aanvragen? Ik zou hem wel graag willen proberen mocht je hem nog niet vergeven hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door fynrd1 op 15-03-2013 23:15 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
RaiseCain schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:30:

4GB ram
Tja, het blijft een alpha.
Nog weinig optimalisatie, en zo'n C2Q is ook niet de jongste meer.
Maar ik denk dat sparen voor een leuk i5 systeem niet een slecht idee is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:29
Heeft er iemand arma 3 invite codes over? Want ik wil graag deze game proberen en kijken hoe ik het vind en kijken of mij pc deze game wel trekt ja of de nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
ik heb er nog 3, stuur maar een DM met je steam email adres, dan kan ik em giften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
haarbal schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:53:
ik heb er nog 3, stuur maar een DM met je steam email adres, dan kan ik em giften.
Me pm ontvangen? Tnx :*) maar hoe zie ik hem dan in me steam heb al 3 a 4 jaar geen steam meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Geen matches
als je inlogt zal je heb waarschijnlijk bij dat envelop symbool bovenin zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Geen matches
ik kreeg me mailtje van steam tnx man. Download hem nu :Y !!!

oOo :)F *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Ik heb ook nog 3 invites , dus als iemand er één wil stuur maar een dm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2306247

cpu comparo, de piledrivers zijn bij a3 daadwerkelijk beter dan de bulldozers zo te zien.

[ Voor 3% gewijzigd door haarbal op 16-03-2013 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Geen matches
Mensen niet om een zeikerd te zijn, maar voor je een vraag stelt van of er iemand nog een invite over heeft of iemand ook multiplayer problemen heeft betreffende cpu/gpu doe dan even een snelle search. Dan vind je al heel snel veel informatie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Zeau, voor de liefhebbers: http://www.reddit.com/r/a.../1adxod/teamspeak_3_skin/
Daar staat ook meteen een download linkje

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nJzO0WB.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
Kort vraagje tussendoor : hebben de mensen die ArmA 3 via Steam gekocht hebben al een product key ontvangen ? Ik heb namenlijk nog niks per mail ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EverLast2002 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:21:
Kort vraagje tussendoor : hebben de mensen die ArmA 3 via Steam gekocht hebben al een product key ontvangen ? Ik heb namenlijk nog niks per mail ontvangen..
Komt na het betalen direct tussen je andere games te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:30:
[...]

Komt na het betalen direct tussen je andere games te staan.
De Alpha game zelf heb ik al, klopt. Maar wat ik op het forum lees is dat je ook nog een productkey per mail krijgt, zoals met ArmA 2 ook het geval was. Bij een installatie van de full game zal de setup er wel naar vragen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 15:04
EverLast2002 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:39:
[...]

De Alpha game zelf heb ik al, klopt. Maar wat ik op het forum lees is dat je ook nog een productkey per mail krijgt, zoals met ArmA 2 ook het geval was. Bij een installatie van de full game zal de setup er wel naar vragen denk ik.
Dat lijkt me alleen het geval als het via de website van de ontwikkelaar had gekocht. Als je via Steam koopt krijg je nooit een key, maar wordt hij gewoon aan je gamelist of inventory toegevoegd (bij sommige, vaak oudere, games moet je nog wel een key invoeren, maar die krijg je niet via mail). Bij de setup vraagt hij daar ook niet naar, bij deze Alpha.

[ Voor 7% gewijzigd door Lee245 op 16-03-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
EverLast2002 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:39:
[...]

Als je op de Bistudio website je game koopt krijg je inderdaad je Steam key per mail. Heb je hem op Steam gekocht dan staat hij gewoon direct in steam en heb je dus geen key nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
Adanteh schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:49:
[...]

Als je op de Bistudio website je game koopt krijg je inderdaad je Steam key per mail. Heb je hem op Steam gekocht dan staat hij gewoon direct in steam en heb je dus geen key nodig.
Oke, helder ! Bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Geen matches
Draait die devbuild bij jullie goed? bij mij is ie redelijk onspeelbaar af en toe, ben maar weer terug naar de normale alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Geen matches
Draait gewoon netjes, alleen de servers hebben veel disconnets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Geen matches
De dev build loopt bij mij ook goed, veel kunnen spelen zonder crashes, maar inderdaad wat johan zegt, veel ''no message''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

dat No message is een server crash. je merkt verder niets omdat de GoT server op een aso server draait (Dual XEON i7 series en een 120GB SSD Raid5 array) en daardoor dus herstart is voor de eerste speler "no message recieved" in beeld krijgt.

neemt niet weg dat ze duidelijk nog iets aan de dev build moeten doen. bij 30 spelers crasht de server om de 2 uur (soms sneller) en hier heb ik op de stable build geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag misschien, maar kan ik niet een soort van favo's hebben binnen arma? Ik kan mij niet herinneren dat arma 2 dit had. En kan het nu ook nergens vinden. Moet nu namelijk elke keer dit topic doornemen voor de server adres..

(jo zou je het misschien in je sig willen zetten :P ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Geen matches
je kan ook gewoon filteren op GoT, als dat tenminste de server is die je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap

JoSchaap

Geen matches
ingame filteren op GoT of JoSchaap doet wonderen ;)
wel ff opletten want er zijn meer mensen die mijn missie draaien :P

[ Voor 40% gewijzigd door JoSchaap op 16-03-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat kan natuurlijk ook, hoop echt dat als ze over gaan naar steam dat het beter werkt want het is nog steeds kut (vooral dat laden duurt hier lang ondanks 120mbit lijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 20:40
Mochten er nog liefhebbers zijn voor de Arma 3 Alpha Lite, ik het nog drie invites over.
Stuur me even een DM met je steam naam en ik stuur er eentje op.
(het inviten zal wel pas vanaf maandag gebeuren aangezien ik morgen weg ben. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff die coop "headhunters" blijft toch lastig op elite. Ik heb hem helaas nog geen 1 keer kunnen halen, elke keer blijven haken op officer 3.

Heren wie is er op voor een goed potje samenwerken voor deze missie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Geen matches
ik wil wel meedoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Nummertje 2 & 3 kan je prima snipen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Geen matches
Sorry, misschien staat het al elders, maar ik heb dus een invite ontvangen en gebruikt, als het goed is heb ik nu ook een invite over en die wil ik graag aan een vriend giften. Alleen kan ik nergens vinden dat ik zo'n invite heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denPes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-02 09:29

denPes

delete account

fynrd1 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:07:
Sorry, misschien staat het al elders, maar ik heb dus een invite ontvangen en gebruikt, als het goed is heb ik nu ook een invite over en die wil ik graag aan een vriend giften. Alleen kan ik nergens vinden dat ik zo'n invite heb?
bovenin je steam menu bij "Games", en dan "manage gifts and guest passes"

delete account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

denPes schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:23:
[...]

bovenin je steam menu bij "Games", en dan "manage gifts and guest passes"
Oh dan heb ik geen invitecoupon gekregen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denPes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-02 09:29

denPes

delete account

ik kreeg de drie een dag na aanschaf. duurt misschien even. maar als je absoluut eentje nodig hebt, k heb er nog 3.

delete account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

denPes schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:31:
ik kreeg de drie een dag na aanschaf. duurt misschien even. maar als je absoluut eentje nodig hebt, k heb er nog 3.
Kan je mij adden? Zelfde naam als hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chiIIed schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 22:58:
Nummertje 2 & 3 kan je prima snipen :P.
Vanaf waar dan? Zit redelijkbdicht daar namelijk tussen 2 3 met mannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Geen matches
nou bij mij draait het echt voor geen ene meter:S wat ik ook voor instelling probeer.. het is een ware dia show

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
denPes schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:31:
Als je er nog één over hebt, zou ik zeer dankbaar zijn
(steam: xrayxi )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Geen matches
Als iemand invite wil mag je mij toevoegen op Steam dan kan ik het geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Ircghost schreef op zondag 17 maart 2013 @ 10:17:
Als iemand invite wil mag je mij toevoegen op Steam dan kan ik het geven.
Ontzettend graag, onder hetzelfde naam als hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Geen matches
Zie TS speurneus! Stille hint; ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Ircghost schreef op zondag 17 maart 2013 @ 10:25:
Zie TS speurneus! Stille hint; ja :P
Haha, ok
Added en super super bedankt kerel! :)

/Edit: Ontvangen en toegevoegd.
Top van je! :)

[ Voor 11% gewijzigd door XRayXI op 17-03-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen waarbij de alpha slecht draait op lage settings: Arma 3 gebruikt op Low de videokaart nauwelijks. Het spel zal dus beter draaien op Standard. Ik heb net een beetje lopen prutsen en draai nu redelijk stabiel op 30fps met een i5 750 en een GTS250. Veel van dit verhaal over Arma 2 lijkt ook van toepassing op de alpha: http://www.rockpapershotg...mple-notes-on-performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:33:
Voor de mensen waarbij de alpha slecht draait op lage settings: Arma 3 gebruikt op Low de videokaart nauwelijks. Het spel zal dus beter draaien op Standard.
is misschien door de shadows, die moeten uit of op high, de andere settings belasten de cpu ipv de gpu.

dat de gpu niet of nauwelijks gebruikt wordt is omdat ie de cpu makkelijk bij kan houden. je gaat niet meer fps krijgen als je de gpu meer belast, en op de shadows na is er niets wat je van cpu->gpu kan verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
De game gebruikt net aan 50% van mijn gpu en cpu samen (geforce670gtx, OCed 2500k 4.2ghz). Heel hinderlijk aangezien ze hebben gemeld vorig jaar de performance te zullen verbeteren tegenover ARMA2.

Allemaal leuk die sites met hoe de performance verbeterd kan worden. Maar of ik de game nou op high zet of op standard. De framerate blijft onder de 20 in stedelijk gebied komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herzeleid
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 11:57
Sn0wblind schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:54:
De game gebruikt net aan 50% van mijn gpu en cpu samen (geforce670gtx, OCed 2500k 4.2ghz). Heel hinderlijk aangezien ze hebben gemeld vorig jaar de performance te zullen verbeteren tegenover ARMA2.

Allemaal leuk die sites met hoe de performance verbeterd kan worden. Maar of ik de game nou op high zet of op standard. De framerate blijft onder de 20 in stedelijk gebied komen.
Het is dan ook een ALPHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Geen matches
Moet zeggen dat de dev een stuk beter draait bij mij wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Een variant die ze o pgamebeurzen hebben getoond ;). Deze wist wel goed te draaien op een geforce680 die er in hun testmachines zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Geen matches
Hij draait ook goed, tot je 500 ai spawnt, of je de viewdistance en object viewdistance enorm hoog zet.

Pagina: 1 ... 7 ... 35 Laatste