Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
vanavond 23:00 onze tijd als ik het goed heb omgerekend (July 19th at 2pm PDT)
start er een Event genaamd Iron Banner duurt 2 uur en start in de Tower als het goed is krijgt iedere Guardian een melding ingame maar je moet zover ik het begreep al wel toegang hebben tot de Crucible (PVP)
dus je moet level 5 hebben met 1 caracter en bij Lord Shaxx langs geweest zijn om toegang gekregen te hebben tot de Crucible

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:41:
[...]

Hier hetzelfde, was een beetje sceptisch over het spel, na het kijken van filmpjes kon de setting me niet echt boeien. Maar wat een tof spel :), aangezien ik niet veel over het verhaal weet kijk ik daar niet echt na. Maar het schieten en de actie voelt echt goed aan. Soms wel het idee dat er iets te veel ''bad-guys'' worden gespawned ( denk dat dit te maken heeft met meerdere spelers in 1 sessie ).

Vooral het online maar ook weer niet online spelen trekt me aan. Je begint aan een missie, komt iemand tegen die diezelfde missie doet. En dan ga je samen op pad, werkt perfect. Geeft de wereld ook wat meer een bewoonde feeling.

Ook een puntje:
spoiler:
De (laatste?) missie van de Beta, dat je op de wereld in het midden bent, die was wel aardig pittig. Eerst die grote mechanische hond en daarna dat zwevende bol ding, zal vast wel een makkelijke manier zijn om ze neer te halen, maar we waren toch wel een goeie 20 tot 30 minuten non-stop aan het knallen.
Ja klopt! vooral met andere spelers die je dan tegenkomt vind ik best grappig! doe je even samen een dansje :P

en idd, die laatste missie, ben ik ook een halfuur zoet mee geweest! maakt 't juist heel vet. Speel veel WoW en ik kon 't wel een beetje vergelijken met een dungeon (alleen dan voor 3 personen). Gewoon door de dung heen rushen en eindbazen neerhalen! heerlijk :) hoop dat er nog wat meer content bij komt de komende dagen! anders word 't toch echt wachten op de final versie :D
Pykow schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:34:
btw is deze game ook in offline mode te spelen of moet je altijd internet hebben ?

ik heb vaak last van lag de laatste tijd (Ziggo ubee router)
ik merk in Destiny geen enkele lag, maar ik zie wel andere spelers op mijn scherm die kills jatten en bij eindbazen niet meer aanwezig zijn.
Yes, je moet altijd internet hebben. ben ik achter gekomen. Ik dacht gister even lekker buiten een potje knallen tv, ps4 naar buiten bleek ik daar geen internet bereik te hebben :'( kon zo alles weer terug!

En een tip voor de ubee modem. wij thuis hebben er veeel problemen mee gehad. Maar sinds dat wij een andere router hebben aangeschaft hebben we top internet! (alleen niet helemaal tot aan buiten wat ook bijna onmogelijk is) misschien dat je daar nog is naar kan kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Rokz schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:49:
[...]

Ja klopt! vooral met andere spelers die je dan tegenkomt vind ik best grappig! doe je even samen een dansje :P

en idd, die laatste missie, ben ik ook een halfuur zoet mee geweest! maakt 't juist heel vet. Speel veel WoW en ik kon 't wel een beetje vergelijken met een dungeon (alleen dan voor 3 personen). Gewoon door de dung heen rushen en eindbazen neerhalen! heerlijk :) hoop dat er nog wat meer content bij komt de komende dagen! anders word 't toch echt wachten op de final versie :D

[...]

Yes, je moet altijd internet hebben. ben ik achter gekomen. Ik dacht gister even lekker buiten een potje knallen tv, ps4 naar buiten bleek ik daar geen internet bereik te hebben :'( kon zo alles weer terug!

En een tip voor de ubee modem. wij thuis hebben er veeel problemen mee gehad. Maar sinds dat wij een andere router hebben aangeschaft hebben we top internet! (alleen niet helemaal tot aan buiten wat ook bijna onmogelijk is) misschien dat je daar nog is naar kan kijken!
Over paar maanden zijn we weg bij ziggo en hebben we glasvezel. Ik ga dan gelijk een nieuwe router aanschaffen. Destiny komt op me lijst te staan naast gta v en fifa 15 op dit moment. Echt fijne besturing. Zelfs voor een noob console speler als ik.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er eigenlijk wel weer klaar mee. Doe mij maar gewoon deathmatch ipv dat cooperatieve steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 18:11

RawChild

PSN: Rawchild

FreakGIB schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:33:
vanavond 23:00 onze tijd als ik het goed heb omgerekend (July 19th at 2pm PDT)
start er een Event genaamd Iron Banner duurt 2 uur en start in de Tower als het goed is krijgt iedere Guardian een melding ingame maar je moet zover ik het begreep al wel toegang hebben tot de Crucible (PVP)
dus je moet level 5 hebben met 1 caracter en bij Lord Shaxx langs geweest zijn om toegang gekregen te hebben tot de Crucible
Las ook zoiets in de weekly update van bungie. Over dat je 2 extra pvp maps krijgt. Wel raar, alleen dan...je zou maar niet kunnen..

Fires of the Crucible

The Destiny Beta is like a microcosm of the final game. Over time, you’ll learn that your adventure in Destiny will evolve with you. Many of you have a day or two of gameplay under your belts. Your Guardian has evolved – become more dangerous. Perhaps you’ve even proven your worth on the level playing fields of the Crucible. This weekend, we will seek to forge even stronger Guardians in the fires of the Crucible.

Welcome to The Iron Banner. Lord Shaxx isn’t the only legendary Guardian tasked with hammering you into fighting shape. When the time comes, new doors will open in the Tower. The Iron Banner crest will be set alight, and Lord Saladin will emerge with new challenges to overcome, and a new way to earn honor and glory for your Guardian.
The Crucible proper is all about putting your skills to the test. Iron Banner requires another crucial element: Power.

Lars Bakken knows a thing or two about competitive play: “Bring your absolute best gear because we turn on Level Advantages. That means your Attack and Defense ratings matters in Iron Banner matches.”

We’re not just giving you new ways to play. We’re expanding on the arenas where you’ll fight. “Two maps get added into the new playlist,” says Lars. “The fan favorite Rusted Lands returns from the Alpha, and we take you to Mars for the first time ever with Blind Watch. Iron Banner is the ONLY way to see these maps in the Beta.”

New maps are not the only reward for your bravery in this new competitive construct. According to Designer Leif Johansen, “Iron Banner has limited time rewards, so show up with your ‘A’ game. Losing a match may make the difference between getting that bad ass Assault Rifle or not.”

The Crucible proper is all about putting your skills to the test. Iron Banner requires another crucial element: Power.

Lars Bakken knows a thing or two about competitive play: “Bring your absolute best gear because we turn on Level Advantages. That means your Attack and Defense ratings matters in Iron Banner matches.”

We’re not just giving you new ways to play. We’re expanding on the arenas where you’ll fight. “Two maps get added into the new playlist,” says Lars. “The fan favorite Rusted Lands returns from the Alpha, and we take you to Mars for the first time ever with Blind Watch. Iron Banner is the ONLY way to see these maps in the Beta.”

New maps are not the only reward for your bravery in this new competitive construct. According to Designer Leif Johansen, “Iron Banner has limited time rewards, so show up with your ‘A’ game. Losing a match may make the difference between getting that bad ass Assault Rifle or not.”

This won’t be the only opportunity to experience something new in the Beta. Stay tuned for more!

One final note: If you unlock the Crucible with a promotion to Level Five while the Iron Banner is active, you will need to report to Lord Shaxx before you can play to receive your initial invitation!

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Iemand nog een destiny code over?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• che101
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-12-2024
Ps4 code. D5HR-LRNE-CBQ7

En vanavond twee nieuwe maps om 2300 uur

Destiny News - The Iron Banner!: http://youtu.be/IDHoEO295Qo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:34

Darrell

Fiat moonboy

Thanks man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

In dat filmpje wordt gezegd dat level en gear en dat soort dingen er nu wel toe doen.

"Level advantages Will be turned on"

Hoezo aan, ik dacht dat is altijd aan. Als ik een wapen met 63 attack heb zoals nu is dat toch ook in de PVP zo..? Dus wat is nou het verschil straks ook 23:00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

hmmm doe ik iets verkeerd of werkt mijn beta code niet?
De code is geaccepteerd als Destiny beta maar ik zie hem vervolgens niet in mijn downloadlijst terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• che101
Volgens mij alleen tijdens de "iron banner event" dat maar twee uurtjes duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

che101 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 21:53:
Volgens mij alleen tijdens de "iron banner event" dat maar twee uurtjes duurt
Ja maar hoe is het nu dan als ik een potje speel? Alle wapens gelijk? Nee toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Gelukt. Moest de store nog ff refreshen. Nogmaals bedankt voor de code Che101.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• che101
RawChild schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 21:55:
[...]

Ja maar hoe is het nu dan als ik een potje speel? Alle wapens gelijk? Nee toch...
Dat durf ik eigenlijk niet te zeggen, sinds ik ook van die momenten heb dat ik niemand raak en ik met twee kogels neer ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:27:
[...]

Lekker dan, dus nooit aangezien ik niemand ken met een PS4... ok dat wordt dan of de Xbox One versie of helemaal geen Destiny voor mij. Wat een crap systeem.

Hoe versla je überhaupt een Knight trouwens, want ik heb er een van LVL 9 (ik ben LVL 4) al 6 keer afgemaakt maar hij respawnt steeds.
Genoeg mensen hier in dit topic met een PS4 en Destiny beta. Ondergetekende is er 1 van. Gewoon friendrequest doen via PSN en coopen! :)
MrMistral schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:34:
[...]

Hmm. Te hoog als in hoe hoog? Want toen ik een lager level was kon ik hogere level enemies ook gewoon killen hoor. Maar zodra ik op deze schiet zie ik overal 'immune' opduiken. Maakt niet uit wat voor wapen. Hun naam is trouwens geel en er staat Hollowed oid voor.
Te hoog level voor je, oftewel: later terug komen. Vergelijk het met een MMO: een gebied/zone waar je nog niet geschikt voor bent.

[ Voor 32% gewijzigd door Thrace Grumble op 19-07-2014 23:27 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:14

Pinjataaa

Hit me!

2 nieuwe levels, maar ze lijken sprekend op elkaar. Dit viel me een beetje tegen.
Ik word ook een beetje claustrofobisch van die lage field of view in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 18:13

nFo

Iemand gelukt met die Iron Banner ?
Ik had drie 6v6 potje gedaan, maar moet 4x zag ik voor 100 punten en toen was het 1.00 uur Faal...
Toen die bovenste poort open was wel even gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Heb de beta eens goed gespeeld en 2 punten waaraan ik me heel erg aan heb zitten ergeren bij deze game.
De field of view is echt zeer laag, en maakt rondkijken absoluut niet prettig, het is alsof je door een vergrootglas naar de wereld zit te kijken. Dit haalt me echt helemaal uit de game.
Een ander iets is dat het totaal niet soepel aan voelt, alles lijkt wel te hakkelen. En nee, dit is niet omdat het 30 fps is, maar meer dat de framerate onstabiel is (Geen fps drops, maar meer dat het gewoon niet soepel weergegeven wordt).

[ Voor 4% gewijzigd door Crotchy op 20-07-2014 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:45
De beta tot level 4 gespeeld en verder niet meer naar gekeken eigenlijk terwijl ik genoeg gameuren heb gemaakt. Dat is meestal geen goed teken ;)

Ik snap niet wat er zo bijzonder is aan dit spel. Het epische en de wereld vind ik (tot nu toe) beter in Mass Effect en de drang naar loot heb ik veel minder dan bij Borderlands. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik ook nooit wat met Halo heb gehad en doet het me daar teveel aan denken. Zal nog een poging wagen van de week en als dat niks wordt mijn pre-order cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hoe zit dat nu precies? Je kan dus in orbit mensen uitnodigen die ook aan het spelen zijn. Als zij accepten, betekent dit dat zij de hele missie dan weer opnieuw kunnen gaan doen, als ze al iets verder zijn?

En als je solo speelt, komt het voor dat er ineens 3 mensen bij je in het spel komen, maar ik heb niet het idee dat je met hen kan communiceren. Klopt dat? Beetje een vage constructie.

Ik liep ook richting die eindbaas bij de eerste missie, en toen waren ze alle 3 ineens verdwenen en moest ik het klusje alleen opknappen. Daar begrijp ik ook weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:38
Iemand die een beta code over heeft?
En deze via PM kan sturen? Mensen waren aardig genoeg om mij al een aantal replies te geven me een code, maar deze waren vrijwel direct al gebruikt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:27
Als iemand een PS4 code heeft dan zou ik ook wel een PM willen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

IRON BANNER will resume tonight at 7PM, as well as tomorrow 7/20 at 2PM and 7PM (PDT). Gear up. Tell your friends.
https://twitter.com/Bungie/status/490659269880991744

:)

[ Voor 21% gewijzigd door nFo op 20-07-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:07
ik heb een usa ps3 code. Stuur maar een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rokz schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:49:
[...]

Geen WoW speler hier, maar het gevoel om met 4 mensen een sh*tload aan bad-guys neer te knallen voelde zeer goed :D. En idd, ik denk dat het eerste wat iedereen doet als hij iemand anders ziet, of waven of dansen is _/-\o_
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:31:
Ik ben er eigenlijk wel weer klaar mee. Doe mij maar gewoon deathmatch ipv dat cooperatieve steeds.
Mijn broer had niet eens door dat het mensen waren, dachten dat het gewoon je squad-members waren die je meehielpen. Als je dat hele co-op gebeuren niks vind kun je het ook negeren, en vervolgens gewoon lekker deathmatchen met je character :).
Beakzz schreef op zondag 20 juli 2014 @ 04:00:
De beta tot level 4 gespeeld en verder niet meer naar gekeken eigenlijk terwijl ik genoeg gameuren heb gemaakt. Dat is meestal geen goed teken ;)

Ik snap niet wat er zo bijzonder is aan dit spel. Het epische en de wereld vind ik (tot nu toe) beter in Mass Effect en de drang naar loot heb ik veel minder dan bij Borderlands. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik ook nooit wat met Halo heb gehad en doet het me daar teveel aan denken. Zal nog een poging wagen van de week en als dat niks wordt mijn pre-order cancelen.
Voor mij zelf is het gewoon de actie die erg goed voelt. Het schiet ook lekker. En hoewel je meteen ziet dat ze inspiratie hebben gehaald van Halo vind ik het niet zo heel storend. Verder verwacht ik veel meer van het verhaal, waarvan je nu nog niet heel veel mee krijgt.
bram1984 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 08:33:
Hoe zit dat nu precies? Je kan dus in orbit mensen uitnodigen die ook aan het spelen zijn. Als zij accepten, betekent dit dat zij de hele missie dan weer opnieuw kunnen gaan doen, als ze al iets verder zijn?

En als je solo speelt, komt het voor dat er ineens 3 mensen bij je in het spel komen, maar ik heb niet het idee dat je met hen kan communiceren. Klopt dat? Beetje een vage constructie.

Ik liep ook richting die eindbaas bij de eerste missie, en toen waren ze alle 3 ineens verdwenen en moest ik het klusje alleen opknappen. Daar begrijp ik ook weinig van.
Als je het spel speelt kan er op elk moment iemand in je wereld spawnen, hier kun je dan mee samen werken of hem geen aandacht geven. (Even zwaaien is wel zo aardig :o )

Volgens mij (weet dit niet zeker) moet je echt met zijn 4-en een missie starten, als ik nog aan het knallen ben en jij start een missie dan zie je mij niet meer. Omdat je met iets anders bezig bent. Ook schieten ze soms de orbit in, verdwijnen ze ook in eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zizou11
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11-2021
Hoe moet dat zwaaien en shit op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
zizou11 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:53:
Je zwaait letterlijk met je controller in je hand. :)

Waarschijnlijk is de vraag hier al vaker gesteld, maar ik kon het niet snel terug vinden.
Hoe krijg ik een schild in PvP? is dat iets wat je op lvl8 krijgt ofzo? (ben nu lvl7)
Op deze manier is PvP bijna onmogelijk met een positieve K/D ratio te spelen.
Ik leeg mijn volledige mag op een enemy voor hij dood is, terwijl de enemy alleen maar boos naar me hoeft te kijken...

[ Voor 48% gewijzigd door tellavist op 20-07-2014 12:17 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zizou11
Volgens mij t type waar je mee speelt. las ik eerder.
ik heb t zelfde probleem overigens, waardoor ik alleen maar zielig lig te campen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 11:44
zizou11 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:53:
tellavist schreef op zondag 20 juli 2014 @ 12:12:
[...]

Je zwaait letterlijk met je controller in je hand. :)
Of je drukt D-pad omhoog in.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Dat is even balen dan, hopelijk word mijn class dan wat sterker naarmate ik meer lvl's omhoog ga. Want dit is echt niet leuk spelen zo. -O-
Daarnaast is PvP voor mij nu bijna de enige manier om nog wat XP bij elkaar te sprokkelen op een beetje snelle manier. (doormiddel van die contracts.)
Of ik moet de missies opnieuw op Hard uitspelen. Dat is echter een beetje saai, omdat ik die missies al gespeeld heb.

De PvE vind ik trouwens wel heeeeel bruut!
Heb alleen nog niet met fireteams gespeeld. (op de laatste missie na dan)
Alle missies heb ik gewoon in mijn eentje doorlopen.

Ik vind de open wereld map, (de 2e "missie" in old russian) wel wat saai trouwens.
Gister een uurtje gespeeld daar. en de enige missies die ik kreeg waren:
Investigate x
Ga op y staan om te kijken hoeveel enemy's er zijn.

Na 6 van zulke missies had ik het wel een beetje gezien :P .

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zizou11
Iemand zin om nu te cooppen op de ps4?

Wauzer010 is mn id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stflorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-08 11:09

Stflorian

a.k.a pisang

Je moet de devils lair is proberen. Dat is alles behalve saai. Tot nu toe bevalt het me allemaal zeer goed.

a.k.a pisang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ben aan het werk:(

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een ps3 beta code over? Zou heel erg fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 11:44
Stflorian schreef op zondag 20 juli 2014 @ 13:29:
Je moet de devils lair is proberen. Dat is alles behalve saai. Tot nu toe bevalt het me allemaal zeer goed.
Dat is ook onderdeel van de "Strike" game mode, en damn die was wel pittig :P.
Ben ik toch al snel een uurtje mee bezig geweest.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Nu online
destiny server is down? kan er niet op komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Ik erger me wel veel aan dat pvp. Sowieso die maan map, die voertuigen zijn gewoon overpowered.
Daarnaast schiet ik soms op tegenstanders mate een rode balk waar weer een witte balk in zit. Eerst moet die witte balk weg, daarna die rode nog eens. Ja dan leg ik het wel af.
Plus mijn defensie is 140, veel anderen hebben een hogere. Maakt dat nou wel of niet uit? Zelfde geldt voor attack. Want in de normale multiplayer staat level advantages uit... Gisteren met dat speciale event van 2 uren stond dat aan. Dan doet het er dus toe. Vraag me af hoe de verhoudingen dan zijn als het uit staat.

Wat had je verder nou aan de iron banner. Kon die nieuwe maps spelen, maar qua Challanges viel er voor mij nikste halen. Te kort tijd of dingen voor andere levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Gisteren ook eindelijk kunnen spelen bij een maat. Supertof voor de 15min die ik heb gespeeld, al weet ik nog niet half van wat je allemaal kan doen. Wil 'm nu pre-orderen bij Bol gezien ik daar nog tegoed heb, maar daar krijg je geen beta meer :(

Dus mocht er nog iemand zijn die een PS4 code heeft, dan hoor ik dat heel graag!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verbaas me een beetje over het feit dat mensen zich verbazen over veel zaken/onduidelijkheden mbt bv de LevelAadvantages en Iron Banner. Vergeet alsjeblieft niet dat het hier een beta betreft met veel onduidelijkheden en nog veel opties die uitstaan. Het is niet een volledig spel mensen, veel zaken zullen duidelijk worden in het volledige spel. Pas je verwachtingen nu ff aan tot dat het volledige spel beschikbaar is!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) mocht er iemand nog een betacode over hebben, ik ben erg op zoek voor de PS4!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Rokz schreef op zondag 20 juli 2014 @ 13:41:
destiny server is down? kan er niet op komen..
Nergens last van gehad net.

Naarmate ik meer speel, lijkt het toch minder bijzonder dan ik op het begin dacht. Waar ik me vooral aan irriteer is dat je die hele berg tegenstanders weer opnieuw moet omleggen, als je zelf dood gaat. Moedigt niet echt aan tot verder spelen. Laat me dan een stukje terug spawnen maar niet de hele sequence opnieuw doen. Verder hadden al die levensbalkjes en cijfertjes niet gehoeven, als je op een tegenstander schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Hmm. Je kunt bij sommige webwinkels de game pre-orderen en dan krijg je een code opgestuurd toch?
En dan kan je probleemloos annuleren als je wilt. Waar kan dit t beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Laatst online: 10-03 08:56
Kashika schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:42:
Hmm. Je kunt bij sommige webwinkels de game pre-orderen en dan krijg je een code opgestuurd toch?
En dan kan je probleemloos annuleren als je wilt. Waar kan dit t beste?
amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:25
Is er ook een story mode beschikbaar op de maan? Zie er wel 1 maar die is locked.

Heb zojuist devils lair gecomplete..

[ Voor 19% gewijzigd door HertogJack op 20-07-2014 14:54 ]

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Nu online
bram1984 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:37:
[...]

Nergens last van gehad net.

Naarmate ik meer speel, lijkt het toch minder bijzonder dan ik op het begin dacht. Waar ik me vooral aan irriteer is dat je die hele berg tegenstanders weer opnieuw moet omleggen, als je zelf dood gaat. Moedigt niet echt aan tot verder spelen. Laat me dan een stukje terug spawnen maar niet de hele sequence opnieuw doen. Verder hadden al die levensbalkjes en cijfertjes niet gehoeven, als je op een tegenstander schiet.
ja naar kwartiertje gewacht te hebben kon ik er zo in een keer op :)

Dat klopt, met dood gaan. Vind dat zelf ook erg vervelend. maar dit is in andere shooters niet anders! Verder vind ik juist die cijfertjes heel gaaf als je schiet! en maar blijven hopen op gele cijfertjes daar ben ik erg op aan 't mikken vind dat dan ook erg cool. Nu titan tot lvl 8 gelvld en nu nog even een warlock proberen. maar dit is zowiezo een game die er bij in komt! ik had weinig gezien over de game, en ik denk dat dat ook heel goed is. Volgensmij is der een redelijke hype over de game waardoor 't dan toch tegen gaan vallen bij sommige?

vroeg me af wou zouden die 2 expansions los gaan kosten? aangezien je ze bij de limited edition gratis erbij krijgt en ik de LE voor een kleine 100 euro kan bestellen. En de game is 60 euro vroeg ik me af of 't de moeite waard is om dit te doen!

[ Voor 9% gewijzigd door Rokz op 20-07-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Kan niet zien dat je daar de beta code bij zal ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
HertogJack schreef op zondag 20 juli 2014 @ 14:49:
Is er ook een story mode beschikbaar op de maan? Zie er wel 1 maar die is locked.

Heb zojuist devils lair gecomplete..
Als je er op geklikt had zou er staan: Full version available 9/9/2014

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Ok, heb gister even door gelvld naar max 8. Ik ben onder de indruk. Was bang dat de hype veel groter zou zijn dan het spel zelf. Speel op een ps4 met 47" tv en 5.1 surround. Dat maakt indruk. De muziek en ook verder het geluid is weer knap gedaan door Bungie. Indoors is echt sfeervol gedaan en soms zelfs creepy.

Ik heb nooit eerder een MMO gespeeld en ik vond het dan ook briljant om 'zomaar' met andere spelers een walker neer te halen en elkaar te reviven. Zonder dat je elkaar kent noch spreekt, samen spelen en winnen. Ik vind het vet!

Het lvlen vind ik leuk en ik kan niet wachten om mijn ingame currency uit te geven aan een nieuw schip. Het schieten voelt erg lekker en stukken beter dan Halo, waar het al lekker was overigens.

PvP vind ik dan weer minder en ook ik heb moeite met het heel snel omgelegd worden terwijl ik andere spelers eerst van een schild moet ontdoen. K/D van 0.68 is het beste wat ik in 2 potjes heb kunnen doen en toen was ik er voor nu al even klaar mee. Maakt het bijvoorbeeld uit welke gear je meeneemt? Maakt je STATS vwb Defense en Attack wat uit? Is PvP verplicht om verder te komen met Campaign?

XecuterNL is overigens mijn tag, dus feel free me toe te voegen.

Destiny ga ik zeker kopen. Ik haal meteen mijn broer ook even over een PS4 + Destiny te kopen, want een Fireteam maakt het wel compleet.

Trouwens, is het nou al bekend of je je progress mee neemt van de Beta naar de Retail versie?

[ Voor 3% gewijzigd door Xecuter NL op 20-07-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:19
Xecuter NL schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:28:

Trouwens, is het nou al bekend of je je progress mee neemt van de Beta naar de Retail versie?
Dat laat Bungie vooralsnog in het midden. Ze hebben aangegeven de uitkomsten van de beta af te willen wachten alvorens hierover te beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Welke class gaan jullie voor 9 september?

Denk dat ik voor de hunter ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Hier nog aantal codes voor de PS4

9GET-R4NQ-R55H
ER9A-A9NT-6L3P
562H-FKN6-257G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Xecuter NL schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:28:
PvP vind ik dan weer minder en ook ik heb moeite met het heel snel omgelegd worden terwijl ik andere spelers eerst van een schild moet ontdoen. K/D van 0.68 is het beste wat ik in 2 potjes heb kunnen doen en toen was ik er voor nu al even klaar mee. Maakt het bijvoorbeeld uit welke gear je meeneemt? Maakt je STATS vwb Defense en Attack wat uit? Is PvP verplicht om verder te komen met Campaign?
De "normale" pvp matches houden geen rekening met je eigen stats. iedereen zou in principe gelijk moeten zijn los van je wapen en gear keuze.

Gisteravond was er een special event (iets met Iron Banner) waarbij je wel je eigen stats gebruikte.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:12
Styx_ schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:50:
Hier nog aantal codes voor de PS4

9GET-R4NQ-R55H
ER9A-A9NT-6L3P
562H-FKN6-257G
Helaas allemaal gebruikt. Mocht iemand nog een code overhebben, ik hou me aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-07 06:39
Is er een ook een PSN tweakers lijst met ingame namen?

Teddek80 is mijn ingame naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zizou11
Heb je net geaccepteerd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers heb ik hier nog 2 PS4 codes.

CTH2-68N2-64QH
ARPR-NPN5-7534

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 20:52:
Voor de liefhebbers heb ik hier nog 2 PS4 codes.

CTH2-68N2-64QH
ARPR-NPN5-7534
Codes zijn gebruikt. Ik heb een pre-order lopen dus zodra ik mijn codes binnen krijg zal ik deze ook hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Gebruikt iemand al de Companion App? Op mijn iphone laad hij mijn profiel niet, kan dus mijn character niet zien en dus eigenlijk alleen het forum op.

Werkt de app bij jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

RevoNL schreef op zondag 20 juli 2014 @ 19:15:
[...]

De "normale" pvp matches houden geen rekening met je eigen stats. iedereen zou in principe gelijk moeten zijn los van je wapen en gear keuze.

Gisteravond was er een special event (iets met Iron Banner) waarbij je wel je eigen stats gebruikte.
Dus ik hoef bij mijn keuze in de normale multiplayer niet naar defense en attack te kijken? Dan kan ik dus gewoon beter een wapen nemen dat lekker schiet... Wel jammer, vind het veel leuker als je gear er wel toe doet.

Oh en welke class heeft zo'n schild...die witte extra balk die je weg moet schieten? Wel raar want iedereen is toch gelijk in de normale multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
RawChild schreef op zondag 20 juli 2014 @ 22:37:
[...]

Dus ik hoef bij mijn keuze in de normale multiplayer niet naar defense en attack te kijken? Dan kan ik dus gewoon beter een wapen nemen dat lekker schiet... Wel jammer, vind het veel leuker als je gear er wel toe doet.

Oh en welke class heeft zo'n schild...die witte extra balk die je weg moet schieten? Wel raar want iedereen is toch gelijk in de normale multiplayer.
Titan geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 13:34
HertogJack schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:03:
Welke class gaan jullie voor 9 september?

Denk dat ik voor de hunter ga :)
Ik dacht eerst ook hunter, alleen nu ik ook warlock op max heb weet ik het niet zo zeker.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:47
Gisteren lang gespeeld, voelt erg goed, kan eigenlijk niet wachten tot het volledige spel/

Voor nu Warlock wel mijn favoriet, misschien van de week maar een hunter levelen naar 8. Kan niet goed aangegeven welke class ik het beste vind, elke heeft zijn voor- en nadelen.

Blijft je progress van de beta eigenlijk straks available in de full game?

[ Voor 12% gewijzigd door keanu_ op 21-07-2014 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
keanu_ schreef op maandag 21 juli 2014 @ 08:46:
Gisteren lang gespeeld, voelt erg goed, kan eigenlijk niet wachten tot het volledige spel/

Voor nu Warlock wel mijn favoriet, misschien van de week maar een hunter levelen naar 8. Kan niet goed aangegeven welke class ik het beste vind, elke heeft zijn voor- en nadelen.
ik heb een Hunter op level 8 speeld erg lekker zeker de Jump vind ik erg goed beter als de Jump/glide van de Warlock
alleen de Golden Gun Attack vind ik weer minder( animatie duurt een beetje lang voordat je kan schieten)
bij de Warlock is zijn attack zogoed als meteen.
nog een probleem met de Golden Gun is dat je meer heel kort de tijd heb om op iemand te schieten
ik gebruik hem vaak op een Wizzard of een Captain maar die willen nog wel eens snel weg teleporten
maar als je raak schiet doet het wel pijn :)
Titan heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
keanu_ schreef op maandag 21 juli 2014 @ 08:46:

Blijft je progress van de beta eigenlijk straks available in de full game?
Volgens deze link weet Bungie het nog niet zeker.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Gisteren nog even PVP gedaan met mijn hunter. Heb het gevoel dat het enige main wapen wat werkt in PVP de auto rifle is. Begon in eerste instantie met een Pulse rifle (die vuurt in bursts) maar daar kreeg ik bijna geen kills mee. Vervolgens een Hand canon geprobeerd (revolver), dat ging iets beter maar nog steeds in de onderste regionen te vinden aan het einde van de ronde. Het viel mij tijdens de matches op dat de meeste spelers een auto rifle gebruikte dus die heb ik daarna maar even in de tower gekocht, dat ging een stukken beter. Een positief K/D ratio elke ronde en flink wat captures.

Wat me verder nog wel tegen staat in PVP is dat het teamwork ver te zoeken is. Lijkt wel of je COD aan het doen bent, iedereen gaat voor kills terwijl je capture the flag aan het doen bent.

Heb tot nog toe alleen hunter gespeeld, bevalt mij prima. Vanaf woensdag ga ik met mijn Titan aan de slag en als er nog tijd is wil ik de Warlock ook nog even proberen.

Oh en voor de "vroege" vogels onder ons, hier nog twee ongebruikte beta keys (PS4):
22Q3-HANB-R572
7K75-T8NM-67FR

Laat voor de medetweaker even weten wanneer je er 1 hebt gebruikt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Odieus op 21-07-2014 10:13 ]

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 09:22
Iemand nog een PS4 Code over? Zou ik erg waarderen!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 10:05
Zijn er ook mensen die een Xbox One code hebben?

Of worden die codes pas de 23e uitgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
sorted.bits schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:12:
Zijn er ook mensen die een Xbox One code hebben?

Of worden die codes pas de 23e uitgegeven?
Pas op de 23e ;-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Odieus schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:28:
Oh en voor de "vroege" vogels onder ons, hier nog twee ongebruikte beta keys:
22Q3-HANB-R572
7K75-T8NM-67FR

Laat voor de medetweaker even weten wanneer je er 1 hebt gebruikt :)
Mavado schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:01:
Iemand nog een PS4 Code over? Zou ik erg waarderen!

Thanks!
Euh, deze al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Probeer ik, maar krijg:

This token code is not in a valid format.

Ben ingelogd met mijn PSN acount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Ik wil ook best een beta code, als iemand er nog eentje heeft...please PM :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Mavado schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:14:
[...]

Probeer ik, maar krijg:

This token code is not in a valid format.

Ben ingelogd met mijn PSN acount.
Je moet hem redeemen in de psn store niet op de bungie site (daar zijn de codes namelijk 9 cijfers/letters lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
keanu_ schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:26:
[...]

Je moet hem redeemen in de psn store niet op de bungie site (daar zijn de codes namelijk 9 cijfers/letters lang)
Yes, net gegoogeld en gelukt! Voor degene die ook met deze vraag zitten:

https://account.sonyentertainmentnetwork.com/

Hier moet je de 12 cijferige code redeemen. Beide codes zijn gebruikt! Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
ik ben benieuwd op hoeveel defense iedereen zit, ik zit nu op 151 met mijn gear. Iemand nog tips om dit te verbeteren? (Welke speciale armor o.i.d.)

[ Voor 11% gewijzigd door keanu_ op 21-07-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Heb zelf een hunter tot level 8 gelevelt, ga woensdag beginnen met een Titan en dan kies ik tussen die 2.

Hunter ben ik toch wel erg tevreden over tot nu toe :)

Warlock trekt me wat minder, ik krijg vaak nogal veel klappen dus ben bang dat ik met de warlock nogal snel dood ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destiny beta vanaf vandaag tot woensdag offline vanwege onderhoud

Sinds afgelopen donderdag is de Destiny beta aan de gang en deze duurt nog tot aanstaande zondag. Tien dagen lang mogen we spelen, maar dat zijn er in werkelijkheid iets minder, want de beta is vanaf vandaag tot woensdag niet te spelen in verband met onderhoud zo maakte Bungie via Twitter bekend.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BtAaED2IUAIfkO0.jpg:large

Bron : http://www.psx-sense.nl/1...ffline-vanwege-onderhoud/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Als iemand een PS3 code voor mij heeft, zou ik die dan graag mogen? Dan heb ik ook weer 2 codes om weg te geven + eeuwige dank verschuldigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
keanu_ schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:54:
ik ben benieuwd op hoeveel defense iedereen zit, ik zit nu op 151 met mijn gear. Iemand nog tips om dit te verbeteren? (Welke speciale armor o.i.d.)
ik zit op 158 Hunter level 8 en meeste gegooit op discipline zodat ik snel granaten kan gooien
zit me allen af te vragen of het nut heeft als je descipline 100 is om er dan nog meer in te stoppen of dan de rest voor strength the gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Hier de mijne: :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FnbhrYHd9ulTLShr2EDC852B/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
nice maar heeft een Titan zowiezo niet een hogere Defence ?

heeft iemand het al voormekaar dat je je Caracter in 3D in kleur kan zien
op de Ipad gebruik makend van de Iphone versie van de App lukt het wel

ik zie dat je de Jolder's Iron Sash draagt
hoe krijg je die ik heb ook even in de Iron Banner gespeeld moet je een X aantal kills halen ?

[ Voor 14% gewijzigd door FreakGIB op 21-07-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Is er nog een held die voor mij een PS4 code heeft? Spel ziet er wel erg vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Kjid schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:04:
Is er nog een held die voor mij een PS4 code heeft? Spel ziet er wel erg vet uit!
PM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
FreakGIB schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:03:
[...]
ik zie dat je de Jolder's Iron Sash draagt
hoe krijg je die ik heb ook even in de Iron Banner gespeeld moet je een X aantal kills halen ?
voordat je Iron Banner gespeeld hebt had je Bounty's moeten accepteren. Als je de app hebt (zoals je gezegd hebt) had je dat ook kunnen lezen.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:26

Halfkakkende

Vandring

Ben erg benieuwd naar Destiny. De gameplay beelden geven mij een erg Borderlands gevoel. Jammer genoeg dat er (nog?) geen split screen co-op in zit.

Heeft iemand wellicht nog een ps4 beta code over, zodat ik eens kan proberen? :$

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Laatst online: 08:08
Ik heb nu een blauwe rocket launcher (de eerste blue drop). Helaas level 10 required... Wel interessant om de leveling te bekijken. Veel m eer optie's dam groene launchers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Hoop wel dat er in de definitieve versie meer loot gaat vallen, dat maakt diablo en borderlands zo verslavend. Ben voor nu een beetje uitgespeeld eigenlijk, 2 characters op lvl 8. Als er niks nieuws komt die 3e ook nog ff op 8 krijgen als ze weer online gaan

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
RevoNL schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:14:
[...]

voordat je Iron Banner gespeeld hebt had je Bounty's moeten accepteren. Als je de app hebt (zoals je gezegd hebt) had je dat ook kunnen lezen.
a oke wist ik niet ik had ook geen plek meer in mijn bounty lijst zal ik er een paar moeten droppen dan denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

FreakGIB schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:48:
[...]

a oke wist ik niet ik had ook geen plek meer in mijn bounty lijst zal ik er een paar moeten droppen dan denk ik
Je bent niet de enige, zelf gisteravond ook nog even meegespeeld in the Iron Banner om vanmorgen te lezen dat ik die bounties moest activeren voor de tijd |:( Verder wel vermaakt met PVP :D

[ Voor 3% gewijzigd door Odieus op 21-07-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Laatst online: 16-09 14:10

EKR88

FPS_EKR

Is er misschien nog iemand die een code over heeft voor de PS4? (graag PM).
Ik grijp er iedere keer net naast geloof ik 8)7

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Weet iemand trouwens hoe de Damage scaling van je wapens werkt

ik kwam er achter dat als ik mijn uncommon (Green) Sniper Rifle attack 49 maar met Arc Damage
wisselde met mijn Common Attack 51 Kinetic damage.
als ik een head shot doe op een standaard Fallen doe ik met de standaard sniper Rifle rond de 1500+ damage
maar met de Groene uncommon rond de 1300+ damage.
je zou toch zeggen dat die uncommon met Arcane Damage beter zou zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

RevoNL schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:14:
[...]

wat moest je er voor doen dan? Zag een aantal waar je dingen geselecteerd moest hebben die ik niet eens kon selecteren....omdat level te laag was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Zijn de planeten Aarde, Maan, Venus en Mars de enigste plekken waar je naar toe kunt reizen? Ik hoop eigenlijk dat je ook andere werelden kunt ontdekken, dus ook meer adventure erin.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mis sowieso het open wereld gevoel, elke keer teleporten voelt ook niet echt episch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 11:33

Roshnak

PSN: Roshgill

heeft er iemand nog een PS4 code voor me? Ben erg benieuwd naar Destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
TheKillingBean schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:01:
Zijn de planeten Aarde, Maan, Venus en Mars de enigste plekken waar je naar toe kunt reizen? Ik hoop eigenlijk dat je ook andere werelden kunt ontdekken, dus ook meer adventure erin.
In de beta kan je alleen naar Aarde. De Maan zit er wel in, maar is op slot. Misschien dat deze nog open gaat tijdens de beta, maar niks over bevstigd. In de final game zullen in ieder geval Aarde, Maan, Mars, Venus en Europa (als planeet) erin zitten. Het is niet duidelijk of dit de enige planeten, op de wiki page van Destiny staan er meer tussen. Echter is het nooit bevestigd of ontkent.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
TheKillingBean schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:01:
Mercury, Jupiter en Saturnus komen nog beschikbaar in de volledige game, tzt zullen er nog wel een paar planeten bijkomen verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
shoombak schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:03:
Mis sowieso het open wereld gevoel, elke keer teleporten voelt ook niet echt episch aan.
Inderdaad dat mis ik vooral en echte open wereld gevoel. Maar misschien denk ik te veel aan Skyrim en Star Wars: The Old Republic.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Als iemand nog een ps4 code over heeft en kwijt wil PM mij dan aub :P

Had er zelf 3 waarvan 2 al weggegeven, maar een rl vriend van me wil de game graag proberen.

(en ik wil hem natuurlijk net zo enthousiast maken als ikzelf ben zodat we straks samen kunnen knallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Is it me, of valt het allemaal erg tegen ?
Het idee is tof .. maar de beta geeft mij nog geen wauw gevoel..

Ik mag ook hopen dat de graphics wat omhoog geschroeft worden want nu is het maar een lachertje ...had beter verwacht

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Pagina: 1 ... 8 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2