XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik had ze in de alpha alledrie op lvl8 en vond de warlock verreweg de beste.Pinjataaa schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 15:31:
Ik heb wel t gevoel dat de warlocks een stuk sterker zijn dan de hunters.
Welke class hebben jullie?
Ik heb nu de warlock ook op 8 en ga dat toch ook weer met de hunter en titan doen.
Voor mij is het de warlock - titan - hunter tot nu toe...
Klopt! Ik heb de missie uiteindelijk maar in m'n eentje voltooidThrace Grumble schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:20:
[...]
Warlock, zat gister met je laat in die firesquad.Volgens mij maakt de class niet veel uit, denk dat het eerder grotendeels van de gear afhangt die je hebt.
Ik merk het vooral in multiplayer, ik voel mij als Hunter veelal kansloos tegen een warlock..kbloem schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:26:
[...]
Ik had ze in de alpha alledrie op lvl8 en vond de warlock verreweg de beste.
Ik heb nu de warlock ook op 8 en ga dat toch ook weer met de hunter en titan doen.
Voor mij is het de warlock - titan - hunter tot nu toe...
[ Voor 30% gewijzigd door Pinjataaa op 18-07-2014 17:29 ]
Ik heb het idee dat in pvp de titan de beste keuze is. Tegen iemand die goed is red je het niet met dat beetje extra agility volgens mij...Pinjataaa schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:27:
[...]
Ik merk het vooral in multiplayer, ik voel mij als Hunter veelal kansloos tegen een warlock..
Serieus? Schaalt het dan terug? Met z'n 2en was t onmogelijk door m'n lvl 4..Pinjataaa schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:27:
[...]
Klopt! Ik heb de missie uiteindelijk maar in m'n eentje voltooid
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2014 18:55 ]
Alvast bedankt!
hee dat wist ik niet dat de legendary en ik neem aan Exotic loot in je mail teregt komt goed om te wetenjustifire schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 16:56:
[...]
Goed om te lezen, vond ik het grootste nadeel in Borderlands 2
Farmen farmen farmen voor een Legendary, en dan maar hopen dat hij voor jouw voeten terechtkomt anders pikt een ander hem snel in.
Kan je onderling wel wapens ruilen / weggeven ?
Of wapens duppen ? (Neergooien voor de ander en game afsluiten zonder te saven zodat je je wapens daarna gewoon weer hebt, en de ander het duplicaat heeft)
Wat ik ook een geweldige feature vind van Destiny is dat Legendary wapens die je niet opraapt automatisch in je postvak terechtkomen.
Op die manier krijg je altijd je beloning en is het ook niet erg als het wapen per ongeluk in een ravijn valt, ergens blijft hangen of glitcht
ik vind wel dat bij sommige story missies je aan het einde maar weinig tijd heb om even rond te zoeken naar gevallen loot.
PSN: FreakGIB
5KFT 78NQ 78CC
6HLT 5FN2 AJEJ
TLBL R7NL LGQB
ANGH M3ND C793
Laat hier even weten welke code je hebt gebruikt. Wel zo fijn voor de mede tweaker.
Ps4 codes
[ Voor 5% gewijzigd door bukkum op 18-07-2014 19:04 ]
5KFT 78NQ 78CC
Ik ga vanavond meteen beginnen! Thx!
Ik heb TLBL R7NL LGQB gebruikt. Bedankt!bukkum schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:56:
RAC4 NDNP 275C
5KFT 78NQ 78CC
6HLT 5FN2 AJEJ
TLBL R7NL LGQB
ANGH M3ND C793
Laat hier even weten welke code je hebt gebruikt. Wel zo fijn voor de mede tweaker.
Ps4 codes
Ik heb RAC4 NDNP 275C gebruikt.bukkum schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:56:
RAC4 NDNP 275C
5KFT 78NQ 78CC
6HLT 5FN2 AJEJ
TLBL R7NL LGQB
ANGH M3ND C793
Ps4 codes
Thx!!
psn: Arco1981
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
6HLT 5FN2 AJEJ aangezien RAC4 al gebruikt was
[ Voor 43% gewijzigd door Kronos1979 op 18-07-2014 19:28 ]
PSN RobinNova
6HLT 5FN2 AJEJ gebruikt, thanks!bukkum schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 18:56:
RAC4 NDNP 275C
5KFT 78NQ 78CC
6HLT 5FN2 AJEJ
TLBL R7NL LGQB
ANGH M3ND C793
Ps4 codes
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik ben nu ook al beetje uitgespeeld. Dat multiplayer pakt me nog niet echt
Stuur me morgen even een pb'tje
Verwijderd
LJMF-2MNK-574D
R3NB-GHNR-4ALL
NHJK-5RN3-R8TT
9PT6-EANP-JJ82
862N-TLNF-KPH6
Laat even weten welke je gebruikt hebt. Succes
[ Voor 89% gewijzigd door Firephoenix op 18-07-2014 22:27 ]
Wilde de: Story mission 3 gaan doen.
Missie 2 wilde net in mijn eentje, maar ik heb wat support nodig.
Zo te zijn geen public matchmaking ?
Tag is: VapoChil
[ Voor 17% gewijzigd door nFo op 18-07-2014 23:03 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
De tweede gebruikt! Dank!Firephoenix schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:15:
Ik heb nog wat codes. Voor ps4 eu
LJMF-2MNK-574D
R3NB-GHNR-4ALL
NHJK-5RN3-R8TT
9PT6-EANP-JJ82
862N-TLNF-KPH6
[ Voor 10% gewijzigd door Martell op 18-07-2014 23:52 ]
CK5T-R7NQ-3Q9D
Laat wel even weten als je hem gebruikt
Veel plezier!
psn: HertogJack

Oke, daar gaan we dan, op de PS3! Ik dacht laat ik maar een personage maken die goed bij de titel van het spel past. (wel erg beperkt wat betreft character customization? Meer opties in de final version misschien?)
Valt me grafisch nog wel mee, best goed te doen. Al merk je vooral buiten wel hoeveel mooier deze game zou moeten zijn, alles is wazig op afstand. Toch maar gauw een PS4 halen.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Laatste gebruikt, bedankt!!
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
4e in gebruik! ThanksFirephoenix schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:15:
Ik heb nog wat codes. Voor ps4 eu
LJMF-2MNK-574D
R3NB-GHNR-4ALL
NHJK-5RN3-R8TT
9PT6-EANP-JJ82
862N-TLNF-KPH6
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
QN6F-3QN2-JGB7
Veel plezier ermee
[ Voor 6% gewijzigd door Timmet op 19-07-2014 00:49 ]
Thanks.:)Timmet schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 00:48:
Ik heb er ook nog eentje over.(PS4 - EU)
QN6F-3QN2-JGB7
Veel plezier ermee
de download was zo binnen en geinstalleerd en daarna start ik de game op en is hij al een half uur bezig voor 2 GB
Angelo NL / Global Cargo VTC
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
HerkenbaarJumpman schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 08:18:
De Beta vanaf het begin al op mijn PS4 en nog steeds niet gespeeld.Het mooie weer trekt toch meer de aandacht dan de PS4. Gelukkig nog tot 27 juli 2014 om een kijkje te nemen.
Dit soort dingen moeten ze in de winter uitbrengen !
psn: HertogJack
Ook met een paar tweakers in een team gespeeld. Zwaaien en dansen haha best grappig
Aantal functies heb ik nog niet gevonden. Zoals PvP dat lijkt dan op een multiplayer modus? Vandaag is ff uitzoeken.
Verder kon ik mn loot volgens mij niet verkopen alleen voor "dismantle" kiezen. Bij een wit item gebeurde er niets behalve dat ik hem kwijt was

[ Voor 16% gewijzigd door aalekss op 19-07-2014 10:17 ]
Ik hoop dat het wel blijft pakken want ben een beetje bang dat het veel herhaling wordt. Kan natuurlijk door de andere planeten (setting) en eindbazen leuk blijven.
MP vind ik toch wel veel HALO en dat pakt mij persoonlijk niet. Hier ben ik ook bang dat het erg uit balans is doordat je met een hoger level ook echt veel krachtigere wapens krijgt. Is in mp redelijk frustrerend als je dan een lager level bent. Hopelijk wordt dit qua matchmaking opgelost.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden tot nu toe.
Multiplayer speel je vrij bij bepaald level.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:05:Aantal functies heb ik nog niet gevonden. Zoals PvP dat lijkt dan op een multiplayer modus? Vandaag is ff uitzoeken.
Verder kon ik mn loot volgens mij niet verkopen alleen voor "dismantle" kiezen. Bij een wit item gebeurde er niets behalve dat ik hem kwijt was
Diamantle is geld ervoor krijgen
Muziek is echt mooi idd.
Aha ben nu lvl 6. Dus misschien zal ik dan nog verder moeten spelen. Thx!bukkum schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:13:
[...]
Multiplayer speel je vrij bij bepaald level.
Diamantle is geld ervoor krijgen
Muziek is echt mooi idd.
Plus Destiny blijft eikelen over strict NAT terwijl ik alles open heb staan voor het ip adres van de PS4.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
kingfriko
Edit : Verzonden.
[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 19-07-2014 11:42 ]
Heb hem binnen, thanks Phusebox!
[ Voor 22% gewijzigd door toorts op 19-07-2014 12:33 . Reden: Code ontvangen ]
wat vinden jullie?
Verwijderd
PS3: NFNG-2QN2-KDDE
PS4: NNF2-F4NF-H77T
Verwijderd
Verwijderd
Hier hetzelfde, was een beetje sceptisch over het spel, na het kijken van filmpjes kon de setting me niet echt boeien. Maar wat een tof spelRokz schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 11:58:
wat ben ik aan 't genieten van dit spelheb nu 4 uurtjes hooguit gespeeld. Maar ik vind 't helemaal mooi
ik denk als de full versie uit is dat ik me hier uren mee ga vermaken. Ik hou wel heel erg van dat mmo stijltje wat er toch wel een beetje aan zit!
wat vinden jullie?
Vooral het online maar ook weer niet online spelen trekt me aan. Je begint aan een missie, komt iemand tegen die diezelfde missie doet. En dan ga je samen op pad, werkt perfect. Geeft de wereld ook wat meer een bewoonde feeling.
Ook een puntje:
nee je moet in de Tower even naar binnen lopen in de richting waar je je trainer voor jou Caracter hebt vlak daarvoor heb je ook NPC's waarvan er 1 je een item geeft daarna kan je PVP'enLekkerboeie86 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:17:
[...]
Aha ben nu lvl 6. Dus misschien zal ik dan nog verder moeten spelen. Thx!
PSN: FreakGIB
RF2F-7TNK-JKPL
7A3M-HEN5-8KQ8
GP4P-8FNT-8EEQ
B3NP-25NH-34MC
[ Voor 7% gewijzigd door t3dd3k op 19-07-2014 15:51 ]
GP4P-8FNT-8EEQ gebruikt. Thankst3dd3k schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 13:59:
78LH-PHNQ-L8F5
RF2F-7TNK-JKPL
7A3M-HEN5-8KQ8
GP4P-8FNT-8EEQ
B3NP-25NH-34MC
Ik gebruik de Fusion riffle en een sniper, maar ik ben pas lvl 6
[ Voor 15% gewijzigd door Tupac op 19-07-2014 14:06 ]
Heb nou ook eindelijk een sniper die wat schade aanricht. Dik 600 damage op dat oog en dat ding met die poten.
Werkt ook een stuk beter in crucible. Eerst speelde ik met wapens met veel te weinig damage. Sja dan wordt het een stuk minder...dus het leuke blijft eindeloos lang opzoek gaan naar vette gear, nieuwe wapens en dat soort dingen.
Vast veel andere games die dit ook doen, maar dit is mijn eerste. Voorheen alleen cod en battlefield.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Je moet wel eerst een fireteam vormen. Je speelt dus alleen Co-op met jou fireteam.Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 11:06:
Ik dacht trouwens dat de story missies co-op waren? Ik zie regelmatig anderen rondlopen maar zodra je in de no-respawn zone komt verdwijnt iedereen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
ik heb vaak last van lag de laatste tijd (Ziggo ubee router)
ik merk in Destiny geen enkele lag, maar ik zie wel andere spelers op mijn scherm die kills jatten en bij eindbazen niet meer aanwezig zijn.
PSN: MrMistral
Gehehe ja die kwam ik ook tegen, alles geprobeerd maar helaasMrMistral schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:33:
Hoe versla ik in hemelsnaam een acolyte en een knight die immune zijn voor alle kogels? Waar normaal hun level staat, staan ook alleen maar vraagtekens?
Verwacht dat hij nog te hoog lvl voor je is daarom ook een vraagteken.MrMistral schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:33:
Hoe versla ik in hemelsnaam een acolyte en een knight die immune zijn voor alle kogels? Waar normaal hun level staat, staan ook alleen maar vraagtekens?
Trouwens, als iemand een code heeft, zou ik er echt heel blij van worden.
Heeft iemand voor mij nog een beta code voor de PS3 ?
Kun je mij dan een DM sturen ?
Ik zal je heel erg dankbaar zijn !!!!
Groetjes,
Jasper
De website van Destiny werkte bij mij voor geen meter. Ik heb ook niet het idee dat het daar uberhaupt ging werken. De PSN store daarentegen werkte prima.polopolo150 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:51:
Moet je de codes die in deze topic langskomen gebruiken in de Playstation Store of de website van Destiny?
Trouwens, als iemand een code heeft, zou ik er echt heel blij van worden.
Verwijderd
Playstation store > Redeem codebasackwards schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:04:
[...]
De website van Destiny werkte bij mij voor geen meter. Ik heb ook niet het idee dat het daar uberhaupt ging werken. De PSN store daarentegen werkte prima.
Lekker dan, dus nooit aangezien ik niemand ken met een PS4... ok dat wordt dan of de Xbox One versie of helemaal geen Destiny voor mij. Wat een crap systeem.Jackal131 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 14:26:
[...]
Je moet wel eerst een fireteam vormen. Je speelt dus alleen Co-op met jou fireteam.
Hoe versla je überhaupt een Knight trouwens, want ik heb er een van LVL 9 (ik ben LVL 4) al 6 keer afgemaakt maar hij respawnt steeds.
Hmm. Te hoog als in hoe hoog? Want toen ik een lager level was kon ik hogere level enemies ook gewoon killen hoor. Maar zodra ik op deze schiet zie ik overal 'immune' opduiken. Maakt niet uit wat voor wapen. Hun naam is trouwens geel en er staat Hollowed oid voor.Trixh schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:41:
[...]
Verwacht dat hij nog te hoog lvl voor je is daarom ook een vraagteken.
PSN: MrMistral
[ Voor 3% gewijzigd door KaasNinja op 19-07-2014 16:37 ]
Btw game doet me veel denken aan. Borderlands. Killzone en halo.
Ik ben zeer verrast.
Je hoeft niet perse een fireteam op te zetten. Ke speelt dan meestal met ramdom spelers.
De ps4 versie ziet er echt goed uit.
Alle monsters respawnen na een tijdje weer, of bedoel je dat deze gelijk weer terug is ?Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:27:
[...]
Lekker dan, dus nooit aangezien ik niemand ken met een PS4... ok dat wordt dan of de Xbox One versie of helemaal geen Destiny voor mij. Wat een crap systeem.
Hoe versla je überhaupt een Knight trouwens, want ik heb er een van LVL 9 (ik ben LVL 4) al 6 keer afgemaakt maar hij respawnt steeds.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Haal dan maar op de Xbox One, en add meteen McPoowlPhusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:27:
[...]
Lekker dan, dus nooit aangezien ik niemand ken met een PS4... ok dat wordt dan of de Xbox One versie of helemaal geen Destiny voor mij. Wat een crap systeem.
Hmm Ik heb in 6 uur nog niks samen gedaan, alle missies solo volbracht.Pykow schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:38:
Je hoeft niet perse een fireteam op te zetten. Ke speelt dan meestal met ramdom spelers.
De ps4 versie ziet er echt goed uit.
Het is ook jammer dat er geen manier is on te communiceren met de mensen in je game middels vaste commands of zo.
Heb ik al alleen geen beta code. Voorkeur ging uit naar PS4 vanwege exclusieve content en betere graphics. Sorry verkeerd gelezen, dacht dat je zei haal een XBO.McPoowl schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:46:
[...]
Haal dan maar op de Xbox One, en add meteen McPoowl
Ja vrijwel meteen. Binnen 5-10 sec in ieder geval. Leek wel een infinite loop.Zethiel schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:46:
[...]
Alle monsters respawnen na een tijdje weer, of bedoel je dat deze gelijk weer terug is ?
[ Voor 44% gewijzigd door Phusebox op 19-07-2014 16:50 ]
Verwijderd
zou fijn zijn als men even bevestigd een code te hebben gebruitk of dat deze niet meer werkt. dat maakt het eea overzichtlijker
Edit: Codes op.
[ Voor 20% gewijzigd door Lrod op 19-07-2014 18:58 ]
Zit met mn broertje samen in 1 huis met 2 ps4's en gisteren ging het heel de tijd goed. Maar nu als er een soort cutscene komt in de game flikkert hij mij eruit. Join dan mijn broertje zn fireteam.
Kreeg net ook de melding nat is strict... modem gereset en die melding is nu weg.
Hoop dat het aan het spel licht. Had vroeger ook heel vaak problemen met 2 xboxen tegelijkertijd online op 1 netwerk. Ps3's nooit problemen mee maar nu met ps4 begint het nat verhaal weer...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
PS4 (Europe):
L8LE-P3N5-7L2Q
PMCJ-AAN8-35B7
PS4 (USA):
396R-3JNP-2LPK
PS3 (Europe):
LADM-HTNP-8F9R
TRNE-TPNP-23PL
PS3 (USA):
2QFD-CGNG-K8N7
Je kunt randoms gewoon een invite sturen om je fireteam te joinen, kom je genoeg mensen tegen.Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:46:
[...]
Hmm Ik heb in 6 uur nog niks samen gedaan, alle missies solo volbracht.
Het is ook jammer dat er geen manier is on te communiceren met de mensen in je game middels vaste commands of zo.
En is een standaard netwerk fout en moet gaan port forwarden enz... heb mijn ps4 in dmz staan en die van mijn broertje niet. Maar mijne doet nu moeilijk en die van mijn broertje niet... wordt zo moe van de netwerk problemen altijd...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Heb deze code gebruikt! Dank je wel!Blackfly5 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 17:22:
Heb nog wat extra codes over:
PS4 (Europe):
PMCJ-AAN8-35B7
Je kan spelers uitnodigen om een Fireteam te vormen, hoef je geen friends voor te zijn. Via options en dan roster zie je welke spelers er in je sessie zitten.Phusebox schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:27:
[...]
Tip: ga naar de Tower en druk R1 om iemand te selecteren en da options en invite to fiteteam.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Geprobeerd maar deze is reeds gebruiktBlackfly5 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 17:22:
Heb nog wat extra codes over:
PS4 (Europe):
L8LE-P3N5-7L2Q
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2