@Ruwi,
Vrijdag ofzo weer een run?
Hoe lang heeft het nog geduurd gisteren?
Dan moet atheon nog wel afmaken.
we waren rond 00:00 klaarzekerpixels schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:31:
@Ruwi,
PSN: FreakGIB
Verwijderd
Ik loop wel met je mee voor Atheon checkpoint met mijn alt.zekerpixels schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:58:
@ruwi
Voor 23:00 stop ik ermee, dus licht eraan of er snel mnsen te vinden zijn, anders morgen
PSN: Leech1984
Enkel Atheon nog open staan voor mijn Titan, hopen op de helmConvoy schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:30:
[...]
Vanavond weer nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hebben oracle checkpoint op hard gelukkig nog
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Meeste van onze members spelen de raid, sommige op normal, andere op hard of beide.To easy schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:28:
[...]
Hebben jullie 1 raid groep of meer? Zoek eigenlijk ook wel een leuke clan op de xbox one.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Goh, die helm zag ik gisteren in de hard-raid nog voorbij komenjustifire schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:26:
[...]
Enkel Atheon nog open staan voor mijn Titan, hopen op de helm![]()
Wil juist mijn Warlock naar 30 aangezien dat mijn main is, week wachten maar weer
[ Voor 7% gewijzigd door Convoy op 26-11-2014 16:42 ]
Ja die kreeg ik haha!!Convoy schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:41:
[...]
Goh, die helm zag ik gisteren in de hard-raid nog voorbij komen![]()
Ik moet alleen mn Titan nog levelen, is nog maar lvl27. Andere 2 chars heb ik al op lvl30. Vanavond maar eens mee aan de slag denk ik
[ Voor 53% gewijzigd door Bunta op 26-11-2014 16:44 ]
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
als lid van stroopwafel clan verwacht ik dan ook dat er een team is om mij zaterdag door de raid heen te loodsen(of lootenjustifire schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:29:
[...]
Meeste van onze members spelen de raid, sommige op normal, andere op hard of beide.
Hebben geen specifieke raid-groep, proberen wel eens wat af te spreken maar meestal is het maar net wie er online is.
Vinden het ook absoluut geen probleem om de raid nog een keer extra door te lopen, it's all about the fun
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Haha herkenbaar!FreakGIB schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:17:
.... ik wilde me eerst even veronderschuldigen voor de paar keer dat ik een beetje uitviel omdat ik en rocket probeerde te schieten op Altheon en er toen net iemand voorlangs liep....
Verwijderd
Stuur mij maar bericht op zaterdag voor hard mode! Ik wil wel mee. Weet niet 100% zeker of ik kan maar dat laat ik dan wel wetenRaw Kip schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:34:
wow, is het hier al eens zo rustig geweest?
hardmode?, ik heb de raid nog nooit op normal gedaanVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:36:
[...]
Stuur mij maar bericht op zaterdag voor hard mode! Ik wil wel mee. Weet niet 100% zeker of ik kan maar dat laat ik dan wel weten
Dan wil ik samen met nog een andere gast ook wel mee, als er plek isVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:36:
[...]
Stuur mij maar bericht op zaterdag voor hard mode! Ik wil wel mee. Weet niet 100% zeker of ik kan maar dat laat ik dan wel weten
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Verwijderd
HA! Ik dacht toch serieus dat ik hard mode zag staan. Normal mode wil ik al helemaal mee helpen, good fun. Grey, kan jij des noods vanavond al HM mee doen + Dingle?Raw Kip schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:39:
[...]
hardmode?, ik heb de raid nog nooit op normal gedaan
Ik in ieder geval wel, ik zal Dingle even vragenVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:41:
[...]
HA! Ik dacht toch serieus dat ik hard mode zag staan. Normal mode wil ik al helemaal mee helpen, good fun. Grey, kan jij des noods vanavond al HM mee doen + Dingle?
Verwijderd
Ik ben vanavond 7 uur vanavond bereid om te beginnen. HM wel eens eerder gedaan?greyfox1987 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:48:
[...]
Ik in ieder geval wel, ik zal Dingle even vragenIk stuur wel ff een berichtje op Smartglass.... Hoe laat was je van plan te gaan?
HM wel eens eerder gedaan, maar nooit geclearedVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:55:
[...]
Ik ben vanavond 7 uur vanavond bereid om te beginnen. HM wel eens eerder gedaan?
Heb sinds gister eindelijk m'n Fatebringer geloot, dus heb EINDELIJK alle spullen uit de raid die ik wil. Druk is van de ketel (tot 9 december.................)
Verwijderd
Jajaaa sorry we gaan al! Excuseer me dat ik de stilte van bijna een hele dag wilde verbreken met een beetje chitter chatter.CrackSlet schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:04:
Ben je niet in de war met het kroegtopic, daar zijn ze wel op zoek voor een Hard Raid
ga door!Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:10:
[...]
Jajaaa sorry we gaan al! Excuseer me dat ik de stilte van bijna een hele dag wilde verbreken met een beetje chitter chatter.
PS5 PSN: UnrealKazu
Ook gelezen, tjoh, t shirtjes kopen? 20% eraf........Kazu schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:35:
Nieuwste weekly update van Bungie: http://www.bungie.net/7_B...14/en/News/News?aid=12428
Helemaal niks interessants (bla bla Thanksgiving bla bla), op de allerlaatste zin na. Volgende week dus patch.
Dus iedereen mag de Templar weer gewoon op de normale manier gaan proberen
Verwijderd
Verwijderd
Waar haal je dat vandaan van de Templar?!Kazu schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:35:
Nieuwste weekly update van Bungie: http://www.bungie.net/7_B...14/en/News/News?aid=12428
Helemaal niks interessants (bla bla Thanksgiving bla bla), op de allerlaatste zin na. Volgende week dus patch.
Dus iedereen mag de Templar weer gewoon op de normale manier gaan proberen
Omdat de 9e de nieuwe DLC uit komt en ze dan veel bugfixes door gingen voeren. Lijkt mij wel logisch dat de Templar daardoor ook gefixed wordt.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:01:
[...]
Waar haal je dat vandaan van de Templar?!
Verwijderd
Lijkt me stug dat ze dat dan pas gaan doorvoeren, denk niet dat de Templar ooit gefixed gaat worden. Anders hadden ze dat wel tijdens Atheon's fix gedaan, en op dezelfde manier.jesse111 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:08:
[...]
Omdat de 9e de nieuwe DLC uit komt en ze dan veel bugfixes door gingen voeren. Lijkt mij wel logisch dat de Templar daardoor ook gefixed wordt.
De Templar cheese strategie was toen nog niet heel bekend, de Atheon cheese strat was bij iedereen bekend en daardoor werd die ook gelijk gepatched.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:10:
[...]
Lijkt me stug dat ze dat dan pas gaan doorvoeren, denk niet dat de Templar ooit gefixed gaat worden. Anders hadden ze dat wel tijdens Atheon's fix gedaan, en op dezelfde manier.
Verwijderd
Waar baseer jij je opmerking op dat hij niet heel bekend was? Wist je er zelf niets vanaf of is het gewoon giswerk? Lijkt me erg sterk als ze de Templar nu nog gaan fixen.jesse111 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:14:
[...]
De Templar cheese strategie was toen nog niet heel bekend, de Atheon cheese strat was bij iedereen bekend en daardoor werd die ook gelijk gepatched.
Bungie heeft gezegd dat ze binnenkort heel veel bugs gaan oplossen. Gewoon afwachten dus.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2014 13:28 ]
Ik baseer dit op eigen ervaring, berichten op tweakers en posts op reddit.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:27:
[...]
Waar baseer jij je opmerking op dat hij niet heel bekend was? Wist je er zelf niets vanaf of is het gewoon giswerk? Lijkt me erg sterk als ze de Templar nu nog gaan fixen.
ook al gaan ze het fixen de templar is ook op de normale manier snel te killenKazu schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:21:
Bungie heeft inderdaad al meerdere malen aangegeven dat de komende patch gefocust is op raid fixes. Lijkt me erg sterk als ze de Templar niet gaan fixen.
PSN: FreakGIB
[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 27-11-2014 14:02 ]
Count me in!justifire schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:02:
Heb nog een checkpoint voor Atheon op hard, mensen zin om dit rond 19.00 even te fixen ?
15-30 minuten werk
Xbox One
Verwijderd
Heuj ik doe mee!justifire schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:02:
Heb nog een checkpoint voor Atheon op hard, mensen zin om dit rond 19.00 even te fixen ?
15-30 minuten werk
Xbox One
Persoonlijk vind ik het Templar gevecht ook erg leuk om te doen. Het is jammer dat veel mensen waarde hechten aan die extra 2 shards/energy die je krijgt als je cheesed. Mij boeit die extra kist niet, dus het zou leuk zijn als we straks weer op de normale manier de Templar kunnen doen.FreakGIB schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:34:
[...]
ook al gaan ze het fixen de templar is ook op de normale manier snel te killen
vraag me af of ze de oracle phase gaan fixen zodat je niet meer daar boven kan blijven staan
maar goed er zijn meerdere wegen naar Rome.
[ Voor 0% gewijzigd door Kazu op 27-11-2014 15:34 . Reden: Typo ]
Doe mij ook maar danConvoy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:31:
Oke dan hebben we er nog 3 nodig, voor nu hebben we:
- justifire
- Fixojete ii
- prim3rs
-
-
-
[ Voor 75% gewijzigd door Raw Kip op 27-11-2014 14:59 . Reden: hard raid voor iemand die nog nooit raid heb gedaan? impossibru! ]
Er is nog plek hoor...... Tenzij je liever geen hard-raid doet
[ Voor 10% gewijzigd door Convoy op 27-11-2014 15:01 ]
Verwijderd
Haha blame it on me. Ik zit al een tijdje lekker met Raw Kip te chatten en hij gaat zaterdag hopelijk z'n raid virginity kwijt raken, en dan is Atheon op hardmode nou niet echt een goede inkomer. Tenzij jij t anders ziet?Convoy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:00:
[...]
Hier 1 lvl 30 en iemand van lvl 29 die mee willenConvoy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:00:
[...]
Eigenlijk wel met je eens. Ookal hebben we de vorige keer ook gecheesed.. Ik heb maar één keer geprobeerd zonder te cheesen.. Toen stond ik 10 cm naast de teleport ring. Dus helaas geen shards.Kazu schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:31:
[...]
Persoonlijk vind ik het Templar gevecht ook erg leuk om te doen. Het is jammer dat veel mensen waarde hechten aan die extra 2 shards/energy die je krijgt als je cheesed. Bij boeit die extra kist niet, dus het zou leuk zijn als we straks weer op de normale manier de Templar kunnen doen.
PSN: Fruitschaaltje
hehe oke dan, dacht alVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:03:
[...]
Haha blame it on me. Ik zit al een tijdje lekker met Raw Kip te chatten en hij gaat zaterdag hopelijk z'n raid virginity kwijt raken, en dan is Atheon op hardmode nou niet echt een goede inkomer. Tenzij jij t anders ziet?
Als hij minimaal lvl 29 is en om 19.00 beschikbaar zie ik het probleem nietVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:03:
[...]
Haha blame it on me. Ik zit al een tijdje lekker met Raw Kip te chatten en hij gaat zaterdag hopelijk z'n raid virginity kwijt raken, en dan is Atheon op hardmode nou niet echt een goede inkomer. Tenzij jij t anders ziet?
LOLZ! Na de weekly refresh zijn er weer helmpjuhsjustifire schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:33:
[...]
Als hij minimaal lvl 29 is en om 19.00 beschikbaar zie ik het probleem niet![]()
Zoals gezegd, eerste run op hard is dubbele kans op loot uit de Hard Raid Loot Table.
Alleen zo jammer dat de helmen al vergeven zijn
Gaat ook zeker een leuke uitdaging worden, die kist alsnog proberen te halen door hem niet te laten teleporterenFruitschaal schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:24:
[...]
Eigenlijk wel met je eens. Ookal hebben we de vorige keer ook gecheesed.. Ik heb maar één keer geprobeerd zonder te cheesen.. Toen stond ik 10 cm naast de teleport ring. Dus helaas geen shards...
Echt ?!Convoy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:35:
[...]
LOLZ! Na de weekly refresh zijn er weer helmpjuhs
[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 27-11-2014 15:43 ]
Ah joh, kom op, tis net een tuin moet je maar denken
Vandaar dat ik steeds handschoenen en laarzen krijg....Convoy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:41:
[...]
Ah joh, kom op, tis net een tuin moet je maar denken
Hahahahahahajustifire schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:44:
[...]
Vandaar dat ik steeds handschoenen en laarzen krijg....
Verwijderd
Ik zie ook geen probleem. Je hoort t Kip!justifire schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:33:
[...]
Als hij minimaal lvl 29 is en om 19.00 beschikbaar zie ik het probleem niet![]()
Zoals gezegd, eerste run op hard is dubbele kans op loot uit de Hard Raid Loot Table.
Alleen zo jammer dat de helmen al vergeven zijn
Je moet maar zo zien, na hard kan het alleen maar makkelijker wordenVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:55:
[...]
Ik zie ook geen probleem. Je hoort t Kip!
Zeker, is altijd gezellig met de stroopwafel-boyz!Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:04:
Zo te horen hebben we manschappen zat. Top! Gaat leuk worden :-D.
Lekker hoor!Raw Kip schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:10:
haha, dusssss nu heb ik nog wat te doen als ik thuis kom, eerst nog ff snel helium filaments farmen om me gloves te uppen dan eten(Pannekoeken!!!!!!) en dan raid !
Verwijderd
Ik wil pannenkoeken!!!!!Raw Kip schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:10:
haha, dusssss nu heb ik nog wat te doen als ik thuis kom, eerst nog ff snel helium filaments farmen om me gloves te uppen dan eten(Pannekoeken!!!!!!) en dan raid !
Verwijderd
Hey die .gif ga ik een keer gebruiken in een mailtje naar een boze klant. (A)Raw Kip schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:12:
Ik zat vanmiddag trouwens op Imgur te kijken en kwam daar dit filmpje tegen en ik had water in me mond, geen goeie combinatie![]()
http://replygif.net/i/1491.gif
ja SFW
Meteen ff die achievement binnenharkenConvoy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:09:
[...]
Zeker, is altijd gezellig met de stroopwafel-boyz!![]()
![]()
Verwijderd
Voor zover ik weet moet je hem van begin tot eind met clanmembers doen..justifire schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:29:
[...]
Meteen ff die achievement binnenharken
Of zal je daar de hele raid voor door moeten spelen met full clanmembers ?
Daar moet je de gehele raid voor doorwandelenjustifire schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:29:
[...]
Meteen ff die achievement binnenharken
Of zal je daar de hele raid voor door moeten spelen met full clanmembers ?
Weet het niet, de Epic Raider achievement unlockte ook na enkel Hard Atheon gedaan te hebben, we gaan het zien vanavondVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:34:
[...]
Voor zover ik weet moet je hem van begin tot eind met clanmembers doen..
Helaas, moet ook zonder disconnects dus!justifire schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:41:
[...]
Weet het niet, de Epic Raider achievement unlockte ook na enkel Hard Atheon gedaan te hebben, we gaan het zien vanavond
Verwijderd
Ha, dat is gelukkig niet helemaal waar. Heb hem zelf gehaald met raid groepje waarvan er één iemand werd geDCd net na de Gatekeepers. Toen hij terugkwam hebben we Atheon neer gehaald en kregen we allemaal de achievement (helaas wel via de omweg, via switch profile etc).
Landverrader !Bunta schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:47:
Deze stroopwafel heeft hem al en ik moest ook de hele raid doen. Stiekem vreemd gegaan in een andere clan
Ah ok, omdat het daar stond dacht ik dat het zo was, ook aangezien het voor flawless raider het in ieder geval wel moetVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:46:
[...]
Ha, dat is gelukkig niet helemaal waar. Heb hem zelf gehaald met raid groepje waarvan er één iemand werd geDCd net na de Gatekeepers. Toen hij terugkwam hebben we Atheon neer gehaald en kregen we allemaal de achievement (helaas wel via de omweg, via switch profile etc).
Scheelt voor hem dat er in de Dark Below niet heel veel vuur voorkomt als ik op de trailers af gajustifire schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:52:
[...]
Landverrader !
Hiervoor zal je eeuwig branden in de vuren van Dark Below !!
justifire schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:52:
[...]
Landverrader !
Hiervoor zal je eeuwig branden in de vuren van Dark Below !!
Ik vrees dat weinig mensen je hier kunnen helpen, aangezien iedereen hier in één keer de volledige versie heeft gekocht. Bungie heeft pas sinds een paar weken een demo van het spel, dus weinig hebben daar ervaring mee.Bontes schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:48:
Hey allemaal,
Ik had een vraagje; Na het proberen van de trial (40gb geloof ik) heb ik vande week het originele spel in de winkel gekocht (vanguard edition). De demo verwijderd, en de disc erin gestopt om vervolgens te installeren... kom ik maar op 20gb uit ? Dit is misschien te wijten dat er deels nog data via de disc geladen moet blijven worden denk ik. Maarrr, ga ik op het icoon staan van destiny en druk omlaag, zie ik rechtsboven de recente activiteiten nog steeds Demo staan ipv vollege game... hoe kan dit ? ben ik genaaid (spel zat in seal) of is dit omdat ik de demo eerst gespeeld heb en dat dit onthouden wordt ?? (ps4 versie)
How do I upgrade to the full game?
The Destiny Trial on PlayStation 4 or Xbox One can be upgraded via the in game menu. You will not be required to download the full retail game or purchase a disc.
To get the full version of Destiny on PlayStation 3 or Xbox 360, purchase Destiny from your local retailer, the Xbox Store, or the PlayStation Store. Once you have launched the full version of Destiny, and confirmed that your existing character progression can be selected, you may delete the Destiny Demo file, as you will no longer require it.
[ Voor 20% gewijzigd door Kazu op 27-11-2014 19:05 ]
Ik heb even voor je gekeken, bij mij (PS4) is hij ook 22 gig. Ik zou dan even op de Bungie site inloggen, om te kijken of je daar iets van een upgrade mechanisme hebt. Zo niet, even een ticket aanmaken bij de support van Bungie.Bontes schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:07:
@Kazu, thanks voor de reactie. Heb me ps4 geformateerd en het spel opnieuw erop gezet incl. addons. Toch geeft hij nog steeds aan demo, teminste als je via het starticoon effe naar beneden klikt waar ook je recente dingen staan. Dit zag ik dus gek genoeg ook bij far cry 4, bij de rest van de spellen zie ik gewoon volledige game staan.
Wat ook maf is, is dat als ik al mijn recente activiteiten van destiny bekijk, er in grote letters boven Destiny Digital guardian editon staat terwijl ik een fisieke schijf gekocht heb genaamd Vanguard edition.
Maar goed, mijn vraag is aan de PS4 eigenaren hoeveel GB is Destiny op jullie systeem ? Bij mij is dit 22GB nu.
Bij Dead Orbit moet je ook met Crucible Marks dingen kopen, dus die krijg je sowieso, ongeacht of je nu een DO class item equipped hebt of niet.Versteegrob schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:48:
Heb nu factie van dead Orbit en ben lvl 24. Speel nu een lange tijd maar gaat het levellen zo langzaam? 900/1500 heb ik pas en ben nog steeds rank 1 bij dead Orbit. Een bond van bv vanquard kan ik niet kopen. In crucible krijg je maar 25 punten per match. Probleem dat mijn auto rifle nog steeds van lvl 17 is.
Mijn crucible rank blijft maar op 200/2000 staan en zie dat ik beneden maar geen bond kan kopen, speel met warlock. Te vaag want hier las ikdat je kan switchen door een bond te kopen.
[ Voor 12% gewijzigd door Kazu op 27-11-2014 21:08 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Wackmack op 27-11-2014 21:15 ]
Misschien is het idee van factions überhaupt niet helemaal duidelijk bij je.Versteegrob schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:08:
Dat begrijp ik maar waarom kan ik niet switchen? Heb alles bekeken maar kan alleen 2 bonden kopen bij deze Orbit, dat is toch vaag? Wil weermis stijgen bij crucible. Stijg wel hard bij Cryptarch maar hier heb je geen goede gear.
Heb je de demo verwijderd voordat je full game disc er in hebt gedaan? Want in die quote van bungie.net staat dat je demo veilig kan verwijderen nadat je de game disc hebt geïnstalleerd. Misschien eerst weer ff de demo installeren en dan full game?Bontes schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:07:
@Kazu, thanks voor de reactie. Heb me ps4 geformateerd en het spel opnieuw erop gezet incl. addons. Toch geeft hij nog steeds aan demo, teminste als je via het starticoon effe naar beneden klikt waar ook je recente dingen staan. Dit zag ik dus gek genoeg ook bij far cry 4, bij de rest van de spellen zie ik gewoon volledige game staan.
Wat ook maf is, is dat als ik al mijn recente activiteiten van destiny bekijk, er in grote letters boven Destiny Digital guardian editon staat terwijl ik een fisieke schijf gekocht heb genaamd Vanguard edition.
Maar goed, mijn vraag is aan de PS4 eigenaren hoeveel GB is Destiny op jullie systeem ? Bij mij is dit 22GB nu.
[ Voor 21% gewijzigd door Bunta op 28-11-2014 07:31 ]
Atlas#22744
PSN - ps4 : sir_kowlier
Omdat ik deze mis aan mijn sniper verzameling. Helaas de vorige keer niet kunnen kopen bij Xur vanwege afwezigheid. Als vervanging heb ik een legendary arc sniper gehaald en die gebruik ik toch best van hoor. Niets zo makkelijk als in elk wapenslot een modifier naar keuze te hebben, kan je lekker damage doen bij andere schild typen.kowlier schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:59:
waarom zou je graag patience and time willendie sniper is enkel nuttig tijdens arc nightfall imo
PSN - ps4 : sir_kowlier
Verwijderd
YOO! Blij dat het wij het toch af hebben kunnen maken. Hopelijk kunnen we morgen normale raid doen. Zijn er nog vrijwilligers?Raw Kip schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:15:
Wil toch even Justfire, van Zanten, greyfox, fixojete, en ps Ghost bedanken voor het gatekeepers gedeelte van de raid. IRL verplichtingen zorgde ervoor dat ik de raid niet kon afmaken.
preadyth's timepiece gekregen, iemand ervaring mee?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 09:23 ]
Helaas dat er geen gift-system is, anders had je een Gjallarhorn van me kunnen krijgen. Heb er inmiddels 3Bunta schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 07:29:
Xurdag!!! Gjallarhorn of patience and Time aub! Anders wordt het toch weer sparen en een voorraadje telemetry en ammo aanleggen.
Hehe geen probleem man!Raw Kip schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:15:
Wil toch even Justfire, van Zanten, greyfox, fixojete, en ps Ghost bedanken voor het gatekeepers gedeelte van de raid. IRL verplichtingen zorgde ervoor dat ik de raid niet kon afmaken.
preadyth's timepiece gekregen, iemand ervaring mee?
Hey Fixo! Voor mij hangt het er vanaf hoe laat de vriendin naar bed gaat... ik zou wel vanavond kunnen eventueelVerwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:21:
[...]
YOO! Blij dat het wij het toch af hebben kunnen maken. Hopelijk kunnen we morgen normale raid doen. Zijn er nog vrijwilligers?
En die Timepiece wil ik wel je recensie over horen, die moet ik nog!
dikke lol gehad en gehaald, daar gaat het uiteindelijk omgreyfox1987 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:31:
[...]
Hehe geen probleem man!We hebben het uiteindelijk gehaald trouwens... hadden een hoop geklooi in de portals, dat ik met de relic dood ging enzo. Maar uiteindelijk hebben we het toch gehaald!
toen jullie uit de portals gingen, ging er iemand die de relic vast had dood, Toen werd er naar mij geroepen: pak de relic en spring en smash. ik heb geen idee wat ik daarna gedaan heb maar ging goed toch!?greyfox1987 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:31:
[...]
Hehe geen probleem man!We hebben het uiteindelijk gehaald trouwens... hadden een hoop geklooi in de portals, dat ik met de relic dood ging enzo. Maar uiteindelijk hebben we het toch gehaald!
[...]
Hey Fixo! Voor mij hangt het er vanaf hoe laat de vriendin naar bed gaat... ik zou wel vanavond kunnen eventueel
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq