Je maakt een grapje zeker, de Titan vind ik de zwakste pvp klasse. Hunters hebben met golden gun en bladedancer makkelijk 3 a 4 kills en zijn bijna niet dood te krijgen. En zelfs de Nova Bomb van de warlock heeft veel meer range en area effect dan de Titan Smash. De Titan heeft een buff nodig in pvp.jesse111 schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:51:
[...]
Of die titan super op een capture point...
Sta je daar, zie je hem aankomen, spring je opzij, ben je alsnog dood
Bungie nerf pls
Dragon Age en Warlords of Draenor zul je bedoelen!
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Destiny bedoelen jullie!Arrahant schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:18:
[...]
Dragon Age en Warlords of Draenor zul je bedoelen!
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Mocht ik het uiteindelijk moe worden dan heb ik nog 3 DLC's door te werken in Dark Souls 2
maar krijg nu pas de neiging om mijn 2de Charater te leven heb pas ruim 17 dagen kwa tijd er in zitten in mijn Hunter.
PSN: FreakGIB
17 dagen?FreakGIB schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:24:
[...]
Mocht ik het uiteindelijk moe worden dan heb ik nog 3 DLC's door te werken in Dark Souls 2
maar krijg nu pas de neiging om mijn 2de Charater te leven heb pas ruim 17 dagen kwa tijd er in zitten in mijn Hunter.
Ik heb nu totaal in 3 chars 7.5 dagen in het spel zitten
- lvl30 Warlock: Total: 10 days, 22 hours, 54 minutes
- lvl30 Hunter: Total: 4 days, 23 hours, 42 minutes
- lvl27 Titan: Total: 1 day, 11 hours, 28 minutes
Hoe zit het straks met de dlc. Ik heb met de Iron Banner de gloves en shoulders gekocht legendary's level 30.
Maar de cap gaat straks omhoog naar 32. Kan ik deze twee items dan gelijk weer bij het vuilnis zetten? Ik twijfel nu een beetje om te investeren in de upgrades van die items. Hetzelfde ook voor mijn legendary auto rifle.
Is hier al wat meer over bekend?
Maar de cap gaat straks omhoog naar 32. Kan ik deze twee items dan gelijk weer bij het vuilnis zetten? Ik twijfel nu een beetje om te investeren in de upgrades van die items. Hetzelfde ook voor mijn legendary auto rifle.
wat zou het gemiddeld aantal uren zijn die spelers ongeveer gespeeld hebbenConvoy schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:41:
- lvl30 Warlock: Total: 10 days, 22 hours, 54 minutes
- lvl30 Hunter: Total: 4 days, 23 hours, 42 minutes
- lvl27 Titan: Total: 1 day, 11 hours, 28 minutes
met die info kunnen ze dus zien of het voor de meesten wel of niet interesant genoeg is/was.
en zien of het wel of niet terecht is dat er gezijkt word over te weinig content.
KookSpook schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:50:
Hoe zit het straks met de dlc. Ik heb met de Iron Banner de gloves en shoulders gekocht legendary's level 30.
Maar de cap gaat straks omhoog naar 32. Kan ik de
ze twee items dan gelijk weer bij het vuilnis zetten? Ik twijfel nu een beetje om te investeren in de upgrades van die items. Hetzelfde ook voor mijn legendary auto rifle.
DeBierVampier schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:33:
[...]
En gear met max lvl 32. M.a.w. al je zuurverdiende en zuur geupgrade exotics worden in 1 klap overbodig over een paar weken. Al die keren dat je de raid hebt gedaan en telkens geen raid gear krijgt, al die frustratie begint over een paar weken weer helemaal overnieuw.
[ Voor 24% gewijzigd door DeBierVampier op 24-11-2014 13:53 ]
Is dat nog een serieuze vraag dan? Of er terecht of onterecht gezeikt wordt over te weinig content? Daar was iedereen 't volgens mij al vrij snel over eens...FreakGIB schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:51:
[...]
wat zou het gemiddeld aantal uren zijn die spelers ongeveer gespeeld hebben
met die info kunnen ze dus zien of het voor de meesten wel of niet interesant genoeg is/was.
en zien of het wel of niet terecht is dat er gezijkt word over te weinig content.
Maar is dat echt zo? Ik las namelijk ook iets dat je items kunt opwaarderen. Voornamelijk exotics maar ik hoop dus ook legendary gear. Alleen vraag ik mij even af of hier al wat meer van bekend is
Niemand weet het nog, het is nog niet bekend. Gewoon wachten en je laten verrassen.
bedoelde eigenlijk meer van als als de meesten de content te weinig vinden waarom dan toch zo veel uren er in stoppen er zit dus toch iets in wat het spel goed maakt ?DeBierVampier schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:08:
[...]
Is dat nog een serieuze vraag dan? Of er terecht of onterecht gezeikt wordt over te weinig content? Daar was iedereen 't volgens mij al vrij snel over eens...
precies dit, als je er niks van verwacht kan het alleen maar meevallen =)jesse111 schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:14:
Niemand weet het nog, het is nog niet bekend. Gewoon wachten en je laten verrassen.
er worden hier vaak overhaaste conclusies getrokken over content die nog uit moet komen
Verwijderd
had 7 helm engrams, 5 body armor engrams, en nog diverse gears wat als engrams was toegevoegd.
alles had kans om legendary gear te kunnen worden maar behalve op wat standard gear en mote of light krijg ik dus geen legendary..... op de helm na heb ik legendary ( lvl 27 warlock)
alles had kans om legendary gear te kunnen worden maar behalve op wat standard gear en mote of light krijg ik dus geen legendary..... op de helm na heb ik legendary ( lvl 27 warlock)
Tip, bewaar je black wax idolsKookSpook schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:11:
[...]
Maar is dat echt zo? Ik las namelijk ook iets dat je items kunt opwaarderen. Voornamelijk exotics maar ik hoop dus ook legendary gear. Alleen vraag ik mij even af of hier al wat meer van bekend is
Nee man gewoon gebruiken die hap. Tegen de tijd dat er eindelijk wat Crota-raid-gear dropt staat de volgende DLC alweer voor de deur om alle Crota-troep overbodig te maken
Haha, ik hoop dat m'n warlock en titan nog level 30 worden voor de uitbreiding.DeBierVampier schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:37:
[...]
Nee man gewoon gebruiken die hap. Tegen de tijd dat er eindelijk wat Crota-raid-gear dropt staat de volgende DLC alweer voor de deur om alle Crota-troep overbodig te maken
Dinsdag weer hopen op titan gear, warlock alleen de chest nog.
Lekker negatief weer allemaal
Is het weer maandag klaagdag? ^^
jij slaat vandaag alle spijkers op de kop! azijnpissers allemaal....jesse111 schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:39:
Lekker negatief weer allemaal![]()
Vanavond nog hard-mode?tha_crazy schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:38:
[...]
Haha, ik hoop dat m'n warlock en titan nog level 30 worden voor de uitbreiding.
Dinsdag weer hopen op titan gear, warlock alleen de chest nog.
Ohja kak, jij ging ook mee, ik moet echt eens dingen gaan opschrijven.
Heb nu al een vol team
1tje kan maar tot half 10 iig......
Betwijfel of we atheon dan al down hebben.
Wacht ff... ff kieken wat ik kan regelen.
[ Voor 6% gewijzigd door tha_crazy op 24-11-2014 14:44 ]
1 uurtje voor hard raid is prima te doen ^^tha_crazy schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:44:
[...]
Heb nu al een vol team
ik heb zelf alleen gatekeepers + atheon hard mode gedaan.jesse111 schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:46:
[...]
1 uurtje voor hard raid is prima te doen ^^
2 die erbij zijn, 1e keer hardmode, dus dat wordt even kijken
ps. One-shot de gjallarhorn ook in hardmode nog minotaurs?
Hmm mn beide titans hebben de raid al gedaan afgelopen week, maar m'n hunter kan max level 29 worden op het moment (ff wat spirit bloom verzamelen).tha_crazy schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:44:
[...]
Heb nu al een vol team
Dus heb ik nu de keuze:
Of HM-VOG doen met lvl 30 titan. Met vergrote kans op nutteloze drops (enige wat nog handig zou zijn is helm/fatebringer/mythoclast, maar hey wat is de kans dat een van die dingen droppen? HAHA!)
Anderzijds, HM-VOG met lvl 29 hunter.... hmm
Geen idee, ik heb geen gjallarhorntha_crazy schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:48:
[...]
ik heb zelf alleen gatekeepers + atheon hard mode gedaan.
2 die erbij zijn, 1e keer hardmode, dus dat wordt even kijken
ps. One-shot de gjallarhorn ook in hardmode nog minotaurs?
Ik wel, maar nog niet volledig geupgrade
Meer bezig geweest met mn SUROS. Iedereen prijst dat ding de hemel in voor PVP, maar holy shit in PVE kan je alles perma-stunlocken zolang er geen Angry Modifier aanstaat.
Dat is het enige wapen wat je nog niet hebt of zo?
Geen idee ik ben nog geen 30
Atlas#22744
In de hard mode kan je beter VoC of Atheons epilogue gebruiken. Handig voor oracles en je kan dan een secondary exotic nemen (zoals icebreaker)DeBierVampier schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:02:
[...]
Ik wel, maar nog niet volledig geupgrade
Meer bezig geweest met mn SUROS. Iedereen prijst dat ding de hemel in voor PVP, maar holy shit in PVE kan je alles perma-stunlocken zolang er geen Angry Modifier aanstaat.
Ik heb nog geen enkele exotic heavysteffeh schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:02:
[...]
Dat is het enige wapen wat je nog niet hebt of zo?
Spirit bloom farm is makkelijkDeBierVampier schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:49:
[...]
Hmm mn beide titans hebben de raid al gedaan afgelopen week, maar m'n hunter kan max level 29 worden op het moment (ff wat spirit bloom verzamelen).
Dus heb ik nu de keuze:
Of HM-VOG doen met lvl 30 titan. Met vergrote kans op nutteloze drops (enige wat nog handig zou zijn is helm/fatebringer/mythoclast, maar hey wat is de kans dat een van die dingen droppen? HAHA!)
Anderzijds, HM-VOG met lvl 29 hunter.... hmm
Maar ik zal even kijken of diegene die tot half 10 kan het erg vind om volgende week mee te gaan.
Volgende week ga ik sowieso weer VoG HM.
Tevens van t weekend ff atheon down gemaakt, 2x hunter helm
Atheons slaat nog geen deuk in een pakje boter op normal. Kan me niet voorstellen dat ie beter presteert op hard. Het is een leuk ding om de shields van minotaurs af te knallen maar het daadwerkelijk omleggen van die dingen is ie absoluut niet geschikt voor. Maar ik heb inderdaad meerdere mensen horen zeggen dat ie handig is voor 't killen van oracles.jesse111 schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:02:
[...]
In de hard mode kan je beter VoC of Atheons epilogue gebruiken. Handig voor oracles en je kan dan een secondary exotic nemen (zoals icebreaker)
VoC + Golden Gun + Gjallarhorn als backup.DeBierVampier schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:04:
[...]
Atheons slaat nog geen deuk in een pakje boter op normal. Kan me niet voorstellen dat ie beter presteert op hard. Het is een leuk ding om de shields van minotaurs af te knallen maar het daadwerkelijk omleggen van die dingen is ie absoluut niet geschikt voor. Maar ik heb inderdaad meerdere mensen horen zeggen dat ie handig is voor 't killen van oracles.
Ik gebruik bijna nooit mijn special
Wat ik altijd doe is mn Atheons Epilogue gebruiken voor het schild down te halen en dan mn icebreaker te gebruiken om de minotaur af te makenDeBierVampier schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:04:
[...]
Atheons slaat nog geen deuk in een pakje boter op normal. Kan me niet voorstellen dat ie beter presteert op hard. Het is een leuk ding om de shields van minotaurs af te knallen maar het daadwerkelijk omleggen van die dingen is ie absoluut niet geschikt voor. Maar ik heb inderdaad meerdere mensen horen zeggen dat ie handig is voor 't killen van oracles.
En de fanatics/hobs/gobs/harpes dan?jesse111 schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:05:
[...]
Wat ik altijd doe is mn Atheons Epilogue gebruiken voor het schild down te halen en dan mn icebreaker te gebruiken om de minotaur af te maken
Gatekeeper en Atheon niet te vergetenDeBierVampier schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:07:
[...]
En de fanatics/hobs/gobs/harpes dan?
Fanatics AEDeBierVampier schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:07:
[...]
En de fanatics/hobs/gobs/harpes dan?
Hobs Icebreaker
Gobs AE
Harpies AE/Icebreaker
Gatekeeper Icebreaker (wel cheesen natuurlijk
Atheon Icebreaker leeg maken en dan AE
[ Voor 16% gewijzigd door jesse111 op 24-11-2014 15:15 ]
Dan liever een legendary sniper rifle met hoge impact en mn (nog niet volledig geupgrade) Ballerhorn leegpompen op Atheonjesse111 schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:14:
[...]
Fanatics AE
Hobs Icebreaker
Gobs AE
Harpies AE/Icebreaker
Gatekeeper Icebreaker (wel cheesen natuurlijk)
Atheon Icebreaker leeg maken en dan AE
Of gewoon alles met de bladedancer #@*!!@::{@*#&!!!. Oké, dat is frustratie uit PVP.
Maar zo doe ik het ook altijd ja, beste optie.
Eventjes met level 30 fanatics "dancen"steffeh schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:22:
Of gewoon alles met de bladedancer #@*!!@::{@*#&!!!. Oké, dat is frustratie uit PVP.
Hahaha know that feel bro....steffeh schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:22:
Kijk, als je een gjallarhorn hebt, gewoon die lekker gebruiken op atheon ^^DeBierVampier schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:21:
[...]
Dan liever een legendary sniper rifle met hoge impact en mn (nog niet volledig geupgrade) Ballerhorn leegpompen op Atheon
+1
Moet voor zowel mijn hunter als warlock een chest hebben (of raid-helm)
Handschoenen en laarzen droppen er genoeg, chests en helmen ook wel, echter niet voor mij
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mijn hunter: 2 chests, 4 boots en 0 glovesjustifire schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:32:
[...]
+1
Moet voor zowel mijn hunter als warlock een chest hebben (of raid-helm)
Handschoenen en laarzen droppen er genoeg, chests en helmen ook wel, echter niet voor mij
Gloves voor mijn Warlock heb ik van de week via Iron Banner gehaald.DeBierVampier schreef op maandag 24 november 2014 @ 17:33:
[...]
Mijn hunter: 2 chests, 4 boots en 0 gloves
Heel de week doodgeërgerd aan dat PvP, hunters en shotguns all over the place, maar uiteindelijk toch lvl 4 gehaald en handschoenen gekocht.
Gisteren tijdens hard raid eerste drop : handschoenen
Een voordeel, op de IB gloves zit quick reload voor scout-rifles, iets dat toch wel fijn is icm VoC
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik ga toch ook maar een extra char aanmaken en daadwerkelijk levellen. Een hunter.
Wat is de meest snelle manier? Bounty's oppakken en story doen of juist pvp of...
Wat is de meest snelle manier? Bounty's oppakken en story doen of juist pvp of...
Zojuist hard raid gefinished, Vex Mythocast en Thunderlord als beloning.
Weer geen armor dus nog steeds lvl 29.....
Iemand hier Raid Hard Gatekeeper checkpoint?
Liefst level 30.
Liefst level 30.
Vanmiddag voor iemand anders Atheon checkpoint op hard afgemaakt, 5 Gjallahorns waarvan 4 maxed, maar vond het resultaat nou niet echt een succes, liever 6/7 icebreaker shots van 12.000 damage per schot of 16.000 met bubble van een titan, misschien dat het in het begin goed te doen was met Gjalla en op normale vijanden is hij top, maar op Atheon is het verspilling van rockets..DeBierVampier schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:21:
[...]
Dan liever een legendary sniper rifle met hoge impact en mn (nog niet volledig geupgrade) Ballerhorn leegpompen op Atheon
Iedereen wisselde tijdens het potje ook weer over naar een Icebreaker of iets dergelijks.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ja was een mooie loot rond: Vex Mythocast, Façade of the Hezen Lords en een XV0 Timebreaker voor deze guardianjustifire schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:22:
Zojuist hard raid gefinished, Vex Mythocast en Thunderlord als beloning.
[ Voor 6% gewijzigd door Convoy op 25-11-2014 08:52 ]
mja, niet iedereen heeft icebreaker
ik heb er spijt van dat ik die niet gekocht heb toen ie beschikbaar was...
PSN - ps4 : sir_kowlier
Zijn alle kindertjes zoet geweest in de Iron Banner? Iemand nog leuke beloningen gekregen?
Zitten jullie nou gewoon een beetje zonder mij de hard raid te doenConvoy schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:51:
[...]
Ja was een mooie loot rond: Vex Mythocast, Façade of the Hezen Lords en een XV0 Timebreaker voor deze guardian![]()
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Dit was met mn vaste groepje hard-raid guardians, vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen BassieBunta schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:47:
[...]
Zitten jullie nou gewoon een beetje zonder mij de hard raid te doen.
Andere mensen zoals jij kunnen nooit wachten toch als ik nog in de auto zit, lekker puh!
[ Voor 14% gewijzigd door Convoy op 25-11-2014 09:55 ]
Zelfs tijdens jou afwezigheid heb ik de mede teamleden altijd laten weten dat ik mijn "Raid maatje" mis. Uiteraard kwam het een beetje raar over gezien de uitspraak van RaidConvoy schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:54:
[...]
Dit was met mn vaste groepje hard-raid guardians, vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen Bassie![]()
![]()
Andere mensen zoals jij kunnen nooit wachten toch als ik nog in de auto zit, lekker puh!![]()
Verwijderd
Ik ben juist op zoek naar mensen die de VoG minimaal eens een keer per week doen, maar ik zit momenteel al bij een kleine clan. Volgens mij is het ook niet mogelijk om meer dan 1 clan te joinen toch?Arrahant schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:44:
Zijn er hier nog mensen op zoek een NL-sprekende clan?
Onze clan had wekelijks 2 raidgroepen, maar de laatste tijd is de interesse voor Destiny bij een aantal wat weggevallen. Hierdoor is het lastig geworden om twee parallelle raidgroepen te runnen. We zijn momenteel dan ook op zoek naar een stuk of 4 nieuwe members die 1 of 2 avonden per week kunnen raiden. Uiteraard het liefst lvl 30, maar iedereen is welkom.
Als iemand dus nog een PS4 clan zoekt om normal- en hardmodes mee te doen: zoek me op en join mijn clan (zie sig)! De meeste raiders zijn lvl 30, een enkeling is nog 29. Daarnaast bevat de clan ook een aantal casual spelers. We maken gebruik van een inschrijftopic; maar in de praktijk zijn vooral dinsdag, donderdag en zondag standaard raidavonden.
Ook buiten Destiny is er altijd wel een PSN party aan de gang om in te ouwehoeren tijdens het gamen. De meeste members zijn circa 30 jaar oud.
http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/380029
Ik ben al lang level 29 (even terug gegaan naar level 28 omdat ik mijn iron banner gear moet levellen), maar heb nog nooit VoG gedaan. De mensen in mijn clan spelen ook nu andere games, dus het zal er met mijn eigen clan niet snel van komen om de VoG te doen.
Hoeveel mensen hebben zich al aangemeld bij je?
ik ook van jou!Bunta schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:04:
[...]
Zelfs tijdens jou afwezigheid heb ik de mede teamleden altijd laten weten dat ik mijn "Raid maatje" mis. Uiteraard kwam het een beetje raar over gezien de uitspraak van Raid. Maar het kwam uit een goed hart
Deze week heb ik voor de Facties • Dead Orbit gekozen alleen nu denk ik dat een vanguard beter is. Bij de dead orbit heb je maar keus uit enkele geweren. Bij de vanguard is de keuze veel groter alleen kan ik deze keus ongedaan maken? Heb alles al geprobeerd maar de Dead Orbit kan ik maar niet verwijderen.
Gevolg is dat Crucible Handler / Vanguard Quartermaster / Crucible Quartermaster / Warlock Vanguard stijgen voor mijn gevoel nu ook niet meer terwijl ik dit wel wil.
Gevolg is dat Crucible Handler / Vanguard Quartermaster / Crucible Quartermaster / Warlock Vanguard stijgen voor mijn gevoel nu ook niet meer terwijl ik dit wel wil.
Verwijderd
Yep, je kunt gewoon weer terug switchen naar je Vanguard door de Vanguard mark weer te dragen.Versteegrob schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:19:
Deze week heb ik voor de Facties • Dead Orbit gekozen alleen nu denk ik dat een vanguard beter is. Bij de dead orbit heb je maar keus uit enkele geweren. Bij de vanguard is de keuze veel groter alleen kan ik deze keus ongedaan maken? Heb alles al geprobeerd maar de Dead Orbit kan ik maar niet verwijderen.
Je hebt nu waarschijnlijk de Dead Orbit mark equipped. Wanneer je weer je gewone vanguard mark equipped, level je gewoon weer je vanguard quartermaster e.d.
Even je class item veranderen naar eentje die niet van dead orbit isVersteegrob schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:19:
Verder bij vanguard tot level 2 (legendary armor) of level 3 (legendary wapens) blijven.
Daarna zou ik switchen naar een faction als je de unieke shaders of de wapens die niet te koop zijn bij de factie verkoper wil hebben.
Voor crucible zou ik die overigens weer af doen want crucible level je apart van je vangaurd en er zijn geen class items die alle rep geven aan je crucible level.
Gisteren het potje waarin ik level 5 IB werd de Birth of History gekregen
de dead orbit of een van die andere facties stijgen alleen maar als je ook die Cape/armband/?? draagtVersteegrob schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:19:
als je die weer afdoet dan krijg je je punten weer bij de Vanuard/crucible
Ja dat switchen lukt dus niet. Heb alleen een band van dead orbit maar verder niks. Misschien een vanguard mark kopen? Maar heb nog niet gezien waar.Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:23:
[...]
Yep, je kunt gewoon weer terug switchen naar je Vanguard door de Vanguard mark weer te dragen.
Je hebt nu waarschijnlijk de Dead Orbit mark equipped. Wanneer je weer je gewone vanguard mark equipped, level je gewoon weer je vanguard quartermaster e.d.
Zo wil ik het doen alleen het kost aardig wat tijd zeg. Ben al een paar weken 20+ maar nog steeds rank 2. Gelukkig vermaak ik mij top met pvp en af en toe een daily mission.Ereaser schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:23:
[...]
Even je class item veranderen naar eentje die niet van dead orbit is
Verder bij vanguard tot level 2 (legendary armor) of level 3 (legendary wapens) blijven.
Daarna zou ik switchen naar een faction als je de unieke shaders of de wapens die niet te koop zijn bij de factie verkoper wil hebben.
Voor crucible zou ik die overigens weer af doen want crucible level je apart van je vangaurd en er zijn geen class items die alle rep geven aan je crucible level.
Gisteren het potje waarin ik level 5 IB werd de Birth of History gekregenOok de goldspiral shader en de scout rifle gekocht
[ Voor 46% gewijzigd door Wackmack op 25-11-2014 10:28 ]
Verwijderd
Klopt. De factions hebben allemaal een class item. Zodra je die draagt, level je voor de faction. Pak je je vanguard item weer, dan level je voor je vanguard.FreakGIB schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:24:
[...]
de dead orbit of een van die andere facties stijgen alleen maar als je ook die Cape/armband/?? draagt
als je die weer afdoet dan krijg je je punten weer bij de Vanuard/crucible
Haha, heb je de rest verwijderd? Gewoon een andere kopen dan die niet van een faction is.Versteegrob schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:26:
[...]
Ja dat switchen lukt dus niet. Heb alleen een band van dead orbit maar verder niks. Misschien een vanguard mark kopen? Maar heb nog niet gezien waar.
[...]
Zo wil ik het doen alleen het kost aardig wat tijd zeg. Ben al een paar weken 20+ maar nog steeds rank 2. Gelukkig vermaak ik mij top met pvp en af en toe een daily mission.
Verwijderd
Vanguard class item kun je kopen bij de vanguard quartermaster als je in het midden bij de tower daar naar beneden loopt (eventjes de naam van de ruimte vergeten). Dus naar beneden lopen, doorlopen bij de twee crucible quartermasters en dan staan daar de drie vanguard quartermasters.Versteegrob schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:26:
[...]
Ja dat switchen lukt dus niet. Heb alleen een band van dead orbit maar verder niks. Misschien een vanguard mark kopen? Maar heb nog niet gezien waar.
[...]
Zo wil ik het doen alleen het kost aardig wat tijd zeg. Ben al een paar weken 20+ maar nog steeds rank 2. Gelukkig vermaak ik mij top met pvp en af en toe een daily mission.
Om je vanguard te levelen kun je het beste ook bounties meenemen. Hiermee level je heel snel.
Ik kan waarschijnlijk vanavond niet vroeg genoeg Online zijn voor de raid. Moet de afspraak nog bevestiging maar gaat hoogstwaarschijnlijk door....Convoy schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:06:
[...]
ik ook van jou!Zoals ik al zei; vanavond gaan we weer los!
Super! Vanmiddag direct kijken of ik er eentje kan kopen. Weet goed wat je bedoelt en dan gamen. Ben nu lvl 23 dus hopelijk ergens in december eindelijk de raid spelenVerwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:31:
[...]
Vanguard class item kun je kopen bij de vanguard quartermaster als je in het midden bij de tower daar naar beneden loopt (eventjes de naam van de ruimte vergeten). Dus naar beneden lopen, doorlopen bij de twee crucible quartermasters en dan staan daar de drie vanguard quartermasters.
Om je vanguard te levelen kun je het beste ook bounties meenemen. Hiermee level je heel snel.
Zo, gister mijn 3e character van lvl 18 naar 27 geleveld. Vandaag lvl 28 hopelijk (heb de gear al, maar moet alleen nog die armour dingetjes hebben van de hunter. Heb verdomme 900 op de warlock
)
Voordeel is gewoon vanaf nu elke week netjes 27 coins. Al is zo'n beetje het enige wat ik nog nodig heb van die knakker: Gjallahorn en telemetry. (HEEERLIJK die telemetry voor exotics)
Voordeel is gewoon vanaf nu elke week netjes 27 coins. Al is zo'n beetje het enige wat ik nog nodig heb van die knakker: Gjallahorn en telemetry. (HEEERLIJK die telemetry voor exotics)
PSN & XBL: Denkoyugo
Onze clan had wekelijks 2 raidgroepen, maar de laatste tijd is de interesse voor Destiny bij een aantal wat weggevallen. Hierdoor is het lastig geworden om twee parallelle raidgroepen te runnen. We zijn momenteel dan ook op zoek naar een stuk of 2 nieuwe members die 1 of 2 avonden per week kunnen raiden. Uiteraard het liefst lvl 30, maar iedereen is welkom.
Als iemand dus nog een PS4 clan zoekt om normal- en hardmodes mee te doen: ik zie de requests graag verschijnen! De meeste raiders zijn lvl 30, een enkeling is nog 29. Daarnaast bevat de clan ook een aantal casual spelers. We maken gebruik van een inschrijftopic; maar in de praktijk zijn vooral dinsdag, donderdag en zondag standaard raidavonden.
Ook buiten Destiny is er altijd wel een PSN party aan de gang om in te ouwehoeren tijdens het gamen. De meeste members zijn circa 30 jaar oud.
Onze clan had wekelijks 2 raidgroepen, maar de laatste tijd is de interesse voor Destiny bij een aantal wat weggevallen. Hierdoor is het lastig geworden om twee parallelle raidgroepen te runnen. We zijn momenteel dan ook op zoek naar een stuk of 2 nieuwe members die 1 of 2 avonden per week kunnen raiden. Uiteraard het liefst lvl 30, maar iedereen is welkom.
Als iemand dus nog een PS4 clan zoekt om normal- en hardmodes mee te doen: ik zie de requests graag verschijnen! De meeste raiders zijn lvl 30, een enkeling is nog 29. Daarnaast bevat de clan ook een aantal casual spelers. We maken gebruik van een inschrijftopic; maar in de praktijk zijn vooral dinsdag, donderdag en zondag standaard raidavonden.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Komt me bekend voor dit berichtArrahant schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:55:
alsof het gister ook al gepost is...
je hoeft toch niks te dragen van de Vanguard om daar ook voor te levelen voor zover ik weet, ik heb ik mijn eigen gevonden Cape voor mijn Hunter en ik level nog steeds voor de Vanguard ?Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:31:
[...]
Vanguard class item kun je kopen bij de vanguard quartermaster als je in het midden bij de tower daar naar beneden loopt (eventjes de naam van de ruimte vergeten). Dus naar beneden lopen, doorlopen bij de twee crucible quartermasters en dan staan daar de drie vanguard quartermasters.
Verwijderd
Die normale class items levellen automatisch voor de Vanguards. Dus de Titan mark, hunter cape of warlock bond die niet bij een van de factions vandaan komt, levellen inderdaad automatisch voor de vanguardFreakGIB schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:57:
[...]
je hoeft toch niks te dragen van de Vanguard om daar ook voor te levelen voor zover ik weet, ik heb ik mijn eigen gevonden Cape voor mijn Hunter en ik level nog steeds voor de Vanguard ?
Maar als jij een class item koopt van een van de factions en je normale class item dismantle / verwijderd, dan moet je dus eerst weer een normale krijgen voordat je weer kunt switchen naar de Vanguard.
Vaak krijg je ze ook bij strikes of weekly enz.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2014 11:09 ]
Je kunt ook even bij de Cryptarch kijken of hij een class item engram heeftVersteegrob schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:34:
[...]
Super! Vanmiddag direct kijken of ik er eentje kan kopen. Weet goed wat je bedoelt en dan gamen. Ben nu lvl 23 dus hopelijk ergens in december eindelijk de raid spelen
Dan hoef je geen vanguard marks uit te geven
Verwijderd
Zal hier nogmaals op antwoordenArrahant schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:55:
Ik ben juist op zoek naar mensen die de VoG minimaal eens een keer per week doen, maar ik zit momenteel al bij een kleine clan. Volgens mij is het ook niet mogelijk om meer dan 1 clan te joinen toch?
Ik ben al lang level 29 (even terug gegaan naar level 28 omdat ik mijn iron banner gear moet levellen), maar heb nog nooit VoG gedaan. De mensen in mijn clan spelen ook nu andere games, dus het zal er met mijn eigen clan niet snel van komen om de VoG te doen.
Je kan meerdere clans joinen! Je kan er echter maar 1 onder je naam hebben staan.Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:32:
[...]
Zal hier nogmaals op antwoorden:
Ik ben juist op zoek naar mensen die de VoG minimaal eens een keer per week doen, maar ik zit momenteel al bij een kleine clan. Volgens mij is het ook niet mogelijk om meer dan 1 clan te joinen toch?
Verwijderd
Thanks voor je reply!jesse111 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:22:
[...]
Je kan meerdere clans joinen! Je kan er echter maar 1 onder je naam hebben staan.
We hebben er gisteren een actieve member bij gekregen (Onyx79) die de plaats van onze afvallige R..f.. in kan nemen
Vanavond gaan we weer looooooooos !!!
Top! Moet nog 6min "werken"justifire schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:48:
[...]
We hebben er gisteren een actieve member bij gekregen (Onyx79) die de plaats van onze afvallige R..f.. in kan nemen![]()
![]()
![]()
Vanavond gaan we weer looooooooos !!!![]()
Zo, m'n Iron Banner boots volledig geüpdate dus nu level 30 titan.
Uit verveling was ik ondertussen maar m'n extra exotic helmpjes aan het levelen, heb daar 3 van namelijk, kan ik af en toe nog eens wisselen
Nu alleen nog m'n VoC naar 300 krijgen en dan maar een keer de hard raid proberen denk ik
Uit verveling was ik ondertussen maar m'n extra exotic helmpjes aan het levelen, heb daar 3 van namelijk, kan ik af en toe nog eens wisselen
Nu alleen nog m'n VoC naar 300 krijgen en dan maar een keer de hard raid proberen denk ik
Hebben jullie 1 raid groep of meer? Zoek eigenlijk ook wel een leuke clan op de xbox one.justifire schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:48:
[...]
We hebben er gisteren een actieve member bij gekregen (Onyx79) die de plaats van onze afvallige R..f.. in kan nemen![]()
![]()
![]()
Nog ruimte over of al een volle fireteam???justifire schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:48:
[...]
![]()
![]()
Gamertag for Xbox: R0SSI
Goeie normal run net met Fruitschaaltje & co
Hard Light, raid boots en chest. Grootste opbrengst in een raid run tot nu toe, en ik heb er behoorlijk wat gedaan...
Dit werd vervolgens wel weer mooi gecountered met een waardeloze reward in de nightfall. Je kan niet alles hebben op één avond
Dit werd vervolgens wel weer mooi gecountered met een waardeloze reward in de nightfall. Je kan niet alles hebben op één avond
PS5 PSN: UnrealKazu
Vanavond evenals gisteren de Vex Mythoclast gekregen en weer geen armor 
En we blijven vrolijk verder spelen op lvl 29.7 ....
Ander uit het team kreeg handschoenen, harnas en op het eind twee helmen, terwijl hij juist wapens wil hebben
Ander uit het team kreeg handschoenen, harnas en op het eind twee helmen, terwijl hij juist wapens wil hebben
[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 26-11-2014 01:57 ]
Weet niet of deze al gepost is maar bij deze: https://www.youtube.com/w...cKXFytWM&feature=youtu.be
Official Destiny Trailer: The Dark Below with DrCrispy93. Geinige trailer
Official Destiny Trailer: The Dark Below with DrCrispy93. Geinige trailer
PSN: Edgyi-
gisteren voor de eerste maal hard raid gedaan, en boots, chest, 2 x helm, mythoclast en legendary ship gekregen
en de helmen waren dan nog eens max stats in de juiste combinatie :love:
nu mooi lvl 30 met mijn armamentarium
had het wel niet verwacht dat ik in 1 raid alles ging krijgen wat ik woul
nu mooi lvl 30 met mijn armamentarium
Wat een mazzelaars hiero. VoG hard of VoG normal, het maakt niet uit. Na 17 raids nog steeds geen Boots mogen ontvangen. Ben er nu wel een beetje klaar mee...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
goja, eenmaal chance mag wel zeker
ik hoopte eigenlijk op een voc of een fatebringer...
Balen manJackal131 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:40:
Wat een mazzelaars hiero. VoG hard of VoG normal, het maakt niet uit. Na 17 raids nog steeds geen Boots mogen ontvangen. Ben er nu wel een beetje klaar mee...
Atlas#22744
Zo ben ik ook level 30 geworden,in het begin zag ik er tegenop,maar nu heb ik zelfs plezier om af en toe de IB of Crucible te doen
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
You lucky bastard. Vandaag ook maar eens de hard raid proberen met de hunter. Ik moet alleen de chest nog.kowlier schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:37:
gisteren voor de eerste maal hard raid gedaan, en boots, chest, 2 x helm, mythoclast en legendary ship gekregenen de helmen waren dan nog eens max stats in de juiste combinatie :love:
nu mooi lvl 30 met mijn armamentariumhad het wel niet verwacht dat ik in 1 raid alles ging krijgen wat ik woul
PSN: Edgyi-
gisteren de raid op Hard gedaan ik wilde me eerst even veronderschuldigen voor de paar keer dat ik een beetje uitviel omdat ik en rocket probeerde te schieten op Altheon en er toen net iemand voorlangs liep
en sorry voor de domme dingen die ik zelf deed hehe zoals er pas bij te Templar achter komen dat ik level 29 was en dus 1 verkeerd armor piece droeg ehum ehum sorry hehe.
maar uiteindelijk hebben we het gehaald en de loot was heel goed
Armor: Prime Zealot Gloves, Prime Zealot Cuirass(chest armor), Prime Zealot Graeves Legs
weapons Praediths Revenge(bij templar), Altheons Epilogue, Vision of Confluence, Mida Multi-tool, legendary ship allemaal bij Altheon
en uit de kistjes kreeg ik Chard en energie
in de Nightfall Red Hand X hand cannon
Epitaph 2261 sniper
dus erg goed al zeg ik het zelf
wel jammer dat je veel dubbele dingen krijgt en anderen soms niks
armor had ik al en Mida Multi-Tool ook al
maar de Armor heeft wel weer andere stats dan wat ik al had
bv.. voorheen had ik bij de meeste armor alleen discipline en nu discilpine en strength
en sorry voor de domme dingen die ik zelf deed hehe zoals er pas bij te Templar achter komen dat ik level 29 was en dus 1 verkeerd armor piece droeg ehum ehum sorry hehe.
maar uiteindelijk hebben we het gehaald en de loot was heel goed
Armor: Prime Zealot Gloves, Prime Zealot Cuirass(chest armor), Prime Zealot Graeves Legs
weapons Praediths Revenge(bij templar), Altheons Epilogue, Vision of Confluence, Mida Multi-tool, legendary ship allemaal bij Altheon
en uit de kistjes kreeg ik Chard en energie
in de Nightfall Red Hand X hand cannon
Epitaph 2261 sniper
dus erg goed al zeg ik het zelf
wel jammer dat je veel dubbele dingen krijgt en anderen soms niks
armor had ik al en Mida Multi-Tool ook al
maar de Armor heeft wel weer andere stats dan wat ik al had
bv.. voorheen had ik bij de meeste armor alleen discipline en nu discilpine en strength
Niet echt tijd voor gehad.Kasai schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:45:
[...]
Balen manHeb je Iron Banner rank 3 halen niet overwogen?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Jammer, de buff was uiteindelijk 100%, rank 3 halen was best makkelijk.
Atlas#22744
Vanavond weer nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hebben oracle checkpoint op hard gelukkig nogjustifire schreef op woensdag 26 november 2014 @ 01:52:
Vanavond evenals gisteren de Vex Mythoclast gekregen en weer geen armor
Verwijderd
Zo nice dan al die rewards! Ik kreeg gisteren weer geen Vex Mythoclast! Damn die wil ik nog voor de DLC haha. Ik kreeg wel eindelijk een raid helm! jeeh voor me alt.
Gisteren was niet iedereen even scherp Freak haha kan gebeuren toch. Uiteindelijk hadden we hem.
Gisteren was niet iedereen even scherp Freak haha kan gebeuren toch. Uiteindelijk hadden we hem.
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2