Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is eigenlijk the way to go vanaf lvl 20 en wanneer het "verhaal" is uitgespeeld?

De day/weekly's zijn te hard en de strike playlists ook/ de PVP matches ook.

Echt alleen maar bounty's hunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:49

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Weekly is wellicht nog iets aan de moeilijke kant, maar de daily herioic missions moeten goed te doen te zijn aangezien die op lvl 20 starten. Goed op de modifiers letten en gaan. Mocht dat echt niet lukken zal je bounties moeten gaan doen en wat gaan grinden in de hoop betere gear te krijgen. Kijk ook eens naar de Strikes die je met een random fireteam kan starten. Dan heb je iig mensen die het of eerder gedaan hebben of hetzelfde lvl hebben en heb je een stuk meer firepower. De drops zijn altijd wel ok en je krijgt na de missie ook rewards.

P.s voor PVP hoef je niet goed te zijn om rewards te krijgen. Ik speel 1 match per dag omdat ik PVP HAAAAAAAAT maar ik krijg wel gewoon random drops (en het helpt soms ook je gear te lvlen :) )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:38

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 01:00:
wat is eigenlijk the way to go vanaf lvl 20 en wanneer het "verhaal" is uitgespeeld?

PvP matches zijn niet per definitie hard. ja oke, wel als je het te moeilijk vind tegen andere mensen maar het is niet zo dat een level 28 zo veel voordeel heeft met een level 15 bijvoorbeeld. Heb 2 characters zelfs van level 2 naar 10 geleveld in PVP

Er is toch een strike playlist van level 20 ? de eerste gewoon. die moet je makkelijk kunnen doen zonder al te veel problemen. Het moet wel een klein beetje challenging zijn toch.

Maar bounties is een hele goeie manier om in het begin wat te farmen ja. met name voor de reputatie met vanguard bijv. maar uiteindelijk zal je toch de dungeons moeten doen voor de marks van vanguard. Anders kan je nog geen gear halen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is de gear van bijvoorbeeld the monarchy of " die andere faction" beter dan de vanguard gear? of kan je beter gewoon vanguard halen en upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

Upgrades zijn anders, dus daar moet je op letten.
Wat past bij jou?

psn: lupusergo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 21:57
Het is weer Xurdag! Begin mij wel af te vragen hoeveel mensen er wat gaan halen, al het gangbare is inmiddels wel voorbij gekomen en meerdere malen zelfs! Gisteren zat ik nog naar mijn 44 Mote of Lights te kijken, pas geleden twee engrams gekocht om te dismantelen en nu heb ik er al weer een berg. Zou leuk zijn als je er een keer echt wat mee kan doen. Ik zie hetzelfde al gebeuren met strange coins, als altijd dezelfde spullen verkocht worden zou er toch iets moeten veranderen.

Hoe dan ook, ben wel weer benieuwd wat er vandaag uit de kofferbak verkocht gaat worden!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
Patience and Time,
Voidfang,
Lucky Rasp,
Armamentarium and
exotic helm.

bron: reddit

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik heb nog niks bij Xur gehaald .. geen genoeg strange coins gehad, ben van plan om dit weekend me eerste exotic er te kopen. eens kijken of we de weekly heroic kunnen halen deze week. en dan hoop ik op level 28 want vind dat verschil in strange coins best veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik heb net ook maar even de clan gejoined (RadikalZen PSN-id), er speelt in mijn kringen helemaal niemand Destiny en die missies alleen afkarren is nogal saai ;). lvl 10 warlock die permanent oefent op headshots.

Friend requests op PSN ook welkom overigens!

[ Voor 10% gewijzigd door FirePuma142 op 31-10-2014 10:20 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
Patience and Time, is toch de sniper Rifle waar je onzichtbaar word als je inzoomed
maar als je normaal iemanad ziet sniperen dan zie je toch altijd die lens flare
dus dan ben je weer goed zichtbaar ? of heb ik het miss

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik wil ook die patience and time, volgens mij is die 23 special coins toch ? .. gaat me niet lukken vrees ik :( eb er pas 12 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri.77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 14:10
Wat is trouwens de beste manier om aan die strange coins te komen? Ik heb er pas 4 of zo dus in dat tempo kan ik over een half jaar wel een keer wat bij Xur kopen :)

PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
henri.77 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:33:
Wat is trouwens de beste manier om aan die strange coins te komen? Ik heb er pas 4 of zo dus in dat tempo kan ik over een half jaar wel een keer wat bij Xur kopen :)
weekly strike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Door de weekly strike te doen.
Level 24 geeft 3 coins, 26 geeft er 6 en 28 geeft er 9.
Let wel op dat wanneer je level 24 hebt gedaan, je nog maar 3 coins krijgt bij 26 en 6 bij 28 (omdat je al 3 hebt gekregen :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
weekly op hard is 9 coins en Vanguard strikes doen krijg je soms coins
ook bij het inleveren van engrams krijg je soms coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik vandaag/morgen COD:AW preorder krijg ik dan nog de Blacksmid shader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 01:00:

Ik heb de daily heroic story gaan doen en de weekly strike. Ook al kom je misschien niet door de hele missie heen. Bij mij dropten er rare engrams en zodra je die laat decoden krijg je, in mijn geval tenminste, armor met light. En met light kan je dan weer omhoog levelen. Zo ben ik twee dagen tijd van level 20 naar 22 gegaan. Ook al krijg ik die weekly echt niet voor elkaar in me eentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:35:
Als ik vandaag/morgen COD:AW preorder krijg ik dan nog de Blacksmid shader?
Volgens mij is die actie al over.
Maar AW wil je toch ook niet hebben man? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet toch wat spelen. Destiny is nu beetje nightfall 1x in de week en raid af en toe. Als de expansion er is ben ik er wel vaker hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
tiguan schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:35:
[...]

Ik heb de daily heroic story gaan doen en de weekly strike. Ook al kom je misschien niet door de hele missie heen. Bij mij dropten er rare engrams en zodra je die laat decoded krijg je dus armor met light. En met light kan je dan weer omhoog levelen. Zo ben ik twee dagen tijd van level 20 naar 22 gegaan. Ook al krijg ik die weekly echt niet voor elkaar in me eentje :P
probeer op zijn minst level 2 te worden bij de Venguard gast van jou character daar kan je legendary armor kopen dan kan je uiteindelijk level 28 halen geloof ik, dan ook de raid proberen en hopen op Raid Gear daarme kan je dan level 30 worden eventueel gebruik makend van een Exotic Helm die je meestal kan kopen bij Xur voor 13 coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-10 09:56
Raw Kip schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:03:
Patience and Time,
Voidfang,
Lucky Rasp,
Armamentarium and
exotic helm.

bron: reddit
Xur komt toch pas om 11:00?

Armor is precies hetzelfde als afgelopen weekend, right?

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:20
11 uur was zomertijd. :)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Heh.. Thanks..

Is het de moeite waard om Patience and Time aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Als je er tijd voor hebt om hem te upgraden zeker. Heb zelf alleen echt te veel wapens die nog gedaan moeten worden. Dus ik laat hem nu even lopen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:43

Denko

|{ing Øf ßlitz

Michaelg schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:56:
Als je er tijd voor hebt om hem te upgraden zeker. Heb zelf alleen echt te veel wapens die nog gedaan moeten worden. Dus ik laat hem nu even lopen.
Same here, heb zelfs 2 exotic bounties nog. Ben mij xuros regime nog aan het lvlen, zo veel wapens, zo weinig tijd

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoe kom je aan exotic bounties dan ? is dat gewoon random bij dat bounty gastje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ricmaniac schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:02:
Hoe kom je aan exotic bounties dan ? is dat gewoon random bij dat bounty gastje?
Jip.. Sommige zeggen dat het puur geluk is. Sommige zeggen dat het gebeurt als je 4/5 bounties tegenlijk inlevert. Sommige zeggen dat klagen op dit forum je de volgende dag een exotic bounty bezorgt. (Worked for me... :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door Fruitschaal op 31-10-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Fruitschaal schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:04:
[...]

Jip.. Sommige zeggen dat het puur geluk is. Sommige zeggen dat het gebeurt als je 4/5 bounties tegenlijk inlevert. Sommige zeggen dat klagen op dit forum je de volgende dag een exotic bounty bezorgt. (Worked for me... :+ )
Godverdomme ik krijg ook echt nooit exotic bounties! echt een kut spel

zo goed? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
[...]

Kan het bevestigen, klagen op dit forum werkte voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Zijn er nog plekken vrij in de GoT clan? Ik zoek mensen om mee te spelen, alleen is ook maar alleen.

En ik heb nog 1 coin nodig voor Patience & Time.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

jesse111 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:07:
[...]

Kan het bevestigen, klagen op dit forum werkte voor mij.
Is dat zo? Werkt dit ook voor het verkrijgen van raid gear? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Feindflug schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:12:
[...]

Is dat zo? Werkt dit ook voor het verkrijgen van raid gear? ;)
Kan ook dit bevestigen, heb alle raid gear :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

jesse111 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:14:
[...]

{sarcasme]

*Ahem*

Godskolere, RNG is een achterhaald kut systeem en welke enkel de incompetente spelers beloont met legendary gear. Ik zou het meer moeten verdienen want ik ben een uniek sneeuwvlokje en iedereen die het daar niet mee eens is heeft het fout.

[/sarcasme]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
jesse111 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:14:
[...]

haha werkte idd ook voor mij, heb alleen al een tijdje geen exotic bounty meer gehad. dus aanschouw:

Ik krijg nooit exotic bounty's |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10 21:12
Oh Xur heeft exotic helmet engrams! Nice. Dan kan ik hopelijk exotic helmets krijgen voor mijn alt chars. Mis nog 2 motes of light daarvoor. Iemand een idee hoe ik snel motes of light krijg? Denk alleen XP en engrams farmen eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Cerebriform schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:33:
Oh Xur heeft exotic helmet engrams! Nice. Dan kan ik hopelijk exotic helmets krijgen voor mijn alt chars. Mis nog 2 motes of light daarvoor. Iemand een idee hoe ik snel motes of light krijg? Denk alleen XP en engrams farmen eigenlijk...
Ik krijg er rammend veel van de Cryptarch via engrams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Laatst online: 22-10 22:10

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Hoeveel is patience and time, 17 coins?
Dan kan ik deze voor mijn alt aanschaffen, dan hoef ik niet steeds die wapens over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ye 17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-10 14:28
[...]

Dat klagen werkte voor mij ook inderdaad :P. Maar de exotic bounty's zijn niet heel geweldig hoor. Raiden etc. levert je meer op. Ik kreeg hem bij inleveren van 1 bounty, niet 4 of 5. Natuurlijk heb je met 4/5 tegelijk gewoon meer kans :).
Cerebriform schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:33:
Je krijgt ze overal bij. Events, engrams, bounty's, crucible, etc. Gewoon random :).

[ Voor 26% gewijzigd door Montaner op 31-10-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

trix0r schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:50:
[...]

Dat klagen werkte voor mij ook inderdaad :P. Maar de exotic bounty's zijn niet heel geweldig hoor. Raiden etc. levert je meer op. Ik kreeg hem bij inleveren van 1 bounty, niet 4 of 5. Natuurlijk heb je met 4/5 tegelijk gewoon meer kans :).
Als ik 4/5 bounties inlever krijg ik steeds een blauw schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of patience and time wel die weerspiegeling van snipers heeft als je de invis perk hebt. Ik heb zelf de patience and time, en heb die perk unlocked alleen kan ik zelf niet zien hoe het eruit ziet :p. Een sniper die dat niet heeft lijkt me heel goed. In pvp zie je dat licht van heel ver en weet je pprecies waar je zelf moet zoomen.

Motes of Light kan je ook bewaren voor trials of osiris die er wellicht een keer aankomt. Daar zou je wellicht je Motes kunnen inleveren voor tickets voor de trials. Tip voor de mensen die denken koop maar een engram, wat moet k anders met die Motes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Trials of osiris?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:09:
Ik vraag me af of patience and time wel die weerspiegeling van snipers heeft als je de invis perk hebt. Ik heb zelf de patience and time, en heb die perk unlocked alleen kan ik zelf niet zien hoe het eruit ziet :p. Een sniper die dat niet heeft lijkt me heel goed. In pvp zie je dat licht van heel ver en weet je pprecies waar je zelf moet zoomen.

Motes of Light kan je ook bewaren voor trials of osiris die er wellicht een keer aankomt. Daar zou je wellicht je Motes kunnen inleveren voor tickets voor de trials. Tip voor de mensen die denken koop maar een engram, wat moet k anders met die Motes.
P&T heeft wel die 'lens glare' inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ja k heb even gezocht en overal staat van wel. Dat maakt de invisibility ook meteen waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:16:
Ah ja k heb even gezocht en overal staat van wel. Dat maakt de invisibility ook meteen waardeloos.
In PVP wel ja. in PVE niet, wizards zijn te dom om glare te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ben benieuwd op welke platform de meeste spelen, please vote O-)

http://strawpoll.me/2895964

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ehm, misschien ben ik wel heel erg dom, maar waar moet ik op klikken om te voten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Hij stuurt de verkeerde URL door. Haal de /r weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

op de link die er nu staat :P ik had perongeluk de result page gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ok done :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
In het kader van random teleports.. Nog eens de basics van de relic tijdens de raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:16:
oke ik ben hunter en kan ook invissible worden als ik gehurkt zit en daarna zo rond de 10 sec rondopen
bij die P&T als je inzoomd en invis word kan je dan uitzoomen en ben je dan nog steeds invis voor XX sec?.
en hoe lang ben je invis altijd zolang je inzoomd en stop het op het moment als je schiet
als je bv onzichtbaar blijf zolang je inzoomd en niks doet dan kan het wel heel handig zijn in sommige PVE situatie's.
soms ben je omringt door bad guys als je dan gewoon een tijd invis kan blijven todat ze weglopen zou dat hel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-10 20:00
FreakGIB schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:24:
[...]

oke ik ben hunter en kan ook invissible worden als ik gehurkt zit en daarna zo rond de 10 sec rondopen
bij die P&T als je inzoomd en invis word kan je dan uitzoomen en ben je dan nog steeds invis voor XX sec?.
en hoe lang ben je invis altijd zolang je inzoomd en stop het op het moment als je schiet
als je bv onzichtbaar blijf zolang je inzoomd en niks doet dan kan het wel heel handig zijn in sommige PVE situatie's.
soms ben je omringt door bad guys als je dan gewoon een tijd invis kan blijven todat ze weglopen zou dat hel handig zijn.
Jatog

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Wat is de snelste manier om één SC te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
UTADDICT schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:03:
de weekly op very hard als je dat nog niet gedaan had.
weekly normal 3 coins
hard 6 coins
very hard 9 coins
maar als je eerst op normal heb gespeeld
dan krijg je er nog maar 6 op very hard of 3 op hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Kun je ook gewoon Random met mensen groupen voor een weekly heroic? Soort LFG idee

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug

Feindflug

>implying

Is dit al eerder gepost, de details van the Dark Below DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 10:16
UTADDICT schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:03:
De vierde golden chest op Mars openen, mocht je die nog niet hebben. Zit er één in :)

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 07:44:
Weekly is wellicht nog iets aan de moeilijke kant, maar de daily herioic missions moeten goed te doen te zijn aangezien die op lvl 20 starten. Goed op de modifiers letten en gaan. Mocht dat echt niet lukken zal je bounties moeten gaan doen en wat gaan grinden in de hoop betere gear te krijgen. Kijk ook eens naar de Strikes die je met een random fireteam kan starten. Dan heb je iig mensen die het of eerder gedaan hebben of hetzelfde lvl hebben en heb je een stuk meer firepower. De drops zijn altijd wel ok en je krijgt na de missie ook rewards.

P.s voor PVP hoef je niet goed te zijn om rewards te krijgen. Ik speel 1 match per dag omdat ik PVP HAAAAAAAAT maar ik krijg wel gewoon random drops (en het helpt soms ook je gear te lvlen :) )
Thx!

Met modifiers bedoel je of het op medium of hard oid staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Laatst online: 23-10 13:27
Iemand zin in een Raid? Of heeft iemand plek in de zijne? Wil echt deze week nog een run doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 08:54
Echt niet te geloven, disband ik mijn exotic bounty ipv een normale en dan koop ik een helm bij xur is het titan ipv hunter. Wat een fijne ochtend. Ik krijg al geen hol en zo schiet het ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:49

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 21:27:
[...]

Thx!

Met modifiers bedoel je of het op medium of hard oid staat?
Nope! Er staan vaak iconen bij het overzicht, net voordat je op launch klikt. Als je daarover hovered kan je zien welke modifier er aan staat. Bijv extra enemies, void damage, melee doet meer dmg enz. De iconen staan net boven het blokje dat aangeeft welke level de missie is/ easy -normal- hard aangeeft

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
eRRoR.InSiDe schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 08:30:
Echt niet te geloven, disband ik mijn exotic bounty ipv een normale en dan koop ik een helm bij xur is het titan ipv hunter. Wat een fijne ochtend. Ik krijg al geen hol en zo schiet het ook niet op.
Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar... Het duurt eeuwen om een exotic iets te dismantelen/abandonen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 08:54
Kazu schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:04:
[...]

Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar... Het duurt eeuwen om een exotic iets te dismantelen/abandonen... :/
Op je telefoon kijken en koffie drinken.. Dat die helm titan class was kon ik niets aan doen natuurlijk als die engram dat geeft.
Het is ook gewoon stom wat ik gedaan heb. 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Kazu schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:55:
[...]

De vierde golden chest op Mars openen, mocht je die nog niet hebben. Zit er één in :)
Dit was dus echt een briljant idee, gelukt!

Heb nu Patience and Time ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ricmaniac schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:33:
ben benieuwd op welke platform de meeste spelen, please vote O-)

PS4 staat toch wel flink in de meerderheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( net 14 kills 0 death. 1 kill vverwijderd van perfection.

Ben wel benieuwd welke wapens jullie gebruiken voor pvp. Zelf gebruik ik VoC, atheons epilogue en hezen vengence. En voor wat meer close quarters maps wissel ik sniper in voor plan c.

En qua gear probeer ik zoveel mogelijk extra rocket ammo gear te dragen.

Voc vanwege auto en de range.
Aetheons epilogue vanwege stabiliteit en 6 rounds
Hezen vngence vanwege 3 rockets
En plan c vanwege korte charge tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Denk dat 90% van de mensen met Suros Regime + shotgun rondlopen?
Ik gebruik een autorifle + pulse rifle/shotgun/sniper afhankelijk van de map
Als heavy heb ik liever een machine gun ipv rocket launcher, meestal kan je daar een paar kills extra mee maken.

Ik vraag me eigenlijk af waarom ik nog Destiny speel, ben alleen maar bezig m'n wapens te upgraden lijkt het. In andere games wil je betere gear behalen om de endgame te kunnen spelen. Maar in Destiny is het bijna omgekeerd, je moet de endgame spelen om je raidgear te halen met als doel? Als je 30 bent heb je niets meer om te spelen. Er is geen doel meer en de aankomende DLC gaat daar geen verandering in brengen, want dat is gewoon meer van hetzelfde. Mensen zijn meer bezig met het cheesen en exploits ipv lekker knallen. Yup, ik ben er eigenlijk gewoon klaar mee denk ik.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Wil gewoon wapens scoren in game.

Zelf atm een Red Death (imo beste wapen voor PVP, 2 bursts op het hoofd en je target ligt en je hebt een health refill), Suros Regime, Thorn, Mida Multi tool en een The Last Word.

Wil uiteindelijke gewoon alle Exotics hebben

Heb ik 1 char helemaal geupgrade etc, maak ik wel een 2de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
En waar haal je al die Ascended Energies vandaan om die wapens te upgraden...raid? :p
Ik word daar zo moe van, heb je energies nodig krijg je alleen shards en omgekeerd :X

Van alle exotic wapens is de Icebreaker toch m'n favoriet, voor mij was dat echt een game changer. Goed voor bossfights en de ammo recharge is echt superhandig (icm wapenswitch)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Terryb47 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:55:
En waar haal je al die Ascended Energies vandaan om die wapens te upgraden...raid? :p
Ik word daar zo moe van, heb je energies nodig krijg je alleen shards en omgekeerd :X

Van alle exotic wapens is de Icebreaker toch m'n favoriet, voor mij was dat echt een game changer. Goed voor bossfights en de ammo recharge is echt superhandig (icm wapenswitch)
Terryb47 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:14:
Denk dat 90% van de mensen met Suros Regime + shotgun rondlopen?
Ik gebruik een autorifle + pulse rifle/shotgun/sniper afhankelijk van de map
Als heavy heb ik liever een machine gun ipv rocket launcher, meestal kan je daar een paar kills extra mee maken.

Ik vraag me eigenlijk af waarom ik nog Destiny speel, ben alleen maar bezig m'n wapens te upgraden lijkt het. In andere games wil je betere gear behalen om de endgame te kunnen spelen. Maar in Destiny is het bijna omgekeerd, je moet de endgame spelen om je raidgear te halen met als doel? Als je 30 bent heb je niets meer om te spelen. Er is geen doel meer en de aankomende DLC gaat daar geen verandering in brengen, want dat is gewoon meer van hetzelfde. Mensen zijn meer bezig met het cheesen en exploits ipv lekker knallen. Yup, ik ben er eigenlijk gewoon klaar mee denk ik.
Suros, shotgun en machine gun hier. Werkt gewoon het best. De meeste games start ik met sniper, maak daar wat kills mee, en switch dan naar shotgun. Grote maps hou ik mijn sniper uiteraard. Icebreaker gebruik ik niet in PVP, omdat ik liever mijn primary exotic heb. Shotgun is gewoon zwaar OP in pvp. De range is echt iets te groot voor een shotgun.

P.S. Ik ben nu op het punt dat ik 50+ shards en energies heb. Nog geen level 30 helaas, want ik heb alleen nog maar raid gloves, en dus niets om mijn legendary materials aan te spenderen.

[ Voor 5% gewijzigd door FreqAmsterdam op 01-11-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:53:
:( net 14 kills 0 death. 1 kill vverwijderd van perfection.

Ben wel benieuwd welke wapens jullie gebruiken voor pvp. Zelf gebruik ik VoC, atheons epilogue en hezen vengence. En voor wat meer close quarters maps wissel ik sniper in voor plan c.

En qua gear probeer ik zoveel mogelijk extra rocket ammo gear te dragen.

Voc vanwege auto en de range.
Aetheons epilogue vanwege stabiliteit en 6 rounds
Hezen vngence vanwege 3 rockets
En plan c vanwege korte charge tijd.
Atheon's Epilogue als primary in PvP? Dapper... Ik gebruik de Epilogue alleen maar in PvE, omdat de impact zo laag is waardoor mensen amper staggeren. Voor PvP heb ik speciaal Shadow Price, die schiet in mijn ogen nog stabieler ook. Grotere impact, zeker als je continu op het hoofd schiet, waardoor mensen minder makkelijk kunnen blijven richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-10 15:07
Jammer.. Patience & Time ga ik niet redden, heb 10 coins en kan er totaal 6 met de weekly halen, mochten mensen me willen helpen, dan kom ik er nog 1 tekort :'(

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:43
MarkH NL schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:23:
Jammer.. Patience & Time ga ik niet redden, heb 10 coins en kan er totaal 6 met de weekly halen, mochten mensen me willen helpen, dan kom ik er nog 1 tekort :'(
Scroll ff naar boven, al 4 chests op Mars geopend?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
DeBierVampier schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:24:
[...]

Scroll ff naar boven, al 4 chests op Mars geopend?
Jup, kan nog proberen met Tiger strikes, maar dan moet ik alsnog de weekly op level 22 en 24(?) doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:43
MarkH NL schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:25:
[...]

Jup, kan nog proberen met Tiger strikes, maar dan moet ik alsnog de weekly op level 22 en 24(?) doen
PS4?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
XONE, mocht iemand vanavond nog zin hebben om de weekly stikes te doen voeg me toe op de One: MarkH NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
MarkH NL schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:27:
[...]

XONE, mocht iemand vanavond nog zin hebben om de weekly stikes te doen voeg me toe op de One: MarkH NL
Ik moet de weekly strike ook nog doen. Ik wil nu wel even met je meegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Laatst online: 18-07 06:39
Iemand "Flight of Shadows" al geactiveerd? Ben zeer benieuwd hoe dat eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ik bedoelde praedyth's revenge ipv aetheons epilogue :p.

Shotgun gebruik ik niet, maar vind ze vaak wel irritant. Shotgun zie k een beetje als het noob wapen, iedereen kan daar easy kills mee maken :p. Met shotgun loop je ook veel risico. Als ik in rumble iemand met shotgun zie winnen heeft hij vaak 21 kills maar ook tegen de 20 death. Je moet gewoon die echt close combat vermijden en van afstandje zijn ze dan kansloos met shotgun, of als ze eerst van wapen moeten wisselen want ze lopen volgens mij standaard met shotgun rondjes te rennen.

Edit: omdat praedyth's revenge en Voc toch legendairy zijn gebruik ik ook wel eens Gjallarhorn in pvp :p. En omdat ik 2 armor pieces heb met extra heavy ammo upgrades krijg ik 4 kogels van een heavy ammo drop. Zeker in control lachen als ze allemaal rond 1 control point staan.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
Ik zoek ook nog medespelers voor de Weekly Heroic en Nightfall.
PSN: F41R
Titan lvl 24

Als je me toe voeg. Zet dan even "tweakers" in de invite

Ik ben veelal savonds in de late uurtjes online.

[ Voor 15% gewijzigd door F41R op 01-11-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:20
Ik zal geen Nightfall doen als ik jouw was is echt onmogelijk op dat level.

[ Voor 67% gewijzigd door Buizerd__NL op 01-11-2014 18:46 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nightfall kan pas vanaf lvl 25 dus letterlijk onmogelijk ja :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Iemand in voor een weekly heroic --> Klaasgier_NL ,Level 26 Warlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik zou ook graag de weekje.heroic doen: utaddict1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen dames en heren,

Is er nog een plekje in de Tweakers clan voor een lvl11 Titan?
PSN: MacambaLoco.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-10 20:42
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 08:45:
Goedemorgen dames en heren,

Is er nog een plekje in de Tweakers clan voor een lvl11 Titan?
PSN: MacambaLoco.

Thnx!
De clan is al vanaf het begin vol ;)
Of mensen moeten eruit gaan zodat er een plekje komt. Anders kan het niet.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai, dat is teleurstellend dan... ;-)

Is er nog geen Tweakers v2 clan dan?
Heeft het zin om die te maken?

Zit iedereen hier in de clan? Of zitten er ook mensen in alternatieve clans?
Als iemand zin heeft, mijn PSN is MacambaLoco (Legendarische Diablo3 GoT member)... :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-10 23:02

CSB

:D

Landgenoten heeft nog plek.
http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/244539

Zit nu een 100 man in de group en 50 man in de clan. Voornamelijk Tweakers en alleen maar Nederlanders.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3dd3k
  • Laatst online: 18-07 06:39
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:26:
Ai, dat is teleurstellend dan... ;-)

Is er nog geen Tweakers v2 clan dan?
Heeft het zin om die te maken?

Zit iedereen hier in de clan? Of zitten er ook mensen in alternatieve clans?
Als iemand zin heeft, mijn PSN is MacambaLoco (Legendarische Diablo3 GoT member)... :-P
A maakt toch niks uit. Heeft amper meerwaarde. Gewoon friens requests uit zetten en party's joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-10 23:27

Dazzler2120

FP ProMod
Ik had een tijd terug gezegd over easy relic irpn tactic. Heb er video van gemaakt
dit is naar mijn mening de makkelijkste manier voor relic iron te krijgen
'Destiny easy relic iron' bekijken op YouTube - Destiny easy relic iron: http://youtu.be/dC3Yr2YwLSI

Ook even hier gedropt; staat ook in slpwchat

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:31
Nou lvl 30 met mijn titan, raid al meerdere keren gecleared + full raidgear. Meeste wapens in het spel heb ik ook al. Jammer dat er nu alleen nog de hard mode overblijft. Beetje pvpen voor de expansion dan en de raid + nightfall / weekly elke week even blijven doen.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 21:17
Vraagje aam de kenners. Speel al een tijdje met warlock en kreeg net mijn tweede subclass. Vinden jullie deze class beter dan de eerste? Weet nog niet of de vuurclass echt beter is. Bij de eerste class kon je zo'n speciale balk gooien met veel effect. Bij de tweede class krijg je nu een vage vuurbal om je heen. Ben lvl 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-10 23:27

Dazzler2120

FP ProMod
Versteegrob schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:56:
Vraagje aam de kenners. Speel al een tijdje met warlock en kreeg net mijn tweede subclass. Vinden jullie deze class beter dan de eerste? Weet nog niet of de vuurclass echt beter is. Bij de eerste class kon je zo'n speciale balk gooien met veel effect. Bij de tweede class krijg je nu een vage vuurbal om je heen. Ben lvl 16
Ze zijn allebij goed. Ik vind sunsinger beter in pve, (veel support, survivabilty)
voidwalker heeft hogere damageoutput, gebruik ik vooral in pvp

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunsinger warlock is waarschijnlijk beste pve class omdat je ressuruct hebt als je special vol is :). Erg handig in raid en ook zeker in hardmode waar je niet gerevived kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-10 07:53
Dark Master schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:22:
Nou lvl 30 met mijn titan, raid al meerdere keren gecleared + full raidgear. Meeste wapens in het spel heb ik ook al. Jammer dat er nu alleen nog de hard mode overblijft. Beetje pvpen voor de expansion dan en de raid + nightfall / weekly elke week even blijven doen.
Had ik maar zoveel geluk...12 raids en 1 'peace of raidarmor' (over alle 3 de chars).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik heb een request aan landgenoten gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 21:17
Dazzler2120 schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:59:
[...]

Ze zijn allebij goed. Ik vind sunsinger beter in pve, (veel support, survivabilty)
voidwalker heeft hogere damageoutput, gebruik ik vooral in pvp
Pvp betekent? Speel nu voor namelijk de standaard missies op mars, enz.laatste vraag, hoe zie je of je een missie al gedaan hebt? Vind dit erg onduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta-flu
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 22:19
UTADDICT schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:53:
Ik heb een request aan landgenoten gestuurd!
Vergeet niet om hem als actieve cla te zetten! Dan pas komt het bij jouw naam te staan..

....

Pagina: 1 ... 104 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2